INTERVIU VIDEO Adriean Videanu sustine amanarea alegerilor in PDL: Daca nu va gasi solutii pentru iesirea din criza, PDL va avea o problema in fata electoratului, indiferent ce alegeri interne va face

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 20 mai 2010, 0:43 Actualitate | Politic

Emil Boc si Adriean Videanu
Foto: AGERPRES
Ministrul Economiei, Adriean Videanu, considera ca Partidul Democrat Liberal ar trebui sa amane alegerile interne programate pentru aceasta vara, pentru a putea permite Guvernului sa se concentreze pe rezolvarea problemelor legate de criza din Romania. "Orice proces de alegeri intr-o formatiune politica, evident, naste o competitie interna. In loc ca partidul sa fie focusat pe ceea ce inseamna actul de guvernare si rezolvarea problemelor romanilor, ce sa faca? Sa stea sa rezolve problemele competitiei interne?", a declarat Videanu intr-un interviu acordat HotNews.ro.

Acesta a mai spus ca in cazul in care nu vor fi gasite masurile necesare de iesire din criza, "indiferent ce alegeri interne va face, PDL va avea o problema in fata electoratului".

In ceea ce priveste o posibila remaniere guvernamentala, Videanu a spus ca sunt "speculatii de presa" aparute din "lipsa de subiecte"."Pana in momentul de fata, va spun cu onestitate, nu s-a discutat absolut nimic despre remanierea vreunui ministru", a precizat Videanu.
 



Iata principalele declaratii pe teme precum remanierea guvernamentala si alegerile din PD-L


  • Legat de remanierea guvernamentala, asa cum si presedintele statului si primul ministru au spus, sunt speculatii de presa. Din lipsa de subiecte au spus: hai sa aruncam si chestia cu remanierea! Baza remanierii unui ministru o reprezinta performanta fiecaruia din cei care reprezinta Cabinetul. Ai un program de guvernare, ai anumite obiective, se poate cuantifica ceea ce ai facut si acesta este suportul practic al demersului remanierii sau cel de imagine care poate sa existe asupra unui ministru sau altul. Dar este strict apanajul premierului si sefului statului. Dar, pana in momentul de fata, va spun cu onestitate, nu s-a discutat absolut nimic despre remanierea vreunui ministru.
  • Legat de amanarea alegerilor in PDL- Si eu sustin acest demers. 
  • Efortul pe care Guvernul il face in momentul de fata si in care PDL este implicat  nu trebuie sa fie afectat de nimic altceva. Orice proces de alegeri intr-o formatiune politica, evident, naste o competitie interna. In loc ca partidul sa fie focusat pe ceea ce inseamna actul de guvernare si rezolvarea problemelor romanilor, ce sa faca? Sa stea sa rezolve problemele competitiei interne? Cred ca marea provocare, azi, a Partidului Democrat Liberal este aceea: Gaseste solutii si poate sa treaca aceasta tara peste aceasta criza si, in opinia mea, va fi castigatorul la viitoarele alegeri. Daca nu va gasi solutii pentru iesirea din criza, indiferent ce alegeri interne va face, va avea o problema in fata electoratului.
  • De aceea marea provocare a PDL este aceea de a gasi solutii si fiecare membru al PDL trebuie sa se concentreze pe sustinerea Guvernului in aceasta perioada extrem de grea. Sa stiti ca ar fi fost extraordinar de usor pentru Guvern sa lase libera inflatia, sa majoreze salariile, cu un impact implacabil in viitor asupra economiei nationale. Sigur, nu putem sa gandim atat de machiavelic astfel incat Romania sa fie aruncata pe o spirala inflationista, sa nu mai creeze premizele atingerii obiectivului pe care il avem, si anume acela de a ne apropia de media de dezvoltare europeana. Cu alte cuvinte, este marea provocare si tot ceea ce inseamna militant al PDL ar trebui sa se concentreze pe ceea ce inseamna gestionarea acestei situatii de criza.
  • Calendarul alegerilor interne trebuie sa se stabileasca in mod obiectiv de partid, imediat dupa ce pachetul de masuri ajunge sa fie implementat si practic sa avem o viziune legat de ceea ce inseamna rezolvarea problemelor Romaniei.
  • Ca sa poti sa te impui intr-un anumit domeniu, nu e neaparat nevoie sa ai o anumita functie. Va dau un singur exemplu. Stiti ce functie are Radu Berceanu in Biroul Permanent National? Niciuna. Nu are nicio functie, dar este un lider important al partidului si tot timpul in emisiunile televizate este prezentat vicepresedintele PDL. Radu Berceanu nu are nicio functie. Ca sa poti sa te impui intr-un anumit domeniu nu e neaparat nevoie sa deti o anumita functie. Important e ceea ce esti tu.  


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

602 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    Impresionant.... (Joi, 20 mai 2010, 1:23)

    gabriela [anonim]

    mi-au dat lacrimile! Gandindu-ma ca membrii PDL mai ales pensionarii dar si bugetarii si tinerele mamici sau viitoare mamici,au insomnii si se gandesc numai la implementarea acestui pachet de masuri.
    Eu inteleg altfel: Dvs, ca romanul, impartial... ca nu se stie ce va fi... iar Dl Radu Berceanu ca romanul care si-a facut "plinul" in anii 2000 cand era ministru al Comertului (si exterior) si gestiona licitatiile din Romania.
    Nu va temeti, ce ati bagat in bijuterii nu se va mai vedea in Declaratiile de avere. Deci...cu totii veti deveni... saraci si cinstiti!
    • +1 (1 vot)    
      Indiferent... (Joi, 20 mai 2010, 11:17)

      andr33a [anonim] i-a raspuns lui gabriela

      de ce va face guvernul in acest moment, sansa unui castig la alegerile din 2012 pentru PDL este ca un vis frumos doar! dupa cata manipulare exista din partea PSD-ului, si felul in care televiziunile mogulilor speculeaza realitatea!numai ieri am avut o demonstratie clara: in Piata Victoriei au fost circa 30.000 de protestatari! Surprinzator sau nu Realitatea Tv a numarat peste 50.000!
  • 0 (0 voturi)    
    dictionar de partid (Joi, 20 mai 2010, 2:41)

    SXN [anonim]

    <focusat> in expresia "partidul sa fie focusat..." in loc de <focalizat> face parte din acelasi dictionar cu <succesuri> ?!!!
  • 0 (0 voturi)    
    focusat (Joi, 20 mai 2010, 5:47)

    redactor imputit [anonim]

    focusat vei fi tu, noi vom fi concentrati asupra vocabularului mirlanului... yap
    • -1 (1 vot)    
      aaadiiiiiiioooooo (Joi, 20 mai 2010, 9:30)

      cramar [anonim] i-a raspuns lui redactor imputit

      Gabriele draga , bravo tie ca-i compatimesti pe cei ce inebunisera de dragul PDL-lui. Abia acum incep sa se sperie si ei (precum calul de basina) de ce timpenii fac si pe unde au ajuns. Cine are curajul sa faca acum un sondaj de opinie pentru partide si despre presedinte va avea surpriza sa constata ca sunt aproape pe zero, doar daca nu chestioneaza staful PDL-lui sau pe mitocanul de Hoara.
      Ce mai conteaza ca sunt focusati (INDICAT CU LAMPA DE BENZINA CA PE MISTRETI) monitorizati sau cum si-o dori sa-si spuna , sunt in calafat pina la git. Daca mai au o rezerva le sugerez sa-si cumpere batiste pentru lacrimi si semnul de adio. Mare pacat ca o oie balegata a murdarit o turma curata , mare pacat ca oameni de buna credinta vor suporta prostia a citiva si vor deveni stigmatizati in viitor. Si ar mai fi ceva ,niste ani. Cind se ajunge aici sa lovesti in toti , cineva va plati oalele sparte. Iar dom videanu nu este decit un tradator, un nimic, un excroc fara pardon, macar daca avea bun simt sa nu mai faca declaratii. Pacat mare pacat ca m-am inselat si amcrezit cu adevarat cind i-am votat, indemnind si pe altii care au ajuns sa ma injure in fata si in spate cu neamull..... si marinarul si nu-i placut deloc sa traiesti sentimentul vinovatiei.
      • -1 (1 vot)    
        preluat si retransmis (Joi, 20 mai 2010, 18:09)

        radu [anonim] i-a raspuns lui cramar

        .Un PPS primit pe net contine mult adevar si ne determina sa vedem ca framintari au fost mereu si modul cum au fost abordate. Omeneste vorbind curajul in comunism cind riscai sa ramii fara servici si sa fi anchetat de securitate a fost nebunesc .Cred ca omul a avut demnitate , a vazut corect problema si o vede corect si astazi.Prin 1980-83, lucram la Institutul de Marinã, actuala Academie Navalã “Mircea cel Bãtrân”. In Polonia începuserã mişcãrile sindicatului “Solidaritatea”. Situaţia din Polonia se înrãutãţea, dacã mã luam dupã ceea ce scria presa Comitetului Central al P.C.R. s-a hotãrât sã ajutãm Polonia, cedând fiecare dintre noi din raţia de ulei şi de zahãr la care aveam dreptul. Aşa cã m-am ridicat, nepoftit şi neîntrebat, dar şi de neoprit, şi am zis aşa
        “A fost cumva Polonia atacatã de NATO? Nu am auzit aşa ceva. S-a abãtut asupra Poloniei vreo catastrofã naturalã? Vreun cutremur, sau inundaţii? Nu am auzit aşa ceva? Atunci, de ce sã le dau eu din uleiul şi zahãrul care nu-mi ajung nici mie? Eu nu sunt de acord sã dau!”.
        Astãzi, mi se spune cã trebuie sã cedez din pensia mea, deoarece România este în crizã. Iar acuma când mi se spune chestia asta, cohorte de români, inclusiv beizadele prezidenţiale, îşi fac concediul pe Coasta de Azur sau îşi cumpãrã a ‘nşpea maşinã, sau vilã, sau poşetã d-aia de mi se-ncurcã degetele pe taste când vreau sã-i scriu numel . Mi se mai spun multe. Aşa cã eu mã ridic şi întreb: “Am contribuit eu cu ceva la intrarea României în crizã? Am cheltuit eu nesãbuit banii guvernamentali? Am organizat eu campanii electorale deşãnţate pentru care s-au cheltuit milioane de euro din banii publici? A fost România atacatã de cineva? S-a abãtut asupra României vreo catastrofã naturalã? Eu n-am auzit de aşa ceva. Aşa cã, eu nu sunt de acord sã mi se opreascã din raţia mea de bani”
  • -1 (1 vot)    
    Dle Videanu.... (Joi, 20 mai 2010, 8:19)

    lili [anonim]

    Pentru ca NU a gasit solutii la criza(adica NU a VAZUT cum criza se apropia veriginos iar Romania statea bine mersi cu burta la soare si apoi din noiembrie 2008 de cand a venit la guvernare nu a facut NIMIC), guvernantii din Romania cu PDL in frunte vor plati cu varf si indesat la viitoarele alegeri. Minciunile cu care ati prostit populatia Romaniei pana acum la toate alegerile si toate partidele au facut asa ceva nu numai PDL-ul Dvs vor fi sanctionate de romani, fiti convinsi. Iar PDL-ul Dvs mai are si o alta problema, in lipsa locomotivei, Dl Basescu, care nu va mai candida acesta fiind ultimul mandat, puteti fi sigur de acum ca veti dispare de pe harta politica, cel putin cativa ani, adica adio Parlamentul Romaniei, adio Presedintie(aici, nici macar nu aveti un potential candidat credibil !!). Asa ca veti plati, intr-adevar cu varf si-ndesat toate "minunile" astea . Asa sa va ajute Dumnezeu !!!
  • -1 (1 vot)    
    Vorbe, vorbe goale..... (Joi, 20 mai 2010, 8:33)

    silvia [anonim]

    Dle Videanu, aceleasi vorbe goale, Dle Videanu... VORBE, VORBE goale, de sus pana jos, de la Basescu la Boc, de la ministri la Hoara, ni s-a facut sila, Dle Videanu... Cat priveste afirmatiile Dvs despre Dl Berceanu, lasati-o balta, vedeti bine ca bate vantu' prin PDL in ceea ce priveste COMPETENTA, CINSTEA, INTEGRITATEA, CREDIBILITATEA.... Ati pierdut, Dle Berceanu in fata romanilor, dargi Dlui Boc si Dlui Basescu(in afirmatii, vreau sa spun, in rest...). Si veti plati din greu de-acum, NU pentru ceea ce faceti ACUM, ci pentru ceea ce NU ATI FACUT LA TIMP. AMIN.
  • -1 (1 vot)    
    pentru prima si ultima data sper, (Joi, 20 mai 2010, 8:48)

    elena [anonim]

    sunt de acord cu dl Videanu. In momentul in care Basescu nu va mai fi presedinte, acest partid bazat doar pe teama, teroare si relatii clientelare, se va dezintegra.
  • -1 (1 vot)    
    Ce folos mai aveti de alegeri mai PDL-istilor?? (Joi, 20 mai 2010, 10:06)

    Adi AR [utilizator]

    ....oricum la alegerile din 2012(daca nu anticipate),invatativa de pa acum cu ideea, ca nu veti mai exista!!! Veti face in mod sigur rocada cu PRM, care va intra in parlament, si voi veti iesi prin usa din dos!!! Daca nu ma credeti, mai vizionati atent caseta de la miting, cea ci Hoara, si trageti concluzia privitoare la viitorul vot al romanului!!! Cred ca e foarte relevanta !
  • +1 (1 vot)    
    Guvernarea.. mai importanta (Joi, 20 mai 2010, 10:21)

    hellscraem [anonim]

    Pai cu siguranta ca alegerile interne din PDL cad pe un loc secundar in fata a ceea cu ce se confrunta acest partid aflat la guvernare. Si logica lui Videanu este una perfect realista.. orice alegeri aduc cu sine o competitie, o rivalitate intre candidatii aceluiasi partid.. ceea ce nu are nevoie acum acel partid pentru a se putea concentra pe solutii pentru iesirea din acest impas economic.
  • +1 (1 vot)    
    PDL amana alegeriile interne!!! (Joi, 20 mai 2010, 10:26)

    maya [anonim]

    Aceasta este o dovada ca partidul sprijina efortul guvernului pentru ca a amanta alegeriile interne pentru 2011.....Premierul trebuie lasat sa se ocupe numai de guvernare, nu s aaiba grija si de alegeriile din partid...Ar trebuie ca si cei din opozitie sa ia exemplu si sa lasa celelate treburi deoparte pentru a ajuta la scoaterea tarii din criza!!!
  • -1 (1 vot)    
    Sper sa dispareti ca partid, precum taranistii (Joi, 20 mai 2010, 10:45)

    Carcotescu [anonim]

    Numai rau ati adus in tara asta.
    Sa nu mai auzim de voi.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Joi, 20 mai 2010, 17:45)

    miky [anonim]

    Nu numai Adrian Videan cred ca sustine aceste amanari ale alegerilor, si da este foarte adevarat faptul ca daca nu se vor gasi niste iesiri din criza rezonabile si acceptate de toata lumea PDL-ul nu va mai avea sustinatori, se vor imputina pe zi ce trece.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă