Discutia de Luni. O emisiune HotNews.ro - RFI

AUDIO VIDEO Mihai Voicu: Mi-as dori ca PNL sa fuzioneze cu PC

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 20 septembrie 2010, 18:04 Actualitate | Politic


Mihai Voicu in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
"Personal, mi-as dori ca PNL sa fuzioneze cu PC, dar e o dorinta, si ea nu se bazeaza pe niste discutii. Va asigur. Pentru ca facem parte din aceeasi familie politica, pentru ca exista numerosi alti oameni politici in PC care ar fi un castig pentru miscarea liberala",  a declarat Mihai Voicu, vicepresedinte PNL, la Discutia de Luni, o emisiune HotNews.ro - RFI realizata de Dan Tapalaga. Voicu a mai spus ca liberalii si conservatorii colaboreaza doar in plan parlamentar, si nu exista discutii in acest moment pe tema unei eventuale aliante sau fuziuni, speculatii aparute in presa.
  • Dan Voiculescu, dincolo de problemele de imagine pe care le-a avut uneori si fara vina sa, este un om politic care are de foarte multe ori idei pertinente si constructive in multe domenii, in special cele economice
  • Asculta in articol interviul in varianta AUDIO si vezi fragmente VIDEO. Ce spune Mihai Voicu despre tensiunile generate in PNL de anuntarea Guvernului din umbra si cum ar arata Guvernul PSD-PNL daca cabinetul Boc pica la motiune si cine ar putea ocupa functia de premier 




  • Despre Guvernul din umbra anuntat de Crin Antonescu. Eu ca liberal cred ca si politica actioneaza  pe piata libera. Iar clientii nostri, cu tot respectul pentru unii colegi de partid, care ar putea sa aiba retineri fata de aceasta varianta, sunt alegatorii. Clientii nostri sunt alegatorii si nu membrii propriului partid.
  • Daca intreg ansamblul va avea succes, atunci inseamna ca ne-am indeplinit misiunea. Cel putin pana acum scorurile din sondajele de opinie arata ca nu am facut pasi gresiti. Sunt convins ca un bun rezultat pentru intreg partidul va atenua si unele nemultumiri individuale.
  • La ultima sedinta a Delegatiei Permanente, de la Mamaia, de la sfarsitul lunii august, am votat cu totii in unanimitate alcatuirea acestei echipe pentru Crin Antonescu. Au votat inclusiv cei care astazi considera ca ar trebui sa fie consultati. Am facut lucrul asta, exista hotarare, stenograma, ce doriti. Adica l-am insarcinat sa alcatuiasca aceasta echipa, fara sa-l conditionam de o aprobare prealabila. Ceea ce se intampla acum, suntem in hotararea adoptata.

  • Guvern PNL - PSD, cu premier independent. Pana acum doua-trei saptamani exista o fractura logica in afirmatiile PSD, respectiv: dorim sa dam jos guvernul Boc, actiune legitima a unui partid de opozitie. Dar, in acelasi timp, afirmau: PSD doreste sa ajunga singur la guvernare, doar cu un prim ministru PSD si program social-democrat si doar in urma unor alegeri.
  • PSD se poate gandi ca urmatoarele alegeri le poate castiga singur, nu-i nici o problema, insa fractura logica apare in momentul in care spune: vrem sa dam jos guvernul Boc, dar pana la alegeri nu vrem sa facem nimic altceva. Ceea ce ne-ar duce in logica din 2009, dam jos guvernul Boc si ramane tot Boc. 
  • Intre timp lucrurile vad ca au mai evoluat. PSD a incept sa admita ideea ca intre momentul daramarii guvernului Boc si momentul viitoarelor alegeri trebuie sa existe o formula oarecare guvernamentala, ca nu mai putem accepta sa ramana tot un reprezentant al PDL, si aceasta formula nu poate fi facuta decat in doua feluri: printr-o intelegere a partidelor de opozitie, care sa sustina fie a) un guvern independent de la cap la coada, fie b) un guvern politic condus de un premier independent. Una din aceste doua formule. 
  • Oferta noastra nu este pentru situatia in care pica Guvernul Boc. Este pentru alegeri. Sunt doua etape distincte. Etapa de dupa alegeri, in care fiecare partid este normal sa-si propuna sa castige alegerile si sa formeze singur guvernul si aceasta este varianta pe care noi o ofertam de echipa si de program. Si etapa de tranzitie in care noi o sa reusim sa schimbam guvernul Boc. 
  • Varianta de tranzitie implica un program negociat, in care niciuna dintre fortele politice participanta la o eventuala coalitie pe termen scurt, nu-si va impune de la cap la coada propriul program. 
  • O personalitate independenta pentru functia de prim-ministru este solutia pentru aceasta solutie de tranzitie, speram noi cat mai scurta. Puneti Johannis intre ghilimele si inlocuiti-l cu alte cinci sau sase nume care pot fi gasite fara nici un fel de probleme si pot fi extrem de credibile: domnul Negritoiu, dl Tanasescu, domnul Farmache, nu stiu...gasim. Nu cred ca-i o problema. Politica romaneasca nu-i monopolizata de presedintii de partide. 
  • Discutiile noastre au iesit din logica PSD: noi guvernam singuri - de foarte putin timp. In acest moment, echipele de experti pregatesc raspunsul la intrebarea: ce facem? Din punctul de vedere al echipei, PNL sustinand o formula de guvern restrans, cu putine ministere, nu cred ca vom avea probleme sa aprobam acest lucru: 11 posturi e o cifra rezonabila. O formula negociata va cuprinde persoanele propuse de catre Crin Antonescu in guvernul din umbra.
  • Posibilitatile noastre de colaborare cu PD sunt zero. Suntem in opozitie fata de politicile economice ale guvernului. Or, acestea apartin partidului de guvernament in ansamblul sau.
  • Pot sa fac si un pronostic, sper sa nu se ajunga sa fie dovedit: daca in urmatoarele sase luni, TVA ar ramane la valoarea de 24%, eu sunt convins ca se vor colecta la buget mai putin bani decat cu un TVA de 19%. Pentru ca banii costa. Impozitele costa, sunt costuri legate de colectare, de evaziune, cu cat impozitele sunt mai mari cifra evaziunii creste, afaceri care se inchid, impozitele costa si impozitele mari costa mult.

  • Fuziunea PNL - PC.  Nu cred ca discutiile cu PC se refera la fuziune. Sa nu uitam faptul ca PNL si PC se afla in aceeasi familie politica europeana, suntam ambandoi membri ai internationalei liberale. Discutiile cu PC sunt parte a discutiilor dintre partidele de opozitie, pe de alta parte remarcam faptul ca in zona economica avem mai multe in comun cu PC-ul decat cu PSD-ul, si de accea e normal sa ne consultam cu Partidul Conservator in domenii mai largi decat simpla apartenenta comuna la opozitie.
  • Momentan sunt doar discutii legate de pozitii punctuale pe anumite chestiuni sau discutii legate de pozitii in domeniul fiscalitatii si al unor masuri economice. Nu sunt discutii avansate pe subiecte politice care sa fie legate de aliante, fuziuni etc. In acest moment n-as putea sa va dau o indicatie pe acest subiect. 
  • Pot sa va spun parerea mea: eu mi-as dori ca PNL sa fuzioneze cu PC, dar e o dorinta, si ea nu se bazeaza pe niste discutii. Va asigur. V-am spus: pentru ca facem parte din aceeasi familie politica, pentru ca exista numerosi alti oameni politici in PC care ar fi un castig pentru miscarea liberala, daca tot suntem in aceeasi familie politica europeana. 
  • Mie mi se pare ca Dan Voiculescu, dincolo de problemele de imagine pe care le-a avut uneori si fara vina sa, este un om politic care are de foarte multe ori idei pertinente si constructive in multe domenii, in special cele economice. ​






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1818 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    Fuziune ? (Luni, 20 septembrie 2010, 18:18)

    marinaru [utilizator]

    O astfel de fuziune are un singur motiv. Trusturile lui Voiculescu. O asociere cu un turnator al securitatii dovedit este o greseala.
    • +9 (9 voturi)    
      Mwahahaha... (Luni, 20 septembrie 2010, 18:39)

      omvsd [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      Ipoctizia pnlistilor(mai ales conducerea si finantatorii)post decembristi,n-are limite...
    • +9 (9 voturi)    
      numele noului partid (Luni, 20 septembrie 2010, 18:45)

      un om [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      Iar numele partidului format din fuziunea PNL cu PC va fi Antena Romanilor.

      Vai de capul meu ce ne mai umplem de valori pe la tembelizor domnule Voicu, valori ca Voiculescu...
      • +8 (8 voturi)    
        Strutocamila PCNL (Luni, 20 septembrie 2010, 19:31)

        XtrO [utilizator] i-a raspuns lui un om

        PNL, voi vreti respect ?? Parca asa graia bulibasa voastra repetenta, in perioada campaniei electorale. Vai de capul vostru, curat ideologie liberala.... V-ati inhaita cu toti ghertoii securisti, poate-poate ajungeti la ciolan !
    • +7 (7 voturi)    
      au mai multe in comun (Luni, 20 septembrie 2010, 20:13)

      major_ballsack [utilizator] i-a raspuns lui marinaru

      Turnatori, securisti, hoti, e normal sa doreasca sa fuzioneze. Chiar ar fi bine, le doresc succes.
    • -2 (4 voturi)    
      :))) (Luni, 20 septembrie 2010, 21:00)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      Pe bune daca ma asteptam la altceva de la tine dupa ce am citit cum te-ai recomandat :)))).
      Dincolo de orice gluma insa cred ca a folosi cuvinte serioase, precum "dovedit", in mandatul lui Basescu, e o dovada de naivitate. Justitia n-a "dovedit" mai nimic pana acum, fiindca altfel s-ar chema ca exista o hotarare definitiva si irevocabila. Ceea ce nu e cazul.
      In plus, daca chiar ar mai fi contat aspectul la care faci referire, eu zic ca Voiculescu n-ar fi fost ales senator, intr-un sistem de vot uninominal. Daca a fost ales, asta dovedeste ca ceea ce spune Voicu este pertinent - ca vremea in care conta zgomotul asta de zurgalai a trecut.
    • +1 (1 vot)    
      Securisti fuzioneaza cu securistii (Marţi, 21 septembrie 2010, 15:11)

      radu [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      acum se arata faptele .
  • +15 (17 voturi)    
    Re: raspunsul "politic" al dlui M. Voicu (Luni, 20 septembrie 2010, 18:22)

    INTREBARE: Va fi expertizat programul PNL? [anonim]

    Dle. Voicu

    Nu ati dat un raspuns clar: va fi SAU NU VA FI expertizat programul PNL de catre expertii de la Banca Mondiala si FMI ?

    Ca "politician", dvs. se pare ca “uitati” in mod intentionat esentialul:

    "Banca" fiind, FMI a avertizat in 2007 pe Vosganian si partidul dvs. PNL sa nu mariti pensiile,
    tocmai pentru A NU FI NEVOIE ca Statul Roman sa ajunga sa se imprumute in viitor de la “banci” ca FMI - pentru a plati acele pensii.



    Avertizarile FMI si Bancii Mondiale in 2007 :


    ♦ 10 Octombrie 2007, HotNews, FMI: Dublarea pensiilor si majorarile salariale - masuri care nu au la baza politici bine elaborate


    ♦ 21 Iunie 2007, 9am.ro: Banca Mondiala avertizeaza asupra costurilor crescande cauzate de imbatranirea populatiei


    ♦ 14 iulie 2009, Cotidianul : Sistemul de pensii stă în gaură până în 2060
    Un calcul făcut de Ministerul Muncii cu BANCA MONDIALĂ şi COMISIA EUROPEANĂ susţine ideea unui posibil colaps al bugetului pensiilor în următoarele decenii.


    ♦ 11 Iulie 2007 MEDIAFAX, Tariceanu: Avertizarile Bancii Mondiale privind pensiile erau valabile in anii ‘90


    ♦ 26 Iunie 2007, Raport SAR: Pensiile - un Caritas asaltat de politicieni
    Romania Libera


    ♦ 18 Septembrie 2007, Interviu cu Jose Pinera, expertul nr. 1 mondial in privatizarea sistemului de pensii
    Sistemul de pensii de stat, spre colaps
    Romania Libera


    ♦ 29 Iunie 2007, Hotnews.ro, Fitch: Majorarea pensiilor risca sa deprecieze ratingurile Romaniei
    Intentia autoritatilor romane de a majora cu aproape 100% pensiile de stat, in urmatorii doi ani, accentueaza riscurile de supraincalzire economica si de depreciere rapida a leului, a aratat agentia Fitch Ratings

    ♦ 10 nov 2008, Guv. PSD-PNL la intrarea in Criza:
    Fitch a coborât ratingul României cu două trepte
    Agenţia de evaluare Fitch a coborât ratingul României pentru credite pe termen lung în valută cu două trepte
    România iese astfel din categoria statelor cu calificativ "investment grade".
    • +6 (6 voturi)    
      dorinta mare (Luni, 20 septembrie 2010, 18:43)

      xuleasca [utilizator] i-a raspuns lui INTREBARE: Va fi expertizat programul PNL?

      As vrea din suflet sa citeasca d-l Voicu ce ai scris si sa raspunda cronologic la evenimente
    • +3 (3 voturi)    
      Observatie (Luni, 20 septembrie 2010, 21:19)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui INTREBARE: Va fi expertizat programul PNL?

      Raspunsul este corect, dar se discuta prea putin de acest "mic detaliu" in ultimul an.
    • 0 (0 voturi)    
      Buna documentare (Marţi, 21 septembrie 2010, 13:33)

      ion [anonim] i-a raspuns lui INTREBARE: Va fi expertizat programul PNL?

      bun raspuns, buna documentare. Lucrati la departamentul PR al PDL-ului? :)

      Pana la urma nici nu mai conteaza asta, asta ar fi o bila alba pentru PDL, dar parca nu ii cred capabili de asta. Banuiesc ca mai degraba sunteti cam enervat de fapte si ati purces la aratarea faptelor cu dovezi.

      Iar faptele sunt cele enumerate mai sus.

      De asta ma calca pe nervi "fariseismul" liberalilor mult mai tare decat populismul gretos al lui Ponta. De la PSD nu am si nu am avut niciodata asteptari.
      • +1 (1 vot)    
        Aveti dreptate (Marţi, 21 septembrie 2010, 15:37)

        da [anonim] i-a raspuns lui ion

        Din asta se vede insa si motivul pt. care niciun partid nu are de fapt nevoie de adevar
  • +2 (2 voturi)    
    daddadada (Luni, 20 septembrie 2010, 18:28)

    rzv [anonim]

    eu vreau pe farmache pm ca il stiu am fost coleg de birou cu el cind luca la CNVM si vreau si eu contracte cu statul. ca farmache nu a fost in stare sa faca nimic la BURSA e deja stiut. dar contracte sa ma lase sa fac ca ii dau si lui:::))) ai draqu machidoni. ba sefu de la safi fost min de finante in guvernul stolojan la avut pe stere farmache ca secsretar de stat la finante. deci tot maina lunga a lu costache e ba voicule:::))unde e tusa si gorghiu? mai plinge mama ta dupa tusa?:::)))
  • +6 (6 voturi)    
    guvern? (Luni, 20 septembrie 2010, 18:31)

    bula [anonim]

    mixt PSD-PNL, bazat pe care program de guvernare? cota unica sau impozitare progresiva? TVA unic sau diferentiat? cum vor guverna impreuna?
  • +8 (8 voturi)    
    voicu=politician nepriceput (Luni, 20 septembrie 2010, 18:33)

    toto [anonim]

    ...care nu intelege cat de nepopular e Voiculescu si care nu a inteles din lectia PSD:Antenele au contat mult mai putin decat se spera, pentru ca nu au deloc credibilitate, pentru ca emisiunile politice sunt urmarite doar de un numar mic de inregimentati politic ce nu mai trebuie lamuriti sa voteze cu sau contra si de un numar si mai mic de pensionari si oameni care nu alte treburi mai importante. E o greseala politica mare, PNL-ului nu-i trebuie o asemenea porcarie.
  • +7 (7 voturi)    
    Strategie gresita (Luni, 20 septembrie 2010, 18:37)

    Alegatorul liberal [anonim]

    Nu a fost de ajuns gresala din campanie cu sustinerea lui Geoana (care primise soarele si alte lucruri de la Iliescu), domnul Voicu care vine din dolj si unde comunismul a fost tare indragit, vrea sa dea o mana de ajutor PD- ului sa-l ridice de jos prin alianta cu partidului turnatorului. (se pare ca Antenele nu reusesc sa faca PC-ul sa intre in parlament, dar le iau mintile politicienilor marunti). Ura impotriva comunistilor si a securistilor nu o sa dispara niciodata.
  • -8 (8 voturi)    
    selectia intrebarilor (Luni, 20 septembrie 2010, 18:41)

    Cetateanul anonim [utilizator]

    Dan Tapalaga a facut o selectie incredibila a intrebarilor.
    desi sunt afisate criteriile dupa care administratorul selecteaza intrebarile care vor fi puse invitatului, functie de cine este invitatul....criteriile sunt aplicate foarte .."flexibil".
    In cazul invitatului reprezentand PNL-ul am vazut multe, mult prea multe intrebari tendentioase, acuzatoare, jignitoare. Multe nici nu erau intrebari care asteapte raspuns, erau un fel de intrebari retorice, toate atacuri la adresa unui partid neagreat aici.
    Cei care le puneau erau postaci permanenti ai Hotnews, remarcati de mine pentru ca sunt "ultrashi" oranj.
    Corect domnule Tapalaga? Scopul scuza mijloacele...dar dl. Voicu a raspuns cu un calm si o rabdare de admirat.
    Trebuie sa recunosc ca am avut o revelatie, nu il stiam pe acest politician , poate pentru ca este un fel de tehnician retras al PNL-ului care face si tace.
    De data asta a fost obligat sa vorbeasca si a vorbit bine.
    Multumesc Hotnews pentru ca mia dat ocazia sa cunosc aceasta fata, necunoscuta pana acum mie, a domnului Voicu: cea de luptator.
    politicos, decent, a raspuns asa cum se cuvine unei haite asmutita pe el sa-l sfasie.
    A castigat si ma bucur.
    Asa se face politica, nu cu injuraturi si mishtouri, stimati locatari Hotnews.
    • +2 (2 voturi)    
      politica nu se face cu mishtouri...ai dreptate (Luni, 20 septembrie 2010, 22:17)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

      se face cu bun simt si demagogie liberala la realitatea tv si antema 3.mare luptator voicu asta,treci pe la caserie sa-ti iei banii pe postare.
    • 0 (0 voturi)    
      Zau? (Luni, 20 septembrie 2010, 23:24)

      IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

      Intrebari "tendentioase" si "jignitoare"? Cred ca e o gluma proasta... De libertatea de expresie ai auzit? Dar de "ultrashii" galbejiti care sunt si ei "postaci permanenti ai Hotnews"? Cam ce fel de intrebari ar fi trebuit puse tovarasului mamutoi Voicu in opinia ta? Si-asa individul (Voicu) a luat-o evident pe aratura, nedand absolut nici un raspuns cinstit si direct. A scaldat-o asa cum o fac, in general, cam toti politicienii nostri. Exceptiile fiind rare dar cu siguranta negasindu-se defel in PNL si PSD, cele doua partide surori.

      P.S. Daca ar fi fost intervievat un politician PDL lucrurile n-ar fi stat oare la fel???? "Ultrashii" galbejiti si rosii sarind in haita cu intrebari "tendentioase" si "jignitoare" asupra interlocutorului???? Hai, zau asa, nu te enerva prea tare ca-ti pleznesc venele anonimule galbejit.
      De-aia n-a raspuns tovarasul Voicu intrebarilor pertinente "postacilor permanenti ai Hotnews"? Pentru ca erau retorice? Pai in situatia asta, explicit, cam ii recunosti incompetenta unuia dintre idolii tai penelisti tovarase postac galbejit.
      Si inca ceva... oare ce cauti pe Hotnews dragutule daca nu esti de acord cu ce se petrece pe-aici? Muta-ti frumusel cuibul acolo unde intrebarile nu sunt retorice si unde "ultrashii" galbejiti se pot manifesta in voie! Punct.

      Si o ultima remarca... "mia" se scrie "mi-a". Mai pune mana pe o carte de gramatica anonimule! Ti-ar prinde bine.
    • 0 (0 voturi)    
      Mda... (Luni, 20 septembrie 2010, 23:30)

      George [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

      PNL este un partid neagreat atata vreme cat se asociaza PSD-ului si PC-ului. Punct. Dar nu numai astea sunt motivele pentru care acest partid vuvuzela este neagreat aici si nu numai. Motivele sunt multe si justificate. Insa tu esti mult prea indragostit de o imagine falsa ca sa ai o perceptie reala si corecta asupra lucrurilor... Postarea ta este de o ipocrizie si fatarnicie inegalabile. Ramai in anonimitatea ta cetatene! Iti sta bine acolo.
  • +7 (7 voturi)    
    Mda... (Luni, 20 septembrie 2010, 18:41)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    Tovarasul Voicu confirma ceea ce i-am spus. Anume ca PNL n-are absolut nici o legatura cu doctrina de dreapta. Pe de alta parte am constatat fara surprindere ca tovarasul Voicu a dat raspunsuri in doi peri. Ocolind neelegant raspunsurile directe si oneste pe care le asteptam sa le ofere intrebarilor pe care i le-am adresat. Tovarasul Voicu confirma, repet, ceea ce credeam (si cred) despre PNL si membrii acestui partid lamentabil. Prestatie jenanta si penibila a tovarasului Voicu, pe care acesta a avut-o in "dialogul" sau cu cititorii hotnews. Perceptia personala pe care mi-am format-o despre tovarasul Voicu este aceea ca nu este altceva decat un alt incompetent dintre cei nenumarati pe care PNL ii are inregimentati in randurile sale. Punct.

    P.S. Rog hotnews sa renunte la "dialogurile" politicienilor cu cititorii din simplul motiv ca acestia bat campii cu nonsalanta ori de cate ori li se adreseaza intrebari pertinente si la obiect. Raspunsurile pe care acestia le dau sunt irelevante, propagandistice, ocolind in foarte mare masura adevarul.
  • -3 (7 voturi)    
    Intrebare.... (Luni, 20 septembrie 2010, 18:48)

    menandy [utilizator]

    ...dar ce memorie "portocalie" ai!!! M-ai uimit cat de bine rascolesti arhivele altora!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Raspunsul domnului Voicu ... (Luni, 20 septembrie 2010, 19:20)

    Gherase [anonim]

    ... la cele 2 intrebari ale mele m-a dezamagit profund.
    A fost un raspuns din categoria "n-ar fi rau sa fie bine"
    Concret: daca motiunea de cenzura darama guvernul, intra in vigoare ambiguul articol 103 din Constitutie, unde se pomeneste de desemnarea primului ministru. Ori, articolul este atat de interpretabil incat este imposibil sa-l determini pe presedinte sa ghiceasca ce alianta politica viabila exista. Si-i da puterea de a alege dupa cum doreste.
    Iesirea din cercul vicios o da legea partidelor, care, la art. 36 defineste ce se intampla daca nu exista un partid sau alianta majoritara: se poate face o coalitie pentru guvernare, cu un program scris si semnat. Daca sunt destui cei care semneaza, se ajunge la concluzia ca exista o coalitie care poate prelua guvernarea
    Modul in care a interpretat domnul Voicu notiunea de majoritate este cel putin partizan si n-are nici o sustinere logica. Se poate ca un numar de parlamentari PDL, UDMR sau UNPR sa voteze pentru caderea guvernului Boc. Dar asta nu inseamna ca, automat, au trecut de partea opozitiei. Acest lucru trebuie demonstrat. Este ca si cum, dupa votarea unei legi organice, la care voteaza si membrii opozitiei, guvernul ajunge sa constate ca are majoritate absoluta in parlament, cu cei care au votat langa parlamentarii puterii. Fals
    Iar argumentul suprem, cum ca tocmai de aceea parlamentarii PNL au depus un amendament la modificarea Constitutiei este un pic pueril. Nu te poti prevala la aceasta motiune de ce gandesti pe o prezumptiva Constitutie modificata.
    Cat despre programul economic al PNL, tacere totala. Ciudat, programul chiar este bun
  • +2 (2 voturi)    
    bv pnlpcsd. (Luni, 20 septembrie 2010, 20:16)

    popcorn monta [utilizator]

    ai dat cu bata in balta voicule.
  • +3 (3 voturi)    
    fassssunea si fuziunea (Luni, 20 septembrie 2010, 20:53)

    gura rea [anonim]

    ...sub lozinca "Turnatori din toate partidele Uniti-va !"
  • +2 (2 voturi)    
    Daca fuzionati cu PC ... (Luni, 20 septembrie 2010, 21:02)

    Vasile [anonim]

    dupa ce ati fuzionat cu alte partide "liberale" merita sa fuzionati si cu PC ca doar turnatori sunt si in PC si in PNL.
    Asa ca sunt asemanari.
    Totodata sunteti cam firavi, inclusiv partidele.
  • 0 (2 voturi)    
    Respect (Luni, 20 septembrie 2010, 23:14)

    Lll [anonim]

    Respectul meu pentru PNL si PC daca fuzioneaza. E exact ce-i trebuie PNL-ului: o infuzie de modernitate.
    </sarcasm>
  • +1 (1 vot)    
    alianta !! (Marţi, 21 septembrie 2010, 7:43)

    nucu [anonim]

    Incerc sa nu am nici o problema cu politica, dar strict la nivel de nume, cum se poate uni un LIBERAL cu un CONSERVATOR. Eu cred ca daca exista o legatura inre numele partidelor si doctrina lor, este un proiect incompatibil - un fel de uniune national a oilor cu lupii..
  • 0 (0 voturi)    
    macar o alianta (Marţi, 21 septembrie 2010, 8:19)

    cristi [anonim]

    nu ar fi o idee rea dar pana la urma si o alianta ar fi buna pentru ca dupa parerea mea PC are mai multe in comun cu PNL decat cu PSD, iar Crin Antonescu si Dan Voiculescu sunt pe aceeasi lungime de unda pe proiectul Johanis.
  • +1 (1 vot)    
    Voiculescu Crin (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:11)

    daniel [anonim]

    Abia astept sa il vad pe Felix cu Crin pupanduse pe gura, in public, pentru ca in privat cred ca au facut pacate mai mari.
  • +1 (1 vot)    
    Super actor (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:07)

    lidia [anonim]

    Uitandu-ma la figura lui Voicu, ca si multi alti prieteni ma intreb de ce nu s-a facut actor? Ar putea fi un excelent Benny Hill. Doar daca liberalii nu trateaza soarta Romaniei ca fiind o bascalie interminabila in care Voicu isi are locul sau bine definit. Ma intreb daca el personal se considera un om serios sau o caricatura?
  • +1 (1 vot)    
    De observat... (Marţi, 21 septembrie 2010, 13:26)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    Uitati-va cu mare atentie la fataul acestui "liberal" ce raspunde la numele de Voicu! Pare o clona perfecta a lui Ponta. Feeling-ul pe care PNL il are pentru partide indoielnice si retrograde, condusi de insi cel putin dubiosi, a devenit mai mult decat o idee fixa. Una de-a dreptul bolnavicioasa. Pupatul pe gingii este sportul preferat de "liberali". Cu oricine le poate oferi un os de ros si avantaje electorale. Morala nu-si are rostul in viziunea celor ce au confiscat pe nedrept un nume si o doctrina.
  • 0 (0 voturi)    
    E tare fuziunea asta.. (Marţi, 21 septembrie 2010, 13:36)

    ion [anonim]

    "Personal, mi-as dori ca PNL sa fuzioneze cu PC, dar e o dorinta, si ea nu se bazeaza pe niste discutii. Va asigur. Pentru ca facem parte din aceeasi familie politica, pentru ca exista numerosi alti oameni politici in PC care ar fi un castig pentru miscarea liberala"

    Banuiesc ca vorbim de: Voculescu, Codrut Seres, Dan Ioan Popescu, Rodica Stanoiu, Marinescu-Bideu, etc etc etc.. E pacat sa se piarda asa mandrete de politicieni, liberi pur-sange.

    Bazaconii..

    Fuziunea ar avea un scop clar: preluarea tunului mediatic al lui Voiculescu, care ar trece in subordinea PNL
    • 0 (0 voturi)    
      Poate invers (Marţi, 21 septembrie 2010, 15:23)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Sic!
  • +1 (1 vot)    
    Voicu recunoaste ce se stia de mult. (Marţi, 21 septembrie 2010, 15:28)

    mircea [anonim]

    PNL nu mai este un partid liberal si este in cautare de o noua identitate.Si a gasit-o la PC.Cred ca au dreptate.Actualii,cei cativa,care se numesc(dar nu sunt)liberali,numai incurca si deruteaza lumea.Plecarea la PC celor din actualul PNL este o solutie pentru eliberarea politicii romanesti de impostori.
  • 0 (0 voturi)    
    fuziune (Marţi, 21 septembrie 2010, 20:12)

    dan [anonim]

    eu cred ca se potrivesc!!!sa fuzioneze! psd(minuscula pc) si pnl se bazeaza pe pensionari(nu toti ii cred) si bugetari....in tara asta mai sunt si alti oameni.e drept ca astia sunt mai galagiosi si cu expunere mediatica mai mare,dar totusi....
  • +1 (1 vot)    
    rusine... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 0:30)

    kamaradu [anonim]

    Inca o data se dovedeste cit de jos a ajuns liberalismul in tara asta... Sarmanii Bratieni probabil ca se rasucesc in mormint... :( Incepind cu Campeanu care s-a vindut dupa revolutie pentru un os de ros (a se citi niste locuri in guvern) lui ilici si i-a tradat pe taranisti, pina la continua cochetare cu comunistii indiferent de cum se numesc: ilici, nastatse n-spe case, sau mickey-mouse. Mare pacat si o mare rusine! Nulitati precum fenechiu, vosganian, tariceanu sau orban si nici chiar antonescu nu inseamna liberalism...
  • 0 (0 voturi)    
    rusine... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 0:30)

    kamaradu [anonim]

    Inca o data se dovedeste cit de jos a ajuns liberalismul in tara asta... Sarmanii Bratieni probabil ca se rasucesc in mormint... :( Incepind cu Campeanu care s-a vindut dupa revolutie pentru un os de ros (a se citi niste locuri in guvern) lui ilici si i-a tradat pe taranisti, pina la continua cochetare cu comunistii indiferent de cum se numesc: ilici, nastatse n-spe case, sau mickey-mouse. Mare pacat si o mare rusine! Nulitati precum fenechiu, vosganian, tariceanu sau orban si nici chiar antonescu nu inseamna liberalism...
  • 0 (0 voturi)    
    rusine... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 0:31)

    kamaradu [anonim]

    Inca o data se dovedeste cit de jos a ajuns liberalismul in tara asta... Sarmanii Bratieni probabil ca se rasucesc in mormint... :( Incepind cu Campeanu care s-a vindut dupa revolutie pentru un os de ros (a se citi niste locuri in guvern) lui ilici si i-a tradat pe taranisti, pina la continua cochetare cu comunistii indiferent de cum se numesc: ilici, nastatse n-spe case, sau mickey-mouse. Mare pacat si o mare rusine! Nulitati precum fenechiu, vosganian, tariceanu sau orban si nici chiar antonescu nu inseamna liberalism...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by