Cezar Preda: Il felicit pe Ponta, vom fi adversari pe viata si moarte in ideologie si politici * Geoana nu are calitatile pentru a fi al doilea om in stat

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 21 februarie 2010, 12:26 Actualitate | Politic

Cezar Preda
Foto: Rompres
Vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, duminica, pentru Mediafax, ca il felicita pe Victor Ponta pentru preluarea sefiei PSD, precizand ca social-democratii si democrat-liberalii vor fi "adversari pe viata si moarte in ideologie si politici". Mai mult, Preda a declarat pentru Agerpres ca "Geoana nu are calitatile pentru a fi al doilea om in stat" si, daca PSD vrea sa-l schimbe, "PD-L isi va impune un nou presedinte al Senatului".

"Este clar ca Mircea Geoana nu are calitatile necesare de a fi al doilea om in stat, fiindca pentru acest lucru trebuie sa muncesti si sa te ocupi, iar domnia sa nu a facut nici pana acum acest lucru si nu cred ca il va face nici in continuare", a spus deputatul democrat-liberal, care considera ca "este optiunea PSD" daca vrea sa-l schimbe pe Mircea Geoana "si atunci PD-L isi va impune un nou presedinte al Senatului".

"Il felicit pe Victor Ponta pentru victoria la sefia PSD, sunt de acord cu el ca vom fi adversari pe viata si pe moarte in ideologie si in politici, noi de dreapta si ei de stanga", a spus Preda, citat de Mediafax.

Vicepresedintele PD-L a spus ca a urmarit cu atentie alegerile din PSD. "Suntem direct interesati de politica noului presedinte. Mircea Geoana nu avea vointa politica sa faca reforma statului roman, asa cum au cerut cetatenii Romaniei in noiembrie, iar domnul Ponta, caruia ii doresc succes, a transmis in primul sau discurs numai pozitionarea fata de PD-L, care nu ne deranjeaza. Este normal sa fim adversarul lui cel mai puternic, fiind un partid de stanga, iar noi un partid de dreapta", a afirmat Cezar Preda, potrivit Agerpres.

El a mentionat ca nu este de acord ca cele doua partide sa fie adversare privind reforma statului, asa cum au hotarat romanii in decembrie. "Il rog sa isi precizeze pozitia in zilele urmatoare, daca va duce la indeplinire ceea ce romanii au hotarat, si anume modificarea Constitutiei si a legii electorale, pentru un Parlament unicameral si reducerea numarului de parlamentari", a precizat Cezar Preda.

Victor Ponta a fost ales, duminica noapte, presedinte al PSD, obtinand cu 75 de voturi mai mult decat Mircea Geoana.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

2669 vizualizari

  • -12 (22 voturi)    
    hai tataie, ne lasi? (Duminică, 21 februarie 2010, 12:59)

    Tim [anonim]

    Mai barbate, ce adversari sunteti voi cand PDL se comporta ca ultimul partid social-democrat din Europa? Cand vorbiti de alocatie diferita in functie de venituri etc. Nu va e putina rusine?
    Sunteti din acelasi aluat ca si PSD. Si mai terminati cu reforma statului ca nu o sa faceti nimic. Daca tot vreti reforma de ce nu o incepeti ca doar aveti majoritate. Tot ne rastim la PNL si PSD dar nu facem nimic altceva decat imagine. Sa va fie rusine!
    • +4 (4 voturi)    
      Politica romaneasca (Duminică, 21 februarie 2010, 13:22)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Tim

      Rolul politicii, indiferent de ideologie, este sa uneasca oamenii, sa-i insufleteasca si sa-i indrume catre o directie comuna. Politicienii nostri transforma politica intr-o confruntare, rezultand de aici, o Romanie dezbinata, fara vlaga si dezorientata.
      • -1 (5 voturi)    
        auzi barbate, eu zic mai bine sa te culci... (Duminică, 21 februarie 2010, 14:21)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Mai Constantine, nu suntem in regimul comunist in care indiferent de idologie oamenii trebuiau sa fie uniti :))). Cred ca politica se refera mai repede la interesele unor grupuri de oameni care se grupeaza in partide sau sustinatori ai partidelor. Deci politica e si o confruntare! Ca la noi are un specific local asta e altceva...
        Asa ca te rog frumos decat sa-mi bagi texte de astea comuniste mai bine pune mana pe un tratat de politica sa te lamuresti. Oricum daca esti votant PDL te inteleg, nu te mai omori cu cititul. Voi oricum repetati toti ce vi se da slogan de la Cotroceni...:))))))))))
        • +3 (5 voturi)    
          Ti-am dat plus, dar... (Duminică, 21 februarie 2010, 16:43)

          Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Tim

          Nu uita ca marii promotori al 'unitatii' si 'linistii' noastre au fost Iliescu si ai lui, ca sa se poata adica fura nestingherit. Iar mai recent, politica 'bunului simt', si argumentul ca trebuie eliminat 'marele dezbinator' le-au apartinut Prostanacului si Repetentului. Deci nu trebuie sa fii PDL-ist ca sa scrii ce a scris Constantin.
          • +1 (1 vot)    
            mersi de plus dar tot degeaba :D (Duminică, 21 februarie 2010, 18:54)

            Tim [anonim] i-a raspuns lui Mihai Bucur

            Asa e, linistea vine de la Iliescu asa cum politica de modernizare si singura corecta vine acum de la Securist (daca tot vorbim de Prostanac si Repetent) si ai lui. Dupa cum spuneam FSN-ul se regaseste deci nu vad ce lupta de ideologii vede nea Preda.
            Iar bunul simt a fost propagat doar de Repetent si era si normal vizavi de afirmatii gen gaozar, tiganca imputita, EBA etc...Dar Securistul cred eu ca e cam obosit...Sau o fi devenit Betivan?? :)))))
      • 0 (0 voturi)    
        schimbare in PSD? UNDE? (Luni, 22 februarie 2010, 12:04)

        lilly [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Nu stiu de ce are lumea senzatia ca daca a venit Ponta brusc se vor schimba lucrurile. Probabil ca va conduce cine conducea si pe mandatul lui Geoana. Asadar, in niciun caz presedintele
    • +2 (4 voturi)    
      Baietzel, n-ai dretate (Duminică, 21 februarie 2010, 14:24)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui Tim

      Alocatia este o subventie, un ajutor acordat de stat pentru cresterea copiilor. Tata a fost taran, a fost jefuit de statul socialist al lui alde iliescu si pesedistilor care pe atunci se numeau comunisti de tot ce avea: pamant, animale, unelte. Mie nu mi sa dat niciodata alocatie de la stat si nici am considerat ca imi lipseste. Dar vad ca acum cel mai abitir se plang aia cu bani mai multi ca nu primesc ajutoare de la stat. Oare cui ar trebui sa-i fie rusine? Deci bogatanii nostri au tot mentalitate de asistati social.
      Cam cata apa o sa mai curga pe Dambovita ca cei repede imbogatiti (legal sau prin furt) sa castige acel minim de educatie care sa-i impiedice sa mai intinda mana la cersit?
      • +2 (2 voturi)    
        mai Nelutzule mai...numai dume ai (Duminică, 21 februarie 2010, 22:33)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui IoanB

        La ce politica social-democrata are PDL ma mir ca nu ti-e rusine sa-mi explici tampenii cu alocatia. Alocatia e un exemplu minor. Restul taxelor puse de PDL si pe care tot vrea sa le mai puna gen CAS pe dividende care apare in proiectul de lege a pensiilor (la care se pare ca au renuntat cand a tipat lumea) nu-mi spun decat ca PDL=PSD=FSN. Sa nu mai vorbim de pensia minima etc. Dar draga Nelutzule tu nu poti sa te desparti de trecutul tau comunist. Nu toti fura in tara asta, nu toti sunt moguli. Unii fac bani buni si poate nu-i incurca criza cat ii incurca impredictibilitatea fiscala promovata de stat...Dar nu cred ca intelegi...Asa-i ca lucrezi undeva la un patron care te biciuie toata ziua? Sau esti un demn slujbash la stat? :)))))))))))
        Sa-ti traiasca Boc-ul :D. Am si eu o intrebare: daca nu au voie la alocatie cei cu Mercedes cum a spus Lumina ochilor tai, cei cu Matiz au voie la jumatate? :)))))))))))))))))))))))))
  • +14 (16 voturi)    
    Mda... (Duminică, 21 februarie 2010, 12:59)

    Cristi [anonim]

    Asa cum Geoana era sluga mogulilor si a gastilor din PSD (gasti gen Vanghelie), Ponta nu este nimic altceva decat sluga lui Nastase si a lui Iliescu. Asadar nimic nou in PSD. Reforma in PSD bate pasul inapoi. Pe vremea lui Geoana (acum deja istorie) reforma PSD batea pasul pe loc. Apropo, sa nu neglijam faptul ca "bagabontul" Vanghelie este vicepresedintele PSD!!!! Asta spune multe despre "reforma" inchipuita a acestui partid. Jalnic.
    • -4 (10 voturi)    
      da, ai dreptate (Duminică, 21 februarie 2010, 13:40)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      acelasi lucru se poate spune si despre PDL!
      • 0 (4 voturi)    
        Schimba-ti nick-ul (Duminică, 21 februarie 2010, 14:33)

        IoanB [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

        Lasa d-le sa se odihneasca in pace pe acei oameni de calitate care au tinut steagul acestui partid. Nu le mai profana amintirea aruncand soparle in sprijinul psd-ului. Va platesc si acuma ca postaci sau ai ramas cu ticuri din perioada electorala?
        • +2 (2 voturi)    
          multumesc pt sugestie (Duminică, 21 februarie 2010, 18:35)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui IoanB

          au mai facut-o si altii. (PCR/FSN/ PSD/PDL).
          Neam de neamul meu am fost taranisti si am avut de suferit pentru asta. N-o sa-mi schimb io nick-ul pentru ca voi va schimbati parul,dar naravul ba! Traind intr-o astfel de familie am un simt aparte pentru a vedea de unde vine Raul comunist. Cei mai periculosi in acest moment sunt nu cei rosii, ca astia sunt pe fata, ci cei se declara anti-rosii, portocaliii. Si mai terminati cu aberatia asta ca daca nu esti cu PDL dai apa la moara PSD!
    • +4 (6 voturi)    
      Noutatea (Duminică, 21 februarie 2010, 14:05)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Noutatea consta in faptul ca aceasta mica sluga a lui nastase este mult mai nesimtit si obraznic. Zambetul ala de puradel abuzat, pus permanent pe harta, faptul s-a straduit sa se automutileze impunandu-si permanent sa-si anihileze acea jena naturala care se numeste bun simt fiindca-l incomoda in catararea pe scena politica imi produce un profund simtamint de scarba fata de acest individ. Daca apare in vreun talk-show sau stire pe tv schimb canalul inainte de a afla ce vrea sa spuna. Nu ma intereseaza.
      • -1 (5 voturi)    
        ha ha (Duminică, 21 februarie 2010, 16:50)

        Tia.Dalma [utilizator] i-a raspuns lui IoanB

        Pai atunci de ce citesti articole despre el?
      • -2 (2 voturi)    
        felicitari (Duminică, 21 februarie 2010, 22:13)

        vali [anonim] i-a raspuns lui IoanB

        sunt membra psd de vrancea. te felicit si/ti recomand sa nu uiti ca cei multi si/au pus sperante in tine cu multi ani in urma. Acum e rindul tau . Si oamenii simpli au dreptul sa traiasca . lupta pentru EI.
  • +6 (8 voturi)    
    singura ideologie e cea a ciolanului (Duminică, 21 februarie 2010, 13:09)

    meteorasky [utilizator]

    pe asta, intr-adevar ,si PSD-ul, si PDL-ul se vor ''bate pana la moarte''...sau pana la o negociere reciproc avantajoasa
  • +5 (5 voturi)    
    Bai, sunteti tampiti? (Duminică, 21 februarie 2010, 13:18)

    releu [utilizator]

    Ce adversari pe viata si pe moarte? Poate vrei sa spui ireconciliabili, mai alsati dracului retorica gresiva, ca ati isterizat populatia...
  • -2 (8 voturi)    
    Mda... (Duminică, 21 februarie 2010, 13:21)

    Fane [anonim]

    Si tot asa e Cezar Preda sluga miloaga a lu' Basescu care e de dreapta cum Nastase e de stanga. Si mai jalnic.
  • +6 (8 voturi)    
    buna schimbare (Duminică, 21 februarie 2010, 13:22)

    Walker [anonim]

    Doh, ma saturasem de prostiile lui Geoana, hai sa vedem si prostiile altuia mai habarnist.
  • -1 (5 voturi)    
    ha ha ha (Duminică, 21 februarie 2010, 13:34)

    mihai [anonim]

    Auzi la el, adversari in ideologie...
  • +1 (3 voturi)    
    Romanie - pasare fara o aripa ! (Duminică, 21 februarie 2010, 13:49)

    calicu [anonim]

    Ma asteptam ca in sfarsit la conducerea PSD, dupa Bunicuta sovietica si Prostanaca americana va veni un Barbat ? Insa am obtinut o alta Marioneta a nustiu-cui cu trasaturi femenine...Pana la urma Romania in continuare ramane fara un partid de stanga ! Si nu este de inteles, cum oamenii se lasa indobitociti si voteaza aceasta bomba biologica ruseasca, care a adus Romania sa fie codasa a Europei ?
    • +1 (1 vot)    
      cum adica? (Duminică, 21 februarie 2010, 18:39)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui calicu

      doar nu crezi PDL e de dreapta?!?!?!
      PDL este adevaratul partid de stanga! Asteapta un pic sa creasca grupul independentilor, apoi se unesc si mai apoi cer intrarea in Internationala Socialista! Pai cum au incercat sa treaca de la stanga la dreapta invers nu se poate?
  • -1 (5 voturi)    
    Preda vs Ponta (Duminică, 21 februarie 2010, 13:53)

    Catalin [anonim]

    Preda se compara cu Ponta ? Hai sa fim seriosi...Preda nu e decat un lingau, se vedea ca nici el nu crede ce spune cand vorbea.
  • -1 (3 voturi)    
    dezamagitor (Duminică, 21 februarie 2010, 13:57)

    roman [anonim]

    Neasteptat ca un politician de talia lui Cezar Preda sa-si inchipuie ca Victor Ponta ar putea da un astfel de semnal negativ in partid si sa loveasca in Mircea Geoana. Si pentru ce ? Ca sa dea satisfactie PDL-ului ? Si ca sa lase PSD-ul fara un post atat de sonor ?
    Eu cred ca Victor Ponta vrea sa dovedeasca ca este un adevarat presedinte al PSD si al tuturor psd-istilor. Aceasta va fi cheia pentru ca peste patru ani sa poata sa ajunga presedintele tuturor romanilor.
    • +4 (6 voturi)    
      Chiar il vezi pe Ponta presedintele Romaniei? (Duminică, 21 februarie 2010, 16:49)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui roman

      Mai degraba l-as fi vazut pe Geoana in postura asta, cit e el de Prostanac. Ponta a capatat imaginea unui golanas obraznic si nu vad cum ar putea sa stearga aceasta imagine. A ajuns presedinte de partid printr-o conjunctura de tipul "punem pe oricine, numai sa scapam de ala si pe urma mai vedem noi".
  • +2 (2 voturi)    
    Psd si Ponta (Duminică, 21 februarie 2010, 14:19)

    neaga1900 [utilizator]

    Nu stiu nimic de acest Ponta!Mie nu imi place Psd-ul si trebuie , sa se intample multe lucruri pentru a putea , sa imi schimbe parerea!Despre Ponta, la prima vedere pare a fi un tip capabil desi asa pareau , cu ani in urma si Nastase si marele ambasador roman in Sua, Geoana...Va trebui , sa asteptam , care vor fi celelalte oferte la presedintie pentru a "ne da cu parerea ", daca Ponta va putea fi presedinte..... Eu as vrea un referendum:republica sau monarhie, pentru ca mereru s-a vorbit despre nedreptatea facuta de comunisti in decembrie , 30, ,1947, dar nimeni nu a vrut sa repare acest fapt....
  • -2 (4 voturi)    
    Cand sfintiti noua coalitie a''bunului simt''? (Duminică, 21 februarie 2010, 14:43)

    George [anonim]

    La ce crasma oficializati noua gashca,nu de alta da' sleahta lui Antonescu sa stie cati purcei de lapte sa aduca boieru Dinescu,insa evitati caltabosii !(prietenii lu' Remes stiu de ce...)Dup-aia incercati cu zeama de varza, nu cu sibutramina !
  • 0 (4 voturi)    
    Speram sa modificati cat mai curand constitutia! (Duminică, 21 februarie 2010, 14:57)

    George [anonim]

    Decat talibanii crino-vozganieni si peremistii vadimisti sunt frecventabili,macar prin umor! Ironia istoriei va face ca PNL-ul sa ajunga la GROAPA DE GUNOI (vezi ultimele aberatii ale lui Chiuariu),in timp ce PNTCD-ul va continua sa traiasca prin PDL ce a preluat ideologia Partidului Popular European!
    • +1 (1 vot)    
      PNTCD e in alta parte! (Duminică, 21 februarie 2010, 18:44)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui George

      PNTCD e acolo unde este Ion Diaconescu, Doina Cornea, surorile Coposu etc. PD (Basescu) impreuna cu PNL (Stoica) a distrus PNTCD si deci nu vad deloc cu ochi buni o eventuala apropiere dintre PNTCD si PDL!
      Daca e sa murim sa murim demni!
  • -2 (6 voturi)    
    Alt //.! (Duminică, 21 februarie 2010, 15:35)

    gogu [anonim]

    Asa cum sunt cei din PDL si cei care dau minusuri pe aici!

    Oricum sunt convins ca Hotnews are fonduri de la PDL si, prin urmare comentariul asta nu va aparea(editat de HotNews.ro)
    • +1 (1 vot)    
      Pt Hotnews (Luni, 22 februarie 2010, 6:22)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Apreciez ca ati postat mesajul cu toate ca nu era de postat. Mi-ati castigat respectul. Admit ca poate cateodata nu am dreptate. Tot ce imi doresc eate ca cei care sunt ziaristi sa fie obiectivi.
  • +1 (5 voturi)    
    Dupa Boc cine urmeaza la pumnii lui Ponta? (Duminică, 21 februarie 2010, 16:21)

    Petre [anonim]

    „Am vrut să îl bat pe Emil Boc şi nu m-a lăsat Dan Nica. Şi pe 1 octombrie mi-a zis: «Victore, de ce nu te-oi fi lăsat?! Şi acum regret, dar poate mai am ocazia»", a afirmat Ponta.

    Ciomagarul, culmea, se viseaza si in competitia prezidentiala si nici nu s-a uscat tusul stampilelor pe buletinele de vot! Cata ingamfare!
  • -2 (2 voturi)    
    psd (Duminică, 21 februarie 2010, 17:13)

    padure [anonim]

    totusi psd e cel mai important partid din romania. psd e tara romaneasca.
    • +1 (1 vot)    
      E PSDul Tara Romaneasca (Duminică, 21 februarie 2010, 18:10)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui padure

      Asa cum uscatura e padure
  • +1 (1 vot)    
    M-a dat pe spate... (Duminică, 21 februarie 2010, 18:55)

    Pantera Roz [utilizator]

    "Adversari in politici si ideologie"...."Noi de dreapta,ei de stanga"...Care ideologii???Care politici?!Urechismele voastre,d-le?!Care stanga,care dreapta?!Ca voi sunteti acum comunisti sadea cu legile astea haiducesti si egalitariste???Asta oare chiar crede ce spune sau o spune doar pt.fraieri?!
  • +1 (1 vot)    
    boala lui Basescu (Duminică, 21 februarie 2010, 19:07)

    taranistu [utilizator]

    Cat adevar sunt in zvonurile conform carora presedintele Basescu ar fi bolnav? Unii spun de inima, altii de-a dreptul psihic! Sincer nu mi-a placut nicio data, dar nu acesta voiam sa fie modul in care sa ne despartim de un presedinte autoritar.
  • +1 (1 vot)    
    un post pt Geoana (Duminică, 21 februarie 2010, 19:32)

    urcan [anonim]

    cica tocmai s-a liberat postul de ambasador la Ulan Bator
  • 0 (0 voturi)    
    de ce ? (Duminică, 21 februarie 2010, 23:23)

    Petrovici [anonim]

    De ce adversari !? De ce nu puneti umar la umar sa rezolvati impreuna problemele crizei, salariile si pensiile mici, nivelul scazut de trai !?
    Lasati dracului adversitatile si teoriile chibritului si faceti din Romania cea mai performanta tara din est, din centru sau chiar din toata UE. N-aveti atata minte !? Nu va duce capul si la lucruri bune !?
  • 0 (0 voturi)    
    nimic nou (Luni, 22 februarie 2010, 12:05)

    adi [anonim]

    Nu-i panica, dle Preda. Vor fi aceleasi mentalitati si apucaturi PSDiste, dar o alta figura in fruntea partidului. Atata tot...mai nimic schimbat!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri