Liviu Dragnea (PSD): Sprijin miscarile de strada, macar atat sa le dam romanilor, dreptul sa se vaite

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:34 Actualitate | Politic

Secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a declarat, sambata, ca, personal, sprijina miscarile de strada generate de masurile de austeritate decise de Guvern, considerand ca "Macar atat sa le dam romanilor, dreptul sa se vaite".
  • El a spus ca in conditiile actuale, nu ar fi exclusa organizarea de alegeri anticipate: "Alegerile s-ar putea sa fie mult mai devreme", a afirmat el, citat de Mediafax.
  • La randul sau, si liderul social-democrat Victor Ponta spune ca este de acord cu sprijinirea miscarilor de strada: "Pana in momentul in care Traian Basescu nu ne-a amenintat nu ne-am implicat in nici un fel. Tocmai ca sa-i dovedim ca nu ne este frica si ca mai sunt in tara asta oameni carora nu le este frica de Traian Basescu, de servicii, de Politie, de tot ce are el, de banii lui, vom sprijini in totalitate toate acele proteste pentru ca oamenii au dreptate sa protesteze".
  • El a precizat, insa, ca PSD se opune manifestarilor violente. "Dreptul de a-i acuza pe Traian Basescu si Emil Boc de minciuna si de tradare e un drept pentru care ne vom bate, indiferent de amenintarile pe care le primim", a incheiat el.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

2006 vizualizari

  • +12 (20 voturi)    
    Joc periculos..... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 15:53)

    trtt [utilizator]

    Va asumati voi responsabilitatea , pentru eventualele violente? daca tot spuneti sus si tare ca incurajati manifestarile de strada? ...nu cred...Acestea sunt metodele comunistilor de a obtine puterea prin forta, atunci cand nu o pot obtine prin vot democratic.

    Ps: mitingul pasnic nu are nimeni nimic cu el , este un bun al democratiei , dar violenta este apanajul anarhiei , iar trecerea de la una la alta este foarte mic......Deci.. atentie ce va doriti.....
    • +6 (6 voturi)    
      Dragnea este al doilea PSD-ist... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:27)

      judex [anonim] i-a raspuns lui trtt

      ...dupa Vanghelie, care recunoaste deschis sprijinul pentru aplicarea scenariului grecesc. Mai in surdina, alti sefi de aceeasi culoare (politica) ingroasa manipulativ efectele brizei si a masurilor de combaterea a acesteia, in scopuri vadit instigatoare. Atitudinea liderilor PSD este emblematica pentru politica eminamente destructiva si impotriva intereselor nationale a acestui partid de sorginte iliciana.
      • 0 (0 voturi)    
        Principii comuniste (Sâmbătă, 15 mai 2010, 22:12)

        Pioner [anonim] i-a raspuns lui judex

        Dezbina si conduce!
        Cu minerii... nu mai incercati?
        • 0 (0 voturi)    
          imposibil (Marţi, 18 mai 2010, 9:03)

          FLORIN [anonim] i-a raspuns lui Pioner

          Nu mai pot si cu asta. Nu mai e Traian Basescu la Transporturi sa le dea 350 km de cale ferata verde.
          Hai sa nu fim prosti, aia au fost atunci lasati sa vina. Sigur-sigur nu mai vin minerii.
          Vine vreo cateva autobuse de a lui Dragnea. Si deja muriti de frica.
  • +9 (15 voturi)    
    PROTESTE DA!!!...DAR FARA VIOLENTA!!!...FARA MANIP (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:28)

    bucuresteanul [anonim]

    Degenerarea protestelor in violenta ar aduce mari prejudicii tarii! Si tocmai asta vrea PSD, un partid al bolsevicilor si al marilor corupti...un partida care a vrut sa dea ministerul de interne pe mana intelopilor!!! Oprea a spus-o clar....Nastase abia mai rezista in fata procurorilor....si Voicu...si Vanghelie...si Mazare!
    • -1 (1 vot)    
      despre ce prejudicii vorbiti? (Duminică, 16 mai 2010, 17:24)

      zduyu [anonim] i-a raspuns lui bucuresteanul

      Tot spuneti ca vai, vine miscarea de strada! Dar care sunt cauzele ce ii determina pe oameni sa iasa? Nu prea atingeti si subiectul asta, niciodata in istorie oamenii nu au iesit degeaba; iar in 1907 rascoala a fost generata cam tot de 20 de ani de suferinte si dezinters fata de nevoile reale ale populatiei!
  • +8 (12 voturi)    
    Imi aduc aminte... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:33)

    PuYa [utilizator]

    ... dupa alegeri cand se credeau invingatori si il acuzau pe Base ca vrea sa scoata oamenii in strada si cat de antidemocratic ar fi lucrul asta ...
  • +4 (6 voturi)    
    Poanta E : (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:38)

    Danut D Deleanu [anonim]

    @ SA nu cazi in groapa sapata pentru altul.DDD
  • +6 (10 voturi)    
    Are dreptate Dragnea. (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:42)

    mircea [anonim]

    Daca treci prin jud.Teleorman si mun.Alexandria se aud niste vaiete de te ia groaza.D-l Dragnea ca sef peste judet le permite sa se vaiete.Inca nu lea astupat gura.
    • +8 (10 voturi)    
      baron sadea (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:06)

      brainstorming [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Culmea, Dragnea era unul dintre puţinii politicieni de la PSD despre care aveam o părere bună. Adică aşa vedeam lucrurile din nordul ţării. Până recent, când un conjudeţean al domniei sale plecat în străinătate mi-a vorbit despre afacerile lui Dragnea, cu care a împânzit judeţul Teleorman, după modelul clasic al baronilor locali. E cumva o şcoală în domeniu, pentru că şi prin alte părţi se practică sistemul tentaculelor PSD-iste, care încă se mai alimentează de la bugetul local... Şi uite-aşa mi-a trecut, subit, părerea bună!
  • +12 (16 voturi)    
    Diabolic sau cinic ? (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:46)

    Nerusinatu [anonim]

    Sa se vaite pentru ca ai furat tu tot si nu le-ai mai lasat nici macar o firimitura de paine, nici pentru ei nici pentru copii lor?
    Tupeu ordinar!
  • +10 (14 voturi)    
    foarte bine, tovarase! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:47)

    diddlyjo [anonim]

    pana acum le-ati acordat toate inlesnirile pentru a putea fura cat mai simplu si cat mai mult (ceea ce e de fapt foarte moral: daca voi, maharii, ati furat cu vagonul, de ce sa nu poata fura si amaratii, vorba aia, "cu loganu'"?). ar fi nu doar imoral, ci si impotriva politicii voastre sa le ziceti acum ca au furat prea mult si ca masurile astea sunt necesare.
  • +8 (10 voturi)    
    politicieni, dati cele 18 miliarde dolari inapoi (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:47)

    dlp [anonim]

    ce v-ar mai place un pic de destabilizare a tarii ca doar, doar o scapa Voicu ori Vanghelie de puscarie! Dar nu o sa scapati nici unul daca iese lumea in strada! Oricat de multi oameni ar aduce la mitinguri Vanghelie, sa nu uitati un lucru: lumea va uraste pe TOTI, adica PSD-PC-PNL-UDMR-PRM-PDL ca doar impreuna ati votat masacrarea legii ANI. In cardasie ati distus toata economia tarii in ultimii 20 de ani!
  • +13 (17 voturi)    
    avea dreptate base (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:48)

    panfil flecaru [anonim]

    astia au un plan.

    ieri m'am gasit c'un primar comunal, cunostintza veche.
    nici n'am apucat noi sa schimbam doua vorbe, ca mi'a si zis:
    -il dam jos pe boc.
    -pe cine punetzi in loc ?
    -si pe basescu
    -si ce facetzi, cum rezolvatzi problema bujetului ?
    -impozit progresiv, 50% la ai bogatzi
    -si cum il datzi afara pe boc.
    -il da poporul,il fortzeaza sa'si dea demisia, iese lumea in strada.
    -pai tot un pedelizd...
    -facem alegeri anticipate
    -pai nu iesitzi
    -pedeleu nu va scoate mai mult de 7% !
    -si castigatzi voi majoritatea ?ca liberalii au alte propuneri, alt program..
    -il dam jos si pe basescu.
    la care se enerveaza si incpepe sa ridice tonul:
    -asculta la mine : basescu=ceausescu,...ii luam gatul, ca lui ceausescu, o sa aiba aceiasi soarta.
    -si cine face asta ?
    -poporul, ca s'a saturat !

    am renuntzat.
    nu fac misto, e real. so help me God !

    baaaa ! mi se facuse piele de gaina.
    Doamne feri'ne de prostia pesedistilor !

    primarul era dintr'o comuna din teleorman.
    • 0 (4 voturi)    
      Prostia pesedistilor? (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:57)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui panfil flecaru

      La fiecare intrebare despre cum ii da jos ce a raspuns? POPORUL. Deci cine-s prosti? PSD-istii sau poporu?
      • 0 (0 voturi)    
        pesedistii (Duminică, 16 mai 2010, 10:17)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui bgd

        raspunsurile lui aratau clar ca ei cred ca pot manipula poporul. io nu cred. poate o parte a popo'ului, ai mai dependentzi.
        tzaranii nu sunt explozivi, dar teleormanul asta are ca massa de vot pentru doritele anticipate.
        deci, pe asta se bazeaza dragnea si primarii lui, pe tzaranul care l'a votat si pe ilici ca i'a dat pamant....
        eu, totusi, cred ca n'o sa le iasa, ca planul de'acasa nu se nimereste cu al din targ...
  • +6 (10 voturi)    
    ref. "Macar atat sa le dam romanilor, dreptul ..." (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:58)

    BOMBONICA [anonim]

    ...bravo Liviule,bravo cocosel,da-le hamesitilor sa se "sature" cu vaitatu in strada da pa mine,stii,trimite-ma in Las Palmas de Gran Canaria ca m-am saturat cat i-am pazit p'aia care ne-a finisat vila de-am inghitit praf cat produce o fabrica de ciment !!!
  • +9 (15 voturi)    
    Viitor de aur tara noastra are (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:01)

    pasquale [anonim]

    Aceste declaratii sunt o mostra de "responsabilitate" a principalului partid de opozitie. Cu asa oameni "intelepti" la varful partidului, la ce bun sa te astepti? In loc de solutii care tin cont de realitatea economica, vorbim de invitatii la "vaitat", de frica, de politie, servicii. Mult iubiti si stimati tovarasi, sunteti mai prosti decat ne credeti!
  • +7 (13 voturi)    
    Sigur, (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:03)

    Je [anonim]

    Dle DRAGNEA, iesim si maine la vot, cu o singura conditii: SA PLATESTI DOMNIA TA TOATE CHELTUIELILE LEGATE DE ORGANIZARE !!

    Sigur, Dle PONTA, este exact momentul sa ne "facem" in ambitii dintre cele mai nobile, sa ne dam nefricosi si sa ne aratam muschii prin P-ta Victoriei sau pe la Cotroceni !!!

    Doamne, tara arde si infantilii astia se coafeaza !!!

    Unuia ii arde de campanie electorala, PE BANII NOSTRI, iar celalalt e inca la stadiul de "las' ca vin io cu mama la scoala" (a se citi sindicate si alte cele) !!!

    Fratilor, in tara asta tb sa se mai si munceasca, GATA cu pomana, GATA cu cascatu' gurii prin piete, la manifestatii !!!
  • +4 (8 voturi)    
    Violenta nu e solutia (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:09)

    Daniel [anonim]

    De ce sa scoti oamenii in strada? De ce sa ii invrajbesti pe unii impotriva altora? Ce rezolvi? Creezi haos. Si asta cred ca vor politicienii din opozitie. Ei nu vor prosperitatea omului de rand ci doar sa ajunga la putere creand diversiuni
  • +11 (13 voturi)    
    Tara arde iar ei vor puterea cu orice pret ! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:13)

    Neamtu [anonim]

    Domnul Dragnea uita ca partidul pe care il reprezinta a fost in ultimii 20 de ani aproape tot timpul la putere, transparent sau netransparent. Da, romanii au tot dreptul sa se vaite, dar din cauza PSD, care a devalizat si distrus aproape totul in aceasta tara, atingand apogeul in 2007-2008 cu stransul sprijin al prietenilor liberali. Singura noastra speranta este ca acest partid sa fie tinut multa vreme de aici inainte pe tusa.
    • +3 (3 voturi)    
      daca nu le'a dat nimic timp douzeci de ani (Sâmbătă, 15 mai 2010, 19:13)

      pf [anonim] i-a raspuns lui Neamtu

      acum le da dreptul sa iasa pe strada. :-)
      si din toata criza, ceva material de propaganda, a facut rost : de cateva sute de pieptare rosii, cateva steaguri (tot rosii) si mii de fluiere.
      ca asta le da, dreptul sa fluiere.
      can' vor ei, sa fluiere !
  • +3 (7 voturi)    
    instigare la revolta (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:16)

    sile [anonim]

    Oricum ar da-o Dragnea si Ponta,in conditiile in care sustin o cauza evident injusta,a incuraja proteste de strada nu inseamna altceva decat instigare la revolta.
    Cum intotdeauna intr-un grup de oameni se afla unii mai "agitati" pasul catre violente e usor de facut.

    Ponta ar trebui sa se lase de "cocosisme" si sa se apuce de lucruri mai importante (de pilda reformarea PSD-ului,desi ma indoiesc ca e in stare)

    In alta ordine de idei ma intreb cat de naivi pot fi unii ca sa-l creada pe Dragnea ( care e plin de bani) atunci cand plange de mila saracilor.
  • +4 (8 voturi)    
    huooooo (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:24)

    baubaul [anonim]

    nesimtitule.......
  • +3 (7 voturi)    
    Bravo domle, cata generozitate din parte dvs. (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:26)

    paraipan [anonim]

    Dreptul la ceea ce simt imi apartine nu mi-l dai tu.

    E totusi un moment de sinceritate cand afirmati ca atat puteti sa ne oferiti noua celor de rand, voi clasa politica.
  • +4 (8 voturi)    
    extrem de inteligent (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:30)

    mary [anonim]

    Exista un un dram de.
    Un dram de adevar este in ceea ce spun ei : singurul lucru pe care il pot ei oferi romanilor este dreptul sa se vaite. Oare , cat de prosti ne considera ei ? Dupa 20 de ani de masuri populiste , fara nici o baza economica, de distrugere a economiei ,ei sunt imaculati si doresc alegeri anticipate pentru a veni din nou la putere, sa-si desavarseaca opera.
    De fapt adevarul , pe care nu il spun , este ca ei instiga la revolta , pentru a declansa alegeri anticipate, fiind foarte siguri ca pe acest fond de nemultumiri vor castiga.
    • +5 (7 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:39)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui mary

      Pai nu, daca vor guvernare trebuie sa actioneze intr-un fel, iar singura lor sansa este manipularea pensionarilor. Halal!
  • +4 (6 voturi)    
    ipocriti (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:30)

    pehash [anonim]

    pai daca se opune manifestarilor violente de ce nu zice nimic de posturile care instiga la manifestatii pe versuri nu prea pasnice de hip hop? de ce nu a dezaprobat mica imbranceala a pensionarilor de la palatul cotroceni?
    basescu s-a referit exclusiv la acte de violenta.. si ponta s-a simtit amenintat.. :)
    13 mai.. "Singurul lucru pe care mi l-aş dori - pentru că este dreptul oamenilor să protesteze, să se manifeste - ar fi să nu pice în interiorul proceselor democratice de protest pentru măsurile preconizate de Guvern şi anunţate şi de mine: cele două mari, legate de pensii, de ajutoare sociale, pe de o parte, şi salarii, dar esenţial ar fi ca cei care deja au chemat liderii sindicali pentru indicaţii, cei care deja au introdus într-un grup de pensionari, un grup predispus la violenţă, să renunţe la acest joc, pentru că este un joc periculos. Şi le transmit şi un avertisment public cu această ocazie: să nu încerce să creeze acte de violenţă, spaime pentru oameni. Manifestările se pot desfăşura în modul cel mai civilizat şi, în mod esenţial, fără să se recurgă la provocări. Repet, nu o spun întâmplător, ci vorbesc pe ceea ce ştiu. Există politicieni care cred că a stimula violenţa este soluţia şi vreau să ştie că nu este în regulă."
    • 0 (0 voturi)    
      hip -hop (Marţi, 18 mai 2010, 17:39)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui pehash

      sa interzicem muzica hip - hop sau niste posturi?
      eu unul vreau sa traiesc intr-o democratie si nu presupun nici un moment ca doar la putere s-a rasturnat carul cu desteptaciune si la restul carul cu prosti.
      au dreptul de a fi impotriva, ma astept sa exploateze orice miscare, in mod special una nepopulara. daca situatia era inversa, sa si cred ca pdl nu facea nimic?
      nu e moral , dar e ok. si pana la urma, psihologic joaca un joc dublu.....capitalizeaza imagine in partidul sau si ajuta detensionarea populatiei. daca nu ii dai poporului sansa ca in momente de tensiune sa urle, te poti trezi ca iti da in cap.
  • +3 (9 voturi)    
    fara cuvinte (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:30)

    Mihai [anonim]

    Asta ne mai lipsea. Proteste sustinute de PSD. Hai sa ne mancam intre noi pentru guvernare manipuland romanii.
  • +4 (10 voturi)    
    Sport national (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:32)

    goe [anonim]

    normal ca sa se vaite,inloc sa muncim mai bine ne vaitam.gandire PSD-ista,din cauza asta s-a ajuns aici pt ca de 20ani ne vaitam numai inloc sa mai si muncim ceva.jalnic
  • -1 (3 voturi)    
    pai da... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:37)

    eu [anonim]

    Pai daca romanul e destul de prost cat sa fie manipulat, fie de psd fie de pdl, ei incearca na,... ce sa faca si ei, si... atata timp cat le merge , bravo lor....
  • +5 (5 voturi)    
    alt prostanac (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:39)

    vladc [anonim]

    ponta era mai ok inainte, s-a prostit da tot; deci sunt de acord cu miscarile de strada nu pe fond ci pt a fi pe contra cu base, Doamne ajuta-ne, asta ne este alternativa? Nu, nu asta, ci mai grav, alta clientela si in plus 600 lei pt mame, 40% impozit pe salariu dak gresesti sa fi invatat si sa muncesti la o multinationala

    vai da mama noastra!

    Demagogilor!!!
  • +4 (6 voturi)    
    din pacate (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:40)

    mar [anonim]

    alt dezaxat. Si cand te gandesti ca este lider politic si Presedinte de Consiliu Judetean. Oare acest smecher de valahia in ce lume traieste, pentru ca nu-l putem suspecta de lipsa de informatii??Am impresia ca a gestionat cateva saptamani si MAI si mai face parte si din diverse comisii si comicitii la nivel de autoritate locala.
    Este bine ca mai vedem si nou cei multi cine ne au pretentii de "reprezentantia ai clasei politice".
    Incet dar sigur a inceput sa se ridice cortina ce a acoperit mizeria morala si sociala din Romania ultmilor 20 de ani!!
    • +3 (3 voturi)    
      hopa... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:53)

      mar [anonim] i-a raspuns lui mar

      a aparut coloana a 5-a!!Bag seama ca adevarul doare si ca PSD-ul inca mai are resurse financiare. Sau mai stii au primit dividendele de la SPA Vantu!
  • +5 (7 voturi)    
    dragneo, city asistati ai in judet! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:55)

    horia [anonim]

    este de notorietate ca teleormanul are asistati sociali cu carul , a f politica psd care a incurajat nemunca pentru voturi luate de iei.
  • +4 (4 voturi)    
    Genial! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:05)

    Sarsaila [anonim]

    Cum se demasca astia rind pe rind....
  • -3 (3 voturi)    
    replica (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:23)

    anonim [anonim]

    TOATE COMENTARIILE SUNT SCRISE DE NISTE PD-isti. NU LE LUATI IN SEAMA.
  • -1 (3 voturi)    
    el nu intelege ceva (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:38)

    curca [anonim]

    ei toti trebuiesc schimbati si jumuliti, nu ne mai multumim cu jumatati de masura...masonii, evreii, infractorii ne stapinesc....vietile.....braro romanilor liberi
  • +3 (3 voturi)    
    Nu va dezmintiti ! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:41)

    Razvan [anonim]

    Asa ati facut mereu, incepand cu revolutia, continuand cu minerii si evident, nu va veti opri nici acum.
    Voi nu puteti da nimic acestui popor, puteti doar lua si nu oricum, ci prin violenta !
  • +3 (3 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:52)

    mvjkjg [anonim]

    de 20 de ani atat au dat partidele romanilor: dreptul sa se vaite! va doare in cot de saracia si genocidul economic...sprijiniti cu vorbe goale pe orice naiv care va poate vota!!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Rusine ! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:59)

    primavara [anonim]

    Sa le fie rusine !!!....manipulare....

    Traiesc departe de tara, cu dor in suflet si cu speranta ca intr-o zi va fi mai bine in tara mea.

    Am citit comentariile la acest articol si ma bucur sa vad reactii realiste din partea cititorilor.

    Doame!....ajuta Romania !....
  • +4 (4 voturi)    
    prostie (Sâmbătă, 15 mai 2010, 19:54)

    pesedel [anonim]

    stimate secretar general, asta nu e un drept; am auzit inca o traznaie, si inca de la unii care vor sa castige alegerile: dreptul sa te vaiti. Un tembelism mai mare, mai rar Bobocule, ca prea le stii dumneata pe toate. Vai de capul vostru de politruci. Ce scoala ai stimabile ?
    • 0 (0 voturi)    
      DEMOCRATIE (Marţi, 18 mai 2010, 9:00)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui pesedel

      Dreptul sa se baite e sinonim cu dreptul de a protesta. Pe care chiar nu il poate interzice nimeni. Chiar nu vad de ce ar trebui sa faca ceva guvernarea pentru a interzice dreptul de a protesta. Ma gandesc ca nu se asteapta ca lumea sa le multumeasca deciziile. Asta nu inseamna ca nu se vor lua.
      Protestele mai sparg din presiunea acumulata. Si gata.
      iar Dragnea, persoana particulara in acest caz dupa declaratii ( simpatic nu imi este, dar de data asta, chiar are dreptate. E si dreptul lui sa sprijine un protest daca vrea. E un om liber si va ramane, dupa justitia de aci) SPRIJINA UN DRPET DEMOCRATIC SI DACA POATE ADUCE SPUZA PE LA TURTA SA, APOI E LIBER SA FACA TOT CE POATE. VIOLENTE SIGUR NU VOR FI, SE MAI REFULEAZA LUMEA. E NORMAL.
  • +4 (4 voturi)    
    motive domle, motive (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:05)

    zeze [anonim]

    motive dati voi nu drepturi, ca alea le avem deja sau nu era clar.
  • 0 (0 voturi)    
    MINERIADA (Sâmbătă, 15 mai 2010, 22:18)

    Paul [anonim]

    Nu vi se pare ca miroase a MINERIADA gestul PSD-ului? Vor aduce mii de autobuze cu PSDisti din toata tara (ca bani mai au, chiar daca Geoana i-a lasat lefteri). Asta vrem? Propun sa li se desfaca contractul de munca tuturor celor care vor participa la aceste mintinguri organizate de partide ! Sa nu fie platiti la fel ca toti cei care inca mai muncesc in tara asta ! RUSINE PSD !
    • 0 (0 voturi)    
      diferenta (Marţi, 18 mai 2010, 17:26)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui Paul

      E o diferenta intre organizat si sprijinit. Si legile garanteaza libertatea de afiliere la partide.
      Cum naiba sa dai pe cineva afara pentru asta, in DEMOCRATIE?
      Prefer sa fiu corect in gandire si apreciez un joc bun. Adevarul e ca Dragnea e un "adversar" nu o papusa ca altii din PSD.
  • 0 (0 voturi)    
    manifestarile violente din strada (Duminică, 16 mai 2010, 0:36)

    teodor [anonim]

    e mai usor sa arunci cu gaz in foc decit sa stingi focul!
  • +1 (1 vot)    
    Nu asta e solutia (Duminică, 16 mai 2010, 12:59)

    Oana [anonim]

    Miscarile de strada nu ar trebui sub nicio forma incurajate. ele nu reprezinta o solutie
  • +1 (1 vot)    
    ... (Duminică, 16 mai 2010, 13:00)

    Paula [anonim]

    de ce nu vrem sa intelegem ca nu avem oalta solutie iar revoltele de strada nu ne ajuta cu nimic
  • 0 (0 voturi)    
    ; (Duminică, 16 mai 2010, 13:01)

    Vlad [anonim]

    Daca suntem de acord cu asemenea manifeste ne batem joc de bietii oameni. Nu mai putem schimba nimic
  • +1 (1 vot)    
    ' (Duminică, 16 mai 2010, 13:02)

    Alexa [anonim]

    daca permitem sa se intample asa ceva oamenii sii vor varsa furia pe conducerea actuala dra cum ramane cu adevaratii vinovati de aceasta situatie fara precedent?
  • 0 (0 voturi)    
    bolsevicii (Duminică, 16 mai 2010, 19:11)

    Petrovici [anonim]

    Asta stiu bolsevicii asta fac, mineriade, manipulari, scenarii malefice, destabilizare. Ii doare-n cot de soarta romanilor napastuiti. Vor numai scandal si putere, sa-si consolideze hotiile si marsaviile.
    Sper ca n-o sa le mearga. Nu mai e lumea atat de proasta ca-n 89. Cat de nesimtiti si de parsivi poate sa fie. Cum de-i mai inghite pamantul !
  • 0 (0 voturi)    
    ne comportam de parca ar fi comunism (Luni, 17 mai 2010, 1:05)

    democratie [anonim]

    Vrem democratie si sustinem ca suntem o tara democrata. Revoltele, grevele nu ne ajuta in momentul de fata.
    • 0 (0 voturi)    
      Revolta (Marţi, 18 mai 2010, 17:22)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui democratie

      Revoltele, grevele si protestele sunt parte integranta a democratiei.
      Cei care au decis taierile si-au luat si o marja "de greve", nu ii plang nici pe guvernanti ca sunt si aia idioti.
      Acuma, faza e ca vrem, nu vrem lumea trebuie sa se refuleze. Nu o face acum, interzici vreun protest, exista vreo implicare violenta din partea fortelor de ordine, o sa fie foarte grav. E bine ca lumea sa isi verse furia, o linisteste si nu vrei ca lumea sa isi adune furia. Ca adversarii politici capitalizeaza pe asta, doar nu is idioti sa nu o faca.
  • 0 (0 voturi)    
    sustinerea pierderilor (Luni, 17 mai 2010, 7:21)

    oilor [anonim]

    10 mil. euro pierdem cu iesitul in strada, asta sustii!
  • 0 (0 voturi)    
    personal (Marţi, 18 mai 2010, 8:50)

    FLORIN [anonim]

    A spus si a repetat ca o face in nume personal. Adica o face Liviu Dragnea persoana, nu Liviu Dragnea secretar general al PSD.

    Acu, fiecare are dreptul sa faca ceea ce vrea in nume personal. Daca poate sa faca rost de 100 de autobuse, ce poti face, sa le interzici alora sa intre in capitala? O FI MODUL LUI DE A PROTESTA, fiind secretar general, tre sa implic eu in gand imediat partidul?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri