Rachitele - satul natal al lui Emil Boc - va avea o sala de sport de 2,4 milioane de lei

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 11 mai 2010, 17:58 Actualitate | Politic

Satul Rachitele
Foto: margau.ro
Satul Rachitele, din comuna clujeana Margau, va avea o sala de sport cu teren de handbal si 150 de locuri. Licitatia, lansata in 2 decembrie 2009, a fost cistigata marti, 11 mai, de o firma de Baia Mare. Pretul salii de sport este 2.423.163 lei.

Localitatea Rachitele are 847 de locuitori, fiind cel mai mare sat din comuna (sursa). La scoala din localitate invata "peste 200 de elevi", potrivit viceprimarului Gheorghe Capota. "La scoala cu clasele 5-8 din Rachitele invata toti copiii din comuna", a mai spus viceprimarul Capota.

Contractul de construire a salii de sport a fost cistigat de firma baimareana SC T.C.M. NORD S.A., potrivit anuntului publicat marti, 11 mai in SEAP.

Fondurile necesare constructiei sint asigurate de la bugetul de stat, prin Compania Nationala de Investitii - o companie aflata in subordinea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

"Noi am depus proiectul pentru sala de sport inca dinainte ca Emil Boc sa fie numit premier", a declarat pentru HotNews.ro viceprimarul Gheorghe Capota. Primarul comunei, Sorin Mircea Suciu, nu a putut fi contactat pina la aceasta ora.

UPDATE: "Cu privire la sala de sport din comuna Margau, sat Rachitele, solicitarea administratiei publice locale a fost depusa la Compania Nationala de Investitii in 31.03.2006, cu cativa ani inainte ca Emil Boc sa fie investit in functia de prim-ministru. Procedurile de achizitie a proiectarii si executiei lucrarii s-au derulat pe parcursul anului 2009" - precizare a Ministerului Dezvoltarii intr-un comunicat oficial.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

8330 vizualizari

  • -8 (50 voturi)    
    Si unde e problema ? (Marţi, 11 mai 2010, 17:16)

    fiur [anonim]

    Nu vad ce relevanta are aceasta stire? Acum ar trebui sa nu se mai faca nici o investitie in acest sat pana nu pleaca Boc de la guvernare? Parca isi face sala de sport la el in curte i ar percepe si taxa de intrare.
    • +31 (49 voturi)    
      Sala de sport (Marţi, 11 mai 2010, 18:48)

      Elev [anonim] i-a raspuns lui fiur

      Sunt elev la un liceu din Cluj Napoca care nu are sala de sport desi are de doua ori mai multi elevi decat toti locuitorii din Rachitele. E destul de relevant pt dvs ?
      • +4 (34 voturi)    
        insa (Marţi, 11 mai 2010, 18:28)

        trm [anonim] i-a raspuns lui Elev

        majoritatea scolilor de la oras au sali de sport, pe cand majoritatea covarsitoare a scolilor din sate nu au. prin urmare ce ne propui? sa largim prapastia dintre urban si rural? sa uitam de cealalta jumatate a populatiei acestei tari? sa-i trimitem in continuare sa faca sport la plug sau la coasa ca in evul mediu?
        • +1 (5 voturi)    
          pentru anonimu' pdl-ist... (Miercuri, 12 mai 2010, 9:41)

          dn [anonim] i-a raspuns lui trm

          hopa...uite unu' care i se rupe.....inima de "cealalta jumatate a populatiei a acestei tari".pentru cultura ta cealalta jumatate a populatiei a acestei tarii (ca sa zic asa) e formata din 85% batrani (pensionari la fostul CAP),1-2% copii a caror parinti sunt plecati la munca prin Spania,Italia etc.,iar restul sunt membri ai administratiei locale simpatizanti si membri ai PDL (primarul,popa,crasmarul si vre-o doi betivi).Avand in vedere acest tablou al "populatiei" din mediul rural a carei singure ocupatii este munca (la camp,gradini,curti adica plug si coasa),vorbesc de aia 85% batrani si aia 1-2% copii,investitia facuta pentru constructia unei sali de sport este "nesustenabila"....un cuvant drag conducatorilor nostri.....dar ce mai conteaza asta daca licitatia si banii (de la buget evident) sunt castigate de cine trebuie.....
          • -1 (1 vot)    
            nu sunt pdl-ist (Miercuri, 12 mai 2010, 11:21)

            trm [anonim] i-a raspuns lui dn

            si nici nu cred ca pdl-istii ar detine monopolul pe aberatii. sunt si cetateni neimplicati politic sau implicati in alte partide care debiteaza aberatii sau care vorbesc, ba chiar acuza, inainte de a gandi.
            acum, tinand cont de cifre, sa vedem daca ai dreptate in ceea ce sustii mai sus.
            * in romania, 47% din populatie traieste in mediul rural. daca ar fi asa cum sustii tu, adica daca 85% din populatia rurala ar fi formata din batrani, asta ar insemna ca doar la sate traiesc 39,95% dintre batranii tarii (pensionari CAP cum ii numesti tu). daca i-am adauga si pe batranii care traiesc la oras, ar reiesi ca mai bine de jumatate din populatia tarii este formata din oameni batrani. in mod evident, aceasta ipoteza a ta e contrazisa de realitate nu doar prin recensamantul din 2002, ci si prin ceea ce vedem pe strada, atat la oras cat si la sat.

            fa un efort SA GÂNDESTI BINE inainte de a te lansa in presupuneri si acuze!
      • +18 (24 voturi)    
        foarte bine (Marţi, 11 mai 2010, 18:53)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Elev

        ca si scornicestiul avea stadion.
        600 de mii de euro pentru o populatie de 847 de oameni.
        oare pentru un oras de provincie de 17.000 de locuitori se aloca 12 milioane de euro?
      • 0 (4 voturi)    
        nu e vina celor din Rachitele (Miercuri, 12 mai 2010, 8:06)

        ely [anonim] i-a raspuns lui Elev

        Nu sunt de acord sa faci o asemenea sala la un sat atat de mic dar pentru faptul ca tu nu ai sala la liceul tau este devina conducerea scolii si primaria (aici se include si Boc dar cand era primar)
        • 0 (0 voturi)    
          handbalul se joaca in sapte (Miercuri, 12 mai 2010, 22:46)

          fun fan [anonim] i-a raspuns lui ely

          deci, cat ar fi satul de mic, tot s'aduna d'o echipa. :-)
          la dragnea, in satul de bastina din teliorman. au facut parc, terenuri de tenis si camin cultural.
          tzaranii din saielele sunt mortzi dupa tenis.
      • -2 (2 voturi)    
        Schimb de locatii . (Miercuri, 12 mai 2010, 13:35)

        Valer [anonim] i-a raspuns lui Elev

        Meri mai pruncule in apuseni la aer curat si faci sport la Rachitele, la sfarsit de saptamana .Nu mai sta in aerul poluat din Cluj Napoca . Acuma esti gelos pe cei din Rachitele,dar si ei pe cei care stau la oras.
      • 0 (2 voturi)    
        Da ! (Joi, 13 mai 2010, 11:41)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Elev

        @ Dar aveti si sali la cluburi! Fa mata sport daca vrei ca ai unde in Cluj.Falsa problema! De la castigarea licitatiei la punerea in executie si darea in functie iese Boc la "penzie".De unde stiti ca peste 15 ani Rachtele nu va da un prim ministru de 2 m 100kg.campion mondial de Karate Do! Atunci sa vedeti p(r)ostaci! Rusine! Motii au caracter! DDD
    • +16 (16 voturi)    
      Sunt investitii si investitii.... (Marţi, 11 mai 2010, 18:58)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui fiur

      ..unele mai necesare decat altele. O sala de sport nu este o investitie urgenta pe timp de criza.

      Nu se indoieste nimeni ca sala de sport nu ar fi pentru oameni.
      Dar esti intr-o lipsa de bani evidenta, faci planuri de reducere a cheltuielilor si in acelasi timp construiesti cu bani publici o sala de sport?

      Si apropo: vezi ca presedinte Basescu a zis ieri: "Situatia in care am ajuns sta in felul urmator: impunem masuri de austeritate pentru categorii largi. Orice exceptie nu face decat sa discrediteze. Orice indreptare de bani spre Cluj, de exemplu, este in neregula daca pentru alte judete nu se dau bani pentru posturi de politie. N-am venit sa va spun nici un fel de poveste, ci o realitate"
      Simpatica perspectiva: președintele vede o problema la Cluj, iar tu zici "Si unde e problema?". Chiar, unde e?
      • -3 (7 voturi)    
        fraieri (Miercuri, 12 mai 2010, 1:01)

        Psycon [utilizator] i-a raspuns lui minus

        Domnu economist din scara blocului, va atrag atentia ca salariile si pensiile nu sunt o investitie. De asemenea daca nu v-ati fi uitat prea mult la irealitatea & co ati fi aflat ca aceasta criza a pornit din sectorul constructiilor.

        Chiar nu e nevoie sa inventam incompetenta. Banii au disparut in alta parte, si nu la un mizilic de sala de sport de 150 de locuri. Eu cred ca e incorect ca numai guvernul boc sa isi ia castane. Eu propun extinderea masurii cu salariul la toti parlamentarii, ca prea au frecat menta si numai cand e vorba de legi gen castrarea ANI sunt foarte interesati de "munca".
        • +4 (4 voturi)    
          Banii au disparut.... (Miercuri, 12 mai 2010, 7:13)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui Psycon

          din mizilic in mizlic!
          Asta a fost corect, incorect este doar ca "guvernul boc sa isi ia castane", tocmai cand a invins incompetenta!

          Noroc ca incep sa inteleg, de aici de pe scara blocului..... care va sa zica "guvernul boc isi ia castane" din cauza "crizei care a pornit din sectorul constructiilor", pe care acum incearca sa o invinga construind.
          Mari investitii, hotarate masuri anti-criza- ai dreptate, scuza mea este ca de aici- scara blocului- nu le-am vazut!

          Iti dai seama ca nici insusi Presedintele nu a inteles adevarul din moment ce a mai dat si el castane guvernului boc? Oare de ce- s-o fi fi uitat prea mult la irealitatea & co?

          Si saracul nu sta pe scara blocului, ca mine- atunci ce l-o fi apucat sa dea castane?
    • +15 (19 voturi)    
      asta e problema de fapt (Marţi, 11 mai 2010, 19:05)

      din topor [anonim] i-a raspuns lui fiur

      pe langa sala de sport ar trebui sa construiasca si o sala de fitness unde sa sa poata recrea locuitorii dupa ce vin de la crasma din sat dotata cu plasma, un mall si cabine de dus pe sant
      ...
      faci sala de sport la tara... pentru ce???
      aaa... fiindca nimeni nu mai vrea sa munceasca azi...
      pe langa aceasta sala, ar trebui sa faca, la misto normal - pentru turisti, si un muzeu/expozitie in care puna cateva obiecte din alta epoca : sapa, cazma, tarnacop, coasa...

      in loc sa faca o strungarie/mestesugarie/pielarie/sera/ferma, orice ...sa devina utili acei oameni;
      nu hai sa-i distram sa se relaxeze...
      si tu nu vezi problema???
      cine mai munceste in tara asta???
      cu 800k Eur,totusi, poti face lucruri mai utile decat o sala de sport...indiferent de sat/comuna - unde lumea si asa face destula miscare

      fa un calcul la "investitia" asta - cheltuieli de 2.4 Mil pentru 850 de locuitori, din care , sa zicem 150 maxim, sunt cu varste cuprinse sub 18 ani.
      deci pentru fiecare dintre cei 150 statul a platit sa zburde ei "indoor" 16.000 RON!!!
      iar la orase este o sala de sport la mii de copii.

      bun asa...
      • 0 (0 voturi)    
        esti "orasean" ? (Joi, 13 mai 2010, 12:50)

        taranul [anonim] i-a raspuns lui din topor

        Banuiesc ca esti de la "oras". Esti un norocos dar nu stii asta. Copii aia de la tara sunt condamnati inca de la nastere. Nu au nici o sansa in viata, absolut nici una, pentru ca nu au scoli, nu au profesori competenti, nu au nimic.
        Evident, nu au nevoie de ditamai sala de sport dar o sala mai mica e obligatorie.
        La oras poate e o sala de sport la mii de copii dar crede-ma daca vrei sa faci un sport il faci si gata. La sat nu ai cu cine si unde.
    • +5 (5 voturi)    
      bani (Marţi, 11 mai 2010, 22:20)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui fiur

      Da intr-un moment de avanat economic nu ar fi condanabil. dar atunci cand pentru aceasta investitie trebuie sa iei 15% din pensia unor babute amarate, mi se pare deplasat.
      Oare asta este o investitie prioritara generatoare de locuri de munca in viitor? Ce va produce viitoarea sala de sport? Slava domnului copii de la tara muncesc la camp alaturi de parinti, nu prea duc lipsa de miscare, o au uneori in exces.
    • +4 (4 voturi)    
      Astept sa aud explicantia lui Boc (Miercuri, 12 mai 2010, 9:44)

      Crosheta [utilizator] i-a raspuns lui fiur

      Astept cu nerabdare sa vad cum o sa le explice Boc, "parintilor pensionari" din Rachitele ca le va taia 15% din pensie, pentru ca nu sunt bani, dar in schimb o sa aiba o sala de sport de invidiat la ei in sat pentru ca pentru asta sunt bani!
      Sunt bani pentru investitii aiurea, CAND E CRIZA si nu sunt bani pentru oamenii de rand care au contribuit o viata intreaga la acest nenorocit sistem de pensii!
      Problema nu e ca se construieste in Rachitele, ci problema e ca se construieste ACUM, cand nu sunt bani (teoretic) pentru nimic.
      Nu cred ca nu puteau sa mai stea 2-3 ani copiii din Rachitele fara sala de sport! Zau!
      Acuma cand se reorganizeaza tot sistemul de invatamant, se inchid scoli, se muta copii de colo-colo, sa te apuci sa construiesti sala de sport si eventual peste 1 an sa inchizi scoala....sa-i muti pe copii te miri unde...ca doar se poarta!
      Trebuie sa se faca investitii, sunt deacord! Dar sa se faca aceste investitii in ceva care e aducator de venituri pentru intreaga tzara si nu sunt doar niste facturi de platit la sustinatorii unuia sau altuia.
  • -13 (19 voturi)    
    Bun si unde e baiul ? (Marţi, 11 mai 2010, 17:18)

    vlad [anonim]

    Daca toti politicieni si bogatasi tari ar trage sforile sa faca ceva pentru comunitatea din care au plecat acum am avea o romanie mult mai frumoasa .
    • +10 (10 voturi)    
      Oare din ce bani? (Marţi, 11 mai 2010, 19:28)

      Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui vlad

      Bai istetzule, tu ai impresia ca sala aia de sport se face pe contributiile satului aluia prapadit la buget? mare lucru daca reusesc aia s-adune la buget bani de-o stresina dar'mi'te de-o polivalenta.

      Cladirea aia de importanta "capitala" pentru catunu' lui boc se va face din banii nostrii, ai celor cu salarii, pensii, alocatii si sporuri taiate la sange.
      Eu vreau in primul rand sa vad ca impozitele mele se duc pe chestii care conteaza nu pe tot felu' de cascadorii inventate de ministrii rozalii ca sa mai beleasca inc-o piele de pe noi doar ca sa mai prinda o firma de casa un contract gras.

      Daca-ti pasa asa mult de mareata ctitorie a lui boc in satul radacinilor lui, te invit sa vinzi de prin casa si sa-ti donezi si salarul in fondul ala de solidaritate inventat de mai marii vostrii portocalii. Atunci sa te vad cat de bucuros o sa fii.
    • +4 (4 voturi)    
      nu-i bai (Marţi, 11 mai 2010, 20:26)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui vlad

      Las ca-i bine...abia astept sa-l vad pe premier jucand baschet acolo...la inaugurare
      • 0 (0 voturi)    
        :)) (Joi, 13 mai 2010, 15:08)

        mra [utilizator] i-a raspuns lui .ro

        si la iarna curling
  • +3 (13 voturi)    
    o idee (Marţi, 11 mai 2010, 17:20)

    a [anonim]

    daca se traieste asa bine acolo hai sa ne mutam cu toti in satul cu pricina. poate maine poimaine se face si o universitate. ce-ar fi sa avem si un Mall? cinema se poate toa'su boc?
    ma intreb, chiar nnu se poate face nimic, ca de latrat latram intr-una si se pare ca degeaba. sincer as vrea sa vad si niste efecte, asta pana nu ma car intr-o tara nonbananiera.
    • +5 (9 voturi)    
      Tara nonbananiera (Marţi, 11 mai 2010, 17:33)

      Altu' [anonim] i-a raspuns lui a

      Sa-mi dai un mail daca gasesti una cat de cat.
  • +17 (17 voturi)    
    reducere de cheltuieli? (Marţi, 11 mai 2010, 17:20)

    unudepenet [anonim]

    deci asa se reduc cheltuielile in tara asta? in timp ce unora li se taie din salarii si din pensii, altii castiga contracte de sute de mii de euro pentru... sali de sport in comune uitate de lume?? nu spune nimeni ca sportul nu e bun si ca in sate si in comune nu ar trebui sa fie sali de sport, dar... tocmai acum, in criza asta?? asta era prioritatea lui boc? sa le faca consatenilor sala de sport? rusine! mai aveti putin nemernicilor... pana la toamana cand o sa cresteti si taxele. atunci va vom da jos cu ciomagul.
    • -13 (13 voturi)    
      Invata economie (Marţi, 11 mai 2010, 17:47)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui unudepenet

      Ca sa iesim di criza trebui sa taiem cheltuielile cu salariile catre bugetari dar in acelasi timp statul trebui sa faca investiti in infrastructura si o sala de sport se chiama infrastructura.
      • +10 (10 voturi)    
        mda, se "chiama infrastructura" (Marţi, 11 mai 2010, 19:03)

        a [anonim] i-a raspuns lui ionut

        se "chiama" fraiereala poporului, ceva de genu "stiti nu mai sunt asa multi bani de sparlit, trebuie sa crestem impozitele ca nu putem sa stam asa degeaba sa nu bagam si noi in buzunar, hai la munca ca maine poimaine va luam si casele..."
      • +6 (6 voturi)    
        re (Marţi, 11 mai 2010, 19:06)

        cucubau [anonim] i-a raspuns lui ionut

        Si de ce ar fi mai urgent ma rog o sala de sport ca investitie in infrastuctura decit investitie in calitatea invatamintului, investitie la termen lung, mult mai profitabila. Calitatea invatamintului se obtine atragind oameni de valoare in sistem care nu vor veni niciodata in mod gratuit si care sa-si si faca datoria corespunzator.
        Un parinte (nu sunt cadru didactic)
      • +5 (9 voturi)    
        Vad ca PDL-ul nu mai are bani nici de aplaudaci ! (Marţi, 11 mai 2010, 19:33)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui ionut

        Mai Ionut !
        Inainte de a da altora lectii de economie, ar fii frumos sa inveti sa scrii cat de cat corect in limba romana !

        di criza - din criza
        trebui sa - trebuie sa
        sa faca investiti -> sa faca investitii
        se chiama -> se cheama
      • +3 (3 voturi)    
        auzi la el (Miercuri, 12 mai 2010, 6:07)

        Poc [anonim] i-a raspuns lui ionut

        Si daca facea un cimitir, tot infrastructura era ? Tot investitie ? E plina tara de capcauni ca tine.
  • -9 (13 voturi)    
    investitie pentru oameni (Marţi, 11 mai 2010, 17:21)

    Emilian [anonim]

    Comuna Mărgău are 1892 locuitori. Comuna are în componenţă 6 sate: Mărgău, Buteni,Ciuleni, Bociu, Scrind-Frăsinet, Răchiţele şi două cătune Doda-Pilii şi Ic Ponor care aparţin de Răchiţele.

    Boc face sala de sport pt locuitorii din zona nu in interes personal.
  • +13 (13 voturi)    
    Bani aruncati (Marţi, 11 mai 2010, 17:36)

    Pagubitul [anonim]

    La sat, copiii alearga prin poienite, bat mingea pe maidan, nu in sala inchisa de sport. Daca voia sa ajute satul, le moderniza cabinetul medical, de exemplu.
  • +7 (7 voturi)    
    imparatul din rachitele (Marţi, 11 mai 2010, 17:38)

    sly tm [anonim]

    Avand in vedere ca ilustrul Fineriu vrea sa desfinteze foarte multe scoli de la sat, sunt curios, cati copii exista la scoala din localitate. Am un feeling ca, nu prea multi.

    Si va dati seama cum il vor privii satenii pe Boc... ca pe un adevarat imparat.
  • +10 (10 voturi)    
    Buna masura (Marţi, 11 mai 2010, 17:46)

    roberto [anonim]

    Banuiesc ca primaria va primi fonduri si pentru plata utilitatilor la sala respectiva - energie electrica, apa, gaz, etc. - plata femei de serviciu, plata unui electrician, a unui tamplar - personal intretinere.

    Sau nu. Vor inaugura o sala, firma baimareana va varsa cota la PDL-ul local, sala va fi inchisa cu lacat din lipsa fondurilor de intretinere iar noi vom imbatrani accelerat si muri mai repede.
  • +9 (9 voturi)    
    ce firma (Marţi, 11 mai 2010, 18:02)

    dardar [anonim]

    Domnu jurnalist ce firma din Baia Mare??? Si cine e proprietarul daca tot vreti transparenta si corectitudine.
    • +2 (2 voturi)    
      SC T.C.M. NORD S.A. (Miercuri, 12 mai 2010, 6:10)

      Firma [anonim] i-a raspuns lui dardar

      Citeste articolul tataie, cum citesti? Printre randuri ?
  • +6 (6 voturi)    
    Amendament (Marţi, 11 mai 2010, 18:04)

    Pall Stefan [anonim]

    Sa se faca, dar nu prin licitatie din bani publici, ci ai "fiului satului"!
  • +5 (9 voturi)    
    varza a la Cluj (Marţi, 11 mai 2010, 18:15)

    minus [utilizator]

    Nesimtirea s-a nascut la sat.... si a ajuns la oras!
  • +7 (9 voturi)    
    Sala de sport la Cuca Macaii (Marţi, 11 mai 2010, 18:17)

    Catalin [anonim]

    O face ca sa nu-l ia taranii la bataie cu pietre cand se va intoarce dupa demisie in satul natal dupa ce le va fi decimat pensiile.
    • -2 (6 voturi)    
      Da ce ? (Marţi, 11 mai 2010, 17:21)

      guruu [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Da ce la tara oameni crezi ca nu fac spor crezi ca fotbalisti si gimnastele Romaniei vin de la oras ?
      • +4 (4 voturi)    
        si uite asa (Marţi, 11 mai 2010, 22:52)

        Milka Man [anonim] i-a raspuns lui guruu

        o sa scape si Steaua de retrogradare peste 16-20 de ani cu fotbalistii bine antrenati din Rachitele.Si atunci Boc va face si o sala olimpica, poate chiar un parc olimpic pt ca, nu-i asa? Olimpiada de Vara din 2028 se va tine la Rachitele!=))
      • +1 (1 vot)    
        auzi (Miercuri, 12 mai 2010, 6:14)

        Mutu [anonim] i-a raspuns lui guruu

        parca vad ca esti si tu vreun mare fotbalist de la sat.
  • +5 (7 voturi)    
    taranii sunt incorigibili (Marţi, 11 mai 2010, 18:30)

    amidona [anonim]

    cred din ce in ce mai tare in calitatea umana slaba a taranului roman. cu toate ca ni s-a inoculat cu perseverenta ideea ca satul si taranul ar fi depozitarii unor virtuti speciale, din experienta mea, cele mai tarate mentalitati si imorale apucaturi le-am intalnit la persoanele venite din familii de tarani.
    cu uimire descopar asta zi de zi.
  • +7 (7 voturi)    
    prostie sau nesimtire? (Marţi, 11 mai 2010, 18:30)

    extruder [anonim]

    Sa faci asemenea investitii total neprioritare in an de criza (ca sa nu mai vorbim ca sunt sate in care copii merg pe jos la o scoala in care ploua prin tavan) nu se cheama decat Prostie sau Aroganta, o aroganta sora cu nebunia si miserupismul total.
  • +5 (5 voturi)    
    satul e frumos.. (Marţi, 11 mai 2010, 18:31)

    Seb [utilizator]

    Foarte frumoasa poza.. Ar fi pacat sa strice imaginea satului cu o sala de sport. Daca are 847 de locuitori sunt sigur ca se gaseste alta comuna unde sa se faca sala de sport.

    Cu banii astia mai bine s-ar renova una deja existenta care apoi sa fie data in folosinta (exista pe undeva prin Romania, nu-i asa?) decat sa construiasca una noua acolo unde nu e nevoie de ea.
  • +7 (7 voturi)    
    Mai baieti ..... (Marţi, 11 mai 2010, 18:34)

    SHEAPA [utilizator]

    Problema nu cred ca e ca se face sala de sport cu toate alea la Rachitele. Bine ar fi daca in fiecare sat din Romania am putea avea asa ceva, tine de standardul de viata la care toti aspiram.

    Intrebarea care se pune este: era sala de sport cel mai important obiectiv pentru localitate, sau s-ar fi putut cheltui banii mai cu folos pe o canalizare, pe un drum asfaltat, pe o retea electrica, pe un obiectiv agricol, pe un autobuz pentru copiii comunei .....

    Intreb doar, nu dau cu parul, ca nu-s din partea locului ....

    Altfel, sa dea Dumnezeu sa ne fie la toti bine. O scoatem noi la capat.
  • +6 (8 voturi)    
    URA !!! Oltchimul sa joace la Rachitele !!!! (Marţi, 11 mai 2010, 18:35)

    Adi [anonim]

    Am totusi o mica nelamurire.
    De ce sala de handbal si nu de basket ?
    La inaltimea primului cetatean a satului cred ca ar fii fost mai potrivita o sala de basket !
    Da sa nu fim rai, poate ca premierul are vreo verisoara care o sa se marite in viitor si probabil ca in satul Rachitele nu exista nici o sala in care sa incapa tot neamul premierului.
    Fiindca satul are o marime respectabila (847 locuitori) propun sa se faca si un spital universitar, o sosea de centura cu legatura pe 4 benzi la autostrada Transilvania, canalizare si termoficare centralizata, o facultate de stat si de ce nu, o Catedrala a Neamului.
  • +6 (6 voturi)    
    pentru aplaudacii de pe site (Marţi, 11 mai 2010, 18:44)

    Toma N [anonim]

    Scornicesti va aduce aminte de ceva?

    Si acolo "fiul satului" avea grija sa fie printre putinele locuri in care se gasea de mancare.
    Poate aflati si a cui este firma care o face.
  • +3 (3 voturi)    
    INTREBARE (Marţi, 11 mai 2010, 18:53)

    Ana [anonim]

    cate bazine de inot pentru elevi si nu numai ::::avem in bucuresti??? si ce calitate? a apei si a spatiului pentru copii? in germania - de vis.....aici ne facem sali de sport in varf de munte.
  • +4 (4 voturi)    
    rusine (Marţi, 11 mai 2010, 19:18)

    ana [anonim]

    nu va e rusine ? investiti in sali de sport in parelel cu taierea pensiilor, inchidere de spitale, reducerea alocatiei pt.mamici?????? cred ca acea suma imensa ar putea avea o destinatie mult utila pt populatie atat de saracita
  • +7 (7 voturi)    
    Neamul prost (Marţi, 11 mai 2010, 19:24)

    Nicolae [anonim]

    La Scornicesti stadionul era atit de mare incit nu reuseau sa-l umple nici daca aduceam mortii din cimitir. Sindromul neamului prost s-a transmis si la piticul atomic care vrea sa demonstreze ca desi toti o duc prost el face pe smecherul in catunul lui din fundul muntilor. Daca era cu adevarat un smecher punea banii lui la bataie si facea o biblioteca in sat. La noi lumea este smechera cu banii publici ca de banii proprii nu se atinge nimeni - sunt prin Elvetia. Taranii sunt satui de sport. Ei fac fitness la greu cind lucreaza pamintul cu sapa, cu furca, cu coasa (Boc stie...) si nu au timp sa stea in sala de sport sa joace handbal. Ar prefera sa aiba un dispensar, o scoala (eventual cu o biblioteca), apa curenta, si nu bani aruncati pe fereastra pentru satisfacerea capriciilor piticului.
    • +5 (5 voturi)    
      Sindromul neamului prost (Marţi, 11 mai 2010, 22:58)

      Milka Man [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      s-a transmis la toti alesii neamului, care sufera de grandomanie in faza terminala:-p.De ce crezi ca au ales sa stea la Casa Poporului?Pt ca e mare si scumpa!Si sunt foarte sigur ca taranilor de acolo li se rupe de sala de sport!Ei vor pensii mai mari (unii vor bautura gratis, dar na...asta e si la oras), vor un medic, vor un magazin decent, o scoala noua...si din astea...Ca doar nu se vor duce sa faca sport de perfomanta in loc sa lucreze pamantul? Sau asta e noua politica agricola a Guvernului: daca stau oamenii la sala, nu mai cer subventii:-p. Sau poate cei 847 de locuitori sunt toti..."copii" din neamul lui Boc si vor sa mai creasca si ei un pic?=))
    • +5 (5 voturi)    
      oglinda (Marţi, 11 mai 2010, 23:56)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

      oglinjoara, cine mai are sala de sport ca mine in tara?
  • +4 (6 voturi)    
    Boc e domnul ala mic? (Marţi, 11 mai 2010, 19:40)

    nune [utilizator]

    Care ii cara servieta presedintelui? Tipul cu flotant pe Victoriei 1?

    Mda, o sa fie ales cetatean de onoare al comunei. Sunt invidios!
  • +6 (6 voturi)    
    Are Rachitele canalizare? Dar apa? Gaze? (Marţi, 11 mai 2010, 19:43)

    Piciu' [anonim]

    E ulitza principala cu asfat, ahh, este, s-a asfaltat pana acasa la Boc la ultima lui vizita... nu de alta dar daca nu e apa, gas, lumina nu stiu cum se va construi vestiarul la sala de sport si nocturna, basca mai pui incazire ptr iarna.
    • +3 (3 voturi)    
      lasa, ca merg aia mici la sala, (Marţi, 11 mai 2010, 22:59)

      Milka Man [anonim] i-a raspuns lui Piciu'

      cresc mari si pe urma sapa ei santuri sa puna canalizare, ca o sa fie tineri si in putere!
  • +5 (7 voturi)    
    Sa le faca de toate ! (Marţi, 11 mai 2010, 20:09)

    Ca ezarN [anonim]

    Sa le faca si sala de sport, si piscina, si teatru, si opera, sa le faca de toate. Poate asa vor avea si oamenii aia o ocupatie si nu vor mai face copii fara personalitate care mai tarziu sa se afle in treaba in politica.
  • -7 (7 voturi)    
    Comentarii de oameni fara capatai (Marţi, 11 mai 2010, 21:55)

    valexandru [anonim]

    spuneti ca acolo nu trebuie o sala de sport?

    Daca si alte scoli ar fi depus proiecte, ar fi obtinut finantare. Numai ca lenea e cucoana mare.
  • +5 (5 voturi)    
    Viitorul olimpic (Marţi, 11 mai 2010, 21:56)

    eroan [anonim]

    Grosul olimpicilor din delegatia Romaniei de peste 6 ani sigur or sa provina din Rachitele, aceasta viitoare pepiniera de talente sportive.
    Din cei 847 de locuitori, chiar si scazand mosii si babele (cca 500), sugarii si personalul primariei, tot mai raman cca 20 de potentiali campioni olimpici. Rio de Janeiro, sosim!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Rusine piticule!!! (Marţi, 11 mai 2010, 22:23)

    gigisor [anonim]

    Rusine piticule!!!
  • -3 (7 voturi)    
    cioran,blaga,eliade,creanga,eminescu..... (Marţi, 11 mai 2010, 22:32)

    claudiu [anonim]

    bravo lui ca investeste acolo,doar la sat s a nascut cultura si pamantul ne da de papa,ceeeeeeeeeeeeee baaaaaaaaaaa vreti la orase sa va faca sali si elea elea,ca apoi voi sa furati ba prin taxe ba prin projecte si sa va imbogatziti cu vile prin frantza italia sua si conturi groase ca apoi sa va lafaiti in masini si sa f ....i copile tinere si sa bagatzi in borhane si sa ragaiti ca beaverul....... sa auzim de bine......
  • 0 (6 voturi)    
    asa-i demult in Romania (Marţi, 11 mai 2010, 22:44)

    silvestru [anonim]

    Pai daca nu-si face el acum in satul lui,cine sa faca sau o sa faca in satu lui E.Boc?
  • +5 (5 voturi)    
    boc, cel cu obrazu' gros (Marţi, 11 mai 2010, 23:20)

    porcul comunist nu se dezminte [anonim]

    Sa'ti fie rusine, Emil Boc!
  • +4 (4 voturi)    
    remember (Miercuri, 12 mai 2010, 6:10)

    cristus [anonim]

    Pentru Leana Chimista s-a facut autostrada pana la Pitesti si Combinatul Chimic de acolo.
    Pastrand proportiile, pentru Boc se face sala de sport pe timp de criza.
    Sunt total de acord ca si copiii de acolo trebuie sa aiba o sala de sport, dar pur si simplu nu era momentul.
    Eu cand am spus aici ca a inceput dictatura, mi-am luat voturi negative. Acum...bagati iar, hai sa va vad !!
  • -3 (3 voturi)    
    Bine a facut (Miercuri, 12 mai 2010, 6:14)

    Lucianmotzul [anonim]

    Acolo traiesc oameni mult mai cinstiti ,traiesc de secole MOTII ,ROMANII de la munte ,frate cu codrul oameni caliti si ei sunt urmasi lui Horea ,Closca si Crisan (trasi pe roata de dusmani ) la fel urmasi lui Avram Iancu Craisorul Muntilor ,as ca bine a facut nu a furat el ,a facut ceva pt ai lui ,BRAVO DL BOC sa-ti de Dumnezeu sanatate si lasa BUcurestiul si vino inapoi la Cluj ca acolo nu razbesti ,doar daca ai lua lancea lui HOREA si ai incepe sa faci dreptate sau sa vina Vlad Tepes sa-i traga in teapa ,dar cel mai bine acum este sa vina REGELE inapoi pe tronul Romaniei,noi dintot deauna am avut rege si nu lichele la conducere.Regele tine la poporul lui ,la tara lui ,pt ca sunt ale lui ,cu fiecare tine la familia lui ,la copii lui.
  • +2 (2 voturi)    
    nu-mi vine sa cred (Miercuri, 12 mai 2010, 6:25)

    dru [anonim]

    eu sunt din cluj si mi se pare o porcarie pe cat se pare de aberanta aceasta sala de sport...nu stiu e efectiv o rusine ceea ce se intampla!!!! dar apa au in comuna? in judestul cluj nu exista apa in foarte multe sate (decat din fantana)..nu exista gaz (decat butelie, lemne) dar vor avea sala de sport? si o sa se spele in rau dupa efortul fizic sau cum? :)))) total aberamt, o tara fara infrastructura dar cu sali de sport la 800 de locuitori? asta ca sa devenim o tara de sportivi sau pentru a fi caliti pentru sapa???
  • +2 (2 voturi)    
    Sali de sport (Miercuri, 12 mai 2010, 7:12)

    Pink Panther [anonim]

    In Timisoara nu exista nici o sala de sport moderna, nici un bazin nou (vreau sa zic pentru sportivii de performanta).

    Boc asta-i un cretin daca este adevarat articolul.

    Mai Lucianmotzul, vezi de te cauta ca ceva nu-i in regula la motul tau (propriu si personal)!
    Scuze daca este o gluma! Dar nu cred.
  • 0 (0 voturi)    
    sala sport (Miercuri, 12 mai 2010, 7:25)

    toma ganga [anonim]

    Pt cei ce se simt revoltati pt sala de sport din Rachitele, va reamintesc satul Cornu, al Ex premierului Nastase 11 case : pe langa sala de sport din sat, si aleile spre grajduri au fost asfaltate din bani de la Guvern ( desigur, guvernul Nastase, nu Guvernul Romaniei ) !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    L-as ca nu-i bai (Miercuri, 12 mai 2010, 7:30)

    Moromete [anonim]

    Parerea mea este ca la Rachitele ar mai trebui facut un patinoar marca PLACINTA la numai 150000 euro/mp; In felul acesta se pot organiza competitii sportive de genul HCM Brasov - Avantul Rachitele asa sa nu mai fie mare decalajul intre sat si oras, cel putin la pretul de constructie nu exista; De asemenea nu trebuie uitat divertismentul, asa incat ministeresa Udrea ar putea investi in amenajarea unei piste de schi, pentru a micsora decalajul intre orasele statiune si sat; Tara se afla intr-un amplu proces de modernizare si industrializare, iar Rachitele nu putea ramane in urma; Salariile scad "tepele" cresc Ei cu Ei Noi cu foamea;
  • +2 (2 voturi)    
    sala de sport (Miercuri, 12 mai 2010, 8:49)

    Anca [anonim]

    Tara arde si baba se piaptana !
    Bine ca taiem salariile bugetarilor, impozitam pensiile, taiem alocatiile copiilor..dar construim sali de sport - sigur vor avea chef de miscare cu burtile goale ! Oare miscarea in aer liber nu e mai sanatoasa ? De curand am fost la Londra.. acolo copiii faceau orele de sport in parc..dar noi nu avem nici parcuri ?!
  • +2 (2 voturi)    
    sala de sport (Miercuri, 12 mai 2010, 9:33)

    ardeleanu [anonim]

    Pai sa va explic cum stau lucrurile:
    satul Rachitele este poarta de intrare spre platoul carstic Padis, drumul era asfaltat de ani de zile si acum se continua asfaltarea spre Padis, nu exista gaze in zona, nici apa sau canalizare pentru ca satul are cateva case jos la drum si restul aruncate pe dealuri; eu sunt un fiu al zonei dar nu consider necesara aceasta sala de sport; in plus s-au alocat fonduri pentru renovarea caminului cultural si dispensarului, ceea ce mi se pare corect; este o zona turistica plina de locuri minunate si in care se construiesc multe pensiuni si deci orice investitie va fi bine-venita, cred ca se putea mai bine investi intr-o partie de ski in zona dar e greu de facut datorita reliefului; in orice caz, va invit sa veniti prin Rachitele la cascada Valul Miresei sau spre Padis, locurile sunt absolut superbe...
  • +1 (1 vot)    
    Revelatie... (Miercuri, 12 mai 2010, 9:54)

    Gabi [anonim]

    Si uite asa se naste noul Scornicesti al Romaniei!
  • +2 (2 voturi)    
    reflectii... (Miercuri, 12 mai 2010, 10:05)

    ignat [anonim]

    semnificatiile acestui denunt (hai sa-i zicem autodenunt) sunt multiple.
    pe de o parte demonstreaza, q.e.d. adevarul lui polichinelle ca portocalii fura, dar fura de rup, si ca tot ce ating ei se transforma in bani pentru acoliti.
    pe de alta parte, nu e greu de observat zona de unde provine informatia: ZEUS, si mijlocul prin care aceasta se propaga; oficina de serviciu. prin urmare, de fapt, EL, cel mai..., ii arata pisika pitikului atomik. Numai unul este EL si numai lui I se permite orice. In rest, voi, mici tiritoare portokakalii, ciocu' mik! acest gen unik de comportament in spatziul romanesk IL caracterizeaza.
  • +1 (1 vot)    
    Hora Unirii (Miercuri, 12 mai 2010, 11:35)

    mitica [anonim]

    Ia, veniti voi ardeleni de vorbiti-mi de coruptia miticilor, a regatenilor. Cel mai tare argument ca romanii sunt in egala masura de corupti, indiferent de regiunea din care provin.
  • +1 (1 vot)    
    Nelamuriri (Miercuri, 12 mai 2010, 12:00)

    Daniel [anonim]

    am 2 mari nelamuriri:

    1) doar mie mi se pare ca 580 000 EUR pentru o sala de sport este o suma imensa?? Daca consderam un pret de 600 EUR / mp construit inseamna ca sala asta o sa aiba aprox 966 mp, adica o ii poti baga pe toti rachtenii in ea (si vor sta lejer) si le poti da foc ....

    2) cum de mai exista idioti care pot sa fie de acord cu asa ceva?

    Ne meritam soarta....
  • 0 (0 voturi)    
    Egalitate pe perioada de criza (Miercuri, 12 mai 2010, 12:05)

    Frustrata [anonim]

    in perioada de criza, statul ia indemnizatia de 85% si o face fixa la 600 ron / copil si da celor 200 copii din rachitele 2423163 ron, adica 12115 ron / copil.

    Eu propun sa mutam toti copii sub 2 ani din tara asta in comuna rachitele sa fie egalitate intre ei!!!
  • +1 (1 vot)    
    super (Miercuri, 12 mai 2010, 12:18)

    Taran [anonim]

    Vad ca astia se ocupa numai de lucruri prostesti. Stau langa satul lui BLAGA. Au ras baietii ocolo in cateva zile o padurice de pin si ghiciti ce se va construi ocolo. Tot sala de sport! Cineva cred ca isi bate joc de poporul asta.
  • +1 (1 vot)    
    Dumnezeule!!!!! (Miercuri, 12 mai 2010, 12:46)

    pamfletaru [utilizator]

    Vreau sa stiu ce contributii au avut firmele implicate in proiect la campania electorala si catre ce partide!

    Poate HN sa faca un reportaj ancheta vis-a-vis de aceste intrebari?
    • +1 (1 vot)    
      intrebari retorice (Miercuri, 12 mai 2010, 12:14)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      Cred ca poti sa-ti raspunzi singur/a la intrebari:
      - partidul = PDL
      - suma = aprox 20%-30% din val proiectului

      La ce sa mai pierdem timp cu investigatiile?
  • +1 (1 vot)    
    Sa bantuie sobolanii, liliecii si ciorile prin ea (Joi, 13 mai 2010, 9:09)

    lili [anonim]

    Ca doar n-or sta rachitenii dlui Boc la sala de sport ??!!! Doamne, iarta-i !!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Alarma ! (Joi, 13 mai 2010, 11:44)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Opriti plugul ,bai flacai....! Omul vrea sa construiasca! Aici e pericolul.Nu unde sau ce! Daca demola... era omul lunii! DDD


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică