VIDEO Intalnirea de la Snagov. Remanierea se amana pana in septembrie. Basescu catre parlamentari: E penibil sa ne gandim la remaniere acum, sa vedem care ministri vor si care pot sa aplice masurile

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Duminică, 20 iunie 2010, 10:07 Actualitate | Politic


Surse participante la sedinta de la Snagov au declarat pentru Hotnews.ro ca presedintele Traian Basescu le-a cerut democrat liberalilor sa aiba rabdare pana in toamna cand se va face o evaluare a ministrilor. Aceleasi surse sustin ca analiza si evaluarea activitatii ministrilor ar fi fost stabilita la inceputul lui septembrie. Parlamentarii PDL, liderii de organizatii, ministrii si premierul Emil Boc s-au intalnit duminica la Snagov pentru a discuta reducerile de personal si cheltuieli din cadrul ministerelor, agentiilor si companiilor de stat. In ultimele zile parlamentarii au amenintat ca retrag sprijinul cabinetului Boc daca nu remaniaza anumiti ministrii. Teo Trandafir nu a mers la intalnirea de la Snagov, iar Daniel Oajdea spune ca a fost dat afara.


Ce le-a spus Basescu democrat liberalilor

Conform surselor Hotnews.ro, presedintele Traian Basescu i-a ascultat mai intai pe parlamentarii nemultumiti atat de conducerea partidului cat si de ministrii cabinetului Boc. Deputatul PDL, Ioan Olteanu presedintelui ca parlamentarii ca si-au pierdut credibilitatea in fata electoratului din cauza incoerentei Cabinetului Boc si din cauza ministrilor care fie nu au vrut, fie nu au putut sa faca reducerile de personal si cheltuieli in institutiile statului.

Deputatul PDL, Sever Voinescu ar fi cerut schimbarea anumitor ministri pe motiv de incompetenta sau rea vointa. Seful statului le-a cerut democrat liberalilor sa aiba rabdare si incredere in el pentru ca in acest moment "o eventuala remaniere ar fi penibila. "Acum trebuie facute reducerile de cheltuieli si de personal si trebuie aplicate masurile de austeritate. Trebuie sa va uitati cu atentie la numarul secretarilor de stat care trebuie redus, la fel trebuie sa faceti si in agentiile si companiile de stat si sa renuntati la clientela politica. Acum vom vedea care ministru poate si care vrea sa aplice masurile de austeritate iar la 1 septembrie se trage linie si se face evaluarea Cabinetului", le-ar fi spus Basescu democrat liberalilor.

Seful statului nu a ratat ocazia sa atace tripleta BVB. Primul a fost Vasile Blaga."Sa nu va imaginati ca Internele, Apararea nu intra in restructurari. Trebuie sa faca reduceri de personal si de cheltuieli. Sa revenim la normalitate si sa consumam cat producem".
 
"Berceanu nu te mai plange atat la Guvern ca n-ai bani, da afara incompetentii din ministerul tau si acceseaza fondurile europene".

Atacul presedintelui s-a centrat si pe conducerea partidului. "Ati decredibilizat Biroul Politic al partidului. Acolo nu se mai face politica pentru ca se face la Guvern. Sunt unii care ocupa toate functiile si iau toate deciziile. E timpul sa va pregatiti pentru epoca post-Basescu. Cautati-va alti lideri care sa nu ocupe functii in administratia centrala sau locala. Faceti din Biroul Politic un for de dezbateri nu o claca...Videanu ai pierdut Bucurestiul pentru ca nu ai stiut cum sa comunici, Blaga ai pierdut alegerile la Bucuresti, Negoita nu vrea sa se implice, nu vreti sa riscati dar, nici nu lasati pe altul".
  
Seful statului le-a trasat sarcina sa convoace Consiliul National al partidului si sa infiinteze 3-5 functii de prim-vicepresedinti care sa se ocupe de conducerea PDL. 

UPDATE1 Teo Trandafir nu a mers la intalnirea de la Snagov, Daniel Oajdea spune ca a fost dat afara

Deputatul Daniel Oajdea, propus pentru excluderea din PDL dupa ce a votat motiunea de cenzura a PSD, sustine ca a fost dat afara de la intalnire, potrivit Mediafax.

"Eu am fost invitat sa particip personal de la grupul PDL. Am luat loc in sala si o doamna care il insotea pe domnul presedinte Boc a venit si mi-a spus: 'Imi pare rau ca domnul presedinte a spus ca nu puteti participa la aceasta intalnire'. Si eu am plecat, ca nu pot sa stau cu forta sa fac circ", a spus Oajdea.


El a mentionat ca a venit la intalnire in ideea de a-si expune punctul de vedere, fiind invitat, si a apreciat drept un gest "descalificant si copilaresc" excluderea sa de la reuniune.

Teo Trandafir, un alt votant al motiunii PSD, nu a mers deloc la reuniunea de la Snagov deoarece, dupa cum a declarat deputata PDL, nu a fost invitata la aceasta intalnire.

UPDATE Ora 19.00: Intalnirea a inceput, informeaza Mediafax. La Snagov a ajuns si presedintele Traian Basescu.

Intalnirea de duminica are in loc in contextul discutiilor despre o posibila remaniere guvernamentala sau comasare a ministerelor. Ministrii vor da raportul in sedinta de la Snagov in fata parlamentarilor PDL si a presedintilor de organizatii din teritoriu. Cabinetul Boc are sarcina sa prezinte un program de guvernare coerent, evaluarea tuturor ministrilor si a secretarilor de stat precum si proiectele legate de reducerile de personal in sectorul public.

Reuniunea de la Snagov vine la doua saptamani dupa ce seful statului s-a intalnit, in acelasi loc, cu parlamentarii PDL, inainte de motiunea de cenzura. Atunci, Traian Basescu le-a promis parlamentarilor ca, dupa motiune, se vor intalni si vor analiza problemele si nemultumirile din interiorul PDL legate de ministri. Tonul discutiei de atunci a fost destul de dur, presedintele acuzand unii ministri ca l-au mintit pe premier: "In timp ce premierul vorbea despre masurile de austeritate pe care trebuie sa si le asume populatia, anumiti ministri faceau angajari in cabinetele proprii sau declarau ca nu este nevoie de reduceri de personal la ei in ograda".  ¬ ¬Tot atunci, Traian Basescu a cerut Guvernului ca, dupa asumarea raspunderii, sa "reduca toate posturile din ministere si din agentii care au fost create pentru clientele politice". 

In ultimele doua saptamani mai multi parlamentari PDL au cerut insistent remanierea Cabinetului Boc. Dupa ce motiunea a picat, atat senatorii, cat si deputatii au reluat declaratiile publice prin care cer modificari in Guvern. Deputatii s-au intalnit miercuri cu premierul Emil Boc si au cerut masuri concrete pentru restructurarea si remanierea Guvernului. Vicepresedintele PDL, Ioan Olteanu, i-a comunicat premierului ca, in cazul in care nu se aplica aceste masuri, deputatii nu-l vor mai sustine.

Cu cateva ore inaintea sedintei de la Snagov parlamentarii si-au indulcit declaratiile si nu mai sustin atat de vehement o remaniere imediata a cabinetului Boc.   
  • Traian Igas, liderul grupului PDL din Senat : Guvernul ne va prezenta planul de masuri care ar trebui sa includa restructurarea cabinetului Boc, incepand cu agentiile, secretarii de stat, deconcentratele , companiile de stat si diposnibilizari ale bugetarilor. Personal, ma intereseaza mai putin remanierea sau comasarea in acest moment ci, mai mult, reforma mult promisa de Guvern si de liderii partidului. Am promis in campaniile electorale reforma statului si, in aceast context de criza, se impune aplicarea unor reduceri de cheltuieli si personal care pot ajuta moderinzarea sistemului bugetar din Romania. Nu stiu daca este mai bine cu 8 au 15 ministere, e usor sa dai sfaturi si sa ceri remanieri. Cred ca e mai putin important daca sunt 8 sau 15, mai degraba esential este ca fiecare ministru sa-si faca curatenie in ograda proprie si, in functie de asta, analizam daca poata sa mearga mai departe sau nu. La Snagov cred ca trebuie sa vedem analiza si masurile pe care fiecare ministru vrea sa le aplice. Incurajez pe fiecare coleg sa spuna ce are de spus . In cazul in care nu se vor face reduceri putem merge pana la inlocuirea acestora, o formula noua  intr-un viitor apropiat.
  • Roberta Anastase,vicepresedinte PDL: Din punctul meu de vedere, o eventuala comasare a ministerelor va complica lucrurile inutil. Se impune o restructurare la nivelul agentiilor, deconcentratelor si  ministrilor secretari de stat si o reducere de cheltuieli cu pana la 50% in toate ministerele, asa cum am facut si noi inCamera Deputatilor. Se impune o analiza amanuntita si asteptam sa vedem ce propuneri au in acest ministrii pe domeniilor lor. Comasarea ministerelor ar complica lucrurile. In ceea ce priveste remanierea, vom analiza duminica daca se impune sau nu. O reimprospatare a Executivului ar putea sa fie acum sau la toamna. Nu am ce sa spun acum, pentru ca nu s-a discutat, vom vedea la sedinta de duminica.
  • Sulfina Barbu, vicepresedinte PDL: Asteptam ca Guvernul sa vina cu acel plan de masuri privind restructurarea companiilor de stat si a agentiilor, masurile de reducere a cheltuielilor si personalului. In opinia mea, trebuie sa existe doi pasi in planul Executivului. In primul rand, se impune reducerea numarului ministrilor secretari de stat, a sefiilor de deconcentrate si a  cheltuielilor de intretinere si functionare. Nu mi se pare suficient o reducere de 20% a cheltuielilor. Noi, la Camera Deputatilor, am redus drastic cheltuilile de functionare cu pana la 50%. Asa ar trebui sa faca si ministerele. Trebuie o analiza foarte serioasa in acest sens, si asta asteptam din partea ministrilor care vor veni duminica sa prezinte masurile care le vor lua. In cazul in care nu vor face reduceri de personal si cheltuieli semnificative, vom trece la pasul doi, de a cere dmisia celor care nu o fac. In opinia mea, o comasarea a ministerelor acum nu este oportuna. Trebuie sa luam mai intai masurile de care v-am spus. O comasare ar complica foarte mult lucrurile in acest moment, trebuie schimbate stampilele, antetele, organigrama Executivului. Nu avem timp de asa ceva acum. Masurile de austeritate. La fel si cu remanierea, putem discuta in momentul in care Guvernul nu va aplica masurile de criza.
  • Mircea Toader, lider grup PDL Camera Deputatilor: In functie de masurile pe care fiecare ministru le va prezenta, se vor lua decizii. In opinia mea, nu este cazul sa mergem pe o comasare a ministerelor, pentru ca nu este nevoie. In acest caz, ar trebui schimbat proiectul de guvernare, organigrama Guvernului si nu cred ca, in momentul acesta, avem nevoie de complicatii. Restructurarea de personal si cheltuieli  va trebui facuta la nivelul secretarilor de stat, companiilor de stat, deconcentratelor. In ceea ce priveste remanierea, sunt de acord ca avem nevoie de un suflu nou in Guvern. Ramane la atitudinea premierului cand o va face si cine va pleca.
  • Ioan Olteanu, vicepresedinte PDL:   Astept o strategie serioasa  pentru aplicarea masurilor de austeritate. In opinia mea, nu e nevoie de o restructurare-comasare a ministerelor. Este mult prea complicata procedura iar noi avem nevoie de solutii rapide si efciente. In opinia mea, este nevoie de o restructurare urgenta a institutiilor de stat si o reducereserioasa a cheltuielilor. Este nevoie de o remaniere guvernamentala profunda. Nu vrea sa vorbesc sau sa cer demisia anumitor ministri. Remanierea este atributul premierului.
  • Teodor Stolojan, europarlamentar PDL: Eu astept o clarificare a pasilor care trebuie facuti. Vorbesc aici depre  programul  de reforma care implica si masurile de austeritate. In opinia mea, cred ca discutiile trebuie sa se concetreze pe reforma statului si, implicit, pe masurile care trebuie luate in acest sens. Discutam prea mult de remanierea ministrilor sau comasarea ministerelor cand, de fapt, esential este infaptuirea reformei intregului aparat bugetar. Acest lucru trebuie pus la punct. Parlamentarii sunt nemultumiti, pe buna dreptate, pentru ca ei sunt in relatia directa cu cetateanul dar, pe de alta parte, trebuie sa intelega ca schimbarea inauntrul institutiilor statului nu se face peste noapte si  trebuie  multa vointa politica. Nici pentru ministrii nu a fost simplu. Sa nu uitam ca, in 2009, a fost guvernarea cu PSD, apoi a urmat o perioada de cateva luni in care guvernul a fost interimar, fara drept de decizii. Se impune o analiza serioasa si masuri serioase iar ministrii isi dau testul acum. Despre remaniere si comasare se poate vorbi doar dupa punerea in practica a acestor masuri.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12872 vizualizari

  • +4 (14 voturi)    
    Alta este problema (Duminică, 20 iunie 2010, 10:47)

    locuitor [anonim]

    Cred ca problema actualului guvern nu este cine conduce un anumit minister. Dupa parerea mea, schimbarea anumitor ministri nu ar avea decat un singur substrat real: sa dea satisfactie unor grupari sau persoane din partid care vad o anumita persoana sau se vad chiar pe dansii in fruntea unui anumit minister. Daca sunt cu adevarat interesati de bunul mers al unui anumit departament, s-au dus acele grupuri sau acele persoane la actualii conducatori de ministere sau chiar la premier sa spuna: uitati, din stiinta mea ar fi indicat ca sa desfiintam trei din cele 6 autoritati/agentii aflate in coordonarea acestui minister, sau sa spuna : uitati, eu am elaborat un proiect de act normativ care daca se va aproba va avea urmatoarele beneficii pentru activitatea coordonata de acest minister ? Cu tot respectul, dar ma indoiesc. In schimb, indraznesc sa spun ca asistam la un lobby care in principal nu vizeaza altceva decat jos ei, sus noi ! Scuze daca gresesc, dar din pacate nu cred.
    • +2 (4 voturi)    
      sigur gresesti (Luni, 21 iunie 2010, 9:41)

      caragiale [anonim] i-a raspuns lui locuitor

      Gresesti. Totul e bla bla bla. In realitate baietuii sunt constienti ca sunt terminati ca si imagine publica si dupa ce vor scoate castanele incinse se vor debarasa de cativa si vor promova alte fetze .

      Pina la urmatoarele alegeri veti uita iar daca nu veti uita , cum alternativa sunt trandafirii pe care 'trandafiri votati, trandafiri mincati' , o sa fie votati iarasi .

      Trebuie doar putina cosmetizare a imaginii mototolite.
      • +1 (9 voturi)    
        asa e, mai stau astia o vreme (Luni, 21 iunie 2010, 10:23)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui caragiale

        mai stau sa mareasca taxele si apoi ii schimba. sau mai stau sa mai fure cat mai pot fura si apoi lasa un guvern de tehnocrati sa ne mareasca taxele.
        vor avea soarta pntcd.
        pacat. promiteau. in sensul de au promis multe nu in sensul de aveam asteptari de la ei.
        sa traiti bine.
  • +11 (17 voturi)    
    da sigur... (Duminică, 20 iunie 2010, 10:51)

    LIVIU [anonim]

    se reduc cheltuielile de vreun an de zile... desi se cheltuie la fel de mult... ce o sa fie diferit de data asta?!
  • -3 (47 voturi)    
    Ce ce dau raportul ? (Duminică, 20 iunie 2010, 10:52)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    Unde scrie in Constitutie ca ministrii dau raportul Marelui Lider Matolit ?

    Tzara de sclavi si babuini lobotmizati.
  • +9 (27 voturi)    
    indicatii pretioase (Duminică, 20 iunie 2010, 11:00)

    Mazeta [utilizator]

    „Romania va iesi din criza la sase luni dupa ce vor depasi criza Germania sau SUA, a declarat vineri presedintele Traian Basescu, in cadrul unei intalniri cu reprezentantii administratiei locale din judetul Botosani..

    Traian Basescu a dat asigurari ca in continuare pensiile vor fi platite regulat si fara intarzieri si ca se doreste mentinerea salariilor punand insa sub semnul intrebarii sporurile.”

    Hotnews, vineri 21 august 2009.
  • 0 (32 voturi)    
    Felicitari!! (Duminică, 20 iunie 2010, 11:12)

    Andrei H. [anonim]

    Foarte bine ca se intalnesc, trebuie sa ia decizii importante - se mai relaxeaza si ei la Snagov. Mult succes echipa fantastica !!
    • -1 (29 voturi)    
      echipa castigatoare nu se schimba! (Duminică, 20 iunie 2010, 19:33)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Andrei H.

      asa ca nu cumva sa schimbati antrenorul! Ha, ha, ha, ha, sa va intalniti bine!
  • +4 (52 voturi)    
    Concluzii (Duminică, 20 iunie 2010, 11:15)

    Klaus_CT [utilizator]

    1. Europa iesita din criza, Romania in continuare in criza;
    2. Salariile profesorilor crescute in Parlament printr-o lege sustinuta de Basescu (in scop electoral) cu 50%, acum reduse cu 25% din motive de "criza";
    3. Avem un presedinte ce sustine numai adevarul, adevar ce se dovedeste dupa o anumita perioada a fi doar propaganda electorala si circ;
    4. Avem un prim ministru venit de la tara la oras, devenit UTC-ist, devenit membru PD (socialist), acum este popular european, la fel ca si partidul din care face parte (sic);
    5. In campania electorala Basescu a sustinut "transparenta". Acum averile parlamentarilor si a celor din politica se vor ascunde, nu va mai fi nevoie sa le faca publice, lucru absolut normal in orice tara, unde iti poti da demisia daca ai primit un cadou pe care nu-l poti justifica, un ceas de exemplu;
    6. ANI e pe faras;
    7. Cele mai bune legi au ajuns sa fie considerate cele ce nemultumesc intreaga populatie ce a crezut in actualii guvernanti;
    8. "Suntem in criza!!!!!! Trebuie sa taiem, sa restructuram, sa reducem, sa fim atenti cu finantele tarii!!!... aha, nu credeti, stimati guvernanti, ca ar trebui sa taiati inclusiv din buzunarul vostru? Nu, trebuie sa ne sfidati inc continuare, pe noi, cei ce va platim.
    9. De ce mai platim taxe? Cand ies pe strada nu vad nimic imbunatatit, nici siguranta cetateanului, nici strazi mai bune, nici asistenta medicala de calitate;
    10. Peste tot trebuie sa dai mita pentru a rezolva ceva, iar oamenii vostri sunt in functii publice pe merit?
    11. De ce cand se schimba guvernarea se schimba si toti oamenii din functiile de conducere din societatile de stat? Pentru ca primeaza "principiul competentei"?
    12. De ce platim pentru constructia de autostrazi din ce in ce mai multi bani de la buget si se incetineste din ce in ce mai mult constructia acestora?
    13. Avem o solutia daca privim la opozitia? Raspuns: NU! PSD si PNL reprezinta cealalta parte a monedei.
    14. Se vor gasi multi care sa imi demonstreze faptul ca ma insel :)
    • +9 (47 voturi)    
      @Klaus_CT (Duminică, 20 iunie 2010, 14:06)

      cici1800 [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

      prietene, referitor la prima ta afirmatie, Europa se adanceste in criza tot mai mult, nici macar nu resuseste sa isi opreasca caderea, daramite sa iasa din criza!

      restul e cancan ce mai spui tu p-acolo...romanisme caracteristice politicii romanesti a ultimilor 20 de ani
      • 0 (34 voturi)    
        @cici1800 (Duminică, 20 iunie 2010, 15:12)

        Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui cici1800

        Te incadrezi la punctul 14 :)
        • +8 (28 voturi)    
          !? (Duminică, 20 iunie 2010, 20:22)

          Gimmy [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

          Tovarase Klaus,
          Negarea evidentelor poarta un nume...
          Ar fi bine sa incluzi definitia la punctul 15, ca altfel ramai necategorisit...
          • +2 (12 voturi)    
            e asa de sigur de sine (Duminică, 20 iunie 2010, 22:22)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Gimmy

            incat a uitat ce se spune - ca numai prostii nu au dubii si ca "The foolish and the dead alone never change their opinions"... acum, el nefiind mort... ;)
    • +12 (24 voturi)    
      ce spunea Lenin despre Romania ? (Duminică, 20 iunie 2010, 20:03)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Lenin spunea ca un stat este politienesc (nedemocratic) cand salariile politistilor sunt mai mari decat salariile profesorilor ! mamaaaa ,ce se mai potriveste cu Romania democrata faptuita de martirii cu butic ai Lovilutiei in frunte cu celebrul comic politic comunist,liber-schimbist,ce o mai fi, Iliescu !
      dar daca ,cum se aude, Oajda s-a autoinvitat la Snagov ca un nesimtit ,dupa ce a fost exclus din partid,e grav,e foarte grav!e ca si cum tariceanu sau Ghise ,sau Adriana safutoiu s-ar fi costumat in arlechin ,doar doar o trece neobservat-neobservata !
      • +12 (12 voturi)    
        Lenin e o abratie contra umanitatii (Duminică, 20 iunie 2010, 23:05)

        Gigell [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        ca d'aia ne-am dus ca prostii la lovilutie.
        Romania nu e un stat politienesc. Intr-un stat politienesc, politia face legea. In Romanistan infractorii, parlamentarii sau penalii, sau si-si, fac legea.
    • -1 (15 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iunie 2010, 23:51)

      [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

      • +1 (3 voturi)    
        bec (Luni, 21 iunie 2010, 13:35)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui

        Si tu mai keriekt ai fi "Boc" >:)
    • +3 (11 voturi)    
      ANI a fost desfiintata de guvern? (Luni, 21 iunie 2010, 7:18)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

      sau de CCR? Klaus ai fost instruit de Iohannis? Profesorii au avut (in unele judete) salarii marite cu 50%; rezulta ca vor muri de foame daca se aplica reducerea de 25%? PS. Tu crezi ca exista vreo primarie de mic orasel in UE unde primarul sa aiba sub 1200 E, adica cat iau cei 15 ministri ai RO?
    • +3 (9 voturi)    
      Felicitari Klaus_CT! (Luni, 21 iunie 2010, 13:14)

      mariuspop42 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Ati sarit pe Klaus_CT ca pe lup, fratilor. Tipul cam are dreptate si se pare ca asta va cam deranjeaza. Ideea e ca multi dintre cei ce sunt partizani ai PDL nu pot accepta si un altfel de punct de vedere, desi baiatul nu a jignit pe nimeni. Din contra, a afirmat ca opozitia nu reprezinta o solutie la problemele actuale, PSD si PNL fiind doar cealalta paret a monedei. Suntem condusi de niste lepre incompetente, iar ca optiune avem niste hiene incompetente, asta cred ca era ideea comentariului.
      Felicitari pentru comentariu!
  • +1 (31 voturi)    
    La vremuiri noi, tot noi! (Duminică, 20 iunie 2010, 11:40)

    Conrad_QS [utilizator]

    Pleaca 3 trepadusi, vin alti trei, dau afara pe doi-trei pe care aveau ciuda si gata remanierea.
    Eventual o mai pune pe udrea sefa peste un alt minister comasat, ca nu ii ajung miliardele alea sa faca canalul Dunare Bucuresti. Ceasusescule, ai urmasi demni sa iti indeplineasca ideile!
    • 0 (12 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iunie 2010, 23:53)

      [anonim] i-a raspuns lui Conrad_QS

      • +3 (5 voturi)    
        Da.... (Luni, 21 iunie 2010, 13:05)

        Conrad_QS [utilizator] i-a raspuns lui

        Si cata lipsa de imaginatie au ceilalti care nu stiu decat sa faca misto de nickname-uri. Scrie Conrad_QS, domnule bec. KKS vedeti dumneavoastra. Legat de subiect, contraziceti-ma cu argumente. Voi chiar credeti ca se va schimba ceva in bine prin plecarea a doi-trei de acolo? Daca da, ce anume?

        In rest, comentariul a fost scris imediat dupa aparitia articolului, dar aprobarea s-a facut la ora la care se vede.
  • +9 (21 voturi)    
    Noua Ordine Europeană nu include România - 1 (Duminică, 20 iunie 2010, 13:54)

    Ari [anonim]

    Noua Ordine Europeană nu include România

    Mihai Giurgea,

    2010 e anul reformelor.

    Adică al concedierilor, al tăierilor de salarii, al reducerilor de taxe. Dacă ne uitam pe planurile de austeritate adoptate de Spania, Marea Britanie, Germania (despre care am scris săptămâna asta), vedem clar 3 lucruri:

    1. Că abia acum se iau masuri dure. Criza a început in 2008, dar 2 ani de zile guvernele au sperat ca o sa treacă “de la sine”. Singurii care au avut şi banii şi curajul să îi cheltuiască pe investiții de stat (măsuri pro-active) au fost germanii. Din păcate, ele s-au dovedit ineficiente. Sute de miliarde de euro s-au irosit.

    2. Că indiferent de culoarea politica, toate guvernele aplică acum aceleași soluții: taie banii sectorului bugetar şi sprijină firmele. Atât prin reducerea taxelor sociale, cât şi prin reforma legilor muncii (simplificarea concedierilor, tăierea drepturilor angajaților, salarii in funcție de rezultate). Altfel spus, adio socialismului european! Bun venit capitalismului sălbatic!

    3. Că toate guvernele se pregătesc de haos social, de lupte cu sindicatele (sau direct cu mulțimea).
    România e unică la reforme.
    România e singura ţară unde guvernul a promis că masurile de austeritate durează doar 6 luni şi că din decembrie totul revine la normal. Cum să revină? Care normal?
    Toate guvernele au spus clar oamenilor că legislația muncii se modifică de tot, iar sărăcia va dura cel puțin 4 ani! Politicienii români sunt cei mai mincinoşi şi asta o să-i coste foarte scump.
    În 2011, Europa va fi în flăcări. În 2012 va fi o nouă Europă.

    Toate guvernele ştiu că dialogul social e inutil.

    Pentru că sindicatele oricum nu vor fi de acord să fie sprijiniți patronii bogați, în defavoarea angajaților săraci. Dar economia va fi scoasă din criză de către firme, nu de către cei săraci. Iar ca să-şi vândă iar produsele, firmele europene sunt obligate să aibă preţuri mai mici, costuri de producție mai mici, să dea salarii mai mici, pentru programe de lucru mai mari.
  • +4 (10 voturi)    
    remaniere (Duminică, 20 iunie 2010, 14:38)

    dan [anonim]

    Semnificativ ca se vrea capul ministrilor care nu au venit cu clientela politica.E mare rfoamea baroniloe locali.
  • +10 (18 voturi)    
    Noua Ordine Europeană nu include România - 2 (Duminică, 20 iunie 2010, 15:01)

    Ari [anonim]

    Noua Ordine Europeană nu include România - continuare

    Mihai Giurgea


    De aceea cancelarul german Angela Merkel a decis să taie 80 de miliarde de euro din cheltuielile bugetare (cel mai dur plan de austeritate din istoria Germaniei), fără să-i pese că sindicatele amenință cu demonstrații şi cu greva generală.

    De aceea premierul spaniol Zapatero a decis să înceapă reforma legislației muncii, indiferent de părerea partenerilor sociali.

    De aceea premierul britanic David Cameron a anunțat încă înainte de alegeri că va concedia 1,000,000 de bugetari şi îi va obliga pe șomeri să se angajeze pe salarii oricât de mici, sau le taie ajutorul de șomaj.

    Haosul şi dezordinile ar putea dura tot anul 2011. Ţările care le vor înăbuşi primele, vor ieși tot primele din criză.

    Dar vor ieși complet schimbate.

    Politicienii corupți vor fi linșați!

    Secolul 20 a fost dominat de politicieni-vedete, care se mândreau să arate că trăiesc extravagant. Timpul lor s-a dus. Când zeci de milioane de oameni suferă de foame, când cocktailurile Molotov explodează pe străzi, nimeni nu mai acceptă asemenea aere. Politicianul secolului 21 este dur, hotărât şi foarte prudent cu banii publici. Un politician de război.

    Cât o să taie fiecare ţară? Depinde câți bani are!
    Şi depinde cât o să dureze criza! Cel mai grav vor fi lovite de criză ţările foste comuniste din Est, unde sectorul privat era deja slab (România, Bulgaria). Cel mai puțin va fi afectată Germania.

    Deocamdată doar Marea Britanie vorbeşte de “reforma” (practic desființarea) sistemului de pensii. Iar România a anunțat scăderea “temporară” a pensiilor cu 15%. Pe măsură ce criza se va adânci însă, banii vor fi tot mai puţini şi măsurile tot mai dure.
  • +1 (21 voturi)    
    Eu vreau asa: (Duminică, 20 iunie 2010, 16:09)

    ANdy [anonim]

    si sunt sigur ca mai sunt multi ca mine.
    1.Berceanu sa fie dat afara si ales un ministru responsabil. Iar banii din benzina si banii de pe rovignete sa fie folositi exclusiv pentru drumuri.
    2.Vladescu sa fie dat afara si ales un ministru de Finante care sa stie sa foloseasca un calculator, si sa nu fie inginer metalurgist. Nu TAXE ne trebuie bai omul pesterilor!! Toate firmele private o sa caute portite de scapare, iar PIB-ul o sa fie si mai mic.
    3.Udrea sa plece invartindu-se, ca de cand e ea sefa se prbuseste faleza la mare.
    4.Ministrul muncii afara, ca nu stie ce-i cu statisticile alea.
    5.Funeriu sa fie pastrat, ca pare sa stie ce face acolo.
    5.Ministrul sanatatii nu prea stie pe ce lume e. Afara cu el si pus un ministru care face ordine prin spitale si are grija ca banii sa fie folositi cum trebuie.

    Toti ministrii ar trebui sa se ocupe de micsorarea birocratiei si reducerea personalului bugetar. De asemenea ar trebui reduse toate cheltuielile publice inutile (telefoane mobile cu milioane de minute incluse, la preturi exorbitante, combustibili fara limita la primarie si alte agentii de genul, cheltuieli cu detergenti, maturi si altele inmultite cu 10, 100, etc). Toata lumea stie cum se fac manareli si nimeni nu ia nicio masura.

    S-o credeti voi ca o sa mai primiti bani doar asa ca sa va faceti vile si sa va luati masini scumpe! O sa ajungem o tara in care majoritatea celor din privat au salariul minim pe economie.
    • +3 (23 voturi)    
      Si l-am uitat pe Videanu (Duminică, 20 iunie 2010, 18:20)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui ANdy

      Acest om de cand a intrat la punguta cu bani, si-a inmultit averea cu 10. Si asta numai din borduri, si mai nou ca ministru al Economiei, vrea sa construiasca o centrala la pret dublu in cadrul CE Rovinari.
      Nu ti-e rusine domnule ministru?
    • +3 (5 voturi)    
      Păi da ANdy, (Duminică, 20 iunie 2010, 22:21)

      Matrix-4 [anonim] i-a raspuns lui ANdy

      dar un biberon şi vreo două cadâne nu vrei?
      • 0 (10 voturi)    
        Biberon de unde.. (Luni, 21 iunie 2010, 2:01)

        Andy [anonim] i-a raspuns lui Matrix-4

        Ca Basescu/Boc si-a gasit sa taie cheltuielile de la trusoul noilor nascuti, dar a uitat sa le spuna "baietilor" ca spaga sa o reduca la un 20% si nu 300% cat e acum.
        Daca un km de drum se repara in alte tari cu X, la noi se repara cu 4*X, din care 3*X e spaga. Si drumul se strica urmatorul an, pentru a fi nevoie de o noua spaga 3*X.
        Vezi cele 3 milioane date de Dl. Berceanu unor prieteni mafioti in cazul Ascot Engineering. Firma nici macar nu exista, dar a primit contract de la CNADNR. Aici sunt banii dumneavoastra!
        Si, colac peste pupaza, Petrom scumpeste carburantii saptamanal, desi STATUL este actionar.
        Drumuri proaste, consum marit de carburanti, preturi mari (avand in vedere ca o parte din productia de petrol e si in tara) si o gramada de oameni cu ochii in OTV si la "Tradati in dragoste".
        "Tara te vrea prost" si se pare ca majoritatea respecta regula asta.

        Bai baieti, dupa cum v-a spus si presedintele tarii, terminati cu porcariile. Mai aveti rabdare cu spagile pana isi revine economia. Ati furat destul cu totii.
  • +3 (15 voturi)    
    Masuri tardive (Duminică, 20 iunie 2010, 18:05)

    Patrascu [anonim]

    Consider ca masurile de reducere drastica a cheltuielilor si a imbunatatirii radicale a managementului gestionarii resurselor umane si materiale ale Romaniei se impun imediat. Era necesar ca mai intai,acestea sa fie facute public, insotite si de economia anuala la buget si apoi diminuarea pensiilor.Alesii inca se tocmesc, iar noi asteptam cu infrigurare deciziile lor. De 20 de ani, am tot sperat, insa concluzia este ca, noi nu ne putem guverna singuri.Nu exista ptr. alesi interesul national si nici respectul fata de om si munca acestuia. Va trebui sa plateasca toti politicienii postdecembristi
    • +1 (9 voturi)    
      E simplu sa te speli pe maini de ce ai votat ! (Duminică, 20 iunie 2010, 23:00)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Patrascu

      ...spunand ca toti politicienii sunt la fel, inclusiv PDListii pe care i-ai votat.

      In loc sa spui asta, nu mai bine recunosti tu ca esti destul de slab cu duhul (read: IQ) si te-ai lasat dus de nas ?
  • +1 (21 voturi)    
    Nu veti avea la Snagov nici o analiza ..... (Duminică, 20 iunie 2010, 18:06)

    lili [anonim]

    Si nici un plan de masuri de la nici un ministru!!! Dl Basescu are deja planul facut, putintica rabdare si veti vedea ca nu se schimba nimic. Mergem inainte cu Dl Boc, Prim Ministru de neinlocuit in viziunea dlui Basescu si distrugator in curand de Romania in viziunea mea.... Schimbarea la PDL va veni din 2012 cand veti cadea in uitare sau veti ramane in memoria poporului roman ca partidul care a dus Romania in incapacitate de plata. Cu Dl Basescu, in frunte.
  • +2 (12 voturi)    
    Cie este Boc? Boc sau boc? (Duminică, 20 iunie 2010, 18:20)

    hotnewsfil [utilizator]

    In toate tarile, 'opozitia' cauta, cu orice prilej, sa slabeasca 'puterea', sa o 'puna rau' cu alegatorii, cu ochii pe viitoarele alegeri, oricat de indepartate ar fi acestea.
    Acesta situatie este si la noi, acum: opozitia este angajata total, pe viata si pe moarte, si-a scos la lupta toate mijloacele de care dispune (presa, TV, constiinte din tabara ei, propagandisti, sindicalisti, etc.), pune in evidenta (ingroase) 'pacatele' ce insotesc tentativele 'puterii' de extragere a tarii din criza.
    S-a instalat o batalie generalizata intre 'pacate', nu intre 'solutii'. 'Pacatele', folosite ca 'gloante de razboi', colorate in portocaliu, albastru, rosu, ne suiera pe la urechi, sunt omniprezente, ucid, instantaneu, orice urma de 'solutie' care ar incerca sa ridice capul, sa iasa la lumina.
    Solutia '15%, 25%' va fi catalogata ca un abuz grosier, chiar si de catre simpatizantii portocalii, daca guvernul Boc nu va face imediat ceea ce trebuia sa primeze, reducerea tuturor salariilior si a pensiilor ce au fost stabilite prin legi speciale, cele cu care este sfidata cinic masa de oameni platiti normal, conform legilor de baza ale tarii.
    Daca boc n-re curajul fermitatii, de a deveni Boc, ci se rezuma numai la spectacole de estrada din serialul 'Pusca si cureaua lata...', trebue sa scoata imediat capul de sub caciula care s-a dovedit ca ii este mult prea larga, sa o lase unuia caruia ii este pe masura.
    Boc a pus caii inaintea carutii, ca un 'p-afar'ist' in materie, si-a prins degetele intr-o masinarie pe care nu o cunoastea si a prins, totodata, din nefericire, si degetele celor afectati de '15%,25%' (caruta tarii).
    Daca va repune lucrurile in ordinea fireasca, daca nu isi va demonstra vitejia doar in lupta cu amaratii afectati de '15%,25%', amaratii il vor urma, vor mai strange inca o data cureaua, asa cum au facut-o de atatea ori de-a-lungul istoriei.
    Daca nu va face asa, poporul il va inlatura din fruntea tarii.
    • +11 (11 voturi)    
      E de rau sau de bine? (Duminică, 20 iunie 2010, 21:18)

      Gebeleizis [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Din comentariul de mai sus: "Boc a pus caii inaintea carutii, ca un 'p-afar'ist' in materie...".
      Eu zic ca e bine sa pui caii inaintea carutii. Daca ar fi facut invers atunci era nasol si pe deasupra si 'p-afar'ist'.
    • +3 (7 voturi)    
      guvernul pregateste (Luni, 21 iunie 2010, 7:23)

      bula [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      o ordonanta de urgenta cum ca Pamantul e rotund. Crin pregateste un discurs prin care sa arate ca Basescu e dictator care impune un antidemocratic pamant rotund, iar Ponta pregateste o motiune de cenzura "genocidul Terrei: pamantul e plat"! RTV si Antenele dau pe surse ca s-a luat decizia antisindicala ca pamantul e rotund si ca este o deruta in PDL asupra acestui subiect.
  • +1 (19 voturi)    
    Presedintele Romaniei este la Snagov (Duminică, 20 iunie 2010, 20:08)

    NEDUMERITUL [anonim]

    in calitate de Presedinte de PDL, NU?
  • -4 (22 voturi)    
    Ajunge. (Duminică, 20 iunie 2010, 20:08)

    Pantera Roz [utilizator]

    Basescu si PDL nu mai au credibilitate.Cred ca ori ar trebui alegeri anticipate,ori guvern de uniune nationala,in treburile caruia presedintele sa nu-si mai bage unghiile.Gata cu amatorismele,populismele,glumitele,hahaielile si furaciunile.Cu astia de acum la putere e clar ca ne ducem de rapa.
    • +1 (15 voturi)    
      Hmmmm.... (Duminică, 20 iunie 2010, 22:27)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Bine ca au PNL-ul si PSD-ul tau... Hahahahahaha!!! Esti ridicol rozaliule. Ca fuhrerul tau mult iubit.
      • 0 (12 voturi)    
        Vuvuzelo, (Duminică, 20 iunie 2010, 23:13)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

        iar ai aparut?!Sa-ti aperi Conducatorul iubit?!Degeaba...Nu mai ai pe cine.Lumea s-a lamurit.
  • -2 (22 voturi)    
    parnaia scrie pe voi .... nu mai e mult (Duminică, 20 iunie 2010, 20:16)

    bocCELmic [anonim]

    le doresc aceeasi soarta precum taranistilor.
    doar ca pe bordureni, parcagii, buldogi ii vreau si dupa gratii, pentru raul pe care il fac atator romani.
  • +2 (16 voturi)    
    Reformulati titlul articolului (Duminică, 20 iunie 2010, 20:16)

    ile [anonim]

    Trebuia spus

    ................participa si Emil Boc !
    • +2 (10 voturi)    
      Buna (Duminică, 20 iunie 2010, 22:18)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui ile

      propunerea.Si corecta.Bravo.
  • +1 (13 voturi)    
    ? (Duminică, 20 iunie 2010, 21:44)

    utug [anonim]

    PDL se gaseste in fata unei IMPLOZII. Vorbesc in calitate de votant al lui Basescu. Mai este ceva de facut ? Ce ?
    • -4 (14 voturi)    
      Zau? (Duminică, 20 iunie 2010, 22:30)

      Racnetul islamic [anonim] i-a raspuns lui utug

      E mult mai probabil ca teasta ta sa faca implozie decat PDL. Tu si "votant al lui Basescu"... Baba si mitraliera. Apropo... Ce-ti mai face Allah? Dar idolul tau Ahmadinejad?
  • -4 (12 voturi)    
    politika (Duminică, 20 iunie 2010, 22:33)

    gabriel [anonim]

    mai are cineva vreo indoiala ca rtv si politika lui vantu infractorul sint parte a agenturii sovietice ??????
  • -2 (16 voturi)    
    Pai da... (Duminică, 20 iunie 2010, 22:35)

    Dorin [anonim]

    Ce naiba sa caute tovarasa Trandafir acolo? Sa faca bine sa-si gaseasca corp gazda (ca un parazit ce este) in alta parte. La PSD sau la PNL. Desi totuna ar fi... Oricum, nu i-ar fi deloc greu. Indivizii aia de la PNL-SD o adora pur si simplu.
  • +4 (18 voturi)    
    criza (Duminică, 20 iunie 2010, 22:37)

    ush [utilizator]

    Atuncti cand va dati cu parerea, aveti in vedere ca mascariciul basescu are un arsenal de informatori!
    Pentru aceasta, psihologii de la informatii, se folosesc de colaboratori nenorociti pe bani de cafea!
    Sa-i ierte Dumnezeu, ca nu stiu ce fac!
    • +1 (9 voturi)    
      mascariciul ala e presedintele Romaniei (Luni, 21 iunie 2010, 0:07)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ush

      indiferent ca iti place sau nu... si din cate vad, va roade pizma ceva de speriat :))
      • -1 (3 voturi)    
        sac (Luni, 21 iunie 2010, 19:43)

        adolf [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        Sacul si petecul, adica voi o parte din popor si basescu.
        • +1 (1 vot)    
          dupa cum vad (Luni, 21 iunie 2010, 20:17)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui adolf

          ti-a facut si batatura =))
  • +3 (13 voturi)    
    De ce o sa piarda alegerile PD-L: (Duminică, 20 iunie 2010, 22:39)

    taranistu [utilizator]

    Pentru fapte de acest gen o sa piarda PD-L alegerile:


    http://www.evz.ro/detalii/stiri/supravietuitorii-guvernarii-pnl-schimbati-cu-forta-intre-ei-898659.html

    Nu din cauza taierii pensiilor, nu pentru taierea salariilor bugetare, ci pentru ca in timp ce predica una, fac alta!
    • -1 (9 voturi)    
      PNTCD in comparatie cu PD-L (Duminică, 20 iunie 2010, 23:34)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      ”După trei ani de scăderi economice, România înregistrează prima creştere, de 2,1%, în anul 2000, sub Guvernul Mugur Isărescu. Politica recunoscut prudenţială a lui Isărescu, precum şi restructurarile din industrie din anii precedenţi au creat premisele acestei creşteri economice - meritorii într-un an electoral.” sursa www.adevarul.ro
      Ceea ce demonstreaza ca daca nu faci reforme in primii doi ani de mandat, deja consumati de PD-L, nu o sa reusesti sa mai faci in ceilalti doi. Nu mai poti reveni, nu te lasa clientela si realitatea economica... PNTCD a platit pentru reformele facute, ca se putea face mult mai mult, ca s-au facut multe tampenii este inutil sa mai discutam, dar PD-L trebuie sa plateasca mai eles pentru ca nu a facut reformele necesare desi a luat voturi frumoase pe tema asta.
    • -4 (12 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iunie 2010, 23:59)

      [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      • +6 (10 voturi)    
        Scuzati ignoranta! (Luni, 21 iunie 2010, 0:43)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui

        Aspirina ajuta la evitarea infarctului, din cate am inteles, dar iti procura aalte baiuri. Nitroglicerina nu stiu la ce foloseste, scuza-mi ignoranta. Eu sunt un taran, inainte de a fi orice altceva, caci io am pamant, il si lucrez atunci cand imi permite timpul, domnule. Daca doresti sa ma insulti o poti face linistit, nu esti primul. Puteti spune ce doriti, pana una alta ceea ce va avertizam io in anii trecuti ati ajuns sa traiti pe pielea voastra. Eu nu sunt amenintat cu nimic. Nu am fost si nu sunt angajat al statului roman. Am fost si sunt taranist de la 17 (intre noi fie vorba, de la 16 ani), cu acte in regula. Ultima data cand am vrut sa imi platesc cotizatia si sa donez PNTCD 100 de euro am fost refuzat politicos de seful judetean al partidului... Acum, tipul este mare lider la PD-L... (Date verificabile). Cred ca daca PNT voia sa ajunga PNL putea sa o faca demult. Suntem mult mai la stanga PNL, ideologic vorbind si mult mai la dreapta, faptic vorbind. Pentru informatii suplimentare: www.pntcd.eu www.tita.ro www.beucawordpress.com si, cu unele rezerve, www.pntcd.ro
        Dumnezeu sa binecuvanteze Romania!
  • -4 (12 voturi)    
    MAI (Luni, 21 iunie 2010, 1:06)

    HESS [anonim]

    Vor sa fure si si-au prelungit mana pana in SEPTEMBRIE.Pacat ca nu exista altii mai buni totii fiind hoti.
  • +4 (8 voturi)    
    ,Ii cunoastem prea bine (Luni, 21 iunie 2010, 5:23)

    hotnewsfil [utilizator]

    Unii ministri pot dar nu vor sa aplice masurile de austeritate.
    Altii vor dar nu pot sa le aplice. Restul, nici nu pot si nici nu vor.
    Nu exista politicieni in Romania de azi, care sa poata si sa vrea.
    • 0 (6 voturi)    
      Da, dar exista "dirijorul', .... (Luni, 21 iunie 2010, 8:05)

      lili [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Adica, exista Primul Ministru, Dl Boc in a carui sarcina tocmai asta trebuie sa stea: sa faca "orchestra " care sa "cante" toti aceeasi "arie", adica o ECHIPA care sa aiba acelasi obiectiv: REFORMA. Ca si-n orchestra, cine este COMPETENT, are aptitudini sa "cante " melodia, ala ramane, care nu are, ala pleaca imediat. Problema este sa ai un DIRIJOR priceput in ale dirijatulyui, nu orice muzician poate fi dirijor. Cam pe-aici este in opinia mea problema Guvernului Boc, adica este o problema cu dl Boc si apoi cu "orchestra" Domniei Sale.
      • 0 (0 voturi)    
        taraf (Luni, 21 iunie 2010, 19:51)

        adolf [anonim] i-a raspuns lui lili

        Lilisor faci o confuzie majora. Astia nu sunt o orchestra, ci un taraf care canta dupa ureche. O a doua confuzie este faptul ca dirijor este basescu, iar boc canta si el la tambal pe acolo!
  • +3 (7 voturi)    
    Brutus, de ieri si de azi, la altii si la noi (Luni, 21 iunie 2010, 6:28)

    hotnewsfil [utilizator]

    Decimus Junius Brutus Albinus (n. 85/81 î.Hr. d. 43 î.Hr.) a fost un politician şi general roman, unul dintre asasinii lui Iulius Cezar. A fost locotenent al lui Caesar în Galia, comandant al flotei acestuia la Marsilia (în 49 î.Hr.), guvernator al Galiei Transalpine (în 46), a luat parte la conjuraţia împotriva lui Caesar (martie 44). A fost apoi guvernator al Galiei Cisalpine, pe care a refuzat să o predea lui Marc Antoniu. A fost ucis în anul 43, în timp ce încerca să se alăture forţelor lui Gaius Cassius Longinus şi Marcus Junius Brutus, în Macedonia.
    ---------------------------------------------------------
    Caesar a crescut Brutus-i........
    Ceausescu a crescut Brutus-i.
    Iliescu a crescut Brutus-i.
    Basescu a crescut Brutus-i.
    -----------------------------------------------
    Iliescu a crescut baroni.
    Basescu a crescut baroni.
    Baronii, odata ajunsi foarte bogati, nu se mai supun celui care i-a bagat in paine, care le-a dat puterea pe mana, au statut de plenipotenti, doar mimeaza solidaritatea cu partidul. Sunt pregatiti sa incheie ca Brutus.
  • +7 (11 voturi)    
    Sa nu facem jocul guvernantilor! (Luni, 21 iunie 2010, 7:10)

    hotnewsfil [utilizator]

    Intelepciunea populara ne invata : 'Nu schimbi caii cand esti in mijlocul vadului'.
    Daca am da frau liber firii noastre, noi, romanii, am schimba guvernele din doua in doua saptamani (asa cum ne schimbam ciorapii!).
    In anul electoral 2008, PSD a conditionat sprijinirea PNL prin impunerea unor masuri ultra-populiste, iresponsabile, de cheltuire, in cateva luni, a surplusului de bani rezultat in acel an.
    In primele trei trimestre ale anului electoral 2009, PSD, aflat la guvernare impreuna cu PDL, a actionat obsedat de dorinta ca Geoana sa ajunga presedinte, in competitia cu Basescu.
    In trim, IV-2009, PSD, iesit de la guvernare, s-a aliat cu PNL, sabotand guvernul, au urmarit, impreuna, decredibilizarea PDL si a lui Basescu.
    In 2010, guvernul Boc nu a avut onestitatea sa aplice imediat masuri radicale de curatire a aparatului administrativ, si-a numit in posturi grase lipitorii de afise, i-a inlocuit sau dublat pe cei existenti (clientela partidelor foste la putere), nu a trecut imediat la masuri de reducere drastica a evaziunii fiscale (sursa masiva de bani pentru buget) si la diminuarea semnificativa a coruptiei.
    Acum, cand i-a ajuns cutitul la os, guvernul Boc, isi da masura adevaratei sale valorii , apeleaza la simplismul aritmeticii '15%, 25%', spre stupefactia si revolta tuturor romanilor (indiferent de preferintele lor politice).
    Le-ar conveni unora din actualul guvern sa fie demisi de Boc sau de Basescu, sa scape astfel de a se pune rau cu alegatorii, de a se discredita daca ar aplica masuri drastice care sa nici nu dea rezultatele scontate.
    Acestor "viteji" le convine, odata demisi, sa spuna : 'noi stiam ce trebuia sa facem ca sa redresam tara dar nu ne-au lasat Boc si Basescu'.
    Stolojan are dreptate. Guvernantii actuali nu trebue sa fie lasati sa se fofileze, abili cum sunt. Trebue sa fie lasati pe posturi pana la sfarsitul anului, sa isi duca crucea , sa isi devoaleze adevarata lor putere si adevaratele lor ntentii.
    • -1 (7 voturi)    
      Asa e...sa nu facem jocul.... (Luni, 21 iunie 2010, 11:43)

      Maria Diamandescu [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Perfect ai punctat.
      Si sa spun drept, mie'mi place ce-a spus Basescu la Snagov ( daca sursele au dat informatii corecte)
      Chiar nu cred ca ar fi trebuit remaniere acum; alt balamuc, alta distractie! Primul ministru sa se trezeasca si sa dea cu ei de pamant, ca pana acum a fost un Domn si uite unde am ajuns! Si acum as dori o parere sincera fara glume proaste: ce au barbatii cu Elena Udrea? Mie imi place de ea, sunt convinsa ca e ambitioasa si, nu este adevarat ca se "prabuseste" litoralul din cauza ei! Sa fim seriosi...o gramada de lucruri proaste se intampla pentru ca toata lumea este indisciplinata, nu respecta pe nimeni, nu le pasa ce zice un ministru, nu vor sa faca ordine si fara sa-i impinga cineva de la spate.....
      ...c'asa suntem noi, sau asa am devenit...ai dreaq, scandalagii, puturosi dar, cu coada'n sus!
      ..pentru ca noua nu trebuie sa ne spuna nimeni ce sa facem, ca stim noi mai bine, doar ca...nu facem nimic!!! Bleah!!!!! natia noastra!!!
  • +2 (10 voturi)    
    Mai la toamna..... (Luni, 21 iunie 2010, 8:13)

    lili [anonim]

    Din pacate, exact cum am spus in comentariul de la ora 18:06, n-a fost nici o analiza si nici un plan de masuri al nici unui ministru, asa cum se asteptau sa li se prezinte parlamentarii PDL. Doar indicatiile prezidentiale care nu vor face decat sa prelungeasca agonia. Era de asteptat dupa declaratiile de zilele astea ale Dnei Udrea, de regula ce spune azi Dna Udrea auzim sau vedem maine poimaine ca spune sau face Dl Basescu, Dumneaei este porta vocea Dlui Presedinte. Pana mai la toamna, mai pierdem ceva timp, mai analizam, mai propunem, ne mai intalnim la Snagov si uite asa o sa ajungem in 2012(sa speram ca ajungem intregi, sanatosi!!) si sa mai vedel PDLul prezidential cum va veni pe la sfarsit de 2011 cu o crestere de salarii de 2%, de pensii cu 3%, si uite asa in campanie poporului nemultumit i se va da SUTA de lei a lui Ceausescu !!!! SUCCESURI pana la toamna......
  • +2 (10 voturi)    
    Noua Ordine Europeană nu include România - 3 (Luni, 21 iunie 2010, 9:04)

    Ari [anonim]

    Noua Ordine Europeană nu include România - continuare

    Mihai Giurgea


    Numărul șomerilor în Europa va exploda. În Marea Britanie de pildă, s-ar putea dubla. Peste tot vor începe mișcări anti-imigranți (“Joburi britanice pentru britanici!”, ” Afară cu românii din Italia!”).
    Mii de oameni vor muri efectiv de foame, iar bătrânii vor fi evident cei mai afectați. Acum încă se discută despre tragedia lor. Anul viitor n-o să-i mai pese nimănui.

    Germania își face propria ei Uniune.

    Dacă Germania taie 80 de miliarde de euro din buget şi concediază zeci de mii de cetățeni germani, este evident că n-o să-i ţină in spate pe puturoșii de bugetari români, bulgari, sau greci. Fiecare o să scape cum poate din criză. Uniunea Europeană dispare deci la fel ca Uniunea Sovietică: pentru că a cheltuit mai mult decât a produs.

    Germania își va salva doar aliații tradiționali, ţările din zona ei de influenţă. Cine sunt? Păi e suficient să ne uităm la fluxul banilor germani: investițiile lor s-au dus mai ales in Ungaria, Cehia şi desigur, Austria. România nu e pe listă.

    Cine era îngrijorat că vom deveni o colonie, poate să fie liniştit: nu mai interesăm pe nimeni. Murim sau trăim – e problema noastră!

    http://standard.money.ro/macro/noua-ordine-europeana-nu-include-romania-8185.html
    • +3 (3 voturi)    
      noua ordine europeana nu include romamnia (Luni, 21 iunie 2010, 11:46)

      sabinel65 [anonim] i-a raspuns lui Ari

      Stimabile vad ca sunteti foarte bine informat si tind sa va dau dreptate in proportie de 85%, de ce? pentru ca aici nu este vorba numai de hotarirea guvernelor uniunii europene de a se salva de la dezastrul economic care se prefigureaza la orizont ci mai de graba de noua ordine mondiala care fie vorba intre noi cam de mult asteapta prilejul de a demonstra incapacitatea guvernelor lumii de a impune in fata globalizarii. Dumneavoastra sunteti sgur ca SUA a fost in recesiune din momentul inceperii crizei???Eu nu si sa ma explic cu un simplu exemplu; diferenta dintre euro si dolar. Care era paritatea euro dolar inainte de criza??? Daca mai tineti minte care era aceea atunci veti intelege ce am vrut sa spun mai sus. Cu deosebit respect
      • +1 (1 vot)    
        Autorul articolului este dl. Mihai Giurgea (Luni, 21 iunie 2010, 12:12)

        Ari [anonim] i-a raspuns lui sabinel65

        Pe Standard Money punct ro

        Link:
        http://standard.money.ro/macro/noua-ordine-europeana-nu-include-romania-8185.html
  • 0 (10 voturi)    
    Scotand putin din context si adaugand... (Luni, 21 iunie 2010, 9:52)

    Gigi [anonim]

    Basescu: "E penibil sa [ne] gandim acum...eu nu gandesc de 6 ani de cand sunt Presedinte iar voi nu ganditi din 2008 de cand sunteti la guvernare"
  • +1 (5 voturi)    
    Am sustinut PDL dar daca nu se dau afara bugetarii (Luni, 21 iunie 2010, 12:09)

    jude [anonim]

    Am sustinut PDL dar daca nu se dau afara bugetarii cu salarii nesimtite.si nu se face curatenie prin agentii si ministere, aia de blocheaza de fapt Romania, ma vad nevoit sa fiu de partea libricului PONTA si a prostanacului Geoana.
    • +2 (4 voturi)    
      O (Luni, 21 iunie 2010, 16:00)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui jude

      Sa se reduca femeiile de serviciu de la primarii si scoli si spitale si cativa bieti bugetari .Restul cu pile vor ramane iar din ministere prea putin vor fi redusi.Iar cei care totusi vor fi redusi au destule relatii sa gaseasca un locusor caldut si bine platit.
  • -1 (3 voturi)    
    Remaniere (Luni, 21 iunie 2010, 12:11)

    yoyo [anonim]

    esential este infaptuirea reformei intregului aparat bugetar doar remaniera guvernamentala trebuie facuta dar acum esential este luarea masurilor.
  • +1 (7 voturi)    
    prima minciuna basista (Luni, 21 iunie 2010, 12:49)

    www [anonim]

    a fost imediat dupa ce a fost ales presedinte, cand i-a dat insigna PD lui BOK (vezi un dictionar turc-englez) spunand ca de acum el e presedinte si deci apolitic.
  • 0 (6 voturi)    
    Ce sport grozav e datul cu parerea (Luni, 21 iunie 2010, 13:41)

    Catz Kitty [utilizator]

    Citesc comentariile si tot nu nu-mi dau seama daca ele exprima ganduri sau doar vorbe. Guvernul Boc este curajos numai prin faptul ca exista in aceste conditii de criza, neprielnice oricarui partid aflat la guvernare. Situatia bugetului de stat este vrem, nu vrem o mostenire a tuturor guvernarilor anterioare. Priviti acest grafic :
    http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20100620_0363/1.jpg
    si veti intelege mai multe !
    • +1 (5 voturi)    
      confunzi curajul cu iresponsabilitatea (Luni, 21 iunie 2010, 14:22)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Catz Kitty

      Guvernul Boc nu e curajos. Doar ca presedintele, asa cum a recunoscut public, n-a avut pe cine, decat pe ...Boc. Stolojan cand a vazut care-i treaba si-a luat repede talpasita si a ramas marioneta. Marionetele sunt loiale, slugarnice, usor manevrabine, cu genunchii flexibili ...sunt cum vrei tu, dar curaj nu au :P
      P.S.
      Singura decizie pe care a luat-o si pentru care nu-l pot ierta este porstitutia politica. Da, il tine presedintele in spate, dar istoria il va consemna ca pe un lacheu prezidential si chiar daca va reusi sa faca si el ceva (ma indoiesc de asta) nu isi va putea asuma meritele pentru nimic. Doar pentru esec a fost ales ...
      • -1 (5 voturi)    
        Curiozitate (Luni, 21 iunie 2010, 14:30)

        Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        Si crezi ca daca Presedintele ar fi fost la cutite cu Primul-Ministru, treburile ar fi mers mai bine in tara ?
      • +1 (7 voturi)    
        da, sigur (Luni, 21 iunie 2010, 16:02)

        cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        ai dreptate, boc intra in istorie ca lacheu, si tariceanu ca mare viteaz.
        S-o crezi tu.
        din cate am observat eu, boc stie sa-si spuna parerea, destul de clar, intrun mod "logic", pe care il poti si intelege. Pe cand alti politicieni is doar "vorbitori", spun vorbe, si fac tot felu de afirmatii, sa fie si ei bagati in seama.
        Ai vrea sa faca boc pe gica-contra? doar sa se distinga de presedinte?
        basescu, spune multe lucruri pe nume, si care sunt adevarate. Si nu prea ai cum sa-l contrazici.

        Oricum, bine ca ai o alta alternativa, il ai pe Crin, care il injura pe basescu la orice ocazie, si-l face "cocota batrana"....
        Da, Crin, cel curajos, precis intra in istorie...
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Luni, 21 iunie 2010, 22:31)

    oana [anonim]

    nu avem nevoie de remaniere acum, mai intai sa se aplice masurile si cine va fi gasit ineficient in pozitia pe care o ocupa sa fie schimbat


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by