Tariceanu: Daca votul va fi pe lista, nu voi candida la presedintia PNL. Crin Antonescu sa se controleze cand face afirmatii in legatura cu mine

de R.P.     HotNews.ro
Miercuri, 17 februarie 2010, 12:22 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: AGERPRES
Calin Popescu Tariceanu a anuntat ca nu va candida la presedintia PNL, daca votul va fi pe liste. "Nu m-am hotarat inca daca voi candida. In orice caz, daca statutul care se va adopta va fi unul de vot de lista, atunci va spun de pe acum ca nu candidez, pentru ca nu inteleg sa validez prin participare o astfel de aberatie", a declarat liderul grupului parlamentar al PNL din Camera Deputatilor, citat de Agerpres.

Referitor la declaratiile liderului PNL, Crin Antonescu, care a anuntat ca Tariceanu nu va fi pe lista sa, fostul premier a precizat: "Ar fi bine sa se controleze cand face afirmatii in legatura cu persoana mea. Nu am avut niciun fel de discutie, nu exista niciun fel de apetenta de-a mea pentru a avea neaparat o functie, nu-mi doresc functii in conducerea partidului, poate sa stea linistit, sa le ia pe cele pe care le considera, sa le stranga pe toate, mai putine, mai multe, nu am niciun fel de problema".

Intrebat daca va accepta o eventuala oferta din partea unui candidat la presedintia partidului, fostul presedinte al PNL a declarat ca nu are nevoie de functii si nu a cerut nimanui sa fie pus pe vreo lista.

"Dupa ce am fost presedintele partidului, nu se poate pune problema. Indiferent de cine e vorba, o spun foarte clar, ca sa-i dau un raspuns pe aceasta cale si domnului Crin Antonescu, nu am cerut nimanui, nici lui si nici altcuiva, sa fac parte dintr-o echipa", a declarat Calin Popescu Tariceanu.

Fostul premier a avertizat ca este "capabil, daca doresc, sa fiu eu cel care imi decid singur, pe picioarele mele, drumul politic. Am suficienta experienta si cred ca am dovedit, in 20 de ani de cand sunt in PNL, ca stiu sa stau pe picioarele mele singur-singurel, nu am nevoie de ajutorul nimanui".


Citeste mai multe despre   























2497 vizualizari

  • -3 (5 voturi)    
    Esti in plus.... (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:27)

    TED [anonim]

    Zau mai stai acasa....Cu tine(si cei cu care te asemeni) partidul are numai de pierdut.
    Hai sa scoatem doar oameni integri la PNL.
    Adio.....
    • +4 (6 voturi)    
      Adica pe cine ? (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:34)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui TED

      Pe Chucky ?!?
    • +8 (10 voturi)    
      crin e integru? (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:53)

      KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui TED

      in ce univers paralel e crin integru? In universul in care propune un premier in incompatibilitate de a prelua functia respectiva? Sau universul in care face alianta cu dusmanul cel mai mare a liberalismului romanesc de dupa revolutie? nu zic ca Tariceanu e mai integru, si cu toate greselile si fricile sale politice ii duc dorul la conducerea partidului liberal. Un demagog certaret nu e neaparat integru, si faptul ca refuza sa discute o posibilitate de guvernare cu alte partide nu il face integru. Trebuie o noua generatie in PNL, una care sa aiba un anumit statul moral si etic.
      • +1 (1 vot)    
        Si mai departe (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:24)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui KidChinoT

        Extrapoland ideea ta, se poate spune ca trebuie o noua generatie politica.
    • +1 (1 vot)    
      Si care sunt aia? (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:45)

      ion [anonim] i-a raspuns lui TED

      Adica Antonescu, Orban, Norica, Fenechiu si Vosganian, astia sunt aia integri

      Daca lista e prea mica se mai pot adauga: Remes, Chiuariu, David, Adomnitei si Cioroianu, ai mai buni ministri pe care i-a avut Romania in ultimii 20 de ani.
  • -5 (9 voturi)    
    Crin i-o trage cand vrea el lui Tariceanu (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:32)

    pnlistul [anonim]

    Tariceanu a facut prea multe greseli si mai ales nu se astepta ca sa iasa Pd si Basescu din nou .El credea ca vin PSDisti si o mana spala pe alta .Liberali sant vulnerabili acum si crin profita .tariceanu este terminat . Catarama este singurul care poate face o schimbare si sa redreseze pnlul , pnl a ajuns jucaria lui crin .lui nici nui pasa atat timp cat are gloria postuma de candidat la perdentiale si poate vorbi pe la teveviziuni . asta place la el . in rest nimic .este omul care a facut nimic toata viata . nimic. gargara si palavrageala ieftina ,filozof de butic de cartier.mai rau este ca pnlisti se mandres cu el . si ei tot gargaragii
    • +2 (2 voturi)    
      chiar? (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:06)

      i22eh [utilizator] i-a raspuns lui pnlistul

      Bine, sunt de acord, in buna parte, dar Catarama? Really? Nu prea inspira incredere, asa la o prima vedere...
    • 0 (2 voturi)    
      Catarama?? (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:29)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui pnlistul

      Prietene, poate ca tu ai vrea sa iasa Boc liderul PNL, nu-i asa? In felul asta, in viziunea ta, PNL s-ar redresa :P
      P.S.
      Ipocrizia asta chiar nu cunoaste limite??? Sau te pomenesti ca tu esti singurul fan pe lume al lui Catarama :P
  • +1 (1 vot)    
    interesanta declaratzie (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:36)

    spektator [anonim]

    dar nush' ce zice nash dinu. suna a declaratzie de idependentza si nesupunere !
    .....................
    Am suficienta experienta si cred ca am dovedit, in 20 de ani de cand sunt in PNL, ca stiu sa stau pe picioarele mele singur-singurel, nu am nevoie de ajutorul nimanui".
    • +2 (2 voturi)    
      Asa e, e declaratia de independenta (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui spektator

      Da, dar nu fata de Antonescu, ci fata de Patriciu. Patriciu a renuntat complet la Tariceanu si a trecut la Antonescu.

      Traicaenu e cam singur acum, de aici si declaratia asta de independenta si cu 20 de ani.
      • 0 (0 voturi)    
        pai asta ziceam si io (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:18)

        spektator [anonim] i-a raspuns lui ion

        nu vorbeam de reactzia lu' nash dinu la declaratzia asta ?
  • 0 (2 voturi)    
    pnl (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:48)

    bc [anonim]

    domnilor pnl-isti ar fi cazul sa va intelegeti intre dvs. s-a dovedit ca sunteti singurii care puteti conduce romania in directia buna. si dvs va lucesc ochii la avere, dar parca tot conduiceti mai bine decat celelalte partide neocomuniste. ar fi nedrept daca nu s-ar spune ca si dvs aveti neocomunistii dvs.
    • +7 (7 voturi)    
      PNL (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:11)

      mary [anonim] i-a raspuns lui bc

      Cea mai mare greseala a lui CPT, a fost, atunci cand l-a ascultat pe D.Patriciu si s-a rasgandit si i-a fost frica de alegeri anticipate si a crezut ca pierde postul de PM. TB a demonstrat ca este loial celor care au incredere in el: vezi Boc etc.
      Daca se declansau alegeri anticipate atunci , alianta DA ar fi avut majoritatea in Parlament si altfel se scria istoria. Asa cadasia cu PSD, certuri cu TB si a mers bine pentru ca in toata lumea era crestere economica si a fost si la noi.
      Acum, tradat de D.Patriciu o fi regretand. Oricum deciziile politice ale lui D.Patriciu, s-au dovedit catastrofale , intodeauna pentru PNL.
      Crin Antonescu vorbeste iarasi in plus, ca de obicei.
  • +8 (8 voturi)    
    Hmmm (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:51)

    i22eh [utilizator]

    As vrea sa vad mai multa forta la Tariceanu si mai putin bun simt fata de Crin. Prea multe menajamente pentru cel care a lipit PNL-ul de PSD. Asta se taxeaza cu rasturnarea din capul partidului, dupa mintea mea. Si chiar il vad pe Tariceanu candidat din partea PNL la viitoarele alegeri de presedinte. Dar trebuie sa vrea si el, sa nu mai ezite atata.
  • +10 (10 voturi)    
    Tariceanu (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:20)

    Un roman anonim [anonim]

    L-am injurat pe Tariceanu cand era prim ministru pentru ca s-a razgandit in privinta alegerilor anticipate care ar fi eliminat pdesr-ul, l-am injurat cand a colaborat cu psdr-ul mai pe fata mai pe ascuns. Cu toate acestea imi dau sema ca este singurul care mai poate scate PNL din actuala stare care il conduce pe calea pe care a apucat PNT-CD. E dela distanta superior lui Crinisor care intai injura apoi pupa, care se aliaza pe fata cu dusmanii istorici ai PNL, care a facut din ambitia sa personala ca Bucurestiul sa devina rosu, care a privat partidul de a participa la o guvernare anti pedeserista. Adevaratii liberali ar trebui sa gandeasca de mai multe ori ce doresc, un partid puternic adevarat de drepata sau un partid fantomatic, la remorca unui PSD in disolutie care il poate trage oricand dupa el. Iar acum suporterilor lui Crin, dati cu minusuri pentru ca argumente nu aveti.
    • -4 (4 voturi)    
      tu vrei plusuri (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:41)

      alt roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

      Nu mai mima atat detasarea... Stii foarte bine ca n-or sa sara pe tine "suporterii" lui Crin. Cat despre adevaratii liberali ei gandesc cu creierul lor, te asigur. Mai ales ca argumentele tale sunt slabe.
      • 0 (0 voturi)    
        Fara argumente. (Miercuri, 17 februarie 2010, 22:16)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui alt roman anonim

        Uite aici doua afirmatii fara argumente, dar evident adevarate:
        1. Tariceanu e un domn, are alura de om de stat si a dovedit ca e capabil sa faca ceva si in afara politicii.
        2. Antonescu e o hahalera si o marioneta, un politician de categorie hiper-usoara si un om care n-a facut nimic in afara politicii, stiind doar sa dea cu gura.
    • +1 (1 vot)    
      Intrebari (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:50)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

      1. Ce te face sa crezi ca daca erau alegeri anticipate era eliminat PSD-ul? Istoria a dovedit ca procentele partidelor nu se schimba asa usor si in nici un caz dupa cum vrea cineva (fie el si TB).
      2. Ce te face sa crezi ca e bine sa fie eliminat singurul partid de stanga din RO (macar declarativ si PDL-ul si PNL-ul sunt mai spre dreapta)?
      3. Ce te face sa crezi ca odata eliminat PSD-ul, alianta DA nu devenea acelasi lucru (o caracatita oligarhica si corupta)? Mai ales ca asta se intampla cu PDL-ul acum. Sau e ok doar pentru ca e "de dreapta" :). Apropo ...salariu de director de banca de 1000 euro e masura de dreapta?

      Mai e unul mai sus care zice ceva de genul "altfel se scria istoria" referindu-se la iluzorii majoritati in Parlament in 2005. Raspunsul e unul singur...PDL+TB au acum puterea si majoritatea in Parlament...sa lase gargara ieftina si sa inceapa sa scrie aceasta istorie. Nu au nevoie de PNL....restul e "cancan".
      • 0 (0 voturi)    
        Ar trebui sa urmaresti sondajele (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:00)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        La cateva luni dupa accederea la putere procentul castigatorului se ridica emnificativ. Cat despre partide de stanga dasunt necesare dar adevarate partide de stanga democrate, nu cele ce mimeza ca sunt de stanga.
        • 0 (0 voturi)    
          Pai pe ... (Miercuri, 17 februarie 2010, 16:39)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          ....principiul asta (care se bazeaza pe o oarecare realitate practica, recunosc) partidul ajuns la putere ar inta intr-un ciclu perpetuu de alegeri pana cand ar elimina orice alt partid din parlament sau cum? Si de cand alegerile parlamentare se declanseaza cand crede cineva ca are sanse mai mari sa obtina mai multe voturi?

          Vorbim despre "adevarate partide de stanga democrate" insa realitatea asta e...PSD-ul e unul singur si din palarie nu putem scoate un alt partid social-democrat (incearca Basescu ceva cu Oprea dar nu cred ca va reusi). Intrebarea e simpla...vrem sa existe si PSD (asa corupt, criptocomunist cum o fi el) pe scena politica sau vrem sa existe doar PDL (care eventual sa absoarba si PNL) adica sa ne intoarcem la partid unic?

          Pana la urma totul se reduce la capacitatea de a accepta ca tu (sa zicem PDL) nu esti "albul" absolut si ca e bine sa existe si altii (chiar daca e PSD si e "negrul" absolut) pentru a exista un echilibru.

          Apropo...as fi curios cati membrii de partid PSD din perioada 2000-2004 au trecut cu catrafusele la PDL. Personal de asta mi-e frica....ca exista un grup maricel de smecheri (in teritoriu mai ales) care, in timp ce noi aplaudam ca tampitzii la TV pe Geoana sau Basescu la alegeri, se muta de colo-colo si practica aceleasi metode (ex. controale peste controale pentru spagi la firme private, spaga pentru contracte publice etc etc).
      • 0 (0 voturi)    
        greseala (Miercuri, 17 februarie 2010, 17:11)

        saladin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Da un salariu de la buget, atentie de la buget (adica taxele si impozitele romanilor) de 20.000 Euro pe luna este o masura de stinga ?. Ca sa "scrie istorie" este nevoie de 66 % in Parlament, le putea avea doar cu pnl. Altfel ai oarecare dreptate !.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu mi se pare ... (Miercuri, 17 februarie 2010, 19:01)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui saladin

          ... nici de dreapta nici de stanga...mi se pare o masura clientelara. De dreapta mi s-ar parea sa faci concurs, sa angajezi un manager ca lumea (eventual concursul organizat de o firma independenta pentru eliminarea suspiciunilor) si sa-i ceara sa scoata 10 mil de euro profit / an (cifra aleasa la intamplare ... s-ar putea sa fie prea mare sau prea mica) care sa vina ca si venit la bugetul de stat.

          Cat despre "scrierea de istorie" eu ma gandeam la reducerea coruptiei, cresterea nivelului de trai, crestere economica, dezvoltarea clasei de mijloc etc si alte mizilicuri de genul asta...evident tu te gandesti la numarul de camere / parlamentari ... deci avem opinii diferite.

          In plus...mi-aduc aminte ca TB e expert in "dati-mi Consiliul....dati-mi...". Mai greu cu facutul...am ajuns sa cred ca si daca ar avea 110% din Parlament prima preocupare ar fi tot cautarea de scuze. Asa am eu perceptia asta (distorsionata desigur) :)
          • 0 (0 voturi)    
            gramatica (Miercuri, 17 februarie 2010, 19:48)

            saladin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            ...ca venit la buget... ai bagat "si" degeaba, adica incorect !.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu neg..... (Joi, 18 februarie 2010, 0:05)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui saladin

              ...e pe principiul..."cine nu munceste nu greseste"...scriu mult, din convingere, si atunci apar si greselile, in mod natural.

              Scuze... pentru "forma" insa estenta nu cred ca e foarte gresita.
    • -1 (3 voturi)    
      crinisor (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:12)

      tutu [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

      De acord cu tine legat de cei doi - Taiceanu si "Baietasul cu nume de floare". Oricum, impresia pe care o lasa "Crinisor" este de "cocota masculina" sau de "domnisoara batrana si frustrata".
      • -2 (2 voturi)    
        Hehehe... (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:24)

        antitutu [anonim] i-a raspuns lui tutu

        Bine ca are seful tau Base, un nume mai parfumat decat Crin! Hahaha... BASESCU!
        • +1 (3 voturi)    
          eroare (Miercuri, 17 februarie 2010, 17:13)

          saladin [anonim] i-a raspuns lui antitutu

          Gresesti, acela este numele parintilor, pe el il cheama TRAIAN !. Hai fii cinstit si recunoaste ca este altceva decit crin (intentionat cu litere mici si mari).
  • +4 (6 voturi)    
    Tariceanu, Isarescu sunt valori ! (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:33)

    andrei [anonim]

    Domnul Crin e precum fata mare la maritat. In plus vine ca fost ministru al tineretului si sportului....daca cineva isi aminteste o lege data de Crin, atunci ma inclin...insa din pacate...nici macar un bun vorbitor nu este, degeaba s-au grabit tv-urile sa-l catalogheze drept un "om cu verbul la el".. Noi, cei de acasa am vazut o "DUDUIE" CARE SE CEARTA precum la piata si care nu are atitudine. Habar n`am ce face PR-ul dumnealui! Salut prestanta, eleganta si principiile domnului Tariceanu. Desi, am unele comentarii la anumite erori din "domnia" sa, le pun pe seama sistemului si apreciez ca nimeni nu poate si perfect intr-o "domnie". Toate cele bune si SUCCES , DOMNULE Tariceanu!
  • 0 (2 voturi)    
    Cine tradeaza odata..... (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:03)

    cornel [anonim]

    Tradicene, cine tradeaza odata in politica, va fi si el tradat la randu-i.LA CE TE ASTEPTA-I ?
    Ai uitat cand ai tradat alianta DA, la cererea lui Patriciu ? Ti-a venit randul si tie //.(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    Tariceanu si Crin (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:21)

    cristian [anonim]

    Fie ca ne place sau nu, Tariceanu a capatat un anumit staif de om politic. Crin nu pare capabil sa depaseasca stadiul de causeur. E indoielnic ca pe termen lung va obtine rezultate doar cu injuraturi la adresa lui Basescu sau cu formule de genul desfintarea PDL.
  • -1 (1 vot)    
    draga taricene (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:55)

    sip [anonim]

    ce s-a intimplat cu averea romanilor din ungaria? vrem sa stim si noi cum ne vinzi fara explicatii. daca nu avem nu ne pasa, daca avem la fel, ne credeti timpiti?
  • 0 (2 voturi)    
    comparatie (Miercuri, 17 februarie 2010, 17:03)

    cucu [anonim]

    in comparatie cu crin antonescu,tariceanu e chiar cool.

    mi-as dori tandemul tariceanu& catarama.

    crin este cel mai antipatic personaj, o acritura oportunista umflata de balonul retoricii gaunoase.
  • +1 (1 vot)    
    tariceanu incepe sa imi fie simpatic ! (Miercuri, 17 februarie 2010, 21:36)

    turistul [anonim]

    mi-a fost antipatic cand a fost la guvernare din cauza incapatanarii lui de a ramane prim ministru ... dar acum se vede clar ca e cu 10 clase peste antonescu. nu pot sa nu ma intreb cum de membrii pnl il mai tin in fruntea partidului pe crin ... stie toata lumea prestatia lui jalnica (si mincinoasa) de la alegeri ...
    • 0 (0 voturi)    
      tariceanu si catarama (Joi, 18 februarie 2010, 18:01)

      spektator [anonim] i-a raspuns lui turistul

      au mai facut ceva, in afara gargarei de politicieni.
      crinescu o sa stea la mila lu' nash dinu, inca multzi ani. ca e mai usor la stat, bugetar, la partid.
      clantzau.
  • 0 (0 voturi)    
    superficialul crin (Miercuri, 17 februarie 2010, 22:36)

    logopedu [anonim]

    crin dupa ce termina de spalat masina lui patriciu mai da cate o declaratie.intr-adevar tariceanu are 10 clase peste el.antonescu in afara de a-l injura pe base nu stie altceva, e un demagog mai mare decat geoana.pacat de partidul ala ca-l distruge patriciu prin papusa lui, crin.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri