Sute de persoane s-au adunat la Baia Mare pentru a cere eliberarea primarului Cristian Anghel, condamnat la inchisoare pentru abuz

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 21 martie 2010, 13:04 Actualitate | Politic

Peste 500 de cetateni s-au adunat, duminica, in fata Palatului de Justitie din Baia Mare, pentru a sustine eliberarea primarului Cristian Anghel, condamnat la doi ani si jumatate de inchisoare pentru coruptie, intr-un miting organizat de prieteni si fosti subalterni ai acestuia, relateaza Agerpres.

Protestatarii pleaca din fata Palatului de Justitie intr-un mars al tacerii. strabatand zona centrala a municipiului Baia Mare, punctul final fiind Primaria orasului.

Cristian Anghel (fost PNL) a fost arestat in noaptea de miercuri spre joi, in baza unui mandat emis de Tribunalul Maramures, dupa ce Curtea de Apel Cluj a dat o sentinta definitiva de condamnare a lui la doi ani si jumatate pentru abuz in serviciu in forma calificata.

Instanta a decis ca Anghel a determinat Consiliul Local sa aprobe achizitionarea unui imobil la pretul de 544.500 de euro, desi acesta fusese cumparat cu doar cateva luni inainte cu 150.000 de euro.

In fata manifestantilor adunati la Palatul de Justitie din Baia Mare, viceprimarul orasului Lubescher Istvan a afirmat ca primaria orasului va pune la indemana justitiei o serie de documente de ordin administrativ prin care se va demonstra ca primarul Cristian Anghel este nevinovat.

"O sa cautam noi probe, pe care le vom pune la dispozitia justitiei, iar in baza acestora speram ca primarul Anghel sa fie eliberat si sa isi reia activitatea", a spus viceprimarul.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

1415 vizualizari

  • +19 (25 voturi)    
    Bine ca... (Duminică, 21 martie 2010, 13:16)

    flix [anonim]

    ...ne putem organiza cand e vorba sa scoatem un corupt de la puscarie.
    • -17 (23 voturi)    
      baimarean?? (Duminică, 21 martie 2010, 14:01)

      istvan [anonim] i-a raspuns lui flix

      auzi flix-flex, da macar esti baimarean, sau doar iti dai cu parerea ca sa-ti faci norma de comentarii pe duminca???
      • +10 (10 voturi)    
        FLIX (Duminică, 21 martie 2010, 14:43)

        griji [anonim] i-a raspuns lui istvan

        nu ai inteles nimik.ce conteaza daca primarul e corupt?daca lumea il iubeste se iarta orice.
        asta e mentalitatea de la noi si nu ai cum sa te impotrivesti vointei poporului....de batuti in cap.
        cand o sa intelegem oare ca moral e una si popular e alta.si ca poti sa fii si bill clinton legea e lege.la noi legea se negociaza.
        nu spun ca saracu primar.poate era ok tipu dar din moment ce l-au gasit corupt sa raspunda.si ca el ar mai trebui sa raspunda 90 % din politica si administratia din romania.
        legea e lege fratilor.tre sa cultivam admiratia pt oameni nesantajabili si incoruptibili nu pt populari .
        parerea mea.
        • 0 (2 voturi)    
          Total de acord (Duminică, 21 martie 2010, 16:07)

          flix [anonim] i-a raspuns lui griji

          Doar ca n-am avut rabdare sa dezvolt, iar daca ar fi sa dezvolt acum ar insemna sa repet ce ai spus tu.
        • 0 (0 voturi)    
          pai sa fie lege atunci (Luni, 22 martie 2010, 0:06)

          copycarbon [anonim] i-a raspuns lui griji

          Cumpararea imobilului s-a facut pe baza hotaririi Consiliului Local. In Romania, conform legii, primarul face parte la nivel local din executiv iar Consiliul Local din legislativ. Asta inseamna ca hotarirea o ia Consiliul iar Primarul nu doar ca trebuie s-o puna in aplicare ci e chiar obligat! Si cum cumpararea imobilului s-a facut pe baza hotaririi Consiliului Local e ciudat ca a fost gasit vinovat (doar) primarul. Sigur ca povestea achizitiei nu miroase bine dar nici solutia...
          Comentariul precedent nu a fost afisat pt. ca am fost critic cu Hotnews? Cum de stirneste reactii atunci?
        • 0 (0 voturi)    
          Spirit practic (Luni, 22 martie 2010, 8:16)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui griji

          Un bun conducator in Romania trebuie neaparat sa stie sa lucreze cu oameni santajabili si coruptibili. Altfel nu va face mare branza in Romania.
      • +7 (7 voturi)    
        daca-i vinovat, sa-si ispaseasca pedeapsa (Duminică, 21 martie 2010, 15:41)

        bizonul [anonim] i-a raspuns lui istvan

        Timpul trece repede si poate data viitoare nu va mai face acte de coruptie. Este penibil sa iesi in strada pentru corupti, la fel au facut sustinatorii lui Gutau (PDL), astept un mars al tacerii pentru Catalin Voicu. In schimb pentru lucruri serioase, putina lume a iesit sau deloc (ma refer la sustinerea Monicai Macovei cind haita transpartinica a sarit la gitul ei doar pentru ca a vrut sa faca reforma Justitiei).

        Astept marsul tacerii si pentru Florin Costiniu.
        Hai, ca sinteti penibili!
      • +1 (1 vot)    
        palinca si caldabosh mai nou ne cheama (Luni, 22 martie 2010, 3:34)

        satmareanul [anonim] i-a raspuns lui istvan

        pentru manevrele cumnatului "coastea" si matusii "tamara", de ce nu ati miscat un deget mai cutzitarilor ??
    • -6 (8 voturi)    
      Ce sigur esti.... (Duminică, 21 martie 2010, 14:33)

      copycarbon [anonim] i-a raspuns lui flix

      De unde stii ca primarul e corupt ? Unde e dovada ca a primit mita? Eu nu stiu daca e vinovat sau nu dar
      mi se pare ca Hotnews si-a pierdut demult echidistanta si de o buna bucata de vreme nu imi mai place cum prezinta faptele. Poate pentru ca e vorba de un primar care e si lider judetean PNL? Un "amanunt" interesant: primarul a fost judecat de trei tribunale din care doua l-au declarat nevinovat! Vi se pare normal? Ce valoare mai are atunci ultima sentinta?
      • -1 (3 voturi)    
        Pai si (Duminică, 21 martie 2010, 16:51)

        Englezu' [anonim] i-a raspuns lui copycarbon

        domnu' Gutau a fost judecat de trei instante, si de abia a treia l-a gasit vinovat. Mi se pare intradevar suspect acest lucru. Si aici ma refer la primele doua instante de judecata, atat in cazul Gutau, cat si in cazul Anghel.
        • +1 (1 vot)    
          Si-a pierdut suflu politic (Duminică, 21 martie 2010, 18:00)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Englezu'

          si n-a mai avut cu ce la cea de-a treia instanta. In meseria asta de primar, ca sa rezisti in Romania, trebuie sa sa-ti dramuiesti bine banii care ii iei ca sa ai de unde da.
    • 0 (0 voturi)    
      Organizati-va... (Luni, 22 martie 2010, 0:22)

      fanfan(culmea!)PDL [anonim] i-a raspuns lui flix

      In curand va vom lua banii PUBLICI, pentru ca CEDO va fi de alta parere. ...am salvat aceasta pagina sa vi-o pot reda atunci .....chestia e ca nici aia nu va va sterge ranjetele (comentariile)....."justitiare" care va arunca acum in bratele "dreptatii".
      Am mai fost, si vom mai fi mintiti pe fata, cu justitia de-o parte si TVR de alta.....

      Cand Tot Consiliul si Prefectura zic ca au fost toti de acord, inseamna ca toti au luat mita???....
  • +13 (15 voturi)    
    Totul este atât de simplu! (Duminică, 21 martie 2010, 13:18)

    Wasile [utilizator]

    Dacă aș fii polițai / procuror, viața mea ar fi atât de simplă!
    Ce să stau să cercetez să văd cu cine s-a asociat primarul corupt, unde au ajuns banii, cine a avut de câștigat... ia te uită, toți cei implicați fac marș! Trebuia doar să iau niște dube, și la finalul marșului să-i bag direct în arest :)

    Acum serios, cum naiba să faci marș pentru eliberarea unui corupt? Sau ăia din Brașov sau unde era, care l-au făcut cetățean de onoare... în loc să te disociezi de asemenea oameni și să-i critici, să arăți că nu ești ca ei... îi susții?
  • +6 (8 voturi)    
    "Caraghiosi ! (Duminică, 21 martie 2010, 13:28)

    Elena N [anonim]

    "Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia!
  • +11 (17 voturi)    
    Baimareni cretini (Duminică, 21 martie 2010, 13:38)

    Moroshanul expat [anonim]

    cum puteti sa sustineti un shpagar venetic, cum dumnezeu de nu ati gasit in tot maramuresul un primar advarat localnic bastinas si destept. Am plecat acum 15 ani si uite ce mi-ati facut. Rusine!
    • +1 (3 voturi)    
      Cretin esti tu... (Duminică, 21 martie 2010, 20:11)

      Gabi Trif [anonim] i-a raspuns lui Moroshanul expat

      Daca ai plecat de 15 ani din Baia Mare (peste hotare, banuiesc)te indreptateste sa-i faci pe restul ramasi acasa CRETINI?Cred ca tu esti un tampit care nici nu mai stie ce se-ntampla prin orasul natal ,dar iti dai cu parerea despre asta.
      Eu sunt plecat de 6 ani din tara dar presa electronica ma tine la curent cu toate ,poate chiar mai multe decat poti afla locuind si traind intr-un loc..II fii castigand si tu vreo cateva sute de euro in plus fata de romanii aflati in tara si te crezi superior lor ,de aceea ii cataloghezi drept cretini.Anghel a facut ceva pentru oras si lumea vrea sa-i arate un pic de recunostinta acum cand se afla in momente grele.Daca tu erai asa destept poate erai primar in locul lui.Daca ai fi nevinovat intr-un dosar ti-ar placea sa fi in puscarie si sa nu ia nimeni atitudine?Ce dovezi ai tu ca el ar fi spagar si ca nu merita atentie?
      • 0 (2 voturi)    
        Gabrielu Trifului (Luni, 22 martie 2010, 0:11)

        Moro Expat [anonim] i-a raspuns lui Gabi Trif

        gabriele, nu-i fac cretini pe cei ramasi acasa ci pe cei care se aduna sa sustina un bandit, hot, shpagar, mafiot.
        Chestia cu...a facut lucruri minunate in Baia Mare, nu tine la mine si nici la un om inteligent. Baia Mare a fost si este un oras bogat cu oameni seriosi si muncitori. Chiar daca era primar un autist sau un debil mintal si tot se faceau lucrurile care le vezi. Asa ca nu este meritul lui absolut deloc. PS nu mai citi presa electronica daca nu poti sa "handle the truth'' La buna vedere
  • +13 (13 voturi)    
    500 de retardati... (Duminică, 21 martie 2010, 13:47)

    Ovidiu [anonim]

    Art. 276 Presiuni asupra justitiei , Ultrajul Judiciar

    Fapta persoanei care, pe durata unei proceduri judiciare in curs, face declaratii publice nereale referitoare la savarsirea, de catre judecator sau de organele de urmarire penala, a unei infractiuni sau a unei abateri disciplinare grave legata de instrumentarea respectivei cauze, in scopul de a le influenta sau intimida, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda .

    Practic infractorul ala de primar a bagat in contul lui si al nevestei sale 400 mii de euro din bani care puteau fi cheltuiti pentru a spori siguranta scolilor unde invata copii vostri, pentru a amenaja un parc, pentru a face ceva pentru urbe.

    Sper ca nu toti baimarenii sunt atat de limitati..

    Daca sunt, este usor de anticipat pasul urmator:

    "Cetatean de onoare "
    • +1 (7 voturi)    
      baia-mare are aproape 150000 locuitori (Duminică, 21 martie 2010, 14:55)

      petre [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      primarul nostru FOST este un om foarte sociabil , cu carisma,un gospodar bun ! ( orasul nostru e frumos si curat ! ) de aia a si fost primar timp de 18 ani !
      ce-i ce-l apara nu inyeleg ca nu-l apara pe bunul primar mai sus pomenit,ci il apara pe PRIMARUL INFRACTOR !
      pana acuma il salutam cu "toata stima,dom.primar"iar acuma nu pot sa zic decat M-AI DEZAMIGIT cristian anghel,si-mi pare rau ca te-am votat !
    • +1 (1 vot)    
      Tu cum de seti asa de sigur? (Duminică, 21 martie 2010, 20:20)

      Gabi Trif [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Parca tu ai fii Justitia...ha Ha ha.Sti tu cati bani a bagat primarul in buzunar.va place sa acuzati ...Tu chiar crezi ca un bloc se vindea in 2006 cu doar 150000 de euro, cat se presupune ca ar fii cerut cuprom Primariei?Chiar de la Primarie puteau sa ceara 500000 sau mai mult , nu? c adoar nu sunt banii lor.Ganditi-va un pic...inainte sa acuzatiCu banii aia cumparai 2-3 apartamente in vremea aia nu un BLOC!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    acte (Duminică, 21 martie 2010, 13:47)

    hitroll [anonim]

    "va pune la indemana justitiei o serie de documente de ordin administrativ prin care se va demonstra ca primarul Cristian Anghel este nevinovat" pana acum ce-a facut? au fost 2 procese, nu si-a dat seama ca are actele astea?

    in alta ordine de idei, romanii sunt idioti.
  • +7 (9 voturi)    
    le doresc celor 500 ca macar trei generatii (Duminică, 21 martie 2010, 13:48)

    Ovidiu [anonim]

    din neamul lor sa traiasca intr-o tara in care arestarile si eliberarile se fac la presiunea multimii....
  • +4 (6 voturi)    
    Hmmm... (Duminică, 21 martie 2010, 13:50)

    Dorin [anonim]

    Nu cumva toti acestia sunt membrii ai organizatiei locale PNL???? Ma intreb in ce tara normala se mai intampla asemenea lucruri... Observ ca modelul Solomon (cu iesiri de sustinere in strada) a prins si la leberalii "diafani".

    P.S. Deunazi, gargaragiul Antonescu declarase ca-i pare tare rau de prietenul sau, "premarul" de Baia Mare... Si, in acest sens, nu pot sa nu remarc ca, daca tacea ... macar neutru ramanea. Dar, nu-i asa?, caracatita patriciana il obliga pe Chucky sa-i sustina tentaculele macar cu niste declaratii, ici si colo, de pareri de rau si incurajari.... Prietenul lui Chucky va face, insa, puscarie. Cu toata parerea lui de rau...
  • +3 (5 voturi)    
    gretos (Duminică, 21 martie 2010, 13:53)

    popadrian [utilizator]

    cine face asta? penele?
  • +3 (5 voturi)    
    incredibil (Duminică, 21 martie 2010, 13:55)

    elvis [anonim]

    incredibil. pur si simplu incredibil.
    pun pariu 1RON ca aia sunt platiti de cineva sau sunt membri de partid.
    Daca a fost inchis pe nedrept o sa castige la CEDO si gata. Nu inteleg de ce atata tam-tam
  • +4 (6 voturi)    
    Păi nu?! (Duminică, 21 martie 2010, 13:56)

    mamacerghida [utilizator]

    De ce să-i lase de panaramă pe craioveni, ieșiră și băimărenii, și băimărenii ieșiră, no așe!!
  • +2 (4 voturi)    
    de ce? (Duminică, 21 martie 2010, 13:58)

    I [utilizator]

    de ce ar avea nevoie o primarie de o cladire? de ce nu au inchiriat daca tot aveau nevoie de spatiu. Asa fac mai toate firmele, chiar daca au bani sa cumpere cladiri.
  • +3 (7 voturi)    
    haha (Duminică, 21 martie 2010, 14:01)

    I [utilizator]

    din petitie:
    "- m-am saturat sa nu imi apere nimeni drepturile, desi eu (si altii) muncim pentru impozite;"

    Fiecare trebuie sa lupte pentru drepturile lui. S-a terminat comunismul cand statul iti facea de toate: iti dadea loc de munca, apartament, te baga la puscarie daca nu erai "cuminte", iti facea dosar la Securitate etc.
    • +1 (1 vot)    
      mda (Duminică, 21 martie 2010, 14:17)

      dacicul [anonim] i-a raspuns lui I

      tocmai asta e ideea. eu si altii din sectorul privat, avem dreptul la munca si dreptul de a fi platit pentru munca prestata (codul muncii).
      nu vreau sa imi dea nimeni nimic gratis, totusi vreau sa nu imi scada salariul pentru ca, pentru a suporta pretentiile celor din sectorul public, va trebui sa imi creasca darile.
      de acord cu tot ce ai zis, nu mai suntem in comunism, sa ne dea cineva de-a gata, insa nu toti constientizam asta.
    • +1 (1 vot)    
      ce petitie? (Duminică, 21 martie 2010, 15:05)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui I

      Ce petitie visezi acilea, taica?!
  • +2 (2 voturi)    
    protest (Duminică, 21 martie 2010, 14:02)

    alex [anonim]

    Pai nu prea stiu ce protest fac cand decizia de condamnare cu executare e definitiva de la Curtea de Apel.

    Cred ca se poate face recurs la Curtea Suprema de Justitie (eventual).
  • +4 (6 voturi)    
    Prostie generalizata (Duminică, 21 martie 2010, 14:05)

    cittizen [anonim]

    Na, mah, ziceati ca sunt prosti doar la Ramnicu Valcea... Uite ca sunt si la Craiova si la Baia mare. Prosti sunt in toata Romania, pacat ca sunt cam 80% din populatie...
    • 0 (4 voturi)    
      nu chiar 80% (Duminică, 21 martie 2010, 15:06)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui cittizen

      Doar 45%, cati au votat pe bune cu Basescu (cei 5% morti care si-au exercitat dreptul de vot la ultimele alegeri nu se pun).
      • 0 (2 voturi)    
        nu chiar 80%.. (Duminică, 21 martie 2010, 18:07)

        ion [anonim] i-a raspuns lui gimini

        Hai frate, ca ailalti 50% care au votat cu Geoana sunt geniali. Pacat ca nu a fost si flacara aia violeta de partea lor..
      • -1 (1 vot)    
        Da, (Duminică, 21 martie 2010, 19:48)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui gimini

        Ai dreptate: sunt mai multi prosti decat cei 35% care au votat cu PSD-ul...
      • +1 (1 vot)    
        Da, (Duminică, 21 martie 2010, 19:48)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui gimini

        Ai dreptate: sunt mai multi prosti decat cei 35% care au votat cu PSD-ul...
  • +7 (9 voturi)    
    Ne meritam soarta (Duminică, 21 martie 2010, 14:06)

    Task Damager [anonim]

    Toata ziua strigam sa te termine cu coruptia, etc, si ce facem? Protestam pentru a salva un nenica din asta corupt!
    Ne meritam soarta in cazul asta!
  • +3 (5 voturi)    
    turma (Duminică, 21 martie 2010, 14:09)

    s3xs1 [anonim]

    Ce animale devotate are pe langa el ... ma mir ca nu a preluat altul fraiele :)
  • +2 (4 voturi)    
    Rusine (Duminică, 21 martie 2010, 14:23)

    bilascu [anonim]

    Imi este rusine ca sunt baimarean! Ar trebui organizat un miting anti-anghel!
  • +1 (3 voturi)    
    rusinos (Duminică, 21 martie 2010, 14:25)

    Mihai-G [utilizator]

    Rusinos.
    Daca asta e poporul roman atunci ne meritam soarta.
  • -1 (3 voturi)    
    Justitie de ochii lumii (Duminică, 21 martie 2010, 14:32)

    Mihai [anonim]

    Au fost peste 4000 de oameni la protest. La dosar au fost atasate 2 evaluari ale imobilului la valori de peste 600 000 de € - unde e prejudiciul ??
  • +1 (1 vot)    
    vai noua (Duminică, 21 martie 2010, 14:34)

    sile [anonim]

    D-aia nu o sa dispara coruptia din Romania pentru ca exista suficienti idioti care considera faptele de coruptie ca fiind perfect normale si justificate,din punctul lor de vedere.

    Incredibila mentalitate....!!
  • +3 (3 voturi)    
    Sed lex (Duminică, 21 martie 2010, 14:41)

    EDM [anonim]

    Sunt un baimarean care l-a simpatizat pe Anghel tot timpul. A facut unele lucruri grozave in oras. Daca insa e vinovat, merita in totalitate pedeapsa. Si nu doar el, ci toti care calca stramb.
  • +1 (1 vot)    
    un mars al tacerii (Duminică, 21 martie 2010, 15:29)

    lungu bogdan [anonim]

    sa faca un mars al tacerii pana acasa si sa lase justitia sa-si faca treaba.
  • +1 (1 vot)    
    o solutie mai buna (Duminică, 21 martie 2010, 15:34)

    lungu bogdan [anonim]

    ar putea vsa stranga de la fievare cate 200 lei si sa vorbeasca cu Catalin Voicu. sigur ii rezolva.
  • 0 (2 voturi)    
    proteste (Duminică, 21 martie 2010, 15:35)

    ady [anonim]

    au tot dreptul sa protesteze..se va termina protestu' se vor duce acasa si vor citi stirile la cat de penibili sunt..si uite asa un motiv in plus sa bei un pahar
  • +1 (5 voturi)    
    ?? (Duminică, 21 martie 2010, 15:44)

    Alexandru [anonim]

    Sunt putin mirat ! Am citit cu atentie comentariile anterioare, si am senzatia ca sunt singurul prost din lumea asta care nu cunoaste pe de rost toate detaliile dosarului juridic pe baza caruia primarul baimarean a fost condamnat de Curtea de Apel Cluj. Pentru ca daca le-as cunoaste, si daca as fi judecator, poate ca as indrazni si eu - ca si cei ce-au scris inaintea mea - sa emit judecati definitive: "e vinovat, sa plateasca !" sau "coruptul ala" sau "infractorul de primar". Ma bucura nespus de mult sa vad cati romani au incredere deplina in justitia din Romania. Nu pot sa-mi explic altfel cum de toti oamenii astia STIU ca Anghel a furat. Sunt convins ca cei ce au postat inaintea mea aici NU isi bazeaza afirmatiile (foarte categorice !) pe informatii primite DOAR din presa. Ar insemna ca se lasa, cu buna stiinta, ... manipulati ?
    Deasemenea, probabil ca ei sunt baimareni, din moment ce pot sa judece atat de clar tot ce a facut omul acela pentru oras...
    • 0 (2 voturi)    
      fumigen (Duminică, 21 martie 2010, 16:27)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      inaite de condamnarea asta imi doream si eu sa fiu primar sa fac ceva pt localnicii mei si sa am verde la ciordeala...acum m-am razgandit
    • 0 (2 voturi)    
      Justitia oarba (Duminică, 21 martie 2010, 20:43)

      gabi t [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      Multi din cei care comenteaza ,repeta doar ceea ce vad si aud .''Ca a zis ala'' sau ca'' a spus la tv''..nu prea gandesc cu capul lor.Nu stiu sa faca o analiza ,se arunca cu capul inainte si iau de buna orice informatie care apare .
      Pun pariu ca majoritatea care acuza gratuit in astfel de situatii nu stiu ce inseamna munca intr-o institutie si ca in zilele noastre daca ai semnat esti bun de plata.Daca la locul lor de munca ar semna o hartie si dupa aceea din cauza semnaturii ar fi arestat ,sunt sigur, ca ar dori sa fie aparati .
  • 0 (0 voturi)    
    prostie (Duminică, 21 martie 2010, 17:41)

    gheo [anonim]

    Cand in sfarsit justitia noastra cu probleme isi face datoria,iesim in strada sa sustinem infractorul.Nu mai inteleg nimic ,depre societatea noastra civila.Nimeni nu se intreaba ,de ce este in puscarie,unde sunt cei 400000 euro, cu cine i-a impartit ?De ce nu a facut ceva cu banii astia pentru oras ? Am vazut marsul din Baia Mare si am constatat ca majoritatea participantilor erau dintre bugetarii nostrii care o duc bine.In scoli s-au distribuit tabele de sustinere a primarului pe care profesorii trebuiau sa le semneze.Mai pot profesorii sa spuna copiilor ca legea este mai presus de toti ?
  • +2 (2 voturi)    
    atitudine (Duminică, 21 martie 2010, 17:51)

    Marin [anonim]

    Sunt baimarean si am fost putin surprins de condamnarea primarului. dar si mai surprins sunt de acest asa zis mars. Eu unul nu prea am fost multumit de activitatea primarului si mai ales de atitudinea noastra ca cetateni. Nu odata discutand cu colegi sau prieteni, m-am intrebat de ce nu il tragem de maneca pe primar asupra a ceea ce se intampla in oras pe banii nostrii. Am vazut cu ochii nostrii cum se arunca banii pe asa zise modernizari de strazi (care nu demult fusese gata), iar altele zac neatinse de 20 de ani, si multe altele. Daca am fi luat atitudine nu ar fi ajuns aici.
    Dar cine a fost la acest mars? Toti cei care au mancat o paine buna de pe urma primarului (locuri de munca caldute, contracte grase pentru firmele lor, etc.) . Cine a vazut imaginile s-a edificat rapid.
    Justitia noastra nu este nici pe departe brava, dar poate ca este un inceput.
    Domnul primar sa aiba sanatate ca trece el si peste asta.
  • 0 (0 voturi)    
    las ca... (Luni, 22 martie 2010, 14:34)

    Bibi [anonim]

    vine alt primar si o sa aiva grija ca el sa-si umple mai tainic si mai mult buzunarele ca nah... nu se shtie daca la viitoarul scrutin va fi reales
  • 0 (0 voturi)    
    a, da (Luni, 22 martie 2010, 14:54)

    Bibi [anonim]

    faza asta cu "Anghel a determinat Consiliul Local sa aprobe achizitionarea unui imobil ... etc..." i tare. Cred ca asa a reusit sa determine si el consiliu' local cum determina la noi presedintele guvernu'... apropo astept ziua in care va fii condamnat si un mafiot PDL'ist loial lui Base', nu neloial cum e Solomon


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version