Victor Ponta despre Crin Antonescu: Este foarte greu sa-l critici pe Basescu si sa vii cu masuri identice

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 14 mai 2010, 17:02 Actualitate | Politic

Presedintele PSD, Victor Ponta, spune ca PNL si liderul acestuia, Crin Antonescu, sunt intr-o situatie delicata, deoarece este greu sa il critice pe Traian Basescu si sa propuna cu acelasi tip de masuri.

"Domnul Antonescu este coerent. Solutiile noastre sunt solutii de stanga, asa cum liberalii, in mod normal, acum si din 2005 pana in 2008, cand au fost la guvernare, vin cu solutii de dreapta. E un semn de coerenta sa nu fie PNL de acord cu ale noastre. Semnul de incoerenta al domnului Antonescu apare - si ii inteleg pozitia dificila - ca masurile de dreapta ale PNL sunt ale PDL si ale lui Traian Basescu. E foarte dificil sa il critici pe Basescu cand vii cu solutii identice si nu as vrea sa fiu in pozitia domnului Antonescu", a declarat, vineri la Cluj, Victor Ponta.

Reactia vine dupa ce presedintele PNL, Crin Antonescu, a criticat vineri pozitia PSD impotriva cotei unice, afirmand ca, prin aceasta atitudine, social-democratii se plaseaza impotriva profitului si ofera in schimb "varianta electoralista" a impozitului progresiv.

"Nu inteleg cum PSD, presedintele partidului, domnul Ponta, vor sa raspunda nevoii de crestere economica, de stimulare a sectorului privat din economie atata vreme cat culpabilizeaza profitul si cat in acest moment, in care noi consideram ca trebuie sa stimulam investitorii, intreprinzatorii, mediul privat, dansii se napustesc din nou cu impozitul progresiv care inhiba si sufoca aceasta initiativa", a afirmat Antonescu.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4646 vizualizari

  • +20 (28 voturi)    
    hopa (Vineri, 14 mai 2010, 17:10)

    didel [anonim]

    ... se impute prietenia intre pnl si psd
    • +32 (32 voturi)    
      As. Teatru de adormit fraierii. (Vineri, 14 mai 2010, 16:26)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui didel

      Scufita rosie a lui Crin se vede si sub tichia galbena, chipurile liberala.
      Ca si galbenul pe sindicatul Spiru Haret.
      • +9 (11 voturi)    
        Carica Bombardon -Antonescu a luat un 3 (Vineri, 14 mai 2010, 19:03)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui cornel

        ..nota obisnuita la acest repetent! culmea e ca nota de repetentie a luato de la alt papagal politic ,renumitul om de nimic Victor Ponta -Guevara( guevara in traducere psd =* vara nu e ca iarna*)
    • -7 (25 voturi)    
      Ponta ma pune pe ganduri (Vineri, 14 mai 2010, 18:06)

      paraipan [anonim] i-a raspuns lui didel

      A spus mai multe lucruri de bun simt in cele cateva luni de cand e la conducerea PSD, cat n-a spus Nastase din anii '90 incoace.
      Nu iubesc PSD-ul, dar e totusi reconfortant sa vezi ca mai exista oameni politici normali la cap, dupa atatia nesimtiti si mincinosi...
      • +2 (2 voturi)    
        de acord cu tine ... siguurrr (Sâmbătă, 15 mai 2010, 14:50)

        da [anonim] i-a raspuns lui paraipan

        a spus despre impozitarea pe transe ... adica 25% intre 1000-3000 RON, 50% intre 3000-5000 RON si peste 60% peste 5000 RON

        adica bleah matale ? eu om care lucreaza la privat si care lupt sa castig peste pragurile lu Ponta si nu stau sa ling cafeluta toate ziua ca 85% dintre BUGETARI, iar la 16 sa sparg usa, o sa muncesc sa va dau voua dragilor sa nu va deranjati sa puneti o osu la munca ... va dau 60% din venitul meu

        v-as da .... , o sa plec din tara si o sa puneti osu la munca !
  • +24 (28 voturi)    
    . (Vineri, 14 mai 2010, 17:11)

    radukku [utilizator]

    de cand nu mai e perechea lui Crin la putere in pesede (Gioale) incepe sa isi arate coltii. Dar tot atat de incapatanat e. Crinela nu gandeste cu capul fiind tot timpul nervos. Cand o sa implineasca 60 de ani o sa avem un nou vadim, va zic eu! :)
  • -1 (23 voturi)    
    trei Doamne ......... (Vineri, 14 mai 2010, 17:13)

    eu [anonim]

    Boc , Ponta , Antonescu ! trei mediocritati ! iar daca tot vorbim de criza economica si ma gandesc la ultimii trei ministrii de finante ....... !
  • -19 (23 voturi)    
    ar mai exista i sansa... (Vineri, 14 mai 2010, 17:14)

    pericle [anonim]

    Inchiderea robinetelor cheltuielilor cu achizitiile publice.
    Chiar daca pentru tara nu au nicio importanta, pentru base si PDL e foarte important ca achizitiile sa se desfasoare... Oameni buni, si aici sunt banii dumneavoastra!
    • +7 (7 voturi)    
      super! (Vineri, 14 mai 2010, 19:59)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui pericle

      si uite asa, oprim toate cheltuielie in afara de salarii si pensii si ajungem .. pe zero.. mda.. cam asta ar insemna.. in loc de 10mld deficit.. zero deficit si tot bugetul statului in salarii si pensii.
      dar, surpriza! medicii isi vor lua salariile.. dar nu mai raman bani de medicamente.. de platit factura la lumina si apa in spitale.. vor opera pe intuneric.. se vor spala in nisip.. vor trece doar plante medicinale pe retete? si profesorii isi vor pastra salariile, dar vor tine cursurile doar la vara.. cand e lumina si cald? exemplele pot continua.
      ramane o singura dilema.. cum supravietuiau oare acum 3-4 ani cand aveau pensii, salarii, asistenta sociala la un nivel mult mai scazut? sau sa fie doar ipocrizia si prostia care ii face sa ceara oricat si oricui?
  • +27 (33 voturi)    
    Bazaconii. (Vineri, 14 mai 2010, 17:16)

    mircea [anonim]

    Si Victor Ponta si Antonescu spun bazaconii.La situatia exceptionala din Romania trebuie venit cu masuri radicale de eradicare a coruptiei si favoritismului incepand cu parlamentarii.Dar ei au avut grija,cu sprijinul CCR sa desfiinteze ANI,sa tina in parlament pana la calendele grecesti codurile de procedura penala si civila,sa mentina un parlament umflat si ineficient sfidand vointa populara (referendumul).Daca se vor reduce cu 40% cheltuielile bugetare,putem spune ca Romania se poate redresa,ba ar putea incepe si niste cheltuieli de capital serioase in infrastructura.In sanatate si invatamant trebuie incurajate sistemele alternative particulare,iar noua lege a invatamantului nu prea spune nimic de dezvoltarea invatamantului particular.Exista in Romania,dar ambiguu privind legalitatea functionarii.
    • +18 (18 voturi)    
      Teatru ieftin! (Vineri, 14 mai 2010, 17:48)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Maine ii vezi mana/n mana pe plaja, sarutandu/se de mama focului, sub obladuirea lui nastase-oul sef si patriciu - sponsorul sef!
  • +16 (18 voturi)    
    PNL, a dat cel mai slab ministru de finantze (Vineri, 14 mai 2010, 17:40)

    Sorin IONESCU [anonim]

    PNL, a dat cel mai slab ministru de finantze, din istoria recenta...finantzist intre poetzi si poet intre finantzisti, dl.Vosganian asr trebui efectiv sa paraseasca scena politica romaneasca pentru cate de mult rau a facut...Guvernul PNL, a fost practic un guvern al dezastrelor, in 2007 a inceput rau...
    • +2 (2 voturi)    
      au fost 2 (Sâmbătă, 15 mai 2010, 6:37)

      rick [anonim] i-a raspuns lui Sorin IONESCU

      L-ai uitat pe Remes! Ca si asta a fost slab de tot, nu numai la Finante, ci si la Agricultura! http://ro.wikipedia.org/wiki/Decebal_Traian_Reme%C5%9F
  • -14 (16 voturi)    
    Nedumeriri (Vineri, 14 mai 2010, 17:49)

    Radu Humor [utilizator]

    @Mircea
    Cum iti explici ca in conferinta de ieri Base spunea ca pot sa nu ia deloc salarii parlamentarii , ca mai mult decat cu un procent nu se reduc cheltuielile :mrgreen:
    Sio atunci de unde atata inversunare sa reduca doar vreo 200 dintre ei.
    Cui foloseste pana la urma toata tevatura asta cu modificarea Constitutiei ?
    In afara lui si a fixului pe care-l are cu dictatura!
    Mai ceva ca celalalt impuscat !
  • +7 (9 voturi)    
    scandal (Vineri, 14 mai 2010, 17:50)

    Daniela [anonim]

    in loc sa puna si ei umarul la reforma tarii, ei stau si fac scandal si cu guvernul si cu populatia si intre ei. nu le vad rostul ...
  • 0 (10 voturi)    
    clarificare (Vineri, 14 mai 2010, 18:21)

    dana [anonim]

    Sa ne spuna si noua dnul. Antonescu in care alte tari din lumea asta exista cota unica de impozitare. Va spun doua foarte PRO-profit in care NU se practica asa ceva: SUA si Marea Britanie.
    Ca de restul Europei "socialiste" gen Franta, Germania, Suedia etc. nici nu se pune problema.
    Avea Letonia, pana sa intre oficial in faliment, si mai are inca Bulgaria - colega noastra de coada clasamentului la orice. Suntem intr-o companie selecta, intra-adevar.
    • +15 (19 voturi)    
      Idiotenie. (Vineri, 14 mai 2010, 18:41)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui dana

      Cota unica e cea mai corecta modalitate de impozitare, draga dana. Pt socialistii din Romania e greu de inteles, ei sunt obisnuiti cu mana intinsa, cu munca putina si cu venituri medii spre mediocre...dar impozitul progresiv e o idiotenie. Pur si simplu e o bataie de joc la adresa omului muncitor, competitiv si bine pregatit.
      Asta e rolul cotei unice...consolidarea clasei de mijloc, clasa de mijloc care are cel mai important rol intr-o societate.
      Nu conteaza ca altii nu gandesc la fel ca noi, conteaza sa gandim noi corect. Tarile despre care vorbesti au trecut prin multe...si au ajuns in niste pozitii in care noi nu vom ajunge mai devreme de 50 de ani. Poate atunci lucrurile vor sta altfel...insa acum cota unica trebuie sa ramana.
      • +12 (12 voturi)    
        corect (Vineri, 14 mai 2010, 18:26)

        stef [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Eliminarea cotei unice de impozitare o sa aiba un singur efect palpabil: cresterea masiva a birocratiei si a smecheriilor facute de "controlul financiar".

        Ce-i deranjeaza existenta unei cote unice de impozitare?

        Daca e nevoie sa fie marita cu 1 sau 2%....
        • 0 (2 voturi)    
          cota unica si cainele cu covrigi in coada (Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:00)

          panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui stef

          cota unica pentru salariat e una si impozitarea afacerilor e alta.
          pentru cel ce munceste pe simbrie, cota unica este echitabila si o potzi stabili periodic in functzie de mersul economiei, de nevoile bugetare si ca o parghie pentru crestera consumului.
          pentru afaceri nu'i un ajutor. impozitarea profitului ar trebui facuta diferentziat, fara impozitarea profitului reinvestit.
          deasemeni, dividendele sa fie impozitate, chiara daca cu cota unica, nu aceasi ca pentru lefuri. dividendele sa se impoziteze cu o cota mult mai mare decat cea pentru salarii.
          asta daca'tzi sunt dragi cotele fixe.
          in cele mai multe tzari se impoziteaza venitul anual al familiei, nu numai leafa.
          adica: salar, dividende, chiriii, premii, bacsisuri, royalties din drepturi autor si alte venituri posibile. toate astea formeaza venitul familiei. se deduc cheltuielile de viatza care sunt standard, stabilite anual de fisc, plus unele cheltuieli necesare pentru obtzinerea de venit, ca de exemplu reparatzii la case de inchiriat.
          impozitarea se face diferentziat, familie cu copii, famile sot/sotie, sau singur,
          deductia stadard face ca, de exemplu, o famile sot/sotie care face 30000 pe an, sa scada deductia standard de 18 mii si sa ramana cu un venit impozabil de 12 mii, la o cota de 10 %.
          o famile similara, cu venit de 100 mii anual, dupa cei 18 mii deductibili, ramane cu 82 mii impozabili. la venitul asta cota poate fi in jur de 20-25 %.
          cota maxima este in jur de 35%.
          este un exemplu aproximativ, din sua.
          se mai platesc taxe pe proprietate, stabilite diferit, de consiliile locale.
          taxa auto anuala care este mai nimica.
          se mai plateste o taxa comerciala, la pravalii, tva, aici.
          in america este icam 8-10% dela stat la stat.
          nu se plateste la alimente de baza si la medicamente.
          este mai mare la obiecte de lux.
          in cazul in care incasarile bugetare sunt mai mari sau daca guvernul vrea sa stimuleze consumul, se dau tax refunds, mai mari la cei cu venituri mici si deloc la cei cu mari.
      • +1 (5 voturi)    
        e a doua oara (Vineri, 14 mai 2010, 19:02)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        cind ai un plus de la mine. In mod normal aveai minus automat. Nu te consideram chiar postac, dar nici prea departe.Nu stiu ce se intimpla cu matale, dar sa fie intr-un ceas bun. Cu stima.
      • -2 (2 voturi)    
        chiar ca idiotenie.. (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:01)

        dana [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Cota unica este bataia de joc - la adresa oamenilor care traiesc din salariu in Romania.
        Este vorba de impartirea poverii fiscale in societate. Vrei o societate polarizata, cu o masa mare de saraci si o crusta de manelisti in Q7? Aplici cota unica, astfel incat minoritatea sa nu contribuie la cheltuielile statului decat intr-o proportie infima si sa continue sa se imbogateasca. Si pe restul fomistilor, cu ajutorul lui bgd si al altora de acest gen, ii convingi (adica prostesti) ca e spre binele lor, ca e o masura "corecta" si le creezi iluzia prosperitatii pt ca au (adica au avut) sansa de a se imprumuta la banci.
        Cumva incercati sa imi spuneti ca "omul muncitor, competitiv si bine pregatit" este cel care castiga foarte mult in Romania si ar fi dezavantajat de impozitarea progresiva? Ca daca da, atunci chiar ca e bataie de joc...
    • +3 (3 voturi)    
      Doamna Dana (Sâmbătă, 15 mai 2010, 1:23)

      Sorin Blaj [anonim] i-a raspuns lui dana

      Nu stiu daca va poate spune domnul Antonescu, dar dumneavoastra confundati profitul cu venitul.

      Daca va referiti la profit, asa, pentru cultura generala, 99% din statele lumii practica sistemul de impunere prin cota unica de impozitare.
      • 0 (0 voturi)    
        nu (Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:25)

        dana [anonim] i-a raspuns lui Sorin Blaj

        Nu ma refer la profit, ma refer la VENIT. La impozitul pe venit, care (aproape) nicaieri nu se impoziteaza la fel indiferent de cuantumul acestuia.
  • -3 (9 voturi)    
    mda (Vineri, 14 mai 2010, 18:24)

    aiurea [anonim]

    De acord total cu mircea cu exceptia primei propozitii. Culmea, venind din partea presedintelui PSD, ceea ce spune Ponta are sens, si aici nu ma refer la impozitul progresiv care ne-ar intoarce 10 ani inapoi. Altfel, cheltuielile bugetare chiar trebuie reduse, dar incepand evident cu achizitiile publice. Asta nu se poate face fara un control mult mai riguros si ami amanuntit al modului de alocare a banului public. Indiferent de numele partidului care e la guvernare...luati spagi mai mici domnilor si se va vedea si la bugetul statului. Apropo, o intrebare retorica: de ce domnul presedinte nu isi asuma raspunderea solidar cu guvernul al carui program nu numai ca il sustine ci il si prezinta cu lux de amanunte (incluzand cifre) romanilor?
    Astept voturi negative pentru ca din cate observ tot ceea ce include o nuanta negativa a portocaliului este primit rau.
    • +8 (8 voturi)    
      Raspunderea o asuma "just now" (Vineri, 14 mai 2010, 19:29)

      FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui aiurea

      Daca guvernul Boc si presedintele si-au asumat raspunderea si sunt responsabili vom judeca peste cativa ani. Acum putem spune doar atat: ei actioneaza iar altii pun piedici.

      Cat despre opozitie, e destul de clar cat de iresponsabile si nesolidare la greu sunt.
      Ei nu vor altceva decat "guvern" de criza(adica sa vina ei la putere). Ei nu vor sa rezolve problemele.
      Se vede in fiecare fraza a lor, analizand cuvintele cele mai repetitive. Spre exemplu, in discursul dlui Antonescu, remarcam niste cuvinte des folosite: Basescu, Udrea, dezastru, catastrofa samd. Printre cuvintele domniei sale rareori (aproape deloc) apar argumente tehnice/solide. Doar pune accent pe latura emotionala, pt ca stie ca omul de rand doar pe aceea o pricepe.

      Am mai auzit si niste solutii de la dl Voiculescu si reprezentanti PNL, foarte "pozitive", dar care nu pot fi luate in termen scurt (ei stiu bine asta). Ei dau niste solutii frumoase dar f. greu de realizat. Cica reducerea evaziunii. Frumos, dar eu din cate tin minte actiunea asta se incearca de multi ani - e posibil s-o rezolve dl Boc acum in cateva zile?
    • +4 (6 voturi)    
      iti descalifici singur comentariul (Vineri, 14 mai 2010, 21:09)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui aiurea

      Presupunand gresit ca doar cei care-s "portocalii" ar putea sa nu fie de acord cu tine.
  • +4 (4 voturi)    
    Asa... (Vineri, 14 mai 2010, 18:28)

    Ceasca [utilizator]

    e in casnicie te mai contrazici cu partenerul,dar nu cred ca se ajunge la divort,familie unita.
  • +6 (8 voturi)    
    si atunci de ce plingea (Vineri, 14 mai 2010, 19:07)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    bibliotecarul repetent pe umarul pensionarilor, bugetarilor si asistatilor pina ieri si nu era de acord cu mentinerea tva si a cotei unice la acelasi nivel de pina acum? Teatru ieftin pentru fraierii snobi care cred ca pnl are vreo legetura cu piata libera.
    Instructiuni de la moskova, ca aia se pricep mai bine si din cind in cind isi mai aduc aminte si de reteaua lor din Romania.
  • +11 (15 voturi)    
    Doi maimutoi (Vineri, 14 mai 2010, 19:22)

    nora [anonim]

    Va straduiti sa criticati presedintele din inertie, deoarece nu sunteti capabili sa contibuti cu solutii. Ca "politicieni" trebuie sa stiti ca o reforma adevarata se face fara sentimentalism.
  • +5 (5 voturi)    
    ? (Vineri, 14 mai 2010, 20:27)

    costy [anonim]

    lasa ca vine dl patriciu si ia masuri cu, copii acestia neastanparati,
  • +7 (9 voturi)    
    Reclama gratuita (Vineri, 14 mai 2010, 21:20)

    Razvan_M [utilizator]

    De fapt ce reiese din "critica" lui Ponta la Crin?
    1. ca Crin este foarte coerent in general
    2. ca are dreptate mai tot timpul
    3. ca portocalii sunt de vina
    4. ca Crin este coerent ca propune solutii de dreapta, dar ca greseste pt. ca solutiile astea sunt aceleasi cu ale portocaliilor, care-s gresite
    5. Ponta, in calitate de reprezentant al stangii, intelege pozitia lui Crin, care-i reprezentantul dreptei si care a aplicat, cat a fost (singur probabil, cu un sprijin parlamentar oficial de 20%) la guvernare intre 2005 si 2008 solutii de dreapta (completarea mea: precum marirea pensiilor pe deficit, cresterea cheltuielilor cu administratia publica etc.)

    Hai siktir ma nesimtitilor!
  • +6 (8 voturi)    
    teatru si atat (Vineri, 14 mai 2010, 21:47)

    bobe [anonim]

    teatru si nici macar unul bun.
    normal ca este greu sa aduci critici unor masuri reale si necesare pentru romania in ziua de azi.
  • +4 (4 voturi)    
    I-a tras-o Ponta. (Sâmbătă, 15 mai 2010, 7:10)

    Rescatorul [anonim]

    Sa vedeti cum o sa se gudure iar Antonescu pe langa Ponta sa fie bagat in seama. PNL, fara PSD sau PDL, nu exista. Iar, PNL-ul din Romania a dovedit clar vocatie socialista.
  • +2 (2 voturi)    
    MAXIM 1 ANGAJAT LA STAT PER FAMILIE! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 8:57)

    cece [anonim]

    PROIECT DE LEGE: MAXIM 1 ANGAJAT LA STAT PER FAMILIE!
    In sistemul bugetar exista 500.000 de oameni care nu au ce sa faca în sectorul bugetar. Majoritatea s-au angajat prin cumetrii si recomandari, familii intregi care lucreaza la stat, 3-4 membrii. Aici ar trebui dati 2-3 afara si sa ramana 1-2 sa poata intretine familia.
    Pentru a elimina cauza acestor nepotisme, cel putin cele sot-sotie.. parinte-fiu.. propun un proiect de lege prin care intr-o familie sa aiba voie maxim 1 angajat la stat.
    semneaza petitia: http://www.petitieonline.ro/petitie-p33326045.html
  • -5 (5 voturi)    
    Pupila lui A.Nastase... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 9:07)

    TED [anonim]

    Copilul lui Nastase...creatia lui....a vorbit...si ce spune?....Ceva de genul "Prostul nu e prost destul,daca nu e si fudul"...
    Bravo micule Nastase....poate mai cresti si devii si tu OM....sau poate nu...
    Personal cred ca si PSD si PDL sunt niste gasti de mafioti penali.....si mai cred ca Basescu il bate de departe pe Nastase ca mafiot.....
    Daca reusim eliminarea acestor mafioti....TOTI CREATIA LUI I.ILIESCU.....mai avem o sansa...
    Cat despre pedeleii care isi dau cu parerea pe aici....chiar nu pricepeti nimic sau dor va faceti?...
  • +4 (4 voturi)    
    Circ de 2 parale! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:12)

    durru [utilizator]

    In campania electorala , marele politician Crin il acuza intr-o confruntare televizata pe prostanacul Mircea Geoana ca este "un mare demagog" !
    Drept urmare in turul doi , acelasi bacterie a politicii romanesti-Crin a hotarat : "Noi il sustinem pe Mircea Geoana" !
    Acum baietii incearca iarasi numai sa-i ameteasca pe cei mai saraci cu duhul cu asa zise atacuri reciproce...
    PSD si PNL sunt astazi unul si acelasi partid...
  • +2 (4 voturi)    
    PT TOTI (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:10)

    DIN OLT [anonim]

    ASCULTATI-L PE BASESCU;; STIE CE SPUNE!VREA BINELE ACESTEI TARI!JOS PONTA!JOS PSD!JOS ANTONESCU!JOS PNL!ASCULTATI SI VOI O DATA IN VIATA VOASTRA SI NU MAI BAGATI STRAMBE!
  • 0 (0 voturi)    
    Solutioe=0 (Duminică, 16 mai 2010, 13:04)

    Tatiana [anonim]

    Degeaba incerca ei sa de-a vina unul pe altul alta solutie nu avem. e clar
  • 0 (0 voturi)    
    Vinovatii (Duminică, 16 mai 2010, 13:05)

    Denisa [anonim]

    Vinovat in situatia asta nu este doar unu ei sunt multi si se stiu.
  • 0 (0 voturi)    
    Unica solutie (Duminică, 16 mai 2010, 13:05)

    Diana [anonim]

    Degeaba se bat intrei ei la capitolul solutii pt ca exista decat 1.
  • 0 (0 voturi)    
    FMI e tatal (Duminică, 16 mai 2010, 13:07)

    Laura [anonim]

    Nimeni nu va putea sa gaseasca o alta rezolvare pt ca FMI-ul si-a exprimat punctul de vedere si asa ramane
  • +1 (1 vot)    
    avem solutie (Luni, 17 mai 2010, 6:52)

    Oana [anonim]

    trebuie sa avem incredere in conducerea tarii si sa nu ne mai lasam manipulati incat sa iesim in strada, sa facem mai mult rau tarii. Ce sa zica si PSD-ul? din cauza lor am ajuns aici


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version