Olguta Vasilescu: Un politician al puterii, parlamentar de 20 de ani, venea in papuci cand era chemat noaptea de Voicu, dar nu apare in stenograme

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 26 martie 2010, 17:00 Actualitate | Politic

Senatorul social-democrat Olguta Vasilescu a afirmat, vineri, la o dezbatere a Asociatiei Pro Democratia organizata la Craiova, ca, in opinia sa "avem de-a face cu o telejustitie, care incearca sa acopere multe lucruri", facand referire la cazul Catalin Voicu, potrivit Mediafax.
  • "M-as referi la cazul Voicu, care este pe agenda tuturor televiziunilor saptamana aceasta. Avem de-a face cu o telejustitie, care incearca sa acopere mai multe lucruri. Din pacate se centreaza doar pe un anumit partid politic, altfel nu-mi explic de ce un anumit politician, care joaca in Liga Campionilor, de 20 ani parlamentar, cu o avere destul de mare ca domnul Emil Boc s-o poata numi «nesimtit de mare» si care venea in papuci atunci cand era chemat de domnul Voicu noaptea, nu apare in stenograme. Face parte din arcul guvernamental si ma gandesc ca poate acesta este motivul. Daca ne gandim si o luam altfel, discutiile au fost cel putin la fel cu cele pe care le-a avut Alexandru Mazare, de exemplu, un alt senator. Deci din punctul asta de vedere pentru mine este destul de logic ce se intampla acum", a afirmat Olguta Vasilescu.
Directia Nationala Anticoruptie a depus, vineri, la Inalta Curte de Casatie si Justitie, cererea de arestare preventiva a senatorului Catalin Voicu. Solicitarea a venit la doua zile dupa ce DNA a obtinut avizul Senatului pentru a putea cere instantei arestarea lui Catalin Voicu. Instanta va decide marti, la ora 11:00, daca senatorul PSD va fi arestat preventiv.

Catalin Voicu este acuzat de trafic de influenta si fals in inscrisuri sub semnatura privata.

In stenogramele din dosarul DNA prin care se cere arestarea senatorului PSD Catalin Voicu, publicate de HotNews.ro, apar numele unor politicieni precum Gabriel Oprea, Ludovic Orban, Marian Vanghelie, Miron Mitrea, magistrati - Florin Costiniu, dar si de oameni de afaceri - Costel Casuneanu si Marius Locic. Subiectele discutiilor publicate vizeaza interventii pe langa magistrati ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, interventii la IGP si intentia senatorului Voicu de a fi devenit, in cazul in care Mircea Geoana ar fi castigat prezidentialele din 2009, ministru al Internelor, dorinta acestuia privind arestarea lui Neculai Ontanu si "intocmirea unor dosare" pe numele lui Gabriel Oprea.

Catalin Voicu ar fi intervenit folosindu-si influenta asupra magistratilor nu doar in cazurile Casuneanu, Mazare si Locic, dar si pentru Marian Oprisan, vicepresedintele PSD Dolj Maria Schutz, judecati pentru coruptie, pentru sotia lui Miron Mitrea si in cazul accidentului lui Ludovic Orban.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

9561 vizualizari

  • -38 (52 voturi)    
    Daca ... (Vineri, 26 martie 2010, 17:05)

    Gigi [anonim]

    ... se dovedeste a fi adevarat atunci pseudo-ziaristul hotnews.ro care a preluat acele "stenograme" fix cum le-a livrat DNA-ul lui Basescu ar cam trebui sa-si dea demisia.
    • +23 (39 voturi)    
      Ia zi mai nea Gigi, (Vineri, 26 martie 2010, 17:26)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Nu te-a chemat si pe tine Voicu in izmene la miezul noptii impreuna cu tovarasa Vasilescu-Pauker in bikini?
      • +6 (8 voturi)    
        4 parlamentari au fost 20 de ani acolo (Vineri, 26 martie 2010, 19:00)

        w.c. tricolorul liber [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        Scazand presedintili psd-istilor....raman printre altii Berceanu si Duvaz... da' amandoi sunt acum portocalii... ar mai fi unguru' Verestoy...hopa, astia sunt toti...ghici ciuperca, ai dovezi?!
        • +6 (6 voturi)    
          Adineauri a zis ca (Vineri, 26 martie 2010, 19:51)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui w.c. tricolorul liber

          nu este Berceanu.
          • +2 (2 voturi)    
            complicitate? (Sâmbătă, 27 martie 2010, 5:15)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Audit

            deci olguta stie si n-a zis nimic? hai baieti ca asta este autodenuntzare... "discutiile au fost cel putin la fel cu cele pe care le-a avut Alexandru Mazare". nu va mai chinuiti cu presupuneri.. femeia isi doreste sa fie si ea invitata pe la dna.
        • +5 (9 voturi)    
          Chiar aşa? (Vineri, 26 martie 2010, 20:28)

          uruqhai [anonim] i-a raspuns lui w.c. tricolorul liber

          Nu cumva Duvăz slujeşte acum la stăpânul Ponta? Adică, după concepţia actuală a psd-eilor, nu cumva e un trădător şi un traseist ordinar?
          • +3 (3 voturi)    
            cazatura cauzeaza rupturi (Sâmbătă, 27 martie 2010, 9:00)

            ceferistul [anonim] i-a raspuns lui uruqhai

            "avem de-a face cu o telejustitie, care incearca sa acopere multe lucruri"

            asa deci, coana mita biciclista recunoaste ca totul este adevarat in legatura cu acuzatiile legate de voicu. si cineva incearca sa acopere multe lucruri.
            gura nebunului adevar graieste, nici o clipa nu a incercat sa nege aceste acuzatii.
            pai fi de gasca pana la capat si spune-ne si noua labarimii, ce vrea telejustitia aia sa acopere.
      • +7 (13 voturi)    
        Vasileasca scotea petrol la locuinta personala (Vineri, 26 martie 2010, 19:41)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        ..a numitului Voicu cand a mai aparut un parlamentar in pijama ,desi intelegerea initiala a fost alta !
        acum ce era sa faca Vasileasca odata treaba inceputa ? a trebuit sa il rezolve si pe parlamentarul puterii dar a jurat sa se razbune ,ca ea e PSDista !
        Olecutza Vasilescu ,razbunarea e arma prostului....
    • -15 (31 voturi)    
      Nu fi pufi... (Vineri, 26 martie 2010, 17:30)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Este corect sa acuzi antenele si realitatea, dar de ce te legi de presa portocalie?? Vrei sa spui ca este partinitoare???
    • +11 (21 voturi)    
      Tot penibil ai ramas Jijica leberalule de stanga (Vineri, 26 martie 2010, 17:47)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Si tot cu musca care trage la rahat pe caciula... Nasol.

      P.S. Ce mai face stapanul tau patriciu? Tot pe biscuiti te tine? Nesimtitul! Cred ca ai ajuns piele si os. Desi, am impresia ca reusesti tu sa te descurci cumva. Pentru ca am remarcat ca ai inceput sa lucrezi part-time si pentru otrepele de la PSD, fratiorul mai mare al peneleului tau penibil. Pai ce idiotule, ziaristl e problema???? Faci zgomot de fond cam mare dar asta nu reuseste sa pacaleasca decat pe ingramaditii cu patru clase de la penele si de la pesede. Oamenii si-au extras esentialul din toata aceasta poveste urata in care Organelul tau si-a pus-o cu stenogramele astea. Nu ca n-am fi stiut ce hram de rahat poarta fandositul ala beat si frustrat sexual de la penele. DNA-ul nu este al lui Basescu "democratule".

      P.S. Putini ati fost... doar tu ai mai ramas pe la penelesedeul ala penibil???? Hahahahahaha!!! Ce jalnic esti!
      • 0 (0 voturi)    
        la fel d jalnic esti si tu (Luni, 29 martie 2010, 4:16)

        andulimbaiute [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

        sa ghicesc.....tu esti pedelist :)))))))pi...sa....neam pe dvs in cazu asta
    • +21 (29 voturi)    
      Olguta noaptea la Voicu .?. (Vineri, 26 martie 2010, 17:51)

      Titina [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      ,,venea in papuci atunci cand era chemat de domnul Voicu noaptea'' -Olguta Vasilescu.
      Daca politicianul nenumit ,,venea in papuci atunci cand era chemat de domnul Voicu noaptea'' , inseamna ca Olguta era deja in acea noapte la Voicu . Nu ?
    • +10 (14 voturi)    
      Mai Olguta PRM, (Vineri, 26 martie 2010, 18:59)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      da-ti papucii jos ca ai intrat in casa. Comanda la mine. Nu la Geoana!
      Ceea ce nu inteleg eu jigodie ce esti, este CUM de te suporta Ponta in partid in continuare.
    • +4 (8 voturi)    
      si daca nu e adevarat?? (Vineri, 26 martie 2010, 20:31)

      haralamb [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      si e doar o fumigena? Iti gasesti un serviciu serios si lasi cititorii hotnews in pace??
    • +1 (1 vot)    
      n-ar fi mai logic? (Sâmbătă, 27 martie 2010, 11:26)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      ca L.O.Vasilescu sa apara la Parchet drept complice la un act ilegal pe care-l cunoaste (de mai mult timp) si pe care nu l-a denuntat adica infractiune? si tot L.O.Vasilescu sa apara in fatza comisiei de etica a Senatului pentru acelasi fapt cunoscut si nedenuntat (mai ales ca presupusul faptas e parlamentar)? Si atunci ori acel parlamentar zboara ori L.O.Valisescu zboara. Im abele cazuri NOI castigam!
  • +34 (42 voturi)    
    trambita (Vineri, 26 martie 2010, 17:07)

    vasile [anonim]

    olguta vasilescu,un deseu al politicii romanesti!!!!
    • +23 (27 voturi)    
      Daca tacea, filozoafa ramanea... (Vineri, 26 martie 2010, 17:35)

      ddanescu [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      ...dar din nefericire o ia gura pe dinainte.

      O simpla afirmatie de genul asta in alte tari poate sa duca condamnare pentru complictate la infractiune - la urma urmei daca stia de aceste persoane, de ce nu a zis nimic?

      Astept sa vad cand se intampla si in Romania treaba asta.
  • +40 (44 voturi)    
    Si ?? (Vineri, 26 martie 2010, 17:09)

    CezarN [anonim]

    Si? Care-i problema, DNA. Olgutza?
    Este loc pentru toata lumea in arest, sali de judecata si inchisori.
    Este umilitor sa vii la ordinele acestei scursuri, insa nu este ilegal. Daca se va dovedi ca a facut ceva ilegal, ca-i de pa PDL, sau PSD, sau PNL, sau de aiurea, la ZDUP, nu la NUP.
    Ceea ce doresti dumneata sa faci se numeste DIVERSIUNE. Faptul ca mai sunt si alti ticalosi, INCA nedovediti, nu inseamna ca al vostru, semidovedit deocamdata, este mai mic su mai curat.

    Apropos, cum se numeste impricinatul?
    • +12 (14 voturi)    
      LEHAMITE (Vineri, 26 martie 2010, 18:38)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Bun comentariu ! Apropo, vorbeste traseista Olguta,cand PRM n-a mai intrat in parlament,s-a dat mare fan PSD,servicii tv. nelimitate si acum recompensata pe masura.Mi-e greata numai cand aud de ea.PORTRET DE PARLAMENTAR :dormiti linistiti, daca puteti!
    • 0 (0 voturi)    
      Pai asa ne fu vorba nene Voicu? (Sâmbătă, 27 martie 2010, 7:52)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Nu ziceai mata ca duci toate secretele in mormant.Acum dai pe teava prin Olguta-Megafon?Zici toate numele?
      • 0 (0 voturi)    
        asa volguta zi-ne toti!Hrebe nimik??? (Luni, 29 martie 2010, 4:21)

        andulimbaiute [utilizator] i-a raspuns lui maolina

        sa mai avem ce hali de la tv si ziare poate ne trece si foamea din stomac
        • 0 (0 voturi)    
          nu fraiere... (Luni, 29 martie 2010, 9:48)

          luci [anonim] i-a raspuns lui andulimbaiute

          sa-i lasam sa scape basma curata si sa ne lucreze in continuare, asa vom trai mai bine...
  • +26 (30 voturi)    
    o sa apara (Vineri, 26 martie 2010, 17:09)

    rochiri [utilizator]

    Daca este si el inregistrat o sa apara cu siguranta.
    Faza ca se da in opozitie nu tine daca ne uitam la ultimele arestari si condamdari.
    • -10 (20 voturi)    
      Ba tine (Vineri, 26 martie 2010, 17:31)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui rochiri

      Din opozitie sunt prinsi numai deputati/senatori. Din gasca portocalie se aresteaza primari. Unde sunt capetele adevarate?
      • +8 (10 voturi)    
        cred ca ... (Vineri, 26 martie 2010, 17:56)

        rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Cri

        ... mai dur e sa pierzi un primar de oras decat un senator sau deputat. Astia din senat doar dosare pot rezolva ca de e senator si e smecher , pe cand un primar are si niste lucrari grase .. ;)
      • 0 (0 voturi)    
        Ritzi era primarita? (Sâmbătă, 27 martie 2010, 7:55)

        maolina [utilizator] i-a raspuns lui Cri

        Bai voi nu ganditi deloc.Mai era Ursu la tv care zicea"se aresteaza 2 de la PDL ca sa se poata aresta 20 de la PSD si PNL.Adica dai primaria Craiovei, Valcei si pe teava e primaria Arad ca sa se aresteze primarul din Jucu si inca vreo 2 sate.
      • 0 (0 voturi)    
        Bai tovarasi fedesenari (Duminică, 28 martie 2010, 11:22)

        Un roman aninim [anonim] i-a raspuns lui Cri

        Ar fi bine sa va mai ganditi ininte de a vorbi si sa nu va puneti mana in cap precum chelul. Cati primari de-ai vostri au fost arestai cand erati la guvernare? Ancheta terminata in coada de peste impotriva intrelopului Vanaghelie va spune ceva?
    • -9 (23 voturi)    
      Astept (Vineri, 26 martie 2010, 17:34)

      dana [anonim] i-a raspuns lui rochiri

      Sa apara in puscarie Udrea, Videanu si Berceanu.
      • +13 (17 voturi)    
        Doamna Dana, (Vineri, 26 martie 2010, 17:53)

        nick [anonim] i-a raspuns lui dana

        Stati linistita, sotul dvs., Adrian, nu va fi singur in celula. Cineva o sa-i numere ouale pe acolo, indiferent cine.
      • +9 (13 voturi)    
        Acum nu spun nu... (Vineri, 26 martie 2010, 18:04)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui dana

        , dar pe ce baza?
        Lanseaza si tu macar un zvon. Zi ceva sa starneasca curiozitatea. Orice cat de cat verificabil.

        Asa si eu astept:
        - sa castig la loto (fara sa joc);
        - sa am un Bucuresti curat (fara sa strang gunoiul altora);
        - sa am o clasa politica cu care sa ma mandresc (fara sa ma implic in politica);
        - sa castig milioane (dar inca nu am o amarata de firma).
      • 0 (0 voturi)    
        de ce ? (Sâmbătă, 27 martie 2010, 7:56)

        maolina [utilizator] i-a raspuns lui dana

        ??
      • 0 (0 voturi)    
        Astept si eu (Duminică, 28 martie 2010, 11:26)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui dana

        O ancheta obiectiva asupra sinuciderii procurorului Panait cu specificarea rolului lui Victoras cel cu apaucaturi militienesti, un proces in cazul matusa Tamara, finalizarea anchetei asupra lui Vanghelie. Dar stiu ca astept fara sperante.
  • +32 (40 voturi)    
    draga olguta... (Vineri, 26 martie 2010, 17:10)

    popcorn monta [utilizator]

    tu cum fugeai cand te chema vadim?in fundul gol?traseista politica ce esti.tu vorbesti.tu esti exemplul viu ca politicienii nu mai au pic de respect fata de alegatori.ponta ce zice iubeste traseistii politici ca tine?
  • +28 (36 voturi)    
    Deci... (Vineri, 26 martie 2010, 17:12)

    Alius [anonim]

    Doamna Olguta stia cu ce se ocupa nea Voicu, dar a tacut si acum se plange ca se incearca bagarea la parnaie numai a celor din PSD...

    Aste singurul ei "of", ca s-a dat publicitatii mafia din PSD. Pentru "dansa", totul este "clar"...Mama lui de Basescu: ce-o avea domne cu mafiotii din PSD si de ce ii lasa in pace pe cei din PDL?...Asta nu e democratie, trebuie ca pentru un mafiot din PSD sa fie arestati cinci mafioti din PDL... eventual cu Basescu in frunte.
    • 0 (0 voturi)    
      aha (Luni, 29 martie 2010, 4:31)

      andulimbaiute [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      esti tare!da sa ia si cativa d la udmr
  • +31 (35 voturi)    
    Olguta (Vineri, 26 martie 2010, 17:13)

    El Mariachi [anonim]

    Pai daca il stii, de ce nu-i spui numele, fata draga?
    Sau altfel: daca stii ca a fost la Voicu in papuci, tu unde erai cand l-ai vazut?
    Daca ai dovezi, scoate-le la iveala!
    • +12 (14 voturi)    
      Exact (Vineri, 26 martie 2010, 17:31)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui El Mariachi

      zi cine e cucoana!!! Care-i problema? Daca ti-e si adversar politic .....
    • +5 (11 voturi)    
      dovada (Vineri, 26 martie 2010, 18:11)

      buha [utilizator] i-a raspuns lui El Mariachi

      dovada era pe o rochie, dar intre timp a spalat-o
  • +28 (30 voturi)    
    All Gutza (Vineri, 26 martie 2010, 17:14)

    Tektite [anonim]

    Stimata D-na, va rugam respectuos sa dati si numele respectivului politician ratacitor nocturn in papuci de casa daca tot v-ati apucat sa papati prajiturica. Nu de alta dar mai stim unul care a ajuns noaptea la altu' si si-a cam luat-o. Sa fie tot el? E adevarat nu s-a dus in papuci ci in pantofi si avea si are fatza de prost.
    Care e motivul pentru care nu dai nume, stimata D-na? Tii asul in maneca pana se-mpute treaba sau si matale ai fost noaptea in shlapi sa duci galeata cu gunoi si ai nimerit la vecinu' ?
    • +7 (9 voturi)    
      Ce face ea e SANTAJ!! (Vineri, 26 martie 2010, 19:03)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Tektite

      Sau ceea ce face de obicei Vadim. Arunca cu laturi. Ar trebui sa o cheme DNA-ul IMEDIAT pentru a completa probatoriul.
  • -1 (21 voturi)    
    cine? base? :D (Vineri, 26 martie 2010, 17:15)

    gogu [anonim]

    ce glume mai fac si eu...
    • 0 (0 voturi)    
      Bai Gogu (Sâmbătă, 27 martie 2010, 8:09)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Base nu este un "politician al puterii de 20 de ani in parlament"in primul rand ca e in parlament doar de 16,iar in al doilea rand pentru ca el este"Politicianul" care le cam trage peste bot tuturor.Sa nu uitam ca totusi sub presedentialui au fost date in vileag o gramada de scandaluri de corutie.Faptul ca nu sunt condamnari este explicat pe larg in stenograme de prietenul vostr Voicu
  • +18 (22 voturi)    
    PSD il tine (Vineri, 26 martie 2010, 17:16)

    RELEU [anonim]

    vreo doua campanii pe Alin (para)psihologul in crtea sa, apoi il trimite la plimbare si apoi se vaita ca il "foloseste" Base. Diaconescu pleaca, dar il tin pe Vanghelie.Intre timp aduna panarame din PRM ca Olguta asta, plus un Prostanac in frunte si cica altii sunt de vina....
  • +30 (32 voturi)    
    interesant... (Vineri, 26 martie 2010, 17:18)

    alex [anonim]

    Este interesant ca madam Olgutza stia de ceva vreme de faptul ca "un politician venea in papuci la Voicu atunci cand era chemat", si a ascuns informatia, desi e socialista si ea (lupta pentru saraci), desi a fost peremista cu Vadim care ii ameninta pe hoti cu impuscarea pe stadioane.

    Tare interesant...
  • +14 (16 voturi)    
    Zvonaciu de serviciu al PSD! (Vineri, 26 martie 2010, 17:22)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    Ma bucur sa vad ca cei din PSD nu sunt misogini! Functia de zovnac sef mi se pare o mare onoare pt. tanti Olguta! Adica in mod clar e mai smechera decat Oana Zavoranu cu care a fost colega in PRM! :))

    In rest numai e nimic de zis despre aceasta creatura care improasca cu bale spatiul media cu informatii de genul "stiu din surse sigure ca..."!
  • +17 (19 voturi)    
    De ce -l tine in brate? (Vineri, 26 martie 2010, 17:24)

    mircea [anonim]

    Olguta Vasilescu are aspesct de mahalagioaica.Daca are dreptate ce o retine sa-l divulge pe individ.In plus recunoaste ca stia ca Voicu se ocupa cu niste magarii.Declaratia ei ,desteapta,suna ca o confirmare a mafiei -reteaua Voicu,de care se pare ca senatoarea PSD Olguta Vasilescu nu era straina.Individa asta vorbeste de parca opinia publica ar accepta structuri mafiote din o anumita parte a spectrului politic.Sper ca la viitoarele alegeri sa nu mai avem asemenea specimene prin parlament.
  • +13 (13 voturi)    
    olguta (Vineri, 26 martie 2010, 17:24)

    costy [anonim]

    olguto dute la vadim.apropo asa este cum te caracterizeaza el?nu ai traba pe acasa?
  • +18 (20 voturi)    
    Păpușă dragă?! (Vineri, 26 martie 2010, 17:28)

    mamacerghida [utilizator]

    Păi dă-l pe goarnă scumpete nu cu apropouri. Cu nume, prenume, ce ai rețineri de fată mare?!
  • +14 (16 voturi)    
    Zau??? (Vineri, 26 martie 2010, 17:31)

    Cristi [anonim]

    Pai asta e o "bomba". Da, atat Olgutza cat si ceea ce afirma pot fi considerate "bombe"... Pai de ce oare nu indrazneste domnisoara felatie pe sub biroul lui Vadim Tudor sa ne spuna cine este acel politician???? Sa inteleg ca stie???? Dar oare de unde stie ea oare?????? De la Voicu personal???? Observ ca spalatorii de cadavre (cum bine ii numea cineva pe cei care se straduie sa faca din corupt un diafan nevinovat si din curva o virgina) au intrat in delirium tremens. Musuroiul a fost agitat destul de bine si ca urmare ingrijorarile unora (care fac parte din retea) au inceput sa se manifeste destul de evident. Tovarasa Olgutza sa ne spuna ce stie (defapt ea manipuleaza ordinar prin a arunca petarde) altfel nu e decat o mincinoasa ordinara. Sau o sa spuna ca "a auzit...", "se spune ca...", "pe surse..." ca in cazul Udrea? Desi sigur n-o va face deoarece stie ca nu este adevarat si se va putea trezi cu un nou proces de calomnie pe cap. Bun profesor in manipulare si minciuna a mai avut aceasta otreapa in persoana lui Vadim Tudor. Adevarat este numai ce se poate demostra cu marturii si probe indubitabile. Deasupra oricaror indoieli. Asa spune la cartea celui care trebuie sa imparta dreptatea (judecatorul). Lucruri pe care trebuie sa le respecte si justitiabilii in aceeasi masura.

    P.S. Cand ii faceai felatio pe sub birou lui Vadim era ok???? Asta n-o spun eu ci cei care ti-au fost colegi de partid la PRM. Apropo... cum e cu "traseismul politic" si "tradatorii"???? Ipocrito!
    • +4 (8 voturi)    
      Ai dreptate! (Vineri, 26 martie 2010, 19:05)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Un JEG de ... vietate (era sa scriu fiinta).
  • +12 (14 voturi)    
    Iar Asta? (Vineri, 26 martie 2010, 17:33)

    Bogdan [anonim]

    cine o mai baga in seama pe aceasta "doamna" care n-a facut nimic la viata ei si nu stie decat sa critice intr-un limbaj suburban?

    Daca nu dai nume si nu aduci dovezi atunci vorbesti discutii ca sa te bagi in seama...

    Si pana la urma n-am inteles ce e rau din povestea asta? ca venea parlamentarul noaptea sau ca era in papuci?...
  • +12 (14 voturi)    
    Hmmm... (Vineri, 26 martie 2010, 17:35)

    Dorin [anonim]

    Pai cred ca e buna si telejustitia asta (de care vorbeste madama Vasilescu) la ceva. Mai aflam si noi ce vor unii politicieni sa nu cumva sa aflam despre ei. Punct.

    P.S. Pai Vasileasco, Geoana ala al tau (pentru care ti-ai dat si sufletelul) se ducea si in picioarele goale la ordinul de chemare la raport al lui Vantu. Ce penibil. Pe-asta vroiai tu si altii sa ni-l bagi pe gat????
  • +12 (12 voturi)    
    Trompeta mahalagioaica traseista Vasileasca (Vineri, 26 martie 2010, 17:41)

    Vera [anonim]

    Astea sunt iarasi intoxicari ale mahalagioaicei de serviciu din PSD? De Buruiana am scapat. Poate la urmatoarele alegeri vom scapa si de asta. Toate scursorile s-au adunat in politica. Aceasta PRMista nu se poate debarasa de scoala lui Vadim. Ea le stie pe toate, ca tatucul Vadim : la fel ca in cazul Solomon cind ,beneinteles, Elena Udrea este devina. Acum cred ca vrea sa-l bage in fata pe Berceanu. Am observat ca are boala pe Berceanu. Berceanu este un tip f destept care nu baga in seama kyciuri ca Olguta Vasilescu. In orice caz, nu stiu cite parale fac si cei de la PRO Democratia, daca fac intilniri cu Olguta Vasilescu, sa-i asculte aberatiile !
  • +11 (13 voturi)    
    Pandora deschide-te! (Vineri, 26 martie 2010, 17:43)

    Adrian [anonim]

    Dar vrem sa ne dai si nume, proble ... nu mesaje diversioniste.
  • +11 (13 voturi)    
    Gura pacatosului adevar graieste (Vineri, 26 martie 2010, 17:43)

    George [anonim]

    Mai Olguta, de unde stii mata chestia asta? Probabil erai in pat cu Voicu cand venea ala in pijamale si faceati una mica.
    • +7 (9 voturi)    
      Ori asa, ori (Vineri, 26 martie 2010, 18:01)

      nick [anonim] i-a raspuns lui George

      fugea nenicu parlamentar la Don Voicu, luand la repezeala papucii Olgutei, lasand-o pe biata domnita singurica in miez de noapte.
  • +11 (13 voturi)    
    olgutza (Vineri, 26 martie 2010, 17:44)

    admiratore [anonim]

    va intra in galeria figurlor de cieara :-))
    e puliticiana de rasa.
    categoria, lavinia, minca, tinca si katinka..
  • +11 (13 voturi)    
    De unde stie d-na Vasilescu? (Vineri, 26 martie 2010, 17:50)

    Marian [anonim]

    De unde stie d-na Vasilescu pe cine chema Voicu la el, cum se prezenta cel chemat(in papuci..). Sa intelegem ca d-na Vasilescu facea parte din retea? E posibil sa urmeze la comanda retelei, in caz ca Voicu va fi arestat? foarte interesanta abordare din partea d-nei Vasilescu
    • +8 (10 voturi)    
      Cred ca ai dreptate (Vineri, 26 martie 2010, 17:59)

      Vera [anonim] i-a raspuns lui Marian

      sa te intrebi daca traseista mahala Vasilescu daca nu cumva face parte din retea. Poate ca si dinsa a beneficiat de serviciile lui Voicu ! Poate ca Voicu a intervenit la Iliescu sa o primeasca in PSD. Stie ea ce stie cu alergatul in papuci cind te cheama Voicu ! Vreau sa precizez ca nu fac parte din nici un partid politic, dar aceasta mahalagioaica mi-a atras atentia din aparitiile la TV, de o obraznicie fara margini, care ne irita.
    • 0 (0 voturi)    
      daca mai vorbeste mult aiurea (Sâmbătă, 27 martie 2010, 8:12)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui Marian

      poate o citeaza astia la DNA sa spuna ce are de spus.Ca de, nu e corect sa faci justitie la tv.
  • +8 (10 voturi)    
    Olguta draga (Vineri, 26 martie 2010, 17:58)

    I [utilizator]

    daca ce spui tu e adevarat asta nu inseamna ca Voicu si PSD sunt nevinovati. Acest tip de gandire face parte din categoria "ba pe-a mati"...
  • +6 (8 voturi)    
    Cine (Vineri, 26 martie 2010, 17:58)

    Anghel Alexandru [anonim]

    Cine-o fi ala ...,nu stim.Insa despre tine stie multa lume cum ti-ai tocit genunchii si-ai facut scurta la gura pe sub birouri ,ca sa maninci si tu o paine in politica.
  • +8 (10 voturi)    
    S-a specializat Tov Ol+Gutza datorita procesului (Vineri, 26 martie 2010, 18:11)

    ral [anonim]

    Nu mai da nume .... :)))))

    Acum arunca doar acuzatii vagi. Bravo, Tovarasa:
    Circul nu trebuie sa inceteze

    daca ai avea probe si dovezi te-ai duce cu ele la parchet
    daca nu, pica bine si gogosile la televizor
  • +8 (10 voturi)    
    Olguţa era Pandora!!! (Vineri, 26 martie 2010, 18:19)

    gabhry_el [anonim]

    Vorbesc să înţelegeţi dumneavoastră:

    S-a deschis orificiul bucal al Olguţei!
  • +11 (13 voturi)    
    Mda... (Vineri, 26 martie 2010, 18:21)

    Cristi [anonim]

    Si noi am auzit destul de multe lucruri jenante (si stanjenitoare pentru individa in discutie) despre cam cum a facut tovarasa Vasilescu cariera in politica. Ca de exemplu, fosti colegi de partid de-ai traseistei povestesc intr-o carte despre partidele de felatio pe care Olgutza i le executa "tribunului" Vadim Tudor. Cica in toate aceste partide tovarasa Olgutza n-ar fi purtat papuci. Defapt n-ar fi purtat nimic pe dansa. Sorry! Lucrurile astea le-am aflat si noi "pe surse", asa cum ii place don'soarei traseiste sa spuna de unde "stie" lucrurile pe care le afirma cand si cand. Oamenii pot fi zvoneri, raspandaci, curve, etc., ... de bun simt si credibili. Madam Olguta sigur nu este un om de bun simt si credibila. A demonstrat-o in nenumarate randuri.
  • +8 (10 voturi)    
    de la niste (Vineri, 26 martie 2010, 18:30)

    mav [anonim]

    stie ea de la niste ofiteri de securitate..carora nu le poate da numele...am citat din Vadim....Olguta esti penibila si vei fi istorie pt politica romaneasca!
  • -5 (7 voturi)    
    Cine e? (Vineri, 26 martie 2010, 18:59)

    Gogu [anonim]

    E cumva Radu Berceanu?
    • 0 (0 voturi)    
      De unde stii? (Duminică, 28 martie 2010, 11:31)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      Erai si tu pe acolo? Ti-au soptit surse de incredere? Ti-a facut confidente Olguta traseista? In ultimul caz sursa nu prezinta garantii, asculta-ma pe mine. Asta nu inseamna ca am incredere sau il simpatzez pe Berceanu.
  • -5 (7 voturi)    
    Senatorul invocat se numeste Berceanu ! (Vineri, 26 martie 2010, 19:12)

    Toma [anonim]

    Olguta se refera la senatorul Radu Berceanu, singurul om din Parlament, bogat, din actualul "arc guvernamental" si care are 20 de ani de experienta in Parlament !
    • +4 (6 voturi)    
      hopa ...hopa.. (Vineri, 26 martie 2010, 19:53)

      penelopa [anonim] i-a raspuns lui Toma

      daca-i Berceanu ,atunci tovarasa Oligutza nu putea fi decat in patul tovarasului de partid Voicu .Sigur Berceanu are alte gusturi la femei...
  • +6 (8 voturi)    
    Oligofrenutza -super filoloaga.. (Vineri, 26 martie 2010, 19:42)

    maya [anonim]

    spunea pe la tv: " copilul meu are decat 2 luni "..si a spus-o de 2 ori !
    Acum vrea sa spuna ca persoana este decat
    tribunul ,care pleca decat in papuci din patul ei,ea ramanand decat cu preludiul.
  • -2 (6 voturi)    
    Senatorul invocat se numeste Videanu ! (Vineri, 26 martie 2010, 19:43)

    adi [anonim]

    Videanu a jucat fotbal la Petrolul Videle.
    Despre el e vorba.
    • 0 (0 voturi)    
      parere (Sâmbătă, 27 martie 2010, 8:04)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui adi

      fara sa fiu rau si sa folosesc un limbaj neacademic, cred insa ca trebuie sa cauti mai aproape de familia ta pe linie materna....
  • +3 (3 voturi)    
    neinteresant (Vineri, 26 martie 2010, 20:11)

    gabriel [anonim]

    Scriu acum doar pentru a nu ma enerva........madam vasilescu cu v mic.....imi repugna ca om....iar ca femeie.......nu vreau sa spun lucruri urate in final de saptamana........imi pare rau ca nu am emoticoane la dispozitie.......
  • +2 (4 voturi)    
    O fi sursa singura...interioara? (Vineri, 26 martie 2010, 20:18)

    Pana acum de vultur [anonim]

    Si pana in aceasta legislatura parca mai era unul, foarte apropiat de "gura pacatoasei adevar graieste" Vadim insusi!
  • +3 (5 voturi)    
    Un ménage à trois, s'il vous plaît! (Vineri, 26 martie 2010, 20:54)

    Ghicitoarea Viagra [anonim]

    ...oricand ca doar sunt insi educati si bazati iar olguta e obisnuita cu "sedintele" tinute in limba maghiara !!!
  • +3 (5 voturi)    
    La Tante Olgutza (Vineri, 26 martie 2010, 21:23)

    gura rea [anonim]

    Tante Olgutza ,mata erai langa pat cand il chema p'ala de acasa in papuci sau te uitai pe gaura cheii si lacrimai ?
    Ala o fi f'unul de pa la Dapuleni sau da la matale din batatura?
    Tre' sa ne spui ca altfel nu te credem pa cuvantul matale de pioniera !
  • 0 (0 voturi)    
    aceasta peremisto - pesedista ... (Sâmbătă, 27 martie 2010, 6:43)

    turistul [anonim]

    imi provoaca greata.
  • +1 (1 vot)    
    VREM SCURGERI DE INFORMATII (Sâmbătă, 27 martie 2010, 7:15)

    gabriel stoichita [utilizator]

    Dupa stenograme , ma miram cum un senator , general , etc. poate sa fie atat de prost , incoerent si agramat....poti sa vorbesti codificat sau in jargon si corect.... dupa aparitiile si discursurile lui tv. m-am convins , este posibil ! Arunca mesaje subliminale , poate poate il mai salveaza cineva ...,,se va deschide cutia Pandorei ,, , ,,se da drumul la teava incepand cu mine ,, ... se simte frica sobolanului de parnaie , e transpirat tot de frica ... Acum inteleg ura si incrancenarea cu care s-au mobilizat toti la alegeri sa-l stopeze pe Basescu , in fata lor se auzea zdranganit de zavoare la usi negre , nemilosul parait al catuselor cand se strang pe incheietura mainii... Nici nu stii ce-ti vine , sa-i plangi de mila sau sa razi cand il auzi ,, am incredere in justitia romana ,, , ,,nu ma tem ,, .... sau e un alt mesaj subliminal ,destul de prost mascat pentru prietenii magistrati ! N-am auzit inca un politician cu dosar , sa nu se vaite ca e orchestratie , inscenare ... cand el ca politician , e zero , a vorbit 30 sec in 5 ani la microfonul parlamentului !! Lasati asta cu autosesizarea pe scurgeri de informatii... e foarte bine ca ajung in presa , sa le vada toata lumea , in acest fel , poate nu le mai puteti musamaliza...
  • +1 (1 vot)    
    Olguta tainuitoarea (Sâmbătă, 27 martie 2010, 9:01)

    Daniel [anonim]

    Olguta pretinde ca stia niste lucruri. Pe care nu le-a spus la timpul lor. Si vorbim aici despre niste inractiuni. Pentru ca daca nu vorbim despre niste infractiuni de care Olguta avea de mult timp habar nu avem subiectul de presa pe care Olguta incearca sa ni-l ofere. Caz in care Olguta devine la randul ei infractoare. Pentru ca tainuirea este infractiune si se pedepseste cu inchisoare.
  • 0 (0 voturi)    
    Doamna(?) olguta vasilescu ... (Sâmbătă, 27 martie 2010, 13:29)

    Marcel50 [anonim]

    Stimata Doamna , am si eu o intrebare asa de om simplu : pentru care motiv , desi stiati foarte bine ce se intampla nu ati suflat o vgorba pana acum ? ce sa inteleg acum e momentul sa va platiti cumva datoria pentru caracterizarea facuta de Basescu , sau sunteti cumva direct implicata si va e teama sa nu " verse " Voicu
    Va pot asigura ca asa cum a aratat acest individ cu frica patologica de arest , va spune si ce a supt de la stimata sa mama
    Ce se va intampla atunci ? poate ne spuneti D-voastra stimata Doamna !
  • 0 (0 voturi)    
    porno-queen (Sâmbătă, 27 martie 2010, 18:09)

    vlady [anonim]

    Nu stiu de ce dar ma astept ca din clipa in clipa sa apara un filmulet porno in care asta ia un hexoral de la VC Tudor.
  • 0 (0 voturi)    
    si vina televiziunilor (Duminică, 28 martie 2010, 9:49)

    kayros [anonim]

    E si vina televiziunilor ca tolereaza acest gen de interventii romanesti: aluzive si ipsite de simtul raspunderii.

    Nu, draga, nu dam pe post! Cum il cheama pe ala de 20 de ani? Zi cum il chama si ce a facut si ai antena. Nu? Vorbeste mataluta la calorifer!
  • 0 (0 voturi)    
    Stie Olguta ce o paste? (Duminică, 28 martie 2010, 11:38)

    Un roman anonim [anonim]

    Stie ca s-a atodenuntat? Conform codului penal nedenuntarea constitue infractiune penala. Daca stie ceva in acest caz si nu vorbeste ar cam trebui sa faca o vizita pe la prouratura si nu se prea stie cum va iesi de acolo, poate cu "bijuterii'" la articulatiile mainilor. Si mai am o curiozitate. Toti ce ce plecau de la prm ( minuscule intentionate) cand paraseu partidul erau improscati cu toate invectivele posibile. Ea nu a fost. Intreb si eu ca un simplu cetatea, de ce? Oricum e clar a ajuns unde a ajuns prin impertineta si besimtire, mimand inteligenta si caracterul. Vai de partidul cu asemnea membrii.
  • 0 (0 voturi)    
    In papuci... (Duminică, 28 martie 2010, 14:21)

    percent [anonim]

    ...nu putea sa fie decat un parlamentar care locuieste in zona. Sa fie domnul Blaga??


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi