Ion Iliescu: Venirea minerilor la Bucuresti, o speculatie care vrea sa agite spiritele. Mineriadele - o falsificare a istoriei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 18 mai 2010, 15:45 Actualitate | Politic

Ion Iliescu
Foto: AGERPRES
Informatiile privind venirea minerilor la Bucuresti, la mitingul de miercuri, din Piata Victoriei, reprezinta doar "niste speculatii care vor sa agite spiritele in legatura cu locul si rolul mitingului", a afirmat, marti, fostul presedinte al Romaniei, Ion Iliescu.
  • "Si asa au o situatie grea (minerii - n. red) pentru ca mineritul se afla in dificultate. S-au pierdut multe locuri de munca. Muncesc in conditii grele si cu salarii care nu acopera efortul si conditiile lor de viata", spune Ion Iliescu, citat de Mediafax.
Intrebat daca, in opinia sa, Romania are nevoie de inca o mineriada, in conditiile actuale, Iliescu a precizat ca nu ii place aceasta "formula", el aratand ca este un fals ideea ca minerii ar fi adus violenta in viata politica romaneasca.
  • "Vedeti, mie nici nu-mi place aceasta formula, ca si cum minerii ar fi adus violenta in viata politica romaneasca, ceea ce este un fals. Amintiti-va anul '90: minerii n-au fost nici in 12 ianuarie, nici pe 28 ianuarie, cand s-a aruncat cu sticle incendiare asupra cladirii Guvernului. Minerii n-au fost pe 18 februarie, cand a fost devastata cladirea Guvernului, minerii n-au fost la ocuparea samavolnica a Pietei Universitatii si mentinerea unui punct de incitare permanenta la violenta. Minerii n-au fost pe 13 iunie. Ei au fost efectul, nu cauza violentelor din iunie 1990. Este si aceasta o falsificare a istoriei si proiectarea unei realitati care nu a existat", a sustinut fostul presedinte al Romaniei.
Confederatiile sindicale sustin ca peste 60.000 de oameni, inclusiv 1.500 de mineri, vor participa la mitingul de protest de miercuri, din Piata Victoriei.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

3796 vizualizari

  • +23 (23 voturi)    
    Mai este unul care a spus (Marţi, 18 mai 2010, 14:53)

    Vlad [anonim]

    ca nici holocaustul nu a existat .
    • +20 (22 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 18 mai 2010, 16:19)

      flavian [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Evident ca minerii n-au fost acolo cand oamenii care stiau ce-ti poate capul voiau sa te dea jos.

      Evident ca atunci cand studentii si alti oameni care "incitau" lumea sa nu-ti inghita gogosile minerii nu erau.

      Evident ca cand ai vazut ca se ingroasa gluma i-ai indemnat sa "restabileasca ordinea".

      Si uite asa a inceput jaful si manipularea. In liniste si ordine...
      • +17 (19 voturi)    
        lustratia (Marţi, 18 mai 2010, 15:42)

        ovidiu [anonim] i-a raspuns lui flavian

        Si cand stai sa te gandesti ca daca strangeam randurile si ceream legea lustratiei alaturi de timisoareni nu am fi avut nici pe Iliescu, nici Basecu, nici Vadim, nici Mitrea nici nici nici ......
        Doamne cat de prosti am fost!
        Doamne iarta-ne ca suntem prosti in continuare!
        • +4 (4 voturi)    
          O noua lustratie (Miercuri, 19 mai 2010, 8:18)

          flavian [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu

          Personal as trage apa peste toata gasca. Dar pentru cei care viseaza ca statul se mai poate reforma le sugerez o noua lege a lustratiei care cred ca ar fi mult mai utila decat certurile actuale. Care mai e diferenta intre parlament si guvern, un partid sau altul ? Sunt aceeasi hoti, nu e nici o diferenta. Cine a facut parte din conducerea aparatului de stat in ultimii 20 de ani sa plece. Cine a fost ministru, parlamentar, deputat sau sef la regiile statului in ultimii 20 de ani sa plece. Altfel nu se poate face curatenie generala.

          Stiu ca prin metoda de mai sus, riscam sa pierdem pe cei maxim 10% oameni politici care incearca sa mai faca ceva pentru semenii lor. Stiu ca baietii veseli ar incerca sa-si infiltreze oamenii in noua conducere sau sa manipuleze din nou lumea. Dar e un inceput. Iar pe masura ce adevarul ar iesi la lumina si oamenii s-ar destepta, lucrurile ar putea incepe sa se schimbe cu adevarat. Realist vorbind insa, asta e un scenariu pe care nu-l prea vad pus in aplicare. Asa ca ne intoarcem la varianta de care spuneam ca e cea mai plauzibila: falimente generalizate ale statelor si descentralizare. Hai, curaj, ca nu mai e mult de acum. Ramanem optimisti si mergem inainte ca asta e tot farmecul... ;)
          • 0 (0 voturi)    
            lustratie dupa 20 de ani??? (Miercuri, 19 mai 2010, 11:45)

            pcd [anonim] i-a raspuns lui flavian

            mai fratilor, acu' v-a venit mintea la cap cu lustratia? pai acum degeaba... mare dreptate are tovarasul iliescu, nu minerii au adus violenta EL a adus-o. el i-a chemat, el i-a instigat, aia au fost doar manipulati. si pentru ca mai jos citesc comentarii anti-geoana(de parca asta ar fii subiectul), as vreas sa spun si eu ceva. daca eram mai uniti scapam de TOTI, inclusiv de securistul de Basescu. dar stiti care e tragedia acestui neam? comunistii au decimat floarea intelectualitatii si clasa de mijloc. au omorat, taranii, preotii, arhiereii care s-au opus, intelectualii, profesorii, marii politicieni, intr-un cuvant toata floarea natiunii. tot ce a avut mai bun din punct de vedere moral si intelectual tarisoara asta au macelarit comunistii. asa se face ca genratiile ulterioare au cazut intelectual si moral. nu au mai avut profesori. ici-colo a mai scapat cate unul(au scapat cativa intelectuali - Noica, Tutea etc.- si cativa preoti - Arsenie Papacioc, Iustin Parvu, Cleopa etc.). asa ca tara asta nu mai are manageri, conducatori, profesori, conducatori morali etc. aici e tragedia acestui neam.
      • +2 (2 voturi)    
        o sa ii intampin (Marţi, 18 mai 2010, 18:29)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui flavian

        numai sa nu imi uit sprayul lacrimogen acasa.
    • +8 (8 voturi)    
      Semnele senilitatii ? (Marţi, 18 mai 2010, 17:12)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Pe Marin Sorescu il cred ca "Eminescu n-a existat...", pentru ca el era poet.

      Pe Iliescu nu-l cred ca "minerii n-au adus violenta in viata politica..." pentru ca il suspectez de senilitate...
      • -7 (7 voturi)    
        Un comentariu de ....t (Marţi, 18 mai 2010, 18:27)

        jiji [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        esti vai de capul tau
        • +5 (5 voturi)    
          omule.... (Marţi, 18 mai 2010, 19:21)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui jiji

          ceea ce a spus- cu ironie- nu este "de ....t", mai degraba arata ca noi- cei fara certificat de senilitate- ne amintim altceva.

          Uite, fara urma de patima, uita-te la trei repere istorice.

          Un raport al unei comisii parlamentare spune ca "In perioada 14-17 iunie 1990, potrivit dispozitiilor primite din partea guvernului, MApN a asigurat hranirea si echiparea unor forte civile ce au participat la restabilirea linistii si ordinii publice in Capitala"

          Intr-o declaratie facuta televiziunii publice dupa evenimentele din 13-15 iunie, Ion Iliescu a afirmat ca minerii au actionat "patriotic" si ca, de fapt, ar fi curatat Piata Universitatii si ar fi "plantat" flori.

          Intr-o declaratie din 15 iunie, Departamentul de Stat de la Washington aprecia ca "actiunile autorizate de presedintele Iliescu si guvernul sau au lovit in inima democratiei".

          Poti sa le crezi sau nu...ai dreptul la parerea ta! Parerea mea este ca "de .....t" este ce a facut si ce spune azi tov. Iliescu.

          Si mai cred ca este si asta o pedepsa de la Domnul, ca Iliescu sa aiba constiinta incarcata de la ceea ce a facut, dar sa repete cu incapatanare o minciuna sperand ca lumea a uitat adevarul.

          La multi ani tov. Iliescu, sa traiesti multi ani, sa nu uiti si sa te temi de consecintele a ceea ce ai facut!
      • +4 (4 voturi)    
        pai minerii (Marţi, 18 mai 2010, 19:41)

        StefanAlin [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        nu au adus violenta in politica (n-am vazut nici un parlamentar batut de mineri) in schimb pe langa florile plantate la universitate, au "plantat" o gramada de oameni in spital..."niste huligani dom'le,ce calcau florile plantate in picioare...nenorocitii!!"

        bolsevicul tot bolsevic...
    • +16 (16 voturi)    
      Si cand te gandesti (Marţi, 18 mai 2010, 17:17)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      ca sunt milioane de prosti care se uita in gura lui!
      Sunt milioane de prosti care au votat geoala!
      Sunt milioane de prosti care au uitat ca bosorogul asta a omorat copii, parinti, mame, bunici.
      Sunt milioane de prosti care au uitat ca idiotul asta a luat painea de la 3 lei si a dus/o la 500!
      Cat de prosti pot fi romanii?
      Raspuns: exact atatia care au votat pesede-pece-penele!
      Hai cu minusi postaci comunisti!
      • -9 (11 voturi)    
        PDL un partid de manelisti -ANticulturalii (Marţi, 18 mai 2010, 18:30)

        jiji [anonim] i-a raspuns lui domino63

        Idolul vostru si creatorul vostru ramane Basescu , fara el sunteti nulitati , praf in vant ,nimic din ceea ce sunteti sau din ceea ce vreti sa faceti nu va dreptul nici macar sa pronuntati cuvantul ISTORIE...Rusine!!
        • +2 (2 voturi)    
          Bravo! (Marţi, 18 mai 2010, 19:59)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui jiji

          Tu esti berbecali?!
          Frumos username ai!
          Sugestiv!
          Bheee.....
        • +5 (5 voturi)    
          Ai uitat...! (Marţi, 18 mai 2010, 20:03)

          vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui jiji

          ...Ai uitat sa ne enumeri pe noi, cei de afara,
          "capsunari" , zidari, badante, soferi, asistente,
          si alte meserii pe care romanii le fac incepand din timpul "fanariotilor PSD"...!
          ...Iar daca e vorba de ISTORIE...si Hitler, si Stalin, si Mengele, si ILIESCU, au ramas
          celebri prin guvernarile lor sangeroase !...
          ...ISTORIA, deja, a consemnat faptele !...
        • +2 (2 voturi)    
          omule cult.... (Marţi, 18 mai 2010, 21:36)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui jiji

          iti multumim pentru gandurile tale.
          Ele sunt dupa chipul si asemanarea idolului si creatorului vostru, Iliescu.
          Bravo lui, bravo voua!!

          Nu sunteti un partid de manelisti sau ANticulturali, il aveti pe Iliescu alaturi si toate astea va fac sa fiti chintesenta culturii, cinstei si istoriei curate! Bravo!!

          Tot ceea ce sunteti sau ceea ce vreti sa faceti va dreptul nu doar sa pronuntati cuvantul ISTORIE, dar si sa regretați ca nu sunteti singuri pe planeta asta- asa ati putea scrie cum vreti ISTORIA!

          Dar istoria a fost o manea neplacuta pentru voi, incepand cu ziua in care URSS a dispărut! Rusine ISTORIEI!

          Pentru ca nu va puteti razbuna pe ISTORIE, mintea voastra stralucita va face sa credeti ca a spune adevarul despre Iliescu inseamna sa fii pro-Basescu.

          Ati ajuns sa credeti ca Basescu ar fi organizat Piata Universitatii (desi tov. Iliescu v-a spus clar ca acela a fost Coposu!), iar noi am fi fost alaturi de Iliescu si Roman prin guvernele democrate postrevolutionare.
          Bravo, omule cult!!
  • +19 (21 voturi)    
    PSD, o noua mineriada!!! (Marţi, 18 mai 2010, 14:56)

    Marian [anonim]

    Partidul mineriadelor, a devalizarilor, a mafiei gen Voicu se pregateste, in frunte cu Iliescu, Nastase, Ponta si Vanghelie de o noua mineriada. Pierderea alegerilor care dauneaza grav baronilor si membrilor de partid abonati la bugetul statului ii aduc pe pesedisti in pragul disperarii, la luarea celor mai violente masuri, sacrificand Romania pentru bunastarea lor! Aducerea unor hoarde de mineri din Valea Jiului si Oltenia, amutirea sindicalistilor imbracati in rosu si mediatizati pana la extaz de vidanjele tv, Realitatea TV si Antene, este solutia finala in opinia PSD pentru a invalida rezultatul alegerilor din Decembrie 2009 care i-a aruncat in opozitie.
    Romani, nu va lasati manipulati de mafia rosie PSD si de acolitii lor din PNL, PRM si PC! Noi avem nevoie de o economie cu adevarat competitiva, sanatoasa, bazata pe productivitate si nu pe un consum pe datorie, avem nevoie de un sistem bugetar suplu, eficient si la dispozitia celor care il sustin financiar.
    Romani, nu va lasati manipulati de Iliescu, Nastase, Vantu, Voiculescu si Patriciu care stau in spatele papusilor mecanice Ponta si Antonescu! Ganditi cu capul vostru si nu uitati de copiii care au murit la Revolutie, care numai la Iliescu si PSD nu se gandeau jertfindu-se pentru libertate!
  • +19 (21 voturi)    
    Daaaa (Marţi, 18 mai 2010, 15:03)

    Gigell [anonim]

    1. "Minerii n-au fost pe 13 iunie". Deci noi ne-am dat singuri furtune si bate pe carca
    2. "Ei au fost efectul, nu cauza violentelor din iunie 1990". Aici are dreptate, cauza a fost Iliescu
    3. "Si asa au o situatie grea (minerii". Cei din Piata Universitatii sau voi politrucilor le-ati facut-o asa ?
    4. "este un fals ideea ca minerii ar fi adus violenta in viata politica". Asa-i. Iliescu cu ai lui au adus-o.
    5. "ocuparea samavolnica a Pietei Universitatii si mentinerea unui punct de incitare permanenta la violenta". Pai voi ati ocupat samavolnic conducerea tarii iar cei care incitau la violenta erau slugile voastre. Din cate imi aduc minte, si eu mai am ceva pana la seniliate, cei din piata se opuneau volientei de orice fel
  • +14 (14 voturi)    
    ???? (Marţi, 18 mai 2010, 15:04)

    Alice [anonim]

    :-O....sa-mi dau palme....nu-mi vine sa cred ce abereaza mosu' asta...
  • +19 (21 voturi)    
    un actor negrabit (Marţi, 18 mai 2010, 15:08)

    Wurhox [utilizator]

    spunea Iliescu:" dragi mineri, cetateni ai patriei, va multumim pentru spiritul civic, ajutorul dat democratiei", bal-bla-bla dupa ce bucurestenii erau frageziti bine cu bastoane, lanturi, bari, pari, etc,etc,etc.
  • +15 (15 voturi)    
    Gura mincinosului adevar graieste! (Marţi, 18 mai 2010, 15:11)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Dl. fost presedinte Iliescu graieste un mare adevar:

    "Vedeti, mie nici nu-mi place aceasta formula, ca si cum minerii ar fi adus violenta in viata politica romaneasca, ceea ce este un fals. "

    Evident ca minerii au venit la ordinul D-Sale si reprezinta violenta in politica romaneasca dupa Decembrie 1989, insa atat minerii cat si violenta au fost adusi chiar de D-lui, in buna traditie comunista si legionara.

    "Amintiti-va anul 90: minerii n-au fost nici in 12 ianuarie, nici pe 28 ianuarie, cand s-a aruncat cu sticle incendiare asupra cladirii Guvernului."
    Nu au fost mineri ci provocatorii tocmiti de dl. Iliescu - din fosta Securitate si din adeptii ei, dornici sa serveasca mana care ii hranea.

    Va aminiti de fosta vulpe democrata - prof Manzatu ? Securist cu acte in regula, grad si fisa de serviciu, deghizat in mare aparator al drepturilor omului. S-a catarat sus pe tanc sa ii ia d-lui Iliescu "Puterea" - iar dl. Iliescu a chemat pe fostii colegi ai d-lui Prof Manzatu .... si am avut 12 ianurie, 24 ianuarie (zi cu multa ceata in Piata Victoriei), 28 ianuarie, scl.

    Toate au culminat cu multumirile infocate ale fostului presedinte catre mineri si nu numai (remeber tov Camarascu, de la Centrala Sarii?) dupa invazia din 13-15 iunie 2010.

    A bon entendeur, salut !

    Patria si Dreptul Meu !
    • +3 (3 voturi)    
      Ala catarat pe tanc (Marţi, 18 mai 2010, 21:41)

      oki [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

      era parca Mazilu.Mare dizident.Erau toti mana-n mana scarbele naibii.
  • +12 (12 voturi)    
    intr-adevar (Marţi, 18 mai 2010, 15:51)

    Viorel [anonim]

    si aia care ma alergau pe strazile din jurul guvernului, in timp ce ma duceam la liceu (Caragiale) erau acolo ca o reactie la gravele violente la care se dadusera pana atunci elevii liceului Caragiale.
  • +16 (16 voturi)    
    Mai bine erai tu o folsificare a istoriei (Marţi, 18 mai 2010, 15:53)

    GorillaKilla [utilizator]

    Daca asa ar fi fost, m-as fi trezit intr-o Romanie asemanatoare, daca nu cu Slovenia, macar cu Cehia: salariu mediu 800-900 Euro, parlamentari putini, minerii care mai sunt s-ar ocupa de minerit.

    Asa trebuie sa ma trezesc cu tine si cu camarila ta de ratati, sa ma cutremur cand aud cuvantul miner (meserie grea si onorabila, notiune pe care tu ai transformat-o in spaima pentru multi din generatia mea), salariu mediu de 350 Euro. Si ala vrei sa il impozitezi cu 40%

    Nu exista cazna suficient de dura pentru tine in Iad, lepra comunista ce esti. Mi-ai mancat cei mai frumosi ani ai vietii!
  • +14 (14 voturi)    
    ....asta s-a senilizat ! (Marţi, 18 mai 2010, 15:56)

    Bogdan [anonim]

    Mai nea nelu....nu meriti litera mare, cum adica spui ca minerii nu au adus violenta in viata politica?...sa stii mai criminalule ca o hoarda de mineri au lovit in fata mea cu bata in cap o femeie care era cu un copil de 5-6 ani, probabil il ducea la gradinita, pentru un motiv " foarte serios"...avea o punga de plastic pe care scria...eu votez ION RATIU...sper macar dincolo sa platesti pentru ce ai facut
  • -6 (6 voturi)    
    Se vede... (Marţi, 18 mai 2010, 15:57)

    Ion Tambriean [anonim]

    Ca cei mai multi din cei care ard de a face repede observatii de mari cunoscatori si specialisti sunt de serviciu. Obligatia de a ataca ii face sa scrie cu multe greseli; unele la propriu,altele la figurat
  • +11 (11 voturi)    
    de acord,tovarase, (Marţi, 18 mai 2010, 15:58)

    mihaela [anonim]

    si asa-zisa revolutie din '89 tot speculatie a fost,Tot o speculatie este si rolul tau in nenorocirea acestui popor.Mergi si vezi-ti de batraneti si nu mai agita spiritele si-asa incinse ale nostlgicilor.Pana cand ,comunistule,vei mai face rau acestei tari?
  • +10 (10 voturi)    
    Samvolnicu' (Marţi, 18 mai 2010, 15:58)

    toto americanu' [anonim]

    Iliescu dixit:
    minerii n-au fost la ocuparea samavolnica a Pietei Universitatii si mentinerea unui punct de incitare permanenta la violenta. Minerii n-au fost pe 13 iunie. Ei au fost efectul, nu cauza violentelor din iunie 1990. Este si aceasta o falsificare a istoriei si proiectarea unei realitati care nu a existat

    Bai , bolsevicule duuuute si ne lasa. Ti-a trecut timpul Tataie. SIgur ca Minerii au fost Efectul TU ai FOST CAUZA
  • +14 (16 voturi)    
    Am gresit (Marţi, 18 mai 2010, 15:59)

    mihai [anonim]

    Am gresit cand am crezut ca Geoana este cel mai neobrazat lider politic. Cu cata nerusinare ne minte in fata acest batran bolsevic.
  • +10 (12 voturi)    
    bine, bine, taci cu tata (Marţi, 18 mai 2010, 16:01)

    maryus315 [anonim]

    ia-o incet sa nu creasca tensiunea. Asa, usor ca si la cei nenorociti de mineri in Bucuresti. Ei nu au venit de capul lor, ei doar au raspun apelului, sa nu cumva sa le incurcam..

    istoria d-le Iliescu te va tine minte ca pe un mandru si eficient politician. Pacat doar ca nu ai avut atata minte si curaj cat au avut cei din Polonia. Pacat pentru ca sa ajungi presedinte ai calcat peste cadavre...pacat...de ei.

    PS Aveti cumva cavou langa d-l Voicu? Tot o viata inchinata tarii ? care tara daca se poate intreba ca URSS s-a destramat demult
  • +11 (11 voturi)    
    Un mojic (Marţi, 18 mai 2010, 16:01)

    EU [anonim]

    Cauza si efectul esti tu demagogule mojic ce esti.
    S-a gasit pilonul de stabilitate al societatii sa emita opinii. Mai repede de falie in care ne prabusim ai fost pentru aceasta tara.
  • +11 (11 voturi)    
    oare? (Marţi, 18 mai 2010, 16:03)

    farty [utilizator]

    din pacate nu mai ai varsta necesara pentru a fi judecat si inchis pe viata... dar sincer, ai merita o executie in piata publica, asa cum minerii adusi de tine i-au executat pe huligani
  • +11 (11 voturi)    
    hop! (Marţi, 18 mai 2010, 16:03)

    GreieruBortzos [anonim]

    pregatesc sampania si un joint cat casa. nu mai e mult de-acum... cate operatii pe cord mai poti face?
  • +9 (9 voturi)    
    Cu sprijinul justitiei romane,ne insulta. (Marţi, 18 mai 2010, 16:04)

    mircea [anonim]

    Adica noi eram drogati si ne-am batut singuri.Daca avem judecatori care permit unora ca Iliescu sa-si bata joc de Romania,de ce ne mai miram ca ne merge rau?Mai ramane ca Iliescu sa spuna ca in Romania ,nici nu sunt mineri si sa apara indivizi ca Dragnea,Vanghelie,Nastase,Ponta,Geoana, care sa aplaude.
  • -13 (15 voturi)    
    tatucul era la transporturi (Marţi, 18 mai 2010, 16:04)

    Mihai [anonim]

    Si cand mai pui ca tovarasul basescu era ministrul transporturilor in ambele mineriade iar acum acest comunist vopsit pozeaza in anticomunist te apuca rasul... sau plansul.
    Oricum, traiasca democratia comunista.
    • +10 (10 voturi)    
      eheee (Marţi, 18 mai 2010, 16:13)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      si cine stie cine era la telefoane, la posta. Toti sunt de vina, numai Iliescu nu.
    • +4 (4 voturi)    
      cred ca ar trebui sa mai citesti (Marţi, 18 mai 2010, 16:43)

      x [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Ministrul lucrărilor publice, transporturilor şi amenajării teritoriului
      Doru Pană (28 iunie 1990 - 16 octombrie 1991)
      .
      Ministrul transporturilor
      Traian Băsescu (30 aprilie - 16 octombrie 1991)

      sursa: wikipedia http://ro.wikipedia.org/wiki/Guvernul_Petre_Roman_(2)

      Mineriada a avut loc in perioada 13.06.1990 - 15.06.1990.

      Cred ca se vede clar cine a fost atunci ministrul transporturilor.
    • +4 (4 voturi)    
      continuarea mail-ului anterior (Marţi, 18 mai 2010, 16:54)

      x [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Ministrul transporturilor
      Corneliu Burada (2 ianuarie - 28 iunie 1990)
  • +9 (9 voturi)    
    Evident (Marţi, 18 mai 2010, 16:04)

    flavian [utilizator]

    Evident ca minerii n-au fost acolo cand oamenii care stiau ce-ti poate capul voiau sa te dea jos.

    Evident ca atunci cand studentii si alti oameni care "incitau" lumea sa nu-ti inghita gogosile minerii nu erau.

    Evident ca cand ai vazut ca se ingroasa gluma i-ai indemnat sa "restabileasca ordinea".

    Si uite asa a inceput jaful si manipularea. In liniste si ordine...
  • -6 (10 voturi)    
    Mda... (Marţi, 18 mai 2010, 16:05)

    bgd [utilizator]

    Ilescu pe prima pagina, iar pe la spate dnei Udrea i se da pe mana ISC-ul, politicienii distrug ANI, Videanu fura cu ambele maini, Sulfina mai trage un tun cu spatiile verzi, etc...
    Bune si protestele astea pt ceva, nu?
  • +12 (12 voturi)    
    Iliescu are dreptate. Nu minerii ne-au batut! (Marţi, 18 mai 2010, 16:09)

    dedeiu [anonim]

    Securitatea! Aia i-au coordat pe mineri! Citez "Ia sa vedem pe cine ati prins acolo!". Va mai amintiti? Poate Iliescu ne povesteste putin despre securitate.
  • +10 (10 voturi)    
    falsul (Marţi, 18 mai 2010, 16:10)

    pehash [utilizator]

    este Ilici insusi.. cu toata echipa..
  • +12 (12 voturi)    
    As vrea sa ne explice ... (Marţi, 18 mai 2010, 16:11)

    Alec77 [utilizator]

    ... tovarasul Iliescu scenariul KGBist folosit de dansul in 1990 si cel folosit de Voronin in PMAN mai de curand.
  • +8 (8 voturi)    
    Nu-i ajunge cati a omorat. (Marţi, 18 mai 2010, 16:12)

    AlinN [anonim]

    Multi oameni nevinovati au murit din cauza acestui domn cu pretentii de modestie.
    Si in loc sa-si manance pensia linistit ce face domnul Iliescu? Ce stie. Ce a facut mereu. Nenoroceste Romania. Comploteaza si cheama minerii la Bucuresti iar. Parca nu-i multumit ca au murit doar atati romani din vina lui.
    Sfatul meu catre manifestantii onesti care n-au armuri medievale: nu mergeti la macelul pregatit de Bunicuta!
    • +3 (3 voturi)    
      PSD a saracit atat de tare incat vor sange (Marţi, 18 mai 2010, 16:42)

      Rebecca [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Daca Basescu isi duce mandatul la capat, si il va duce, PSD nu o sa mai existe.Acum cand i-a ciuruit au pierdut enorm, lupsasera cu toate resursele financiare, si poporul a ales Basescu, spre socul si oroarea lor.Inca nu si-au revenit...se mai zbat, dar nimeni nu va mai vota vreodata.Plus ca au pe mikey mouse copil tamp presedinte de partid
  • +5 (5 voturi)    
    ilici... te lasa memoria... te ajutam ?? (Marţi, 18 mai 2010, 16:32)

    un oarecare [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4
  • +4 (4 voturi)    
    Asta mai traieste? si nu-i e rusine?? (Marţi, 18 mai 2010, 16:36)

    oricine [anonim]

    Asta mai traieste? si nu-i e rusine??
  • +5 (5 voturi)    
    Fals esti tu ! (Marţi, 18 mai 2010, 16:38)

    Un om ... [anonim]

    .. adica mie mi-a tzitziit curu' degeaba ? sa aflu acum ca de fapt totul a fost un fals, nu ? peste vreo doi-trei ani o sa te juri ca de fapt minerii nici macar n-au calcat prin Bucuresti ... prosti cum eram aveam nevoie iarasi de declaratiile astea disculpatoare ...
  • +4 (4 voturi)    
    . (Marţi, 18 mai 2010, 16:41)

    Ramona [anonim]

    PSD-ul si-a scos vechea artilerie si ii da drumul din nou prin bucuresti...ei altceva nu stiu sa faca
  • +3 (3 voturi)    
    Strategii ieftine (Marţi, 18 mai 2010, 16:47)

    Andra [anonim]

    Alta strategie nu stie PSD-ul decat pe cea cu minerii, pe care ii scoate in starda ca sa arate ca si pe timpul lui basescu iese lumea in strada. Jalnic!
  • +4 (4 voturi)    
    . (Marţi, 18 mai 2010, 16:47)

    Radu [anonim]

    Sigur protestele de strada ne vor scapa de sitiatia prin acre trecem, sigur, sigur. Asta e masura. PSD-ul nu face decat rau acestei tari
  • +2 (2 voturi)    
    Fara incurajari (Marţi, 18 mai 2010, 16:48)

    Anda [anonim]

    presa nu ar trebui sa incurajele astfel de proteste de dragul senzationalului. Ea ar trebui sa sprijin decizia partidului de la conducere asa cum a mai facut-o anterior
  • +2 (2 voturi)    
    PDS =haos (Marţi, 18 mai 2010, 16:48)

    Cristi [anonim]

    PSD-ul imprastie haos si ura pe stazile Bucurestiului
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Marţi, 18 mai 2010, 16:49)

    Aura [anonim]

    PSD-ul nu va avea nimic de castigat pe de urma mineriadelor. Lumea stie ca ei sunt in spatele lor.
  • +1 (1 vot)    
    Iliescu e vinovat (Marţi, 18 mai 2010, 16:49)

    Adi [anonim]

    Iliescu ar trebui sa lasa tara asta in pace. El si partidul lui au adus Romania in situatia asta
  • +1 (1 vot)    
    ; (Marţi, 18 mai 2010, 16:50)

    Dani [anonim]

    Ne-am saturat de revolte si de mineriade vrem discutii civilizate. Sa lasam PD-L-ul sa-si faca singur treaba fara "ajutorul" celorlalte partide
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu - un falsificator al istoriei (Marţi, 18 mai 2010, 16:53)

    Sergiu [anonim]

    Mineriadele au reprezentat cel mai negru capitol din istoria postdecembrista a Romaniei. Revolutia a fost furata de comunistii din esalonul 2 in frunte cu "Bunicuta". Partea buna este ca Iliescu e batran si se duce. Partea proasta este ca tineri precum Ponta cred ce debiteaza "Bunicuta" si pot crede apoi ca regimul comunist a fost unul bun pentru Romania, dar prost administrat si inteles. Sa ne intrebam apoi de ce nu va merge Romania inainte. Iar tineri de varsta lui Ponta sau mai tineri decat el am impresia ca vor incepe sa fie din ce in ce mai multi, pentru ca lumea uita. Mai ales cand le umbla foamea prin stomac si nu se gandesc decat la ziua de maine.

    Comunistii sunt de extrema stanga si au ajuns la putere manipuland fara nici un fel de scrupule nemultumirile populare si indemnand oamenii la demonstratii de strada. Ce face PSD-ul si Ponta in momentele astea se aseamana izbitor de mult cu strategia comunista de preluare a puterii.
  • -3 (5 voturi)    
    ce titlu manipulatoriu! (Marţi, 18 mai 2010, 16:55)

    sorin [anonim]

    Iliescu, intr-adevar, reprezinta o pata neagra pe istoria Romaniei, mineriadele din anii '90 ne-au impins inapoi in primitivism politic, dar sa ne legam astazi, din nou, de tema asta si sa alegem titluri bombastice, poate-poate mai impresionam pe cineva, cand minerii sunt cu totul alti oameni, mai educati, mai pasnici si, totodata, intr-un numar mult mai mic, de doar 1500 de insi pe langa alte 60.000 - 80.000 de persoane, sa fim seriosi, sunteti penibili si partinitori!

    Hotnews, cat o sa-i mai protejati pe Basescu si pe Boc, in detrimentul deontologiei jurnalistice, in detrimentul evidentelor, in detrimentul strazii, in detrimentul opiniei publice? Cu cat plateste PDL-ul redactia, cenzorii si zecile de postaci care dau minusuri pe bani grei? Asta e democratie, pe bani? Libertatea de opinie se cumpara? Curentul de opinie trebuie indreptat spre ce trebuie, in favoarea Puterii, cu orice pret? Nu cumva pretul platit de voi va deveni, in curand, foarte mare? Va discreditati singuri, dragilor. Si tot singuri o sa trageti si obloanele. Nu minerii, nu altii. O sa ramaneti singuri, cu titluri din astea care n-o sa mai fie platite si nu o sa mai impresioneze pe nimeni.

    Move on! Astazi, Basescu si lacheul sau, Boc, ne-au adus in pragul falimentului. Ce legatura mai au minerii si Iliescu cu treaba asta? Cine conduce Romania de ani de zile? Tata, jegul de Iliescu, amaratii aia de mineri, si asa vai de mama lor?
    • +3 (3 voturi)    
      Si pe mine ma plateste... suficient ca lupta (Marţi, 18 mai 2010, 16:02)

      vamaiotul [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Lupta impotriva regimului mafiot PSD.
    • 0 (4 voturi)    
      draga sorin noi tot PD-L o sa votam in 2012 (Marţi, 18 mai 2010, 17:14)

      ana [anonim] i-a raspuns lui sorin

      asa ca indiferent ce scrie presa noi stim ca PSD, nea nelu batranelu si Nastase 7 case sunt hoti...
      • -1 (1 vot)    
        Ei da? (Marţi, 18 mai 2010, 16:39)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui ana

        Da...in legatura cu PSD-ul sunt de acord.
        Cu titlul am niste nedumeriri...
        Tot PDL? Ana draga, cred ca mai bine nu mai votezi pt ca e clar ca o faci fara sa gandesti.
  • +5 (5 voturi)    
    INCREDIBIL! (Marţi, 18 mai 2010, 16:57)

    mozzy [anonim]

    E incrdibil ce poate sa scoata batranul bolsevic. Nu ma asteptam sa recunoasca partea lui de vina ca a crescut oameni ca nastase, mitrea, miki spaga si gasca ce au devalizat romania dupa 90. Dar cu cat tupeu poate sa afirme ca "Minerii n-au fost ... cauza violentelor din iunie 1990". Nuu! Ei au fost cauzele violentelor din ianuarie si februarie 1990, cand au fost adusi sa-i bata pe demonstrantii anti-FSN. Ei nu au fost cauzele violentelor in 13 iunie, caci atunci bolsevicul ii scosese pe cei de la IMGB sa faca ordine, minerii de-abia se grupau in gari. Ei au devenit cauzele violentelor din 14 iunie, cand exista filme ce au facut inconjurul lumiii cu mineri (sau oameni imbracati in mineri) ce bateau cu bestialitate oameni pe strada. Si cu atat mai grav cu cat, la acea data, nu mai era nici un demonstrant, ci numai oameni normali, care circulau pe strada si erau batuti in functie de cum aratau sau cum se uitau. Inca n-am uitat cat rau a putut sa faca tarii mizerabilul asta, doar ca sa preia puterea si apoi distruga orice opozitie politica. Si se pare ca planul i-a reusit foarte bine, atata vreme cat el nu este nici macar judecat in vreunul din dosarele revolutiei sau mineriadelor, zambeste fericit la televizor si toata clasa politica este alcatuita din fosti comunisti, crescuti de el.
    • +1 (1 vot)    
      ei, incredibil.... (Marţi, 18 mai 2010, 23:32)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui mozzy

      ce este incredibil?

      Ca a susținut ani de zile, in cel mai pur spirit bolșevic, ca minerii au venit singuri sa restabilească ordinea, dar a fost difuzat la radio in dimineața zilei de 14 iunie spunând in fata minerilor:

      "Ma adresez dumneavoastră de asta data , mulțumindu-va pentru răspunsul de solidaritate muncitoreasca pe care si de asta data l-ați dat, la chemarea noastră.
      Delegația de mineri in frunte cu d-l Cosma se va deplasa spre Piața Universității pe care vrem sa o reocupați dumneavoastră."

      Incredibil este ca statul asta mafiot a acoperit asa ceva.
      "Vrem sa o reocupati dumneavoastra" a fost esența democrației originale românești.
      In rest sunt vorbe goale!
  • +1 (1 vot)    
    Rusine! (Marţi, 18 mai 2010, 17:20)

    mihai [anonim]

    Cine se scuza se acuza! iliescu este in spatele zvonurilor legate de venirea minerilor in Bucuresti. A facut-o o data in anii 90 o va face si in 2010. Nu are scrupule
  • +1 (1 vot)    
    saracii mineri (Marţi, 18 mai 2010, 17:40)

    cosma [anonim]

    Minerii au fost folositi in jocurile politice,deoarece din timpul lui Ceausescu,erau infiltrati multi securisti printre ei pentru a impedica lupta lor curajoasa ,cu lipsurile si nedreptatile.Obisnuiti cu pericolele din subteran,nu se dadeau in laturi sa sfideze conducerea comunista.Iliescu s-a folosit de mineri si pe urma i-a abandonat,ei practic desfiintindu-se prin disponibilizari repetate.Trebuie spus ca primele disponibilizari s-au facut cu maxim 18 milioane,iar cei din politie armata si SRI au luat cate un miliard,bine?Ei au o viata grea si trebuiau lasati in pace.Acum au platit cu varf si indesat,iar iliescu nici macar scuze nu si-a cerut .Frumos ,nu?
  • -2 (2 voturi)    
    Pacaleala cu minerii (Marţi, 18 mai 2010, 17:50)

    Mihai [anonim]

    Romanii stiu de frica minerilor, de asta trebuie acum abatuta atentia de la criza economica si manarelile care sa fac cu achizitiile publice.
    Multi au votat cu basescu tot de frica minerilor, vad ca tine in continuare gogoasa pentru multi.
    Poate mosulica are dreptate, minerii nu au cum sa mai vina la Bucuresti si sa faca ce au facut, nu mai suntem in 1990 cand fiecare facea ce vroia.
  • +2 (2 voturi)    
    falsifica si asta (Marţi, 18 mai 2010, 18:37)

    I [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4
  • +2 (2 voturi)    
    Cauza si efect (Marţi, 18 mai 2010, 18:43)

    Trojan.H [utilizator]

    Are dreptate nea Ion, minerii n-au fost decit efectul, cauza a fost Iliescu. Hai Rapidu'
  • +1 (1 vot)    
    cum? ce sa mai zici? (Marţi, 18 mai 2010, 20:26)

    Marius [anonim]

    Imi vine sa-i scot jugulara cand il vad in fata in ori ce poza... cat tupeu are piticu asta...si-a batut joc de toti asa... cum dracu ma? chiar asa de prosti suntem? ei ne-au facut sa respectam noi legile...si ei? Daca-i dau cu o piatra in cap ma duc la puscarie... el a infometata milioane de oameni.... a omorat mii de oameni la revolutie.. la mineriada si tot asa sa o arda? cum dracu ma? Asta moare maine poimaine si el tot asa o tine? SA DEA DRACU SA NE INTALNIM PE STRADA CA ALA TIE SFARSITU....
  • +1 (1 vot)    
    nea nelu' te faci de ras (Marţi, 18 mai 2010, 20:28)

    romanica [anonim]

    Nelu' Nelu' crocodelu ai bagat tara in datorii, sustii revolte si tot ai tupeul nesimtit sa faci declaratii!
  • +1 (1 vot)    
    RUSINE, ILICI! (Miercuri, 19 mai 2010, 0:03)

    xyz [anonim]

    Cine vorbeste ce FALSIFICAREA ISTORIEI??!! Individul asta are un tupeu fara margini! Ma intreb cind isi va face treaba justitia româna?!....
    Tataie, daca România se afla in situatia actuala, este si din cauza dumitale!
    Incredibil, nu am mai citit stirile din Ro de ceva vreme si, cind trec pe aici, pe ce cad?! Pe declaratiile lui Ilici tupeistul!
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Miercuri, 19 mai 2010, 10:13)

    me [anonim]

    de la o varsta oamenii devin senili...

    "Mineriadele - o falsificare a istoriei " -> intradevar nu au venit minerii in bucuresti, nu au distrus o gramada, nu au batut si omorat oamenii ... toate sunt numai niste inventii...
  • 0 (0 voturi)    
    Nuuuuuuuu!!! (Miercuri, 19 mai 2010, 11:10)

    Ronin [utilizator]

    Minerii nici macar nu au trecut prin Bucuresti! Si nici la Straulesti nu sunt ingropati peste 100 de oameni care au avut ghinionul sa-i intalneasca pe acesti salbatici condusi de Miron Cozma si manipulati de bolsevicu` al` batran, Ilici!!! Ni se pare noua doar ca ar fi existat ceva, avem vedenii!!!! Adevarul e ca toata apa din Dunare nu e de ajuns sa spele sangele de pe mainile lu` Iliescu........
  • 0 (0 voturi)    
    Iliescu in momentele de fata cred ca se distreaza (Miercuri, 19 mai 2010, 15:51)

    maya [anonim]

    Ion Iliescu care si-a lasat amprenta de la conducerea tarii, vine acum sa ne explice cum a fost cu mineriadele, cand si protestele de astazi au fost sustinute de catre PSD!!! RUSINE SA LE FIE!!! pentru ca instiga lumea la violente!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă