​VIDEO Cum este folosita metoda de votare Anastase de ani de zile. Zeci de legi suspecte de frauda la vot

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 5 octombrie 2010, 0:23 Actualitate | Politic

Viorel Hrebenciuc, Valer Dorneanu, Ioan Oltean au condus, de-a lungul timpului, sedinte ale Camerei Deputatilor in care votul a fost viciat folosind metoda Anastase. Totul a fost surprins pe camere video. HotNews.ro a aratat cum si care sunt metodele de fraudare. Acum va prezentam si probele video. Zeci de sedinte si sute de ore de inregistrari video care arata cum voturile nu sunt numarate si sute de acte normative intra in vigoare fara ca ele sa fie votate corect.
  • PSD a depus plangere penala impotriva presedintei Camerei Deputatilor, Roberta Anastase pentru presupusa frauda de la votul legii pensiilor.  

Vezi mai jos video cu o selectie de cateva minute relevante pentru modul in care este viciat votul




NOTA: Acestea sunt doar cateva exempe extrase aleatoriu din sedintele Parlamentului


 
Controversa fraudarii s-a mutat la Curtea Constitutionala. Partidele de opozitie isi construiesc strategia de suspendare a presedintelui bazandu-se pe acest scandal. Scandalul fraudarii voturilor in Parlament nu este nici pe departe nou.

17.02.2004 La sedinta condusa de Viorel Hrebenciuc (PSD) s-a supus la vot un proiect de ordonanta pentru infiintarea unei institutii publice. In mai putin de cinci secunde Viorel Hrebenciuc numara: 25 voturi împotrivă, 2 abţineri şi 202 pentru. Nu s-a folosit tabela electronica. A fost numaratoare prin ridicarea mainilor. Alte proiecte sunt votate cu unanimitate, desi in sala deputatii voteaza si impotriva. La aceeasi sedinta se voteaza un memorandum de finantare a unui program PHARE. In cinci secunde Viorel Hrebenciuc a numarat 233 de voturi si o abtinere.

9.11.2004 Alta sedinta condusa de Valer Dorneanu (PSD). Se supune la vot un proiect de lege care priveste Academia de Stiinta Agricole. In trei secunde presedintele de sedinta noteaza: unanimitate. Sta cateva secunde si revine: 174 de voturi pentru. In aceeasi sedinta se voteaza cinci proiecte de lege in mai putin de 40 de secunde. Printre ele si reorganizarea Institututului pentru Tehnologia Informatiei. Pentru acest proiect, presedintele a reusit ca dupa ce a decretat unanimitate la vot sa refaca numaratoarea in cinci secunde si sa numere 192 de voturi pentru si o abtinere in conditiile in care din imagini in sala se vede clar ca bancile deputatilor sunt in mare parte goale.

22.11.2004 O alta sedinta a Camerei Deputatilor. Au fost votate mai multe legi organice in cateva zeci de minute. Unii senatori nici nu mai ridica mana pentru ca presedintele de sedinta numara oricum dupa bunul plac.

20 februarie 2009 Sedinta Planului votul pentru bugetul de stat. Zeci de amendamente si legi votate pe banda rulanta. Presedintele de sedinta Ioan Oltean (PDL) a facut un maraton numarand in 3 sau 5 secunde sute de voturi. In unele cazuri acesta a anuntat numarul de voturi inainte ca deputatii si senatorii sa ridice mana. Si in acest caz votarea s-a facut prin ridicare de maini si nu prin utilizarea sistemului electronic.

S-ar putea argumenta ca presedintele de sedinta are o memorie fotografica extraordinara si stie in fiecare milisecunda unde sta fiecare parlamentar si atunci cand ridica mana, nu face decat o operatiune de scanare si calculeaza intr-o secunda voturile. Dar pe imagini se vede clar ca deputatii se misca din banci, schimba locurile, nu toti ridica mainile pentru.

15 septembrie 2010 In finalul sedintei s-a votat legea pensiilor. Presedinta sedintei Roberta Anastase a anuntat 170 de voturi cand in sala nu erau nici pe departe atatia parlamentari.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

12429 vizualizari

  • -20 (40 voturi)    
    asa, si? (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:29)

    profu [anonim]

    problema principala mi se pare ca legile sunt facute prost, nu neaparat ca voturile sunt numarate in imaginatia cuiva.
    Daca opozitia ar fi avut ceva de comentat pentru o lege votata in felul asta, ar fi facut-o.
    Problema cea mai mare nu e asta, ce ni se arata acum e doar circ.
    Tot timpul exista tentatia de a fi mai catolici decat Papa.
    In Romania de azi, eu sincer as fi extrem de multumit cu niste legi coerente, indeiferent de cum au fost votate.
    Iar pentru cei care cred in principiile democratiei, bla bla... dream on.
    • +42 (42 voturi)    
      grav (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:34)

      pdf [anonim] i-a raspuns lui profu

      Mie mi se pare strigator la cer ca tocmai legislativul sa nu respecte niste reguli simple si care pana la urma stau la baza democratiei. Daca asa functioneaza democratia reprezentativa.. pai mai putem avea pretentia sa voteze si legi coerente ? Daca votarea legilor se face prin frauda, inseamna ca de fapt noi doar ne jucam de-a democratia. Bine , au mai zis si altii asta pana acum, dar parca niciodata nu a fost mai clar.
      • -5 (45 voturi)    
        metoda de votare? (Marţi, 5 octombrie 2010, 3:35)

        qwerty [anonim] i-a raspuns lui pdf

        daca e facut de pdl nu mai e furt? e metoda de votare?
        ma duc si io in carfur si fur un carut plin cu mincare, daca ma prinde le spun ca sint de la pdl si e o noua metoda de cumparare
        • +2 (14 voturi)    
          anastase nu are nicio vina (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:07)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui qwerty

          ea asa a mostenit sistemul. ea nu a furat. ea a numarat voturile la fel ca inaintasii ei. chiar daca acestia au fost de la psd sau pdl tot la fel au numarat.
          asta e cea mai proasta scuza !
          faptul ca altii au furat si n-au patit nimic nu-i da ei dreptul sa fure. si cand te gandesti ca anastase si ridzi sunt din noua generatie de politicieni iti aduci aminte ca unii striga "sa vina unii noi ca ne-am saturat de hotii astia"
          la puscarie cu nastase si anastase!
          • +2 (10 voturi)    
            sunt dezamagit. (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:39)

            pedelist dezamagit [anonim] i-a raspuns lui adrian

            de psd nu aveam niciun dubiu ca sunt asa.
            dar constat ca si pdl e la fel.
            au furat hrebenciuc si dorneanu? nicio problema fura oltean si anastase si e egalitate. parca asta ar urmari.
            vad ca nu e nicio diferenta intre sacalii astia. si atunci "eu cu cine votez?"
      • +9 (21 voturi)    
        "democratia originala" (Marţi, 5 octombrie 2010, 3:46)

        Vlad_I [anonim] i-a raspuns lui pdf

        Ion Iliescu a criticat ca nu avem un capitalism ca in vest, l-a numit "capitalism de cumetrie" iar sistemul politic "democratie originala", sa mai adaugam ca tari care au 30% atei sunt infinit mai morale decat noi?
        • +5 (13 voturi)    
          Vlad_I (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:34)

          ady [anonim] i-a raspuns lui Vlad_I

          va rog sa nu mai folositi fosilele drept exemple. creatorul Romanieide de azi ar trebui sa aiba bunul simt, ca tot fac unii referire la asta, sa nu mai vorbeasca niciodata public, sa isi traiasca batranetea si sa mai lase tara asta sa isi vada de drumul ei. nimeni nu mai are nevoie de indicatii de la un hot al identitatii romanului, distrugatorul spiritului revolutiei si al tinerilor din Piata. vai ce ai gasit si tu sa citezi. altii maidestepti nu gaseai?
      • +4 (10 voturi)    
        Ne-om juca noi, dar ei nu se joaca! (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:22)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui pdf

        Cum crezi tu ca pe domni parlamentari ii intereseaza efectiv procesul legislativ? Dupa parerea lor acesta reprezinta doar un inconvenient al activitatii parlamentare, altfel cum s-ar putea explica prezenta asa scazuta la vot si indiferenta cu care trateaza acest proces? Sau cum s-ar explica prezenta lor unanima cand este vorba de scandaluri, suspendari, etc.? Daca nu stiai pana acum ei sunt acolo ca sa castige bani. Bani din proiecte, bani din negocierea voturilor, functii pentru nepoti, fini, cumnati etc. Nu ii pasioneaza pe ei proecsul de legiferare. Pantru ca pana sa se ajunga acolo si-au negociat deja castigurile. Aceasta arta a fost dusa pe culmi de catre parlamentarii PSD-isti pe vremea lui tariceanu, care s-a mentinut, fara scandaluri, 2 ani si ceva cu 20% din parlament, cu toate proiectele de legi trecute.
      • +16 (20 voturi)    
        ce are sula cu prefectura? (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:01)

        io [anonim] i-a raspuns lui pdf

        Domnilor, ce legatura au cazurile de frauda parlamentara nou prezentate cu cazul d-nei Anastase? Au dat-o si altii in bara si se poate demonstra? Foarte bine! Si unii si altii sa infunde puscaria! Daca unul fura azi si l-am prins, ce legatura are cu faptul ca altul a furat eri si de abia maine o sa-l prind? Cand ii prind, cu ei la puscarie, indiferent de momentul in care s-a savarsit infractiunea! Concluzia: Anastase si pesedistii la puscarie! Ce conteaza culoarea politica? Sa depuna si pedelistii plangere penala! Nu sa incerce sa inchida cazul, dupa principiul o mana spala pe cealalta si toti suntem curati ca lacrima! Aveti curajul si sustineti arestarea tuturor, chiar incepand cu Anastase! A gresit, sa plateasca! Au gresit si altii, sa plateasca si ei! Greseala altora nu este scuza pentru greselile proprii! Acesta nu este un principiu de drept sau un principiu democratic! Este un principu mafiot!
    • 0 (8 voturi)    
      Cum ar fi fara partide? (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:07)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui profu

      Cum ar fi daca s-ar interzice partidele politice in Romania? Sa nu mai fie atat hais si cea in parlament si distractie si afaceri pe banii contribuabilului!

      Uninominalul sa fie uninominal, cel trimis in parlament, odata ajuns acolo, sa aiba aceeasi voce cu care a castigat voturi, nu sa ii apara pe fundal suieratul ala ragusit a la Darth Vader al partidului in care este inregimentat...

      Si sa existe posibilitatea ca odata alesi, cei ajunsi la parlament sa poata fi si demisi tot de cei care i-au trimis. Sa nu mai aiba 3 ani de liniste intre alegeri!

      Si multe altele la care va gandiuti si voi.... si care poate ar fi fost posibile daca cineva pe acolo care a zis ca poate si ca face nu ar dormi in papuci de atati ani ascunzandu-se in spatele diverselor conjuncturi si manevre politice...
    • 0 (8 voturi)    
      românii au dreptate (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:32)

      bustiuci73 [utilizator] i-a raspuns lui profu

      Să plaseze Parlamentul printre cele mai nerespectate instituţii, precum şi pe parlamentari.
  • +4 (32 voturi)    
    Hai ma terminati odata (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:30)

    unu [anonim]

    Si iar incepeti la ce a facut bunicu, ce a facut ala etc. acum nu stiu cat timp. Daca se va mai aplica metoda asta va fi vai si amar de capul nostru si asa suntem batuti de soarta.
    Daca tot dam vina pe trecut eu zic sa mai dam un tun gen bancorex, banca intern a religiilor, privatizarea petrom, rafo, etc. si sa spunem ca asa au procedat si cei dinainte.
    trebuie sa spunem NU, atunci vom avea demnitate ceea ce lipseste cu desavarsire la noi.
    • +1 (17 voturi)    
      astia cauta justificare la FURTUL PDL (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:45)

      Justitiarul lui peste [anonim] i-a raspuns lui unu

      nu iti bate prea mult capul cu articolul asta! E scris sa justifice FURTUL pdl. evident ca toate legile alea au un impact mai mic asupra oamenilor decat legea pensiilor. Dar ce mai conteaza asta la spalareare PDL.
      • +2 (6 voturi)    
        Nu m-am gandit la asta, dar ai perfecta dreptate! (Marţi, 5 octombrie 2010, 13:59)

        Corect [anonim] i-a raspuns lui Justitiarul lui peste

        Intr-adevar desi pare un articol care vine cu exemple egale de fraudare si din partea PSD si din partea PDL, ceea ce parca intentioneaza cu asta este sa minimalizeze furtul pe legea pensiilor produs in prezent.

        Lasand laoparte ca legea pensiilor e pe departe cea mai importanta din cele amintite mai sus, ea este si cea care a fost fraudata IN PREZENT! Articolul parca incearca sa sugereze ca e normal ce se intampla si nu trebuie sa se faca mare scandal din asta. S-a furat de nenumarate ori si de o parte si de alta, ca e "normal" sa se fure si acum, nu-i mare tragedie...

        Pai HotNews, intocmai ca ESTE mare tragedie si trebuie la un moment dat sa spunem STOP. Nu putem incepe cu Hrebenciuc si Oltean ca din pacate sunt deja de domeniul trecutului dar PUTEM incepe AZI cu Anastase si legea pensiilor fraudata de aceasta! Prin asta spunem STOP fraudarii de acum inainte, facem ceva sa se schimbe situatia, nu inchidem ochii si consideram normalitate ca pana acum!

        HotNews, va rog, mai mare atentie la mesajul pe care-l trimiteti prin aceste articole. Vrem progres, schimbare spre mai bine, nu acceptarea situatiei si minimalizarea ei! Va multumesc!
      • +1 (1 vot)    
        s-ar putea sa ai dreptate (Miercuri, 6 octombrie 2010, 8:56)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Justitiarul lui peste

        dar nu te supara discursurile de moralitate tinute de Ponta, de Crin si de altii, de parca nu ar sti cum au facut si ei? In rest sa se aplice pedeapsa data Noricai si nepoatei: cel putin acolo este totul documentat, scris si recunoscut.
  • -10 (40 voturi)    
    exact (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:31)

    gigi [anonim]

    pnl si psd fura peste tot de 20 de ani
    ce daca pdl a furat si ei o data? nu se pune, pt ca au facut-o in scopuri nobile: pt basescu
  • +13 (33 voturi)    
    evident ca (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:31)

    zaboo [utilizator]

    precum in cazul lui Mutu, doar un singur fraier tre' sa pice - si fraierul e Roberta Anastase! de ce? ca "asa vrea muschii lor"...
    • +17 (27 voturi)    
      cam asa s-a intamplat (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:25)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      si cu Mona Musca. Ea a primit eticheta de informator/ colaborator, si s-a retras din politica desi a avut multe initiative valoroase in Parlament, in schimb d.v. este si acum in Parlament, desi un odios colaborator (nedovedit??) al politiei politice
  • +1 (31 voturi)    
    deci, recunoasteti (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:33)

    sulfina [anonim]

    ca Anastase a furat?
    Oho,e un pas inainte.
    • 0 (24 voturi)    
      maestre (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:40)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sulfina

      n-ai sarit, cumva. careva capitole din carte??? fix la Anastase, asa??? restul? nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase, huh??
      • +1 (13 voturi)    
        Pe Anasstase au prins-o (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:11)

        george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Pe ceilalti nu, sau cel putin au acceptat cu totii la vremea respectiva.
        Dupa ce ca are gura mare si toti sunt cu ochii pe ea, cat de proasta sa fie sa fraudeze votul la o lege atat de contestata?
        Iar pe tine te inteleg ca tii cu PDL, dar mai foloseste-ti si capul din cand in cand.
      • +7 (11 voturi)    
        Anastase e cea mai recenta (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:23)

        sulfina [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        iar faptul ca altii au furat nu inseamna ca ea e nevinovata,
        Si altii au furat, si ea a furat.
        • +3 (11 voturi)    
          Nu! (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:41)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sulfina

          Dar de asemenea inseamna ca daca ea este pedepsita si ceilalti trebuie pedepsiti!
          Or, la noi, la comunisti se prescrie sau se cauta chichite, iar la ceilalti.... gata, la bulau!
          Basescu - omorat pentru casa din Mihaileanu!
          ilici-are voie in casa pe care cu onor si/a dat/o in ultima zi!
          Basescu - omorat pentru ca a "vandut" flota.
          vacaroiu - mangaiat la curtea de conturi.
          bombo - printre "fustele" parlamentului cu matusi/sa tamara, cu geamurile, cu chinezariile... cu miliarde furate....
          Deci, sulfino, cum ramane?
          • +4 (10 voturi)    
            toti hotii trebuie pedepsiti! (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:15)

            sulfina [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            De acord, YogiBear?

            Poti sa fii de acord cu asta?
            • +2 (8 voturi)    
              Citeste atent ce am scris! (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:34)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sulfina

              ... "daca ea este pedepsita si ceilalti trebuie pedepsiti!"
              Lasa televizorul.
              Citeste!!!!
              • 0 (10 voturi)    
                provocare (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:48)

                sulfina [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                M-am saturat de acuzatii de genul "manipulat de TV", "postac" etc.
                Asa ca, uite YogiBear, eu pot sa spun urmatoarele adevaruri:

                Geoana e un prostanac.
                Crin e un chiulangiu si un repetent.
                Ponta e un aiurit.
                Roberta a furat.

                Tu poti sa scrii exact acelasi lucru?
                Eu pariez ca nu. Ma insel?
                • +2 (8 voturi)    
                  Gresesti, enorm! (Marţi, 5 octombrie 2010, 12:15)

                  , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sulfina

                  Filozofia mea!
                  De exemplu, am votat cu Basescu la alegeri. Deci, logic am fost sustinator Basescu. De a doua zi, sunt in opozitie cu el. De ce?
                  Sa faca ceea ce a promis!
                  Orice as vota, sunt in opozitie cu "orice"/ul votat!
                  Asa mi se pare cel mai corect!
                  Antonescu m/a dezamagit profund. El era optiunea mea. Dar camd s/a pupat cu geoala in piata... constitutii... pa!
                  Ponta, e doar un mascarici in mainile lui ilici si bombo!
                  Ce ai vrea sa aleg!?
                  Pe cei care mi/au omorat oameni dragi?
                  Pe cei care mi/au ciomagit amici, rude?
                  Nu pot face asa ceva NICIODATA!
                  Ia zi, te/ai inselat?
                  • +1 (9 voturi)    
                    se pare ca nu m-am inselat (Marţi, 5 octombrie 2010, 12:59)

                    sulfina [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                    pur si simplu n-ai putut si tu scrie
                    "Roberta a furat".

                    Restul ti-a fost usor: Geoana, Ponta, Crin, dar Roberta......nu.

                    De ce? Eu am primit raspunsul.
  • +8 (20 voturi)    
    toti au gresit, deci nimeni nu e vinovat? (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:48)

    Mazeta [utilizator]

    faptul ca si altii au furat nu o scuza pe hoata anastase. miss ar trebui sa infunde puscaria si in felul asta sa fie invatare de minte pt toti ceilalti.
  • -1 (19 voturi)    
    Legea pensiilor e LEGE ORGANICA! (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:51)

    mil [anonim]

    Frumos gest de spalare a mortului...mergeti 6 ani in urma ca sa gasiti 5 voturi frauduloase cand Anastase a facut vreo 10 numarari frauduloase numai in seara respectiva.

    In plus e o lege grea, nu numai cvorumul e necesar ci si 50%+1 deputati in favoarea legii. Niciunul dintre exemplele voastre nu e pentru o lege organica. Votul pentru o lege organica se face dupa alarmarea parlamentului, nu e un vot obisnuit. Tare sunt curios daca puteti gasi un vot fraudat la o lege organica.
  • +1 (13 voturi)    
    !!!! (Marţi, 5 octombrie 2010, 0:52)

    Mihai [anonim]

    Jigodiile astea isi bat joc de noi!
  • +11 (19 voturi)    
    Wow... (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:17)

    Dan D. [utilizator]

    In loc sa vezi oameni revoltati ca asha sint furati de ani de zile, discutia se pare ca a ramas la nivelul daca Anastase a facut-o sau nu... De asta e tara asta a ajuns ce-a ajuns...
  • +11 (15 voturi)    
    Omul care rupe lantu' , sarpele Boa si... (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:20)

    Neutron [anonim]

    femeia cu barba!
    Ce rost mai au campaniile electorale? Ne adunam toti in pietele oraselor sau in fata la caminul cultural, striga un delegat al statului numele candidatilor, noi ridicam mainile, ei numara si gata. Habemus presedintes, habemus parlamentaris, habemus primarius si habemus papa (mici sau fasole cu carnati).Fara bani cheltuiti pe bannere si galeti.
    Serios vorbind, as vrea daca se poate si daca exista asa ceva, o faza similara intr-un parlament din UE. Daca nu exista, as vrea sa stiu de ce nu au sarit ca arsi cei de la "Brucsel". Sau macar ce parere au. Desi cred ca stiu. Nu prea ii intereseaza cine conduce Romania atata vreme cat Romania isi plateste cotizatia la pusculita comuna si nici nu prea cere bani de bomboane din buzunarul comun. Eventual sa-si tina minoritarii in curte si sa furnizeze materie cenusie in gap-urile din grupul celor 12.
    Parerea mea e ca acest calup de "precedente" nu o absolva de vina pe SupeRoberta. Iar faza asta ar trebui data in presa zi de zi la rubrica: Nu uita! ( ca pe biletelul de pe usa frigiderului ). Si poate asa se va simti cine trebuie.
  • +10 (18 voturi)    
    OK, eu nu am stiut.... (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:39)

    Sandu [anonim]

    Hotnews, va rog adaugati dovezile la sesizarea PSD sau faceti o noua plangere penala la adresa ceror surprinsi.

    Totodata, legile respective nu indeplinesc conditiile legale si trebuiesc anulate.

    Sa fim siguri ca nu se va mai intampla asa vreodata..
  • -1 (23 voturi)    
    Situatiile nu sunt la fel ! (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:45)

    Catalin [anonim]

    In situatiile prezentate, era CVORUM. In cazul Anastase, nu era cvorum, nu conteaza cati au votat pentru si cati contra !
    • +4 (22 voturi)    
      lol (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:51)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      deci nu e furt daca era autobuzul plin =)) impusca-te!
    • +7 (15 voturi)    
      scuza? (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:35)

      io [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      postacul de servici a gasit repede o scuza.
      nene, la votarea legilor organice, notiunea de cvorum nu exista, este implicit datorita faptului ca aceste legi trebuie sa adune 50%+1 voturi pentru, raportat la numarul total al membrilor camerei.
      si da, legea pensiilor e lege organica.
      si nu, nu ai dreptate, in mai multe secvente din filmuletul asta sala e aproape goala, iar presedintele numara sute de voturi.
      mai apoi, articolul de fata arata ipocrizia oribililor din PSD, care cica pun plangere penala pentru "frauda", cand ei insisi au aplicat aceleasi metode cand au fost la putere ...
      bleah!
  • +3 (13 voturi)    
    melescanu (Marţi, 5 octombrie 2010, 1:48)

    andu [anonim]

    http://www.realitatea.net/teodor-melescanu-a-schimbat-scorul-unui-vot-din-parlament---vezi-video_695635.html
    • +4 (6 voturi)    
      ok (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:58)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui andu

      sunt simpatizant pnl..dar sesizeaza dna-ul si ptr melescanu.legea trebuie sa fie una ptr toti.daca mereu incepemcu si aia dinainte au fcaut la fel asa o murim.deci cine greseste,plateste..indiferent de scop si de situatie..
  • +3 (5 voturi)    
    Asta este! (Marţi, 5 octombrie 2010, 6:02)

    Costache2009 [utilizator]

    In cazuri din astea, hotu' prins nu mai e... democrat cinstit! Ca doar nu s-o fi prescris si crima de subminare a autoritatii... democratiei?! Sau s-a?!
  • +3 (9 voturi)    
    Attila (Marţi, 5 octombrie 2010, 6:47)

    Hunyadi János [anonim]

    Cum il cheama pe autorul articolului? Hmmm, parca ceva ceva imi spune ca are legatura cu guvernarea...UDMR-ista?Ma pardon, mon cher, daca PSD, PNL sau cine o mai fi fost pe la guvernare au furat, ei oamenii din partide, trebuiau sa platesca sau trebuie sa platesca. Daca PD-L a furat acum trebuie sa platesca acum. Egészségére.
  • +5 (11 voturi)    
    O minima dovada de purificare morala (Marţi, 5 octombrie 2010, 6:57)

    hotnewsfil [utilizator]

    PD-L ar trebui sa sesizeze parchetul impotriva lui Hrebenciuc si a lui Dorneanu, pentru "presupusa' fraudare la votarea multor legi si sa solicite, totodata, ferm, anularea tuturor acelor legi, indiferent cat de multe sunt, cat de importante, cat de devastator ar fi tulburata, ar fi data inapoi, tara.
    Societatea civila, indiferent de orientarea (simpatiile) sale in lumea politicienilor, ar trebui sa ceara si ea sa se anuleze toate legile votate fraudulos, precum si pedepsirea aspra a tuturor parlamentarilor infractori.
    Presa ar trebui sa faca acelas lucru (sa protesteze energic, chiar violent), sa inceapa cu publicarea denumirii tuturor legilor votate fraudulos.
    Tot astfel ar trebui sa faca toate sindicatele, toti magistratii,toti intelectualii de vaza ai tarii.
    Parlamentarii ar trebui "sa isi puna cenusa in cap", sa isi ceara iertare in fata poporului, sa stea lipiti de scaunele ultra-confortabile ale forului suprem al tarii, sa nu se desprinda de pe ele pana nu revoteaza toate acele legi, aprobate fraudulos.
    Ar fi o minima dovada ca tara incepe sa se purifice.
    Daca toti, inclusiv presedintele tarii, "se vor face ca ploua", inseamna ca intreaga tara este imbolnavita iremediabil, ca meritam pe deplin sa fim dispretuiti de catre lumea civilizata (asa cum suntem in prezent), vom ramane "tiganii Europei".
    Toti romanii "autentici", adeptii legii generate de ante-mergatorii lor, care ne reprezinta plenar, acea "lasa, dom'le, ca merge si asa", vor considera aceasta propunere absurda, o frana in calea dezvoltarii tarisoarei noastre dragi.
  • +2 (6 voturi)    
    Graba mare mon' cher! (Marţi, 5 octombrie 2010, 7:09)

    Sorana [anonim]

    Graba mare, ca doar nu sunt prosti sa munceasca macar 8 ore pe zi ca orice functionar public! Sunt suficiente 30" si apoi fuga la afaceri, televiziuni, petreceri , etc.
  • 0 (8 voturi)    
    voi...pentru cine votati? (Marţi, 5 octombrie 2010, 7:45)

    precup florin [anonim]

    ...nu inteleg nimic din politica golaneaso-securista a acestor guvernanti....acum sau trezit...ca au facut si altii gafe infractionale tip....anastase,aceasta nesimtita,trebuie difeita justitiei!ce golani ,ce excroace,...mai sunteti multi .....apropo..ce mai face madam ridzi??mai ...toarna ....unul mic....de altfel la ce ..avocati avem in romania.....gaseste ea o solutie...si in definitiv...au furat si altii...nu?...la urma urmei...pac ..la ..rasboiu......
  • 0 (6 voturi)    
    "metoda Anastase" (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:24)

    vio [anonim]

    iata ca si-a gasit si blonda asta locul in istorie. Langa Ritzi, e drept, dar ce mai conteaza, e lung drumul de la miss la deputata hoata!
  • +4 (8 voturi)    
    Trebuie sa intelegeti ca... (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:30)

    Costika [utilizator]

    ...legea pensiilor va fi in vigoare oricum peste 20 de ani (cand isi face efectul) pentru ca nu va avea cine sa munceasca atunci sa tina o multime de pensionari (familiile actuale au doar 1 copil,rar 2, cum o sa tina el familia lui + 2/4 parinti pensionari din munca lui?) asa ca tot ce vedeti e doar joc de glezne demagogic. Sau nu va era clar dupa ce PSD s-a "inflamat " la 4 zile dupa vot?
    Inteleg ca prea multi nu le au cu economia si banii, credeti ca guvernul fabrica bani si ca cu cat mai multi , cu atat mai bine dar adevarul e departe de credintele voastre. Apropo, nu v-ati gandit niciodata de ce doar politicienii sustin aberatiile anuntate ca "masuri de redresare" ale PSD si PNL? Ia cautati sa cititi ce spun economistii si patronii, cei care au intradevar legatura cu domeniul...!!!
  • +6 (8 voturi)    
    Asa, si... (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:54)

    CRadu25 [utilizator]

    ...de ce, la momentele respective, nimeni nu a reactionat cerand anularea legii si/sau depunand plangere penala impotriva presedintelui de sedinta? Raspuns: pentru ca nu i-a interesat. Acum exista un interes si s-a reactionat. Si e bine ca s-a reactionat acum, intrucat una din indatoririle acestui parlament este sa fie unul din "cainii de paza" ai democratiei. Si este extrem de nociv ca nu s-a reactionat atunci, pentru ca acest rol nu a fost respectat. Nu conteaza cat de importanta e o lege, principiul votului corect ar trebui sa primeze.

    PS: Nu inteleg de ce se accepta votul cu fluturatul de manute cand sistemul de vot electronic este "defect". Ar trebui folosit doar sistemul cu bile ca alternativa, chit ca dureaza o vesnicie, dar ar descuraja "defectarea" voita a sistemului electronic.

    PS2: Parca Lenin (sau Stalin?) a zis "nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile". Se vede ca in a noastra fantastica democratie acest pricipiu se aplica cu deosebit succes.
  • +3 (9 voturi)    
    a (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:56)

    dddddddddddd [anonim]

    Problema nu este ca a furat anastase, ci faptul ca opozitia striga hotul cand ei au facut acelasi lucru cand au avut ocazia, si striga hotul cu aceeasi oameni care au facut acelasi lucru in trecut si se stie ca lupul nu isi schimba naravul.
    • +2 (6 voturi)    
      te inteleg, postacule (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:41)

      robineta [anonim] i-a raspuns lui dddddddddddd

      deci, dupa tine, "problema nu este ca furat anastase"!!

      Pentru pedei nu e problema ca Anastase a furat, ci ca ceilalti au reclamat!!!

      Jalnic!!!
  • 0 (6 voturi)    
    Nu avem nevoie (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:04)

    dorin bretan [anonim]

    La ce bun parlamentul? Ca sa se poata ascunde cei ce fura legal dupa votul majoritatii? Uite ca si votul majoritatii de fapt nu e al majoritatii ! Sa ne alegem un dictator si facem economie. Stim cine pe cine fura, stim cine minte si de ce. Odata la ,,n " ani ne bucuram ca l-am dat jos, si o luam de la inceput. De invatat , invatam la scoala: in 1989 a fost dat jos Ceausecu , in20...Basescu De ce ? Dumnezeu stie !
  • +3 (5 voturi)    
    la munca (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:18)

    noi [anonim]

    toti sunt la fel. eu zic sa se anuleze toate hotararile viciate si parlamentul sa le revoteze pe toate in 2 luni. poate in felul acesta vor fi si ei ocupati cu ceva...
  • 0 (8 voturi)    
    Roberta a fost miss la voturi!? (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:21)

    leix [anonim]

    Interesant articolul - un fel de nici altii nu sunt prea albi ci toti strigam hotul. Da este adevarat toti sunt asa cum sunt - insa pe Roberta au prins-o rau de tot - nu pot sa nu ma minunez cat de penibil a procedat PDL-ul cu o lege organica cand daca erau toti in sala o votau de n ori fara stres. O sa le atarge greu de gat Roberta in ecuatia unor viitoare alegeri insa cred ca nici nu mai conteaza atat de mult la felul cum merg lucrurile in tara asta. Oricum acum avem ceea ce am votat - un premier care face legi ce sunt declarate neconstitutionale (e ceva de vis nu? - mai ales ca a fost profesor de drept constitutional), un ministru de la educatie - care nu isi echivaleaza studiile in tara, pe Super Roberta care numara din 2 in 2 si exponential cand e vorba de o lege organica si un cvorum necesar si desigur pe domnul presedinte - care nu-i asa nu poate face nimic ca el nu se baga in treburile Parlamentului dar sa nu ne miram ca maine-poimaine declara amarastenii aia de politsti drept pucisti si ii face praf si pulbere. Si uite asa am ajuns la opozitie care cred eu ar trebui sa invete ceva altfel se inmultesc anii aia de agonie de care vorbea Isarescu - asta desigur daca nu uitam pana la vot cum au stat lucrurile.
  • 0 (8 voturi)    
    bine c-a furat ?!? (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:22)

    Bogdan [anonim]

    Ne bucuram ca Anastase a invatat repede de la seniori cum sa fure. Si pana urma furtul n-ar fi asa rasunator daca n-ar fi fost vorba de o asemenea lege - legea pensiilor si daca domnisoara n-ar fi reactionat asa urat dand vina pe ceilalti.
    Ipocrizia si disimularea nu mai mai mira la cei cu state vechi, dar cand si astia tineri unii intelectuali, vezi Sever Voinescu, sunt la fel parca iti dispare speranta.
    P.S.
    De aceea ei trebuie neaparat pedepsiti exemplar. Daca scapa usor inseamna ca nu mai e nimic sfant...
  • +2 (10 voturi)    
    CINE-I VINOVAT SA PLATEASCA (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:24)

    sandokan [anonim]

    daca anastase a gresit, sa plateasca. trebuie sa incepem odata

    nu se mai poate continua asa.

    la orice sedinta de guvern cand sunt dezbaterile, politicienii romani sa intrec la fraze ironice si neseioase total pe langa subiect.

    sa le fie rusine la toti
    • +2 (4 voturi)    
      reguli simple si clare (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:14)

      vasile_00 [anonim] i-a raspuns lui sandokan

      Degeaba tot cautam sa rezolvam jumatati de probleme. Da, e adevarat si corect cine a gresit sa plateasca. Insa trebuie spus ca toate aceste probleme-greseli-hotii pleaca de la faptul ca desi sunt platiti sa fie acolo, parlamentarii sunt mai mult in alte parti. De aceea ar trebui sa existe reguli clare si simple, de genul: parlamentarul trebuie sa fie prezent cu exceptia cazurilor medicale sau deplasarilor in interes de serviciu. Lipsa de la activitate sa se penalizeze dur (pt ca daca nu se da exemplu incepand de sus ce sa mai astepti de la simplii functionari), de genul: o absenta nemotivata - jumatate din indemnizatia lunara, a doua absenta cealalta jumatate, la treia absenta se taie suma forfetara. Sa vedeti ce pline ar fi camerele parlamentului!!! Alta problema: parlamentarul nu ar trebui sa aiba voie sa presteze alte activitati!!! Cum poate un om (chiar si cel cu chilotii peste pantaloni n-ar fi in stare) sa fie avocat, profesor la 3-4 facultati si parlamentar? E clar ca niciuna dintre prestari nu o face corespunzator!!! O alta rezolvare a prezentei si a numarului celor prezenti se poate face prin votarea la un scaner al amprentei, sunt din ce in ce mai ieftine aceste dispozitive!!! Daca nu se rezolva problemele incepand de la un capat, poate sa plece Nastase, Anastase, Voinescu sau cine mai vreti voi pt ca urmatorii vor face exact la fel!!!
  • -2 (4 voturi)    
    Tara de mana a doua? (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:43)

    haiducul [anonim]

    Am vrea noi,in felul cum sa furat si se fura suntem o tara bananiera din UE.
  • 0 (8 voturi)    
    logica lu' peste (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:57)

    unu [anonim]

    Sa inteleg bine logica hotnews si a lui Attila Biro si a pedelicului.
    Daca s-a furat inainte, furam si noi, nu?Ca asta conteaza.Daca altii fura noi de ce sa nu furam.
    Bai ignorantilor, tocmai de aceea ati fost votati in 2004, sa nu furati....
    Acuma apare stirea asta ca sa ce?Chiar credeti ca ne incalzeste cu ceva?Nu ne arata decat faptul ca sunteti la fel ca cei din 2004 si ca trebuie sa scapam de voi.
    De data asta fara prea multe sperante ca cei care vin in locul vostru nu mai fura, dar eu imi asum riscul.Ca de voi ne-am saturat.
    • 0 (6 voturi)    
      nu tocmai..ca cei care au furat inainte (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:17)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui unu

      tipa acum..suntem furati.. Ti se pare ok?
      Mie nu..
      • +1 (5 voturi)    
        dar ce ti se pare ok? (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:50)

        cotoi [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        Furtul unora scuza furtul altora?
        Daca PSDa furat, poate fura si PD?
        Si atunci, care-i diferenta? Cum sa mai inteleg sloganul "Ei cu ei, noi cu voi"?
        Cum ramane cu moralitatea recl;amata de PD?
        Cum poate reforma ceva PD cand el FURA!!!
        Cand paridul aflat la guvernare FURA, ce incredere sa mai ai in el?
  • -4 (4 voturi)    
    daca staudrept si judec... (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:33)

    lilianavalentina [anonim]

    Cred ca putem suspiciona toate legile din Romania ca nu au fost corect votate, deci nu trebuie respectate!?

    Cine este responsabil de sistem ? Trebuie sa raspunda! La Senat cu se petec lucrurile, de ce ar fi diferit?

    Cred ca exista deja o cutuma interna care facea ca treburile sa mearga in acest fel. Cine a initiat-o, cine a intretinut-o si de ce?

    Roberat este in sistem de o perioada scurat de timp ea nu a facut decat sa aplice lectiile antemergatorilor...

    Ce garantii sunt ca dupa acest moment lucrurile nu vor continua la fel?

    Parlamentul trebuie sau nu sa aibe un supracontrol din partea, poate a CC care sa urmareasca toata activitatea si s-o valideze?!! Ha ha!!
  • +2 (6 voturi)    
    Problema (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:55)

    gabriel4west [utilizator]

    nu este cat de repede numara ci cata lume era prezenta la vot.

    nu s-ar fi sesizat nimeni la numaratoarea dnei anastase daca in sala erau prezenti cei 170 la care facea referire.

    si, sorry, dar odata si odata cineva trebuia sa se sesizeze.

    daca ne tot ascundem dupa degete, ca asa s-a facut tot timpul, nu rezolvam nimic.

    nu ne jucam cu soarta pensionarilor.

    deci dna anastase &comp, la judecata.
  • +3 (7 voturi)    
    aaa, Roberta e o "nestiutoare"?? (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:55)

    viciu [anonim]

    ea este presedinta camerei deputatilor, ea conduce sedintele, ea hotaraste.

    de la ea pornerste totul, si corectitudinea, si incorectitudinea.

    ps.
    inca putin si o sa dati vina pe femeile de servici care au "initiat-o" pe sarmana roberta.
  • -4 (10 voturi)    
    Titlul corect ar fi metoda PSD (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:00)

    Radu [anonim]

    Nu Roberta l-a inventat ci aceasta industrie a ilegalitatilor si a fraudei numita PSD. Nu degeaba parlamentarii socialisti europeni spuneau in 2005 despre Romania: s-au schimbat hotii (PSD) cu prostii (DA) si in scurt timp hotii ii vor invata pe prosti cum sa fure. Si iata ca previziunea s-a implinit. PSD-ul ar trebui sa infiinteze o universitatea europeana de fraudare cu drept de a corda si doctorate in domeniu. Ar putea face un ban cinstit si cred ca ar putea avea clienti (Grecia, Italia, ceva din Spania, Portugalia, Cipru, etc). Adica tari in care activul PSD actual a sustinut pe vremea comunismului partidele surori cu bani negri.
  • +3 (7 voturi)    
    Fecioarele (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:05)

    berger [anonim]

    e vorba cu subiect si predicat de faptul ca fecioarele neprihanite psd si pnl, prin sefii lor jekyll si hyde, denunta o practica pe care chiar ele au conceput-o in laboratorul numit parlament.
    daca imi permiteti: ce dovada mai buna decat puteau prezenta ca prostia lor e infinita?

    (niste impotenti daca nu sunt in stare sa isi rezolve singuri problemele. eu daca imi parasesc locul de munca imi iau adio de la contract, pot ramane acasa - domnii parlamentari isi parasesc locul de munca in fata camerelor, fiind vazuti de intreaga tara, aratandu-ne exemplul lor. in momentul in care ai parasit locul de munca nu mai poti trage la raspundere pe nimeni, ai renuntat voluntar la toate competentele.)

    felicitari pentru impartialitate hotnews.
    • +2 (6 voturi)    
      oricine ar denunta-o (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:17)

      cotoi [anonim] i-a raspuns lui berger

      practica ramane ilegala.
      iar cine o face e hot sau hoata!

      despre asta e vorba.
      • +1 (3 voturi)    
        da (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:47)

        berger [anonim] i-a raspuns lui cotoi

        Sunt de acord.
        Vezi ce simplu e in fond : )
        • +2 (2 voturi)    
          evident ca e simplu (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:54)

          cotoi [anonim] i-a raspuns lui berger

          dar, practic, intra in actiune "masinaria de partid si propaganda" care, intotdeauna, va arata cu degetul inspre ceillati.

          Din fericire, lumea - nu toata - vede si judeca apoi va vota.
  • +4 (6 voturi)    
    Degeaba (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:07)

    Vizitiul [utilizator]

    Indiferent de culoare, pana nu vedem condamnari si puscarie, degeaba, vorbe in gol!
  • -1 (7 voturi)    
    logica schizoida psd-pnl (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:13)

    lc [anonim]

    la noi nu se pune, la ei ( pdl)da ,e mare frauda si urlam ca din gura de sarpe....la fel au procedat in ultimii ani cu presedintele, udrea, ridzi si asa mai departe, circ cu comisii parlamentare si circ pe tembeliziunile de stiri de partid. nu am pomenit atita ipocrizie si schizofrenie.
    • +2 (4 voturi)    
      deci Roberta e nevinovata (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:40)

      modrogan [anonim] i-a raspuns lui lc

      nu, aici ai vrut sa ajungi?
    • 0 (2 voturi)    
      logica ta ilogica :P (Marţi, 5 octombrie 2010, 12:20)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui lc

      Dai dovada de orice, numai de logica nu :P Adik e ilogic sa strigi ca se fura, daca in trecut si tu ai furat. Si logica asta vine de la un cetatea care a fost furat si de unii si de altii... Ha ha ha! Uite ca eu am pomenit atata "ipocrizie si schizofrenie" ... inca o dovada ca cine zice ala e....
  • 0 (6 voturi)    
    Asta dovedeste inca o data (Marţi, 5 octombrie 2010, 11:43)

    aura [anonim]

    Cit pret pun toate partidele politice pe votul nostru; cu atit mai mult cu cit votul uninominal ii obliga si mai mult fata de alegatori sa fie mai atenti cu mandatul primit.
    Ajung la concluzia ca nu mai are nici un rost sa merg la vot atit timp cit parlamentul a ajuns o institutie bazata pe frauda: voturi masluite, cumparate, negociate.
    Ma bucur ca parchetul a anuntat urmarirea penala a Robertei Anastasei. Asta e una dintre solutiile pt responsabilizarea politicienilor.
    Nu ma intereseaza cine a inceput, important e sa se termine cu astfel de practici.
  • 0 (2 voturi)    
    Daca este asa cum stam cu statul de drept? (Marţi, 5 octombrie 2010, 12:01)

    traian [anonim]

    In cazul in care aceste cazuri se confirma Ro are o mare problema.Mai suntem sau nu un stat de drept?Mai sunt sau nu valabile deciziile judecatoresti care au la baza legi adoptate -se pare- fraudulos in parlament?
    • 0 (0 voturi)    
      Intrebare corecta (Marţi, 5 octombrie 2010, 13:14)

      aura [anonim] i-a raspuns lui traian

      De asta ne merge asa de "bine", toate institutiile statului se bazeaza pe minciuna si pe impostura rostogolite si dezvoltate de la o guvernare la alta.
  • -5 (5 voturi)    
    Cu maimuta la santaj (Marţi, 5 octombrie 2010, 12:56)

    Popescu [anonim]

    De ce Ponta nu zbiera in parlament cand PSD frauda
    votul , asa cum zbiara in prezent ? pesedeului nu ia
    mers santajul?
  • 0 (0 voturi)    
    Ce spune LEGEA (Marţi, 5 octombrie 2010, 13:13)

    Razvan_M [utilizator]

    Constitutia Romaniei (http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=339&idl=1)
    Art. 1:
    "(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie. "
    Art. 2:
    "(1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.
    (2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu. "
    Art. 67:
    "Camera Deputaţilor şi Senatul adoptă legi, hotărâri şi moţiuni, în prezenţa majorităţii membrilor."
    Art. 69:
    "(1) În exercitarea mandatului, deputaţii şi senatorii sunt în serviciul poporului.

    Regulamentul Camerei Deputatilor (http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=233)
    Art. 85:
    "Camera Deputaţilor adoptă legi, hotărâri, moţiuni simple, mesaje, declaraţii, rezoluţii şi alte acte politice în prezenţa majorităţii deputaţilor, conform prevederilor prezentului regulament. "
    Art. 123:
    "(1) Votul deputatului este personal. El poate fi deschis sau secret."
    Art. 127:
    "(2) Dispozitivul care permite deputatului accesul la mijloacele electronice de vot este personal. Utilizarea acestuia de către un alt deputat este interzisă. Nerespectarea interdicţiei atrage aplicarea sancţiunii prevăzute la art. 213 alin. (1) lit. e)."
    Art. 141:
    "(1) Deputaţii sunt obligaţi să fie prezenţi la lucrările Camerei şi să se înscrie pe lista de prezenţă, ţinută de unul dintre secretari. "
    etc.

    Lucruri interesante de observat: prezenta maxima in ziua votului din 15 septembrie a fost de 233 deputati dintr-un total de 330, din care maxim 91 din partea opozitiei PSD+PNL dintr-un total de peste 147 deputati ai opozitiei. Asadar, daca opozitia ar fi respectat obligatia legala privind prezenta la lucrarile Camerei, Legea Pensiilor nu ar fi putut trece. Prezenta maxima in ziua votului din 21 septembrie a fost de 218 deputati, din care doar 84 din partea opozitiei PSD+PNL dintr-un maxim de peste 147.
  • 0 (0 voturi)    
    Sistemul este bun...doar pt ei....1/2 (Joi, 7 octombrie 2010, 6:17)

    Lixanul [anonim]

    Pai sistemul de vot e reprezentativ sistemului din care cu greu reusim sa iesim...
    Cam asa, cred eu, ca merge treaba in parlament:
    Inceput de zi....Se anunta cati parlamentari sunt prezenti in ziua respectiva...sa zicem 250...
    Acum vine votarea legiilor si numararea voturilor:
    Nici dracu nu sta sa numere cati parlamentari sunt prezenti in sala deci se face in felul urmator:
    1.Cine este pentru?...o gramada de maine ridicate..Sa zicem 112...ghiciti cate o sa se numere...probabil 200
    2.Cine este impotriva?..alta gramada de maine ridicate...cel care numara mainile ridicate de fapt nu le numera zice si el un numar aproximativ...sa zicem ca au ridicat 30...baga si el "la vrajeala" vreo 26...dupa oki
    3.Cine se abtine? Sa zicem 3...nu-i asa greu sa numeri 3 maini ridicate....nu?...si prin absurd, se ridica 3 si el zice 2...ce mai conteaza?
    Si acum explicatia de unde acest tip de numaratoare:
    1.Se stie ca legea tre sa treaca sau nu....si ca dovada parlamentarii, de mult prea multe ori, nici nu au stiu ce au votat!
    2.Parlamentarii vin sa faca prezenta si apoi pleaca..Cel care numara stie ca, per total, nu tre sa depaseasca numarul de parlamentari prezenti.... ca sa nu bata la oki.
    3.Parlamentarii inchid okii la genul asta de numaratoare pt ca treaba merge si fara ei(nimeni nu comenteaza pt ca asa fac marea majoritate...vin si pleaca).Cel care prezideaza inchide si el okii pentru ca legea se voteaza si nu are batai de cap
    In parlamentul Rom e vorba doar de cine-i la putere si cine-i in opozitie...pana la urma, daca s-ar vota "pe bune", tot ar trece sau nu legea in functie de putere (pt ca nimeni nu misca in front... nici de la putere, nici de la opozitie - cu mici exceptii...bun ciolanu'...nu?).Daca se zice ca legea tre sa treaca ...trece.ce mai conteaza cate voturi au fost "pe bune"?.Legea trece sau nu pt ca a fost initiata de putere sau opozitie....sau nu are nici o importanta din punctul lor de vedere (al partidelor).
  • 0 (0 voturi)    
    2/2 (Joi, 7 octombrie 2010, 6:49)

    lixanul [anonim]

    Si daca legea e gresita sau nu ...ce mai conteaza...mergem inainte...ca nooo, mai greseste si omu'...nu?
    Hehehe...si asta e pt toti cei care se agita cu comentarii de genu:"de la PSD au invatat","PDL sunt niste hoti","X grup parlamentar nu a facut magarii de genu' asta" ...bai baieti...nu mai visati!!!Sunt toti nascuti de aceeasi mama!!!
    Sincer...io cred ca lor,parlamentarilor, nu le pasa de mimik...au un loc cald in parlament, nu-i bate nimeni la cap,singura lege care e facuta pt ei e aia cu imunitate, banu' curge....viata...nu?
    Pai si voi acum va intrebati...pai si cu pulimeeaa cum ramane?...
    R: WTF...Who cares?
    Numa bine si bafta in trafic!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică