Crin Antonescu: Ne asemanam cu o republica bananiera, in care Traian Basescu desfiinteaza institutii ale statului de drept

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 27 septembrie 2010, 12:35 Actualitate | Politic

"Minima solutie pentru a iesi din aceasta criza este plecarea Guvernului Boc. Ceea ce se petrece la MAI si in institutiile Romaniei arata o criza fara precedent, ca Romania nu are prim-ministru si nu are cu adevarat Guvern. Ne asemanam cu o republica bananiera, in care Traian Basescu desfiinteaza institutii ale statului de drept, destituie sau numeste in functie de buna sau proasta sa dispozitie", a declarat, luni, liderul liberal Crin Antonescu, referindu-se la situatia de la Ministerul de Interne.

Crin Antonescu a anuntat si ca, in cursul acestei saptamani, liberalii vor cere PSD sa finalizeze "discutiile pentru un program al unui Guvern de criza si pe cele privind depunerea unei motiuni de cenzura", dar si ca liberalii vor intensifica "discutiile si cu alte formatiuni politice pentru a putea asigura succesul unei motiuni de cenzura".

"Criza se adanceste, protestele sociale o arata. Avem un premier care renunta la serviciile MAI, aflate in subordinea sa, pentru ca asa i-a ordonat seful sau. Apelul meu la colegii din opozitie este sa facem tot ce ne sta in putinta pentru ca acum, cand este nevoie, sa oferim Romaniei o alternativa de guvernare", a incheiat Crin Antonescu.


Citeste mai multe despre   











1434 vizualizari
  • +12 (14 voturi)    
    S-au discreditat singuri !! (Luni, 27 septembrie 2010, 12:41)

    shuly [utilizator]

    Lasa nene Crin palavrageala si mai treci pe la munca!!
    • +5 (5 voturi)    
      Ca sa vedem cat sunt de credibili... (Luni, 27 septembrie 2010, 14:23)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      Un articol intresant (http://www.reportervirtual.ro/2010/09/toamna-se-numara-bojocii.html/comment-page-1#comment-60557) care daca e adevarat.... arata cam cine sunt cei din Opozitie. In comentariile acestui articol se face referire la un alt articol din Gandul (http://www.gandul.info/news/ca-sa-i-arate-lui-mazare-ca-si-el-are-sange-ponta-si-a-pus-o-sapca-verde-cu-stea-rosie-adusa-din-china-7155828), parca pentru a sublinia cle afirmate. Si daca e asa, in mod cert se poate vorbi de instigare la violenta si crima la cel mai inalt nivel, de subminarea intreselor nationale ale Romaniei. Astia sunt leaderii politici care vor sa alunge actuala putere si sa ia fraiele tarii in mainile lor ??
  • +13 (17 voturi)    
    Crin Antonescu (Luni, 27 septembrie 2010, 12:46)

    radu [anonim]

    Crin Antonescu ne arata din ce in ce mai des cat de jalnica este opozitia din Romania. In loc ca partidele de opozitie sa vina cu solutii concrete la problemele actuale, liderii acestora se lanseaza intr-o retorica de cartier..daca in ceea ce il priveste pe Ponta, personal nu imi faceam sperante, Crin Antonescu ma dezamageste cu fiecare declaratie penibila pe care o face si cred ca nu sunt singura persoana cu gandire liberala care crede ca politica se poate face si altfel nu numai in cartier...
    • -8 (8 voturi)    
      Solutiile... (Luni, 27 septembrie 2010, 12:56)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui radu

      ...concrete sunt urmatoarele:

      1. Plecarea lui Boc cu tot cu guvernul sau
      2. Plecarea lui Basescu (doar daca se opune venirii unui nou guvern, mai bun)
      3. Un nou guvern mai credibil si mai profesionist (cu tehnocrati, doar de la PNL, doar de la PSD, de la amandoua ...orice solutie e mai buna)
      4. Implementarea urgenta a unui plan de masuri anticriza (cu masuri prezentate de patronate, analisti economici, similare celor din alte tari, prezentate de partide etc)

      Poti sa te faci pana maine ca nu intelegi despre ce e vorba ... urlatul la opozitie ca nu are solutii nu tine loc de buna guvernare a PD-ului ...
      • +6 (6 voturi)    
        ... (Luni, 27 septembrie 2010, 13:18)

        xyz [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Gigi, problema este ca nici opozitia nu are punctul 4 din enumerarea ta. Nu sunt fan Basescu/Boc, dar mi-e teama ca opozitia doreste sa faca numai ce ai scris tu la punctele 1-3, urmand ca atunci cand ajung la punctul 4 sa puna placa cu 'greaua mostenire'.
        • +1 (1 vot)    
          corect! (Luni, 27 septembrie 2010, 18:25)

          ich [anonim] i-a raspuns lui xyz

          PSD NO WAY!!
      • +6 (6 voturi)    
        pai astea sunt solutii? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:31)

        Nenea Iancu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        Sunt atat de generale ca se pot aplica oricarui stat din lume: sa plece guvernul si eventual presedintele si sa vina altii mai buni, cu un program anticriza. Am o mica intrebare: cine decide si pe ce criterii care guvern e mai bun, mai profesionist, mai credibil. Si de unde si pana unde in alte state masurile economice se iau la propunerea patronatelor, analistilor economici sau la propunerea partidelor? De-asta avem guvern, ca sa nu facem meetinguri pe stadioane cu patronate, analisti politici sau .partide pentru a stabili ce masuri trebuiesc luate. Si fie vorba intre noi: patronatele numai la buzunarele bugetarilor nu se gandesc.
      • +6 (6 voturi)    
        Uite aici va inpotmoliti! (Luni, 27 septembrie 2010, 13:40)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        La punctele 3 si 4.

        1 si 2 le-ati invatat cu ravna de la nenea Vantu si Voiculescu....

        P.S. Vezi definitia pentru "concret" din DEX.
      • +6 (6 voturi)    
        Solutiile (Luni, 27 septembrie 2010, 13:44)

        me [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Atunci cand cerem solutii de la opozitie nimeni nu se refera doar la inlocuirea guvernului actual.

        Iar solutiile prezentate de alte partide printre care sa luam de exemplu renuntarea la cota unica sunt nerealiste. Daca studiezi un pic problema ai sa vezi ca aceasta masura duce la reducerea incasarilor statului in conditiile in care si asa stam foarte prost la incasari.
      • +5 (5 voturi)    
        Iar ai lasat butoiul deschis, Mario? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:51)

        , NeverToTheLeft [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        Gigi... se clatina!
        Argumentele lui sunt... bahice!
        Implementare... hac... de unde?
        Astia ai tai nu implementeaza decat goagali!
        Solutii pesede, penele?
        Da! Anti... spastice!
        Zât!... Hac!
      • +4 (4 voturi)    
        care tehnocrati omule???? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:54)

        neutrino [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        care implementare de masuri??Care masuri?? Care analisti economici?? Daca imi gasesti un raspuns la aceste intrebari, sunt si eu pt. plecarea lui Boc..
        Numai ca vezi tu, Crinuta ne-a prezentat un guvern din umbra (sau de umbra) cu alde Melescanu si Marga in plin-plan. Nu de alta dar Marga a tot fost ministru si am vazut ce ii poate pielea. Cat despre Melescanu, acest cripto-comunist care vrea doar sa moara ministru ...nu conteaza natura..ca e de externe (are deja experienta-a fost), ca e de interne sau armata (si asta a fost) si nu mai tin minte daca a fost de justitie..dara dorit sa ajunga magistrata la CCR..
        Nu mai vorbim de posibilitatea PNL-ul de face o reforma clara si s-a vazut (am vazut deficit in plina crestere economica)
        Cat despre masuri, alde paturiciu a aplicat in propria firma exact masura lui Boc, diminuarea salariului cu 25%. daca tot are idei marete, de ce nu le aplica pentru firmele lui.
        Nu am vazut nimic concret la pnl, nici macar bunavointa si bun simt (ca tot le proclama). Ar trebui sa fie exemplu de conduita si moralitate nu de batjocura. Dar de, vrem si noi sa furam..nu doar PDL-ul..
        Mai asteptati baieti la rand, ati furat suficient pana acum,.
      • -3 (3 voturi)    
        Voi incerca... (Luni, 27 septembrie 2010, 15:43)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        ...sa sintetizez un raspuns la acele intrebari logice si de bun simt pe care mi le-ati adresat. Voi ignora desigur aberatiile.

        1) Pana nu pleaca Boc si cu guvernul sau (Basescu optional) nu se poate face nimic.
        2) Cine decide care guvern e mai bun? Fiecare cetatean ... de asta e democratiei. Pana acum a decis dl Basescu si l-a pus din nou pe Boc...cu rezultate evidente. Eu unul cred ca orice alta solutie care sa implice celelate 2 mari partide e mai buna decat actuala. Voi sunteti liberi sa credeti ca numai Boc e o solutie...cu toate ca solutia pare a fi doar "finala". Un referendum sau alegeri anticipate nu sunt chiar indezirabile...
        3) Un politician, un partid sau un guvern nu detin adevarul absolut. Lipsa de dialog si reticenta actualei puteri la solutii venite din orice directie e ingrijoratoare. Un pic de intelepciune ar insemna ca intai asculti, apoi evaluezi, articulezi un plan si apoi il implementezi. De 2 ani guvernul asta nici de prima etapa nu s-a achitat ...
        4) Parerile in privinta cotei unice sunt partizane. Cei cu venituri foarte mari vor zice ca nu e buna. Ceilalti invers. Problema e ca societatea e polarizata excesiv si isi pierde coeziunea. Pana acum nu am vazut de la PSD decat cotele si nu planul de deduceri articulat. Chiar daca in principiu am o viziune mai spre dreapta si as fi afectat negativ de asa ceva s-ar putea sa nu zic "NU!". Mai ales daca s-ar reduce fiscalizarea angajatorilor. Vrem locuri de munca, bunastare etc dar nu o putem realiza sugrumand angajatorii si lasandu-l pe Ionica care plateste doar 16% sa-si ia si a 3-a plasma sau a 4-a masina...Si plasma si masina nu sunt fabricate in RO deci efectul in economie este aproape nul (exceptie - importatorii / comerciantii).
        • +4 (4 voturi)    
          Vorbesti (Luni, 27 septembrie 2010, 16:05)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          ca un muzeograf: mult si fara sa spui nimic!

          Cum a incurajat PNL initiativa privata? Crescand numarul de bugetari cu 200.000, intr-un an?

          Cum incurajeaza / a incurajat PSD-ul initiativa privata?

          N-ai trecut inca de "vrem"? Ce varsta ai? :))
          • -1 (1 vot)    
            Nu... (Luni, 27 septembrie 2010, 19:32)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

            ...inteleg ce relevanta are varsta mea. Si nici observatia legata de "vrem". Mai ales ca sunt destul de individualist si functionez mai degraba pe principiul "vreau".

            Vad ca pui niste intrebari inutile pe care le pot si eu pune ...

            Cum a sprijinit PD-ul initiativa privata? Prin forfetar? Prin impozitare suplimentara(bonuri de masa, DDA, PFA)? Prin marirea TVA-ului? Prin cresterea gradului de predictibilitate in domeniul fiscal (azi e 19% TVA-ul, maine e 24%)?

            De ce nu reuseste PD-ul sa vina cu o lista si sa zica....uite +200,000 in anul X in vremea lui Tariceanu in domeniile a,b,c iar acum facem -200,000 in domeniile a,b,c. De ce ramanem doar la stadiu de gargara? Poate pentru ca multe din angajarile alea au fost solicitate indirect de UE (prin crearea de noi structuri)?

            PSD-ul nu incurajeaza si nu a incurajat initiativa privata...doar e partid de stanga, ce naiba?
            • +2 (2 voturi)    
              Nu-s intrebari inutile (Marţi, 28 septembrie 2010, 13:00)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              N-ai zis tu ca un guvern psd-ist sau pnl-ist e solutia?! Solutia la ce?

              Cum se potriveste asta cu ce "vrei"???

              Pe cei inconsecventi ii banuiesc de naivitate (de aia te-am intrebat ce varsta ai) sau de prostie.

              In alta ordine de idei, daca ai impresia ca o sa incerc sa apar PD-L-ul, te pacalesti: nu au luat nici o masura anti-criza, doar niste masuri de austeriate necesare. Este evident ca nu sunt in stare sa conceapa si sa puna in practica un program anticriza (despre PNL si PSD nu are rost sa vorbim!).

              In momentul asta, in Romania nu exista partide politice (ca dovada ca nu au platforme, nu au linii clare): exista cativa politicieni proeminenti si de restul... umplutura.

              Sa ai o zi buna!
        • +5 (5 voturi)    
          bun am inteles..toti sunt buni mai putin PDL (Luni, 27 septembrie 2010, 16:38)

          neutrino [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          sa iti amintesc ca cei pe care ii enumeri tu au fost pana acum 18 ANI la guvernare, perindandu-se pe rand???
          Sa iti mai reamintesc ca PNL-ul ne-a "imbogatit" cu 200 000 de bugetari in doar 2 ani?
          Sa iti mai amintesc de "marile" reforme facute de abramburica in invataman iar acum culegeam roadele???
          Sa iti mai amintesc faptul ca, daca nu ar fi domeniul privat (aia cu venituri mari si care sunt pentru cota unica) s-ar duce naibii samdramaua..si asa subreda?
          Locuri de munca exista, pamantul nelucrat plin de ciulini, maracini..etc.. totul e sa vrem sa muncim..
          Nu ne creaza nimeni locuri de munca (doar comunistii "creaza"). O societate normala se autosustine, si spijina in special producatorii, partea privata (particularii).
          Sunt 3 mil. de privati la 6 mil de pensionari si 1.2 mil de bugetari...De fiecare data dau exemplu de eficienta acest raport (imagineaza-ti in favoarea cui).
          M-am saturat de vom face, vom drege..vreau lucruri clare..
          Ce reprosez eu guvernul Boc e accelerarea reformelor..de un an se chinuie sa dea afara din bugetari si pana acum nu am auzit sa dispara vreunul.
          De nu stiu cand se spune o reverificare riguroasa a dosarelor de pensii (si cine e pensionar fraudulos, pus sa plateasca toti banii primiti din punctul meu de vedere) si nu vad nimic. Crezi ca PNL sau PSD va face toate acestea??? Ma indoiesc...
          Tot aud, pai sa plece ei si apoi ne apucam noi..de ce? e chiar atat de greu sa vii cu un proiect, plan clar si nu copy-paste obosit de pe google (vezi cazul Marga). Tare imi este ca cei ce nu doresc alegeri anticipate sunteti chiar voi PNL_PSD.
          De fiecare data ati pariat ca veti castiga (suspendarea presedintelui, alegerile, referendumul..) si de fiecare data ati sfarsit lamentabil.
          Vezi ca ce iti doresti, se poate realiza..si tare mi-ar placea sa va vad la nsite anticipate nepregatiti (asa cum ati fost de obicei).
          Om fi noi, astia sustinatorii lui Boc mai taciti, nu aparem la tv, nu ne uitam la Badea&Co..
          dar nu uita ca nu suntem de neglijat.
          • -1 (1 vot)    
            Da stiu... (Luni, 27 septembrie 2010, 18:50)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui neutrino

            ... PD-ul e perfect numai ca de cand sunt ei la putere lucrurile au luat-o razna. Nu erau "perfecte" nici inaintea lor dar e cam greu de crezut ca niste super profesionisti, cu super planuri articulate au reusit sa duca tara fix in punctul actual...ceva nu se leaga.
          • -2 (2 voturi)    
            Eu nu... (Luni, 27 septembrie 2010, 19:25)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui neutrino

            ...am sfarsit nimic lamentabil. Personal o duc foarte bine, multumesc de preocupare.

            In plus de asta observ ca al tau comentariu este plin de clisee rezultate al unui proces de gandire partial, nefinalizat, servit prin propaganda de partid.

            Vorbesti despre pamantul nemuncit si ai impresia (pentru ca asa ti-a zis Basescu) ca asta se intampla din cauza ajutoarelor sociale. Sa zicem ca sunt taran si ca sunt prost :) Sa mai zicem ca pot culege capsuni in Spania cu cateva sute de euro / luna sau poate peste o mie (nu stiu exact). De ce as sta in tara sa ma stoarca de vlaga un "intreprinzator" pe 100-200 euro pe luna?

            Ce crezi tu ca se rezolva daca guvernul Boc da afara din bugetari (altceva decat o mica reducere a cheltuielilor bugetare si degradarea si mai accentuata a calitatii serviciilor ... nu au murit destui bebelusi in maternitati inca)? Oamenii aia merg in somaj (deci tot iau bani de la stat) iar locuri de munca nu exista in privat....ca daca ar fi existat nu plecau atatea milioane de oameni in strainatate. Probabil ca vor pleca si ei in strainatate la munca sau vor ajunge tot cazuri sociale (alti bani de la stat). Nu se inchide bucla deloc... Prin investitii publice nu o poti inchide (pentru ca nici un medic sau profesor nu se va duce sa sape la autostrazi). O poti inchide doar daca banii aia "eliberati" merg in scaderea impozitarii firmelor care se pot dezvolta si crea locuri de munca. PD-ul nu voreste decat despre reducerea deficitului si atat (pentru ca asta ii cere FMI-ul) ...si ne oprim aici. Deficitul ala redus sau marit nu este un scop in sine. Utilizat inteligent poate fi benefic. Utilizat prost (chiar si redus sau eliminat) poate fi nociv.
        • +4 (4 voturi)    
          ... (Luni, 27 septembrie 2010, 16:39)

          xyz [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Gigi, punctual:
          1. Chiar crezi ca mai exista Feti Frumosi si Zmei rai?
          2. Guvernul este ales de Presedinte, iar acesta alege Primul Ministru care isi formeaza cabinetul, cabinet validat de Parlament. Pe scurt, te inseli: Guvernul nu este ales de fiecare cetatean.
          3. Te rog sa ne dai un link cu locul unde putem citi planul anticriza articulat de PNL/PSD.
          4. Daca PSD facea un calcul, vedea ca prin cota unica de 16% se colecteaza mai mult la stat decat prin cota progresiva, asta pur si simplu pentru ca sunt foarte multi oameni cu salarii mici. Asadar, ce face PSD este mai bine pentru cetatenii cu salarii mici (alegatorii lor) si mai prost pentru bugetul tarii (dar cat esti in opozitie se pare ca nu iti pasa de asta). Daca ma insel, te rog sa imi dai linkul ala despre care vorbeam - catre calculele facute de PSD/PNL.
          • -1 (1 vot)    
            Tot punctual... (Luni, 27 septembrie 2010, 19:09)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui xyz

            1) Nu, dar exista gri mai deschis si gri mai inchis.
            2) Gandire tipic PD-ista cu interpretarea Constitutiei in favoarea lui Basescu. Guvernul ar trebui sa fie rezultatul vointei majoritatii parlamentare direct aleasa de popor. Rolul Presedintelui din Constitutie e fix cel de mediator ... adica se asigura prin nominalizare ca nu se produce un accident si ajunge cine stie ce infractor sau nebun Prim Ministru.
            3) E un program mai amplu, un fel de "proiect de tara", nu numai anticriza al PNL-ului
            http://www.scribd.com/doc/37860760/Varianta-imbunatatita-a-programului-PNL

            Programe de criza punctuale au fost prezentate de toate cele 3 partide din opozitie...foloseste Google inainte de a acuza ca nu exista. Eu am tot dat linkuri pe aici si din nefericire nu ma plateste nimeni pentru asta ... (nu pentru postat cat pentru facut "cercetare" pe internet)
            4) Nu vorbesti in comentariul tau decat despre cat se colecteaza la buget. Uiti ca un asemenea impozit fundamental ar trebui sa fie si un instrument pentru stimularea economiei. Daca ai un pic de obiectivitate o sa-ti dai seama ca 16%, alaturi de multi alti factori au contribuit la cresterea speculei imobiliare si la cresterea unei economii nesanatoase. Prefer un sistem cu cote diferentiate in care pot obtine deduceri daca de exemplu investesc intr-o pensie privata, in asigurari de viata / santate sau in educatie (a mea sau a copiilor mei) unui sistem cu cota unica in care tot "Gigelul" merge in vacante exotice, cumpara masini nemtesti si televizoare japoneze. Spre exemplu daca se trece la un sistem in care avem asigurari de sanatate partial private se poate reduce in paralel cu sistemul de cote diferentiate contributia la fondul de sanatate. Eu unul as vrea sa nu se mai construiasca sedii din marmura din banii mei. Or statul a dovedit ca nu se poate abtine de la asta ...
            • +1 (1 vot)    
              hai sa o luam cu inceputul I (Luni, 27 septembrie 2010, 20:53)

              neutrino [anonim] i-a raspuns lui Gigi

              sa nu ai impresia ca suntem de rea credinta si ca avem ceva impotriva lui crinut asa de flori de mar...
              Luam e puncte (cred ca nu te superi daca nu toate) maretul "proiect de tara", citat chiar de tine. Multumim de link, alfel incepeam si eu sa cred ca dau in paranoia...deci:
              pt. inceput..inceputul acestui "maret proiect":
              "PREAMBUL De la statul asistentzial si clientelar, la statul liberal...Cauzele råului din societatea româneascå de aståzi le gåsim în prizonieratul în care au fost †inu†i românii timp de 20 de ani,.... Partidul Social-Democrat si Partidul Democrat Liberal"...
              wow..pai parca in acesti 20 de ani ati fost si voi la guvernare chiar curand...sau aia nu se pune??...12 pagini statul liberal...Ce treaba are cu proiectul de tara???

              Economia:
              "primul obiectiv imediat este ra†ionalizarea cheltuielilor de func†ionare a administra†iei centrale, atât în ceea ce priveste bunurile si serviciile, cât si în ceea ce priveste cheltuielile de personal. Atingerea acestui obiectiv va permite îmbunåtå†irea performan†ei guvernårii. Al doilea obiectiv este cresterea transparen†ei si simplificarea procedurilor care pun în contact interesul public cu cel privat, în special în ce priveste achizi†iile si licita†iile publice. Interferen†a dintre interesul public si cel privat este principala zonå de proliferare a corup†iei."...
              Pai ce ati asteptat fratilor..si mai ales de ce ati bagat inca 200 00 de trogloditi intr-un sistem bugetar si asa pagubos si anost..vb aia vreti trasparenta, simplificare..al treilea obiectiv m-a dat pe spate..."Al treilea obiectiv este realizarea unui management eficient al cheltuielilor publice. Men†inerea plafoanelor de cheltuieli..."..Pt. informatia voastra...contributie sociale in Romania nu sunt printre cele mai ridicate i europa..sa vezi fiscalitate si contributii sociale in Germania..:)), mai cititi..

              Justitia: ". Resursele umane – principalul mijloc de îmbunåtå†ire a func†ionårii juti†iei. Justi†ia este fåcutå de oameni, prin oameni."..(cont)
            • +1 (1 vot)    
              cont. II (Luni, 27 septembrie 2010, 21:02)

              neutrino [anonim] i-a raspuns lui Gigi

              ...de asta l-ati avut pe Chiariu ministrul justitiei??

              Educatie..."Dupå reforma demaratå între anii 1996-2000 ßi care a contribuit la negocierea cu succes a aderårii României la Uniunea Europeanå, educa†ia din România are nevoie de o nouå reformå. "...marca Marga.. Sa nu uitam ce ministru prost a fost :)). A, am uitat, pe vremea lui s-au introdus icoanele in scoli si s-a introdus religia...mare realizare...
              Sfat..spuneti-i sa isi schimbe limbajul de lemn sau macar sa puna pe altul sa ii scrie programul, in afara de nota clara comunista, vorbe goale...nimic concret. Si ca in toate celelalte domenii..

              Nu raspundeti la intrebarea CUM veti face tot ce scrieti (promiteti)???

              Ca am vazut de ce sunteti capabili...
              Nu voi mai continua "lectura" intrucat consider ca imi pierd vremea...insa dupa cum vezi..solutii zero doar gargara de 2 lei.
            • +1 (1 vot)    
              ? (Marţi, 28 septembrie 2010, 11:39)

              xyz [anonim] i-a raspuns lui Gigi

              Legat de punctul 2, Gigi, tu cum interpretezi articolul din Constitutie de mai jos:

              ARTICOLUL 103
              (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.
    • +1 (3 voturi)    
      Politica in Romania (Luni, 27 septembrie 2010, 13:03)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui radu

      s-a transformat in abilitatea de a gasi, in orice gest al adversarilor, cat mai multe lucruri negative si a le umfla in fata opiniei publice. Obisnuieste-te intrucat cel care a initiat acest fel de a face politica a castigat capital politic aflandu-se chiar la Cotroceni.
      • +3 (3 voturi)    
        ce gest umflat omule?? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:59)

        neutrino [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ca doar nu l-am fortat eu sa apara toata ziua buna-ziua pe la tv sa se planga..Mai bine si-ar vedea de serviciul lui si nu ar mai chiuli prezenta 10 % si mai are si pretentii. El asa crede ca se castiga respectul???
        Pe al meu l-a pierdut demult..Rusine..
        Domle´Crin..gandeste-te ca noi astia care muncim ca sa iti platim tie salariul, nu ne permitem sa lipsim 2 zile, ca ne da patronul afara..si daca ne-ar da pe toti, nu ai mai avea de unde sa iti iei leafa degeaba...
        pe cine nu te da nimeni??chiar nimeni nu te poate trage la raspundere ca chiulesti si nu faci nimic pentru salariul primit?
    • -7 (7 voturi)    
      Esti penibil (Luni, 27 septembrie 2010, 13:06)

      Radu Mami [anonim] i-a raspuns lui radu

      Deci expresia "opozitia sa vina cu solutii concrete" a fost spusa prima oara de BASESCU si gasca. Aceiasi expresie o folosesti si tu din cauza de lipsa, din cauza de vid. Crin cu mirosul cel mai fin te dezamageste pentru ca tu esti PDL-ist convins. Si da cred ca TU estie singura persoana cu "Gandire Liberala". OAU ! Vai de gandirea ta !
      • +1 (1 vot)    
        mirosul cel mai fin.. (Luni, 27 septembrie 2010, 18:37)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Radu Mami

        draga Radu Mami (cu un i), dupa exprimarea de cartier am impresia ca imi vorbeste chiar Antonescu in persoana sau cineva care lucreaza in imediata sa apropiere de aici si simpatia ta pentru cel mai fin miros...de fapt, ma gandesc ca acesta este singurul lucru bun pe care l-ai gasit la Crin...in legatura cu pdl-ist convins, te inseli si aici, daca era asa nu prea ma interesa de ce spune opozitia...pe mine ma intereseza sa exista solutii concrete, asa cum am mai spus, dar nu ma astept sa intelegi exact ce inseamna concret asa ca tas in continuare sa aberezi pe maidanul ideilor...
    • +5 (5 voturi)    
      Eu nu prea . . . . (Luni, 27 septembrie 2010, 13:14)

      Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui radu

      . . . . pricep ce e aia republica bananiera si cu ce ar fi Romania mai cu mot de nu putem sa ne comparam cu o asemenea republica? Eu cred ca judecand dupa oameni politici ca acesti Crin si Ponta o republica bananiera ar trebui sa se simta jignita ca se pune Romania in balanta cu ea.
  • +4 (4 voturi)    
    Ne asemanam cu o republica bananiera... (Luni, 27 septembrie 2010, 12:48)

    Algernon [anonim]

    ... in care exista si vorbeste unul precum Crin Antonescu
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Luni, 27 septembrie 2010, 12:51)

    Razvan [anonim]

    Tare as vrea sa te vad la putere, presedinte chiar !
    Sa vad cum te alearga lumea pe strada incercand sa te linseze, ca tare m-am mai saturat de tine si de comentariile tale infecte !
    Tu esti cel mai tare din parcare ma, cand parcarea este goala ! Tu le vei face pe toate, nimeni nu-i mai bun ca tine !
    Sa-i dam puterea, sa vedem ce-o sa faca cu ea, eu sunt convins c-o s-o tina numai in atacuri de panica !
  • +4 (4 voturi)    
    sigur ca da (Luni, 27 septembrie 2010, 12:51)

    cet23 [anonim]

    Sigur ca da! Cum sa nu! Du-te Crinut si intre doua vizite la coafor, intre doua intrari in direct la irealitatea sau antenele, ia o banana si suge-o! Orice aluzie cu alte treburi este strict intamplatoare! :))))
  • +3 (3 voturi)    
    Ratatule! (Luni, 27 septembrie 2010, 12:54)

    , NeverToTheLeft [utilizator]

    Voi, impreuna cu cele doua brate jegoase ale triadei, ati desfiintat o TARA!
    Du/te si te plimba pe bicicleta cu sticla de vodca la subtiori!
  • +6 (6 voturi)    
    Crin (Luni, 27 septembrie 2010, 12:57)

    Nenea Iancu [utilizator]

    Cand ia cuvantul e un chin... sa-i urmaresti argumentatiile aiuritoare. Palme peste neuroni, tortura sinaptica. Iata ca ca prostia nu doare pur si simplu, ci mai ales cand te sfideaza de la inaltimile Parlamentului.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai, nea Crinutule. (Luni, 27 septembrie 2010, 13:02)

    haiducul [anonim]

    Inceteaza sa mai jignesti republicile bananiere,ca o sa ti le pui in cap,nu de alta dar aceste republici bananiere sunt cu mult inaintea noastra.
  • +2 (2 voturi)    
    banana lui crin (Luni, 27 septembrie 2010, 13:06)

    ducu [anonim]

    nu-ty plac banele crin! au mult magneziu in ele, maninca multe e sing solutie sa-ty ridici nivelul de inteligenza.
  • +4 (4 voturi)    
    Ciocu mic (Luni, 27 septembrie 2010, 13:07)

    aura [anonim]

    Mai taci ma amaratule.Parca esti o moara stricata,ci crezi ca-ti da atentie mai chiulangiule?
  • +3 (3 voturi)    
    dle crin, sunteti absolut penibil ! (Luni, 27 septembrie 2010, 13:08)

    alex [anonim]

    in republica bananiera ne-ati transformat voi toti politicienii care v-ati perindat prin parlament de 20 de ani. legile au ajuns sa fie facultative mai pt toata lumea si de-a dreptul pisoare pt cei ca dvs. in concluzie ati ratat un bun prilej de a tacea!
  • +1 (3 voturi)    
    Altceva? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:11)

    alt vlad [anonim]

    Daca n-avem guvern, atunci cu cine vorbesc aia de la FMI? Cum de leul se mentine? Daca n-avem presedentie, cu cine vorbeste Sarkozy despre problema tiganilor? Adevarul e ca opozitie n-avem! Ca sa ma convingi pe mine, roman, ca trebuie sa plece acest guvern trebuie sa-mi dai alternativa si un program cu CIFRE si CALCULE. Si tu pe mine trebuie sa ma convingi, nu pe telespectatorii Realitatii si ai Antenelor. Ia mai incearca!
  • +4 (4 voturi)    
    Din putul gindirii antonesciene (Luni, 27 septembrie 2010, 13:12)

    iancu jianu [anonim]

    Are dreptate Antonescu cind zice ca sintem o tara bananiera. Abia asteapta opozitia, dupa colt, sa dea la gioale si sa puna de un puci in loc sa vina cu solutii (daca le are) acolo unde se mai impotmoleste guvernul. Cu guverne din intuneric si cu tzatze ca Ponta nu se face primavara in Romania.
  • -2 (4 voturi)    
    pt toti raspandacii pdl-isti (Luni, 27 septembrie 2010, 13:30)

    tzaranul ion [anonim]

    Un om rational cand nu mai are argumente la subiectele in discutie, trece la atac la persoana pentru a-si acoperii impotenta intelectuala, ceea ce vad ca este si cazul vostru. Ati avut doi ani sa va dovediti incompetenta (dovedita cu prisosinta!!!!). Chiar nu intelegeti ca ati intrat in groapa de gunoi a istoriei????
  • +4 (4 voturi)    
    Ce vorbesti (Luni, 27 septembrie 2010, 14:09)

    miki [anonim]

    Care criza se adinceste ,ce ample miscari sociale?Nu vezi ,ca in afara de Bucuresti ,sindicatele nu se vad.In tara,filialele voastre aduna citiva betivi, le da bani si pun de-o manifestatie.Ma baiatule,tu nu vezi ca oameni sunt ocupati,muncesc,aduna recolta ca e toamna,taie lemne pentru iarna nu freaca menta la tv ca matale.Apropos ,mai treci prin parlament ca altfel, la alegeri ,o sa iesi pe locul 4-5.O sa fii risul curcilor,presedinte de partid,neparlamentar!Vai tie zanatecule!
  • -4 (4 voturi)    
    bye-bye pdl-ici (Luni, 27 septembrie 2010, 14:19)

    tzaranul ion [anonim]

    stati linistiti pdlicilor nu va mai agitati ca sinteti istorie cu marinar cu tot!! paaaaaaaaaaa !ps.salutati-i pe pntisti din partea mea! macar ei au disparut cu bun simt si in liniste nu ca voi otzarati ,demagogi si nesimtiti!
    • +3 (3 voturi)    
      te inseli (Luni, 27 septembrie 2010, 16:03)

      Crisa [anonim] i-a raspuns lui tzaranul ion

      Sa nu crezi ca romanii sunt prostiti cu televizorul. Nici nu iti poti imagina cat de multa lume tine cu Traian Basescu . Va doriti toti sa-l vedeti in aceiasi barca cu PNTCD dar nu o sa se intample niciodata asta. Traian Basescu e singurul care a scormonit musuroiul de furnici si asta deranjeaza. Adevarul intotdeauna e dureros !!! Demagogi si nesimtiti sunt la PSD & PNL ! Stii de ce ? Pentru ca au ascuns gunoiul sub covor si se dau fete mari bune de maritat dar sunt mai rau ca fetele de pe centura . E greu sa te lupti cu mafia , chiar si atunci cand exista in propriul tau partid ,dar e si mai cumplit cand ea exista peste tot. Un singur om nu poate schimba un intreg sistem.
    • +2 (2 voturi)    
      de fiecare data cand sunt dezamagita (Luni, 27 septembrie 2010, 16:42)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui tzaranul ion

      de basescu..imi amintesc de voi, cei ce tipati ca din gaura de sarpe...tiranul, nesimtitul..imi amintesc cum vantu si alde voicu, felix, nastase (toata floarea cea vestita)... imi tin prelegeri de moralitate..si apoi imi zabesc.. Nu o fi marinarul chiar atat de tare pe cat se vrea dar macar zgarmana in scorbura cu naparci (lucru irealizabil pana acum)..deci, tot e ceva.
      Un om nu poate schimba un sistem, dar macar il poate face sa ii stie de frica..si se pare ca Basescu tocmai ce va da clasa la asta.
  • +1 (7 voturi)    
    comparatii (Luni, 27 septembrie 2010, 14:38)

    laurentiucat [utilizator]

    hai sa vedem averea lu antonescu si averea lu basescu,hai sa vedem zicerile lu antonescu si cele ale lui basescu.hai sa vedem cat a condus antonescu si cat a condus ministere,primarie,presedintie basescu si cu ce rezultate .hai sa vedem ce avere e pe numele fetei lui antonescu si ce avere au fetele lui basescu si de unde.hai sa masuram gradul de cultura al 'repetentului" antonescu si al premiantului basescu.hai sa vedem limbajul unuia si al celuilalt si comportamentul deasemenea.hai sa vedem capacitatea de negociere si de coalizare a fiecaruia.hai sa ne uitam in oglinda noi cei care comentam!
    • +1 (1 vot)    
      Poti spune ce a facut vreodata Antonescu? (Luni, 27 septembrie 2010, 18:34)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui laurentiucat

      Basescu avea 1 milon de lei la "lovilutie", era comandant de nava (daca ti se pare bagatele, esti prost !) - avea drept de valuta etc, habar nu ai ce greu se intra la Mircea cel Batran- n-a spus niciodata ca ar fi sarac.
      diferenta e ca Patriciu ia spous in emisiune lui Hurezeanu prin 2002 ca vrea ca PM sa fie la el la cafea la 7 dimineata iar Basescu nu accepta ca afaceristi de rahat din umbra sa dicteze politica guvernului marioneta !!!
      Chiar ne crezi pe toti tampiti?
      Luati numai "afacerile" lui Patricu, Vantu, Voiculescu si o sa vedeti ca sunt mai ales in media si control societate, Patriciu la banii lui are un lant de mici magazine outlet !!! S-au luat toti dupa Berlusconi !
      Cine sa faca bani, eu , care nu am capital?
      Ce vor din controlul politicii acesti indivizi? Si mai multi bani usor !!!
      Iar Antonescu a ajuns presedintele PNL la indicatia expresa a lui Patriciu caci Tariceanu era atacabil dupa episodul PSD, nevasta "notara" si altele! Ce mama rezultatelor a avut Antonescu , in afara de a arata ca un play-boy? Cine isi aminteste de el ca ministru 4 ani ?
      • -1 (1 vot)    
        serios? (Luni, 27 septembrie 2010, 21:45)

        laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui Costica

        daca tu esti destept si sustii ca basescu avea un milion de lei la revolutie iti spun ca fratele sau a recunoscut ca aveau peste jumatate de milion de dolari si aia facuti din zgarci cum a specificat el,bani facuti din contrabanda si evaziune fiscala.daca asta e un merit, atunci tu esti prost.daca aduci mereu in discutie pe patriciu,ca vantu si voiculescu nu vad ce relatie au cu pnl iar esti prost..voiculescu a guvernat anu trecut cu boc si basescu facand guvernul ideal iar vantu i l-a dat pe tava pe geoana lui basescu.hai sa fim seriosi si ca sa vezi ca esti inca o data prost vezi si tu cum e cu casa din mihaileanu macar.


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri