Senatorul Catalin Voicu a primit mandat de arestare preventiva pentru 30 de zile

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Marţi, 30 martie 2010, 18:52 Actualitate | Politic

Catalin Voicu
Foto: Agerpres
Magistratii Inaltei Curti de Casatie si Justitie au aprobat cererea DNA privind arestarea preventiva, pentru 30 de zile, a lui Catalin Voicu. Senatorul poate face recurs in termen de 24 de ore.

Catalin Voicu este acuzat de trafic de influenta si fals in inscrisuri sub semnatura privata.

In stenogramele din dosarul DNA prin care se cere arestarea sa, publicate de HotNews.ro, apar numele unor politicieni precum Gabriel Oprea, Ludovic Orban, Marian Vanghelie, Miron Mitrea, magistrati - Florin Costiniu, dar si de oameni de afaceri - Costel Casuneanu si Marius Locic, pentru care Catalin Voicu ar fi intervenit pe langa magistrati ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie si la IGP. Din stenograme reiese si intentia senatorului Voicu de a fi devenit, in cazul in care Mircea Geoana ar fi castigat prezidentialele din 2009, ministru al Internelor, dorinta acestuia privind arestarea lui Neculai Ontanu si "intocmirea unor dosare" pe numele lui Gabriel Oprea.

Catalin Voicu ar fi intervenit folosindu-si influenta asupra magistratilor nu doar in cazurile Casuneanu, Mazare si Locic, dar si pentru Marian Oprisan, vicepresedintele PSD Dolj, Maria Schutz, judecati pentru coruptie, pentru sotia lui Miron Mitrea si in cazul accidentului lui Ludovic Orban.


  • Conducerea Senatului a respins cererea lui Voicu de a relua procedurile in cazul sau

Catalin Voicu solicitase, saptamana trecuta, sa fie audiat in plenul Senatului, sustinand ca decizia senatorilor de a da aviz DNA pentru a putea cere arestare sa este "lovita de nulitate", in conditiile in care el a lipsit de la respectiva sedinta, din cauza unor probleme de sanatate, si nu a putut fi audiat.

Biroul Permanent al Senatului a decis, insa, marti, ca procedurile in acest caz au fost respectate si nu vor fi reluate.

In documentul depus la Biroul Permanent, Voicu a solicitat sa ii fie "respectat dreptul constitutional, legal si regulamentar de a fi ascultat in plenul Senatului Romaniei in vederea incuviintarii cererii de arestare preventiva", in prima sedinta de plen. El a amintit ca s-a aflat intr-o situatie de "imposibilitate obiectiva de a fi prezent in plenul Senatului in vederea ascultarii", avand in vedere ca, in noaptea de dinaintea sedintei de plen a fost internat pentru probleme cardio-vasculare, iar in ziua de 24 martie i s-a facut iar rau si a fost din nou internat, chiar inaintea inceperii sedintei de plen.

Catalin Voicu a mai aratat in cererea sa ca hotararea Senatului "este lovita de nulitate absoluta, intrucat nu a fost indeplinita conditia prealabila si obligatorie a ascultarii" sale in sedinta de plen.

Presedintele Senatului, Mircea Geoana, a declarat, duminica, pentru Agerpres, ca cererea senatorului Catalin Voicu a fost inregistrata la cabinetul sau si ca o va inainta Biroului Permanent pentru a fi discutata.

Liderul senatorilor democrat-liberali, Traian Igas, a sustinut, insa ca nu exista niciun motiv si nicio incalcare a Regulamentului care sa permita intoarcerea dosarului Catalin Voicu in plenul Senatului.

Senatorul PDL a explicat ca, in cazul in care Catalin Voicu ar fi dorit sa se adreseze cu orice pret plenului, ar fi putut sa transmita, in cursul zilei de miercuri, un document prin care sa demonstreze ca este bolnav. Traian Igas a precizat ca, miercuri, inaintea sedintei de plen in care s-a luat decizia incuviintarii arestarii, presedintele Senatului, Mircea Geoana, anunta posibilitatea amanarii acesteia in cazul in care Catalin Voicu va prezenta un document medical care sa ateste imposibilitatea participarii sale la sedinta.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

5900 vizualizari

  • +20 (24 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 30 martie 2010, 18:55)

    cATALIN [anonim]

    Felicit decizia Magistratilor de la Inalta Curte de Casatie si Justitie!
    ...Se va sparge buboiul!!!!
    • +13 (17 voturi)    
      Un precedent benefic ! (Marţi, 30 martie 2010, 19:51)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui cATALIN

      @ Poate fi inceputul sfarsitului bordelului politico-ecomic, cum tot asa poate fi un fasss national avand in vedere caracterul de "famiglia"mafiota la toate nivelele.DDD
      • -6 (16 voturi)    
        Nu acesta este inceputul (Marţi, 30 martie 2010, 21:27)

        Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

        Pana cand PDL-ul si acolitii lui Basescu, nu-si fac curat in propria ograda, si ce-i drept au multa treaba de facut, nu putem vorbi de inceputul sfarsitului. Pana atunci totul pare o vendeta politica. E drept, si-au ales un reprezentant pe masura, dovada fiind faptul ca omul e deja judecat inainte de a se deschide procesul.
        • -1 (1 vot)    
          sobolanul rosu... (Miercuri, 31 martie 2010, 16:04)

          luci [anonim] i-a raspuns lui Rafael Che Guevara

          ce iarba consumi?
          si tocmai la comentariul lui DDD ti-ai gasit sa raspunzi? ce este gresit in el? spune ceva omul, ca pdl este fata mare? dar tu esti sub influienta ierbii si a lui voicu, sobolanule...
          • +1 (1 vot)    
            revino-ti din halucinatii (Miercuri, 31 martie 2010, 18:37)

            Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui luci

            DDD nu spune ca pdl e fata mare. Comentariul a venit referitor la expresia inceputul sfarsitului; pe care nu-l consider ca venind acum. Sper ca specificat astfel sa poti sa intelegi si tu.
            Dar tu in loc sa taci si sa ramai filozof, te bagi sa-te imaginezi comentand Si mai mult,, convins ca detii adevarul absolut te apuci si sa jignesti fara a face mai'nainte un exercitiu de intelegere. Eu cred ca tu esti unul din cei care scriu mesaje lirice pe peretii din WC urile pubilce, doar de tine si cei de teapa ta apreciate. Pentru ca acasa la tine nu indraznesti , pentru ca-si dau seama musafirii ce fel de om esti si cum gandesti. Parintii tai sunt mandrii de tine? Sincer, mie-mi-e rusine de rusinea lor.
    • -9 (21 voturi)    
      justitie (Marţi, 30 martie 2010, 20:02)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cATALIN

      daca un mafiot aresteaza un alt mafiot, este drept?
      • +10 (12 voturi)    
        Ati iesit iar, sobolanilor ? (Marţi, 30 martie 2010, 20:22)

        nick [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Vin vremuri grele pentru aia care va platesc daca vi s-a ordonat sa reincepeti campania comentariilor mizere.
        Propun un nou proiect: sa se construiasca Puscaria Mantuirii Neamului, o cladire imensa langa Casa Poporului, sa incapa toti nenorocitii care au supt tara asta zeci de ani.
      • +5 (7 voturi)    
        nu edrept... (Marţi, 30 martie 2010, 20:52)

        octopus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        nu e drept daca un mafiot aresteaza un alt mafiot, ai dreptate dar nu e cazul de fata! in general mafioti nu aresteaza, LICHIDEAZA! Mergand pe logica ta, daca se poate numi asa, de ce mafiotii arestati acum si aflati la putere pana nu demult nu au facut si ei acelasi lucru? de ce nu i-au saltat ei atunci cand puteau? hmm, de ce oare? PRECEDENTUL sa fie? Good job, ICCJ, in sfarsit!
  • +16 (20 voturi)    
    ce fain!!!! (Marţi, 30 martie 2010, 18:56)

    edif [utilizator]

    O luna cel putin vedem si noi un sobolan la racoare...
    • +2 (2 voturi)    
      S-a imbolnavit deja! (Miercuri, 31 martie 2010, 8:13)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Sper sa inceapa "curatenia" insa cunoscand toate "ograzile" ma indoiesc ca se va merge pana la capat.
      Sa dea Domnul sa scapam de ei.
  • +11 (19 voturi)    
    Ultima ora! (Marţi, 30 martie 2010, 18:56)

    laurs [utilizator]

    In urma anuntului privind arestare preventiva a lui Voicu, acesta a fost internat in stare de soc la spital. Voicu va petrece urmatoarele 6 luni sub supraveghere medicala, fiind in imposibilitatea de a suporta detentia.
    Sarbatori Fericite!
  • -14 (18 voturi)    
    vae victis (Marţi, 30 martie 2010, 18:57)

    demaGOGU [anonim]

    asta e ordin de sus, chiar mai sus de cotroceni
    • +6 (8 voturi)    
      clar! (Marţi, 30 martie 2010, 20:56)

      octopus [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      da, mai GOGULE, e mult mai de sus decat cotroceni (deci nu e Basescu de vina?! :)), trebuie sa fie mana lui Dumnezeu care s-a saturat de nemernici!
    • +11 (11 voturi)    
      Asa e frate, (Marţi, 30 martie 2010, 21:31)

      zizicu [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      e prigoana curata, Voicu e un inger de om, facea si el un ban cinstit si l-au saltat astia ai Dictatorului, asmutiti de agenturili straine, incredibil, o sa ajungem sa nu mai fure nimeni in tara asta, vai de capul nostru....
  • +7 (9 voturi)    
    un inceput timid... (Marţi, 30 martie 2010, 19:00)

    cosming [anonim]

    hmm 1 arestat intr-un an.
    5 km in 5 ani.
    hmm


    avem cateva mii de lingai politici prin guvern/administratii/judecatorii/primarii

    sa inteleg ca peste cateva mii de ani o sa se rezolve ?
    • +11 (11 voturi)    
      hehe... (Marţi, 30 martie 2010, 19:26)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui cosming

      Mai e mult pana departe.

      Eu inca nu am incredere ca justitia o sa functioneze mai bine odata cu acest caz sau ca o sa fie mai putina coruptie. Eventual nu o sa mai fie la fel de vulgara (ea, coruptia) dar de schimbat nu ne vom schimba.

      Sunt doar oameni care nu au jucat cum trebuie, si au mai fost de-a lungul vremii, care au facut chiar si puscarie (vezi G. Bivolaru - nu, nu ala cu MISA, celalalt).

      E doar un episod din lupta lor, dar nu din libertatea noastra.
    • +10 (16 voturi)    
      Inceputul e greu (Marţi, 30 martie 2010, 19:33)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui cosming

      dupa aia merge ca pe banda rulanta. Cu Voicu asta sunt sanse destul de bune pentru a trage destul de repede dupa el pe multi altii. Ramane sa vedem daca DNA va sti sa valorifice aceasta sansa.
  • +14 (16 voturi)    
    carcera pentru nelegiutzi (Marţi, 30 martie 2010, 19:04)

    Dorel [anonim]

    Cu o floare nu se face primavara, dar speram sa apara si altele. Politicienii astia chiar si-au facut teren de joaca din tzara. Sa-i vedem pe totii miseii astia inchisi si cu averile confiscate.
    • +13 (17 voturi)    
      YES! YES! (Marţi, 30 martie 2010, 19:20)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Dorel

      Porcul cu ceafa lata intra la puscarie.

      Eu nu inteleg gandirea unor oameni precum Voicu. Ajungi in Parlamentul Romaniei, ai sansa sa fii un Coposu, sa FACI istorie. Si tu .... ce alegi? Sa furi ca un porc de 2 bani.

      Sa ii traga pe toti in teapa!
      • +1 (7 voturi)    
        Cãtãlina V. (Marţi, 30 martie 2010, 19:35)

        Metallicus [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

        Sper din tot sufletul ca la pîrmaie mega-mafiotul sã dea peste nishte "bãietzi de bãietzi" care îl vor ajuta sã-shi descopere latura femininã a personalitãtzii lui.
      • +7 (9 voturi)    
        PROPUNERE (Marţi, 30 martie 2010, 19:36)

        MOMO [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

        sa nu crezi ca ii iau apararea, dar dosarul nu e pentru furt ci pentru fals si trafic de influenta. in afara de cele 30 zile (care nu cred ca vor fi 30), nu va face puscarie, deoarece sigur stie despre multi altii multe chestiuni, iar pana la urma "o mana spala pe cealalta".

        sustin o lege a fiscului: cine nu isi poate justifica cu acte, dovezi palpabile sau macar martori averile sa fie arestati pentru evaziune iar averile confiscate
        • +3 (3 voturi)    
          Vorbeam la general (Marţi, 30 martie 2010, 20:55)

          Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui MOMO

          Traficul de influenta l-a facut pentru a-i ajuta de altii sa fure (o firma sa castige impotriva alteia un litigiu comercial).

          Dar juridic vorbind (atat cat ma pricep) ai dreptate: nu este vorba despre furt.
      • 0 (2 voturi)    
        Sunt oameni si oameni (Marţi, 30 martie 2010, 19:45)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

        Unii vor sa ramana in istorie altii vor sa fie bogati in viata. Se poate si una si alta?

        Solutia asta cu teapa este una verificata la romani.Totusi nu se mai poate aplica. In schimb vad ca poate tine, cat de cat, loc de teapa divulgarea in presa a coruptilor.
      • +9 (11 voturi)    
        Coposu? (Marţi, 30 martie 2010, 19:50)

        rica [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

        Aceast porc ordinar pe nume Catalin Voicu, nu putea sa ajunga un Coposu deoarece modul in care a ajuns acolo "furand ca un porc de 2 lei". Nu are inteligenta politica necesara ci doar nesimtirea nelimitata de a incalca orice lege la adapostul retelei sustinuta politic si economic de persoane foarte influente. Cat despre regulile de functionare a retelei, sunt convins ca Voicu nu le-a inventat ci doar a executat, un fel de "buton" care era apasat de persoane sus puse: Geoana/Hrebenciuc/Vanghelie si armata de baroneti sustinatori care jucau si rolul de clientela.
        Geoana - omul cu pozitie, care da un aspect legal retelei
        Hrebenciuc - omul din umbra, eminenta cenusiem, the matrix architect
        Vanghelie - manelistul sef, omul care a facut posibila alegerea in Senat a unei nulitati umane precum Voicu.

        Geaona + Hrebenciuc - partea politica a retelei, exponentii coruptiei la nivel de stat
        Vanghelie + Voicu = partea paramilitara a retelei, exponentii mucegaiului din Romania, adevarati paraziti care tin Romania departe de lume civilizata.
      • +1 (1 vot)    
        Cat timp esti GARANTAT VANGHELIE (Miercuri, 31 martie 2010, 8:18)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Razvan007

        nu ai nici o sansa sa ai moralitate! A ne duce cu gadul la Coposu in acest context mi se pre deja un sacrilegiu.
  • +11 (13 voturi)    
    in sfarsit (Marţi, 30 martie 2010, 19:04)

    barta [anonim]

    era cazul sa inceapa sa mai curete mizeriile din senat si sa speram ca vor mai urma si altii
  • +12 (16 voturi)    
    presa (Marţi, 30 martie 2010, 19:04)

    A Dandanache [utilizator]

    Si acum, care credeti ca ar fi fost verdictul si votul din Senat fara publicarea stenogramelor pe hotnews? De aia avem nevoie de presa care sa informeze si nu sa trunchieze. Inchipuiti-va ca stenogramele ar fi ajuns la iRealitatea sau Antene. Parca vad titluri mari: DNA a interceptat convorbiri care dovedesc ca Basescu este dictator, senatorul Voicu gata sa lupte pentru democratie cu arma in mina.
  • +13 (15 voturi)    
    hai ca se poate! (Marţi, 30 martie 2010, 19:05)

    octopus [anonim]

    ati vazut ca nu a fost asa greu? acum, daca tot a fost creat precedentul, poate se mai "pregatesc" si altii... mai ales cei care au fentat pana acum justitia cu ajutorul respectabilului domn Voicu. Daca reusesc procurorii sa nu se loveasca de cine stie ce "bla bla de procedura" si sa demonstreze acuzatiile, atunci chiar ca se misca ceva si in tara asta. Off, ce emotii am avut! Nu ma bucur de raul altuia dar ma bucur de cat rau nu mai pot face "caracatitele" astea.
    • +1 (3 voturi)    
      mai omule!!! (Marţi, 30 martie 2010, 22:21)

      Cristian I [anonim] i-a raspuns lui octopus

      nu se poate nimic!

      pe ce lume esti?

      tocmai, publicarea stenogramelor a ZADARNICIT procesul, ca in cazul lui Remes!

      Voicu o sa iasa din asta albit, "mai curat si mai uscat"!

      sitemul mafiot nu isi poate permite sa il lase pe Voicu sa fie condamnat, ar fi un precedent inacceptabil!
      • +4 (4 voturi)    
        sper... (Marţi, 30 martie 2010, 23:31)

        octopus [utilizator] i-a raspuns lui Cristian I

        sa nu ai dreptate! mai lasa-ma sa ma bucur un pic! nah!
  • +8 (10 voturi)    
    Poate ca se poate... (Marţi, 30 martie 2010, 19:06)

    Comentator [anonim]

    Aleluia!
  • +8 (12 voturi)    
    Deci, se poate! (Marţi, 30 martie 2010, 19:07)

    just_me [anonim]

    O sa fie "cell queen" cu mustacioara aia a lui si obrajorii bucalati. Parca nu imi mai este scarba de sistemul judiciar din Romania.
  • +13 (15 voturi)    
    Să fie într-un ceas bun! (Marţi, 30 martie 2010, 19:07)

    gabhry_el [anonim]

    Pentru Justiţie.
  • +13 (15 voturi)    
    salut decizia! (Marţi, 30 martie 2010, 19:08)

    Angoasat [utilizator]

    iata un prim semn de normalitate!!!!
  • +9 (13 voturi)    
    Sa vedem cati o sa mai cada dupa el (Marţi, 30 martie 2010, 19:15)

    SILV3STER [utilizator]

    Speram sa cada cat mai multi dintre cei PSD-isti si PNL-isti, inclusiv Mr. GHISE care ii tot lua apararea seara de seara pe toate posturile. Speram sa se tina tare pe pozitie judecatorii si sa se faca odata curatenie in lumea corupta si in justitia din Romania, Asteptam mandate de arestare si pentru celebrii judecatori din stenograme.
  • +14 (18 voturi)    
    O veste bună (Marţi, 30 martie 2010, 19:16)

    Sakura [utilizator]

    Spunea cineva că porcul nu poate fi tăiat de Paste?
  • +8 (8 voturi)    
    Dosarele Jacta Est (Marţi, 30 martie 2010, 19:18)

    Catch 22 [utilizator]

    Doamne-ajuta sa se dueleze in dosare . Mai stiti aia cu maimuta de pe insula cu nuci de cocos ? Noi sa dam in ei cu pietre si ei sa arunce cu banane :) .
  • +10 (12 voturi)    
    altii la rand!!! (Marţi, 30 martie 2010, 19:21)

    andrei [anonim]

    In orice ordine doreste justitia. Ordinea mea ar fi urmatoarea: Iliescu, Nastase, Dan Voiculescu, Dinu Patriciu, Sorin Ovidiu Vantu, George Copos, Codrut Seres, Elena Udrea, Monica Ridzi, Adriean Videanu, Gigi Becali, Marian Vanghelie, Viorel Hrebenciuc, Verestoy Attila de la UDMR (ala cu padurile). Primii care-mi vin in minte. Cine are oua si sange-n instalatie, sa vina cu completari la lista mea de politicieni avand dosare penale, dar inca necondamnati de justitie, din motive de chichite procedurale avocatesti!!!
    • -2 (4 voturi)    
      ai un plus de la mine (Marţi, 30 martie 2010, 21:42)

      Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      cu toate ca nu l-ai inclus in lista si pe Basescu. Dar el o sa vina la rand ceva mai incolo.
    • +1 (3 voturi)    
      garnitura a II-a (Miercuri, 31 martie 2010, 0:16)

      Marii cai albastri [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Ei cum...lipsesc oameni de frunte: baronii Liviu Dragnea, Mazare si Oprisan, Hrebenciucul PNL Dan Radu Rusanu, cinele de Berceanu care ar trebui impuscat la marginea drumului si pazit sa nu il ingroape cineva, Michi Spaga, Calin Popescu Tariceanu (el si cu Breceanu l-au lansat pe orbita pe regele baietilor destepti Bogdan Buzaianu).
      Ar trebui sa li se faca loc si miliardarilor de carton:
      Fratii Paunescu inventatorii conceptului de inginerie finaciara, Viorel Catarama, Ion Niculaie, chemical brothers Micula, Frank Timis, discretul Puiu Popoviciu si alti infiltrati ai securitatii camuflati in oameni de afaceri.
      Si daca ar mai intra in acest lot si Vulpea si alti generali SRI, SIE am zice ca am intrat cu adevarat in Uniunea Europeana.
  • -10 (14 voturi)    
    arestare (Marţi, 30 martie 2010, 19:21)

    maria [anonim]

    Ce va face sa credeti ca doar in PSD si PNL sunt oameni corupti? Doar pt. ca sunteti voi PDListi? Ori sunteti fraieri, ori sunteti platiti sa puneti comentarii ( inclin pt. a doua varianta ). Va bucurati, de parca cine stie ce s-ar fi intamplat. Nimic spectaculos. A fost arestat un senator al OPOZITIEI. Asta spune multe. Daca voicu a fost arestat, de maine o sa avem salarii, nu o sa mai fie somaj... halal natiune!
    • +7 (11 voturi)    
      nu maria.. (Marţi, 30 martie 2010, 19:28)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui maria

      nimeni nu spune ca in PDL-ul nu ar avea corupti..Ci salutam primul passpre normalitate. Este primul sentor la racoare, speram la mai mare. Salariu poti avea mai mare daca muncesti mai mult..sau pe tine te platea voicu?
      • +5 (5 voturi)    
        Golgota ! (Marţi, 30 martie 2010, 20:16)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui marlene

        @ Poate se incheie drumul Golgotei poporului Roman si incepe cel al fariseilor corupti.Poate.... DDD
      • +5 (5 voturi)    
        Nu o platea (Marţi, 30 martie 2010, 21:36)

        zizicu [anonim] i-a raspuns lui marlene

        Voicu, o plateste statul. Si incepe sa se cam imputa situatia, se fac lucruri nemaiauzite, intelege-o si tu, e ingrijorata. Pentru soarta tarii, nu pentru altceva, n-ai auzit, e din Opozitie....
    • +9 (13 voturi)    
      prostie (Marţi, 30 martie 2010, 19:35)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Daca nu intelegi legatura dintre coruptie, Voicu in special si lipsa locurilor de munca, pe care o deplangi, fie esti platita sa postezi comentarii fie esti fraiera. Eu tot pentru a doua varianta inclin!
      • -7 (9 voturi)    
        Legatura (Marţi, 30 martie 2010, 20:28)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui swolf

        dintre coruptie si locurile de munca este urmatoarea:

        - cand creste numarul locurile de munca coruptia creste si ea.

        - cand scade numarul locurile de munca coruptia scade si ea.

        Te-ai prins, deci, de tactica lui Basescu de reducere a coruptiei spre zero?
        • 0 (0 voturi)    
          te-ai uitat in jurul tau? (Miercuri, 31 martie 2010, 10:12)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          ti se pare ca totul merge bine in lume? Cam ce locuri de munca ai crea tu si de unde le-ai plati, daca ai fi sef?
    • +3 (7 voturi)    
      Arest pentru un MAFIOT (Marţi, 30 martie 2010, 19:38)

      A Dandanache [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Care din intimplare este senator PSD, PSD aflat la putere pina in octombrie 2009, MAFIOT care are aceasta retea de 20 de ani. Sau crezi ca a te afla in opozitie este echivalent cu dreptul de a face orice, ca deh, esti opozant si atunci poti sa zbieri, persecutie politica? Ai citit macar stenogramele alea? Si da, daca scapam de mafia asta s-ar putea sa apara si bani la buget pentru salarii. De aia sint pensionari care abia isi duc zilele, din cauza ca banii au sfirsit in cefele late ale acestor mafioti. Nopate buna.
    • +3 (5 voturi)    
      ^Inceputul (Marţi, 30 martie 2010, 19:39)

      Metallicus [anonim] i-a raspuns lui maria

      Ba este FOARTE spectaculos - pt. cã e începutul! Sper ca, pînã la sfîrshit, sa intre la zdup shi Papasha Iliescu, tãtucul Partidului Secãturilor Distructive = Mafia Securishtilor Privatizatzi. Coruptzi sunt in toate partidele, dar numai la PSD procentul e supraunitar...
    • -4 (6 voturi)    
      Se vede ca nu-i cunosti pe romani (Marţi, 30 martie 2010, 19:54)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui maria

      Pe roman nu-l multumesti cu o marire de salariu chiar daca ar fi si de 100%. Il multumesti pe deplin, in schimb, cu lucruri din astea marunte ca si cum ar fi, de exemplu, sa-i scoti gunoiul din ochi.
    • +2 (2 voturi)    
      halal natiune?! (Marţi, 30 martie 2010, 21:15)

      octopus [utilizator] i-a raspuns lui maria

      dar dvs nu faceti parte din "halal natiune"? Cum dracu' "nimic spectaculos"? dar de cate ori s-a mai intamplat asta si nu stiu si eu? esti pe alta lume? Daca nu il aresteaza pe Voicu o sa ai salariu sau scade somajul? ce are sula cu prefectura? Suntem fraieri, poate, si platiti daca iti place asa dar chiar este un motiv pentru care merita sa te bucuri, sa vezi ca o javra este "agatata" si trimisa in judecata! Daca e "curat" nu are de ce sa-i fie teama nu-i asa? Inteleg ca faci parte din categoria aia care asteapta sa-i de-a statu' salariu, loc de munca si casa? S-a dus vremea aia! Huh!
    • +5 (5 voturi)    
      Sincer, nu te inteleg? (Marţi, 30 martie 2010, 21:21)

      corina [anonim] i-a raspuns lui maria

      Ce ai vrea sa facem, sa plagem ca a fost arestat un mafiot?
      Ce legatura au salariile cu arestarea mafiotului, nu stiu dar nici tu nu sti.
      Te inseli draga, nu a fost arestat un senator al opozitiei ci A FOST ARESTAT UN MAFIOT AL UNEI RETELE asta trebuie sa vedem si asta vedem.
      Nu toti suntem in partide, iar daca ne-ar plati partidele sa scriem pe acest site ar ninge cu mesaje.
      Eu una ma bucur ca am trait sa vad cum un sobolan mafiot va sta 30 de zile la beci.
  • +4 (4 voturi)    
    Sa facem diferenta (Marţi, 30 martie 2010, 19:26)

    Jwj [anonim]

    Intre o arestare si o condamnare definitiva. Si pe Jiji l-au arestat, dar e bine mersi parlamentar la Bruxelles ( nu ca ar mai fi dat pe acolo in ultima vreme). Eu astept cu nerabdare condamnarea, dar sunt gata sa fac pariu ca va fi ori un NUP, ori cu suspendare ( in cel mai rau caz). Deci, fara mari sperante...
    • +1 (1 vot)    
      bravo! (Marţi, 30 martie 2010, 22:26)

      Cristian I [anonim] i-a raspuns lui Jwj

      iata in fine o persoana lucida!

      ceilalti se imbata cu apa rece

      da, exemplul cu becali este bun, ori Jiji era, si din punct de vedere juridic, dar si moral, mult mai putin vinovat decat Voicu.

      Un NUP este excelent, e mai bine sa fii anchetat si scos basma curata, decit sa tot fie suspiciuni si sa nu poti sa le limpezesti
  • +6 (10 voturi)    
    k! (Marţi, 30 martie 2010, 19:27)

    minnu24 [anonim]

    sa speram ca sistemul penitenciar e exact asa cum ti l-ai imaginat:)))))))
  • +12 (14 voturi)    
    Un pas inainte (Marţi, 30 martie 2010, 19:28)

    Cristi [anonim]

    Tovaraseii din reteaua Voicu au de ce sa fie ingrijorati. Tovarasa Ramona Manescu, cum va simtiti acum? Putin nelinistita? Dar amicul dvs. Ludovic Organ? Ce-o sa faca? O sa se mai imbete o tura si-o sa mai dea iama prin fetite pe trecerile de pietoni? Dormiti linistit tovarase Ghise? Dar dvs. tovarase Iliescu? Tovarasi retelisti, este ca nu v-a iesit socoteala pe 6 decembrie 2009???? La parnaie cu nemernicii!!! Indiferent in ce partide se afla.

    P.S. Interesant este ca slinosul Voicu si-a gasit sprijin si intelegere tocmai de la PNL. Mai mult decat la PSD. Foarte interesant. Sa fie vorba cumva despre reteaua Voicu-PNL???
  • +5 (5 voturi)    
    voik (Marţi, 30 martie 2010, 19:43)

    doru [anonim]

    despre celelalte persoane la fel de vinovate nimic
  • +2 (4 voturi)    
    catuse (Marţi, 30 martie 2010, 19:49)

    Sanson [anonim]

    Pentru ce nu i s-au pus IMEDIAT catusele?
  • +8 (12 voturi)    
    miracol?!? (Marţi, 30 martie 2010, 19:53)

    SNK [anonim]

    Simt aceeasi senzatie ca cea de dupa turul 2 de prezidentiale, cand s-a intamplat inimaginabilul. Sper ca arestarea asta sa fie detonarea tunelului de care vorbea domnul Tapalaga.
    • -1 (3 voturi)    
      Tunelul in cauza (Marţi, 30 martie 2010, 20:05)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui SNK

      este sapat in Romania, peretii lui fiind chiar natiunea romana. O explozie in tunel nu cred ca ne-ar face bine. Mai bine luminam tunelul sa stie toata lumea ce se intampla acolo.
      • +4 (4 voturi)    
        lumina.. (Marţi, 30 martie 2010, 20:42)

        mar [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        alunga șobolanii şi asanează locurile întunecoase.
        Sa speram ca este un început!!!!
        Oare cum se simte Dna Ramona Mănescu? Se va lega cu lanțuri de clădirea Berlaymont in semn de protest pentru arestarea lui Cătălin Voicu?
  • +4 (4 voturi)    
    astept ziua (Marţi, 30 martie 2010, 21:44)

    padre [anonim]

    in care pastorul Gadea si nevroticul Ciutacu vor ajunge sa fie scuipati pe strada, asa cum odinioara, in timpul evenimentelor din decembrie '89, era scuipat un anumit individ. Mircea Badea si Valentin Stan se bucura de circumstante atenuante din partea mea (poate chiar si Ciutacu, daca stau mai bine sa ma gandesc), dar sarpele de Gadea, de cand a aparut la TV, nu a facut altceva decat sa constituie o arma politica la cheremul mogulului sau. Din Dumnezeu Tatal, parintele spiritual al acestui nefericit a devenit Banul Necuratului.

    Astia nu fac altceva decat sa incerce, la comanda politica, sa zadarniceasca orice tentativa de transformare a societatii romanesti. Latra ca niste apucati, zbiara ca din gura de sarpe. Ca niste posedati, de fapt.
  • -8 (8 voturi)    
    Ascultarea telefoanelor-motiv de arestare romanesc (Marţi, 30 martie 2010, 22:26)

    Doru [anonim]

    Verba manent (vezi cazul Voicu), scripta volant (vezi dosarele flota si de securist ale lui Base)
    • +2 (2 voturi)    
      bravo (Miercuri, 31 martie 2010, 10:15)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Doru

      intotdeauna mi-au placut cei cu idei fixe pentru ca sunt previzibili.
  • -7 (7 voturi)    
    Viata de azi (Marţi, 30 martie 2010, 22:30)

    Doru [anonim]

    Mizeria in care traim, haosul si prabusirea Romaniei azi nu se datoreaza celor care ne conduc, imberbi iresponsabili, ci celor de tipul padre et comp. care i-au votat pe nefericitii de Base si Boc. Sa-si faca o tara a lor cu ei in frunte si sa ne lase!
    • +3 (3 voturi)    
      sunt prost (Miercuri, 31 martie 2010, 10:16)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Doru

      nu prea inteleg ce legatura are mafia lui Voicu cu Base si Boc... sau te-ai trezit prea brusc din somn?
  • +2 (2 voturi)    
    Examenul de stat al justitiei! (Miercuri, 31 martie 2010, 1:29)

    vlad007 [utilizator]

    Daca aveti zilele acestea proces la ICCJ sectia civila lucrurile devin extrem de interesante dupa ce sectia militara a decis arestarea preventiva a senatorului Catalin Voicu. Cum mai poate conduce sectia civila judecatorul Florin Costiniu? Acum intr-adevar judecatorii corupti trebuie sa se teama. Pe senatorul Voicu l-au arestat, adevarat test al justitiei. Dar ce va urma ? Lupii tineri vor sa-l termine, dar vulpile batrane il mai apara, gandind ca pot sa puna ele mana pe sefie. Stati sa vedem azi si recursul. Oricum justitia merge struna in examenul de stat organizat de autoritati. Bravo!
  • 0 (0 voturi)    
    referitor la Caracatita (Miercuri, 31 martie 2010, 13:13)

    dominic diamant [anonim]

    In ziarul "Curentul " din 29 martie 2010,mi-am spus punctul de vedere,printr-o poezie.Tin sa v-o reproduc si aici,poate sunt urechi sa auda si ochi sa vada.
    Talhari,banditi si criminali notorii (TBC-isti)
    Incardasiti,Omerta au creat
    Si-au dat asaltul marilor victorii
    Cum nici Fanariotii-n alt veleat
    Cu brate si tentacule intinse
    Terifiant,cum vrut-au muschii lor
    Aceasta Caracatita cuprinse
    Si murseca o tara si-un popor
    Acum sarmana victima se zbate
    Captiva si cu mari de dureri de cap
    Dar unde sunt comorile papate
    E imposibil sa se dea de cap.
    Daca nici acum Justitia nu va actiona ferm,cu rezultate evidente,pozitive,inseamna ca
    tentaculele Caracatitei au patruns adanc in acest sistem,paralizandu-l si facandu-l inofensiv.
    Nimeni nu mai are dreptul sa invoce vreun motiv sau altul,in fata nelegiuirii de mari proportii
    ce oripileaza o natiune intreaga.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi