UPDATE Teo Trandafir - candidat PDL la Colegiul 19: Televiziunea si politica nu sunt complet despartibile

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Miercuri, 31 martie 2010, 10:52 Actualitate | Politic

Teo Trandafir
Foto: Agerpres
Teo Trandafir este candidatul PDL la Colegiul 19, au declarat pentru HotNews surse democrat-liberale. Principalul contracandidat al lui Teo este Liliana Ghervasuc Minca (PC), fost director al Loteriei.

Alegerile partiale pentru un loc de deputat in Colegiul 19 al Capitalei vor avea loc pe 25 aprilie, dupa ce acest mandat a fost vacantat prin demisia deputatei PC Daniela Popa.

Teo, dansand pe o melodie cantata de Nicolae Guta si Sorina



Octavian Bellu si Teo Trandafir erau cotati drept candidatii cu cele mai mare sanse de a castiga acest colegiu, in urma unui sondaj intern efectuat recent de PDL, au precizat sursele citate.

Octavian Bellu ar fi refuzat sa candideze, nedorind sa se implice politic.

PDL a ales-o pe Teo Trandafir pentru implicarea sa in activitatile de tip ONG si pentru faptul ca isi dorea mai degraba un candidat care nu a mai fost implicat politic.

Teo Trandafir si-a depus in jurul orei 11 candidatura la Biroul Electoral Municipal.

'Televiziunea si politica nu sunt complet despartibile'

Teo Trandafir a afirmat, dupa ce si-a depus candidatura, ca "televiziunea si politica nu sunt complet despartibile, ci complementare si pot merge mana in mana".

"M-am inscris in PD-L pentru ca ma poate ajuta sa duc la bun sfarsit niste planuri cu care ma chinui de niste ani, singura. A fost vorba de o oferta explicita, pe puncte. Am spus ca momentul acesta este foarte bun, ca si cum astrele s-ar fi aliniat in favoarea noastra si iata-ma aici", a declarat ea.

Teo Tranadafir a spus ca are "emotii foarte mari " si se teme sa nu dezamagesca alegatorii. "Doresc sa candidez si am acceptat oferta PD-L pentru ca mi-s dragi copiii, pentru ca au probleme multe si as vrea sa ajut. Este o chestiune de atitudine. Sunt atat de pornita si atat de furioasa in urma lucrurilor pe care le-am vazut incat sunt sigura ca voi reusi. Nu exista alta cale", a adaugat ea.

Romeo Raicu, presedintele organizatiei PD-L sector 4, a explicat ca partidul a avut trei solutii: un om care a mai candidat in 2008, Mircea Raicu, unul dintre ministrii democrat-liberali (Baconschi, Sandu sau Funeriu) sau un candidat "conform principiului portilor deschise".

"Am  aflat din presa ca Teo Trandafir doreste sa candideze, am contactat-o, am discutat pe principii. Ea isi propune sa faca ceva pentru familiile defavorizate, pentru copiii defavorizati. Va garantez ca Teo Trandafir nu va pleca la jumatate de mandat pentru un salariu mai bun, cum au facut ceilalti", a declarat Romeo Raicu.

Teo Trandafir declarase recent, pentru Libertatea, ca se gandeste sa intre in politica: "In ultima perioada nu am facut numai televiziune, ci mi-am acordat timp sa ma implic in proiecte sociale. Daca te uiti despre ce vorbesc politicienii astazi, te iei cu mainile de cap. Numai teme neimportante pentru cetateni. Cred ca tot mai multi oameni, care inteleg nevoile celor de langa ei, ar trebui sa se implice in politica. Eu, de pilda, am proiectele mele legate de copiii talentati, proveniti din familii defavorizate. Insa e greu sa rezolvi problema la nivel national doar cu un ONG. Or, daca politica demonstreaza ca e cel mai eficient mod de a face ceva pentru copiii amarati, ma gandesc serios sa intru in politica", afirmase fosta vedeta de televiziune, in 24 martie.

Teo Trandafir s-a nascut in 2 iunie 1968 in Pitesti, judetul Arges. A absolvit Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, Sectia araba-engleza, potrivit informatiilor publicate pe blogul ei.


Citeste mai multe despre   






















13928 vizualizari

  • -8 (40 voturi)    
    garantia cui? (Miercuri, 31 martie 2010, 10:56)

    ZaiR [anonim]

    Da,inca o persoana ce trebuie ignorata. Consilier cine-i va fi? Mircea Badea ?!?!
    • -3 (27 voturi)    
      Ai dreptate.... (Miercuri, 31 martie 2010, 11:05)

      Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui ZaiR

      Badea la comunicare si Gheo pe parte de protocol....
      • +9 (21 voturi)    
        cati ar vota-o pe teo? (Miercuri, 31 martie 2010, 11:38)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        sunt curios cati o vor vota pe teo, candidata din partea pdl, cati ar vota-o daca ar candida independenta si cati ar vota-o daca ar candidata din partea psd. ca este vorba de acelasi om pe care il cunoastem toti la fel de bine. si explicati-mi si mie, dupa ce raspundeti la intrebari, care sunt beneficiile uninominalului. daca este atat de bun uninominalul si politiciana teo crede in el de ce are nevoie de sustinerea pdl? de ce nu candideaza independent?
        • +4 (24 voturi)    
          Teo va fi aleasa (Miercuri, 31 martie 2010, 11:51)

          Sibianul [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Cred ca o vor vota multi, pentru ca Teo e cunoscuta atat pe plan individual de la TV ; cat si de simpatizantii PDL, dat fiind ca Teo va urma indeplinirea programului PDL cu care acesta (PDL) s-a prezentat la alegeri. Deci cam 50% va lua Teo fiindca este cunoscuta de la TV iar alti 50% din voturi va lua pt ca candideaza din partea PDL. Este desigur o parere personala, dar n-am inteles de ce te adresezi pe un ton cam... burzuluit? Ca tot aia e si daca tonul e normal...
          • +2 (6 voturi)    
            daca (Miercuri, 31 martie 2010, 17:19)

            mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Sibianul

            naivitatea alegatorilor este atat de mare incat sa voteze cu teo trandafir,eu nu voi mai vota in viata mea...inseamna ca habar nu am pe ce lume traiesc.
        • +1 (25 voturi)    
          Destul de multi (Miercuri, 31 martie 2010, 11:56)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Chiar toti circarii se muta in Parlament?
          • +4 (6 voturi)    
            E dinaia pentru maine (INTAI APRILIE) (Miercuri, 31 martie 2010, 13:29)

            MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Cri

            Asa sună
        • +6 (8 voturi)    
          independent (Miercuri, 31 martie 2010, 12:26)

          vlad [anonim] i-a raspuns lui adrian

          la alegerile partiale trebuie sa candidezi din partea unui partid parlamentar...Remus Cernea a vrut la sectorul 1 sa se inscrie si nu a putut...asa e legea actuala...
        • +1 (5 voturi)    
          nu poate candida (Miercuri, 31 martie 2010, 13:05)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui adrian

          independenta, pt ca legea spune ca numai partidele parlamentare pot propune candidati pt alegerile intermediare...asta e legea
        • +5 (7 voturi)    
          Pai (Miercuri, 31 martie 2010, 13:32)

          kamera de parastase [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Fix din aceleasi motive pentru care nic Minca nu candideaza independenta? Macar Teo e absolventa de filologie pe bune, nu diplomata la batranete si la Spiru.
        • -1 (5 voturi)    
          Cam 20% ca independent.. (Miercuri, 31 martie 2010, 16:01)

          ion [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Aveti idee cam cat costa o campanie electorala individuala? Cat costa afisele? Cat costa reclamele platite? Cat de mult esti bagat in seama de televiziuni daca nu ai un partid puternic in spate? Cam greu sa candidezi independent. Vezi cati independenti avem in parlament astazi (dar independenti adevarati, nu gloabe care trec dintr-un partid in altul)

          Stiu ca ni se falfaie prin fata ochilor povestea cu independentii care ne salveaza pe ticalosii politicieni. Dar e o poveste. Ne imbatam cu apa rece. Inca vreo 3 mandate de aici incolo vom avea de ales PDL sau PSD sau PNL. Nici macar partide nou create nu mai au acum sanse sa razbeasca. E nevoie de bani, de aparat de partid si de logistica importanta ca sa scoti peste 5% la nivel national.

          Asta e realitatea, trista, dar asta este. Cine vrea sa se implice in politica nu are de ales: trebuie sa se afilieze la un partid. E nasol si trebuie rabdare de fier, ca fiecare partid are la varf garda batrana si parsiva, gata sa ti-o reteze scurt daca faci gura. Dar eu nu vad alta cale.

          Si sa incerc sa raspund la o intrebare: la ce e bun uninominalul. E bun pentru ca fiecare partid e fortat sa caute oameni care sa aiba si ceva de spus. Votul este in preponderent politic (se voteaza partidul cam in proportie de 2/3), dar si omul are si el importanta lui. Daca pui o gloaba, o sa ii pierzi pe cei 30-35% care se uita si la om. Chiar si PDL-ul s-a chinuit acum sa caute ceva cu sanse (notorietate, popularitate, etc), adica a selectat intre Baconschi, Sandu, Funeriu, Teo Trandafir. Adica 3 ministrii in functie (si nu cei mai rai) sau Teo Trandafir, o persoana care sta foarte tare la capitolul notorietate.
          • +2 (4 voturi)    
            Antivenin! (Miercuri, 31 martie 2010, 16:51)

            paulgrojdi [anonim] i-a raspuns lui ion

            Ba eu cred că a fost cea mai inspirată alegere pdlistă din toate timpurile! Unei cațaveici îi arunci la bătaie altă cațaveică! Mai vorbește cineva de realizările din sectorul 1 ale emanației galbene Stroe? Teo e singura femeie din țară care se pricepe să anihileze veninul viperei de la loto!
          • +2 (4 voturi)    
            Antivenin! (Miercuri, 31 martie 2010, 16:51)

            paulgrojdi [anonim] i-a raspuns lui ion

            Ba eu cred că a fost cea mai inspirată alegere pdlistă din toate timpurile! Unei cațaveici îi arunci la bătaie altă cațaveică! Mai vorbește cineva de realizările din sectorul 1 ale emanației galbene Stroe? Teo e singura femeie din țară care se pricepe să anihileze veninul viperei de la loto!
      • +4 (20 voturi)    
        fie si numai (Miercuri, 31 martie 2010, 12:07)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        ca a stiut cand sa se separe de Mircea Badea si tot merita votata. Si ca nu mi se faca scarba definitiva de parlament sa nu-i fata dnei Minca pe acolo. Ne ajunge Aura Vasile, nu ne mai trebuie alte mahalagisme.
    • +6 (24 voturi)    
      beneficiile uninominalului (Miercuri, 31 martie 2010, 11:05)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui ZaiR

      acum vom vedea beneficiile uninominalului. nu ca este un sistem prost dar poate aduce si erori - vezi eba
      • 0 (24 voturi)    
        ... (Miercuri, 31 martie 2010, 11:23)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui adrian

        eba e europarlamentar, a fost aleasa pe liste...
        • +13 (15 voturi)    
          :)) (Miercuri, 31 martie 2010, 12:02)

          ElBA [anonim] i-a raspuns lui Aph

          Independent pe liste :) Te-ai gandit mult?
        • +8 (10 voturi)    
          Nu, (Miercuri, 31 martie 2010, 13:15)

          Calin [anonim] i-a raspuns lui Aph

          nu a fost aleasa pe liste: a candidat ca indepedent...si apoi a reintrat in PDL de unde, de fapt, a atras/furat/i-au fost date voturi...curat Caragiale!!
        • 0 (0 voturi)    
          ha-ha (Joi, 1 aprilie 2010, 14:14)

          ana [anonim] i-a raspuns lui Aph

          eba a fost aleasa pe "liste" indeed,dar cine facu listele????:))))
    • +12 (26 voturi)    
      De ce? (Miercuri, 31 martie 2010, 11:15)

      onest [anonim] i-a raspuns lui ZaiR

      trebuie ignorata, pentru ca nu e "garantat vanghelie"?
    • +4 (28 voturi)    
      Lasa ma , Zair , vrajeala ! (Miercuri, 31 martie 2010, 11:22)

      .. [anonim] i-a raspuns lui ZaiR

      De data asta , echipa PSD - PNL-PC in frunte cu traficanta de arme Ghervasiuc , o s-o cam ia in freza !
      Daca cu Prigoana jr. ati avut succes , de data asta sigur pierdeti mandatul , oricite manevre o sa faca hipopotamul ala balonat , de Piedone !
    • +12 (20 voturi)    
      Pupila lui Felix si Stanculescu (Miercuri, 31 martie 2010, 11:48)

      Katana [utilizator] i-a raspuns lui ZaiR

      In 2008 , iata una din multele manevre penale ale secretarei firmei Balli (Stanculescu) , Liliana Ghervasiuc :

      .Achizitii la suprapret la Loteria Nationala condusa de Liliana Minca Ghervasuc
      Scris de Editor pe 2/01/09 • Categoria Stiri juridice


      Loteria Nationala, condusa de Liliana Minca Ghervasuc, a folosit o portita din legea achizitiilor publice pentru a da un tun in bugetul institutiei de stat.

      Motivand “extrema urgenta”, acolita lui Felix a cumparat hartie si bilete de joc, pe ascuns, la preturi de cateva ori mai scumpe decat la licitatie.Compania Nationala “Loteria Romana” poate fi un caz-scoala pentru Curtea de Conturi, pentru modul ingenios in care reuseste sa faca cele mai scumpe achizitii. Numai in 2008, dupa doi ani de mandat al presedintelui Liliana Minca Ghervasuc, compania cu capital de stat a cumparat hartie de tiparit si bilete de joc, prin negociere directa, la preturi chiar de trei ori mai mari decat cele pe care le obtinuse in urma licitatiilor.
      • +4 (8 voturi)    
        dlui Katana (Miercuri, 31 martie 2010, 14:00)

        Gabriela [anonim] i-a raspuns lui Katana

        Ambele candidate nu sunt "omul potrivit la locul potrivit".
        PC a gresit propunand-o pe Dna Ghervasuc pentru motivele prezentate de Dvs si poate si altele.
        Dar desigur va fi aleasa Dna Teo Trandafir chiar daca dansa nu are experienta mizeriilor din politica si nu stie ca va trebui sa se supuna directivelor de la centru. Pentru ca este cu adevarat un VIP iar PDL are nevoie acum de astfel de persoane pentru a-si mai cosmetiza imaginea. Totusi, daca nu se va supune va trebui sa-si dea demisia. Este o persoana publica f indragita si apreciata in domeniul televiziunii . Un om corect, inteligent,direct si sincer , bataios pentru scopuri frumoase. Chiar daca PDL ii va sustine la inceput proiectele, in cazul in care aceste proiecte nu vor aduce partidului "glorie", nu o vor mai sustine. Au ales-o pentru notorietatea ei si spera sa o poata manevra pentru a castiga electorat si o crestere procentuala. Pentru ca, deocamdata, aripa novatoare din PDL este prea slaba pentru a curata acest partid de fosilele profitoare care i-au stirbit pozitia .
        De dragul ei si pentru respectul pe care i-l port eu nu a-si vota-o.
        Din situatiile anterioare am inteles ca oriunde apare un loc nou in Paralment, PDL vine cu o propunere (Vezi baiatul lui Prigoana) si isi achita alstfel o datorie fata de un sustinator.
        Daca acesta este ales depinde de el si de electorat. PDL-ului nu-i poate reprosa nimic ulterior daca nu a fost ales dar il va ovationa in caz contrar. Cam asta este politica portocaliu-violeta. Si in general politica in Romania.
        Cu Dna Mirabeala Dauer au incercat acelasi lucru dar nu a acceptat sa devina membra PDL si bine al facut.
      • +1 (3 voturi)    
        Teo a fost descoperita de Dan Voiculescu (Joi, 1 aprilie 2010, 0:17)

        Mircea Stanculescu [anonim] i-a raspuns lui Katana

        Domnilor, divagati. Teo insasi este un produs promovat de Dan Voiculescu. Teo a aparut pe sticla la antena. Dan Voiculescu da sansa de afirmare multor vedete din ziua de azi - vezi jurnalisti de elita - Marius Tuca, Mihai Gadea. D-asta spun ca nu prea se insala atunci cand propune si promoveaza pe cineva. Si asteptam si Gala Teatrului Tanar, acolo unde actorii vor avea prim-planul. Puteti sa spuneti multe neadevaruri, insa Dan Voiculescu a fost, este si va fi intotdeauna un fin cunoscator al artei si prin asta spun : teatru, televiziune si presa scrisa.
    • +3 (23 voturi)    
      QED (Miercuri, 31 martie 2010, 11:50)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui ZaiR

      ce va spuneam ieri? Ca PD-L vine cu o propunere buna, asa sa ia fata, sa zicem, apoi vine de fapt cu omul lor. Data trecuta ni l-au fluturat prin fata pe Ionut Popescu, apoi au venit cu Prigoana! Ieri vorbeam de TVR, o flutura pe piata pe Culcer ca prima optiune, apoi vor scoate un om dubios (spre ex. un Cristoiu, ala cu nasterile gainilor). Nu partidul ca atare ma surprinde, ma surprinde faptul ca atatia oameni sinceri si bine intentionati inca mai pun botul la vorbele PD-L si ale marinarului. Asta este trist. Desi este explicabil, daca luam de bune datele recentului sondaj Pro Democratia.
    • 0 (16 voturi)    
      dar Bahmu?? (Miercuri, 31 martie 2010, 12:32)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ZaiR

      Sunt foarte dezamagit! Cred ca si Bahmuteanca ar avea sanse reale. Va dati seama ce ar fi la gura ei??
      Dar va dati seama ce circ ar fi in Parlament cand se cearta cu Prigoana???? :)) Bahmu! Bahmu!:P
  • +13 (23 voturi)    
    clar Badea :P (Miercuri, 31 martie 2010, 11:02)

    Bogdan [anonim]

    Mama ce s-au incins neuronii unora, ca miroase a scurcircuit! Pai cum sa fie Mircea Badea consilier pentru PDL?!? Ce, crei sa-si puna centura cu explozibil, ca "vaduvele mortii" din Rusia, si sa sara cu ei in aer la sediul PDL?:))
    • +6 (10 voturi)    
      :)))))))))) (Miercuri, 31 martie 2010, 11:25)

      Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Era vorba despre relatia de prietenie dintre Teo si Badea, nu dintre PDL si Badea...
      • +13 (17 voturi)    
        Prietenie (Miercuri, 31 martie 2010, 11:35)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        Atunci asta de la PSD si PNL sa-l propuna pe Badea sa candideze. Ar fi raspunsul potrivit al opozitiei la propunerea PDL-ului.
    • +1 (5 voturi)    
      Badea=Gusa (Miercuri, 31 martie 2010, 15:48)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      In cazul de fata, Badea va juca rolul lui Gusa: adica prietenul care te tradeaza, dupa principiul mi-esti tu draga, dar mai drag Felix care-mi semneaza statul de plata. Si lui ii place Minca-Loterie!
  • +8 (26 voturi)    
    decat Minca... (Miercuri, 31 martie 2010, 11:02)

    egroeg [anonim]

    mai bine Teo...cel putin ea nu a facut scoala aia de securisti cum se spunea intr-o emisiune tv
    • +1 (11 voturi)    
      Minca nu are nicio sansa (Miercuri, 31 martie 2010, 12:50)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      in fata lui Teo. Opozitia ar trebui sa se gandeasca serios la alt candidat daca nu vrea sa piarda un post de deputat.
  • -2 (30 voturi)    
    Clar PD-L este condus de prosti (Miercuri, 31 martie 2010, 11:02)

    Gabriel [anonim]

    O sa ajunga ca PRM-ul... Bai trezitiva!!!
  • +3 (31 voturi)    
    PEDELEI (Miercuri, 31 martie 2010, 11:03)

    alin [anonim]

    O adunatura de oportunisti
    • +10 (16 voturi)    
      faci o lista? (Miercuri, 31 martie 2010, 12:03)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui alin

      o pui si pe Luminita Anghel? si pe dl.Topescu (care este umilit in parlament de proprii colegi de partid)? sau pe dna Minca care are mare nevoie de un post de parlamentar, caci mirosa a anchete pe la Loterie?
  • +5 (35 voturi)    
    sper ca e o gluma de prost gust (Miercuri, 31 martie 2010, 11:04)

    razvan [anonim]

    Deci, dupa ce ca ne-a fost dat sa inghitim, in numele lui Traian Basescu, tot felul de manelisti, cocalari, pitipoance si odrasle de bani gata promovate in ultima vreme in PDL, dupa jenanta infrangere a acelui tanar imberb, posesor de nume cu rezonanta, in fata lui Radu Stroe, acum regina manelistilor, cea care a cultivat ce nu ar fi trebuit sa cultive in trecut si care a mai si castigat un purcoi de bani in felul acesta dezagreabil, ne este servita si ea pe tava acum? Cat tupeu pe mironosita asta! S-a tras de sireturi cu toti nespalatii, iar acum vrea sa revina in peisaj tintind ditamai functia publica. Cu toata simpatia pt Basescu si PDL, uneori ne cam forteaza limitele si se cam joaca cu nervii nostri.
    • +1 (7 voturi)    
      Cerere - oferta (Miercuri, 31 martie 2010, 12:33)

      florin [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Pana la urma la asta se reduce totul... mie in esenta mi se pare o propunere buna, cel putin cu ceva mai multe sanse de reusita decat ceilalti.
      In politica nu intra oameni luminati, ca doar de aia e politica! Aia mai destepti stau departe de circul de la noi!
      Pe de alta parte, clar as vota Teo Trandafir decat pe altii... lasand la o parte manelele, de care cam toata lumea se leaga pentru a pune pecetea unui intreg popor (asculti manele... da... esti roman imputit, ca sa-l parafrazez pe marele comunist), faptul ca s-a implicat si se implica in activitati caritabile pentru mine este un atu. Plus ca a stiut sa se retraga de la teveu atunci cand a dat-o-n bara, spre deosebire de altii cu un obraz mult prea gros macar pentru a admite ca nu mai au succes.
    • -1 (3 voturi)    
      5 secunde (Miercuri, 31 martie 2010, 14:28)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui razvan

      pentru tinerea deficitara a unora de minte. Felicitari, Hotnews! Ati demonstrat ca sunteti obiectivi, inca o data. 0:36 - 0.41 din videoclip. QED. Restul e tacere! Si durere!
    • +3 (5 voturi)    
      de adi minune, (Miercuri, 31 martie 2010, 15:15)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui razvan

      ce zici?
      tot basescu l-a bagat in psd si l-a facut consilier si candindat?
      • -1 (1 vot)    
        mai vreti? (Miercuri, 31 martie 2010, 21:44)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui nahir

        PSD-ul este un partid mafiot. Punct. Cu asta am incheiat discutia. Si mai luati de aici, daca tot ati uitat: mironosita asta de Teo, pentru numai 40-50.000 de euro pe luna, prin 2003-2004, pe langa manelistii ei ingalati pe care ii mangaia pe crestet (stiti care, aia care nu au platit un leu impozit sau taxe in viata lor, cu palate, masini de lux si milioane de euro in bani cash, ascunsi prin carute, corturi, saltele si canale, in timp ce profesorii mor si acum de foame, la propriu!!!, pe 8-10 milioane de lei pe luna), il mai pupa undeva la greu si pe marele carmaci Adrian Nastase. Ati uitat de cate ori il chema ca sa-l perie? Ati uitat cand declara ca, pentru ea, familia Nastase reprezinta un model? Mircea Badea murea de foame cand ipocrita asta dansa cu manelistii pe masa si se tragea de sireturi cu puterea politica de atunci, pe sume uriase. De asta il respect pe Mircea Badea iar pe individa asta avida de bani si putere nu mai dau doi bani.
      • 0 (0 voturi)    
        ai idee ce inseamna? (Miercuri, 31 martie 2010, 21:54)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui nahir

        si cum s-ar traduce gestul ei din videoclip, cel din secunda 41, dupa ce a tocat banii pe umar imitandu-i pe manelisti? A dus mana la gura. Ce crezi ca vroia sa transmita? Noteaza-ti! Lectie de psihologie pentru tine: "Banii n-are miros. Fara numar, fara numar. Sunt cea mai tare, sa moara dusmanii mei daca nu-mi merge bine!"

        Unde sunt tinerii scoliti in Occident, cu masterate, doctorate, cu pregatire in stiinte politice si juridice? Pe astia de ce nu-i cauta PDL-istii, daca tot se proclama mai curati? Asta ma deranjeaza. Vor sa resapeze persoane compromise, in loc sa caute ceea ce trebuie. WTF? Nu mai exista oameni normali in tara asta? Trebuie tot timpul sa apelam la maimutoi in politica?
  • +2 (28 voturi)    
    PENIBIL (Miercuri, 31 martie 2010, 11:06)

    747 [utilizator]

    Revin dupa scurta pauza publicitara, ma duc sa vomit...
  • +2 (30 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 31 martie 2010, 11:07)

    asterix [anonim]

    Paine si circ...Intai honorius acu' trandafir.......
    Si ne mai miram ca merge bine treaba in romanica...
    • +2 (12 voturi)    
      Circ avem din plin (Miercuri, 31 martie 2010, 11:56)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui asterix

      unde e painea???
  • +15 (27 voturi)    
    unde merge mia merge si suta... (Miercuri, 31 martie 2010, 11:11)

    Ovidiu [anonim]

    Normal ca la bucuresteni le plac astia carora le merge gura si te fac din vorbe....ca Oprescu, Vanghelie....

    Oricum as vota-o pe Teo de o mie de ori, decat pe d'alde Voicu o data.
    • -3 (21 voturi)    
      mai este un votat de bucuresteni (Miercuri, 31 martie 2010, 11:42)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      un hahait pe care apoi l-a votat jumatate de tara. de 2 ori
    • -5 (9 voturi)    
      TEO la colegiul 19 (Miercuri, 31 martie 2010, 12:05)

      @ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Corcet. La ce parlamentari are PDL-ul, Teo e ”bomboana” de pe coliva.
  • -3 (19 voturi)    
    O să aibă în echipa sa (Miercuri, 31 martie 2010, 11:12)

    ixulescovici [anonim]

    consilieri toţi hăndeii ? Aşa cum îi avea ca invitaţi când era mare...ce era ea în televiziune ?
    Oricum,valoarea sa o califică pentru a reprezenta PDL-ul.
  • +3 (23 voturi)    
    Super tare (Miercuri, 31 martie 2010, 11:16)

    Mihai [anonim]

    Super tare ideea sa o puna pe Teo candidata. Buna de gura, cu notorietate....Nu se putea sa contrapuna o persoana ca Baconschi unei shushe ca Minca.... Teo mi se pare foarte buna pentru a-i face fata fufei.
  • +3 (25 voturi)    
    teo? e ok (Miercuri, 31 martie 2010, 11:17)

    dragos [anonim]

    Teo e chiar ok. felicitari!
  • +6 (24 voturi)    
    :))) Ce ma distrez (Miercuri, 31 martie 2010, 11:18)

    Creator [utilizator]

    Au ramas fara "specialisti"? Poate imprumuta de la Constantinescu ca tot avea ala vreo 15000...
  • 0 (30 voturi)    
    Bravo Teo! (Miercuri, 31 martie 2010, 11:20)

    Rescatorul [anonim]

    Te sustinem. Cardasia PSD/PC/PNL/PRM nu trebuie sa aibe nicio sansa. Ne-am imputit destul aerul in aceasta tara.
    • -2 (8 voturi)    
      Bravo Teo! (Miercuri, 31 martie 2010, 14:13)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Te sustinem. Cardasia PSD/PC/PNL/PRM nu trebuie sa aibe nicio sansa. Ne-au imputit destul aerul in aceasta tara.
      • -2 (8 voturi)    
        Bravo Teo! (Miercuri, 31 martie 2010, 14:55)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        Te sustinem. Cardasia PSD/PC/PNL/PRM nu trebuie sa aibe nicio sansa. Ne-au imputit destul aerul in aceasta tara.
        • +2 (4 voturi)    
          dezolant (Miercuri, 31 martie 2010, 15:24)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

          Nu am nimic cu Teo, dimpotriva, o apreciez. Ceea ce ma intristeaza este faptul ca in PDL sunt oameni cu state vechi, care probabil ca merita sa fie promovati ... dar ce sa-i faci, acolo se promoveaza numere de masini, actori care si-au adus contributia la cresterea partidului ... cateva zile etc.
          • -1 (1 vot)    
            Marius, ai dreptate, dar.... (Joi, 1 aprilie 2010, 7:21)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Marius

            toate la timpul lor. Acum, e nevoie de Teo.
          • 0 (0 voturi)    
            Marius, ai dreptate, dar... (Joi, 1 aprilie 2010, 11:14)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Marius

            toate la timpul lor. Acum, e nevoie de Teo.
  • +11 (17 voturi)    
    goguta (Miercuri, 31 martie 2010, 11:24)

    ben [anonim]

    dintre doua rele parca teo e cea mai putin rea;nu stiu de ce naibii nu sunt trimisi oameni seriosi in loc de patzakine cu,,notorietate'';ar trebui sa nu mearga nimeni la vot sa vedem ce se intampla;nimenu nu e obligat sa voteze doua codobaturi oportuniste..
  • +3 (11 voturi)    
    Si care e problema?? (Miercuri, 31 martie 2010, 11:31)

    Dragos [anonim]

    Ma surprinde total alegerea facuta, dar nu stiu ce sa zic. Daca buna sau rea. PDL avea de ales intre un "specialist" adica unu uns cu toate alifiile si, cum bine zice un coleg "garantat vanghelie" sau cineva mai tanar, neuns ..dar care trebuia sa aiba si notorietate. Sa ales varianta a doua si nu stiu daca a fost o varianta buna sau rea. Acum , de la PSD, cine vine...doamna Loteria, fosta secretara a lui Stanculescu...si cred ca am spus destule. Sincer, intre scandalurile Loteriei, intre un om din sistem, santajabil si TEO, eu, daca as fi in coegiul 19 as vota-o. Pe principiul raul cel mai mic...din pacate. Nu e un principiu asa gresit cum se spune ...e o varianta. Tema de gandire: Daca Geoana era presedinte...nu cumva Voicu era ministru de interne??? Eu unu incep sa fiu optimist..parca se aude si un zornait de catuse...si nu strica...
    Sa vina, oameni..care nu au experienta=oameni care NU AU FOST pe la butoane. Prefer un Turcescu in locul lui Cristoiu (care are trecutul lui) si o TEO in locul secretarei lui Stanculescu. Succes
  • +3 (17 voturi)    
    Ne meritam soarta! (Miercuri, 31 martie 2010, 11:32)

    noname [anonim]

    sper sa se dea cu capul si sa vada ca locul ei nu e in politica.
    Toti ratatii intra in politica.
    Vinovati sunt cei care le dau apa la moara si ii voteaza! Asa a ajuns si Dolanescu si Irina Loghin in parlament!
    Vai de noi, ne meritam soarta pe care ne-o ofera alesii nostrii!
    • 0 (4 voturi)    
      gresit (Miercuri, 31 martie 2010, 12:25)

      srt [utilizator] i-a raspuns lui noname

      Vinovatii sunt mai degraba cei care NU voteaza.

      Fiindca dobitocii de obicei se duc la vot. La fel si cei platiti cu sacosica.

      Cei care ai ceva in cap sunt "scarbiti" si stau acasa. Dupa aia se mira si se scarbesc si mai tare.

      We live in a great country.
  • +8 (16 voturi)    
    ... (Miercuri, 31 martie 2010, 11:33)

    Gigi Maybachistu' Alegator [anonim]

    E preferabilă Teo faţă de scorpia isterică de la Loto
  • -1 (11 voturi)    
    si ce? (Miercuri, 31 martie 2010, 11:36)

    pitu [anonim]

    nu sunt fun declarat ,nu eram innebunita dupa emisiunile ei ,cum nu sunt de fapt innebunita dupa televiziune,dar dintre multi care s-au perindat ea mi se pare sicera ,cinstita....
    am sa o si votez,ca sunt in sector pentru ca efctiv nu am alternativa,si pt ca trebuie sa mrgem la vot,nu?si cu cine sa votez?sa votam cu cei care fac scoli de securisti?nu intelegeti ca astia au un alt fel de a gandi ,sutn din alta "liga" ,sunt cu sange rece?
    • +4 (8 voturi)    
      fun <> fan (Miercuri, 31 martie 2010, 11:44)

      none [anonim] i-a raspuns lui pitu

      nu esti fun, dar esti funny :))
  • +1 (15 voturi)    
    Succes Teo!!!!!! (Miercuri, 31 martie 2010, 11:46)

    Darlica [utilizator]

    Vreau sa vad cum va comenta Mircea Badea excelenta alegere a PDL-ului!?
    Pacat ca nu sunt arondata in acel colegiu ca ar avea si votul meu!
    Mult succes!
  • -1 (9 voturi)    
    Foarte bine. (Miercuri, 31 martie 2010, 11:47)

    AlinN [anonim]

    Macar sa inceapa sa functioneze economia romaneasca, sa nu ne mai imprumutam bani pentru a plati salarii, sa nu mai avem somaj ~60%real (din 11 milioane cu varsta de munca muncesc 4 milioane), ca poate sa candideze si Sexy-Braileanca din partea PDL si tot o voi vota.
    Si daca lucrurile vor merge tot la fel, ne vom mai imprumuta inca vreo 50miliarde de euro de la FMI, somajul de la 60% se va duce la 80%, poa' sa candideze din partea PDL o echipa compusa din Kasparov, Karpov, Papa de la Roma, Barak Obama, Einstein Zombificat si tot nu-i voi vota.
  • +4 (14 voturi)    
    eu (Miercuri, 31 martie 2010, 11:48)

    mda [anonim]

    pai nesimtita aia de la loto a primit inspe salarii compensatorii cand au dat-o afara...

    se zvonea ca a primit 300.000 euro

    nu i-au ajuns ???????????

    ce naiba mai cauta in politica ? chiar nu se satura de atata bani de la buget ? adica din buzunarul meu ????????

    numai din acest principiu ar trebui sa NU iasa ea..

    si sa iasa oricare e contra-candidatul ei, indiferent ca e teo trandafir sau prigoana jr.
    • -2 (8 voturi)    
      Dezinformare (Miercuri, 31 martie 2010, 12:42)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui mda

      Loteria Romana este Regie Autonoma, nu este institutie bugetara!
      Din buzunarul tau a scos bani doar daca ai jucat la Loto.
      Ce treaba ai tu cu salariile ei compensatorii, crezi ca astia de la PDL nu-si vor trage compensatorii daca pierd puterea??
  • +3 (7 voturi)    
    Babilonia (Miercuri, 31 martie 2010, 11:56)

    PUSA [anonim]

    Teo pentru ceea ce ai realizat si pentru ceea ce reprezinti in momentul de fata ar fi bine sa NU intri in Politica; este pacat , vei fi judecata si tarata in fel si fel de situatii, cred eu nemeritate.
    Nu intra in Babilonia
    • -2 (4 voturi)    
      si ce a realizat teo? (Miercuri, 31 martie 2010, 14:50)

      elena [anonim] i-a raspuns lui PUSA

      .
      • +1 (3 voturi)    
        Cum ce (Miercuri, 31 martie 2010, 16:07)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui elena

        Ne-a manelizat si mai mult. Asta nu e un merit?
        Vai de capul nostru
  • -3 (11 voturi)    
    O credeam inteligenta pe Teo :( (Miercuri, 31 martie 2010, 12:00)

    Catalin [anonim]

    Oricum colegiul 19 e sectorul lui Piedone si eu cred ca oamenii vor vota ce le zice el. Sectorul arata foarte bine, si nu ar vrea sa-l supere...:)
    • +2 (4 voturi)    
      Corect (Miercuri, 31 martie 2010, 12:43)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      LOL! Parca ar interesa pe cineva alegerile astea!
  • +2 (8 voturi)    
    sectorul 4 fief socialist (Miercuri, 31 martie 2010, 12:06)

    ionescu sergiu [anonim]

    un candidat din partea pdl cu numele lui teo trandafir ar avea sanse oriunde,mai putin in berceni si sectorul lui piedone!
  • -1 (11 voturi)    
    Bafta lui Teo! (Miercuri, 31 martie 2010, 12:09)

    Audit [utilizator]

    Oricum fata de tzatza de Ghervasiuc, Teo e parfum! Si mai are un atu: banul si l-a castigat in privat pe cand tzatza NUMAI lipita de portofelul meu, al platitorului de taxe si impozite. GAndti-va ca avea leafa de 10000 EURO pe luna plus lafinalul anului pntru ca a depasit planul(!!!) mai lua 12 salarii bonus. De parca la loterie mare manageriala trebuie sa faci!
    • +2 (8 voturi)    
      Tu... (Miercuri, 31 martie 2010, 12:50)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Audit

      ...sigur esti "de dreapta"! Nu ne zici cam cat crezi ca ar trebui sa castige un sef de loterie nationala .... 300 Ron net / luna e ok? Sau tot e mult ...

      De ce zici ca e pe portofelul tau?...loteria nu e parte a sistemului bugetar! Nu sunt platite salariile din taxe si impozite. Cel mut e pe buzunarul tau daca iti plac jocurile de noroc.

      Si in definitiv ce era asa rau daca depasea planul? E mai bine la CET-uri si alte institutii din subordinea lui Videanu unde sunt directori numiti pe criterii politice cu aceleasi venituri si au pierderi si datorii uriase la buget?

      Cica suntem PD-isti si "de dreapta" dar murim de oftica cand unul castiga mai bine ca noi. Decat sa gandest "sa moara capra vecinului" ar fi mai profitabil pentru tine sa gandesti "sa-mi iau si eu capra". De fapt esti un socialist sadea ... cu tendinte spre comunism.
      • 0 (2 voturi)    
        Corect (Miercuri, 31 martie 2010, 16:10)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        Este un socialist sadea cu tendinte comuniste intocmai ca partidul pe care-l sustine, PDL-ul.
  • +4 (12 voturi)    
    TEO CASTIGA... (Miercuri, 31 martie 2010, 12:11)

    NG [anonim]

    ......mai bine Teo decat pitipoanca aia isterica pe care au plimbat'o si pe la loterie unde a reusit sa-si angajeze toate neamurile si prietenii incompetenti..care evident ca au facut aripi odata cu ea...
  • +1 (11 voturi)    
    reputatia de la TV (Miercuri, 31 martie 2010, 12:13)

    Tataie [anonim]

    Bine ca nu candideaza Pokemon care ar fi votat imediat, ca doar e vedeta la TV. Teo din pacate urmeaza exemplul lui Calinescu care se exhiba ca un politician cinic si neimplinit.
  • -2 (10 voturi)    
    Nu ma deranjeaza ca (Miercuri, 31 martie 2010, 12:13)

    Pantera Roz [utilizator]

    Teo candideaza.E treaba ei.Nu stiu insa daca nu-i va deranja pe unii membri vechi ai PDL din sectorul 4 care s-au trezit cu un candidat cu vechimea de 1(una)zi in PDL !Ce ziceti?!Sa inteleg ca aia vechi "nu e buni" ?!E posibil?!...
    • -4 (8 voturi)    
      Sunt doua ... (Miercuri, 31 martie 2010, 12:43)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      ... variante plauzibile:

      1. Cei din PD stiu ca nu au nici o sansa sa le fie ales candidatul. Si atunci decat sa se umple de penibil un membru "de baza" al partidului, mai bine un outsider. Sunt curios daca o pun sa-si plateasca singura campania...ca pe Prigonius.
      2. Cei din PD sunt atat de disperati ca ar ruga-o si pe Maica Tereza sa candideze...doar doar vor castiga.

      Despre Teo ... nu am prea multe de zis decat ca poate ar fi trebuit sa se gandeasca un pic inainte de a-si asocia numele cu PD-ul. In rest e OK. Daca as avea doi candidati independenti Minca si Trandafir chiar as avea dificultati in a vota (daca as fi in colegiul respectiv). Pe de alta parte ... uninominal uninominal ... dar ma gandesc si alaturi de cine vor ridica mana in Parlament (sau mai pompos spus...ce linie politica vor urma).
    • +1 (3 voturi)    
      Parca tu nu stii (Miercuri, 31 martie 2010, 12:45)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Cei care sunt intr-o organizatie accepta ce le spune de la centru, daca nu sunt de acord, nu e nicio problema, pot sa isi dea demisia si sa plece!
  • +3 (7 voturi)    
    Dum spiro spero ! (Miercuri, 31 martie 2010, 12:34)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Speranta moare ultima. Teo candideaza pe valul de speranta ca zagazurile " OMERTEI' au fost rupte si depanand firul Ariadnei se vor devoala "structurili".Sa vedem filmul "Voicu"pe repede si putem spune daca sa ne bucuram sau nu.DDD
  • -2 (6 voturi)    
    pdl stie (Miercuri, 31 martie 2010, 12:36)

    Gioni Gionescu [anonim]

    PDL stie ce face: o foarte mare masa de romani sunt morti dupa aceasta turuitoare smechera numita Teo. Si vor vota "schimbarea".
  • -3 (11 voturi)    
    pai e pe baza de manele la PDL (Miercuri, 31 martie 2010, 12:37)

    King Crimson [utilizator]

    Chiar surprinde pe cineva? Honorius, Teo, urmeaza Guta, absolut firesc pentru PDL. Nu-i nimic, se vor arde din nou, ca si la sectorul 1. PNL si PSD ar trebui in toate colegiile din tara sa propuna un singur candidat, asa poate scapam complet de securistii din PDL la viitoarele alegeri.
  • +4 (12 voturi)    
    sector 4 (Miercuri, 31 martie 2010, 12:38)

    athena [anonim]

    In sfarsit candideaza o fata desteapta. Nu conteaza vechimea, conteaza omul si intentiile lui bune.
    Succes, te sustinem si... la mai mare.
    • -2 (8 voturi)    
      scalambaielile din emisiuni, (Miercuri, 31 martie 2010, 13:16)

      elena [anonim] i-a raspuns lui athena

      glumitele de prost gust si promovarea lautarilor sunt repere de inteligenta?
  • 0 (0 voturi)    
    Colegiul 19 (Miercuri, 31 martie 2010, 12:39)

    Alexandru [anonim]

    cititi:
    http://pdl-franta.blogspot.com/2010/03/colegiul-19-si-democratia.html
    • -2 (2 voturi)    
      Asa e... (Miercuri, 31 martie 2010, 12:59)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      ....cetatene...si Teo, cea propusa de PD e tot din Colegiul 19...:))
  • -1 (9 voturi)    
    Manelizarea (Miercuri, 31 martie 2010, 12:48)

    gigi [anonim]

    Cum madam Teo s-a remacat prin aducerea manelelor la notorietate prin invitarea in emisiunile sale a tuturor maneleistilor vremii, ma astept ca in curand acestia sa acceada si in parlament sprijiniti de madam Teo mai intai prin angajarea lor pe post de consilieri . Dupa ce audientele lui teo au dat chix peste tot ar fi un deal bun pt dansa combinatia politca- TV in sensul ca noul si PDL-istul viitor presedinte al TVR s-ar bucura sa o plateasca pe drept de autor cu bani grei si publici pe Teodeputata pt o emisiune de diverstisment manelistic pe postul public...asa in locul celei de la Surprize surprize. In orice caz cred ca s-ar bucura si cu un circ manelistic in aula parlamentului Romaniei. Vai de tara asta....
  • +2 (6 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 31 martie 2010, 13:06)

    alex [anonim]

    niste oameni cu slujbe mai serioase profesori cercetatori, juristi, avocati , ingineri , etc nu sunt pe acolo prin partid? chiar asa sa bagi toti circarii in parlament? nu am nimic cu teo trandafir imi este total indiferenta, insa atitudinea partidului de la guvernare mi se pare cam aiurea
    • -1 (7 voturi)    
      care slujbe mai serioase? (Miercuri, 31 martie 2010, 13:22)

      andreea [anonim] i-a raspuns lui alex

      Nu vezi ce poza a fost atasata articolului? Nu vezi ca traim in tara "flacarii violet", a unor inchipuiri bolnave pe care nimeni nu doreste sa le explice? Ti-a explicat Basescu pana acum cine este Aliodor Manolea si ce rol a jucat acesta? Ti-a explicat Boc ceva pana acum, de ce in toate momentele importante a umblat si el cu streangul violet de gat? Teo, azi, iarasi, insotita de Romeo Raicu, liderul PDL sector 4, cu streangul la purtator? Nu mai cere seriozitate de la niste oameni cu mintile imbibate de paranormal. Astia traiesc prin astre si combinatii de culori, para psiho nu's ce strategii energetice. Spectrul politic a fost cuprins de spectrul bioenergetic. Nu se mai judeca limpede, au disparut criteriile, acum se lucreaza cu energii in spatiul public.
    • +1 (3 voturi)    
      Cerere si oferta (Miercuri, 31 martie 2010, 16:19)

      ion [anonim] i-a raspuns lui alex

      Cred ca nu intelegi notiunea de piata. Adica cerere si oferta. Ce poti sa oferi cumparatorului (alegatorului) in sectorul 4, practic in marea burta lui Piedone, in fata unui candidat sustinut de PNL, PSD si PC? Adica unui electorat CARE A VOTAT MASIV PIEDONE?

      Uite Baconschi. Scria exceptional in Dilema Veche, toba de carte, cariere diplomatica de exceptie incepand cu misiunea din Vatican, etc.

      Ar fi avut lejer soarta lui Prigoana Junior. Ba chiar si mai rau. La fel orice cercetator, avocat, inginer, etc, mai ales unul necunoscut (notorietate mica). Ar fi luat bataie si daca avea Harward-ul absolvit magna cum laudae (exagerez putin, dar nu sunt departe). La asa cerere, oferta Teo Trandafir e cea mai buna pe care o putea alege PDL-ul. E singura care are ceva sanse, nu mari, dar are.

      P.S. Si vad ca toata lumea are o parere oribila despre Teo Trandafir, pentru ca obisnuia sa cheme manelistii in emisiune. Mai intai si intai, invitatii nu erau hotarati de ea, a declarat de mai multe ori asta, ci erau stabiliti pe baza de audienta, care era URIASA cand apareau Adi sau Guta. Blogul ei este aici, pueti citii despre cine vorbim:

      http://teotrandafir.net/

      Fara suparare, fata de madam Minca, care ma zgarie pe creier de fiecare data cand deschide gura, e o mare diferenta.
  • 0 (8 voturi)    
    sfarsitul unie cariere (Miercuri, 31 martie 2010, 13:08)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Teo draga, cat de adanc poti sa te scufunzi? Inteleg ca nimeni nu te mai vrea in televiziune, dar era nevoie sa te murdaresti in halul asta. Nu conteaza ce partid, toti sunt niste... Te credeam mai cu coloana...
    • +2 (6 voturi)    
      La PNL e plin de fosti actori sau vedete TV (Miercuri, 31 martie 2010, 13:20)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      Cristian Topescu,actorul din "Mere rosii", cantareata de muzica usoara imbracata in negru(in CA la TV din partea PNL),,sotia lui Bertzi,etc.
    • +3 (3 voturi)    
      Poate ca nu (Miercuri, 31 martie 2010, 16:33)

      ion [anonim] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      Am un prieten. Om rezonabil, cu capul pe umeri si cu o meserie buna. Omul a hotarat sa intre in politica, si nu ca sa se imbogateasca, dar i-a intrat un cui in cap, ca se poate implica astfel in administrarea orasului in care traieste. Nici nu conteaza in ce partid a intrat.

      Dupa asta a fost luat la injuraturi de mai toti cunoscutii. Mama lui, o batrana care sta la tara, i-a spus clar: maica, ce cauti tu acolo, ca eu te-am crescut baiat cinstit si muncitor? Nu iti e rusine?

      Morala: am vrea cu totii sa avem o clasa politica mai buna, dar oricine intra acolo e din start o jigodie, un nemernic si un arivist. Nici un om cat de cat ok nu are voie sa intre acolo. Toti sunt gunoaie, trebuie sa fie gunoaie in continuare. Poate ca asteptam Sfantul Duh (Doamne iarta-ma pentru o vorba asa proasta, tocmai in saptamana asta) sa vina si sa pogoare o raza asupra clasei noastre politice si sa o albeasca instant: Catalin Voicu sa devina Giovanni Falcone, Vanghelie sa devina Nelson Mandela, iar Elena Udrea sa devina Maica Tereza.
  • +1 (9 voturi)    
    unuu oameni ar trebui sa-si cunoasca limitele (Miercuri, 31 martie 2010, 13:14)

    elena [anonim]

    Dna Teo Trandafir ar fi trebuit sa se retarga din viata publica. Vedetute gen domnia sa, Mihaela Radulescu, Andreea Marin etc ne-au plictisit. Este momentul sa plece si sa faca loc. ar fi ceva acum sa ne plictiseasca si in Parlament.
    • +2 (2 voturi)    
      Pardon! (Miercuri, 31 martie 2010, 18:44)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui elena

      @ Teo are substanta! De unde stii ca manelistii nu au fost cererea realizatorilorpe "motiv"de rating??? Poate de asta a plecat.Deocamdata pe PROTV inca dau reluari cu Teo!DDD
  • +3 (7 voturi)    
    Responsabilitate (Miercuri, 31 martie 2010, 13:38)

    Marcela BRATOSIN [anonim]

    Felicitari sincere TEO ! pentru curajul de-a intra in cusca leilor. Exemplu tau sigur va fi urmat si de alti oameni responsabili carora cu adevarat le pasa de ce se intampla in Romania ! Si sunt sigura ca nu vei dezamagi pe nimeni atat cat vei ramane tu insati care cunosti si critica si autocritica.Succes !!!
  • +1 (5 voturi)    
    .... (Miercuri, 31 martie 2010, 13:44)

    miky [anonim]

    E o femeie cu notorietate care ar putea zic eu sa faca stresului din politica si asta mai ales daca ea isi doreste acest lucru. Si pana la urma de ce nu? Daca ar face si politica asa de bine cum poate modera o emisiune ar fi perfect.
  • +2 (4 voturi)    
    E mai buna decat Vanghelie.... (Miercuri, 31 martie 2010, 13:57)

    calinsab [utilizator]

    E garantat mai buna decat Vanghelie si altiii.. din parlamentul asta plin de oameni depasiti de vartsa lor...

    Da o votez !
  • +2 (6 voturi)    
    acelasi traseu ca si Florin Calinescu (Miercuri, 31 martie 2010, 14:00)

    calin [anonim]

    Daca observati un pic mai atent la traseul doamnei Teo, veti vedea ca este identic cu al domnului Florin Calinescu.
    A inceput de jos,a devenit rapid vedeta, a fost adulata de o tara intreaga, a inceput sa creada ca pe ce pune mana se transforma in aur.
    A plecat de la Protv un pic uzata dar totusi in glorie, a crezut ca poate avea succes la o televiziune anonima, sa lovit cu capul de perete, a incercat sa revina, a fost taxata de public, a iesit pe usa din dos, acum incearca norocul in politica..
    Pacat de amundoi... au fost niste persoane foarte indragite de mine cu mult timp in urma.
  • +5 (9 voturi)    
    excelenta alegere !! (Miercuri, 31 martie 2010, 15:12)

    ecaterina [anonim]

    De-asta votez pdl si Traian Basescu pt ca promoveaza femei , tineri si oameni de valoare .Sint sigura ca Teo are proiecte , e desteapta si aduce ceva nou cu ea . Ii doresc sa izbutesca in aceasta competitie !
  • +3 (5 voturi)    
    intre doua rele (Miercuri, 31 martie 2010, 15:36)

    luci [anonim]

    teo reprezinta raul cel mai mic...
    acum chiar nu stiu ce sa cred, toate partidele se folosesc de notorietatea unora si prea putin ii intereseaza daca isi pot aduce contributia la buna guvernare, gestionare a tarii...
    este de ajuns sa te ocupi de un proiect si gata, asa ca de ce sa ne miram ca sunt unii parlamentari care cer bani pentru.. mai stiu eu ce proiect, chiar daca guvernul nu are bani, care sustin cresterea pensiilor, chiar daca nu sunt bani... atat ii duce capul, sa ceara, nu conteaza de unde, care sunt efectele, el avea un proiect...
    parlamentul este plin de oameni din astia, gen mircea diaconu, topescu, luminita anghel, pusa, tusa, olguta, etc., asa ca ... speranta moare ultima...
    dar sa nu moara partidul, vadim si acum cauta motivele prabusirii prm, sunt vinovati toti, mai putin el care a promovat toti rapsozii si babutele in partid...
    cu aia vroia el sa conduca tara?
    vad ca nici altii nu au inteles nimic din asta....
  • -2 (4 voturi)    
    teo, din lac in put (Miercuri, 31 martie 2010, 15:54)

    viorica [anonim]

    Teo Trandafir a ajuns intr-o fundatura (la modul firgurat, desigur) pe plan artistic, nu mai are oferte din partea mogulilor de la tv, si, invatata cu bani multi, crede ca ii va gasit in politica. Vai de capul ei! mi-e mila de ea. Va avea o dezamagire foarte mare, pentru ca PDL o foloseste ca pe un pres, dupa care o arunca la cos. Cine dracu' mai voteaza cu PDL, dupa cum merge tara asta sub Basescu si papagalul Boc?
  • +4 (4 voturi)    
    Pt hotnews (Miercuri, 31 martie 2010, 17:53)

    ovidiu [anonim]

    Sunt mii de inregistrari cu Teo dansand pe toate genurile de muzica.Stim cu totii ca pe vremea cand era ea la Pro, cu tot manelistii de care vorbea toata lumea ca ii invita, nivelul intelectual al emisiunii era muuuult peste ce e acum la tv.
    Mi se pare aiurea ca din toata activitatea ei la tv ati ales momentul asta...
  • -2 (2 voturi)    
    Teo presedinte (Miercuri, 31 martie 2010, 18:24)

    dragos [anonim]

    Hop si Teo din papusoi!...cata ipocrizie de vedeta rasuflata. Orice om cu ceva integritate morala, in mod firesc, acum, refuza sa se mai inhaiteze in vre-o gasca politica romaneasca, si cu atat mai mult cu PDL-ul.
    Dar stau si ma intreb totusi, daca nu-i iese cu Colegiul 19, vre-um post de consilier la vre-un ministru gen vLADESCU sau fUNERIU mai este vacant? Ca asa daca tot isi improspateaza imaginea publica poate prinde ceva si face si vre-o reclama (de nivel infantil), sa zicem la o banca....
    Asa presedinte, asa premier, asa ministri, asa vedete...pardon nu vedete ci hai sa zicem maimutoi mediatizati cu aere de capitala si casa fara canalizare in Pipera.
    • +3 (3 voturi)    
      Alba neagra ! (Miercuri, 31 martie 2010, 18:51)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui dragos

      @ Bre ,bre,bre dar tafnosi mai suntem! Gica contra si carcotasi de peluza! Daca intra in partide de ce intra,daca nu unde sunt cei ce ar trebui sa intre! Teo are cap,stofa,cultura! Nu e numai ambalajul.De asta stau puscariile cu usile vraiste ca nu candideaza nimeni serios in politica. Teo macar ca VIP, vedeta are exercitiul paparazzilor, al mediei de scandal. Totusi e o DOAMNA! Parerea mea.Razas suparat.Da di tat.DDD
  • -2 (2 voturi)    
    Tra la la - si-am ajuns parlamentar (Miercuri, 31 martie 2010, 18:46)

    Lars [anonim]

    Nasol de omuletii din acel colegiu sa aiba de ales dintre astea 2 catze...
    Imi imaginez ca maine-poimaine una din astea 2 catze isi va da cu parerea in parlament despre impozitul meu forfetar, va decide daca Romania sa cumpere avioane F16 sau nu, va vota politica fiscala care imi va afecta mie compania etc etc.
    Cred sincer ca votul uninominal are o mare problema - va impinge in fata numai "hartisti" (cum ar zice invitatii favoriti ai lui Teo) din astia... Daca pana acum numai Romania Mare impingea in fata personaje gen Irina Loghin (bune in meseria lor dar zero barat in parlament) la precedentele alegeri a fost un inceput iar la urmatoarele vom avea un parlament numai din oameni care in un fel sau altul au facut audienta TV. Sincer cred ca nu uninominalul este solutia. Eu n-am avut pana acum nici un fel de sentiment ca parlamentarul ales de mine uninominali ii pasa mai mult de mine fata de cei precedenti. E doar o schimbare de dragul schimbarii care insa va scoate cu totul din parlament oamenii care stiu drac' ce insemana impozit, F16 etc etc. Voicu e exemplul clar de parlamentar uninominal care arata ca nici vorba ca noul sistem de vot sa fi curatat parlamentul. Dimpotriva. Primarul trebuie ales uninominal, asa a fost si asa trebuie sa ramana. la parlament situatia e diferita pentru ca Teo nu-si va da cu pararea doar pentru aia care o voteaza ci votul ei ca contribui la adoptarea unor legi pentru intreaga tara.
  • -2 (2 voturi)    
    Teo- mozaica (Miercuri, 31 martie 2010, 19:01)

    costin [anonim]

    O definitie suigeneris a democratiei ar putea fi CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE ! Pentru ca atatia ani te-am apreciat si ti-ai dobandit notorietatea ca realizator massmedia, am considerat ca nu este cazul sa intri in troaca- si de poartea cui !- pe care o evidentiaza Mircea Badea. Ai facut ceea ce nu-mi place, iar eu ma voi exprimat cum nu-ti place tie: ce facusi, Teodoroooo ?! Sunt curios ce reactie are sarmanul d-nul doctor-tata ?! Teodoroooo, ai nimerit fasolele !, te-ai portocali si tu ! Pacat !, mare pacat ! Facand putina istorie, zic: e normal ! "Traim in Romania si aceasta ne ocupa tot timpul !" (Mircea Badea) si TRAIM IN ROMANIA SI ASA NE TREBUIE ! (Costin); numa` ca, mare-I Dumnezeu ! si da fiecaruia ceea ce merita !
  • +4 (4 voturi)    
    Eu am o parere buna (Miercuri, 31 martie 2010, 19:04)

    defav [anonim]

    despre Teo de pe vremea cind facea emisiunea aia la PRO TV, n-am mai urmarit apoi ce-a mai facut, nu m-a interesat in mod special, deci nu cunosc chestiile cu manelele (pe care nu le suport).
    Dar nu pot sa nu-i remarc inteligenta , faptul ca-i merge mintea brici si ca are si o inteligenta emotionala buna.Problema e -chiar daca are intentii bune-sa nu se piarda in mafia "sparlamentului", ca saracu' Mircea Diaconu.
  • 0 (2 voturi)    
    da, Teo (Miercuri, 31 martie 2010, 19:52)

    ampersand [anonim]

    da, "televiziunea şi politica sunt complementare şi pot merge mână-n mână". Da. E deja-vu, voiculescu şi antenele, vântu şi realitatea, sassu si tvr. Ţi-a scos guriţa o perlă cât camera de dormit a deputaţilor, ai vorbit de frânghie în casa spânzuratului, exact d-ăştia ca tine-mi doream eu, să îmbine armonios politica şi televiziunea.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Joi, 1 aprilie 2010, 0:11)

    Todoran [anonim]

    Intr-adevar Teo este un simbol al televiziunii. Din cate imi amintesc, Teo a fost promovata de catre Dan Voiculescu, in emisiunea Buna Dimineata cu Teo si Mircea. Se vede mana de maestru a lui Dan Voiculescu, mana care astazi incearca sa salveze teatrul romanesc. Gandind logic, Gala Teatrului Tanar, eveniment care va avea loc pe 6 mai si sponsorizat de Dan Voiculescu, este o sansa nesperata de afirmare pentru tinerii actori - asa cum a fost si acea emisiune pentru Teo - o rampa de lansare!
  • +1 (3 voturi)    
    asta si-a schimbat numele... (Joi, 1 aprilie 2010, 6:41)

    eeeuuuu [utilizator]

    din trandafir in portocala. teo, fi... bomboana! pe coliva pdl, evident!
  • +1 (3 voturi)    
    PSEUDO (Joi, 1 aprilie 2010, 7:53)

    Mihael [anonim]

    Da!!! Pseudocultura, asta o caracterizeaza pe aceasta domnisoara batrana, care sufera de un narcisism cronic. Auziti la ea: "Televiziunea si politica nu sunt complet despartibile" - dspartibile - un cuvant de ea inventat care nu exista in DEX si pe care ziaristii l-au preluat ca atare fara nici o jena. Dar la PDL merge orice. Vai de de capul nostru cu asemene oamni!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Pareti un "om de cultura"... (Joi, 1 aprilie 2010, 11:10)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Mihael

      Daca va deranjeaza cultura si profesionalismul lui Teo, probabil ca sunteti un fan al culturii si "profesionalismului" (la ce?) a mahalagioaicei, Mincu, fost Ghervasuc. Prin urmare, stimate domn, aveti niste probleme de caracter, nu credeti?
  • +1 (3 voturi)    
    inca una (Joi, 1 aprilie 2010, 9:09)

    Pedro [anonim]

    Inca o maimuta pe vapor.
  • 0 (2 voturi)    
    Teo, Go to Victory ! (Joi, 1 aprilie 2010, 9:58)

    martin [anonim]

    A avea deja numai pe acest articol ,114 comentarii, este un simbol al renasterii lui Teo, de data asta in politica romaneasca, care are nevoie de astfel de oameni si nu de ciurucurile actualului Voiculescu, cum sunt creaturile de tip Ghervasuc Minca, Gadea , Stan Laptop etc.
    Sigur ca si Teo a lucrat la Antena, dar asta impreuna cu Badea, care si acum imi place prin verva, nu si prin excesele voiculesciene actuale, dar asta era in perioada ponderata a trustului, cand Voiculescu nu se baga politic in mod excesiv, ca artistic ,nu cred ca avut vreodata vreun aport.
    Asa ca ca nu pot decat sa urez pentru Teo si PDL, un succes solid in Bucuresti, fiindca epoca lui Oprescu si a altor nechemati hamesiti, trebuie sa treaca !
  • 0 (2 voturi)    
    Teo se potriveste (Joi, 1 aprilie 2010, 10:00)

    Pantera Roz [utilizator]

    cu PDL ca aia in ailalta,trebuie sa recunoastem.Manele,manele...
  • +1 (1 vot)    
    Multumiri idioatelor clone ! (Joi, 1 aprilie 2010, 11:26)

    martin [anonim]

    De cand nu am mai scris, m-am dezobisnuit cu sarcina principala a distinselor clone idioate, care blocheaza si ascund orice mesaj ce deranjeaza pe stapanii lor vanghelisti sau adepti ai dublului repetent.
    Toti stapanii clonelor, vor fi suparati de o victorie cat mai clara a lui Teo. Deci sa se intample si ei sa crape de ciuda !
  • +1 (1 vot)    
    Sinceritate! (Joi, 1 aprilie 2010, 12:26)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ La "Nasul" pe B1 Tv, intrebata fiind ce politician Roman apreciaza.Teo constienta de risc a raspuns: Mona Musca. A fost o Doamna si a plecat ca o Doamna. A fost executata scurt cu o foaie de hartie ,ca era sarcina de serviciu lucrand cu studentii straini.Nu au putut face dovada nici a unui act de politie politica in sensul ca cineva a suferit din vina sa.Sa nu uitam ca ajunsese la un periculos loc doi la popularitate! Dl Voiculescu cu hotarare judecatoreasca demisioneaza pe ultima suta de metri din camere sa nu devina penal.T.Severin e mai occidental decat Ferentari,Chitila sau Oltenita! DDD
  • 0 (0 voturi)    
    Valuri, valuri ! (Joi, 1 aprilie 2010, 13:04)

    Mihai V. [anonim]

    Daca va fi aleasa , Teo, va face ce a facut si in televiziune, valuri pentru un anumit segment de populatie. Clasa politica romaneasca nu se reformeaza cu persoane ca Teo, de calibrul ei au fost si sant si altele in parlament. Prezenta nu este suficienta, mai trebuiesc si alte calitati. Multi care posteaza aici arata care este nivelul de responsabilitate al alegatorului roman. Ne meritam soarta, cu asemenea cetateni.
  • 0 (2 voturi)    
    vot :TEO (Joi, 1 aprilie 2010, 13:28)

    Wurhox [utilizator]

    eu o voi vota...sa vedem ...cine va castiga.. cele mai multe discutii sunt degeaba.. ca si la Base si Geoana... din 2 va iesi unul....voi vota un om competent sunt sigur de asta.
    • 0 (0 voturi)    
      postac (Joi, 1 aprilie 2010, 22:04)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Wurhox

      postac
  • 0 (2 voturi)    
    vreau sa/mi pun stegulet pe masina HAI TEO (Joi, 1 aprilie 2010, 14:05)

    marius [anonim]

    gura circotasilor. Faptele conteaza in viata, nu cotcodaceala. Eu vreau sa o sustin pe fata asta. Mi se pare o femeie puternica, directa, nu e falsa si macar ptr asta merita sustinuta. EU VREAU SA?MI PUN PE MASINA UN BANNER PRO TEO. Pe cine sa sustinem, pe gasca de securisti a lui Voiculescu?
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVOS TEO! (Vineri, 2 aprilie 2010, 9:45)

    Mirciuc [utilizator]

    Nici ca puteai fi mai nimerita!
    Chiar PD-L ti ai ales?
    Ori ei te-au cautat.

    BRAVOS TEO!
    Barvos!
  • 0 (0 voturi)    
    Optiune neonoranta (Vineri, 2 aprilie 2010, 13:36)

    M. Radulescu [anonim]

    Sunt dezamagit de faptul ca d-na Teo intra in aceasta mizerie care se cheama "politica". As fi preferat sa ramana curata !
  • 0 (0 voturi)    
    Succes lui Teo! (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 14:43)

    Ioana [anonim]

    Sa constientizeze ca Liliana Ghervasiuc este veche in politica si candidata lui Voiculescu. Sperantza este ca romanilor le-a ajuns de-atata inselaciune. Sincera sa fiu, nu inteleg ce minune-minunata, a facut, de inca se bucura de popularitate si inca nu ocupa un loc langa Nicolae Cristea. Apropo... Ce mai face ex.? :)
  • 0 (0 voturi)    
    Nu ai ce cauta! (Luni, 12 aprilie 2010, 15:12)

    Mariana [anonim]

    Imi pare rau de tine, Teo! Credeam ca ai mai multa coloana vertebrala.Nu m-ai convins de ceea ce vrei sa faci in Parlament. Si acolo nu mergi numai pentru ca sa ajuti copiii.Trebuie sa sustii si pe ceilalti cu probleme.Surasul tau pe care l-am vazut la tv era fals.Nu mai erai Teo cea adevarata.
    Cine te-a prostit sa intri in politica ?! Rau te-ai pacalit!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu ai ce cauta! (Luni, 12 aprilie 2010, 15:12)

    Mariana [anonim]

    Imi pare rau de tine, Teo! Credeam ca ai mai multa coloana vertebrala.Nu m-ai convins de ceea ce vrei sa faci in Parlament. Si acolo nu mergi numai pentru ca sa ajuti copiii.Trebuie sa sustii si pe ceilalti cu probleme.Surasul tau pe care l-am vazut la tv era fals.Nu mai erai Teo cea adevarata.
    Cine te-a prostit sa intri in politica ?! Rau te-ai pacalit!
  • 0 (0 voturi)    
    Bafta Teo, noi te iubim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Vineri, 16 aprilie 2010, 10:32)

    manuela [anonim]

    Fetele te voteaza....fi fara grija ca vei castiga/alaturi de tine este si comunitatea gay/lesby...doar noi stim cat ai facut pentru noi ca sa avem drepturi........asa macar o sa ne putem casatori...m/am indragostit de tine lulea'''''te iubesc mult si te pup dulce

    Iubita ta lesby Manuela
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Joi, 3 iunie 2010, 20:17)

    marina [anonim]

    Bravo, iti uez mult succes si sper ca vei fii alaturi de noi si de acum incolo.
    Imi pare rau ca nu te mai vad mai des la tv.
    Ne faceai zilele mai frumoase,te urmaresc de cand erai la tele7 abc.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică