Presedintele Traian Basescu nu a acceptat sa devina membru de onoare al Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 12 martie 2010, 12:00 Actualitate | Politic

"Initiativa de a-l desemna pe Traian Basescu membru de onoare al Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania nu a primit acordul Presedintelui sau al institutiei prezidentiale", se precizeaza intr-un comunicat de la Palatul Cotroceni. ˜Joi, HotNews.ro a scris ca reprezentanti ai Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania au declarat ca meritele presedintelui ar fi ca a asigurat Academiei un sediu pe cand era primar si ca, in calitate de sef al statului, a semnat legea prin care AOSR devine institutie bugetara. Reprezentantii aceleiasi institutii au spus si ca au primit acceptul Administratiei Prezidentiale, urmand ca presedintele sa stabileasca o data la care sa isi ridice titlul si sa tina un discurs.

Iata mai jos comunicatul de la Palatul Cotroceni:

Precizari ale Administratiei Prezidentiale cu privire la desemnarea presedintelui Traian Basescu ca membru de onoare al Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania

Cu privire la propunerea Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania ca presedintele Traian Basescu sa devina membru de onoare, Administratia Prezidentiala precizeaza ca initiativa nu a primit acordul Presedintelui sau al institutiei prezidentiale.

Presedintele Traian Basescu considera ca acordarea unui sediu si promulgarea unei legi sunt obligatii de serviciu care nu trebuie rasplatite cu titluri academice.

Presedintele multumeste membrilor AOSR pentru initiativa lor, dar din motivele expuse anterior nu poate accepta titlul de membru de onoare al AOSR.


Citeste mai multe despre   






















13700 vizualizari

  • +60 (84 voturi)    
    Bine Base... (Vineri, 12 martie 2010, 12:13)

    Florin [anonim]

    O dovada ca Baselu e inca lucid. Sa vedem daca si replicile / scuzele / dezmintirile adversarilor politici vor fi pe masura carcotelilor pe marginea subiectului, asa cum a fost el prezentat initial...
    • -4 (48 voturi)    
      Foarte bien gandit (Vineri, 12 martie 2010, 12:30)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Varianta 1
      Il felicit pe BASESCI si institutia prezidentiala pentru acest comunicat. Astept scuzle si demisiile pupincu.. ristilor din academia omenilor de stinta care au facut acesta propunere

      Varianta 2
      Daca acest joc de-a functia de academician este o diverisiune gandita de institutia prezidentiala relizat pentru a-l elogia pe BASESCU pentru refuzul acestei funtii de onaore merita tot dispretul acestui popor
      • -23 (29 voturi)    
        Daca si cu parca (Vineri, 12 martie 2010, 12:56)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui cris

        se plimbau in barca. Asa e povestea asta.

        Aia de la academie au zis ca primisera acceptul presedentiei pentru acordarea titlului.

        Parca totusi acceptul fusese semnat cu cerneala simpatica.
        • +32 (38 voturi)    
          Ntz! (Vineri, 12 martie 2010, 13:30)

          Moisjeicheu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Antena si iRealitatea au afirmat asa ceva; nu exista un comunicat oficial al AOSR in acest sens!

          Dar stai linistit.. nu esti primul care confunda Realitatea cu adevaraul!
          • -11 (19 voturi)    
            Hotnews (Vineri, 12 martie 2010, 13:52)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui Moisjeicheu

            Eu pe Hotnews am citit, un articol ceva mai jos cu cele mai multe comentarii pe ziua de azi, cum ca academia a avut acceptul presedentiei.
          • -7 (19 voturi)    
            Si Hotnews (Vineri, 12 martie 2010, 14:00)

            kinn [anonim] i-a raspuns lui Moisjeicheu

            Si Hotnews a afirmat asa ceva, nu doar Antena si Realitatea.
      • +27 (31 voturi)    
        Varianta 3 (Vineri, 12 martie 2010, 13:06)

        Luke [anonim] i-a raspuns lui cris

        Acest joc e o strategie a lui iliescu, membru al acestei academi, pentru a-l discredita pe Basescu.

        Vezi ca si eu pot veni cu scenarii aiuritoare? Hai la culcare cu voi si invatati-va lectia.
      • +17 (21 voturi)    
        si cu Ilici cum ramane? (Vineri, 12 martie 2010, 14:51)

        curios [anonim] i-a raspuns lui cris

        furiosii care l-au insultat pe TB sunt cumva aceeasi care l-au aplaudat pe Iliescu care a acceptat numirea??? Gadea, Ciutacu, Ursu, Prelipceanu, garderobiera Oana etc. Unde esti dle Rebengiuc sa le dai cate un bax de hartie igienica???
      • +12 (16 voturi)    
        conspiratia again (Vineri, 12 martie 2010, 15:25)

        hamlet [anonim] i-a raspuns lui cris

        da, basescu a conspirat ca sa-i dea boii aia titlul ca dupa aia sa-l refuze...cit de idiot sa fii ca sa consideri ipoteza asta?! Bine, aici ii excludem pe ciutac si nandrolon.
      • +3 (7 voturi)    
        Varianta 3 (Vineri, 12 martie 2010, 16:31)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui cris

        Daca tu ai fost platit sa scrii Variantele 1 si 2?

        Varianta 4: daca eu am fost platit sa scriu varianta 3?

        Varianta 5: daca cei de la AOSR au vrut doar sa fie "pupincuristi", poate o mai pica ceva?

        Si Varianta 6: daca eu am fost platit sa scriu varinata 5?
      • +3 (5 voturi)    
        plan c (Vineri, 12 martie 2010, 21:15)

        variante@zvonuri.ro [anonim] i-a raspuns lui cris

        plan a-daca e de acord

        plan b- daca nu e de acord

        plan c-oricum, dam in base !
    • +22 (32 voturi)    
      Corect ... (Vineri, 12 martie 2010, 12:34)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Aseara antenele si realitatea spumegau pe tema asta. De la ora 8 cand am ajuns acasa la ora 1 cand m-am culcat au aruncat cu noroi si faceau misto de "Tovarasul academician"...
      • +20 (22 voturi)    
        Despre antene si Iliescu (Vineri, 12 martie 2010, 13:42)

        neAcademecianul [anonim] i-a raspuns lui cristi

        1.azi Antenele o sa spumege de indignare ca Basescu a refuzat titlul

        2. Iliescu renunta la titlul de academician?
        Sau el se considera om de stiinta?
        Evident ca asa se considera ca doar si Marxism-Leninismul era considerata o stiinta pe vremea raposatului:)
      • -1 (9 voturi)    
        Lamurire... (Vineri, 12 martie 2010, 14:30)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Dar faptul ca antenele spumegau si aruncau venin nu scuza faptul ca avem un presedinte care nu e demn de un asa titlu. Il simpatizez, dar nu e demn din nefericire de prea multe titluri similare :-(


        Nu inteleg de ce are Iliescu acest titlu. Xe mare figura a fost, l-au premiat ca a adus minerii? Ca a facut reforma in romania? Ca a adus la putere toti spagarii? Hmmm.....
        • 0 (0 voturi)    
          de ce? (Vineri, 12 martie 2010, 22:41)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui cristi

          Cati presedinti stii ca sunt oameni de stiinta? Mai grav e ca cei de la Academie ofera acest titlu aiurea in tramvai. Lui Iliescu de ce i l-au dat? O fi vreun savant.
          • 0 (0 voturi)    
            Obama si Nobel pt. pace (Sâmbătă, 13 martie 2010, 13:02)

            Mihaela [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

            la 13 zile de la investire va place?
    • -26 (40 voturi)    
      Cine se inrudeste cu Bercea Mondialul... (Vineri, 12 martie 2010, 12:35)

      Dorel [anonim] i-a raspuns lui Florin

      ... nici in Academie nu calca, mai rau ca dracul in biserica. Ha ha, am fi avut si un academician la OTV. Probabil a cedat titlul celui mai destept membru al familiei, EBA. Si nu tin sa spun la ce ma refer prin cuvantul "membru".
      • +24 (26 voturi)    
        LOL (Vineri, 12 martie 2010, 13:32)

        Moisjeicheu [anonim] i-a raspuns lui Dorel

        Adevarul e ca decat sa fii coleg de academie cu Iliescu si Cristoiu...
        A propos, care e opera stiintifica a astora doi de au ajuns academicieni!???
      • +12 (12 voturi)    
        usor cu etnia pe scari (Vineri, 12 martie 2010, 14:52)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Dorel

        ca s-ar putea sa te lovesti de Iliescu!!!
      • 0 (0 voturi)    
        mda (Vineri, 12 martie 2010, 22:42)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Dorel

        trivial si vulgar.
    • +28 (32 voturi)    
      Dar Felix cu studii false? (Vineri, 12 martie 2010, 12:53)

      dudu [anonim] i-a raspuns lui Florin

      D-l Felix, patronul antenelor, si-a inventat master-ul la Londra cu o facultate fictiva. Mai informati-va.
    • +28 (30 voturi)    
      Capcana (Vineri, 12 martie 2010, 13:19)

      rul1981 [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      Adevarule ca de vreo 2 ani, echipa prezidentiala dejoaca cu succes toate "capcanele" pe care opozantii incearca sa i le intinda. Daca de data asta nu a castigat in fata lor prin KO, cel putin victoria la puncte e evidenta.
      • -2 (6 voturi)    
        In dictionar (Vineri, 12 martie 2010, 16:33)

        cetateanul [anonim] i-a raspuns lui rul1981

        In dictionar in dreptul cuvintelor viclean, subversiv, terorist pune o fotografie al unui militant comunist.
    • -9 (17 voturi)    
      Se uita la televizor (Vineri, 12 martie 2010, 13:59)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui Florin

      E o dovada ca Baselu se uita la televizor, si cand a vazut cat de rau a fost primita treaba asta, a cotit-o la timp.
    • -10 (10 voturi)    
      multa (Vineri, 12 martie 2010, 15:13)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Multa onoare pe cap de presedinte. M-a dat gata. Mai ramene sa-si sfatuiasca numarul de la masina fetei sa demisioneze din Parlamentul European.
      • +10 (10 voturi)    
        Presetindele a dovedit ca are Demnitate! (Vineri, 12 martie 2010, 16:43)

        uluit [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Tot respectul pentru Demitatea de care a dat dovada Presedintele Basescu.

        Cred c-ar fi fost cuvenit sa mai adauge ca, reactia unor trusturi media (ca Antenele), a fost groteasca prin manipulare, iar personajele "academice" ca: Iliescu si Cristoiu sa fie linistiti ca, inalta tinuta (morala si academica), nu-i sustinuta de niste "Titluri".
    • +13 (17 voturi)    
      :)) (Vineri, 12 martie 2010, 15:15)

      adela [anonim] i-a raspuns lui Florin

      al dracului e piratu asta cum face, cum nu face tot le da peste bot ,,intelectualilor,, de la antene si irealitati (Doamne ce spumegau aseara la tv) drac sa sada in ei
    • +2 (4 voturi)    
      Felicitari Domnule Presedinte !!! (Vineri, 12 martie 2010, 18:53)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      Nu acceptati pupincuristii, campionii de "curling" !!!
    • +3 (3 voturi)    
      Subiect nr 1-Expresia *prosti ,dar multi * (Vineri, 12 martie 2010, 19:19)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Florin

      se refera la :
      a) Olguta Vasilescu +Cristian Preda
      b) Olguta Vasilescu +media vanduta + Cristian Preda
      c) academicienii din AOSR +Olguta Vasilescu +Cristian Preda +media vanduta
      aveti 10minute pt raspuns . Succes!
      Subiect nr 2 faceti o analiza a situatiei din Romania prin prisma cuvintelor National ,Academie ,Republican si enumerati cate gainarii se ascund sub aceste cuvine ,de tipul;Fond national ;Institut National ;Societate Academica, Academia -Un os pentru oamenii de stiinta , etc, fara a uita Republica de vanzare ..
    • -4 (4 voturi)    
      errare humanum est (Vineri, 12 martie 2010, 20:00)

      Traian Lalescu [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Vine si dascalul scalpat Rtheodorescu, si spune o profetie : Basescu nu e om de stiinta !?
      Pardon pesedistule tradator, e foarte de stiinta::
      -a inventat vinzarea flotei
      -a inventat demisia in 5 minute
      -a inventat autostrazile cu peste 40000 caruri per 24 ore
      -a inventat premierul expert in legi retroactive
      -a inventat-o pe elena udrea
      ...
      Numai si pentru ultima inventie, ar merita acest titlu !
      • 0 (0 voturi)    
        ca opozant al savantului Lalescu (Sâmbătă, 13 martie 2010, 8:34)

        ignorant [anonim] i-a raspuns lui Traian Lalescu

        1. R.Theodorescu e tradator ca a plecat din PSD (unde?) si Lia Olguta Vasilescu e o mare doamna pt.ca a venit in PSD (de la pRM)? Curios rationament 2. Un savant ca Lalescu stia ca o autostrada e rentabila dela un nivel de trafic in sus (cifre oficiale) PS. Errare o fi humanum dar prostia e obligatorie? Sau iar te-au instruit prost la partid? PS2. Peste 70% din efectivul oricarui partid din Romania s-a format prin migratie!!!! Te-am socat? Calculeaza, incepand cu FDSN drag tie.
    • 0 (0 voturi)    
      Oameni de stiinta (Sâmbătă, 13 martie 2010, 7:16)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Chiar daca pare de la Nietzsche .."adunata" , ideea reconsiderarii institutiilor academice si nu numai...face farte din noul model cultural european.
      Bine .pentru Presedinte!
    • 0 (0 voturi)    
      n'a vrut sa fie coleg (Duminică, 14 martie 2010, 3:33)

      spektator [anonim] i-a raspuns lui Florin

      cu mari oameni de stiintza ca ylici, cristoiu, madam abramburescu, chelescu si alte figuri...notoriu stiintzifice...:-))

      asta e base, e o figura ! :-)
  • +35 (45 voturi)    
    fara cuvinte (Vineri, 12 martie 2010, 12:15)

    adrian [anonim]

    corect
  • +36 (50 voturi)    
    Bravo! O atitudine decenta. (Vineri, 12 martie 2010, 12:16)

    Liviu D. [anonim]

    Bravo Basescu! Nu ma dezamagesti, in continuare. (Mare curaj a avut dl. Boc sa intre azi in multime Dar a iesit cu bine. A fost ok). Sunteti cei mai buni..
  • +37 (49 voturi)    
    Bravo (Vineri, 12 martie 2010, 12:17)

    OVE [anonim]

    Bravo! O palma data pupincu....lor, din Romania.
  • +9 (23 voturi)    
    Un simplu gest (Vineri, 12 martie 2010, 12:22)

    Jean Luc [anonim]

    A facut gestul potrivit dand dovada de modestie si anihiland comentariile vremelnice pe aceasta tema. Daca mergea cu modestia pana intr-acolo incat din familie doar domnia sa să aibă vreo legătură cu politica in tara aceasta, poate il si votam.
    • +1 (1 vot)    
      interesant (Vineri, 12 martie 2010, 22:46)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Jean Luc

      deca nu l-ai votat pe el, ai avut de ales intre cei doi eroi ai neamului (prost), Geoana sau Crin.
  • +21 (29 voturi)    
    respect! (Vineri, 12 martie 2010, 12:23)

    geo12 [utilizator]

    sunt antibase de obicei...dar merita felicitat pentru gestul asta!
  • +26 (34 voturi)    
    Bravo (Vineri, 12 martie 2010, 12:23)

    Mircea [anonim]

    Bravo.Uite ca se mai intampla.

    Acom sa-l vad Felix Badea cum critica si aceasta decizie
    ca oricum mai jos nu poate ajunge.

    Hai Base si la alte hotariri marete
    • -3 (11 voturi)    
      pe pariu... (Vineri, 12 martie 2010, 13:27)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      ...ca poate?
  • -10 (20 voturi)    
    hmmm (Vineri, 12 martie 2010, 12:23)

    liviu_ [utilizator]

    a refuzat cand i s-a acordat? (ceea ce inseamna ca unii din mass media ar trebui sa plece din cazua dezinformarii)
    SAU
    a refuzat ulterior cand si-a dat seama de gafa facuta?

    care din aceste variante este corecta?
    pentru ca raspunsul schimba total datele problemei...
    • +11 (15 voturi)    
      Pai ... (Vineri, 12 martie 2010, 13:01)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      A fost o propunere aprobata. Nu se pune problema sa i se fi acordat si apoi sa o dea inapoi.

      Deci Antenele, Realitatea si ZeroTV, cele mai "bune" televiziuni de stiri, aseara faceau brain-washing la greu in frunte cu cei 4 muschetari: Firea, Badea, Gadea si prezentatorii de stiri. Deja m-am lamurit

      Link catre articol: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7020801-cum-explica-academia-oamenilor-stiinta-din-romania-titlul-academician-acordat-lui-traian-basescu-dat-sediu-facut-bugetari.htm
    • +19 (21 voturi)    
      da, viata e complexa (Vineri, 12 martie 2010, 13:07)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Nu numai raspunsul la aceasta intrebare schimba total datele problemei, dar si alte aspecte:
      - purta mov?
      - eticheta de la chiloti il jena cind a luat hotarirea?
    • +14 (16 voturi)    
      Si ca sa argumentez ... (Vineri, 12 martie 2010, 13:09)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      "...secretarul stiintific, Doru-Sabin Delion, sustine ca institutia a notificat si Administratia Prezidentiala si ca din partea Presedintiei [ar fi] (!!!!!!) primit un raspuns pozitiv."


      Este o pozitie interesanta. Daca a primit acceptul inseamna ca intr-adevar s-a retras...dar nu l-am auzit pe Baselu' confirmant si apoi infirmand ... deci tind sa cred ca nu a acceptat.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru Liviu (Vineri, 12 martie 2010, 18:12)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      A refuzat cand a aflat ca asa zisa Academie a decis sa-i acorde titlul.
  • +27 (41 voturi)    
    Felicitari (Vineri, 12 martie 2010, 12:25)

    elena1985 [utilizator]

    Exact gestul pe care il asteptam de la el. Inca o data nu sunt dezamagita de alegerea pe care am facut-o.
  • +4 (22 voturi)    
    in deteriore (Vineri, 12 martie 2010, 12:26)

    Mazeta [utilizator]

    Basescu imi aminteste de Jean-Paul Sartre, singurul om care a refuzat premiul Nobel pretextand ca premiile ii afecteaza libertatea. Ce-i drept, poeziile lui TB nu au chiar aceeasi valoare literara ca opera lui JPS, iar AOS mai are ceva pana ajunge la prestigiul Academiei suedeze. Dar nu-i nimic, facem si noi ce putem... aici, la portile Orientului.
    • -5 (5 voturi)    
      Hotarați-vă (Vineri, 12 martie 2010, 17:01)

      Apostolul [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Stimabile ii intreci pe toți!!
      Vă mai mirați că există Vadim?
  • +24 (36 voturi)    
    Demnitate! (Vineri, 12 martie 2010, 12:27)

    sliderem [anonim]

    dovada de demnitate!
  • +17 (27 voturi)    
    In sfirsit... (Vineri, 12 martie 2010, 12:27)

    Frobenius [anonim]

    ... o reactie normala. Ar mai trebui sa auzim si de niste scuze (demisiile sint interzise prin lege).
  • -10 (22 voturi)    
    Transparent (Vineri, 12 martie 2010, 12:31)

    simplu [anonim]

    Un prieten mi-a transmis stirea cu acordarea titlului de academician.
    Cand am citit motivatia, i-am spus ca Basescu nu va accepta.
    Pentru ca toata povestea e o facatura a lui.
    Nicio institutie publica din Romania nu are curaj sa faca o astfel de propunere fara acordul clar al lui Basescu.
    A fost o propunere facuta special pentru ca Basescu s-o refuze. Cu modestie si demnitate.
    • +6 (12 voturi)    
      Esti scenarist? (Vineri, 12 martie 2010, 13:21)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui simplu

      minte incurcata mai aveti voi astia cu politica
      • -7 (9 voturi)    
        nu e complicat, voi gândiți simplist (Vineri, 12 martie 2010, 14:15)

        Viorelu [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        Nu e nimic complicat, unii gândesc prea simplist. Chiar credeți că Băse e atât de prost încât să nu poată crea acest scenariu?
        • +1 (3 voturi)    
          scenaristi obsedati... (Vineri, 12 martie 2010, 21:23)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Viorelu

          astea sunt sechelele care raman dupa ce stai toata ziua si te uiti la irealitatea si anatema3.nu exista leac la asta.poate niste vrajitoare de la congresul psd va scapa de scenarita
    • 0 (0 voturi)    
      cauta pe google (Vineri, 12 martie 2010, 22:51)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui simplu

      da un search pe google la "idei schizoide". Te vei mira cat de mult seamana cu felul in care gandesti tu. Este si un test. Incearca-l.
    • 0 (0 voturi)    
      ha, ha, ha! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 10:39)

      bb [anonim] i-a raspuns lui simplu

      asta e cel mai tare comentariu! "Nicio institutie publica din Romania nu are curaj sa faca o astfel de propunere fara acordul clar al lui Basescu". De la gradinarii din parc pana la academicieni, toti asteapta acordul lui Base ca sa respire. Foarte ocupat presedinte avem.
  • +5 (15 voturi)    
    . (Vineri, 12 martie 2010, 12:31)

    I [utilizator]

    un primar condamnat e cetatean de onoare dar presedintele nu poate fi membru de onoare. Ciudata situatie.
  • +11 (21 voturi)    
    Decent (Vineri, 12 martie 2010, 12:31)

    George [anonim]

    Un gest decent, rareori vedem asa ceva din partea politicienilor nostri.
    O singura intrebare ramine, in articolul de ieri se spunea ca: "Secretarul stiintific, Doru-Sabin Delion, sustine ca institutia a notificat si Administratia Prezidentiala si ca din partea Presedintiei ar fi primit un raspuns pozitiv." Exista raspuns oficial din partea Administratiei Prezidentiale sau nu?
    Chiar daca initial exista un raspuns favorabil, refuzul de a accepta pina la urma este un gest frumos. In plus ar arata ca opinia publica are inca importanta!
  • -9 (21 voturi)    
    alo... (Vineri, 12 martie 2010, 12:32)

    eugen [anonim]

    cititi mai atent comunicatul academiei oamenilor de stiinta, etc: au primit acceptul administratiei prezidentiale......ca atare basescu a refuzat vazind tot tam -tamul facut astazi si ieri de presa romana+asemanarea cu preasinistra ceauseasca +cererile oamenilor de bine care propuneau ca si eba sa beneficieze,ba chiar sa fie acceptata de "adevarata"academie romana, astfel incit "esecele" si "succesurile" etc sa fie "legalizate"
    base lucid asta-i deja s.f. sau mai stii poate inainte de 8.00 am
  • -13 (25 voturi)    
    hai sictir (Vineri, 12 martie 2010, 12:32)

    x_man [anonim]

    ...chiar credeti ca din prea multa decenta a facut acest lucru?! sunt 10000000% convins ca doar de ochii vostrii, astia postacii care-l aplaudati
    • 0 (0 voturi)    
      este treaba ta (Vineri, 12 martie 2010, 22:53)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui x_man

      este doar treaba ta cum interpretezi un gest de onoare. Fiecare vede ce vrea si intelege ce poate.
  • +13 (21 voturi)    
    Asta-i dictatura pa fatza! (Vineri, 12 martie 2010, 12:34)

    Sarsaila [anonim]

    Sa iti bati joc de niste lingai.... HUO!
    • +5 (7 voturi)    
      E tare replica (Vineri, 12 martie 2010, 15:20)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Sarsaila

      e tare. bravo :)
  • +11 (17 voturi)    
    BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Vineri, 12 martie 2010, 12:34)

    elena [anonim]

    Daca stau si ma gandesc bine, cred ca nu merita sa stea alaturi de..., stiti voi cine...
  • -8 (20 voturi)    
    Hehe (Vineri, 12 martie 2010, 12:37)

    Octav [anonim]

    nu va impacientati degeaba. Baselu` o sa accepte titlul pana la urma. Deh, marinar savant.
  • -9 (21 voturi)    
    vrajeala (Vineri, 12 martie 2010, 12:38)

    Ana [anonim]

    daca nu se facea atata tantam in presa pentru ca nu merita acest titlu deoarece e o nulitate, cu siguranta l-ar fi acceptat. dar tot scandalul referitor la acordarea titlului de "academician" l-a determinat sa il refuze, probabil si la indicatiile echipei prezidentiale de PR....asa ca nici un bravo pentru el...tot o nulitate care ne distruge ramane
  • -9 (23 voturi)    
    bravo base (Vineri, 12 martie 2010, 12:41)

    bango [anonim]

    esti cel mai tare. ce daca initial ai acceptat sa participi la ceremonia de primire si acum, dupa ce si-a batut presa joc de tine, renunti?

    esti un model, base. sper ca vei reusi sa pui parlamentul cu botul pe labe, sa-l dizolvi sau macar sa interzici opozitia iar apoi sa numesti o junta militara condusa de Domnul Oprea. iar apoi, cand dupa impliniri marete, te vei retrage, precum mao, Elena...Basescu sa preia vitatul proiect de reinsufletire, reforma, modernizare a societatii noastre doar lateral dezvoltate, deocamdata.

    sa ne traiesti, BASE! esti cel mai tare!
    • +13 (21 voturi)    
      Poate aduci si dovezi (Vineri, 12 martie 2010, 13:05)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui bango

      Poate aduci si dovezi...cand afirmi ca a acceptat...Ca altfel sunt vorbe in vant. L-ai vazut tu pe Basescu spunand cuvinte gen "Accept" sau "Multumesc"? Sau ai fost spalat pe creier de antene??

      Incurci notiunea de a fi propus cu cea de a fi acceptat...

      Hai pa!
      • 0 (0 voturi)    
        lasa-i (Vineri, 12 martie 2010, 22:56)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        nu vezi ca Octav, Ana si bango au venit in cascada? Trei unul dupa altul in trei minute. Cred ca se tin de mana, sau au aceeasi mana.
  • +5 (11 voturi)    
    Dar cine minte pina la urma ? (Vineri, 12 martie 2010, 12:42)

    ik [anonim]

    Reprezentantii aceleiasi institutii au spus si ca au primit acceptul Administratiei Prezidentiale
    vs
    Administratia Prezidentiala precizeaza ca initiativa nu a primit acordul Presedintelui sau al institutiei prezidentiale.

    Dar e adevarat, in Romania nu prea mai conteaza, Base sa traiasca pt ca i-a scos pe amaritii aia din foame !
    • +2 (8 voturi)    
      are vreo importanta ? (Vineri, 12 martie 2010, 13:41)

      adi [anonim] i-a raspuns lui ik

      este rau in orice situatie : daca accepta- de ce a acceptat si ce merite are. Daca nu a acceptat- nu cumva s-a razgandit din motive obscure si de ce a facut-o .Oameni buni, macar noi sa pastram decenta ca televiziunile - nici macar atat. Imi amintesc un gest al unui alt membru al acestei academii care a dat, acum cativa ani, un decret de gratiere pe care la- retras, ulterior si ale carui consecinte presupun plata de catre statul roman. Macar razgandirea ( daca a fost o razgandire ) lui Traian Basescu nu are consecinte pecuniare.
  • +17 (25 voturi)    
    Ultimul bolşevic al ţării, Iliescu (Vineri, 12 martie 2010, 12:42)

    ina eyre [utilizator]

    va trebui să-şi înghită replicile otrăvite. După cum se vede, alături de Ceauşeşti şi de Cristoiu, rămâne el academician.
  • -12 (20 voturi)    
    Buna actiune, (Vineri, 12 martie 2010, 12:44)

    catalin [anonim]

    Domnul Basescu vazand reactia publica si nu reactia adversarilor a spus NU.. un gest normal.. si pe placul sustinatorilor sai.. pacat ca udrea plange acum ca nu are iubi academician
    • 0 (0 voturi)    
      daca (Vineri, 12 martie 2010, 22:57)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      chiar daca e asa cum spui, macar are bunul simt sa tina cont de reactia publica.
  • +16 (26 voturi)    
    Ma uitam... (Vineri, 12 martie 2010, 12:45)

    An0nim [anonim]

    pe comentarile primului articol...inainte ca institutia presedintelui macar sa trimita un raspuns fie ca presedintele e onorat si accepta ...fie ca refuza... toata turma a scos "arma" din dotare si a inceput sa arunce cu gunoi...ca deh la asta ne pricepem noi cel mai bine...ce sa zic, nu il ridic in slavi pe Base, dar in momentul acesta dovedeste ca are mai multa personalitate decat toti postacii aia la un loc...
    o zi buna.
    • -2 (14 voturi)    
      nu esti impartial! (Vineri, 12 martie 2010, 12:49)

      lmc [utilizator] i-a raspuns lui An0nim

      uite ce scrie hotnews in abstractul articolului: "Reprezentantii aceleiasi institutii au spus si ca au primit acceptul Administratiei Prezidentiale, urmand ca presedintele sa stabileasca o data la care sa isi ridice titlul si sa tina un discurs."

      si tu zici:
      "inainte ca institutia presedintelui macar sa trimita un raspuns fie ca presedintele e onorat si accepta"

      deci citeste cu atentie pe viitor
    • -1 (7 voturi)    
      aha... (Vineri, 12 martie 2010, 13:05)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui An0nim

      si atunci de ce l-a acceptat initial?
      • +6 (12 voturi)    
        ?? (Vineri, 12 martie 2010, 13:23)

        sadwank [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Eu nu stiu de unde o scoateti pe asta cu acceptul initial. Daca e de la Badea Mircea, nu se pune, jumatatea aia de om nu e nici pe sfert jurnalist.
        AOSR a propus, a facut sedinta si i-a dat titlul. Ieri Basescu a fost in Japonia si pe drum (face minim 12 ore avionul de la Tokyo la Bucuresti).
        Deci cind a acceptat?
        • -3 (9 voturi)    
          12 ore-n avionul prezidențial (Vineri, 12 martie 2010, 14:22)

          Viorelu [utilizator] i-a raspuns lui sadwank

          Tu chiar crezi că:
          - ăia au decis de azi pe mâine treaba asta?
          - avionul prezidențial nu are telefon?
          - articolul trecut de pe hotnews în care se spunea „Secretarul stiintific, Doru-Sabin Delion, sustine ca institutia a notificat si Administratia Prezidentiala si ca din partea Presedintiei ar fi primit un raspuns pozitiv.” are sursa pe blogul lui Badea?

          Băi, spuneți-mi și mie ce fumați că vreau și eu...
  • -8 (14 voturi)    
    Traian vs. EBA (Vineri, 12 martie 2010, 12:48)

    Montesquieu [utilizator]

    Era si culmea ca dupa reactiile de ieri, cand pana si portocalii hardcore se declarau scarbiti de penibilitatea gestului prezidential, traian sa fi acceptat azi titlul.
    Desi, daca stau sa ma gandesc mai bine, e clar ca base saliveaza dupa titlul ala. Noroc cu consilierul de imagine si public relations felix tataru.
    Pentru cei carora acest nume nu le spune nimic, el e creatorul personajului basescu, a temelor de baza din campanie (moguli, comunism, mineriade, iliescu, sarea, posta, trucajul ordinar, frauda la alegerile din 2004, sa-ti fie rusine dinu patriciu, etc), intr-un cuvant manipulatorul de exceptie care impreuna cu un tupeist fara limite si fara rusine (basescu) au reusit sa prosteasca o tara intreaga. In mod repetat (vezi alegeri 2004 si 2009).

    Oricum, nu-mi fac griji ca ramane postul ala de academician liber. Am inteles ca se pregateste EBA sa-l ocupe ;)
    • +5 (13 voturi)    
      Mafalda (Vineri, 12 martie 2010, 13:41)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      <<Desi, daca stau sa ma gandesc mai bine, e clar ca base saliveaza dupa titlul ala>>

      Zici tu asa? :))

      Pe ce bazezi draga tovarase?
      • -5 (7 voturi)    
        baza (Vineri, 12 martie 2010, 14:23)

        Viorelu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Pe asta:

        "Secretarul stiintific, Doru-Sabin Delion, sustine ca institutia a notificat si Administratia Prezidentiala si ca din partea Presedintiei ar fi primit un raspuns pozitiv."
        • +5 (7 voturi)    
          Viorelule (Vineri, 12 martie 2010, 14:55)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Viorelu

          Faceti proces de intentie, parca asa se numeste, nu?

          Un cetatean mai onest s-ar bucura ca are inca un presedinte normal la cap, matale si cu inca doi-trei zapaciti esti suparat din cauza asta.

          Nici tu si nici cel cu care vorbeam mai sus, nu aveti "motive" sa credeti ca Basescu se viseaza Academician (saliveaza dupa...), dar puteti "crede" ce doriti.

          Din fericire, votul din decembrie ne-a asigurat inca 5 ani de libertate a expresiei, asa ca puteti spune tot ce credeti.

          Nu pot decat sa ma bucur ca nu va deranjeaza Academicianul de onoare Ion Iliescu.

          E bine ca aveti prioritati si o scara de valori sanatoasa...
        • +3 (5 voturi)    
          Vorbe.. Hartiile unde sunt? (Vineri, 12 martie 2010, 15:23)

          ion [anonim] i-a raspuns lui Viorelu

          Ar fi primit...

          Nene, ca sa fie oficial de la Presedentie are nevoie de o hartie cu data, numar de iesire si stampila de acolo. Daca are asa ceva sa o arata. Ceva imi spune ca nu are asa ceva, ca altfel o vizionam de vreo 500 de ori in serile astea la tembeliviziuni..

          Sau macar sa fi existat un comunicat de presa. nema, nu exista, decat asta de astazi
  • +5 (11 voturi)    
    bravo (Vineri, 12 martie 2010, 12:49)

    fvb [anonim]

    o dovada ca mai exista inca bun simt in politica din romania.

    nu sunt nici pentru nici contra base sau nustiuce alt politician. sunt pentru o societate curata, pentru o tara in care sa se stea frumos la coada in statia de autobuz, in care daca treci prin fatza cuiva sa zici frumos scuze, in care vanzatoarele sa iti zambeasca, si sa iti multumeasca pentru ca ai cuimparat de la ei, in care politicienii sa aibe simtul realitatii si al raspunderi....

    sunt oare prea idealist?
  • +7 (17 voturi)    
    Bravo, Domnule Presedinte! (Vineri, 12 martie 2010, 12:49)

    Rescatorul [anonim]

    Asa, da. Dovediti dusmanilor dumneavoastra ca aveti caracter si bun simt, pentru ca ei nu au! As fi fost foarte dezamagit daca ati fi asteptat. Eu va cunosc ca om dintr-o bucata, bun roman, eficient si fara niciun dubiu, cel mai bun presedinte de dupa 1990. Ma gandesc cu groaza ce s-ar fi intamplat daca ar fie iesit presedinte "prostanacul" sau "chiulangiul" lui Patriciu?!
    • +2 (2 voturi)    
      sunt de acord cu mesajul tau ...insa .... (Vineri, 12 martie 2010, 21:47)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      .. te rog sa fi mai atent:
      "chiulangiul" e Crin si nu Patriciu. Aveti dreptate doar daca puneti egal intre Crin si Patriciu.
      Si o alta greseala, impardonabila de data asta: "prostanacul" e de-a dreptu " Prostanacul" . Va rog sa ii dati "onorul" cuvenit. :)
  • +1 (13 voturi)    
    FELICITARI ! (Vineri, 12 martie 2010, 12:50)

    dani [anonim]

    FELICITARI Baselu ! esti cel mai bun, nu esti lingau si nici nu te lasi periat asa pe gratis..!!
    DAR mi ai de indreptat ceva...daca ai reusi sa ramai demn si fata de UE care ne vrea sclavi, atunci ai fi si ai ramine cu adevarat un fiu demn al acestui popor !!
    Succes si ramai ferm si neaservit SUA si UE
  • +11 (15 voturi)    
    O dilemă (Vineri, 12 martie 2010, 12:50)

    uruqhai [anonim]

    Nu sunt foarte încântat. Băsescu s-a dovedit, încă o dată, duşmanul celor mulţi! Păi, dacă refuză această inimaginabilă onoare, cum rămâne cu atât popor care a postat pe ici, pe colo, comentând subiectul? Cum rămâne cu asemănările cu Elena Ceauşescu? Cu setea de glorie ieftină? Iată cum barcagiul şi-a bătut iarăşi joc de atâta lume. Păcat.
  • +11 (17 voturi)    
    Basescu a reactionat corect... (Vineri, 12 martie 2010, 12:59)

    Ironfist [anonim]

    ... insa trebuie remarcat nivelul intelectual deosebit de scazut al "academicienilor" care au venit cu o asmenea motivatie. S-a manifestat din nou reflexul cainelui care linge mana oricui ii da ceva. A trebuit sa vina un marinar simplu sa le explice diferenta dintre meritele academice si sarcinile de serviciu. Daca asta e nivelul academicienilor, Romania mai are mult pana sa vada putina lumina. Penibil.
  • +2 (16 voturi)    
    cacademicul Hot (Vineri, 12 martie 2010, 13:01)

    Pandele [anonim]

    Intotdeauna graba te face de rahat cand nici nu te astepti!! Iata exempul cel mei evident al unei prese de rahat!! Ca parca nu puteati sa verificati la institutia prezidentiala ce este cu acest titlu academic si apoi sa datistirea!! Nu,!! Voi a trebuit sa fiti primii la aruncat rahatul in Romania in capul oricui!! Inclusiv a presedintelui !!
  • +11 (13 voturi)    
    AOS (Vineri, 12 martie 2010, 13:13)

    Radu [anonim]

    asta e de fapt o cacademie, singura academie din tara este Academia Româna.
    • +3 (3 voturi)    
      Habar nu ai! (Vineri, 12 martie 2010, 16:48)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Mai exista si Academia de studii economice (i se mai spune si... ASE)
  • +8 (8 voturi)    
    Academie (Vineri, 12 martie 2010, 13:14)

    Academicus Stultus [anonim]

    se mira lumea de ce e educatia la noi e la pamant.
    au alterat semnificatia acestor institutii si titulaturi...
    oricine primeste acum medalii si onoruri pe nimic/fara sa fi facut ceva in domeniul respectiv
  • +8 (14 voturi)    
    decenta (Vineri, 12 martie 2010, 13:15)

    Mihai [anonim]

    Da, un gest decent.

    Cum politicienii nu ne prea trateaza cu asa ceva, merita salutat.
  • +1 (19 voturi)    
    Situatie stanjenitoare (Vineri, 12 martie 2010, 13:19)

    Glas Paier [anonim]

    in primul rand pentru cei care au inaintat aceasta propunere - daca sunt cu adevarat oameni de stiinta si cred in aceasta ONOARE - sa ai mentalitate de sluga ce linge mana stapanului ce i-a aruncat un blid cu mancare - desi sluga a muncit si a creat profit stapanului. Apoi pentru armata PRSEDINTELUI care initial au informat ca Domnul Basescu a acceptat titlul - apoi s-au dezis fara nici o explicatie. Nu cei care au comentat ieri sunt de condamnat - ci situatia in sine este TRISTA. Domnul Basescu , cititorul unei carti in cinci ani - NU are nici macar o lucrare de cercetare ce s-ar referi la munca Dumnealui- ce ar putea sa stea ca o motivatie a acestui gest - dar nu mai spun de tomuri de lucrari ce ar trebui sa fie marturia unui ONORABIL mambru in aceasta ACADEMIE. Apoi Domnul Basescu NU pretuieste PROFESIONISTII si ELITELE - ca dovada este PROMOVAREA LOAZELOR pe functii INALTE si ignorarea totala a VALORILOR ADEVARATE. Sunt multe de comentat - fara patima - obiectiv si nepolitic. Vom avea o stima adevarata pentru Presedintele Basescu daca actiunile Dumnealui vor fi NORMALE, civilizate si de RESPECT pentru valorile ROMANIEI.
    • +2 (14 voturi)    
      lasa-ne (Vineri, 12 martie 2010, 13:38)

      jos_iliescu [anonim] i-a raspuns lui Glas Paier

      Astia ca tine sunt stanjenitori. basescu a avut bun simt si a refuzat titlul. Poate n-ai citit articolul.
    • +8 (10 voturi)    
      Stimate domnule Glas (Vineri, 12 martie 2010, 13:49)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Glas Paier

      Ca apropiat al presedintelui Basescu (cu siguranta ca esti un prieten al domniei sale, altfel n-ai avea de unde sa stii cat citeste anual), ai putea in sa incerci sa faci distinctia intre "membru de onoare" si "membru plin" al Academiei.

      E o diferenta notabila, asa-i?

      Pe de alta parte, fara patima, obiectiv si nepolitic, am cam ramas fara subiect: nu s-a intamplat nimic, asa-i?

      P.S. In comparatie cu Vanghelie, Orban si Nicolai, Basescu nu promoveaza loaze. Altfel, cum poate fi catalogat aproape-presedintele Geoana ??????
    • +1 (1 vot)    
      iar ai citit pe dos (Vineri, 12 martie 2010, 15:00)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Glas Paier

      instructiunile de la partid? Ai fost rau instruit, cere banii inapoi! Titlul ii va fi propus si MS Mihai! Ii vei cere lista de lucrari? Eu stiu ca prostia (ta) nu doare, dar ridicolul nu ustura?
  • +7 (11 voturi)    
    Ce teapa... (Vineri, 12 martie 2010, 13:40)

    Ronin [utilizator]

    ...si-au luat Ilici si Lia Olguta. Astia doi s-au grabit sa-l infiereze pe marinar ca-i ca Ceausescu, ca-i nescolit, bla, bla, bla. Si ca de obicei, marinaru` le-a tras-o in mod original. A refuzat, titlu`. As putea spune ca astia doi s-au grabit ca fata mare la maritis. Pe Olguta o inteleg ca-i tanara si n-o prea duce mintea, da Ilici a facut-o de oaie rau de tot....Teapaaaaa!!!!
  • -3 (9 voturi)    
    nu a stiut (Vineri, 12 martie 2010, 13:42)

    mihai [anonim]

    Este adevarat ca nu a stiut ca i s-a acordat acest titlu...asa cum nu stie cat de mare este saracia in romania, cum nu stie ca pensionarii nu au bani de medicamente, ca sunt familii care mananca o data la o luna carne, ca multi romani fura pt. ca nu au ce manca, ca, daca ai ramas somer la 40 de ani sansa de a-ti gasi un loc de munca aste ca si inexistenta...si multe altele. Dnul Basescu nu stie nimic, nici macar nu traieste in romania...afara ploua...
  • +3 (9 voturi)    
    Mai urlati mult ? (Vineri, 12 martie 2010, 13:43)

    etre [anonim]

    Toata lumea a inebunit cand a auzit vestea initiala.

    Dar chiar conteaza asa mult ?

    Mi se pare ca totul in presa se invarte pe aceasi tema, a dictatorului. Vezi acuzele referitoare la demiterea lui Geoana, chestia asta cu membrul de onoare , etc.
    Aud oameni facand paralele cu Ceausescu.

    Dar altceva nu aveti mai bun de facut decat sa va imbacsiti cu toate aceste prostii ?

    Stiu eu, poate un film de vazut, o partida buna de sex, o carte , o plimbare la munte, un meci de football, what ever suits you.

    Data urmatoare am sa aud ca Basescu este de vina pentru razboiul din Irak.

    Jocurile politice se fac asa cum se fac mereu la noi. Nu ne asteapta sfarsitul lumii maine, nu se naruie pamantul sub noi dupa 2 cutremure pe glob, incalzirea globala a generat una din cele mai aspre ierni ,etc.
    Alte motive sa va panicati ?
    Eu zic sa ne linistim , iar la urmatoarele alegeri sa ne exercitam votul dupa preferinte.
  • +3 (7 voturi)    
    Felicitari (Vineri, 12 martie 2010, 13:49)

    Curtea de Justitie [anonim]

    Felicitari domnului Basescu ca a refuzat sa intre intr-o organizatie, pe care noi o denumim "Cupola".
  • +2 (8 voturi)    
    acad. dr ing. Elena Ceauşescu (Vineri, 12 martie 2010, 13:53)

    Ioan [anonim]

    Se pregateste Becali, EBA si Vanghelie...
    Romania e pe cale de disparitie...
  • +5 (13 voturi)    
    Hahahahaha!!!! (Vineri, 12 martie 2010, 13:54)

    George [anonim]

    Basescu iar i-a dat cu tifla in momite bolsevicului de Iliescu care se grabise sa comenteze.... Felicitari lui Basescu si toata nestima pentru toti retardatii care s-au grabit sa comenteze negativ aceasta decizie de bun simt! Am sa mai adaug ceva.... Ala care citeste cariti in nestire nu e neaparat si un om cult, informat. Scuze, insa viata de azi nu-ti mai ofera timpul necesar sa citesti fie si numai o carte la cinci ani. Asadar ii rog pe ipocritii care se dau culti si se lauda cat de cititi sunt ei sa o lase mai moale!

    P.S. Patru intrebari pentru ipocritul Glas Paier...
    1. Cate carti ai citit matale tovarase in ultimii cinci ani si ce meserie ai, bineinteles una care sa-ti permita sa ai timpul necesar pentru lectura?
    2. Cam cate loaze, de care vorbesti, crezi ca se afla chiar in Academiiile romanesti? Ca acolo nu se afla nici prea multi profesionisti si nici prea multe elite. Din contra. Pe de alta parte n-am auzit, personal, de nici o initiativa ori demers constructiv si benefic pentru societatea romaneasca din partea acestor Academii!
    3. Chiar crezi ca un presedinte are timp de citit carti avand in vedere responsabilitatile pe care le are?????????????????
    4. Ce dovezi ai ca presedintele n-ar aprecia profesionistii si elitele? Ca realitatea te contrazice copios. Legea educatiei, de exemplu, este rodul initiativei presedintelui care chiar a reusit sa adune un colectiv nu de loaze ci de profesionisti, de elite, cum iti place tie sa ii numesti, care au construit un proiect de viitor pentru invatamantul romanesc, absolut necesar pentru aceasta tara. Te prefaci ca nu intelegi si nu vezi realizarile si initiativele pozitive ale presedintelui doar pentru ca il urasti de moarte? Asta nu e in regula. Zau asa.
    • -1 (5 voturi)    
      mei georgica, mei! (Vineri, 12 martie 2010, 16:44)

      altu [anonim] i-a raspuns lui George

      practic, tu esti nevinovat...

      1. intrebare irelevanta - te-as intreba, in schimb, ce ai inteles tu din ultima carte pe care ai citit-o. pari a fi un cititor "la norma"... sau unul cu pretentii. de aceea ma astept la un raspuns haios.
      2. in contextul dat ma astept ca si tismaneanu sa fie facut membru. de-a lungul timpului probabil multi au fost facuti membri pe criterii politice sau din alte interese. tinand cont ca si leana ceausescu a fost membru si base era cat pe ce sa fie, atunci pot sa iti raspund ca in academia romana este foarte posibil sa fie un numar semnificativ de "loaze".
      3. DA. justificarea ta e penibila - in primul rand a avea responsabilitati nu inseamna si a proceda in consecinta... dupa cum se vede la maimutoiul asta de la controceni care plimba barfa si scandalul de colo colo in loc sa-si faca treaba. o carte o citesti si cand te duci la buda. mai ales atunci... :)
      4. oau!!! ori te cheama boc, ori esti cu capu'. eficacitatea unei legi se vede la un oarecare timp dupa aplicarea ei. se vede ca tu cauti STRICT ce-i bun in initiativele ariciului. ai rabdare cel putin 4 ani dupa ce se plica aceasta lege (un ciclu de invatamant). abia apoi sa-l preamaresti pe prost. anyway, daca se aplica ... sa vezi scandal la normele de aplicare ... ma amuz de pe acum.

      si uite asa a rasarit (din nou) comunismul la noi: o gasca de sustinatori ai unui natarau ultrasantajabil apeleaza la tehnici populiste ca sa acapareze tot ce inseamna putere executiva si decizionala, se infiltreaza la niveluri cat mai de jos pentru a putea controla electoratul si ... se apuca de business sub egida "Noi indeplinim vointa poporului!"

      uahhhh ce scarba mi-e

      nu va mai obositi sa scrieti ca sunt platit de moguli sau sa ma injurati ... nu ma convingeti astfel. try more! :)
  • +9 (9 voturi)    
    Citat din Hotnews (Vineri, 12 martie 2010, 13:57)

    kinn [anonim]

    Citez din Hotnews, articolul "Cum explica Academia Oamenilor de Stiinta din Romania titlul de academician ...":

    Prima fraza: "Presedintele Traian Basescu este de joi, 11 martie, academician de onoare al Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania"

    Pai daca nu e asa, daca era doar o propunere, inseamna ca Hotnews ne-a indus in eroare. Asteptam scuzele Hotnews.
    • -1 (5 voturi)    
      Asteapta,d-le,mult si bine. (Vineri, 12 martie 2010, 14:32)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui kinn

      Esti de un optimism maladiv la faza asta...
  • +7 (9 voturi)    
    Fotografia? (Vineri, 12 martie 2010, 14:00)

    Leon [anonim]

    Toate bune si frumoase, insa ce cauta atunci pe site fotografia cu Basescu in haine de gala? Vazind fotografia, am fost convins ca i s-a acordat deja titlul. Si tu, Brutus?
    • +7 (7 voturi)    
      Intr-adevar (Vineri, 12 martie 2010, 14:06)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui Leon

      Da, chiar, ce e cu poza aia?
      • 0 (2 voturi)    
        Pentru prosti! (Vineri, 12 martie 2010, 20:45)

        Radu Portocala [anonim] i-a raspuns lui kinn

        Poza aceea îl înfatiseaza primind titlul de "honoris causa" de la universitatea Hankuk din Seul.Poate gasiti voi prostolocii anti-basescieni pe wikipedia unde se afla Seul(va dau e un mic ajutor: în Asia, e capitala unei tari!)
  • -3 (7 voturi)    
    administratia presedintiala (Vineri, 12 martie 2010, 14:01)

    vasile [anonim]

    Care administratie presedintiala, poate presedintia? Altfel, s-ar intelege ca acest comunicat e dat de administratorul de la Cotroceni, cel care este mai mare peste femeile de serviciu.
  • 0 (4 voturi)    
    Cand (Vineri, 12 martie 2010, 14:05)

    HESS [anonim]

    Gresiti va critic la sange, dar cand aveti logica va felicit.FELICITARI.
  • -1 (7 voturi)    
    "Obama al nostru"... (Vineri, 12 martie 2010, 14:08)

    niv [utilizator]

    Cat pe ce sa se afle-n treaba prezidentu'...pai, daca Bary a primit Nobel, marinelu' de ce sa nu primeasca titlu ca om de stiinta ce se stie el si altii, de ce sa nu fie primit intre...nemuritorii vreunei Academii?! Zau!
  • +2 (8 voturi)    
    Bravo Basescu ! (Vineri, 12 martie 2010, 15:10)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    Un gest corect !

    Pana cand AOS nu isi infiinteaza un bufet ce merita vizitat, Basescu nu ar trebui sa accepte !
    NU Bufet ! Nu membru !

    Felicitari BASESCU !
  • 0 (6 voturi)    
    CE BINE IMI PARE C-ATI LUAT TEAPA (Vineri, 12 martie 2010, 15:15)

    Cristian [anonim]

    Tipic romanesc:se zvoneste ceva si toti "inteligentii"patriei se reped sa isi dea cu presupusul, fara a astepta si reactia partii vizate. ATI LUAT TEAPA,cum spune cantecul,pentru ca Presedintele a refuzat acest titlu,cu un motiv de bun simt.E MULT MAI DESTEPT CA VOI !Doar imbecilii puteau crede ca va accepta acest titlu.
    Ma minunez cand vad cati prosti exista in Romania,in frunte cu nulitatile de la antene, realitatea cei care se dau drept jurnalisti sau bat campii la TV in miez de noapte.
    • +1 (3 voturi)    
      Tipic romanesc (Vineri, 12 martie 2010, 15:51)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      Tipic romanesc este ca zvonurile sa apara la stiri si pe site-uri gen Hotnews.
    • +1 (3 voturi)    
      Zvon??? (Vineri, 12 martie 2010, 15:55)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      Nu era zvon, era o stire hotnews, inclusiv cu fotografie adecvata. De ce sa nu fi crezut o astfel de stire??


      Cat despre bucuria ta....e ridicola! Mai ales cand te postezi, atat de clar, langa cei "mai destepti decat noi"! Nu esti deloc modest cand iti etalezi inteligenta in opozitie cu prostia celorlalti. Si, sunt sigur, crezi in ea!

      Numai ca, "desteptule care nu esti imbecil ca noi", nu se scrie "Presedintele", cu majuscula, ci cu minuscula, ca e substantiv comun.
      Te-i prins, geniule din Modrogan?
  • +1 (9 voturi)    
    Clar (Vineri, 12 martie 2010, 15:35)

    Observer [anonim]

    Treaba e foarte transparenta: speriatzi de reactiile negative din media, Presedentia si Presedintele au refuzat oferta.
    • 0 (6 voturi)    
      Cel mai probabil (Vineri, 12 martie 2010, 15:47)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Observer

      Am urmarit ieri comentariile de la stirea aia cu poza in care Basescu era in roba etc, etc.
      Probabil ca 95% dintre postari erau negative, iar alea 5%, ale "postacilor portocalii" (cine sa-i fi luat apararea??) erau atat de ridicole si amuzante in stupiditatea lor incat nu aveau nicio sansa sa "justifice".

      Asa ca Presedentia a refuzat, pana la urma, dupa o noapte de gandire, ce-i drept!
  • 0 (6 voturi)    
    mogulii (Vineri, 12 martie 2010, 15:57)

    Alex [anonim]

    Hotnews (11 martie): "Presedintele Traian Basescu este de joi, 11 martie, academician de onoare al Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania. Reprezentantii Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania sustin ca meritele presedintelui ar fi ca a asigurat Academiei un sediu pe cand era primar si ca, in calitate de sef al statului, a semnat legea prin care AOSR devine institutie bugetara. Reprezentantii aceleiasi institutii sustin ca au primit acceptul Administratiei Prezidentiale si ca urmeaza ca presedintele sa stabileasca o data la care sa isi ridice titlul si sa tina un discurs."

    Mogulii de la Antena3 e rai rai de tot.
  • 0 (4 voturi)    
    Academicianul Iliescu primeste bani (Vineri, 12 martie 2010, 16:42)

    cititor [anonim]

    de la buget din partea acestei academii si pentru ce?? Cat tupeu la acest om, propagandist comunist toata viata, franar al progresului Romaniei de 20 ani si in continuare, se indigna ca va fi Basescu coleg cu el!
  • 0 (4 voturi)    
    90% manelisti (Vineri, 12 martie 2010, 16:47)

    John Doe [anonim]

    Pentru ca face parte din cei 90%?
  • -1 (3 voturi)    
    gest (Vineri, 12 martie 2010, 17:10)

    bob [anonim]

    O picatura de normalitate intr-o mare anormala !
  • 0 (2 voturi)    
    academia 8 (Vineri, 12 martie 2010, 17:37)

    tzotzo motzo [anonim]

    cine este olgutza vazilescu si ce vrea ea?
  • -2 (2 voturi)    
    Offside! (Vineri, 12 martie 2010, 18:05)

    goe [anonim]

    Iar i-a fentat Basescu pe tonomati! Haha, misto, bravo Base!
  • +1 (3 voturi)    
    Ce este de fapt AOSR (Vineri, 12 martie 2010, 18:10)

    Aurel MILLEA [anonim]

    Am extras urmatorul pasaj din Statutul Academiei Oamenilor de Stiinta din Romania (AOSR), fosta Asociatia Oamenilor de Stiinta:
    ----------------------------------------------------
    1. TITULAR: ACADEMIA OAMENILOR DE STIINTA DIN ROMANIA, COD TITULAR: 53
    2. MISIUNEA INSTITUTIEI PUBLICE
    Academia Oamenilor de Stiinta din Romania a fost reorganizata, ca for national de consacrare stiintifica, prin Legea nr.31/2007 privind reorganizarea si functionarea A.O.S.R., cu modificarile si completarile ulterioare si functioneaza ca institutie bugetara incepand cu 01.01.2008.
    Este institutie de interes public, cu personalitate juridica de drept public, autonoma, al carui conducator este ordonoator principal de credite. Principalele sale atributii sunt conceperea, promovarea, dezvoltarea, sprijinirea si protejarea stiintei sub toate formele, actiunile si metodele directe, indirecte sau adiacente, inclusiv fundamentarea si intocmirea documentatiei in vederea recomandarii membrilor sai titulari pentru a deveni candidati la titlul de membru al Academiei Romane.
    --------------------------------------------------------------
    Rezulta ca un membru al AOSR nu este academician, ci poate fi recomandat sa devina candidat la titlul de membru al Academiei Romane ! Oamenii nu stiu acest lucru si confunda cele doua calitati, cea de membru al AOSR si cea de membru al Academiei Române (sau academician) !!! Unii confunda chiar si AOSR cu Academia Romana !!! Concluzia: TB nu a fost propus se devina ACADEMICIAN, ci un simplu membru de onoare al unei asociatii de rang inferior !!!
  • +3 (3 voturi)    
    ce penibili (Vineri, 12 martie 2010, 18:25)

    dlemil [utilizator]

    chiar sunt nesimtiti astia, cum sa acorzi unui om politic (oricare din cei "prea putini oameni de valoare" //pentru a se certa intre ei// din tara asta) calitatea de membru onorific al Academiei Oamenilor de Stiinta... e clar ca numai lepre sunt si acolo, mai bine isi vedeau de treaba lor.. iar base daca ar fi acceptat era si mai penibil
  • 0 (4 voturi)    
    exact! (Vineri, 12 martie 2010, 18:29)

    dumi [anonim]

    .. iar Base, printr-o generozitate inexplicabila, le-a dat sediu si i-a promovat la rang de... bugetari, cand in mod normal o asemenea asociatie trebuia sa fie si sa ramana privata. daca le citesti Statutul, te apuca jalea, practic nu fac nimic, cel mult un fel de lobby pentru Academie. acum Base le refuza recunostinta. nu mai inteleg nimic!
  • +1 (5 voturi)    
    Interesant... (Vineri, 12 martie 2010, 18:47)

    Cristi [anonim]

    Cei care il injura pe Basescu in orice situatie, orice ar face si ar zice, nu au avut nimic (si nu au) de comentat in legatura cu prezenta numitilor Ion Iliescu si Ion Cristoiu in Academia Oamenilor de Stiinta... De altfel, nu-i asa?, doi oameni cu "adevarat" de stiinta (sic!). I-as numi bland amnezici si selectivi in ceea ce priveste memoria. De oricata durata ar fi ea, lunga ori scurta. Penibili toti acei care comenteaza negativ un gest absolut normal al lui Basescu. Intreb si eu... Oare acesti indvizi cumplit de frustrati ar comenta vreodata pozitiv vreun gest normal si de apreciat al lui Basescu daca nu ar fi atat de orbiti de ura? Intrebarea e retorica.
  • +1 (3 voturi)    
    Basescu (Vineri, 12 martie 2010, 19:44)

    Gary [anonim]

    Bravo Base!
  • 0 (2 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 13 martie 2010, 1:58)

    casandra [anonim]

    d-le Basescu!!
  • +1 (1 vot)    
    Curtea de conturi la AOSR (Sâmbătă, 13 martie 2010, 7:54)

    Curtea de Justitie [anonim]

    Raportul Curtii de Conturi a Romaniei pe anul 2008:

    Academia Oamenilor de Stiinta din Romania:
    1. Nu a înregistrat corect în evidenta contabila cheltuielile cu indemnizatiile lunare acordate membrilor AOSR, precum si cheltuielile, reprezentand materiale consumabile;
    2. Nu a organizat compartimentul de audit intern;
    3. Nu a incheiat contracte individuale de munca cu persoanele implicate in contractele de cercetare.
  • +1 (1 vot)    
    AOSP... terminus (Sâmbătă, 13 martie 2010, 8:28)

    m.o. [anonim]

    este momentul ca termenul 'academie' sau ' academician' sa fie definiti in mod clar SEPARAT
    Poate mai cernem si atatea 'academii' care au aparut ca ciupercile / exact cu acest sinistru aspect "am omorat 2 'academicieni' - acum avem 20 de milioane ca ei" + statutul AOSR nu prevede acordarea de titlu de academician ci de membru onorific... dar, in fond, dece n-am avea si o 3-a "Academie" ca cu 2 nu-i deajuns..., propun ca AOSR sa se auto-desfiinteze prin 'contradictie in termeni'. hihihihi
  • -2 (2 voturi)    
    pentru pesedisti (Sâmbătă, 13 martie 2010, 9:05)

    pentru pesedisti [anonim]

    "Cristi " are dreptate. Prostanacii pesedisti nu observa si nu aplauda gesturile de normalitate ale dlui Basescu. Am sa le reamintesc cateva:
    1. felul cum a ajuns EBA europarlamentar;
    2.felul cum un presedinte obtine o casa si nu poate sa o mai dea inapoi;
    3. contractele banoase care ajung la firma de notariat a fiicei mai mari;
    4. faptul ca nu s-a dezis niciodata de Videanu, Berceanu, Casuneanu etc...
    5. felul cum l-a pus in functie pe sotul fostei consilier prezidential " ca asa a vrut sufletelul ei".
    6. felul cum desecretizeaza doar ceea ce ii convine.
    Imi cer scuze ca nu am ales cele mai concludente exemple, astea mi-au venit in minte.
  • +1 (1 vot)    
    Basescu a priceput ridicolul situatiei (Sâmbătă, 13 martie 2010, 9:51)

    daniel [anonim]

    dar mult stimata si //. noastra academie a priceput?(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    Bravo Base (Sâmbătă, 13 martie 2010, 12:38)

    valexandru [anonim]

    da-le lectii de demnitate politica.
  • +1 (1 vot)    
    Sedimentarea imposturii (Sâmbătă, 13 martie 2010, 12:44)

    dana [anonim]

    Personal, imi cer scuze, dar NU am crezut ca exista si o 'Academie' a 'oamenilor de stiinta'. Credeam ca exista, pur si simplu, Academia Romana. Se subintelege ca este a oamenilor de stiinta, ca doar este Academie, nu glumitza de 'academia de spritz si bere'. Daca sunt, intr-adevar, doua institutii separate, este clar ca cea cu pleonasm in denumire este absolut in plus. Iar membrii sai, prin simplul fapt de a-i fi cerut prezidentului sa accepte apartenenta la acest 'for' in virtutea unor fapte super ok, dar fara tangentza cu stiinta, s-au descalificat. As dori sa readucem pretzuirea si recunostinta noastra pentru oamenii de stiinta adevarati. Venerabilii nostri, dar si cei mai tineri, insa cu autentica recunoastre in domeniu, ar trebui sa activeze un filtru si sa cearna bine-bine pe toti amatorii, indepartand impostorii. Cu argumente si cu asumarea raspunderii, evident.
  • 0 (0 voturi)    
    PRECIZARE! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 16:34)

    aronm [anonim]

    http://www.acad.ro/noutati2010/pag_noutati10_0312Precizare.htm
  • 0 (0 voturi)    
    invidie!!! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 19:18)

    titirica [utilizator]

    cum adica isi permite lumea sa spuna ca basescu nu are niciun merit in domeniul stiintei???

    dovada:

    http://www.youtube.com/watch?v=JDx2wxl82w0


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version