AUDIO Roberta Anastase (PDL): Asteptam cu emotie si bucurie alianta PSD-PNL! Antonescu si-a predat partidul neconditionat

de RFI     RFI Romania
Vineri, 4 februarie 2011, 10:30 Actualitate | Politic

Alianta dintre PSD si PNL mai degraba ajuta decat incurca PDL-ul, a declarat la RFI presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase (PDL). Democrat-liberala a spus ca liderul PNL, Crin Antonescu "a predat partidul neconditionat in bratele PSD-ului, formatiune de sorginte comunista". Infiintarea aliantei dintre Partidul Social Democrat si Partidul National Liberal va clarifica apele pe scena politica, lucru in avantajul democrat-liberalilor, a afirmat Anastase.

"Asteptam cu emotie si bucurie acest moment, pentru ca e un moment de clarificare, un moment necesar! Vorbim de o alianta socialista, care se infiinteaza pe partea stanga a scenei politice, in timp ce prin masurile pe care le-a luat la nivel executiv, PDL-ului ii revine partea dreapta", a afirmat sefa Camerei Deputatilor.

PDL are de castigat de pe urma acestei aliante, crede ea, pentru ca va duce la disparitia PNL, formatiune de centru-dreapta: "Alianta PSD-PNL duce la disparitia de pe scena politica a unei formatiuni politice, PNL, ceea ce mai degraba ne ajuta, decat ne incurca in batalia electorala, cu atat mai mult cu cat vorbim de o predare neconditionata a acestui partid. Deci nici o sansa de revenire".

Roberta Anastase nu-i crede in stare de "nimic bun" pe liderii PSD si PNL, Victor Ponta, respectiv Crin Antonescu. Pe acesta din urma l-a acuzat ca si-a "predat neconditionat" partidul in bratele unei formatiuni "de sorginte comunista". "Nu-i cred in stare pe cei doi lideri politici de nimic sau de nimic bun. Poate ca la un moment dat, am crezut ca domnul Crin Antonescu poate fi un lider politic. In realitate, si-a predat neconditionat si fara nici o umbra de mustrare de constiinta partidul istoric in bratele unei formatiuni de sorginte comunista. E destul de greu de acceptat ca acest om politic mai poate functiona ca om politic pe mai departe".


Citeste mai multe despre   



  
2767 vizualizari
  • -26 (38 voturi)    
    O, da ... (Vineri, 4 februarie 2011, 10:34)

    Bogdan [anonim]

    si noi asteptam cu nerabdare si nedisimulata emotie si bucurie sa iesiti de la guvernare si sa faci parnaie pentru fraudarea votului pensiilor in Parlament ! :)
    • +21 (29 voturi)    
      Vezi ca esti prost. (Vineri, 4 februarie 2011, 12:10)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      PSD au fugit de la guvernare,PNL nu au acceptat sa intre lsa guvernare,acum cand criza este pe punctul de a fi depasita,multi viteji se arata.Cam ce crezi tu ca au furat astia ca sa fie bagati la inchisoare?Sau crezi ca trebuie pedepsiti ,pentru-ca au incercat sa starpeasca mafia economico-politica?Si ,in dobitocenia ta crezi ca toti romanii fura si atunci cei cinstiti trebuie sa stea la puscarie.Noroc ca romanii nu sunt dobitoci ca tine.
      • -8 (14 voturi)    
        Marii eroi din PDL. (Vineri, 4 februarie 2011, 14:25)

        jos PNL-PSD. [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Frumos spus ,,au incercat sa starpeasca mafia economica-politica"ca in fond nu au starpit nimic....pacat ca multi romani sunt dobitoci ca tine si se lasa pacaliti asa usor.
        Dupa mintea ta PDL este un partid de virgine,realitatea insa te contrazice si drept exemplu la carma lui sta unul care a facut FLOTA INVIZIBILA si sa pricopsit printre altele si ci o casa in Mihaileanu.Videanu sa facut si el milionar cu bordurile si marmura,Udrea&cocos cu dungile pe asfalt,Berceanu,Boureanu,Falca lista este destul de lunga.
        Da un singur nume din opozitie sau pozitie care a fost condamnat pentru orice fapta ilegala in afara de arestari televizate urmate de eliberari.
        • 0 (0 voturi)    
          alianta contra naturii (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 11:43)

          colonelu [utilizator] i-a raspuns lui jos PNL-PSD.

          basescu si-a dat demisia din parlament pentru a fii anchetat...nastase se ascunde sub poala parlamentului,vantu se inbolnaveste taman cand are infatisare la tribunal cat despre patriciu...restu e cancan
    • -9 (19 voturi)    
      mai adug (Vineri, 4 februarie 2011, 12:34)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Sa ne mai lase in pace infumurata aceasta, care se plimba cu nasul pe sus pe de parca are un morcov infipt undeva...!
    • -6 (16 voturi)    
      intr-adevar (Vineri, 4 februarie 2011, 12:45)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Apare ca logica arestarea in cazul unei fraudari a votului in parlament
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 4 februarie 2011, 23:43)

      Red.Scarlet [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Si cu fundu rade Romania de alianta asta :))

      Sa le "shie" tzarna ushoara...
  • -11 (19 voturi)    
    Ideologii politice. (Vineri, 4 februarie 2011, 10:44)

    Constantin [anonim]

    In 20 de ani romanii si-au dat seama ca singura ideologie politica in Romania este lupta pentru ciolan. PDL-ul nu se va mai putea baza pe diferentierea dintre stanga si dreapta in lupta politica si nici pe ura romanilor fata de comunisti, care se transforma incet incet in simpatie. Singurul argument pe care mai poate conta este lupta cu mogulii si coruptia. PDL-istii ar face bine daca si-ar unii glasurile si actiunile in aceasta directie daca vor sa pastreze ciolanul.
    • +12 (14 voturi)    
      Securisti au facut alianta (Vineri, 4 februarie 2011, 13:30)

      Mihai Pacepa [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      In sfarsit se arata pe fata ceea ce se stia demult .
      PNL partid infintat la comanda de securisti pentru a mima pluripartitismul in Romania dupa 89. Acum nu mai are rost si s-au dat pe fata .Se unesc cu securisti de la PC si PSD si au creat marea alianta securistoida .
  • -5 (19 voturi)    
    _ (Vineri, 4 februarie 2011, 10:44)

    v [anonim]

    Imi amintesc un banc:
    Stapanul cumpara si pune in curte un cocos tanar. Dupa 2 zile asta in care a calcat toate gainile, acesta sta lesinat in mijlocul curtii. De el se apropie atent o cioara. Cocosul batran comenteaza "Uite ce inseamna sa nu stii limita, acum si-a dat duhul", la care cel tanar sopteste printre dinti "Taci dracului, ca sperii cioara."

    Asa ca doamna Anastase, va rugam sa taceti dracului :)
    • +2 (4 voturi)    
      ??? (Vineri, 4 februarie 2011, 18:17)

      Serban Marin [utilizator] i-a raspuns lui v

      Imi pare rau ca sunt greu de cap, insa, in calitate de modest amator de bancuri, rog respectuos onorata adunare sa-mi traduca si mie anecdota de mai sus pentru ca nu am priceput nimic... Nu stiu, fie mi-am pierdut eu cu totul simtul umorului, fie onorabilul "v" se exprima in mod noduros...
  • +14 (20 voturi)    
    a fost politicoasa sau uituca? (Vineri, 4 februarie 2011, 10:46)

    curios [anonim]

    in politica romaneasca numai MARESALUL poarta numele de Antonescu. Ipo-Crin e doar un Antonov rebotezat Antenescu. (Antonov erau avioanele alea rusesti care cad, nu-i asa?). Iar daca USLA va fi de stanga pura sau stanga 'vopsita' vom vedea la publicarea programului politic si economic. Acel program va fi de dreapta sau de stanga nu semnatarii lui (asta in cazul in care au de gand sa-l si respecte).
  • -9 (19 voturi)    
    mda... (Vineri, 4 februarie 2011, 10:47)

    george [anonim]

    are dreptate in ce zice... dar nici de la dumneaei nu ma astept la "nimic bun".

    Domnisoara Anastase, magaria pe care ati facuto in parlament poate ati facuto cu buna intentie, da tot o MARE magarie ramane.

    Daca nu incercam sa fim corecti nu putem cere nici celorlalti acest lucru.
    • -8 (12 voturi)    
      de atunci (Vineri, 4 februarie 2011, 12:48)

      valy [anonim] i-a raspuns lui george

      De la acea magarie facuta in parlament, totul pe langa roberta a inceput sa puta.
    • +3 (5 voturi)    
      ce-ar fi (Vineri, 4 februarie 2011, 17:55)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui george

      sa repeti asta tuturor preotilor din RO? si unora dintre episcopi si mitropoliti (cu dosare pe laCNSAS)? si lui Felix, Quintus, Balaceanu-Stolnici si ... lista e lunga!
  • +19 (29 voturi)    
    Scarbit de Chucky&Co (Vineri, 4 februarie 2011, 10:56)

    FOST PENELIST [anonim]

    Am votat pana in prezent,din 1990 incoace,PNL-ul.Am fost si membru PNL pana in urma cu cateva zile,cand mi-am depus demisia din partid.Sunt efectiv SCARBIT de ceea ce se intampla in PNL,condus de Chucky, aceasta marioneta a stim noi cui...
    • +15 (17 voturi)    
      subscriu la acest gest (Vineri, 4 februarie 2011, 12:29)

      Fost liberal, viitor PDL-ist [anonim] i-a raspuns lui FOST PENELIST

      Si eu sunt penelist, votand din 90 incoace doar cu dreapta. Am sa trec si eu, cat de curand, pe la sediul partidului pentru a da acest vot de blam celor care au adus PNL-ul in bratele comunistilor. Sunt curios sa vad cat la suta va mai avea acest partid. Mentionez ca sustin politica PDL-ului desi sunt bugetar. Am sa votez cu siguranta pentru PDL si la viitoarele alegeri (in cazul in care nu fac greseli de neiertat).
    • +9 (11 voturi)    
      Bravo (Vineri, 4 februarie 2011, 12:48)

      Nelu [anonim] i-a raspuns lui FOST PENELIST

      .
      • -4 (6 voturi)    
        Cale batuta PNListi acoperiti, votati cu Anastase (Vineri, 4 februarie 2011, 13:40)

        mil [anonim] i-a raspuns lui Nelu

        ...o meritati!
    • -1 (5 voturi)    
      Eu votez cu cel (Vineri, 4 februarie 2011, 14:24)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui FOST PENELIST

      care-si doreste cu mai multa ardoare puterea si e capabil sa faca orice, in limitele democratiei, pentru a o avea.
      • +5 (7 voturi)    
        cateva exemple (Vineri, 4 februarie 2011, 15:50)

        Socrates [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Cateva exemple dintre cei care si-au dorit "cu multa ardoare puterea" si au obtinut-o democratic, prin votul unora ca tine:
        Hitler, Garda de Fier, Putin, Hugo Chavez...si cu voia dumneavoastra ultimul pe lista Ion Iliescu.
        • +1 (7 voturi)    
          Mai sunt si altii! (Vineri, 4 februarie 2011, 17:54)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Socrates

          Churchill, Kenedy, chiar Basescu. Cei care sunt fascinati de putere produc schimbari, indiferent daca-s buni sau rai. Cei care vin la putere impinsi de altii de spate, asa cum a fost Constantinescu, nu fac nicio branza.
          • +2 (4 voturi)    
            Nu chiar (Vineri, 4 februarie 2011, 18:40)

            Socrates [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            Ceea ce vreu eu sa spun e ca nu trebuie ales un grup sau o persoana doar pentru ca isi doreste puterea. Daca ar fi asta singurul criteriu atunci Sadam sau Stalin ar fi perfecti.
            Mai trebuie sa si analizezi ceea ce vor oamenii aia sa schimbe DUPA ce obtin puterea.
            Cei enumerati de mine si-au dorit mult puterea si au obtinut-o cu multa demagogie.
            Cei enumerati de tine au fost alesi tocmai pentru pentru ideile lor si pentru ceea ce reprezentau:
            Churchill - salvarea democratiei europene si blocarea totalitarismului, i-au trebuit aproape 20 ani sa-i convinga pe englezi ca avea dreptate
            Kennedy - reforma sociala in State
            Basescu - starpirea coruptiei

            Dupa parerea mea toti trei s-au achitat de mandatul lor (dar Basescu inca mai are de lucru).
            • -1 (3 voturi)    
              Puterea il alege (Vineri, 4 februarie 2011, 19:59)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui Socrates

              pe cel care-o-ndrageste mai mult. Votul in democratie, ca si forta in cazul schimbarilor violente nu sunt decat mijloacele ce legitimeaza aceasta uniune.
  • +11 (13 voturi)    
    Vor conta altii, nu stiu care ... (Vineri, 4 februarie 2011, 11:29)

    Mihaela [anonim]

    Nu astept cu emotie ci cu scarba toata aceasta mascarada de partid de centru dreapta.
    Eu credeam ca plus si cu minus fac zero. (In conceptia lor fac plus?)
    Numai ca, atentie, nu se prea vede vreun partid mai bun. Deja Videanu pune strambe lui Boc si tot asa...
  • -13 (17 voturi)    
    Anastase, baba si mitraliera... (Vineri, 4 februarie 2011, 11:32)

    Cony [anonim]

    Ohooo...ce judecati de valoare scoate si Roberta...mare politician, mare capacitate! O nulitate a politici romanesti!
    • +5 (7 voturi)    
      Se scrie "a politicii", nu "a politici"... (Vineri, 4 februarie 2011, 14:27)

      cristiaan [anonim] i-a raspuns lui Cony

      Bine ca esti matale valoros.

      Roberta Anastase e un om cu bun simt, ceea ce voua va lipseste. Cred ca de aia o si urati.
      • -1 (3 voturi)    
        Ai dreptate! (Vineri, 4 februarie 2011, 18:21)

        Cony [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

        Cu privire la "politicii". Cat despre madam...Eu am avut o observatie in ceeace o priveste pe Roberta, nu te-am facut pe "mata" nesimtit. Ai tupeul sa-mi spui asta si intre patru ochi? Ce zici?
        Te rog frumos...
  • +9 (11 voturi)    
    interese (Vineri, 4 februarie 2011, 11:51)

    mos ion roata [utilizator]

    Strtzo-camila de orientare hais clarifica oarecum pozitiile pe care se situeaza fiecare partid dar interesul creeri aliantei este cu totul altul-sa asigure promovarea protejatilor lui Felix in parlament.Orientarea stanga-dreapta ,la noi,este dupa interese nicidecum ideologica.Pe de alta parte,nu cred ca Roberta este in masura sa faca aprecieri in politica romaneasca.
  • +10 (12 voturi)    
    Aoleo (Vineri, 4 februarie 2011, 12:06)

    Walker [anonim]

    Alianta STANGA-DREAPTA! Nu stie stanga ce face dreapta. Liberalii vor stimula intreprinzatorii scutin de taxe iar socialii vor ingradi intreprinzatorii ca sa colecteze taxe.
    Sigla va fi trandafirul in capu' la sageata!
  • -6 (10 voturi)    
    miss-politiciana (Vineri, 4 februarie 2011, 12:08)

    robert [anonim]

    In sfarsit, mai avem inca o mare politiciana,
    care, pe deasupra, stie sa si numere. Donisoara, esti ridicola!
  • +9 (11 voturi)    
    sunt revoltat (Vineri, 4 februarie 2011, 12:10)

    alexandru d. [anonim]

    sunt membru pnl si sunt revoltat de alianta cu psd, crin antonescu pericliteaza existenta pe viitor a pnl prin unirea cu iliescu si compania ! prin aceasta alianta pnl i-a facut cel mai mare bine lui basescu si pdl-ului !
  • +11 (13 voturi)    
    e doar o oficializare a mariajului pe sub masa! (Vineri, 4 februarie 2011, 12:13)

    flit [anonim]

    PNL-ul a fost predat PSD-ului de catre kgb-istul Patriciu, cand a rupt alianta-DA si s-a aliat cu PSD-ul pt a scoate PD-ul de la guvernare, cu concursul lui Tradiceanu (la vremea aia Prim-Ministru si Presedintele PNL) ! Totul pt ca Tradiceanu umbla sa-l scape pe Patriciu de justitie facand trafic de influenta cu biletele la Presedintele Basescu ! Intre timp Patriciu si-a pus drept Presedinte PNL o carpa mai usor de controlat, Chucy-Antonescu, Crin nefacand decat sa OFICIALIZEZE aceasta alianta veche, care arata si celor care refuzau sa vada, ca PNL-ul a fost inghitit demult de bolsevici si de interesele lor !
  • -8 (12 voturi)    
    Pierzanti acuza . (Vineri, 4 februarie 2011, 12:14)

    haiducul [anonim]

    Dar atunci cand PSD era aliat cu PDL,iar de doi ani incoace PDL tot timpul a facut loby pentru ai atrage pe PENELISTI in tabara de la guvernare.
    In loc sa fie fericiti si sa se bucure ca vor ramane singuri la alegerile de la anul ei arunca cu venin degeaba.
  • -8 (14 voturi)    
    Cugetarile acestei dudui (Vineri, 4 februarie 2011, 12:30)

    danbaloiu [utilizator]

    nu cred sa intereseze pe cineva.
    E compromisa total si ridicola in tot ce spune si face.
    PDL isi taie singur craca de sub picioare lasând-o pe duduie sa se pronunte despre lucruri grele pentru capul ei.
    • -7 (9 voturi)    
      Roberta stie ce vorbeste, ta'-su e stab comunist (Vineri, 4 februarie 2011, 12:55)

      mil [anonim] i-a raspuns lui danbaloiu

      ...cine o fi sudat portile la 1Mai Ploiesti? Ponta sau Antonescu, nu?

      Hai basti...te cauta procurorii!
    • -5 (7 voturi)    
      Basescu a cerut "stelelor" ascunse ale PDL sa iasa (Vineri, 4 februarie 2011, 14:37)

      costica [anonim] i-a raspuns lui danbaloiu

      si sa apere partidul.... asa a aparut pe firmament "steaua" apusa de mult, Roberta Anastase ........e deja pe duca, ca o "stea" in retragere, nu o sa mai auzim de ea dupa 2012 dupa dezmembrarea PDL o data cu pierderea alegerilor si apoi retragerea lui Basescu din politica... nu multi se vor intreba: cine-a fost Roberta Anastase, nu cred ca va pasiona pe multa lume.........
  • -7 (11 voturi)    
    Era momentul ... (Vineri, 4 februarie 2011, 12:33)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... sa iasa si "stelele partidului" din transee :))

    Ma intreb daca o persoana care nu stie sa numere si nu face diferenta dintre 80 si 160 poate sa-si dea cu parerea in legatura cu diferentele doctrinare intre stanga si dreapta.
  • +11 (15 voturi)    
    Dileme si certitudini (Vineri, 4 februarie 2011, 12:35)

    triciupa [anonim]

    Afirmatia d-nei Anastase referitoare la capacitatatea cuplului Antonescu-Ponta de a face "ceva bun" tine de domeniul certitudinii: venirea la putere a celor doi pioni va consolida republica patriciu-voiculescu-vantu, va indeparta tara de occident, va osifica democratia originala a lui Iliescu si va instaura capitalismul de tip rusesc, cu miliardari de carton care fac si desfac guverne si inscauneaza presedinti. Toate astea sunt certitudini.
    Dilema apare in cazul in care PDL ramane la putere: ce ne pot oferi liderii lor iesiti din acelasi creuzet infernal al lui Ion Iliescu? Ce putem astepta de la un partid care isi marginalizeaza reformistii pentru a-si salva dinozaurii? Mi-e teama ca "nimic bun"...
  • -2 (8 voturi)    
    iar acum (Vineri, 4 februarie 2011, 12:42)

    rombert [anonim]

    alianta o asteapta pe roberta sa le numere voturile
    • -3 (7 voturi)    
      Iar acum Anastase... (Vineri, 4 februarie 2011, 14:12)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui rombert

      ...nu are decat sa-i numere ouale lui Nastase,poate in felul asta vom afla ca are vreo...duzina.
    • +1 (3 voturi)    
      Stai linistit (Vineri, 4 februarie 2011, 20:38)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui rombert

      Il are pe hrebenciuc,S-au ati uitat cum numara voturile la camera in timpul guvernarii psd?Si mai e si alalaltu de la pnl,care acum este la BNR.Ce-a mai trecut si ala legi fara cvorum.
  • -8 (10 voturi)    
    Roberta (Vineri, 4 februarie 2011, 12:51)

    Gabriel [anonim]

    Daca PNL nu a vrut sa se casatoreasca cu PDL,mai bine ca va muri in bratele PSD.Gandire tipica de baiat de cartier.Deci Roberta e un baiat de cartier in ale politicii.
  • -7 (9 voturi)    
    Miss R., invata sa numeri pana la 80...si dupa (Vineri, 4 februarie 2011, 12:53)

    mil [anonim]

    ...te duci pana la parchet, sa iti dea aia NUP...si dupa aia poate ca mai te ascult.

    Daca un partid de dreapta fura cu camerele pe ei in plin parlament...atunci poate trebuie incercat cu altii.
  • +11 (11 voturi)    
    La ordin,.... (Vineri, 4 februarie 2011, 12:56)

    Rescatorul [anonim]

    Porumbacu a predat PNL lui Iliescu, Vanghelie, Hrebenciuc si Nastase. Aferim, tovarisci!
    • +1 (3 voturi)    
      Porumbacu a uitat.... (Vineri, 4 februarie 2011, 20:50)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      ...ce-au mai fost batuti penelistii in '90 la ordinul lui Iliescu presedintele de onoare al psd.Acum negocieaza ciolanul cu ei.Sa-i fie rusine.A uitat de ''golanii''de la Universitate.Ce batai au mai mancat la ordinul pesedistilor.Vor pierde mult ptr alianata asta.Voi vota pdl.Nici nu vreau sa ma gandesc sa-mi pun votul pe sigla ASL.Iliescu si ai lui au distrus Romania.Au ruinat toate fabricile si uzinele din tara.Au vandut petrolul,gazul.Pana si pe ala din Marea Neagra l-au dat,inainte sa se dea decizia la Haga in procesul cu Ucraina.Urasc psd.Din cauza lor suntem in situatia asta.Iar pnl le-a calcat pe urme inca din guvernarea tariceanu.
  • -5 (9 voturi)    
    FRICA (Vineri, 4 februarie 2011, 13:07)

    STAN PATITU [anonim]

    Ii e frica de puscarie pentru inselaciune si furt. O hoata.
  • +7 (11 voturi)    
    voi vota PDL, alianta nu are NICI O SANSA (Vineri, 4 februarie 2011, 13:46)

    anca [anonim]

    socul PSD cand noi vom vota iarasi PDL va duce la desfiintare, nasturel a matusii Tamara va slabi.NOI VOM VOTA PDL !!!!
    • -1 (3 voturi)    
      Voturile de pe Hotnews (Vineri, 4 februarie 2011, 21:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui anca

      iti dau dreptate, intradevar alianta n-are nicio sansa daca s-ar vota numai pe acest site. Insa prin tara bate criza si Vantu' si-mprastie voturile PDL-ul in cele 4 zari... spre diaspora.
  • -4 (8 voturi)    
    eu zic sa aveti grija PDLului vostru..... (Vineri, 4 februarie 2011, 14:09)

    costica [anonim]

    are nevoie de multa grija, luptele interne in primul rand nu vor aduce ceva bun desi nu asta va lipsea acum cand in sondaje sunteti varza romaneasca..... purtati-va de grija voua, ca sa nu amintesc vorba aia romaneasca cu grija altuia... aveti destule pe cap, romanii nu mai vor sa auda de PDL, si o sa vedeti asta in 2012 si ce-o sa mai rad spunandu-va ca n-ati avut grija voastra in 2011 ca va pastea grija aliantei opozitiei care va castiga cu brio alegerile in 2012... Nu cred ca vom mai auzi de PDL si de Dna Anastase dupa 2012 si dupa ce locomotiva Basescu nu va mai fi in politica, o sa ajungeti ca bezmeticii care-ncotro, mai stii, poate pe la astia din opozitie... cam asa se migreaza in politica romaneasca, dupa ce vor ajunge la putere cei din opozitie, alde Dl Oprea sau Sarbu sau Diaconescu nu m-ar mira sa-i vad iar alaturi de putere dupa 2012... Mai vedem......
    • +1 (3 voturi)    
      hai sa te cred! (Vineri, 4 februarie 2011, 17:58)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui costica

      dispare PDL. Vom avea atunci o Mare Adunare Nationala cu 95% USLA si 5% UDMR. Cine mai face opozitie? sau tot ce va hotari PSD (majoritar in USLA) devine raiul pe pamant?
  • +4 (6 voturi)    
    dimpotriva (Vineri, 4 februarie 2011, 14:19)

    omoni [anonim]

    eu cred ca Patriciu a vazut ca pnlul asta nu are forta, a vazut asta de mai demult dar a mers pe varianta de a se alia in umbra cu psdul; probabil se temea de grosul partidului care nu voia sa puna partidul in slujba exclusiva a magnatului- i-a lasat sa se fuduleasca cu numele istoric in timp ce el, prezent in realitate, isi aranja treburile fara deosebire partinica, doar de putere. Acum, Patriciu e in situatia in care a pedalat cam in gol in ultima perioada si, satul, il mandateaza pe smecherul si arogantul Antonescu sa implineasca aceasta alianta in ideea ca, fiind multi in situatia de a umple puscariile, trebuie sa stranga randurile si n-o sa se mai impiedice el sau bosii din psd de niste simboluri de partid, simboluri de care Patriciu nu e legat. Cred ca nu Ponta ca confisca pnlul ci invers. Si sa vezi ce repede isi schimba culoarea sageata din galbena in rosie, insangerata. Cine vor fi sacrificatii acestei "marete"uniri?
  • -1 (5 voturi)    
    hey roby (Vineri, 4 februarie 2011, 14:23)

    gelu [anonim]

    ia spune, e adevarat ce scrie aici ? :
    "Corneliu Anastase, tatăl actualului preşedinte al Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, a rămas în memoria colectivă a prahovenilor ca singurul apărător al regimului ceauşist. Performanţa a fost omologată în 22 decembrie 1989, când Anastase, aflat în funcţia de director al Uzinei „1 Mai” Ploieşti, a sudat porţile întreprinderii pentru a împiedica ieşirea la revoluţie a muncitorilor. Gestul a provocat furia oamenilor, care l-au alergat pe străzi, hotărâţi să-l linşeze. Furia acestora nu era îndreptată numai împotriva porţilor sudate, ci şi împotriva omului Anastase, care se remarcase printr-o răutate fără margini la adresa subalternilor. Directorul de la „1 Mai” s-a dovedit a fi în 22 decembrie un bun alergător, scăpând ca prin urechile acului de mulţimea dezlănţuită."
    • +2 (4 voturi)    
      si toate astea (Vineri, 4 februarie 2011, 20:38)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      in timp ce Motanul Felix, Patriciu, Nastase etc...puneau la cale cum sa fure Romania ...
  • +4 (6 voturi)    
    De ''bun augur'' (Vineri, 4 februarie 2011, 15:24)

    Anghel Alexandru [anonim]

    De ''bun augur'' aceasta alianta.Cei de ''dreapta'',adica supusii lui Antonescu ,vor milita pentru masuri de ''stinga''.Adica vor lua bani de la cei bogati [Nastase,Vanghelie,Dragnea,Oprisan,Hrebenciuc,Mazare etc] si-i vor da celor saraci,din sistemul bugetar.Toata aceasta mascarada o veti gasi ,24 din 24,la tv lui Vintu si Felix.
  • +4 (6 voturi)    
    De neiertat ! (Vineri, 4 februarie 2011, 15:41)

    ELENA IASI [anonim]

    Aceasta intelegere monsruoasa intre doua partide cu ideologii complet diferite ma face sa cred ca toti liberalii care in adancul sufletului mai cred inca in istoria noastra scrisa cu sangele celor care au suferit cumplit in inchisorile comuniste ,ar trebui sa protesteze si impreuna cu lideri locali ,sau mai sus pusi sa lupte pe toate caile sa -l debarce de urgenta pe acest mascarici care face sa dispara pt. totdeauna unul din partidele de dreapta .
    Nu fac parte din acest partid dar cred in valorile dreptei indiferent de unde vin
    Sa inchei intelegerea cu un partid de stanga fara sa consulti pe cei care cu adevarat cred in liberalism e o adevarata crima
    • -1 (1 vot)    
      crima? (Vineri, 4 februarie 2011, 21:30)

      soare [anonim] i-a raspuns lui ELENA IASI

      aceasta nu e crima e politica damboviteana adica sa anihilezi orce e impotriva SECU sau KGB. ce consultatii vrei la oftalmologie sau laORL. nu vezi sau nu auzi.au facut-o.
  • +4 (6 voturi)    
    in primul tur la prezidentiale (Vineri, 4 februarie 2011, 16:11)

    visio [anonim]

    am votat cu antonescu tocmai pentru ca este tanar si, credeam eu ca are alte viziuni asupra politicii; in al doilea tur am votat cu basescu de frica sa nu iasa un baiat caruia natura nu i-a dat multe sanse; nu pot sa ma felicit pentru alegerea respectiva, insa s-a dovedit cea mai potrivita; ma intreb ce fac greii pnl-ului; prin grei ma refer la melescanu care a fugit de psd, m arefer la tariceanu care nu e chiar de ici-colo; greu nu este Quintus si nici Radu nu stiu cum, ei au fost pasarele pe vremea comunismului; am un respect mai mare, acum, pentru Ludovic Orban decat pentru caricatura aia de antonescu...
  • -2 (4 voturi)    
    cine vorbeste?! (Vineri, 4 februarie 2011, 17:00)

    eugen [anonim]

    Cine este aceasta doamna, eu credeam ca se pricepe doar la minciuna si furat de voturi, ciudat ca are capacitatea sa-si dea cu parerea. Penibila si banala...
  • +2 (4 voturi)    
    Mare eroare. (Vineri, 4 februarie 2011, 17:24)

    etre [anonim]

    Nu tin neaparat sa votez PDL, si nu ma mandresc cu faptul ca votez PDL. E doar o alegere. Nu ca ar fi fost foarte grea tinand cont de perfomantele opozitiei.

    Dincolo de ideologii, si asa transparente la noi, alianta PSD PNL e o foarte mare greseala. Practic nu lasa alternativa. Polarizand scena in 2 tabere clar delimitate, e un ajutor dat PDL ului.
  • -2 (4 voturi)    
    Orice numai pdl NU (Vineri, 4 februarie 2011, 17:55)

    ysbss [anonim]

    In viata mea nu voi vota cu pedeleii , cu unepereii si nici cu udemereii , in plus o sa las cu limba de moarte ca nici urmasii mei sa nu voteze cu ei sau cu urmasii lor pentru raul facut Romaniei pentru minciunile, invrajbirile si degradarea situatiei materiale a populatiei.
    Orice altceva este acceptabil. Pentru mine anii astia au separat oportunistii, lingaii si ciocoii de ceilalti.
    nu cred ca ceilalti sunt sfinti dar nu mi-au facut atata rau.
    Ganditi si voi cum arata Romania cu Klaus Johanis Prim ministru . Hahaha !
    • +1 (3 voturi)    
      ca discutie generala numai (Vineri, 4 februarie 2011, 18:28)

      visio [anonim] i-a raspuns lui ysbss

      sa fim clar intelesi: toti politicienii fura; acum, sa intram in amanunte de la zero: in 89 Romania avea industrie, agricultura si mai ales avea zero datorii; pe vremea psd-ului stim cat de mult s-a furat, cate banci au fost "falimentate"; toti poliiticienii au furat atunci, unii si-au facut televiziuni (sov si voiculescu) altii fabrici de inghetata (basescu), altii au "investit" in cultura si semnat pe spinare eliberarea unor infractori periculosi(adrian nastase), altii au uitat de teroristi(iliescu)...in fine, dupa 89 a fost perioada de tranzitie ceea ce este ciudat pt ca economia romaneasca exporta in toata lumea; apoi a venit criza economica si ne-a rupt; ii poti face vinovati pe astia de la pdl de prostie, de incompetenta, insa hai sa privim cine a fost primul ministru al Romaniei in 2007-2008, hai sa vedem cine a fost ministru de finante in aceeasi perioada; era sa uit de patriciu si de sov; apropo de sov: iti amintesti cand televiziunea lui dadea puternic in pnl, aratand informatii despre salariile celor dela agentiile de Stat, salariul directorului CFR era aproape 20000lei, si altii asemnea lui; spui tu de minciuna..orice politician minte, si daca nu stii asta inseamna ca nu esti suficient de atent la mediul inconjurator ori iti plac basmele; orice agent de vanzari te minte cu aceeasi nonsalanta ca un politician; dezbinarea a adus-o in primul rand criza, in al doilea rand televiziunile lui voiculescu, un om de afaceri furacios, si nu in ultimul rand mintea vesnic odihnita a celor fara preocupari existentiale; astia de la pdl sunt prosti, sunt de acord cu tine, insa e mai rau sa te asociezi cu prostii sau cu cei care au instigat la crima in decembrie `89; asteptam de la Ponta sa vina cu ceva concret, insa el ca ministru numit de Basescu, a facut nimic, la fel ca si tovarasul sau Antonescu, alt ratat; imi e rusine cu Udrea, sau Berceanu, insa astia 2 sunt mai reusiti un pic decat ceilalti 2 penibili; insa, toti politicienii sunt numiti de romani....
  • +2 (4 voturi)    
    ACD = Fratia Hotomanilor ! (Vineri, 4 februarie 2011, 22:38)

    dorel [anonim]

    3 contra Romania !
  • -1 (3 voturi)    
    penalta (Vineri, 4 februarie 2011, 23:10)

    monica L [anonim]

    Roberta Anastase, Miss Romeinia..., ar face bine sa-si pregateasca o aparare beton impotriva acuzatiei de furt calificat....


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version