Victor Ponta: Reprosul ca am fost sprijinit de Iliescu si Nastase la sefia PSD mi-a facut placere

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 18 martie 2010, 12:29 Actualitate | Politic

"Mi s-a reprosat ca am fost sprijinit sa ajung presedinte de catre domnul Iliescu si de catre domnul Nastase. Vreau sa va spun ca mi-a facut placere acest repros. M-am simtit foarte mandru cand doi oameni pe care ii respect atat de tare m-au sprijinit, m-au laudat", a afirmat liderul social-democrat Victor Ponta, citat de Mediafax, in deschiderea Conferintei Nationale a Organizatiei Pensionarilor PSD, care isi alege joi noua conducere.
  • "O sa-i ascult si cand ma vor critica si nu-mi doresc nimic mai mult decat sa arat ca pot sa invat de la toti cei care au fost inaintea mea, toti cei care au facut ceva bun pentru acest partid si ca voi incerca, ca orice noua generatie, daca pot, sa-i depasesc in lucruri bune", a incheiat liderul social-democrat.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

2724 vizualizari

  • +17 (19 voturi)    
    :) (Joi, 18 martie 2010, 12:33)

    ion voicu [anonim]

    "utecisti de azi
    comunistii de miine"
    • +4 (6 voturi)    
      respectul (Joi, 18 martie 2010, 13:22)

      manzalardas [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

      Poti sa respecti mult pe cineva, putin sau de loc.
      Altfel respectul "tare" se poate transforma in respectul moale, gros sau subtire.
      • -4 (4 voturi)    
        brava (Joi, 18 martie 2010, 15:34)

        aidaf [anonim] i-a raspuns lui manzalardas

        Bravo Ponta, ai dreptate, moare de ciuda puterea, ar vrea ei sa fie sustinuti in varza abramburita fara tinta a actiunilor lor de catre Iliescu si Nastase.
  • +15 (15 voturi)    
    Zau? (Joi, 18 martie 2010, 12:36)

    domino63 [anonim]

    Si nu inveti si de la vanghelie?
    Pentru ca ilici asa spunea, ca este gospodar, ca a facut multe pentru partid....
    Vai de poanta ta!
    De ma asteptam eu ca la pesedei sa existe si oameni cu cap?
    Unii au oua, alti nu.
    Toti insa sunt condusi de tatuca.
    Sunt curios ce/o sa faceti dupa ce da comunistovici ortu' popii!
    Mult nu mai e, la cat e de bolnav!
  • +14 (14 voturi)    
    oooops (Joi, 18 martie 2010, 12:37)

    cristi [anonim]

    si uite asa cineva nu isi face prieteni noi...
  • +5 (7 voturi)    
    Suck it up ... (Joi, 18 martie 2010, 12:37)

    ddanescu [utilizator]

    ... ca asa e legea locului.

    Ceea ce tot asa inseamna ca peste-un an doi, dupa ce strange ceva putere, o sa se lepede de ei ca Ileana de zmeul cel rau...
  • +15 (15 voturi)    
    N-are stofa de presedinte! (Joi, 18 martie 2010, 12:40)

    AlinN [anonim]

    Incepe sa fie caracteristica a presedintilor PSD. In perioada anteprezidentiala dau impresia ca au ceva in cap si cand vine momentul sa demonstreze nu demonstreeaza nimic, eventual decat aservire unor grupuri si in nici un caz unor idei. Asta este reteta ideala pentru a cadea in banal si a nu deveni niciodata presedinte al Romaniei. Daca nu apare un om care sa fie ghidat de idei, si sa fie suficient de puternic (mental) sa dea peste nas (la figurat) oricui ar incerca sa-l deturneze de la ideile lui, viitorul presedinte al Romaniei va fi un om numit de domnul Basescu.
    • -3 (3 voturi)    
      Faptul... (Joi, 18 martie 2010, 17:52)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      ...ca ai scos o prostie enorma in ultima propozitie nu e problema cea mai mare. Faptul ca te-au votat cu + 12 aiuriti insa e mai grav.

      Deci cum e cu "viitorul presedinte al RO va fi un om numit de domnu Basescu"? Ce chestie dom'le si eu care aveam impresia ca in general presedintii sunt alesi de popor. E cumva pe modelul Putin-Medvedev?

      Sper totusi ca ai vrut sa spui ca Basescu va desemna viitorul candidat la presedintie din partea PD. Nu e foarte democratic (in cadrul partidului) dar macar nu e o "numire" in post.

      Interesant este ca astepti un om puternic, ghidat de idei proprii samd numai din partea opozitiei. De la PD e suficient unul "numit" de Basescu.

      Acum, revenind la realitate .... hahahahaha! Daca imi arati unul din PD care sa aiba sansa sa treaca de 5% in primul tur esti mare om, mare caracter! :)
  • +14 (14 voturi)    
    Asa dascali mai rar! (Joi, 18 martie 2010, 12:42)

    Radu [anonim]

    Bravo Domnule Ponta. Sunteti un demn urmas al politicii PSD=PCR. Ati avut ca dascal pe Nastase, pungas recunoscut si nepot al matusii Tamara. Ati avut ca dascal pe Iliescu, om al Moscovei, tradator al intereselor patriei. Sper sa-i puteti urma repede spre groapa infamilor istoriei.
    • -4 (6 voturi)    
      Daca Iliescu reuseste (Joi, 18 martie 2010, 13:22)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Radu

      sa-l invete sa manevreze oamenii numai din vorbe, asa cum a facut-o el, Ponta are toate sansele sa ajunga presedintele Romaniei.
  • +15 (15 voturi)    
    discurs (Joi, 18 martie 2010, 12:42)

    Catavencu [anonim]

    "Mi s-a reprosat ca sint ultraprogresist ,ca sint liberschimbist , ca voi progresul cu orice pret! Da , da , da , de trei ori da. Voi progresul si nimic mai mult!"
    Vedeti vreo asemanare?
    • +6 (6 voturi)    
      ponta-cinicul (Joi, 18 martie 2010, 13:17)

      im [anonim] i-a raspuns lui Catavencu

      Atita cinism este, sa o recunoaste, nu la indemina oricui. Nu multi se pot lauda ca fiind ucenicul si demnul urmas al cuplului Iliescu-Nastase.
  • +14 (14 voturi)    
    stafeta (Joi, 18 martie 2010, 12:46)

    votant [anonim]

    Daca si tu preiei stafeta de la Iliescu asa cum a facut Geoana e clar! Vei pierde!
  • +14 (14 voturi)    
    ce surpriza (Joi, 18 martie 2010, 12:47)

    dragoshf [utilizator]

    inca un lider psd fara rusine. probabil e in fisa postului.
  • +14 (14 voturi)    
    Clar ? (Joi, 18 martie 2010, 12:47)

    XtrO [utilizator]

    Astea sunt valorile social-democratului aflat vremelnic in motzul partidului: un bosorog bolshevic potential criminal si fugagiul din fata Justitiei, stiindu-se cu musca coruptiei la nivel inalt, desupra scafarliei. Astea da valori social-democrate !
  • +8 (8 voturi)    
    varianta gresita (Joi, 18 martie 2010, 12:50)

    marius [anonim]

    nenea Ponta nu intelege ca a-i lua in brate pe AN si IIlici nu e cea mai buna solutie pentru viitorul partidului. In fine, va pricepe el la alegeri.
  • +5 (5 voturi)    
    Putem spune Ponta pupincuristul? (Joi, 18 martie 2010, 12:52)

    mircea [anonim]

    Ponta are ambitia de a-l depasi pe Geoana la prostiile spuse in declaratiile de presa.Probabil ca la PSD,condita de a fi presedinte,este de a fi cat mai infantil.Sau singurii presedinti au fost Iliescu si Nastase,restul trebuie sa fie cat mai penibili pentru a demonstra(prima parte a frazei).
  • +6 (6 voturi)    
    Nedumerire (Joi, 18 martie 2010, 12:56)

    Ionescu V [anonim]

    Cum adica -"Incerc sa-i depasesc in lucruri bune"-? Ce lucruri rele au facut mentorii micutului Castro?
  • +8 (8 voturi)    
    Ponta si-o trage vartos singur (Joi, 18 martie 2010, 12:58)

    Cristi [anonim]

    Declaratiile astea nu vor face decat ca PSD, atat cat a mai ramas din el, sa se duca dracului mai repede decat banuiam. Asa cum merita. Guevaristul Ponta e mandru ca are profesori un kgb-ist notoriu si un corupt pana in maduva oaselor. Interesant.
  • +9 (9 voturi)    
    e clar... (Joi, 18 martie 2010, 13:05)

    GP [anonim]

    de ce n-o sa castige prezidentialele tov. Ponta peste 4 ani, dar speram sa nu realizeze pana atunci....
  • +9 (9 voturi)    
    in opozitie (Joi, 18 martie 2010, 13:06)

    nelu [anonim]

    Tot asasa procedati, e singura metoda de a va rezerva un loc sigur in opozitie
  • +9 (9 voturi)    
    Mda... (Joi, 18 martie 2010, 13:08)

    Dorin [anonim]

    E limpede. PSD nu are cum sa se reformeze. Eu, chiar fiind un om de dreapta, le urez sincer mult succes celor (independentilor) care vor sa infiinteze un nou partid de stanga, unul insa veritabil. Un partid neinfluentat de bolsevicul Iliescu si coruptul pana in maduva oaselor Nastase. Personaje care au facut mult rau acestei tari.
  • +11 (11 voturi)    
    Sigur ca da! (Joi, 18 martie 2010, 13:10)

    Rescatorul [anonim]

    Mare onoare pentru un PSD-ist sa fie sprijinit de un tradator criminal si un hot la drumul mare!?
  • +9 (9 voturi)    
    comunist (Joi, 18 martie 2010, 13:14)

    tiana [utilizator]

    Sa nu te mai intrebi pe la tv. ca de ce ai fi tu comunist? Ca doar la revolutie aveai doar 18ani...Nu esti comunist in functie de data nasterii... ci, printre altele, si de "modelele" de care esti mandru...
  • -7 (7 voturi)    
    Iar cu comunismul ? (Joi, 18 martie 2010, 13:17)

    Catalin [anonim]

    Pentru postacii pedelisti de pe acest site: aveti creierul spalat in asa hal incat numai cand o sa va ajunga cutitul la os (a se citi scaderea drastica a salariului, concediere, scaderea pensiei) o sa va iasa din cap propaganda anti-comunista facuta (culmea) de fostii comunistii din PDL si o sa va dati seama ca unii profita de pe spinarea voastra de creiere spalate. Voi nu castigati nimic decat ura fata de toti ceilalti, instilata sistematic de PDL, in rest traiti modest si sunteti muritori de foame, in timp ce Basescu, Udrea si compania isi sterg urmele si isi maresc averile.

    Deh...Dumnezeu da, dar nu la toti...
    • +3 (3 voturi)    
      comunisti (Joi, 18 martie 2010, 14:35)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Sigur aveti dreptate, puterea este impartita si astazi de fostii fruntasi de partid si acolitii acestora. Toti stim asta si nu avem ce-i face.
      Dar la capitolul propaganda cu iz comunist parca PSD-ul bate tot. Nici nu-i de mirare avand in vedere cine-i mentorul lor...
      De-aia eu nu citesc niciodata stiri din politica imediat dupa ce mananc, ca mi se face o greata de mi se-apleaca.
  • +8 (8 voturi)    
    Ultima data cand mai citesc ceva despre Ponta (Joi, 18 martie 2010, 13:42)

    valexandru [anonim]

    dupa 2012 nici nu mai auzim de el.
  • -3 (3 voturi)    
    dupa cum bate vantul (Joi, 18 martie 2010, 14:19)

    andrei [anonim]

    1)contributia romanilor la initierea revolutiei din decembrie a fost ZERO BARAT, fara uriasul efort al celor de afara(vestici, estici, martieni, etc) l-am fi cantat si acum pe nea nicu
    2)cei de afara l-au pus in frunte pe iliescu pentru ca noi n-am avut niciun fel de dizidenta anticomunista, in conditiile in care eram singura tara fara trupe rusesti pe teritoriu national
    3) iliescu e singurul om politic care nu a furat cat a fost la putere, nu si-a bagat neamurile in fata, n-a format clica in jurul sau, i-a criticat si pe nastase si pe geoana, si pe roman. Ca astia au format gasti aparte e alt bors de peste.
    4) care sunt argumentele ca iliescu e omul moscovei ? in anii 90 n-a fost picior de rus in tara , in era basescu 90%din metalurgie a intrat in proprietatea rusilor
    5) i se pot imputa primele mineriade , dar astea nu tin de ideologie si de politica externa,
    6) suntem neam de oportunisti, i-am slavit pe comunisti din toti bojocii, acum ne dam mari anticomunisti dupa ce cei de afara ne-au schimbat regimul, noi n-am fost in stare, n-am avut atunci un intelectual ca havel, sau un muncitor precum walesa, acum ne dam toti rotunzi
    • -2 (2 voturi)    
      de-acord (Joi, 18 martie 2010, 15:34)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Felicitari pentru echilibrul observatiilor.

      Adaug si eu:

      Criticam atat pe cei care au condus aceasta tara de parca am fi fost fortati sa fim condusi de ei. Am ales sa il avem presedinte pe dl Ion Iliescu si, daca tin cont de procesntul cu care a fost ales de fiecare data, multi care astazi il trimit in boxa bolsevicilor, mai demult l-au ales cu dezinvoltura.

      Nu aveau optiuni?! Era dl Iliescu cel mai liberal, occidental spirit din Romania? Si Dl Ion Ratiu ce era? Dar dl Corneliu Coposu?

      Mai mult: ce a fost dl Emil Constantinescu?

      Toti au fost candidati la presedintia Romaniei sau chiar presedinti. Si toti au avut sau nu o calitate sau alta pentru ca romanii i-au vrut sau nu.

      VOTUL A FOST SI ESTE LIBER.

      Si ii dau dreptate dlui Victor Ponta: votul sa fie obligatoriu. In acest fel, majoritatea conjuncturala, de exemplu, cea PORTOLACA astazi, sa nu mai expedieze majoritatea covarsitoare a romanilor care NU la-u votat pe dl Traian Basescu pe motiv ca nu s-au prezentat la vot. Si nici cei care nu voteaza sa nu-si mai bata limba in gura in critici seci fara a manifesta o optiune, indiferent care ar fi ea, inclusiv "Nu votez pe niciunul.".

      Dl Iliescu este un personaj al trecutului, dl Basescu isi scrie trecutul si in maximum 4 ani va disparea din peisajul semnificativ al politicii romanesti. Doar nu o sa aiba impertinenta sa modifice Constitutia in asa fel incat sa-i permita sa fie seful Cabinetului de ministri intr-o republica parlamentara.

      De fapt, impertinenta il defineste pe dl Basescu, lipsa de studii il face penibil in variate situatii, dar, daca va face uz de ele, macar vom avea oameni care sa-l trimita unde ii e locul. Iar domni, precum dl Ponta sau dl Antonescu, vor avea grija ca bunul-simt si inteligenta sa guverneze in locul marlaniei si libidinoseniei actualului regim.

      Un stangist convins si nu numai de 26 de ani... :)
      • +2 (2 voturi)    
        erata (Joi, 18 martie 2010, 15:47)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Dl Corneliu Coposu nu a candidat la functia de presedinte al Romaniei.
      • +3 (3 voturi)    
        Ponta, tu esti? (Joi, 18 martie 2010, 15:51)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Ai inceput sa-ti dai singur postari favorabile? Esti infantil in tot ceea ce faci si zici. Dar asta e... atat te duce capul atata faci. Slabut, esti tare slabut.
        • -2 (2 voturi)    
          iar matale... (Joi, 18 martie 2010, 15:58)

          contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

          ... vreun penibil care se pricepe la politica, fotbal si project management... Dorele, Dorele...
    • +4 (4 voturi)    
      Esti total pe langa subiect tovarase! (Joi, 18 martie 2010, 16:50)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Iliescu n-a aparut intamplator pe 22 decembrie 1989. Se stie prea bine ca era omul rusilor. Iliescu a facut parte dintr-un proiect amplu rusesc, menit sa mentina Romania in sfera sovietica dupa 1989. Iliescu este un cominternist odios care a facut parte din aceeasi retea sovietica care l-a adus ca ministru al apararii pe Nicolae Militaru si ca prim ministru pe Petre Roman. Toata clica care a preluat abuziv puterea in decembrie 1989 nu a reprezentat, in nici un caz, interesele poporului roman. Iliescu a reprezentat in fapt cel mai mare rau posibil pentru aceasta tara dupa 1989 incoace. Dar drama e ca el continua sa faca rau si astazi, fiind stapanul din umbra a tot ceea ce reprezinta PSD. E foarte trist ca, la 20 de ani dupa "lovitura de stat cu public" (asa cum bine a numit-o Cornel Dinu deunazi), constatam ca inca mai exista naivi (oare?)care il dezvinovatesc pe Ion Iliescu de ticalosiile pe care le-a comis.
      Ion Iliescu s-a inconjurat de oameni mizerabili, de tradatori de tara (sa nu uitam ca l-a avut consilier personal la Cotroceni in perioada 1992-1996 pe Vasile Ionel, seful retelei romanesti de spionaj GRU-KGB din Romania!!!), a instigat la violenta in iunie 1990, a patronat (fie si prin pasivitate) marile furturi si tunuri care s-au dat in economia romaneasca, a semnat tratatul tradator cu Moscova in 1991 (cand toate celelalte tari foste membre ale blocului sovietic se despartisera definitiv de fosta URSS indreptandu-se spre vest), a tinut in loc o tara intreaga nereformand societatea romaneasca din motive ideologice pur bolsevice si cominterniste (doar asa si pentru asta a fost educat) si cate si mai cate. Lista nelegiuirilor dovedite al caror autor este Ion Iliescu este insa lunga, foarte lunga... Spui ca suntem un neam de oportunisti? Poate. Dar oare Ion Iliescu ce-a fost defapt? Tot un oportunist. Seful lor.
      Postarea ta e absolut aiuritoare, rationamentul tau fiind total fals. Incerc insa sa o pun doar pe proasta informare a ta, asta ca sa fiu delicat...
      • -1 (1 vot)    
        Chiar incep sa-l admir pe Iliescu (Joi, 18 martie 2010, 23:59)

        Pantera Roz [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Bre,tu nu poti gindi cu capul tau?N-ai gasit alta minte mai putin imbirligata ca a lui Cartianu altoita cu "Nasu"?Pai zi-mi si mie,unde dreacu sunt rusii aia?Unde-i vezi tu,unde e URSS?Pai noi chiar suferim-economic- ca avem relatii proaste cu rusii.Si sa mai stii ca rusii chiar sunt mai educati ca noi iar comunismul nu-l au in singe,a fost o etapa in viata unui marte popor oricum mai respectat si cunoscut in lume decit romanii care stau cu coada pe sus.Nimeni nu mai e ca noi:tot ce e rau ne-a facut altcineva,noi suntem perfecti dar apare ca din senin un baubau ca Iliescu si sa vezi dracie,in timp ce dormeam,ne fura viitorul.Culmea ca Iliescu asta nici n-a avut ambitii sa se imbogateasca iar faptul ca se fura,sa fim sinvceri nu i se poate imputa din moment ce el chiar a asigurat climatul democratic si nu a urmarit realizarea unui stat politienesc carte posibil arfi controlat mai bine societatea.Oricum,vorbim degeaba.traiasca basescu.
  • +3 (3 voturi)    
    Este pe drumul cel bun (Joi, 18 martie 2010, 15:34)

    ik [anonim]

    In curind o sa invete la perfectie limba de lemn de la Iliescu si aroganta de la Nastase. Si apoi o sa fie devorat de propriul partid sau o sa devina presedinte de onoare al 2-lea dupa Iliescu. Asta prin 2050 asa..
  • -1 (1 vot)    
    Pana si Basescu... (Joi, 18 martie 2010, 18:19)

    Gigi [anonim]

    ...a zis despre Nastase ca a fost cel mai bun PM. De ce s-ar dezice Ponta de el?

    Iliescu a fost ales parca de 3 ori presedinte al Romaniei. De ce s-ar dezice de el?

    Daca s-ar dezice de ei ar risca sa piarda din electoratul traditional PSD. Electoratul PNL sau PD oricum nu ar votat cu Ponta / PSD doar pentru atat lucru...

    Si mai lasati-ma cu "reforma" PSD. De ce ar avea PSD mai multa nevoie de reforma decat are PD-ul in care nimeni nu misca in fata lui Basescu, Boc e o marioneta si esalonul 2 e format din vesnicii Blaga, Videanu, Berceanu etc.
  • 0 (2 voturi)    
    superficial (Joi, 18 martie 2010, 18:25)

    andrei raspunde lui cristi [anonim]

    1)in primul rand sa spun ca nu l-am votat pe iliescu decat in 2000 cand din doua rele l-am ales pe cel mai mic
    2) nu citi doar titlul fara sa lecturezi si textul - cauta pe net textul tratatului cu urss din 1991 (care nu a fost ratificat), compara-l cu cele semnate si ratificate de ungaria, cehia, bulgaria cu rusia in primavara lui 1992 si cu cel dintre rusia si romania din aprilie 1996 (nesemnat nici asta, faza cu dus-intorsul lui primakov la aeroport) si ai sa vezi ca sunt toate copy-paste, personal cred ca daca il ratificam in 1991 am fi ramas pe piata comerciala rusa si am fi avut de castigat, chestia cu exportul de ideologie e gogorita dupa 1990, iar cei mai multi spioni rusi sunt in america, stai linistit, indiferent de cine e la guvernare spionajul are grija de tine !
    3) stii cine era secretar de stat la transporturi cand au fost adusi si dusi minerii cu trenul in 1990 ?Ai ghicit, traienica era ! daca n-ai ghicit iti mai spun un indiciu - ala care a trimis flota in triunghiul bermudelor pe vremea lui iliescu
    4) nu te mai uita atata la "nashu" cu cartianu primadona, mai bine citeste un SF ca lumea, incepe cu Dune. Dar daca asculti ce spune Cornel Dinu, esti irecuperabil, asta e "dizidentul" care la CM din 1990 baga 24 ore din 24 impresarii in camere peste jucatorii nationalei in schimbul unor comisioane grase.Era seful sportului din Romania, asa asigura el linistea in jurul echipei
  • +1 (1 vot)    
    bravos natiune! (Joi, 18 martie 2010, 21:52)

    Leonard [anonim]

    sunt vechi domnule!(Caragiale) ,,Micul Titulescu" pe langa ,,Marele titulescu-Nastase si Iliescu vesnicul comunist. Cu ocazia asta as vrea sa spun un banc de pe cand era presedinte: sotia dlui Iliescu este amiral; conduce cel mai mare distrugator roman!
  • 0 (0 voturi)    
    fericiti cei saraci cu duhul (Vineri, 19 martie 2010, 11:35)

    julienne [anonim]

    Ne vorbeste "marele" Ponta din vasta sa experienta de viata. El care este manevrat de Bunicuta KGB-ista si se simte conducatorul lumii. Cum profita unii de tineretea si naivitatea altora, facandu-i sa se simta importanti dar defapt folosindu-i pentru a-si atinge scopurile pe care cu propria imagine sifonata nu le puteau atinge...
    • 0 (0 voturi)    
      frumos (Vineri, 19 martie 2010, 23:07)

      Leonard [anonim] i-a raspuns lui julienne

      Ce frumos ai spus.Bravo.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi