Crin Antonescu: PNL nu participa la intalnirea cu Traian Basescu

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 11 mai 2010, 10:43 Actualitate | Politic

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a anuntat marti ca liberalii nu vor participa la reuniunea de la Parlament cu presedintele Basescu, reprezentantii Guvernului, partidelor, sindicatelor si patronatelor. "Din acest moment noi la discutii cu Traian Basescu si Emil Boc nu mai participam", a spus el.

Crin Antonescu afirmase cu o zi in urma ca liberalii se vor prezenta la intalnirea de marti a sindicatelor si patronatelor cu partidele reprezentantii Guvernului si ai Presedintiei, pentru ca este o discutie ceruta de sindicalisti.

Marti, liderul PNL a spus ca "toti cei care vor cautiona intrarea in vigoare a acestui plan care va ruina" Romania "vor plati pretul politic mai devreme sau mai tarziu".

Crin Antonescu a spus ca respinge total planul anuntat de Traian Basescu iar PNL nu va vota "aceasta a doua nationalizare" care imparte romanii in cetateni de rangul unu si doi.

El a tinut sa transmita si un mesaj pentru UDMR, singura "formatiune serioasa" din actuala coalitie de guvernare: "Nu exista scuze pentru complicitatea cu Traian Basescu si Emil Boc in fata acestei ofensive impotriva romanilor".

Presedintele Traian Basescu se intalneste, marti, la Parlament, cu reprezentantii Guvernului, partidelor si grupurilor politice parlamentare, grupului parlamentar al minoritatilor nationale si cu reprezentantii organizatiilor sindicale si patronale reprezentative la nivel national.

Seful statului anuntase duminica, dupa intalnirea cu sindicatele, ca a convenit cu liderii centralelor sindicale formarea unui grup de analiza.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

1802 vizualizari

  • -29 (39 voturi)    
    Bravo PNL (Marţi, 11 mai 2010, 9:50)

    Dani [anonim]

    Se duce Tatuca Base sa dea directive.
    Bravo PNL pentru aceasta atitudine !
    • +9 (15 voturi)    
      Guvern din pestera!!! (Marţi, 11 mai 2010, 10:37)

      trtt [utilizator] i-a raspuns lui Dani

      Crin-utza unde este guvernul acela de elita din umbra? cu care te laudai la alegerile din PNL?
      aaaa...am uitat era doar gargara ieftina......
      • -4 (6 voturi)    
        Guvern (Marţi, 11 mai 2010, 13:58)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui trtt

        6 trimestre de scadere economica iti trezesc vreun neuron? Mai urmeaza minim 2. De vina e guvernul din umbra nu? De vina e opozitia? Uitati-va in oglinda. Vedeti un penibil nu-i asa?
    • +3 (5 voturi)    
      drama cu satiri (Marţi, 11 mai 2010, 10:59)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Dani

      La intalnirea asta cu Basescu participa si Vasile Turcu de la Dinamo, marele patron roman :))))
    • +15 (23 voturi)    
      Stia Patriciu de ce l-a schimbat pe Tariceanu... (Marţi, 11 mai 2010, 11:02)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui Dani

      ...Antonescu? ce stie el sa faca?
      tariceanu ca prim ministru a reusit sa angajeze 300000 de bugetari de care nu avea nevoi e si mai ales , in an de crestere economica de 7% sa fac deficit 5.6% !!! Ce solutii sa ai ba / sa cheltuie mai multi bani care nu ii are? Ce "solutii" tot au patricIu si ai lui , cand ei NU AU FOST IN STARE SA FACA CEVA CAT AU FOST LA PUTERE ?!!!
      Banii aruncati la acea vreme pe salarii nesustinute ( a se reciti avertizarile economistilor din 2006-2007 , cand "cresterea" era bazata pe ...creditele luate de noi-persoane de la banci straine si dati pe produse de import!!!)
      Ce solutii ai cand veniturile la buget au scazut cu 8% fata de anul anterior? Cine si ce afaceri care sa produca plus-valoare stie a face? Liberalii? Pai Pariciu nu are o fabrica , el e numai pe jecmanit pe altii....
      • +9 (15 voturi)    
        Base e dictator? Nu, Antonescu este dictator! (Marţi, 11 mai 2010, 11:36)

        firicel maricel [anonim] i-a raspuns lui Costica

        Adica dictator e cel care face de capul lui, si nu il intereseaza parerea nimanui, si e atot puternic si ... dictator!

        Antonescu si PNL nu merg la consultari cu Presedintele Romaniei, ales de milioane de romani!
        -Dar daca presedinte ar fi fost Antonescu, ar fi dorit sa consulte opozitia?
        -Nu!

        Si atunci cine e dictatorul oameni buni?
      • -9 (15 voturi)    
        diferenta dintre PNL si PDL la putere (Marţi, 11 mai 2010, 11:46)

        pandemikus [anonim] i-a raspuns lui Costica

        D-le Costic(l)a, am sa-ti spun o poveste...reala! Anul 2007-2008, aveam firma, 3 angajati, treaba mergea cat de cat, eu lucram 12-14 ore pe zi. Emiteam facturi pt orice, plateam la stat toate indatorilile, inclusiv ale angajatilor (desi cam frecau menta). Statul castiga, la angajati le venea salarul, eu traiam cam la limita dar OK. Anul 2009, 3 luni la rand nu am avut nici o incasare, nimeni nu mai emitea/platea facturile...lumea prefera sa lucreze la negru...statul pierde. Pogea vine cu ideea ca firmele sa plateasca un impozit minim calculat pt anul precedent... Dar daca nu ai incasari, de unde? Impozitele, taxele, salariile trebuiesc platite... Sar peste momentul in care am crezut ca ajung la spital... decizia care a urmat a fost cea corecta: lichidarea firmei - concedierea angajatilor. Cu ce s-a ales statul? cu nimic, doar cu 3 someri in plus, si o firma care nu mai exista si de la care nu mai poate incasa nimic. Asta se numeste SUBMINAREA Economiei nationale! Fa un calcul la 50-100 000 de firme active inchise, cat a pierdut statul? Criza in Romania a fost indusa voit! Mai gandeste!
        • +4 (10 voturi)    
          1.000.000 de firme ! (Marţi, 11 mai 2010, 12:30)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui pandemikus

          @ Cu circuit inchis! Ura nici Arhimede nu intra la apa! Ce produc firmele de 2 - 3 persoane? Cat? Ce productivitate/angajat?Ce piata externa atrage? etc.etc,etc.,.DDD
        • +1 (5 voturi)    
          Firme de cusca. (Marţi, 11 mai 2010, 12:37)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui pandemikus

          @ A facut cineva un calcul al impactului asupra sanatatii vanzatorilor din custile metalice care nu asigura nici standardul de m cubi de aer/o/persoana? Cati s-au imbolnavit?Cat a platit statul pe spitalizari si sanatate a acestora sau cati s-au pensionat medical? Toata lumea vrea sa vanda.Ce? Sudul Bulgariei este plin de sate fantoma plecati la munca in ue.Din experti in parfumuri,legume tutunuri azi cesetori la portile Europei. Slaba mama UE care nu-i sprijina sa se dezvolte la ei acasa.DDDDDD
          • 0 (2 voturi)    
            Danut, tie-ti place sa traiesti prost? (Marţi, 11 mai 2010, 15:11)

            pandemikus [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

            N-am sa-ti dau detalii despre domeniu, cifra de afaceri sau cheluieli... ca vad ca esti cam redus... insa am sa-ti zic doar ca aveam spatiul inchiriat intr-o cladire de birouri, computere cu software licentiat, cam 4-5000Eur / computer, plus altele. Angajatii n-aveau grija management-ului firmei, ei erau fericiti, venea salariul, aveau net si messenger si erau liberi sa scrie prostii pe Hotnews ca tine sau ca mine acum. Spre deosebire de tine, eu nu mai sunt in tara, am gasit respect in alta parte. Probabil ca tu acum esti la job sau acasa si butonezi la un computer cu manele si jocuri si-ti dai cu parerea despre lucruri care te depasesc...! Have Fun, ca vad ca mai ai comentarii "destepte"!
            • +2 (2 voturi)    
              mwhahaha (Marţi, 11 mai 2010, 17:31)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui pandemikus

              sarmanul afacerist.. investeste 5k eur intr-un computer si-l falimenteaza impozitul minim...
              mie imi pare sincer rau ca ai ajuns sa inchizi baraca, dar mi se pare penibil sa spui ca dupa 2-3 ani de activitate tu n-ai mai putut sa mergi mai departe din cauza unui impozit forfetar de cateva sute de euro.. pai in 3 luni fara activitate ai dat doar pe salarii si chirie vreo 5-10k eur..
              adevarul este ca n-ai putut sa-ti cresti afacerea, nu aveai un cash flow stabil, nu aveai contracte pe termen lung.. si ai inchis baraca atunci cand economia mondiala a luat-o in jos.... si acum ai fugit in alta tara care aproape sigur are taxe si impozite pe afaceri mai mari decat la noi, dar la ei oamenii au deja cultura economica si inteleg diferenta dintre cashflow si profit :)
              • 0 (0 voturi)    
                Gandirea ta este buna... (Marţi, 11 mai 2010, 20:34)

                pandemikus [anonim] i-a raspuns lui pehash

                Gandirea ta este buna, si intr-un fel iti dau dreptate. Incercam doar sa subliniez faptul ca lucram legal, si ca toate firmele incercau sa faca acelasi lucru in acea perioada. In plus profitul l-am reinvestit, incercand sa dezvolt firma, si sa raman pe "zero" (stiu ca intelegi). Astfel ca dupa cele 3 luni, care de fapt erau mai multe...in care n-am prea avut incasari, am ajuns sa fiu pe minus greu...iar statul nu te iarta...
            • +1 (1 vot)    
              Pande 'mie? (Marţi, 11 mai 2010, 19:10)

              Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui pandemikus

              @ Puisor cad dadeam eu paine la altii mata erai cu jucareaua.Exportam pe vremea impuscatului sa platim tehnologii rasuflatre la altii!Respect am avut si am desi de 10 ani sunt condamnat la un AVC.Daca...Daca intrai putin pe Google vedeai ca nu butonez de nebun.Doresc sa reanviem traditiile,munca ,profesionismul,deontologia etc.Deontologic vorbind nu atac pe nimeni.Nu judec etc.Dar a nu reactiona la '"Diaspora"de carton era culmea.Am prieteni oameni cu care Dta nici nu vei visa sa dai mana!La toti de fata sanatate. Daca a fi afara sa-ti dai numai cu parerea,butonand, fara solutii../Da asa suntem noi redusi! Tutea spunea: O caruta de ciobani care au stricat socotelile marilor imperii.Vreo 4! Ca Robinson vei muri repede! DDD
              • -1 (1 vot)    
                Tot respectul... (Marţi, 11 mai 2010, 20:53)

                pandemikus [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

                Tot respectul pt dvs si prietenii dvs. Va doresc sa va realizati idealurile expuse mai sus, si credeti-ma ca sunt de acord cu dvs. Imi rezerv insa dreptul de a considera ca eu si familia mea nu mai aveam timp de asteptat. Sincer, am incercat...si ne-am convins. Copiii merita un viitor mai bun. Noroc ca altii stiu sa aprecieze studiile si experienta la adevarata valoare. Va doresc "succes-uri" in continuare!
        • +2 (4 voturi)    
          Nu te lua ameteala (Marţi, 11 mai 2010, 13:03)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui pandemikus

          de la numarul de facturi si plati la stat? Aveai totusi 3 (!!!!) angajati.
          • -1 (5 voturi)    
            Dar tu la cati le-ai dat de munca? (Marţi, 11 mai 2010, 13:31)

            Creator [utilizator] i-a raspuns lui Audit

            Ce gandire de PDL-ist poti sa ai. Asa a gandit si guvernul de s-a ajuns la 1 mil de someri !
      • +8 (14 voturi)    
        Deficit PNL (Marţi, 11 mai 2010, 11:56)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui Costica

        Va mai amintiti ca in guvernarea PNL TariceanuPatriciu deficitul balantei de plati a fost 65,8 miliarde euro !!!!!!
        Cum explica poetul Vosganian,dealerul de automobile inginer de instalatii Tariceanu,profesorul de istorie geografie Antonescu ?65,8 miliarde euro !!!! Rezultatul guvernarii Tariceanu . Deaia santem in situatia asta acum .
        • -7 (11 voturi)    
          :)) (Marţi, 11 mai 2010, 11:24)

          vesica.piscis [anonim] i-a raspuns lui Vlad

          da mai, 4000 de catraliarde de milioane de miliarde.nu stiu cum mamama naibii tot se modifica suma asta, dupa cum va convine voua, pedeleilor. ati dat chix, admiteti asta.si, in principiu, ati cam iesit din istorie.
          • +5 (7 voturi)    
            I a vezi tu (Marţi, 11 mai 2010, 12:58)

            Vlad [anonim] i-a raspuns lui vesica.piscis

            pe siteul statisticii INS. 2005 =10,3 miliarde.2006=14,9 miliarde,2007=21,5 miliarde,2008=19miliarde .Total 65 miliarde euro.Realitatea te contrazice .Spune-i lui Antonescu ca are de dat o explicatie.Sa stie lumea cum duduia economia lui tariceanu cu asa deficit !!!!
            • -2 (4 voturi)    
              Deficit (Marţi, 11 mai 2010, 13:48)

              Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

              Prietene, esti paralel. Nu mai deschide gura ca rade lumea de tine.
              Ala era deficitul balantei. Asta e diferit de deficitul bugetar.
              Stii cu ce se contrabalansa deficitul balantei, cu investitii straine.
              Ia scrie matale la ce nivel erau investitiile straine in anii aia si la ce nivel sunt acum.
              • +2 (2 voturi)    
                Iar minti (Marţi, 11 mai 2010, 14:37)

                Vlad [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

                Ia spune tu cum se intaimpla cu o tara care importa mai mult decat exporta cu 65 miliarde de euro in 4 ani .
                De unde se platesc acei 65 miliarde de euro ?
                Investitiile straine =O.Erau niste simple speculatii imobiliare care au ramas neterminate.Si mai erau intrari de capital speculativ pe bursa de vise Bucuresti catre au plecat asa cum au venit . Numeste o investitie straina mai mare de 20 milioane de dolari.
                • +1 (1 vot)    
                  Stiu eu (Marţi, 11 mai 2010, 14:53)

                  Coca [anonim] i-a raspuns lui Vlad

                  una de 65 miliarde.tariceanu spunea in decembrie 2008 la Bruxelles ca vine vestalpine sa faca otelaria la agigea. inca asteptam.hahaha.face una mai mica gen butic.mare om de stat tariceanu .cat are 1.80 ?
                  • +1 (1 vot)    
                    Stiu si eu (Marţi, 11 mai 2010, 15:35)

                    Virgil Madgerau [anonim] i-a raspuns lui Coca

                    in 2008 cresterea econimica a lui tariceanul asa numitul PIB a fost 7,9%.(7,9% crestere fata de anul anterior 2007 ). poetul vosganian se lauda cu asta .dar uita sa spuna ca inflatia a fost 7,85% ceea ce anuleaza celebra lui crestere economica PIB.Acest lucru combinat cu Deficitul de cont curent pe minus 13% din pib arata de fapt ca toata asa numita crestere economica dudduiala economica sau cum vreti sa spuneti este pe minus .
                    De ce ? Pai toti indicatorii sant pe minus . Deficitul de cont curent de 13% arat ca nu existau nici investitii straine care sa balanseze deficitul import/export de 19 miliarde euro.
                    Minciuni liberale.
        • +3 (7 voturi)    
          Dl Vosganian ! (Marţi, 11 mai 2010, 12:59)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

          @ Economist expert in umflarea smaltului la bere! Rupea cu gura ca in mandatul sau rezolva Fondul Proprietatea . Cum nu a primit comisioanele balta a gasit balta a lasat.Dar directorii ( 3) plus finantistul Vladescu primesc comisioane sau prin hotarare judecatoreasca 500.000 eu in timp ce adevaratii proprietari saraci care nu au ce sa dea asteapta de 20 de ani reparatiile.CConstitutionala se ocupa cu inzidirea ANI decat cu drepturile proprietarilor la o viata demna,a batranilor macar la o trecere demna! Rusine de sute de ori rusine,nestimati economisti si judecatori cu judecata matei si cu mare expertiza chiar daca se afla in conflict de interese si sentinta cam frizeaza vicii de procedura atat de dragi leilor care sar peste bariera justitiei.Patrupezii PSDisti cu o pozitie sigura de echilibru si de ariergarda trec pe dedesupt ca au experienta cu dedesupturile. Mare e puterea ta Doamne si poate intr-o zi de sarbatoare cu actuala opozitie la guvernare se trezeste Dna UE care a apreciat ca averile de retrocedat au fost diminuate la 12% din valoarea lor reala si satui de sezizarile la CEDO sa le aduca la valoarea reala( Clamata la vremea vremii si de Ilici la45 miliarde nu 4,5 miliarde $ )si obliga guvernul sa rezolve urgent problema cu penalizarile de rigoare atat de des calculate unui pensionar cu 350 lei. Sa vedem pe unde scot frunzele Crinii ,cu ce Po(a)nt(e)a ne mai duc! DDD
      • +4 (8 voturi)    
        Solutia lui Nea'Dinu! (Marţi, 11 mai 2010, 12:24)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Costica

        @ Armistitiu pentru 18 miliarde exportate a se citi sustrase fiscului! Numirea Crinului ca primpaharnic cu traseele hrubelor de vinuri Domnesti!! Garantat 100% iesirea tarii din criza si intrarea in coma de gradul IV.DDD
      • +1 (1 vot)    
        Antonescu e profesor de geografie (Marţi, 11 mai 2010, 15:00)

        DlVucea [anonim] i-a raspuns lui Costica

        stie sa predea geografie .Sa ne spuna unde este Elvetia pe harta si care este orasul unde sant 18 miliarde de euro.
    • +17 (23 voturi)    
      @Dani (Marţi, 11 mai 2010, 11:07)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Dani

      Si care e atitudinea care ar trebui aplaudata ? Domnule Dani, oamenii aia sunt trimisi de electorat in Parlament sa gaseasca solutii pentru natiune si nu sa se poarte mai mult decat copilareste, otarandu-se unul la celalalt, ca pe maidan. Ori daca aplaudam astfel de comportament, cand refuzi sa comunici cu partenerii si/sau cu adversarii politici, ar fi de presupus ca ai alternativa la subiectul in discutie si te zbati sa o pui in functiune, considerand ca discutiile sterile nu fac decat sa iti intarzie aplicarea procedurilor respective. Da, asta ar fi intr-adevar de aplaudat. Dar cand dai dovda de tafna, fara a avea nicio alta solutie practica, inteligent, mai buna decat 'a lor', asta se numeste incostienta politica si dispret fata de proprii alegatori.
      • +3 (3 voturi)    
        Corect! (Marţi, 11 mai 2010, 13:01)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

        @ Cine refuza exercitiul politic bi su unicameral sa li se refuze eliberarea indemnizatiei de sedinta! DDD
    • +7 (7 voturi)    
      Daca nu stiai... (Marţi, 11 mai 2010, 11:40)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Dani

      "Bravo!", se spune la magari...
    • +8 (12 voturi)    
      Dezgustatoare atitudine a PNL - ului (Marţi, 11 mai 2010, 11:44)

      dani [anonim] i-a raspuns lui Dani

      Esti penibil atat tu cat si Crin Antonescu.
      Ceva alternative aveti? Sau doar ca la copiii de gradinita: Gica contra mereu.
      Lipsa de maturitate si de materie cenusie.
      Tara e unde e pentru ca a avut dreptate Brucan in '90 si noua ne-a picat tare rau atunci. Dezgustatoare e si alianta PNL - PSD cu TATUCU ILIESCU
    • +10 (12 voturi)    
      Are PNL bani in Elvetia (Marţi, 11 mai 2010, 11:53)

      I.C.Bra Ti An U [anonim] i-a raspuns lui Dani

      18 miliarde euro are .De unde ? De la poporul roman. Crin Antonescu cand nu matura la patriciu in curte da comunicate gen Gica Trombon. Patria este in pericol tocmai ca au jefuit-o PNL-isti .Acuma stau la o parte si cobesc.
    • +2 (4 voturi)    
      ce trist esti (Marţi, 11 mai 2010, 12:55)

      sandri [anonim] i-a raspuns lui Dani

      din nefericire nu intelegi nimic, si si mai trist e ca majoritatea gandec ca tine. nu se prezinta pt ca nu au idei, toti dau din gura dar n-a venit nici pnl-ul nici psd-ul cu o solutie coerenta. la asta nu te mai gandesti. zii tu alternativa pt iesirea din criza. sau nici tu nu stii dar mai bine e sa spui c d kkt e totul in loc sa propui solutii
    • -5 (5 voturi)    
      De acord (Marţi, 11 mai 2010, 13:53)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Dani

      Si eu sunt de acord cu ea. Ce ma distreaza este valul de comentarii starnit pe acest site de oranjisti. Astia si cand vor muri de foame o sa urle. Site de sclavi.
      E unu mai jos de zice de deficitul lasat de Tariceanu de 65 miliarde. Bubuie omu' de inteligenta oranjista. Iti dai seama cati neuroni are? Ca el multi altii pe aici.
  • +13 (17 voturi)    
    esti penibil (Marţi, 11 mai 2010, 9:56)

    Aisa [anonim]

    Esti penibil.......Singura ta preocupare este ura anti Basescu....nu ti-ai pus intrebarea ... poate oamenii astia chiar nu au ce sa fac... nu sunt pro Basescu .. dar trebuie sa ne gandim .. probabil ca nu au ce sa faca.. sant sigura ca numanui nu-i convine sa ia asemea masuri cand este presedinte ... dar probabil s-a ajuns in situatia in care chiar nu au alta solutie
  • +19 (25 voturi)    
    asta nu stie altceva? (Marţi, 11 mai 2010, 10:03)

    StefanAlin [utilizator]

    Ceva constructiv? discutii, contrapropuneri, alte variante, ceva, orice nu stie dom' Antonescu? sau stie doar sa fie Gica-contra?
    Opozitie nu inseamna sa te pui contra la orice idee, ci sa prezinti ALTERNATIVE si sa le sustii in Parlament si in presa...
    Slabuta prestatie politica...parerea mea...
  • -9 (17 voturi)    
    BRAVO PNL (Marţi, 11 mai 2010, 10:06)

    Walter [anonim]

    Eu, ca votant PNL, am pierdut. Insa respect decizia majoritatii, care la auzul Iliescului si a mineriadelor, a ales sa ii prelungeasca cu inca cinci ani mandatul lui Zeus.

    PDL a fost in alianta cu PNL - nu a fost bine. PDL a fost in alianta cu PSD - nu a fost bine. Inseamna ca cei de la PDL, sub indrumarea lui Zeus cred ferm ca pot gestiona probleme tarii, intr-un mod profesionist.

    Trebuie sa ii lasam sa se desfasoare, sa ne arate ce stiu mai bine sa faca. Eu ca perdant la alegeri, trebuie sa tac, sa indur, sa sper ca poate peste 4 ani voi avea din nou sansa sa imi spun parerea. Dar ce ne facem cu cei care l-au ales in nov. 2009? Inseamna ca, cei care l-au mandatat (in baza experientei "pozitive" intre 2004-2009) au fost multumiti si, nu cum sa imi explic inconstienta lor, l-au ales din nou.

    PNL trebuie sa RESPECTE doua vointe: 1. vointa poporului - aceea de a investi cu incredere PDL-ul si 2. vointa partidului ales - acela de a alege ei drumul si "strategiile" lor.
    • +1 (1 vot)    
      Walter! (Marţi, 11 mai 2010, 13:10)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Walter

      Nu cumva si Roman ? Cand pe seceta dai foc si mai acuzi pompierii ca nu au apa frizeaza atitudinea unui CK-ist inrait.DDD
  • +9 (15 voturi)    
    interpretare (Marţi, 11 mai 2010, 10:07)

    Popestiidinvale [utilizator]

    ...PNL nu va vota... care imparte romanii in cetateni de rangul unu si doi... imi suna a discurs de stanga sau mi se pare ??
  • +6 (8 voturi)    
    Cu astfel de refuzuri PNL va dispare! (Marţi, 11 mai 2010, 10:27)

    Simplucetatean51 [anonim]

    Neparticiparea la discutiile pentru aplicarea unor solutii liberale de iesire din criza a PNL-ului, partid aflat in opozitie, dilueaza si mai mult imaginea lui in perceptia marelui public. Orgoliile nu isi mai au rostul in aceste momente. Veniti cu solutii concrete si constructive la realizarea consensului national prin participarea la dezbateri. Amintiti-va si recunoasteti sincer ca si politicienii PNL si-au adus "aportul" la problemele financiare de azi. Electoratul va tine seama de comportamentul Dvs. neparticipativ, orgolios si neconstructiv la urmatoarele alegeri!
  • +21 (27 voturi)    
    si contra-planul lui? (Marţi, 11 mai 2010, 10:51)

    Radu [anonim]

    Bun, nu merge. Dar ce VARIANTA ALTERNATIVA are el? Ca sa-l iei pe nu in brate nu-i suficient, e doar copilaresc.
    • -9 (15 voturi)    
      Alternativa (Marţi, 11 mai 2010, 11:06)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Nu este la putere si nici nu e campanie ca sa propuna ceva. Orice ar propune n-ar fi ascultat de nimeni. Ciuruitorul e prea destept sa asculte de cineva. Dovada unde ne-a dus.
      Foarte bine fac ca-i dau cu flit. Sa se descurce, e singur la guvernare. Acum cine e de vina ca nu poate face treaba, Opozitia? Huooo.
      • +1 (1 vot)    
        A!!! Uitasem. (Marţi, 11 mai 2010, 13:07)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        El nici macar nu-si da cu parerea. Pentru ca nu stie care e subiectul. Ii spunem noi: in parte e jaful facut de ei in 4 ani prin angajari (PSD ne lasase cu 800000 de bugetari) si cheltuirea banilor din privatizari prin deturnare!
    • 0 (2 voturi)    
      Varianta cu sclavi si moguli (Marţi, 11 mai 2010, 11:26)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Radu

      adica angajatii muncesc la moguli pentru a le inmulti cele 18 miliarde de euro din bancile elvetiene.

      Basescu in schimb ce varianta are?. Daca actualul guvern nu atrage investitiile in economie, salarille vor scadea si taxele vor creste pe viitor. Cum i-ar putea determina guvernul pe cei cu bani sa investeasca in economia romaneasca?
      • +1 (1 vot)    
        Daca. (Marţi, 11 mai 2010, 13:13)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        @ Daca nu se gasesc rapid solutii de redresare a economiei actualele masuri devin preambul la o sinucidere anuntata, in direct ,televizata. DDD
    • +1 (1 vot)    
      Si inca o data ! (Marţi, 11 mai 2010, 13:11)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      @ Sa o faca si mai lata! DDD
  • +12 (14 voturi)    
    Intalnire (Marţi, 11 mai 2010, 10:52)

    Liberal Nord [anonim]

    Sa se duca si sa discute ...
    • -7 (13 voturi)    
      Pai ar tb sa citesti toata explicatia PNL (Marţi, 11 mai 2010, 11:06)

      Liberalul [anonim] i-a raspuns lui Liberal Nord

      Cei de la hotnews nu au scris tot! Antonescu a spus ca nu i se pare normal ca la intalnira cu sindicatele, patronatele si opozitia, partidele sa aiba dreptul la un SINGUR membru. A spus ca in conditiile impuse de Basescu ptr intalnire este clar ca nu se doreste dialogul si nu are rost sa participe! Citeste toata declaratia si apoi pronuntate!
      • +3 (7 voturi)    
        Zau? (Marţi, 11 mai 2010, 11:22)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Liberalul

        Si "explicatia" PNL ti se pare ca e normala, acceptabila? Nici vorba. Pai si cati sa se duca acolo? Vrei ca intalnirea sa fie un haos absolut? Organizatorul intalnirii stabileste conditiile. Nu esti de acord cu ele nu te duci. Insa acest palavragiu intotdeauna gaseste motive sa nu se duca... Motivele reale sunt insa simple. Individul este un incompetent absolut. A dovedit ca nu se pricepe la nimic altceva decat la gargara in toata "cariera" lui politica. Ca de cea profesionala ar fi chiar inconfortabil pentru acest fuhrer in miniatura ca sa-i reamintim. Nu?

        P.S. Mai invata gramatica! "Pronuntate" se scrie "pronunta-te"!!!!! In conditiile astea, iata, nu ma mira deloc cam ce fel de sustinatori agramati au "liberalii"....
  • +3 (5 voturi)    
    un fas care face galagie (Marţi, 11 mai 2010, 10:52)

    yellowdog [utilizator]

    poate ca romanii in clipele astea grele asteapta de la "alesi" sa vina cu solutii concrete, nu cu gargara si rafuieli politice, poate ca oamenii chiar sunt disperati dar din pacate suntem prizonierii unui sistem in care trebuie sa alegem "democratic" niste nulitati si incompetenti ca tine crinule sa ne reprezinte...daca erai profesoras de istorie, si nu marioneta lu' patriciu, ce mai veneai la discutii, ca de te scotea saracia din casa, dar asa belfereshti pe banii altora mica jigodie...
    • 0 (0 voturi)    
      democratic (Marţi, 11 mai 2010, 17:36)

      PNL [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

      Pai Crin nu te reprezinta pe tine, mai portocala!

      Crin a fost ales presedintele PNL pentru ca nu face figuratie in teatrul ieftin, pentru populime, al lui basescu.

      Democratia asta este: Basecu a "castigat" alegerile pt ca poporul l-a dorit presedinte, iar pe boc, udrea, videanu in guvern.

      Tu chiar crezi ca "se discuta / se cauta solutii" la cotroceni?

      Portocalii sa-si asume responsabilitatea, nu sa zica apoi ca sindicatele sau psd nu i-au consultat bine!
  • +16 (20 voturi)    
    Din pacate (Marţi, 11 mai 2010, 10:54)

    englezu [utilizator]

    Nu are solutii.
  • +11 (13 voturi)    
    asa (Marţi, 11 mai 2010, 10:55)

    bonyes [anonim]

    ca vacarul pe sat.

    mai interesant era sa participe, dar asa fac tot timpul, mascaricii astia. stau acasa si fac gura mare.
    sa puna mina, ca mare parte din dezastru vine de la PNL si PSD, de la tariceanu cel smecher.
  • +12 (14 voturi)    
    mi se pare normal (Marţi, 11 mai 2010, 10:57)

    cet23 [anonim]

    Mi se pare normal sa nu se duca Antonescu. Acolo se discuta treburi serioase, nu despre ultima moda in coafura. Si nu va fi nici clubul obsedatilor de Basescu acolo. Deci, Antonescu nu are ce cauta la Cotroceni (ca si invitat zic, caci ca si presedinte, nu mai povestesc!).
  • +8 (12 voturi)    
    Antonescu, politicianul fara tara (Marţi, 11 mai 2010, 10:57)

    valexandru [anonim]

    mai taci!
  • +11 (15 voturi)    
    Crin e un tomberon gol care suna (Marţi, 11 mai 2010, 10:59)

    liberal adevarat [utilizator]

    Isterizatul asta de Crin nu vede dincolo de mailurile de la Patriciu. Este absolut incredibil ca au fost oameni care au votat cu el. si mai sunt.
  • +10 (14 voturi)    
    sabotaj (Marţi, 11 mai 2010, 10:59)

    DANUTA [anonim]

    Rusine voua PNL-istilor, aveti o atitudine infantila si sabotoare totodata; Nu va ganditi decat la voi si la buzunarele voastre nu si la tara. Pe scurt: daca nu a iesit cum ati vrut, va luati jucariile si plecati. Asta nu e o atitudine constructiva. RUSINE
  • +7 (11 voturi)    
    crin, nu asculta ce spune stapanul patriciu (Marţi, 11 mai 2010, 11:01)

    nenea [anonim]

    ca sa sustii o idee, trebuie sa fii prezent la razboi, nu doar sa stai in fotoliu si sa te lauzi cu lasitatea ta. e usor sa vorbesti prostii, asa cum faci tu, si sa nu faci nimic. du-te la intalnire, spune-ti punctul de vedere. fa ceva, daca vrei sa demonstrezi ca ai putere. problema este alta. atat timp cat pe voi (PNL), actionarii, nu va intereseaza ce se scade din fondurile de salarii, pensii, nici nu va intereseaza sa participati la discutii. de fapt, va bucura ca a fost scos la sacrificat salariatul ordinar. evident, daca basescu (si alti dobitoci din alte partide) sustineau taierea salariilor barosane de buget, atunci sigur te duceai bataios acolo
  • +5 (9 voturi)    
    pai cum sa se duca? (Marţi, 11 mai 2010, 11:03)

    cinic [anonim]

    si sa sustina acolo idei care in totala CONTRAZICERE cu ce spune Patriciu (care vrea sa concedieze 600 000 bugetari)?
    • 0 (0 voturi)    
      A zis Patriciu 4 din 5 (Marţi, 11 mai 2010, 13:18)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui cinic

      trebuie concediati! Deci mai multi.
  • +10 (14 voturi)    
    Uau (Marţi, 11 mai 2010, 11:05)

    zizi_m [utilizator]

    ce tragedie ... Nu se duce Crin la discutii, maaare pierdere

    :))
  • +10 (16 voturi)    
    cu coada intre picioare (Marţi, 11 mai 2010, 11:05)

    zippo [anonim]

    mai antonescule, daca tot va bateti cu pumnii in piept ca programul asta este impotriva romanilor, de ce nu te duci tu acolo sa ii dati solutii lui traienica ?

    numai gura e de voi....dar sa faceti ceva concret... nimic, latrati aiurea sa va auda presa si atat....

    opozitie avem din parti, cu oameni de 2 lei...care isi au si ei interesele lor...sa nu cumva sa le creasca impozitul pe profit la firemele care le detin....

    idioti si nesimtiti....toata clasa politica
  • +9 (15 voturi)    
    Sunteti ocupati sa va uitati la filme porno? (Marţi, 11 mai 2010, 11:10)

    dan [anonim]

    Sunteti ocupati sa va uitati la filme porno?
  • +13 (19 voturi)    
    Demagogie de 2 bani (Marţi, 11 mai 2010, 11:12)

    Lucian [anonim]

    Cum pot masurile de austeritate sa RUINEZE o tara mah liberalu' lu' Peste? Din contra, pomenile pe care le-ati tot dat voi gramada cot la cot cu PSD pot sa o faca!
  • +13 (19 voturi)    
    s-a ofilit crinul (Marţi, 11 mai 2010, 11:12)

    bugsy [anonim]

    crin anonescu nu intelege nimic din ce se intampla in jurul lui. de fapt, nu a inteles niciodata.
    pentru marionete altcineva gandeste!
  • +11 (17 voturi)    
    chiulangiul... (Marţi, 11 mai 2010, 11:13)

    mar [anonim]

    nu se dezminte!!
    Are o asa apasare pentru Romania si romani ca-l doare la bascheti!!
    Sau poate actioneaza asa pentru ca nu-i plac cifrele si statisticile conform propriei declaratii.
    Oricum in propria viziune este o casta superioara, iar noi plebeea suntem negrii pe plantatia lui si a PNL&PSD!!!
    Pai in octombrie/noiembrie au trantit guverne, in perioada guvernarii PNL au dat cu var pe visterie, oare unde vor sa ajungem???
  • +9 (11 voturi)    
    normal... (Marţi, 11 mai 2010, 11:14)

    un oarecare [utilizator]

    ...cand treaba se impute...stai deoparte ... arata cu degetu...si nu fa nimic. la final te bagi in seama. Vorba multa...saracia omului. patetici au ajuns liberalii....
  • -5 (7 voturi)    
    Solutii (Marţi, 11 mai 2010, 11:20)

    OVE [anonim]

    Vreti solutii portocalelor?
    Taiati Prima Casa, Programul Rabla, Casa la tara si alte programe inutile pe care se arunca 3 miliarde de Euro pe an exact cat se economiseste taind veniturile la milioane de amarati.
    Taiati salarile si pensiile nesimtite ale "anumitor bugetari" si mai economisiti 3 miliarde de euro.
    Intr-un cuvant faceti un suc de portocale. Storciti-va.
  • +4 (6 voturi)    
    eu (Marţi, 11 mai 2010, 11:25)

    hahahah [anonim]

    eu cred CA Crin a inteles gresit semnificatia expresiei "partid de opozitie"

    nu inseamna sa te opui la orice zice PDL.. adica daca pdl zice alb, ei zic negru, daca pdl zice apa, ei zic foc... si tot asa mai departe.

    daca esti in opozitie ca si partid parlamentar, mai vii si cu solutii, dar nu din alea la misto pe care le latrati la antene sau irealitatea...

    dar asa.. fara doctrina, fara idelogie, fara oameni calificati, fara initiative.. FARA cap...
  • +5 (7 voturi)    
    Solutia amnistiei fiscale (Marţi, 11 mai 2010, 11:25)

    XtrO [utilizator]

    Domnule Antonescu, pe aceasta cale as vrea sa va pun o intrebare care tine de logica PNL privind iesirea din criza (domnul Patriciu e liberal, nu-i asa?), chiar daca e oarecum off-topic: In emanatiile filosofico-economice ale distinsului domn Patriciu, acesta propunea ca una din masurile anticriza, amnistia fiscala. Ce as vrea eu sa stiu, aceasta amnistie se refera cumva si la datoria Petromidia de 600,000,000 EUR (sper ca nu am gresit zerourile) scadenta anul acesta, indiferent de instrumentul financiar pe care il presupune ? Va multumesc pentru raspunsul clar si limpede pe care sunt convins ca mi-l veti da.
  • +6 (8 voturi)    
    Ciudatu' clasei (politice) (Marţi, 11 mai 2010, 11:27)

    vlad [anonim]

    Am un coleg la birou care daca nu esti de acord cu ideile sale (majoritatea aberante) se supara, nu e in stare de discutii si te uraste pe termen lung.

    Asa e si ciudatu' asta. Numai ca el nu are nici o idee, doar se supara pe ale altora (pe toate)Impresia mea e ca isi taie procentul de sub picioare cu iesirile astea populiste.

    Si inca ceva: ce-i cu exprimarile astea gen: "ofensiva impotriva romanilor", "a doua nationalizare", "genocid social" (asta e de la Ponta, parca)? Ma scuzati, dar maimutoii astia sunt cel putin penibili.
  • +5 (7 voturi)    
    din nou, zero-barat (Marţi, 11 mai 2010, 11:31)

    A Dandanache [utilizator]

    Khan-tonescu tine mortis sa arate (a cita oara deja?) ca este o nulitate in materie de politica. Nu va lasati prostiti de motivele invocate. Nu merge fiindca stie bine ca nu are nimic de spus, nimic de propus. Ca acolo nu e ca in studiourile TV unde isi face Crin veacul si unde tot ce are de facut este sa mormaie, da asa e, la intrebarile "moderatorilor" de genul: Dl. Anotnescu, nu este asa ca ca nu e bine.....
  • +6 (8 voturi)    
    Va lipsi si de la intalnirea cu electoratul (Marţi, 11 mai 2010, 11:34)

    CezarN [anonim]

    Tare mi-e teama ca, luandu-l pe NU in brate, PNL va rata si intalnirea cu electoratul din 2012.

    Daca PDL se misca repede si taie coada cainelui dintr-o lovitura, sanse mari sunt ca pana in 2012 situatia economica sa se imbunatateasca iar faptul ca a fost lasat singur in aceasta perioada sa-l puna in pozitia de a capitaliza electoral iesirea din criza.

    Cu acest discurs, PNL are doar de pierdut. Nu va atrage nimic din electoratul PSD(care mai curand se va radicaliza in jurul lui Vadim), iar oamenii din clasa medie nu pot aprecia un vesnic Gica-contra, demagog si chiulangiu, care nu s-a implicat in politica decat la nivel de suete si tolcsouri, refuzand posturi de raspundere chiar atunci cand partidul sau era la putere.
    • +1 (1 vot)    
      Salvarea Crinului! (Marţi, 11 mai 2010, 13:21)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      @ Era sa lipseasca la propria sa nastere.DDD
  • -7 (9 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 11 mai 2010, 11:44)

    Antiportocaliu [anonim]

    Basescu si gasca lui sa-si asume raspunderea dezastrului in care au adus tara.
    Din pacate este doar inceputul.
    Da' nu mai au mult portocalii ....
  • +4 (6 voturi)    
    nesimtit (Marţi, 11 mai 2010, 12:26)

    anonim [anonim]

    antonescu este mai nesimtit pe zi ce trece.pnl -ul nu se intilnea numai cu basescu,se intailnea si cu sindicatele si cu patronatele ,erau toti acolo,dar ei(pnl)nu au o alterntiva la solutia gasita de basescu.ce sa faca antonescu?el e profesor de istorie ,el vorbeste despre trecut si prezent,nu are o viziune a viitorului.a ajuuns in fruntea partiduui cu ajutorul lui patriciu si e papusa lui.chiar mi-e mila de pnl-istii care mai au uun gram de demnitate.sa va fie rusine domnule antonescu.
  • +2 (2 voturi)    
    ...... (Marţi, 11 mai 2010, 14:01)

    miky [anonim]

    Si de ce nu ma mira, de fiecare data cand e o lege importanta care trebuie sa treaca in parlament opozitia lipseste, si va mai mirati de ce lucrurile merg atat de prost in Romania, pai cum sa mearga altfel daca uni trag in dreapta alti trag in stanga...si tot asa , ma mir cat o sa mai tina"ata".
  • +2 (2 voturi)    
    proverb romanesc (Marţi, 11 mai 2010, 14:29)

    k7 [utilizator]

    " Prostul nu e prost destul pana nu e si fudul. ".... acum se vede unitatea la romanii (parlament)
  • +2 (2 voturi)    
    antonescu (Marţi, 11 mai 2010, 14:36)

    camelia [anonim]

    pai chiar ma gandeam ce-ar fi sa nu participe antonescu la discutii?
    distinsul domn e prea obosit si apoi de... nu trebuie sa-si schimbe tocmai acum porecla de chiulangiu sef.
    tara arde si el face pe moralistul. halal clasa politica si ce fraieri sumtem noi ca votam hienele astea parvenite.
    • 0 (0 voturi)    
      jaful romanului cu legea ( HG 90/2008 ) (Marţi, 11 mai 2010, 15:06)

      costi [anonim] i-a raspuns lui camelia

      Domnule Presedinte ANTONESCU , sunt un parinte care dupa 35 de ani de munca cinstita in aceasta tara sunt pus intr-o situatie neplacuta , deoarece nu pot sa-i asigur juniorului care a terminat o facultate si nu a renuntat din patriotism sa plece din tara , o locuinta decenta.
      Aceasta situatie se datoreaza in primul rind unei HG nr. 90 / 2008 care in capitolul II / anexa 2 – art.8 afirma : finantatorul unui bloc de locuinte isi recupereaza investitia in alimentarea cu energie electrica ( de ordinul sutelor de mii de lei ) prin vinzarea APARTAMENTELOR, deci eu cumparator imprumut de la banca cu dobinda corespunzatoare si 10 – 15 % din investitie conform contractului cu operatorul de distributie din zona ( act oficial si juridic delimitarea de gestiune se face la borne iesire contor ) intra in gestiunea OD gratis.
      Exemplu concret : banca imi da 60.000 euro cu dobinda de 5 % rezulta 63. 000 euro din care 6.300 – 9450 euro , operatorul de distributie primeste in gestiune GRATIS.
      Va rog sa-mi raspundeti la o singura intrebare :- in ce tara din lume o societate comerciala cu capital de stat sau mixt ( stat – privat ) cum este ELECTRICA beneficiaza de o lege pentru a-si marii capitalul social cu banii investiti de catre cetateni ( in bransamente sau racorduri ) fata de oricare alta societate comerciala din tara
      – daca aceasta HG se va modifica, imaginativa caci costul unui apartament ar scadea cu cel putin 10 – 15 % , iar preturile la toate produsele s-ar micsora deoarece intreprinzatorul nu mai este nevoit sa-si recupereze investia cu instalatia electrica pe care in final o preda gratis distribuitorului din zona.
      /////(editat de HotNews.ro)
  • +2 (2 voturi)    
    PNL (Marţi, 11 mai 2010, 15:46)

    doru [anonim]

    Antonescu scufunda tot mai adinc PNL.I mi aduve aminte de istoria PNT ului,acest imfatuat nevricos ,fara trei neuroni activi,compromite partidul.
    Sa fie toti PNL istii atit de prosti sa nu realizeze in ce vagauna ii cantoneza lacheul patriciului?
  • +1 (1 vot)    
    Crin (Marţi, 11 mai 2010, 18:09)

    Radu [anonim]

    Du-te Crinule,du-te....!!!! Poate la greci ai sa faci fata cu prostiile din capul tau ! Sau du-te in Bangladesh la vanatoare de serpi ! Fa orice numai pleaca,sa nu te mai vedem !!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version