Victor Ponta: PSD nu participa la intalnirea cu Traian Basescu, nu suntem de acord cu actiunea de genocid social si de distrugere a Romaniei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 10 mai 2010, 13:07 Actualitate | Politic

PSD nu va participa, marti, la intalnirea propusa de seful statului cu reprezentantii sindicatelor, patronatelor, Presedintiei si partidelor parlamentare. "Ne declaram total impotriva masurilor de reducere a salariilor si a pensiilor, exista si puteau fi aplicate alte masuri. Nu vom participa la intalnirea cu Traian Basescu, nu putem gira niste masuri cu care nu suntem de acord", a afirmat liderul PSD, Victor Ponta.

"Am propus Guvernului o scrisoare ce contine un set de 10 masuri economice pe care speram sa le ia in discutie. Sunt masuri care pot fi puse in practica, daca exista vointa politica. Miercuri vom avea Comitetul executiv, in care vom pune la punct un plan de masuri economice pe care le vom propune Guvernului si vom decide si data depunerii motiunii de cenzura", a anuntat Victor Ponta.

Printre masurile propuse de PSD ca alternativa la reducerea salariilor si a pensiilor se numara profesionalizarea aparatului de colectare a taxelor si lupta cu evaziunea fiscala.

"Tot miercuri vom decide si un calendar de proteste impotriva actiunii Guvernului de genocid social si de distrugere a Romaniei, mergand pana la greva generala", a adaugat Victor Ponta. 


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

1080 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    Salvarea (Luni, 10 mai 2010, 12:13)

    xolv [anonim]

    Pai alternativa ar fi sa amanetam viitorul Romaniei, asa cum s-a intamplat de 20 de ani incoace. Sa salvam electoratul PSD!
    • +16 (16 voturi)    
      pensiile...nesimtite... (Luni, 10 mai 2010, 14:08)

      ghita [anonim] i-a raspuns lui xolv

      poate tov. procuror Ponta isi aduce aminte cum se schimba legea pensiilor functie de interesele celor ce ieseau la pensie...si chiar si d-ul Constantinescu..ca in perioada lui s-a dat o "lege" ca ieseai la pensie cu pensia mai mare decit salarul ..,(dar a functionat doar citeva luni..pentru cine trebuie si ..restulcare a fost pe faza...). Cine a dat lege de pensionare cu venitul pe ultimele sase luni ?? de-au iesit judecatorii si ...multi altii (mari..si clientela..) cu pensii cat casa???, daca ar fi fost o chestie unitara din '90 pina acum poate erau si pensiile mai echilibrate....nu ca acum...
    • +10 (10 voturi)    
      Ponta a uitat (Luni, 10 mai 2010, 14:44)

      Miron Cosma [anonim] i-a raspuns lui xolv

      Lumea a uitat ca Ponta a fost seful corpului de control a lui Adrian Nastase.In aceasta calitate nu a reusit niciodata sa rezolve problemele din economia sau firmele apartinand statului.Nu ca nu ar fi fost ,dar omul era trimis doar sa faca baubau ,ca sa prezinte la partid directori rebeli care nu mai dadeau spaga.
  • +21 (23 voturi)    
    minunat (Luni, 10 mai 2010, 12:18)

    un oarecare [utilizator]

    social democratii inteleg prin opozitie o continua campanie electorala. marirea pensiilor a fost mereu sloganul lor din 90 pana in prezent realitate. Ce solutii propune PSD-ul?
    Ce intelege dansul prin "profesionalizarea aparatului de colectare a taxelor si lupta cu evaziunea fiscala" ? mai multi bugetari?
    si eventaul un nou imprumut ca sa avem ce plati.
    Cand o sa inteleaga neo comunistii ca un stat nu este alcatuit din bugetari si pensionari poate o sa ii privesc a;tfel...sau nici atunci.
    Si incitarea la greve si prosteste ar fi un dezastru in perioada asta. Dar ce ii pasa PSD-ului. Daca nu e la putere... duca`se naibii tot si toate. Daca ciolan nu e ... sa nu fie nimic atunci.
    In loc sa veniti cu solutii, voi va ganditi cum puteti incita prostimea sa iasa in strada sa va serveasca voua interesele chiar daca agraveaza situatia in care ne aflam.
    • -11 (11 voturi)    
      Doamne, cata "simplitate'! (Luni, 10 mai 2010, 13:28)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

      Ai idee cat este evaziunea fiscala? Se pare ca 1 miliard de E doar pe tigari si alcool. Sau acte taxe nu se platesc?

      Ei, daca cineva ar vrea acesti bani, i-ar lua! Si se pare ca ei se iau, dar direct de partid.

      Apropo, tu cum definesti statul?
  • +16 (16 voturi)    
    Papitoi de cafenea (Luni, 10 mai 2010, 12:30)

    Ioan [anonim]

    Eu am un motiv in plus sa sa desconsider aceasta clasa politica caragieleasca.
    Mie mi se pare normal, barbateste sa iti sustii si sa iti argumentezi un puct de vedere. In loc ca acest papitoi de opereta sa se duca la Cotroceni, cu argumente, cu un discurs pe care sa il poti cita apoi, prefera sa isi petreaca timpul prin talk-show-uri de doi lei.
    Are ocazia sa ii spuna lui Base&Co ce gandeste si ce vrea PSD-ul si el prefera sa sa vina impreuna cu "ziaristii" sa comenteze CE A SPUS Base.
    Politica de carciuma satului.
  • +14 (14 voturi)    
    Genocid social si distrugerea Romaniei?! (Luni, 10 mai 2010, 12:53)

    Rescatorul [anonim]

    Corect, Romania, dupa 20 de ani de "democratiesi capitalism original", este o tara saracita si inapoiata. Sa vedem cine este marele vinovat.
    1990-1996 - Romania condusa de PDSR/PSD
    1996-2000 - Romania cu guvern CDR este condusa tot de PSD, prin oamenii sai infiltrati si tinuti pe posturi in zonele de decizie si executie, care au blocat toate initiativele reale.
    2000 - 2004 - guvernul PSD al lui Nastase, un mic reviriment datorita masurilor luate de Mugur Isarescu.
    2006 - 2008, guvernul liberal al lui Tariceanu este domninat de PSD care ii impune politicile si masurile, transaformadu-l intr-un guvern de stanga.
    2009 - PSD in coalitie cu PDL.
    Deci, din 20 de ani, PSD a condus si dominat Romania timp de 17 ani. Atunci, cine ste vinovat de genocid social si distrugere a Romaniei? Daca avti memoria scurta, va priveste. Dar noi nu uitam!
    • 0 (0 voturi)    
      aha, adica PD = cea mai ramas din PDSR (Marţi, 11 mai 2010, 18:28)

      PD-SR-leul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      iar Basescu in 1989 era nomenclaturist, director in ministerul transporturilor lui Ceausescu.
      In 2004 Basescu i-a spus lui Nastase: "ce ghinion pe poporul roman ca trebuie sa aleaga intre 2 comunisti" (dar ce noroc formidabil pentru PD si famiglia Basecu & Elena)
      Acum inteleg: PD-ul e un fel de PSD mai flamand si mai manelist
  • +7 (7 voturi)    
    de stanga? (Luni, 10 mai 2010, 13:16)

    curios [anonim]

    mie mi-se pare ca cele 10 masuri ale PSD sunt de DREAPTA!
  • +18 (20 voturi)    
    Amintesteti Ponta (Luni, 10 mai 2010, 13:18)

    Dorin [anonim]

    ca genocidul si distrugerea economiei romanesti a fost facuta sistematic,organizat si premeditat de PSD. Iliescu stie tot .Intreabal pe el.
    • -13 (13 voturi)    
      Hmm,, (Luni, 10 mai 2010, 13:30)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      iar o luati de la `48? Iar cu Iliescu? Dar de Basescu , Boc, Blaga, Nutzi etc ati auzit?


      Si, apropo, cat conteaza opinia politica a unui analfabet?
      In clasa a2a am invatat ca se scrie:
      aminteste-ti
      intreaba-l


      Sa fii oranj, mai merge, dar sa fii oranj si analfabet, e cam mult!
      • +8 (12 voturi)    
        da ma postacule (Luni, 10 mai 2010, 14:01)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        au distrus tara nutzi si boc in citeva luni cit pdsrnl-ul lui ilicescu, nascase si tzopaila, voicu si vanghelie, tzaraceanu si guzganian in douazeci de ani.
        Ai dreptate. Si acum poti sa te duci la casierie la voiciorescu si apoi la farmacie dupa medicamente, ca ai mare nevoie. Daca nu, macar ceva etnobotanic tot ajuta.
        Multa sanatate !
      • +13 (13 voturi)    
        Si tu acum mai Cristi... (Luni, 10 mai 2010, 14:02)

        mass [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        De ce incerci sa ma convingi ca memoria colectiva a poporului roman e asa, de vreo 2 ani. De ce sa-i uitam pe cei din urma care au pus umarul la runinarea societatii romanesti pe motiv ca actualii fac cel mai mult rau?
        Daca tot vreti dreptate, pai sa se faca nene asa cum trebuie, luati toti si bagati la cazan nu doar astia care nu au iesit cum ati vrut voi astia mai roshiori.
        Cum adica "iar cu Iliescu?" ? Ce te miri? Da! Iar cu el si cu puii lui flamanzi crescuti sub aripi protectoare.
      • +13 (13 voturi)    
        Imi pare rau ca trebuie sa-ti comunic (Luni, 10 mai 2010, 14:03)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Majoritatea analfabetilor sunt cei ce voteaza cu PSD alias pdsr. Si au si un exponent de marca in conducerea partidului, Vanghelie care este. Asta in primul rand. In al doilea rand stuatia actuala, orice ai spune, are cauza si pseudoprivatizarile din anii '90. Iar atinci stim cu totii cine era la conducere, desi acum fac pe "mortu'n papusoi"
        • 0 (0 voturi)    
          analfabet (Marţi, 11 mai 2010, 18:07)

          Pitzi Ridzi [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          Analfabetii modesti, batrinii bunici de la tara inca mai voteaza cu PSD...
          Analfabetii mai tineri, cu fitze, pupincuristii proaspeti, care se cred destepti pamantului, anticomunisti facuti in 2009..., voteaza cu EBA si Udrea.
      • +11 (11 voturi)    
        Asa e! (Luni, 10 mai 2010, 14:07)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Dar sa fii analfabet si rosu, e... membru marcant, nu?
        Este goagãl, gagãl, nu?
        Bravo tie, invatatule!
      • +6 (6 voturi)    
        Asa e! (Luni, 10 mai 2010, 14:07)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Dar sa fii analfabet si rosu, e... membru marcant, nu?
        Este goagãl, gagãl, nu?
        Bravo tie, invatatule!
      • 0 (0 voturi)    
        Da' ca sef de PNL? (Marţi, 11 mai 2010, 20:19)

        eugeni [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Prouf' de istorie care vorbeste de armada pe uscat, incurca fascismul cu nazismul si zice seviciuri in loc de servicii, ce are. Astea se invata in clasa 4 si poti sa le aprofundezi daca ramai repetent :)

        Grupa din PDL ,susamintita, are tot radacini PSD, in parte. (Nuti daca nu ma insel a fost PNL)

        Ce deosebeste PDL de PNL este ca are sansele cele mai mari sa se reformeze. Dupa aceea este PSD. PNL va pierde elecoratul de dreapta, din pacate, si se va pierde in istorie daca va continua in acelasi fel. (Da' stiu ca nu iti place istoria asa ca ma opresc)

        PS. Cine nu isi cunoaste istoria este condamnat sa o repete.
  • +16 (16 voturi)    
    Mda (Luni, 10 mai 2010, 13:19)

    ion [anonim]

    "Am propus Guvernului o scrisoare ce contine un set de 10 masuri economic"
    Pai domnu Ponta situatia nu este destul de grava incat sa va mai calcati pe mandrie si sa mergeti la consultari macar sa vorbiti despre acele 10 masuri propuse de PSD? Asa imi si imaginezi cum Ponta a trimis un mail la guvern si cc pe Basescu si zice ca el si-a facut datoria, de vina sunt ceilalti.
    Pe de alta parte care sunt acele 10 masuri? Sa vedem si noi care ii solutia miraculoasa a PSD.
    Guvernul da tot mai mult dovada de incompetenta si lipsa de vointa politica in a face ceva cu adevarat util, dar nici opozitie nu ii mai breaza cu nimic.
    • -7 (7 voturi)    
      Pai da (Luni, 10 mai 2010, 13:32)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui ion

      Ei propun guvernului si guvernul hotaraste daca acepta sau nu vreo masura. Evident, sunt prea batosi si supusi lui Base ca sa accepte ceva de la PSD.

      Desi, n-au avut greata sa guverneze impreuna, ba chiar alianta PD-PSD era "visul lui Basescu"!
      • -10 (10 voturi)    
        Imaginea completa (Luni, 10 mai 2010, 13:01)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Decembrie 2008: Alianta PD-PSD este "visul lui Basescu"

        Noiembrie 2009: Basescu: Nu votati Geoana ca se intorc comunistii din PSD.

        Cat de trepanat sa fii sa nu iti dai seama de manipulare?

        Decembrie 2008: Basescu: Criza va ocoli Romania.
        Noiembrie 2009: Basescu: Se pare ca am iesit din recesiune. PIB-ul pe Septembrie e mai mare decat cel pe August.
        Mai 2010: Basescu: Politicienii ar trebui sa nu mai minta poporul in timpul campaniilor electorale.

        Sesizati ironia?
  • +11 (11 voturi)    
    Iaca cine vorbeste ! (Luni, 10 mai 2010, 13:23)

    Valeriu [anonim]

    Victor Ponta,ai uitat sa spui ca tu esti procuror,iar in timpul guvernarii Nastase erai seful corpului de control al primului ministru si,dupa controalele efectuate puneati imediat batista pe tambal .Toti politicienii sunteti niste ordinari .
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta a fost ministru sau casca gura? (Luni, 10 mai 2010, 13:23)

    A Dandanache [utilizator]

    Din cite stiu Ponta a facut parte din guvern pina prin octombrie 2009. In perioada 2006-2008, PSD a facut efectiv politica guvernului Tariceanu prin santaj. Ce i-a oprit in tot acest timp sa propuna aceste "faimoase" 10 solutii? Si daca Ponta crede ca sint asa de bune aceste masuri, crede ca asa se promoveaza cel mai bine, prin absenta?
  • +11 (11 voturi)    
    astia, adica pdsr (Luni, 10 mai 2010, 13:24)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ai zice ca-s cretini, daca n-ar fi de fapt criminali.
    Mostenirea pcr-ista se vede la fiecare miscare.
    Minciuna, jaful si crima sint principalele coordonate ale existentei lor.
  • +10 (10 voturi)    
    politica de stanga (Luni, 10 mai 2010, 13:30)

    mary [anonim]

    Cred , ca situatia grea in care se afla astazi Romania are o legatura directa cu politica de stanga a ultimilor 20 de ani si anume: daca guvernele indiferent cum se considera ele, de dreapta sau de stanga, ar fi crescut pensiile si salariile bugetarilor tinand seama de performantele economiei (adica sa nu consumam mai mult decat producem) si nu de considerente electorale, ce se intampla acum , nu s-ar fi intamplat. Asa ca nu inteleg mania proletara a dlui Ponta. Care este solutia domniei sale ? Sa continuam in acelasi fel, considerand ca romanul voteaza pe cel ce da mai mult. Cu ce consecinte ? Decamdata, nefiind la guvernare si nefiind platit pentru asta nu il intereseaza. Cu adevarat politica de stanga de Dambovita.
  • +5 (5 voturi)    
    Uimeste-ma (Luni, 10 mai 2010, 13:30)

    Ceasca [utilizator]

    si in fiecare zi.
  • +12 (12 voturi)    
    soricelul (Luni, 10 mai 2010, 13:35)

    laur [anonim]

    Mda.....aseara l-am vazut pe soricelul fricos PONTA chemat la raport la Antena 3 , mustruluit si instruit cu ce tb sa faca de catre sefii lui ,adica GADEA si CIUTACU. Mai penibil nici ca se putea.Se poate chema asta om politic ??? N-are nici pe sfert ouale lui Base. Ii spunea Gadea si Ciutacu ca trebuie sa provoace greve sangeroase, sa shimbe cu forta guvernul (cu cine oare???), iar el isi lua notite .Sa nu fiti de acord cu nimic, sa nu va intalniti cu presedintele Romaniei----doar asta stiti, partid de rahat
  • +10 (10 voturi)    
    PSD: autorii morali (Luni, 10 mai 2010, 13:36)

    sak [anonim]

    Isaac Newton avea o teorie: pentru fiecare acţiune există o reacţiune egală şi opusă. PSd sunt autorii morali ai situatiei actuale. Nu stiu de cat tupeu si nepasare este nevoie ca sa te ridici acum cu pretentii. Cei care lucram in sistemul privat nu avem o umbrela deasupra capului, ci ne adaptam la mediul concurential care exista pe piata muncii. daca vor sa traiasca altfel cei care incurajeaza institutiile goigantice ale statului, le propun sa-si faca o Romanie doar a lor! Noi traim in Romania reala, unde primesti dupa cum performezi si accepti si anumite ajustari in fucntie de situatia macroeconomica.
  • +10 (10 voturi)    
    jos psd (Luni, 10 mai 2010, 14:16)

    lmn [anonim]

    lasati psd sa piara pe limba lui, ei si pnl nu sint buni decit la dat guverne jos si la condus o tara in mod haotic si clientelar.
  • -3 (7 voturi)    
    MASURI ANTICRIZA (Luni, 10 mai 2010, 14:18)

    Claudiu [anonim]

    - sa traiasca si Presedintele, Parlamentul si Guvernul cu 200 - 300 euro/luna, ca si majoritatea poporului roman;
    - sa renunte la masini de lux si sa mearga in Dacii sau chiar in bibiclete;
    - sa doarma parlamentarii in hoteluri de 2** sau maxim 3*** in Bucuresti, in camere duble;
    - sa schimbe toate becurile din cladirea Parlamentului si Institutiile de Stat cu becuri de consum redus;
    - sa reduca cu 25-30% aparatul administrativ de stat.

    La sfarsit sa tragem linea si sa calculam: veti vedea cate milioane de euro anual se vor economisii!!!
  • +3 (3 voturi)    
    rupti de realitate!! (Luni, 10 mai 2010, 15:24)

    Dr Marutza [anonim]

    Ce simplu e sa dai din gura si sa faci valuri, dar de facut sa nu faci NIMIC! Astia parca traiesc sub un clopot de sticla, nu vad si n-aud ce se petrece in toata lumea! Restructurari, concedieri, masuri drastice si nepopulare de refacere a fondurilor, catastrofe financiare provocate de unii si platite de altii etc
    Si Ponta striga "genocid social!" Liderii sindicali ameninta cu greve, ca ei traiesc in Burkina Fasso, nu in Romania! Lux exorbitant si inutil la Casa parlamentarilor care ard gazul de pomana! Laptopuri scumpe, platite de amarati, ca sa aiba ei cu ce sa se joace in timpul lalaielor de la tribuna!
    Masurile promovate acum sunt -desigur - nepopulare, dar absolut necesare! Tara sta pe muchie de cutit si ponta striga in pustie! Treziti-va, ca va paste soarta Greciei!
    • 0 (0 voturi)    
      realitatea (Marţi, 11 mai 2010, 18:53)

      rupti in fund [anonim] i-a raspuns lui Dr Marutza

      Masurile sunt in primul rand ilegale.
      Se fura bani de la poporul fraier pentru a intra in buzunarele puterii actuale.
      Cheltuielile si comisioanele nu s-au redus, ba chiar au crescut
      ...deci tu nu stii in ce realitate traiesti.

      Tu crezi ca "discutiile" de la cotroceni se fac pentru a oferii solutii pentru criza?
      Sunt doar un pretext de a arunca vina pe celelalte partide. Daca ar merge la discutii s-ar face responsabile de furtul famigliei lui basecu, iar daca nu merg ...sunt acuzete de postaci ca nu aduc "solutii". :))

      Oare cat trebe sa fii de prost sa nu vezi strategia portocalie?

      Basescu a spus foarte clar: PD poate sa aleaga sa scoata tara din criza daca opreste jaful clientelar ...si sa guverneze si-n 2012.
      PD are deja suficienti bani (planul de 1 miliard euro realizat) ca sa poata fura alegerile.

      Basescu oricum ramane presedinte pana in 2014 si e deja aranjat. Singura lui grija e sa iasa PD-ul ca sa ne-o lase pe Nutzi presedinte cu EBA prim ministru.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Luni, 10 mai 2010, 18:04)

    Keanutza [anonim]

    Tu si cu Crinutz aveti un tupeu fantastic. Cred ca ar trebui sa iesim in strada ca si grecii, sa dam cu voi de pereti, cu voi si cu membrii partidelor voastre, ca sa nu mai fiti ANTI tot ce tine de tara asta. Daca nu sunteti la putere voi, sunteti anti tot. Nu va convine nimic. Ne-am saturat de voi. Nu mai e timp pentru mofturi. Acceptati odata ca au trecut alegerile si nu ati castigat si gata.
    • 0 (0 voturi)    
      ..draga nutzi (Marţi, 11 mai 2010, 19:14)

      Evaghelion [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

      Daca tu vrei sa lingi pe cineva, eu nu sunt ANTI.

      Basescu a fost votat pe bune de miile de cetatezi parizieni,
      deci Crin, om corect, este PENTRU Basescu:
      il lasa sa conduca dictatorial pentru ca romanii asta au ales. Il merita!

      N-aven nevoie de discutii cu PNL si PSD, decat eventual, ca sa putem da vina pe ei.
      Noi suntem poporul fanatic PRO-Tara, PRO-Criza, PRO-Boc si PRO-Basescu, portocaliu pana la moartea de foame!
  • 0 (0 voturi)    
    "Radulescu ma numesc" (Luni, 10 mai 2010, 20:21)

    Radulescu [anonim]

    Daca acest guvern este genocid social cum afirma Victor Poanta atunci guvernul Vacaroiu si Nastase cum a mai fost? Si ma refer la distrugerea sistemului de irigatii, vinzarea multor fabrici pe nimic ,etc.
    Intradevar in timpul guvernarii Nastase Victor Poanta facea parte din corpul de control al guvernului.
    Intr-o zi a fost trimis la Turnu Magurele sa cerceteze niste abuzuri.
    Ca prin farmec domnul Poanta nu a gasit nimic cu toate ca presa avea o gramada de articole in acest sens.
    Probabil ca-si uitase ochelarii acasa.
    Este greu sa-l definesc pe Victor Ponta nu ca nu ma pricep dar mi-e scarba.
    L-am auzit ca facea referire la Ceausescu.
    Poate cei ce l-au invatat despre epoca Ceausescu au uitat sa-i spuna ca cei ce delapidau o suma mai mare de 100.000 lei adica in jur de 10.000 $ erau executati.
    Vezi tipul ala care fabrica vin sintetic ( Stefanescu )
    Cand a explodat naveta spatiala in anii 80 cei de la NASA nu au cautat un vinovat , pentru ca era foarte usor sa dai vina pe cineva ci au luptat sa inlature pe viitor cauza care a produs explozia.
    Apropo daca domnia sa are niste masuri anticriza si zice ca le-a prezentat guvernului ar fi bine sa le faca publice pentru ca sa stim si noi cei din linia intai.
    Fara nicio stima.
  • 0 (0 voturi)    
    Un fleac ! (Luni, 10 mai 2010, 20:26)

    Puiu [anonim]

    Ne-a ciuruit Baselu!
    • 0 (0 voturi)    
      nuuu... ne-a ciuruit nemunca unora si mana intinsa (Luni, 10 mai 2010, 20:55)

      mar [anonim] i-a raspuns lui Puiu

      Din pacate unii - mai slab de inger ca sa folososc un eufemism dupa 1990 au ales sa-si ia sufletul in batista si sa porneasca o mica afacere, altii mai smecheri au ales sa se faca bugetari. Si uite asa ca un zmeu, bugetarimea a crescut, iar prapaditul de privat a inceput sa duca in spate nu unul nu doi ci o armata de smecheri. In Romania ultimilo 20 de ani s-au ars etape... Numai cate masini de lux de ultima generatie zburda in Bucuresti si nu numai. Sau cate iahturi sunt in Romania
      Din pacate aceasta buba plina de puroi a crapat, mai criza, mai una, mai alta...
      Concluzia ne-am ciuruit singuri pentru ca am votat dupa 1990 o armata de neispraviti.
      Si inca ceva, ce se intampla daca astazi era presedinte nevertebratul de Gioana iar Voicu&Co erau in guvern??
      Asa de bine de rau, mai impinsi mai scuturati vor reforma statul, iar daca nu este posibil vom ajunge negrii pe plantatie.
      • 0 (0 voturi)    
        ...i-am fi vazut pe basecu, udrea, videanu... (Marţi, 11 mai 2010, 18:58)

        ebba [anonim] i-a raspuns lui mar

        ...la inchisoare.
        Asta a fost motivul pentru care beselu & stolojan & valeriu stoica au dorit infiintarea unui partid de "dreapta" - partidul unic - ca sa nu mai alterneze "comunistii" ceilalti la putere.
  • 0 (0 voturi)    
    vaai de capul vostru! (Marţi, 11 mai 2010, 12:14)

    ene [anonim]

    vai de capul vostru de oficios al lui basescu si a tuturor romanilor care sunt in tara..uitati unde ne-au adus astia si pe aici numai papitoi si postaci ai pd-l! eu cred ca trebui sa fii tampit ca sa fii de acord cu masurile astea si pe de alta parte sa inghiti in sec auzind ca ei totusi si-au facut in ultimele trei luni de zile achizitii de masini si laptopuri in valoare de 3 milioane de euro!!!! in conditiile in care noi avem impuumut la fmi de miliarde de euro.. idoti..asta o spun cu toata sinceritatea..si cei de la putere si cei care sunt de acord..


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version