Geoana: Nu voi accepta sub nicio forma dezbaterea unei cereri neconstitutionale in Senat * Boc: Geoana face abuz de functie, sfideaza Constitutia si Parlamentul

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 10 martie 2010, 17:06 Actualitate | Politic

Mircea Geoana a savarsit un  ''abuz in functie'' atunci cand a refuzat sa supuna aprobarii plenului introducerea pe ordinea de zi a sedintei Senatului a cererii de revocare a sa de la conducerea acestui for si sfideaza Constitutia si Parlamentul prin incalcarea regulamentului - este de parere premierul Emil Boc, citat de Agerpres.

La randul sau, Mircea Geoana a declarat ca nu va accepta "sub nicio forma de presiune dezbaterea in plenul Senatului a unei cereri neconstitutionale" si studiaza posibilitatea de a se adresa Curtii Constitutionale in acest caz.
  • "Demersul colegilor senatori a fost unul de sanctionare pentru incalcarea flagranta a regulamentului Parlamentului, presedintele Geoana nefiind la prima incalcare de acest fel. Sunt convins ca se va gasi calea necesara de catre colegii nostri senatori, astfel incat sa fie restabilita legalitatea si aplicarea regulamentului in Senatul Romaniei", a afirmat seful Guvernului.
Lucrarile in plenul Senatului s-au blocat miercuri, dupa ce presedintele Camerei superioare, Mircea Geoana, a refuzat sa introduca pe ordinea de zi a plenului solicitarea democrat-liberalilor de revocare a sa din functie.

Dupa ce Biroul Permanent al Senatului a decis, marti, scoaterea de pe ordinea de zi a solicitarii de revocare a presedintelui Camerei superioare, democrat-liberalii au cerut, din nou, in plenul de miercuri, discutarea acestui subiect. Reprezentantii PSD si PNL au criticat demersul PD-L, care a fost sustinut de UDMR si de independenti.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

970 vizualizari

  • -8 (18 voturi)    
    S-a gasit... (Miercuri, 10 martie 2010, 17:22)

    Gigi [anonim]

    ...si "constitutionalistul" Boc sa-si dea cu parerea. Boc...vezi-ti de treaba ta! Unde treaba ta e sa faci ordonante de urgenta si hotarari de guvern care apoi sa fie declarate neconstitutionale de CCR.
    • +7 (9 voturi)    
      esti cam disperat, bai,gigi (Miercuri, 10 martie 2010, 18:12)

      Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      sau oi fi fiind tu, geoana? prostovanul patriei?
      • +3 (5 voturi)    
        Da, e disperat baiatul asta (Miercuri, 10 martie 2010, 19:33)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

        Rau de tot. Dar si frustrat si nervos ca stapanii lui, Paturica si Chucky, care si-au pierdut obiectul iubirii lor si al ajungerii lor la putere. Trebuie sa-l intelegi pe baietelul asta "leberal" care posteaza ba in favoarea lui Chucky si a "leberalilor" lui de stanga, ba in favoarea fostei iubite (dar si actualei) a lui Chucky... Omul nu stie ce doctrina are dar se da "leberal" de "dreapta".... Hahahahahaha!!! Intelege-l, Gigi e doar un penibil frustrat. Un postac "leberal" platit care, in extraprogram, mai posteaza favorabil si pentru iubita lui Chucky si a peneleului... Pai nu? "Pretenul" la nevoie se cunoaste...
    • +1 (3 voturi)    
      Ce parere ai de asta "leberalule" de "dreapta"? (Miercuri, 10 martie 2010, 19:49)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      “Niciun membru PNL nu va mai putea face declaratii publice care sa contrazica pozitia partidului sau a presedintelui PNL; in caz contrar poate fi exclus din partid.”
      (Statutul PNL, sintetizat pe Hotnews)

      Hahahahaha!!! Pai iata unde este autoritarismul si dictatura? In peneleul gaunos al tovarasului "leberal" Chucky Antonescu... De tot rasul curcilor acest penele...
  • +10 (12 voturi)    
    prostia lu' Geoala (Miercuri, 10 martie 2010, 17:31)

    io [anonim]

    poti sa te adresezi cit vrei la CCR, ca nu se amesteca in bucataria voastra interna.
    a mai cerut si PDL un arbitraj al CCR cind s-a depus motiunea de cenzura care a doborit guvernul Boc, si CCR a raspuns ca nu e treaba ei.
    prostia mai Gionel e a voastra in Senat, pentru ca stati de atitia amar de ani cu un regulament declarat, in multe parti, neconstitutional.
    deci practic voi acuma nu aveti un regulament valabil din punct de vedere juridic.
    si de-aia ati ajuns sa faceti ping-pong intre BP si plen, adicatelea majoritatea lor vs a voastra.
    nasol.
  • +3 (11 voturi)    
    nu tu decizi daca e constitutionala sau nu, (Miercuri, 10 martie 2010, 17:46)

    Ovidiu [anonim]

    bai lepra ce esti tu...

    eu te inteleg ca esti disperat, ca
    1. pierdut alegeri;
    2. pierdut sefie de partid;
    3. ... urmeaza functia de sef al Camerei..

    probabil urmeaza sa te lase si nevasta ca o tragedie nu vine niciodata singura...
    • -6 (14 voturi)    
      Atata... (Miercuri, 10 martie 2010, 18:00)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      ...ura impotriva lui Geoana de parca ar fi fost ministru de transporturi de 5 ori fara sa faca nici o autostrada.

      PS. Ghiciti cine a fost ministrul transporturilor de 5 ori si noi nu avem autostrazi azi, CFR-ul e la pamant samd.
      • +7 (11 voturi)    
        ...multa (Miercuri, 10 martie 2010, 18:13)

        ddanescu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        Da, pentru ca stimabilul Geoana a stat ani de zile la presedentia senatului, si se vede absolut zero pe urma lui? Ce a realizat el? Praf? Pulbere? Strambe politice? Vizite la Moscova?
      • +7 (9 voturi)    
        matusa-ta Tamara? (Miercuri, 10 martie 2010, 18:15)

        Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        sau, poate, soacra "revolutzionara" a lui Prosto-Geoana?
      • +7 (9 voturi)    
        iar umbli cu bla-bla-uri ? (Miercuri, 10 martie 2010, 18:26)

        io [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        ca n-am vazut nici o idee demna de luat aminte, din partea ta.
        atita stii, la orice stire, sa latri intr-una la Boc, Basescu etc...
        se vede treaba ca esti din tabara lu' Flocirel,
        ala de si-a propus ca scop in actualul mandat "desfiintarea PDL" ...
        da-ti si tu cu parerea la subiect, daca tot te invirti p-acilea.
        altfel, ce rost are, altul decit impresionanta ta colectie de minusuri?
      • +4 (4 voturi)    
        Hahahahaha!!!! (Miercuri, 10 martie 2010, 19:27)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Ia uite "leberalul" de stanga, a devenit simpatizantul lui Geoana. Hahahahaha!!! Ludovic Organ ala al tau, acum menestrel lasat si fara instrument dupa ce pretenul lui Chucky i-a luat tot ce mai avea, ce dreaq a facut???? A condus beat si ilegal masina de servici si a dat peste o fetita peste trecerea de pietoni. A carei tacere i-a cumparat-o platindu-i parintii. Oricum esti total pe langa subiect dar si pe langa doctrina de dreapta careia zici ca i-ai apartine. Hai, zau baietel, esti tare caraghios. Chiar nu realizezi? Geoana NU are nici calificare pentru functia pe care o detine ca urmarea a unui troc politic. pe de alta parte, un tradator de tara care face trei vizite secrete la Moscova (stie si stapan-tu Patriciu de ce) NU are ce cauta in a doua functie ca importanta in stat! Mediocrul asta tradator trebuie ingropat politic definitiv. O merita pe deplin. Pe de alta parte iti inteleg durerea imensa pe care o ai in ceea ce-l priveste pe Geoana, acest copil de suflet al PNL si iubita lui Chucky Antonescu... Esti jenant.
  • +4 (8 voturi)    
    argument neconvingator (Miercuri, 10 martie 2010, 17:58)

    riri [anonim]

    Singurul argument al lui Geoana este ca poate fi revocat numai de grupul PSD. Nu stiu daca nu a fost propus de PSD impreuna cu PD-L dar stiu ca ar trebui sa aiba argumente legate de competenta lui si de rezultatele din functia de presedinte de Senat.
    • -2 (2 voturi)    
      COMPETENTA... (Miercuri, 10 martie 2010, 20:28)

      stan patitu [anonim] i-a raspuns lui riri

      Geoana este incompetent ? Probabil. Basescu este competent? Nu... Rezultatele lui in functia de presedinte al statului? CRIZA !
  • +2 (4 voturi)    
    mi se pare ca... (Miercuri, 10 martie 2010, 18:19)

    egroeg [anonim]

    era normal sa se puna cererea in discutie si,ulterior,aveau posibilitatea sa se adreseze CC sa clarifice daca a fost sau nu constitutionala revocarea.Este evident ca ,dandu-si seama ca nu au sanse,au invocat apriori neconstitutionalitatea unei posibile revocari si abuzand de functie Geoana refuza cererea.Unde se vor opri? Cine-i va opri din acest trist nou show politic?Ponta-i doar de formatie jurist si ar trebui sa fie constient ca la cele doua teme,Geoana si Voicu,daca nu adopta o pozitie corecta,imaginea ii va fi din start afectata.
  • -1 (9 voturi)    
    Afara ploua. (Miercuri, 10 martie 2010, 18:21)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    5 OUG-uri emise, 4 dintre ele declarate NECONSTITUTIONALE.
    Boc - profesor de drept constitutional.

    In zona maxima da competentza, Boc este un incompetent.
  • +2 (6 voturi)    
    incurcaturile lui Geoana. (Miercuri, 10 martie 2010, 18:33)

    mircea [anonim]

    Geoana iarasi este penibil.Nu mai poate el de respectarea constitutiei.Mai degraba nu poate sa-si dea singur cu piciorul in c..r.Ar pleca el ,dar nu stie cum sa faca sa nu se supere soacra.La chestia cu Voicu,cred ca ar prefera sa nu fie presedinte,ori a primit ceva de la individ si acum este obligat sa-l apere.
  • +2 (2 voturi)    
    doua sfaturi (Miercuri, 10 martie 2010, 18:34)

    viorica sfatosu [anonim]

    s'astepte pana intra colonelu la curtea costitutzionala

    sa nu depuna intampinarea int'ro zi de joi..
  • -3 (7 voturi)    
    ciudat (Miercuri, 10 martie 2010, 18:37)

    inte rimaru [anonim]

    cum se face ca tot timpul cand cineva scrie nasol despre traian si imperiul lui pdlist are voturi cu minus si altii care proslavesc imperiul au voturi cu plus?

    eu oare ce voturi o sa am? cei de stanga o sa-mi dea niste minusuri de stanga si cei de dreapta minusuri de dreapta?

    cool deabia astept!
    • +2 (4 voturi)    
      Hmmm... (Miercuri, 10 martie 2010, 19:14)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui inte rimaru

      Baietel, ai "voturile" pe care le meriti. Asa ca supararea ta este asemeni celei a magarului pe sat. In definitiv traim in democratie si fiecare are dreptul la opinie si la vot. Ai ceva impotriva?

      P.S. Apropo... Tu esti de "centru"? Adica ... o scalzi? Esti ridicol.
  • +4 (6 voturi)    
    Hotu' striga hotu' (Miercuri, 10 martie 2010, 18:48)

    Dorin [anonim]

    Pai cam la asta se rezuma comportamentul si declaratiile lui Geoana si a sustinatorilor lui. Adica individul asta dar si toata gasca lui de sustinatori din PSD si PNL au tot tipat in ultimii ani acuzandu-l pe Basescu ca este un dictator, in vreme ce chiar tovarasul Geoana se comporta in Senat, conjunctural ales in urma cu doi ani ca presedinte al acestei institutii, ca pe propria lui mosie. Eu insa observ cu mare usurinta accentele de autoritarism gregar exact la cei doi fosti (si actuali) asociati din campania elactorala din toamna anului trecut, Geoana si Antonescu, cei care l-au acuzat si inca il acuza pe Basescu de autoritarism... Asadar, hotu' striga hotu' este zicala corecta si reala care se aplica de minune celor doi nerusinati si fosti (si actuali) iubiti Geoana si Antonescu. Colaborarea PNL-PSD-PC continua, iata!, chiar si dupa aproape 4 ani de la inchegarea nefireasca a acesteia. Imi poate oare explica vreun simpatizant liberal (insa fara isterie si cu calm) ce anume cauta PNL in asocierea absolut paguboasa cu un individ ca Geoana, chiar si dupa ce acestuia i-au cam disparut toate perspectivele politice pe care le-a avut la un moment dat? Ce prietenie leaga oare atat de puternic cele doua partide care ar fi macar teoretic total opuse cel putin din punct de vedere doctrinar???? Mie imi displace profund aceasta alaturare fie ea si motivata (oare?) de ura pe care cele doua partide (PNL si PSD) i-o poarta lui Basescu si PDL. Desi n-ar trebui ca nimic din acest tablou sinistru sa ma mire in vreun fel pentru ca toate datele, actiunile politice comune intreprinse de PSD si PNL conduc chiar si catre o cardasie doctrinara profunda la care sunt parte atat "liberalii" vopsiti cat si amicii lor, socialistii vopsiti.

    P.S. Geoana NU merita sa detina a doua functie ca importanta in statul roman. Nimic din ceea ce a facut acest semidoct limitat nu-l recomanda pentru a detine fie si o functie neimportanta in statul roman.
  • -4 (6 voturi)    
    geoana (Miercuri, 10 martie 2010, 18:48)

    traian [anonim]

    Da...sunt mult mai buni Videanu, Berceanu, Udrea. Elita societatii romanesti. Nu se compara cu Geoana .
    O sa mai vorbim peste 2-3 luni... Basescu nu-i va ierta niciodata lui Geoana ca a gastigat alegerile. Romanii stiu ca basescu a furat. Dandu-l jos pe Geoana, o sa-l faceti cu adevarat erou. Astept cu placere voturile negative ale pedelistilor....
    • +2 (4 voturi)    
      lol (Miercuri, 10 martie 2010, 19:46)

      Red.Scarlet [utilizator] i-a raspuns lui traian

      ma da rau ii sa fii asa pr....

      never mind :))) noapte buna somn usor , dormi cu capu la picior!
  • -4 (6 voturi)    
    sa-i aminteasca... (Miercuri, 10 martie 2010, 18:53)

    haplea82 [utilizator]

    cineva lui boc faptul ca"el e ala cu guvernarea"!nu de alta da vorba aceea "batman ,batman" cind e vorba sa-si dea cu presupusul asupra atributiilor altora, dar cind e vorba de propriile atributii "muc cel mic"
    • +1 (3 voturi)    
      Haplea? (Miercuri, 10 martie 2010, 19:11)

      Pepejeans [anonim] i-a raspuns lui haplea82

      Tu chiar sti cine este personajul de poveste Haplea???? Tare mi-e teama ca nu. Vreau insa sa-ti amintesc eu ceva ce poate ai uitat... Tovarasul Geoana, dealtfel un individ mediocru din toate puncetele de vedere, a ajuns presedinte al senatului ca urmare a unui troc politic. Fara voturile PDL, Geoana nu ajungea intr-o asemenea functie atat de importanta in statul roman, functie in care a dovedit ca nu este capabil decat de sabotaje politice de ce-a mai joasa speta... Dar, in fine, nu asta ar fi problema cea mai grava. Cele trei vizite secrete pe care aceasta coada de topor le-a facut anul trecut la Moscova il descalifica irevocabil ca om care merita sa fie al doilea om in stat. Nu-mi dau seama din ce motiv aperi un individ care s-a compromis din toate punctele de vedere dar trebuie sa intelegi, indifernt ce simpatii politice ai avea, ca acest om NU este calificat pentru functia pe care o detine in acest sens. Geoana NU mai reprezinta nimic nici macar in propriul lui partid. Geoana este un cadavru politic si el este singurul vinovat de situatia in care a ajuns.
      • +1 (1 vot)    
        pepejans... (Miercuri, 10 martie 2010, 23:01)

        haplea82 [utilizator] i-a raspuns lui Pepejeans

        nu cred ca sintem amindoi din aceiasi poveste,eu nu fac parte dintre cei ce foloasesc un limbaj de lemn precum cel folosit de tine si nici nu-mi sare banu` pt posturi la norma !auzi "coada de topor"!ai idee tu ,o minunat luptator anticomunist,de unde vine expresia asta care infiereaza cu minie proletara?
        revenind la postul meu,eu nu l-am sustinut pe geoana ,eu i-am amintit mindrului conducator de UTC-isti ca pina una alta este PM al Romaniei,functie in care nu deschide gura decit pt a debita o prostie mai mare ca alta si pt a ne bombarda cu verbalele realizari,mirifice dealtfel dar complet inexistente,in schimb este bun in a atrage altuia atentia asupra responsabilitatilor postului!
        apropo ,cum "sare banu" la pontaj i sau la post
  • +3 (5 voturi)    
    Nedumerire (Miercuri, 10 martie 2010, 19:02)

    Cristi [anonim]

    Pai daca demersul PDL-UDMR-Independenti este neconstitutional de ce oare Geoana nu lasa aceste partide sa incalce Constitutia ca mai apoi CC sa fie sesizata??? Explicatia e extrem de simpla. Si logica. Geoana este constient ca dreptatea nu este de partea lui si face absolut tot ce poate pentru a-si pastra si ultimul scaun al puterii ce i-a mai ramas sub fund. Ceea ce insa nu vrea sa inteleaga si sa accepte acest personaj penibil si frustrat este faptul ca nu poate amana la nesfarsit un deznodamant previzibil si logic. Pierderea sefiei senatului. Acest lucru se va intampla si cu ajutorul "colegilor" de la PSD care il doresc defintiv mort din punct de vedere politic. Si sincer sa fiu chiar ii inteleg. Geoana este cel care le-a ucis visul de a revenii la putere, dupa ce chiar acesta in persoana le-a luat cu ceva timp mai inainte de la gurile hulpave cascavalul la care ajunsesera in toamna anului 2008.

    P.S. Ce-au de spus serviciile secrete si justitia despre cele trei vizite secrete ale celui de-al doilea om in stat la Moscova???? Ma intreb... Oare un asemenea personaj merita sa mai ocupe functia de presedinte al Senatului? Raspunsul e unul singur: categoric NU!
    • -1 (5 voturi)    
      hahaha (Miercuri, 10 martie 2010, 19:53)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      ce ma rad de pdl-isti desi au toata puterea isi dau seama ca geoana in functia sa inca mai reprezinta un pericon si sunt f disperati sa il schimbe.Sau zvonul ca marinarul ar fi bolnav este adevarat si de aici disperarea asta mare.
      Desigur nu au nici o davada sau argument logic de ce sa il schimbe mai bine spun direct adevarul si recunosc ca isi doresc absolut toata puterea si sa nu mai existe opozitie in romania sa fie ca inainte de 89.
      Imi amintesc cum ilustra "deapta" impreuna cu marinarul critica psd-ul in 2000-2004 si acum cand ei sunt la putere nu mai accepta critici merg la televizuni populiste subordonate puterii si fac manipunare adica ii prosteste pe prosti ca numai prostii se uita la b1 si otv 2 televiziuni varza cu audienta mult sub concurenti.
  • 0 (2 voturi)    
    Tara arde si baba se piaptana (Miercuri, 10 martie 2010, 20:08)

    Cristian [anonim]

    Cand sunt atat de multe lucruri de facut in aceasta tara politicienii nostrii se cearta pe probleme mai putin importante. Primim ceea ce am votat dragilor. Cred ca trebuie sa cautam si alte partide de pe scena politica a tarii in afara de PNL, PSD, PDL, UDMR. la viitoarele alegeri.
  • 0 (2 voturi)    
    Geoana (Miercuri, 10 martie 2010, 21:31)

    Gagy [anonim]

    Bai am vazut azi la tv agitatia cu Geoana k nu poate fi schimbat pina la final. Adica stai sa inteleg Base poate fii scos la referendum ptr schimbare dar Geoana nu poate fi supus la vot daca il vor sau nu. II de rasul curcilor ........................
  • -1 (3 voturi)    
    Se sare calul.. (Miercuri, 10 martie 2010, 21:41)

    six [anonim]

    .. mai tare decat pe vremea guvernarii Nastase.
    http://domnulsix.wordpress.com/2010/03/10/razboiul-intregului-popor/
  • -1 (1 vot)    
    hahalera (Miercuri, 10 martie 2010, 22:15)

    saladin [anonim]

    Dle. Geoana, a fost constitutional cind ati fortat alegerea ca vicepresedinte CSAT - nu, C.C. a decis ca nu...
    A fost constitutional cind ati incalcat legea de functionare a guvernului - o lege organica - si ati investit un guvern demis, da demis de psd+pnl, cu emiterea bugetului ?.
    Cind va convin lucrurile se poate incalca Constitutia...
    Ce parere aveti despre respectarea art.16 din Constitutie - nimeni nu este mai presus de lege - de ce nu respectati aceasta...?.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă