Nastase vrea colaborare deplina la nivel parlamentar cu PNL. Antonescu si Orban imbratiseaza ideea

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Miercuri, 10 februarie 2010, 19:51 Actualitate | Politic

Unul dintre candidatii la sefia PSD, Adrian Nastase, ii curteaza pe liberali pentru o colaborare "confederativa", la nivel parlamentar. In proiectul sau politic postat, miercuri, pe blogul personal, Nastase vorbeste despre realizarea unei opozitii unite si crearea unui parteneriat intre PSD si PNL la nivel parlamentar. Ideea a fost foarte bine primita de liberali, presedintele PNL, Crin Antonescu, declarand ca este necesara aceasta colaborare pentru a apara statul de "Traian Basescu si haita sa". Si Ludovic Orban este de acord cu acest parteneriat insa nu doreste semnarea unei aliante la tribunal.

Nastase propune o "formula ne-ideologica" de colaborare a partidelor din opozitie, respectiv PSD/PC si PNL, intr-o varianta "confederativa", cu mecanisme de dialog si de coordonare parlamentara.
  • "PNL, pe de alta parte, este atat un competitor al nostru, in activitatea din opozitie, un competitor ideologic clar, dar trebuie sa ne fie si un partener. Ca atare, propun realizarea unei „opozitii unite” cu PNL in toate proiectele care privesc apararea statului de drept si, pe de alta parte, diferentierea de PNL pe tematica de tip economic si social.
  • Consider insa ca o formula, ne-ideologica, de colaborare a partidelor din opozitie, PSD/PC si PNL, intr-o varianta „confederativa”, cu mecanisme de dialog si de coordonare parlamentara, ar fi utila".

De asemenea, Nastase considera ca PNL este o provocare subtila si de lunga durata si asta pentru ca liberalii sunt principala forta a opozitiei. In opinia lui Nastase, Crin Antonescu este un lider care trezeste simpatia cetatenilor.
  • "Un alt tip de provocare, ceva mai subtil si de lunga durata, este cea venita din partea PNL, care se profileaza tot mai puternic drept principala forta a opozitiei, preluand inclusiv teme din portofoliul nostru politic, cum este aceea referitoare la mentinerea unui anumit nivel al punctului de pensie. Crin Antonescu este un lider care trezeste simpatia cetatenilor si care a inceput sa joace la o miza mare".

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, miercuri, pentru agentia Mediafax, ca este normala o colaborare parlamentara pentru apararea lucrurilor puse in pericol de Traian Basescu si "haita" sa.
  • "Eu sunt de acord. Am spus si eu ca in mod natural atunci cand este vorba despre apararea statului de drept, apararea proceselor democratice, despre apararea tuturor lucrurilor care sunt puse in pericol de Traian Basescu si haita sa, si noi, si PSD, si PC, si sper eu nu numai forte politice si parlamentare, e normal sa actionam coerent, si sunt absolut de acord cu ideea asta".
Antonescu a tinut insa sa precizeze ca PNL si PSD  pot sa actioneze impreuna dar asta  nu inseamna ca vor semna o alianta politica in acest sens.
 
Si prim vicepresedintele PNL, Ludovic Orban, a declarat, citat de agentia Mediafax, ca liberalii vor sustine colaborarea cu PSD plecand de la valorile, principiile si convingerile liberale, fara ca aceasta colaborare sa fie institutionalizata in vreun fel.
  • "In masura in care vor exista elemente de interes general pentru societate, in mod evident ca vom sustine, dar fara a institutionaliza in vreun fel, aceasta colaborare si plecand numai de la valorile, principiile si convingerile noastre liberale si de la necesitatea punerii in practica a programului liberal ".
Presedintele de onoare al PC, Dan Voiculescu, a adresat pe 28 ianuarie o scrisoare deschisa  liderilor celor doua partide de opozitie prin care ii invita la constituirea unei Aliante Social Liberale. Voiculescu scria ca "o opozitie unita este singurul proiect care poate fi o alternativa credibila la actualul regim si poate stopa dezertarile si chiar disolutia partidelor".

PSD si PNL au semnat pe 25 noiembrie o alianta preelectorala care prevedea sustinerea candidaturii liderului PSD pentru turul doi al prezidentialelor si numirea lui Klaus Johannis ca premier sunt principalele angajamente ale acestui acord. Cu mult fast la Palatul Parlamentului, presedintii PSD si PNL au oficializat acordul. La vremea respectiva, de la ceremonie a lipsit Adrian Nastase.

La mai putin de o luna, dupa rezultatele alegerilor prezidentiale, acordul a fost rupt, presedintele PNL, Crin Antonescu anuntand ca alianta cu PSD se incheie si ca "unirea eforturilor cu acest partid se va face cand va fi necesara".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

991 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    Colaborare fructuoasa ! (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:02)

    vasi [anonim]

    Bratienii se rasucescu in mormant cand vad cum partidul lor (partidul balama care a ramas blocat pe stanga desi el se declara de dreapta) s-au inhaitat cu nenorocitii de comunisti. Sa le fie de bine (Antonescu + Nastase = LOVE).
    Tare as vrea si eu sa stiu parerea lui Quintus (cel care a facut puscarie din cauza unora ca Iliescu, Geoana, Nastase).
    • +2 (2 voturi)    
      Partida sotzial-liberala: Tradare, da' s-o stim... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:53)

      Farfuridi si Ciolanescu [anonim] i-a raspuns lui vasi

      Sincer marturisesc, am sperat in omul si politicianul liberal Antonescu, as fi vrut sa fie in turul 2.
      E o foarte mare dezamagire sa-l vad lacheul PSD-ului, cum se tavaleste pe burta cu labele in sus sa-l mangaie Nastase !! ce mizerie...ce naiba, nici macar astia de la liberali n-au demnitate?
      Nu voi mai vota PNL,cum pot sa se alieze cu agramatii Vanghele si Pandele, cu ultimul comunist din Romania, Ion Ilici Iliescu, cu 'bombonel" si cu securistul Voiculescu? De prostanak nici nu mai zic, nu merita..
      • 0 (0 voturi)    
        contra naturii (Joi, 11 februarie 2010, 15:22)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Farfuridi si Ciolanescu

        imi pare rau sa spun dar o coalitie PSD-PNL nu poate sa produca ABSOLUT nimic benefic. Reprezentand extremele spectrului politic, ideologic le este imposibil sa se puna in acord asupra unui proiect comun. Singurul lucru pozitiv pe care l-ar putea face ar fi sa dea peste mana PD-L-ului daca greseste, dar atentie, fara a putea avea o alternativa viabila la greseala PD-L. Din pacate potentialul de produce schimbari negative pentru Romania este mult mai mare, deoarece fiind in opozitie tentatia este de a bloca absolut orice actiune a puterii, indiferent ca este buna sau rea si repet, intotdeauna fara posibilitatea oferirii unei alternative.

        Cine crede ca PSD si PNL pot avea un proiect comun se gandeste doar la finalitate, nu si la detaliile de implementare. Niciodata cand vor intra in detalii, daca sunt de buna credinta, nu au cum sa cada de acord. ...daca nu sunt de buna credinta, atunci poate pot sa profite impreuna, dar nu pe principii liberale sau socialiste.
    • +1 (1 vot)    
      Evidenta (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:28)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui vasi

      Din pacate parerea sa este evidenta atata timp cat nu si mai asuma nici o aparitie publica. Coloana vertebrala a domniei sale este neinclinata spre deosebire de a dlui Crin Antonescu nu mai vorbim de balansul dlui Iliescu, tot presedinte onorific de altfel, care schimba placa "nu e treaba mea" cu indrumarile dupa cum ii convine
    • +4 (4 voturi)    
      Antonescu si cu Orban o imbratiseaza pe Ideea (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:12)

      Bote [anonim] i-a raspuns lui vasi

      Deacord . dar pe ady cine il imbratiseaza? ca de Orban nu stiam . Ba da acum inteleg faza cu mandolina .
  • +12 (12 voturi)    
    A venit vremea... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:02)

    Raluca [anonim]

    ...pentru unirea pnl cu psd+pc, asa cum bine a propus fondatorul pc. Deja lumea s-a cam prins ce si cum e cu partidele astea trei...asa ca nu mai are rost sa se dea altceva decat sunt de fapt...
  • +10 (10 voturi)    
    Da cu Ogica ce-ati avut? (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:14)

    Andy Latimer [utilizator]

    Hai Boier Dinescule,cadelnitzeaza si sfintzeshte coalitzia voastra,a "bunului simtz"... Ghinionantonescu,tocmai la Timishoara a ramas mascota coalitziei-Ogica fara carnet... P.S.Stav-ar ultima sarma-n lueta,matushi Tamara!
  • +12 (12 voturi)    
    Bravo PSD&PNL (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:15)

    hotnewsfil [utilizator]

    Opinia unui sustinator onest, lucid (clarvazator!) al aliantei indestructibile PSD&PNL (clocita 20 de ani):
    Felicitari conducerilor PNL si PSD pentru propunerea lor (da, a lor si numai a lor) insistenta, neabatuta, ca domnul Ciolos sa fie unicul candidat al Romaniei pentru o functie de comisar al UE. Base ne-a dovedit si de aceasta data ca este un rau-voitor, un iresponsabil, un neinspirat, atunci cand s-a opus vehement propunerii facute de cele doua partide, referitoare la domnul Ciolos, care au pus pe prim plan exclusiv interesul tarii, nu pe cel meschin, de partid, de gasca, asa cum a facut, si cu aceasta ocazie, obtuzul PD-L.
    In alta ordine,ca vechi liberal, sustinator al incrangaturii PSD&PNL, bun cunoscator al personalitatilor din partidul ce imi reprezinta convingerile politice, care ma reprezinta la masa bogatilor cu staif, propun ca presedintia partidului sa revina domnului Ludovic Orban. Este adevarat ca si domnul Crin Antonescu se distinge printr-o calitate care l-a detasat in fruntea (la tribuna) parlamentui si ca sef al PNL, precum si in foarte reusita campanie electorala recenta. Ma refer la calitatea domniei sale (poate ar fi mai nimerit "excelentei sale?) domnului Crin Antonescu de a vorbi pe larg, colorat, incisiv, mobilizator. Dar, acum este nevoie de o personalitate care sa aiba expertiza faptelor, parcurgerea unor diferite functiuni in gospodarirea comunitatii. La acest capitol, domnul Ludovic Orban il depaseste detasat pe domnul Crin Antonescu - campionul vorbelor mestesugite, foarte potrivite in campanii electorale. Domnul Ludovic Orban va reusi sa aduca PNL pe primul loc al politicii dambovitene, il va aduce la guvernare, in folosul practic al celor ce sustin acest partid, pe tot cuprinsul tarii. Fara accesul la guvernare (la cascaval), adica fara bani, promisiunile facute electoratului raman vorbe in vant, submineaza doar pozitia noastra de vrednici urmasi ai...um ii chiama?...cum ii chiama?...aaa!, ai Bratienilor (imi statea pe limba).
  • +13 (13 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:16)

    Dorin [anonim]

    Cum se leaga toate... In continuare. Interesant, dar deloc surprinzator e ca, cele doua slugi ale lui Patriciu executa ordinele acestuia fara macar sa cracneasca. Avand in vedere ca bunul sau prieten (al lui Patriciu), Adrian Nastase, propune ceea ce propune, e logic ca Patriciu sa-i faca/intoarca un "serviciu". In amintirea datoriilor din trecut: Rompetrol si Petromidia. PNL este inhamat la trena PSD (fost FSN, fost FDSN, fost PDSR) de multa vreme, chiar de pe la inceputul anilor 90, atunci cand tatucul Iliescu le tinea discursuri socializante lui Patriciu, Tariceanu si Roman, toti trei ascultandu-si mentorul cu deosebita atentie. Coincidenta sau nu, toti acestia se regasesc acum in acelasi partid (PNL) si sunt atrasi ca un magnet de stanga socialista. Iar asta s-a intamplat si se intampla datorita lui Patriciu, dar si a cozilor lui de topor prin intermediul carora acesta conduce din umbra un partid fara viitor. Alianta cu PSD va baga PNL direct in groapa de gunoi a istoriei. Garantat.

    P.S. Ce zici bai Gigi? Tu ce parere ai? Sunt convins ca tu crezi sincer si neconditionat in proiectul asta socialist-liberal pentru simplul si demonstrabilul fapt ca tu si mocofanii aia de la PNLSD sunteti niste proletari veritabili. Cu precizarea ca unii dintre mocofani pretind ca sunt "liberali" si de "dreapta". Hai Gigi, ia mai delireaza tu putin si pe-aici. Hai mai, ce naiba!, sper ca nu ti s-a terminat tocmai acum benzina de la Patriciu...
    • +8 (8 voturi)    
      Foarte... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:33)

      Gigi Reformatu' [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      ...corecta si argumentata parerea ta. Subscriu 100% (partea de pana in PS....ca sa inlaturam orice dubiu).

      Din acest moment m-am reformat si m-am hotarat sa revin la sanul singurului partid autentic de dreapta din Romania...PDL. Comunistii astia din PNL si PSD au impresia ca pot prosti poporul cu laturile pe care le varsa zilnic pe media.

      Ma duc sa vad poate a inceput un film bun pe PRO TV. O seara buna!
      • +1 (1 vot)    
        Yukkk! (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:00)

        Gigi Reformatu' [anonim] i-a raspuns lui Gigi Reformatu'

        Film cu Steven Segal din 1988...eu cred ca si mogulul asta Sarbu...e PNL-ist sau PSD-ist ceva de da filme asa slabe pe PrOTV sa se uite lumea pe A3 sau pe iRealitatea....huo ba Sarbule! Apropo...tu de unde ai banii? Ai furat de la popor, nu?
  • +11 (11 voturi)    
    Comentariu fain :-) (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:18)

    Dan Canada [anonim]

    ... de pe Blogary:

    Crin [...] E ca sula, oricât o potriveşti cu mâna pe cracul drept, ea tot pe stânga se simte bine.

    :-))
  • +13 (13 voturi)    
    monstruoasa (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:19)

    Petrovici [anonim]

    Se reinoieste monstruoasa coalitie a haitei oligarhilor impotriva romanilor, haita celor ce lupta sa-si mentina privilegiile, averile ilegale, talhariile din cei 20 de ani in care au scapat de Ceausescu. Situatia tarii se poate deteriora cu atatea hiene ce nu se mai satura din hacuirea bietilor romani.
  • +12 (12 voturi)    
    IMBRATISATI-VA ! (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:37)

    minulescu [utilizator]

    Dar utilizati mijloace contraceptive ca sa nu va inmultiti!
    Hai la lupta cea mare,//
    Hot cu hot sa ne unim!
  • +13 (13 voturi)    
    si uite asa .... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:40)

    rochiri [utilizator]

    ..... se duse si PNL-ul! Amin!
    • +3 (3 voturi)    
      Pai aia e problema... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:53)

      Gigi Reformatu' [anonim] i-a raspuns lui rochiri

      ...ca nu se duse...sub 5%...mama lor de comunisti! Da las ca ies ei din Parlament in 2012. Si ei si PSD-ul...la groapa de gunoi a istoriei. Chucky si cu Prostanacul....sa faca mai bine un cuplu comic....da nu aici...in alta tara!
  • +7 (7 voturi)    
    Era de asteptat (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:35)

    mi3rla [utilizator]

    Era de asteptat. Din pacate opozitia parlamentara are o singura platforma ideologica - si anume "Jos Basescu" , care si asa va fi depasita in momentul viitoarelor alegeri, caci actualul presedinte nu va mai putea candida. O sa astept cu interes noul slogan, apel la verticalitatea opiniilor si experienta la guvernare a doua partide; PSD - care se retrage din guvern la orice schimbare a unui minstru incapabil sa-si demonstreze acuzatiile si PNL- care singur nu a guvernat niciodata, ba mai mult a refuzat participarea intrucat nimeni nu a avut "curajul" de a pune un prim ministru cu studii indoielnice si fara pic de experienta macar in administratia locala sau intr-un SA ( si ma refer aici la pretentiile dlui Antonescu)
  • +6 (6 voturi)    
    Incet, incet ies la iveala ce s-a clocit (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:36)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    din '89 incoace !
    Fostul PCR transformat in FSN si apoi in mai multe partidulete sub obladuirea "fostilor" se reuneste acum intr-o ..."colaborare "confederativa", la nivel parlamentar" .
    Ura ! Traiasca !! etc.
    Si ce pers-banalitati au la conducere !?
    Nastase cel cu multe case !
    Orban tare in organ ?!
    Crin cel Frumos la Parlament Chiulau !
    Voiculescu turnătorescu !
    Oare când vom scăpa de ei ?! De nişte hoţi şi mişei !?
  • +4 (4 voturi)    
    vaisiamar (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:46)

    nicu [anonim]

    Din pacate PSD si PNL nu mai stiu nimic in afara de ura fata de Basescu, dc nu fuzioneaza si gata?Antonescu e un cretin, cum sa faci alianta cu PSD???/In campanie am inteles dar si acum......duca-se...ma bag la Remus Cernea....Rusine antonescu si Orban!
    • +4 (4 voturi)    
      In campanie ai inteles ce? (Joi, 11 februarie 2010, 2:17)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui nicu

      Dupa evolutia ulterioara a lui Geoana ti se pare ca am fi fost un popor fericit cu el presedinte? NU spun ca Basescu e perfect, da' parca fata de Geoana e din cu totul alta liga...
  • +6 (6 voturi)    
    autism (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:47)

    dudu [anonim]

    asa baieti, cat mai strans uniti. ce-i aia culoare politica atata timp cat exista Basescu?

    Crine, o sa duci partidul ala de o sa mai vezi un vot de la un om de dreapta cand mi-oi vedea eu ceafa!

    pe ce lume or trai oamenii astia, nu stiu. cum poti sa fii atat de tembel incat sa nu realizezi ca electoratul tau (la pnl ma refer) este fundamental impotriva psd, si nu impotriva lui basescu. cum sa-ti bati joc in halul asta de oameni care candva te-au votat, si care chiar te-ar mai putea vota, in anumite conditii? ce bataie de joc! ce autism politic!
  • +2 (2 voturi)    
    De ce asa de tarziu? (Joi, 11 februarie 2010, 8:44)

    ion [anonim]

    nene, nu ma mai mir. Alianta asta e clocita de dom Patriciu de vreo 10 ani, dar a avut omul ghinioane peste ghinioane
    - cand se pupa mai bine cu Nastase prin 2002-2003 (vezi Petromidia) ,a aparut Frankenstein ala de Stolojan care a tinut mortis sa faca alianta DA. Of, iar nu ne putem iubi, mai PSD
    - cand sponzoriza mai abitir campania PSD in 2004, iar oamenii lui sondau terenul pentru o alianta cu PSD (Orban, Antonescu, Norica Nicolai), hop si ciudatul de Base suvita in vant il bate pe Nastase si il numeste PM pe Tariceanu. Of, iar nu ne putem iubi, mai PSD
    - in 2008, cand PSD-ul era la egalitate cu PDL-ul si PNL-ul era pe margine, hop, scoate Basescu repede din joben o alianta ciudata PDL-PSD si Geoana pune botul. Of, iar nu ne putem iubi, mai PSD

    Sfarsit de 2009, inceput de 2010: nu mai sunt piedici, hai sa ne iubim ca fratii. i-am vazut pe Antonescu si pe Orban purtand geci rosii cu trandafiri si pupundu-se cu foc cu psd-istii pe scena in Kiseleff. Don Patriciu ranjea satisfacut din spatele scenei :) Muzica!
  • +1 (1 vot)    
    ca sa vezi (Joi, 11 februarie 2010, 9:10)

    ion [anonim]

    Nici usturoi nu au mancat si nici guraa nu le miroase, Halal ideologie liberala si sociala !
  • +1 (1 vot)    
    Un vechi si intelept proverb romanesc spune.... (Joi, 11 februarie 2010, 9:26)

    Rescatorul [anonim]

    Cine se aseamana, se aduna. Normal!
  • 0 (0 voturi)    
    Visul lui Felix (Joi, 11 februarie 2010, 11:20)

    Dianora [utilizator]

    Presupun ca Dan Voiculescu va deveni presedintele de onoare a formatiunii politice pe care de mult o moseste, Alianta Socialist-Liberala!
  • +1 (1 vot)    
    Regula bunului simt... (Joi, 11 februarie 2010, 12:19)

    Suparatu` [anonim]

    ...spune ca daca vrei sa fii respectat .. respecta !!! De regula nu-mi place sa folosec cuvinte jugnitoare, dar nu ma pot abtine .. acum cand vad ca nesimtitul de Cr(et)in nu cunoaste aceasta regula. Cum isi permite sa foloseasca cuvinte jugnitiare la adresa celor care au votat cu d-l presedinte Basescu (..Traian Basecu si haita lui !!), acest catelus care linge praful de pe urmele PSD -ului, tocmai el s-a gasit sa vorbeasca de haita. "Monstruasa coalitie" care s-a format pentru turul II al alegerilor prezidentiale cum poate fi numita ? Eu cred ca ...HAITA... care nu a reusit macar sa prinda macar o musca, fapt pentru care se simt mai rau ca cei care au luat viagra degeaba. Tot le lipseste sangele din instalatie !!! Si mai este o regula de baza a democratie pe care "mostruasa coalitie" nu o cunoaste .. aceea care spune ca ...."...minoritatea se supune majoritatii.. " In tarile cu adevarat deocratice s-au castigat alegeri cu o diferenta mult mai mica, chiar si de un vot. Dar acolo VOINTA celor multi este respectata, si toti pun umarul sa mearga treaba bine, la noi decand PSD- ul a pierdut alegerile nu face altceva decat sa puna strambe,contre, motiuni de parca numai ei sunt stapanii adevarului absolut. Oare cum guverna PSD + PC + PNL + nu mai stiu ce alti acoliti ... cand trebuie sa se respecte niste reguli impuse de CE ?, Daca am vrut in CE trebuie sa respectam regulile impuse de CE !!
    Asa ca in concluzie .. alegerile s-au terminat... puneti toti umarul la treaba.. !! sa mearga treaba bine, lasati orgoliile !!!
  • +1 (1 vot)    
    concubinajul (Joi, 11 februarie 2010, 18:06)

    parintele paisie [anonim]

    asta nu'i bun. sa se ia.
    facem nunta mare, bombo si crin.
    muzica la organ.
    masa, felicitrile si dansul la grivco, platite da nash vantu. socrii mari felix si paturiciu.
    cu participarea bunicutzei si'a soacrei.
    totul supt lumina flacarii violete.
    nunta cu dar, altfel cum. darul il strange mircica ca are mana.
    aleluia.
  • 0 (0 voturi)    
    Uite-asa scapam noi de Antonescu & Orban (Joi, 11 februarie 2010, 23:47)

    Gigel [anonim]

    Nu stiau cum sa-si ia avant pe derdelusul politicii ....
    Le-a sarit in ajutor Bombonel.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi