PSD vrea organizarea unui referendum pentru punctul de pensie

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:04 Actualitate | Politic

Senatorul Titus Corlatean (PSD) a declarat ca partidul sau intentioneaza sa organizeze un referendum pentru a afla parerea romanilor despre punctul de pensie, transmite Mediafax. Declaratia sa a fost facuta la Brasov, in cadrul unei intalniri cu sindicalistii pe tema proiectului legii unice a pensiilor. La intalnire au mai participat senatorul Florin Staicu (PD-L), deputatii Gheorghe Gabor (PNL), Farkas Anna (UDMR) si Gheorghe Ialomitianu (PD-L).

"Vrem sa aflam parerea romanilor, a celor a caror viata va fi direct influentata de aceasta lege. La ora aceasta exista viziuni diferite intre putere si opozitie cu privire la aceasta lege. Luni, vom stabili continutul motiunii simple pe care o vom introduce in Camera Deputatilor, propunind 11 masuri pentru politica sociala a puterii, incluzand aici si valoarea punctului de pensie", a afirmat Corlatean.

Senatorul PSD a spus ca, saptamana viitoare, social-democratii isi vor stabili pozitia cu privire la proiectul de lege a pensiilor.

In cazul in care proiectul legii unice a pensiilor va fi votat in Parlament sub forma propusa de Guvern,  PSD va introduce motiune de cenzura impotriva Executivului, a spus Corlatean.


Citeste mai multe despre   






















4178 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    pai da (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:08)

    ana [anonim]

    facem! ca e pe banii nostrii
    • +21 (25 voturi)    
      pe banii lor !!! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:25)

      ealexs [utilizator] i-a raspuns lui ana

      PSD -ul in anii 90 au golit toate fondurile de pensii !!! Cred ca ar fi mai bine sa-si tina gura
      • +14 (18 voturi)    
        ai vrea tu pe bani lor... (Sâmbătă, 13 martie 2010, 22:33)

        respolarus [anonim] i-a raspuns lui ealexs

        crezi ca ai lui vanghele e prosti.platesc fraierii.corlatene cand iti fata mintea sa-mi trimiti si mie un pui.tre sa-l expun la muzeul prostiei pe care vreau sa-l deschid.roaga-l si pe geoana sa-mii trimita.
        • 0 (0 voturi)    
          eu as fi de acord cu un referendum, dar (Luni, 15 martie 2010, 16:45)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui respolarus

          ..intrebarea nu trebuie sa fie "doriti majorarea punctului de pensie", ci: "doriti majorarea punctului de pensie cu bani luati de la sanatate/sau educatie/ sau....de unde se vor lua banii".
    • -4 (4 voturi)    
      fiti toleranti si intelegatori (Duminică, 14 martie 2010, 0:26)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui ana

      Ana,Ana zorile sa lasa,lasa-ma sa marg acasa la copii si la nevasta,de ce e pe bani tai ca nu ai explicat,mai bine te-ai apuca de muzica populara.Pai frumuseata acesti oameni numita pe drept cuvint generatie de sacrificiu,au platit in timp niste procente de care statul sa folosit ca sa cresti tu mare si p......,acum acei platitori de procente obligatorii isi vor banii inapoi ,atit si nimic mai mult,iar acel procent de 45%din salariu mediu brut pe economie de care te sperii atit se concretizeaza in putinii bani pt. marea majoritate apensionarilor dar ei se bucura pentru citeva sute de lei in plus ,bani vechi.Vai de acea generatie tinara care-si batjocoresc batrini,nu uitati niciodata ei sint parintii si bunici nostri cit mai sint,ei nu au timp de asteptat asta sa nu uitati.
    • +4 (4 voturi)    
      Referendum pentru bere gratis (Duminică, 14 martie 2010, 2:52)

      arabu [anonim] i-a raspuns lui ana

      Sau referendum ca sa ne creasca salariile... Si sa mai faca un referendum de la categorie sa ia din salarii ca sa plateasca pensia respectiv berea gratis...
    • +4 (4 voturi)    
      propun (Duminică, 14 martie 2010, 9:40)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui ana

      sa se faca o lege prin care sa se oblige parlamentul sa adopte hotararile luate prin referendum. In acest fel nu-i mai vad pe tovarasii de la PSD sa se joace cu asa ceva!
  • +8 (14 voturi)    
    Pai pt. asta trebuie schimbata Legea referendumulu (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:18)

    ?? [anonim]

    Legea spune ca numai Presedintele poate convoca referendum
    • +1 (1 vot)    
      alta idee (Duminică, 14 martie 2010, 8:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ??

      desfiintarea oricarei functii publice care permite decizii personale cu impact in masa! toate deciziile care ma afecteaza sa fie luate de cat mai multi, nimeni neavand putere cat sa decida sau sa traga sfori! asta vreau eu.
  • +26 (32 voturi)    
    a mai fost un referendum (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:20)

    Ovidiu [anonim]

    Si 80% au votat ca vor parlament unicameral si maxim 300 leneshi in parlament.

    PSD-ul spune ca ei nu doresc unicameral.

    Am 2 intrebari:

    1. Pe cine reprezinta PSD-ul daca a decis sa ii ignore pe cei 80%?

    2. Ce garantie am eu ca PSD-ul va respecta rezultatul referendumului atat timp cat efectiv se face ca ploua in legatura cu ultimul?
    • -3 (3 voturi)    
      sa nu exageram (Duminică, 14 martie 2010, 22:28)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      80 la suta din 25 la suta inseamna CAM 20 LA SUTA DIN POPULATIA CU DREPT DE VOT ceea ce e cam 18 la suta din populatie.. Pai eu inteleg ca minoritatile sa aibe toate drepturile necesare dar chiar sa impuna un nou sistem parlamentar mai putin de o cicime din populatia tarii, nu cred ca e democratic. Asta seamana in fapt cu sistemul democratic bine conturat in anii 80 in tarile din zona centrala a Africii......
      • +2 (2 voturi)    
        Mai anonimule (Luni, 15 martie 2010, 8:58)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        80% din cei carora le pasa! Ceilalti doar comenteaza, ca tine.
      • +1 (1 vot)    
        hai sa vorbim pe langa (Luni, 15 martie 2010, 12:01)

        FlorinM212 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        sau cu alte cuvinte sa dam cifre exacte scose din burta. Ca sa stii si tu pe viitor pentru ca un referendum sa fie validat este nevoie de 50%+1 din cetateni cu drept de vot sa isi exprime acel vot. Am avut un referendum validat deci... cele "25 la suta" sunt un pic pe langa.
  • +27 (31 voturi)    
    pai sa facem (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:36)

    Zorba Grecul [anonim]

    Dar de ce sa ne oprim la 45% din salariul mediu brut? Eu dau 80%. Fara numar, fara numar! Ponta, te bagi la licitatia asta porno de nesimtiri ipocrite si demagogice? Zi si tu 120%!
    • -4 (4 voturi)    
      fara discernamint (Duminică, 14 martie 2010, 15:11)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui Zorba Grecul

      te joci cu procentele amice,de ce nu joci la ruleta ruseasca pe viata ta nu a altora ma refer aici la cei 6 mil. de pensionari de care nu merita sa-ti bati joc,sau tu nu ai parinti si bunicii?probabil ai fost facut in eprubeta altfel nu inteleg mistoul de prost gust la adresa acestor oameni napastuiti.Sa-ti fie rusine.
      • +1 (1 vot)    
        Sunt tineri cu copi fara casa (Luni, 15 martie 2010, 9:00)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui tepes

        care castiga mai putin decat un pensionar! De astia nu ti se rupe sufletul?
  • +27 (31 voturi)    
    da' un referendum (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:39)

    costin [anonim]

    pe tema trimiterii in judecata a lui Adrian Nastase, stiut fiind ca acesta beneficiaza de protectie mafiota din partea unei parti a Parlamentului, nu faceti? Sau pentru ala cu un ranjet care spune totul, acelasi prototip, Catalin Voicu? Ca tot e de data recenta. As vota cu placere pentru. Nu va plang de mila, dar sper ca realizati faptul ca o sa muriti cu pensionarii de gat, cersindu-le voturile sarace din masinile voastre luxoase de social-democrati verosi. Culmea culmilor la sefia PSD: un fost procuror inconjurat de-a stanga si de-a dreapta de infractori nedovediti.
  • +26 (28 voturi)    
    referendum (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:40)

    b [anonim]

    da facem referendum si tot romanu care habar nu are de economie o sa voteze ca punctul de pensie sa fie asa mare incat 100% din bugetul de stat o sa mearga pe pensii---0 pt investii si alte chestii minore pt social-democrati care in felul asta vor ajunge la putere cu voturile celor 8milioane de pensionari din romanica.
    inca o incercare patetica din partea psd de a deturna atentia de la problemele reale si de a incerca sa faca capital politic.
    PONTA!---platesti tu cheltuielile de referendum din salariul tau???
  • +24 (26 voturi)    
    pensii (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:41)

    dan [anonim]

    De acord,dar sa plateasca ei diferentza din averea personala.La cat au furat ar ajunge pe 100 de ani.
  • +27 (31 voturi)    
    Hai sa intrebam capra daca vrea varza (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:42)

    AntonH [utilizator]

    Din ciclul "facem orice sa ne votati" va prezentam: PSD vrea organizarea unui refrerendum pentru...
    • -13 (23 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 13 martie 2010, 22:45)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui AntonH

      Ca Basescu nu ar fi facut referendumul despre unicameral tot din aceleasi motive ... Mai sunt unii naivi care au impresia ca se gandeste non-stop la binele tarisoarei ...
      • +1 (3 voturi)    
        Daca (Sâmbătă, 13 martie 2010, 23:23)

        AntonH [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        daca esti un pic atent nu am pus subiect la "facem orice", si da, ma refeream la politicieni.
  • +16 (22 voturi)    
    referendumuri. (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:43)

    Nea Vasile [anonim]

    Faceti, faceti, ca ati rezolvat cu fostul referendum, a fost transpusa in practica, avem parlament unicameral in functiune, 300 de voievozi care ne conduc, acum e momentul sa decidem punctul de pensie prin referendum. Citeam mai devreme ca vor venii cu contra propuneri la rezultatul clar al deciziei poporului. Asta mi se pare mai mult decat o jignire la adresa inteligentei noastre. Adica majoritatea nu mai decide in tara asta, ei decid. Sa-si voteze singuri punctul de pensie, pe mine referendumuri de genul asta nu ma intereseaza. Sunt sigur ca vor gasi sustinatori printre cei care se uita in gura lui gadea si badea. Referendumul nu va trece, cheltuiala o platesc contribuabilii, PSD isi face reclama pe banii nostri.
    • -7 (7 voturi)    
      dashteptule (Duminică, 14 martie 2010, 8:25)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Nea Vasile

      sunt de acord cu tine, indirect: acest popor de slugi toante si obraznice, care voteaza si/sau accepta doar tatuci de cand se stie, nu merita nici salarii, nici pensii, ci doar niste bice pe spinare si munca fortata; atat.
      • +2 (2 voturi)    
        pentru srpc (Duminică, 14 martie 2010, 19:43)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Acest popor? Tu din ce popor faci parte?
        P.S. srpc inseamna:"slugarnic,rau,prost si corupt"?
      • +2 (2 voturi)    
        Bietul de tine! (Luni, 15 martie 2010, 9:04)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Poti dormi? Poti manca? Te poti relaxa? Nu cred. Esti doar bantuit, macinat. Esti tipul de om slab mort, are face marunt din buze, vorbeste singur. Calmeaza-te. Asa cum cred ca ai descoperit ca e viata si dupa 6 decembrie asa vei descoperi ca "acest popor de slugi si toante" e mult mai profund decat crezi tu. Dispretuieste-te cat vrei dar pe noi lasa-ne in pace.
  • +21 (23 voturi)    
    cand vor ajunge la putere,vor fi batrani ,vor fi (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:49)

    Eneas [anonim]

    mosnegi ! daca un fazan inchipuit ca Corlatean (traiasca cacofonia !) ajunge sa se dea cu poporul, ne-am dus !Tovarasu gradu Corlatean,la loc comanda ! Punctu de pensie ne frige acum !
  • +24 (30 voturi)    
    aveti putintica rabdare... (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:55)

    MirceaA [utilizator]

    Inainte de a mai face un referendum, aplicati-l pe cel de anul trecut si votat de electorat in proportie de 80%, ca da boborul de pamant cu toti Pontii si Nastasii. Pe Iliescu il lasam, ca oricum e senil.
  • +20 (22 voturi)    
    Super ideea (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:56)

    LeeView [anonim]

    Eu as face referendum pentru marirea salariului la salariu mediu din UE ( in euro, of course)
  • +7 (13 voturi)    
    Foarte bine (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:00)

    Costel [anonim]

    Eu as propune ca punctul de pensie sa fie de 3 ori salariul maxim de la privat. Caci, daca toti romanii vor incepe de azi sa faca ca mine sa nu plateasca nici un ban la fondul de pensie, in 2050 vor fi indeajunsi bani la buget pentru pensiile noastre. Sunt adeptul : zero cu zero face zero. Fiecare pentru el; cu parere de rau pentru pensionarii de astazi. Daca eram in locul lor, demult invadam sediul guvernului si a parlamentului. dar suntem o natie proasta
  • +16 (18 voturi)    
    Presupun ca.. (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:01)

    Unul [anonim]

    Presupun ca PSD-ul vrea ca sa intrebe populatia cat sa fie punctul de pensie? Si normal ca populatia se va prezenta in numar mare la vot (mai ales pensionarii), si vor vota punctul de pensie pe care considera ei ca le-ar ajunge. Si noi, astia prostimea vom plati impozite de 80% cam cat isi doreste acuma micul comunist (Ponta).
    Nu cred ca tara asta a avut, are sau va avea vreodata un partid mai populist ca acest PSD.
    • -5 (5 voturi)    
      nu zau? (Duminică, 14 martie 2010, 8:27)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Unul

      dar cand aceiasi pensionari au votat porcariile lui basescu erau OK? alt narod demagog...
  • +14 (18 voturi)    
    pai, (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:05)

    pasquale [anonim]

    la ce ii intereseaza parerea romanilor, pentru ca ei oricum au facut mereu cum au vrut ei? vor sa mai sparga niste bani, asa la misto? e plictiseala in opozitie?
  • +13 (15 voturi)    
    Sa fie crescut cu un factor k=5 (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:12)

    dan63 [anonim]

    cu conditzia ca psd sa furnizeze din fondurile sale diferentza!
    • +2 (4 voturi)    
      Fondurile care nu este! (Duminică, 14 martie 2010, 8:17)

      dan64 [anonim] i-a raspuns lui dan63

      Care fonduri mai are PSD? Alea negative ce se vor descoperi dupa terminarea auditului comandat de Ponta?
  • +11 (15 voturi)    
    Referendum.. (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:14)

    xian [utilizator]

    .pe cand si pentru stabilirea taxelor si impozitelor ????
    Daca ar fi inteligent ar trebui sa stie ca totul ce se refera la cheltuieli bugetare nu poate face obiectulul unor referendumuri. ..si sa mai spui ca nu este nevoie de o dictatura militara pentru o perioada de 3-4 ani,in care timp democratia sa fi urcata in pod,desfiintate toate partidele politice, interzisa activitatea politica, sindicala, sportiva si culturala,mai ales alea ale unor etnii .Asa au facut in GRECIA SPANIA PORTUGALIA si de doua ori in TURCIA
  • +18 (20 voturi)    
    si eu vreau un referendum (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:15)

    Catch 22 [utilizator]

    intrebarea e : vreti sa fie arestati toti politicienii si averile lor sa fie confiscate ?
    • +4 (4 voturi)    
      pentru asta n-o sa fie hartie (Duminică, 14 martie 2010, 3:12)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

      si se vor intreba toti, in direct la ore de maxima audienta, de ce tre' sa plateasca tarisoara asta atatia bani pentru ceva ce oricum nu se va pune in practica? asa imi amintesc ca zicea taratura ghise de la pnl in campania de la prezidentiale... ce? ei fac ce vrem noi sau ce le e lor bine?
    • +2 (2 voturi)    
      DAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! (Duminică, 14 martie 2010, 19:47)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

      Corect!
  • +11 (15 voturi)    
    Referendum cu "dedicatie " ? (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:19)

    STEFAN A. [utilizator]

    Au frica baietii din PSD sa nu piarda din pensile marete ?
    In frunte cu Ion Iliescu ?
  • +11 (15 voturi)    
    Hahahahaha!!! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:20)

    Cristi [anonim]

    Dar un referendum pentru salarii cat mai mari pentru oamenii obisnuiti care muncesc cinstit se poate???? Astia de la PSD sunt pur si simplu dusi cu capul... Populism ieftin si demagogie cat cuprinde. Nu conteaza ca tara se poate duce de rapa daca toata lumea o sa vrea cat mai multi bani.
  • +10 (12 voturi)    
    Referendum la tovarasi (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:39)

    Ovidiu [anonim]

    In primul rand nu prea vad cum poate sa faca PSD un referendum - poate la ei in partidul de tovarasi.
    Dar daca tot il fac sa puna intrebarea:
    Sunteti de acord ca -0,001% din pensionari sa consume 18% din bugetul de pensii?
  • -10 (16 voturi)    
    procedura corecta (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:40)

    aly [anonim]

    mi se pare corect cum procedeaza pt ca si base a vrut referendut este o decizie care ne priveste pe totzi si cu sigurata o sa se vodeze 45%punctul de pensie.
  • -9 (15 voturi)    
    Si de ce PSD ... (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:42)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    ... nu ar avea voie sa solicite un astfel de referendum ?
    Nu ar trebui consultata si populatia cu privire la o problema asa de spinoasa - care spre deosebire de "unicameral", o priveste direct ?

    Sau doar ceea ce vrea "iubitul conducator" e bine, iar orice altceva e rau ?

    Incercati sa ganditi cu capul oameni buni, si lasati patima prosteasca indusa de "calauzitor" deoparte. Nu va face deloc bine.
    • +4 (4 voturi)    
      Alt 'telijent.... (Duminică, 14 martie 2010, 11:39)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      E bine mai istetule, sa faca che guevara-ul tau de carnaval, referendum. Cu conditia sa si spuna din ce surse bugetare vor plati acele pensii 'referendum-ate' de bobor... Adica, cum vor cocosi din nou sectorul privat cu alte marete taxe si impozite, din care sa poata jecmani si ei un banut, acolo, pe setea asta a opozitiei? Daca tot ne recomanzi sa gandim cu capul, zi-ne si noua, tu cu ce gandesti ?
    • +4 (4 voturi)    
      omuletule (Duminică, 14 martie 2010, 11:59)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      bine, faci referendum, trece referendumul si trebuie sa dai pensiile marite. De unde iei banii?
  • +9 (15 voturi)    
    parerea romanilor a caror viata este afectata :)) (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:54)

    dada [anonim]

    Prietene, romanii a caror viata va fi afectata de legea asta iti spun eu care sunt, sunt aia care muncesc in sistem privat si platesc taxe si impozite ca sa aveti voi de unde da pensii si salarii de porci birocrati, aia sunt afectati. E strigator la cer ce sunt in stare sa faca doar ca sa ajunga la ciolan, e disperarea mare si foamea in gat. M-am saturat sa platesc 80% din ce produc eu catre stat, si sa nu primesc (a se citi servicii si infrastructura) pe masura a cat platesc. Propun sa incepem si noi o miscare similara cu "Tea Party" (TEA = taxed enough already:) )cum este in USA. Anyone ?
  • +13 (15 voturi)    
    nesimtire (Sâmbătă, 13 martie 2010, 22:07)

    nelu [anonim]

    Pana nu se elimina hotiile din sistemul de pensii nu putem discuta de punctul de pensie,care iar o sa-i avantejeze pe cei cu statut special .Din monent ce nu se repecta modul de calcul al punctului de pensie si in cazul ,magistratilor ,militarilor,politistilor,diplomatilor,parlamentarilor, nu mai poate functiona nimic corect.Este ca si cum in circulatia rutiera unii soferi respecta regulile,iar ceilalti nu.Se deslantuie un dezastru de accidente si pagube cat cuprinde.Intai sa se respecte regula de stabilire a punctajului pentru toata lumea si dupa aceea stabilim valoarea punctului.Nu ne considerati pe toti tampiti ca o sa va bata Dumnezeu.
  • +9 (13 voturi)    
    mai baieti (Sâmbătă, 13 martie 2010, 22:38)

    superior [utilizator]

    nu va este rusine....PSD-ul propune pensii mai mari pe un sistem in prabusire...in cativa ani visteria pensiilor va fi goala....
    despre Ponta, morala nu este ca a ajuns "un biet procuror" intre infractori ci ca a santajat "un procuror" niste "bieti infractori" pentru a ajunge seful lor.....eu nu cred ca nu a folosit in avantajul lui cunostintele despre tertipurile murdare ale unor lideri PSD.
  • +13 (15 voturi)    
    sunt pe langa subiect (Sâmbătă, 13 martie 2010, 22:45)

    Viorel [anonim]

    Conform unui document relativ neimportant (Constitutia) populatia nu poate fi consultata pe probleme fiscale.
    Vorbesc si ei sa se afle in treaba.
  • +10 (12 voturi)    
    sa faca (Sâmbătă, 13 martie 2010, 23:09)

    andrei [anonim]

    si sa intrebe si cat sa fie contributia din salar care acum e la un aberant 31% si sa intrebe de unde sa luam banii
  • +3 (5 voturi)    
    alta gaselnitza populista! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 23:21)

    jack_ro2008 [anonim]

    Sa citez o vorba din popor... valabila pentru politicienii astia din PSD:
    Tara arde si baba se piaptana...
    Ca deh!
    Pe deasupra sunt o clica de plagiatori... fura idei de la altii... daca le-a mers altora cu referendumu'... de ce sa nu faca si ei... cei de la PSD....
    Intradevar, saracii oameni bogati de la PSD nu au nici cultura, nici viziune asupra realitatii politice si inca sfideaza un lucru... ULTIMUL REFERENDUM!
    Abia astept sa vina alegerile locale si parlamentare ca sa vad cine isi face lectiile... mai ales cei de la PSD care zic ca tzine cu poporu'...
    Rusine sa le fie atat celor de la PSD, PNL...
    O sa fie tot partide de doi bani...
    Si-a pus cineva intrebarea peste 2 ani ce populatie vom avea? cat tineret va mai fi? cati oameni in varsta vor mai fi?
    Atentie politicieni! Aviz voua!!!! Ganditi si fiti strategi la ceea ce vreti sa faceti...
    Pe curand!
    si
    Ne vedem la alegeri...
    Pana atunci ramaneti toti CORIGENTI la capitol de politica.
  • +2 (2 voturi)    
    Pensii de stat (Duminică, 14 martie 2010, 0:48)

    moroes [utilizator]

    A government which robs Peter to pay Paul, can always count on the support of Paul. – George Bernard Shaw
  • +1 (3 voturi)    
    Pensii uriase (Duminică, 14 martie 2010, 6:02)

    sarkozy [anonim]

    Dupa ce ca aveti somaj (chomage) de 50 la suta in Romania, UE, unde din 9 milioane persoane active aveti angajati doar 4 milioane, dintre care multi sunt tot pensionari, mai vreti si fonduri uriase pentru pensii. Capra raioasa tine coada sus !
  • +2 (4 voturi)    
    Alte idei de referendum: 1 leu = 100 euro, ... (Duminică, 14 martie 2010, 6:50)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    sa traim cu totii 150 de ani, iarna sa fie ca vara - mai are cineva alte idei?
  • -3 (3 voturi)    
    Pensii (Duminică, 14 martie 2010, 6:52)

    Ion Codreanu [anonim]

    Ce e ala punct de pensie? Cu asta trebuie sa inceapa orice actiune daca vor referendum. In afara de cei care calculeaza PUNCTUL ,marea majoritate a pensionarilor habar nu au ce e punctul de pensie. Cit despre referendumul lui Basescu cu UNICAMERALUL 300 acelasi lucru.Sa se cheltuie bvani aiurea ca asa vor muschii lor.
  • +2 (4 voturi)    
    corlatean (Duminică, 14 martie 2010, 7:24)

    sile [anonim]

    Cum naiba se face ca toti cretinii sau adunat la varful PSD-ului ??
  • +2 (4 voturi)    
    calule maninci ovaz? (Duminică, 14 martie 2010, 7:28)

    Someguy [anonim]

    Daca tu intrebi boboru daca vor mai multi bani la pensie raspunsul e evident.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu vrea Boc (Duminică, 14 martie 2010, 7:31)

    Jeu [utilizator]

    In disperare de-a mai atrage niste voturi, desi eu cred ca dimpotriva vor pierde voturi, vor sa arate prin acest referendum ca ei pesedistii vor binele pensionarilor, vor ca acestia sa traiasca in lux, sa calatoreasca in tari straine, dar din pacate exista unu Boc care se opune cu inversunare, pur si simplu vrea ca batranii nostri sa traiasca in mizerie, cu punctul de pensie mic de tot. Boc are buzunarele pline de bani pe care ii tine doar pentru el. Mari dobitoci pesedistii astia, ei niciodata cand au fost la putere nu au avut un plan sa scoata tara din saracie. Altii au fost cei care au trebuit sa scoata castanele din foc si s-au ars, cum ar fi taranistii. Oricat i-am injurat noi, la indemnurile si manipularile presei si televiziunii, pe care nu le-am vazut atunci dar acum le vedem f clar, taranisti au luat masuri dureroase dar necesare in economie care au indreptat economia noastra pe fagasul cel bun, au pus bazele intrarii noastre in NATO si UE. Ar trebui sa le fim recunoscatori, sincer, taranistilor, nu merita sa se afle acest partid unde este acum, acolo ar trebui sa se afle demult acest partid comunist cu fata umana, numit PSD.
  • +2 (4 voturi)    
    referendum si prostie (Duminică, 14 martie 2010, 8:00)

    oilman [anonim]

    Domnul Corlatean ar trebui sa stie mai bine. Punctul de pensie nu e un subiect pentru referendum - avem un minister de finante si eventual un parlament. Putem avea un referendum pentru demintera unui presedinte, pentru amendarea constitutiei - dar nu pentru niste determinari cantitative care eventual afecteaza bugetul. Ce facem daca la un asemenea referendum se cere ca punct de pensie 100 000 EUR ?!?! Sau 30 000 ?!
    In context, as califica propunerea senatorului PSD drept imbecilitate totala sau poate terorism.
  • +2 (4 voturi)    
    PSD-ul chiar vrea sa (Duminică, 14 martie 2010, 8:42)

    Audit [utilizator]

    devina Partidul Pensionarilor? Oameni buni sunt persoane tinere, cu copii, care castiga mai putin decat un pensionar. Era chiar mediatizat un caz in care un tip castiga 4 milioane si avea 4 copii + sotie!!
    Deja exagerati si ne aduceti pe cei ce chiar muncim, la disperare.
  • +2 (4 voturi)    
    tupeu (Duminică, 14 martie 2010, 9:53)

    Petrovici [anonim]

    Au un tupeu si o nesimtire iesita din comun. Dupa ce au furat ca in codru timp de 20 de ani cer acum bani de la un guvern cu bugetul secatuit de mafioti.
    Mai bine ar face un referendum cu judecarea lui Tamara Nastase, DIP, Mitrea, Paturiciu, Voiculescu, Vantu FNI.
    Dupa ce se vor recupera banii de la talhari sa ceara ca aceste venituri corecte sa fie folosite exclusiv la pensiile celor care au fost dezavantajati de politica nesimtita a PSD.
  • +2 (4 voturi)    
    Si eu sunt de acord cu punctul de pensie de 45%... (Duminică, 14 martie 2010, 10:13)

    Rescatorul [anonim]

    dar, daca PSD vrea referendum, sa-l faca din banii lor. Ne-a costat destul populismul PSD timp de 20 de ani; este timpul sa-i punem capat.
  • +2 (2 voturi)    
    popularitate ieftina (Duminică, 14 martie 2010, 10:40)

    ioan [anonim]

    Pai intrebarea ar trebuii sa sune asa:

    Doriti ca punctul de pensie sa fie la nivelul salariului mediu pe economie.
    Raspuns: DAAAAAAAA.....!
    Mai cheltuim bani aiurea ca sa consultam populatia, pe niste chestiuni care se stiu deja.

    Si profesorii au fost intrebati daca doresc sa le creasca salariile cu 50%.
    Clasa politica de la noi este imorala indiferent de culori!
    Sa raspunda politicienii pouplatiei, de ce anume nu au asigurat prosperitatea acestei tari in cei 20 de ani de guvernare democratica?
    Variante de raspuns:
    - am fost corupti si ne-am consolidat averile personale.
    - am fost incompetenti
    - noua politicienilor ne pasa de soarta acestei natiuni in mod teoretic doar in campania electorala.
    - toate variantele si pentru aceasta manipulam populatia cu crize imaginare.
    -
  • +4 (4 voturi)    
    Si daca... (Duminică, 14 martie 2010, 10:47)

    drivex [anonim]

    ..o sa ajunga la putere si nu o sa poata respecta promisiunile (si nu o sa poata!) o sa dea vina pe guvernarea anterioara. Si asa prostesc lumea sperind sa poata ajunge iarasi la ciolan...Scarba!
  • +3 (5 voturi)    
    populism ieftin (Duminică, 14 martie 2010, 11:27)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    pai hai sa nu mai avem ministri daca tot decidem economia dupa ce spune nea ion ca si el e om.
  • +2 (4 voturi)    
    parlamentarii PSD incompetenti. (Duminică, 14 martie 2010, 11:48)

    mircea [anonim]

    Propunerea PSD dovedeste incompetenta parlamentarilor PSD,lipsa de raspundere a acestora si ipocrizia prin nerespectarea de catre PSD a referendumului privind reducerea nr.de parlamentari si parlament unicameral.
    • +1 (1 vot)    
      pentru Mircea (Duminică, 14 martie 2010, 20:02)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Si mai dovedeste ca nu cunosc Constitutia.La articolele despre referendum se specifica pe ce teme se poate organiza un referendum. Ei habar nu au ! Si se mai dau politiceni destepti. Niste incompetenti ingamfati ( Corlatean e prototipul acestui specimen).
  • +5 (7 voturi)    
    E foarte simplu! (Duminică, 14 martie 2010, 12:41)

    max [anonim]

    Construim repede catedrala mintuirii neamului, apoi on sobor urias de preoti se vor ruga fierbinte ca dumnezeu sa umple visteria tarii cu un fluviu nesecat de euroi si cu banii astia marim punctul de pensie peste orice inchipuire.
    Fraierii astia de economisti nu stie ce vorbeste!
  • +4 (4 voturi)    
    iarasi referendum? (Duminică, 14 martie 2010, 12:42)

    v. ragtan [utilizator]

    De ce alegem politicienii, daca tot noi trebuie sa decidem ceea ce e bine? Lumea e satula de batjocura, pe deasupra ca si costa destul de mult.
    Sincer as prefera ceva mai multa maturitate si raspundere de la politicieni
  • -2 (2 voturi)    
    Referendum,d-lor... (Duminică, 14 martie 2010, 12:47)

    Pantera Roz [utilizator]

    Nu "refrerendum",cum apare in titlu...
  • +4 (6 voturi)    
    Imi da scarba psd-ul (Duminică, 14 martie 2010, 13:39)

    Vlad I [anonim]

    Tara se imprumuta ca nu are bani de pensii si ei intarata poporul dand senzatia ca exista undeva un sac fara fund de unde sa dai la milioane de oameni pensii mari. Ro. va avea mari probleme cu ciuma asta rosie, o pacoste pt. orice tara sa ai psihopati socialisti. La 6 milioane de pensionari doar sa le maresti pensia cu 10 euro sunt 720 milioane anual. Astea sunt ideile lui Poanta, setos de putere.
  • +3 (3 voturi)    
    Hai domle sa fim seriosi ! (Duminică, 14 martie 2010, 14:40)

    seba [anonim]

    Tiganul obraznic Corlatean nu a gasir ceva mai populist decat "punctul de pensie". Alo, tovarasi , pai intai sa taiem pensiile nomenclaturistilor si apoi vedem si cu punctul de pensie.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru seba (Duminică, 14 martie 2010, 20:04)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui seba

      Si ale securistilor!
  • 0 (0 voturi)    
    sistem de pensii, nu bullshit (Luni, 15 martie 2010, 10:40)

    mosh [anonim]

    http://www.zf.ro/pensii-private-interviuri/tatal-pensiilor-private-romania-intra-intr-un-club-select-prin-reforma-pensiilor-3069376/.
  • +2 (2 voturi)    
    O lege oarecare (Luni, 15 martie 2010, 12:49)

    G [anonim]

    ARTICOLUL 90
    Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de interes naţional.
    ARTICOLUL 74
    (2) Nu pot face obiectul iniţiativei legislative a cetăţenilor problemele fiscale, cele cu caracter internaţional, amnistia şi graţierea.

    Cf. CV-ului dansului, dl. Corlatean este licentiat in drept... Inainte de a face astfel de declaratii, ii recomand sa consulte CONSTITUTIA ROMANIEI!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version