Antonie Solomon a fost reales presedinte al PDL Craiova: Nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru cu dosar penal

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 12:46 Actualitate | Politic


Antonie Solomon
Foto: Agerpres
Primarul Craiovei, Antonie Solomon, reales presedinte al PDL Craiova, a declarat, sambata, ca procesul in care este judecat pentru fapte de coruptie nu il va afecta in cariera politica, el apreciind ca "nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru cu dosar penal", transmite Mediafax.

Intrebat, intr-o conferinta de presa care a avut loc, sambata, la sediul PDL Dolj, daca dosarul penal in care este judecat de magistratii Tribunalului Galati pentru presupuse fapte de coruptie il va afecta in cariera politica, Antonie Solomon a spus: "Deloc. In Romania sunt sase milioane de dosare penale. Deci nu exista o familie sa nu aiba un membru care sa nu aiba dosar penal. Cred in justitia din aceasta tara si cred cu tarie ca se va dovedi clar ca nu am nicio legatura cu acea presupusa fapta de coruptie. Daca or sa se gaseasca vinovatii, in niciun caz nu va fi Solomon".

Primarul Antonie Solomon a sustinut, sambata, alaturi de liderul PDL Dolj, Radu Berceanu, prima conferinta de presa de la eliberarea sa din Penitenciarul de Maxima Siguranta Galati.

Vineri seara, Antonie Solomon a fost reales in fruntea conducerii organizatiei municipale Craiova a PDL.


Primarul Craiovei a fost arestat preventiv in 3 martie, pentru luare de mita in forma continuata, uz de fals si fals intelectual. El a fost incarcerat la Penitenciarul Colibasi, iar in 7 iulie a fost transferat la Penitenciarul de Maxima Siguranta Galati.

Solomon este acuzat ca ar fi primit 50.000 de euro mita de la un actionar principal al firmei PIC din Pitesti pentru a-i facilita diverse servicii in Craiova. In acelasi dosar sunt cercetati si Cornel Penescu, Dragos George Stancu si Gheorghita Pieca.

Primarul suspendat al Craiovei Antonie Solomon a fost eliberat din arest in 8 septembrie, prin decizia Curtii de Apel Galati.


Citeste mai multe despre   
















2837 vizualizari

  • +4 (12 voturi)    
    dosare (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 12:59)

    Mihai Gorjanu [anonim]

    Corb la corb nu-si scoate ochii! Ba chiar se apara unii pe altii, asa cum, iata, se obisnuieste in PDL! Sa inteleg din declaratia acestui impostor ca si familia Basescu are dosar penal? Daca n-are o sa aiba. Multe!!!
  • +14 (16 voturi)    
    Astia chiar nu au nicio masura? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:00)

    valika [utilizator]

    Rahatul asta bolnav ne insulta pe toti... Auzi, "nu exista familie in Romania care sa nu aiba un membru fara dosar penal"! Pana unde va merge nesimtirea jegoasa a astora?
    • +7 (9 voturi)    
      Un cretin ..... (Duminică, 7 noiembrie 2010, 9:00)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui valika

      Nu stiu de ce nu-l dau astia afara din PDL ......... cineva trebuie sa inceapa naibii asanarea politicii romanesti, pentru ca avem prea multi retardati ...... in toate partidele ......
    • +1 (1 vot)    
      Nemernic (Marţi, 9 noiembrie 2010, 4:53)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui valika

      Jigodiile astea au ajuns sa maculeze totul. Tipul asta de exprimare spune totul despre ce are in cap. Pentru astfel de cuvinte nu merita decat aratat varful bocancului. Sa mai aud vreun craiovean ca-i plange leprei de mila!!!
  • +18 (18 voturi)    
    Sictir jigodie ! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:05)

    Luti [anonim]

    Poate te referi la politicieni, care au zeci de dosare penale - fireste ei si prietenii lor, borfasii. Nu amesteca nici macar pt statistica familiile normale intre mirlanii tai.
  • +10 (14 voturi)    
    Nu exista familie in Romania... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:05)

    Vlad Tepes [anonim]

    "nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru fara dosar penal"
    - Minti cu nerusinare, Solomoane!!! Nu suntem o tara de hoti!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Oaia neagra a familiei (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 18:19)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vlad Tepes

      Cum o fi aparut expresia asta?
  • +10 (12 voturi)    
    !!! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:12)

    Cris [anonim]

    Ba oltene vrei sa te dau in judecata?
    Cum poti sa faci asemenea afirmatie? Ai dovezi ca unul din membrul familiei mele are dosar? Stii tu ceva mai bine decat stiu eu?
  • +12 (14 voturi)    
    Execrabil (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:16)

    Vali [anonim]

    Exista enorm de multe familii in Romania care nu au nici un membru cu dosar penal; nu stiu cum as putea sa ma dresez acestui individ ; cu siguranta apelativul de domn nu-l merita.
  • +5 (11 voturi)    
    Solomoane...ti-a crescut nasul (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:18)

    Marii cai albastri [anonim]

    De cind cu moartea bardului Marelui Carmaci...vad ca elita politica mioritica se intrece in aberatii una mai gogonata ca alta!
    Eu spre exemplu, din cate cunosc despre rudele mele (pana la nivel de strabunic, ca majoritatea romanilor) nu stiu sa fi facut puscarie cineva (decit politica in anii 50' da asta-i altceva). Si nici in cercul intim de prieteni!
    Cred ca politicienii nostri nu se deosebesc cu nimic de elitele politice cleptocrate din statele africane sau din stan-urile postsovietice si asta nu e o noutate!
    Noutate e nivelul fara precedent la care a ajuns confuzia asupra valorilor si la care oamenii astia ajung sa minta pe altii sau pe sine.
  • +6 (8 voturi)    
    gura pacatosului (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:18)

    diddlyjo [utilizator]

    asa e, la noi majoritatea familiilor au membri cu dosar penal. ce ne-am face daca nu am avea si 500k de tigani?
  • +7 (11 voturi)    
    la el este normal (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:18)

    nepenalul [anonim]

    Da nu faci puscarie,mai ales pentru mita,spaga,alte acte de coruptie nu poti ajunge la conducera pdl.
  • +9 (13 voturi)    
    dosar penal (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:20)

    Lechi [anonim]

    Dl Solomon, familia mea , si nu e mica, daca iau in calcul fratii, nepotii , etc, probabil vre-o 50 persoane, nu avem nici un dosar penal.
    Poate vrei sa ne donezi unul dintre ale d-tale ?
    De ce faceti asemenea generalizari si extrapolari?
    Faceti o statistica, intai cu sustinatorii dv. din Craiova,
    cu toti membrii PDL din tara, etc etc; veti ajunge la unele concluzii la care , nici nu va asteptati
  • +7 (11 voturi)    
    mai... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:20)

    anti-o [anonim]

    nu ti-e rusine, mai po-cule portocaliu ?
  • +8 (10 voturi)    
    replica (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:20)

    gicu [anonim]

    NU subscriu de loc la acest panseu. Domnul Solomon face o greseala grava. Incerca sa distribuie dosarele penale si pe familiile care nu au dosare penale. In plus acrediteaza ideea ca suntem o natie de penali.

    "In Romania sunt sase milioane de dosare penale. Deci nu exista o familie sa nu aiba un membru care sa nu aiba dosar penal."

    Corect este sa imparta cele sase milioane de dosare la numarul de familii de politicieni care au dosare penale. Cred ca rezultatul ar fi interesant!
  • +1 (7 voturi)    
    Probleme si cu limba romana (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:22)

    io [anonim]

    "Nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru fara dosar penal"

    vezi ce iese daca pui prea multe negatii in aceeasi fraza?
    • +9 (11 voturi)    
      poate din pdl (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:40)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui io

      corect spus este asa:
      "nu exista o familie in PDL care sa nu aiba un membru cu dosar penal"
    • +6 (8 voturi)    
      Rusine.. (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:47)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui io

      Mama, ce porumbel a scos pe gura individul asta....! si culmea, sunt cei care ne reprezinta...hmmm, viitor de aur, tara noastra are!
  • +4 (6 voturi)    
    solomon (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:27)

    radu [anonim]

    Singura aceasta afirmatie: "nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru fara dosar penal" confirma ca e vinovat de tot ce a facut. Prezenta alaturi de el a altui infractor inca nedovedit nu face decit sa confirme inca o data. Vad ca pentru politicieni, ca si pentru tigani dealtfel, puscaria tine loc de studii superioare.
  • +8 (10 voturi)    
    Zise zdreanţă... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:27)

    cobra [anonim]

    Dacă niciun membru al familiei mele nu are dosar penal înseamnă că eu nu trăiesc în România?
    Ce idiot...
  • +6 (8 voturi)    
    Penalii (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:27)

    dan [anonim]

    adicatalea suntem un popor care are cate un penal de familie.....halal sa-t fie, pai cum le stii matale pe toate bibicule,,,un popor cu familii penale...
  • +7 (9 voturi)    
    Gresit (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:28)

    Ina [anonim]

    Ba exista familii in Romania fara nici un dosar penal! Mai bine s-ar abtine sa faca astfel de afirmatii. Probabil ca exista 6 milioane de dosare penale, asta nu inseamna ca suntem toti infractori. Si mai probabil ca intr-o familie ca cea a dlui. Solomon sunt mai multe dosare penale, nu doar unul. Insa dl. Solomon vrea sa se amageasca, sa se simta mai bine spunandu-si ca suntem toti ...penali! Succes ;)
  • 0 (6 voturi)    
    Si are dreptate... nu? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:32)

    leix [anonim]

    Asa e cum zice - suntem toti infractori! Macar el nu ne face tigani imputitit sau homosexuali! Suntem in mod sigur o natie de infractori si meritam sa ajungem toti dupa gratii - de ce era acuzat Vantu? De favorizarea infractorului nu? Pai noi toti suntem ca el - in acest moment favorizam Guvernul si Presedintia...hmm. Adevarul e ca nici nu mai stii cine nu e vinovat sau manjit de ceva in tara asta...de la jurnalisti pupincuristi pana la ministri reevaluati.
  • +8 (22 voturi)    
    caracterizarea poporului roman dupa PDL (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:34)

    lucian [anonim]

    90% din romani sunt manelisti (basescu)
    25% din romani sunt gay (basescu)
    40% din doctori sunt idioti (basescu)
    25% cu dosar penal (solomon daca familia in romania are in medie 4 persoane).

    va rog sa mai completati.. ca sigur am omis cateva.
    • +5 (7 voturi)    
      100% (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:02)

      x [anonim] i-a raspuns lui lucian

      + "nici un roman nu plateste rovigneta"
  • +17 (17 voturi)    
    Ba exista (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:37)

    Orpheus [utilizator]

    In schimb nu exista nesimtire mai mare decat afirmatia ca "Nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru cu dosar penal ".
    • +5 (9 voturi)    
      Insulta o tara intreaga (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:00)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      E foarte jignitoare afirmatia nemernicului astuia.
    • +5 (9 voturi)    
      exista, si inca multe (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:26)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      dar, nah, daca in orice familie de oranjist e un hot, ei cred ca peste tot e asa.
    • +2 (6 voturi)    
      Subscriu (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:35)

      Dox [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      Daca asa vede el Romania inseamna ca o buna parte din Romani stau in alta parte. Poate in Romania lui cei mai multi au dosar penal.
    • +9 (11 voturi)    
      corect orpheus (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:46)

      angela [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      Hotul de Solomon striga "hotii". Probabil ca prietenii dlui din pdl sunt penali. Si crede ca suntem toti asemenea. Noi nu!
  • +5 (7 voturi)    
    penali (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:40)

    gheo [anonim]

    stiu eu multe familii care nu au pe nimeni cu dosare penale, nici macar intre neamurile de sange sau de afiliatie pana la gradul 5-6...
    exista o Romanie a penalilor, multi dintre ei cu vile si masini de lux si exista o Romanie a oamenilor obisnuiti care au poate in familie niste veri de cumetri vitregi care s-au batut pentru o palma de pamant la camp, ca le-a dat primaria aiurea actele.
    domnu' din articol incearca sa ne convinga ca-s toti in aceeasi oala.
  • +6 (8 voturi)    
    Nesimtire fara margini ! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:47)

    dana [anonim]

    God forbid !
    Nenorocitii astia chiar nu au limite !!!
    Ce se intampla acolo, la Craiova, chiar nu mai exista limite ? Chiar nu mai exista oameni onesti, civilizati, cu alte scopuri in viata asta nenorocita, decat de a sfida legea ?
    Intr-adevar, mare nesimtire in afirmatia "Nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru cu dosar penal ".
  • +2 (4 voturi)    
    Inca un pitic (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:51)

    M.aura [utilizator]

    Pentru Alba ca Zapada. :)
  • +4 (8 voturi)    
    dupa falca, solomon... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:53)

    td [anonim]

    Dar ce-au patit astia, sunt drogati? De unde scot in scena atatia lideri nesimtiti? Traiane, tranteste-i sau fugi din partidul asta, ca imi fac si eu familia cu dosar penal strangandu-i de gat!
  • +11 (13 voturi)    
    PS (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:55)

    td [anonim]

    P. S. In numele familiilor fara dosar penal, astept scuze oficiale.
  • +7 (9 voturi)    
    e (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 13:59)

    tene [anonim]

    Ba.exista. Poate in tigania de Craiova nu exista.
  • +4 (6 voturi)    
    asa e... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:13)

    al capone [anonim]

    Probabil in lumea lui Solomon asa e, toti au dosar penal. In mintea lui asa arata normalitatea, cu dosare penale, cu aresturi preventive, cu DNA-uri, procuraturi etc. Un neispravit si-un mafiot.

    Trezeste-te bai oltene, nu asa arata Romania!
  • +6 (8 voturi)    
    Iar Solomon ? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:18)

    oki [anonim]

    Chiar nu se gasea unu " mai curat, mai uscat " decat traseistu' asta notoriu ? Eu iti urez domnu Solomon sa fii votat numai de cei cu dosare penale !
  • +4 (6 voturi)    
    mai bine ne injurai iar... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:18)

    cipax [utilizator]

    Aceasta afirmatie o consider o insulta; eu nu cunosc in familia mea (cu rude pana la gradul II) nici o persoana cu dosar penal!!!
    In schimb nu pot sa nu remarc aceasi schizofrenie a politicii romanesti care are o frica teribila de schimbare si in special de reforma. Un om nesimtit ce injura ziaristii, arata, vorbeste si se poarta ca un infractor. Eu daca as fi PDL-ist mi-ar fi rusine cu un astfel de membru de partid.
  • +2 (4 voturi)    
    rectificare (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:26)

    ardeleanu [anonim]

    O rectificare:Nu exista familie de craioveni fara dosar penal.
    Nesimtitul crede ca toata Romania e caCraiova lui.
  • +2 (4 voturi)    
    tampitule! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:33)

    mamikutza [utilizator]

    te invit sa-mi cunosti familia...poate inveti ceva...desi ma indoiesc...
  • +5 (9 voturi)    
    Probabil ca s-a citat trunchiat ... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:37)

    Ioan A. [anonim]

    ... din discursul dlui. Solomon, care, in cunostinta de cauza, a afirmat probabil ca nu exista o familie de PDL-ist in Romania care sa nu aiba un membru cu dosar penal (sau chiar mai multe).
    Probabil din acest motiv a si fost reales, mai mult ca sigur!
    Bravo, dom' Primar, la mai mare, tot inainte, numai succesuri va dorim!
  • +4 (6 voturi)    
    si totus exista cu 1000-le (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:38)

    Exista [anonim]

    Da , trebuie sa fi un nesimtit de categorie super grea ca sa afirm asa ceva . Chiar asa se poate jigni mii de familii ? Corect : un astfel de animal politic trebuie reales .
  • +6 (8 voturi)    
    Ba exista (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:41)

    hawkeye [anonim]

    Trecem peste cate negatii sunt in fraza. Extrem de grav este faptul ca individul crede ca toata natia romana este formata din jigodii ca el.
    Majoritatea familiilor din Romania sunt curate, ordinarule !
  • +5 (7 voturi)    
    Ce concluzii! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:53)

    Sorin [anonim]

    "Nu exista o familie in Romania care sa nu aiba un membru fara dosar penal"
    Hmm... Personal nu am in familie asa ceva. Ba mai mult, din cercul meu de prieteni si cunostiinte (care sunt multicei) nu stiu sa fie cineva cu dosar penal.
    Ce vrea sa spuna omul asta?! Am impresia ca traieste intr-un univers paralel... S-a ajuns pana acolo incat tara asta sa fie atat de plina de pungasi si raufacatori?
    • +1 (7 voturi)    
      Bineinteles! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 17:19)

      Ioan A. [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      Este Universul portocaliu condus de Zeus !
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:56)

    sabo [utilizator]

    Ce legaturi stranse sant intre astia ..daca ,iata il pun iar sef la PDL.
    Mafie in toata regula ,...Ce politica!?..Mafie...Banditi!
  • +4 (6 voturi)    
    ba uite ca exista (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:24)

    cipri [anonim]

    asta e parerea lui despre Romania probabil, ca toti furam, avem afaceri ilegale, etc. Nu suntem toti ca "domnia sa". Eu nu am in familie pe nimeni cu dosar penal, si nu e chiar mica familia, nici unchi, matusi, bunici, nepoti,etc care sa fi avut "probleme penale". Si nu doar eu, colegi de serviciu sau prieteni stiu o gramada care nu intra in categoria aceasta. Dar bineinteles, trebuie sa aiba o scuza, la noi se merge pe principiul daca tu furi, eu de ce sa nu fur..
  • +5 (7 voturi)    
    Precizare (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:28)

    Alin Cristea [anonim]

    Ma numesc Alin Cristea, din Orada, am 43 de ani.

    Unul dintre bunicii mei a avut 6 copii, eu am o droaie de verisori, unii dintre ei au chiar stranepoti.

    Nici unul din aceasta mare familie nu are dosar penal.

    Asta inseamna, OARE, ca nu sintem romani?

    Sa ne reevaluam sentimentul patriotic?

    Acum asta inseamna a fi roman, sa ai neaparat un dosar penal in familie?
  • 0 (8 voturi)    
    asta este pdl-ul !!! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:34)

    comunistu' [anonim]

    decat pdl-ist mai bine comunist !!! :))
  • +4 (8 voturi)    
    Rusine (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:38)

    Eu [anonim]

    Cum vreti mai pdl-istilor sa va mai voteze lumea,cind alegeti sa va conduca un infractor,un excroc?Cu ce sunteti voi mai buni decit PSD-ul?Sa stii,mai Solomon,ca neam de neamul meu, nu a avut dosar penal,cele declarate de tine se refera la etnia pe care ,cu cinste , o reprezinti(cioroi)D-le Boc,cu astfel de personaje va pierdeti credibilitatea.Pacat!
  • +4 (6 voturi)    
    neamu lu cod penal (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:40)

    flavius [anonim]

    parnaistul asta a uitat ca ..............nu toti santem olteni
  • +4 (6 voturi)    
    Are dreptate (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:44)

    Vizitiul [utilizator]

    Caci se refera la arborele "geoanalogic" din care face parte :)
  • +3 (9 voturi)    
    procente (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:47)

    vasilica [anonim]

    Se refera doar la famillie de pdl-isti. Si are dreptate!! Cum vede peste tot (in institutii) oameni portocalii, a genenalizat la toata tara. Sa dea domnul sa fie la voi un dosar la doi pedelisti.
    • +3 (5 voturi)    
      Tot românu' fura! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 17:09)

      neagoe [utilizator] i-a raspuns lui vasilica

      Lema 1: Daca o familie in sensul larg numara 20-30 de membrii si probabil printre ei sunt si PSD-ei, atunci in mod sigur nu exista nicio familie fara penalii ei.

      (Explicatie: Nu cred ca sa fie vreun membru PSD care sa nu profite sau macar sa incerce sa profite de statutul său pentru a obtine favoruri mai mult sau mai putin legale. Este o chestiune structurala a membrilor PSD ca vajnici urmasi ai PCR-ului.)

      Lema 2: Nu exista niciun bugetar care sa nu fure. Chiar daca o face prin chiul ocazional de la munca, daca mai face un Solitair sau ia o spaga, tot furt se cheama. (Cu anumite rezerve se poate extinde la toti salariatii, inclusiv cei de la patron.)

      Lema 3: Românu' are un mare talent la a-si fura caciula.

      Concluzie: Tot românu' fura!

      Solomon? E un penal cu greutate in toate partidele din Romania si multi fac plecaciuni in fata lui. Greață!
  • +5 (7 voturi)    
    asa o fi in familiile de pedelisti ..... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 17:04)

    Carcotescu [anonim]

    nici una fara un parnaias.
  • +1 (3 voturi)    
    si uite asa nesimtitul asta ne baga (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 18:42)

    neagu [anonim]

    in aceeasi oala pe toti! bai, masoara-ti, bai, cuvintele! ca sigur am furat cot la cot!
  • +3 (5 voturi)    
    nici eu (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 18:56)

    laurentiucat [utilizator]

    eu in familie, inafara de un bunic care a fost detinut politic nu am rude cu dosare .iar asta nu consider ca ar fi ceva de rusine ci chiar o calitate,ptr ca lucrand la serviciul pasapoarte in constanta, a facut scapati o multime de evrei in timpul razboiului.dupa aceste fapte de rusine, a facut un turneu de 7ani prin inchisorile comuniste.de fapt bunicul nu a avut niciun dosar de condamnare,l-au luat cu japca ca era comisar in politie si trebuia sa fi facut el ceva rau.asa ca portocaliii astia sunt pe principiul: toti am furat,toti am mintit,toti suntem ca ei..ei bine, eu si ai mei suntem diferiti..hai breteanu,hai rescatoru..unde sunteti ca sa comentati?
  • +3 (3 voturi)    
    Nesimtit. (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 20:01)

    mircea [anonim]

    Ori toti romanii sunt hoti,ori justitia este incompetenta si tot amana dosarele inmultindu-le,creind impresia unei tari unde toti au probleme cu justitia.Cred ca trebuie sa intervenim la mersul lucrurilor in justitie pentru a nu mai fi caracterizati astfel.Daca vrem sa fim considerati oameni in strainatate.In tara au grija realitatea tv si antenele sa ne faca de kk.
  • +1 (5 voturi)    
    ce bou! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 21:44)

    Codruta N [utilizator]

    Familia mea nu are! si nici familiile prietenilor mei - probabil le-au adunat ai lui Solomon, si pentru noi, or fi avand cate 15 - 20 dosare fiecare din familia lui!
    In PD ii e locul, intr-adevar! >:)
  • -3 (3 voturi)    
    Postacii de serviciu (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 22:07)

    Andu [anonim]

    Ca in cazul tuturor articolelor cu tenta politica, observ ca s-au autosesizat "celulele" de serviciu din cadrul partidelor si au sarit cu minusurile.
    Sa va putrezeasca degetele pe tastatura, bai!
    • +1 (1 vot)    
      te uiti mai bine? (Duminică, 7 noiembrie 2010, 15:23)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui Andu

      surprinzator, aici nu exista comentarii pe minus. cel putin nu,pana cum.cred ca esti cu ochii si cu capu.
  • -1 (5 voturi)    
    Nemernic (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 22:17)

    shadow [anonim]

    Sustin PDL , il sustin pe Basescu dar acest Solomon e un dobitoc , iar cine il sprijina idem ( Berceanu oare ? ) .Nu-s mai buni PSD/PNL dar cu tampenii din astea cel putin nu i-am auzit .
  • +3 (3 voturi)    
    Ce rusine! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 22:46)

    Victor Neagoe [anonim]

    Cum poate omul asta sa se disculpe in felul acesta? Nu ii este rusine de toata tara asta? Chiar crede ca toti suntem hoti? Jenant! Mai zice ca are incredere in justitie! Care justitie domnilor? Cea pentru gainari??? Ca cea pentru smecheri nu exista, ori n-are balanta in mana si nici oarba nu e.
  • +2 (2 voturi)    
    !? (Duminică, 7 noiembrie 2010, 10:27)

    Hepcal Vasile [anonim]

    Probabil vorbeste de familiile pe care le frecventeaza dumnelui.
  • +1 (1 vot)    
    acuzatii nefondate !! ...... (Duminică, 7 noiembrie 2010, 11:24)

    Unknown Unknown [anonim]

    Riscanta afirmatie din partea unuia care se afla deja in procedura de cercetare penala !
  • +2 (2 voturi)    
    dramatic (Duminică, 7 noiembrie 2010, 13:47)

    kk [utilizator]

    Şi când mă gândesc că în anul 2004 votam pentru eradicarea baronilor PSD. E chiar comic într-un fel... Cu ce a greşit naţia asta?
  • +1 (1 vot)    
    Penalii (Duminică, 7 noiembrie 2010, 14:04)

    Dan [anonim]

    Poate are dreptate, poate face referire doar la familiile politicienilor din Romania.....
  • 0 (2 voturi)    
    Jigodia... (Duminică, 7 noiembrie 2010, 16:00)

    Dan [anonim]

    Auzi la el jogodia...
    Vroia sa spuna poate ca "nu este nici o familie de politician ..." , asa poate e mai aporoape de adevar.
  • 0 (0 voturi)    
    tupeu (Luni, 8 noiembrie 2010, 16:40)

    vm [anonim]

    stopeste cu mizerie pe toata lumea, sa nu se vada el murdar.
    m-am mirat intotdeauna de prezenta unui om ca vanghelie, alaturi de nastase, iliescu, geoana,etc
    se pare ca nici la pdl situatia nu e alta, si nici la pnl.
    justitia in romania exista doar pentru cei care savarsesc fraude minore,lipsite de imaginatie, ca de exemplu , cei care fura gaini.
  • 0 (0 voturi)    
    lumea interlopa (Luni, 8 noiembrie 2010, 19:33)

    goe [anonim]

    Asa se vede lumea prin ochii unui interlop. Are impresia ca dincolo de lumea interlopa in care traieste el nu mai exista nimic. Probabil ca si cei care l-au reales vad lumea exact la fel. Oare mai exista oameni normali in Craiova, fara legaturi cu lumea interlopa? Intreb si eu...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version