A inceput lupta pe fata pentru putere in PDL. Replica lui Blaga catre Basescu: Nu raspund la ordinele nimanui. Am destula vechime in partid

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 1 februarie 2011, 23:02 Actualitate | Politic


Vasile Blaga si Traian Basescu
Foto: Colaj foto
Dupa ce presedintele Traian Basescu i-a criticat luni pe ¬stelele partidului¬ in sedinta cu grupurile parlamentare, secretarul general al PDL, Vasile Blaga i-a replicat acestuia ca "nu primeste ordine de la nimeni".  "Eu nu primesc ordine de la nimeni, am destula vechime in partid, incat sa mai tin cont de sfaturile cuiva", a declarat Blaga pentru cotidianul Adevarul. Surse din interiorul PDL au declarat pentru Hotnews.ro ca declaratia lui Blaga  oficializeaza inceperea bataliei pentru influenta in PDL. Aceleasi surse sustin ca garda veche din PDL refuza colaborarea cu aripa Udrea-Voinescu-Macovei si vor incerca sa-si consolideze functiile detinute in structura de conducere.
 
"Situatia este foarte tensionata in interior si partidul risca sa se scindeze daca una din tabere nu va ceda. Blaga a fost iritat de intepaturile presedintelui si de faptul ca reformistii au fost promovati la scena deschisa de acesta", au explicat surse din interiroul PDL.
 
Aceleasi surse sustin ca pentru a contracara eventuale pretentii ale reformistiilor la functiile de conducere din Biroul Politic, garda veche a promovat candidatura lui Sorin Frunzaverde la sefia PDL. De altfel, Frunzaverde este cunoscut in interiorul PDL ca apropiat de Vasile Blaga.
 
Sever Voinescu, Teodor Baconschi si Cristian Preda, reprezentanti ai aripei reformiste intentioneaza sa candideze pentru functiile de vicepresedinti. La fel si actualii vicepresedinti din tabara reformista Roberta Anastase, Sulfina Barbu, Raluca Turcan, William Branza incearca sa-si mentina posturile. Sursele citate sustin ca batalia se va da functiile din Biroul Politic .

De partea cealalta,  Vasile Blaga  doreste sa-si mentina functia de secretar general, iar apropiatii acestuia Adriean Videanu, Ioan Oltean, Ion Ariton, Cezar Preda si Cristian Boureanu sunt in pericol sa-si piarda pozitiile din Biroul Politic.
 
Interventia lui Traian Basescu la grupurile parlamentare PDL a pus gaz pe foc la nivelul conducerii. In prag de alegeri interne, Basescu i-a sfatuit pe democrat liberali sa colaboreze cu reformistii Monica Macovei, Cristian Preda si Sever Voinescu in ceea ce priveste eleborarea unui nou statut. Basescu s-a referit la modificare statutului PDL, astfel incat sa fie introduse  criterii de integritate in ceea ce-i priveste pe cei cu dosare penale.
 
"Chiar daca Preda, Macovei, Voinescu si Baconschi sunt incomozi si critica partidul, ar fi bine sa nu fie dati la o parte. Aveti nevoie de Monica Macovei si trebuie sa o implicati in stabilirea criteriilor de integritate ale PDL(...) Aveti nevoie de un om competent care va poate ajuta in elaborarea criteriilor de integritate", ar fi spus presedintele, conform surselor Hotnews.ro

Aceleasi surse sustin ca secretarul general al PDL,  Vasile Blaga ar fi intervenit in discursul presedintelui spunand ca partidul are astfel de criterii introduse in statut. Interventia lui Blaga l-a deranjat pe presedinte care i-ar fi replicat "Zau, si poti sa-mi spui cand le-ati aplicat? Da-mi macar un singur exemplu".
 
Iritat de interventia lui Blaga, Traian Basescu si-a presarat discursul cu atacuri la adresa garzii vechi.  ”Stelele partidului stau ascunse in transee si nu ies sa nu cumva sa le treaca glontul pe la ureche. Partidul e aparat public doar de Visan din ce am vazut eu", ar fi declarat Basescu.

Sursele citate sustin ca promovarea reformistilor de catre Traian Basescu i-a iritat pe liderii vechi ai PDL care vor sa-si mentina influenta si functiile din PDL. Replica a aparut din partea secretarului general al PDL, Vasile Blaga care a declarat pentru cotidianul Adevarul: "Eu nu primesc ordine de la nimeni, am destula vechime in partid, incat sa mai tin cont de sfaturile cuiva".

Dupa remanierea fortata din toamna lui 2010 a lui Radu Berceanu si Adriean Videanu si demisia lui Vasile Blaga de la Interne, in interiorul PDL s-a declansat o lupta subterana pentru controlul partidului.
 
In urma remanierii, secretarul executiv al PDL, Elena Udrea, a castigat teren obtinand sefia cele mai puternice organizatii PDL-Bucurestiul. In jurul lui Udrea s-au grupat lideri locali ca Gheorghe Falca-primarul Aradului, George Scripcaru - primarul Brasovului, dar si presedintele Camerei Deputatilor - Roberta Anastase si o serie de parlamentari precum Sever Voinescu, Raluca Turcan, Sulfina Barbu. Europarlamentarii Monica Macovei si Cristian Preda au intrat in aripa  nou formata prin atacurile dure la adresa garzii vechi din partid. La fel si ministrul de Externe, Teodor Bacoschi.
 
Pentru a evita luptele interne si o posibila scindare a partidului, Emil Boc a anuntat public la inceputul anului ca este posibil sa-si depuna o noua candidatura la sefia PDL. Anuntul facut de Boc a calmat aparent spiritele in interiorul PDL.
 
Intr-un interviu acordat in 15 decembrie pentru 2010 pentru Hotnews.ro, presedintele Traian Basescu a declarat: ”Va fi o decizie a PDL-ului daca mai mentine suprapunerea intre calitatea de presedinte al PDL si functia de prim ministru. Daca vreti sa fiu foarte sincer, eu nu-l vad pe Emil Boc pierzand alegerile in interiorul PDL, daca va candida. Si eu sper ca va candida. Parlamentarii PDL ar trebui sa se uite la solutii alternative pe care le au. Au? Dupa parerea mea Emil Boc va putea sa candideze. Sau va fi necesar sa candideze. Dar va fi optiunea lui. Eu imi spun o parere.¬ Vezi aici interviul integral cu seful statului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8814 vizualizari

  • +9 (31 voturi)    
    Antipatic (Marţi, 1 februarie 2011, 23:24)

    Raluca [anonim]

    Dintre toti fruntasii pedelisti, Vasile asta, imi este cel mai antipatic...mai mult decat atat, il suspectez ca e omul celorlalti...
    • +20 (26 voturi)    
      Oricum (Miercuri, 2 februarie 2011, 6:03)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Raluca

      Blaga dovedeste ca nici interesul national, nici cel de partid, nu stau, in cazul lui, inaintea celui personal.
      Si sa spui ca ai destula vechime ca sa mai tii cont de sfaturi, este prostia paguboasa a unui om incremenit in proiect. Nu de asemenea lideri are nevoie PDL-ul.
      Pana la urma, daca "batranii" nu sunt intelepti, reformistii sa-si vada de treaba fara ei...
        #showComment() #showComment() #showComment()
    • +1 (7 voturi)    
      Incurca-i drace ! (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:35)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Raluca

      Oricumpana nu scapa tara de generatia asta de comunisto-securisti sau copii de-a lor(Iliscu,Basescu,Silvian Ionescu,Geoana,Anastase,Nastase etc) nu avem nici o sansa !
    • +1 (7 voturi)    
      e din "garda" f.f.f.f. veche (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:11)

      serioussam [anonim] i-a raspuns lui Raluca

      Are dreptate omul. El are vechime, e prieten in Bihor, pe la Oradea cu toti pesedistii si penelistii care conduc judetul. Se are pe bune cu toti, la nunta lui fiica-sa au fost invitati toti pesedistii de vaza din Bihor, deci daca pleaca din PDL are unde sa se duca, il primesc aia cu bratele deschise. Toti o apa si-un pamant....
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Miercuri, 2 februarie 2011, 16:50)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Raluca

      Vasile Blaga Adriean Videanu, Ioan Oltean, Ion Ariton, Cezar Preda si Cristian Boureanu .
      Oamenii joaca la 2 capete . Astia o sa ingroape PDL . Ioan Olteanu care se trezeste vorbind. Fratii Adrian si Ion Ariton Videanu siamezii de la Min.Industriei baieti destepti.Cezar Preda care vorbeste solemn si ne spune azi vremea de ieri cu tonul ca va fi cea de maine si ultimul pe lista C.Boureanu care nu se stie precis ce face pe la partid.Vinde gel de par sau il cumpara ? Oamenii astia sunt atat de autosuficienti si ingamfati incat sunt gata sa sacrifice partidul ca sa isi apere pozitiile si intelegerile.Ei cred ca partidul sunt ei.Daca te duci la sediu sa vorbesti o problema importanta numai menajera poate vorbi cu tine.In rest oamenii sunt ocupati cu treburile lor.Treburile lor devin treburile partidului si oamenii vor respect.Pentru ca exista .....Stele de cinema imbacsit care da filme uzate moral si decolorate cu banda sonora vaga si fara caracter.
      Singura lor misiune este acum sa-si salveze interesele in caz ca ... si sa se inteleaga cu ..... ca oameni suntem ...si.... te am ajutat si eu cu......si suntem vecini .La Monte Carlo .
    • 0 (0 voturi)    
      .hai sa zicem (Miercuri, 2 februarie 2011, 21:20)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Raluca

      greii pdl-ului sunt mana'n mana cu psd-istii ..in afaceri cu statul..iar mr blaga si altii sunt intr-o dilema si semilegalitate ..parca n-ar renunta la ciolan de dragul principiilor..sa speram ca se gasesc altii care sa-i ia locul
  • +9 (15 voturi)    
    Udrea-Voinescu-Macovei? (Marţi, 1 februarie 2011, 23:26)

    taranistu [utilizator]

    Ce poate avea in comun Macovei cu Udrea? Conform articolului de mai sus, Gheorghe Falca ar fi in aceeasi aripa cu Macovei, ceea ce mi se pare exagerat. Dl. Politeanu, asistentul d-nei Macovei, stie de ce. Si stiti si voi, care vreti. Priviti aici:http://politeanu.blogspot.com/2010/11/domnule-falca-nu-sunt-si-nu-voi-fi.html
  • +14 (22 voturi)    
    Blaga politicianul vs. Blaga administratorul (Marţi, 1 februarie 2011, 23:28)

    judex [anonim]

    Sigur ca Blaga a fost si este inca unul dintre stalpii PD-L. Echilibrul psihic si puterea de organizare dovedite in ultimii 15 ani au fost suficiente sa puna in umbra semne de intrebare aoparute in presa, legate de manipularea neortodoxa a unor sume de bani impresionante in afara circuitului bancar, ca si pietroiul agatat de gatul PD-L prin pierderea de catre Blaga rusinoasa, aproape fara lupta, a postului de primar al capitalei (de pus in balanta cu cea mai mare realizare a sa, restructurarea MAI pentru eliminarea steguletelor galbene necesara accederii Ro in UE).
    Eu insa ii reprosez personal lipsa de combativitate dovedita in batalia politica pentru Bucuresti. La capitolul minusuri, se poate trece si prestatia sa suspecta ca Ministru de Interne in functie cu prilejul rusinoasei manifestari a sindicatului politistilor la Cotroceni.
    Tinand cont de toate aceste plusuri si minusuri, atat tonul cat si continutul interventiei lui Blaga par neadecvate situatiei, in masura in care ii stirbesc din calitati si nu sunt in stare sa-i creeze noi aliati in cadrul PD-L. Sper sa fie doar o orbire de moment...
    • +13 (21 voturi)    
      ai uitat (Miercuri, 2 februarie 2011, 1:16)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui judex

      ca a fost sef la vama (minuscula) Bors, acolo unde nu primeai nici buna ziua fara spaga in perioada aia. Iar Basescu stie si stia toate astea. Voi nu stiti?
        #showComment()
    • +1 (11 voturi)    
      vot Blaga (Miercuri, 2 februarie 2011, 8:17)

      alina [anonim] i-a raspuns lui judex

      Blaga nu si-a dorit primaria capitalei !!!!!
      A fost "obligat" sa candideze pt. ca nu s-a inghesuit nimeni !!! iar Basescu "l-a impins" in fata pt. primarie in speranta sa-si va rupe gatul definitiv.
  • -8 (14 voturi)    
    am sperat in Voinescu (Marţi, 1 februarie 2011, 23:32)

    George [anonim]

    dar dupa magaria cu numaratoare, m-am resemnat.

    Totusi, il sustin pe Cristian Preda. dar nici Blaga nu-mi displace. Greu....
  • +32 (40 voturi)    
    reforma!!! (Marţi, 1 februarie 2011, 23:32)

    Lexus [anonim]

    ...daca ei cred ca se pot prezenta in campania din 2012 cu aceiasi echipa din 2008 se insala...s-ar putea sa aia soarta PNT-CD-ului...vrei sa evoluezi, e normal sa faci reforme...cea mai tare reforma ar fi: Monica Macovei, presedintele PDL...Margaret Thatcher a Romaniei...sa vezi cum i-ar pune la punct pe toti manjitii!!! :))))
    • +15 (19 voturi)    
      Ai perfecta dreptate! (Miercuri, 2 februarie 2011, 7:20)

      Raluca [anonim] i-a raspuns lui Lexus

      Sunt total de acord cu tine.
        #showComment()
    • +7 (9 voturi)    
      asa e (Miercuri, 2 februarie 2011, 10:16)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Lexus

      PDL trebuie sa se scuture de uscaturi daca vrea sa mai aiba o sansa in 2012.
        #showComment()
    • 0 (8 voturi)    
      altu care crede in povesti de adormit copiii ... (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:07)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Lexus

      trezirea la realitate !!!
      nu o sa puna macovei pe nimeni la punct , decat poate pe ''dusmanii personali'' .
    • -2 (8 voturi)    
      Macovei = Thatcher? (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:49)

      oituz [anonim] i-a raspuns lui Lexus

      U made my day, cum ar spune Thatcher :) Cea mai tare gluma ever, mai buna decat Geoana Presedinte. Stiu ca nu-i frumos sa-ti urez asta, dar ar fi instructiv-educativ sa ai parte de un proces cu justitia reformata de Macovei.
        #showComment()
  • +10 (14 voturi)    
    pe tovarasii (Marţi, 1 februarie 2011, 23:33)

    ilici [anonim]

    vasile, adriean, oltean, tabara si radu (l'a chemat !) ii asteptam cu usa larg deschisa. la grivco, unde vor avea loc tratativele, masa si dansul.
    cu salutari tovarasesti, mai draga !
    uniti vom invinge !
  • +22 (32 voturi)    
    Blaga si Berceanu (Marţi, 1 februarie 2011, 23:42)

    nelu [anonim]

    Blaga Blaga.... ce taran comunist ai ramas. Ai imbatranit dar fara intelepciune. Esti plin de sine. Cred ca locul tau e mai bun in PSD nu in PD. Asta e atitudinea pe care o exprimi si tu si Berceanu. Cu voi niciodata nu se va face nimic in romania pentur ca aveti aceleasi trasaturi securiste ca si PSD-ul. Daca vreti sa reusiti de acum incolo invatati din atitudinea lui Basescu. El, chiar daca a avut o atitudile la fel ca a vostra in trecut, de cativa ani atitudinea lui s-a schimbat considerabi. Va ramane un in istorie ca un om care o sustinut adevaratele reforme si nu bla bla-urile pe care le sustineti voi.
  • +5 (13 voturi)    
    Dacă,prin absurd,va căștiga Blaga,noi (Marţi, 1 februarie 2011, 23:53)

    ixulescovici [anonim]

    de cine o să mai râdem?
  • +7 (17 voturi)    
    vechimea in partid (Miercuri, 2 februarie 2011, 0:14)

    tovarasu' [anonim]

    conteaza, to'asu !
    utecist ai fost ?
    • +3 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:59)

      [anonim] i-a raspuns lui tovarasu'

  • +29 (35 voturi)    
    cum zici tu Blaga (Miercuri, 2 februarie 2011, 1:22)

    I [utilizator]

    dar votul meu merge cu Macovei.
    • +13 (17 voturi)    
      Da (Miercuri, 2 februarie 2011, 5:53)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui I

      Si al meu!
        #showComment()
  • +3 (5 voturi)    
    Blaga a luat spaga (Miercuri, 2 februarie 2011, 2:23)

    Supraveghetorul CSA [anonim]

    Cu spaga luata de la Angela Toncescu, impreuna cu Videanu (uns si el, ca doar nu o pupa de mama focului pe Angela, prin restaurante ca i se facuse dor de Miorita) Blaga are ceva milioane de EURO (proveniti din piata de asigurari) cu care sa-si faca campania.

    Daca nu il inlocuia Igas, Blaga impreuna cu Toceasca (CSA) ar fi reusit cel mai mare dezastru economic si ATAC LA SIGURANTA NATIONALA: NEasigurarea locuintelor prin obligativitatea asigurarilor emise de PAID. PAID nici astazi nu are contractul de reasigurare capabil sa despagubeasca mai mult decat s-au incast primele de asigurare, in schimb Bulugea (PAID) nu s-a sinchisit nici macar sa mearga la Ialomitianu sa-si incheie primul acord de imprumut. Probabil spera ca Blaga va ajunge presedinte la PDL (ca doar si el a cotizat, nu?).

    Spor baieti la spaga, ca de romanii asigurati cu "praf si aer" are grija Angela Toncescu cum a avut grija si de Uniqua, Delta Asigurari, Ardaf.
  • +10 (12 voturi)    
    Manualul Politrucului (Miercuri, 2 februarie 2011, 7:47)

    roberto [anonim]

    La vremuri noi, tot noi.
  • -11 (15 voturi)    
    vot Blaga (Miercuri, 2 februarie 2011, 8:29)

    alina [anonim]

    Ce-l opreste pe Basescu sa o puna pe d-na Monica Macovei, din nou, ministrul justitiei, daca o respecta atat de mult si e asa de capabila !!! De ce il mentine pe Catalin Predoiu.
    Ce oameni promoveaza Basescu, "garda noua": Udrea !!!! Traian Igas !!! Sa-mi fie cu iertare, dar Basescu promoveaza "marionetele"; ii promoveaza doar pe cei care-i raspund cu "da, sa traiti sefu".
    Nu cred ca de marionete are nevoie nici PDL nici tara asta !!!!
    Sa-l acuzi pe Blaga ca nu vrea reforma e doar naivitate si rautate gratuita !!!
    E singurul are poate sa-i dea mat lui Basescu, iar Basescu stie ffff bine asta !!!!!
    Varianta cea mai buna ar fi sa ramana Boc presedinte de partid si sa se concentreze toti asupra partidului si asupra a ceea ce tre facut pt. continuarea reformelor.Lasati lupta din partid, ca n-o sa iasa deloc bine, iar "dusmanii" de abia asteapta.
    Sa nu facem schimbarea doar de dragul schimbarii !!!!
    • +6 (8 voturi)    
      constitutia il opreste (Miercuri, 2 februarie 2011, 10:24)

      gica pentru [utilizator] i-a raspuns lui alina

      presedintele nu numeste ministrii. doar prim-ministrul.
        #showComment()
  • +17 (19 voturi)    
    PARERE ! (Miercuri, 2 februarie 2011, 8:31)

    Carmen [anonim]

    Sunt absolut convinsa ca dl. Blaga a muncit mult in acest partid, dar intotdeauna vine momentul cand trebuiesc promovate si figuri noi la conducere , iar d-na Macovei este un om demn si integru care trebuie promovat . Daca PD-L va face acest lucru va avea foarte mult de castigat la capitolul imagine si incredere.
  • +10 (14 voturi)    
    stil de a face politica (Miercuri, 2 februarie 2011, 9:23)

    Silviu [anonim]

    Haideti sa ne uitam nu la om ci la felul in care face politica si in care se raporteaza la functiile sale. Adica - una bucata ginere are sau avea contracte cu statul , nu ataca opozitia si are manierele politice "corespunzatoare " astfel incat este preferatul lui Geoana , Nastase si altii care l-au aparat cand trebuia sa demisioneze de la Interne.
    Din punctul de vedere initial este un politician din categoria Nastase pentru care politica aduce putere si aduce si banii statului in curtea proprie.
    Blaga face politicxa pentru el si partidul lui si pentru apropiatii lui pe cand Macovei face politica prin principii si cu integritate , fara sa se auda ca are afaceri cu statul . Daca avea erau destui care o urmaresc care sa tipe ca stindardul integritatii este manjit.
    Asa ca asta este diferenta Blaga - Macovei .
  • +4 (6 voturi)    
    Ar fi zis (Miercuri, 2 februarie 2011, 10:02)

    gica pentru [utilizator]

    Tot articolul se bazeaza pe ce ar fi zis unul si altul la intalnirea dintre presedinte si pdl. De asemenea articolul din Adevarul, nu precizeaza cum a decurs mai exact interviul cu dl Blaga, asa ca declaratiile pot fi scoase din context. Banuiesc ca daca Blaga avea sa ii transmita ceva presedintelui, nu avea nevoie de "Adevarul" ca sa o faca. Mi se pare cam cusuta cu ata alba toata stirea asta...
    • +2 (2 voturi)    
      ghilimelele (Miercuri, 2 februarie 2011, 10:17)

      gica pentru [utilizator] i-a raspuns lui gica pentru

      Nu inteleg treaba cu ghilimelele. Cum se pot cita diverse afirmatii, daca nu exista nici o consemnare oficiala a intalnirii. Sau exista?! Nu mi se pare jurnalistic corect ca dupa "ar fi spus ca" sa deschizi ghilimele.
  • +5 (5 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 2 februarie 2011, 10:03)

    Erasm [anonim]

    • 0 (0 voturi)    
      corectie (Miercuri, 2 februarie 2011, 16:38)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      noul val este Udrea-Falca-Igas-Ialomitianu-Botis&Co; aia pomeniti de tine sunt pe linie moarta, si se exprima doar pe bloguri
  • -2 (6 voturi)    
    acum e clar.. (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:20)

    observator [anonim]

    E evident azi ca toti cei din garda veche de politicieni aparuti la revolutie au avut misiunea sa aplice politica lui Iliescu.
    Blaga a fost presedinte CFSN Bihor, vezi http://ro.wikipedia.org/wiki/Vasile_Blaga .
    Din pacate, garda veche din PD se va opune mereu oricaror reforme reale in societate, mai ales in justitie.
    Privilegiile lor mai presus de orice!
    • 0 (0 voturi)    
      corect! (Miercuri, 2 februarie 2011, 14:47)

      Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui observator

      ma nedumeresc minusurile...dar nu poti multumi pe toata lumea :)
  • 0 (4 voturi)    
    Voinescu, Macovei, Baconsky lupta in linia intai? (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:35)

    mil [anonim]

    Aripa veche e plina de suspiciuni de coruptie si sunt convins ca nu dorm bine noaptea cand le bate apropouri Cheful Statului.

    Aripa asta noua PDLista promite si ea in coruptie si e la fel de lasa ca stelele aripii conducatoare actuale.

    - Anastase si Voinescu sunt asteptati pe la parchet pentru numaratoare cu cantec
    - Udrea are un dosar beton pe tradare nationala (ALRO) pe care numai SRI-ul il stie...plus aranjamente mai marunte gen Nocolescu.
    - Baconsky pe langa faptul ca e incapabil sa poarte asa o palarie...face si gafe pe banda rulanta..."furtul ca problema fiziologica", Croatia sa intre sub MCV, Romania o sa denunte unilateral MCV...

    Singurii care inca nu sunt manjiti sunt Macovei si Preda...dar ei nu pot izbandi daca nu se aliaza macar cu Udrea...dar din moementul in care o poui pe MAcovei langa Udrea...s-a rupt vraja!
  • -1 (5 voturi)    
    omisiunile Dlui Basescu..... (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:28)

    lili [anonim]

    "stelele" nedefinite de care vorbeste Dl Basescu se cam codesc sa apara la TV si sa sustina PDL dintr-un motiv simplu: NU au ce sa sustina! Pai, il vede Dl Basescu pe Dl Blaga aparand la TV si vorbind aiurea despre maretele realizari in ale reformei ale Guvernului Boc, realizari care au adus foamete, neincredere si scaderea in sondaje a PDL?! Nicicum, in interviul de anul trecut de la PROTV la emisiunea DUPA 20 DE ANI, Blaga a vut o prestatie eleganta si destul de sincera recunoscand erorile guvernarii PDListe(adica, lipsa masurilor in 2009 din cauza campaniei electorale prezidentiale), pai cum sa apara Blaga la Irealitatea si Antene si sa combata?!PACAT ca Dl Basescu l-a omis pe Dl Hoara, cel mai tare combatant al PDL, aduceti-l inapoi pe Hoara, el va reprezinta cel mai bine, il depaseste pe Visan, Popoviciu, pe analfabetul Talmaceanu(catastrofa mai mare ca asta nu am vazut, unde naiba l-ati gasit?!)! Si a mai fost o omisiune a Dlui Basescu, numele Dnei Udrea, mare combatanta pe la TV in numele PDL, mare, mare !!! A inviat si Dl Videanu, luni seara "steaua" Domniei sale aparu la TVR televiziunea de stat portocalie si explica Dumnealui ca PDL crescu cu 8% in ultima saptamana, dar ca nu exista nici o explicatie la PDL pentru aceasta crestere incredibila!(adica, minciunica, zicem noi!) Una peste alta, incepe sa fie distractiv ceea ce se petrece in PDL in perioada urmatoare, astept si mai mult la UDMR unde e iar mare semn de intrebare pentru sandramaua de la guvernare dupa ce ieri Dl Tokes a anuntat ca a inceput sa stranga semnaturi pentru infiintarea unui nou partid alternativa la UDMR(EV Zilei a scris) drept care PDL se va trezi cu cerinta UDMR de scadere a pragului electoral la 3,5% si uite asa vom avea in viitorul Parlament pe alde PRM si partidul lui Gigi Becali! Ce FAUNA se intrevede !!!
  • 0 (4 voturi)    
    Vasile Blaga face jocul lui Nastase (Miercuri, 2 februarie 2011, 13:09)

    maria [anonim]

    Legatura intre ei: Oradea ,Tarau....
    Nu as fi crezut !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Basescu este tradat de multi !!!!!!!!!!
  • -1 (5 voturi)    
    pdl (Miercuri, 2 februarie 2011, 13:30)

    nicu [anonim]

    acest site reprezinta interesele PDLului, ar putea fi chiar shimbata denumire si pusa sigla partidului PDL.
    Ca tot ce se intimpla in tara asta totul este o hotie si praf aruncat in ochii prostilor.
  • 0 (0 voturi)    
    mda....vechimea... (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:24)

    un ticalos ordinar [anonim]

    tot "vechimea" ii scuza si matrapazlicurile(ale lui si ale ginerelui).
    nu m-as mira sa-l vad pe mafiotul asta foarte curind alaturi (pe fata) de nastase si gasca lui de hoti.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu m-ar mira (Miercuri, 2 februarie 2011, 18:18)

    Nhl [anonim]

    sa treaca cat de curand la psd ca ei l-au infiltrat in pdl ca sa-i spioneze. Trebuie dat afara din partid cat mai curand posibil.
    Si-a dat arama pe fata nemernicul.
  • 0 (0 voturi)    
    care reformisti? (Joi, 3 februarie 2011, 11:50)

    touretul [anonim]

    Udrea, Anastase, Severvilism Voinescu?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by