Intr-o declaratie sustinuta dupa reuniunea de la Parlament cu reprezentantii Executivului, sindicatelor si patronatelor, seful statului s-a declarat convins de faptul ca "aceasta furibunda campanie vizeaza crearea de dezordine": "Sunt foarte multi care doresc sa revina la perioada anilor '90, cand s-au imbogatit din dezordine".
Principalele declaratii ale presedintelui Traian Basescu:
- Declaratia vine din nevoia de a clarifica motivele intalnirii de la Palatul Parlamentului dar si pozitiile mele cu privire la discutiile de azi
- Romanii au nevoie si de adevar pana la urma, si nu numai de minciuna celor interesati doar de desolidarizarea romanilor in aceasta perioada, s-au imbogatit si au facut averi in perioade tulburi
- Intalnirea a fost organizata la solicitarea tuturor centralelor sindicale, dupa intalnirea de duminica, de la Cotroceni. Atunci s-a solicitat o intalnire cu moderarea presedintelui
- Probabil, din motive tehnice, sindicatele au rugat institutia prezidentiala sa adreseze invitatiile
- Intalnirea a avut ca singur obiectiv dezbaterea proiectului de acord cu FMI
- Am observat foarte multi care au spus de ce nu s-a discutat inainte. Ce sa se discute inainte? Eu am lansat in dezbatere proiectul de acord cu FMI, BM si UE imediat ce acesta a fost tradus. Inca de ieri am transmis pe email traducerea proiectului
- In ceea ce ma priveste, sustin fara rezerve ca solutia adoptata in proiectul de acord cu FMI este cea mai buna solutie pe care Romania o putea adopta in acest moment
- In primul rand cifrele economice
- Vad ca toata lumea da solutii, partidele se reped sa-si anunte la televizor solutiile, dar acestea nu sunt sustinute de cifre
- Pe acesti diletanti ii consider niste promotori ai dezinformarii romanilor
- Atunci cand o sa vad cifre, le voi considera solutii alternative. Pana atunci raman doar cele doua solutii: Cresterea fiscalitatii, in paralel cu reducerea salariilor cu 20%, sau cea adoptata de noi
- Am sesizat azi o nuanta care a si generat reactia mea de a anunta pe toti participantii ca presedintia nu mai participa la un astfel de format. Era nuanta ca Guvernul si Presedintia au luat masuri impotriva romanilor. Resping categoric o astfel de abordare
- Solutia pe care eu si Guvernul am propus-o romanilor e o solutie care reflecta ceea ce poate Romania acum si o alternativa la cresterea rapida a gradului de indatorare
- Este si solutia de a recupera ceea ce s-a consumat fara acoperire in productie sau productivitate in 2007-2008
- Noi toti am stiut atunci ca avem salarii mai mari decat cresterea de productie si productivitate, ca avem pensii mai mari decat fondul destinat platii pensiilor, atunci am avertizat ca vom ajunge la nesustenabilitate
- Nu ma bucur ca am avut dreptate, dar nu avem alta solutie
- Alternativa este continuarea spiralei imprumuturilor. Imprumuturile vor ajunge foarte repede sa sufoce orice sansa de dezvoltare a Romaniei
- O spun respnsabil, pe un mediu european in care tot mai multe tari intra in dificultate, trebuie sa vedem si de ce intra in dificultate, si vedem ca intra in dificultate tarile cu datorii mari
- Aceasta a fost motivatia pentru care, impreuna cu Guvernul, cu guvernatorul BNR si experti ai BNR, am stabilit ca solutia e diminuarea spiralei imprumuturilor pentru consum
- Vor trebui sa se ia masuri in continuare de crestere a veniturilor prin reducerea evaziunii si marirea bazei de impozitare
- Sunt multi care intreaba de ce nu s-a facut de anul trecut: se uita ca ultimul trimestru a fost unul de criza politica
- Acum, acestea sunt masurile pe care le putem lua imediat pentru a preveni indatorarea tot mai mare a tarii
- Am decis impreuna cu premierul si sustin punctul lui de vedere ca scrisoarea catre FMI sa nu fie adoptata de Guvern decat daca are avizul CES - Consiliul Economic si Social, unde se intalnesc guvern, patronate si sindicate
- Daca de acolo ies solutii mai bune decat cea pe care Guvernul o propune acum, m-as bucura
- Dar trebuie sa fie solutii prin care sa incercam sa ne apropiem de a cheltui atat cat producem
- Cu cat ne desprindem de aceasta realitate, cu atat ne va fi mai greu in urmatorii doi trei ani
- Putem sa ajungem in situatia de a fi salvati, cum e Grecia sau alte tari ale UE
- Cu cat intarziem astfel de masuri, cu atat ele vor fi mai grele
- Si acest nivel inca acceptabil de indatorare pe care il are Romania este un nivel care ne reduce libertatea de actiune
- De aceea eu insist pentru masuri interne si nu pentru crearea premiselor de a imprumuta in continuare bani
- O sa va dau un exemplu. Daca noi implementam programul convenit cu FMI, vom ramane cu un deficit de 6,8%
- Vom avea acord cu FMI, si dincolo de aproximativ trei miliarde de euro pe care ii primim pana la sfarsitul anului ar mai trebui sa imprumutam de pe piata diferenta pana la 8,8 mld
- Ar trebui sa mai imprumutam circa cinci miliarde de euro dar in conditii de acord cu FMI
- Daca nu avem acord, am auzit si aceasta teorie, deficitul ar fi 11,7 miliarde, respectiv 9,1%
- Ii rog pe oamenii veseli din politica, din presa, din lumea sindicala, de afaceri, sa spuna cum ar putea imprumuta Romania 11,7 mld euro pentru a-si acoperi deficitul fara acord cu Fondul
- Eu va asigur ca nu am putea imprumuta prea mult si ar insemna sa incepem imediat sa nu mai platim salarii si pensii
- Am avertizat din campanie ca avem nevoie de reforma, ca avem un stat care ne costa prea mult. Acum sustin cu toata taria ca trebuie sa facem acest lucru.
Acum este cel mai mic cost pe care il putem suporta. Cu cat intarziem, cu atat costurile vor fi mai mari - Intrebarea mea ramane: Cum am putea imprumuta 11,7 mld euro pana la sfarsitul anului pentru a finanta nevoile de a plati pensii si salarii?
- Repet, am convingerea ca aceasta furibunda campanie vizeaza crearea de dezordine. Sunt foarte multi care doresc sa revina la perioada anilor '90 cand s-au imbogatit din dezordine
- Eu cer rigoare si abordarea solutiilor care pot face din Romania o tara cu sanse, care isi stabileste singura destinul, si nu o tara sufocata de datorii care sa fie salvata conditionat
- Un acord cu Fondul nu poate fi decat in 2 variante: crestere de venituri sau reducere de cheltuieli
- Fondul nu e armata salvarii, nu face cadouri
- Propun romanilor ca impreuna sa iesim din dificultate, cu asumarea de sacrificii, de la presedinte pana la cel mai neinsemnat functionar. Nu ne scoate din dificultate nicio lozinca
- Consider ca prin continutul scrisorii, bazata pe cifre, pe consultarea celor mai autorizate institutii din Romania, eu am facut o oferta corecta romanilor
- O solutie alternativa, daca va fi adusa in discutie, poate sa fie. Eu nu imi insusesc decat solutia corecta
Sindicalistii au solicitat, marti, renegocierea scrisorii catre FMI, iar presedintele Basescu a precizat ca "orice se poate renegocia, dar modificarile trebuie discutate in Consiliul Economic si Social".
"Sigur, oricand se poate relua negocierea (n.r.- asupra Memorandumului dintre Guvern si FMI), trebuie discutat in Consiliul Economic si Social, care este structura legala sa valideze acest acord. Orice se poate renegocia, dar vreau sa stiti ca este si o chestiune de timp si oricum trebuie sa raspundem cum reducem cheltuielile bugetare", a spus seful statului la finalul discutiilor.



















cica el a spus ca e criza, el stia....ALOOOOOO...consilierii de la cotroceni: mai dati-i inregistrarile din campanie cand mintea lumea cu zambetul ala pervers pe buze....
macar sa recunoasca: am gresit, am fost un prost, nu ma pricep, am fost mintit, etc....orice....
Si da/i si lupta, si lupta si da/i!
Sa vezi antene si realitati cum vor face spume!
Oricum, folosesc detergenti la greu!
Omule, gandeste!
E tot ceea ce spun de o groaza de timp!
De ce nu ai sarit in sus cand nastase a furat 10.000 de mioliarde de la fosnul de pensii?
De ce nu ai sarit cand ilici a condus tara asta 17 ani?
De ce nu te/a fript cand nastase te/a pus sa/i numeri ouale?
Cat de fraier poti fi?
Chiar te manipuleaza astia cum vor? Tu nu poti gandi? Iti trebuie televizor?
Spune/mi te rog, care este singura solutie propusa de pesedei+pecei+penelei? Una, omule, una singura?
Daca nu stii, nu mai iesi pe net; esti penibil.
Serios!
Opriti-va !
ai dreptate, ce le trebuie amaratilor alora de copii de la sate sali de sport!? la sapa cu ei daca vor sa faca miscare! daca n-au avut primar pesedist sa prinda o sala de sport pe guvernarea lui nastase.. ghinion!
plus ca bani de pensii si salarii pt bugetari o sa ajunga la niste muncitori tineri care oricum ar putea sa stea si acasa.. ca somajul la privat creste oricum.. n-are rost sa ne mai deranjam.
Sigur ca sunt necesare sali de sport, insa nu cred ca momentul e cel mai bun.
E singurul om de stat care mai poate salva Romania dupa furtul si desantarea guvernului petro-liberal si pesedist! Bravo Base, ciuruieste-i din nou!!!
Stii pe cine ciuruieste Base acum? Pe bugetari ii ciuruieste...bugetari care la urma urmei sunt si ei niste victime, bugetari care n-au nici o vina. Daca statul face angajari...nu te duci?
Nu contest masurile...sa fim intelesi, ele erau necesare. Probabil trebuiau facute in alt mod...treptat si cu cap, insa decat deloc e bine si-asa... Trebuie reduse cheltuielile cu salariile.
Spune lucrurilor pe sleau pt ca nu stie ce e aia diplomatie...a demonstrat-o cu varf si indesat pana acum; stie cu ce se mananca finantele si problemele economice cum stiu eu mecanica...mai tii minte cum ne ocolea criza? cum erau bani pt profesori?...Cat despre problemele politice, am vazut in iarna cum le gestioneaza el....ori cum vreau eu, ori deloc... Guvernul Boc III parca..nu? Sau IV?
E un politician mediocru amice, insa un bun lider si foarte popular...iar singurul motiv pt care a castigat alegerile (la limita) e ca adversarii erau niste panarame. Sa castigi la limita in fata lui GEOANA(!!!) ar trebui sa-ti arate cam ce fel de politician e.
Important e altceva la Basescu...are viziuni usor diferite fata de cele ale PDL-ului, viziuni ce impiedica intr-o oarecare masura PSD-izarea in totalitate a portocaliilor. Hotiile raman, incompetenta ramane...insa macar dispar pomenile sociale de la care portocaliii cu siguranta nu s-ar fi abtinut, dispare suprafiscalizarea de la care am observat ca nu s-ar fi dat in laturi . Asta ma multumeste pe mine la Basescu.
Io n-as zice despre indiferent cine care e un bun lider ca e un politician mediocru. Ale doua afirmatii se cam contrazic. Tre' sa te gandesti ca sa fii un bun lider implica si politica, si politica ideala nu e musai totdeauna aia facuta cu manusi.
-scoaterea in afara legi a partidelor care au nenorocit tara (A),
-recuperarea tuturor veniturilor, a banilor depusi de 'baietii destepti' in bancile din strainatate (B),
-nationalizarea celor care au facut averi ce nu se pot justifica (C) si , mai ales, -programul cu care s-au castigat alegerile in 2009 (modernizare, descentralizare, solidaritate) cu masuri si TERMENE clare si fixe !!!! Altfel, totul este o mare cacealma !
m-a pacalit in 2004,dar e mult mai rau decat Ilici.
regret enorm ca am contribuit la aducerea incompetentilor astora din PDL si a lui Basescu la putere care nu fac decat ce a facut PSD inainte doar ca de 100 de ori mai rau ... macar ailalti faceau si cate ceva pentru tara.sa-ti fie rusine comunistule Basescu ai dus tara cu 70 de ani in urma.
am luat imprumut de la FMI si banii au tinut FIX cat trebuia sa treaca alegerile. De ce nu s-au luat aceste masuri anul trecut? Atunci nu era criza? Zicea nea base ca o sa avem crestere de 2.5% ca la el a trecut criza... acum vine el si ne spune ca totusi e criza si trebuie sa taiem cheltuielile.
Dar ne-am obisnuit cu unul care sa ne spuna ce sa facem. Ce draq e aia democratie? Ne trebe unu asa mai chior, cu vocabular de mahala care sa spuna guvernului si parlamentului cum si ce sa faca. Pai da ma, aia e prosti si iel ie destept. "aia" sunt si ai de-l asculta..
Sunt pensionara sotul meu este bugetar ,dar inteleg ca este singura masura aplicabila imediat. Sunt pentru masuri radicale ,imediate , amanarea adanceste prapastia.Am fost diagnosticata cu tumora ,alternativa era operatie imediat, sau biopsie si in functie de rezultat operatie sau tratament. Am optat pentru operatie imediat , la analiza s-a dovedit ca tomoarea era canceroasa .Orice amanare a masurii radicale ar fi putut devenii grava .Boala Romaniei a inceput acum de 20 ani , adancindu-se cu fiecare guvernare.Acum a devenit de nesuportat trebuie lute masuri urgente . Nu inteleg pensionarii care intr-o viata de munca nu au reusit sa realizeze ceva, sa puna ceva deoparte , indatorandu-se la banci la batranete .
Romania, trezeste-te!!!!
sau poate nu scapam anii ii avem.. dar a murit ceausescu. romanilor le trebuie o joarda in spate ca sa faca treaba.
si inca ceva, cine l`a pus pe roman sa isi scoata bani din banca? din moment ce tu iei 1500 - 2000 de ron salar, asta in cazul bun, iti trebuie o masina de 15000. 20000 de euro. faci un leasing, dupa iti mai trebuie si o vila, ca o casuta decenta nu se poate, si uite asa, te trezesti in incapacitatea de a mai plati, pentru ca tu consumi, sau iti iei angajamentul sa platesti ceva ce tu nu poti sa produci. si intri in criza personala... probabil renunti la leasing, iti iei o masina decenta de 5000 de euro, poate iti cauti si un apaprtament, sau o casuta mai cocheta.. si asa revii la bunul simt, si la bunastare financiara, am 23 de ani, s asta e filosofia mea.. bunul simt in a cheltui!
P.S. Retetele cator batrani ar putea fi achitate cu o singura nota de plata a 3 tineri ce-si beau cafelele in Dorobanti?
hai V`am pupat!
Desigur pentru falimentul tarii nu este vinovat nimeni!
Situatia groaznica a produs-o eterna campanie electorala, incompetenta si lacomia clasei politice. De ce ar trebuii sa salvam noi deficitele?
Noi furam de la stat cand nu avem ce manca?
Rusine ne-ati mintit ca "vom traii bine!" si ati mai pus si un prim ministru care nu stie decat sa invrajbeasca categoriile sociale, pentru a distrage atentia de la lipsa de eficienta a guvernarii. Va place sa va inconjurati de yesmani domnule presedinte de aceea merg lucrurile prost.
Dar totusi (citez):
''Romanii au nevoie si de adevar pana la urma, si nu numai de minciuna celor interesati doar de desolidarizarea romanilor in aceasta perioada, s-au imbogatit si au facut averi in perioade tulburi''
corect, apoi (sau inainte):
"Sunt foarte multi care doresc sa revina la perioada anilor '90, cand s-au imbogatit din dezordine".
Pai cei ce s-au imbogatiti din haosul legislativ de dupa 89:sunt cei interesati in desolidarizarea Romanilor (si a RRomilor - nu-i asa?)., ei cei ce au facut averi in acele 'perioade tulburi, unde sunt la capitolul solidaritate sociala?
Ei sunt peste tot - pot fi gasiti in toate partidele si ministerele - La Piovra Romaniei (vorba mogulului de la Rompetrol cind se referea la transformarea bsuinesului propriu de la nivel de peshtisor - la nivel rechin - si apoi la nivel de caracatita...).
Shave them balls :-). [cine a promovat consumul pe credit, nesustenabil bazat exclusivb pe importuri de produse finite si alimentar de baza - Carrefour & Cora unde gasesti cartofi din Olanda si Creapa din Italia???] si poi societatea va plati cu 50 % mai putin ptr criza <care este>
In rest - succesuri depline...
Zau, Iolanda... Credeti ca reducerea salariilor era masura cea mai eficienta de-a salva tara?!
De ce nu se face curatenie printre salariatii platiti de stat care taie frunze la ciini?! De ce nu se desfiinteaza comisiile (ca cea numita mai sus) care isi bat joc fatis de cetateni?!
Sincer, m-am saturat de discursul sau care nu raspunde la asemenea intrebari...
In Grecia e razboi civi nu pt ca nu vor sa plateasca ci pt ca aia care au creat dezastru sunt exonerati si exceptati de la plata!!!
Pt ce am muncit eu 40 de ani? pentru niste sare in ochi?? As fi intles inghetatea lor dar in nici un caz scaderea.
De ce trebuie sa cumparam cele 21 de avioane acum?de ce trb sa dam 400 de milioane de euro pt un km de autostrada??
Este o mare porcarie sa se taie din partea sociala a societatii dar fie.
Aia era sare in oki si toate minciunile si mitele electorale cu care v-au pacalit alde Iliescu si camarilla... V-ati educat copii sa nu aiba pretentii ca puneti minerii pa ei, sa nu isi doreasca vreodata mai mult decit ati obtinut voi prin milogeala la pomana electorala! Ala e praf in oki! Si daca il dati jos pe Basescu, bineinteles ca veti fi din nou fericiti ca se vor bate oportunistii pe voi sa va cumpere votul... ASTA E PRAF IN OKI! Pentru asta ai muncit 40 de ani? Probabil ca da, fiindca si in toti acesti ani ai primit tot praf in oki... Sau ai muncit pe bani putini ca sa ai la pensie multi?
Sincer nu am nimic cu pensionarii si admit ca e o masura dura, dar argumentul asta ca ai muncit 40 de ani si acum meriti mai mult, ca e doar praf in oki, ma irita mai tare decit crezi... Nici eu nu vreau praf in oki! Dar asta o spun acum, nu astept sa ma victimizez la pensie...
Oricum nu cred ca va reusi Basescu pentru ca nimeni nu poate pune acest popor la munca, ar fi o minune, sincer! Doar nu sintem timpiti! Tentatia spagii electorale care ar putea urma dupa ce il dam jos este irezistibila, este singura cale pe care o cunoaste si o recunoaste acest popor! Altfel nu stim, unii fura si altii iau spaga sa taca. Totul legal si...electoral! Dupa care in citeva luni o luam de la cap... bucurii mici, nu dam doi bani pe noi, de unde sa avem realizari marete daca noi ne vindem pe doi mici si o sticla de ulei?... Toti romanii care au realizat ceva, au facut-o doar afara. Si sint destui. Aici nu ne intereseaza decit sa ii omorim capra vecinului... In orice alta tzara, daca vecinul are capra, imi iau si io una sau doua! Si in citriva ani sintem amindoi mari fermieri... aici in citiva ani sintem amindoi niste betivi distrusi care
Aia era sare in oki si toate minciunile si mitele electorale cu care v-au pacalit alde Iliescu si camarilla... V-ati educat copii sa nu aiba pretentii ca puneti minerii pa ei, sa nu isi doreasca vreodata mai mult decit ati obtinut voi prin milogeala la pomana electorala! Ala e praf in oki! Si daca il dati jos pe Basescu, bineinteles ca veti fi din nou fericiti ca se vor bate oportunistii pe voi sa va cumpere votul... ASTA E PRAF IN OKI! Pentru asta ai muncit 40 de ani? Probabil ca da, fiindca si in toti acesti ani ai primit tot praf in oki... Sau ai muncit pe bani putini ca sa ai la pensie multi?
Sincer nu am nimic cu pensionarii si admit ca e o masura dura, dar argumentul asta ca ai muncit 40 de ani si acum meriti mai mult, ca e doar praf in oki, ma irita mai tare decit crezi... Nici eu nu vreau praf in oki! Dar asta o spun acum, nu astept sa ma victimizez la pensie...
Oricum nu cred ca va reusi Basescu pentru ca nimeni nu poate pune acest popor la munca, ar fi o minune, sincer! Doar nu sintem timpiti! Tentatia spagii electorale care ar putea urma dupa ce il dam jos este irezistibila, este singura cale pe care o cunoaste si o recunoaste acest popor! Altfel nu stim, unii fura si altii iau spaga sa taca. Totul legal si...electoral! Dupa care in citeva luni o luam de la cap... bucurii mici, nu dam doi bani pe noi, de unde sa avem realizari marete daca noi ne vindem pe doi mici si o sticla de ulei?... Toti romanii care au realizat ceva, au facut-o doar afara. Si sint destui. Aici nu ne intereseaza decit sa ii omorim capra vecinului... In orice alta tzara, daca vecinul are capra, imi iau si io una sau doua! Si in citriva ani sintem amindoi mari fermieri... aici in citiva ani sintem amindoi niste betivi distrusi care
Ce e bine argumentat in discursul sau?! Parca are ochelari de cal! De ce nu vede gaurile negre unde se pierd cu adevarat banii statului?
De ce nu VEDETI DVS ca acest discurs ese restrins la citeva idei?!
e economie de clasa a 7-a masurile lor vor incuraja evaziunea fiscala si vor defavoriza 90% din populatia aflata la limita saraciei...
sa nu uit ... "sa traiti bine!" haaahaaaaaaaaaaahaaa
Problema este ca a profitat de banii FMI, a platit salariile si pensiile nesimtite, a platit oamenii pusi politic in sistemul bugetar si a castigat alegerile.
Acum, ca s-a ajuns la fundul sacului vine si ne face o lectie de economie de anu I (daca clasa te deranjeaza) pe care putea sa o faca anul trecut. Atunci se apropiau alegerile insa si erau mai importante decat binele tarii pe care il apara acum..
Uita-te ce cheltuieli erau anul trecut, cat sunt anul asta si ai sa vezi ca NU EXISTA NICIUN MOTIV.
Halal tara, halal conationali.
Nu va e jena de comportamentul asta victima sub care ascundeti rautatea si ura? Uita-te in oglinda si jura-te ca daca anul trecut se taia vreun salariu ziceai, da domle, trebuie, e criza! NU, si anul trecut ziceai la fel! Jos Basescu!
Sincer, aveti un discurs ne-argumentat... Mai lasati-o balta cu genul asta de raspuns:"daca nu sunteti cu Basescu,sunteti adepta patricianului"....
Ei bine, eu l-am sustinut pe Basescu... pina la aceasta decizie: a fost ca un dus rece... Cred ca m-am trezit de-a binelea... si, nu-s "patriciana": pe ceilati, pe cei din opozitie, ii inghit si mai putin...
reformele nepopulare nu le face nimeni din sadism. si nici ca sa fure. pentru a fura exista alte metode. iar daca suntem acum unde suntem este pentru ca din 1989 incoace s-a furat in draci. nu-si face nimeni iluzii ca regimul de astazi nu ar fi corupt sau ca basescu are intotdeauna pareri corecte si avizate; dimpotriva: vorbeste adesea aiurea si a trecut prin aproape toata politica de tranzitie, asa ca numai "curat" nu este. dar, chiar daca intelegem ca la pachet cu reformele am primit si ciocoii de rigoare (videanu, afaceristii care se invart in jurul puterii, berceanu), detectam totusi primul graunte de patriotism, niste intentii uneori onorabile si cateva condamnari sporadice ale hotiei. este un inceput. si macar am scapat de cosmarul nastase-patriciu-vantu-luca.
cineva care se opune talharilor de mai sus nu are cum sa nu primeasca sustinerea celor jefuiti.
Dupa cum ziceam mai devreme, sper sa fiti platiti sa faceti asta si nu spalati pe creier.
pur si simplu stiu din surse directe cu ce s-au ocupat, de pilda, tovarasii luca si patriciu, si cam ce a presupus privatizarea petrom de catre adrian nastase. mi-e destul ca numele respectivilor sa-mi faca greata pe veci. iar, in conditiile astea, vi se pare normal ca aceleasi personaje sa controleze tot ce numim presa si opinie publica astazi in romania? - mie nu. daca basescu vrea sa le taie capul, are suportul meu. punct.
Sa ne dea, sa ne dea, sa ne lase in pace sa furam, altfel nu stim sa existam... Sintem sclavi, milogi, aoleo!!!!.... Normal ca io sint spalat pe creier, cum dracu nu inteleg ca trebuie sa furam!
- d c s-a dublat fondul pentru administratia prezidentiala pt. anu asta daca tot e criza?
- d c nu se sisteaza investitiile aberante (loganuri, si mai stiu eu ce)
- d c costa autostrazile cat costa si d c nu face nimeni nimic cu evaziunea fioscala? oricum aici se pierd mult mai multi bani decat se recupereaza cu salariile
- d c toate masurile inseamna nuamai jecmanit oamenii si nici una nu loveste guvernul sau nu inseamna INVESTITIE
- cum are de gand sa scoata tara din criza daca el taie din venituri, dar economia nu produce nimic? sa nu uitam ca 2 mil economie din salarii nu inseamna un deficit scazut de la 11 la 9 mil, ci de la 11 la 10.5 sau 10... pentru ca banii dati se reintorceau in mare parte tot la ei.
Felicitari!
Romania are nevoie de acest tip de atitudine.
e o gluma? hai zi, ca's curios!
sa solidarizeze el cu videanu si cu udrea si cu tot neamul lor!
Pai asta-i problema! Romanii sint invitati sa faca doar sacrificii; de la beneficii sint indepartati cu mare pricepere si cu deplin consens intre politicieni. Da' atita vreme cit suporta, sa fie sanatosi...
Si de ce sa ne mai ascundem dupa degete - probabil 95% din romani, daca ar putea, ar fura cel putin la fel de mult ca cei pe care ii blameaza acum.
Welcome to Romania, locul unde s-au intilnit hotii cu prostii!
dar tu mai traienica...cum mai promulgai tu salariile profesorilor...cum mai dadeai din gura prin 2007 cu pensionarii
mare smecher esti...
identifici corect problemele, cu o diferenta-cand ai tu interesul...ori chestia asta te va tine departe de cuza, bratieni, kogalniceanu...
vom trece pe spatele nostru si aceasta criza, dar vei ramane in neantul istoriei prin dorinta de a te pastra curat ca lacrima...
te-am votat ca nu era altcineva nu ca dau vreo valoare pe tine, esti o canalie inteligenta, needucata, brutala....sper pentru generatiile viitoare sa putem forma o alta clasa politica, din tinerii care stiu ce insemana ecuatia munca-tara-demnitate-corectitudine
Mi-e greata de manelistul asta ajuns presedinte, care o face pe fecioara neprihanita si salvatoare de patrie, in lupta cu coruptia, uitand ca el a fost mereu partas la impartirea ciolanului: de pe cand era la Anvers inainte de revolutie (nuu...cum sa fi fost el comunist?....te pomenesti ca era dizident si statea acolo fortat), apoi ministru in partidul lui Iliescu (pe care l-a parasit doar ca nu mai era loc pentru ambitiile lui), apoi presedinte 6 ani (!) - partidul lui nefiind in guvern extrem de putin. Cine a pus in functie toate guvernele din ultimii 6 ani? Inclusiv acum blamatul guvern Tariceanu? Pai daca niciunul nu a fost bun, cine e de vina?
Comparatie cu Ataturk, my ass! Al doiilea Ceausescu ce are?
Ma simt profund dezgustata ca un astfel de grobian cica ma reprezinta, promovand manelismul si prostul gust. M-am simtit profund jignita cand a declarat cu usurinta ca scoala romaneasca produce doar tampiti. Ok, inteleg ca in familia lui a gasit exemplul perfect pentru aceasta teorie (pana si in Parlamentul European EBA e numita "Slow White"), si ca vazand toti pupicuristii lui mai mai ca as incepe sa-i dau dreptate, insa, din fericire pentru mine, am si contraexemple.... Dar nu stiu daca mai stam mult pe aici....
Putem sa stam linistiti 7 luni? Sa nu ne tinem de greva generala in timp de criza? Daca nu se demonstraeza ca ar fi o solutie mai buna ( cu cifre) putem sa rabdam 7 luni? Sa fim solidari?
Sa vezi acum ce scuipati virtuali iti iei.
Pot sa nu mai atribuie contractele doar clientilor PDL?
Pot sa nu mai distruga tot ce mai este?
Pot sa nu mai vanda ceea ce mai are statul?
Pot sa nu se mai angajeje/promoveze/premieze intre ei?
Sa impuna consiliilor de adminsitratie performanta nu antiperformanta in care membrii sa aibe grija doar de indemnizatiile de membru...care trebuiesc abrogate si impuse participari prin actiuni iar in caz de profit sa isi imparta profiturile dupa planuri de eficientizare inmplementate sistematic, controlat perioadic la 3 luni asa cum fac in toate companiile de stat sau nu in vestul Europei
Pai ce reforma e asta frate ? Sutem cimpanzei si nu mai putem sa facem un management corect ? Totul se reduce la "de unde imprumutam" ?
Din cauza mintilor astea inguste ne ducem de rapa...
Nu impozit forfetar care a ucis in fasa initiativa privata romaneasca (peste 130000 de intreprinderi) si nu masuri de contractie economica ,cinice cu pensionarii.
QED
Vad ca si aici au aparut persoane care "cadlniteaza", care nu vor sa inteleaga ca imprumutul cu buletinul ptr. plasme nu a insemnat crestere economica. Cine era la putere, parca PNL-ul!!!
In 2007 si 2008 "toata lumea buna" se afla la cumparaturi, erau pline magazinele.
In 2009 ianuarie mediul privat a inghetat dar nu avea nimeni nici un gret, mai ales functionarimea. Unde sunt banii din marile privatizari, acumularea??
Acum am ajuns la scadenta, mai departe vom vedea cum gandesc majoritatea romanilor si ce vor. Oricum suntem cu glontul la tampla, a trecut pe langa noi in decembrie 2009 si acum avem reculul.
Iar daca ai avea o bruma de cunostinte de macroeconomie si ai sti sa te uiti pe o statistica... cresterea aia de care vorbesti este un deficit si o spraincalzire a economiei. E complicata economia reala. Ai nota 2, mai citeste ca sa treci clasa.
cat credeti mai specie de incompetenti PDL-isti ca o sa mai tina ?
Cu unii ca voi putem sa incepem din nou lectiile intesive de rusa.
Usurel cu pianul pe scari / nu cel la care canta marele finantist Vosganian, ca nu toti romanii pot fi prostiti cu irealitatea si antenel.
Sii cand in SUA bancile picau pe capete iar Europa intrase in recesiune, in Romania sefilor tai "duduia" economia. Dupa cum observam era o "duduie" rujata si vopsita, dar sub stratul de chit se ascundea cangrena.
Din nefericire constat ca ne situam peste nivelul de amentare nationala rezonabil, spiritul si coeziunea civica precum si loialitatea populatiei fata de tara sunt nule, deasemenea aflandu-ne intr0un evident caz de proasta guvernare de 20 de ani.
Unde se pierd banii de la buget?! Nu cumva birocratia ii inghite cu nemiluita?! Nu cumva comisii peste comisii care nu-si fac datoria inghit banii? Daca este criza, eu imi pun intrebarea normala: de ce alesii nostrii nu sring cureaua?! Aud de tot felul de cheltuieli aiurea de-ale parlamentarilor... Chiar de-ale minstrilor: bani aruncati aiurea in turism pe litoral, aud de proiecte aiurea...
Explica-mi, Diana, de ce aceata masura este necesara, daca se pot identifica clar gaurile negre care "sug" banii statului?! Multumesc anticipat.
in acest timp firmele aservite PDL-ului duduie din afaceri cu statul.
sa va vedem la marirea taxelor din toamna ...
Eu zic ca in 2011 scapam de el.
De Boc ..... in numai 3 luni.
pensie nesimtita!
Sunt dispus sa fac sacrificii doar sa vad ca tara asta va face odata si pentru totdeauna reforma statului. Respectul meu pt. coreeni, care acum cativa ani in urma pt. a evita o criza de proportii in Coreea de Sud si-au donat bijuteriile din aur.
Sunt alaturi de Basescu in aceata lupta pt. reformarea statului( cu toate ca nu-l agreez prea mult) si impotriva celor din opozitie care alearga dupa voturi si in aceste zile de cumpana.
In rest cea ce vad la Realitatea Tv, Antena 3 care-i platesc pe asa zisi pensionari si functionari publici "batuti de soarta" imi provoaca scarba.
-concedierea incepand de la 1 iulie a 250,000 de bugetari (adica toti cei angajati conform FMI intre 2006 si 2008);
-executarea tuturor restantelor la bugetul de stat in principal cele provenite din amenzi de orice fel si impozite neachitate;
-re-evaluarea de catre comisii private a tuturor celor pensionati pe caz de boala si a celor care sunt considerati handicapati (unii sunt orbi dar circula pe sosele);
-privatizarea tuturor vilelor, hotelelor, bufetelor, etc aflate inca in administrarea statului roman; statul roman nu e sanatoriu pentru bugetari;
-limitarea tuturor pensiilor pentru cei care au lucrat la stat la un nivel maxim egal cu salariul presedintelui.
daca s-ar lua aceste masuri sunt sigur ca nu ar mai trebui umblat la celelalte pensii si nici la indemnizatia pentru mamele aflate in concediul de maternitate.
:)
Sunteti una si aceeasi persoana...
Deci, e adevarata chestia asta cu postacii platiti...
Cit va platesc? Asa de curiozitate...
Sau o faceti gratuit din patriotism?
Titlul/Subiectul dumneavoastra mi se pare incorect nu credeti? ( ca..ca). Nu sunt portocaliu asa cum sugerati, sunt realist; sunt o persoana care a fost obligat sa-si faca un tel in alta tara sub guvernarea Nastase& Ilici. Dar m-am intors si nu voi permite nimanui sa-si bata joc de Romania stimat/a domn/doamna. Datorita" perseverentei" de care dati dovada era sa ne ducem dracului in Decembrie 2009. Mi-ar placea sa lucrez la stat unde unu lucreaza si patru se uita la el.
1) reducerea angajatilor din Ministerul Apararii cu 20-30 %
2) rationalizarea numarului de unitati militare de pe intreg teritoriul tarii ... 20-30%
3) aducerea in tara a contingentelor din Irak si Afganistan...
Cine cauta (cu adevarat) solutii...le gaseste!
2)daca suntem in ue si nato nu inseamna ca suntem sclavii lor...avem drepturi, avem opinii, avem responsabilitati...sunt pentru ue si nato..
3)nu sunt nici crin, nici geoala
4) daca tu ai alte idei bune de reducere a cheltuielilor .. esti invitatul meu
5)armata nu PRODUCE NIMIC, ci CONSUMA.
o reducere a cheltuielilor in acest sector, eu cred ca este binevenita
we all love maica rusie:)
Ma gandeam cat ma uitam la asta...ba poate a inviat Benny Hill....s-o fi reincarnat. Comicarie de presedinte mai mare decat asta nu am vazut.
Din categoria celor care vor sa se revina in anii 90 pentru a se imbogati din dezordine enumeram:
1. Pensionarii
2. Invatatoarele
3. Agricultorii
4. Studentii
etc
Basescu...esti penibil! Hai pleaca pe mare ca nu esti in stare de nimic....
rusine- sa le fie rusine si la IT sa spuna asa ceva- sa le crape obrazul de rusine si sa intre in pamint ca nu solidarizeaza cu restul tarii
Ai idee cat a castigat statul roman prin prezenta in Romania a companiilor mari de IT, venite aici (si) din cauza scutirii de impozit? Cheltuieli mici pentru firmele de IT=profit mare=impozit pe profit mare => statul castiga. Si cate locuri de munca s-au creat astfel? E posibil ca in cativa ani statul sa constate ca a pierdut mai multi bani renuntand la aceasta scutire decat ar fi pierdut prin neimpozarea salariilor. Noi investitori in domeniu vor veni mai greu (vor exista piete mai ieftine) - tocmai se anunta o mare corporatie de pe piata americana, dar la revedere, drum bun - o parte dintre IT-isti vor pleca (deci nici nu vor mai plati impozitul ala), pentru compensarea pierderii salariale a celor ce vor sa plece si sunt foarte buni, firmele vor trebui sa faca reduceri din alte parti => someri (ghici cine plateste ajutorul de somaj)... si tot asa. De manelisti nu te deranjeaza ca nu solidarizeaza decat cu Base la o bauta (si nu-i intreaba nimeni de impozit)... Am sentimentul acut ca statul ar castiga de vreo 1000 de ori mai mult din impozitarea cu 90% a averilor nejustificabile (incluzand tiganii posesori de palate si masini de lux, dar nu numai), decat din impozitarea programatorilor... (care, de altfel, nici nu-s asa de multi - pun pariu ca sunt mai multi evazionisti in tara asta)
20 de ani Furt.
dupa ce ati furat pina la loc comanda acum faceti economii pe spinarea noastra
Si dupa ce ne luati banii nici nu spuneti ce faceti cu ei, ca de, cheltuielile nu trebuie neaparat scazute
Si mai face si gargara la tv ca este impotriva statului asistat.
mai papagalule daca dai egal indemnizatia mamelor, indiferent ca una a platit contributia calculata la 500RON si una la 10 000RON nu inseamna ca incurajezi doar oamenii de conditie modesta sa aibe copii ? o mama care are un venit de 10 000 sigur vrea sa ofere mai mult copilui ei decit 900RON, si uite asa exact cei care pot sa le ofere copiilor mai mult nu o vor mai face si se umple tara asta de prosti ... de fapt cred ca asta e ideea, prostii sint mai usor de controlat si aburit
ce mama naibii, IT-istii valea, ne incurcati, medicii buni mergeti si lucrati in alta parte, noi avem nevoie doar de spagari, profesorii buni recalificarea pt ca din salariul de profesor nu mai poti trai, tara noastra viitor de aur are
Si-a inceput declaratia de presa ranjind si a repetat in cateva randuri fenomenul. Cred ca trebuie solicitat un control psihiatric si trimis omul acasa. Unul care rade de suferinta celor pe care se presupune ca-i reprezinta din cea mai inalta functie a statului roman nu mai are ce sa caute intr-un palat, ci intr-un sanatoriu. Caz patologic, clasic, de om care a pierdut contactul cu realitatea.
Daca:
1. fata cea mare isi vinde casa contra ap in Bucuresti cu 3 camere 64 m2
2. fata cea mica isi doneaza Range Roverul
3.se doneaza unei case de copii vila din "Mihaileanu"
eu inginerul la privat xyz, imi donez salariul pe 3 luni...cam 3000 EURO+ inca 4.000 EURO ca sa scot tara dein necaz!
P.S A se observa ca am facut referire numai la bunurile controversate ale celor de mai sus.
" Vorbim de clasa politica si de societatea romaneasca. Cea dintai a intrunit trei superlative: cea mai incompetenta, cea mai lacoma si cea mai aroganta din istoria Romaniei. Lipsita de expertiza, avida de capatuiala si sigura de impunitate, ea s-a aruncat asupra Romaniei cu un singur gand: sa se imbogateasca.
A jefuit cum nici hulitii fanarioti n-au facut-o. Responsabilitatea ei fata de situatia catastrofala a Romaniei este imensa.
Astazi, constatam ca industria este lichidata, agricultura e la pamant, sistemul de sanatate in colaps, invatamantul in criza, individualitatea Romaniei pe plan international disparuta.
Criza economica nu a facut decat sa agraveze relele care au precedat-o.
Incompetenti, guvernantii nu au stiut sa atenueze socul crizei ce ne-a lovit.
Daca Romania profunda se zbate in dificultati si deznadejde, clasa politica prospera.
Case peste case (oameni politici cu patru, cinci, sase locuinte; te intrebi ce vor fi facand in ele), vile in tara si strainatate, masini de lux etc. s-au strans in proprietatea clasei politice.
Stiam ca avutia este rezultatul unei activitati economice. Acum, vedem ca politica este mijlocul cel mai sigur de imbogatire. "
SA TRAITI BINE !
Dar de aici sa plateasca o tara intreaga ce au facut barosanii in 20 de ani e cale lunga !
Solidaritatea sociala e praf in ochi !
trebuie sa se aplice reduceri gradate, acolo unde trebuie, la barosani 90% si nu la pesnionari si bugetari care duc acasa 10-12 milioane.
Rusine !
"desteapta-te romane; traiasca carpa vecinului" ... mi-o placut si voi face si eu unul, la fel.., da!
Corcitii de la putere fura ca nesimtitii in frunte cu Basescu si cu clientela de partid iar noua ni se cer sacrificii!Sa va sacrificati voi, bah Idiotzi pedisto-basescieni!
Base, sictir la mata!
"Va spun pentru ultima oara: Nu va lasati pacalitzi de Basescu la infinit. Este pe scena politica de 20 de ani si, oare prin ce minune!?, a "evoluat" pe aceasta scena de circari pana a ramas singurul sforar. Un specimen ca asta care se foloseste de 'prieteni' pentru ca apoi sa le infiga cutzitul in spate nu merita creditul vostru.: Pe Roman
l-a "facut", pe Dinescu, care l-a ajutat sa castige la primarie, l-a umilit, pe Stolojan l-a santajat sa se retraga in favoarea lui; dupa ce s-a folosit de Gutau si de Solomon ca sa castige alegerile, ia aruncat in inchisoare. Pe taranisti i-a desfiintzat, flota
s-a "evaporat" sub ministeriatul lui, pe PNL-isti vrea sa-i desfiinteze, a creat un partid al tradatorilor provenit din coasta PSD. Acest personaj este malefic. Este lipsit de scrupule si nu merita increderea oamenilor cinstiti din Romania.
Eu vad lucrurile cu multa detasare si nu cu patima pentru ca nu depind in nici un fel de statul roman supus acestui scandalagiu pe care nu-l baga in seama nici un conducator din Europa. ( Cred ca ati vazut ca la o intrunire a conducatorilor europeni se plimba ca un zabauc in jurul acestor conducatori pentru ca nimeni nu-i acorda nici o atentie). Sunt de acord sa fie arestati toti politicienii, magistratii si afaceristii care au secatuit tara romaneasca, chiar daca nu-mi sta in fire sa ma bucur de raul altora.
Problema Romaniei este :cum scapati de acest Basescu care conduce tara de 6 ani ca presedinte si care s-a aflat "la putere" inca din perioada ceausista cand pana si Iliescu era marginalizat de Ceausescu. Este chiar asa de greu de rememorat "facinanta evolutie" a lui Basescu, intr-o tara in care toti oamenii cinstiti si care nu au avut legaturi cu Securitatea, traiesc mai rau ca inainte?
P.S.
Daca mai vreti, o sa caut postari mai vechi prin care incercam sa arat ce va paste daca continuati sa-i acordati credit acestui mafiot numit Basescu Traian.
Muncitorul si taranul sa fie pusi acolo unde le este locul, iar medicul, profesorul, inginerul si artistul sa ajunga din nou sa fie respectati la adevarata lor valoare. Comunismul si neo-comunismul de dupa 90 au condus la rasturnarea ordinii valorilor umane. Asa nu se mai poate.
Sa traiti bine!!
Ha!
Dragi tovarasi si pretini , iata ca dupa 20 de ani de cand am fost asasinat de catre fortele oculte ale masoneriei si a unor grupari mondiale malefice,de la Epoca de Aur pe care am construit-o cu ajutorul clasei muncitoare,constat cu mare regret si durere in suflet, ca Romania se afla in starea de AGONIE de dinaintea MORTII.
Aflu cu lacrimi in ochi ,ca dupa eforturile mele de a tine departe de poporul roman,pe toti imperialistii,mafiotii economici,tradatorii de tara,capitalistii lacomi si avizi dupa putere,acestia sunt ce-i care va conduc,acestia pentru care voi ma-ti impuscat, v-au adus pe voi dragi romani la limita dintre viata si moarte.Am scapat tara de datorii datorita voua .Datorii pe care le-am facut in interesul de a va construi case si apartamente,starzi ,sosele,metrou,orase, fabrici si uzine,terenuri agricole ,ferme si toate de care va mai amintiti…Caci au ramas doar amintiri ;amintiri de suferinta cu munca si sudoare caci toate au fost desarte , de toate ati fost furati.! Ati rabdat de foame ,este adevarat ,dar astea au fost eforturi nelimitate pentru care voi sa traiti mai bine si pentru care eu eram pe cale de a infaptui un socialism mai bun ca orice forma de guvernamant din lume.Capitalismul se simtea amenintat ,eram singura tara din lume fara datorii externe si iata ca atunci forte obscure,tradatori ai neamului romanesc,masoni si alte grupari oculte ,activisti ai Noii Ordini Mondiale,au recurs la asasinarea mea pentru a va fura voua munca voastra si toate bunurile tarii ,dezbinandu-va intre voi,inrobindu-va,si luandu-va orice putere de a va mai rascula pe viitor impotriva lor.Nu v-au luat doar tara, v-au furat personalitatea, demnitatea,onestitatea,curajul,unitatea de neam
1. nu avem nevoi de un imprumut de la FMI
2. Imprumutul este doar o centura de siguranta
3. Fara imprumutul de la FMI nu avea cu ce plati pensiile si salariile
4. Este posibil ca Romania sa aiba nevoie de un nou imprumut de la FMI
Intai a pus tunurile pe profesori, apoi pe privati=moguli. Acum in vizor bugetarii, de-a valma, si pensionarii.
Sunt curios ce urmeaza sa ne mai spuna carmaciul, daca nu cumva putul gandirii a secat.
dar ce facem cu situatia de genul:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7259982-rachitele-satul-natal-lui-emil-boc-avea-sala-sport-2-4-milioane-lei.htm
de ce nu se incearca si o reducere la capitolul spagi si contracte aberante cu statul? intrebarea e retorica pentru ca nu exista un control nepartinitor. as mai da un exemplu si cu patinoarul acoperit din Brasov, a costat 11 mil de euro desi el a fost aprobat initial pe un contract de 4 mil, plus cate si mai cate (pe vreme de criza construit).
sunt de acord cu un comision cel putin pentru faptul ca iti asumi o responsabilitate dar nici cu un comision care depaseste de 3 -4 ori pretul respectivului bun contractat pentru stat.
de ce nu s-a angajat guvernul la semnarea acordului cu FMI sa elimine astfel de "costuri"?
pacat ca se incearca acoperirea deficitului pe spinarea tuturor, dar mai ales pe spinarea categoriilor defavorizate. si mai ales pacat ca banii care se strang din taxe, si acum dupa atatia ani, tot prost investiti sunt si mai ales furati.
"fratilor, a venit momentul in care trebuie sa va informez, din nefericire, ca nu se mai poate fura prea mult, ca am cam ajuns la fundul sacului si ca enough e enough! pohta nesatula a legiunilor de lacuste parlamentare si ministeriale de dupa revolutie a defrisat tara, a lasat'o'n dunga! adormitu'n targ, chiraitul vesel de spalat pe creier, banii aruncati pe vacante si alte pohte necurate sunt pe duca.. desi ati incercat sa mascati anumite abuzuri cu tot felul de darnicii fara sens ptr popor, creand senzatia ca traim bine, si, ma rog, din populismul atat de necesar atragerii electoratului, s-a dovedit un bumerang, ptr ca am ajuns la capatul pungii!!.. nu chiar, dar sa iei ultimul tzechin ar bate prea tare la ochi, ar fi fatal ptr alegerile viitoare! trebuie sa facem treaba, trebuie sa gasim o solutie, altfel dupa d'vstra potopul! iar lacustele opozitiei vor stii sa va puna la zid asa cum nu le-ati facut voi lor, ca erati tineri si aveati nevoie de mediul ala obscen ca sa cresteti, sa va formati, sa stiti cum sa luati puterea! basta, va spun, si nu ma refer la gheorghe!"
"vehementa opozitiei reactionare ameninta integritatea, stabilitatea, si nu ofera solutii normale. faceti ciocul mic, ptr ca toti sunteti de vina, ati furat ca porcii pana n-ati mai putut! vile, palate, masini de lux, conturi in elvetia si businessuri clocite transpartinic psd-pnl-pdl-udmr-rm.. nu mai agitati apele de pomana ca nu suntem mocofanii vostri, ci glorioasa generatie de conducatori care vom impune ordine in tara asta; timpul marilor jafuri s-a terminat, iesirea in strada e inutila, dauneaza democratiei tinere, atat de tanara si de naiva ca a ajuns in sant siluita si cu pierdere de memorie pe termen lung"
(n.a.) "continuarea ar trebui sa fie identica cu scrisoarea a treia, incepand cu 'ce mai vaiet, ce mai zbucium..' acum trebuie sa vad pe cine gasesc in rolul lui mircea.."
da' stai, am uitat cine era secretar de stat la transporturi...
Tipic.
Daca iese bine, e bun, e a lui.
Daca iese rau e de vina Patriciu, Ilescu, minerii, mogulii cei rai ...
Succesuri Rromania :)
Oricum ma cenzurati si lasati doar libile de lemn sa posteze, alea platite de madame Udrea.
Cititi majoritatea comentariilor de deasupra mea: doar semnatarul e altul, stilul acelasi. LEMN.
Art. 1
Se acorda dreptul de a trece strada pe culoarea rosie a semaforului pentru urmatoarele categorii de cetateni: pensionari, bugetari si someri.
Art. 2
Daca rezultatele obtinute in urma ordonantei 666/2010, Art. 1, nu sunt cele asteptate, traversarea strazii pe culoarea rosie a semaforului va deveni obligatorie.
Romania este aproape de marginea prapastieie.
Cineva scria pe internet "un popor de oi alege un guvern de lupi". Asa am ales dupa ´90 in vremea lui Iliescu .Parola "nu ne vindem tara" a prins la gloata tembelizata de Ceuasescu. AU FURAT-O EI,. Sau nu stiti ???
Chiar tare as dori sa ascult argumente 'pro' sau 'contra'