Remus Cernea: Sunt cel mai simpatizat politician roman. Pe Facebook

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 28 mai 2010, 15:35 Actualitate | Politic

Remus Cernea
Foto: AGERPRES
Remus Cernea, presedintele executiv al partidului Verde, a declarat, vineri, ca este cel mai simpatizat politician roman in reteaua de socializare Facebook, avand peste 10.000 de sustinatori. El vede in reteaua de socializare "un indicator al popularitatii" de care se bucura.

"Sunt putine optiuni in Romania: sa plecam din tara, sa ne resemnam, sa luam atitudine.  Foarte multi tineri vin spre Partidul Verde in ultima vreme. Sunt primul politician roman care are peste 10.000 de sustinatori pe Facebook, fiind urmat de Crin Antonescu care are 7.000 si presedintele Basescu - 5.000", spune Remus Cernea, citat de Agerpres.

Remus Cernea mai spune ca obiectivul partidului sau este intrarea in Parlament, la alegerile din 2012.

Remus Cernea a candidat pentru functia suprema in stat la alegerile prezidentiale din noiembrie 2009, obtinand un scor electoral de 0,62%.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2075 vizualizari

  • +5 (17 voturi)    
    Pro Cernea (Vineri, 28 mai 2010, 15:14)

    Vali Verde [anonim]

    N-am cont pe Facebook si aici rosesc, in schimb o sa merg la vot si o sa votez Partidul Verde - Cernea la viitoarele alegeri. Intrebari prostesti de genul ce a realizat in politica...cum puii mei sa realizezi ceva in politica daca nu esti in PSD, PDL, PNL adica toti aia care au adus tara in situatia in care este acum. Ce inseamna sa realizezi ceva, adica ce spagi a luat Cernea pana acum, si de ce nu a luat? Prefer sa votez pe cineva care nu a realizat nimic decat pe toti politicienii corupti de la noi, cu super realizari.
  • -1 (17 voturi)    
    Haha... (Vineri, 28 mai 2010, 15:15)

    plictisitu [utilizator]

    Să spui că eşti cel mai simpatizat dintr-o castă care este urâtă cu pasiune de toţi românii este ca reclama cu piticu' sovietic:
    "Piticul sovietic, cel mai mare pitic din lume!"
  • -6 (24 voturi)    
    Asta e ce are mai bun tineretul Romaniei? (Vineri, 28 mai 2010, 15:47)

    Radu [anonim]

    Ce realizari are individul asta? Ce il recomanda ina fi lider?
    Un om care nu a reusit nimic pe cont propriu si incearca sa pozeze in raul cel mai mic.
    Daca asta este tanara speranta a Romania, atunci mai bine tragem obloanele.
    Oricum, sper ca va ramane la 0.xx%
    • +5 (23 voturi)    
      hmmm (Vineri, 28 mai 2010, 15:54)

      pop [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Dar tu ce ai realizat gogule ? Ai incercat vreodata sa faci altceva inafara de a da din gura pe net ? Te-ai interesat cumva ce realizari are Remus Cernea ? L-ai ascultat vreodata vorbind ?

      Sa-ti fie rusine gogule !
      • -2 (16 voturi)    
        Tocmai ca l-am ascultat vorbind (Vineri, 28 mai 2010, 15:09)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui pop

        Am ajuns la concluzia ca Cernea este incompetent si arivist. Utilizeza tema ecologica nu din convingere ci din interes. Iar afirmatiile de genul celor din articol si teribilismele din ultima vreme ne arata si un individ instabil psihic. Altfel poate fi parlamentar, primar si presedinte pe Facebook cat vrea. Nu supara pe nimeni. In viata reala este insa altceva.
      • 0 (6 voturi)    
        Rusine? de ce? (Vineri, 28 mai 2010, 18:03)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui pop

        De ce va inflamati asa? Realizarile mele exista, dar nu ma recomanda pentru a fi presedintele unei tari, cu toate ca vazand "reperele biografice" ale lui Remus Cernea imi dau seama ca nu am trait 33 de ani degeaba. Altii nici la 36 nu au reusit sa realizeze mai nimic... Eu stau la locul meu de munca si pun umarul la impins lumea asta spre o soarta mai buna...
        Daca pana la 36 de ani nu ai fost capabil sa arati ca poti face diferenta in bine in societate, nu ai fost capabil sa-ti conduci viata ta si eventual a familiei tale, este cel putin nesimtire sa ceri sa ti se incredinteze destinele unei tari!
        Ionescu-Caion l-a acuzat pe Caragiale de plagiat ca sa iasa din anonimat. Si a iesit... Dar macar a avut bunul simt de a nu a candida la vre-o functie.
        Dl. Cernea nu se poate afirma prin nimic, nu are prin ce... Asa ca singura lui sansa de a iesi din anonimat este de a acuza oamenii care traiesc normal de intoleranta, de a arunca cu noroi in personalitati pe simplul motiv ca sunt crestini practicanti, de a lupta impotriva bisericii crestine stiind ca astfel se va isca mult zgomot si numele lui va fi cunoscut.
        Ori, astea nu sunt caracteristicile unui lider... mai degraba a unui parvenit in devenire. Deocamdata la 0%, deci are sanse sa-si dubleze cota pana la anul... si va fi candidatul cu cea mai mare crestere ;)
        • +2 (6 voturi)    
          nimic (Vineri, 28 mai 2010, 18:55)

          hnw [utilizator] i-a raspuns lui Radu

          Si cu cine sa votezi atunci? Spune tu alta alternativa, in afara de PSD, PDL, PNL, UDMR. Si fara Vadim (PRM) sau Becali (cu ce partid are el).

          Pentru mine e clara treaba, de acum incolo votez cu orice candidat care pare mai spalat si care n-are nici o tangenta cu partidele enumerate mai sus.

          Si vezi ca "nimic"-ul asta e mult mai bun decat ce au realizat politicienii actuali in 20 de ani. Pana la urma 0 e mult mai mare decat -99999999 :)
    • +4 (18 voturi)    
      Remus Cernea este alternativa corectă (Vineri, 28 mai 2010, 16:20)

      profudereligie.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Tineretul României nu are cum să aibă experienţă odată ce este tânăr. Şi nici realizări.
      Remus Cernea este deja lider, fie că doreşti sau nu. Faptul că în anumite medii este înaintea altor lideri denotă faptul că este chiar un lider bun.
      Speranţa tinerilor nu este în România pe care noi, bătrânii, am construit-o. Este cam şubredă România noastră. Ei doresc o altă Românie. Şi o vor face, fie că tu te opui sau nu.
      Mult prea mulţi tineri au plecat din România ta. Sunt câţiva care încă mai stau. Remus Cernea este unul dintre ei.
      Speranţele tale sunt împotriva mersului corect al lucrurilor. Aşa că vor fi deşarte...
      • -3 (9 voturi)    
        Gresit,gresit,gresit. (Vineri, 28 mai 2010, 16:57)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui profudereligie.blogspot.com

        Au plecat din Romania-gresit.Deci Cernea dupa ce va fi ales va pleca din Romania.Gresesti in multe.Tinerii care au plecat din Romania nu sunt singuri.Au plecat si batrani.Nu au plecat neaparat ca nu poti trai in Romania.Faptul ca poti pleca si te poti intoarce cand ai chef spune multe.Ce-i prost la Cernea,este ca sa lipit de un partid zis verde care pe plan mondial sa facut de ras.Exagerarea cu ecologia nu va aduce o viata mai buna.Si de ce l-am vota pe Cernea?Ca sa nu scoata la iarba verde,la pascut?Nu am vazut ca vine cu nu stiu ce idei de iesire din criza.Face impresia ca nici nu prea citeste ce-i nou in domeniu.E putin blazat si confuz.
      • -2 (8 voturi)    
        fara experienta, fara realizari (Vineri, 28 mai 2010, 17:51)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui profudereligie.blogspot.com

        Daca pana la 36 de ani nu a castigat experienta si nici realizari, poate el sa conduca o natiune? Poate spre prapastie... dar asa poate sa mearga si singura.
        Eu cred ca nu poate face nimic mai mult decat sa condamna gandirea libera si sa arunce cu noroi in cei mai cunoscuti decat el (biserici, majoritatea sanatoasa, profesori universitari si cercetatori etc. etc.). Asta este limita d-lui Remus Cernea.
    • 0 (8 voturi)    
      Exact (Vineri, 28 mai 2010, 17:28)

      danimag [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      De ce nu ne intereseaza cineva care chiar a realizat ceva? De ce in Romania numai demagogia are trecere?
      Remus Cernea nu a realizat nimic. Doar a facut pe clownul de cate ori a avut ocazia. Cine nu e de acord, va rog sa imi enumerati macar o realizare notabila (care sa nu fie doar datul din gura) a acestui mascarici.
  • +2 (10 voturi)    
    Pensionarii pe Facebook (Vineri, 28 mai 2010, 15:53)

    Adrian [anonim]

    Mi-era simpatic omul ăsta dar văd că o ia pe arătură. De la 10000 de simpatizanţi pe Facebook până la pragul minim de intrare în parlament e cale lungă. Mult succes dar cred că ar trebui să mai coboare din când în când şi pe Pământ să nu rămână numai pe reţele de socializare. Pe Hi5 câţi are, dar pe MySpace, dar pe....?
    70% din cei care au cont pe Facebook nu se vor duce la vot data viitoare dar 60% din cei care nu au cont se vor duce sigur iar oamenii ăia stau şi cască gura la TV.
    Pe de altă parte ce înseamnă cel mai simpatizat politician şi mai mult decât atât ce a făcut omul ăsta în politică în afară de 0.62% la ultimele alegeri? La ce se pricepe el mai exact în afară de trăit verde (are maşină electrică, economiseşte curent... )?
    • -1 (1 vot)    
      verzii (Sâmbătă, 29 mai 2010, 8:27)

      silvia [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Sunt de acord cu cele afirmate. Trebuie ca acest ex candidat sa aiba grija sa nu-si schimbe culoarea ,din verde in rosu ,de ciuda ca nu -si realizeaza visul de marire.
  • -1 (13 voturi)    
    Vax albina (Vineri, 28 mai 2010, 16:01)

    dobrica [anonim]

    Atunci de alegeri l-am adaugat de amic si nu mi-a raspuns, l-am votat dar imi pare enorm de rau, s-a aliat cu Geoana si psd-eaua, sa-i fie rusine! Inainte de primul tur nu a specificat ca are simpatie pt. Iliescu, desi trebuia sa-mi dau seama ca ecologistii sunt infestati de stalinisti, maoisti si anarhisti. Chiar ar trebui sa apara si organizatii ecologiste de dreapta sau extrema dreapta.
    • -3 (5 voturi)    
      Ma intreb.... (Vineri, 28 mai 2010, 16:39)

      tzuptzup [anonim] i-a raspuns lui dobrica

      O organizatie ecologista de extrema dreapta din Romania ar planta prin parcuri unguri si tigani. Haha!...
    • +1 (1 vot)    
      unii nu vad decat comunisti (Sâmbătă, 29 mai 2010, 0:23)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui dobrica

      amice, vezi-ti de treaba, aia cu alierea psd a fost o infestare chiar de la niste indivizi care au dorit sa se infiltreze in Partidul Verde pentru a-l deturna si apoi au fost dati afara.

      http://remuscernea.ro/2009/11/comunicat-–-publicarea-unor-informatii-false-si-neverificate-privind-partidul-verde/

      Sau vrei sa spui ca Basescu e un minunat lider care vrea binele tarii, cand Boc arunca cu tehnca Goering si zice ca reducerea salriilor si a pensiilro tine de siguranta nationala?
  • -2 (12 voturi)    
    Pro-Basescu (Vineri, 28 mai 2010, 16:12)

    olteanu [anonim]

    Basescu este politicianul care a ales sa guverneze bine si dificil, oricine poate guverna cheltuind si aruncand cu banii, nu-i usor aduci tara la un echilibru bugetar, daca cei care au fost inainte au risipit si dat salarii si subventii in nestire ca sa atraga simpatia celor multi dar ....
  • -1 (11 voturi)    
    Facebook (Vineri, 28 mai 2010, 16:13)

    Ella [anonim]

    Cred ca sunt cel putin 3 luni de cand am dat click pe "adauga ca prieten" la Traian Basescu si nu am primit raspuns. Cred ca presedintele nu are atata timp ca Remus Cernea sa-si administreze pagina de pe Facebook. Cifra de sustinatori nu este indicativa pentru RC raportata la cifra de sustinatori ai lui TB tocmai din acest motiv. Unii sunt pe Facebook numai ca sa se laude cu astfel de cifre cum este si Crin.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu stii sa folosesti Facebook (Duminică, 30 mai 2010, 0:20)

      Cezar [anonim] i-a raspuns lui Ella

      Exista o diferenta intre un cont personal si un cont oficial al unei personalitati. Acesta din urma nu este de fapt un cont, ci se numeste pagina. Si pentru a deveni fanul unei pagini nu trebuie sa primesti nici un accept.
      Un cont personal nu poate sa treaca de limita maxima de 5000 de prieteni.
      Ma indoiesc ca acel cont a lui T Basescu este unul oficial.
      Incearca sa vezi:
      http://www.facebook.com/remus.cernea

      Apropo, pagina oficial a lui TB este asta:
      http://www.facebook.com/TBasescu
  • +6 (6 voturi)    
    Facebook (Vineri, 28 mai 2010, 16:21)

    Unholy [utilizator]

    Alta optiune de a se face auzit nu prea are. Cum nu controleaza nici un trust media, stirile ce apar despre Verzi sunt doar sa-i puna intr-o lumina penibila, astfel incat sa nu fie luati in serios. Incearca si ei sa iasa in evidenta... sa stie lumea ca exista! A gafat la inceput, e ceva normal din lipsa de experienta, dar din greseli se invata. Urmariti scurta lui aparitie de la iRealitatea Sibiu, de ieri, unde a reusit sa-si expuna putin din idei, cu toate intrebarile puerile ale prezentatorului chel. (cred ca era invidios pe pleata lui Remus). Uite aici link: http://webtv.realitatea.net/emisiunilocale/sibiul-in-realitate-27-05-2010
    Numai bine!
  • +6 (12 voturi)    
    ... (Vineri, 28 mai 2010, 16:43)

    stefan [anonim]

    cu simpatizantii de pe facebook sau nu, omul a demonstrat ca are o cultura politica mult mai bogata decat multe din actualele parasute de la conducere.zicea un "profesor" mai sus ca nu are realziari.pai cum sa aiba bai marlane cand romanii au fost incompetenti si i-au votat pe altii pt putere?
    ca si actor politic trebuie sa ai si beneficiul unui bazin electoral cu o minima cultura politica.romanii nu fac parte din aceasta categorie.
    a zis si oprescu ca e revelatie si are dreptate.si pe langa asta nu e fals.daca era se tundea.
    in 2012 o sa il votez , cu partid verde sau fara.
  • +3 (7 voturi)    
    Cernea (Vineri, 28 mai 2010, 16:53)

    unu [anonim]

    Bravo Cernea ! Esti cel mai tare !


    pa facebook :p
  • -1 (11 voturi)    
    inainte sa-l votam sa vedem de cine e sprijinit (Vineri, 28 mai 2010, 17:03)

    nemo [anonim]

    Chiar daca sunt ecologist nu l-as vota pe Remus Cernea dupa cum nu l-as vota nici pe Daniel Cohn-Bendit la alegeri in Franta sau in Germania. Care este ideologia verzilor ? Foarte simplu, e ideologia din "mai 1968" care in afara de "il est interdit d'interdire" nu propunea nimic constructiv : liberalizam drogurile si sexualitatea (unii mergeau destul de departe, pana la apologia pedofiliei !). Daca vreti sa stiti cine sunt verzii studiati putin biografia lui Cohn-Bendit !
    Nu ca as fi ultra-conservator in materie de moravuri, dar mie se pare ca poti fi ecologist fara a fi un propagandist al casatoriilor gay sau al liberalizarii drogurilor.
  • -2 (10 voturi)    
    Repet... ce il recomanda ? (Vineri, 28 mai 2010, 17:24)

    Radu [anonim]

    Citesc reperele biografice ale dlui Remus Cernea si vad doar limbaj de lemn: numeroase demonstratii, numeroase realizari, numeroase luari de pozitie. Nimic concret... Ce valoare a adus el societatii?
    Nu mai este neaparat tanar, la aproape 40 de ani trebuie sa se vada ceva dupa tine, nu sa treci ca si gasca prin apa. Ce il recomanda ca sa am incredere in el?
    La repere biografice importante scoate in fata niste "realizari" pe care un student silitor din anul 2 sau 3 nici macar nu le-ar mai trece in CV. Si el, in 36 de ani iese in fata cu eseuri demne de "Casa Pionierilor".
    Un oarecare ratat in viata, vrea sa ocupe un loc caldut bazat pe naivitatea unor oameni care cauta tot timpul raul cel mai mic.
    Oare Romania chiar nu merita nimic bun, numai rele mai mici?
  • 0 (6 voturi)    
    il recomanda... (Vineri, 28 mai 2010, 18:11)

    stefan [anonim]

    ...discursul politic.are o claritate in discurs pe care nu o vezi foarte des.e obiectiv in relevarea problemelor cat si in in prezentarea de solutii.nu are experienta dinozaurilor prezenti la guvernare dar si-o va face daca il ajuta electoratul.Romania nu are foarte multe alternative din punct de vedere al doctrinelor.el ar putea fi una.fapul ca are partidul lui (ecologic cum e) este o chestiune relativa.sunt slabe sanse sa ajunga un paritd ecologic la gunvernare cum e pd-l-ul la noi.dar ca si comunicator prezinta potential si cred ca poate aduna valori noi care , sa speram, vor socoate in urmatorii x ani, tara din mocirla comunista si corupta inc are este.
    • +1 (3 voturi)    
      Sa-l votam ? (Vineri, 28 mai 2010, 18:27)

      mike [anonim] i-a raspuns lui stefan

      la ce ? sunt cumva alegeri si eu n-am aflat ? 10.000 de sustinatori ? De unde reiese? Oricum destul pentru a castiga o primarie de comuna mai mare. E totusi un inceput .
  • +1 (3 voturi)    
    catre radu (Vineri, 28 mai 2010, 20:05)

    stefan [anonim]

    "naivitatea unor oameni care cauta tot timpul raul cel mai mic"??
    ai o problema in evaluare realitatii..da, ideal ar fi sa avem atlernative maibune, sa avem o traditie politica care implica loialitatea fata de o doctrina pe viata,absenta coruptiei si a baietilor destepti.
    dar traim intr-o tara demna de mila prietene!!
    Cernea nu e o somitate in politica dar cel putin reprezinta o mica fereastra catre sansa unei clase politice mai corecta si mai capabila.
    daca tu esti multumit cu actuala situatie (facand abstractie de criza globala) sau cu ce se intampla de 20 de ani incoace e problema ta , inseamna ca esti masochist.dar e dreptul meu si al fiecaruia sa speram in sanse reale de progres in domeniul poitic.daca Cernea va dezamagi nu va fi o noutate , insa intr-o tara in care coruptia este inca un cancer incurabil , ne agatam sio\ dea ceasta speranta , cat de mica o fi ea.
  • -2 (4 voturi)    
    Clovn... (Vineri, 28 mai 2010, 22:49)

    sto [anonim]

    Esti un clovn, si nimic mai mult, Cernea. Atit.
  • +2 (4 voturi)    
    PARTIDUL VERDE (Vineri, 28 mai 2010, 22:58)

    Prebu [utilizator]

    Tipul e valoros. L-am urmarit la cateva conferinte si nu se compara cu Basescu, Geoana sau Antonescu. De smecherii astia cu cravata care mint atat de frumos incat si ei cred m-am saturat. Tara a ajuns in situatia asta si datorita prejudecatilor si inculturii noastre. La urmatoarele alegeri am sa votez Partidul Verde si Remus Cernea!
  • -2 (4 voturi)    
    minti, remus cernea (Vineri, 28 mai 2010, 23:23)

    bogdan [anonim]

    ai 10.000 de fani pe fb doar pentru ca ai facut spam. numai eu am fost invitat de 8 ori sa devin fan!
    • +2 (2 voturi)    
      Prietenii tai il plac pe Remus! (Duminică, 30 mai 2010, 0:24)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Remus nu face spam. Tu ai fost invitat sa devii fan de prietenii tai de pe Facebook. Nu ai fost invitat niciodata de catre Remus. E problema ta daca ai multi prieteni care il sustin pe Remus :)
      Oricum, dai dovada de ignoranta (nu stii cum functioneaza Facebook), dar macar te revansezi prin faptul ca stii sa iti alegi prietenii dintre oamenii inteligenti (care il sustin pe Remus)
  • 0 (2 voturi)    
    Mda (Vineri, 28 mai 2010, 23:34)

    Lilith [anonim]

    Mie chiar imi place Cernea, insa mi se pare penibila declaratia asta.
    Este perfect normal sa aiba mai multi 'adepti' pe facebook decat gigeii ceilalti pentru ca electoratului lui este de asa natura, dar in mod real chestia asta nu inseamna nimic si orice om politic ar trebui sa stie asta. In plus nu cred ca este vreun concurs pe tema asta. Tot la alegeri pe foita se alege totul.
    Eu sunt dezamagita de declaratia asta :(
  • -1 (1 vot)    
    referitor la cele spuse de dl.Cernea (Duminică, 30 mai 2010, 0:31)

    anonim [anonim]

    sint de acord;sinteti cel mai simpatizat doar in miscarea face-n bot
  • 0 (2 voturi)    
    22 de milioane de R.C. (Duminică, 30 mai 2010, 5:57)

    hotnewsfil [utilizator]

    Remua Cernea are suficienta experienta 'Facebook' pentru a fi un stralucit presedinte al tarii.
    Daca ar fi sa il comparam cu Traian Basescu, iese in evidenta faptul ca R.C. are un par mult mai bogat decat T.B.
    In toate privintele, R.C. se situeaza mult deasupra pamanteanului T.B.
    Intre cei doi, este o diferenta ca intre cer si pamant.
    R.C. pare sa fie un om serios. Are si cont pe Facebook!
    T.B. nici nu stie ce e aia 'lume virtuala'.
    Cei ce afirma ca R.C. ar avea buricul prea 'Verde' pentru a fi presedinte de tara, nu pot sa vada ce are in cap acest mare spirit.
    Romania ar fi departe, inaintea tuturor, daca ar avea 22 de milioane de R.C.
  • 0 (0 voturi)    
    UITE SI UN PARTID ONLINE (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 23:09)

    PRO [anonim]

    ITI VOTEZI SINGUR LEGILE SI ASA MACAR E SIGUR CA CE AI VOTAT SE VA REALIZA. IL GASESTI AICI:

    http://www.partidulro.info/


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi