Crin Antonescu (PNL): Nu-mi donez salariul Guvernului ca mi-l fura

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 24 mai 2010, 19:10 Actualitate | Politic

Presedintele Partidului National Liberal, Crin Antonescu, a spus luni ca propunerea privind donarea salariilor demnitarilor intr-un fond de solidaritate este "demagogica si propagandistica", transmite Agerpres. Liderul liberal a spus ca nu-si va dona indemnizatia Guvernului pentru ca "i-o fura" si ca prefera sa ajute "un om necajit".

"Asta este o tema de propaganda si de demagogie, chiar josnica... Eu sunt de acord, din aceasta indemnizatie, sa ajut... un om necajit, dar ii dau banii in mana. Ce sa fac? Sa-i dau banii acestui Guvern? Nu dau, ca mi-i fura", a declarat Antonescu.

El a adaugat ca donarea indemnizatiilor de catre demnitari reprezinta o jignire la adresa cetatenilor. "Nu putem accepta sa fim jigniti, toti cetatenii romani, de conducatorii care sa vina sa ne spuna ca ne taie din pensii si salarii, ca n-au alte solutii, dar ca-si fac pomana de noi si ne dau un salariu de-al lor. Daca vor sa faca pomana si acceptam ideea de pomana, eu le propun altceva. De vreme ce-si dau tot salariul, inseamna ca au alte castiguri: sa dea acele castiguri si sa pastreze salariul", a spus liberalul.

Antonescu s-a declarat de acord cu reducerea cheltuielilor Parlamentului, desi considera ca acestea sunt nesemnificative fata de cheltuielile Guvernului.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

3135 vizualizari

  • -2 (42 voturi)    
    Pai are dreptate (Luni, 24 mai 2010, 18:32)

    Creator [utilizator]

    Din banii publici se alege mereu praful. De ce ai dona ceva unor hoti?
    • +19 (37 voturi)    
      ca bine zici.. (Luni, 24 mai 2010, 20:58)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Creator

      dar hai s-o punem si in practica.. crinulet cu absente 90% practic nu ia salariu, pt ca ala implica munca.. deci noi ii facem o donatie, nu?
      • +8 (10 voturi)    
        SALARIU-INDEMNIZATIE (Marţi, 25 mai 2010, 7:51)

        cris [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Crinut primeste indemnizatie de parlamentar. Indemnizatie nu este conditionata de prestarea unei activitati. de acea d-l chiuleste la 90% din sedinte. Daca s-ar aplica codul muncii si la la parlamentari (vezi fabula cainele si catelul) pana acum am fi ramas cu 10 parlamentari.
        Crinut primeste indemnizatia ca beneficiaza de democaratie , noi prostii o platim din salariu .
        • +2 (4 voturi)    
          gura pacatosului adevar graieste (Marţi, 25 mai 2010, 9:32)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui cris

          asa pacatos cum este el (fiind campion la chiul) eu cred ca graieste adevarul. se fura prea mult. cititi articolele din hotnews si kamikaze. ca fura si pnl atunci este iar adevarat. dar acum astia fura de la pensionari si de la medici, profesori, politisti, etc
    • +5 (19 voturi)    
      Si pe vremea (Luni, 24 mai 2010, 22:24)

      lsm [anonim] i-a raspuns lui Creator

      guvernului Tariceanu cine ne fura? Cumva PNL ????
    • +6 (10 voturi)    
      hm... (Luni, 24 mai 2010, 23:59)

      calin [anonim] i-a raspuns lui Creator

      Mai exact hotul ar urma sa doneze hotilor :).
  • +20 (34 voturi)    
    salariul nu il merita in primul rand (Luni, 24 mai 2010, 19:14)

    Lucian [anonim]

    Nici nu ar trebui sa aiba ce dona in primul rand, pentru ca era cel mai mare chiulangiu, nici nu trebuia sa primeasca salar..
    Sunt curios ce prezenta are si in ultima perioada, pentru ca pun pariu ca salar ia 100% + alte avantaje indemnizatii de cazare telefon masina etc , se poate verifica undeva asta?
  • +28 (34 voturi)    
    atunci (Luni, 24 mai 2010, 19:17)

    g [anonim]

    de ce sa mai platim noi taxe? ca si pe noi ne 'fura'.
    • +20 (24 voturi)    
      Cam tarziu... (Luni, 24 mai 2010, 19:33)

      Iario [anonim] i-a raspuns lui g

      te-ai prins!
    • +13 (25 voturi)    
      CaricaBombardon-Antonescu loveste din nou! (Luni, 24 mai 2010, 19:43)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui g

      partidul pafaristilor -botezat PNL -isi arata iar resursele nebanuite de garagata politica !
      cerem judecarea in regim de urgenta a principalilor responsabili al dezastrului Romaniei =Tariceanu si Vosganian , care au adus tara la sapa de lemn printro politica iresponsabila !
    • +13 (19 voturi)    
      pentru ca am votat (Luni, 24 mai 2010, 19:48)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui g

      pentru ca suntem prosti si ii votam
  • +15 (23 voturi)    
    ironic (Luni, 24 mai 2010, 19:20)

    george [anonim]

    Crin Antonescu nu isi doneaza salariul ca e si el politician...incearca sa fie ironic dar nu ii prea iese. Nici el nu e diferit fata de ceilalti. El e simpatic asa...dar nu prea are legatura cu politica:D
  • +4 (20 voturi)    
    Saracul de el,rau a ajuns. (Luni, 24 mai 2010, 19:25)

    cornel [anonim]

    Fara alte comentarii, eu ma consider inca un om normal.
  • +19 (29 voturi)    
    cine vb de demagogie? (Luni, 24 mai 2010, 19:26)

    marius [anonim]

    cine vb de demagogie? liderul demagogilor, Crin cel voinic!!!
  • +7 (15 voturi)    
    salarii de demnitari (Luni, 24 mai 2010, 19:27)

    silviu [anonim]

    Propunerea mea este: toti cei care semneaza angajamentul FMI sa doneze toate averile, afacerile, bunurile si sa traiasca doar cu media pensiei din Romania pe care ei o considera "de supravietuire". Cca. 1000 Ron pe luna. Orice guvern care ar vrea sa-i ia locul actualului sa faca la fel!
    • +3 (3 voturi)    
      genial (Marţi, 25 mai 2010, 9:13)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui silviu

      si uite asa 'orice guvern care ar vrea sa-i ia locul' va fi un guvern format din niste pomanagii care nu au nimic de pierdut si se vor bucura de initiativa ta geniala.. nici o obligatie, doar drepturi.. poate nu te-ai prins inca, dar in romania sunt milioane de pomanagii care prefera sa traiasca din ajutoare sociale, sub 1000 ron, decat sa munceasca...
      mai bine ai propune o lege desteapta care sa amendeze parlamentarii gargaragii care sunt prezenti la 10% din sedinte si atunci vizioneaza filmulete porno...
  • +7 (15 voturi)    
    Ori,..!.ori,...! (Luni, 24 mai 2010, 19:28)

    vali [anonim]

    ..."Or' se schimba totu', da' nu se modifica nimic...!
    Or' nu schimbam nimic, da' modificam in partile esentiale !...Am zis !..."
    ...Catavencule !...Liberal ai fost si pe timpul lu' nea Iancu Caragiale,...Liberal esti si-acu'!...
    ...Antonescule !!!...Esti absolut sigur ca nu-l ai pe
    Catavencu prin "Arborele Genealogic" al familiei tale?
  • +12 (20 voturi)    
    laudabila decizia (Luni, 24 mai 2010, 19:36)

    mihai [anonim]

    Poate i-a inchis robinetul Patriciu dupa ce a vazut in ce ratat a investit.Cum sa traiasca familia Antonescu dintr-un salariu de nimic al unui deputat in Parlamentul Romaniei(4,5 ,6 mii de euro) si dintr-un salariu de celebru eurodeputat (7,8 mii de euro)?Fiti intelegatori si lasati omul in pace!
  • +15 (23 voturi)    
    ..reduceti deplasarile, domnu'!! (Luni, 24 mai 2010, 19:39)

    kata70 [utilizator]

    antonescu e doar un alt pungas! atit! tocmai s-a intors din plimbari, ca doar nu era sa-si lase soatza singura la bruxelles..muma lor la toti..
  • +20 (26 voturi)    
    Un lider de partid (Luni, 24 mai 2010, 19:44)

    Anonim [anonim]

    care declara public ca scopul politicii este furtul.
    Si mai crede ca noi nu stim.
    Cu cat il aud mai des, cu atat imi dau seama ca el ca om, nu ca politician, mai mult de gestionar , magazioner de vechituri, nu-l duce capu.
    Asta e, fiecare cu ce-i da al de sus...
  • +17 (19 voturi)    
    asa o fi, (Luni, 24 mai 2010, 19:46)

    berenger [utilizator]

    dar nimic nu il opreste sa doneze banii unei fundatii private
  • +3 (15 voturi)    
    "sa dea acele castiguri si sa pastreze salariul" (Luni, 24 mai 2010, 19:51)

    Radu-Mihai [utilizator]

    "... sa dea acele castiguri si sa pastreze salariul"

    Nu imi place de el, da aici mi-a placut cum a pus punctul pe "i"! :))
  • +8 (16 voturi)    
    echipa fantastica (Luni, 24 mai 2010, 20:10)

    danandreipaval [utilizator]

    Face Crin cu Geoala si Iohanis...

    Pai domnule Crin voi toti cei care ii injurati pe ei, aia din guvern, alte javre de altfel, ar fi trebuit sa veniti de buna voie in fata si sa spuneti ca totul este aberant si ca un pensionar nu poate sa traiasca daca Boc ii ot ia din bani.
    Dar voi sunteti niste c-c-ti in ploaie ce tot din banii mei traiti.
    Ca parlamentar esti/sau ar trebui sa fii primul care renunta la malai pana la un nivel normal, rezonabil....

    Aaaaa, dar draga Crinutz tot voi sunteti cei care se cam urineaza pe noi prostimea dupa ce NOI cei multi am hotarat ca vrem DOAR 300 de somnambuli si nu 471.

    Lasa Crin ca vor mai veni ele cateva alegeri si va mai aplicam noi o stampila... acolo unde trebuie.
    • +4 (12 voturi)    
      Nu avem pe cine alege (Luni, 24 mai 2010, 20:29)

      karenina [anonim] i-a raspuns lui danandreipaval

      Tragedia cea mare este ca nu avem pe cine alege. Toti sunt la fel.
      • +5 (11 voturi)    
        Toti... (Luni, 24 mai 2010, 21:41)

        Iario [anonim] i-a raspuns lui karenina

        suntem la fel. Nu sunt decat imaginea noastra in oglinda.
  • +1 (9 voturi)    
    Reducerea salariilor si pensiilor=FURACIUNE (Luni, 24 mai 2010, 20:51)

    Andrei [anonim]

    ce fac cu banii din aceste taieri?
    Cand a fost inundatii in Moldova, ne-a obligat 9 luni sa dam cate 500.000 (vechi) pe luna.
    Ce au facut cu banii colectati?
    La vila carui parlamentar am contribuit?
    Cati s-au plimbat pe banii nostri?

    Cat ne mai fura acesti guvernanti?
    • +3 (3 voturi)    
      cresterea salariilor si pensiilor? (Marţi, 25 mai 2010, 9:17)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      mai rapid decat productivitatea si veniturile la bugetul de stat cum se numeste!? pomana electorala! pentru diferenta de 25, respectiv 15% va invitam la sediul PNL.. face vosganian niste artificii contabile si va imbogateste pt toti instantaneu..
  • +7 (15 voturi)    
    Londacrincolor (Luni, 24 mai 2010, 20:58)

    Furatul [anonim]

    Hotul striga "hotii"! Cand incasai leafa de parlamentar si aveai aproape 100% absente, cine pe cine fura, frumosule, cinstitule, pagubitule?
  • +5 (13 voturi)    
    de necrezut (Luni, 24 mai 2010, 21:00)

    Ionut [anonim]

    Nici macar ei intre ei nu se mai suporta. E absurd sa spui ca nu dai indemnizatia pentru ca statul fura. Pai nu pentru el lucrezi?????
  • +6 (12 voturi)    
    prefer (Luni, 24 mai 2010, 21:07)

    cipri_ [utilizator]

    "prefer sa ajut un om sarac"

    Nu ca as fi impotriva. Dar nu e o atitudine "sociala", adica vorbeste de parca ar fi de la PSD.
    Un liberal ar trebui sa se preocupe de ... libertatea pietei, de economie.....

    Pe de alta parte chiar is curios la care oameni saraci isi doneaza el salariul...... :-)
  • +2 (10 voturi)    
    ...ce "talent" sa lupti conta vicisitudinilor !!! (Luni, 24 mai 2010, 21:14)

    luat din istoria marilor romani [anonim]

    ..."Presedintele PNL, Crin Antonescu a recunoscut sambata, la Oradea, ca a ramas repetent in doua randuri in timpul facultatii, dar spune ca a facut intentionat acest lucru, intr-unul dintre cazuri motivul fiind ca a dorit sa evite primirea unei repartitii la tara."
  • +2 (12 voturi)    
    Nu-l bagati in sama. (Luni, 24 mai 2010, 21:26)

    Aron Deleanu [anonim]

    E un prost.Nu stie ce vorbeste!Ce-o fi gasit Adina la el!
    • -5 (13 voturi)    
      Pe ce va bazati? (Luni, 24 mai 2010, 21:46)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Aron Deleanu

      Dupa parerea mea, e cel mai valoros lider politic pe care il are Romania in prezent.
      • +8 (16 voturi)    
        Ia-l acasa (Luni, 24 mai 2010, 22:07)

        Vasai [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        pune-l la rana si duceti-va unde si-a dus mutu iapa.
  • +2 (6 voturi)    
    comentarile sunt bune,dar cui folosesc? (Luni, 24 mai 2010, 22:03)

    sile30 [utilizator]

    Pe domnul Crin l-am vazut pe sticla participind la aniversare,aqu tot cele trebuie,domnul Boc,care se afla in fruntea guv.este vinovat de criza din tara ns,din aproape tarile?E atit de usor sa critici sa faci urit,sa depui motiuni ,cu ce ne alegem ,noi cei multi,toata lumea cere,trbuie si sa dai .Ma m uitat la asa zisul spectacol Divertis,'E trist sa produci asemenea divertismente,la fel face si opozitia,sindicatele,in felul acesta lupta sa ajunga la putere,se vorbeste urit ,murdar,ce exemple dau majoritatii,oamenilor care muncesc si nu traiesc din emisiuni de televiziune de cea mai proasta calitate,incercati sa fiti demni si schimbativa vocabularul,puneti toti umarul cu fapte si nu cu vorbe de proasta calitate,/
  • +9 (13 voturi)    
    Un articol de presa excelent ! (Luni, 24 mai 2010, 22:20)

    cornel [anonim]

    Un fragment din presa scris de o ziarista si gasit pe internet :

    "Adversarul său nu este Traian Băsescu, adversarul său este însuşi bunul simţ şi o Românie întreagă, care vrând-nevrând trebuie să-i suporte şi răbufnirile, şi crizele de isterie, şi patimile, şi schizofrenia. Adversarul său sunt eu, dumneavoastră, oricare dintre noi. N-am mai întâlnit niciodată pe cineva care să urască atât de mult pe aproapele, pentru simplu motiv că nu-l iubeşte pe el, aşa cum se iubeşte el pe sine. E o mare problemă. Din punct de vedere psihic, e clar că omul are mari probleme. Nu se poate abţine, e impulsiv, e arogant, e măscărici. Aroganţa, din păcate, pentru el nu e bună, pentru că nu e suplinită de niciun suport inteligent de cunoştinţe sau de experienţă pe care să se axeze. Nimic nu-l legitimează nici să fie arogant, nici să fie dispreţuitor cu toţi ceilalţi. Dacă preşurile de prin PNL de pe acolo s-au învăţat să facă "drepţi" în faţa stăpânirii, cu noi, cu restul, cu ceilalţi, nu-i merge! Nu-i merge, pentru simplu motiv că suntem mulţi şi suntem extrem de revoltaţi de întreaga sa atitudine. A avut impresia că dacă Patriciu, SOV şi Voiculescu sunt de partea sa, o să capete şi el putere. Înşelător raţionament! Sunt convinsă că Patriciu bănuia ce-o să se întâmple şi l-a ales pe Crin tocmai pentru că a fost bun de corvoadă.....".....s.a.m.d.
    SUBSCRIU.
    • +2 (8 voturi)    
      Link te rugam! (Luni, 24 mai 2010, 22:35)

      moi [anonim] i-a raspuns lui cornel

      De mult n-am mai citit o analiza atat de pertinent agresiva!
  • +7 (7 voturi)    
    Revin obsesiv... (Luni, 24 mai 2010, 22:27)

    moi [anonim]

    ...cum ramane cu secretizarea declaratiilor de avere ale demnitarilor? In care tara europeana e posibil sa ai o intreaga clasa politica intr-un asemenea grad de coruptie incat sa desfiinteze un organism al statului ca sa poata sa fure in continuare nestingheriti? Chiar nu pot fi adusi la respectarea legii? Daca intr-adevar nu8 se poate, va propun sa va ganditi cum sa scapam de ei inainte de a ne desfiinta ca tara sau a ne transforma in tara lui Ferdinand Marcos!
  • +3 (5 voturi)    
    acum si tu.... cum sa-l donezi bre??! (Marţi, 25 mai 2010, 0:11)

    bravo aliosa..... [anonim]

    crinulica te-ai prostit?! cum adicatatalea sa-l donezi???? vezi ca ti-l cere conu patriciu ca-i la stramtoare acu.....si n'ai grija ca daca iese manevra cu guvernul are inca balta peste destul, mon cher......asa ca ajuta sui tu un patrician amarat acu la greu.....!!
    tine-o tot asa ca bine ii zici... ce ne-am face fara tine noi nu vrem sa ne imaginam.....!!
  • +4 (6 voturi)    
    Asa-i (Marţi, 25 mai 2010, 1:14)

    Gigell [anonim]

    pentru ca marea majoritate a functionarilor (nepotilor, amantelor) de la stat sunt cei care au ajuns acolo in madatul PSD-PNL (nu spun PNL-PSD ca se vede cu ochiu' liber ca PSDu' a fost majoritar).
    • +4 (6 voturi)    
      Crinulet fata petale (Marţi, 25 mai 2010, 2:04)

      cernatescu t [anonim] i-a raspuns lui Gigell

      Hotul de hoti se teme
      Daca renunta la indemnizatia de parlamentar cu ce bani isi mai vopseste parul?
      Saracu nu mai are bani de coafer
  • +4 (4 voturi)    
    nenea Crin (Marţi, 25 mai 2010, 8:16)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    nici nu merita salariu caci e un chiulangiu de 20 de ani !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Vai de capul lui (Marţi, 25 mai 2010, 10:20)

    nae [anonim]

    Crin Antonescu,are mari probleme cu banii,probabil ca Dinu Patriciu i-a redus solda pentru lipsa de performanta in lupta cu PDL.Ar face bine sa dea salariul, pe care oricum nu-l merita si pe urma are dreptul sa intrebe ce s-a facut cu banii.Isi mai poate lua o slujba de profesor, asa cum recomanda el pensionarilor.
  • +5 (5 voturi)    
    Motive penibile..... (Marţi, 25 mai 2010, 10:23)

    Ronin [utilizator]

    ...sa nu renunte la cascaval!!! Apropo, ce ai lucrat mataluta de meriti salariu de la stat??? Ca dupa parerea mea esti un lenes notoriu care nu catadicseste sa se trezeasca dimineata pentru a merge la slujba!!! Si mai vrei si respect!!! V-as da eu de lucru la toti sinecuristii din Parlament. La sapa cu voi, sa "redresati" agricultura nerusinatilor......
  • +5 (5 voturi)    
    uite cine vorbeste.... (Marţi, 25 mai 2010, 10:23)

    julienne [anonim]

    Ia salariu pentru ce? Pentru absente? Mai intai sa se duca la sedinte si apoi sa ne vorbeasca noua, cei care ii platim salariul ca el sa latre frumos pe la TV si cand e vorba de sedinte sta acasa ca munca doare.
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo Crin (Marţi, 25 mai 2010, 10:49)

    Daniel [anonim]

    Are mare dreptate. De ce sa o doneze statului care n-a facut pana acum decat sa fure, toti banii nostri.

    Sa ajute un om necajit e mult mai important, macar se face ceva cu banii aia in folosul comunitatii.
    • +1 (1 vot)    
      si omu' ala sa fie, sa fie,... (Marţi, 25 mai 2010, 13:13)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      crin antonescu, ca daca-si da salariul e sarac si atunci tot el isi merita pomana de la tov. parlamentar antonescu crin.
  • +1 (1 vot)    
    analfabet (Marţi, 25 mai 2010, 12:53)

    kamaradu [anonim]

    Oare pentru ce ia salariu? Fiindca la sedinte nu se prezinta! Poate se pune si prezenta pe la televiziuni, doar atit stie sa faca. In plus: "nu dau salariul FIINDCA mi-l fura". Analfabetule! Lenea e cucoana mare si cind vorbim!
    P.S. lipsa lui "i^" din "a" nu e o intimplare!
  • +1 (1 vot)    
    Simt cum PNL dispare. (Marţi, 25 mai 2010, 13:24)

    mircea [anonim]

    Inconstientii care l-au propulsat pe Antonescu in functie,de ce-i permit in continuare sa batjocoreasca ideile liberale.Prin prezenta lui Antonescu,liberalismul dispare.Cred ca este nevoie de un nou partid de dreapta,pentru-ca PNL sa compromis si face fatis o politica de stanga.Se vede clar ca Antonescu si ceilalti sunt printre comunistii infiltrati in PNL pentru distrugerea acestuia si a doctrinei liberale.Pai Antonescu,Petre Roman,Fenechiu,Adomnitei,Chiuariu,Vosganian,Quintus-cine sunt?
  • +1 (1 vot)    
    antonescu (Marţi, 25 mai 2010, 14:22)

    chiulangiu [anonim]

    nici nu ma mira! la ce sa te astepti de la un chiulangiu care ia banii de pomana din parlament. asta nu stie ce e aia munca. de ce nu doneaza salariul unor copii bolnavi si atunci va fi sigur ca nu i-l fura boc.
  • 0 (0 voturi)    
    antonescule (Marţi, 25 mai 2010, 16:19)

    marioara [anonim]

    dnul antonescu si colegii dansului din pnl , ar trebui sa doneze jumate de avere pentru ca toata s-a dublat in perioada cat au fost la guvernare si sa nu mai vb atat, sa se uite in trecut si in ce datorii a lasat tara asta....frumos va sade


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi