UPDATE 1: Marian Sarbu si-a dat demisia din PSD: "Mi se cere sa fiu impotriva propriilor mele idei"

de A. Neagu, C. Dinu     HotNews.ro
Vineri, 26 februarie 2010, 9:06 Actualitate | Politic

Marian Sarbu
Foto: Agerpres
UPDATE 1 (ora 10.10): Deputatul Marian Sarbu si-a anuntat vineri demisia din PSD, dupa o negociere matinala cu presedintele partidului, Victor Ponta. Imediat dupa incheierea discutiei, Marian Sarbu a spus ca "din pacate, dupa 16 ani petrecuti in PSD, sunt nevoit sa parasesc acest partid. In PSD mi se cere sa fiu impotriva propriilor mele idei".

UPDATE (ora 11:30): Victor Ponta, despre despartirea lui Marian Sarbu de PSD: "Am discutat cu Marian Sarbu si am inteles punctul sau de vedere. Cred ca si el pe al meu. PSD nu poate sa sustina legea salarizarii si legea pensiilor. Am inteles punctul sau de vedere, este atasat de aceste legi."

  • "Din multe puncte de vedere, legile pe care le-am promovat in perioada in care am fost ministru al Muncii, ma refer la legea salarizarii, dar si la legea pensiilor, au fost in dezacord cu partidul din care fac parte", a mai spus Marian Sarbu.
  • "Am avut o discutie foarte calma cu Victor Ponta (vineri dimineata, n.red.). Nu ma simt intr-o pozitie de contradictie cu PSD. As dori sa le multumesc unor oameni cu care am colaborat foarte bine cu PSD in ultimii 16 ani. Le multumesc domnilor Mitrea, care m-a adus in PSD, Adrian Nastase, Ion Iliescu, pentru sprijinul pe care mi l-au acordat". "As putea adera la Grupul independentilor din Parlament. Ma nemultumeste starea de neincredere din PSD. PSD nu mai poate acoperi tot electoratul de stanga".
  • "In luna decembrie, cand mi s-a propus sa fac parte din Guvern, partidul nu a vrut".


Gabriel Oprea saluta trecerea lui Marian Sarbu la independenti


Liderul grupului parlamentarilor independenti, Gabriel Oprea, a declarat vineri, pentru Agerpres, ca este onorat de decizia fostului social-democrat Marian Sarbu de a se alatura acestui grup:
  • "Sunt onorat de decizia domnului deputat Marian Sarbu de a se alatura grupului nostru. Cand spun Marian Sarbu, spun stanga romaneasca adevarata. Prietenul meu Marian Sarbu va avea un rol foarte important in constructia politica de centru-stanga pe care o avem in vedere. Il apreciez cu atat mai mult cu cat a aratat ca nu este dispus sa faca compromisuri si ca pune pe primul loc ideile in care crede. Sunt tot mai convins ca Romania are nevoie de un nou partid, iar impreuna cu Marian Sarbu si colegii care ne sunt alaturi sau ni se vor alatura, vom putea contribui mai consistent la gasirea solutiilor pentru depasirea crizei si pentru apararea interesului romanilor", a declarat Gabriel Oprea.

Marian Sarbu si presedintele PSD Victor Ponta s-au intalnit, vineri dimineata, pentru a discuta despre o eventuala plecare din partid a lui Sarbu. Marian Sarbu declarase ca de rezultatul discutiei cu Ponta depinde daca va ramane in PSD.

Presa a scris ca, potrivit unor surse politice, Marian Sarbu este hotarat sa plece din partid, insa nu si-a anuntat inca demisia, pentru ca isi negociaza in acest moment reintoarcerea pe functia de ministru al Muncii. 

Joi, Victor Ponta a declarat ca Sarbu i-a transmis ca, deocamdata, nu pleaca din partid, faţa de care are insa o problema de raportare.

In replica, Victor Ponta a spus ca este gata sa indrepte nemultumirile personale ale fostului ministru al Muncii, dar a precizat ca nu poate oferi functii la putere. Tot joi, Ponta a declarat  la Turnu Severin, ca vor mai fi plecari din partid dupa cea a lui Cristian Diaconescu, subliniind totodata ca oricine pleaca din PSD este "bun plecat", scrie Mediafax. Potrivit lui Ponta, "nu poti sa spui ca vrei sa conduci PSD si apoi sa fii alaturi de sustinatorii lui Basescu".

Marian Sarbu este membru PSD din anul 1994 si a fost de doua ori ministru al Muncii.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

8479 vizualizari

  • -5 (13 voturi)    
    daca nu pleca din partid... (Vineri, 26 februarie 2010, 9:51)

    popcorn monta [utilizator]

    si inclin sa cred ca nu pleaca,sa vedeti atunci elogii la adresa micului pitulescu,ce mare negociator este el,mare partid psd-ul asta,etc.sa vedem daca nu va fi doar un joc de imagine pentru micul che guevara,inclin sa cred ca da.buna poanta.
    • +19 (29 voturi)    
      mea culpa... (Vineri, 26 februarie 2010, 10:13)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      micul che guevara nu a fost capabil sa-l faca sa ramana in partid pe sarbu.e vorba de marian sarbu nu de socrul ilie sarbu.raman la parerea mea,dadea o mare lovitura de imagine daca il convingea pe marian sarbu sa ramana.insa se poate consola cu faptul ca totusi a ramas cu un marean,vaghelie care aduce multe voturi.imi dau singur un minus.
    • +13 (19 voturi)    
      Ponta, negociator? (Vineri, 26 februarie 2010, 10:35)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Ce sa negocieze ponta ca el este doar o marioneta manuita foarte abil de Iliescu si Nastase! S-au intors comunistii la conducere in PSD iar cei care stiu ce inseamna asta se retrag rand pe rand din partid. In ritmul asta, peste catva timp in PSD vor mai ramne doar trei oameni: Ponta, Ilescu si Nastase! Pardon, patru oameni, uitasem sa pun la socoteala pe sotia lui Ponta!
      • -18 (20 voturi)    
        comunist securist e DOAR Basescu (Vineri, 26 februarie 2010, 12:32)

        aa [anonim] i-a raspuns lui adrian

        el cu SECURITATEA si cu incapabillii aia care nu au putut sa se faca ofiteri pe bune si s-au vandut pe 2 lei noilor organe de represiune dictatoriale ale lui Basescu.

        Iliescu si Nastase sunt GARANTII democratiei si SINGURII care au adus bunastare in tara asta dupa 1989.
        • +8 (12 voturi)    
          Omule, (Vineri, 26 februarie 2010, 13:12)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui aa

          tu gandesti ceea ce scrii?
          Sau faci misto?
          Daca asa gandesti, e impropriu sa folosesc verbul asta - a gandi - in ceea ce te priveste.
          Daca faci misto, e acceptabil.
          Cum crezi tu ca pe vremea lui ilici a fost mai bine? Ilici si bunastarea? Poate pentru el si a(l)coolitii sai (vacaru, vacaroiu, dan iosif...) sau pentru... bombonelele sale.
          Atunci se fura, acum se mai si munceste. Sau se plaresc cele furate atunci.
          Slab esti, omule. Si vezi ca iti extenuezi neuronul ala firav!
          • -6 (6 voturi)    
            DA! regret revenirea in Romania in 2005 (Vineri, 26 februarie 2010, 15:30)

            aa [anonim] i-a raspuns lui domino63

            dupa Boom-ul economic intre 2000-2004 si stabilitatea politica dupa incheierea negocierilor de aderare la UE de catre guvernul Nastase si integrarea in NATO dupa PSD ,eu student pe afara cu bursa am zis sa ma intorc sa fac ceva in tara asta REGRET enorm BASESCU si PDL reprezinta un cancer veritabil al democratiei.
            • -4 (4 voturi)    
              Eeee... (Vineri, 26 februarie 2010, 17:07)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui aa

              ...lasa nu mai fii asa suparat ca-ti explica baietii p'aici ca Base si cu PDL + mogulii buni (Paunescu, Casuneanu, Umbrarescu, Cocos etc) = "buni" iar PNL si PSD + mogulii rai (Voiculescu, Vantu, Patriciu) = "rai".

              Ce naiba...nu ai inteles nimic? Si mai si vii sa schimbi "paradigma" pe aici. Ce tupeu...

              Sfatul meu: daca poti pleca....pleaca nene si nu te uita in urma!
            • +2 (2 voturi)    
              aahahahahaa ce retard (Vineri, 26 februarie 2010, 20:53)

              Ghita [anonim] i-a raspuns lui aa

              ma boom mic ti-a crapat creierasul de la sunet de manele? chiar crezi ce spui sau asa ti-au servit astia textul ahahaha
              • 0 (0 voturi)    
                Aveti dreptate toti (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 2:23)

                Zev [anonim] i-a raspuns lui Ghita

                ..si tocmai asta e trist
            • 0 (0 voturi)    
              ?? (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 9:31)

              Petrovici [anonim] i-a raspuns lui aa

              Cred ca educatia pe care ai primit-o si ura irationala pe care ai mostenit-o ar trebui sa te indrepte spre tari precum Cuba, Coreea de Nord, ca sa te simti fericit in apele tale.
              Sper din tot sufletul ca aceste ape sa nu se intoarca in Romania.
        • +8 (10 voturi)    
          *_* ? (Vineri, 26 februarie 2010, 13:20)

          utug [anonim] i-a raspuns lui aa

          " Iliescu si Nastase sunt GARANTII democratiei si SINGURII care au adus bunastare in tara asta dupa 1989. " ... ?
          Ti-a scapat ceva ... ai uitat sau te-ai nascut mai tarziu ? Vezi link-ul anexat:

          http://romania1989.com/
          • -5 (7 voturi)    
            Tara arde si baba... (Vineri, 26 februarie 2010, 14:28)

            Cristina [anonim] i-a raspuns lui utug

            Mai terminati-va fratilor cu revolutia asta. Ce a fost a fost. De situatia economica ACTUALA nu va pasa?! De sistemul de sanatate si educatie ACTUAL nu va pasa?!
        • 0 (0 voturi)    
          Criogenia... (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 8:48)

          doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui aa

          Ai dormit cumva vreo 20 de ani sau ai fost cumva congelat si te-au dezghetat baietii astia de la Antena3 Secu TV in direct ????
          Auzi , "organe de represiune dictatoriale ale lui Basescu" !!! Cred ca esti din alt film baiete!
          Nu ne spui si cum te persecuta "organele" zi de zi ? Nu te lasa sa te joci cu masinutele si te imbraca intru-un halat alb cu mainile legate la spate ?
        • 0 (0 voturi)    
          Mai naste Romania oameni normali! (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 16:38)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui aa

          Bravo Adriane! Sa sti ca nu esti singur! Si ca noi mai sunt oameni care si-au pastrat independenta de gandire si nu au cedat cancerului portocaliu adus si impus cu forta d eamericani. Ucraina a reusit s dea cu ei de pamanat dar aici, sub protectia americanilor dislocati la Kogalniceanu, si a celor care desfsaoara nepermis de multe activitati militare in tara, basesul si bocciul lui au instalat teroarea si au inceput destructurarea partidelor rivale. Confirm ca singurii care au adus democratie si bunatsrae in Romania sunt social-democratii in frunte cu dmnii Ion Iliescu si Adrian NASTASE. Traiasca PSD! Citeste si da mai departe! Haideti ca putem sa ii inlaturam pe nemernici din fruntea bucatelor!!
    • +14 (16 voturi)    
      Nu inteleg... (Vineri, 26 februarie 2010, 11:52)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      .. ce are psd-ul cu legea pensiilor si legea salarizarii unice. Nu sunt de acord cu aceste 2 legi doare pt ca au fost propuse de pdl si de basescu? Daca le propuneau ei erau bune, sau cum? Salarizarea unica in sist bugetar e si in Germania, personal consider ca e mai echitabila salarizarea cu acesta legea, se incearca o uniformizare a salarizarii.
      • -4 (6 voturi)    
        nu mestere (Vineri, 26 februarie 2010, 13:30)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        am prieteni in sistemul de stat care prin legea salarizarii unice au ajuns de la 12 milioane(lei vechi) la 9... nu e vorba ca le taie numa lor....taie la toata lumea si partea a 2-a
        "In luna decembrie, cand mi s-a propus sa fac parte din Guvern, partidul nu a vrut".
        nu-i vorba numa de el ci de tot partidul care nu a mai vrut sa ofere lu base tapi ispasitori
  • +11 (15 voturi)    
    Marian Sarbu (Vineri, 26 februarie 2010, 9:51)

    Radu B. [utilizator]

    Aproape sigur cred ca va pleca din partid, sa vedem insa in ce directie.
    • +16 (22 voturi)    
      ba pleaca (Vineri, 26 februarie 2010, 10:01)

      psd [anonim] i-a raspuns lui Radu B.

      Pleaca din mai multe motive. Printre ele si urmatoarele:
      1. PSD critica si intentioneaza sa depuna motiune de cenzra pe doua legi - mare parte creatie a actualului deputat-fost ministru al muncii
      2. Este deranjat de lipsa de sustinere a partidului pentru proiectele lui
      3. a ajuns sa fie mai apreciat in exterior decat in interior
      4. Este foarte bun prieten cu Oprea
      5. nu mai este demult intr-o zona de confort langa aripa Nastase din partid

      PSD se deplaseaza usor - usor, fara sa-si dea seama, catre extrema stanga, unde multi dintre actualii membrii nu se regasesc.
      • +8 (10 voturi)    
        Eu nu cred ... (Vineri, 26 februarie 2010, 11:10)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui psd

        ... ca PSD se deplaseaza spre extrema stanga. Eu cred ca ce se intampla e efectiva disolutie a partidului, cauzata de conflictul de interese dintre diverse grupari din interiorul PSD.

        In PSD sunt reprezentate varii grupuri de infractori de diverse tipuri (de la infractori economici carora le repugna orice tip de violenta pana la racheti de cea mai joasa speta), ex-nomenklaturisti care n-au cine stie ce baza ideologica si pentru care partidul e un mijloc de pastrare/redobandire a vechilor privilegii si avantaje, comunisti convinsi, pentru care o situare cat mai in extrema stanga e ideala, politicieni oportunisti, care iau in brate ideologia oricarui partid, nestiind sa faca altceva decat politichie bizantina, si cate si mai cate alte categorii. Ori interesele astora, in conditiile in care dupa cum arata treaba o sa mai fie posibil doua legislaturi in opozitie, nu se mai impaca. Ceea ce cauzeaza fierbere, si duce la disolutie. Daca cata vreme PSD era reprezentat in guvern si era o forta majora in parlament multele compromisuri pe care toate grupurile trebuiau sa le faca erau contrabalansate de relativa influenta in treburile statului roman, in momentul in care PSD nu mai e la putere, aceste compromisuri nu se mai justifica, asa ca nu se mai justifica nici gruparea atator interese diverse intr-un singur partid - nu mai are nimeni nimic de castigat din apartenenta la un partid care nu mai are nimic de oferit celor ce-l compun.

        Parerea mea.
      • +13 (15 voturi)    
        e aiurea situatia (Vineri, 26 februarie 2010, 11:52)

        Tedu [anonim] i-a raspuns lui psd

        PSD sustine ca e partid de stanga. Cele 2 lei (a salarizarii si a pensiilor) sunt fundamental de stanga, Marian Sarbu are dreptate si e normal sa si le asume, dar PSD-ul vrea sa se afirme acum ca principal opozant si vrea sa nu voteze aceste legi. E normal sa faca asta liberalii, dar ca PSD-ul sa fie impotriva acestor legi e aiurea. Ponta greseste grav daca merge in aceasta directie. Ar trebui sa le vrea si mai de stanga (sa elimine si ultimele privilegii strecurate in lege, pentru ca asta inseamna social-democratie), nu sa le vrea distruse. PSD-ul nu risca sa alunece spre extremism, ci spre mafiotism, daca lupta sa distruga cele 2 legi. Sa lupte sa le imbunatateasca!
  • +8 (16 voturi)    
    sincer ? (Vineri, 26 februarie 2010, 10:03)

    mary [anonim]

    As vrea sa plece si daca este atat de bun tehnocrat in domeniul muncii si protectiei sociale sa fie ministru al muncii. In aceste momente de criza profunda, cand avem nevoie de orice specialist capabil sa ajute, cui folosesc orgoliile de partid.?
    Cat de meschina poata fi gandirea ca, daca un partid este in opozitie nu trebuie sa ajute guvernarea ! Nu este dorinta declarata a tuturor politicienilor , ca vor binele acestei tari ? Pana cand una spunem , alta facem ?
    • -7 (13 voturi)    
      esti brici (Vineri, 26 februarie 2010, 10:47)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mary

      deci eu sunt in opozitie dar te ajut pe tine sa guvernezi eficient pt. ca, la alegeri, sa castigi din nou? daca pedeleul este un partid adevarat, trebuie sa aiba meseriasi clasa intai in randurile lui, nu furati de pe la altii!
      • +10 (14 voturi)    
        raspuns srpc (Vineri, 26 februarie 2010, 11:05)

        mary [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Crezi ca electoratul este orb si atat de retardat sa nu constate ca tu desi in opozitie, ai si caracter si specialisti ? Si nu crezi ca te va aprecia , deci vota pentru asta ? Nu crezi ca este cam limitat acest fel de gandire ?
        TB a fost corect si a facut propunerea direct si pe fata . Deci nimeni nu a vrut sa fure si cred ca nu fura nimeni. Acesti oameni au capul lor si decid cu el, nu sunt obiecte sa le muti (furi).
  • -3 (13 voturi)    
    BAI FRATILOR! (Vineri, 26 februarie 2010, 10:12)

    CIOMBE [anonim]

    Ne-ati innebunit cu personaju' asta! Cui ii pasa de ceea ce face? Lasati-l dreaqului in pace ca el a facut mununatul cod al muncii in care angajatul devine stapanul angajatorului!
    • +8 (10 voturi)    
      Ciombe (Vineri, 26 februarie 2010, 10:31)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui CIOMBE

      Nu este un patent Sarbu acest cod al muncii.
      In multe state europene,angajatul are f.multe drepturi,iar angajatorul este obligat sa le inghita.
      Asta-i pe de-o parte bine,bine ptr.cei angajati in domeniul privat,nu pot fi mingea de ping-pong al patronului,iar pe de alta parte este prost,ptr.ca angajatul dupa ce are postul la sigur isi da arama in fata si se face ca munceste,ptr.ca legile asta-i permit.
      Ptr.o tara ca Ro.acest cod(daca-i asa cum spui tu,eu nu-l cunosc)este unul bun.Se va munci de frica somajului si nu de frica angajatorului.
      Dar in general,al inteleg pe Sarbu.
      Acum cateva zile declara:se injura Guvernul,dar se uita faptul ca si noi suntem in Guvern;legea pensiilor imi apartina cu 70%.
      PSD daca vrea sa depuna o motiune de cenzura pe aceasta tema,inseamna ca pune o motiune de cenzura impotriva ideilor propriilor colegi.
      Are dreptate Boc,cind spune:PSD a stat la masa cu noi cind am discutata aceste teme(indiferent care),iar astazi se fac ca ploua.
      Ca fiecare cetean ar trebui sa stea drepti in fata propriilor idei si sa nu se incline dupa cum bate vantul,sa se faca ca ploua sau sa sufere de o amnezie artificiala.
      • -3 (7 voturi)    
        la sfarsitul postari de care vant vorbesti? (Vineri, 26 februarie 2010, 11:01)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        vantu de la irealitatea,fni,etc.ca am intart in ceata cu atata vant in romanika.toti dau vanturi
    • +3 (7 voturi)    
      codul muncii (Vineri, 26 februarie 2010, 10:46)

      patron de colt de strada [anonim] i-a raspuns lui CIOMBE

      daca vrei o alta abordare pleaca peste ocean. In Europa - in UE legislatia muncii asa este construita. Suntem mici copii pe langa Franta si Germania.
      • -3 (3 voturi)    
        RAMAI.... (Vineri, 26 februarie 2010, 12:53)

        CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui patron de colt de strada

        In coltul tau de strada, dar te rog sa maturi cojile de seminte dupa ce iti termini postarile!
    • +2 (4 voturi)    
      marsh stapanule de sclavi! (Vineri, 26 februarie 2010, 10:57)

      cuntakinte [anonim] i-a raspuns lui CIOMBE

      Ai fi vrut sa nu existe nici o protectie pentru angajati.
      • -1 (3 voturi)    
        MARSH.... (Vineri, 26 februarie 2010, 13:12)

        CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui cuntakinte

        sa-i transmiti mamicutei tale care nu te-a educat! Vad ca ai si acoliti care iti apreciaza postarea!
        V-as duce pe toti la spart piatra ca asa poate o sa avem si noi drumuri civilizate!
    • +7 (7 voturi)    
      Iti inteleg frustrarea (Vineri, 26 februarie 2010, 11:26)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui CIOMBE

      Io-s angajat, da' uitandu-ma la dificultatile la care a ajuns economia germana inca ani buni inainte de criza, din cauza puterii enorme ce o au in Germania sindicatele, iti inteleg frustrarea. Un cod al muncii care e din cale-afara de protectionist pt. angajat e o pacoste nu doar pe capul angajatorului ci mai ales al angajatului. Un asemenea cod al muncii creeaza intr-adevar o protectie pt. angajatii care urmeaza sa fie concediati, dar creeaza mari dezavantaje pt. somerii care urmeaza sa fie angajati. Orice patron, daca stie ca-l costa de-l usuca sa dea un om afara, se va feri ca dracu' de tamaie sa angajeze un om, si va recurge la tot felul de subterfugii legale ca sa nu-l angajeze cu contract individual de munca. Si pe buna dreptate: o firma nu e o institutie de binefacere, in cazul in care piata se strica si firma tre' sa reduca personal, interesul firmei e sa reduca pe cat posibil din cheltuieli, asa incat sa-i poata plati macar pe angajatii pe care-i pastreaza, nu sa dea faliment si sa nu mai plateasca pe nimeni.
      • 0 (2 voturi)    
        DIN PACATE... (Vineri, 26 februarie 2010, 13:17)

        CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Majoritatea angajatilor romani cred ca a merge la serviciu este un favor pe care cineva este obligat sa-l ofere. Se confunda datoria fata de angajator (privat/stat) cu dreptul de a avea salariu cat mai mare, sporuri imbecile, a sta pe net si chat (cate firme din Ro. au blocat sau limitat accesul la net pentru a fi sigure ca angajatii nu "navigheaza" in loc sa munceasca?). Asta e mare proble: mentalitatea si respectul fata de munca! In rest, numai de bine!
  • -7 (13 voturi)    
    Este un las (Vineri, 26 februarie 2010, 10:21)

    Eugen [anonim]

    Ar fi plecat de multa vreme dar este un las, i-a fost frica. Tot profesionalismul lui se bazeaza pe pupincurism. Imi vine sa rad cand vad ca unii vorbesc despre docrina si alte idei.

    Cum sa crezi ca un vandut din asta ar avea coloana vertebrala?
  • -4 (8 voturi)    
    da da (Vineri, 26 februarie 2010, 10:28)

    touretul [utilizator]

    Sarbu are propriile idei... de parvenire. o gramada de loaze fara coloana vertebrala. asa a supravietuit si domnia analfabetului Nea Nicu. au existat o gramada de parveniti care sa-l tina in bratze. iar blebea a suferit privatiuni inimaginabile pentru cineva nascut dupa '89 pentru ca o mana de oameni sa se ingrase la pulpana homunculului ahtiat de putere.
  • +6 (8 voturi)    
    Oare de ce pleaca oamenii valorosi din PSD? (Vineri, 26 februarie 2010, 10:30)

    ANDREI S [anonim]

    Plecarile din ultimul timp din PSD imi confirma ceea ce banuiam de la alegerea lui Ponta: ca noul lider al PSD-ului este doar o marioneta iar puterea in partid a ajuns iar in mainile lui Iliescu si ale lui Nastase. La conducere e de fatada un reformator iar puterea in partid e exercitata de doi comunisti! PSD-ul e pe duca si multi oameni de valoare se vor retrage in continuare si vor forma un nou partid de stanga!
    • +3 (3 voturi)    
      de ce? (Vineri, 26 februarie 2010, 11:26)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui ANDREI S

      De acord ca lui Iliescu si lui Nastase le-a fost sporita influenta in PSD de alegerea lui Ponta, dar ce legatura are asta cu plecarea lui Marian Sarbu?

      Marian Sarbu a fost in biroul executiv al PDSR/PSD intre 1994-1996 si 2000-2004. Credeti ca il deranjeaza Iliescu si Nastase?
    • 0 (0 voturi)    
      Jale la comanda securistilor (Vineri, 26 februarie 2010, 23:25)

      casandra [anonim] i-a raspuns lui ANDREI S

      Mai terminati cu prostiile! Ce, nu vedeti ca Secu' a dat semnalul de regrupare? Omul de care tot vorbiti aici a fost lider sindical la inceputul anilor '90. Nu stiti de securistii de rang mai mic au primit atunci ordin sa se retraga in organizatiile sindicale de intreprindere si sa puna mana pe ele? Stim cum stau lucrurile cu omu' asta? Eu nu stiu.
      Daca sunteti pe aici cu ordin de a spori "jalea" cititorilor ca a mai plecat un baiat din PSD, va pierdeti vremea. Am inteles de mult cum este treaba cu personajele de acest tip. Acum sunt chemati sa sprijine proiectele de putere ale unuia de-al lor, nu-i asa?
  • -5 (7 voturi)    
    Un nou castig pentru PSD (Vineri, 26 februarie 2010, 10:41)

    Alin [anonim]

    A plecat un nou personaj pentru care partidul nu este decat o trambulina spre guvern. MS ar intra si-n hazna (nu ca ar fi mare diferenta fata de grupul "independentilor" din parlament), numai sa fie iar ministru si sa-si pastreze vila de protocol de la stat. Ciombe are dreptate, nu este decat un fost fotbalist sfertodoct care nu intelege absolut nimic din realitatile din economie, nu a creat nimic in viata lui si nu a facut decat sa consume copios din valoarea adaugata produsa de altii.
    • +1 (1 vot)    
      draguta, desteptatea! (Vineri, 26 februarie 2010, 13:17)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      personajul (hai sa ne rezumam doar la politica damboviteana) pentru care partidul nu este o trambulina spre guvern ... considera cu siguranta partidul "doar o trambulina" spre presedintie ...
      putin realism oameni buni, ce nai_ba!
  • -4 (8 voturi)    
    Marian Sarbu (Vineri, 26 februarie 2010, 11:03)

    un roman [anonim]

    Acest Marian Sarbu este un produs al politicii de gang de dupa "revolutia noastra". Cum a ajuns el mare lider sindical, pot spune cei ce l-au avut alaturi. Cum a ajuuns mare lider politic-mare, va poate spune dl. Iliescu si cei ce din conducerea, de atunci, a partidului racolau lideri sindicali pentru a aduce voturi. Problema e alta: Marian Sarbu, nu reprezinta nimic din punct de vedere profesional, e un papagal ca multi altii din politica noastra. In perioada 2001-2004 N-A FACUT NIMIC PENTRU APLICAREA LEGII PENSIILOR, - Legea 19/2000 -, a trebuit sa vina alianta DA si, dupa 4 ani(!) de la promulgarea ei, sa fie aplicata! In calitate de Ministru al Muncii pe timpul lui A. Nastase "s-a distins" prin infiintarea acelor agentii, asociatii sau nu stiu cum se mai numeau, pentru trimiterea oamenilor la munca in strainatate. Numai cele acreditate de Marian Sarbu puteau functiona, iar comisioanele, ca si intreaga lor activitate, erau 100% cu alt scop decat scopul social enuntat cu emfaza de "marele" Marian Sarbu. Era si Elena Udrea cu o asemenea firma, pe acele vremuri?! S-a distins prin tot felul de coterii de partid, prin imbogatirea ultrarapida, de atat a fost in stare "marele lider social democrat" Marian Sarbu. E o atitudine josnica sa te manifesti ca nemultumit si sa pleci din partid dupa ce ai fost ales parlamentar datorita aparatului urias al partidului, nu pentru ca esti tu Marian Sarbu. Daca ar fi avut un minimum de bun simt si-ar fi dat demisia din Parlament, in primul rand, apoi din partidul "in care nu se mai regaseste".
  • 0 (6 voturi)    
    complicat (Vineri, 26 februarie 2010, 11:27)

    fan PSD [anonim]

    Nu stiu ce se intampla in PSD. Pacat ca pleaca in primul rand profesionistii. Pe Marian Sarbu poate era mai bine daca il lasau de prima data sa fie ministru. Ministerul Muncii este un minister foarte greu, unde in primul rand trebuie sa reusesti sa explici oamenilor de ce salariul sau pensia sunt din ce in ce mai mici. Poate domnul Presedinte Ponta va reusi sa-si puna dopuri in urechi si sa nu mai asculte de cei care indeamna la tot felul de razbunari. Partidul are mare nevoie de unitate. Membrii partidului trebuie sa se stie aparati, nu vanati de propriul partid.
  • +5 (5 voturi)    
    psd = istorie (Vineri, 26 februarie 2010, 11:29)

    psd = istorie [anonim]

    psd-u sa se gandeasca la niste legi klumea si sa le propuna ca acusi is istorie..
  • +5 (5 voturi)    
    nu poate? (Vineri, 26 februarie 2010, 11:56)

    dan2 [anonim]

    "PSD nu poate sa sustina legea salarizarii si legea pensiilor". Poate insa sa sustina deblocarea posturilor din administratia publica. Cum adica? Esti mare si tare in localitate sau judet si nu poti sa-ti angajezi favoritii pe functii bine platite? Cui ii pasa ca este sau nu nevoie de ei? Gasesc ei ceva de facut, mai o semnatura, mai o stampila, ceva ce sa depinda de ei. Probabil ca asa vede psd politica de stanga. Asta nu inseamna totusi ca blocarea la nesfarsit a posturilor pentru bugetari este o masura buna, dar deblocarea ar trebui sa vizeze TOATE posturile si sa fie insotita de conditii clare - cand, unde si cum se fac angajarile sau avansarile. Inca nu am auzit din psd asa ceva.
  • +5 (5 voturi)    
    PSD doar darama, nu construieste nimic (Vineri, 26 februarie 2010, 11:58)

    sandu [anonim]

    Acest conflict de interese evidentiaza cat de pagubosi pt tara sunt cei care nu incearca sa construiasca nimic, ci doar sa fie impotriva oricarei decizii a guvernului, doar pt ca sunt in opozitie. De 5 ani, PSD-ul manat de teama de justitie a lui Ilici si Nastase, nu au facut decat sa se opuna oricarei initiative. Ma bucur ca mai sunt si oameni cu capul pe umeri si care renunta la aceasta politica.
  • +5 (5 voturi)    
    PSD (Vineri, 26 februarie 2010, 12:01)

    erasmus [anonim]

    PSD are o problema grava. Pe de o parte, e nevoie de schimbarea oamenilor corupti ce au acaparat toata conducerea inclusiv in teritoriu, pe de alta parte se confrunta cu iesirea din partid a unor persoane gen Diaconescu cu imagine pozitiva. Vorba aceea, greu la deal cu boii mici. In ritmul asta, PNL devine al 2.lea partid, e o chestiune de timp.
    • -5 (5 voturi)    
      Basescu,Udrea,Berceanu,Cocos,Bercea Mondialu (Vineri, 26 februarie 2010, 12:36)

      aa [anonim] i-a raspuns lui erasmus

      asfaltatorii,firmele de consultanta ...
      PDL = noul PCR PSD e muuult mai democrat si mai curat ...
      • -1 (1 vot)    
        Corect! (Vineri, 26 februarie 2010, 15:16)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui aa

        Insa poporul nu are ochi sa vada asta.
        Tristi :(
        • +1 (1 vot)    
          da am avut altul pina acum??? (Vineri, 26 februarie 2010, 16:06)

          surubea [anonim] i-a raspuns lui Cri

          tot aia sint, tinara generatie ajunsa la maturitate. deci? hai sa ii punem la zid, ca sa rezolvam o problema, ce zice-ti? avem nevoie de un alt dinescu, un alt roman, pina si un nou iliescu..etc si mai stam alti 20 de ani ptr aceeasi concluzie.
      • +1 (1 vot)    
        Vanghelie, Mazare, Oprisan si altii (Vineri, 26 februarie 2010, 16:22)

        ion [anonim] i-a raspuns lui aa

        Nenea, Cocos si Bercea pe care ii tot arunci in fata sunt niste afaceristi/smecheri/barosani care pica in picioare in toate regimurile (ia vezi cand a primit Cocos parcarile in Bucuresti si cine a votat pentru, adica tot psd-istii din consiliu general)

        Barosanii astia au diverse avantaje prin relatia actuala cu pdl-ul, dar eu nu il vad pe Bercea Mondialul exprimand in fiecare zi pozitia pdl despre una si alta. Pe Vanghelie insa il vad.
  • 0 (2 voturi)    
    atentieeee! (Vineri, 26 februarie 2010, 12:13)

    mitus [anonim]

    se scufunda corabia...sobolanii parasesc in masa corabia..e momentul unei deratizari puternice..asa ca folositi cu incredere vermorelele din dotare...:)) in zona e si o corabie ajutatoare... cine inoata rapid si ajunge la matelotul sef are toate sansele sa sufle in panze...:)) fuguta inot pana nu se termina locurile pe nava....:)):)):))
    • -4 (4 voturi)    
      pentru securistii lui Basescu (Vineri, 26 februarie 2010, 12:33)

      antitotalitarism [anonim] i-a raspuns lui mitus

      mai incapabililor nu mor caii cand vor cainii...
    • +5 (5 voturi)    
      De (Vineri, 26 februarie 2010, 12:46)

      miki [anonim] i-a raspuns lui mitus

      Fuga la matelotul sef si numaratii oule!Iar lui Micro
      Titulescu,pardon Tupilescu,deciziile lipsite de continut,gen matuarti curtea,varuiti pomii si face-ti curat la toalete!De aia a-ti schimbat modificarea?
  • +5 (5 voturi)    
    Bravo d-le Sarbu!!! (Vineri, 26 februarie 2010, 12:36)

    Cristi [anonim]

    Va aparati principiile si asta e un mare lucru in politica! Marian Sarbu este un om de mare valoare care chiar nu mai avea ce cauta intr-un partid care i-a sabotat toate initiativele, un partid mizerabil din toate punctele de vedere. Pupilul lui Nastase si Iliescu, Ponta, acest obraznic cu apucaturi de bataus, continua sarguincios opera de distrugere a PSD! Mult succes tovarase Ponta! PSD primeste ceea ce merita! PSD, asa cum arata el acum, merita sa dispara.
    • -2 (2 voturi)    
      tresestete omule... (Vineri, 26 februarie 2010, 13:31)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      e vorba de ciolan si de care partid plateste mai bine...
      nu e vorba de nici un principiu
      daca tineau atat de mult la principiile lor (ma refer la cele care le spun) acum nu eram pleava europei...
      • +2 (2 voturi)    
        Cat poti sa fi de ipocrit! (Vineri, 26 februarie 2010, 14:28)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Baietel, orice om in viata cauta sa-i fie cat mai bine. Totul e ca acest bine sa fie obtinut fara a face rau celor din jur. Mataluta daca ai fii nemultumit de locul tau de munca (salariu prost, conflicte cu colegii, conflicte cu patronatul, nerecunoasterea calitatilor profesionale, etc.) ce faci? Ramai acolo sa-ti distrugi sanatatea? Iti dai urgent demisia si pleci oriunde altundeva unde crezi ca-ti va fi mai bine si unde poate chiar iti va fi. Pe un salariu mai bun, pe niste relatii de munca corecte si civilizate, etc. Tu acuzi un om ca pleaca la ciolan ceea ce, sunt convins 100%!!!, ai face tu. Prin urmare, lasa ipocrizia si falsa morala deoparte. Nu faci altceva decat sa pari ridicol. Pe de alta parte cine esti tu sa judeci actiunea unui om? De unde sti tu ca omul n-a plecat si din cauza principiilor???? Esti clarvazator? Sunt multi oameni pe lumea asta care tin foarte mult la principii! Tu esti? Ma indoiesc.
        • 0 (0 voturi)    
          Clarvazatorul (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 11:26)

          Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          Cat poti sa "fi" de "principial" !!!Fara nici un fel de indoieli,contorsiuni,suceli,invarteli,luxatii,scranteli si alte alea imi dau seama de chestia asta!Bravo!
  • +1 (7 voturi)    
    Daca si aceasta stire are atatea commenturi... (Vineri, 26 februarie 2010, 12:41)

    Cristina [anonim]

    ...atunci ne meritam soarta. Unii pro, unii contra, unii ca e bun, unii ca e un sobolan...cui naibii ii pasa? Inca unul care schimba partidul, parerea mea ca din motive mai mult sau mai putin personale...n-are nimic in tara asta legatura cu nici o doctrina, ce Dumnezeu?
    Cati nu au facut asta pana acum - o sa stam sa ii comentam pe toti? Daca da...shame on us:)
  • +3 (5 voturi)    
    Disolutia PSD (Vineri, 26 februarie 2010, 12:44)

    Dorin [anonim]

    Este ceea ce multi roamani asteptau de multa vreme sa se intample. PSD oricum nu mai reprezinta cu adevarat electoratul de stanga. Micutul Che Ponta Guevara continua cu brutalitate, in stil de mare bataus, opera de distrugere a PSD inceputa de Ion Iliescu si Adrian Nastase acum cativa ani. Continuata apoi de Geoana. Indivizii astia isi distrug singuri partidul. Ceea ce n-as putea vreodata sa indraznesc sa zic ca ar fi rau pentru Romania. Este nevoie de un partid de stanga in aceasta tara dar acesta NU este si NU va mai fi PSD!!!! PSD va deveni amintire. Una urata insa.
  • 0 (4 voturi)    
    Se intampla un lucru ciudat (Vineri, 26 februarie 2010, 13:19)

    adrin [anonim]

    PSD-ul este abandonat de oamenii destepti si competenti. Niciun partid serios nu si-ar permite o asemenea hemoragie (astia au pierdut complet directia). Apreciem d-nul Sarbu competenta Dvs. echilibrul si forta de a sustine anumite principii ( o societate fara printipii, inseamna ca nu le are)
  • +1 (3 voturi)    
    sarbu (Vineri, 26 februarie 2010, 14:07)

    cititor [anonim]

    Nu il simpatizez pe Ponta si PSD, dar plecarea lui sarbu nu are legatura nici cu Ponta, nici cu doctrina PSD. Omul a vrut sa fie ministru, pana la urma e dreptul lui. Sigur ca este imoral sa-ti parasesti tovarasii dupa atatia ani. Daca PSD era la putere nu ar fi plecat niciunul... si ce s-ar mai fi laudat cu ideologia lor de stanga... . Eu cred in libertatea individului, dar ma dezgusta cand ii vad cate motive inventeaza pentru a-si motiva deciziile. Nu ar fi mult mai simplu sa spuna adevarul?
  • +1 (3 voturi)    
    Chiar nimeni nu intelege substratul? (Vineri, 26 februarie 2010, 14:12)

    taff [anonim]

    Base le-a propus pesedistilor min muncii pt ca stia f bine ce-o sa urmeze (taieri de salarii, concedieri, taieri de pensii). Base avea nevoie disperata de un partid pe care sa dea vina mai tarziu. Nu mai poate Base de profesionalismul lui Sarbu. Ai sa fim seriosi. Daca nu i-a iesit s-a gandit totusi sa-l momeasca, cu aceeasi himera, pe nea Sarbu si sa treaca la grupul independentilor.
    Acum ca Marian Sarbu nu mai reprez PSD n-o sa pupe niciodata ministerul muncii.
    Ce-a facut Marian Sarbu mai exact cand era ministru?
    Poate sa-mi spuna cineva o realizare mareata de acum nu se mai poate fara el?
    • -1 (1 vot)    
      Incerc eu sa va spun (Vineri, 26 februarie 2010, 16:28)

      ion [anonim] i-a raspuns lui taff

      Legea pensiilor si legea salarizarii unitare. La ele s-a lucrat din plin atunci cand Marian Sarbu era ministru al muncii (cam 70% din munca, zice el, si pare ca asa este)

      Marian Sarbu a fost un ministru ok ca si pregatire. Poate ca multi nu cred, dar si Seitan este foarte bun ca profesionist. Singura chestie este ca a fost pus sa dea prea multe vesti proaste (a se citi reduceri de cheltuieli, care dor tare). Nu a stiut cum sa faca asta bine. Si se pare ca mesagerul o sa fie lichidat.

      Asa ca o rocada Seitan-Sarbu ar fi ceva normal pana la urma.
  • -1 (3 voturi)    
    ce caracter... (Vineri, 26 februarie 2010, 14:18)

    mihai [anonim]

    foarate bine....acesta este un adevarat POLITICIAN......
    bravoo si ii doresc tot binele....
    respect!
    • +1 (1 vot)    
      Caracter?! (Vineri, 26 februarie 2010, 15:17)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui mihai

      A fugit dupa ciolan sa ceara mila la Cotroceni. Ce naiba caracter visezi?
  • 0 (2 voturi)    
    Trebuie sa mergem inainte nu sa dormim ! (Vineri, 26 februarie 2010, 15:15)

    AG [anonim]

    Il respect pe Marian Sarbu. Chestia asta ca PSD- ul l-a facut om si ca e traseist (Mi-e sila de afirmatiile lui Crin Antonescu, precum ca Dl Sarbu e e traseist dar Cristian Diaconescu respectabil...)
    La fel si Victor Ponta spune ca sunt multi care asteapta la usa PSD sa se inscrie e... o nesimtire in contextul asta. Asa ca sa ridiculizezi si sa demitizezi oamenii pentru siplul fapt ca si-au vazut de treaba. PSD a fost greu de condus si, asa va fi in continuare. Ca nu prea sti ce-i acolo ! Vazut din afara pare in adormire.
  • 0 (2 voturi)    
    Demisia (Vineri, 26 februarie 2010, 15:28)

    elena [anonim]

    M-i se pare corect ce a facut dl.Sarbu,si-a sustinut punctul de vedere pana la capat. Asa politician mai rar, sa aiba verticalitate .Nu are de pierdut doar psd. a pierdut unul dintre cei mai valorosi si stimati oameni la fel cum au pierdut si pe dl.Diaconescu .Tonta va ramine cu alde bombonel,manivela si restul gastii vechi de mafioti.
  • 0 (0 voturi)    
    Sarbu (Vineri, 26 februarie 2010, 20:35)

    ela [anonim]

    adevarat ca politicianul Sarbu se afla intr o pozitie ingrata prin nesustinerea noii legi a pensiilor de catre psd la care a lucrat Sarbu cand s au facut ca guverneaza alaturi de pdl.dar sa nu fim suparati mai raman in psd Vanghelie,Hrebe si altii care vor tine "viu" partidul lui Iliescu-Nastase-Ponta&familia.
  • 0 (0 voturi)    
    contra romanilor (Vineri, 26 februarie 2010, 21:37)

    Petrovici [anonim]

    Marian Sarbu a facut (contribuit) la legile salarizarii si a pensiilor, Cred ca le-a facut pe principii social-democrate, in interesul romanilor, impotriva inechitatilor evidente ale situatiei actuale.

    Ponta (PSD) nu sustine cele doua legi fiindca sunt propuse de guvernul actual. PSD nu sustine legile propuse de acest guvern indiferent de cat de bune ar fi pentru romani. Indiferent de cat bine vrea sa faca acest guvern Romaniei, PSD (dar si PNL) se lupta din rasputeri sa nu se aprobe astfel de masuri pentru a nu se da crezare puterii actuale.

    PSD (si PNL) ne-ar vrea saraci lipiti pamantului, nemultumiti, scandalosi, iesind pe strazi, spargand vitrine si primarii ca sa cada actuala guvernare si sa se inalte ei. Unde ne sunt mineriadele de altadata !? Ce le-ar mai declansa iar, ce pofte au sa ne vada pe strazi batandu-ne intre noi ca chiorii.

    In legislatie exista prevederea ca partidele care actioneaza impotriva legalitatii, impotriva poporului, sa fie scoase in afara legii. Ar trebui tocmiti avocatii care sa faca aceasta treaba. Viata noastra este mai pretioasa decat setea lor de putere si de inavutire. Nu putem sa ne jertfim noi pentru burtile lor vesnic nesatule.
  • 0 (0 voturi)    
    suceala (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 10:22)

    Guta M [anonim]

    Si Marian Sarbu a fost ars de flacara violet. S-a mutat de la stanga la dreapta! Parca sustinea altceva cand era ministru in guvenul Nastase sau cand a votat cresterea salariilor profesorilor cu 50%, punctul de pensie de 45% etc. Cele noua luni sub Boc/FMI l-au sucit la cap? Acum nu are nimic sa reproseze guvernului, nu? Daca nu era gruparea Oprea ce facea? Se ducea direct la PDL?
  • 0 (0 voturi)    
    E mai de stanga ca partidul de stanga... (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 15:57)

    Sergiu [anonim]

    Marian Sarbu e pentru mine sinonimul indemnizatiei unice de 600 de lei pentru mame.

    Deci e artizanul scaderii natalitatii la cei cu venituri mai mari si a cresterii ei in alte zone.

    Sper sa dispara din politica.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 20:42)

    vitanis [anonim]

    Care idei, dle Sarbu? Alea putine si fixe?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri