Sedinta tensionata la PDL. Mai multi lideri PDL fac presiuni pentru retragerea demisiei lui Blaga. Filmul demisiei ministrului de Interne

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Luni, 27 septembrie 2010, 12:11 Actualitate | Politic

Mai multi lideri PDL fac presiuni la varful partidului pentru a fi refuzata demisia lui Vasile Blaga. La aceasta ora conducerea PDL se afla reunita in sedinta saptamanala. Conform surselor Hotnews.ro se asteapta ca mai multi vicepresedinti de partid sa ceara mentinerea lui Blaga la Interne si retragerea demisiei acestuia. Pe de alta parte, tot din interiorul PDL apar informatii cu posibili candidati pentru portofoliul de la Interne. Potrivit surselor HotNews.ro, Gheorghe Falca este direct interesat de Ministerul de Interne, in presa fiind avansat numele lui Traian Igas un apropiat al acestuia. UPDATE: Sedinta PDL s-a incheiat. Liderii democrat liberalii au refuzat sa faca declaratii de presa.

Democrat-liberalii au inceput deja sa se certe pe portofoliul de la Interne. Pe de o parte, mai multi vicepresedinti considera ca demisia lui Blaga nu se impune si cer partidului sa-i refuze demisia, iar, pe de alta parte, liderii din teritoriu incearca sa-si impuna oamenii pe functia ramasa vacanta.

Conform surselor HotNews.ro primarul Aradului, Gheorghe Falca incearca sa obtina numirea la Ministerul de Interne. Sursele citate sustin ca deja Falca l-ar fi propus in sedinta PDL pe apropiatul sau Traian Igas pentru portofoliul de la Interne. Un alt nume vehiculat in sedinta democrat-liberalilor ar fi fost cel al lui Sorin Frunzaverde.    

Presedintele PDL, Emil Boc a declarat inaintea sedintei de partid ca demisia lui Vasile Blaga este un "gest personal si unilateral. "Domnul ministru Blaga si-a asumat responsabilitatea pentru greselile altora. Este o decizie care a fost luata de catre ministrul de Interne".

Vicepresedintele PDL, Ioan Oltean a declarat la RFI ca partidul trebuie sa respinga demisia lui Vasile Blaga pentru ca nu are in acest moment un om care sa-l inlocuiasca, iar imaginea Guvernului si chiar a premierului Boc ar fi afectata de plecarea acestuia.

Ioan Oltean: "Este un moment totalmente nepotrivit pentru o asemenea demisie. Vasile Blaga este un excelent ministru, deci din acest punct de vedere, nu i se poate reprosa absolut nimic. Partidul, cu certitudine, va trebui sa analizeze si cred ca va trebui sa ia o decizie prin care sa respinga o asemenea atitudine.(...) Eu voi fi unul dintre cei care se vor opune categoric unei demisii a lui Vasile Blaga, in calitatea mea de vicepresedinte si membru al Biroului Permanent National, pentru ca apreciez ca momentul este totalmente inoportun si ceea ce s-a intamplat in ziua de vineri nu i se poate reprosa lui Vasile Blaga".

Si prim-vicepresedintele PDL Theodor Stolojan a declarat inaintea sedintei conducerii centrale a partidului, ca Vasile Blaga are sprijinul democrat-liberalilor si nu ar fi trebuit sa-si prezinte demisia.

"In situatia in care ne aflam acum nu cred ca domnul Blaga ar trebui sa-si dea demisia. (...) Primul-ministru si Guvernul au inca posibilitatea de dialog, de a-l determina sa renunte la demisie", a declarat Stolojan, fara a preciza daca ministrului de Interne i s-ar fi cerut de catre partid sa renunte la portofoliu. Partidul il sustine", a declarat Stolojan.

Raluca Turcan, vicepresedinte PDL: "Este o decizie foarte dificila. Bineinteles ca exista o presiune foarte mare, in special in contextul declaratiilor domnului presedinte dar, in opinia mea, cred ca demisiile sefului politiei si a chestorului principal ar fi suficiente."

Din culisele demisiei lui Vasile Blaga

Conform unor surse de la varful PDL, Vasile Blaga a hotarat sa-si dea demisia in urma intalnirii de duminica seara care s-a desfasurat la Palatul Victoria. La sedinta ar fi participat premierul Emil Boc, Vasile Blaga, ministrul Transporturilor Anca Boagiu, Adriean Videanu, presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase si vicepresedintele Ioan Oltean.

Premierul i-ar fi cerut lui Blaga sa-i demita pe seful Politiei, chestorul Petre Toba, si pe seful Jandarmeriei, Olimpiodor Antonescu, insa ministrul de Interne ar fi refuzat. Conform surselor citate Blaga ar fi explicat ca intentioneaza sa declanseze o ancheta si ca nu este de acord cu demiterea celor doi sefi.

Emil Boc i-ar fi spus lui Blaga ca demiterile celor doi nu rezolva problema lasand de inteles ca ii este asteptata chiar demisia. Blaga ar fi spus ca in acest caz isi va depune mandatul luni dimineata la prima ora.

Aceleasi surse sustin ca la sedinta Coalitiei de luni dimineata, UDMR, prin vocea lui Marko Bela l-a sustinut puternic pe Vasile Blaga, solicitand premierului sa nu accepte demisia acestuia. Atat presedintele UDMR, Marko Bela cat si ministrul Culturii, Kelemen Hunor ar fi sustinut in interiorul sedintei ca Blaga nu este vinovat pentru actiunile liderilor sindicali si l-ar fi rugat pe acesta sa se mai gandeasca.

Pe de alta parte, reprezentantii UNPR au oferit o alternativa pentru fotoliul lui Vasile Blaga: Gabriel Oprea la Interne si Cristian Diaconescu sa preia Ministerul Apararii.

Varianta propusa de UNPR nu este deloc agreata de catre democrat-liberali care vor sa-si pastreze portofoliul de la Interne.



Citeste mai multe despre   



  
13815 vizualizari
  • -11 (33 voturi)    
    miza demiterii lui Blaga: DGIPI (Luni, 27 septembrie 2010, 12:18)

    dan [anonim]

    http://www.realitateamea.ro/2010/09/doamna-udrea-isi-baga-doi-si-un-sfert-in-poseta.html
    • +7 (35 voturi)    
      mda, lasa realitatea (Luni, 27 septembrie 2010, 12:26)

      suca [anonim] i-a raspuns lui dan

      aia inventeaza scenarii gen scully&mulder :)

      miza e alta. vezi cine-l apara azi pe blaga :)
      - geoana
      - nastase
      - vanghelie...

      ups.. oare de ce? :)

      aici vorbim de declaratii publice, nu de inventii de slusbasi ai lui vantu :)
      • -6 (20 voturi)    
        corect (Luni, 27 septembrie 2010, 12:51)

        ion [anonim] i-a raspuns lui suca

        psd-istii si pnl-istii au pierdut un om din Guvernul Romaniei.Sper sa mearga cu demisiile si spre unii prefecti.OMERTA.
      • +3 (3 voturi)    
        e acelasi Blaga? (Luni, 27 septembrie 2010, 15:58)

        bula [anonim] i-a raspuns lui suca

        pe care-l injurau PSD ca a furat alegerile? o fi aceeasi politie despre care vuvuzelele urlau ca e corupta?
        • +4 (4 voturi)    
          ce te miri (Luni, 27 septembrie 2010, 16:31)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui bula

          si udrea devine prietena televiziunilor lui vatu si felix daca se uita base un pic urat la ea :)

          ei au o problema personala cu base. deja e cronica ura astora. nu-i mai intereseaza sa fie civilizati in discursuri, nu mai recunosc institutii, nu mai respecta legi.
          mi-e ca pana la urma o sa se ajunga la o noua mineriada...
    • -1 (29 voturi)    
      Razbunarea Elenei? (Luni, 27 septembrie 2010, 12:28)

      aura [anonim] i-a raspuns lui dan

      Poate i se trage de la faptul ca nu o mai lasa sa se traga cu elicopterul. :)
    • +3 (7 voturi)    
      Incepe balamucul (Luni, 27 septembrie 2010, 14:22)

      Sun Tzu [utilizator] i-a raspuns lui dan

      S-a spart gasca:-))))
      • 0 (0 voturi)    
        ...floarea cartierului hahaha (Marţi, 28 septembrie 2010, 10:47)

        mr [anonim] i-a raspuns lui Sun Tzu

        era o melodia proasta demult
    • +3 (5 voturi)    
      un articol care merita citit (Luni, 27 septembrie 2010, 14:30)

      suca [anonim] i-a raspuns lui dan

      aparut in dilema veche in saptaman 2-9 sept 2010. deci inainte de toate nebunia de vineri.

      ar fi bine sa citeasca si militienii nostri acest articol.

      http://www.dilemaveche.ro/sectiune/tilc-show/articol/pipi-cascheta
    • -3 (7 voturi)    
      o sursa foarte credibila ai citat ... (Luni, 27 septembrie 2010, 14:41)

      sole [anonim] i-a raspuns lui dan

      ca si cum ai intreba trustul de presa de stat din Iran despre problemele islamistilor sau ynews despre cat de rai sunt evreii cu palestinienii ;))))
  • +24 (34 voturi)    
    Nu pricepeti nimic (Luni, 27 septembrie 2010, 12:23)

    Luk [utilizator]

    Demisia n-are legatura cu vinovatia, ci cu RESPONSABILITATEA!

    Nu pentru ca au scandat sindicalistii prostioare, ci pentru ca jandarmii i-au lasat sa se plimbe cum au vrut.

    Precedentul este important, gestul este important, asumarea este importanta.

    Blaga a mai fost ministru si o sa mai fie, de ce interpretati gestul ca pe o moarte mai mica? :))
    • +11 (29 voturi)    
      ba are un pic (Luni, 27 septembrie 2010, 12:33)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Luk

      legatura si cu vinovatia.
      cand a vazut ca au plecat din piata unirii in mars neautorizat, blaga trebuia sa sune seful jandarmeriei sa rezolve problema. ok, a aflat tarziu, vineri, in loc sa vina cu mesaje ca or sa creasca salariile din 2011 sa-l demita pe seful jandarmeriei.

      are vina si blaga... degeaba se ascunde dupa demisia de onoare.
      • +13 (19 voturi)    
        Oficial, asta i se poate reprosa (Luni, 27 septembrie 2010, 12:43)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Neoficial, ai perfecta dreptate...
        • +12 (20 voturi)    
          oficial sau neoficial, el a gresit (Luni, 27 septembrie 2010, 13:03)

          suca [anonim] i-a raspuns lui Luk

          consider ca a fost un ministru bun.
          in 2005 ne-a scapat de steguletul rosu cand trebuia sa aderam in UE
          cu aderarea la Spatiul Schenghen sta foarte bine si a primit laude de la UE.
          Un ministru pe ansamblu muncitor. dar in situatii de criza nu reactioneaza adecvat.

          ce se intampla daca mitigul lua amploare?

          trebuia sa demonstreze ca MAI-ul pe care-l conduce nu are legatura cu actiunea de vineri asa cum sustine. dar nu a facut nimic sa arate asta.
          de vineri pana azi trebuiau indentificati cei fara arme si suspendati pt ancheta.
          trebuiau sa cada niste capete de vineri.
          n-a miscat. si acum vine sa ne spuna sa nu asociem MAI-ul cu cei 8000 de vineri?
          haida de...
          pai numai faptul ca nu s-au miscat pana acum arata ca se musamalizeaza intre ei.
          • -1 (7 voturi)    
            raspuns la (Luni, 27 septembrie 2010, 13:28)

            tata lu'... [anonim] i-a raspuns lui suca

            In 2005 cand am scapat de steagul rosu de la interne el nu a avut nici cea mai mica contributie, dar au reusit mizeriile astea sa va indoctrineze. Si te mai intrebi cine a votat cu ei.
          • +3 (7 voturi)    
            8000 ? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:47)

            milud [anonim] i-a raspuns lui suca

            Am inteles ca la demonstratie isi anuntasera participarea 4000 de politisti. S-au trezit cu 6000 , ceea ce nu e in logica ultimilor ani de proteste cind liderii sindicali aduna cu arcanul la proteste si demonstratii. Eu ma intreb de unde diferenta de 2000 in plus iar tu imi vii cu 8000 ? De fapt cine erau cei care au scandat efectiv chestia cu " javra ordinara " ?
          • +8 (8 voturi)    
            ??? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:50)

            andrei [anonim] i-a raspuns lui suca

            Cum sa fie un ministru bun daca nu stie sa tina in frau oamenii?Un ministru bun controleaza subalternii.Dar cum spune proverbul,pestele de la cap se impute.In locul lui Basescu il dadeam afara pe Blaga cu suturi in fund.
            • +2 (6 voturi)    
              e valabil si pentru Boc? (Luni, 27 septembrie 2010, 14:13)

              boculet [anonim] i-a raspuns lui andrei

              adica un prim ministru bun isi controleaza sublaternii.
              Or, carpa Boc nu copntroleaza pe nimeni.
          • 0 (0 voturi)    
            Blaga n-a miscat (Luni, 27 septembrie 2010, 21:03)

            Penes Curcanul [anonim] i-a raspuns lui suca

            pentru ca stia foarte bine starea de spirit exploziva din minister. Ca sa nu mai amintim ca au participat si cei din penitenciare, care tin de Justitie. Apropos ministrului Justitiei nu i-a cerut nimeni socoteala ? La criza economica, marele crach din ' 29-33, curbele de sacrificiu, oricum mai suportabile decat cele actuale, 14 % fata de 25%, i-a ocolit pe magistrati , politisti, jandarmi si militari. Burghezo-mosierimea stia un adevar foarte simplu: intai iti hranesti cainii si daca ramane dai si oilor. Adica, cum vrei sa mentii ordinea in tara, in special in timpuri grele, cand cei care trebuie sa aplice legea si sa asigure linistea sunt primii si cei mai vehementi nemultumiti. Boc, oricum depasit de orice situatie, nu s-a inspirat din politica antecesorilor si acum treaba a devenit extrem de groasa. Cand scapi Politia din mana stuatia devine foarte periculoasa. Doamne ajuta, dar ne asteapta vremuri foarte cacanii.
    • +8 (14 voturi)    
      Ceva nu se leaga... (Luni, 27 septembrie 2010, 12:51)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

      ... in primul rand am inteles ca Oprescu a aprobat modificarea de traseu.

      In al doilea rand si daca nu ar fi aprobat ... gestul lui Blaga trebuia insotit cu demiterea sefilor jandarmilor in cauza ... or asta vad ca nu se intampla...
      • +4 (6 voturi)    
        Lasă, frate , ca urmeaza demiterea JANDARMILOR - (Luni, 27 septembrie 2010, 13:57)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        - Șefi

        nu pricepi ca blaga după ce si-a aratat... asta cum ii zice...demnitatea ori integritatea sau poate onoarea , deși se poate zice și fermitatea - acum o baga la loc...pentru ca fara el e foarte greu sa intram in spațiul schengen , mă-nțelegi (că o spune marko, nu-i bai, dar o spune și geoană...ceea ce clarifică nește kestii petrecute in decembrie...)...dupe care este absolut sigur ca blaga ii va face șnițel pe diverși șefi din jandarmerie și poliție
        pentru a demonstra partidului că merita această a doua Șansă la care se lucreaza încă de aseară.
        *
        din păcate mâine e altă defilare de protest ....ce-or să facă bieții jandarmi dacă și ăștia schimbă ilegal locația și se duc și ei cu plugușorul la j.o. ?!
  • -3 (29 voturi)    
    E distractie, ce misto! (Luni, 27 septembrie 2010, 12:26)

    Alex [anonim]

    Ha ha ha, cum ziceam la articolul precedent, este extrem de distractiv sa vezi gunoiul din PDL cum sare de sub covor, iar diversele factiuni ale partidului se improasca in sedinte, pe situri, pe bloguri.

    Poate asa se va curata partidul...
    • +7 (19 voturi)    
      Legea este buna cand e dura. (Luni, 27 septembrie 2010, 12:40)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Nu te bucura degeaba.Blaga a slabit putin haturile si oricum ministerul de interne este o institutie militarizata si orinul e ordin.Cine va veni in locul lui Blaga(indiferent) va trebui sa faca ordine in minister,sa reinstaleze ierarhia si respectul fata de ordin.Vor avea de suferit tocmai politistii iesiti la miting,pentru-ca sunt convins ca au iesit cei mai rebeli si asemenea iesiri nu se vor mai tolera.
      • +5 (5 voturi)    
        MAI militarizat ? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:50)

        milud [anonim] i-a raspuns lui mircea

        MAI nu mai e militarizata din 2000 ! Ca lor le mai place sa se joace de-a lantul de comanda, ofiteri de serviciu si alte chestii cazone nu ma mira, asa au apucat si nu le scoti usor din cap ceea ce a intrat greu. Chestia e ca si noi , astilalti, credem la fel...
  • +11 (19 voturi)    
    E de preferat Blaga lui Oprea (Luni, 27 septembrie 2010, 12:30)

    ovidiu35 [utilizator]

    E clar ca e de preferat Blaga lui Oprea. Plus ca PDL nu mai vor sa piarda alt minister cheie, vin alegeri acusi, poate referendum!
    I-as fi apreciat demisia de onoare, daca inainte de a o semna dadea un Ordin de ministru pentru excluderea liderilor sindicali din Politie, in special Comisarul Marin Gruia.Ala e omul lui Vantu, pe filiera Voicu, Realitatea.
    • -8 (22 voturi)    
      Inca mai esti PDL-ist !? (Luni, 27 septembrie 2010, 12:48)

      neo [anonim] i-a raspuns lui ovidiu35

      Traim intr-un stat de drept (inca), domnule Ovidiu, dreptul la libera exprimare si la greva sunt garantate prin Constitutie si prin Legea sindicatelor. Desfiintam Constitutia?
      Constitutie:

      ARTICOLUL 30
      (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
      (2) Cenzura de orice fel este interzisă.

      ARTICOLUL 39
      Mitingurile, demonstraţiile, procesiunile sau orice alte întruniri sunt libere şi se pot organiza şi desfăşura numai în mod paşnic, fără nici un fel de arme.

      ARTICOLUL 40
      (1) Cetăţenii se pot asocia liber în partide politice, în sindicate, în patronate şi în alte forme de asociere.

      ARTICOLUL 43
      (1) Salariaţii au dreptul la grevă pentru apărarea intereselor profesionale, economice şi sociale.
      (2) Legea stabileşte condiţiile şi limitele exercitării acestui drept, precum şi garanţiile necesare asigurării serviciilor esenţiale pentru societate.
      • +3 (9 voturi)    
        Pai citeste ce ai scris (Luni, 27 septembrie 2010, 13:42)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui neo

        Tocmai ai scris ca legea stabileste niste limite (art 43) pentru unele categorii, ca nu este permis portul de arma (art39), iar art 40 respectiv 30 nu exclud legile care stabilesc limitele si normele specifice.
        Cititul de regula este legat si de intelegerea mesajului, lucru care nu se intampla cand iti dicteaza un "profesor". Asta e.

        Sa-ti traduc:
        Nu este vorba de orice prostovan de pe strada, ci de MILITIENI (inca nu pot sa le spun politisti dupa ce au facut). Militienii, Procurorii, Judecatorii si alte categorii speciale CHIAR AU PRIN LEGE obligatii suplimentare LEGALE privind libertatile si drepturile.

        Ca in esenta si un Militian tot doua oua are... si mai nou are si doua p... nasuri, e alta discutie.

        Daca vrei egalitate intre Militieni si Civili, da mi-ar fi util 1-2 AKM-uri, sa le transmit niste opinii celor care vor sa ma fure in vremurile astea.

        Nu cred ca este cetatean normal sa nu-si doreasca sa se apere singur (pe el si familia lui) de hoti, suti, violatori, ucigasi, traficanti de copii si de droguri MAI ALES CA MILITIA ROMANA NU EXECUTA ACTE DE PREVENTIE SI PROTECTIE ci doar acte de jumulire (amendare), spaguire si constatare (daca te rogi de ei).

        Rata "succesurilor" in cazul Militienilor este JALNICA, cu toate primele sporurile si drepturile pe care le au.

        Daca maine s-ar face un referendum, pun pariu ca 80% din romani si-ar dori sa se poata apara singuri si sa nu mai fie simpli "Civili".

        Sa vezi ce repede ar disparea "clanurile", ai alte ciori organizati in "Sportivi" si "Dudesti" si alte porcarii... la fel cum au disparut si rachetii din Chisinau.

        Asta vreti sa fie interpretarea Constitutiei ?

        Sau cel care va dicteaza inca nu tie ce spune ?
    • 0 (20 voturi)    
      Totul este un aranjament.... (Luni, 27 septembrie 2010, 13:00)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Scandalul facut de politisti a fost aranjat de baietii cu ochi albastri (infiltrati peste tot).
      Scenariul este simplu: Zeus a vrut capul lui Blaga, ultimul din greii partidului care-i mai statea in calea "reformelor" din PDL.
      De Berceanu si Videanu a scapat la remaniere, mai ramasese Blaga.
      Noua garnitura, fidela lui Basescu 100%, va infiinta un partid nou noutz (Alba ca Zapada...va amintiti?) care trebuie sa iasa bine la alegeri.
      mai este nevoie de cateva ingrediente...putin razboi civil....salvatorul natiei o sa fie Basescu...si iaca, asa o sa ramanem cu el lider suprem pe viata.
      Scenariu absurd? Poate.
      • 0 (8 voturi)    
        Esti absurd (Luni, 27 septembrie 2010, 14:05)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        daca poti sa crezi si sa afirmi ca Basescu a ORGANIZAT mitingul, apoi a trimis coloana de politisti la Cotroceni, doar ca sa-l demita pe Blaga. Nu te poti abtine? De ce nu intelegeti ca trebuie sa va opriti si sa incercati cu ADEVAR si cu IUBIRE de TARA sa va impuneti printre cei care va mai ascultata si citesc, pentru ca aveti o imagine asa patata si urata ca nu se mai uita nimeni la voi.
  • +4 (16 voturi)    
    E de preferat Cezar Preda ...nu Blaga (Luni, 27 septembrie 2010, 12:54)

    Simona [anonim]

    Nu inteleg de ce toata lumea plange dupa acest om . Eu ca simplu cetatean am apreciat foarte mult pozitia pe care Cezar Preda a avut-o ,referitoare la mitingul politistilor. Sunt destui oameni care ii pot locul cu brio , nimeni nu este de neinlocuit .
  • +12 (14 voturi)    
    Demisia nu poate fi respinsa (Luni, 27 septembrie 2010, 13:01)

    Andradda [utilizator]

    Actul de demisie nu este totuna cu actul de demitere.
    Demisia este un act unilateral.
    Ceea ce pot face Boc si PDL este doar sa incerce sa-l convinga pe Blaga sa ramana in functie, nicidecum nu pot sa-i refuze demisia.
    Daca Blaga vrea sa plece, nu-l poate opri absolut nimeni .
    Tot ceea ce se poate face este sa fie convins sa ramana.
    Vom vedea ce hotareste Blaga! Decizia ii apartine lui, 100%
  • +4 (10 voturi)    
    blaga (Luni, 27 septembrie 2010, 13:11)

    cip [anonim]

    Poate ar fi fost mai util sa ramana pe functie si sa repare imaginea
  • -7 (25 voturi)    
    Intrebare (Luni, 27 septembrie 2010, 13:15)

    Lorysor [anonim]

    Eu nu inteleg ce ar fi trebuit sa faca jandarmeria in cazul respectiv? Sa se bata cu 6000 de politisti?
    Gaze lacrimogene? Sa traga?
    La urmatorul miting cu Gabriel Oprea ministru, va incepe bataia, lupte de strada, nu inteleg?
    Ce vrea de fapt Base, sa fie aparat de furia populatiei? De catre cine, ca toti au ajuns muritori de foame...
    Foarte bine Blaga, frumoasa demisie. Pacat ca restul nu inteleg ca ar trebui sa demisioneze si ei: Boc cel mic si cu Base cel marinar.
    Inteleg ca politistii au fost extrem de vulgari si de agresivi, dar asa sunt alegatorii lor, ar trebui sa isi asume asta. Cand Base s-a dus la Etno TV sau OTV la cine se gandea, la intelectuali?
    • +9 (17 voturi)    
      Raspuns. (Luni, 27 septembrie 2010, 13:44)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui Lorysor

      Da.
      Asta este treaba jandarmilor si asta trebuie sa faca. Asa se asociaza taranii din 3 sate, vin la Bucuresti si se instaleaza la Cotroceni ca , vezi Doamne, nu putem sa facem lupte de strada.
      "Furia populatiei" ? Ma indoiesc. Mai degraba s-a dorit a fi un puci. O politiada. O mineriada cu politisti. Din nefericire pentru complotisti populatia nu adera la metodele iliesciene de schimbare a guvernarii, este mai conservatoare, are incredere in alegeri.
      • 0 (4 voturi)    
        Spioni (Luni, 27 septembrie 2010, 14:44)

        lorysor [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        Prin furia populatiei nu ma refer la ce a fost propriu-zis la acel meeting, ci la sentimentele pe care le traiesc romanii din clasa medie sociala, zi de zi. Si abia acum e inceputul, vine toamna, iarna, urmeaza si mai multe disponibilizari, nu vor gasi locuri de munca, li se vor inchide in nas usile. Emigram cu totii in strainatate, sau ce ne propun guvernantii?
        Jandarmii trebuiau sa traga? In conditiile in care guvernantii s-au ascuns fiecare cat mai departe de Bucuresti? Eu cred ca era o situatie delicata care trebuia gestionata in mod delicat de catre niste persoane responsabile. Ma bucur ca nu s-a tras. Iar BASE nu respecta niciodata nici o regula - nici de diplomatie, nici de respect politic, nici de bun simt. De ce ar avea pretentia de la niste Garcea?
        Apropo, si boierii le spuneau la jandarmi sa traga in fratii si parintii lor tarani cand cereau candva pamant ... cu ce s-a schimbat acum situatia?
        • +1 (3 voturi)    
          Ce-i cu spionii? (Luni, 27 septembrie 2010, 16:21)

          AlinN [anonim] i-a raspuns lui lorysor

          Ai pus titlul "Spioni" si apoi ai scris despre orice doar despre spioni nu.
          Romanii din clasa medie ar trebui sa fie mai mult din mediul privat si crede-ma mediul privat este foarte bucuros ca nu avem sistemul de impozitare de inspiratie sovieto - ponto - vanteasca de 40% de RON peste 2000Euro sau in genul asta.
          Cei suparati de scaderea salariului si care se stiu valori au oricand optiunea sa lucreze in domeniul privat sau sa munceasca mai mult (al doilea job). Plansul de mila si milogirea "sa ni se dea sau facem puci" nu vor tine in 2010.
  • -8 (12 voturi)    
    blaga (Luni, 27 septembrie 2010, 13:15)

    observator [anonim]

    eu cred ca propunerea pt.interne v-a fi SEVER VOINESCU
    • +1 (7 voturi)    
      minunat (Luni, 27 septembrie 2010, 13:22)

      lucian blaga [anonim] i-a raspuns lui observator

      Eu te-as propune pe tine, pentru ca ai veleitati gramaticale deosebite, singur nu vei ramane neobservat, mai ales ca esti la curent cu activitatea vulcanului portocaliu !
    • 0 (4 voturi)    
      tu crezi ca "v-a" fi!!! (Luni, 27 septembrie 2010, 14:00)

      svejk [anonim] i-a raspuns lui observator

      eu cred ca nu VA fi!
      Stii de ce? Pentru ca Cotoi e un hot de voturi prins in flagrant. Nimeni nu-l va accepta la MI.

      PS.
      O fi facut armata?
  • -7 (19 voturi)    
    Cine se bucura?? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:16)

    a.b [anonim]

    Singura persoana din PDL care se bucura in mod real de demisia lui Blaga este BASESCU. De ce?!
    pentru ca Blaga este singurul lider PDL care il contreaza pe BASE in toate domeniile. Mai bine zis Blaga este singurul din PDL care mai are singe in instalatie, fapt care nu i-a convenit niciodata lui BASE. Daca facem apel la memorie, Blaga l-a sprijinit pe Base sa vina la putere in PD dupa plecarea lui ROMAN din fruntea PD. Si conform obiceiului Base vrea de mult sa scape de Blaga ca sa conduca el di partidul si tara, fara oponenti. Personal cred ca plecarea lui Blaga din MAI il va face pe BASE sa jubileze si sa capete puteri sporite pentru a-si subordona total partidul cu toate consecintele nefaste pentru Romania. Nu sunt ruda cu Blaga, insa cred ca este bine sa ramana ministru de interne, doarece acest minister il mai poate controla si pe BASE, mai ales afacerile lui si ale camarilei si neamurilor sale.
    • -3 (7 voturi)    
      cui prodest? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:49)

      jawohl [anonim] i-a raspuns lui a.b

      au, dupa cum bine ai zis, "cine se bucura"?
      pai: Base, Boc, Roberta, Boagiu, cotoi, Visan.
      Toti oamenii presedintelui, toti niste habarnaisti dar slugarnici.
    • 0 (8 voturi)    
      Analiza alandala. a.b. (Luni, 27 septembrie 2010, 13:57)

      Banu [anonim] i-a raspuns lui a.b

      Dupa lungimea mesajului parea o analiza pertinenta.
      Dar... finalul demonstreaza frustarea unei persoane care nu poate observa un lucru decat dintr-o perspectiva. Cea personala.
      Nene, daca tot faci o analiza incecearca sa fi impartial. Fara permanenta obsesie "Base" cum spui!
      • +2 (4 voturi)    
        nu zau? (Luni, 27 septembrie 2010, 16:05)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Banu

        obsesie? dar cine-l obliga pe ticalosul chior sa se bage peste tot? oriunde sapi dai de el si de gasca lui! deci obsesia e confirmata de realitati, bandit portocaliu! a fi cinstit inseamna azi, obligat de realitati, a-l injura din suflet pe mafiot si pe gasca lui si a-i dori disparitia, daca ai vreun pic de bun simt!
        • -1 (3 voturi)    
          Sunteti simpatic! (Luni, 27 septembrie 2010, 16:26)

          Banu [anonim] i-a raspuns lui srpc

          Imi pare rau, domnule srpc, nu am bunul simt sa urlu impotriva autoritatilor. Asta din doua motive: 1. inteleg dialogul civilizat,mai putin al betivanilor;2. Legile unui stat trebuie respectate. Daca ai putina minte, desigur.
          Mesul dumitale este demn de luat in seama de catre cei care studiaza fenomenul indemnului la crima. Cred ca doar un inconstient poate scrie asa ceva, indemnand la omor. Atentie, asadar la ce vorbe scoti pe gurita. Una este o opinie, alta este incitarea la violenta. Nu intelegi democratia. Pari un marunt ceausist.
  • -3 (9 voturi)    
    Brain drain (Luni, 27 septembrie 2010, 13:18)

    ccalpcr [anonim]

    Din guvern a plecat ultimul om competent (si poate cu un simt al masurii) care mai ramasese. De acum incolo nimni, absolut nimeni nu-i va atrage atentia lui Boc ca au luat-o complet pe aratura. In cadrul unei companii asta s-ar numi brain drain, compania ajungind in puncul critic de a nu mai putea lua decizii coerente. In cazul guvernului baietii sint complet debusolati....nimeni nu comanda, nimeni nu executa, nimeni nu stie ce sa faca, etc.etc....
  • +3 (7 voturi)    
    blaga trebuia remaniat odata cu ceilalti (Luni, 27 septembrie 2010, 13:30)

    danahile [utilizator]

    eu nu am vazut nici o reforma la mai din contra am vazut un fel de restauratie la minister dupa revenirea lui blaga.e o vorba pestele de la cap se inpute si de la coada se curata.nu stiu de ce am senzatia ca blaga juca alta carte in guvern,poate pentru ca pe el nu la criticat niciodata televiziunile mogulilor sau poate ca platea publicitate pe la ei sau din cauza lu ginersu sau poate pentru dorinta de a nu castiga primaria,cine stie.orcum pe timpu lui politisti iara aveau norma la amenzi si iar stateau la panda cu radaru prin boscheti.dute blaga lasane...
  • +3 (7 voturi)    
    nimic de regretat (Luni, 27 septembrie 2010, 13:42)

    schmoukiz [utilizator]

    Vamesul Blaga nu trebuia sa fie acolo de la bun inceput, iar faptul ca partea cea mai reactionara din PDL se aduna in jurul lui e graitoare. Desigur, si vehiculata avansare a lui Oprea nu ar fi decat din lac in put, dar pana una alta e o veste buna.
    • -2 (2 voturi)    
      schmoukiz? (Luni, 27 septembrie 2010, 14:09)

      Banu [anonim] i-a raspuns lui schmoukiz

      Daca esti unul si acela care bantuie pe internet, cunoscator in toate ca cei de la A3 inseamna ca nu vei scapa de furia permanenta ca cei rosii au fost dati putin trimisi in opozitie.
      Blaga ramane cu voia sau fara voia matale un om corect. Pacat ca cei in uniforma au confundat regulamentul militar si statutul politistului cu statutul militianul- de pe vremuri- care Doar el avea dreptate!
      • -1 (3 voturi)    
        ha? (Luni, 27 septembrie 2010, 14:51)

        schmoukiz [utilizator] i-a raspuns lui Banu

        Habar n-am cu cine ma confunzi sau ce iti inchipui ca sunt. Parerile mele nu tin de vreo afiliere de partid. Avand in vedere cine controleaza PSD si PNL acum, le privesc cu oroare, dar asta nu inseamna ca vad cine stie ce lumina orbindu-ne dinspre PDL.
        Iar in cazul particular al lui Blaga nu vad emanand reformismul din falcile lui lasate. E omul sistemului, la fel ca Oprea si atatia altii. Si o situatie bizara, care ar fi trebuit sa-ti dea de gandit, e ca Blaga si Predoiu sunt constant laudati si de Realitatea si de Antena 3, nici macar nu au fost pomeniti la remaniere. Deci n-au deranjat sistemul cu nimic.
        • 0 (2 voturi)    
          Multumesc ptr raspuns (Luni, 27 septembrie 2010, 15:05)

          Banu [anonim] i-a raspuns lui schmoukiz

          Am inceput mesajul precedent cu ..."Daca..."
          Scuze.
          Despre "sistem" imi permit sa citez din Wikipedia:
          "TIRANIA Libertătile excesive date cetățenilor dintro democrație, duc la tiranie, cea mai violentă formă de guvernare. Aceste libertăți împart oamenii între clase socioeconomice : dominantă, capitalistă și muncitorească. Tensiunile dintre clasă dominantă și capitalistă, forțează clasă muncitorească să caute protecție în libertățile democratice. Ei investesc toată puterea lor în demagogul lor democratic, care în schimb devine corupt din cauza puterii și devine un tiran. Cu un anturaj mic, susținători care îi asigură protecție. Ironic, Statul Ideal schițat de Socrate seamănă cu tirania."
  • +3 (7 voturi)    
    Nu sunt deloc un simpatizant PDL (Luni, 27 septembrie 2010, 14:03)

    worker [anonim]

    Dar demisia de onoare a ministrului (pe care iarasi, nu-l simpatizez deloc!) mi se pare un gest de apreciat. Fiecare ar trebui sa avem clar in minte linia peste care nu suntem dispusi sa trecem. Din pacate in tara totul este negociabil, interpretabil si astfel de gesturi considerate inutile. NU sunt inutile - felicitari!
  • -2 (8 voturi)    
    Propunere (Luni, 27 septembrie 2010, 14:14)

    Prostu [anonim]

    Sa vina Ridzi la Interne !

    E oare bine ?

    Pa !
  • +7 (7 voturi)    
    o sa o luam razna... (Luni, 27 septembrie 2010, 14:15)

    resita31 [utilizator]

    de atatea scenarii, o sa o luam razna... poate asta se si urmareste...
    sunt bugetar. am facut si eu un plan financiar pe 5 ani si am luat un imprumut la banca, iar masurile anticriza m-au dat gata. dar chiar si-asa nu sunt de acord cu violentele stradale, cu demiterea Presedintelui tarii... pana mea, vorbim de presedintele unei tari, nu de directorul de la vre-o sucursala...
    adevarul e ca situatia e foarte grava... toti din tara asta avem copii mici, familii de intretinut, iar in oraselele mici, foste colonii muncitoresti, situatia e de-a dreptul dramatica. Dar nu cred ca miscarile de strada si grevele vor ajuta vreodata tarii in care traim. sper sa iesim, in pace, cat mai repede din situatia neagra in care se afla tara asta.
  • +1 (3 voturi)    
    Adera Blaga la Shenghen? (Luni, 27 septembrie 2010, 14:19)

    snowflake [utilizator]

    adera Blaga la Shenghen? sau adera Romania la Shenghen?
    PDL trebue sa il lase sa plece si sa aduca un om nou.
  • 0 (4 voturi)    
    va candida la presedentie! (Luni, 27 septembrie 2010, 14:20)

    dorin [anonim]

    acum i se construieste statuia de moralitae si omoare. Plus loialitate.
  • +2 (2 voturi)    
    om trai si om vedea! (Luni, 27 septembrie 2010, 14:23)

    laurentiucat [utilizator]

    de ce am eu impresia ca e compromisa deja aderarea la spatiul schengen si blaga si-a pregatit o iesire eleganta din scena?nu ma intereseaza niciun portocaliu toti sunt o oaste de stransura care-si urmaresc interesele personale.cum altfel poti motiva trecerea intr-o noapte de la o doctrina socialista la una de dreapta?aveam ceva indoieli in ce-l priveste pe sever voinescu dar m-am lamurit cu votul din camera deputatilor..asa ca drum bun domnule blaga..urmeaza boc si dupa aia basescu..
  • +1 (3 voturi)    
    Intrebare (Luni, 27 septembrie 2010, 14:26)

    Jorjel [anonim]

    Poate domnul Blaga sa ne explice relatia domniei sale cu procurorul Irinel Paun, cel care l-a disjuns pe Vantu din dosarul FNI!?

    Asta ca sa intelegem odata de ce nimeni de la Realitatea sau Antene nu indrazneste sa-l atace pe Vasile Blaga!
  • 0 (4 voturi)    
    gresit (Luni, 27 septembrie 2010, 14:28)

    maria [anonim]

    toata lumea spune ca vai...ce facem acum cu intrarea in spatiul Shengen, pai ..cu o demonstratie in care s-a incalcat legea ,in care jandarmii nu si-au facut datoria nu avem nicio sansa!Shengen inseamna,profesionalism ,DISCIPLINA,autoritate !Pai cum sa aparam granitele Europei cu corupti,indisciplinati si conducatori fara autoritate!!
  • -1 (3 voturi)    
    statutul politistului- aruncat la cosul de gunoi (Luni, 27 septembrie 2010, 15:45)

    Petre [anonim]

    Dau din gura in mod aproape iresponsabil tot felul de formatori/formatoare de opinii la realitatea tv si a3 luand partea militienilor urlatori ca si cand respectarea de catre acestia a statului politistului e doar o reteta de gulas, cunoscuta de unii, luata in deradere de altii.
    Ori e clar ca politistul trebuie sa aibe ONOARE ca asa ii cere juramantul.
    De ce se desfiinteaza la televiziunii cartea de capatai a politistului?
    Ptr urechistii care vorbesc ca sa-si dea importanta:
    ----
    "ART. 45
    (1) Poliţistului îi este interzis:
    a) să facă parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice ori să desfăşoare propagandă în favoarea acestora;
    b) să exprime opinii sau preferinţe politice la locul de muncă sau în public;
    c) să candideze pentru autorităţile administraţiei publice locale, Parlamentul României şi pentru funcţia de Preşedinte al României;
    d) să exprime în public opinii contrare intereselor României;
    e) să declare sau să participe la greve, precum şi la mitinguri, demonstraţii, procesiuni sau orice alte întruniri cu caracter politic;
    f) să adere la secte, organizaţii religioase sau la alte organizaţii interzise de lege;
    g) să efectueze, direct sau prin persoane interpuse, activităţi de comerţ ori să participe la administrarea sau conducerea unor societăţi comerciale, cu excepţia calităţii de acţionar;
    h) să exercite activităţi cu scop lucrativ de natură să lezeze onoarea şi demnitatea poliţistului sau a instituţiei din care face parte;
    i) să deţină orice altă funcţie publică sau privată pentru care este retribuit, cu excepţia funcţiilor didactice din cadrul instituţiilor de învăţământ, a activităţilor de cercetare ştiinţifică şi creaţie literar-artistică."


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi