Ion Iliescu despre cazul Voicu: Inregistrari cum facea securitatea pe vremuri, cand baga microfoane sub masa la restaurant

de D.G.     HotNews.ro
Luni, 22 martie 2010, 13:30 Actualitate | Politic

Ion Iliescu a sustinut luni referindu-se la cazul senatorului PSD, Catalin Voicu, ca dezvaluirile aparute in presa nu sunt stenograme: "sunt interceptari, nu stiu cine se ocupa de porcaria asta...e o diversiune pentru a sustrage atentia de la problemele reale". Iliescu a tinut sa sublinieze ca nu-l cunoaste pe Voicu, despre care a spus ca este un palavragiu: "nu vedeti ca suntem inundati de tot felul de asemenea diversiuni".

Iliescu a apreciat ca acestea inregistrari in cazul Voicu reprezinta "o porcarie securistica" din zilele noastre, care ar trebuie demascata de catre presa.

"Astea nu sunt stenograme, ci niste inregistrari cum facea securitatea pe vremuri, cand baga microfoane sub masa la restaurant. Asta e prima porcarie pe care nimeni nu o semnaleaza, datoria noastra asta e. De ce se mai practica aceasta porcarie securistica, cine o comanda si cine o foloseste? Nu stiu cum se va finaliza... dar totul este un scandal care e mediatizat", a spus luni presedintele de onoare al PSD.



Citeste mai multe despre   






















3291 vizualizari

  • +36 (36 voturi)    
    Mosu'! (Luni, 22 martie 2010, 13:36)

    Gimmy [anonim]

    Tu, tu si partidul tai si toata shleahta de trepadusi pe care i-ai inventat ca sa mentii cripto-comunismul la putere,

    Tu esti o diversiune a KGB!

    Tu cel curat, sarac si cinstit esti cauza acestor mizerii, tu ai fost magnetul pentru lepadaturile gen Voicu, Vanghelie si Nastase!
    • -20 (22 voturi)    
      Extremele se atrag (Luni, 22 martie 2010, 13:58)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      E firesc ca Iliescu, fiind sarac si cinstit, sa atraga ca un magnet numai lepadaturi.

      Acum trebuie sa recunosc, trendul s-a inversat, sunt atrasi la Cotroceni oameni cinstiti si curati.
      • +15 (15 voturi)    
        Iliescu da tonul...!!! (Luni, 22 martie 2010, 14:55)

        vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ...Iliescu da tonul pentru tot partidu lui de mafioti !!!
        ...Ati remarcat ?...
        A zis " Nasul" ...DIVERSIUNE...??? asa o va tine conducerea PSD referitor la Voicu....DIVERSIUNE !
        ....el e dirijorul corului care va urla in presa, tv, jurnale murdare, etc !!!...
        ....inaca o data se dovedeste ca sub obladuirea lui tacita s-a distrus si s-a furat tot ce se putea distruge si fura in tara asta amarata !!!....
    • +14 (14 voturi)    
      IDENTIFICAREA CORUPRIEI (Luni, 22 martie 2010, 15:07)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      Sustin orice metoda de identificarea faptelor de coruptie. Dupa parerea mea fiecare telefon poate fi ascultat de catre justitie.
      Condamn folosirea informatiilor obtinute despre corupti in sensul santajarii acestora.
      Orice procuror care utilizeaza informatiile obtinute in scopul santajului sau spionajului economic ar trebui condamnat la inchisoare pe viata.
      Fiecare procuror trebuie sa-si asume faptele sale.
    • 0 (0 voturi)    
      Frica (Miercuri, 24 martie 2010, 0:12)

      kayros [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      Chiar daca e batran si s-a asigurat din toate partile, mirosul de inchisoare nu-i face deloc bine batranului terorist de partid si de stat.

      Il ia cu racori cand se gandeste ca treburile astea cu microfoane i s-ar putea intampla chiar si lui cand critica tovaraseste acasa cu Nina obiceiurile astea aduse de americani.

      Totusi, eu sper si ii urez o viata cat mai lunga, poate il vad ajuns la Mititica macar pentru ceva gen evaziune fiscala ca pe Al Capone tot asa l-au prins.
  • +16 (16 voturi)    
    ... (Luni, 22 martie 2010, 13:37)

    Bogdan [anonim]

    diversiune clar... cu siguranta spaga nu a fost in lei ci in euro! este evident... :))
  • +25 (25 voturi)    
    Iliescu strike again (Luni, 22 martie 2010, 13:38)

    ik [anonim]

    coruptia din justitie la cel mai inalt nivel nu e o problema reala ? Diversionistul striga diversionistii !
  • +17 (17 voturi)    
    Diversiune (Luni, 22 martie 2010, 13:39)

    Vasile007 [anonim]

    Pe de alta parte, si Dl. Iliescu e tot o diversiune....Cine sa mai stie care e pe bune ?....
  • +22 (22 voturi)    
    mos ilici (Luni, 22 martie 2010, 13:39)

    toma [anonim]

    pentru tine toate au fost diversiune !
    de aia am ajuns aici,ardete-ar focu !
    fiecare a facut ce-a vrut !!!
    omu asta-i DUS ! auzi la el ,"DIVERSIUNE" !
  • +26 (26 voturi)    
    Bancuri domnu Ilici ! (Luni, 22 martie 2010, 13:40)

    liviu [anonim]

    Domnul Ilici la in viziunea dumneavoastra toate au fost diversiuni, incepand cu revolutia ( pe care ne-ati furat-o ) , minerii , etc. Sa va spun eu cum vede situatia omul din popor: asta este PSD - un grup gen "La Piovra" care dupa revolutie nu a facut altceva decat sa fure , sa ascunda , sa insele, sa minta. Asta faceti si acum. Cand totul este dat pe fata o dati imediat la ''diversiuni'' si la ''comanda politica''. Mai lasati-ne ca dupa atata timp ne-am dat seama ce este PSD . Este pacat ca inca mai sunt persoane in varsta, nostalgice dupa un zambet gen P.Roman, sau o ''bunicuta'' la balcon sau TV. Doar cu varstnici mai supravietuiti dar o sa moara si astia odata. Pe restul nu mai puteti sa ii mintit la nesfarsit.
  • +24 (24 voturi)    
    a vorbit expertul (Luni, 22 martie 2010, 13:41)

    Mihai [anonim]

    Expertul national in diversiuni s-a pronunat asa ca amatorii sa faca un pas inapoi.
  • +14 (14 voturi)    
    Ha ha ha.. (Luni, 22 martie 2010, 13:42)

    Sarsaila [anonim]

    siiiiigur ca daaaa,

    "Este probleme care ne depaseste si pa noi si pa care nici directorii nu le intelege!"
  • +14 (14 voturi)    
    Batranul bolsevik (Luni, 22 martie 2010, 13:42)

    horia [anonim]

    face diversiuni.Se leapada de tovarasi.Daca nu il cunoaste pe Voicu de ce il jigneste ca este palavragiu? Ilici nu se baga da se baga .Nu ca zic da spun vechiul dicton de la sedintele PCR de critica si autocritica.De strigat lozinci .
  • +20 (20 voturi)    
    mda (Luni, 22 martie 2010, 13:42)

    cosmin [anonim]

    pentru iliescu diversiuni au fost si mortii de la revolutie sau de la mineriadele de care e direct raspunzator. e rusinos sa fi nevoit sa-l gratulezi cu "nesimtit" pe un batran, dar iliescu si-o cere cu ardoare.
  • +16 (16 voturi)    
    Bravo! (Luni, 22 martie 2010, 13:43)

    Tov. Bogdan [anonim]

    a ataca problema coruptiei generalizata la toate esaloanele aparatului de stat e doar o diversiune, asa-i ?!

    Tov. Iliescu ne ia de fraieri, once again... nimic nou sub soare.
  • +12 (14 voturi)    
    mi se pare corect (Luni, 22 martie 2010, 13:43)

    xolv [anonim]

    Mi se pare corecta afirmatia. Subordonarea justitiei nu este o problema "majora". Insa pentru ilici as reintroduce pedeapsa cu moartea.
  • +13 (13 voturi)    
    relicva politicii romanesti (Luni, 22 martie 2010, 13:44)

    andu [anonim]

    nene voicule,
    trage si relicva asta comunista dupa tine ,ca asa ne faci si noua un bine
    si daca va tot spalati rufele in familie, ce-ar fi sa incepi tu sa cureti de gunoaie, politica romanesca
    si sa infundati puscariile impreuna
  • +22 (22 voturi)    
    zise criminalul Ilici..... (Luni, 22 martie 2010, 13:48)

    coco [anonim]

    Si ce mata vrei sa facem???? sa ingropam totul, cum ai ingropat tu?? sa inchidem ochii ca nimic nu e real, ca tot ce se intampla in jurul nostru, hotiile, crimele si manipularile voatre, toate sunt praf in ochii fraierilor, doar pt a sustrage atentia....de la ce??? de la faptul ca incet incet apar monstrii nascuti de tine??? de la metodele tale infecte de a inchide ochiii si a trece cu vederea??? EU VREAU SA STIU!!!! daca tu ai inchis ochii vreme de 12 ani, si ne-am scufundat in buda europei, eu de ce sa te mai suport criminalule??? vrei sa spui ca Voicu, Nastase etc etc etc, toti sunt ''ingerashi" cu cefe de porci, burti de bivoli, cu gusile ca de pelican, pt ca sunt cei mai cinstiti oameni??? asta a facut tot timpul, ai inchis ochii, caci totul era praf in ochi..... sper sa ajungi in buda istoriei!!!
  • -3 (7 voturi)    
    Rar se gaseste unul ca Iliescu (Luni, 22 martie 2010, 13:50)

    Constantin [anonim]

    capabil sa miroasa omul si fara microfoane si sa carmeasca o intreaga clasa politica dupa vrerea lui.

    Basescu nici macar cu microfoane si cu tot poporul in spate nu reuseste ca carmeasca parlamentul in directia dorita de el. Cred ca n-are alta solutie decat sa-l distruga.
  • +25 (25 voturi)    
    lupul moralist (Luni, 22 martie 2010, 13:53)

    Lucian* [anonim]

    Tov. Iliescu are opinii :).
    Adica cand el era secretar de partid totul era OK si chiar obligatoriu, iar acum pute.
    O fi o porcarie interceptarea dar se pare ca este necesara si indiferent ce ar avea de zis, chestia asta se pare ca a scos la iveala niste rahat.
    Tinand conta de atitudinea dumnealui, nici nu ma mai mir ca in timpul presedintiei lui coruptia a atins noi culmi de dezvoltare ale societatii multicorupte.
    Sa traiti, tovarasu'!
    Daca n-ati trai, nu ne-ar crede copiii din ziua de azi ca este posibil!
  • +10 (10 voturi)    
    Ilici e incoltit (Luni, 22 martie 2010, 13:54)

    gelu [anonim]

    va da socoteala ptr lovlutie si cei 20 de ani de dupa!
  • +14 (14 voturi)    
    Un infractor in minus (Luni, 22 martie 2010, 13:55)

    Mihai [anonim]

    Diversiune, nediversiune, un infractor in minus e intotdeauna un lucru bun. Ascultarea telefoanelor pe sub masa e folosita peste tot in lume, nu e neaparat kgb-ista ca doar nu o fi trebuit anuntat dinainte ca i se va pune microfon.
  • +16 (16 voturi)    
    Uite cine vorbeste.... (Luni, 22 martie 2010, 13:55)

    Ronin [utilizator]

    Diversionistu` de serviciu, omu` care a perfectat arta diversiunii, al` de si-a dat facut doctoratu` in diversiuni cu profesori sovietici si a folosit ca material "didactic" chiar poporu` roman, ..........asta si-a gasit sa vorbeasca??????
  • +16 (16 voturi)    
    Iliescu a distrus Romnaia, e timpul sa plateasca! (Luni, 22 martie 2010, 14:01)

    im [anonim]

    Problema nu sta in mijloacele prin care s-a adus adevarul la suprafata. Problema e adevarul: situatia dezastroasa in care clica - Iliescu, Roman, Brucan s.a. au condus Romania.

    Au distrus tara e timpul sa plateasca. In frunte cu Iliescu.
  • +13 (13 voturi)    
    Relicvo! (Luni, 22 martie 2010, 14:16)

    nano2k [utilizator]

    Vezi-ti de mortii tai de la "revolutie" si de la mineriade.
  • +14 (14 voturi)    
    Punctul 8 Timisoara (Luni, 22 martie 2010, 14:36)

    Vlad [anonim]

    Stimate Tovarase Ion Iliescu, cum de nu va crapa obrazul de rusine, ca tocmai d-vostra sa faceti aceste afirmatii, care se inscriu perfect in tematica si procedurile securiste- dezinformarea si denaturarea adevarului? Cum mai aveti curajul de a lua apararea hotilor si celor care doresc prin orice mijloace sa distruga ultimele farime de principii morale ale acestui popor? Sau sa va aduc aminte de PUNCTUL 8 DE LA TIMISOARA pe care impreuna cu alti "tovarasi de bine" l-ati combatut prin orice mijloace, practicind metodele amintite chiar de catre d-voastra "...e o diversiune pentru a sustrage atentia de la problemele reale", sau sa va aduc aminte de Cluj Napoca cind un grup de studenti care erau in fata primariei au fost combatuti cu argumente solide- bastoanele USLA. Si asta pentru ca au indraznit sa se apropie prea tare de domnia voastra. Va multumim pentru lectia de democratie originala pe care ne-o serviti de la Lovitura de stat din '89 pina astazi. Ma intreb cind ne veti spune cum creste ghiocelul, dar privit de sub radacina lui? Sper ca macar in al 12 ceas sa va treziti si sa aveti bunul simt de a va retrage definitiv din viata noastra , dumneavoastra si toti "tovarasii de bine". Vrem sa TRAIM LIBERI
  • +7 (7 voturi)    
    diversiunea ......... (Luni, 22 martie 2010, 15:12)

    baubaul [anonim]

    iar noi toti astia care scriem aici suntem o adunatura de haimanale si de golani drogati.........
    ce bine suna!
  • +7 (7 voturi)    
    Cum sa arestati fara aprobarea lui Iliescu? (Luni, 22 martie 2010, 15:21)

    mircea [anonim]

    Cu cata manie proletara sustine Iliescu un mafiot crescut,educat,sustinut la portile palatului domniei sale(sau in antecamera).Ne intrebam de ce traim prost?De ce nu ne miscam spre Europa?Pai cu oameni ca Voicu si cati or mai fi asa ,cum doamne sa ne putem dezvolta,destepta... .Interesul acestor mafioti este ca romanul sa fie cat mai sarac ,sa depinda de mila lor(care iau lefuri fara sa le merite),sa poata veni in campanii electorale cu tupeu,sa spuna,noi v-am dat,noi va vom da.... (pe dracu),iar noi sa aplaudam si sa ne plecam capetele.
  • +9 (9 voturi)    
    hmm Tovarase !!! (Luni, 22 martie 2010, 15:36)

    busymind [anonim]

    Daca taceai probabil probabil de un kil de smoala scapai, asa esti pana in gat daca nu mai mult. Nici Iadul nu va fi ingaduitor cu tine.
  • +6 (6 voturi)    
    . (Luni, 22 martie 2010, 15:55)

    doriath [utilizator]

    Mda, coruptia generalizata la politicieni, politisti, oameni de afaceri si magistrati, la cel mai inalt nivel, e o diversiune pentru nea Nelu. Care nici nu-l cunoaste pe Voicu, desi i-a fost 4 ani consilier la Cotroceni.
    • +5 (5 voturi)    
      Si pe care l-a facut general (Luni, 22 martie 2010, 16:46)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui doriath

      Minte de stinge Iliescu, asa cum a facut intotdeauna.
      Ar trebui insistat mai mult pe faptul ca Iliescu este cel care, declarindu-se sarac si cinstit, a crescut si ingrasat toata sleahta de interlopi a PSD-ului. A respectat doctrina comunista ca interlopii pot fi si chiar trebuie promovati, fiind mai putin periculosi decit "dusmanul de clasa". Pe Voicu, evident de o anumita etnie, l-a sustinut in mod special si din alt motiv, fiind si Iliescu pe jumatate de aceeasi etnie.
  • +6 (6 voturi)    
    cine cunoaste... (Luni, 22 martie 2010, 16:54)

    adimirator [anonim]

    stie !
    pai, altfel, cum ? aaaaaa ?!
    kgb-ul il punea in scrumera. :-))
  • +5 (5 voturi)    
    Ilici (Luni, 22 martie 2010, 20:04)

    Vasile [anonim]

    Cind o sa-l vad pe acest impostor KGB-ist in puscarie atunci stiu ca s-a facut dreptate in tara Romaneasca.
  • +3 (3 voturi)    
    iliescu si corectitudinea, baba si mitraliera (Luni, 22 martie 2010, 21:12)

    cosmin d [anonim]

    domnilor, politia trebuie sa-si faca datoria, chiar si ascultind telefoane s-au punind microfoane sub masa, asa cum zice ´´cucuveaua´´ asta de iliescu, atunci cind vine vorba de INFRACTORI orice metoda este valabila, bravo lor de asta fiecare contribuabil isi plateste impozitele pentru ca politia sa vegheze,

    s-aveti o seara buna.
  • +3 (3 voturi)    
    HOP si CUCUVEAUA (Luni, 22 martie 2010, 22:10)

    URAT [anonim]

    sa-mi vars matele cand il vazui CUCUVEAUA de iliescu luand apararea--si acum?--SFORARILOR CARE AU NENOROCIT POPORUL ; sa fi tacut dracului liber cugetatorul, nu sa se ia de cine si de ce a ascultat SFORARIILE senatoriale;bolsevicul nu stie oare ca revolutia, prin mortii sai,a facut O PRESA LIBERA ?!si acum ce vrea ? sa tragem la raspundere pe cei ce au scos la lumina conversatii gen MAFIA ITALIANA ?
  • +2 (2 voturi)    
    Pt. Ilici (Luni, 22 martie 2010, 23:16)

    cetateanul [anonim]

    Da, ce porcarie iese la iveala tov ! miroase asa de urat ca nu ar fi permis tinerilor sub 18 ani sa asculte diversiunea ca le da cosmaruri. Ce zice patriotul Vadim? ii vine sa-si bage picioarele in neocomunisti? Paunescu mai are inspioratie? "vai de tara asta mica, ati lasat-o terfelita" da, domnul Johanis salvatorul, ce strategie SF avea sa reformeze ro. cu asa ministrii de soi? Acum nu ca as fi eu anti-psd-ist mare, da, cam greu sa gasesti in ro. persoane cu asa CV de sforar. Eu zic ca psd-ul face colectie de tunari.
  • +3 (3 voturi)    
    Cucuveaua (Luni, 22 martie 2010, 23:29)

    dobrica [anonim]

    Da, ce bijuterie de activist....., tocmai punea omul bazele unei organizatii mafioate, in sens clasic, ca in manual, daca ajungea sef la secrete, cred ca rezolva dosare si in Bulgaria, dosea datoria grecilor. Tov. Iliescu, daca activitatea distinsului patriot psd-ist este ceva nesemnificativ, cum or fi problemele serioase? lasati-ma sa ghicesc, pote ca dv. vb. de 1000 de morti ucisi paranormal, in 89 de Jack Spintecatorul.
  • +2 (2 voturi)    
    mai draga comunistule (Marţi, 23 martie 2010, 0:51)

    jos_iliescu [anonim]

    Tovarase Iliescu.. mai draga.. dorogoi Nelu... las-o naibii de treaba, ca nu te crede nici Matusa Tamara...
  • +1 (1 vot)    
    ??? (Marţi, 23 martie 2010, 12:44)

    Amoredivino [utilizator]

    ...cum de mai traieste fosila asta? Ar trebui sa-si reaminteasca, ca acum citiva ani a fost ales/desemnat cea mai nefasta figura a tuturor timpurilor pentru Romania. Cred ca extraordinar de greu sa cistigi premiul asta, probail iti trebuie mai multe vieti, dar otreapa criminala a reusit in numai 20 de ani sa si-l adjudece. Vine ea si ziua platilor cind va trebui sa-si ia simbria de la cel pa care l-a slujit cu atita sirg si devotament... inspiratorul marxism-leninismului si liberilor cugetatori.
  • 0 (0 voturi)    
    Tataie e reticulat! (Marţi, 23 martie 2010, 16:26)

    dan [anonim]

    Pe masura ce omul imbatraneste se prosteste! Nu avem ce compara: inainte Securitatea te urmarea si inregistra sa vada daca nu ai alte opinii politice. Pentru strangerea de probe care privesc securitatea statului, in orice democratie se utilizeaza tehnica interceptarii caci este mai ieftina si mai sigura. Ori aici nu e cazul de opinii politice, atata timp cat Felix il injura pe Antene pe Base cat toata Europa la un loc si nu pateste nimic, cici e privat si poate injura prin media fara dovezi pe oricine... Asa ca bine a facut SRI si cine o mai fi fost ca l-au inregistrat.
  • 0 (0 voturi)    
    Asta-i concluzia bolsevicului ? (Marţi, 23 martie 2010, 16:32)

    cornel [anonim]

    Asta e singura concluzie la care a ajuns kgbistul ?
    In rest toate bune, doar ca sunt dezvaluite marsaviile din partidul lui("cel care a facut revolutia")


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi