Udrea: Eu si foarte multi colegi am decis sa donam salariul pana la sfarsitul anului

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 11 mai 2010, 18:10 Actualitate | Politic

Elena Udrea
Foto: Agerpres
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat marti ca atat ea, cat si "foarte multi" dintre colegii de Cabinet au decis sa doneze restul salariului pe care il vor incasa pana la sfarsitul anului, iar banii sa fie depusi intr-un fond de solidaritate, relateaza Mediafax. Ea a adaugat ca va dona 75% din salariul actual, pentru ca restul de 25% va fi redus.

"Masina nu am de la minister, dar sigur, fara sa para un gest populist, ci doar unul solidar, noi am decis, foarte multi dintre colegii din Cabinet, sa donam restul salariului, sa-l punem la dispozitia acestui fond de solidaritate, cei care ne permitem sa trecem prin aceasta perioada grea", a spus Udrea.

"Ar fi o solutie si aceea de a da acesti bani unui numar de pensionari, care sunt cei mai afectati ca urmare a reducerii cu 15% a pensiilor. Deci, variantele ar fi fie ca banii acestia sa mearga intr-un fond de solidaritate, fie sa mearga catre persoane individualizate, catre pensionari care sunt afectati de aceste reduceri si sigur, si eu m-am gandit ca in aceasta varianta as dona restul salariului catre pensionari din colegiul meu", a mai spus Udrea, care a precizat ca ar putea fi vorba de 30 de pensionari carora sa le imparta salariul.

Ea a mai spus ca a constatat, din discutiile pe care le-a avut cu colegii din Guvern ca toti sunt constienti de nevoia de a face gesturi de solidaritate.

"Nici intr-un caz nu rezolvam asa problema, nu cred ca am putea fi acuzati de demagogie sau de populism, pentru ca nu ne imaginam ca asta e solutia problemei, ci doar am dori sa fie un gest solidar cu cei care trec mai greu prin criza economica", a mai spus Udrea.

Intrebata daca si primul ministru si-a aratat disponibilitatea sa-si doneze salariul, Udrea a spus: "Nu stiu, trebuie sa-l intrebati pe dansul, probabil ca toti din Guvern". 


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

1614 vizualizari

  • +4 (18 voturi)    
    Eu cred... (Marţi, 11 mai 2010, 17:25)

    Gigi [anonim]

    ...ca Udrea traieste fix din salariul lunar. Cum se duce ea lunar cu cardul la bancomat...scoate 20 de ron si apoi se duce si-si cumpara o shaorma...cu de toate...cum o dovedesc fotografiile mai recente!
    • -3 (9 voturi)    
      Eu cred ca nu esti Gigi... (Marţi, 11 mai 2010, 19:55)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      ci Georgeta

      Hai fetelor, de coafura nimic-nimic :) ?

      Dar de "papuci" ?
    • +6 (10 voturi)    
      stalin... (Marţi, 11 mai 2010, 21:02)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Stalin, din solidaritate cu ucrainienii (spunea el), care mureau cate o caruta in fiecare sat, zilnic, dejuna numai un pachet de biscuiti. Nu stiu daca i-a ajutat cu ceva pe ucrainieni, in schimb Stalin a avut bani pentru inarmare, un canal care n-a folosit la nimic si toate alea. Multumim dna Udrea, noi muncim, nu avem nevoie de mila voastra, o persoana care ajunge in Guvernul Romaniei trebuie sa munceasca, nu sa-si doneze salariul. Eventual, daca intr-adevar tineti la binele Romaniei, renuntati la acest minister care nu are nici o acoperire reala. Sunt tari mari din Europa care scot bani frumosi din turism si n-au nici un minister al Turismului. E un nonsens.
      • -1 (1 vot)    
        ... (Miercuri, 12 mai 2010, 11:58)

        anca [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        Sunteti aberanti cu comentariile astea. Se stie prea bine ca oamenii politici in general, indiferent de partidul din care fac parte, nu o duc chiar rau. Iar chestia asta nu este valabila numai in Romania, ci peste tot in lume! Asadar, daca vor sa isi doneze indemnnizatiile, nu vad unde e problema. Foarte bine fac, avand in vedere mai ales situatia pensionarilor!
    • -1 (1 vot)    
      ... (Miercuri, 12 mai 2010, 11:58)

      ap [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Nu mi se pare un gest deplasat, din contra.
    • +1 (1 vot)    
      NUTI (Miercuri, 12 mai 2010, 14:26)

      nimic [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Nuti draga ai puteasa faci trotuarul si sa donezi castigul in cotul "Solidaritatea". Cum de a uitat Boc sa impoziteze aceasta categorie de producatoare?
  • +5 (17 voturi)    
    Elena Udrea: Eu si foarte multi colegi am decis sa (Marţi, 11 mai 2010, 18:15)

    GABRIELA [anonim]

    De ce nu il convinge si pe domnul Cocos sa doneze profitul realizat in urma contractelor incheiate cu statul ?Ar face multi pensionari fericiti!
    • +2 (8 voturi)    
      Visul de aur de stanga :) (Marţi, 11 mai 2010, 19:56)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui GABRIELA

      sa impartim la toata lumea.

      Sa fim toti egali.
  • -1 (21 voturi)    
    un gest frumos (Marţi, 11 mai 2010, 18:20)

    zaboo [utilizator]

    si elegant ca si ea; felicitari, doamna! pe cand Ponta?
    • +4 (8 voturi)    
      ponta asteapta un semn.. (Marţi, 11 mai 2010, 18:03)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      cand o renunta mihaela, 'dragostea mea', sa plimbe ajutoarele de la crucea rosie cu lexus...
  • +3 (13 voturi)    
    Si Base doneaza (Marţi, 11 mai 2010, 18:21)

    Moromete [anonim]

    Si Base si-a donat salariul, el are copii sa-l ajute cu banii. Altfel cum sa mai faca carefourul, de unde benzina la duster?
  • +4 (16 voturi)    
    shpaga (Marţi, 11 mai 2010, 18:21)

    dragos [anonim]

    deci va multumiti doar cu spagile si contractele cu statul?
  • +4 (14 voturi)    
    ... (Marţi, 11 mai 2010, 18:24)

    anonim [anonim]

    Emotionant. De-a dreptul.
    • -1 (17 voturi)    
      ceva mai emotionant (Marţi, 11 mai 2010, 18:38)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      decat gargara electorala a lui Ponta sau a lui Geoana... sau nu?
      • +1 (11 voturi)    
        Re (Marţi, 11 mai 2010, 19:45)

        Io [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        Nu.
        • +1 (5 voturi)    
          pai vezi de ce n-are ursul coada (Miercuri, 12 mai 2010, 0:13)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Io

          si Romania mandrie? ca exista din astia ca tine, bre!
      • 0 (2 voturi)    
        NU! SI NU E DELOC EMOTIONANT! (Miercuri, 12 mai 2010, 13:16)

        db [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        E JIGNITOR SI PENAL!
        Deci, guvernul isi hraneste de la fiecare minister clientela politica si ia masuri proaste de management si ca "solidaritate" pentru situatia in care au adus tara, guvernantii isi doneaza salariile ? Ca o evidenta a muncii de 0 valoare pe care au facut-o pana acum!
  • +5 (13 voturi)    
    Mitzi, daca taceai... (Marţi, 11 mai 2010, 18:32)

    Piciu [anonim]

    Si cine te ajuta cu bani, o admiratoare? dupa ce ca puneti shaua pe bugetari si pensionari mai aveti si tupeu sa le ranjitzi in fata, mititeii de voi, si tu si Basescu, cum o sa faceti foamea... Am auzit ca scaderile de buget sunt permanente, oare va suspendati salariile permanent?
  • +5 (5 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 11 mai 2010, 18:37)

    Ana [anonim]

    Cine administreaza banii?
  • +5 (13 voturi)    
    Vai, Domna Udrea, saru' mana! (Marţi, 11 mai 2010, 18:42)

    Justin Puscasu [anonim]

    Noi, pensionarii, suntem atat de emotionati de acest gest, incat va vom oferi curand o coafura gratuita, pe strada, in semn de recunostinta :D
  • +5 (11 voturi)    
    Prostirea prostilor ep. 5432 (Marţi, 11 mai 2010, 18:42)

    Paul de Kiki [utilizator]

    La ora 19.00 se va difuza episodul 5433
    • 0 (4 voturi)    
      ce pe faza esti (Miercuri, 12 mai 2010, 1:35)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Paul de Kiki

      mare fan, huh? te-ai uitat la toate, din cate inteleg, si astepti cu nerabdare pe urmatorul ;)
  • +3 (11 voturi)    
    Mai bine donati MINISTERUL TURISMULUI (Marţi, 11 mai 2010, 18:43)

    cix [anonim]

    Iar fondurile ar putea fi folosite de cosntructia de autostrazi. Pana nu avem infrastructuri degeaba vorbim de turism in Romania. E un lux aberant acest Minister, ce Romania la ora asta nu si l permite. Ce promoveaza Min Tursimului la ora actuala? Mizerie, servicii proaste, personal non calificat etc????
    • +4 (10 voturi)    
      Ba eu propun (Marţi, 11 mai 2010, 18:16)

      blackarrow [anonim] i-a raspuns lui cix

      sa donam tot guvernul cu Base bonus , dar nu stiu cine l-ar accepta, poate Zambia , sa-i mai dezmorteasca un pic, sa puna de niste contracte de sa le ia alora si pielea de pe ei in 2-3 ani
  • +5 (9 voturi)    
    Fac 3.14;3.14 pe salariul tau. (Marţi, 11 mai 2010, 18:46)

    it_s__not_news [utilizator]

    Sa donezi banii din contractele dubioase, aia da treaba
  • +4 (6 voturi)    
    O picatura... (Marţi, 11 mai 2010, 18:57)

    Catalin [anonim]

    E exact o picatura de lichid MISA intr-un pahar cu apa. Atat din punct de vedere cantitativ, cat si din punct de vedere al exemplului: adica dupa ce face si desface afaceri imobiliare si cu parcari, dupa ce ia credite de 3 milioane de euro si isi declara averea ca fiind de 12.000 de euro...cine sa-i ia exemplul frate ?
  • +5 (7 voturi)    
    Interesant (Marţi, 11 mai 2010, 19:03)

    Radu [anonim]

    Interesant cat de usor ii ieste unui ministru sa renunte la salariu (care, de altfel, este intr-adevar foarte mic, in jur de 5000 lei pe luna). Desigur, se pune intrebarea, din ce traieste atunci un ministru, daca salariul este o chestie dispensabila?
    Solidaritate ar fi daca ar pastra salariul, asa redus cu 25% si ar dona veniturile din calitatea de membri in diverse consilii de administratioe ale firmelor mai mult sau mai putin de stat - aia s-ar numi solidaritate. ce fac ei se numeste populism. renuntarea lor la salariu este ca atunci cand eu dau, din mila, unui cersator 1 RON.
  • +5 (9 voturi)    
    mama voastra de nesimtiti! (Marţi, 11 mai 2010, 19:03)

    catalin [anonim]

    Dupa ce faceti praf o tzara intreaga, mai si profitati de necazul si slabiciunea unor amarati, ca sa va faceti campanie electorala! Hienelor!
    Udrea, ai sa ajungi urata ca Baba Cloanta, pt. ca peste cativa ani o sa iti iasa pe fatza sufletul tau lacom, rapace, urat!
  • +4 (8 voturi)    
    Lasa-ne madam.... (Marţi, 11 mai 2010, 19:18)

    dani [anonim]

    Nu avem nevoie de banii tai donati. Nu avem nevoie de donatii ci de o viata decenta in care sa putem sa razbate prin propriile puteri, nu cu ajutoare.
    Avem nevoie de ministri inteligenti. Ceea ce nu e cazul in privinta ta. Daca ti-ai parasi postul si ai lasa pe altul care stie sa-si faca meseria ne-ai ajuta foarte mult.
    Acelasi lucru e valabil ptr toti incapabilii care au inceput sa-si ofere salariile cu foarte multa usurinta, chipurile sa ajute. Oferiti-va posturile celor care se pricep. Asa ne ajutati!
  • +4 (8 voturi)    
    evident... (Marţi, 11 mai 2010, 19:25)

    liviu [anonim]

    pai salariu lunar e de 6k sa zicem si poate sa-l doneze atata timp cat fura prin pozitia ei vreo 600k (euro lunar)
  • +4 (8 voturi)    
    parca ai trai din el... (Marţi, 11 mai 2010, 19:37)

    didi [anonim]

    impelitzato
  • +6 (10 voturi)    
    Adica isi doneaza o geanta Vuiton.... (Marţi, 11 mai 2010, 19:45)

    dani [anonim]

    Saraca doamna Udrea....Isi doneaza una din gentile ei Vuiton...Aia din rafie, probabil.
    Adica, e posibil sa apara, pana la sfarsitul anului, cu aceeasi geanta in doua dintre zilele fiecarei lunii. Cat sacrificiu!. Ce dragutz...Ce gest nobil...Mi-a dat o lacrima!
  • +4 (8 voturi)    
    sa donati bine! (Marţi, 11 mai 2010, 19:46)

    un bugetar filantrop [anonim]

    propun ca macar bugetarii, daca nu chiar toti oamenii muncii de pe cuprinsul patriei, sa se sacrifice si sa accepte sa lucreze gratuit anul acesta.
    salariile pana la sfarsitul anului ar putea fi donate intr-un fond de solidaritate din care sa fie cumparate bilete de avion pentru cei care, prin tragere la sorti, vor fi desemnati sa ne reprezinte in diaspora.
    • +3 (9 voturi)    
      macar aia portocalii (Marţi, 11 mai 2010, 21:06)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui un bugetar filantrop

      toti votantii PD-L sa-si demonstreze atasamentul lor la valorile Partidului si sa-si doneze salariul. Altfel, ce, se solidarizeaza numai Base si cu Udrea?
      Sa solidarizati bine!
  • +5 (5 voturi)    
    Intr-o tara normala (Marţi, 11 mai 2010, 20:06)

    Gigel [anonim]

    n-ar avea cum sa-si doneze salariul, n-ar avea din ce trai. Cand faci milioane de dolari pe naspa, oricum salariul e insignifiant, asa ca nu e nici o paguba. Eu i-as propune sa nu mai faca sotul afaceri cu statul vreo cativa ani iar ea sa nu mai ia nici un "comision" de la diferite contracte, asta ar fi ajutorul cel mai mare la bugetul Romaniei. Oricum de asta am ajuns aici, nu se poate fura la nesfarsit.
    Praf in ochi, nu populist, prosteala pe fata.
  • +4 (6 voturi)    
    prosteala (Marţi, 11 mai 2010, 20:08)

    matei l. [anonim]

    Iti dau una in moalele capului dupa care, din "solidaritate", nu te las in mijlocul drumului ci te rezem de un gard.
    Nu, multumesc. Nu am nevoie de solidaritate din partea voastra.
    O sa trecem noi si prin asta, dar voi nu !
  • -3 (7 voturi)    
    de bine, de rau, doneaza si nu fura (Marţi, 11 mai 2010, 20:20)

    hm [anonim]

    doamna ministru se plimba pe litoral si descopera gaura in macaroana: faptul ca litoralul nostru e praf. dar macar descopera si spune. "doneaza" salariul de care n-are nevoie, dar macar nu il fura. sa fim intelesi, de furat in tara asta au furat altii inainte sa ajunga "astia" la putere. suntem unde suntem datorita tuturor tunurilor date de binefacatorii romaniei de dupa 1990 si datorita "privatizarilor" rezolvate ecologic prin trimiterea la fier vechi a tuturor "fabricilor si uzinelor" patriei.
    de bine, de rau, trustul realitatea nu e al elenei udrea, ci al lui sorin ovidiu vantu, majoritatea covarsitoare a presei din romania nu apartine lui nuti udrea, ci lui patriciu, sindicatele nu sunt manipulate de pdl, ci de psd.
    • +2 (8 voturi)    
      fa socoteala (Marţi, 11 mai 2010, 20:45)

      matei l. [anonim] i-a raspuns lui hm

      Ia fa tu socoteala din cate guverne a facut parte Basescu? Ai sa ramai uimit cand ai sa constati ca oamenii din PD au jucat in toate guvernarile din ultimii 20 de ani. Sunt politicieni cameleon, nu le mai lua apararea ca pana la urma o sa fii profund dezamagit.
    • +2 (6 voturi)    
      Haide, domne ca ai luat-o razna... (Marţi, 11 mai 2010, 20:48)

      dani [anonim] i-a raspuns lui hm

      Din ciclul madam udrea fura pe ascuns cu zeci de maini ale ei si apropiatilor ei si da inapoi cu un desht filmat din toate unghiurile...Si ptr asta s-o iertam?
      Esti naiv si manipulat, pe deasupra...scuze, dar cineva trebuie sa ti-o zica in fata...
      • 0 (8 voturi)    
        fura mai mult decat patriciu? (Marţi, 11 mai 2010, 21:05)

        hm [anonim] i-a raspuns lui dani

        nu. bineinteles ca fura MAI MULT. nu sunt manipulat, si nici nu imi fac iluzii. dar economia au distrus-o nastase si patriciu. petromul a fost distrus de liviu luca si adrian nastase. fni-ul e opera lui vantu. informatiile din tara asta nu circula decat dupa ce trec pe sub papucul lui patriciu, vantu, hrebenciuc...
        bineinteles ca si udrea, sau mai exact sotul dumneaei, fura. dar, daca ar fi sa-i bagam pe toti in inchisoare, pe elena udrea am condamna-o pentru furt, in schimb pe cei experimentati i-am condamna pentru distrugerea tarii. tacticos, in 20 de ani, si, iata, fara urmari "penale".
        intr-o tara civilizata, poate elena udrea ar face nota discordanta. dar la noi hotii mici ii aleg pe cei mari. politicienii sunt prin definitie profitori in romania. iar romanii sunt, tot prin definitie, descurcareti.
        si sa inchizi ochii la furturile monstruoase dinainte de gainariile lui udrea doar din motive de antipatie pentru puterea actuala inseamna sa faci politica in modul susmentionat.
    • +1 (1 vot)    
      STAI, STAI, CA TE INDEPARTEZI DE TOPIC! (Miercuri, 12 mai 2010, 13:27)

      db [anonim] i-a raspuns lui hm

      Doneaza praful de pe gentile Vuiton, cumparate cu banii produsi atat de ea personal cit si de sotul ei din contractele cu statul. Verifica! Ca hotii care fura si dau de pomana din ce au furat. Brrrr!
      cat despre restul - povestile cu "descoperirile ei", las-o - n-avem nevoie de ministri care trebuie sa fie ministri ca sa descopere lucruri asa de evidente.
  • -4 (4 voturi)    
    :( (Marţi, 11 mai 2010, 20:44)

    Udrea si ai ei [anonim]

    Pai, da, ca dna ministru nu e functionar ca sa aiba regim de incompatibilitati si are venituri si din alte surse (si nu ma refer doar la veniturile sotului). Idem pt Basescu.
  • +1 (5 voturi)    
    in loc de salariu (Marţi, 11 mai 2010, 20:48)

    nouvelobs@yahoo.com [anonim]

    sa nu mai mearga pe banii statului in strainatate - mai ales in la paris in palace-uri de 5 stele sau sa doneze echivalentul cumparaturilor facute in magazinele de pe avenue montaigne .
    oricum in calitatea ei oficiala ... nu poate justifica vreo realizare: imaginea noastra este oricum proasta la apris, iar ca din "dezvloltarea regionala" nu pare ca intelege ceva.

    mai bine ..sa lase locul unui profesionist adevarat si sa cistige un salariu bazat pe ceea ce stie sa faca nu sa dea ordine la altii.
  • +2 (8 voturi)    
    demagogie? (Marţi, 11 mai 2010, 21:33)

    Ion [anonim]

    Cata demagogie! Cum stiu astia sa ne prosteasca! Eu zic sa se reapuce de crosetat si impletit si sa doneze si castigurile obtinute din vanzarea respectivelor produse.
  • +2 (4 voturi)    
    comisia udrea (Marţi, 11 mai 2010, 21:49)

    maria [anonim]

    Mai bine sa raspunda la ceea ce i-a cerut comisia parlamentara de ancheta, sa dea banii pe care-i datoreaza BRD-ului,sa dea banii supti de Dalli din buzunarul cetatenilor, sa doneze banii din hotiile facute cu Poteras!!!!!!!!!
  • +1 (5 voturi)    
    uidrea si prostitutia politica (Marţi, 11 mai 2010, 23:37)

    Filip [anonim]

    Si din ce ai sa mai traiesti dna Udrea, din crosetat?
  • +1 (1 vot)    
    rusine (Miercuri, 12 mai 2010, 6:03)

    alex [anonim]

    problema este ca batranii vor musca momeala asta idioata a blondei malefice. 100 de ron la fiecare hodorog si gata.... ai vazut maica, astia ne-au dat.... si surpiza.... cu cine vor vota septuagenarii..... ar trebui sa nu aiba drept de vot decat contribuabilii.
  • +1 (1 vot)    
    chiar vreti sa credem ca (Miercuri, 12 mai 2010, 8:35)

    elena [anonim]

    hainele, bijuteriile, gentutele de firma si restul accesoriilor vi le permiteti din salariul de la minister? Sunteti nesimtita!!!
  • +1 (1 vot)    
    salariu udrea (Miercuri, 12 mai 2010, 10:09)

    flori [anonim]

    mai bine pastreaza salariul si doneaza averea
  • 0 (0 voturi)    
    Solidaritate (Vineri, 14 mai 2010, 12:38)

    yoyo [anonim]

    Care alt guvern ar fi facut asa, nu e prima oara cand suntem in fata unei crize economice, dar nu imi aduc aminte ca membri guvernului sa faca un astfel de gest fie si din solidaritate,.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri