Sever Voinescu: Se impune o schimbare serioasa in Cabinetul Boc. Un guvern care nu are alte solutii decat majorarea taxelor trebuie schimbat

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 5 mai 2010, 11:26 Actualitate | Politic

Sever Voinescu
Foto: Rompres
Deputatul PDL Sever Voinescu afirma ca a sosit "ceasul schimbarii" pentru Guvernul Emil Boc: "Credem ca un guvern care nu mai are alte solutii decit cresterea taxelor trebuie schimbat cu altul care are si alte solutii", scrie fostul purtator de cuvant al lui Traian Basescu in campania pentru prezidentiale, pe blogul lui, avertizand ca o majorare de taxe acum "ar ucide si putina viata care mai palpita in economia" privata.

Sever Voinescu critica dur atitudinea Cabinetului Boc in ceea ce priveste dezbaterea legata de majorarea taxelor si a impozitelor si acuza executivul ca "fata cu aceste vesti" "reactioneaza cand sibilinic, cand contradictoriu".

"De citeva zile circula zvonul majorarii taxelor. Pe la colturi, economisti depasiti de situatie si politicieni depasiti de propriile raspunderi soptesc exasperati: ”nu e alta solutie!”", spune el, adaugand ca "simte" ca se pregateste o aruncare a vinovatiei pe umerii FMI.

"Trebuie sa o spun limpede: din discutiile pe care le-am avut in ultimele zile cu multi dintre colegii mei de partid, o asemenea masura NU are sustinatori in PDL. Credem ca o majorare de taxe acum ar ucide si putina viata care mai palpita in economia noastra privata", subliniaza Sever Voinescu.

Principalele critici aduse de Sever Voinescu Guvernului Emil Boc:
  • In plina criza, guvernul a reusit in foarte mica masura sa restringa cheltuielile publice, sa protejeze initiativa privata si sa foloseasca eficient resursele europene
  • Acestea erau marile examene ale guvernului. Nu le-a trecut.
"Guvernarea se dovedeste a fi din ce in ce mai grea. Poate ca nu putem mai mult. Poate ca nu putem mai bine. Poate ca nimeni altcineva nu ar fi putut mai mult si mai bine. Dar nu mai putem continua asa. Nu stiu daca e ceasul al 11-lea sau al 12-lea, dar e ceasul schimbarii", spune el.

Sever Voinescu considera ca PDL, "partidul schimbarii, partidul votat de oameni pentru a schimba", face acum exact ceea ce a imputat adversarilor sai politici.

"Aceasta criza economica a dovedit dureros neputintele unei intregi generatii politice. Cred ca responsabilitatea politica pentru ceea ce sufera Romania acum apartine tuturor: PDL, PSD, PNL, UDMR. Fireste, vina se poate doza. Poate ca unii sint mai vinovati decit altii. Dar toti impreuna, conducerile tuturor acestor partide, poarta raspunderea suferintelor de azi ale romanilor", argumenteaza el.

Deputatul pledeaza din nou pentru o schimbare profunda in PDL, care trebuie sa devina capabil sa "produca singur, in cadru perfect statutar si democratic, o alternativa": "Trebuie sa arate ca este partidul proiectului lui Traian Basescu si nu partidul deconcentratelor. Trebuie sa arate ca este un mare partid si nu o masina de strins voturi la soroc".

"Cred ca se impune o schimbare serioasa in echipa de guvernare. Si cred ca PDL trebuie sa se reconfigureze gindindu-se la alegerile din 2012 si nu gindindu-se la multumirea ”gascutelor”. Ceasul acestor schimbari a venit", incheie el.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

3112 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    Suntem intr-adevar intr-o situatie critica (Miercuri, 5 mai 2010, 10:45)

    ap [anonim]

    Care insa nu se potae pune in totalitatea pe seama Guvernului sau pe nepriceperea unor ministri. La urma urmei criza l-ar fi afectat si pe premierul propus de PSD. Si pe oricare altul de fapt...
    • 0 (10 voturi)    
      Normal, dar... (Miercuri, 5 mai 2010, 13:38)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui ap

      Problema e cum gestionezi situatia, intelegi? Iar Guvernul asta o gestioneaza foarte prost...exact cum nu trebuie.
      Nu stiu cum ar fi gestionat-o altele pt ca nu sunt in situatia de a face-o....insa in cazul Guvernului Boc situatia e cam clara.
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Miercuri, 5 mai 2010, 10:46)

    miha [anonim]

    Problema se pune in a fi realist si in a analiza putin evenimentele din ultimul timp. Iar daca ai avea bunavointa sa faci asta, ti-ai da seama ca masuri nepopulare nu s-au luat, ca se actioneaza la fel ca in orice alta tara afectata de criza si ca a demite un premier sau un ministru doar de dragul de a mai calma un pic spiritele in randul opiniei publice este nici mai mult nici mai putin decat O MARE PROSTIE!
    • +4 (4 voturi)    
      Masuri nepopulare trebuie luate (Miercuri, 5 mai 2010, 12:58)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui miha

      adica masuri care duc la scaderea nivelului de trai. Logic ar fi sa-l lasam pe Boc sa ia aceste masuri dupa care, odata implementate masurile, poate fi schimbat.
  • -8 (8 voturi)    
    Vorbeste ciob de oala sparta (Miercuri, 5 mai 2010, 10:47)

    Anonim [anonim]

    Tarane, nu tu erai cu impozitarea averilor ?
    Acu's acri stugurii , cand baga altii impozite, ai ?!?
    E greu in post negru, de foame, vorbesti in dodii.

    Foameaaaaaaaaaa.
  • +1 (5 voturi)    
    subscriu (Miercuri, 5 mai 2010, 10:47)

    Dita [anonim]

    la ideea titlului...jos cu guvernul asta incompetent
  • +9 (9 voturi)    
    corect (Miercuri, 5 mai 2010, 10:52)

    alexandru [anonim]

    Surprinzator , insa corect. O crestere a taxelor acum inseamna ingroparea posibilitatilor iesirii din criza. Inversul este de dorit - deja greseli de anul trecut se repercuteaza astazi asupra economiei - vezi taxa forfetara. Fara o economie bazata pe antreprenoriat si CREATIVITATE, Romania merge spre prapastie si risca sa devina o "gaura neagra" in sensul propriu, astronomic al cuvantului: o entitate care absoarbe tot si nu da nimic in schimb.
  • +10 (10 voturi)    
    Din pacate (Miercuri, 5 mai 2010, 11:41)

    gelu [anonim]

    Are dreptate.Guvernul Boc nu a facut decat sa o ia pe urma inaintasilor si sa hraneasca gasculitele.Chiar cu sacrificiul politic si cu sacrificiul ideei ptr care am luptat toti alegatorii.O noua Romanie. Ei ne o dau tot pe aia veche .A lui Iliescu si Nastase ,a lui Tariceanu , a gastilor care paraziteaza bugetul si a "marilor "oameni de afaceri romani care au facut bani pe spinarea bugetului nestiind altceva . Avem exemplul Greciei .Ei au ajuns in situatia de faliment al statului tot din cauza parazaitarii bugetului si a evaziunii marilor afaceristi cu firme offshore.Profitul la offshore ,paguba in tara . Halal politicieni ,halal patriotism.
  • -2 (4 voturi)    
    Corectitudine (Miercuri, 5 mai 2010, 11:44)

    Cetateanu. [utilizator]

    Corect , dar numai vorbe nu cred ca se vor impune si faptele pana cand oameni nu se vor satura de scandal si spectacol ci vor dori o guvernare treptata pas cu pas. Degeaba il schimb pe Boc daca aduci unul mai putin pregatit sau la acelasi nivel . Cred ca daca se vor mari taxele se va impune si o noua revolutie. Numai ca acum e mai rau ca pe timpul lui Ceausescu , acum te impusca direct fara ordine.
  • -1 (3 voturi)    
    sublim (Miercuri, 5 mai 2010, 11:45)

    titirica [utilizator]

    dar de ce nu ii critica si pe cei care au sustinut acest cabinet, adica au crezut in el, deci au avut aceleasi convingeri. Prin urmare, sunt la fel....

    ma refer aici la Sever Voinescu, Basescu, etc...
    acum de vina probabil este o entitate abstracta care nu il lasa pe basescu sa isi faca treaba....
  • +10 (10 voturi)    
    remaniere (Miercuri, 5 mai 2010, 11:56)

    mihai [anonim]

    Am votat PDL dar daca acest guvern nu are curaj sa reduca masa bugetarilor, sa taie toate cheltuielile care nu sunt strict necesare, sa treaca legea pensiilor si a salarizarii unice si sa opreasca hemoragia risipirii banilor publici, atunci nu are drept de existenta. Sa fie schimbat incepand cu primul ministru, care este om de buna credinta, dar slab. Basescu sa aduca un guvern de tehnicieni competenti care sa conduca tara pana cand se va repune pe picioare. Altfel, debandada va continua si vom ajunge la bancruta.
    • 0 (4 voturi)    
      asta e genial... (Miercuri, 5 mai 2010, 15:16)

      titirica [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      sa auzi pe cineva ca a votat PDL dar nu ii place situatia demostreaza o naivitate excesiva, ca sa nu zic un cuvanr cenzurat....

      dar cine avea impresia ca PDL are alti oameni pe care sa ii puna in guvern??? chiar nu intelege nimeni ca astia atat pot, sunt foarte limitati si mai mult nu ii duce capul... asta e, multi de acolo sunt retarzi
  • +6 (6 voturi)    
    pdl (Miercuri, 5 mai 2010, 12:00)

    ana [anonim]

    are perfecta dreptate sever voinescu, pdl pina acum a aratat ca nu-i cu nimic mai bun decit cei pe care ii critica. traian basescu a facut cea mai mare greseala numindul tot pe boc prim ministru. multi ministrii din acest cabinet nu au ce cauta acolo. ar trebui sa se mobilizeze si sa faca ceva sa iesim naibii din criza asta o data.
  • +4 (4 voturi)    
    Da ! (Miercuri, 5 mai 2010, 12:00)

    bgd [utilizator]

    Sever Voinescu din PDL. Tare. Deci guvernul asta e atat de prost incat colegii de partid nu se mai pot abtine sa nu vorbeasca.
    Are perfecta dreptate...si nu cred ca mai este nimic de adaugat.
    • +3 (7 voturi)    
      Sunt foarte curios, (Miercuri, 5 mai 2010, 13:05)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui bgd

      daca ai fi spus acelasi lucru despre un guvern penele?
      Atunci, cu siguranta, ai fi luat in calcul nuante, pareri, sau ai fi spus ca toate cele sunt doar opinii ale pidilicilor de la hotnews.
      Fii, te rog, corect si analizeaza echidistant.
      Se vede de la o posta ca esti anti!
      Nu inteleg, dupa ce spui ca ti/au facut, de ce esti pro-penele?
      Si eu sunt anti-putere, dar nu cu rea vointa.
      • +1 (3 voturi)    
        Da cum. (Miercuri, 5 mai 2010, 14:50)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui domino63

        Cand sunt direct afecatat de masurile luate de guvern (afectat intr-un mod negativ), putin imi pasa ce culoare are guvernul, intelegi?
        Bugetul tarii e plin de gauri prin care se scurg o multime de bani, iar guvernul in loc sa le astupe...incearca sa stranga si mai multi de la populatie pt a echilibra cat de cat pierderile.
        Cred ca sunt cat se poate de echidistant. Ma vezi undeva sustinand ca PNL-ul ar fi facut treaba mai buna? Nu cred, pt ca n-am cum sa spun asa ceva, indiferent de preferintele mele politice.
        Pro-PNL voi fi tot timpul insa asta nu inseamna ca sunt de acord cu actuala conducere. Personal cred ca sub Antonescu PNL-ul va ajunge jos, jos tare...plus ca nu are ce cauta acolo in frunte. El nu e liberal. El e un socialist, chiar comunist as zice, cu discursuri liberale. N-ai vazut cum au facut alegerile in partid?
        Nu stiu daca stii cat de greu e sa te impui intr-un partid, chiar si la un nivel mai mic, daca incerci sa fii corect si cinstit. E aproape imposibil.
        Eu nu sunt anti-putere. Eu vreau sa se faca treaba. Nu mar deranja nici PSD-ul daca as sti ca fac treaba si ca o ducem TOTI bine.
  • 0 (0 voturi)    
    Buna dimineata "domnilor" (Miercuri, 5 mai 2010, 12:02)

    tuxy [anonim]

    Se stia asta de acum un an ca se va ajunge in situatia asta. Oricum eram in rahat pana la genunchi. A trebuit sa ne ajunga pana la gat sau in dreptul nasului sa ne dam seama.

    Iara alta jocuri de politichie în ograda taranilor. S-ar putea sa avem poate prea putin specialisti care nu sunt doar pe hartie.
  • -2 (2 voturi)    
    CE SPUNE VOINESCU? (Miercuri, 5 mai 2010, 12:04)

    db [anonim]

    ca partidul trebuie sa arate ca este partidul proiectului lui Basescu si nu al deconcentratelor? Pai, chiar asa si e! Cum e turcul si pistolul! Deconcentratele vin bonus - ce semeni aia culegi! Insa este si o masina de strans voturi la soroc, si nu un partid mare!
  • +1 (3 voturi)    
    Incompetenti (Miercuri, 5 mai 2010, 12:05)

    george [anonim]

    Pana mai ieri eram un sustinator al lui Basescu dar acum a gresit GRAV, GRAV de tot prin impunerea lui Boc dupa ce a fost demis.

    Va da apa la moara si pe buna dreptate opozitiei care vor zice simplu: Noi am incercat sa schimbam guvernul am reusit sa il dam jos dar Basescu a pus din nou acelasi guvern.

    Pe bune acum, nu mai ai cum sa o dai la intors guvernul asta este icompentent si trebuie schimbat.
  • +4 (4 voturi)    
    Oare (Miercuri, 5 mai 2010, 12:09)

    mircea [anonim]

    E usor sa faci politica nestiind economie dar ,e cert,economia nu are nevoie de politic ca sa se dezvolte.Nu cred ca guvernul Boc are doar solutia cresterii taxelor.A mai incercat: reducerea bugetarilor ,niste masuri timide de relansare a creditarii,citeva incercari de a incuraja mici intreprinzatori,reasezarea salariilor din sectorul bugetar,corelarea pensiilor in functie de contributivitate etc.Parte dintre ele au avut finalitate si cea mai mare parte au esuat.Motivele politicul asta pacatos de la noi caruia ii trebuie timp de gindire ,acordul tuturor,luarea deciziilor si aprobarea lor.Toate la un loc mijloace de taraganare,discutii contra si decizii functie de interes.Ne-am cam saturat.Toti au solutii cind nu sint la guvernare.
  • +1 (3 voturi)    
    Asa... (Miercuri, 5 mai 2010, 12:09)

    House [anonim]

    Si pe cat punem pariu ca Boc ramane prim ministru si tot noi o sa platim taxele marite? Frumos spus, dar sunt doar vorbe.
  • +2 (2 voturi)    
    parere (Miercuri, 5 mai 2010, 12:17)

    Ion [anonim]

    Bravo,dar sa se si intimple treaba asta , si cit de repede !
  • -2 (4 voturi)    
    demisia (Miercuri, 5 mai 2010, 12:19)

    adolf [anonim]

    Eu cred ca, in premiera in tara noastra draga, trebuie sa-si dea demisia presedintele(basescu, adica), iar toti cei care cu vehementa scarboasa l-au sustinut si facut presedinte (voinescu, etc.) sa se calugareasca!
    Scuza ca alternativa era mai rea nu tine, pentru ca simtim cum sunt astia .
    • -2 (2 voturi)    
      TICHIUTELE DE LA VARF !! (Miercuri, 5 mai 2010, 13:04)

      anton [anonim] i-a raspuns lui adolf

      Da, de acord, toate tichiutele de la varf ....cu dl. Basescu si Voinescu cu tot cu comunitatea lor, sa ne lase in pace !!!
  • +2 (2 voturi)    
    opozitie (Miercuri, 5 mai 2010, 12:21)

    adrian [anonim]

    Poate ca acesta este momentul in care cei din PDL cu mintea limpede si cu reputatie curata ar trebui sa se impuna. Faceti ceva ! Se vorbeste despre o remaniere la toamna. E cam tarziu. Strangeti randurile si impuneti-va punctele de vedere. Emil Boc este depasit de situatie la fel si multi dintre ministrii lui. E o lancezeala generalizata cauzata probabil si de lipsa unei opozitii coerente. Domnii de la PSD si PNL (din pacate) nu reusesc sa scape de obsesia Traian Basescu. La 2 -3 cuvinte aduc aminte de presedinte. Domnilor Traian Basescu este presedinte. Gata! Incetati ! Alegerile s-au terminat. Va place sau nu tara asta are un presedinte dar are si locuitori care cred ca vor sa auda altceva de la voi. Sever Voinescu, Cristian Preda, Monica Macovei sau Raluca Turcan fac o mai puternica opozitie decat opozitia in sine. Este un paradox la care s-a ajuns din cauza isteriei generalizate fata de persoana presedintelui. Un presedinte care prin mesajele date guvernului devine si el un opozant al puterii. Victor Ponta este inexistent, Crin Antonescu a intrat intr-un con de umbra in timp ce randurile independentilor din parlament se ingroasa usor usor. Criza asa cum spune Sever Voinescu este a tuturor. Si toti ar trebui sa faca ceva ca aceasta criza sa o ia pe o panta descendenta.
    • -2 (2 voturi)    
      DACA NICI ACUM N-AI INTELES (Miercuri, 5 mai 2010, 13:26)

      db [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ca adevaratul conducator al guvernului este Basescu, e grav! S-a scapat si dna Udrea, mai deunazi - cand a spus ca daca zice consilierul lui Basescu ca urmeaza remaniere, ca el stie mai bine! Cat despre aia cu mintea limpede si cu reputatie curata din PDL - vorbesti de maicutele de la manastire, probabil? Arata-mi unul si-l mananc!
  • +3 (3 voturi)    
    absolut de acord (Miercuri, 5 mai 2010, 12:24)

    A Dandanache [utilizator]

    Toate guvernele de pina acum au avut o singura grija: Marirea bazei electorale prin umflarea sectorului bugetar si n-spe mii de taxe ca sa suporte acest aparat birocratic de taiat frunza la ciini dar aducatori de voturi. Cu rezultatul final previzibil: falimentul statutului. Daca guvernul Boc se apuca de marit taxe in sperante pastrarii acestui sector votant bugetar se inseala amarnic. Umflatul taxelor acum i-ar lovi pe toti si isi vor pierde toate bazele de potentiali votanti. Daca lasa in schimb taxele in pace si reduc cheltuielile din sectorul bugetar vor pierde acest sector la vot, dar e singura lor sansa sa pastreze niste voturi de la sectorul ne-bugetar.
  • +1 (1 vot)    
    de acord (Miercuri, 5 mai 2010, 12:25)

    george [anonim]

    a trecut un an si guvernul nu a luat nici o masura din cele angajate cu FMI; bugetarii sunt toti gramada pe posturi, pensiile nesimtite sunt platite, sporurile de intors din concediu la fel. Cred ca este vorba de o gena defecta in acest neam..gena hotiei si noncompetentei!
    Berceanu anunta cu nonsalanta ca nu se va face niciun km de autostrada in acest an..daca nu e in stare , foarte bine, sa plece si sa vina altcineva, poate are alte solutii!
    Suntem in ceasul al 13-lea!!!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Regimul Bsescu are reflexe inverse!!! (Miercuri, 5 mai 2010, 12:34)

    Defrisatul [anonim]

    In timp ce 120 000 de firme sunt dizolvate ,guvernul mareste numarul functionarilor publici cu 20 000 Cu ce se ocupa acesti lipitori de afise electorale PDL? Se verifica si indruma intre ei? Apropo de partidul deconcentratelor: Cred ca numirea directorului economic(o meserie si nu o functie politica) la Romsilva Salaj nu are egal !! In locul unei economiste cu stiinta de carte si cu o vechime de 25 ani in institutie a fost UNSA o...vinzatoare de la o pompa de benzina Petrom ,care habar n-are ce e un bilat contabil ,un cont etc Ca PDL nu are limite in numirile de potocalii se stie! Surprinde acceptul din partea activistilor de partid fara calificare profesionala de a accepta niste posturi de mare raspundere Daca padurile Romaniei ajung pe mana unor astfel de specimene atunci nu mai trebuie sa mire pe nimeni situatia in care a ajuns tara!!
  • +1 (1 vot)    
    ratiunea unei guvernari (Miercuri, 5 mai 2010, 12:44)

    Patrascu [anonim]

    Ratiunea de a guverna consta in a gestiona viata unui popor cat mai just si in favoarea bunastarii tuturor
    oamenilor.Cei care au acumulat incorect averi, fara a suferi nicio rigoare a legii sunt la putere, in opozite, sau prosperi oameni de afaceri. Neputinta guvernelor de a realiza un echilibru economic, se bazeaza pe
    interferenta celor potenti cu politicul,interesul national, fiind doar clamat demagogic. Pana cand,justitia nu va functiona,pana cand nu vor fi adusi banii din paradisurile fiscale si nu se vor recupera banii din privatizarile frauduloase, Romania va fi tara faradelegii si a haosului.
    • -1 (1 vot)    
      sa fie roman?? (Miercuri, 5 mai 2010, 14:16)

      toma [anonim] i-a raspuns lui Patrascu

      Da dle Patrascu dar pt. asta Sever Voinescu, Traian Basescu, Traian Ungureanu etc ar trebui sa fie romani !!!
  • -2 (2 voturi)    
    Graieste Zeus! (Miercuri, 5 mai 2010, 12:49)

    Piciu' [anonim]

    Portavocea lui Basescu pune degetul pe rana. De undeva de deasupra clasei politice, nu-i asa? ca el e in alta liga, vorbeste Voinescu de penibilii care conduc tara. Pai nu stapanul tau l-a numit pe incompetentul Boc PM? Sau in Decembrie nu era criza? Nu gasca voastra e lipitoare la bugetul Romaniei? Sau mai e de supt si platit polite pentru realegerea lui Zeus. Platiti propria incompetenta, ar trebuie alegeri anticipate, nu sa ne trimita Zeus o noua echipa de profesionsiti si sa se certe in parlament pana la iarna cand poate nu va mai exista economie in Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    De acord!!! (Miercuri, 5 mai 2010, 12:52)

    Andi [anonim]

    Absolut de acord !!!
  • -1 (1 vot)    
    pentru ,,EI" Romania este plan secundar !! (Miercuri, 5 mai 2010, 14:12)

    ezechel [anonim]

    Trebuie sa stiti ca pe linie de grup, comunitate, Sever Voinescu este seful dlui. Basescu !
    Pt. ,,ei" (Sever Voinescu, Traian Ungureanu, Traian Basescu, Petre Roman etc )Romania este pe planul doi pe primul plan se afla comunitatea !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    povesti intru viitor (Miercuri, 5 mai 2010, 18:57)

    cetatean [anonim]

    Ca situatia este asa cum este, noi astia de jos o vedem mai clar decat domnul deputat. Ca tara se poate conduce dupa indicatii pretioase, stand picior peste picior in scaunul din Parlament, eu unul nu cred. Apropo, domnule Voinescu, de ce nu mai reiterati obsesiva dumneavoastra idee ca membrii guvernului sa fie neaparat persoane care s-au afirmat politic in PDL ?
  • 0 (0 voturi)    
    remaniere (Miercuri, 5 mai 2010, 21:45)

    vasile [anonim]

    daca nu se misca repede o vor lua in goarna cat de curand.Basescu vad ca s-a retras parca nu el l-a pus pe Boc. Prim ministrul atat poate. Exista o zicala; vaca ar da lapte un sistar plin dar nu are; Boc ar vrea sa fie "bine" cu toata lumea si sa faca si treaba dura. Nu se poate. Asta-i limita lui! Vorba reclamei: a scos maxim din toate combinatiile" dupa posibilitatile lui. Concluzie; caciula-i mare pentru el si ma mir ca basescu doarme! Nu-i stilul lui
  • 0 (0 voturi)    
    domnilor si doamnelor (Joi, 6 mai 2010, 8:49)

    vladutz [anonim]

    e trist faptul ca,dupa 500 de ani,ajungem la concluzia ca din punct de v edere al gindirii economice ''la strimtoare'' am regresat in timp ce altii au progresat ''enorm si monstruos''--istoria consemneaza ca, Vlad Tepes cind a venit la domnie,intr-o perioada de saracie a taranului valah,a dat un ucaz prin care,timp de 2 ani,toti locuitorii satelor si a tirgurilor,sa fie scutiti de biruri si dari,pentru ca apoi,sa aiba de la cine si ce sa ia!si atunci,in anul de gratie 2010 si un pic,ai nostri actuali guvernanti cresc taxele!concluzia...
  • 0 (0 voturi)    
    In sfarsit..... (Joi, 6 mai 2010, 10:17)

    lili [anonim]

    In sfarsit, unul dintre oamenii marcanti ai PDL vorbeste atat de dramatic, de imperios despre SCHIMBARE. D;le Voinescu, daca pana acum nu eram deloc convinsa ca in sanul PDL as fi putut auzi ceea ce afirmati Dvs aici, va pot spune ca e o mare surpriza si inca una datatoare de SPERANTA. Ca va veni sau nu(iertati-mi lipsa de incredere, dar mai degraba eu nu cred), dar un pas important vad: apare in sanul PDL notiunea de SCHIMBARE, cea pentru care romanii l-au votat pe Dl Basescu in 2004. Dupa alegerea Dumnealui, schimbarea promisa si asteptata nu a mai avut loc si eu cred ca Dl Basescu a ratat o mare sansa, PACAT. Sper ca demersul Dvs sa aiba cat mai multi adepti in PDL. Daca nu SCHIMBAM acum, data viitoare sa nu fie prea tarziu, in jurul Romaniei sunt situatii de tot felul.
  • 0 (0 voturi)    
    daca ascultam de tine.. (Vineri, 7 mai 2010, 21:40)

    moi [anonim]

    guvernele psd trebuiau schimbate inca din 89!
    ca altceva nu am auzit la tv de al ei, si nu din an in an cum e acum, ci din saptamana in saptamana!

    ati uitat inflatia? cresterile rpeturilor? salariile de mizerie?

    pai da..daca o duceti bine!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri