Sever Voinescu: PDL a guvernat slab, dar criza actuala e generata de greselile din ultimii 20 de ani ale partidelor

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:10 Actualitate | Politic

PDL "a guvernat slab", insa actuala situatie in care se afla tara a fost generata de greselile facute de partide in ultimii 20 de ani, este de parere deputatul democrat-liberal Sever Voinescu, potrivit Agerpres. Sever Voinescu a fost purtatorul de cuvant al lui Traian Basescu in campania electorala pentru alegerile prezidentiale de anul trecut si este considerat un apropiat al sefului statului.
  • "Noi ne batem cu PNL in cifre. Guvernarea Tariceanu a fost o guvernare proasta ca nu a stiut sa gestioneze un moment bun. Guvernarea Boc este proasta ca nu stie sa gestioneze un moment prost. Toti suntem vinovati", a afirmat Sever Voinescu, la o dezbatere organizata sambata la Sibiu, potrivit Mediafax.
  • "PDL a guvernat slab. Crin Antonescu ne propune o solutie infantil-traumatizanta. Este traumatizat ca a pierdut alegerile prezidentiale. Crin Antonescu a ramas in urma nu cu cinci luni, ci cu cinci ani - o tine ca atunci: Jos Basescu. Trauma lui mai mare este ca a pierdut Geoana alegerile. Si acum o sa revin la greseala. Da, Partidul Democrat Liberal a guvernat slab. A gresit. Insa PDL se afla acum intr-o situatie extrem de provocatoare. Ceea ce trebuie sa plateasca astazi nu e doar greseala lui. Este greseala tuturor partidelor din Romania, cronicizata in 20 de ani", a adaugat Sever Voinescu.
  • "Guvernul nostru a facut o mare greseala: a indus ideea ca prin taierea pensiilor si salariilor nesimtite, toti ceilalti vor avea parte de o marire a pensiilor si salariilor lor. Salariile in administratie sunt foarte, foarte mici. Problema nu e ca sunt mici, ci ca sunt multe. Solutia era concedierea, restructurarea. 250.000 - 300.000 de bugetari trebuiau sa fie dati afara", a afirmat Voinescu.
  • Sever Voinescu mai este de parere ca abordarea lui Crin Antonescu "nu are nicio legatura cu ce se intampla acum in Romania", in timp ce Victor Ponta "este de o veselie suspecta": "Abordarea lui Crin Antonescu nu are nicio legatura cu ce se intampla acum in Romania. Victor Ponta este de o veselie suspecta: are un aer bucuros al unui copil de zece ani de Craciun. Victor Ponta ne propune sa spargem geamurile de la Guvern. Este o viziune isteric-anarhista".


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2090 vizualizari

  • +14 (18 voturi)    
    Curaj Boc! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:13)

    adrian88000 [utilizator]

    Restructurare chiar daca se aud tipete! Lasa pensiile sub 1.000 ron in pace! Taie din cele mari. Cu cat mai mari ,cu atit taie mai mult.Nu mai lasa salarii indecente la stat. Nu te teme de contractul colectiv. Lasa contractul in pace , altfel te reclama la Curtea Constitutionala si e jale. Baga un impozit progresiv pe salariile de la stat!Si nu ierta pe nimeni care nu a platit impozitul.Primul ," invetitorul imobiliar" Negita.
    Hai, curaj!
    • +2 (2 voturi)    
      super! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:17)

      MONAG [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Super!
      Si eu il am in fata ochilor cand vad un PSD-ist pe Negoita care mai are si tupeul sa-i planga pe bugetari
    • 0 (2 voturi)    
      exact (Sâmbătă, 15 mai 2010, 23:52)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      taie din astia care au muncit si contribuit mai mult.Taie din salariile mari sa aiba toti la fel. Traiasca Romania comunista!
      • +2 (2 voturi)    
        pentru Sorin (Luni, 17 mai 2010, 1:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

        Stai usor! Acest program este anti criza.DECI TEMPORAR!!! NU PERMANENT!!! Cu totii speram ca aceata criza sa aiba un final si s intram in normal.Dar in criza iei mai mult de la cel ce are mai mult, nu? Sau omori niste saraci ca sa ramana cei bogati la fel de bogati?
  • -6 (18 voturi)    
    nu exista tari sarace, exista tari prost guvernate (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:25)

    taranistu [utilizator]

    Domnule, in momentul in care recunosti ca gresesti, pasul urmator (facut ”in secunda doi”, asta-i o expresie draga PDListilor), este sa te retragi, sa lasi pe altii! Alegeri anticipate! Este rusinos sa vii si sa spui ”am gresit cu totii”, nu poti recunoaste decat pentru tine nu poti ”recunoaste” pentru altii! Daca pana ieri ati mintit o sa mintiti si maine. Iar poimaine o sa veniti iar sa „recunoasteti”.
    • -1 (1 vot)    
      Exemple (Sâmbătă, 15 mai 2010, 22:36)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Da cateva exemple de politiceni care nu mint ! Da cateva exemple de politicieni care merita ceva ! Toti o apa si un pamant, aia sunt politicienii. Nu stiu cum sa faca sa ocupe o functie de prin care sa conduca, ca altceva nu pot (asta se numeste ca politicienii nostri sunt si impotenti - impotent = a nu putea). Pacat ca pe langa impotenta lor se mai adauga si nesimitirea. Asta ca o completare nefericita. Impotent si nesimtiti si avem tabloul perfect al policianului roman, care este un porc.
      • 0 (2 voturi)    
        Radu Sarbu (Duminică, 16 mai 2010, 21:54)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui luxdesign28

        Victor Ciorbea.
        • 0 (2 voturi)    
          pentru taranistul (Luni, 17 mai 2010, 1:58)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

          Victor Ciorbea? Aiurea! Am facut parte din conducerea ANCD, sper ca stii ce inseamna. Si ne-a mintit pe toti!! Pe sub mana , fara acordul nostru ,ne-a bagat inapoi in PNTCD. A fost un nesimtit. Acum ce mai este?
        • 0 (2 voturi)    
          Radu Sarbu? (Luni, 17 mai 2010, 2:02)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

          Asta a inventat sporul de confidentialitate pentru sefii judeteni ai FPS-ului. Si atunci cand il chemam pe seful din judetul nostrui si-l intrebam de potlogarile pe care le facea si care distrugeau credibilitatea PNTCD-ului, nu ne raspundea la intrebari. Se ascundea in spatela sporului de confidetialitate. Mare sarlatan Sarbu!
          Diabolica inventie. Una din cauzele distrugerii credibilitatii PNTCD-ului.
    • -1 (1 vot)    
      Ai putea sa apreciezi (Duminică, 16 mai 2010, 0:28)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Ai putea sa apreciezi un sambure de sinceritate.

      Dupa (i)logica ta, daca PSD/PNL te-ar minti ca pana acuma, ei ar trebui sa stea nene la putere, pana or recunoaste ca nu-s rupti din rai.

      Pai toti ne plangem ca ne mint politicienii. Cand vine unul care isi face autocritica iar nu e bine. Daca omul zicea ca atat PSD, cat si PNL cat si PDL au guvernat bine, ziceai ca e batut in cap (ceea ce ar fi fost corect).

      Cine crezi ca ne-ar mai putea multumi pe toti? Suntem parca intr-un film prost, in care toti au de comentat ceva.
      • 0 (2 voturi)    
        apreciaza-l tu (Duminică, 16 mai 2010, 21:39)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        ca tu-l apreciezi orice scoate pe gura! io as fi apreciat daca spunea astea in campania electorala.
    • 0 (2 voturi)    
      de la un fost tzaranist (Duminică, 16 mai 2010, 10:02)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      domnule tzaranist, si eu am fost ca mata. da m'am lecuit. si stii cand ?
      atunci cand guvernul ciorbea, vazand ca e torpilat de pede, nu si'a dat demisia iar tzapul vostru/nostru, n'a facut alegeri anticipate.
      atunci, alianta taranisto-liberala avea majoritatea in sondaje. a fost un moment hotarator pentru evolutzia romaniei. atzi ales o remaniere. l'atzi dat afara pe incomodul motz si'atzi pus un lautar cu ghiuil si unghie de serviciu.
      s'a pierdut momentumul
      acum, datzi sfaturi. intre timp unii dintre voi s'au dat cu crin, altzii cu base.
      pavelescu, care nu stiu exact daca mai e la voi sau la penele, zicea, la vox news, exact ca voinescu. si zicea adevarat.
      io cred ca's politicieni cinstitzi in toate partidele.
      dar sunt marginalizatzi.
      dece nu se aduna ei undeva, sa treaca peste bla-blaul idiologic de partid si sa faca fronda comuna pentru salvarea a ce se mai poate salva ?!
      ii opreste cineva, e ilegal ?!
      • 0 (2 voturi)    
        si eu gandesc la fel in privinta trecutului (Duminică, 16 mai 2010, 21:52)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui panfil flecaru

        ai dreptate, sunt perfect de acord cu tine. Cand a facut figuri Basescu, PNTCD nu trebuia sa renunte. Daca ar fi mers atunci mai departe poate Basescu era undeva pe la Rahova.
        In privinta viitorului vad un pic diferit lucrurile. Cred ca sunt politicieni buni (ma feresc sa zic cinstiti, pentru ca e greu de zis ce inseamna cinstit in politica in general iar in politica din Romania cu atat mai mult), cred asadar ca sunt politicieni buni in mai toate partidele din Romania. Dar nu prea sunt in prim rang. Nu cred ca a se uni oamenii buni din diverse partide ar fi o solutie. Cum s-ar numi? Partidul onestilor??? Ideologia este foarte importanta. Cred mai degraba ca fiecare la el in partid poate ajuta partidul lui. Nu cred in interesul national, cred in multe interese care se pot pune de acord, cu ajutorul compromisului. Al POLITICII. Spuneam ca ideologia este importanta: nu poti fi azi de dreapta daca ieri erai de stanga, fara sa se schimbe ceva fundamental in comportamentul tau. Iar PD ul asta a facut, a ocupat un loc liber pe dreapta. De-aia spun ca PD-L sunt mai perversi decat PSD pentru ca astia au furat mai intai doctrine, principii etc. (Nu ma refer aici la PD-L isti ca Macovei, Preda, Voinescu).
        PD-L sunt ca si PSDsau PC, precum si o parte din PNL, ginerii sau copiii securistilor si comunistilor care, cocotati pe averile facute de inaintasii nomenclaturisti ne dau lectii de democratie si de capitalism. Iar multi din tanara si foarte tanara generatie le da crezare si din cauza faptului ca nu au auzit de PNTCD. Unde sa auda la Antene??? Acolo aud cel mult de Pavelescu, cine-i ala???
    • 0 (4 voturi)    
      Ai grave probleme de (Duminică, 16 mai 2010, 14:33)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      intelegere a situatiei. Nimic nu a aparut in ultimul an! Bine ca PNL-ul a guvernat perfect!!! Retine: PNL-UL (CU PSD IN UMBRA) NE-AU ADUS AICI!
      • -2 (2 voturi)    
        PNL si PSD, (Duminică, 16 mai 2010, 18:52)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Audit

        intradevar, ne-au copt-o la toti, insa PDL-ul a fost mai fraier si a inghitit si galusca.
      • +1 (1 vot)    
        postac (Duminică, 16 mai 2010, 21:53)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        ai un limbaj de postac, nu am suficient timp de pierdut cu explicatii inutile.
        • 0 (0 voturi)    
          pentru taranistu (Marţi, 18 mai 2010, 18:00)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

          Vad ca ai un plus. Cine sa ti-l fi dat, ca nu ai spus nimic inteligent ? Cred ca tu iti dai note singur. Si iti dai , normal, numai plus.Cand vei ajunge sa-ti dai si minus inseamna ca ai evoluat. Pana atunci reciteste ce i-ai scris lui gabish si considera ca sunt vorbele mele pentru tine.
  • +8 (8 voturi)    
    S U P E R F I C I A L I T A T E ! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:28)

    Danut D Deleanu [anonim]

    @ Asta platim de sute de ani.La's ca merge si asa. Politica lui"zda masii!Este o boala Romaneasca! Eminescu eternul geniu observator al " Comediei Umane" spune: Neamtul cand i se pateaza surtucul el"chemia o invata! Ca pana trermina facultatea surtucul e rupt in coate este o al;ta problema! Neantul nu stie lucra prost.Se vede si din faptul ca e motorul europei au iesit primii din criza.Au platit sute de miliarde pentru zona de est care creeaza si azi probleme de mentalitate socialiste.Apele nu sunt regularizate,drenate dar ne enervam ca avem viituri.Defrisam paduri,perdele de protectie,nimeni nu mai pune parazapezi,aram de la deal la vale si distrugem solul fertil ce se formeaza un cm/o mie de ani.Nu avem canale de deversare a apei corespunzatoare si clamam ca apa refuleaza in strada si locuinte. Nu avem canale tehnice ca ar trebui sa facem strazi cu fermoare.Avem relief sa asiguram apa gratis prin cadere libera dar pompam apa din Dunare.Inca suferim de sindromul drobului de sare si al matei.Toata lumea vrea sa fie Boier dorm in in cizme! DDD
  • -2 (4 voturi)    
    Hotilor....ori plecati ori va dam noi afara... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:31)

    TED [anonim]

    T.Basescu si gasca lui de hoti numita PDL incerca diferite solutii si aruncarea vinei pe oricine....pe daci...pe romani...pe rege...pe noi toti romanii...pe soarta....
    Hotii striga ca ei vor sa faca dar nu-i lasa hotia....trebuie sa fure....asta e doctrina lor....crezul lor...viata lor....
    Noi de ce trebuie sa-i suportam?....noi trebuie sa fim solitari...sa intelegem...sa ajutam...ei trebuie sa arunce banii pe ce vor muschii lor...sa fure in continuare...sa ne infometeze...SA NE EXTERMINE....
    Pana cand mafioti penali?....Daca credeti ca pe voi nu va clinteste nimic....aflati...noi v-am adus acolo...NOI VA DAM AFARA....pentru ca noi suntem cei in fata carora nu sta nimic....adica noi suntem POPORUL ROMAN....
  • -2 (14 voturi)    
    cam tarziu.... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:38)

    alex [anonim]

    D-le Voinescu , nu cumva acum e tarziu a spune ca toti sunt vinovati, stim asta, dar dumneavoastra ati sustinut ca partidul dumneavoastra are o "viziune trasnet cu Basescu in frunte" si ca o sa schimbati si ca o sa faceti si ca o sa reparati ..... in afara de furat nu stiti nimic (ma refer la toate partidele prin reprezentantii lor de frunte) si chiar dumneavoastra a-ti furat voturile prin vorbe mestesugite.
    Asa ca d-le Voinescu mai lasati tara asta in pace ....
  • +2 (4 voturi)    
    parerea unei PDL-iste (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:53)

    catelul samurache [anonim]

    da. este o radiografie corecta ,PDL are insa sansa istorica sa EXTIRPE o gramada de porcarii nu sa repare pe ici pe colo una alta si , culmea lasitatii sa mai si trimita nota de plata celor ; un exemplu - nu cel mai important ,dar totusi - ar fi telenovela pensiilor , de ce nu se merge pana la capat? de ce nu se aplica principiul contributivitatii pentru absolut oricare cetatean? nici o profesie nu e mai importanta decat alta ; tu,judecatorul,daca nu ai chef sa judeci dosarul azi , nimeni nu te pedepseste ; tu,medicul,daca n-ai chef sa faci o operatie azi , nici o problema ; tu, insa ,biet contabil daca nu depui o declaratie azi - chiar daca ai platit taxa nedlecarata !!! - primesti o amenda usturatoare ; tu , biet contabil care din 1990 esti hartuit legislativ ca nimeni altul , tu de ce nu ai avea dreptul la o pensie speciala ca doar aduci bugetului o gramada de impozite si taxe ;. Si daca tot am ajuns la contabil , va dau un sfat , revolutionati contabilitatea , inlocuiti contabilitatea de angajamente cu aceea de incasari si plati si veti vedea cu ce viteza vor circula banii in toate directiile ; bani sunt , stimabililor !ham-ham
  • -3 (15 voturi)    
    cititi (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:11)

    grig [anonim]

    APEL CATRE TOTI ROMANII''CITITI LISTELE LUI BARBU DE LA OTV SI VETI AVEA ADEVArata DIMENSIUNE A DEZASTRULUI SI DISTRUGERII ROMANIEI DE CATRE CARACATITA PSD-PNL ILIESCIANA KGBISTA.CAND ACESTIA VOR DISPAREEA SAU VOR FI INLATURATI ATUNCI PUTEM INCEPE SA CONSTRUIM ROMANIA PTR NOI,COPII SI NEPOTI NOSTRI. PENTRU A CONSTRUI SAU A SCOATE ROMANIA DIN ACEST CALVAR ESTE NEVOIE DE RABDARE,SI PUNEREa la pinct a tradatorilor kominternisti iliescienikgb
    • -2 (6 voturi)    
      Ai scapat de la ospiciu? (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:03)

      TED [anonim] i-a raspuns lui grig

      Bai baiete...TU ESTI SANATOS?....
      Eu stiu ca astia de pe site-ul lui Basescu au lasat si comentariu tau...dar esti penibil....esti din hrube(daca intelegi)...Cum poti sa spui ca sunt vinovati dacii,romanii,etc....cand Basescu si gasca lui de mafioti penali sunt la putere....
      Daca te uiti la OTV e clar....
      Ma intreb daca faptul ca esti in libertate nu e un pericol pentru ceilalti....mai bine taci...stai ascuns....ESTI DE PLINS...
  • 0 (2 voturi)    
    Analiza lu' peste (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:11)

    Frobenius [anonim]

    Se pare ca acest Antonescu este problema numarul 1 pentru partidul aflat la guvernare. Cine este Antonescu, pe cine mai reprezinta?
    Guvernul Boc nu a guvernat "slab", a guvernat distructiv. In perioada de criza.
    Acest fapt ar trebui sa provoace cosmare pedeleilor. Nu Antonescu, Geoana sau Costel de la apa si canal.
  • +1 (3 voturi)    
    Are dreptate, dar... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:30)

    Danutz Nastase [anonim]

    Sunt de acord cu ceea ce spune. Are dreptate!
    Dar e greu sa accepti niste masuri atat de dureroase din partea unor oameni care au guvernat atat de prost pana acum si care au impartit clientelar banul public. Si sunt exemple suficiente. Cum sa ai incredere in ei, ca vor sti, vor vrea si vor putea face acum ceea ce n-au facut si trebuia facut de mult timp ?
    Pe de alta parte, hai sa zicem ca dam jos guvernul. Pe cine punem in loc? Care-i politicianul ori specialistul in care ati avea incredere ca va sti sa ia si va lua masurile necesare ca sa iesim din situatia asta aproape disperata? Aud???
    De asta cred ca nu avem doar o criza economica si financiara, ci si una mai grava: o criza de incredere. Nu mai avem incredere in nimeni, ca va vrea si va fi capabil sa ia masurile necesare pentru depasirea crizei economico-financiare. Am avut prea multe deziluzii! Ce-i de facut?
  • +1 (5 voturi)    
    S.V. = papagal mistret (Sâmbătă, 15 mai 2010, 22:02)

    blandul ben [anonim]

    De ce se trezesc acum toti sa-l muste de cur pe Boc?
    Daca Boc lua masurile de concediere a bugetarilor anul trecut in plin an electoral S.V. vorbea de pe faras acuma.
    • +4 (4 voturi)    
      Anul trecut putea sa (Duminică, 16 mai 2010, 14:37)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui blandul ben

      opreasca RISIPA banului public. Atat. Nimic mai mult.
  • +1 (3 voturi)    
    la obiect (Sâmbătă, 15 mai 2010, 22:09)

    Liviu [anonim]

    Felicitari d-le Voinescu; ca de obicei faceti obiectiv si la subiect , scurte observatii asupra a ceea ce se intampla in acest moment in Romania: criza ec. si mai ales atitudinea celor de la putere si a liderilor opozitiei.
  • +1 (1 vot)    
    LPISA DE IDEI ! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 22:46)

    danielito [anonim]

    PDL a guvernat extrem de slab si incompetent. Este adevarat, ca proportiile dezastrului ai inceput sa se contureze cu mult timp in urma, dar acum cand trebuie sa fii extrem de abil, avem ghinionul unor submediocrii la guvernare, condusi din umbra de un scelerat.
    Trebuie sa realizam cu totii ca era de asteptat sa se intimple ce se intimpla, in conditiile in care lasi sa se intimple nefirescul, si anume sa conduca tara cei pe care lumea nu i-a vrut. Stim cum s-au furat alegerile si cum, pentru inca un mandat de imunitate de jurisdictie Basescu a ordonat lacheilor sa faca orice sa mai ia um mandat.
    Acesti PDL-isti nu trebuie sa mai conduca Romania, pentru ca nu au nici o exoertiza pe domeniile in care activeaza.
    Trebuie facute reforme radicale, dar de catre oameni extrem de competenti, nu de ei.
  • +1 (5 voturi)    
    In sfarsit (Sâmbătă, 15 mai 2010, 22:58)

    Alex [anonim]

    In sfarsit cineva care spune si adevarul... Toti cred ca e vina lui Boc, ca a furat PDL-ul, de unde... daca nu aveam noi parte de marea guvernare PSD poate acum eram in alta situatie... Orice s-ar spune, singura speranta pe care o mai avem e acest guvern. Orice schimbare in acest moment, nu ar face decat sa se intarzie masurile ce ar putea scoate tara din criza.
  • 0 (2 voturi)    
    Un deget sau o mana (Sâmbătă, 15 mai 2010, 23:02)

    Parerea mea [anonim]

    Masuri de criza sunt masuri de criza, bucurati-va ca avem totusi un presedinte, singurul, care pana acum ne-a aratat adevarata situatie a tarii.
  • +2 (2 voturi)    
    productie(eficienta) vs nr de angajati (Sâmbătă, 15 mai 2010, 23:49)

    ganditor [anonim]

    diletantismul si incompetenta organizatorica crasa se vad la toti corifeii care ies pe media sa sustina ca doar o reducere a veniturilor celor 1,4 milioane de bugetari,precum si la ceilalti salariati de stat din regiile autonome ar fi suficienta pt insanatosirea bugetului.fals.acesta este un mod de tratare mecanic-contabil, nesistemic.
    pt a intelege de ce trebuie redus necrutator personalul pana la un nr optim,care se pare este < 1milion,in cazul bugetarilor, facem analogia intre debitul de masini(nr de masini/ora) si nr de masini pe un drum public si productie, functie de nr de angajati dintr-o societate comerciala, fie ea si statul.
    astfel, in cazul drumului public, odata cu cresterea nr de masini creste si debitul de masini pana la un maxim, dupa care scade, din cauza ca multimea de masini din circulatie, se incurca reciproc.
    similar in cazul productiei, aceasta se poate mari odata cu cresterea nr de angajati pana la un punct,dupa care scade, acestia incurcandu-se reciproc. in cazul bugetarilor, cresterea nr de angajati peste cel optim duce la : formarea de bisericute,barfe,nemunca,chiul,divertisment exagerat, sa cu rezultate aproape 0 , care se vad in ziua de azi(vezi graficul alaturat).Un singur salariat,daca este in plus, strica echilibrul optim, similar cu marul stricat dintr-o lada cu mere, sa.
    rezulta, ca toti salariatii de stat,inclusiv cei din regii autonome de stat, trebuie incadrati in legi unice de salarizare si redusi necrutator la nr optim de salariati, numai reducerea fondului de salariu fiind un paleativ fals de iesire din criza.
    productie
    ^
    | __
    | / \
    | / \
    | / \
    | / \
    |/ \__
    -------------------->
    0 | nr angajati
  • 0 (2 voturi)    
    Nu a guvernat prost, guverneaza cum a zis basesc, (Duminică, 16 mai 2010, 1:00)

    george [anonim]

    E foarte simplu sa iti ascunzi incompetenta, in a critica pe alti, ca PDL

    Explicatia a doua a lui basescu, demonstreaza cat de incomptenti sunt guvernul si presedentie,

    1. Oare de ar accepta un profesor, un medic, un procuror care is face treaba, o reducere de 25%, pentru ca statul da aiurea niste pensi, da aiurea niste ajutoare de stat? Oare nu cumva guvernul, basescu trebuia sa eficientizeze chestia asta? Mai ales ca stiau ca suntem intr-o perioada de criza, deja era luat deja impromutul de la FMI.

    Nu au facut nimic, Basescu are tupeul sa ne arate o relitare crunta, un stat usor de furat, un stat credul. Era in fisa postului, mai ales in perioada asta de criza sa fixeze asta, sa atraga atentia guvernului. El zice ca nu e las, de aia spune el ce trebuie facut si nu guvernul, Nu, nu esti las, esti INCOMPETENT in fuctia asta asta de presedinte.

    2. Spunea ca au facut tot felul de calcule legat de ipotezele de lucru, reducerea taxelor, sau reducerea salarilor la bugetari. Eu cred ca a nu fost nici un calcul. Oare cine crede care reducerea la toti bugetari cu 25%, la pensionari cu 15% ajunge.
    O reducere comunista, heirupista, ca pe vremea lui Ceausescu.

    Nu sunt ecnomist, dar reducere asta afecteaza consumul grav, Daca e afectat consumul e afectat si cel privat, adica si ce culege statul din tva, taxe, va fi afectat grav deci in consecinta pierderea statului e mult mai mare de ce au calculat ei. Deci sunt sanse sa fim tot acolo.

    Eu cred ca Besecu, Boc sunt complet iesiti pe campie. Cred ca au cei mai incompetenti consilieri economisti, cred ca nu viziune, si cred ca asistam la experimente de genul:
    "cum stie, un fost vaporean, sa ne scoata din criza, utilizand numai matematica de balta si mult tupeu",

    "cum se iau niste masuri hotarate de criza, fara sa facem apel la parlament"
  • +1 (1 vot)    
    Rapuns (Duminică, 16 mai 2010, 6:51)

    gogu [anonim]

    ,,Problema" lui Antonescu (pe care nu reusesti sa o intelegi nici tu si nici PDL) nu este ca a pierdut el alegerile sau chiar Geoana, ci ca a castigat Basescu, care daca nu ar fi asa de ,,apropiat" de PDL ar putea fi putut sa fie omul providential pentru Romania. Acest lucru ar fi trebuit sa il faca incepand cu 1 ianuarie, ca sa fie un om credibil in fata populatiei, dar nu este decat frica de un dezastru ce vaproduce in mod evident.
  • 0 (0 voturi)    
    Dupa douazeci de ani... (Duminică, 16 mai 2010, 8:25)

    moi [anonim]

    ... de diverse guvernari, desi termenul guvernare nu e bine folosit pentru hotie institutionalizata, cred ca rezultatul cel mai grav este analfabetizarea progresiva si cuprinzand categorii din ce in ce mai largi de populatie, inclusiv din cei cu studii, ca de scoala nu mai poate fi vorba. Pe vremea comunistilor macar stiam sa scriem, acum ma uit ca pana si oameni care au pretentia de a avea pareri si curajul sa le exprime public nu sunt in stare sa scrie corect gramatical. Trebuie sa ai mult tupeu sau sa fii complet inconstient si in curs de americanizare ca sa critici guverne, alte categorii sociale, intelectuali sau doctori, cand tu nu stii cand se scrie "s-au" si cand "sau"... de aici si valoarea deosebita a parerilor exprimate! Dar, precum spuneam, conform valorilor "stindardului democratiei mondiale, tot analfabetul poate sa-si dea cu parerea, si uite unde ne-au adus pe toti...
  • +1 (1 vot)    
    si peste un an (Duminică, 16 mai 2010, 9:23)

    bigone [anonim]

    Si peste 3 ani cind vor fi alegeri tot PSD si PNL vor fi de vina ? Nu cred. Mai bine Basescu, Boc, Udrea , Videanu, Berceanu si-ar face temele pentru DNA ca rindul lor acolo s-ar putea sa vina curind.
  • +1 (1 vot)    
    Total de acord, Dle Voinescu.... (Duminică, 16 mai 2010, 9:55)

    lili [anonim]

    Dar, de ce spuneti toate astea abia acum ???!!! De cand sunteti la guvernare nu ati spus o vorbulita despre aceasta situatie, ati avut o revelatie divina acum ??!! Cum de abia acum spuneti aceste lucruri grave, care ne-au adus la marginea prapastiei ??!!! Si, de ce nu spuneti nimic despre faptul ca in 2009, dupa semnarea acordului cu FMI guvernul Boc nu a facut nimic in sensul reformarii sistemului pentru ca urmau alegerile prezidentiale si exista riscul ca Dl Basescu sa nu fie reales ??!!! Sunt convinsa , Dle Voinescu ca si Dvs sunteti de acord cu aceste observatii ale mele dar ca pozitia Dvs in PDL va impiedica sa faceti in mod deschis astfel de afirmatii. De aceeea suntem unde suntem, Dle Voinescu, pentru ca acei oameni ca Dvs care ar fi avut autoritatea si puterea sa spuna lucrurilor pe nume la timpul potrivit, nu au facut-o . Acum, tragem toti ponoasele iar Romania se indreapta cu pasi grabiti spre FALIMENT, adica INCAPACITATE DE PLATA, in termeni dragi FMI. PACAT, Dle Voinescu, ati ratat impreuna cu Dl Basescu si cu PDL-ul o mare sansa, iar acum veti intra in istoria apropiata a poporului roman cu o mare povara de care nu cred ca veti mai scapa curand ca partid
  • +1 (1 vot)    
    Asa este ... (Duminică, 16 mai 2010, 10:29)

    CD [anonim]

    dar trebuie gasite solutii inteligente si nu facute in continuare'' comitete si comitii'' care sa analizeze si sa propuna cum este Comiettul Interministerial!
    Domnule Voinescu ,gasiti captele luminate care sa faca o strategie de reformare structurala economica ,fiscala si sociala !
    Si nu mai pomeniti de greci !Au autoztrazi ,au turism au mult mai multe decat noi !Si mai ales au pornit o reforma sanataoasa !
    Ati vazut ca ei ,in plin falimnent al statului au adoptata solutia scutirii de impozit pentru 12.000 de euro din venituri cu conditia ca sa faca dovada cheltuirii a cel putin 30 % din veniturile declarate ?
    Asta inseamna constangerea desteapta a populatieie sa ceara facturi si se limiteaza comertul negru-pe aprilie 2010 a crescut TVA cu 7,9 % fata de luna similara a lui 2009 numai pentru ca au aplicat acestascutire !
    Ce mai inseamna :stimularea consumului care este motorul economieie :cumperi de pe piata cu facturi ,imi dovedesti mie,stata grec ,tu contribuabilule , ca ai cheltuit cel putin 30 % din veniturile declarate si ai scutire de impozit pe 12.00 euro din veniturile declarate ! Asta da ,reforma !
    Si ar fi bine ca noi romanii sa facem la fel ,pentru ca daca eram destepti o faceam pana acuma ,asa e bine sa luam ce-i mai bun de la altii !
    Fiscul din Grecia dovedeste ca nu este numai novator in politicile de administrare fiscala dar si genial in a determina populatia sa limiteze evaziunea prin scutirea de impozit pe 12.000 euro din veituri si instituirea unui prag minim de chetuieli de cel putin 30 % cheltuieli din veniturile declarate !Iata o filozifie fiscala sanataosa !
    Si ce mai fac grecii :
    -protejeaza denuntatorii contribuabililor care prezinta neconcordanta intre veniturile declarate si patrimoniu :alta reforma substantiala 1
    -verifica neconcordantele dintre veniturile declarate si patrimoniu ,asa ca nu mai pot fi contribuabil cu venituri anuale declarate de 15.000 euro si cu doua case inz one rezidentiale,yaht si avion la scara !
  • +1 (1 vot)    
    Si mai e ceva,D-le Voinescu .. (Duminică, 16 mai 2010, 11:30)

    CD [anonim]

    ......ati facut un calcul cam ce coruptie in randul functionarilor publici din finante ,garda ,politie etc va declansa reducerea cu 25% a salariilor ?
    Stiti cum calculeaza ei :bine ,ne iau 25 % din salariu asa ca am toate motivele sa iau si eu de la privat :5 lei pentru stat ,5 lei pentru mine ,ca sa pot trai !
    Si institutionalizati ,din nou ,coruptia ,pentru ca oricum DNA-ul ,singurul care se misca ,nu poate acoperi tot
    campul actelor de coruptie care se genralizeaza !
  • -1 (1 vot)    
    Adevarat (Duminică, 16 mai 2010, 12:35)

    Corina [anonim]

    Asa este. Trebui sa intelegem ca situatia actuala este cauzata de evenimente mult mai vechi.
  • -1 (1 vot)    
    platim acum (Duminică, 16 mai 2010, 12:36)

    Mircea [anonim]

    Noi platim acum greselile tuturor celor care s-au aflat la putere
  • +1 (1 vot)    
    . (Duminică, 16 mai 2010, 12:37)

    Larisa [anonim]

    In timp ce toti cei care au guvernat de-a lungul timpului si-au asigurat viitorul pe cel putin 3 generatii Populatie trebuie sa le achite acum datoriile
  • -2 (2 voturi)    
    Radacini vechi (Duminică, 16 mai 2010, 12:38)

    Nico [anonim]

    Si eu consider ca nu cei care se afla acum la putere sunt de vina. Problema asta are radacini mult mai vechi
  • -1 (1 vot)    
    ... (Duminică, 16 mai 2010, 12:39)

    Paul [anonim]

    Trist dar adevarat...Romania plateste greselile ultimilor 20 de ani.
  • -2 (2 voturi)    
    , (Duminică, 16 mai 2010, 12:41)

    Ioana [anonim]

    Nu putem da vina pe un sigur partid pt criza in care ne aflam fiecare are partea lui de vina mai ales cei care au furat la greu pe cand economia o ducea bine
  • +1 (1 vot)    
    Minciuni (Duminică, 16 mai 2010, 12:42)

    Alex [anonim]

    Cei care au guvernat primii au furat fara acoperire pe cand aveai ce sa furi din Romania...cei de acum nu mai au ce...acolo trebuiesc cautati vinovatii
  • -1 (3 voturi)    
    Masurile propuse de (Duminică, 16 mai 2010, 14:31)

    Audit [utilizator]

    Presedinte mi se par cele corecte. Este normal sa plateasaca bugetarii cei pentru care s-au facut si se achita (de toti) imprumuturile.
    In ceea ce priveste modul in care a guvernat PDL pot spune ca a guvernat ca si ceilalti. Ceea ce nu ma asteptam. De la PDL asteptam profesionalism, integritate, bun simt. Pacat.
    In ceea ce priveste opozitia pot spune ca e penibila. Oricum poporul roman e mult mai inteligent decat ei si, indiferent de instigarile care le fa,c e cert ca nu vor obtine nimic.
  • 0 (2 voturi)    
    hai (Duminică, 16 mai 2010, 15:44)

    tomescu [anonim]

    Cum poate cineva sa il ia in serios pe mafiotul asta?
  • +1 (1 vot)    
    cateva din prostiile dreptei, (1) (Duminică, 16 mai 2010, 18:00)

    analizor [anonim]

    care ne-au adus la dezastru actual:
    -destructualizarea agentiei de licitatii publice electronice vs licitatiile organizate manual,trucate-incepand cu caietul de sarcini,samd.
    -risipirea fondului de dezvoltare si a banilor din privatizarea bcr(miliarde de euro) la tot felul de revendicari, inclusiv a machidonilor, care, se stie, oricum sunt "putrezi" de bogati, in loc sa construiasca autostrazi,de ex.se spune ca in ultimii 5 ani ministerul transporturilor a ventilat cca.13 mld de euro,cu niste rezultate modeste: finalizarea a 42 km autostrada,un pasaj si alte cateva obiective care nu justifica aceasta suma.
    -a liberalizat limitarea maximului de puncte de la 5/an,cum era initial in legea 19/2000,in calculul pensiei pe puncte,dand frau la dezmatul pensiilor nesimtite
    -"panaceul" cotei unice este fals.dovada veniturile bugetare s-au redus drastic. a fost valabil,doar, imediat dupa aderare la ue,pt a culege cei bogati roadele "tsunami"-ul pozitiv al investitiilor straine.dovada: cei 3 moguli, care sunt mai multi de fapt, in aceasta perioada si-au inzecit averile,pe cand restul popoolatiei este somat,in prezent, prin tot felul de actiuni "non cota unica",sa dea inapoi o parte din acesti bani.
    fata de aceata situatie reala, rasuna poetic lozinca cotei unice fluturate de profesorasi, care au ajuns lideri. mai bine ne-ar vb de herodot, manifestul lui marx, lucruri pe care le-au invatat si difuzat un timp.
    -teoria statului minimal,care e falsa si asa a fost contrazisa de ei prin angajarea in plus a peste 500 mii bugetari-birocrati(o marire cu 50% fata de 2004, anul preluarii de la stanga), care capuseaza si blocheaza administratia.
  • +1 (1 vot)    
    cateva din prostiile dreptei (2) (Duminică, 16 mai 2010, 18:01)

    analizor [anonim]

    -alta lozinca, cum ca legea cererii si a ofertei, ar regla de la sine pt orice situatie, este falsa.ea face acest lucru numai in jurul unor pozitii de echilibru.
    in caz de mari dezechilibre ca: restructurare,cum e la noi, de 20 ani, sau criza din prezent, actioneaza alte legi sistemice cum ar fi: teoria catastrofelor,sa, rolul statului devenind primordial.
    aceasta s-a vz si recent, cand unii ziceau " nu va agitati, ca statele mari o sa ne scoata din criza si pe noi".da de unde,se vede cu ochiul liber ca ele ies singure,prin masuri autoprotectioniste,iar pe noi ne lasa sa ne salvam singuri.
  • 0 (2 voturi)    
    diaspora, nu mai vb nimic?unde ne-a dus votul ei? (Duminică, 16 mai 2010, 18:14)

    autohton [anonim]

    boc arata anul trecut ca ar aplica masuri de reforma, dar ce te faci ca i se dadea peste mana: era campanie electorala si trebuia sa castige adoratul diasporei, care credea,ne spunea,ca daca papa imprumutul enorm, anul urmator, statele mari iesind din criza ne vor trage si pe noi fara sa facem nimic.poker cu poporul.cacialma.
    viniovat?
    clar candidatul, in functiune anul trecut care n-a luat nicio masura economica-organizatorica, mai mult spunandu-ne "sa dormim linistiti", sa nu-i credem pe cei care vor sa faca ceva, caci tarile mari ne vor scoate...
  • +1 (1 vot)    
    "multumim" PSD (Duminică, 16 mai 2010, 18:32)

    Oana [anonim]

    Acum tragem ponoasele deciziilor care s-au luat dupa revolutie, distrugerea economiei tarii!! ne putem uita la PSD-isti ca si acum sunt de o "vedelie suspecta" multumim din plin!!!
  • +1 (1 vot)    
    fara cicumstante atenuante (Duminică, 16 mai 2010, 19:04)

    Petrovici [anonim]

    Stiam lectia asta. Stiau si PDL. Am sperat sa fie destepti si sa demonstreze ce e aia o guvernare si cum se poate sa iasa din rahat. Speram sa ia masurile astea din primele luni de guvernare, din 2009, fara tam-tam, incetul cu incetul. Pana sa se trezeasca sindicalistii reforma era facuta. N-au avut si nu au tact. Mare pacat.
    Inca mai sper ca o sa se trezeasca.
    Din pacate nu este o alta alternativa. Oligarhii mafioti n-au solutii rezonabile, n-au nici o simtire pentru binele natiei. Tot spera la putere si sa faca praf si ce a mai ramas.
  • -1 (1 vot)    
    Pentru viitorul nostru (Duminică, 16 mai 2010, 20:24)

    Moldovan [anonim]

    Cititi in istorie (1929,1933) si vedeti ce masuri au fost luate si nimeni nu a mai plans atunci.
    Masurile care se iau vor salva Romania.
  • +1 (1 vot)    
    pai cine guverna atunci? (Duminică, 16 mai 2010, 22:02)

    taranistu [utilizator]

    cine guverna atunci nenica? Dar, mai ales, cine vota?
  • +1 (1 vot)    
    Nesimtire crasa! (Luni, 17 mai 2010, 8:28)

    Dorin [anonim]

    Nu va fi niciodata bine in Romania, atata timp cat politicienii sunt cei mai mari hoti ai aceste natiuni!!
    • 0 (0 voturi)    
      Iarta-ma ca nu am furat ! (Luni, 17 mai 2010, 15:29)

      bine [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

      adevarat.fura cu totii si culmea sfidarii admit furtul lor , sunt mandri de hoti ce sunt !!!! e ok , clameaza ei pe diverse canale media , furam cu totii dar sa furam ceva mai putin evident , macar pe timp de criza , cam asta e mesajul lor !pentru mine boc pe care l-am sustinut nu este decat iliescu 2, cinstit probabil , dar pentru sine , pentru natiune tatucul ocrotitor al hotilor !!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri