Viorel Catarama ramane fara sprijinul filialei, in cursa pentru sefia PNL, pentru ca este "o marioneta politica controlata de la Cotroceni"

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 10 februarie 2010, 14:52 Actualitate | Politic

Liberalul Viorel Catarama nu va avea sustinerea filialei sector 2 a PNL, din care face parte, in cursa pentru conducerea partidului, informeaza un comunicat  al organizatiei remis HotNews.ro. Potrivit vicepresedintelui de filiala, Melciu Florin, colegii liberali nu-l vor sprijini pe Catarama pentru ca acesta a adus prejudicii de imagine partidului, devenind "o marioneta politica controlata de la Cotroceni."

Viorel Catarama si-a prezentat, marti, in cadrul sedintei de birou politc a filialei PNL sector 2, intentia de a candida la functia de presedinte PNL la Congresul din luna martie, cerand sprijinul filialei in acest sens, dupa ce si-a prezentat programul politic, informeaza comunicatul.

Astfel, "in urma unui vot secret, biroul politic PNL sector 2 a hotarat neacordarea sprijinului politic al filialei domnului Viorel Catarama", anunta vicepresedintele Melciu Florin, explicand ca "decizia a avut la baza nenumaratele aparitii publice ale acestuia din ultima vreme, care au adus prejudicii de imagine partidului".

Potrivit sursei citate, "domnul Viorel Catarama reprezinta acum in PNL o marioneta politica ale carei sfori sunt controlate de la Palatul Cotroceni".

Viorel Catarama si-a anuntat saptamana trecuta candidatura la functia de presedinte al PNL, precizand ca are ca scop formarea unui guvern de dreapta, impreuna cu PDL si cu larga sustinere parlamentara. "Sustin intrarea imediata la guvernare impreuna cu PDL", a declarat atunci Catarama.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1375 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    Se vede ca in PNL sunt numai "marionete". (Miercuri, 10 februarie 2010, 15:31)

    Rescatorul [anonim]

    Unii sunt :marionetele Cotrocenilor", altii "marionetele" lui Patriciu, altii ale lui Geoana. Mai exista oare bun simt in acest partid?
    • +5 (5 voturi)    
      Ai uitat cea mai importanta categorie: (Miercuri, 10 februarie 2010, 15:57)

      AVP [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      Marionetele Secu-lui din PNL, in frunte cu presedintele de onoare, pai cum dreq, al acestuia... N-am zis marionetele secolului, porumbacule, aloo...
      • 0 (0 voturi)    
        Ai multa dreptate.... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:32)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui AVP

        am uitat forta de baza a PNL, agentura KGB/GRU. Acei agenti activi care imping PNL catre Iliescu si gasca KGB/GRU din PSD, fratii lor de "cruce rosie".
  • +6 (6 voturi)    
    Hai comunismul (Miercuri, 10 februarie 2010, 15:36)

    elena [anonim]

    Hai ca au luat-o si astia pe aratura. Se pare ca au preluat toate tiparele comuniste, cine nu este cu noi este impotriva noastra si nu ai voie sa vii cu o idee noua ca este tradator. Mai ramine sa il ia si in discutie in sedinta largita ca pe un tovaras care a tradat cauza, si se intorc in anii '50.
  • +5 (5 voturi)    
    Chuky marioneta antonescu (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:10)

    Nicolae Ceausescu [anonim]

    si toti Chuky-isti lui marionetele lui patriciu .guzganian sa dea socoteala pentru jaful guvernarii pnl-pcr din 2008 .miliarde praduite .si acuma plang de grija pensionarilor . Dreapta e sora lui Stanga . PSD-PC(R) +PNL =PCR
  • +5 (5 voturi)    
    E limpede... (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:18)

    Cristi [anonim]

    PNL abunda de marionete. Ori ale lui Basescu, ori ale lui Patriciu (astea sunt evident acceptate), ori ale PSD (si astea sunt acceptate). Asadar, in PNL avem de-a face cu niste papusari (Patriciu si PSD) si niste papusi (marionete) - Antonescu si gasca lui. Ce naiba partid mai e si asta? Mai degraba e un veritabil teatru de marionete unde se joasa piese ridicole pentru fraieri...
    • -4 (6 voturi)    
      Da sigur... (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:40)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      ...ca da! Bine ca la PDL si-au exprimat opinia Preda si Macovei si au ramas cu opinia. Cand oi vedea eu in PDL unul care zice .... bai Traiane...ai luat-o pe aratura! o sa fiu de acord cu ceea ce scrii tu acolo pana atunci cred ca in calitate e PDL-ist nu ai nici o autoritate morala sa iti dai cu parerea despre ce se intampla in alt partid.

      Apropo, Boc a avut o buna ocazie sa-l contrazica pe Basescu cand cu unicameralul. Dupa ce si-a facut teza de doctorat cu titlul ceva de genul "Avantajele sistemului parlamentar bicameral" a venit si a zis "foarte bine cu unicameral!" Halal verticalitate si "democratie de partid".
      • +4 (4 voturi)    
        Gigiiii!!!! Iar te-au lasat aia de la PNL sa (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:06)

        Cata [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        te lupti singur singurel si fara nici o aparare cu cohortele portocalii? saracu' de tine! bietul de tine! tare greu cred ca trebuie sa-ti fie. oricum, fiecare pasare pe limba ei piere. poate ca tu nu esti o pasare, dar sigur esti un pasaroi galbejit si umilit. chiar asa, ma intreb... cam cate mizerii trebuie sa mai inghiti bai gicuta de la poamele alea care conduc pnl-ul, ca sa renunti la lupta asta oarba si ilogica pe care o duci impotriva adevarului?... pnl e un partid mort! chucky nu face decat sa bata cu mult entuziasm piroanele in sicriu. atata tot.
        • -3 (3 voturi)    
          Care cohorte? (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:06)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cata

          Doar vreo 30%...si aia in scadere rapida :)

          Oricum "my kung-fu is better" ...si fac fata. Bring it on!
      • +3 (3 voturi)    
        Bai Gigi dar scuza-ma ca-ti spun... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:26)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Pe langa faptul ca esti prost descopar ca esti chiar si tampit. In rest nu ma ostenesc sa-ti explic ca esti nu numai in eroare dar si intr-o dunga. Apropo, dar tu ce fel de "autoritate morala" esti ba c a c a n a r u l e sa-ti dai cu parerea? Credeam ca in democratie avem dreptul sa ne dam si cu parerea... Nu?

        P.S. Spre stiinta ta si ar fi bine sa bagi bine la cap chestia asta: NU sunt membru PDL. Daca esti capabil sa bagi bine in cap ceva coerent. Punct.
        • -3 (3 voturi)    
          Iar injurii.... (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:04)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          ...ma baieti...un limbaj ceva mai academic...se poate? Nu de alta da eu nu stiu sa injur si ma simt in dezavantaj.
  • +2 (2 voturi)    
    Sedinta Cpex al Cc al PNL(bolsevik) 22Dec 89 (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:18)

    I.C.Breteanu [anonim]

    Scena 1 ,actul 1 . Un birou decorat modest din Monte Carlo in care
    sant 5 tovarasi imbracati modest Armani .Ei sant tensionati:
    Tov.Antonescu pretinde ca isi da demisia ......,Tov bobuOrban il implora la mandolina ,
    Tov FeneManescu ii pupa mana ,Tov.VosganianPostelnicu zice : am fost un dobitoc ,Tov Ion GhisaDinca zice Noi, toţi din CPEx, am zis că suntem de accord cu un proces al PNL Năstase o să-l judece pe socru-său, Petre Roman pe taică-său, Iliescu şi Brucan pe ei înşişi?" regia -Patrciu ,sufleor -SOVantu
  • -3 (5 voturi)    
    La cum se ... (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:18)

    Gigi [anonim]

    ...prefigureaza treburile...o sa iasa Antonescu presedinte din nou fuierand. Ar putea sa nici nu se prezinte la congres si tot va iesi presedinte. (atentie PDL-ici, aici puteti comenta absentele din Parlament :)

    PDL-isti de pe Hotnews.ro or sa faca atacuri de apoplexie de cate ori va avea PNL-ul/Antonescu o declaratie politica impotriva actualei conduceri a tarii.

    Or sa-i dea inainte cu Chucky, Orban Organ Menestrel, betiv si accidentator de minore pe treceri de pietoni. Ceva cu Patriciu si cu Petromidia, ceva (subtire) despre Norica si mai nou despre Fenechiu. Si despre Tariceanu, vor relua partiturile cunoscute, acum ca nu candideaza si nu aduce PNL-ul in guvern. Pe moment uitasera.

    Mai pe scurt...nimic nou sub soare despre PNL.

    Si asta in timp ce tara se duce de rapa sub obladuirea marelui carmaci si a gastii portocalii.

    Imi place mult de tot tara in care traiesc. O iubesc!
    • +3 (3 voturi)    
      Dimpotriva! (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:40)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Nu-i nici un PD-L-ist care sa nu-si doreasca sa iasa Antonescu si Geoana, din nou, in fruntea partidelor de opozitie.
      Ba sa iasa!
      Sa dea Dumnezeu sa fie amandoi alesi pe viata!

      P.S. O declaratie anti-Basescu de la "noua conducere" a PNL ar starni rumoare, stupoare si uimire :)) :)) :))
      • -3 (3 voturi)    
        Eu m-as... (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:49)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

        ...cam infricosa daca conducerea PNL sau PSD (noua sau veche) ar veni si ar avea o declaratie pro-Basescu. Are legatura cu democratia si cu echilibrul putere / opozitie. Dar e cam greu de inteles asta atunci cand ai o mentalitate care imbratiseaza "consensul" chiar si cu riscul unor derapaje.

        Am vazut p'aici cat de mult isi doresc PDL'isti sa iasa tot Antonescu...unu zicea (citez aproximativ) ... "hai Catarama da un mesaj in teritoriu ce dracu"...de ziceai ca e expert in alegeri interne de partid.

        Si pana una alta s-a votat in partid pentru sustinerea sau nesustinerea lui Catarama. Intelegeam sa combat "nondemocratia" din PNL daca venea liderul de filiala si ne zicea...."am primit o scrisoare de la domnul Antonescu sa nu il sustinem pe Catraama". Dar asa....mie mi se pare destul de democratic. Nu imi aduc aminte sa fi citit undeva despre democratie ca daca unul candideaza (Catarama) are un numar de voturi "garantate"...poate foarte bine sa ia si 0 voturi la congres.

        Cat despre PSD...acolo sunt pentru schimbare....Nastase presedinte! :)
        • +3 (3 voturi)    
          Pe mine ma infricoseaza altceva... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:12)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Sanatatea ta mintala. E cam subreda. Nu ca mi-ar pasa... Ca nici nu-mi pasa, crede-ma.

          P.S. Cum, nu-ti doresti ca iubitul idolului tau Chucky sa ramana presedintele PSD? De ce esti nedrept? Arunci cu noroi in proiectul nazbatie al cuplului de vestiti comici ai politicii romanesti? Obraznicule! Arunci cu noroi intr-o poveste de dragoste asa de induiosatoare? Democratia si PNL? Cinstea si Patriciu.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu-ti ... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:53)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            ...fa probleme pentru santatea mea mintala. Garantat sunt OK.

            Cat despre optiunea pentru Nastase...m-am gandit bine...cine ar enerva mai rau PDL-ul si pe Traian Basescu? Mitrea a zis Lazaroiu ca e bun...deci ramane Geoana sau Nastase. Si m-am hotarat...deci Nastase! :))
        • +2 (2 voturi)    
          "Vot in partid"? (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:31)

          Cata [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Hmmm... Cam stim cum se dau voturile astea in partid... Mai ales in PSD si PNL. Asa ca mai lasa... Ca macane. Vorba aia. Fa un efort si vino cu chestii credibile nu cu povesti de pacalit fraierii! Daca vrei sa convingi. Desi tare ma indoiesc ca vei reusi s-o faci.
          • -1 (1 vot)    
            Daca nu am dreptate... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:51)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cata

            ...Catarama va iesi presedinte PNL. Inteleg frustrarea ca membrii PDL nu pot vota presedintele PNL dar ...nu se poate...asta e!

            Daca iese Catarama (am mai spus-o si o mai spun) si duce PNL-ul la guvernare cu PDL-ul eu nu ma mai prezint la nici un tur de alegeri de acum incolo. E bine asa?
    • +2 (2 voturi)    
      Ai auzit de fluieratul a paguba? (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:42)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Observ ca nu ti-a pierit entuziasmul... Pe zi ce trece acest pseudo-partid autointitulat "liberal" si posesor exclusiv al doctrinei de "dreapta" (sic!) se scufunda tot mai rau in mocirla iar acest baietel retardat pe nume Gigi e inca optimist. Nasol e sa te crezi sanatos cum crede despre el ca ar fi Gigi, acest ultim taliban (nu mohican) al PNL, dar in realitate sa fii bolnav incurabil! Nici macar lobotomia nu-l va salva pe Gigel. Cat despre PNL... Intr-adevar, aici ii dau dreptate lui Gigel, nimic nou sub soare. Ei sunt la umbra cam de multisor si s-ar putea sa nu mai vada soarele prea curand. Explicatia e simpla. Atat pe Gigel, postacul exemplar al gastii securisto-patriciene, cat si pe ceilalti asa zis "liberali" i-a cam batut rau de tot soarele in cap. De aceea le si recomand sa stea la umbra ceva mai multa vreme iar unora, care merita pe deplin, stim noi cine!, chiar la racoare. Impreuna cu unii dintre bunii lor amici de ideologie si de infractiuni de la PSD.
      • -2 (2 voturi)    
        Nu comentez... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:38)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        M-am hotarat sa nu mai comentez injurii la adresa mea. Cand inveti sa comunici fara sa injuri ma anunti. Stiu ca e greu si ca urmezi un model (ala cu "Tiganca imputita!") dar poti incerca sa faci un efort.
        • +1 (1 vot)    
          Zau? (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:52)

          Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Dar idolii tai Chucky si Organ n-au adus injurii nimanui pana acum???? Ce sensibil ai devenit bai Gigi. Ma impresionezi pana la lacrimi. Cam selectiv insa cand e vorba de memorie... Asaaa, deci cine l-a votat pe Basescu??? Sa-ti reproduc "eleganta declaratie a lui Organ? Dar Chucky? Ala, stii tu, cel cu "bunul simt" pierdut pe drum... Doi betivi ordinari de birt imputit de mahala.
          • -1 (1 vot)    
            Ultima oara... (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:59)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

            ...cand m-am uitat la mine in Cartea de Identitate nu scria nici Crin Antonescu si nci Ludovic Orban. Deci nu ma baga la "pachet" cu ei.

            Antonescu a condamnat "iesirea" lui Orban si probabil ca Orban va plati la congres aceste iesiri. Despre Antonescu chiar nu stiu o declaratie asemanatoare.
    • +2 (2 voturi)    
      O replica unui fanatic... (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:57)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Pentru ca mi-a placut tare mult postarea lui I.C Breteanu, mi-am permis s-o reproduc (cu mici corecturi) ca replica la tiparele mentale obositoare pe care si le etaleaza intruna acest Gigi blablabla oriunde simte ca-i rost de aparat PNL-ul de agresiunea cumplita si nedreapta a asa zisilor "portocalii", asa cum a primit ordin de la partid.... Asadar:
      "Scena 1, actul 1. Un birou decorat modest din Monte Carlo in care se afla 5 tovarasi imbracati modest Armani. Ei sunt tensionati:
      Tov. Antonescu pretinde ca isi da demisia ......,Tov. BobuOrban il implora la mandolina .....,Tov. FeneManescu ii pupa mana ......, Tov. VosganianPostelnicu zice: am fost un dobitoc ......., Tov. Ion GhisaDinca zice: "Noi, toţi din CPEx, am zis că suntem de accord cu un proces al PNL, Năstase o să-l judece pe socru-său, Petre Roman pe taică-său, Iliescu şi Brucan pe ei înşişi?" regia - Patriciu, sufleor - S.O.Vantu..."
      Il felicit cu acest prilej pe cel care a postat aceasta scurta scena de teatru (pe cel care si-a luat, iar foarte inspirat, nick-name-ul I.C. Brateanu) care reprezinta cu mult simt al realitatii penibilul ingrozitor si teatrul absurd absolut care si-au facut casa buna cu PNL de foarte multa vreme datorita ipochimenelor care conduc acest partid si a stapanului lor Dinu Patriciu.
      • -3 (3 voturi)    
        Nu puteti... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:40)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        ...voi scrie piese de teatru cati oameni pot trimite ei in somaj. Sau cate pensii (de sub 1000 Ron) pot scadea. Sau cate datorii pentru generatiile viitoare pot face. Sau cat de mare poate fi scaderea economica. Sau cat de mult poate fura Udrea. Oricum...voi scrieti!
        • +1 (1 vot)    
          Gargara proletara... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:55)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          N-ai obosit bai Gigi cu flecareala? Du-te de te culca ca pari tare epuizat si fizic dar mai ales psihic... Observ ca aia de la partid te exploateaza la maxim si tare mi-e teama ca n-o sa mai rezisti multa vreme... Nici tu dar nici ei.
          • 0 (0 voturi)    
            Stai bine cu.... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:45)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            ...detectorul de gargara proletara. Dupa ce ai votat cu Base si cu PDL-ul atata vreme inteleg si de ce. :) Hai cu uninominalul majoritar! Hai cu o singura camera! Hai cu mai putini parlamentari!
        • +1 (1 vot)    
          Iauzi gigi aici (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:04)

          Arhivarul [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          UFD Accuses PNL of Abandoning the Political Struggle Against the Left Wing Parties
          UFD leader Varujan Vosganian accused on Monday PNL of abandoning the political struggle against the left wing parties. Referring to the recent statement made by PNL vice-president Crin Antonescu, according to which his party might form a governing coalition with PDSR, Vosganian said: "PNL announced once again it might double deal and guarantee a socialist government in Romania". Vosganian added, quoted by RADIO ROMANIA ACTUALITATI, that he hoped the democratic forces would refuse any political cooperation with PDSR, this being the only way of building a democratic society in 2000. RADOR
          • -1 (1 vot)    
            Aoleu... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:07)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Arhivarul

            ....Dumnezeule mare...aia e din 2000...trecura 10 ani. Si Basescu a castigat alegerile din PDL impotriva lui Petre Roman in 2001 cu sloganul "Romania puternica, Romania social-democrata" si acu e de dreapta....si nu oricum...chiar popular.

            Pentru Cristi, Dorin si altii de pe acilea (care s-ar putea sa nu stie limbi din astea strainazesti) ....articolul de mai sus e din 2000 cand Vosganian se plangea despre o posibila "virare" a PNL-ului spre PSD.
        • +1 (1 vot)    
          iauzi gigi 2 (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:05)

          gelu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          ApR-ul este un tort de biscuiti
          In legatura cu situatia existenta in tara, vizavi de esichierul politic, Vosganian a declarat ca cea mai mare parte a tarii este condusa de impostori, iar cei care ar trebui sa o conduca nu sunt inregimentati politic. Despre partidele nou create, adica despre cele aparute dupa 1996, presedintele Vosganian a declarat doar atat: "Uitati-va la ApR si PNL. ApR-ul este ca si un tort de biscuiti, cu filiale formate din o multime de doctrine".
          Guvernarea liberala de la finante a fost impotriva capitalismului
          Una dintre cele mai gustate expresii ale presedintelui Vosganian a fost aceea in care acesta s-a referit la ministerul de finante si implicit la liberali. "Guvernarea liberala de la finante, cea de dupa anul 1996, a fost cea mai mare agresiune impotriva capitalismului romanesc" a adaugat Vosganian.
        • +1 (1 vot)    
          iauzi3 (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:06)

          gelu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          EXCLUSIV MONEY.RO>>Vosganian: Bugetul a fost prăduit de ministere în ultimele 10 zile ale lui 2008
          Ministrul Finanţelor care a condus bugetul României în deficit excesiv în 2008, Varujan Vosganian spune povestea ultimelor trei luni ale anului trecut - perioada în care banul public a intrat într-o derivă din care n-a ieşit nici astăzi. Arată cum în ultimele 10 zile ale lui 2008 deficitul bugetar s-a adâncit cu peste 1% din PIB, în urma unei prăduieli generale permisă de lipsa autorităţii din perioada de schimbare a guvernului.
          Susţine că Banca Naţională a fost implicată în cheltuirea banilor din privatizare şi o acuză că “a uitat complet ce a făcut în octombrie-noiembrie”. Despre toate acestea şi alte enigme ale guvernării liberale citiţi în interviul exclusiv acordat de Vosganian site-ului MONEY.ro
          • -1 (1 vot)    
            Exista semnaturi... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:14)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui gelu

            ...pe acte. Deci pot fi foarte usor arestati (sau sanctionati) cei care au praduit bugetul in ultimele zile ale lui 2008 pentru neglijenta in serviciu. Se poate, e legal si cred ca toata lumea va fi de acord.

            Pe de alta parte deficitul pe 2008 fu' de vreo 5% si ceva...si nu avem justificare...decat ipotetic....pentru 1%.

            Sunt cel mai mare fan al "sa aflam ce s-a intamplat cu bugetul in 2008". Fara gluma. Cu ocazia asta poate o vor lasa si altii balta p'aia cu "greaua mostenire".
    • +2 (2 voturi)    
      . (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:58)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      gigi, tu nu te-ai prins. Exact asta e cel mai bine pt tara, adica sa iasa crinel presedintele PNL. De ce e bine? Pentru ca o sa mai ramana doar doua partide mari de peste 10% la viitoarele alegeri. Toti au fost incantati cand crina a inceput campania electorala, toti au fost dezgustati in halul in care a terminat-o pupandu-se cu gioale aproape bot in bot. Mai avea sanse crina daca zicea dupa primul tur "nu pot sa-l sustin pe Basescu dar nici pe Geoana nu pot". O declaratie ca asta l-ar fi facut presedinte in proportie de 80% la viitoarele alegeri prezidentiale, acum sansele i-au scazut undeva pe la 10-15%. A fost total gresit ce a facut el.
      Toate partidele sunt aproximativ la fel la coruptie si prostie, insa campionul e PSD-ul. Din pacate pentru liberali crina a reusit nu numai sa apropie peneleul de pesede ci sa le faca IDENTICE.Sub conducerea crinei penele a ajuns vasalul intereselor pesede, mai ales dupa primul tur. N-are stofa de lider, are doar stofa de isteric impulsiv. N-are in cap nici macar cea mai primitiva strategie politica. S-a sinucis deja, degeaba il mai ridicati in slavi. Un om care n-are cuvant e mort in fata electoratului. Cel putin in fata electoratului educat.
      • +2 (2 voturi)    
        Efortul e zadarnic (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:19)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui radukku

        Acest Gigi e mult prea fanatic ca sa poata intelege si accepta altceva decat ceea cu ce e el indopat pana peste cap de la partid. Asadar, crede-ma, efortul de a incerca sa-l faci sa inteleaga ceva logic si evident pe acest Gigi, la fel de greu de cap ca un magar caruia ii spui sa mearga inainte insa el sta pe loc, e inutil. Gagiul nu are capacitatea de a intelege nimic. E fundamentalist. PNL, Patriciu si gasca de sclavi care graviteaza in jurul acestuia reprezinta coranul lui.
        • -1 (1 vot)    
          O simpla intrebare... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:55)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Detii adevarul absolut? ... nu te buluci sa raspunzi...era retorica. :))
      • -2 (2 voturi)    
        Asta nu inteleg... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:48)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui radukku

        ...eu. Cand PDL guverneaza cu PSD totul e ok (dupa ce in campanie s-au injurat copios si au obtinut voturi anti-celalalt). Cand PNL sustine in turul doi candidatul PSD la presedintie (dupa ce in mod constant a aratat ca nu se poate cu Basescu si cu PDL) nu mai e bine. Nu reusesc sa inteleg nici sa-mi dai cu ceva in cap. Poate logica functioneaza invers in ultima vreme...

        As putea intelege doar daca as merge pe logica "si eu am fost la Grivco cu caciula in mana in 2004 sa-l rog pe Voiculescu sa intre la guvernare. Dupa aia i-am zis ca e solutia imorala (deci am fost si nesimtit). Acu' cand s-a dus Antonescu la Voiculescu e rau rau de tot!"

        Asta cu cat de rau face PNL-ului alianta (inexistenta in fapt) cu PSD-ul nu as lua-o asa usor...70% in colegiul 1 Bucuresti? Daca as fi fan Basescu / PDL as avea insa aceasta interpretare in lipsa de 50% voturi si neavand nici un partid serios cu care sa ma aliez (absorb). Riscul unei aliante PNL + PSD pre sau post electorale pentru 2012 e prea mare pentru PDL, mai ales ca sunt 99% convins ca vor da chix la guvernare.

        ...apropo...cu cine ai votat in ultimii 5 ani?
        • +2 (2 voturi)    
          Pai e normal ca nu intelegi (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:13)

          George [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Avand in vedere ca esti atat de greu de cap... Ai atatea balarii in cap ca nici nu mai sti cu adevarat nici cine esti si nici ce faci... Situatia ta e destul de grava Gigi. Ca a partidului fantoma care a devenit PNL (Partidul Neocomunist Liberal). Ceva mai sus ai avut un veritabil discurs proletar si acum indraznesti sa ai pretentia ca esti "liberal"? Mai baietel, tu ai parinti? Oare stiu cu ce te ocupi? Ca pierzi vremea ostenindu-te sa pacalesti realitatea. Ori modelul pierde vara patentat de Chucky e atat de reprezentativ pentru tine? Te portretizeaza intr-atat incat chiar esti dispus sa lingi pana si scuipatii lui de pe podele sau trotuare? Esti demn de mila Gigele. Drama e ca tu nu-ti dai seama.
        • +2 (2 voturi)    
          . (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:16)

          radukku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          omule, tu ai probleme grave cu intelegerea faptelor. Cand a guvernat pesede cu PDL cine avea prim-ministru, cine avea presedintele, cine avea jumatate din ministri si secretari? pesede era la fel de corupt si atunci ca si acum, doar ca au avut o oferta net superioara fata de voi "liberalii". Adica ei sustineau un guvern pdl avand cerinte minime pentru a face asta. Acum, dupa alierea cu pesede a liberalilor ce ati fi castigat voi? 0 barat! Nici prim-ministru, nici presedinte ci doar ca nu ar mai fi fost Basescu presedinte. Daca asta ti se pare un argument logic sa sustineti un prostanac atunci nici nu-ti mai bate gura pt ca nu o sa-ti mai raspund. Mai pe romaneste sunteti carpele pesede. Mai demult daca ar fi fost sa aleg intre pesede, penele si udemere as fi ales clar penele. In acest moment mi-as da votul ungurilor fara sa imi tresara un muschi pe fata decat sa il dau partidului PSDNL.

          Si cu cine am votat eu nu te priveste. Citeste constitutia sau cauta in dictionar sa vezi ce inseamna "vot secret". Dar eu stiu cu cine ai votat tu in turul 2. Ai votat cu prostanacul. Aici se vede si nivelul tau "ridicat" de cultura. Sanatate sa ai, inteligenta e pentru altii :)
          • -2 (2 voturi)    
            Tot nu inteleg... (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:55)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui radukku

            ...unul din partide (PDL) avea +1 mandate in parlament. Celalalt (PSD) avea mai multe voturi directe..deci erau cam egale, posturile s-au dat cam in proportii "egale". Presedinte nu era cazul ca nu se terminase mandatul lui Basescu iar doi prim ministrii nu se putea ...

            Nu vad argumentul...tu ai impresie ca daca ajungea unul (nu zic Johannis) PM si aveam guvern PSD + PNL nu era nici un PNL-ist in guvern sau cum?

            Dar de guvernul Tariceanu 2 cand PSD-ul nici macar nu a avut minstri ce zici? Eu aia zic ca e pozitie de forta! Nu sa dai jumatate din cabinet PSD-ului. Asta daca reducem discutia la "posturi". Se pare ca principiile de guvernare si proiectele legislative nu conteaza deloc.

            Si la alegerile astea PSD-ul a avut minime cerinte la PNL ... au ajuns sa accepte chiar si "cota unica". Chiar nu inteleg argumentele astea.

            Si chestia aia cu "vot secret" din constitutie nu inseamna ca nu poti dezvalui voluntar cu cine ai votat....ci doar ca nu te poate forta cineva. Nu vrei sa zici ... e alegerea ta si o respect ca atare (cu sau fara prevedere in constitutie).
            • +1 (1 vot)    
              . (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:34)

              radukku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              ce pozitie de forta vezi ,omule, la faza cu cota unica? Cota unica nu o sa se modifice cel putin pana in 2012, daramite sa fie progresiva. Aia cu cota unica e cel mai penibil argument dat de un liberal de cand am discutat eu cu liberali pe net si in viata reala. crina a avut "pozitie de forta" doar fata de PDL catre care zbiera ca se vrea prim-ministru, iar in fata pesede a stat capra. Johannis putea foarte bine sa fie prim-ministru si in guvernul de dinainte de alegeri, penele+PDL+UDMR, bineinteles, peneleul avand 15-25% din posturile de ministri si secretari. Voi ati vrut si prim-ministru si jumatate din ministere. Asta nu poate fi considerata o pozitie de forta, asta poate fi considerata in cel mai bun caz o cretinitate politica. peneleul e pe locul 1 la dezertori din parlament. Te-ai intrebat de ce? Si daca faci parte din partidu' national liberalo-socialist (cum zicea gioale) ar trebui sa-ti dea de gandit proportia mult mai mare de dezertori penelisti decat dezertorii pesede. Iti spun eu teoria mea: crina e cel mai prost lider de partid din toate partidele parlamentare. Pana si gioale a reusit sa isi mentina aproximativ acelasi nr de parlamentari.
              PS: nu observi ca esti singur pe aici? Chiar, cine esti cu adevarat? Uite, mie poti sa-mi spui...nu mai zic nimanui! :)) Si daca esti crina sper ca n-am fost dur si nu te-ai apucat sa plangi :))
              • 0 (0 voturi)    
                Nu sunt... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:53)

                Gigi [anonim] i-a raspuns lui radukku

                ...singur. Sunt cu prietenii mei PDL-isti. Imi place la nebunie in "cuibul cu vipere". Imi imbunatateste imunitatea la venin. Sunt si injurat p'aici! PDL-icii sunt probabil refugiati si de pe la EVZ...ca si EVZ a inceput sa critice la Baselu' din greu. Da cica il cumpara acum mogulul bun Paunescu....se va schimba linia ziarului.

                Dezertorii au plecat sau platiti sau pe baza de promisiuni de bani suplimentari in circumscriptia lor. Puterea corupe. Accept orice explicatie decat aia cu "sunt PNL-isti care si-au dat seama ca adevarata dreapta e in PDL"...sa fim seriosi ...e jalnica.

                Si ca sa o spunem p'a dreapta si pe fata....Crin s-a vrut prim ministru pt ca stia ca nu va accepta niciodata Basescu. E bine asa? Deci oricum o dadeam probabil ca Antonescu cat e presedinte nu va mai pune PNL-ul alaturi de PDL. Ceea ce eu sustin 100% ... e bine asa? Decat absorbiti de PDL mai bine in aliante temporare cu PSD-ul. Parerea mea....si ca orice parere poate fi si gresita.
                • 0 (0 voturi)    
                  . (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:43)

                  radukku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                  cum adica mai gigica "alianta temporara" cu pesede? Exista doua partide: PDSR si PDL. Cu PDL ai zis ca nu o sa fie vreodata PNL, mai bine doar alianta temporara cu PDSR. Unde e logica? De fapt incep sa-mi dau seama la ce te-ai referit cand ai zis "temporara". Cand nu o sa mai intre PNL in parlament atunci se intrerupe colaborarea cu PDSR. PNL partid neparlamentar. Spre asta va indreptati. Si daca e s-o spunem pe aia dreapta, PNL nu o sa supravietuiasca in parlament.

                  Cat despre dezertori nu pot decat sa rad. Eu iti spun de proportii si tu bagi vrajeli despre altceva: "puterea corupe". "promisiuni" ,"circumscriprie". Cum dracu mai gigica, pe penelisti i-a corupt mai repede decat pe pesedisti??? Asta e esenta la ce am spus: crina = comicul liderilor de partide.
        • +2 (2 voturi)    
          Doar o vorba... (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:31)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          ...sa-ti mai spun: sa dea Al de sus sa se alieze PNL cu PSD, sa fuzioneze, sa faca alianta pre si post electorala, in maximum doua luni. Oricum e bine pentru PD-L.
          Nu stiu cat de bine e pentru Romania, dar pentru PD-L e perfect! Voi ati facut PD-L-ul partid mare, voi l-ati facut pe Basescu ce este si tot voi l-ati ajutat sa v-o traga din toate pozitiile.
          Intr-o zi, cand mai cresti un pic, o sa-ti explic (daca am vreme) cum e treaba cu PNL.
          Pana atunci: succes in alegeri lui Crin Antonescu! :))
          • -2 (2 voturi)    
            Eee... (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:46)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

            ...las ca vedem noi la alegeri...concret...pe procente. Mai zice unul sus ca PNL-ul e partid fantoma. Partid fantoma care sa dea un candidat la prezidentiale de 20% nu am vazut. Si nici aia cu "da dar in turul doi s-a aliat cu Geoana si nimeni nu-l va mai vota vreodata" nu tine pentru ca alianta cu PSD-ul + Johannis a fost propusa inainte de primul tur. Nu stiu pe ce isi bazeaza afirmatiile (ma rog, pe langa asta mai baga si niste injuraturi...sa fie) ... vedem la alegeri.

            Oricum eu nu as putea vota cu PDL-ul dupa ce a absorbit PNL-ul...daca sunt mai multi care gandesc ca mine probabil ca PNL-ul are si va avea electorat. Si tind sa cred ca sunt mai multi care gandesc asa.

            Si da...ai dreptate...in 2004 nu trebuia facuta alianta DA....atunci a fost facuta greseala cea mare. Restul e istorie....
            • +1 (1 vot)    
              Alianta DA a fost o greseala? (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:05)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              Cred ca esti, in subconstient, un sustinator infocat al PSD-ului si al lui Nastase. Altfel nu-mi pot explica ce spui?! PNL a avut premier 4 ani ca urmare a acestei aliante, iar Iliescu a trebuit sa rabde si mai rabda si azi.
              Cata vreme ai sa-i preferi pe Nastase si Iliescu in locul lui Basescu, n-o sa ma mai obosesc sa-ti raspund.
              Am pierdut destula vreme cu tine.
    • +2 (2 voturi)    
      Crin Antonescule tu esti ? (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:13)

      KGB [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      ce faci itzi scrii singur mesaje de bine pe aici ?o intrebare de ce in biografia ta nu spui nimic despre parinti ?nu ai avut ?
      • -1 (1 vot)    
        Recunosc cine sunt... (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:57)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui KGB

        ...doar daca si Udrea recunoase ca a sunat la Turcescu sa se dea o admiratoare de-a ei...:)
        • 0 (0 voturi)    
          bine da cu parinti ? (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:59)

          kgbescu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          cum ramane ., niet harasho?
      • 0 (0 voturi)    
        Din flori.. (Joi, 11 februarie 2010, 0:07)

        renegatu' [anonim] i-a raspuns lui KGB

        numai mama o stie.... restul flori
  • +3 (3 voturi)    
    partidul cel mai democratic (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:22)

    io [anonim]

    dupa pedepsirea membrilor de partid care nu voteaza motiunea dupa cum impune conducerea, acum vine retragerea sprijinului pentru cei ce indraznesc sa candideze impotriva actualei conduceri ...
    curat democratic, moncher ...
    sau "o altfel de politica", "politica bunului simt" ...
    cred ca pina si de la PSD pot lua lectii de democratie ...
    • 0 (0 voturi)    
      Partide democratice (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:54)

      cezar500 [utilizator] i-a raspuns lui io

      Pai daca nu voteaza cum spune partidul, de ce nu au candidat ca independeti?
      Daca acolo i-a pus partidul, acum e normal sa faca si ce dicteaza el, nu?
      Cat despre democratie...ehee..mai putin in RO
  • +1 (1 vot)    
    surpriza (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:43)

    mistydo [utilizator]

    ha ha ha , ce bine ca nu a fost catalogat ca fiind marioneta lui iliescu , precum patriciu...
  • -1 (1 vot)    
    Legea pensiilor e prima, nu ciolanul PNL (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:50)

    Adi AR [utilizator]

    Vreau sa-i vad pe acesti,, opozanti", cu care dealtfel am votat, cum vor ,,amenda" legea asta a pensiilor,pentru a o aduce la cel mult- 63 /58 ani,varste rezonabile pentru ,,romanul muncitor",asa ca pt asta sa lupte Catarama, nu pentru ciolanul PNL-ului.Crin, va castiga ,,la pas", oricum !
    • +1 (1 vot)    
      "La pas"? (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:03)

      Cata [anonim] i-a raspuns lui Adi AR

      Care pas? Ca asta e cu mai mult de un pas in groapa istoriei. Dealtfel ca si partidul pe care cica l-ar "conduce"... As fi putut crede asta daca n-ar fi fost jupanu' Patriciu cel care, asa cum stie toata lumea in acest jalnic PNL, stapaneste destinele, traseaza liniile "directoare", "sugereaza" cine e cel mai bun de presedinte al PNL, si hotaraste aliantele "liberalilor". Sa fim seriosi. PNL este o caricatura. Fara viitor.
  • +1 (1 vot)    
    alegeri in PNL. (Miercuri, 10 februarie 2010, 16:51)

    mircea [anonim]

    De ce sa faca alegeri?Sa nu faca.NICIODATA.
  • +1 (1 vot)    
    Catarama este cel mai realist dintre voi (Miercuri, 10 februarie 2010, 17:37)

    Cetateanul saturat de demagogie [anonim]

    1.Nu mai poate da sfaturi unul care a esuat. Cine a pierdut niste alegeri trebuie sa treaca inapoi in banca si sa-i lase pe altii sa vina la catedra, sa tina lectii sau sa candideze.
    2.Revigorarea partidelor care au pierdut, nu se poate face fara abandonarea ideilor si indivizilor din cauza carora au pierdut.
    3.La ora actuala, cei care pot revigora aceste partide sunt aceia care au mai multa priza la populatie: Mitrea la PSD si Catarama la PNL.
    4.Nu inteleg dece va mai pierdeti vremea incercand sa evitati inevitabilul, adica cele de mai sus!
    • -1 (1 vot)    
      Sa inteleg... (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:12)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul saturat de demagogie

      ...ca s-a hotarat Basescu? De Mitrea stiam dar cred ca la PNL a oscilat intre Tariceanu si Catarama. Acum pot dormi linistit ...stiu ce vrea Presedintele meu!
  • 0 (2 voturi)    
    neocomunisti (Miercuri, 10 februarie 2010, 18:28)

    saladin [anonim]

    La liberali este acum ca in anii '50, cum spui ceva impotriva te exclud, stigmatizeaza, esti mort. Halal !partid liberal. Oricum mie imi place cuplul de comici Antonescu - Geoana, singura solutie de curatire a politicii romanesti de marionete dirijate economic/politic in favoarea papusarilor sefi. Numele lor sunt arhicunoscute, nu mai insist.
    • -1 (3 voturi)    
      Cred ca aveti ameteli... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:08)

      un site controlat si ink cum.. [anonim] i-a raspuns lui saladin

      Majoritatea oamenilor din PNL se opun guvernarii odioase cu voi pdli stilor ..care reprezentati raul pentru aceasta tara..

      Aduceti tara asta in paragina ..prin legea pensiilor , subordonarea oarba fata de FMI ...si multe si multe altele...evidentierea unor oameni ca si rdizi ..paul diaconu fost director economic si acum director general la Lia Manoliu..

      Va inselati ca murim ci din contra..
      Nu o sa puteti cumpara din nou oamenii...
      • +1 (1 vot)    
        Lupta cu "Raul" (Joi, 11 februarie 2010, 14:16)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui un site controlat si ink cum..

        [...]" voi pdli stilor ..care reprezentati raul pentru aceasta tara.."

        Acuma e clar! Raul in tara e reprezentat de PD-L: oricine e mai bun, orice e mai bine, iar actiunile celoralti sunt scuzabile: se lupta cu raul!

        Asta-i definitia talibanului si vad ca PNL are asa ceva.

        Lupta cu "Raul" a scuzat intotdeauna atentatele, crematoriile, asasinatele, deportarile si dictaturile.

        Le multumesc inca o data celor care au votat impotriva tampeniei, impotriva indobitocirii si a infatuarii cretinoide!
    • 0 (0 voturi)    
      Super tare... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:22)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui saladin

      ...te felicit pentru nick-ul tau. Un personaj mai putin "promovat" dar extraordinar si admirabil din toate punctele de vedere (chiar daca era de partea "gresita" ... ca si tine dealtfel :))

      Recomand "Arn - Tempelriddaren" - un film danez (sper sa nu ma insel) foarte bine realizat.
      • 0 (0 voturi)    
        multam (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:54)

        saladin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Multam pentru apreciere !. Spune-mi si mie cine stabileste - care este partea buna si partea rea ?. Stii cum a venit la putere Hitler ?. Sa auzim de bine !.
        • 0 (0 voturi)    
          Eeee.... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:43)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui saladin

          ....acum si cu tine. In general ala care e bun cica nu ar trebui sa omoare milioane de evrei (neinarmati si nu in conditii de razboi)...deci Hitler cu siguranta era rau.

          Despre Saladin...avea omu principii si nu asasina civili...dar era musulman si multi tind sa puna etichete direct...deci da...ai dreptate e greu de stabilit daca era rau sau bun.

          Tu cu siguranta insa te afli de partea gresita :P
          • 0 (0 voturi)    
            recomandare (Miercuri, 10 februarie 2010, 23:15)

            saladin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            Recomand "Organon" o carte bine scrisa....daca nu ma insel !.
  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine ne intrebam... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:28)

    Florentins [anonim]

    ...cine a mai auzit de Catarama in ultima perioada din scena politica??? Si oare de ce a scos capul acum? Cine l-a scos de la naftalina?Cine are interesul de a-l readuce in prim plan si de a sustine intrarea la guvernare cu PDL-ul?

    Dc iese el presedinte de partid, in viitorul apropiat o sa existe o singura putere: PDL!

    O intrebam pe mama cum era inainte de '89..o sa aflu pe propia-mi piele.
  • +1 (1 vot)    
    Cum ar gandi un liberal : (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:29)

    hotnewsfil [utilizator]

    . Ca vechi liberal, bun cunoscator al personalitatilor din partidul ce imi reprezinta convingerile politice, propun ca presedintia partidului sa revina domnului Ludovic Orban. Este adevarat ca si domnul Crin Antonescu se distinge printr-o calitate care l-a detasat in fruntea (la tribuna) parlamentui si ca sef al PNL, precum si in foarte reusita campanie electorala recenta. Ma refer la calitatea sa de a vorbi pe larg, colorat, incisiv, mobilizator. Dar, acum este nevoie de o personalitate care sa aiba expertiza faptelor, parcurgerea unor diferite functiuni in gospodarirea comunitatii. La acest capitol, domnul Ludovic Orban il depaseste detasat pe domnul Crin Antonescu - campionul vorbelor mestesugite, foarte potrivite in campanii electorale. Domnul Ludovic Orban va reusi sa aduca PNL pe primul loc al politicii, il va aduce la guvernare, in folosul practic al celor ce sustin acest partid, pe tot cuprinsul tarii. Fara accesul la guvernare, adica fara bani, promisiunile facute electoratului raman vorbe in vant, submineaza doar pozitia partidului.
  • 0 (0 voturi)    
    Sprijin? (Joi, 11 februarie 2010, 8:40)

    Claudia [anonim]

    Domnul Catarama sa stea in banca lui. Unde a fost in campanie? Ca pe la sector, nu l-a vazul nimeni. Acum vine sa ceara sprijin?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi