Emil Constantinescu: In 1999, m-am opus ca Basescu sa fie dus "in catuse" la Parchet in "Dosarul Flota"

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 4 mai 2010, 16:31 Actualitate | Politic

Emil Constantinescu
Foto: AGERPRES
Fostul presedinte Emil Constantinescu a declarat ca in anul 1999 Traian Basescu putea fi dus "in catuse" la Parchet in "Dosarul Flota", dar ca el s-a opus, transmite Mediafax. Fostul lider de la Palatul Cotroceni a spus, intr-o emisiune difuzata luni la Antena 3, ca s-a opus arestarii considerand ca "interesul tarii inainte de integrare era sa nu se sparga coalitia de guvernare".

"In timp ce era domnul Traian Basescu ministru al Transporturilor, a inceput anchetarea sa pentru dosarul Flota. A durat foarte mult. In 1999 a fost gata prima expertiza care il punea pe primul plan ca responsabil pentru o uriasa frauda de aproape 300 de mii de euro. Exista o expertiza inaintata Parchetului General. Mi-era foarte usor, era suficient sa nu spun sa nu se intample asta ca domnul Traian Basescu sa fie adus in catuse. Eu m-am opus sa nu se faca asta, pentru ca, fiind liber parchetul, asa era normal sa se intample, deci fostul ministru al Transporturilor care apoi devenea primarul general al Capitalei sa fie adus in catuse si cu mare tam-tam pe baza unei expertize si a unei anchete de 3 ani", a spus Constantinescu.

Fostul presedinte a spus ca, in acel moment, interesul tarii inainte de integrare era sa nu se sparga coalitia de guvernare", iar Basescu era "un personaj important al unui partener foarte important de guvernare".

Constantinescu a afirmat ca "s-ar fi produs o sciziune si, atunci, problema a continuat, dar nu cu anchete, nu cu adus la DNA. Singurii care au cunoscut materialul au fost cei incriminati. Li s-a adus la cunostiinta dar fara tam-tam".

Traian Basescu a fost acuzat, de-a lungul vremii, ca a fost implicat in "disparitia" mai multor nave maritime-mineraliere de mare capacitate dupa ce mai multe persoane au derulat o  asociere frauduloasa intre CNM Petromin SA Constanta si grupul Torvald Klaveness Oslo din Norvegia, in perioada aprilie 1991 - august 2000. Basescu a fost implicat in dosar ca ministru al Transporturilor. O expertiza publicata in timpul primului mandat de presedinte al lui Basescu a aratat ca nu s-a inregistrat niciun prejudiciu pentru partea romana.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5504 vizualizari

  • +22 (22 voturi)    
    prejudiciu urias de 300K? (Marţi, 4 mai 2010, 15:37)

    el [anonim]

    in ditamai dosarul flota
    vai de noi...cum manipulam
    • +14 (20 voturi)    
      Asta e ala de zicea ca l-a invins sistemul? (Marţi, 4 mai 2010, 17:20)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui el

      Constantinesc e cea mai mare dezamagire pt mine si pentru restul romanilor care l-au votat in 1996. A fost o imensa deznadejde vazand cum individul asta ne insala orice asteptare si orice promisioune facuta in campania electorala. Va ramana in istorie ca si un looser, un presedinte-marioneta, un perdant.

      Lasand la o parte "dezvaluirea" de mai sus si cum de a binevoit ca doar acum sa deschide pliscul, ar trebui ca dupa guvernarea dezastroasa de sub mandatul sau sa mai taca naibii din gura.....
    • +13 (15 voturi)    
      Manipulare de doua parale, dar... (Marţi, 4 mai 2010, 17:21)

      judex [anonim] i-a raspuns lui el

      ...cine-i scrie partitura ? Eu cred ca scenaristii sunt cei lare l-au invins pe deceptionantul fost presedinte. Bineinteles ca este incredibila afirmatia ca el s-a opus sistemului care ulterior l-a "invins". Cred ca accentul pus pe "catuse" nu este intamplator, pentru ca Basescu a renuntat din proprie initiativa la imunitate pentru a face fata acuzatiilor, deci justitia nu a fost impuiedicate sa judece cazul. Ca sa nu minta prea transparent, ce ne spune, de fapt, tazapul este un adevar , dar prezentat in sens invers: acela ca Basescu s-a prezentat la procuratura...dar fara catuse (...omitand in mod manipulator sa spuna ca Basescu s-a prezentat in fata justitiei din proprie initiativa). Tzapul a preluat aceasta partitura veche de la un Crin Antonescu ce a devenit inccompatibil cu tema Flota din momentul in care, in timpul campaniei electorale prezidentiale, a fost pus sa citeasca rezolutia definitiva a cazului Flota (care il absolva pe Basescu), cu propria gura si la o ora de maxima audienta. Impactul creat de interventia publica a lui Constantinescu cred ca va fi limitat, pentru ca credibilitatea lui este practic nula in acest moment, fiind perceput ca o a doua voce a lui Ilici.
      • -6 (8 voturi)    
        viceversa (Marţi, 4 mai 2010, 16:51)

        polbac [anonim] i-a raspuns lui judex

        Vezi amice ca ai ametit anii 1996 cu 1999; clar , politrucule?
        • +5 (7 voturi)    
          Nu cred.... (Marţi, 4 mai 2010, 18:25)

          judex [anonim] i-a raspuns lui polbac

          1) Un Basescu acoperit de NUP in 1996, nu justifica un Basescu "in catuse" in 1999, daca te gandesti putin...Zic "daca", dar nu este obligatoriu in cazul tau...
          2) Cred ca tu "ametesti" 1999 cu 1949...totusi, nu-ti zic "ametitule", ca poate o faci intentionat...
      • -6 (8 voturi)    
        mare dreptate are judex (Marţi, 4 mai 2010, 18:21)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui judex

        tot asa o sa scape si nastase de dosare. le inchide cand ajunge la guvernare psd. si apoi o sa fie curat ca lacrima.
    • +6 (10 voturi)    
      nu are notiunea banilor!e sarac cu duhul (Marţi, 4 mai 2010, 17:33)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui el

      prostul nu e prost destul,daca nu e si fudul!
      Emilica ,bucuria copiilor ,zi asa 300 de mii de euro? pai numai tu cu copilasii tai ati furat milioane cu traficul de tigari
    • 0 (0 voturi)    
      Ce stii tu (Miercuri, 5 mai 2010, 11:07)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui el

      Vazusem recent un reportaj c u berceanu care are un apartament in Malorca parca si l-a cumparat in anii 90 cu 100k acuma face 1 mil. Banii aveau alta valoare atunci, mai ales in tara. Cat era un apart in 99.
  • +26 (30 voturi)    
    ? (Marţi, 4 mai 2010, 15:41)

    vasile [anonim]

    Deci,Constantinescu stabilea cine sa fie dus in catuse si cine nu ? Atunci sa ne spuna la cine a fost de acord sa fie dus in catuse. Eu credeam ca judecatorii stabilesc acest lucru (ma rog,pe atunci procurorii )
  • +22 (24 voturi)    
    trafic de influenta???? (Marţi, 4 mai 2010, 15:46)

    dodu [anonim]

    Alo Parchetu'
    chestia asta cum va suna --- era foarte usor, era suficient sa nu spun sa nu se intample asta ca domnul Traian Basescu sa fie adus in catuse. Eu m-am opus sa nu se faca asta, pentru ca, fiind liber parchetul, asa era normal sa se intample, deci fostul ministru al Transporturilor care apoi devenea primarul general al Capitalei sa fie adus in catuse si cu mare tam-tam pe baza unei expertize si a unei anchete de 3 ani",-- un pic de trafic de influenta? sau influentare a justitiei ?
    Dincolo de aspectul ca marturisirea vine dupa 10 ani... al simbolul echidistantei si libertatii de exprimare: A3!
  • +21 (25 voturi)    
    esec (Marţi, 4 mai 2010, 15:54)

    geo [anonim]

    Seniorul Coposu,a facut gresala vietii cand v-a propus de presedinte.Pacat ca nu v-ati ridicat la nivelul asteptarilor si indirect ati provocat colapsul din PNTcd.
    • +9 (13 voturi)    
      Consider (Marţi, 4 mai 2010, 17:20)

      mih [anonim] i-a raspuns lui geo

      remarca fff corecta
    • +7 (9 voturi)    
      subscriu (Marţi, 4 mai 2010, 18:38)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui geo

      De acord! Ma gandesc cu tristete la pretul platit in inchisori de Coposu,ca sa-l vad pe Constantinescu frate de cruce cu Iliescu.N-ati avut nici macar curajul de a condamna comunismul.Macar atat ii datorati seniorului.Iar acum veniti cu aceasta penibilitate rasuflata.Mai mult decat jenant!
  • +20 (22 voturi)    
    antena3 (Marţi, 4 mai 2010, 16:07)

    daniel85 [anonim]

    Aseara s-a intamplat sa vad stirile pe antena3 in reluare dupa ora 24.Stirista a vb in comentariu despre un prejudiciu de 3 milioane euro si apoi cand au bagat materialul video s-a spus despre o dauna de 300k euro. :) Presa din Romania este un mare rahat.
  • +14 (18 voturi)    
    Animale de casa (Marţi, 4 mai 2010, 16:09)

    Luk [anonim]

    Despre Emilica se spunea, in vremea in care era inca om, ca-i "Tap". Acuma, de cand se iubeste tare cu Bunica si Motanul, cred ca-i un altfel de vita. Proabil ceva care regurgiteaza, sta in mijlocului drumului si se balega regurgitand digitigrad si paracopitat.

    Draga emile, ma bucur ca pentru tine 300.000 euro inseamna inca, "o frauda uriasa". Asta dovedeste ca ai ramas destul de cinstit.

    Nu comentez "aducerea cu catuse la maini", vreau doar sa te intreb ce mai stii despre Bunicuta? Se simte bine?

    Sa dea Dumnezeu sa ai o viata lunga si plina de aduceri aminte! Fie sa te bantuie Seniorul Coposu pana la sfarsitul timpului!
  • +9 (13 voturi)    
    Mai las-ne si du-te prin pustii Emile... (Marţi, 4 mai 2010, 16:25)

    Ion Roata [anonim]

    In mod cert Emil Constantinescu s-a clasat intre primii 3 cei mai slabi sefi ai statului roman, de la independenta. Nu a avut nimic clar in mintea sa. Si a avut si "sansa " sa guverneze cu cel mai slab si nepriceput prim ministru, din toate timpurile Romaniei moderne, Victot Ciorbea,pe care el, de fapt, l-a numit.Eu ma mir cum acest stat nu s-a prabusit cu o asemenea incompetenta la nivelul conducerii sale. Ar trebui macar sa aiba bunul simt sa nu mai apara pe sticlele televizoarelor, indrugandu-ne tot felul de baliverne despre "proiecte" imaginare pe care le-a avut si le are. Isi inchipuie ca daca si-a prasit barba aceea a la Cuza, va ramane in istorie . A facut prea putine sau chiar nimic in timpul cat a fost prersedinte. Iar spre incheierea mandatului a aparut in mod rusinos in fata natiunii intregi pe posturile de televiziune, lamentandu-se ca fosta securitate nu i-a permis sa faca nimic, motiv pentru care a decis sa nu mai recandideze. A fost in fapt o recunoastere oficiala si publica a incompetentei sale de a indeplini functia suprema in statul roman, aceea de sef al statului.
  • -14 (30 voturi)    
    Rau ai facut (Marţi, 4 mai 2010, 16:37)

    Creator [utilizator]

    Acum poate nu eram in dezastru asta si era si el cercetat pt flota !!!
  • +19 (25 voturi)    
    In 1999 (Marţi, 4 mai 2010, 16:37)

    gelu [anonim]

    Constantinescu a intrat in contact cu o civilizatie extraterestra.Ei s-au imprietenit.Au schimbat vederi si timbre .Intretimp se privatizase tot si nu a mai avut ce sa le dea.Ei s-au suparat si au plecat spre alte planete .
  • -10 (24 voturi)    
    si urmarea o vedeti azi... (Marţi, 4 mai 2010, 16:37)

    anonim [anonim]

    ...toata tara e in dezastru
  • +21 (25 voturi)    
    ...in 1996... (Marţi, 4 mai 2010, 16:39)

    barcy_adi [anonim]

    ...am crezut in tine, da m-ai inselat, Milica.
    Sa-ti fie rusine!
  • -11 (27 voturi)    
    Pacat (Marţi, 4 mai 2010, 16:39)

    Alexandru C [utilizator]

    Mare pacat ca s-a opus.
  • +20 (26 voturi)    
    Penibil ! (Marţi, 4 mai 2010, 16:41)

    badgeo [anonim]

    Si el si eu ca l-am votat pe acest "tzap" impotent !
  • +23 (25 voturi)    
    Foarte interesant (Marţi, 4 mai 2010, 16:43)

    TB [utilizator]

    Deci "dl fost presedinte pe care incepe sa-mi fie jena ca l-am votat" recunoaste ca avea puterea sa decida cine din tara asta va fi sau nu anchetat si in ce mod - cu sau fara catuse, cu sau fara arestari preventive, etc. Si eu care l-am crezut un campion al democratiei si al notiuni de separare a puterilor in stat - cata naivitate din partea mea... :)
  • +18 (26 voturi)    
    ... (Marţi, 4 mai 2010, 16:44)

    Bogdan [anonim]

    Tapul a pierdut o buna ocazie sa taca. Daca a facut asta inseamna ca s-a implicat in treburile justitiei din postura de politician... cred ca se incrimeneaza singur! Alo, DNAul!...
    • +4 (4 voturi)    
      pentru Bogdan (Marţi, 4 mai 2010, 21:20)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Corect! Aici este vorba despre un autodenut. Nu stiu daca se prescrie mizeria lui. Oricum o ancheta a Tapului e buna. Poate il aduce cu picioarele pe pamant si inainte de a minti la Antena 3 se va gandi de 3 ori.
  • +18 (24 voturi)    
    Cat curaj? (Marţi, 4 mai 2010, 16:44)

    Adi [anonim]

    Cat curaj in declaratii are acum acest domn care a fost invins de sistem ......
  • +17 (21 voturi)    
    lauda-te , gura...... (Marţi, 4 mai 2010, 16:45)

    Dr Marutza [anonim]

    Iar iese zombi la rampa! Nu mai pregeta sa spune (acum!) cate si de toate a mai facut el cand era presedinte!! EL, marele salvator, EL cel care s-a luptat cu tenebrele, EL care....n-a facut de fapt NIMIC de seama, dar acum se-mpauneaza cu tot soiul de "binefaceri"aduse natiunii! Hai, ca ai haz dle ex!
    Ca si iliescu, nu stiti sa va traiti senectutea cu decenta ce se cuvine si va afisati ori de cate ori e sau -mai bine zis - nu e nevoie!
    Daca s-a ajuns acum aici e si datorita neputintelor de care ati dat dovada de-a lungul mandatelor voastre! V-ati trezit acum sa va aratati "voinici"!!
  • +22 (24 voturi)    
    Cum adica te-ai opus coane? (Marţi, 4 mai 2010, 16:46)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Adica legea nu trebuie aplicata la fel pentru toti si separatia puterilor in stat respectata?
    Sau care este conceptia voastra despre lege si justitie?
  • +21 (25 voturi)    
    aa (Marţi, 4 mai 2010, 16:48)

    costi [anonim]

    " sa nu spun sa nu se intample asta" .
    "eu m-am opus sa nu se faca asta"

    Halal exprimare de profesor universitar !
    In alta ordine de idei, de cind se amesteca presedintele in justitie?

    Urit sfirsit ati avut ca presedinte, urit sfirsit aveti si in viata.
    Va macina ranchiuna si ura la fel ca pe Iliescu.
    De ce nu spuneti cinstit ce v-a facut Basescu de-i purtati simbetele pe la toate televiziunile in campanie !
    Mai trist este ca sinteti profesor si cine stie ce le mai insuflati studentilor aia.
    Urat ! tare urit !
  • +11 (13 voturi)    
    Mareeee mincinos (Marţi, 4 mai 2010, 16:52)

    Marian [anonim]

    Auziti la el: "interesul tarii inainte de integrare era sa nu se sparga coalitia de guvernare".
    Integrare unde? In absolut cu spirala lui Bivolaru? Ca in ce stare era Romania in 1999 - politic, economic - nu se putea "integra" nicaieri.
    Prin aceasta declaratie Tzapul recunoaste ca si-a bagat nasul in actul de justitie. S-a mai opus si pentr arestarea nepotilor lui Diaconescu - batranu sau a traficantului nr. 1 de tigari al tarii - in persoana lui fiisu.
  • -12 (24 voturi)    
    mare pacat (Marţi, 4 mai 2010, 16:52)

    sonrisa [anonim]

    Mare pacat ca s-a opus... Ar fi scapat tara de dezastrul din ziua de azi.
  • +11 (13 voturi)    
    Ahh (Marţi, 4 mai 2010, 16:57)

    Dezamagitul CDR [anonim]

    Cum mi se rupe inima de cat de bun si corect era Milica...cum a pus el inainte interesul national...De aia s-au desecretizat dosarele revolutiei abia acuma, si nu cand era el la Cotroceni, desi cu totii am asteptat asta de la el...de aia CNSAS a fost activa abia sub Base, si amicii lui Milica au participat la inchiderea ei, din patriotism a spus ca nu mai poate lupta cu sistemul si se da batut, ca sa nu spun "batuta", si cate si mai cate chestii pe care le-am asteptat de la CDR-PNTCD si nu au venit...
    Concluzia pe care am tras-o dupa Milica?Ca nu exista oameni politici in care sa ai pe deplina incredere, exista INTERESE. Atunci cand interesele unui om politic coincid sau sprijina interesele celor care il voteaza, e bine. Pana una alta Baselu mi-a realizat mai bine interesele decat a facut-o patriotul CDR-ului. Fara suparare, asta e adevarul...as fi vrut si eu sa avem o dreapta pura si neprihanita care sa lupte pt reformarea tarii...ei bine CDR a distrus aceasta iluzie. Dupa CDR si din cauza lor, se face alt fel de politica in Romania.
  • +11 (15 voturi)    
    O declaratie... (Marţi, 4 mai 2010, 17:01)

    sisi [anonim]

    ..total gresita...de ce ati facut asta dle fost presedinte?
  • +12 (16 voturi)    
    OBSTRUCTIONAREA JUSTITIEI (Marţi, 4 mai 2010, 17:02)

    claudiopolis [utilizator]

    recunoscuta in direct. Oare s-a prescris infractiunea?
    • +3 (3 voturi)    
      pentru claudiopolis (Marţi, 4 mai 2010, 21:24)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

      Sa ne raspunda Parchetul General.
  • +9 (13 voturi)    
    sistemul la invins (Marţi, 4 mai 2010, 17:04)

    costel [anonim]

    Ce gunoi Constantinescu asta. Adica tot el e ala bun.
  • -7 (13 voturi)    
    Ce nu te omoara, te intareste! (Marţi, 4 mai 2010, 17:05)

    a-z [anonim]

    Na, ca n-a previzionat in bine viitorul natiunii!
    Si noi amaratii , ce sa mai credem? Ati avut ocazia sa-l deferiti parchetului pe acest personaj important Romaniei ? Oare de ce n-ati facut-o?
    Uite ce bine a ajuns si cat e de competent si charismatic e, chiar daca a si recunoscut ca a eludat legea (aia e doar pentru prosti)!
    • +6 (12 voturi)    
      bai tembe... (Marţi, 4 mai 2010, 16:37)

      John Doe [anonim] i-a raspuns lui a-z

      a spus ca s-a impotrivit aducerii la parchet cu catusele la mana, nu ca sa-l scape de judecata...
      judecat a fost... si gasit NEVINOVAT.
      in concluzie, ramai un amarat...
      p.s.: poti spune ca pe fiisu l-a scapat de judecata in tigareta I, II cate draq au mai fost...
  • +8 (12 voturi)    
    Si cind (Marţi, 4 mai 2010, 17:06)

    ik [anonim]

    sa se bucure si el de fapta buna a fost invins de securisti. Emile ai fost un lider "balcanic" in sensul rau al cuvintului tocmai ai recunoscut ca ai influentat justitia.
  • +3 (13 voturi)    
    Prea tarziu (Marţi, 4 mai 2010, 17:07)

    yuki [anonim]

    Uite de ce se zice ca e bine sa faci lucrurile la vremea lor! :)))
  • -7 (13 voturi)    
    Spre... (Marţi, 4 mai 2010, 17:12)

    Gigi [anonim]

    ..deosebire de echidistantul Basescu care nu se amesteca in treburile justitiei, Parchetul si DNA-ul fiind independente dupa cum ne-a zis si UE (hahahah!) Constantinescu o facea. Sa-ti fie rusine Milica!

    Si ca sa nu uit...sa-ti fie ru ru rusine Dinu Patriciu!

    Oricum e inutila "dezvaluirea" lui Milica. Cel mult am aflat ca expertizele la dosarele penale sunt realizate in functie de cine e la putere. Ceea ce oricum stiam...So...what's the point?
  • +10 (14 voturi)    
    l-a cam lasat memoria (Marţi, 4 mai 2010, 17:13)

    dan [anonim]

    pe batranel.

    In 1999 vestita coalitie de guvernare era deja pe butuci. Iar Constantinescu incepea sa devina istorie. Oare il mai asculta cineva de la parchet??!

    Dupa razboi multi viteji s-arata.

    Nu stiu de ce nu se linistteste. Sa se retraga undeva sa-si scrie memoriile. Poate asa avem sanse sa mai aflam ce se intampla sau ce s-a intamplat cu el.

    Ca din emisiuni nu-ti dai seama - se exprima ca dracu. Si omul e profesor universitar.

    Prin comparatie, Basescu are la exprimare 10 clase in fata si nu-l banuiesc ca a citit biblioteci la viata lui.
  • +1 (5 voturi)    
    mda (Marţi, 4 mai 2010, 17:13)

    Dan [anonim]

    Numai prostii vorbesti si tu; pentru un pic de publicitate cred ca ai declara probabil si despre mama ta ca ar fi fost ... turnatoare. Lasa-ne ! Si sa-i ia naiba si pe actuali ca in afara de noi si noi si noi taxe n-au facut nimic; dracu sa-i ia si pe psd-isti ca au vandut toata tara in anii '90 si acuma Vantu si Patriciu ne dau lectii de viata si despre cum sa fii un om de succes in afaceri. Sa-i ia dracu pe toti ca n-o sa scapam de ei veci !
  • +4 (10 voturi)    
    Cine despre cine vorbeste (Marţi, 4 mai 2010, 17:17)

    Contribuabil [anonim]

    Doamne, Dumnezeule, cum poate sa spuna asa ceva? Sa prespune ca asa a fost, atunci inseamna ca justitia nu era independenta, in schimb o raportam ca fiind...independenta, ca sa aderam, dar o impiedicam sa-i puna catusele lui Basescu, pentru a nu risca ratarea aderarii?! Incredibil!!! Emil Constantinescu reuseste astfel sa se faca "apreciat" de o imensa majoritate a romanilor. Alaturi de cei care il "ovationau" dinainte de a fi Presedinte, vin acum simpatizantii lui Basescu, aceia care il tratau cu indiferenta pe geolog, nu si cu "sincera simpatie", dar mai ales vin cei care pana azi inca mai credeau in fostul presedinte si care il "adora" pe acualul sef al statului. Adica mai tot romanul care a votat in 6 decembrie 2009! O asa unitate intre romani chiar n-a reusit nimeni de la Ceausescu incoace!
    Dar daca tot ne-a aratat cum invartea justitia, faptul ca nimeni n-a platit (cu exceptia poporului roman, fireste) pentru Bancorex (caz consumat in timpul mandatului sau), are vreo legatura cu aderarea, sau cu el chiar? Sa mai intreb care este motivul pentru care a spus ceea ce a ...spus? Nici macar nu cred ca mai este necesar.
    • +5 (7 voturi)    
      prostanac! (Marţi, 4 mai 2010, 17:56)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Contribuabil

      Nimeni nu-l aplauda pe Constantinescu pt. faptul ca s-a amestecat in Justitie. Este doar un exemplu de om mic cu accese de megaloman. Prin asta nu-i cu nimic diferit de Ceausescu sau Iliescu.

      Afara de asta, ceea ce zice Constantinescu il incrimineaza doar pe el insusi in sensul ca a facut trafic de influenta. Omul asta a fost un las atunci cand trebuia sa fie barbat, iar acum este doar josnic.
  • +8 (14 voturi)    
    De aceea, Basescu este un presedinte mai bun decat (Marţi, 4 mai 2010, 17:26)

    Dido [anonim]

    Pentru ca nu intervine pentru prieteni sau pentru dusmani, nici pentru, nici impotriva. Aceasta atitudine are ca efect insanatosirea treptata a actului de justitie, dar a declansat o uriasa ura mediatico-politico-economica impotriva acestui om. Cum e mai bine: ca Emil Constantinescu, purtatorul unor mari sperante, care n-a suparat pe nimeni, nici macar pe Ion Iliescu, sau ca Basescu, care s-a pus rau cu toti, dar rezultatele se vad pentru prima data?
  • +7 (11 voturi)    
    Nu pot sa cred! :) (Marţi, 4 mai 2010, 17:27)

    Malone_M [utilizator]

    Ma scuzati de off-topic dar nu-mi vine sa cred ca domnul din imagine a fost presedintele Romaniei :)
    Si acum revenind,
  • +5 (11 voturi)    
    autodenunt (Marţi, 4 mai 2010, 17:28)

    Craioveanul [anonim]

    Acest individ (fost presedinte) nu-si da seama, dar se autodenunta.Propun parchetului sa se sesizeze si sa inceapa cercetarea penala pentru abuz in serviciu si deschiderea unui dosar penal fostului presedinte.
    Si mai am un comentariu, evident daca asa a procedat a fost ,,invins,, de servicii, omul este sincer in prostia lui...!
    • -6 (8 voturi)    
      Ne-abuz? (Marţi, 4 mai 2010, 18:05)

      G [anonim] i-a raspuns lui Craioveanul

      Nu cumva sa se sesizeze Parchetul pt ne-abuz in serviciu? Ca asa reiese din text, ca NU a abuzat.

      Grea e logica portocalie...
  • +5 (5 voturi)    
    Vai de noi (Marţi, 4 mai 2010, 17:30)

    Bluescent [utilizator]

    "interesul tarii inainte de integrare era sa nu se sparga coalitia de guvernare" Ce sa-ti spun? Oare nu mai degraba era in interesul tarii sa se curete de coruptie si hotie? Halal Don Quijote
  • +3 (9 voturi)    
    despre dl. Constantinescu (Marţi, 4 mai 2010, 17:31)

    Vlad M [anonim]

    Apropo de dat cu parerea despre lucruri. Cum se face ca dl. Emil Constantinescu circula prin Bucuresti cu masina cu sofer de la SPP si avand si masina de escorta pe deasupra? Ce functie indeplineste in prezent dl. Constantinescu in prezent pentru a avea aces privilegiu?... Doar asa, ca sa imi dau cu parerea...
    • -4 (10 voturi)    
      Fost presedinte (Marţi, 4 mai 2010, 18:05)

      G [anonim] i-a raspuns lui Vlad M

      Indeplineste functia de fost presedinte, la fel ca si Iliescu si Basescu in curand.
    • +4 (4 voturi)    
      raspuns (Marţi, 4 mai 2010, 18:37)

      blackman [anonim] i-a raspuns lui Vlad M

      Fostii presedinti au acest privilegiu.
  • +3 (9 voturi)    
    Mai bine tacea (Marţi, 4 mai 2010, 17:40)

    Xenia [anonim]

    Emil Constantinescu,marea dezamagire a romanilor de dupa 1990,ar fi facut bine sa taca.El care a promulgat legea 98/1998 si 119/1999,legi pentru care romanii platesc pensiile machidonilor refugiati din Cadrilater,nu are autoritatea morala sa vorbeasca!
  • +4 (10 voturi)    
    Un mare mincinos,las si perfid. (Marţi, 4 mai 2010, 17:51)

    Aron Deleanu [anonim]

    acest ex-presedinte.A dus la distrugerea PNT-cd-ului.O mare dezamagire alaturi de regele Mihai prietenul lu'Patriciu si Dan Voiculescu,o alta dezamagire Mona Musca colaboratoare a securitatii.Sa n-e amintim de turnatorii Quintus,Balaceanu-Stolnici!Daca era vinovat de vinzarea flotei pesedisti l-ar fi mincat cu fulgi(de pe cap)cu tot.Va amintiti de Rodica Stanoiu cum spunea lu'Nastase daca sa scoata sau nu dosarul cu flota!?Adevarul despre flota vinduta n-e poate oferi ex-premierul Nicolaie Vacaroiu.
  • +5 (7 voturi)    
    Dl Presedinte? (Marţi, 4 mai 2010, 17:58)

    mamaika [anonim]

    La vremea respectiva faceam tot ce era posibil ca sa-i mai aducem niste voturi, electoratul era destul de divizat in Elvetia...Ce dezamagire....
  • +6 (8 voturi)    
    tapul moralist (Marţi, 4 mai 2010, 17:59)

    astralro [anonim]

    a aparut si asta acum exact cum a facut si patriciu in campanie cu filmuletul ,oare de ce ? chiar asa de corupta este clasa politica si nu numai in Romania .
    Pe toti banditii astia ii deranjeaza asa de mult schimbarile ce trebuie facute in tara asta ?
  • +6 (8 voturi)    
    D'ale lui Milica (Marţi, 4 mai 2010, 18:24)

    Don Ciccio [utilizator]

    Ce Presedinte generos am avut, iar noi, ingratii, nu am stiut sau nu am vrut sa stim...
    Deci, daca muschiuletul lui Milica nu vroia, nu i se puneau catuse lui "X-ulescu". Ori i se puneau!

    Si cand te gandesti ca asemenea „gesturi de bunavointa” s-au putut intampla/petrece in numele unor "inalte ratiuni de Stat" - diktate de catre Excelenta Sa, domnul presedinte Emil Constantinescu!
  • 0 (4 voturi)    
    confirmari (Marţi, 4 mai 2010, 19:19)

    gheo [anonim]

    berbecul asta cu barbitza de tzap nu face decat sa confirme ceea ce oricum stia toata lumea: justitia e sub papucul politic...
    dragut ca un fost presedinte o spune cu atata candoare...
  • +4 (6 voturi)    
    flota(ntul) de emil intra 96-2000 (Marţi, 4 mai 2010, 19:42)

    accizatu [anonim]

    vai de capu tau dom' presedinte! dupa parerea mea esti cel mai slab presedinte al romaniei din analele istoriei romanesti!daca spuneai despre base pe la alte televiziuni te mai intelegeam! dar asa...la antenele lu felix!! apropo care este onorariul tau?
  • +1 (1 vot)    
    Ce sa zic acum ? Fraier ai fost mereu ..... (Marţi, 4 mai 2010, 20:09)

    Carcotescu [anonim]

    Nu-i de mirare ca ti-a scapta si chestia aia marunta cu Basescu in catuse.
  • +3 (3 voturi)    
    Cel mai mare găgăuţă (Marţi, 4 mai 2010, 20:12)

    nemo [anonim]

    Nu-l mai dati pe fraieru' asta ca si asa e penibil
  • +1 (1 vot)    
    NESIMTIREA (Marţi, 4 mai 2010, 21:17)

    clenciu marian [anonim]

    ASTEPT ZIUA CIND CONSTANTINESCU VA RASPUNDE PENTRU TRATATELE SEMNATE.
    PENTRU BB ESTI UN TRADATOR.NU ESTI SINGURUL, NUMAI CA TOCMAI DE LA TINE NU NE ASTEPTAM.
  • +3 (5 voturi)    
    Tapul arunca fumigene (Marţi, 4 mai 2010, 21:42)

    adrian88000 [utilizator]

    Problema trebuie lamurita! Parchetul General sa inceapa urgent o ancheta. Daca afirmatiile Tapului sunt reale inseamna ca se face vinovat de abuz in serviciu si obstructionarea Justitiei. Sa inceapa un proces si sa-si primeasca pedeapsa.
    Daca afirmatiile nu sunt reala ( cum cred eu) sa ii punem o placuta pe care sa scrie MINCINOS la gat.Sa o poarte de cate ori apare pe ecran!
  • +4 (4 voturi)    
    l-am votat in 96 (Marţi, 4 mai 2010, 22:27)

    ploiesteanu [utilizator]

    dar se dovedeste ca a fost, de departe cel mai incompetent si corupt presedinte al tarii noastre.si cel mai saracut mintal. A pus mai presus interesele coalitiei inclusiv interesele lui personale. Dreptatea si justitia sunt, dupa parerea lui, si nu numai a lui, notiuni abstracte iar invocarea lor e un mod de a imbrobodi populatia. Poate vrea sa sugereze ca presedintele poate sa influenteze justitia, desi in fata acestei institutii este un simplu cetatean.
  • +3 (5 voturi)    
    Rebutul societatii (Miercuri, 5 mai 2010, 0:19)

    votantul dezamagit [anonim]

    Bah , Constantinescule esti si acum un paduche care imi suge banii ,bani munciti in alta tara si investiti aici. E momentul sa dispari rebutule,gunoi al istoriei.
  • +2 (2 voturi)    
    de ce acum??? (Miercuri, 5 mai 2010, 10:53)

    marlene [anonim]

    Domnule Constantinescu..sa inteleg ca ati luat-o rau pe aratura si ca nu ami aveti ce spune??? V-au trebuit 11 ani sa spuneti asa ceva? Mai mult, campania s-a terminat de ceva vreme iar ai dumneavostra parteneri, colegi (pnl-ul) au venit cu filmulet. Matale cum de tocmai acum ti-ai gasit sa te destainui...
    DNA, asta nu este caz de trafic de influenta?
  • +1 (1 vot)    
    adica favorizare a infractorului? (Miercuri, 5 mai 2010, 11:24)

    ela [anonim]

    Sa o luam ca spovedanie tarzie? S-a prescris fapta de favorizare a infractorului? nene,decide-te.Sau nu ti-au spus sponsorii unde se incadreaza fapta asta?
    Ma dezamagesti!
  • +2 (2 voturi)    
    si stai la brat cu tov iliescu (Miercuri, 5 mai 2010, 12:27)

    gb [anonim]

    mare prietenie intre acest personaj si tovarasul iliescu.....ciudata prietenie..care o fi adevarul???
  • 0 (0 voturi)    
    tapul tap (Miercuri, 5 mai 2010, 12:44)

    dan [anonim]

    daca tu puteai sa dai ordine politiei si procuraturii, atunci felicitari.
  • +2 (2 voturi)    
    Intergrare in absurd (Miercuri, 5 mai 2010, 13:18)

    Integratul [anonim]

    1. In 1999 nu exista inca oficial Euro...
    2. DNA nu era infiintat inca...
    3. La vremea respectiva in Romania doar Bivolaru se integra in ceva... minore...

    Singurul lucru plauzibil din declaratie e ca s-a autodenuntat pentru imixiune in treburile justitiei... ca acum a facut-o pentru Basescu, pentru fiul... nici el nu mai stie, ce sa-i faci, batranetile astea, te fac sa uiti...
  • +2 (2 voturi)    
    Un om marunt (Miercuri, 5 mai 2010, 15:06)

    Stefan RADOVEANU [anonim]

    Saracul de el, a iesit de hibernare.

    Mosulica, nu te baga in asemenea lucruri, esti depasit si sarac cu duhul.

    Iti recomand sa-ti verifici arteo scleroza.

    Când ne-am intâlnit à GENEVE in curtea bisericii v-am afirmat, ati fost un impotent politic, iesiti din scena politica si ocupati-va de nepoti sau de alti batrâni.

    Timpurile s-au schimbat, lumea a evoluat, RUPEREA de trecut trebuia sa o faceti, ati ratat-o, sunteti un om marunt.

    Cordialement
  • 0 (0 voturi)    
    a lucrat (Joi, 27 mai 2010, 14:53)

    Ngo dinh Diem [anonim]

    A lucrat mult in piata universitatii,astia ca si constantinescu ,sunt artisti mari de tot stiti ei erau cei mai mari admiratori a gandirii de atunci ,adica 28.o1.1990 ,si au crezut sarmanii de ei ca nu mai sunt altii emilica daca este cineva care nu te consoleaza sa vii la mama eu sunt tatal tau te mangaie nenea pe clinton pentru harababura din 1999 si de atunci incoace ,mai ales pentru democratul iesit din tatani ,ghici cine vine


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version