VIDEO Traian Basescu: Petre Roman a avut ghinionul sa aiba un presedinte care voia o Romanie asa cum e ea acum

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 25 noiembrie 2010, 11:28 Actualitate | Politic


Traian Basescu si Petre Roman, in 2000
Foto: Agerpres
Presedintele Traian Basescu a afirmat joi ca guvernul Emil Boc are tot sprijinul din partea sa, spre deosebire de ceea ce s-a intamplat in anii '91 cu un alt premier care a dorit reforma statului - Petre Roman, care nu a fost sustinut de Ion Iliescu.

"Acel premier (Petre Roman, n.r.) a avut ghinionul sa aiba un presedinte (Ion Iliescu, n.r.) care voia Romania asa cum e ea acum", a spus el, referindu-se la debarcarea de la putere a lui Petre Roman, despre care tot Traian Basescu afirmase, la un moment dat, ca "e cel mai bun".

"Acum avem un guvern care vrea o Romanie moderna, care preseaza pentru modernizare, oricare ar fi costurile politice. Il asigur pe premier ca are toata sustinerea presedintelui, spre deosebire de ce i s-a intamplat lui Petre Roman in 1990".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10453 vizualizari

  • -19 (47 voturi)    
    ca sa vezi!! (Joi, 25 noiembrie 2010, 11:33)

    George [anonim]

    dua ce l-a criticat si debarcat, acum il apreciaza!
    O fi ramas Base fara oameni si incepe sa-i recupereze pe unii.
    • -12 (24 voturi)    
      auzi ma traiane (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:04)

      2012 - sfarsitul lumii portocalii [utilizator] i-a raspuns lui George

      daca e asa de bun de ce nu-l pui in locul lui boc?
      • +2 (20 voturi)    
        lasa ca Boc e bun (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:14)

        un moldovean [anonim] i-a raspuns lui 2012 - sfarsitul lumii portocalii

        Boc face treaba buna.
        Schimbarea domnilor, bucuria nebunilor.
      • -2 (6 voturi)    
        don pedro (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:45)

        crin de delta [anonim] i-a raspuns lui 2012 - sfarsitul lumii portocalii

        a devenit un liberalo vero.
        noroc ca s'a sfarsit dreapta, ca tot spre dreapta a tras de'atunci.
        noi nu ne vindem crezul !
        numai un singur liberal poate fi prim minstru, daca va fi cazul.
    • -7 (17 voturi)    
      Nu-l apreciaza (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:22)

      neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui George

      Daca ar fi facut-o l-ar fi numit premier pe Roman, care, cred , ca e mult peste Boc.....
      • -1 (13 voturi)    
        Boc face treaba buna (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:15)

        un moldovean [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

        Boc face treaba buna.
        Schimbarea domnilor, bucuria nebunilor.
        • -3 (13 voturi)    
          boc face treaba buna (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:48)

          mioritic de ardeal [anonim] i-a raspuns lui un moldovean

          foaie verde busuioc,
          tat pe loc, pe loc, pe loc
          face treaba buna boc
          tat pi loc, tat pi loc...
        • 0 (0 voturi)    
          !! (Vineri, 26 noiembrie 2010, 20:13)

          bocc [anonim] i-a raspuns lui un moldovean

          DOMNILOR???!!! HA HA HA
    • -2 (8 voturi)    
      cititi cu atentie textul!! (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:27)

      gica contra [anonim] i-a raspuns lui George

      Base spune ca Iliescu isi dorea Romania asa cum este ea astazi.... Daca inteleg eu bine, Iliescu se opunea reformelor si isi dorea sa conduca o Romanie asa cum este astazi. Adica cum? Iar Petre Roman era un reformist si isi dorea o altfel de Romanie... Voi realizati ce spune omul asta? Nu mai inteleg cine este reformistul si cine se opunea reformelor!! Si ce fel de Romanie vroia Iliescu? Din cate stim noi si din cate ne spune si tov. Base de 6 ani, Iliescu este un comunist convins si vedea o Romanie nu departe de ce a lasat raposatu' Nicu in '89 ... Oare acolo am ajuns... traim intr-o Romanie asa cum isi dorea mos Ilici????!!!! E nasol de tot. Si cand este cinstit Base, ori nu-l crede nimeni, ori nimeni nu citeste cu atentie ce spune... De data asta chiar a spus adevarul!
      • -2 (4 voturi)    
        da (Joi, 25 noiembrie 2010, 19:09)

        sabo [utilizator] i-a raspuns lui gica contra

        ..domnule drag, asa am gandit si eu, ca de fapt nu este nici o logica!!
        Doar daca..il ia gura pe dinainte si spune ce nu voia
      • +2 (4 voturi)    
        da, tara mafiotilor... (Joi, 25 noiembrie 2010, 22:45)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui gica contra

        la asta vse refera presedintele, tara clanurilor, a abuzurilor, a coruptiei, etc.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu ai inteles (Vineri, 26 noiembrie 2010, 7:48)

        roko [anonim] i-a raspuns lui gica contra

        Base zice ca Roman si-ar fi dorit sa aiba o tara care e condusa de presedintele de astazi ( n.n. Base ) care sustine guvernul actual (n.n. Boc) nu ca Iliescu care nu a sustinut guvernul Roman.
    • -1 (1 vot)    
      ...marele mitica damboviteanul... (Joi, 25 noiembrie 2010, 23:56)

      John [anonim] i-a raspuns lui George

      ...rau s-au ptcovit raomanii cu semi analfabetul...
      ...adica iliescu dorea o romanica identica cu cea a lui basescu ???....voi ce ati inteles...????
      ...eu ca mintea lui este o varza greu de descifrat...
      ...cred ca ar trebui sa reia studiile dela elementar in sus...
  • +2 (30 voturi)    
    Am inteles sa traiti! (Joi, 25 noiembrie 2010, 11:38)

    surdu [anonim]

    Insa avem o mica nelamurire. Austeritate nu este si la Guvern unde se dau sporuri, prime, al13-lea salariu etc?
    • +2 (16 voturi)    
      Primele (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:26)

      Als Ob [utilizator] i-a raspuns lui surdu

      au fost pentru anul 2009!
    • +9 (19 voturi)    
      Pana in iunie s-au dat tuturor bugetarilor (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:28)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui surdu

      Pana si in invatamant s-a dat in ianuarie al 13-lea salariu, iar pana in vara niste bonuri cadou, niste sporuri de 2% etc.

      Aia de la TV (nu spun unde ca nu vreau sa-i fac reclama postului) repeta ca la Guvern "s-a dat anul asta", dar nu spun si in ce luna...
  • -14 (34 voturi)    
    ha ha ha! (Joi, 25 noiembrie 2010, 11:42)

    Bogdan [anonim]

    Jur ca mi s-a parut cea mai interesanta si adevarata afirmatie facuta vreodata de Base. Pana cand am citit si textul in care am aflat ca presedintele in cauza nu este el, Basescu, ci ar fi Iliescu ?? :P
    P.S.
    Totusi nu ma pot abtine sa nu constat ca ghinionul lui Roman s-a numit Basescu, iar Romania de acum e creatia lui Basescu ("in timpul mandatului sau") in ultimii 6 ani... Nu spun ca nu e si vina altora, dar mi s-ar parea aiurea sa-l acuzam pe Burebista sau pe Decebal pentru situatia Romaniei...
    • +9 (21 voturi)    
      Iliescu este creatia cui ? (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:02)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      ne intalnim mereu cu proverbul:

      Mintea romanului de pe urma !

      Si, daca tot ne place analiza retrospectiva, am si eu intrebarea : Iliescu, a fost creat de cine?

      Dar cand voi va gandeati la costumul de blugi, la televizorul color cu telecomanda, la ultima caseta video inchiriata, la cati bani face vecinul cu buticul din bloc...in acea perioada se furau fabricile si uzinele tarii, combinatele ajungeau la fier vechi!

      Si atunci nimeni nu se gandea la Iliescu !

      totusi e bine ca il apreciati acum !
      • +14 (16 voturi)    
        Iliescu (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:53)

        neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui vamaiot

        Intotdeauna am fost de parere ca pentru a-si atinge scopurile ...(distrugerea sistemului de irigatii , al cap-urilor, al isa-urilor, al parcurilor auto, vindrea la fier vechi a uzinelor(in loc sa fi continuat sa produca echipament petrolier tarilor arabe), vinderea bancilor si a surselor petroliere pe nimic,..., etc)...Iliescu trebuia sa-l indeparteze de la putere pe Roman, care Roman chiar vroia reforma: a fost naiv nestiind cum se mananca politica....
        • -5 (9 voturi)    
          nu te mai da priceput (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:23)

          un moldovean [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

          Daca ai stiut ce-i mai bine de facut, de ce n-ai facut. Sa critici e usor.
        • -4 (10 voturi)    
          "Combinate" de 1€ (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:48)

          un moldovean [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

          InGermania, fostele combinate din Germnania de Est (care erau oricum mai competitive de cate cele romanesti) au fost vandute cu 1 DM.

          Asa ca lasati-o mai moale cu "furatul combinateleor romanesti". Ce sa furi? Ce nu exista, ce nu.-i bun de cat de fier vechi?

          Cei care tot critica ar trebui sa ne spuna de ce n-au cumparat ei "combinatele"?
          • +9 (9 voturi)    
            tu ai idee despre ce vorbesti, amice...? (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:20)

            un moromete [anonim] i-a raspuns lui un moldovean

            ai auzit de fabrica de uree de la Arad? ridicata prin '80? stii ce inseamna asta? tehnologie de ultima ora in '90. vanduta pe nimic. ce s-a intamplat cu ea? au venit, au demontat-o cu grija si au scos-o din tara. undeva , spre lumea araba. ce era trecut in acte? "fier vechi"... daca asta e fieru' vechi despre care vorbesti...
      • -7 (9 voturi)    
        Combinate bune de fier vechi (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:21)

        un moldovean [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        "Combinaltele" voastre nu erau bune de cat de fier vechi. Asa ca...
        Incetati cu asemenea insinuari penibile. Industria romanesca era remasa cu un secol in urma.
      • +2 (2 voturi)    
        Adevar (Joi, 25 noiembrie 2010, 22:36)

        Gandalf the White [utilizator] i-a raspuns lui vamaiot

        iliescu e creatia lui bresnev
    • +23 (35 voturi)    
      Hi Hi Hi! (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:15)

      Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Mi s-ar parea aiurea sa-l invinovatim doar pe Basescu in situatia in care noi, romanii (statistic) uitam mineriadele, minciunile electorale din anii '90, ....

      Draga Bogdan, cele de mai sus nu se intamplau in timpul lui Burebista sau Decebal ci intr-o perioada cun impact major asupra vremilor noastre.

      Sau nu crezi?
      • -6 (16 voturi)    
        da mai (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:18)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Pink Panther

        da de minciunile electorale din 2008 si 2009 ai uitat deja? sau acuma nu mai are nimic impact asupra noastra?
        • +4 (8 voturi)    
          Se lucreaza la ele in liniste ! (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:39)

          vamaiot [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

          Nu simti si tu cata liniste, mai rau ca pe timpul lui Ceausescu, mormant ... !

          Iar boom-ul economic din ultima perioada, ne ajuta din plin !
      • +7 (13 voturi)    
        Pe vremea aia (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:21)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Pink Panther

        el muncea, nu gandea!
        Si poate striga din toti rarunchii: "Moarte intelectualilor", "IMGB, face ordine!"
        Acum, sta cu ochii in latrine si ghiceste in trecutul rosu al lui ilici!
        Amice pantera, de unde vrei sa stie?
        Daca are orizont limitat, cum vrei sa vada?!
        Si... unde?
        • +6 (8 voturi)    
          Trist... (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:09)

          Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          ...este ca Bogdan crede (poate) intr-adevar ceea ce spune. La fel ca alte milioane de romani. Si romanii care urlau "Iliescu apare Soarele rasare", "Moarte intelectualilor", + alte vulgaritati (cei mai multi) chiar credeau ceea ce spuneau.

          P.S.: Scuze daca s-a inteles ca romanu' este prost (statistic)....Eu n-am vrut sa spun asta!
    • +8 (12 voturi)    
      Criza economica este mondiala (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:18)

      un moldovean [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Uiti ca ne aflam in plina criza economica mondiala.
      Daca n-am fi avut acest guvern am fi fost noi primii, nu grecii.
      • +1 (1 vot)    
        Poti s-o spui in gura mare (Joi, 25 noiembrie 2010, 22:50)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui un moldovean

        Sa-nteleaga tot omul, ai dreptate dar ti-o recunoaste cineva? Pe ei nu-i intereseaza criza, vor doar sa le dea...
  • -4 (24 voturi)    
    hmmm (Joi, 25 noiembrie 2010, 11:47)

    me [anonim]

    si cum e romania acum? pdl nu a fosto la guvernare pe vreamea lui constantinescu sau in mandatu trecut al lui base?
    are si pdl si base o MARE contributie la cum e tara acum asa ca sa nu arunce pisica moarta in curtea altora cand si ei sunt la fel de vinovati ca si celelalte partide.
    • +2 (2 voturi)    
      Sunt de vina (Joi, 25 noiembrie 2010, 22:54)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui me

      ca n-au aplicat masurile de reforma mai din timp si mai hotarat, dar nu vezi cum se pun hidrele de-a curmezisul? Vezi legea educatiei, mai bine morti decat sa-si piarda postul( Andronescu, Marga,etc.) E greu, e greu.
  • -1 (15 voturi)    
    Știm și noi că fiul lui Walter ar fi dorit (Joi, 25 noiembrie 2010, 11:47)

    ixulescovici [anonim]

    încă de pe atunci ceea ce au reușit ăștia acum,adică distrugerea completă a țării. Oricum, Petrică și Ionică au dat liber la falimentarea Românicăi.
  • -3 (29 voturi)    
    Minciuni, minciuni... (Joi, 25 noiembrie 2010, 11:52)

    Prodan I [anonim]

    Avem un guvern care, cu sprijinul presedintelui, a modernizat Romania pana a distrus-o. Sa fim lucizi,
    tara este in decadere accelerata. Nimic nu functioneaza. Suntem coada Europei.Singurele lucruri care mai functioneaza sunt: coruptia, hotia, minciuna generalizata de la nivel presedinte pana la ultimul portocaliu. Romani dormiti linistiti, sfarsitul va este aproare.
    • -8 (26 voturi)    
      Basescu l-a depasit pe Vlad Tepes! (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Prodan I

      Ne trage-n teapa pe toti, de la mogul pana la asistatul social. Unde mai pui ca a facut asta in mod transparent, atentionandu-ne de la bun inceput de tepele sale din Piata Victoriei.
      • -2 (12 voturi)    
        mai bine zis... (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:32)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        NE trage teapa la toti.... si ca sa fim la subiect... a inceput cu Petrica care l-a facut om si dupa aia i-a infipt cutitul in spate, restul e istorie, adica Iliescu e de vina, Patriciu si cu Vantu, Base' se chinuie saracu' sa faca modernizare, saracuu' ... Cred ca ne ia de fraieri cu tupeul asta de bisnitar ridicat la nivel de politica de stat!
    • +8 (22 voturi)    
      Lasati-o jos ca macane... (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:34)

      Gino [anonim] i-a raspuns lui Prodan I

      Toti va plingeti...dar vorbiti prosti...de exemplu Bucurestiul s-a schimbat enorm fata de acum 7-8
      ani...mult mai curat si cu foarte multe constructii noi...marketurile au parcarile pline ochi de vineri pina duminica este impinzit Bucurestiul masini
      nu mai vorbesc...orasul este animat dupa ora 18
      facind o comparatie cu Germania, Austria unde
      dupa ora 18 parca a ,,aruncat cu bomba atomica''
      Celelalte tari daca se trage linie si trebuie sa dai bani sunt falite...traiesc numai pe datorie...Mereu
      suntem mentionati ca suntem ultimi....la ce oare
      Cine vrea sa invete invata asa cum este invatamintul... cine are grija de sanatatea lui se
      descurca...credeti ca daca plecati afara alearga
      ciini cu covrigi in coada...normal uni se descurca
      alti o duc prost din toate timpurile...iar ,,atentii-le
      spaga,mita au aparut pe meleagurile astea decind ne-au cucerit si supus turci...nu va mai
      plingeti si traitiva viata asa cum este buna sau
      rea caci avem numai una...bucurati-va de vremea buna de afara iar chestia cu ,,comisarul Catani''
      exista doar in filme...asa corupti cum sunt poli-
      ticieni romani si ,,prosti'' de ce oare nu avem
      probleme de 100 de miliarde precum Irlanda care
      este ca populatie de 6-7 ori mai mica decit Romania iar in ani trecuti cica aveau un bum economic super....iar acum daca nu este ajutata este in faliment....deci totul nu este decit o manipulare economica pentru ca lumea sa nu ajunga la razboi...Sunteti precum ,,ceasca''
      cind a cistigat Steaua cupa campionilor si el
      le spunea ,,se poate si mai mult'' mai mult ce...
      Credeti ca miine daca am fi condusi de Merkel
      in ziua urmatoare vom precum in occident...
      Bucurativa de viata,sanatate si pace...viata este scurta...
      • +5 (9 voturi)    
        dragul meu (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:23)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Gino

        tu compari asa.. doar sa te afli in treaba?
        la ora 8 se inchid magazinele.
        nemtii nu se dau pe afara sa se holbeze la una alta si sa stea la comentat.
        mai tii minte tu de la istorie cum se baga burebista in treburile imperiului roman, facea alianta cu unul ca dupa aia sa treaca de partea celuilalt? asta e definitoriu poporului roman. ne dam mari si tari si plini de moralitate cand de fapt suntem niste catei slugarnici si tradatori.
        ia baga´ti nasu pe la olteni sa iti dea putin peste nas sa te invete cum se face.
      • +5 (7 voturi)    
        Animat zici?! (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:35)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui Gino

        Bun exemplu ai ales, ai putea sa ne dai si altele.... Copsa Mica poate sau Vaslui, poate Calarasi?!
      • +4 (6 voturi)    
        Mai deschide (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:39)

        John Connor [anonim] i-a raspuns lui Gino

        si tu o carte de gramatica prietene!
      • +1 (5 voturi)    
        AI DREPTATE (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:28)

        un moldovean [anonim] i-a raspuns lui Gino

        Romanii stiu doar sa critice.
        De facut nu fac nimic, dar vor sa aiba ce vad ei prin filme.
        Presa ii asmuta intruna si ei se vaicaresc de una.
      • +3 (3 voturi)    
        in discutie (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:53)

        george moga [anonim] i-a raspuns lui Gino

        felicitari gino. asa gandesc si eu. traieste clipa, asta tb sa fie un mod de viata. buna , rea bucra-te de ea, fiindca nu se mai repeta.
    • -1 (13 voturi)    
      Lucizi???? (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:00)

      sspaga [anonim] i-a raspuns lui Prodan I

      Cum poti tu sa indemni la luciditate cand stai toata ziua cu gura cascata la antene si realitate si astepti sa-ti spuna aia ce si cum sa "gandesti" ? Doar in PDL e coruptie hotie... sau ai uitat pe vremea cui s-au "vandut" majoritatea companiilor de stat si in buzunarul cui s-au dus toti acei bani, sau poate ai uitat de tepele date de Vantu, foarte bun prieten cu membrii PSD, Patriciu stapanul PNL, de dosarele amanate la nesfarsit datorita "bunavointei" parazitilor din justitie. Cumva tara s-a aflat pe alt loc in Europa de la venirea slugii comuniste Iliescu la putere de dai vina pe astia? Daca esti lucid realizezi ca sistemul sanitar, de invatamant, cultura, armata... nu s-au destramat intr-un an de cand a venit Boc sau criza, ci treptat de la lovitura de stat din 89 pana acum, doar ca acum s-a ajuns la limita, iar cei din sistem deplang vremurile PSD-ului in cae primeau prime peste prime si spagi fara sa isi faca meseria cum trebuie. S-a vazut rezultatul la BAC cat de performant a fost sistemul de invatamant, asta este rezultatul celor 20 de ani de indiferenta si interese personale din partea profesorilor, nu din cauza PDL-ului care a guvernat tara 1 an de zile si asta cu o gramada de piedicidi partea opozitiei si santajuri din partea coalitiei. Cand o sa ganditi cu capul vostru si nu o sa va mai fie frica sa recunoasteti si sa spuneti ce ganditi de frica ca cei de langa sunt manipulati si au ajuns la stadiul in care sa reactioneze violent daca altcineva este de alta parere cu ei o sa vedeti ca am dreptate. Nu zic ca nu sunt si in PDL hoti, dar mai rau decat in PSD nu exista, iar PNL-ul (precum si alte partidulete mai mici) are si el destui hoti, doar ca este supus celor 2 nemernici (din multi nemernici ai tarii) Patriciu si Iliescu.
      • -2 (10 voturi)    
        ai uitat (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:28)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui sspaga

        ca PDL se numea FSN mai demult si ca Basescu a fost ministru sub Iliescu? sau in fiecare zi ei sunt aia noi?
        azi condamnam comunismul si apoi spunem ca Ceausescu ar fi fost un presedinte mare daca ar fi stat numai 10 ani?
        nu se pot hotari odata ce sa souna? si sa se tina... ca nu tin minte odata cand sa nu se razgandeasca intre timp .. asa... de pe o zi pe alta..
        am luat 40 mld imprumut.. ca sa ce? patinuare?
        • +4 (8 voturi)    
          Nu patinuare, sali de sport (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:49)

          sspaga [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

          Mai taie din alea 40 de miliarde da-le.... ca nu le-a imprumutat PDL-ul, iar banii imprumutati se duc pentru intretinerea puturosilor asistati social, plata salariilor nesimtite oferite de guvernarile anterioare, plata bugetarilor deveniti "fara numar" in timpul guvernarii Tariceanu. Si da, Ceausescu a fost un mare presedinte pe langa jegul de Iliescu ( compara ce s-a construit pe timpul lui Ceausescu cu se s-a construit in 20 de ani comunism iliescian)si in mare parte faptul ca se traia rau se datoreaza celor care au dat lovitura de stat sa ajunga la putere pentru ca au furat pana nu au mai putut si nu-si puteau valorifica banii, drept dovada au introdus in constitutie faptul ca averea este considerata ca dobandita prin mijloace cinstite si astfel nu pot fi controlati de fisc, iar dupa lovitura de stat au distrus toata economia pentru a putea cumpara ei pe preturi de nimic terenuri, combinate...
          Cat despre FSN mai bine il asemeni PSD-ului, Basescu nu a fost de acord cu "linistea" pe care o dorea Iliescu, adica aceea in care nimeni sa nu aiba curajul sa zica ceva despre faptul ca fura in nestire. Mai aveti putin si ii faceti mari eroi ai neamului romanesc pe Vantu, Catalin Voicu, Chelu, Nastase, Iliescu....
      • -4 (10 voturi)    
        Mo lucidule si analiticule!! (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:42)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui sspaga

        Creca ca daca dupa revulutie isea Basel presedinte acum eram vreo 10 mil in tara, desigur doar batrani si persoane nedeplasabile, ca restul erau dusi demult de disperare si sigur nu mai era Romanica intreaga, Ardealul era autonom sau precum Kosovo sau cine mai stie?! E usor sa dai cu pietre sa hulesti, mo analiticule da fara stabilitate nu se cladeste nimic, fara sa darami asisderea, daca cumparam plasme de acum 20 de ani cum am facut in timpu' lu Baselu' ia vezi matale cat era datoria Romanicai acum.... ganditi apoi mancati!!
        • +5 (9 voturi)    
          Si marmota... (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:26)

          sspaga [anonim] i-a raspuns lui Gigel

          Lasa-ne mai nea securistul cu scenarii d'astea apocaliptice, au mers odata in 89 ca trag teroristii in noi si culmea ca acei teroristi erau chiar cei veniti la putere, asa ca scuteste-ne cu intoxicarile astea ca incepea al 3-lea razboi mondial din cauza lui Basescu, chestii d'astea care au tendinta sa socheze si sa sperie prostimea nu mai merg, drept dovada incercarea lui "Poponta" (micul Iliescu) sa creeze panica spunand la televizor ca sunt peste 100 000 de manifestanti si ca Basescu a dat ordin sa se traga in populatie. Mare noroc cu Iliescu ca a adus minerii si i-a pus sa omoare cetatenii, ca altfel disparea Romania. Daca tot mancati laturi, mancati-le mai frumos nu mai improscati peste tot.
          • -4 (6 voturi)    
            ...facea ciocolata aerata, ha ha ha! (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:18)

            Gigel [anonim] i-a raspuns lui sspaga

            Nu a avut pa ci'n sa puna sa traga ca poate o facea. Nu degeaba e politia la puricat acum si cad capete, pentru ca nu au jucat cum le-a cantat Baselu', nu au ascultat ordine, poate si pe asta, poate... Da breh sunt securist si comunist si e vreo problema, acum sunt pedelisti si sereisti, nu e la fel. Si da prietene, am fost la un pas de a fi noi in locul Iugoslaviei si mai recent a Albaniei. Acum nu mai e cazul ca Baselu' le da legi si puteri administrative pe furis la maghiari si maine poimaine o sa ai tinut autonom si enclave cu limba maghiara si cetateni romani ce nu cunosc limba statului in care traiesc. Asa e frumos acum nu se mai fac razboaie suntem in UE da sunt si alte metode mai subtile. Asa ca lasa catalogarile cand cineva vine cu argumente de bun simt si raspunde de asemeni cu argumente.
  • +3 (23 voturi)    
    Si am fost si bolnav cand am fost mic... (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:18)

    Hans Metter [utilizator]

    de vina pt situatia tarii este in primul rand Burebista. Dupa aia pe rand Traian(nu Basescu!! Doamne fereste) si Decebal, Mircea cel Batran si Stefan ce Mare, Mihai Bravu, Vladimirescu dar si Cuza. Ceausescu, Iliescu si Constantinescu cei din urma.

    De asta ne merge noua prost. Cum sa reuseasca sa cladeasca bietul om ce au distrus altii in >2000 de ani... la inceput a crezut ca poate, ca venea putin matol de pe nava si toata lumea ii zicea sa traiti. Dupa aia a vazut de fapt cat de grava e problema... a mai venit si criza din care a iesit prea devreme dar nici aceasta nu s-a lasat cu una cu doua si a revenit brusc dupa alegeri...

    nu e logic totul ?! NU NOI DOAMNA INVATATOARE!!! NISTE BAIETI MAI MARI AU FACUT PROSTIILE!!!
    • 0 (6 voturi)    
      da dom'le... (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:45)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

      aia sunt de vina, au fost de nimic, nicio cucerire nimic, n-au facut si ei un imperiu ceva, au stat cu burta la soare si iaca trecu' 2000 de ani si .... ciuciu, aaa da pardon am stat in calea cotropitorilor, pfff!
      • +2 (8 voturi)    
        principalul vinovat (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:59)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

        dar am uitat principalul vinovat pt starea din ultimii ani a tarii si pt lipsa masurilor anti criza: OPOZITIA... din cauza lor nu au facut nimic... din cauza celor din opozitie si a mostenirii paguboase lasate de Tariceanu.... sa iti fie rusine Dinu Patriciu !!!
        • +1 (5 voturi)    
          dute mai.... (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:26)

          Gigel [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

          cu vinovati tai cu tot. Vinovat e Regele Mihai ca a plecat cu trenul cu tablouri in '48 sau cand a fost, vinovat e Dej ca s-a certat cu rusi si cel mai vinovat e Ceausescu ca le-a dat de munca la astia cu fierul vechi, ca uite se facu 20 de ani si tot mai cara astia industria comunista la fier vechi. Daca nu era da unde faceau rromi palate si avere, eeee.... cine e de vina, desigur Dinu Patriciu ca nu i-a lasat sa taie PETROMIDIA, poate mai e o sansa si o falimenteaza aia Kaza... si mai e ceva de taiat, fiti cu ochi mari!!
  • -2 (12 voturi)    
    ... (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:29)

    Db [anonim]

    Si noi avem ghinionul sa-l avem pe TB presedinte...
  • -3 (13 voturi)    
    iar noi (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:33)

    Caragiale [anonim]

    iar noi avem nesansa sa fim condusi de indivizi care au ca strategie Forfetarul, TVA 24, diminuarea 25% a salariilor mizerabile , prosperarea mafiei economice-financiare , limba Romana e straina in propria tara , si mai noi VINDEREA ULTIMILOR ACTIUNI ALE STATULUI !

    pas cu pas spre distrugerea completa !
  • +6 (10 voturi)    
    Tot raul spre bine (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:39)

    Ovidelus [utilizator]

    Ghinionul Romaniei este ca l-am avut presedinte pe Iliescu atatia ani din 1990. Petre Roman este un reformator si era bine daca era atunci sustinut.
    • +2 (4 voturi)    
      ia un bat, fii rau... (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:49)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui Ovidelus

      da breh, Ilici asta.... hahaha, ia la tata suzeta 'Lus baiatule, cred ca ai mai putin de 20 de ani. Cum sa critici fara sa ai habar, e sport national, sa criticam cu orice pret comunisti, mama lor!!
      • +2 (2 voturi)    
        Incearca sa te mai bucuri de viata (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:04)

        Ovidelus [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

        Comunismul il privesc si cu bune si cu rele. Bine a fost ca aveam un sistem educational bine pus la punct si rau ca economia era toxica. Nu am avut o societate civila in 90 si uite ca incercam sa dezgropam mortii. Si cine este de vina?
        • -2 (4 voturi)    
          Ilici, Ilici... (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:03)

          Gigel [anonim] i-a raspuns lui Ovidelus

          Nu stii cine e de vina.... Patriciu... pixelul albastru...abureala generala de acum si in final comunisti. Crezi ca in alte parti e altfel?! Si in America tot comunisti sunt de vina, ei incearca sa puna sistemul capitalist pe butuci, hahaha!!!. Problema e ca trebuie echilibru, Ilici si ai lui macar atata lucru au facut, au reusit sa ne tina departe de un razboi civil. Nu s-a reusit la noi s-a reusit la sarbi la albanezi. Asta e singurul merit al lui Iliescu, or mai fi si altele n'or mai fi dar asta e esential, intr-o vreme tulbure unde toti umblau bezmetici, nu erau legi nu era nimic, omul asta a creat tranzitia in PACE si din pacate a creeat si un Basescu si nu mai enumer.
          • +2 (2 voturi)    
            In 89 am avut noroc de armata (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:21)

            Ovidelus [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

            In decembrie 89 am avut noroc de armata ca nu au fost de acord sa vina rusii in tara sa ne faca pace. Cat despre Iliescu... acest lucru nu il considera un pericol.
            Sunt de acord sa se puna accent pe o economie de piata nu pe o comanda unica. In acest fel, libertatea omului este mai bine protejata.
  • +2 (6 voturi)    
    ... (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:42)

    John [anonim]

    mi-e teama ca in curind limba oficiala nu va mai fi romana si nici macar maghiara ci hebrew...cine are urechi de auzit - sa auda, cine nu - sa dea vina pe Decebal si Traian...
  • +3 (3 voturi)    
    off (Joi, 25 noiembrie 2010, 12:45)

    alex [anonim]

    Daca stai sa analizezi ce politicieni a avut Romania din '90 si pana acum... nu te mai mira nimic
  • -2 (6 voturi)    
    Istorie (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:01)

    clau [anonim]

    cliseele basesciene "facem reforma " si "modernizarea romaniaei" sau "spre bine romanilor" etc.
    Dupa ca ne-a intors in timp acest partid cu acest presedinte acum isi asuma ca face modernizarea romaniei.
    O sa vedem cum v-a fi consemnat de istorie Basescu. Primul presedinte suspendat de parlament , presedintele care a numit acelasi premier desi acesta a picat prin motiune de cenzura, presedintele si premierul care a dublat imprumutul extern sau care a tras in jos nivelul de trai al populatiei. Banuiesc ca vinovati de toate aceste nenorociri aduse poporului roman, sunt: moguli, Ion Iliescu si opazitia pt ca nu trece legea educatiei si legea salarizarii.
  • -1 (5 voturi)    
    Si ghinionul nostru (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:31)

    Mihai [anonim]

    e ca am avut un presedinte ca Iliescu care a vrut o Romanie asa cum e ea acum, ca avem un presedinte actual care are o Romanie prabusita la care a contribuit pe deplin, pentru noi numai ghinioane, pentru ei numai noroc.
  • -1 (5 voturi)    
    Aruncatul pisicii (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:32)

    Lars [anonim]

    Tov Gogaie, sunteti de 6 ani presedinte !!! Tot pe tov Ilici dati vina ? Nu-i cam penibil ? Cred ca si peste 4 ani o sa dati vina tot pe daci si pe romani.... Asta-i stilul d-voastra, ce sa-i faci....
    • 0 (2 voturi)    
      avem noroc cu Basescu (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:02)

      un moldovean [anonim] i-a raspuns lui Lars

      Daca n-ar fi fost basescu presedinte nu stiu cum am fi ajuns noi acum, in plina criza economica mondiala.
      Actualilor guvernanti ar trebui sa le multumim ca n-am ajuns mai rau de cat Grecia.
  • -2 (6 voturi)    
    RUSINE (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:35)

    daniel [anonim]

    Ati mancat sanatatea noastra si a parintilor nostri? Sa va fie rusine!! Nu v-ati saturat sa furati din tara asta si asa amarata.Voi PDL-isti ati tarat prin noroi o generatie de copii, tineri si pensionari. Base, acum mai ai tupeul de a vorbi despre reforma? Fugi din tara pana nu va iesi poporul asta amarat sa te fugareasca. RUSINEE BASE, RUSINE PDL. V-ati batut joc de milioane de oameni!
    • +2 (2 voturi)    
      Abtine-te (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:59)

      un moldovean din noua generatie [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Fii multumit ca ai o pensie pentru care n-ai produs nimic.
      Abtine-te cu criticile. Noi, tinerii care muncim, suntem multumiti de managementul grizei asigurat de guvernantii actuali.
      De cat ti-ai tot exhiba ignioranta aici, mai bine te-ai mai duce prin piata la cumparaturi. Fa ceva !
      • 0 (0 voturi)    
        Daniel, daca te plictisesti... (Joi, 25 noiembrie 2010, 23:06)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui un moldovean din noua generatie

        du-te si fa un voluntariat la o casa de copii sau un camin de batrani, ai sa vezi ca daca vezi ca poti fi util, vei avea un alt confort psihic, iti vei redobandi increderea in tine. Sunt altii carora le merge mult mai greu si nu se plang - palestinienii de ex. tinerii de 20 de ani nu stiu ce-nseamna sa traiesti in pace...
  • -1 (5 voturi)    
    PSD este un partid nociv.... (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:38)

    Rescatorul [anonim]

    Cand a fost la guvernare, a transformat Romania intr-un stat bananier, al cersetorilor si milogilor, iar, cand a fost alungat de la guvernare, a sabotat orice incercare de reforma, ceea ce face si in prezent. Din pacate, conducerea liberala de stanga, care conduce vremelnic PNL, ii tine isonul si actioneaza distructiv, impotriva intereselor legitime ale romanilor cinstiti si muncitori, care doresc o Romanie moderna, la baza careia sa stea castigul prin munca , nu prin milogeala. Faptul ca PNL ajuta PSD/PC/PRM sa mentina Romania nereformata, este cu atat mai grav, cu cat se considera un partid de dreapta. Trebuie facut orice este omeneste posibli ca PSD si cardasia PSD/PNL/PC/PRM sa nu mai ajunga la conducerea tarii. Singura sansa a PSD este doar reformarea autentica, dar, este evident ca, atata timp cat Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Vanghelie si altii fac jocurile, PSD va ramane doar un partid anacronic si toxic pentru Romania.
    • -1 (1 vot)    
      Am spus vreun neadevar? (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:37)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      PSD este un partid nociv. Cand a fost la guvernare, a transformat Romania intr-un stat bananier, al cersetorilor si milogilor, iar, cand a fost alungat de la guvernare, a sabotat orice incercare de reforma, ceea ce face si in prezent. Din pacate, conducerea liberala de stanga, care conduce vremelnic PNL, ii tine isonul si actioneaza distructiv, impotriva intereselor legitime ale romanilor cinstiti si muncitori, care doresc o Romanie moderna, la baza careia sa stea castigul prin munca , nu milogeala. Faptul ca PNL ajuta PSD/PC/PRM sa mentina Romania nereformata, este cu atat mai grav, cu cat se considera un partid de dreapta. Trebuie facut orice este omeneste posibli ca PSD si cardasia PSD/PNL/PC/PRM sa nu mai ajunga la conducerea tarii. Singura sansa a PSD este doar reformarea autentica, dar, este evident ca, atata timp cat Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Vanghelie si altii fac inca jocurile in acest partid, PSD va ramane doar un partid anacronic si toxic pentru Romania.
    • 0 (2 voturi)    
      ... si PDL-ul ste de-a dreptul toxic (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:41)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Ce va da frate de sunteti asa basisti, de maraiti non-stop?! Ba ce-mi place nesimtirea asta!! Cat au fost in opozitie PSD face, fura, baroni, acum la putere daca sunt, PSD nu-i lasa, le pune piedica le sufla in ceafa, baga strambe cu moguli in gasca, e super, ca Hopa Mitica. Eu nu inteleg cum dupa ce esti 6 ani la putere ai tot in mana, furi cu toata clica de stingi, pe fata din buget, desigur legal si cu licitatii.... tot PSD e devina. Nu va e rusine, pff!
  • +1 (7 voturi)    
    Tranzitia lu' peste prajit (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:42)

    zexe [anonim]

    In 90, ceea ce ei au numit tranzitie nu a fost decat o continuitate mascata, un comunism cu fata umana, exact ca la rusi. Ca doar nu suntem atat de idioti, ca in 90, sa mai credem ca structurile de putere de tip bolsevic s-au dizolvat din proprie initiativa. Punctul de inflexiune a evolutiei Romaniei spre statutul de tara moderna, europeana, este pe cale sa se infaptuiasca. Depinde numai de vointa politica, in speta a Parlamentului Romaniei, daca Romania va intra pe o traiectorie europeana sau va ramane sub talpa Moscovei.
    Romania, trezeste-te!
  • -1 (5 voturi)    
    Petre, esti cel mai bun ! (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:49)

    gigi [anonim]

    Parca asa spunea TB pentru ca la putin timp sa-i ia locul...Iar dupa acest moment n-a avut niciodata cuvinte de lauda la adresa lui Petre Roman.
    O fi intrat TB in anul mortii si incearca sa corecteze din greselile facute ?
    • +1 (1 vot)    
      L-ai auzit pe Presedinte des laudand? (Joi, 25 noiembrie 2010, 23:10)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Eu nu, e ca un parinte iubitor, dar f. exigent cu proprii copii. De apreciat cred ca l-a apreciat f. mult pe Patrus. Poate se intoarce in PDL?
  • -1 (5 voturi)    
    BANI, BANI, BANI... (Joi, 25 noiembrie 2010, 13:50)

    Ion Barladeanu [anonim]

    Afirmatia este corecta, partial! Petre Roman, nu numai ca nu a avut sorijin de la Iliescu-Barladeanu-Martian etc dar a fost impiedicat sa faca reforma...Unul dintre cei care au "colaborat" cu Iliescu a fost, cu siguranta, Traian Basescu...

    Petre Roman nu a controlat PDul. Nici Basescu, nici Severin, nici Stolojan nu au fost de partea lui fara rezerva; ei au avut "usa deschisa" la Iliescu si gashka lui...

    A face, insa, o comparatie intre Roman si Boc este jignitor pentru Roman; in timp ce a face acelas lucru pentru "perechea" Basescu-Iliescu a devenit jignitor pentru Iliescu...Diferenta dintre Iliescu si Basescu este aceeasi ca cea dintre un mafiot batran, "de omenie" si unul tanar feroce, fara retineri, fara "prejudecati"...Mai simplu, diferenta esentiala dintre cei doi este data de DRAGOSTEA PENTRU BANI!
    • 0 (2 voturi)    
      bati campii ! (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:55)

      un moldovean [anonim] i-a raspuns lui Ion Barladeanu

      fii multumit cu pensia pe care o ai.
      • 0 (0 voturi)    
        BANI, BANI, BANI (Vineri, 26 noiembrie 2010, 0:06)

        Ion Barladeanu [anonim] i-a raspuns lui un moldovean

        Ce vrei sa spui? La ce te referi?
        Care e problema cu pensia?

        Ori esti foarte subtil si nu inteleg eu, ori esti idiot si iar nu am cum sa te inteleg!
  • 0 (0 voturi)    
    Dar oare Petre Roman cine l-a dat jos ? (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:05)

    bancher [anonim]

    Petre Roman era inca predesedintele PD in 2002, si Roman l-a sustinut pe Basescu la alegerile pt primaria Buc. Totusi, marinarul l-a dat jos, si a refuzat sa ii mai dea vreo functie in partid.
    Deci numai Iliescu l-a dat jos pe Roman?
  • -1 (3 voturi)    
    gaozarule (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:32)

    fior [anonim]

    da sa o avem in frunte la parlamentul european pe toanta de fita care nici nu stie sa vorbeasca, un fel le elena ceausescu, daca nu erai catelul de casa al lui ceausescu nu te punea sef pe cel mai mare vapor romanesc ! ce ai invatat asta faci , comunistule ! monopol peste tot !
    • 0 (2 voturi)    
      de ce nu te-ai dus d-ta la Strassburg ? (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:52)

      un moldovean [anonim] i-a raspuns lui fior

      2Toanta" a-ti aleso voi. Nu s-a dus la PE din initiativa proprie.
      Daca te crezi mai destept, fa-te dumneata presedinte. Cine te impiedica ?
  • 0 (2 voturi)    
    Lumea se prabuseste (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:49)

    Jar [anonim]

    in jurul nostru,iar noi ne certam criticand sau aparand anumiti politicieni,de regula, fara argumente...Lumea se schimba.N-o sa mai putem manca pe datorie..In aceasta perioada,norocul nostru se numeste ISARESCU.
  • +1 (1 vot)    
    oare base pregateste ceva? (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:56)

    alex-m [anonim]

    Cu cateva luni in urma, intr-o emisiune tv, Basescu il lauda pe Petre Roman, caruia, spune el, ii datoreaza ce este azi in politica. De asemenea nu ezita sa ii aduca laude si Mioarei Roman. Acum vine si vorbeste iarasi de Petre Roman in termeni pozitivi, apreciindu-l ca pe un politician care a dorit modernizarea Romaniei dar care nu a fost lasat de un Iliescu comunist. Probabil are si dreptate.
    Dar, oare, incearca Basescu sa indrepte cumva lucrurile intre el si Roman? Il vede pe Roman, in ciuda varstei, ca singurul posibil inlocuitor pentru el? L-ar sustine intr-o eventuala candidatura la presedentie?
    Nu de alta dar Basescu ne-a obisnuit cu surpriza si cu miscari politice abile care de cele mai multe ori a surprins pe toata lumea. Sa nu uitam ca a numit doi sefi la serviciile de informatii din randul partidelor rivale, cand acestea il acuzau ca isi creeaza propria securitate.
    • +1 (1 vot)    
      Frumos punctat! (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:33)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui alex-m

      Si daca stau bine sa ma gandesc cred ca n-ar fi chiar o alegere proasta. Nu ma dau in vant dupa omul politic Petre Roman, dar, daca privesc in ograda actuala a politicii, nu vad nici in PDL si nici in partidele de opozitie unul mai matur decat Roman.
    • +1 (1 vot)    
      Roman Presedinte? (Joi, 25 noiembrie 2010, 23:19)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui alex-m

      Nu stiu, daca s-ar detasa de nasul Patriciu poate dar...credeti?
  • -1 (3 voturi)    
    Noi ramanem doar cu ghinionul (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:38)

    DADA [anonim]

    Noi ramanem doar cu ghinionul.

    Si astazi avem ghinion , numai ca numele acestui ghinion s-a schimbat in Boc, Basescu, ...........PDL
  • 0 (0 voturi)    
    trebuie sa recunoastem... (Vineri, 26 noiembrie 2010, 9:31)

    me [anonim]

    ca aceasta poza din articol este geniala, poza care il prezinta pa 100% liberalul, cel care uraste comunismul si care s-a dezis de fsn si psd, de mana cu petre roman...
  • 0 (0 voturi)    
    Daca nici d-l Roman (Vineri, 26 noiembrie 2010, 10:26)

    Sile [anonim]

    Nu a fost constient si nici acum nu cred ca este( ca si d-l Basescu de altfel) ca pe acest model de constitutie si cu acest cotet legislativ nu se pot face reforme reale, m-am lamurit.D-l Roman nu este decit un mare LOLOIST ca toti ceilalti. O zi buna!
  • 0 (0 voturi)    
    Iliescu... (Vineri, 26 noiembrie 2010, 13:06)

    berger [anonim]

    Vad ca reincepe sa va placa de iliescu. Bravo, tovarasi. Dar de ce ma mir, daca unii il pot regreta pe ceausescu astazi.
    Iliescu a cumparat Romania - a fost a lui pana la al doilea mandat al lui Base. A dat pe ea banii stransi de ceausescu intre 1965 si 1989 din trafic de carne vie si din alimentarea "stiintifica" a populatiei. Bani multi, tovarasi, i-au ajuns moscovitului mai bine de 10 ani lui iliescu si clicii lui. O fi base chior, dar si voi tovarasi, iertare, pareti orbi.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by