Europarlamentarul PNL, Ramona Manescu, cere socoteala Comisiei Europene pentru laudele aduse DNA si se intreaba de ce e nevoie de procurorii anticoruptie

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 30 martie 2010, 18:07 Actualitate | Politic

Ramona Manescu
Foto: AGERPRES
Europarlamentarul Ramona Manescu a transmis pe 25 martie o interpelare adresata Comisiei Europene in care critica recentul raport pe justitie. Manescu este nemultumita de faptul ca CE a laudat activitatea Departamentului National Anticoruptie care, in opinia sa, este ineficient, inutil si nu reprezinta altceva decat un “un instrument de presiune politica la indemana Presedintelui Basescu”.  Ramona Manescu arata ca DNA nu a reusit sa finalizeze nici un dosar de mare coruptie. In raportul Comisiei se arata ca numarul condamnarilor a crescut cu o treime in 2009, iar la nivelul coruptiei la nivel inalt au fost condamnati un secretar de stat, un parlamentar si un primar.
  • Vezi in text cum Tudor Chiuariu cerea in urma cu trei ani Comisiei Europene sa elimine laudele la adresa DNA din raportul pe justitie
In interpelarea transmisa Comisiei Europene, europarlamentarul Ramona Manescu cere explicatii referitor la aprecierile pozitive aduse Directiei Nationale de Anticoruptie. "Avand in vedere faptul ca in celelalte state membre prevenirea si combaterea coruptiei intra in atributiunile Parchetului, as dori sa stiu de ce in cazul Romaniei, unde Comisia Europeana doreste sa sprijine reforma in justitie, nu considerati normal ca aceste competente sa revina, exclusiv, in sarcina Parchetului si alegeti sa incurajati mentinerea unei institutii care, potrivit chiar si Raportului Comisiei, si-a dovedit ineficienta, in mod constant, in ultimii trei ani", precizeaza Raomona Manescu in interpelarea trimisa CE, si publicata pe site-ul personal.

Europarlamentarul considera ca DNA este o institutie ineficienta si ca argument prezinta o analiza personala a eficientei DNA. "Un exemplu concret in acest sens este chiar faptul ca in perioada cuprinsa intre 1 iulie si 31 octombrie, Departamentul National Anticoruptie (DNA) a trimis in instanta 122 de invinuiti dintre care doar 17 pot fi incadrati in categoria "coruptiei la nivel inalt". Prin urmare, datele prezentate chiar in Raportul Comisiei arata clar faptul ca, din punct de vedere al dosarelor solutionate, rezultatele Departamentului National Anticoruptie sunt neconvingatoare", sustine Ramona Manescu.

Pe blogul personal Ramona Manescu este mai critica la adresa DNA. “Ma intreb insa, daca stie exact Comisia cum actioneaza DNA in Romania si faptul ca aceasta institutie nu reprezinta altceva decat un instrument de presiune politica la indemana Presedintelui Basescu. Stiind ca pana in prezent DNA nu a finalizat nici unul dintre faimoasele cazuri de coruptie din Romania ar trebui deci sa intelegem ca existenta si practicile unei institutii de presiune politica sunt incurajate de Comisia Europeana?”, mai sustine europarlamentarul PNL. In opinia europarlamentarului, DNA nu isi are rostul avand in vedere ca exista parchete judetene si alte institutii care pot instrumenta cazurile de coruptie.

Voalat eurodeputatul sugereaza si ca DNA ar trebui desfiintat. “In acest context, intrebarea care se pune este de ce avem nevoie de DNA, o institutie care in realitate dubleaza activitatea Parchetului?.... Avand in vedere concluziile acestui raport si realitatile evidente intentionez ca in urmatoarele zile sa ridic, in Parlamentul European, problema utilitatii unei institutii precum DNA, intr-un stat membru”, spune Ramona Manescu intr-o postare de pe blogul personal pe 23 martie, cu doua zile inainte sa depuna oficial interpelarea adresata Comisiei Europene.

Ce spune raportul Comisiei Europene despre activitatea DNA

  • "Directia Nationala Anticoruptie (DNA) si-a mentinut rezultatele bune in ceea ce priveste anchetele impartiale in cazurile de coruptie la nivel inalt. Aceste rezultate incep sa se regaseasca si la nivelul instantelor, numarul total al condamnarilor definitive crescand cu o treime in 2009 comparativ cu 2008. S-a emis o condamnare in prima instanta impotriva unui actual membru al Parlamentului si fost secretar de stat. S-a luat o decizie finala de condamnare impotriva unui primar si a unui fost primar adjunct pentru luare de mita. Acestia isi vor ispasi pedeapsa in inchisoare. Cu toate acestea, in acelasi timp, sanctiunile aplicate de instante pentru cazurile de coruptie la nivel inalt, in ansamblu, par in continuare prea usoare si nedisuasive, ca in perioadele precedente: in jumatate din hotararile finale de condamnare s-a aplicat pedeapsa minima, iar in trei sferturi din acestea sanctiunile sunt suspendate. In ultimele sase luni, Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a continuat sa isi mentina rezultatele bune. Reconfirmarea in functie a procurorului general pentru un nou mandat a oferit posibilitatea de a valorifica realizarile primului mandat."
Precedentul Chiuariu

In 2007 s-a inregistrat un caz asemanator cand Tudor Chiuariu pe atunci ministru al Justitiei a cerut oficial CE sa modifice raportul pe justitie si sa scoata din el aprecierile pozitive la adresa DNA. Intr-un document de 9 pagini Chiuariu a editat raportul CE si a incercat sa convinga oficialii europeni ca nu este bine ca DNA sa fie laudat. Citeste aici cum a incercat fostul ministru Chiuariu sa scoata laudele la adresa DNA din raportul CE pe justitie (http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1057231-chiuariu-vrut-scoata-laudele-din-raportul.htm) De altfel atat Tudor Chiuariu, cat si Calin Popescu Tariceanu au criticat DNA cerand desfiintarea institutiei sau comasarea ei in cadrul DIICOT. 


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

5972 vizualizari

  • +53 (63 voturi)    
    Ecce PNL!!! (Marţi, 30 martie 2010, 18:14)

    Cristi [anonim]

    Iata PNL-ul!!! A devenit chiar mai rau decat PSD-ul!!! Ce preocupare nesimtita au leberalii, sa desfiinteze DNA-ul! Motivul? E limpede si leberalii il stiu ei prea bine care e. Din motiv de Patriciu dar si de alti infractori care haladuiesc abuziv prin acest partid de buzunar care a ajuns sa nu se mai reprezinte decat pe el insasi!!!! Rusine leberalilor! Niste mazete ordinare! Lada de gunoi a istoriei va asteapta.
    • +34 (44 voturi)    
      ramonaaa (Marţi, 30 martie 2010, 18:27)

      rzv [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      esti o (editat Hotnews.ro), treci la coada. primu ce critica DNA este Crin & Costache P. asa ca ei sunt primii nu tu::))) ba ce a ajuns pnl. numai informatorii si derbedei
      • +21 (23 voturi)    
        Ramona Petarda (Marţi, 30 martie 2010, 21:44)

        ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui rzv

        Deci acum dorm linistit ca viitorul politic al tarii este la fel de putrezit si gaunos ca si prezentul.

        Aceasta gagica probabil este o foarte priceputa horticulturista sau macar florareasa pt. ca a stiut cum sa manevreze "crinii" ca sa faca o cariera de succes...

        PS. E cool sa debitezi prostii in PE si sa mai si primesti 18000 Euro / luna pt. asta!
        • +15 (17 voturi)    
          a draqu bere daia nu pot dormii::) (Miercuri, 31 martie 2010, 4:27)

          rzv [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

          bai ramonix. unde masa e revolutia bunului simt ma? ca daca crin isi pune gagica pe locu 2 pt europarlamentare si vorbeste ca un golan eu zic ca ....crin esti cel mai prost din curtea scolii::)))
          • -8 (12 voturi)    
            daca ma gandesc bine are totusi dreptate (Miercuri, 31 martie 2010, 9:44)

            ShoboLingoZauR [anonim] i-a raspuns lui rzv

            pana la urma ce a facut dna in tara asta? ziceti voi un succes. nu de rasunet, ca pe alea daca era le auzeam si eu. unul mai mic. ce lucru bun a facut dna?
            • +4 (6 voturi)    
              Pai ce te opreste sa te informezi? (Miercuri, 31 martie 2010, 11:26)

              bogdan [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

              Daca te uiti numai la Realitatea si la antene, normal ca nu a facut nimic.
              Daca totusi vrei sa te informezi, poti sa-ti potolesti setea de informatie pe siteul http://www.pna.ro/ (se pare ca n-au mai schimbat numele) "Organizare si atributii DNA" --> "Raport de activitate". Si gasesti acolo detaliat toate informatiile. Dex, in 2009, 131 de persoane au fost condamnate definitiv.
              • -4 (4 voturi)    
                m-am informat. aveam dreptate (Miercuri, 31 martie 2010, 11:32)

                adrian [anonim] i-a raspuns lui bogdan

                131 de condamnari ale unor persoane de care nu am auzit. deci, a facut ceva notabil? sau la bugetul pe care-l au doar atat au putut? sa le mai marim bugetul. ca sunt ai nostri, ai tuturor.
                • +4 (4 voturi)    
                  What???!!!??? (Miercuri, 31 martie 2010, 12:07)

                  bogdan [anonim] i-a raspuns lui adrian

                  Adica trebuie sa cerceteze doar pe cei pe care-i cunosti tu????
                  Ai o gindire de anii '80. Adica daca nu cerceteaza pe cineva cu notorietate trebuie desfiintati?
                  De Catalin Voicu auzisei pina mai acu 2-3 luni? Whatever, nici nustiu de ce ma chinui sa raspund, ca oricum pari din cei informati de antena3.
                  • -1 (1 vot)    
                    sa stii ca toti oamenii au dreptul (Miercuri, 31 martie 2010, 13:28)

                    adrian [anonim] i-a raspuns lui bogdan

                    oamenii au dreptul sa se informeze de unde doresc ei. si jumatatea care nu l-a votat pe basescu si jumatatea care l-a votat. am vrut un exemplu de dosar pe masura dna - "ditai de faimoasa" institutie. cat despre voicu ... asteapta sa fie condamnat. ca pe remes asteptam sa-l condamne de nu stiu cand. si pe patriciu si pe altii cu renume. n-am zis sa-i aresteze doar pe unii. n-am zis sa o inchida numai pe ridzi. si daca eu as zice ca te bauiesc a te informezi de la otv cum ar fi?
    • +24 (28 voturi)    
      Urmeaza PNL (Marţi, 30 martie 2010, 18:30)

      relu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Moliceanu si Guzganian.Raportul Curtii de Conturi este concludent.Asteptam justitia.
    • +20 (24 voturi)    
      Pentru Cristi (Marţi, 30 martie 2010, 18:37)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Sa nu-l uitam pe"Marele Maestru al combinatiilor" D.R.Rusanu!
    • +20 (24 voturi)    
      vorbi si Paturiciu prin guritza fetei (Marţi, 30 martie 2010, 19:12)

      Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      ce vretzi, doar si ea a accedat in PE cu ajutor de energie vie petro-penalo-liberala.
      • +14 (18 voturi)    
        Partitura lui Manescu (Miercuri, 31 martie 2010, 5:11)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

        Ramona se incurcat in propriile minciuni si se contrazioce mai ceva caCrin:
        1) Daca DNA este arma lui Basescu, de ce este nemultumita ca eforturile DNA nu au dus la arestari serioase?
        2) In conditiile in care oamenii lui Voicu-cel-arestat-ieri sunt "parcati" la Parchet, de ce trebuia ca DNA sa fie amalgamata cu acestia ? (sa ne amintim ca si Chiuariu a vrut acest lucru, DNA pare sa fie sperietoarea cea mare a PNL)
        3) In conditiile in care dosarul Patriciu este pe rol, nu aduce interpelarea Ramonei mai curand a interventie in favoarea finantatorului PNL ? Idem cu dosarele Tariceanu-Sterling, Vosganian-Curtea de Conturi,..
        CONCLUZIE: Eu deduc ca Ramona nu intelege prea bine continutul partiturii care i-a fost pusa in brate de sefii PNL, de unde si argumentatia de tot rasul.
        • -3 (5 voturi)    
          cu coruptia prin... sat (Miercuri, 31 martie 2010, 10:41)

          dana si suzana [anonim] i-a raspuns lui judex

          domle, io nu-nteleg cum au unii nesimtirea sa se lege de aceasta mareata institutie, DNA, aflata in slujba boborului?
          cum s-a luptat DNA cu coruptia din bucataria unitatii de pompieri, si dai si lupta, si lupta si dai. pai ce, burdihanu lu nenea colonelu nu e atentat la siguranta nationala?
    • +5 (5 voturi)    
      Dorinte ! (Marţi, 30 martie 2010, 20:22)

      Danut D Deleanu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      @ Fii atenta ce-ti doresti! Se poate implini ! DDD
    • -11 (13 voturi)    
      Prietene atotstiutor (Miercuri, 31 martie 2010, 8:56)

      Cip [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Zi-mi si mie care sunt rezultatele DNA? Eu unul nu am vazut o condamnare generata de vreo ancheta DNA...Informati-ne si pe noi pe ce au cheltuit banii din impozitele platite de noi...Vad ca aici o droaie de postaci o umplu de rusine de dsoara PNLista (cred ca daca era PNL la putere nu mai blama DNA-ul :))), probabil toti sunteti bugetari inutili care la o anumita perioada incercati sa va justificati veniturile...In concluzie astept lamuriri cu succesele DNA de cand a fost creat si pana azi(Nr condamnari/Nr dosare incepute - oare e 0?)
      • -6 (8 voturi)    
        Probabil (Miercuri, 31 martie 2010, 10:13)

        Cip [anonim] i-a raspuns lui Cip

        Astia care dati minusuri sunteti angajati DNA :)))) sau nevestelor lor, ca de fapt nu ati facut nimic concret pana acuma :)))))))))))))))))))))))
        Continuati continuati activitatea ireprosabila in numele justitiei :)))
        Asa e cand adevarul doare....doar tam-tam prin presa si apoi scapa toti ca de obicei...asta e utilitatea DNA
        • +7 (7 voturi)    
          Ignorantule (Miercuri, 31 martie 2010, 11:02)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Cip

          DNA ancheteaza si trimite in judecata!!!! Judecatorii din reteaua Voicu dau sentintele!!!! Ce NU INTELEGI papagalule???? Esti asa greu de cap? Ai citit stenogramele ca sa intelegi cum se "rezolvau" dosarele in justitie????

          P.S. Penelist ori pesedist? Ce esti mataluta tovarasele? Desi, la urma urmei, diferentele intre penele si pesede NU exista! Ca doar penelista Manescu, asa cum ne-a dezvaluit, DORESTE, in fond, acelasi lucru ca si Voicu si infractorii din toate partidele politice! Desfiintarea DNA. Pai daca aceasta institutie nu reprezinta un pericol pentru coruptia sistemica din Romania si este atat de ineficienta cum urlati voi, de ce naiba mai vreti sa-l desfiintati???? Explicatia e simpla: VA ESTE FRICA DE DNA INFRACTORILOR!!!
          • -2 (2 voturi)    
            Interesant este (Miercuri, 31 martie 2010, 11:57)

            Cip [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            Ca judecatorii sustin ca dosarele sunt incomplete si de aceea nu se pot pronunta condamnari. De fapt este un cerc vicios din nu prea castiga justitia si nici cetateanul.
            PS Sunt apolitic si nu ma uit nici la antene...
          • -2 (2 voturi)    
            dar ce sunt stenogramele? (Miercuri, 31 martie 2010, 12:08)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            tu te bazezi pe mi-a spus mie cineva?
            si stenogramele pot fi falsificate asa cum si filmuletul cu basescu a fost falsificat
      • +7 (7 voturi)    
        atotstiutorule (Miercuri, 31 martie 2010, 10:54)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Cip

        My friend,

        Imi pari genul antenistului, ca de obicei voi astia va lasati manipulati, emiteti pareri in necunostinta de cauza si faceti telejustitie. Nici pe departe DNA-ul nu este o institutie fara cusur, (si acolo sunt procurori desprinsi din alt film), insa a-i imputa acesteia faptul ca nu a avut rezultate este o ineptie, scuza-ma te rog. Ar fi bine sa faci un memory refresh si sa-ti dai seama ca marile dosare de coruptie instrumentate de catre DNA se afla pe rolul instantelor judecatoresti unde treneaza de ceva vreme. Asadar nr. dosarelor incepute de catre DNA este mai mare decat 0.
        In al doilea rand, lipsa condamnarilor se datoreaza "eforturilor" conjugate ale magistratilor, deci si ale judecatorilor. Atat timp cat la ICCJ se afla un Jipa sau un Costiniu sau o Lidia Barbulescu, cum crezi tu ca pot fi obtinute condamnari de catre procurori?
        P.s. Nu sunt bugetara, ci un contribulabil corect care isi plateste taxele pt ca cei din mediul public sa isi poata lua salariile si sporurile nesimtite, acolo unde e cazul. Insa, crede-ma, ca daca as putea alege o institutie publica unde sa se vireze impozitul meu, as alege DNA... :)
        • -3 (3 voturi)    
          Ma bucur (Miercuri, 31 martie 2010, 12:07)

          Cip [anonim] i-a raspuns lui elena

          Ca tu te mai uit la TV (eu nu prea). Daca tu ca acolo merita sa virezi impozitul ma bucur pentru tine...chiar de asta ai nevoie, probabil pt tine celelalte nevoi in calitatea ta de contribuabil au fost satisfacute...Daca tot ai inceput cu antenele probabil tu locuiesti la Gilau si mergi in fiecare zi pe autostrada :))).
          Dupa cum zice alt atotstiutor mai jos, doar 131 de condamnari din 552 dosare (dupa cum sustin judecatorii "cei drepti" dosare incomplete). CE, PE etc o lauda si pe EBA si pe Udrea, i-o fi laudat si pe Geoana si pe Nastase, pe Antonescu si altii de aia e politica...tot nu inteleg cum traiesti tu mai bine. Va bucurati ca Voicu e in arest dar de Ridzi Pitzi si de M Basescu nasu interlopilor, Udrea's husband care e la masa cu cautati de politie nu mai zice nimic...Toti din politica sunt la fel si de toti trebuie sa scapam. Stenogramele astora de la putere le-ati citit (probabil de aia s-a marit bugetul cu 100% in an de criza la STS sa cititi toti stenograme) ca si asa somaju creste si netu e ieftin in Romania.
          • +2 (2 voturi)    
            n-ai inteles nimic (Miercuri, 31 martie 2010, 16:32)

            elena [anonim] i-a raspuns lui Cip

            Nu stiu in ce tunel traiesti tu. Sper totusi sa iesi mai repede la lumina. Nu ma obosesc sa-ti scriu mai mult, e de prisos. Daca atat intelegi tu, asta e. Un singur lucru insa: eu imi formez singura parerile si mi le argumentez. Somn usor!

            P.s. eu merg cu metroul, e mai sigur asa. Sper ca intelegi, asta daca nu e prea subtil pentru tine. Succes.
      • +3 (3 voturi)    
        Internetul arza-l focu (Miercuri, 31 martie 2010, 11:33)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cip

        Bai Cip, da' daca tot ai acces la internet, de ce nu ai cautat si tu pe google DNA, sa vezi daca au vrun raport de activitate, inainte sa dai verdicte?
        Daca te uiti pe www.pna.ro, la raportul de activitate, gasesti un PDF cu toate cifrele pe 2008 si 2009. De ex in 2009 au fost 552 de trimiteri in judecata si 131 de condamnari definitive. Nu te-ai intrebat tu cum de i-o fi laudat Comisia Europeana daca n-au nici un rezultat?
    • +3 (5 voturi)    
      esti pe lista lui Voicu? (Miercuri, 31 martie 2010, 9:25)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      tu personal, ceva rude sau sefii tai de la PNL? Stie DNA ceva si trebuie desfiintat? Nu cumva se zgaltaie scaunele conducerii PNL?
    • +3 (3 voturi)    
      Similitudini ? (Miercuri, 31 martie 2010, 12:00)

      utug [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Cine se aseamana se aduna ?
      Rascoala din 1907 a fost reprimata de catre Liberali, cei ce au ucis nu au fost judecati si pedepsiti iar documentele distruse. Rascoala din 1989 reprimata pentru a ramane la putere. Cei ce au ucis nu au fost judecati, documentele ...


      http://ro.wikipedia.org/wiki/R%C4%83scoala_%C5%A3%C4%83r%C4%83neasc%C4%83_din_1907
  • +38 (46 voturi)    
    Hopa, inca una din retea (Marţi, 30 martie 2010, 18:19)

    A Dandanache [utilizator]

    Uite cum ies la suprafata adeptii retelei Voicu. Cit despre inteligenta junei Leberale, sa ajungi sa repeti prostiile lui Chiuariu spune multe.
    • +19 (25 voturi)    
      Liberali (Marţi, 30 martie 2010, 18:35)

      costi [anonim] i-a raspuns lui A Dandanache

      au fost infintati in 90 tot la ordin pentru culoare si "pluralism" politic. Toti baieti sub acoperire si cu apetit ptr scheme fiscale.
      Tot din retea fac parte.
      Avem aici un exemplu clar
  • +19 (27 voturi)    
    asta-i (Marţi, 30 martie 2010, 18:20)

    veninusrl [utilizator]

    eba peneleului? vrea sa arate ca peneleu poate castiga palma la prostie? sau doar la nesimtire?
  • +21 (29 voturi)    
    Oct 2007: PNL pregateste desfiintarea DNA (Marţi, 30 martie 2010, 18:22)

    ral [anonim]

    Guvernul pregateste desfiintarea DNA

    Guvernul pregateste unificarea Directiei Nationale Anticoruptie cu Directia de Investigare a Infractiunior de Criminalitate Organizata si Terorism (DIICOT), afirma surse guvernamentale, ceea ce va avea ca rezultat desfiintarea DNA. Ordonanta de urgenta ar urma sa fie adoptata in cel mai scurt timp, afirma sursele citate.

    Oficial, Guvernul neaga ca ar pregati desfiintarea DNA. „Nu am primit nici un proiect de lege pe aceasta tema si astazi nu este programata o sedinta de guvern extraordinara”, a declarat pentru Hotnews.ro purtatorul de cuvant al Guvernului, Camelia Spataru.

    Oficialii DNA declara ca nu au fost informati cu privire la o eventuala comasare a DNA cu DIICOT, dar spun ca aceasta varianta a fost vehiculata insistent dupa debarcarea ministrului Monica Macovei ca fiind singura modalitate de eliminare a lui Daniel Morar din functia de sef al procurorilor anticoruptie.

    Din punct de vedere tehnic, comasarea DNA cu DIICOT ar insemna infiintarea unei noi institutii in subordinea Parchetului General, pentru care ministerul justitiei va trebui sa propuna un nou sef.
    Teoretic, chiar daca DNA si DIICOT se vor topi intr-o noua institutie, ultimul cuvant in ce priveste numirea noului sef il va avea tot Traian Basescu. Potrivit surselor citate, Guvernul cauta sa castige timp, blocand anchetele in curs care ii vizeaza pe unii ministri ai cabinetului Tariceanu.

    „Ministrul justitiei mizeaza pe faptul ca Traian Basescu va respinge sau pur si simplu nu va aviza orice alta propunere in afara de cea a lui Daniel Morar, iar daca va refuza sa se pronunte va putea fi atacat la Curtea Costitutionala la fel ca in cazul lui Adrian Cioroianu”, afirma surse din cadrul Administratiei Prezidentiale.

    In acest fel, noua institutie ar putea ramane fara conducere pe o perioada nedeterminata si ministrii cercetati ar castiga timp.

    HotNews.ro, Dan Tapalaga, 11 oct 2007
  • +29 (33 voturi)    
    Pai intrebati-l pe Voicu... (Marţi, 30 martie 2010, 18:23)

    Sarsaila [anonim]

    de ce nu s-a finalizat nimic. Si pe Geoana, pe Vanghelie... etc
    • +21 (25 voturi)    
      Si pe... (Marţi, 30 martie 2010, 18:39)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sarsaila

      si pe Nastase , Vantu,Voiculescu.DIP, etc. ,etc.
  • +27 (31 voturi)    
    Contestarea DNA (Marţi, 30 martie 2010, 18:24)

    Somnul ratiunii [anonim]

    Auzim mereu la PSD si PNL ideea ca DNA si ANI actioneaza "POLITIC", contrazicand rapoartele Comisiei Europene care au considerat aceste institutii independente politic in 3 regimuri poliitce diferite (PDL-PNL, PSD-PNL, PSD-PDL), in ultimii 5 ani.


    Cat timp PSD si PNL fac aceasta contestare doar in interiorul tarii, fara sa aduca niciodata dovezi verificate si incontestabile, aceasta contestare se poate considera un ATAC POLITIC (si mediatic) la adresa functionarii institutiilor fundamentale ale statului.

    ALTFEL, PSD si PNL ar trebui sa conteste actiunile DNA si ANI la Bruxelles, daca sunt asa siguri de acuzatiile aduse pe cat par la televizoarele din Romania -

    De ce PSD si PNL fac aceasta contestare doar pentru presa din interiorul tarii, dar nu contesta niciodata cu dovezi si cu argumente in exterior, la Bruxelles si la Comisia Europeana, adica tocmai acolo unde contestarea lor ar avea o valoare... ?
    • +15 (17 voturi)    
      Si inca: De ce vor PSD si PNL incetarea Supraveghe (Marţi, 30 martie 2010, 18:50)

      Somnul ratiunii [anonim] i-a raspuns lui Somnul ratiunii

      De ce vor PSD si PNL incetarea mecanismului de cooperare si verificare pe Justitie, daca ei cred ca DNA si ANI sunt influentate politic...?

      Daca asta cred ei, nu ar fi normal sa ceara exact opusul, adica CONTINUAREA supravegherii Comisiei europene asupra functionarii justitiei din Romania ...?
  • +25 (31 voturi)    
    Interesant (Marţi, 30 martie 2010, 18:24)

    Dorin [anonim]

    Balmajelile tovarasicii coincid intamplator (?) cu scandalul Voicu... Oare asa zisilor liberali nu cumva a inceput sa le fie frica de DNA pentru ce urmeaza sa fie dezvaluit in continuare, pentru ca pur si simplu DNA lucreaza pe bune? Tovarasa "liberala" se face de ras si se acopera de rusine prin demersul ei absurd, stupid si vadit interesat.

    P.S. Tovarasa "liberala" trebuie sa inteleaga, dar nu poate, ca sentintele, condamnarile, nu le da DNA ci judecatorii retelei Voicu. De-aia nu avem condamnari pe cazurile mari de coruptie tovarasa "liberala".
  • +18 (26 voturi)    
    cine mai e si asta? (Marţi, 30 martie 2010, 18:24)

    je [anonim]

    De unde a mai aparut si asta sa-si dea cu parerea despre activitatea DNA ?
  • +21 (25 voturi)    
    pe zi ce trece (Marţi, 30 martie 2010, 18:25)

    mav [anonim]

    pe zi ce trece PNL-ul isi arata legatura ombilicala cu fosta nomenclatura si actualii politicieni-mafioti!
    ce este foarte tragic pt o societate, este ca iata vedem si tineri care preiau aceleasi mentalitati si obiceiuri!
    devine evident acesta parlamantara este produsul acestei mocirle politico-mafiote de 20 de ani...din pacate pentru ei..istoria se mai si schimba..si timpul lor a cam trecut!
  • +17 (23 voturi)    
    PNL ?? Poate PRM !! (Marţi, 30 martie 2010, 18:26)

    eu [anonim]

    Activitatea euroaleşilor în sesiunea de toamnă a anului trecut a fost monitorizată de către reprezentanţii Asociaţiei Tinerilor cu Atitudine Civică (ATAC).

    Conform rezultatelor, euroaleşii Ramona Mănescu (PNL) şi Ciprian Tănăsescu (PRM) nu au luat niciodată cuvântul în plenul Parlamentului European (PE). Gigi Becali (PNG) şi Elena Băsescu (PD-L) au vorbit de cinci, respectiv de opt ori, iar cei mai activi au fost Silvia Adriana Ticău (PSD) cu 26 de intervenţii şi Petru Luhan (PD-L) cu 22.

    «Fac turism pe banii publici»

    Liderul ATAC, Bogdan Diaconu , a comentat pe scurt rezultatele monitorizării: “Din nefericire, unii dintre cei aleşi să ne reprezinte interesele în Europa nu fac nimic, fiind nişte turişti care se plimbă între Bucureşti şi Strasbourg pe banii publici”.
  • +18 (22 voturi)    
    pe cine o fi aparand? (Marţi, 30 martie 2010, 18:27)

    alex2010 [utilizator]

    domnisoara asta chiar crede ceea ce zice? au fost arestati din ambele parti si nume sonore. din cauza pnl-ului am pierdut cel putin 3 ani de zile de evolutie.
  • +16 (20 voturi)    
    mda (Marţi, 30 martie 2010, 18:28)

    Keanutza [anonim]

    Pacat de tine, ca esti tanara...Daca nici pe noi nu ne mai duce capul, atunci e trist.
  • +17 (21 voturi)    
    D-ra Manescu (Marţi, 30 martie 2010, 18:29)

    Angoasat [utilizator]

    ce dosare de coruptie la nivel inalt a solutionat parchetul in urma cu 3 ani?..cand stim foarte bine ca CSM este infestat de fosti activisti PCR ?
    Nu va este rusine?
    • +5 (5 voturi)    
      Nu-i domnisoara, vai.. (Miercuri, 31 martie 2010, 10:00)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      .. ci sotia sefului de campanie PNL. Trebuie si ea sa justifice pozitia pe lista si mandatul ca doar a capatat o bucata buna de cozonac! Traiasca politica bunului simt, acum si prin neveste!
  • +16 (22 voturi)    
    mare este gradina ta (Marţi, 30 martie 2010, 18:32)

    mar [anonim]

    Doamne!!!Femeia asta pe ce tărâmuri sălşuieşte?
    Oare a auzit ca România este monitorizată pe justiţie?Ne umplem de respect cu această "donşoară" mai lipsește Norica şi am rezolvat problema.
    E de bine, dacă merge în direcţia asta, săgeata este îngropată definitiv şi irevocabil. Şi uite aşa mai pierdem un PARTID ISTORIC.
  • +6 (8 voturi)    
    unde dai si unde crapa (Marţi, 30 martie 2010, 18:34)

    I [utilizator]

    :))
  • +14 (18 voturi)    
    Hahaha!!! (Marţi, 30 martie 2010, 18:36)

    mamacerghida [utilizator]

    Tipa este error-parlamentară...
  • +15 (19 voturi)    
    mda (Marţi, 30 martie 2010, 18:42)

    cosmin [anonim]

    una ca asta ne reprezinta pe noi in europa. langa becali si eba, evident. cu asa specimene cred ca parlamentarii europeni sunt chiar bucurosi ca ai nostri au primul loc la absente, nefiind obligati sa le suporte aberatiile si prezenta.
  • +15 (19 voturi)    
    Zau asa...? (Marţi, 30 martie 2010, 18:45)

    corneliu [anonim]

    Nu va suparati:Cine mai e si nefericita asta de interpeleaza...?
  • +19 (23 voturi)    
    hehehe (Marţi, 30 martie 2010, 18:46)

    ampersand [anonim]

    Ramona mamă, dacă tot pomeneşti de faptul că niciunul dintre dosarele instrumentate de către DNA n-a fost finalizat, de ce nu pomeneşti şi - măcar - de "instrumentul" numit "excepţie de neconstituţionalitate" ce poate tergiversa la nesfârşit orice dosar? I-ai interpelat p-ăia din PE să-i întrebi dacă la ei există şi funcţionează la fel un astfel de instrument sau unul similar?
  • +17 (21 voturi)    
    Tovarasa "liberala" face parte din reţeaua Voicu? (Marţi, 30 martie 2010, 18:47)

    Cristi [anonim]

    Demersul individei nu este deloc intamplator...
    Urmati link-ul urmator: http://www.curentul.ro/2010/index.php/2010032641651/Actualitate/Liberala-Ramona-Manescu-face-parte-din-reteaua-Voicu.html
  • +4 (12 voturi)    
    ... (Marţi, 30 martie 2010, 18:52)

    eu [anonim]

    norocul fetei e ca arata cat de cat bine...
  • +20 (22 voturi)    
    Reteaua Voicu (aripa liberala) s-a pus in miscare (Marţi, 30 martie 2010, 18:54)

    Cristi [anonim]

    Voicu Cătălin: Să unim DNA-ul cu DIICOT-ul!
    Matei Constantin: Da’ ei ştiu...
    Voicu Cătălin: Ca să pot da afară pe toată lumea.
    Matei Constantin: Da’, poate, îl ştie Brăiloiu mai bine!
    Voicu Cătălin: Purificare! Nu mai e Direcţia Naţională Anticorupţie, Direcţia de Crimă Organizată şi Anticorupţie! Am de mult proiectul ăsta în cap. L-ai adus pe Miclescu de la pensie, l-ai pus acolo, ai terminat, e fiară! Dosarul „Flota“ a lucrat el, tot cu Vasile Drăghici, de la ei de la Constanţa, şi cu Oţel, procuroru’ ăsta...
    (...)
    Mazăre Alexandru: Băi, şefule, da’ nu ne ia iar pe noi?
    Voicu Cătălin: Nu!
    Mazăre Alexandru: Îm?
    Voicu Cătălin: (vorbeşte în şoaptă): Cine să vă mai ia pe voi?
    Mazăre Alexandru: Păi, nu ştiu, întreb şi eu!
    Voicu Cătălin: Un Dumnezeu, poate, atât!
    (...)
    Mazăre Alexandru: Colegul, cică au reuşit să ne ameţească! Dacă dă ordin la ANI şi-i face lu’ ăsta trei dosare în două luni, cum dracu’ să nu te gândeşti la dobito...?
    Voicu Cătălin: Şi finalitatea care e? A dat la ANI pentru că la ANI l-a prins pe ăla, că mai are doi, trei oameni, la ANI au fost numiţi politici...
    Mazăre Alexandru: Da.
    Voicu Cătălin: Şi ANI e o instituţie fără nicio forţă juridică, e un căcat. Tot la Parchet ţi le trimite, şi acolo le omorâm, lasă-le dracu’!

    Discutiile aste se potrivesc ca o manusa pe adevarata intentie si mobilul initiativei rusinoase care apartine tovarasei "liberale". De retinut ca activitatea europarlamentara a "liberalei" este ZERO!!!
  • +12 (14 voturi)    
    Tinerete (Marţi, 30 martie 2010, 18:54)

    Bazil, cel ce misca din bazin [anonim]

    Tineretea bat-o vina! Nu se multumeste cu socoteala catorva din CE, vrea socoteala tuturor din CE! Feroce este liberala noastra. O adevarata devoratoare.
  • +14 (18 voturi)    
    reforma in educatie (Marţi, 30 martie 2010, 18:57)

    A Dandanache [utilizator]

    Avem in aceasta juna leberala un exemplu tipic de analfabet functional. Stie sa citeasca, ca dovada da exemplu din raportul CE, si stie sa scrie. Dar nu intelege nimic. Si Ponta cu Tariceanu se mira ca viteii la porta noua. Cica ce ne trebuie reforma in educatie? Pai uite de ce, ca sa invete juna leberala sa si interpreteze.
  • +14 (18 voturi)    
    Ramonica (Marţi, 30 martie 2010, 19:01)

    Radu [anonim]

    Ma asteptam ca aceasta tanara sa dovedeasca castigul noii generatii in ce priveste o atitudine cel putin "europeana" dar......sunt deceptionat.De altfel se vede ca influenta crinelului si al patricianului nu poate fi eliminata din gogoasa purtata pe umeri de acesti psedo parlamentari.Halal,european.!!!
  • +16 (20 voturi)    
    Rafuielile politice interne exportate la Bruxelles (Marţi, 30 martie 2010, 19:02)

    codru [anonim]

    Este profund regretabil ca banii europeni,deci ai nostri, sa fie cheltuiti la Bruxelles pe interpelari ce arunca inca o lumina nefavorabila asupra politicienilor romani, atat de dispusi sa exporte rafuielile interne in PE. Cred ca raspunsul il primeste in chiar asta zi, in arestarea preventiva a unui senator cu staif, ce se considera, pana in ultima clipa,deasupra legii.Sa-i reamintim dnei europarlamentar PNL in cate cazuri anterioare, colegii sai ,inclusiv sotul sau, din parlamentul bucurestean, au impiedicat aducerea unor inalte fete in instanta. O ultima remarca: nicio deosebire intre modul cum intelege sa descalifice activitatea DNA, apreciata in toate rapoartele de etapa asupra justitiei, un deputat PNL la Bruxelles si starostele PSD-ist Ion Iliescu,la Bucuresti. Ce ne astepta din aceasta jalnica imperechere politicianista la 6 dec.2009, daca....
  • +7 (11 voturi)    
    De rasul lumii ... (Marţi, 30 martie 2010, 19:18)

    Socrate Toma [anonim]

    De tot rasul lumii comportamentul acestui gen de politician. Comicul situatiei provine de la reclamatia facuta , exact reclamatia unei mahalagioice de prin mahalalele rau famate ale Bucurestiului antebelic. Oare Fidel Castro va trambita , dupa ce isi va servi nelipsitul TZOI de alcool de 46.5 grade(alcoolice), pe ecranele TV pestilentiale despre eroismul pasaricii din curtea sa?. Vom vedea.
    • +12 (14 voturi)    
      Leberalii de azi (Marţi, 30 martie 2010, 19:54)

      soare [anonim] i-a raspuns lui Socrate Toma

      In prezent ce a ramas din asa zisul PNL nu are nici o legatura cu marele partid istoric al Bratienilor.
      Batranii "onorabili" au fost turnatori ai securitatii si in prezent sunt papusile mogulilor fosti securisti si acum mafioti. (Campeanu, Ionescu Quintus, Balaceanu Stolnici). Iar restul sunt niste ciurucuri lipsite de caracter, la mana odiosului Patriciu care si-a construit averea prin serii de fraude si malversatiuni din bugetul statului. Cele mai dezastruase specimene sunt :
      Antonescu, Orban, Ghise, Norica, Rusanu si altii din acelasi aluat de lingai. Din pacate au devenit mai periculosi decat PSD-ul comunist.
  • +11 (13 voturi)    
    Pai.. (Marţi, 30 martie 2010, 19:38)

    Alius [anonim]

    ...nu s-a finalizat nici un dosar de mare coruptie, ca voi (parlamentarii si senatorii) nu-i lasati sa ajunga in in justitie.. Acum vezi de ce nu se finalizeaza?

    Lasati-i sa ajunga in fata justitiei si pe urma vom vedea.. Da' cate dosare s-au finalizat sau la cate dosare de mare coruptie s-a lucrat pe vremea cand nu era DNA-ul? Hai "domnisoara", curaj...
  • +11 (13 voturi)    
    RETEAUA (Marţi, 30 martie 2010, 19:40)

    ion [anonim]

    E clar ca "RETEUA" pusa pe picioare imediat dupa 90 a avut in vedere (pe linga infiltrarea partidelor) plasarea in functii cheie din justitie a "alesilor" care apoi au promovat noi clone incompetente dar docile prin toate tribunalele din Romania. Deasemenea Parlamentul a fost infestat cu nepotii, fii si alte neamuri ale "fostilor". ar fi interesant de stiut care este arborele genealogic al junilor parlamentari. Majoritatea au doar tupeu si multa nesimtire. Oare din ce familie provine tanti asta de mai sus???
  • +13 (15 voturi)    
    PNL,cel mai antiromanesc "partid" (Marţi, 30 martie 2010, 19:57)

    cornel [anonim]

    Dinu, in ura lui fata de cinste,dreptate si lege, si-a lansat cele mai guralive individe(pot enumera cateva din zona Braila-Galati), care sunt trup si suflet pentru apararea faradelegilor lui.Acestea vor contribui, fara doar si poate, la caderea acestui partid, la binemeritatul 5-6 %. Prin aceste purtatoare de plisc,si nu de cap, ne face si de ras
    in lume. Sper ca romanii sa taxeze foarte dur acest asazis partid. Doamne ajuta !
  • +10 (12 voturi)    
    pentru cine.... (Marţi, 30 martie 2010, 20:07)

    egroeg [anonim]

    va faceti probleeme,dna europarlamentar?Pe cine de la PNL deranjeaza DNA de nu vreti sa mai existe? In rest,e treaba dvs daca vreti sa va faceti de rusine pe acolo....probabil ca altceva nici nu ati facut pana acum.
  • +9 (11 voturi)    
    Hopa sa trezit liberalista! (Marţi, 30 martie 2010, 20:20)

    asdf [anonim]

    Acu ca sa trezit pe un scaun confortabil la Bruxelles a uitat cum se face treaba in politie si justitie prin tarisoara noastra. Ce sa faca politia cand TOTI sefi politiei sunt corupti si stau cu palma intinsa pe unde merg. Daca vreun subordonat isi permite sa faca dreptate e rapid dat afara sau inlaturat. La fel si in justitie. De unde si pana unde sa miste ceva politia cand vine vorba de coruptie? Eventual sa se ancheteze singuri nu? Cred ca daca numai se zvoneste ca cineva urmeaza sa fie anchetat si ascultat de politie aude toata romania si implicit infractorii/politicienii/coruptii..

    Stii aia cu daca taceai? Aia trebuia sa faci si tu Ramona Manescu ca te faci de ras. Ai intrebat tu populatia romana daca mai vrem sau nu DNA inainte sa ceri sa fie desfiintat? Te-ai trezit vorbind ca sa nu taci, cu sustinere zero.

    Cam naspa sa fi o tara de 20 de milioane de oameni si cand ai de ales 100 cei mai buni sa ii trimiti la PE sa trimiti prosti( depinde acu daca e cu intentie sau nu...ca poate e vorba nu de prostie ci de interese politice, adica pnl e strans cu usa de dna pe buna dreptate, ca multi merita sa faca ani grei de puscarie din pnl) ca Ramona Manescu.
  • -10 (14 voturi)    
    DNA (Marţi, 30 martie 2010, 20:25)

    g [anonim]

    Cand o sa va agate DNA si pe voi,toti cei care vorbiti golaneste cu o doamna,sa va aduceti aminte ce spirit de partid ati avut in acest moment.Dar va fi prea tarziu.Atunci se vor plati polite!
    • +3 (5 voturi)    
      doamna!!!!! (Miercuri, 31 martie 2010, 8:47)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui g

      doar potrivit sexului dobandit la nastere, altfel o coada de topor care presteaza conform instructiunilor primite de la centru de decizii si telecomenzi.
  • +9 (11 voturi)    
    Tinerii liberali.... (Marţi, 30 martie 2010, 20:29)

    Rescatorul [anonim]

    imi provoaca greata. Sunt la fel ca "profesorii" lor imbatraniti in rele, in frunte cu escrocul cu papion, Dinu Paturica Patriciu. Sunteti la fel cu PSD-ii, de-aia va si intelegeti asa de bine. Scarbelor, vo doresc sincer sa nu mai intrati in niciun parlament. Raspund eu la intrebarea ipochimenei. Este nevoie de procurori ca sa ne pazeasca de talharii din PNL!
  • +7 (9 voturi)    
    ..... (Marţi, 30 martie 2010, 20:54)

    ramen [anonim]

    Intr-un stat de drept poate ca nu ar fi nevoie de ei ( adica o ramura speciala).
    Ar ajunge politia si ce mai tine de ea.

    Dar cum nu suntem un stat de drept ...
  • -11 (15 voturi)    
    Sunteti dusi cu capul (Marţi, 30 martie 2010, 21:16)

    Ba [anonim]

    Sau comandati politic . PDL - Partidul Derbedeilor in Libertate . Pun pariu ca 90% din voi ati citit doar titlul. Parca sunteti niste caini carora li se arunca un ciolan si se bat pe el ca turbatii . Viitorul tarii in voi este middle class workers full of commercials , soap operas with no real life . Sa vezi acum cate cazuri o sa rezolve dna adica dna basescu
    • +9 (11 voturi)    
      Mai ginerica... (Marţi, 30 martie 2010, 21:32)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui Ba

      ...ce are sula cu prefectura? Ia uita-te cu adevarat la dosarele de pe rol ale DNA (apropo , cine l-a arestat pe Solomon - primarul PDL de la Craiova ? Nu DNA?) si o sa vezi ca tampiti sunt amicii tai PeNaL-isti si nu Comisia de la Bruxeless care are informatii mult mai bune ca cele pe care ti le dau tie sefii de la partid . Sunteti niste amarati care credeti ce va arunca desteptul de Patriciu prin gura slugilor...
  • +8 (10 voturi)    
    unde traieste fata asta...?!!!! (Marţi, 30 martie 2010, 21:28)

    constantin [anonim]

    ...Unde traiesti fetita scumpa,pe ce lume?Asta iti suflase sotia lui Chaky...?!...Macar taceti naibii din gura,daca nu sunteti in stare de altceva!...
  • +7 (9 voturi)    
    atentie, deschid gura (Marţi, 30 martie 2010, 21:48)

    kati [anonim]

    Va dati seama ca nu s-a apucat de capul ei sa zica asa ceva...
    Ea e doar un pion...o rotita ce a fost pus in miscare
    Si dc iese cu scanteie, macar nu pierd f mult din imagine cei din PNL, deoarece ea este un "nimeni"
  • +7 (9 voturi)    
    GUNOAIE (Marţi, 30 martie 2010, 22:36)

    Mircea Hanna [anonim]

    Cine dracu i-a trimis pe astia in pe?
  • +7 (9 voturi)    
    Tineti-va departe (Marţi, 30 martie 2010, 23:19)

    revelare [utilizator]

    de Geoana si PSD, sunt fooooarte contagiosi.
    Uitati0va la PNL, ce repede si adanc s-au imbolnavit.
    I-a cuprins deja metastaza generalizata.
  • +6 (10 voturi)    
    cred ca... (Miercuri, 31 martie 2010, 0:34)

    minus [utilizator]

    prea ii luam in serios pe politicienii astia... ei exista pentru ca ne holbam noi la ei. De fapt, sunt doar niste oameni care au descoperit ca incompetenta si rautatea lor le aduce profit...
  • +7 (9 voturi)    
    Este pe linga, dar e vina noastra a alegatorilor (Miercuri, 31 martie 2010, 1:06)

    mihai [anonim]

    Excepţie de neconstituţionalitate !!!
    Nu stie schemele procedurale ce se aplica frecvent la noi in tara pt."spalarea celor patati si murdari". Nu cunoaste legi si proceduri,ce sa mai spunem de spete, de fapt nu stie baza justitiei romanesti, proasta asa cum e. Pe acest caz, ar putea sa faca apel la PE sa-l schimbe. De fapt, o stearsa secretara lansata de V.Catarama in PNL in 1996, care nici nu stia cerinte minimale de Word, ne critica sistemul . Stiti ceva ? Nici acum nu stie acele cerinte minime de Word, dar nici altceva. PNL-ul a ramas undeva f.urma, si imi este f.teama ca devine anacronic.Pierde oameni ca V.Stoica,V.catarama,T.Stolojan.R.Boroianu samd. Fiecare din ei au plecat din acel conclav, sau vor pleca pt. ca acel partid nu-i mai reprezinta. Raman unii "specialisti in inginerii financiare" gen D.R.Rusanu, D.Patriciu, samd . Crin Antonescu nu este decat ... bratul.
  • -12 (16 voturi)    
    Cam da (Miercuri, 31 martie 2010, 1:33)

    SirJ [anonim]

    Eu nu sunt de nici o parte si nici nu cred in doctrine si alte abureli. Privit in ansamblu, ce a spus tipa asta e adevarat. DNA-ul nu are si nu si-a dovedit utilitatea deloc pana acum. Nu exista nici macar o hotarare definitiva si irevocabila. Tot ce face este sa comande niste arestari preventive prin care sa bucure niste prosti si naivi cum sunt multi care au comentat aici. Daca nu ai tinere scurta de minte cum are romanul poti sintetiza usor ca DNA-ul este un fel de caine in lesa politica a cuiva. Deocamdata e a lui Basescu. O ducem rau cu astia, dar nu cred ca daca erau altii o duceam mai bine. Toti sunt o apa si-un pamant.
    • +8 (10 voturi)    
      citeste ce au scris altii inainte (Miercuri, 31 martie 2010, 4:20)

      TAIFUN [utilizator] i-a raspuns lui SirJ

      opinia ta nu valoreaza nici macar timpul pierdut ca sa o scrii , in cazul tau .
      • -6 (6 voturi)    
        Parca a ta conteaza... (Miercuri, 31 martie 2010, 10:02)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui TAIFUN

        Sa fim seriosi...
    • +7 (9 voturi)    
      Fraiere, DNA este anchetator ... (Miercuri, 31 martie 2010, 9:20)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui SirJ

      ...nu judecator ! In realitate habar nu ai nimic de subiect ! Altfel ai fi stiut ca sunt zeci de dosare la judecata si acolo intepenesc pe sistemul judecatoresc romanesc intens sustinut si de PNL (ce ai mai auzit de Remes si Muresan?)
      Si am mai scris si inainte, arestarea luiSolomon de la Craiova e opera DNA. Plus ca daca citeai raportul -lucru de care ma indoiesc ca nu stiu sa stii sa intelegi ce citesti- au condamnari functionari sueriori din guvern -secretar de stat si directori de ministere.
      Banuiesc ca esti un umil postac de partid cu vechea doleanta :"Da' pe Basescu de ce nu-l arestati?"...
  • +6 (10 voturi)    
    Mai domnisoara (Miercuri, 31 martie 2010, 6:07)

    john mall [anonim]

    Mai fata , pai nu din cauza DNA ului nu se solutioneaza dosarele. Din cauza voastra ca se dovedeste ca sinteti corupti, voi si magistratura, care va sustine pe voi nu pe Basescu.Dar sper ca acum se dovedeste si o sa intrati cit mai m ulti la apa. Cit despre tine nu cred eu ca populatia o sa-ti mai dea tie un mandat.
  • +7 (9 voturi)    
    Europarlamentarii romani (Miercuri, 31 martie 2010, 7:13)

    oilman [anonim]

    Domnisoara deputat ar trebui sa se ocupe de problemele EU si nu de propaganda politica - poate isi citeste fisa postului. Care a fost pina acum contributia ei in parlamentul European ?
    Poate raportul comisiei a fost scris tot de Basescu - asta o fi varianta oficiala a PNL ? Desi dosarul Patriciu e instrumentat de DIICOT si nu de DNA, orice piedica pusa justitiei este clar in avantajului sistemului mafiot in care Patriciu e unul din lideri (daca nu chiar primul)
  • +5 (7 voturi)    
    Aschia . . . . (Miercuri, 31 martie 2010, 7:39)

    gheorghe [anonim]

    . . . . nu sare departe de trunchi. Nepoata asta de manescu nu face decat sa confirme regula. Dupa ce ca e nepoata de potentat ceausist, mai e si proasta!
  • +6 (10 voturi)    
    nesimtire (Miercuri, 31 martie 2010, 7:55)

    VASILE [anonim]

    Viitor de aur ROMANIA are!
    Cata nesimtire se gaseste la acesti tineri din politica romaneasca,sunt mai infecti decat predecesorii lor,
    Urmariti discursurile urmatorilor tovarasi;
    BUSOI,CORLATEAN,TUSA,etc.
    Acesti tineri vorbesc foarte mult fara sa spuna nimic.
  • +8 (10 voturi)    
    europarlamentara (Miercuri, 31 martie 2010, 8:15)

    Gheorghe Buhac [anonim]

    Stimata doamna ,
    Mandatul de europarlamentar l-ai primt prin votul oamenilor care au crezut ca vei face ceva pentru Romania si n u impotriva ei.
    Statul Roman prin taxa pe care o plateste iti asigura un salariu nespus de frumos , dar batentie esti platita sa rezolvi probleme nu sa creiezi probleme .
    Fara stima
    Gheorghe Buhac
  • +5 (9 voturi)    
    pacat de PNL, (Miercuri, 31 martie 2010, 10:10)

    mos ion roata [anonim]

    nu mai reprezinta decit o remorca a PSD, plina de laturi.

    si, daca nestimata doamna Manescu a primit instructiuni sa critice DNA-ul, inseamna ca jegurilor incepe sa le fie frica. ceea ce nu e rau!
  • +6 (8 voturi)    
    PNL-partid de infractori (Miercuri, 31 martie 2010, 10:15)

    bercea [anonim]

    Incepand cu Patriciu,continuand cu Orban,Tariceanu cu vanzarea acelei zone de exploatare marina si mai nou Vosganian(din datele guvernului) numai infractori.Din acest motiv le este frica de DNA.Este partidul inbogatitilor in marea majoritate fraudulos.Locul acestui partid ce si-a batut joc de traditia liberala este la cosul de gunoi unde sunt convins ca v-a ajunge cu primele alegeri.
  • -6 (10 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 31 martie 2010, 10:36)

    anonim [anonim]

    Din reactiile dure ale PDLeilor rezulta ca subiectul deranjeaza.

    Desfiintarea DNA ar fi un pas spre NORMALITATE.

    sa nu avem impresia ca daca infiintam Institutii cu un anumit profil si desfiintam coruptia. Asa ceva nu exista in statetele europene.Sigur noi am fost ORIGINALI din nou.

    Trebuie sa reinfiintam Bunul Simt si Responsabilitatea.

    JOs GARGARA PDLista , Jos DEMAGOGIA Non STOP
    • 0 (4 voturi)    
      in mare parte... (Miercuri, 31 martie 2010, 10:59)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      sunt de acord cu tine...dar CUM reinfiintam bunul simt si responsabilitatea?!

      Ce parghii de control avem noi cei putini care cred inca in asa ceva asupra intregului sistem social romanesc total decazut dpdv moral si legal?!

      exista nspe legi in tara asta care nu se aplica, una mai tampita ca cealalta! (incepand cu asomarea porcului si terminand pietonii amendati pentru traversare necorespunzatoare)
      1. Legile nu se aplica!
      2. procesele se judeca dupa litera legii (profund interpretabile marea majoritate) si nu pe fond, plus alte multe probleme in sistemul juridic, de tergiversare, amanare, etc.
      3. media promoveaza nonvalorile (manele, pitipoance, baieti "jmecheri", becali, etc.), in timp ce valorile au 2 minute la miezul noptii (vezi ca ex tampit, omul care aduce cartea!)

      NOI suntem de vina, iar sistemul nostru de valori este deja total deplasat!
      Personal as pune magistratii si DNA-ul direct sub control UE daca s-ar putea! Alta solutie nu mai vad pentru noi!
      • +3 (5 voturi)    
        Zic si eu... (Miercuri, 31 martie 2010, 14:03)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        ... procurarii districtuali din SUA sunt alesi prin vot. Poate ar fi o solutie si la noi?

        Tot in SUA nu exista decizia unui judecator....ci jurati ... cetateni obisnuiti alesi in mod automat de un calculator ... Daca pe un judecator (sau trei) putem pune presiune mediatica "dezvaluind" tot felul de lucruri din trecutul sau e mai greu cu 10-12 persoane normale...absolut necunoscute. E mai greu si cu mituirea si cu traficul de influenta...in general e mai greu cu orice.
        • 0 (0 voturi)    
          este vorba de sistemul juridic (Miercuri, 31 martie 2010, 16:00)

          revelare [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          anglo-saxon si cel european continental, care este bazat pe dreptul roman.
  • +9 (11 voturi)    
    rusineeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 31 martie 2010, 11:23)

    d_ecebal1254758727935 [utilizator]

    Sa-ti fie rusine...e cald fotoliu la UE...nu meritai acel loc...daca asta ti-e impresia in legatura cu D.N.A...nu faci nimic pentru a imbunatati sistemul juritic din Romanaia...daca ai idei mai bune,atunci spune ,propune ...vreau sa vad un politruc care sa doreasca independenta totala a sistemului juritic...daca acest D.N.A,este condus si apartine presedintelui,o informare pentru care eu ca presedinte daca as fi,te-as fi dat in judecata pentru calomnie,pentru ca e o intoxicare a opiniei publice,...e bine si asa,daca incepe sa faca ordine in acest sistem care si-a batut joc de aceasta tara si popor atatia ani de zile...20...!!!...dar parca vad ca va fi doar un fissss...!!!...si noi in continuare vom fi luati drept prosti...dar ne meritam soarta cand un om cu asa o gandire precum esti tu,ajunge la U.E...!!!...SI MAI AI SI UN SLOGAN...!!!...SA-TI FIE RUSINE...!!!
  • +4 (6 voturi)    
    foarte tare (Miercuri, 31 martie 2010, 13:28)

    michi maus [anonim]

    PNL-ul aripa dreapta a psd-ului, da' eu o intreb pe aiurita asta de ce PNL-ul nu se uneste cu PSD-ul?In rest, gargara pt prosti!
  • +3 (5 voturi)    
    ce s-o mai imputit si pnl-ul asta (Miercuri, 31 martie 2010, 15:46)

    mircea [anonim]

    de cand cu crin si stilulul lui de doi bani... pfff... Nu vad bine deloc pnl-ul cu "oameni" deastia
  • +3 (5 voturi)    
    rusine (Miercuri, 31 martie 2010, 15:53)

    Cornelius [anonim]

    Nu imi vine sa cred ce spune, mai este si membru PNL, un partid care se crede european, dar ia apararea hotilor si coruptilor.
    Imi pare rau cand vad pe ce mana a apucat PNL-ul, cred ca Bratienii se rasucesc in mormant cand vad ce persoane sunt in partidul care a construit Romania.
    Acum a ajuns un partid care darama Romania.
  • +2 (4 voturi)    
    cititi articolul (Miercuri, 31 martie 2010, 17:32)

    Luke [anonim]

    ce ma distreaza comentarile celor care sunt de acord cu parlamentara pnl.
    daca ne uitam putin vedem ca principalul lor argument este ca activitatea dna n-a dus la o condamnare definitiva. (exemplu SirJ: Nu exista nici macar o hotarare definitiva si irevocabila)
    cititi articoloul inainte sa postati, printre altele tocmai asta laufa comisia EU, condamnarile definitive care incep sa apara.
  • +1 (1 vot)    
    Oare de ce (Miercuri, 31 martie 2010, 18:31)

    cititor [anonim]

    frumoasa eroparlamentara Ramona isi vopseste parul si nu vrea sa fie asa cum este de fapt foarte, foarte blonda?
  • +1 (3 voturi)    
    ? (Miercuri, 31 martie 2010, 20:16)

    costy [anonim]

    oare unde le gaseste psd ul si prm pardon pnl ul pew aceste fete?
  • 0 (0 voturi)    
    DNA deranjeaza ? (Joi, 1 aprilie 2010, 17:04)

    condurache ovidiu [anonim]

    Aceasta Ramona este tare,oare ea, sau unii indivizi din partidul din care provine se vad in colimatorul DNA ? draga Ramona daca este asa ai perfecta dreptate, ce DNA, ce tampenia a mai fost si inventarea acestui DNA care indrazneste sa intocmeasca dosare celor care jefuiesc sub obladuirea politicienilor fie ei din PSD,PC,PNL si cred ca si PD-L, nu d-le acest DNA trebuie sa dispara, iar cei ce lauda activitatea sa inclusiv aia din parlamentul european sa dispara si ei, atunci va fi veselie mare si jafuri ca pe vremea lui Ilici-Iliescu, sau a aluia depasit de situatie, ala de-l cheama Constantinescu. Ia zi madam Ramona numele de familie nu se leaga cumva de cel al lui Corneliu Manescu mare demnitar comunist la vremea lui? daca este asa cu atat mai mult iti inteleg supararea, doar majoritatea celor cercetati de DNA sunt fosti comunisti sau securisti azi sau ieri aflati in structurile puterii asa zise democrate.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă