Discutia de Luni. O emisiune HotNews.ro - RFI 

AUDIO VIDEO Sever Voinescu: Chiar credeti ca decontam acum erorile unui Guvern de patru luni? A acuza un singur om si un singur Guvern e o atitudine iresponsabila

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 17 mai 2010, 16:48 Actualitate | Politic

Sever Voinescu in studioul HotNews.ro
Foto: HotNews.ro
Guvernul Boc putea face mai mult, dar situatia de azi se datoreaza unui sir de guverne, a declarat  Sever Voinescu la Discutia de Luni, o emisiune HotNews.ro - RFI, realizata de Dan Tapalaga. Deputatul PDL sustine ca Guvernul Boc trebuie sa ramana in functie si sa duca mai departe programul asumat cu FMI, dar ca "instrumentul evaluarii critice trebuie mereu exercitat". Voinescu acuza PSD si PNL ca propun "vorbe in vant" in loc de masuri alternative fundamentate pe cifre si ca vand oamenilor "iluzia otravitoare" ca, daca ies in strada, o sa primeasca mai multi bani.
  • Voinescu: Ce ma ingrijoreaza este atitudinea unor lideri politici, mai ales de la PSD, care instiga la dezordini sociale si care cred, naiv, ca daca te duci in fata Guvernului si spargi geamurile de la Palatul Victoria iti cresc salariile


Cele mai importante declaratii facute de Sever Voinescu la Discutia de Luni
  • Un efort de restructurare foarte serioasa a administratiei publice trebuia sa fie facut pana acum. Din punctul meu de vedere, ceea ce s-a incercat in anul 2009, cu legea pensiilor, si din cauza asta Guvernul Boc a cazut in Parlament, cu legea salarizarii unice, a fost apoi un efort de restructurare a tuturor agentiilor, lucrurile astea par a nu fi fost suficiente. Si asta este o invatatura pentru ceea ce facem astazi.
  • Defectiunile care acum se deconteaza vin de foarte multa vreme. Statul a fost croit defect de activitatea politica si guvernamentala de 20 de ani. Da, e un adevar, daca nu va place adevarul asta nu mai e treaba mea! Suntem trimisi la guvernare sa luam masuri si sa restructuram. Lucrul acesta se intampla acum. Dvs chiar credeti ca ceea ce noi decontam acum sunt erorile unui Guvern de patru luni? Nu vi se pare ca felul in care arata statul acum este marturia unui fel de a face politica si de a guverna aceasta tara 20 de ani? Dvs credeti ca pana acum patru luni, sau pana acum un an totul era bine si brusc de un an de zile totul s-a inrautatit asa?


  • Explicatiile nu sunt scuze, explicatiile au un rol rational. Si anume de a identifica foarte exact in ce consta problema noastra. Eu cred ca Guvernul PDL ar fi putut face mult mai mult in gestionarea acestei situatii proaste. Daca nu va da cineva raspunul pe care-l asteptati, atunci inseamna ca-i Ion Iliescu?
  • Guvernul PDL putea sa faca mult mai mult, ar fi trebuit sa treaca la acest tip de restructurari si sa le faca in mod real. Ceea ce vreau sa clarificam este ca a arunca raspunderea pe umerii unui singur om sau unui singur Guvern, cand e limpede ca aceasta situatie se datoreaza unui sir intreg de guverne, este incorect si este inutil, nu duce nicaieri. A acuza un singur om si un singur Guvern ca au dus Romania in situatia pe care au dus-o - si asta e discursul opozitiei astazi - inseamna din punctul meu de vedere o atitudine complet iresponsabila.
  • Eu cred ca, in situatii de criza, evaluarile trebuie sa aiba loc continuu. Criza in general are un dinamism greu de anticipat. Instrumentul evaluarii critice trebuie mereu exercitat. Evident, trebuie lasat un timp rezonabil pentru ca aceste masuri sa poata fi aplicate si sa vedem ce efecte au. Cred ca, mai devreme sau mai tarziu, intr-un interval de cateva luni, vom putea sa ne dam seama daca suntem pe drumul cel bun sau nu.
  • Guvernul Boc trebuie sa indeplineasca acest program asumat catre FMI si e firesc ca guvernul care asuma un program sa fie cel care are sprijin politic pentru a-l duce mai departe. La sfarsit, sau la un moment dat, se evalueaza.
  • Gasesc ca e normal ca oamenii, sindicatele sa-si manifeste nemultumirea in legatura cu aceste masuri, care sunt extrem de dure. Mi s-ar parea absurd ca lumea sa taca sau sa aplaude. Dar ceea ce ma ingrijoreaza este atitudinea unor lideri politici, mai ales de la PSD, care instiga la dezordini sociale si care cred, naiv, ca daca te duci in fata Guvernului si spargi geamurile de la Palatul Victoria iti cresc salariile. Iluzia otravitoare pe care ei incearca sa o vanda in acest moment oamenilor, sindcatelor, pensionarilor, este tocmai asta: daca iesiti in strada si sunteti violenti sau vehementi, sa stiti ca pana la urma o sa vi se dea bani si o sa aveti salarii mari. Asta e o enorma iluzie, este otravitoare asa cum am spus, si este profund imorala pentru ca speculeaza politicianist asupra unei situatii foarte grele.
  • Mi s-ar fi parut normal ca PSD si PNL sa fi dat dovada de o solidaritate nu cu Guvernul Boc - pe care trebuie sa-l combata, ca de aia sunt in opozitie - ci cu interesul national. Cu ceva cu ce este deasupra PDL, PSD, PNL, acel ceva care ar trebui sa ne uneasca exact in vremuri de-astea. Mie mi s-ar fi parut normal ca PSD si PNL sa propuna - daca nu le plac aceste masuri - masuri alternative, dar repet, fundamentate pe cifre, nu vorbe in vant. Nu vorbe in vant de genul: facem alegeri anticipate, cum spune Crin Antonescu, si se rezolva criza. Sau, iesiti in strada si protestati si se rezolva criza.
  • Cel mai rau lucru care ni s-ar putea intampla acum ar fi sa creasca taxele. Ar fi cel mai rau scenariu cu putinta. Un guvern de dreapta nu are voie sa sustina asa ceva. Ceea ce s-a intamplat este ca Guvernul a produs un tip de solutii, pentru ca prin aceasta solutie nu cresc taxele, nu creste cota unica si mai ales nu creste TVA.
  • Nu cred ca exista vreun motiv pentru care acest program sa nu fie aplicat. Romania este intr-o situatie in care nu mai e loc de ezitare. In ianuarie era o dulce iluzie ca nu mai e loc de ezitare. 


  • Nici un politician nu-i fericit cu asta, dar orice politician trebuie sa simta oportunitatea extraordinara pe care o are acum in cariera. Si anume, aceea de a fi acela care, in mod onest, dovedeste un leadership serios, consecvent, puternic, si aplica niste masuri care pana la urma intr-un an sau doi vor duce la efecte benefice si atunci, evident, va culege toate beneficiile acestei atitudini. E clar asta, o simte oricine. Repet, este probabil singurul efect benefic al acestei crize: faptul ca din aceasta criza oameni politici se pot consolida foarte serios.
  • E o discutie privind amanarea alegerilor in partid, dar decizia asta este a Colegiului Director care urmeaza sa fie reunit probabil curand. Dar, e o discutie si am auzit pe foarte multa lume opinind pentru amanarea alegerilor, adica a Conventiei Nationale. Daca ma intrebati, parerea mea ar fi accea ca ar trebui sa ne concentram mult mai mult pe guvernare in acest moment, si chestiunile interne de partid mai pot astepta o perioada oarecare. Pana la urma, lista prioritatilor este stabilita de situatia economica si sociala a tarii, si nu de ambitiile unora sau altora din partid. Cei mai multi ar opta o reasezare in calendar.
  • Am auzit si eu fel de fel de premonitii in legatura cu PDL in 2012, toate scenariile care se vehiculeaza acuma sunt catastrofice. Eu pot sa va spun ca sunt un pic mai rezervat. In politica romaneasca lucrurile au o asemenea dinamica incat e foarte greu sa faci o previziune pentru un intreg ciclu electoral. Nu ma indoiesc ca, in 2012, electorii vor fi extrem de drastici in a ne sanctiona daca esuam, dupa cum vor fi extrem de generosi in a ne premia daca reusim.
  • Theodor Baconschi urmareste sa imprime PDL, deocamdata din afara, dar inteleg ca va veni si momentul inscrierii sale in partid, o puternica nuanta crestin democrata in doctrina, si pe cale de consecinta, in actiunea politica.


Citeste mai multe despre   






















2826 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    palavre (Luni, 17 mai 2010, 16:11)

    ady [anonim]

    parlamentarii trebuiau redusi la 300,casa poporului transformata in muzeu etc.,eliminarea asistatilor sociali,micsorarea diplomatilor in ambasade,micsorarea pensiilor celor ce au lucrat in servicii,eliminarea pensionarilor pe caz de boala inexistenta..de ce nu se portesteaza pe aceste puncte?
    • +3 (9 voturi)    
      bine zis Ady , (Luni, 17 mai 2010, 17:17)

      GeorgeT [anonim] i-a raspuns lui ady

      scurt si la obiect.
      Cind au de gind guvernantii ales sa puna in practica rezultatele referendumului, o sa intreb lucru asta pina ies la pensie ... Nu am inca de gind inca sa ies la pensie pe 'caz de boala' asa ca mai am ..
      • -3 (9 voturi)    
        De acord, dar in timp (Luni, 17 mai 2010, 17:56)

        FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Sunt de acord cu aceste masuri, si asemenea masuri se pot gasi mai multe.
        Totusi nu as cere unui guvern sa la infaptuiasca peste noapte, in vremurile astea destul de stresante.
        Au fost destule guverne anterioare care si ele puteau sa faca ceva si nu au facut.
        Eu zic sa avem putintica rabdare; lucrurile bune nu se fac peste noapte. Ele presupun analize serioase si implementari cu calm, nu pe fuga doar pt a demonstra ceva unui electorat.
      • +1 (3 voturi)    
        Pt. Ady (Luni, 17 mai 2010, 18:47)

        mike [anonim] i-a raspuns lui GeorgeT

        Voiai sa spui parlamentarii ! raspuns : NICIODATA !
    • -1 (5 voturi)    
      hmm (Luni, 17 mai 2010, 19:06)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui ady

      daca lipsa eficienta statului sta in casa poporului, cei 300 de parlamentari si pensiile asistatilor, intr-un procent de cel putin 1% ar merita poate sa luam in considerare postul de deasupra... altfel e doar frustrare varsata din lipsa de solutii.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce bine le zici (Marţi, 18 mai 2010, 8:37)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui ady

      Ei or fi vrand sa facem noi ceea ce trebuie? Macar din ianuarie 2010 puteau lua masuri. Cand colo - nimic!
      In diplomatie ma uit la alte tari si sunt tari de tari si-au inchis misiuni diplomatice! Noi de ce nu facem un audit al acestora?
      Parlamentarii se duc peste tot (cei drept si consilierii locali) mai ales in zone ca Papua Noua Guinee ca sa aiba ce povesti nepotilor nu ca ar avea vreun rost.
      Noua ni se cere sa fim solidari cu bugetarii: suntem pentru ca achitam imprumuturile facute pentru a fi ei platiti. Cred ca ar fi bine ca cei alesi sa dea exemplu si sa plateasca nu cu 25% ca tot bugetarul ci cu 80% din cheltuieli si 50% din salariu. Atunci poate vor renunta la secretare, soferi, consilieri, etc.
    • 0 (2 voturi)    
      Bine punctat. (Marţi, 18 mai 2010, 11:37)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui ady

      In felul asta s-ar face economii considerabile. Cat despre a acuza doar Guvernul Boc pentru actuala situatie, este intr-adevar iresponsabil. Efectele unei crize economice sunt functie de guvernarea din ultimii ani. Asadar domnii Tariceanu, Nastase...
  • -1 (21 voturi)    
    care 4 luni, cotoias viteaz? (Luni, 17 mai 2010, 17:11)

    pablo [anonim]

    6 ani de "sa traiti bine!" cu Traienel Flacarel Manolea si 1 an si jumatate cu Mr. Muscolo, carpa si portavocea incredibil de necredibila a lui Flacarel.

    sa-si asume responsabilitatea si sa-si inainteze demisiile, si unul si celalalt, ca doar au avut tot timpul din lume pentru a evita situatia dezastruoasa in care am ajuns astazi. s-a-nteles? deci, nu 4 luni, sunt ani de zile de cand o aburesc cu reforma statului si nu au facut mai nimic in privinta asta. mai mult, tind sa devina un fel de psd 2, adoptand aceleasi metehne murdare.
    • 0 (14 voturi)    
      inca un 'infierbantat' (Luni, 17 mai 2010, 18:13)

      me [anonim] i-a raspuns lui pablo

      ... cu memoria scurta...
      mr pablo - parca 4 ani de zile (2004-2008) s-a perindat un 'meserias' de guvern al unui nene a carui firma a crescut cu 300% in doar 2 ani ... il chema moliceanu parca...
    • 0 (14 voturi)    
      si acum te stergi (Luni, 17 mai 2010, 18:30)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui pablo

      cu pampersul de transpiratie, treci pe la casierie la antena si apoi la farmacie. O rogi pe doamna cu halat alb din spatele tejghelei sa-ti dea un anti psihotic puternic, stie ea numai cind te-o vedea.
      Multa sanatate !
  • +5 (13 voturi)    
    Asa o sa zica si peste 3 ani (Luni, 17 mai 2010, 17:44)

    Carcotescu [anonim]

    N-au facut nimic, da' parca si acu' il aud pe Boc tipand: salarii nesimtite in sus, pensii nesimtite in jos, etc, etc.
    Numa gura de el.
    Cu asa prim ministru, sigur ne ducem dracului.
    • +2 (2 voturi)    
      Asta o zis eu acum... (Marţi, 18 mai 2010, 8:01)

      terebent [anonim] i-a raspuns lui Carcotescu

      Bine ca nu ne-am dus dracului din cauza celorlalti premieri, pana acum am avut numai unu si unul... alesi pe spranceana. Batai Dumnezeu sai bata....
  • +3 (9 voturi)    
    Si blablabla (Luni, 17 mai 2010, 18:29)

    DanBruma [anonim]

    si tot blablabla si interes national si iar blablabla
  • +1 (9 voturi)    
    voinescu = voce relevanta pentru PDL? (Luni, 17 mai 2010, 18:32)

    citizen kane [anonim]

    Nu mai exista altii care sa iasa la declaratii in locul lui SVC? sau emana el un aer de prospetime atat de irezistibil incat e tocmit sa apara in locul greilor din PDL, lasati sa isi mai traga suflarea ...
    PS: clar, e de preferat lui Elena Udrea, dar nu pare ca are vreo putere de decizie; mai mult cu rostirea, un fel de print Duda al PDL-ului
  • -3 (11 voturi)    
    voinescu (Luni, 17 mai 2010, 18:37)

    Andi [anonim]

    guvernul boc este invinuit de prea multe lucruri fara substrat si nu s-a demonstrat nimic de rau pana in momentul de fata.
  • -4 (6 voturi)    
    voinescu (Luni, 17 mai 2010, 18:39)

    Andi [anonim]

    guvernul boc este invinuit de prea multe lucruri fara substrat si nu s-a demonstrat nimic de rau pana in momentul de fata.
  • +3 (11 voturi)    
    Ma dezamagiti, Dle Voinescu.... (Luni, 17 mai 2010, 19:23)

    Lili [anonim]

    Sunt profund dezamafita de afirmatiile Dvs referitoare la faptul ca am vrea sa decontam situatia grava de azi a Romaniei unui singur guvern, anume acestui guvern. Nu, dle Voinescu, nu asta spunem, eu va intreb de ce PDL nu a facut in timpul cat a fost el la guvernare ceea ce era atat de evident ca trebuie facut. Sunt perfect de acord cu Dvs ca exista mult de tot de decontat tuturor guvernelor anterioare. Dar Dvs trebuie sa ne raspundeti in numele guvernarii PDL, despre ceea ce a facut sau nu a facut guvernara PDL. Sincer, Dle Voinescu, Dvs sa inteleg ca sunteti multumit de modul in care a guvernat guvernul Boc tara asta??!! Ma indoiesc sincer. Si sunt convinsa ca nici Dumneavoastra nu puteti afirma acest lucru. Si mai e ceva care ma uimeste: vreti sa spuneti ca iesirea in strada a oamenilor disperati, a-propos, stiti Dvs ce inseamna sa ai 50 de ani si sa ramai somer in Romania de azi ???! sau sa fii pensionar singur cu 700 RON si sa fii bolnav(asa-i la batranete, sunt multe probleme de sanatate) si sa vina acesti guvernanti care nu au fost in stare sa ia la timp masurile necesare si care acum arunca Romania in dezastru??!! V-ati gandit ce ati face Dvs in locul lor ??! Incercati sa va puneti in locul lor Dle Voinescu inainte de a-i acuza ca asculta de nu stiu ce forte oculte care-i indeamna la dezordine sociala. Mai stiu eu pe cineva care vorbea in '89 despre agenturi straine , va amintiti, nu /?!!! Chiar ati crezut ca va fi liniste dupa aceste masuri??!! Probabil v-ati gandit la o alta tara, ca pe asta nu o cunoasteti, vad bine.
    • -3 (5 voturi)    
      curiozitate (Marţi, 18 mai 2010, 0:28)

      codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Lili

      Dupa ce ies bugetarii aceia in somaj, au de unde sa le plateasca somajul?
      Cam la cat s-ar ridica, per total?
      • 0 (0 voturi)    
        Somajul e oricum mai mic (Marţi, 18 mai 2010, 8:41)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui codrutza

        decat salariul, ambele achitandu-se de la buget.
    • -2 (2 voturi)    
      Ma bucur (Marţi, 18 mai 2010, 11:12)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Lili

      Ma bucur cand vad ca mai sunt si oameni care gandesc, pentru ca m-am saturat de prostii care sunt gata sa creada ca de furturile smenarilor care ne conduc sunt de vina Vantu, Voiculescu si Patriciu.
      D-l Voinescu, ar fi putut sa fie un ziarist onest, a ales in schimb o cale care (crede el!) l-ar duce spre inavutire, spre functii. Domnule Voinescu, merita incercat!!!
  • +1 (11 voturi)    
    Si nu uitati, Dle Voinescu.... (Luni, 17 mai 2010, 19:37)

    lili [anonim]

    Indiferent ce veti face de-acum ca partid, ma indoiesc ca veti reusi sa scoateti Romania din dezastrul in care ati adus-o. Iar dupa 2012 va rog sa retineti ca in opinia mea, PDL va dispare ca partid de pe esichierul politic din Romania. Si asta, nu pentru ceea ce ati facut acum ci pentru ca nu ati facut ceea ce a trebuit la timpul potrivit. AMIN.
    • 0 (4 voturi)    
      Cata ipocrizie?! (Marţi, 18 mai 2010, 9:03)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui lili

      Domnisoara postac al cardasiei PSD/PNL/PC/PRM, voi unde ati fost pana acum? Va spun eu unde. La guvernare, 17 ani din 20. Starea de saracie si inapoiere a Romaniei este produsul vostru. Nu cereti PDL sa repare in cateva luni (nu uitati ca l-ati tinut pe Boc, cu irsponsabiltate, pe tusa luni bune) tot dezastrul PSD/PNL. Ai uitat ca Tariceanu a stat la "ciolan" cu masuri populiste de stanga? Vedem noi cine dispare din politica, Asta o vor decide romanii cand vor intelege realitatea si cine sunt adevaratii vinovati. Mai schimba canalul TV, Realitatea-FNI si Antenele-Felix fac rau la cerebel. La unii se vede asta deja.
  • 0 (6 voturi)    
    Dom' Cotoi (Luni, 17 mai 2010, 20:14)

    Pampers [anonim]

    Niste lecitina n-ai la indemana? Patru luni? Trei saptamani si doua zile...ne povestesti ce ai priceput tu din film? Incearca cu Memo Plus, face minuni...
  • 0 (12 voturi)    
    mai lili mai (Luni, 17 mai 2010, 20:38)

    romanica [anonim]

    Romania va iesi din criza, dar sa arate si poporul bunavointa! Adevarul este ca actuala guvernare duce greul lasat de PSD. Au jucat bine cartea PSD-istii dar romanul a ales un conducator bun, pe care trebuie sa il ascultam ca sa ajungem la un rezultat pozitiv cat mai repede. Ies in strada Bugetarii cu salariile lor grase si plang ca li se vor micsora, dar noi cei care lucram in sectorul privat si de dimineata pana seara numai munca munca, leafa mult mai mica decat a pilosilor de bugetari nu iesim in strada! hai sa muncim cu totii si sa renuntam la mentalitatea "sa imi dea Statul" ca a expirat!
    • -4 (6 voturi)    
      Nu e vorba de bugetari.... (Luni, 17 mai 2010, 21:08)

      lili [anonim] i-a raspuns lui romanica

      Guvernul Boc, ca si celelalte guverne ale Romaniei post decembriste nu au reformat deloc statul roman, care s-a dezvoltat aiurea, ca un oras caruia ii lipseste un plan de sistematizare si arata ca dracu'. fara cap si fara coada. Asta vreau sa zic, treaba cu bugetarii e gaselnita, adica solutia cea mai simpla la indemana unor guvernanti incompetenti, adica incapabili sa gaseasca acele solutii care sa faca din statul roman o structura supla, eficienta, cu angajati competenti, pe care mediul privat sa si-i doreacsa. Azi, mediul privat nu vrea sa auda sa angajeze bugetari si au dreptate. Asta nu au facaut guvernantii romani de toate culorile politice. Cat priveste schimbarea mentalitati la romani, mai va.....Adica, mai peste inca vreo cateva generatii.....
    • +5 (9 voturi)    
      LASATI-O MOALE1 (Luni, 17 mai 2010, 21:17)

      marian [anonim] i-a raspuns lui romanica

      Cruntul adevar pentru PDL este ca nu au oameni competenti pentru posturile din guvern, administratie, diplomatie, etc! Nu au ce cauta pe aceste posturi oameni care habar nu au ce trebuie sa faca! Cu improvizatii, NU MERGE !
    • -3 (5 voturi)    
      pentru romanica (dacica, ce-o fi ea) (Luni, 17 mai 2010, 22:54)

      femeia nisipurilor [utilizator] i-a raspuns lui romanica

      Da, draga, romanica, ai ghicit!!!! Romania va iesi sigur din criza, cu ajutorul unui pitic fermecat si a Zanei Maselutza! In rest, nimeni nu trebuie sa faca nimic, noi toti trebuie sa stam cuminti,prin colturi, ca de nu, ne da grandiosul conducator cu nuielusa peste degete. Cat despre bugetari...ma uit la ce scrii (si nu esti prima cu asemenea afirmatii) si nu-mi vine sa cred. Da, asa este, bugetarii sunt prea multi, ( dar nu in spitale si nici in scoli, in orice caz). Poti sa-mi spui si mie, exista vreo politica de absorbtie a valului de potentiali someri din aparatul administrativ?Exista programe viabile de reconversie a fortei de munca,sau o sustinere a sectorului privat ca astfel sa se creeze noi locuri de munca? Clamam ca oamenii ies la pensie anticipat, ca nu le place munca si ca ies la pensie pe aranjamente. Unde naiba traiti, pe luna??? Cine mai angajeaza in Romania someri cu varsta peste 50 de ani??? La patruzeci de ani in Romania esti deja considerat batran; chiar si cei cu studii superioare si calificati au probleme in a se reangaja, din cauza varstei.
      Dormi linistita, romanica, Basescu si Boc vegheaza pentru tine...
    • -2 (6 voturi)    
      mai romanica mai... (Luni, 17 mai 2010, 23:09)

      Mona19 [utilizator] i-a raspuns lui romanica

      ...tu esti la privat cum sunt eu imparateasa - ca ai si tu nevoie de un bann si il castigi cu gura e ceva, dar sa imi spui ca esti la privat si sa ii tragi cu bugetarii...las-o jos ca macane.
      Eu chiar muncesc la privat, de 15 ani de zile - si tot cred ca lili are dreptate - numai ca trebuie sa iti folosesti capul ca sa intelegi, nu sa reciti poezii spuse la televizor de niste incompetenti, nu conteaza numele si functia lor - dar incepem cu cei mai de sus....da, ai creier, foloseste-l ca nu doare - unde este viziune in program? de ce se taie doar acum, ca a cerut FMI? de ce nu au luat hotararile astea acum 2 ani, de cand e limbricul prim-ministru? de ce naibii se cumpara perdele. mobile noi si masini ultrascumpe prin ministere - si sa nu mi-o spui pe aia ca erau contractele de dinainte si trebuiesc respectate ca altfel platim penalizari ca atunci nici lobotomia nu te mai salveaza:)............................ce facem in continuare, dupa ce taiem?..mai vorbim peste trei luni mai omule care muncesti la privat cand o sa iti creasca impositul si firma o sa te anunte ca nu ti-l suporte? gandeste-te fratele meu, macar acum - ca din cauza dvs am ajuns aici...
  • +1 (9 voturi)    
    TAre curios (Luni, 17 mai 2010, 21:25)

    razvan [anonim]

    tare curios eram daca psd ajungea la guvernare. ce masuri luau. eu consider deocamdata ca cele luate de pdl sunt bune. nu putem sa criticam. toti suferim...dar nu cred ca aceasta se datoreaza doar pdl ului. si dezastrul in care se afla romania, nu este din cauza pdl ului cum spun altii..... sunt dezamagit de imaginea pe care o au romanii despre tara lor.
  • +1 (1 vot)    
    Inalta tradare (Marţi, 18 mai 2010, 6:49)

    Pelerinul [anonim]

    Cei care instiga pe liderii sindicali la provocarea starii de dezordine sunt urmasii celor care i-au adus pe mineri in '90 in Bucuresti. Atunci s-a dorit amanarea inscrierii Romaniei pe linia economiei de piata pentru ca aparatul de partid al fostului PCR sa dezvolte propria schema de imbogatire pe seama bugetului de stat. Culmea ironiei este ca minerii au ramas tot in valea planderii, bugetul de stat da semne de vlaguire, dar naravurile caracatitei rosii nu s-au schimbat. Au sabotat orice incercare de reformare a statului, au ignorat problemele fortei de munca, au facut exploatarea acesteia "la negru" intr-un mod intensiv. Abia dupa 1 Ianuarie 2007 s-a vazut cat de falimentara a fost aceasta "politica". Si acum acuza pe altii ca au furat turta din cuptor.
  • 0 (2 voturi)    
    explicatiile lui S.Voinescu (Marţi, 18 mai 2010, 10:07)

    Dumitru Tanasa [anonim]

    Daca si acest securist de doi bani este invitat de catre hotnews,atunci mai bine desfiintativa!!!! Este condamnabil si regretabil ca aduceti numai securisti si hoti sa dicute online !!!! Rusine!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce decontam (Marţi, 18 mai 2010, 10:50)

    marian popescu [anonim]

    Pana si base a zis-o. Perioada de deerapaje a fost dupa 2005 cand o guvernare de "dreapta" a dus clientelismul politic si nepotismul la niveluri de nesuportat pt tara. Daca in 2004 ziceai ca ai 30 milioane erai mare, dupa aia au aparut pitipoancele de la stat care fara 5000 de lei nu discuta.
  • 0 (2 voturi)    
    Ia scrie Gabi! (Marţi, 18 mai 2010, 12:43)

    miki [anonim]

    Despre care guvern Boc V tot vorbiti mai latrailor?Puteti sa spune-ti cit timp a guvernat real doar Boc?La luam pe rind.In 2008,a venit pe sfirsit de an,visterie goala-nu spun cine a lasat-o asa,buget si masuri anti criza gen PNL.In 2009,inceput de an cu PSD,concubinaj impotriva naturii,ce se hotara dimineata seara la show se abroga.asta 6 luni.Exact cei puneti in spate lui Boc,nehotarirea de a taia bugetari ,de a ajusta pensii etc.Apoi a venit destituirea guvernului Boc-asta cine a facut-o?Basescu,nu! Si acest ba e Boc ba e Iohanis a durat cit, 5 luni aproximativ.Acum in 2010,ne intrebam ce afacut guvernele Boc I-V?Pai ce sa faca,a avut loc de fripturistii din jur sa faca?De PSD,PNL,PC?DAr pe ei ,opozitia de azi de ce nu o intrebati?Unde sunt gindirea liberala si sociala?Au disparut odata cu Iohanis-marele stift al lui Geoana si Antonescu.
    De ce nu ia in considerare cineva propunerile de iesire din criza ale PSD sau PNL?N'or fii bune?
    Mai intrebati-va si vedeti citi au scoala facuta la drum de seara din PNL si PSD,la universitati de cartier!
  • 0 (2 voturi)    
    rational vs irational (Marţi, 18 mai 2010, 13:07)

    anonim [anonim]

    O discutie dintre un om rational (domnul Sever Voinescu) si o persoana irationala.
    • 0 (0 voturi)    
      rational vs irational (Marţi, 18 mai 2010, 21:01)

      femeia nisipurilor [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      anonimule, iti sugerez sa-ti creditezi compatriotii cu inteligenta si liber arbitru. Nu trebuie sa ne arati tu cu degetul ce este rational si ce nu. Parerea mea este alta, si anume ca ca domnul Voinescu are un mod insidios de a prezenta lucrurile, zig-zagand de fiecare data relativ abil cand este pe cale sa atinga un subiect delicat pentru putere. Un antrenament in spirit politicianist. Ca sa zic pe romaneste, BATE APA-N PIUA!
      Rezumand,acesta este un guvern lipsit de orice competenta si determinare ( cate balbaieli cu toate aceste legi, cate reveniri si lipsa de coerenta in prezentarea lucrurilor) si, mai grav, fara nicio initiativa viabila de relansare a economiei. In plus, ipocrizie si rea-vointa - pe de-o parte clamand reduceri si indemnandu-ne pe toti la austeritate si sacrificiu, iar pe de alta, continuand sa pompeze fara rusine bani in contractele clientelei poltice. Sunt de acord ca nici guvernele anterioare nu au fost rupte din soare, s-au facut o gramada de greseli,si ca toti s-au infruptat din tara asta cat au putut, dar niciunii nu mi s-au parut atat de incompetenti si de inconsecventi si slabi, si asta imi ucide speranta...
      • 0 (0 voturi)    
        analizeaza atent (Miercuri, 19 mai 2010, 9:47)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui femeia nisipurilor

        Lasa speranta si analizeaza atent solutiile posibile. Cand ai ajuns sa cunosti indeajuns de bine problema, poti sa-ti formezi o parere competenta.
        • 0 (0 voturi)    
          care solutii posibile (Miercuri, 19 mai 2010, 22:27)

          femeia nisipurilor [utilizator] i-a raspuns lui anonim

          Care solutii posibile? Cele oferite de guvernul acesta bun de nimic? Le-am analizat. Nici n-a fost greu :nici nu sunt multe, nici nu sunt bune. Poate ca este momentul sa-i lase si pe altii sa incerce sa faca ceva,poate ca altii au alte solutii. Unii au analizat atat de bine problema, intr-o stare de contemplatie, ca din contemplatie au cazut in prostratie...
          Ce vrei sa spui cu " parere competenta"? Ca n-am dreptul "sa-mi dau cu parerea"? Gresit. AM! Sunt cetatean al acestei tari, alegator, iar acesti guvernanti au pierdut contactul cu realitatea si au uitat de ce sunt acolo.
          Cat despre speranta...Speranta moare ultima :). Acest guvern trebuie sa plece. Parerea mea!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi