Adriean Videanu: Dezastrul in Romania a inceput in 2007, in timpul guvernului Tariceanu, sustinut prin santaj de PSD

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 27 mai 2010, 12:37 Actualitate | Politic

Dezastrul in Romania a inceput in 2007, cand guvernul PNL, sustinut pe baza de santaj de PSD, a angajat un adevarat "dezmat" al cheltuielilor bugetare, alocate consumului, si nu dezvoltarii economice, crede ministrul Economiei, Adriean Videanu.

Majorarile succesive de salarii si de pensii sunt "rodul unei guvernari de santaj PNL - PSD, cu un program de guvernare de dreapta si masuri de stanga in Parlament, pe care PSD le-a facut dupa bunul plac, fara sa-si asume responsabilitatea", a spus el, intr-o conferinta de presa.

Ministrul a incercat din nou sa argumenteze ca Guvernul Boc trebuie sa ia acum masuri dure de austeritate pentru a corecta cheltuielile angajate de executivul condus de Tariceanu.

Argumentele lui Videanu:
  • In perioada 2007-2008, s-au angajat in sectorul public 135.000 de oameni si au fost create aproape 80.000 de posturi care nu au fost insa ocupate, dar au fost folosite pentru crearea de sporuri si prime
  • Sporurile de natura salariala au crescut in 2008 fata de 2006 cu 76%, in conditiile in care salariul de baza s-a majorat cu 63%
  • Punctul de pensie s-a majorat succesiv din septembrie 2007, dublandu-se practic
  • Cheltuielile de personal au crescut cu 65%
  • Cheltuielile cu asistenta sociala au crescut 75%
  • Cheltuielile cu pensiile s-au majorat cu 84%
  • In 2008, cheltuielile de personal plus cele pentru asistenta sociala reprezentau intregul buget al Romaniei din 2006
"Nenorocirea face ca acest dezmat nu s-a limitat la 2007-2008, ci a devenit un dezmat structural, care a trebuit sa fie preluat de actuala guvernare", a precizat Videanu, in conditiile in care, sustine el, cheltuielile angajate de Cabinetul Tariceanu au trebuit sa fie aplicate de Guvernul Boc.

In aceste conditii, actualului Guvernu nu-i ramane decat o singura solutie: restructurarea cheltuielilor publice si un program alternativ de relansare economica, a adaugat ministrul Economiei, in conditiile in care acceptarea variantei propuse de FMI - TVA de 24%, cota unica de 20%, reduceri de salarii in sectorul public de 20% - ar fi insemnat de fapt o reducere salariala de 29%, fara a lua in calcul spirala inflationista.

El a respins propunerea privind reintroducerea impozitarii progresive, care nu ar face decat sa "aduca in economia subterana toate acele salarii mari pe care le-am scos prin introducerea cotei unice".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2903 vizualizari

  • +1 (37 voturi)    
    Si totusi... (Joi, 27 mai 2010, 11:40)

    Costache2009 [utilizator]

    ... in Bucuresti iar se schimba bordurile abia cimentate! Vindeanu rulz!
    • +4 (38 voturi)    
      raspuns (Joi, 27 mai 2010, 11:45)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      E bine cand stii numai una. Nu te mai incurci sa gandesti . Repeti ce-au zis altii si sigur ai pe cineva de partea ta.
      • +7 (19 voturi)    
        bine ca am identificat vinovatul (Joi, 27 mai 2010, 13:17)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui dorin bretan

        eu propun o noua lege a lustratiei. ca sa nu mai intre niciodata la guvernare tariceanu si sleahta lui de hoti si tradatori de neam si tara. iar pentru nastase si sleahta pesedista sa se aplice actuala lege a lustratiei.
        iar pe felix motanul, care a furat banii lui ceausescu, sa-l tragem in teapa in piata victoriei.
        huooo, tradatorilor de neam si tara
        • -1 (5 voturi)    
          corect! (Joi, 27 mai 2010, 15:12)

          fpanait1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          sa ramana pt toata viata zeus ca tatuc al tarii!
        • +2 (6 voturi)    
          Bun... (Joi, 27 mai 2010, 17:03)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Si ce facem cu Basescu, Udrea, Videanu, Berceanu, Blaga, Oltean, Vladescu si sleahta lor de hoti...?
          De ei cum scapam? Pt ca daca toti cei enumerati de tine intra la categoria "tradatori", atunci si cei enumerati de mine sunt tot acolo.
          Any ideas?
          Sau doar ne exprimam simpatiile politice pe-aici?
    • +5 (29 voturi)    
      re: (Joi, 27 mai 2010, 12:49)

      re: [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      S-a gasit cine sa vorbeasca, dl bordura, ar trebui sa intre un pic fiscul in averile demnitarilor, sa le ia la puricat si ceea ce nu se poate justifica sa se confiste.
      • +1 (3 voturi)    
        oare? (Vineri, 28 mai 2010, 2:06)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui re:

        pai videanu a fost verificat de curtea de conturi (mda, aia condusa de vacaroiu) si n-au gasit nimic ilegal in bordurile puse de el.. desi au gasit o gramada de probleme la firmele capusa pesediste.. delta acm, mari vila...
        povestea a ramas doar in 'folclorul de postaci'...
    • +12 (12 voturi)    
      S/a furat mereu! (Joi, 27 mai 2010, 13:01)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      Uita/te acum la opãrescu al tau, cum pune lampase pe strada, pac 4.000.000 euro, pune plastice la intersectii, pac 8.000.000 euro.
      Astea costache de ce nu le vezi?
      Au furat toti, dar taticii lor, ai tuturor sunt pesede, pece, penele, si abia la urma pedele.
      Asta nu in seamna ca sunt mai putin hoti, dar una este sa furi cu degetarul si alta cu basculantele - ca tot aduc pesedeii probe cu basculanta intr/un portbagaj de logan.
      Asa ca lasa/ma cu limba ta de lemn!
    • +5 (15 voturi)    
      repetarea mama... (Joi, 27 mai 2010, 13:26)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      ai vreo dovada ca bordurile ce se pun acum in Bucuresti sunt puse de la firma lui Videanu?

      asa ca sa stim daca ai idee despre ce vorbesti.
      • -1 (3 voturi)    
        intreaba muncitorii detectivule (Joi, 27 mai 2010, 14:51)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui suca

        or sa-ti zica ei ca stii cum e, vestile "bune" se afla repede. Vrei dovezi?? Nu e nevoie, stai linistit, nu te acuz de nimic pe tine, doar ca esti lingau si sari in apararea idolului tau impotriva evidentelor. Si inca ceva. Eu am toata admiratia pentru Videanu. E un baiat foarte destept care a stiut sa faca foarte multi bani, dar asta nu inseamna ca-l idolatrizez si sa-i injur pe Vantu sau patriciu. Sunt toti o apa si-un pamant! Asta nu intelegi tu si d-aia faci parte din masa de maneva (azi a lui basescu, Ieri a lui Iliescu, maine a nu stiu cui ...)
        • +1 (3 voturi)    
          muncitorii??? (Joi, 27 mai 2010, 15:33)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          come on... asta este dovada ta?

          nu-s lingau, si-ncearca sa nu mai folosesti apelative de genul asta decat cu cine-ti permite. in momentul cand contraargumentul tau este ca eu sunt lingau s-a dus dracu tot comentariu tau. te alaturi tagmei care nu discuta pe argumente ci arunca cu noroi sa-si impuna parerea.

          nici eu nu-l suport pe videanu, dar nu asta este problema. are alte bube, dar pe asta n-o are. nu inca.
          crezi ca ne privau tembeliziunile lui felix si FNI de copii dupa contractele respective? est copil.

          masa de manevra este cea care acuza fara dovezi, din care faci si tu parte nu eu.

          cat a fost primar nu s-a cumparat nici macar o bordura de la firmele lui videanu. si se poate verifica foarte usor.
        • -2 (2 voturi)    
          Intreaba muncitorii ?!?!?!? (Joi, 27 mai 2010, 16:38)

          zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          Intreaba muncitorii ?!?!?!?
          :)))))
          Tare!

          Comentariu tipic de looser care nu stie decat sa dea din gura, a se vedea si admiratia pentru Videanu
    • +1 (7 voturi)    
      bai nene Videne... (Joi, 27 mai 2010, 13:29)

      srg1 [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      Asta am inteles. S-a repetat la nesfarsit treaba cu politica dezastruoasa inainte de PDL. Dar asta e un argument care se perimeaza. Apare foamea in popor si e nasol.
      Deci foarte util ar fi sa stim ce faceti 'mneavoastra ca sa obtinem crestere economica.
      Adica sa ne ziceti concret: uite bai contribuabililor, am luat masura 1, masura 2 etc.
      Gata, am inteles treaba cu mostenirea, da' sa stiti ca istoria nu iti da de mancare.
    • -1 (3 voturi)    
      acum (Joi, 27 mai 2010, 14:04)

      arlechino [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      Nu jefuiti pensiile din "Sistemul public de pensii". Acestea sunt formate prin Contributii de Asigurari Sociale si nu au nici o legatura cu Bugetul de Stat. Reducerea cheltuielilor bugetare se face prin micsorarea penensiilor la militari, parlamentari, diplomati, magistrati, angajati MAI s.a., care beneficiaza de pensii de la bugetul de stat, bani virati prin legea bugetului catre bugetele ministerelor in a caror subordine se afla. Asa sa bata Dumnezeu.
    • +2 (2 voturi)    
      nu e nicio noutate! (Joi, 27 mai 2010, 15:32)

      paula [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      pentru cine a fost si este in continuare conectat la realitatea politica! PNL si-a jucat toate cartile fara a avea macar o solutie pentru ceea ce aceasta ar insemnat pentru viitor! Boomul economic nu a fost decat o gaselnitza ce acoperea marile jafuri pe care le-a facut acea guvernare prin privatizari ilicite si inluentele politice acre erau la ele acasa pe atunci! si acum tot ei stau cel mai bine:in opozitie, contazicand si combatand actiunile guvernului Boc!
    • -1 (3 voturi)    
      dezastru (Joi, 27 mai 2010, 15:53)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

      Dezastru l-ati produs voi toti politicienii, prin lacomia si lipsa totala de morala. Nici unii nici altii nu sunteti mai breji!
      Aveti doua calitati ;manipulare prin minciuna a maselor si sifonarea pe toate caile a bugetului tarii.
      Puteti sa va puneti partidele in cui ca vom boicota viitoarele alegeri!
  • -7 (25 voturi)    
    Vindeanu asta... (Joi, 27 mai 2010, 12:03)

    Costache2009 [utilizator]

    ... minte convingator, se pare. Totusi, nu atat de convingator ca sefii si stapanii lui, Udrea si Basescu>
    • +1 (1 vot)    
      "se pare" sau esti sigur? (Vineri, 28 mai 2010, 2:09)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Costache2009

      executiile bugetare sunt publice pe net.. poti sa verifici daca minte. bineinteles, asta doar daca esti in stare sa faci niste impartiri...
  • +12 (26 voturi)    
    Asa este dezastrul a pornit in 2007!!! (Joi, 27 mai 2010, 12:43)

    maya [anonim]

    Foarte corect spus, Tariceanu cand a fost la guvernare sustinu de catre cei din PSD, au fost cei care provocat dezastru pe care il suportam noi toti acuma!! In acea perioada au sporit cheltuielile de personal, cu asistenta sociala, cheltuieliile cu pensii!!!
    • -3 (11 voturi)    
      Divina (Joi, 27 mai 2010, 12:16)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui maya

      Divina e Ceausescu astia niciodata. Ei sunt cei mai competenti si vor intra in istorie. Bineinteles ca vor intra in istorie ca cei mai prosti politicieni de dupa revolutie. Sper sa nu traiesc sa vad altii mai prosti.
      Si mama ta e divina, te-a conceput din greseala.
      • +1 (13 voturi)    
        evident (Joi, 27 mai 2010, 13:29)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        nu poti sa combati argumentele de mai sus dar in schimb poti sa arunci cu laturi.

        ce "noroc" avem noi ca mai exista si romani "dastepti" ca tine.
    • -1 (9 voturi)    
      tare tare de tot (Joi, 27 mai 2010, 13:50)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui maya

      bine.... probabil PSD a participat la falimentarea tarii alaturi de PNL.
      dar in 2008 cine i-a adus la guvernare si spunea ca ala a fost visul lui? :))))
      indiciu: incepe cu B
  • +15 (19 voturi)    
    Mda ... (Joi, 27 mai 2010, 12:47)

    yo [anonim]

    "Dezastrul in Romania a inceput in 2007 ..." si continua si in ziua de azi, poate si maine, cu toate schimbarile politice ...
    Buuuaaahhhh ...
    • +6 (12 voturi)    
      ce interesant (Joi, 27 mai 2010, 13:31)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui yo

      urmaresc de cateva zile evolutia voturilor pe comentarii si am vazut ceva interesant. pana pe la 4-5 pm cei care critica actualul guvern au plusuri. cum se face seara se inverseaza semnele.

      ce ne spune asta? cam asta fac bugetarii la servici, si privatii acasa.

      dar ora actuala, salariu mediu la stat depaseste salariu mediu de la privati.

      acum incep sa inteleg de ce... :)
      • -1 (5 voturi)    
        Eu cred ca este invers: (Joi, 27 mai 2010, 13:43)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        bugetarii sunt impotriva guvernului. Ceea ce spui tu ca bugetarii, in ACTUALELE conditii, sunt cu guvernul, mi se pare ilogic. Mai gandeste-te!
        • +4 (6 voturi)    
          totusi (Joi, 27 mai 2010, 13:51)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Audit

          mai citeste o data ce-am scris. ai inteles tu invers :)
          • -3 (5 voturi)    
            ar fi corect daca n-ar fi gresit (Joi, 27 mai 2010, 14:29)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            mai multe comentarii portocalii cu plus sunt dimineata. asta pentru ca seara pleaca oamenii de la birouri si termina si postacii portocalii programul. eu asa stiu, ca sulfina le-a facut program pana la 6. si sunt singurii care primesc salarii mai mari in perioada asta
  • 0 (16 voturi)    
    degeaba (Joi, 27 mai 2010, 12:49)

    dezastru [anonim]

    La militari, cei care nu au cotizat la fondul de pensii, nu li se vor reduce pensiile sub 3000 lei, pe cand unui inginer cu pensie de 1000 lei si unui taran cu pensie de 400 lei, se va reduce cu 15%. Cu aceasta nedreptate monstruasa PDL-ul va disparea de pe esichierul politic.E normal sa-si piarda si cea mai mica bruma de incredere. La alegerile locale nu va mai fi ales nici un primar PD-list. Adio fratilor PD-listi.
  • +11 (21 voturi)    
    Guvernul Tariceanu aspru criticat de catre FMI (Joi, 27 mai 2010, 12:51)

    RMN [anonim]

    Ce i se reproseaza Guvernului Tariceanu:

    - deficitul bugetar a crescut de la 1% in 2005 la 5% in 2008, in conditii de crestere economica de peste 6% pe an.

    - a cheltuit nejustificat, in special prin cresterea salariilor bugetarilor si a pensiilor.

    - a contribuit la cresterea inflatiei.

    - a redus capacitatea de manevra a noului guvern, in special datorita cresterii ponderii in PIB a cheltuielilor publice de la 32% la 37%, prin ratele de crestere nejustificate ale salariilor si ale pensiilor si prin cresterea numarului de angajati din domeniul public.

    Citeste continuarea si comenteaza pe blogul Jeopardy.
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-5816277-descifrarea-acordului-fmi.htm
  • -2 (22 voturi)    
    Ce gluma proasta (Joi, 27 mai 2010, 12:52)

    Catalin [anonim]

    Eu stiu ca in anii respectivi, din cauza intrarii in UE, a fost nevoie de crearea de noi institutii ale statului si ca atare de noi angajari.

    Eu mai stiu ca pe atunci traiam bine, ca nu aveam probleme in a gasi un loc de munca.

    Si mai stiu ca in acest moment majoritatea tarilor au iesit din recesiune in timp ce noi ne infundam in mocirla pana la gat.

    Si totul pentru a pastra un prostovan incompetent si setos de putere in fruntea statului.
    • +2 (10 voturi)    
      Stii gresit! (Joi, 27 mai 2010, 13:09)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      S-au creat unele dar trebuia sa dispara altele. Ceea ce nu s-a intamplat. Trebuia, de fapt, sa dispara mult mai multe decat cele create.
    • 0 (10 voturi)    
      PNL scrie pe fruntea ta (Joi, 27 mai 2010, 13:43)

      mike [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Din primul si ultimul punct reiese ca esti pnl-ist al doilea si al treilea punct sunt minciuni. N-are rost sa incerc sa-ti explic ca nimeni n-a iesit din recesiune, ca UE n-a cerut sute de mii de angajari cu salariati a caror sporuri si bonusuri le triplau veniturile.Din contra UE a cerut corelarea cresterilor salariale cu cresterea productivitatii. Si atunci (cu smecheria tipic romaneasca )am gasit formula sa-i pacalim mascand cresterile salariale in tot felul de sporuri si bonusuri
  • +1 (19 voturi)    
    ilustrul economist.... (Joi, 27 mai 2010, 12:53)

    Jacques Chirac [anonim]

    – Domnuele Videanu, se poate trai numai din salariu?
    – Nu stiu. Inca nu am incercat…
    • +2 (6 voturi)    
      Nu este vina lui (Joi, 27 mai 2010, 13:11)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Jacques Chirac

      ca sunt oameni care traiesc doar din salariu. Nimeni nu te impiedica sa faci ceva. Dar este mult mai comod sa stai pe margine, sa judeci, sa te uiti la televizor, sa joci table in parc, si alte activitati de genul acesta aducatoare de bani nu gluma!
      • +2 (4 voturi)    
        hmmmmmmmmmmmmmm (Joi, 27 mai 2010, 13:52)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        atata timp cat faci bani in mod corect e bine.
        dar tu vrei sa spui ca nenea videanu asa a facut banii?
  • +5 (17 voturi)    
    Videanu (Joi, 27 mai 2010, 12:54)

    Maria [anonim]

    Poate nu sunt eu o admiratoare a D-nului Videanu dar ii dau dreptate.Anul 2007 si 2008 au fost dezastruoase pentru Romania:casele si terenurile aveau preturi de neimaginat(cineva din America ,in aceea perioada,imi spunea ca se asteapta sa urmeze o catastrofa pentru cei care achizitioneaza in aceea perioada),serviciile erau la preturi exagerate si fara calitate,bugetarii depaseau salariile celor de la mutinationale cu pozitii importante;nu se mai punea pret pe oamenii profesionisti etc.Anticipam deja ce va urma....
  • -1 (21 voturi)    
    dezastrul (Joi, 27 mai 2010, 12:54)

    Stefania [anonim]

    dezastrul cred ca a inceput in 2005 de cind a inceput VIDEANU borduriada. Se puneau borduri cite doua rinduri si pe trotuare.....asta parca e in campanie electorala.. discursuri tipice de partid...
    • +1 (7 voturi)    
      Hai ca esti simpatic(a)?! (Joi, 27 mai 2010, 13:35)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Stefania

      Sa uitam de Bombonel care a dat spuna eindustriei romanesti mafiei kgb-iste pe degeaba? Dar, de cetateanul Dinu Patriciu, aloas "Patuirca" care nu a platit niciun impozit statului roman pentru vanzarea petromidia si neplata datoriei de 600 mil. USD? te impiedici de borduri? Asa si bolsevicii, tactica bine cunoscuta, dau exemple minore ca sa ascunda marele rau. ce scoala aveti micilor bolsevici, discipoli ai lui Iliescu?!
      • 0 (4 voturi)    
        Impozit (Joi, 27 mai 2010, 13:21)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

        Ia zi inteligentule tu cand vinzi ceva platesti impozit? Daca-ti vinzi masina platesti impozit pe vanzare? Ia lumineaza-ne matale ca vad ca esti foarte inteligent.
        Zecile de miliarde varsate la bugetul de stat de-a-lungul anilor nu se socotesc?
        • 0 (2 voturi)    
          De ce sari in sus, inteligentule.... (Joi, 27 mai 2010, 15:04)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          cand mentionez un escroc de ultima speta precum Patriciu? Esti in solda lui? A luat cu ceteva zeci de milioane de dolari doua rafinarii, prin coruptie si rapt (poate imi explici si mie de unde a avut acesti bani?) si a vandut Petromidia cu miliarde. Petromidia, un activ al statului roman la care am avut toti o contributie. Acest mare "patriot" roman nu vrea nici macar datoriile restante sa le plateasca, le-a aruncat in curtea kazahilor. Ar trebui statul roman sa oblige pe acesti indivizi sa plateasca, pentru ca sunt banii de pensii. Care miliarde varsate, alea au fost accize, adica tot din banii romanilor? Nu a avut bunul simt sa plateasca nici datorie.
          In privinta impozitarii tranzactiei, de ce nu tine banii in Romania sa-i fie perceput impozitul corespunzator. la asta m-am referit, inteligentule petrolist!
      • 0 (4 voturi)    
        amice esti .... (Joi, 27 mai 2010, 14:59)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        Tu ai facut vreodata, in viata asta, ceva cu mintea ta?? Eu nu cred! Sincer!
        Ce treaba are Patriciu ca sa plateasca nu stiu ce datorii ale Rompetrol?? Alea s-au scazut din pretul de vanzare, cateva sute de milioane din miliardele cu care s-a vandut. Daca guvernul n-are mijloace sa-i contranga pe kazahi e problema lor, nu a lui Patriciu, care nu mai are nicio actiune la firma aia. Nu inteleg de ce o tot dati inainte cu asta, pai daca n-ati fost pe la scoala acu' recuperati stand pe chat???
  • 0 (8 voturi)    
    LIpseste ceva (Joi, 27 mai 2010, 12:58)

    Costi [anonim]

    Lipseste planul statului pentru a si creea resurse din care sa sustina caracterul de stat social .
    Statul trebuie sa renationalizeze resurse care sa-i asigure venituri din care sa intretina cei 6 milioane de asistati social.Statul trebuie sa isi reduca costurile pentru propria functionare. Statul isi cumpara propiile resurse de la privatizati .
    • +4 (4 voturi)    
      De ce trebuie sa avem stat social? (Joi, 27 mai 2010, 13:12)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Costi

      Ce vrei sa spui?
      Trebuie sa avem stat minimal nu social.
      • -1 (3 voturi)    
        Asa scrie in Constitutie (Joi, 27 mai 2010, 13:47)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui Audit

        CONSTITUŢIA ROMÂNIEI
        TITLUL I
        Principii generale

        Statul român ARTICOLUL 1
        (1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.
        (2) Forma de guvernământ a statului român este republica.

        (3) România este stat de drept, democratic şi social, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradiţiilor democratice ale poporului român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt garantate.
        • 0 (0 voturi)    
          In Constituie scrie si (Vineri, 28 mai 2010, 9:42)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Costi

          "în spiritul tradiţiilor democratice ale poporului român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt garantate" si?
          Iar ceea ce a fost in decembrie "89 este denumit revolutie. Si? Iliescu ce zice?
  • -1 (5 voturi)    
    Cine era președinte atunci ? (Joi, 27 mai 2010, 13:07)

    ixulescovici [anonim]

    Cine a numit prim-ministrul din acea perioadă?
  • +4 (6 voturi)    
    Perfect adevarat! (Joi, 27 mai 2010, 13:07)

    Audit [utilizator]

    Ceea ce s-a intamplat atunci: angajari in sistemul bugetar, marirea nesustinuta a salariilor si pensiilor, devalizarea bugetului de stst (PRIVATIZARE BCR???) a fost atac la siguranta nationala! Ceea ce va reprosez eu voua este ca din ianuarie 2010 NU ATI LUAT MASURI. Nu vorbesc in 2009 cand nu am avut guvern (pe cel cu PSD nu-l pun la socoteala ca ei si-ar fi dorit sa se mearga pe acelasi tipic cand erau parteneri cu PNL). Dupa alegeri, trebuia sa aveti o baza de date cu numar salariati administratie centrala si locala, numar ajutoare, etc. iar din ianuarie actionat. Ati lasat sa treaca 5 luni inutil. Aici ati gresit. Blaga a dormit linistit in conditiile in care ACOLO sunt sumele ce se cheltuie pe salarii nu in ministere.
  • +1 (5 voturi)    
    asa si? (Joi, 27 mai 2010, 13:08)

    io [anonim]

    Fix mi se rupe cine a inceput dezastrul. Intrebarea e: poti tu sa faci ceva sau nu?
  • +5 (7 voturi)    
    2008, Vosganian: Isărescu să nu mai comenteze (Joi, 27 mai 2010, 13:11)

    2007-2008 SE INTOARCE [anonim]

    2008, Vosganian: Isărescu să nu mai comenteze

    GANDUL, 27 FEBRUARIE 2008

    de Victor ROTARIU
    Vosganian nu mai vrea sfaturi de la BNR
    Ministrul Finanţelor, Varujan Vosganian, a lansat ieri un atac foarte dur la adresa lui Mugur Isărescu, spunând că nu mai vrea să primească sfaturi din partea guvernatorului BNR. Ieşirea lui Vosganian a venit ca o replică la declaraţia lui Isărescu, conform căreia guvernul ar trebui să fie mult mai atent în dirijarea economiei.
    “Atunci când ministrul Finanţelor, odată ales în funcţie, preia realitatea şi arată naţiunii că trebuie restructurate cheltuielile, că trebuie introduse criterii de eficienţă, nu e în regulă ca guvernatorul, în loc să spună «da», sunt de acord să menţioneze că structura nu este bună”, a declarat ieri Vosganian, în cadrul unei emisiuni televizate.
    La sfârşitul anului trecut, Mugur Isărescu a atras atenţia Guvernului că politica de a genera cheltuieli de stat în ultima lună a anului pentru a îndeplini bugetul este greşită. Isărescu a explicat atunci că lansarea pe piaţa monetară a unei sume atât de mari de bani (circa două mld. euro, n.r.) în luna decembrie a anului trecut duce la creşterea inflaţiei, ceea ce poate destabiliza mediul economic.

    Pericolul inflaţiei

    Guvernatorul BNR a atras atenţia că din cauza unei inflaţii prea mari, România ar putea amâna adoptarea euro ca monedă naţională în 2014, cum fusese programat iniţial.
  • -1 (5 voturi)    
    Asa, si...? (Joi, 27 mai 2010, 13:11)

    maxpayne [anonim]

    Din 2007 pana astazi am "schimbat" vreo trei guverne, si tot nu s-a rezolvat nimic. Sa vii dupa ani de zile sa spui ca tot cei dinainte sunt de vina da dovada de lipsa de argumente. Poate a inceput in 2007 dar s-a continuat cu buna stiinta si de atunci incoace. (Si) cu ajutorul dlui. Videanu...
  • -2 (6 voturi)    
    masura / antimasura (Joi, 27 mai 2010, 13:19)

    Radu [anonim]

    Stimate Domnule Videanu.
    Va rog, cu supusenie si din suflet , mai lasati-ne sa traim linistiti cu declaratiille dumneavoastra pline de invatatura , si incercarile de a ne convinge ca pamintul se invarte in sens invers, cind toata lumea din Romania stie acum cine sunteti si ca nu va pute respiratia .
    Eforturile dumitale de a schimba ce gindesc oamenii despre dumneata , gasca , camarila, haita pusa pe capatuiala prin stapinirea ciolanului citigat mintind tot poporul fara jena , sunt egale cu zero. Daca ai face penitenta in pielea goala pe trotuar in fata guvernului , nimeni nu te-ar crede , doar cite un ciine s-ar urina din cind in cind pe dumneata.
    Gata s-a terminat cu partidul dumneavostra si asta din vina dumneavostra cu tot cu doamna Udrea , colegul de afaceri Bercovici, Blaga, .... , daca mai era cineva care va mai accepta cat de cit credibilitatea, acum de doua zile, acum totul s-a sfarsit.
    Dati-va un procent de credibilitate si incredere publica pentru PNL si cere-ti si parerea celor din strada .va veti ingrozi constatind ca ati distrus un partid politic si va va veni sa va sinucide-ti .
    Acum urmeaza ca toti cei napastuiti de voi prin masurile luate, (a se citii ce declatii inaite de alegeri) sa aiba suficienta vointa si sa semneze ca se doresc un Referendum national
    Intrebarile puse sa fie simple :
    Il mai doriti ca presedinte pe domnul "Sa traiti bine"
    Mai doriti sa conduca tara guvernul Boc si gasca lui de "specialisti" -intre care figurati si dumneavoastra
    Doriti alegeri anticipate .
    Ei bine daca partidele politice, patronatele, sindicatele, asociatiile de pensionari, ONG-urile ., pina si biserica vor incepe sa stringa semnaturi pentru o astfel de miscare si la greva generala se va striga " Referendum-Alegeri anticipate" veti sti cu certitudine unde va aflati.
  • -1 (5 voturi)    
    Cine e presedinte din 2007? (Joi, 27 mai 2010, 13:25)

    vio [anonim]

    Cine a girat si promulgat toate acele "mariri".


    Si daca a fosta sa, nimic nu l-a oprit pe Videanu sa actioneze inca de acum 6 luni! In afara de premii si tichete pentru subordonatii sai - bugetari! - ce a mai facut?
  • -1 (5 voturi)    
    ce nesimtit... (Joi, 27 mai 2010, 13:27)

    geo12 [utilizator]

    nu neg afirmatiile, dar, nea vindeanule, tu nu ai profitat deloc de dezastrul inceput in 2007 si continuat in zilele noastre ? borduri, marmura, terenuri concesionate cu 100 de euro pe an... ? cum poti sa critici tu o situatie din care ai furat cat ai putut ? si in plus, de cand este PDL-ul la guvernare? acum, dintr-o data v-ati amintit de criza? ce ati facut pana acum? ati amanat masurile anticriza pt a iesi base prezident si acum tre sa taiati cu toporul... si inca ceva: nu cumva sub guvernarea voastra cheltuielile cu personalul si cele cu bunurile si serviciile au crescut????
  • -1 (5 voturi)    
    DE CE TIPA BASESCU LA NOI (Joi, 27 mai 2010, 13:32)

    IOAN [anonim]

    “Spânzuraţi-ne!!!” – scrisoare pe Net de Lt. col. (r) ing. Gheorghe Nedelcu

    Nu înţeleg de ce ţipă Băsescu la mine.
    De ce mă ameninţă că intră România în colaps.
    În ceea ce mă priveşte, ţara mi se pare în colaps dintodeauna. De când m-am născut.
    Comuniştii, nu ştiu cum se făcea, dar nu se ajungeau fără să ne ia la contract porcul din coteţ. Erau stăpâni pe livada noastră, pe cazanul cu ţuică, pe orătăniile din bătătură.
    Pe capitalişti i-am primit cu bucurie generoasă, aproape nefirească.
    Trezirea din reverie m-a dus în primul colaps. În dificultate a fost ţara şi la mica privatizare, şi la marea privatizare, şi după ce am scăpat de primul FMI, şi când duduia economia, şi când căutam luminiţa de la capătul tunelului, pe care văd că n-am mai găsit-o. Va fi fiind, probabil, lumânarea de la căpătâiul părinţilor şi bunilor noştri.
    Şi-acum aud că România se duce fix în faliment.
    Iar Traian Băsescu mă solicită să fiu solidară nu ştiu cu cine, să dau 25% din leafa mea, 15% din pensia mea.
    Mă uit la Băsescu şi nu seamănă a om aflat în criză. Nici Guvernul sau Parlamentul nu sunt în criză. Nici miile de hectare de vile nu-s crizate.
    Dar, defectul meu, am avut ochi de văzut şi urechi de auzit.
    - Da. Aparatul de stat este uriaş. Dar nu populaţia l-a făcut uriaş.
    Voi, clasa politică, l-aţi transformat în monstru.
    - Dacă există un monstru care căpuşează mediul privat, acela nu este profesorul, doctorul, inginerul, funcţionarul public; monstrul care a încălecat ţara asta sunteţi voi, clasa politică. Şi pentru că sunteţi la putere peste tot, voi, PDL, sunteţi grasul care l-a încălecat pe slab! Cu contribuţia anterioară, în ordine procentelor de reprezentare în structurile politice, a PSD (30%), a PNL(15%), a UDMR (6%) etc… Aţi devastat România cum nici popoarele migratoare n-ar fi reuşit. Şi-apoi aţi călărit ţara, aţi luat-o sub asuprire. Nici nu mai poate respira, de câtă clientelă i-aţi vârât pe gât.
    - Aţi spart instituţiile statului nu pentru că aşa era necesar, ci pentru că vă
    • -1 (1 vot)    
      trist, dar adevarat ce spui (Joi, 27 mai 2010, 15:19)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui IOAN

      Ai perfecta dreptate. In timp ce comunistii ne luau mancarea de la gura sa plateasca datoriile externe, in numele libertatii (ceea ce s-a dovedit ulterior o prostie) acum, dupa 20 de ani, nu reusim sa iesim din tranzitie si vine cate-un bou care ne explica cine-i vinovatul, evident precedentul. Pai bine mai, cand era precedentul mi-a fost bine si a fost bine in toata lumea, iar acum ca e criza e criza si la noi si in toata lumea. Doar ca "umea"mai incearca sa-si ajute, sa-si protejete pe cat posibil cetatenii, pe cand noi vorbim cu cinism infometatului ca e mai bine sa nu manance. Asta pentru ca infometatul e prea zapacit sa-i arda o scatoalca, ca de explicatii suntem SATULI!
  • +2 (4 voturi)    
    2008: Tariceanu nu vrea lectii despre deficit (Joi, 27 mai 2010, 13:37)

    2007-2008 SE INTOARCE [anonim]

    Tariceanu nu vrea lectii de la Comisia Europeana pe tema deficitului bugetar

    29.01.2008

    Guvernul va utiliza la maximum plafonul deficitului bugetar de 3% din PIB si nu va renunta sa finanteze proiecte de dezvoltare a infrastructurii, a mediului si agriculturii, pentru a reduce decalajul dintre Romania si celelalte state membre ale UE, a declarat marti premierul Calin Popescu-Tariceanu, aratand ca nu accepta lectii pe aceasta tema din partea Comisiei Europene.
    "Ma intereseaza mai putin ce spun ei. Avem capacitatea sa gestionam deficitul, si voi merge tot timpul
    , pe cat ne putem permite, la maximum, pentru ca am interesul sa investim cat mai mult, nu cat mai putin, astfel ca nu ma sperie ca spune Comisia chestia asta. Toti vreti autostrazi, vrem un standard de viata
    ridicat, dezvoltare rurala, iar lucrurile astea nu se pot face cu nimic. Toate tarile europene au lucrat si cu deficite mai mari
    si nu s-a intamplat in final nicio nenorocire. Nu inseamna ca le depasim, dar sa nu ne tina lectii", a afirmat premierul.
    El a amintit ca, in pofida "tapajului " facut in 2005, cand Romania a renuntat la acordul cu Fondul Monetar International, autoritatile de la Bucuresti au demonstrat ca au capacitatea politica si administrativa sa gestioneze eficient fondurile publice.
    Pe de alta parte, ministrul Economiei si Finantelor, Varujan Vosganian, a anuntat tot marti ca Guvernul ar putea aproba, pana in martie, o rectificare de buget privind reducerea cheltuielilor, si va trimite Comisiei Europene o scrisoare cu o serie de masuri pentru a demonstra tinerea sub control a deficitului in 2008.
    Oficialul a explicat ca aceste masuri sunt necesare pentru a avea anumite rezerve prin care sa se inlature posibilele derapaje provenite din criza de pe pietele externe.

    http://www.realitatearomaneasca.ro/content.php?c=articole&id_categorie=4&articol_id=9270&p=16
  • -2 (4 voturi)    
    Ne crede imbecili (Joi, 27 mai 2010, 13:43)

    vio [anonim]

    Parca spunea ca gubvernul e slab la comunicare, ca toate mergeau si merg bine dar nu stie guvernul sa comunice acest lucru.

    Acum, vad ca guvernul se pricepe sa comunice ca ei n-au nicio vina, de parca ar fia juns ieri la putere.

    Las-ne, Bordurene!
  • +3 (3 voturi)    
    A gresit data... cu 17 ani (Joi, 27 mai 2010, 14:19)

    Cristin [anonim]

    Neah, eu cred ca "Dezastrul in Romania a inceput in" 1990 cand il loc de un partid comunist au inceput sa se formeze trei din aceeasi oameni, cei care nu se puteau misca "liber" in timpul fostului regim.
    Ca se invinovatesc unii pe altii, asta e gargara pentru stampile, au acelasi scop, aceeasi prieteni in lumea afacerilor si aceeasi metoda de operare.
    Iar voi, micii lor supusi, va dati cu plusuri, minusuri sau va incaierati dupa o bere de parca s-ar rezolva ceva cu asta sau v-ar ajuta cu ceva.
  • -2 (2 voturi)    
    Greaua mostenire (Joi, 27 mai 2010, 15:23)

    Mihai [anonim]

    Acelasi model, aceeasi vinovati, totdeauna cei de mai dinainte. Poate sunt suparati ca nu au impartit osul frateste sau nu au reusit sa bage mana prea adanc in borcan, cine stie.
    Dar de ce nu ne vorbeste despre masurile luate de ei, de guvernul Boc?
  • -3 (3 voturi)    
    Minciuni portocalii! (Joi, 27 mai 2010, 15:37)

    Radu [anonim]

    Videanu e un mincinos!Intre ianuarie 2007 si decembrie 2008 sunt doar 33,1 mii persoane in plus in administratie publica, ordine si aparare.Administratia publica o include si pe cea locala.Datoria publica la sfarsitul lui 2008 era de 109 miliarde RON (13,8% din PIB), iar in feb 2010 a ajuns la 155 miliarde (cca 30% din PIB).Boc a angajat inca 11.000 bugetari in 2009 (an de criza), iar cheltuielile cu salariile au crescut fata de 2008 cu peste 5 miliarde RON!Astea sunt cifre OFICIALE pe care le gasiti pe site-urile Min de finante si ale Institutului de statistica, nu in elucubratiile mafiotului din Videle.Rusine, mincinosule!
  • +1 (1 vot)    
    nerusinatilor! (Joi, 27 mai 2010, 18:58)

    romanica [anonim]

    PSD-ul sa dispara!
  • +1 (1 vot)    
    e adevarat (Joi, 27 mai 2010, 19:03)

    ionesco [anonim]

    Desi e adevarat ce spune ar trebui sa ne concentram sa facem ceva si sa nu mai aratam cu degetul. Poporul oricum pe ultimul vrea sa il linseze ca nu prea stie multe.
  • -2 (2 voturi)    
    Sunteti bolnavi la cap !!!! (Joi, 27 mai 2010, 21:52)

    lili [anonim]

    INCURABILI !!! Ar trebui sa va internati toti PDLeiii la Spitalul 9 sa va spele creierele, vi s-a indus ideeea asta de catre Dl Basescu si turuiti ca niste mori stricate acelasi lucru zi si noapte !!! Mai taceti o data si faceti ceva, ati dus Romania in FALIMENT, INCOMPETENTILOR !!!! Ati furat tot ce era de furat, mintiti de nu mai puteti, vai de guvernare voastra !! Sper ca romanii aia invocati toata ziua buna ziua de Dl Basescu si Dl Boc sa nu uite niciodata ce NU ATI FACUT la timp in 2009. Ati lalait-o din cauza alegerilor prezidentiale, ca sa castige Dl Basescu si azi Romania, gratie si iNCOMPETENTEI voastre e la buza dezastrului . Ati invocat articolul privind siguranta nationala pe care intr-adevar ati pus-o in PERICOL, in pericol e Romania de FALIMENT !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Guvernarea (Vineri, 28 mai 2010, 10:37)

    yoyo [anonim]

    E adevarat ca guveranarea PNL si PSD care ne-a fost prezentata intr-o lumina foarte roza de fapt avea o umbra foarte neagra si pe care o simtim acum, cheltuielile au fost mai mari decat veniturile, in consecinta...acum suferim.
  • 0 (0 voturi)    
    STIM TOTI CA POLITICIENII SUNT CEI MAI MARI HOTI!! (Vineri, 28 mai 2010, 13:32)

    Claudiu [anonim]

    Nu ma mai mira nimic, cand vine ceva negativ din Romania. Stim cu totii ca politicienii romani fura ca-n codru!!! Niciodata nu va fi bine in mandra noastra patrie!!!
  • 0 (0 voturi)    
    o fi, don adrieiean, (Sâmbătă, 29 mai 2010, 15:38)

    panfil flecaru [anonim]

    dar, pe bune, ai pus si mata cateva cazmale bune la adancirea lui (dezastrului, cica).
  • 0 (0 voturi)    
    - (Duminică, 30 mai 2010, 12:04)

    Vlad.Adrian [anonim]

    Dezastrul s-a intamplat in momentul in care PSD si PNL au ajuns la functii de conducere!
  • 0 (0 voturi)    
    Domnul Videanu (Duminică, 30 mai 2010, 20:31)

    M Andrei Iulian [anonim]

    Voi chiar mancati coji de seminte aruncate de Videanu?!Problema nu este numai a celor mentioanti de dansu ci chiar tot politicl din Romania , astia sunt copii lui Ceausescu mai oameni buni...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version