Mircea Geoana: Decizia privind participarea la scutul antiracheta trebuie sa fie inceputul unei conversatii obligatorii intre noi si cetatenii Romaniei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 8 februarie 2010, 13:54 Actualitate | Politic

"Decizia privind participarea Romaniei la scutul antiracheta trebuie sa fie inceputul unei conversatii obligatorii intre noi si cetatenii Romaniei, fiind vorba despre o hotarare atat de importanta', a afirmat liderul social-democrat Mircea Geoana, intr-o declaratie de presa televizata.
  • "Consideram ca aceasta decizie a Administratiei de la Bucuresti, pe care Parlamentul va trebui s-o aprobe sau s-o amendeze, reprezinta inceputul unei conversatii obligatorii intre noi si cetatenii Romaniei pentru ca, atunci cand vorbim de elemente atat de importante, este obligatoriu sa existe mai multa transparenta si o adaptare a Strategiei de Securitate Nationala la noile conditii", este de parere presedintele Senatului.
  • In perspectiva gazduirii unor elemente ale scutului pe teritoriul Romaniei, Mircea Geoana doreste si o evaluare a Strategiei de Securitate Nationala: "Dorim ca recentul anunt facut de Administratia de la Bucuresti cu privire la gazduirea unor elemente de scut anti-racheta pe teritoriul national sa conduca, dincolo de elementele obligatorii pentru opinia publica si pentru decizia Parlamentului, la o evaluare mult mai ampla cu privire la securitatea nationala a Romaniei. Domnul Cristian Diaconescu, un om cu multa experienta in plan international, va coordona pentru aceasta etapa, acest efort din partea noastra".
"Cred ca este momentul sa redevenim o tara europeana", a mai afirmat Mircea Geoana, atragand atentia ca legile sigurantei nationale stau de prea mult timp in Parlament.

Mircea Geoana a mai anuntat ca PSD va lansa un amplu set de dezbateri privind noua lege a pensiilor.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3125 vizualizari

  • +31 (35 voturi)    
    Pentru dl. Geoana (Luni, 8 februarie 2010, 13:57)

    RTT [anonim]

    Domnule Geoana, la intrarea in NATO romanii, poporul roman, a fost de acord si a votat pentru aceasta intrare in NATO. Ceea ce inseamna ca suntem de acord cu deciziile si politica NATO si a membrilor marcanti ai NATO, recte SUA. Ce e neclar?
    • +29 (33 voturi)    
      Eh... (Luni, 8 februarie 2010, 14:08)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui RTT

      Nu e nimic neclar, dar n-are tupeul sa spuna direct ca se opune fiindca pica de dobitoc mai ceva ca la flacara violeta, si nici sa spuna ca e o decizie de salutat, fiindca in politica romaneasca nu se face sa fii de acord cu rivalul. Asa ca "se adreseaza poporului", ca p-asta e usor sa-l sperii sa sara cu huo si chilomane cand ii zici ca trage rusu' cu bombardeaua.
      • -5 (7 voturi)    
        hmm... (Luni, 8 februarie 2010, 17:52)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui hollow

        ...ma rog, multa gargara in felul in care se exprima Geoana, dar pe fond are dreptate, chestiunea pare mai importanta(sau cel putin are potentialul de a fi mai importanta) decat schimbarea numarului de parlamentari.
      • +5 (5 voturi)    
        discutam, discutam... (Luni, 8 februarie 2010, 18:05)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui hollow

        trecem atunci atunci la implicarea directa a tuturor in toate problemele tarii, dar in cazul asta politicienii nu isi mai justifica salariile si nu ne mai reprezinta. Va apucat discutia acum dar cand ati vandut tarisoara bucatica cu bucatica pe nimic, nu ati vrut sa discutati, aveti logoree acum? Nemernicilor...
    • +30 (34 voturi)    
      Gresit! (Luni, 8 februarie 2010, 14:15)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui RTT

      Adresarea trebuia sa inceapa cu: "Tovarase Geoana...." Idiotul asta chinuit de flacarile violete inventeaza teme care nu exista. Romania este atat tara europeana (asadar nu inteleg de ce-ar trebui sa "redevina" dar insa banuiesc ce-ar vrea sa insemne asta in acceptiunea tovarasului Geoana) cat si tara membra NATO. Pe de alta parte Romania are incheiat un tratat strategic special cu Statele Unite... Tovarasul Geoana inventeaza teme care nu exista. Manuit in mod sigur de stapanii sai de la Moscova. Aceeasi cu care s-a intalnit si anul trecut in cele trei vizite secrete...

      P.S. Tocmai discutia cu cetatenii mai lipsea in aceasta situatie... Nu tovarase Geoana? Avand in vedere ca atat dumneata cat si politicienii in general se fac ca uita atunci cand trebuie sa "discute cu cetatenii" pe probleme care tin de viata de zi cu zi. Apropo... intr-o "conversatie serioasa cu cetatenii" acestei tari ai aflat tovarase Geoana ca acestia (cetatenii) doresc parlament unicameral si micsorarea numarului de parlamentari la minim 300!!!! De chestiunile astea sa te ocupi matale tovarase Geoana. Pentru ca sunt teme pe care, tu si gasca ta de politicieni mafioti si doar buni de gura, le-ati primit deja si trebuie sa le rezolvati cat mai grabnic!!! Si inchei prin a-ti reaminti ca se apropie scadenta de cadavru politic ce esti... E momentul sa-ti iei la revedere de la visele tale de preamarire pentru ca vei pierde sefia PSD. Garantat! Vei redeveni un nimeni dar nu pentru ca ai fost cumva vreo persoana importanta...
      • +25 (29 voturi)    
        securitate nationala (Luni, 8 februarie 2010, 14:35)

        madmaxwtl [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Deciziile legate de securitatea nationala nu se dezbat nicaieri in lumea asta cu toata populatia. este o ineptie demna de toata jena aceasta declaratie a lui geoana dar care sunt sigur ca va avea din ce in ce mai multi adepti... Oamenii de rand nu au cum sa decda problemele legate de securitate din moment ce nu au pregatirea necesara unor sefi de stat major plus informatiile secrete de care acestia dispun...inca o data geoana imi confirma ca am votat corect in decembrie...
        • -6 (10 voturi)    
          Polonia a raspuns altfel (Luni, 8 februarie 2010, 16:18)

          un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui madmaxwtl

          Evident ca in cazul problemelor de securitate nationala care cer actiune imediata, sau in care e nevoie de pastrarea anumitor detalii secrete nu se organizeaza cu populatia.

          Dar aici este vorba de o decizie de politica internationala care ne va afecta pe multi ani de acum incolo: gazdiurea pe termen nelimitat in tara noastra a unor elemente importante ale armatei americane.


          Polonia e o tara care e la fel de mult impotriva Rusiei ca si noi, si totusi la ei s-a discutat despre proiectul scutului anti-racheta inainte de a fi accepta:

          http://www.spacedaily.com/reports/Poland_Cautious_About_Hosting_US_Anti_Missile_Shield_999.html

          http://krakow.usconsulate.gov/ambassador2/latest-events2/a-debate-anti-rocket-shield--a-chance-or-a-threat-april-16-2007.html
        • -4 (4 voturi)    
          ...experienta celui de al II-lea razboi mondial (Luni, 8 februarie 2010, 17:57)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui madmaxwtl

          ...acolo tot unilateral s-au luat deciziile de catre oameni abilitati si am ajuns cu 45 de ani de comunism si fara o parte din teritoriul national. Mi se pare ca in chestiunile de importanta majora, lucrurile trebuiesc explicate de catre experti pentru a fi intelese de toata lumea, dupa care aceasta din urma sa isi exprime intr-un fel sau altul parerea.
      • +17 (21 voturi)    
        mai tragem de timp!! (Luni, 8 februarie 2010, 14:55)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        mai culegem ceva simpatizanti de la cei anti_NATO, ne mai guduram pe langa Moscova. E ceva ne-PSD in toate astea?
    • -18 (28 voturi)    
      era necesara o dezbatere publica (Luni, 8 februarie 2010, 14:34)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui RTT

      Amplasarea scutului anti racheta in Romania nu face parte dintr-un proiect NATO, ci este un proiect al SUA. Puteam sa il refuzam fara a fi contestata calitatea noastra de membru NATO.

      Putin mai devreme a aparut tot pe hotnews link-ul spre un articol in care explica mai bine ce implica acest scut:
      http://mihneamaruta.ro/2010/02/07/strategia-anti-racheta-a-pentagonului-ce-trebuie-sa-stim/

      Cu cat citesc mai mult despre acest scut, cu atata sunt mai convins ca ne-am grabit sa il acceptam fara o dezbatere publica. Este vorba de un proiect care implica si riscuri, nu are doar avantaje, si va afecta politica Romaniei pe multi ani de acum inainte.
      • +12 (18 voturi)    
        zice presa (Luni, 8 februarie 2010, 14:57)

        curios [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        ca scutul acopera pana in 2018 toate statele NATO. La voi la partid nu se citesc ziarele? sau ajunge Komsomolskaia Pravda?
        • +1 (1 vot)    
          cine a fost si este tov geoana (Marţi, 9 februarie 2010, 10:30)

          timid [anonim] i-a raspuns lui curios

          ma infior ca ipochimenul a fost ministrul de externe al Romaniei si ambasadorul nostru in US
          ne mai miram de rezultate
          Nea Guse ii cumpara Pravda zilnic sau merg vis a vis si citesc in grup organizat?
          multe intrebari................din pacate fara raspuns
          PS. domnule Presedinte la ce documente secrete a avut acces Mircica cand era membru in CNSAS?
      • +4 (4 voturi)    
        daca mai era ceva de spus... (Luni, 8 februarie 2010, 15:42)

        gica contra [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        sunt sigur ca nu ai afinitati pro geoana iar remarca ta suficient de pertinenta asupra importantei instalarii acestui scut ti'a adus deja "calificativul' de minus.
        imi aduc aminte de anii '90, atunci era acel slogan cu "nu ne vindem tara", iar cei ce cutezau sa aiba alta parere erau imediat catalogati ca nonpatrioti.
        acum, dupa 20 de ani constati ca doar anumite slogane s"au schimbat dar mentalitatea de turma a ramas.

        numai consumul in exces de napoton te poate indreptati sa gandesti ca tu, un simplu locuitor de mahala aflat mereu la o margine de istorie, iti poate umfla muschii asa de tare incat sa iei decizii iresponsabile in numele intregii mahalale, pe care cu onor o conduci,sa provoci la bataie un baiat dintr'o categorie superioara... si pentru ce?.... ca sa te pui bine cu baiatul din downtown!?
    • +17 (17 voturi)    
      Gandeste-te ca e filorus! (Luni, 8 februarie 2010, 14:43)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui RTT

      Doa a fost la Moscova pe sest de atatea ori. Normal ca spune idiotenii.
    • +11 (17 voturi)    
      Apartinatori dlui Geoala (Luni, 8 februarie 2010, 14:46)

      Fiul lui Sam [anonim] i-a raspuns lui RTT

      sant rugati sa il ia acasa .
    • +11 (15 voturi)    
      Domnu Gioala ! (Luni, 8 februarie 2010, 14:53)

      Raionul Stalin [anonim] i-a raspuns lui RTT

      noi cetatenii din comitelul de bloc nr O1 din str otelarilor nr 2 va comunicam ca hotararea locatarilor cetateni din adresa subsemnata este sa nu ne bagam maica in treaba asta cu rachetele pentru motiv ca cainii si pisicile noastre se vor speria de zgomote .va mai spunem ca comitetul de bloc de la blocul O2 au pus vorba ca noi am vrea bani de chirie de la rachete dar nu e adevarat . am zis ca daca le da lor sa ne dea si noua .luptam pentru pace ! , comitetul de bloc
    • -12 (14 voturi)    
      cucurigu (Luni, 8 februarie 2010, 15:00)

      alin [anonim] i-a raspuns lui RTT

      tu te auzi ce spui . Acest scut nu are de-a face cu NATO este doar o chestie a americanilor , deja presa internationala ne fac slugile americanilor , polonia si cehia nu au acceptat acest scut.Geoana are dreptate mai sunt si limitati care nu inteleg nimic pupa numai fundurile portocalii .Ce tara am ajuns
      • +9 (11 voturi)    
        cotcodac (Luni, 8 februarie 2010, 15:52)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui alin

        politica inseamna si altceva decat jos basescu.alegerile au trecut,ati pierdut,treziti-va.
    • +3 (5 voturi)    
      poate... (Luni, 8 februarie 2010, 17:06)

      victor [anonim] i-a raspuns lui RTT

      ....chiar crede in puterea flacarii violet ca ne poate apara si nu avem nevoie de scut,aviz celor care l-au votat: nici acum nu vedeti cat e de prost?
  • +13 (17 voturi)    
    CEA MAI MARE AMENINTARE (Luni, 8 februarie 2010, 14:00)

    Zak [anonim]

    la adresa securitatii nationale sunt coruptia, saracia, furtul si administratia proasta care-i determina pe romanii de valoare sa pece din tara iar pe secui sa-si faca stat in stat.
    • +2 (6 voturi)    
      Saracia este (Luni, 8 februarie 2010, 14:53)

      releu [utilizator] i-a raspuns lui Zak

      o consecinta la cele trei. Secuii sunt spalati pe creier, ca si majoritatea celor care mai pleaca din RO.
      iar daca l-ai citit pe Verheugen acum creo saptamana, ai fi aflat si cum e cu coruptia prin alte parti. Adica; consumati frustratiile inutile singur, fara spectatori.
      • 0 (0 voturi)    
        adevarat (Marţi, 9 februarie 2010, 9:39)

        levi [anonim] i-a raspuns lui releu

        am fost spalat la creier,dar m-am vindecat,vreau descantralizare!!!
  • +15 (15 voturi)    
    apropo geoana (Luni, 8 februarie 2010, 14:00)

    suba [anonim]

    poporul roman nu discuta in maretia lui cu prostii, infractorii si cu cei care nu simt romaneste. deci? din pacate dupa 1989 ati reusit sa faceti partas poporul la toate nenorocirile voastre. veti plati, ca noi am platit non stop.e o lege a compensatie universale. daca ea nu exista nimic nu exista.
  • +18 (20 voturi)    
    pampalaul prostanac (Luni, 8 februarie 2010, 14:01)

    gigi [anonim]

    Prostanacul crede ca mai avem chef de el.. Cand o sa inteleaga ca lada de gunoi a istoriei i-a pregatit un loc confortabil?
  • +20 (22 voturi)    
    eu sunt cetatean (Luni, 8 februarie 2010, 14:04)

    Ovidiu [anonim]

    si "conversez" cu voi, am zis nu la referendumul cu suspendarea lui Base si "da" la referendumul de la aceste alegeri...

    Dvs parca erati cel care are conversatii pe la Moscow, si pe la vila Vantului....

    Mihaela Dragosteamea muahahahahah
  • +18 (20 voturi)    
    Somn usor (Luni, 8 februarie 2010, 14:05)

    bogdan [anonim]

    Geoana, "conversatia obligatorie cu romanii" trebuia sa inceapa de mult si pana acum trebuia sa fii invatat si tu ceva. Dar tu nimic ... Batman, Batman!!

    Stai jos .. esti prostanac!!
  • +17 (19 voturi)    
    Vorbeste nea Ion, ca si el e om (Luni, 8 februarie 2010, 14:05)

    Analfabet [anonim]

    De cand sunt supuse discutiilor deciziile CSAT? Eu zic sa se faca referendum sa vedem daca vrea populatia sa trimitem armata la Marasesti, Marasti, Oituz.... Raspunsul este NU! S-au dat deja luptele...
  • +14 (14 voturi)    
    sub influenta farmecelor ?! (Luni, 8 februarie 2010, 14:05)

    nelu [anonim]

    Suntem o tara europeana ... nu trebuie sa redevenim!
  • -12 (20 voturi)    
    REFERENDUM! (Luni, 8 februarie 2010, 14:08)

    DlGoe [anonim]

    Fiind vorba de o decizie de SECURITATE NATIONALA , singurii care ar trebui sa decida sunt ROMANII prin REFERENDUM !
    • +9 (13 voturi)    
      SI EU VREAU REFERENDUM (Luni, 8 februarie 2010, 14:26)

      hillBilly [anonim] i-a raspuns lui DlGoe

      Si eu si toata familia si vecinii. Pai cum, prostanacul sa decida unde, cand si cum imi pun eu rachetele in curte? REFERENDUM!!!!
    • +10 (10 voturi)    
      Hmmmm.... (Luni, 8 februarie 2010, 14:33)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui DlGoe

      Pai in cazul asta rezultatul va fi unul defavorabil lui Geoana si stapanilor lui... Insa, asa cum bine il cunoastem, va contesta rezultatul la CC si va cere, evident, renumararea voturilor... Iar apoi, vazand ca totul e impotriva sa, va invoca flacara violeta... Hai sa nu cadem in ridicol baietel! In chestiuni legate de securitatea nationala ai pomenit vreodata sa se organizeze referendumuri prin vreo tara, fie ea democrata fie nedemocrata? La razboi, de exemplu (si Doamne fereste!), NU se pleaca ca urmare a vreunui referendum!!!
    • +7 (9 voturi)    
      50% (Luni, 8 februarie 2010, 14:35)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui DlGoe

      si daca nu se obtin minim 50% din TOTALUL alegatorilor,adica vreo 9 mil de voturi ?ne prezentam degeaba,tot degeaba votam 80% DA si dam satisfactie moscovei si acolitilor ei din psd.FARA referendum !cel putin pana cand va fi schimbat modul de validare incat sa conteze ce vor 50 % din votanti iar cei ce stau acasa sa fie ei sanatosi cu tot neamu' lor de la maimuta incoace !
    • +9 (11 voturi)    
      constitutia ESTE (Luni, 8 februarie 2010, 14:59)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui DlGoe

      nu se citeste pe dunga! Nu se face referendum pe probleme de securitate nationala!!!! La voi la partid nu se stie? Sau pagina respectiva din Constitutie e acoperita cu ruble?
  • +10 (12 voturi)    
    Legea sigurantei nationale (Luni, 8 februarie 2010, 14:11)

    Cox Ing Bayer [anonim]

    Pana la scutul antiracheta,ar trebui si cei care fura parazapezile (care actioneaza ca un...scut) si datorita carora se blocheaza soselele sa intre sub incidenta legii sigurantei nationale.
  • +9 (13 voturi)    
    dl. Geoana (Luni, 8 februarie 2010, 14:15)

    mary [anonim]

    Desigur, acest succes al presedintelui si respectiv al politicii externe, trebuie minimalizat cat se poate de mult. Nu de alta , dar cum ar mai putea sa-i reproseze , ca suntem ïzolati", pe plan extern. Acum cand primul om politic al planetei ne baga in seama si ne invita sa participam la scutul antiracheta , astfel ca intreaga tara sa fie aparata, dl. Geoana spune : sa mai discutam, sa mai vedem , daca acceptam.....
    In alta ordine de idei, nu stim ce indicatii a primit dl. Geoana de la Moscova, ca doar nu a fost in secrtet in vizita de trei ori degeaba,nu?
  • -8 (10 voturi)    
    informare.... (Luni, 8 februarie 2010, 14:18)

    Flo [anonim]

    .....cel mai important lucru ar fi o dezbatere in care populatia sa fie informata asupra consecintelor pe termen mediu si lung cat si asupra avantajelor, apoi, de ce nu un referendum!
  • +9 (11 voturi)    
    sunt de acord (Luni, 8 februarie 2010, 14:26)

    atreus [anonim]

    cu prezenta rachetelor din scut. Este o masura pur defensiva si poate fi util daca vreun sef de stat in nebunia lui se hotaraste sa "ucida occidentul" sau mai stiu eu ce nebunii...
    • +2 (2 voturi)    
      lobotomia salveaza romania (Luni, 8 februarie 2010, 16:30)

      gicacontra [anonim] i-a raspuns lui atreus

      in lumea in care un infractor este declarat cetatean de onoare ...nu ma mai mira ca flo a primit atatea minusuri si atreus atatea plusuri.
      amice atreus, acordul tau verbal pentru amplasarea acestor rachete te poate transforma fizic in primul fel de bufet cald servit in primele minute de "tatonari"
      cat de buna a fost decizia ta, nu o sa mai afli!


      5. Gradul de securitate a teritoriului naţional pe care România l-ar atinge în cazul amplasării rachetelor americane ar fi comparabil, dacă nu direct proporţional, cu nivelul de pericol astfel creat, din simplul motiv că scutul ar deveni automat o ţintă majoră pentru eventualii inamici.
  • +7 (7 voturi)    
    Conversatie cu poporul (Luni, 8 februarie 2010, 14:30)

    doom [anonim]

    Mai are rost sa iasa Geoana cu declaratii?
    Se raspunde cu DA sau NU, stampila se aplica in patrtelul corespunzator.
  • +9 (9 voturi)    
    Conversatiile lui Geoana. (Luni, 8 februarie 2010, 14:31)

    mircea [anonim]

    Sa ne precizeze daca face aceste conversatii inainte sau dupa ce primeste incuviintarea Moscovei(nu a lui Medvedev sau Putin,ci a unor nostalgici).Daca ar fi citit presa romana,Geoana,ar fi vazut ca romanii au comentat favorabil evenimentul si ca parerea lui nu conteaza.
  • +7 (7 voturi)    
    Invidia il va seca pe acest om (Luni, 8 februarie 2010, 14:36)

    mass [anonim]

    E normal ca orice potential succes al rivalului care te-a invins dealtfel sa nu-ti pice bine si sa incerci sa-i mai minimizezi din importanta. E normal cand esti prost, bineinteles. Si cand nu-ti poti stapani invidia si oftica. Si cand ai impresia ca cineva te mai asculta.
    Cat timp o sa i se mai dea atentie gornistului asta?
    Apropos, nu l-am vazut de 2 zile pe teveu, ce o fi cu el? Zapada prea mare? Sau a inceput sa doara prostia de nu mai poa' sa mearga?
  • +8 (8 voturi)    
    davai (Luni, 8 februarie 2010, 14:39)

    neo [anonim]

    Care "intre noi si cetatenii Romaniei"? Tu, Gusa, Iliescu, Putin, Voronin, cati mai sunteti? Risti ca tot ce spui sa fie interpretat ca "o noua aberatie".
  • +8 (8 voturi)    
    cu nato (Luni, 8 februarie 2010, 14:39)

    Mirecea Geonel [anonim]

    Mi se face rau cand ma gandesc ca puteam sa fiu presedinte si puteam sa decid ce vreau eu si prietenii mei Vanghelie si VAntu.
  • +7 (7 voturi)    
    Ma mir ca nu a zis taifas!! (Luni, 8 februarie 2010, 14:42)

    Audit [utilizator]

    Ce idiot! Ce exprimare?!!! A fost ministru de externe.
    Ce papagal!
  • +7 (7 voturi)    
    Ridicolul suprem: Mircea Geoana. (Luni, 8 februarie 2010, 14:43)

    Dorin [anonim]

    Oameni buni, cu siguranta ca individul asta violet va intra in istorie prin ridicolul absolut in care se afunda din ce in ce mai des si mai adanc. Cu siguranta ca va avea, vorba foarte inspirata a unui cetatean care-a postat ceva mai devreme, un loc extrem de confortabil, rezervat, la lada de gunoi a istoriei. Adio tovarase Geoana!!! Adio prostanacule suprem!!!

    P.S. Nu-i atrage chiar nimeni din PSD atentia ca a depasit orice limita a prostiei? Sau e lasat sa moara lent, in chinuri, pe mana lui (si a lui Dragnea...)?
  • -8 (8 voturi)    
    Cu scutul lor.... (Luni, 8 februarie 2010, 14:45)

    compadre [utilizator]

    Tocmai au facut din noi o tinta.......idiot complet basescu.
    • +8 (8 voturi)    
      De parca nu eram... (Luni, 8 februarie 2010, 15:23)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui compadre

      Sinistru individ mai esti! Ia-te de mana cu prostanacul ala de Geoana si cu toti filorusii speriati gramada ca, vai!, s-a pus tinta pe ei si carati-va dracu' unde o sa va simtiti in siguranta deplina! Adica la Moscova. De pampalai fricosi ca tine Romania nu are nevoie!

      P.S. Apropo, cand te-ai intors cu spatele sa ti-o traga rusii ti s-a vazut desenata o tinta mare... Unda din cercuri negre concentrice... Chiar acolo o sa-ti tranteasca rusii una din rachetele lor... Noroc insa cu scutul asta care iti protejeaza chiar si tie ignoranta.
    • +7 (7 voturi)    
      Davai ceas "compadre"! (Luni, 8 februarie 2010, 15:41)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui compadre

      Nu-ti suna cunoscut? Sau istoria pe care ai invatat-o e aia care spunea ca "Stalin si poporul rus libertate ne-au adus"?
  • +4 (4 voturi)    
    Mda... (Luni, 8 februarie 2010, 14:47)

    Stefan [anonim]

    A prins si Geoana un "subiect" iar acum il trage tare de picioare ca un inecat, in speranta ca se va salva... Zadarnic insa. N-o s-o mai duca mult... Penibil personaj.
  • +4 (4 voturi)    
    Cum sa nu?! (Luni, 8 februarie 2010, 14:56)

    gero [anonim]

    Sa incepem discutiile. Dar pe ordinea de zi sa avem retroactiv si "Vanzarea resurselor subsolului", "Fabrici&uzine date pe nimic" si eventual "FNI - dormi linistit romane".
    Ce zici jupane, te bagi si la astea?
  • +7 (7 voturi)    
    Representantul Poporului (Luni, 8 februarie 2010, 15:04)

    oilman [anonim]

    Tovarase Geoana: Ati fost (teoretic, practic nu e chiar asa) ales the romani sa-i representati in Parlament. Nu ati consultat alegatorul roman inainte de a initia lovitura de stat (inlaturarea presedintelui); Nu ati consultat alegatorul Roman cind v-ati prezentat la alegeri cu un singur proiect: Jos Basescu; Mai mult, alegatorul roman v-a spus in Decembrie: Ger out of here ! Acum tovarase Geoana, vrei sa discuti cu alegatorul care ti-a dat papucii detalli tehnice ale scutului antiracheta - pe care domnia ta nu le pricepi (poate te ajuta flacara violoeta). tovarase Geoana - rolul opozitiei nu se limiteaza la a da din cioc 'contra' si a croncani slogane anti-Basescu. Scutul antiracheta e o chestiune de securitate nationala si cred ar trebui sa-i dai credit Presedintelui (in timp ce Basescu et all au obtinul in principiu amplasarea scutului antiracheta in romania Tovarasul Geoana facea 'croaziere' la Moscova cersind suportul prietenilor bolshevici - evident pentru bucati bune din placinta numita romania...). Pe cine reprezinti, Tovarase Geoana ? Pe cumatrul de la Eximbank ? Pe amicul Vintu cu care te-ai pupat 'timely' ? Pe Patriciu ? Pe voiculescu ? Proabil lista e mult mai lunga - dar nu suficient de representativa - lipseste quintesenta unei democratii - tovarase Geoana tu nu represinti alegatorul roman - OUT !
  • +4 (4 voturi)    
    Bine Geoana, pe cand un scut anti energetic? (Luni, 8 februarie 2010, 15:06)

    E=mc2 [anonim]

    Nu de alta, dar ai vazut pe pielea ta. Daca aveai scutul asta, pasele bioenergetice nu te afectau si iti pastrai coerenta. Asa... mie mi-e mila de tine: te-au teleghidat astia sa mergi la oligarh, te-au facut sa topai ca un copil in fata poporului, te-au pus sa ceri renumararea voturilor, multe ti-au facut si de nimic nu esti tu responsabil. Oare?
  • +4 (4 voturi)    
    Pâna atunci... (Luni, 8 februarie 2010, 15:10)

    MacCarthy [anonim]

    poate ne lamureste Mircea Geoana cu cine s-a vazut la Moscova in vizita secreta, si câte vizite secrete au fost, daca tot vrea atât de multa transparenta si inceput de dialog cu cetatenii.
  • +5 (5 voturi)    
    Adevarat Papagal (Luni, 8 februarie 2010, 15:12)

    George [anonim]

    Am citit numai titlul:Decizia privind participarea la scutul antiracheta trebuie sa fie inceputul unei conversatii obligatorii intre noi si cetatenii Romaniei
    Adica el nu e cetatean al Romaniei? sau se consedera mai presus? Raman la parerea lui Ilescu, singura cu care sunt de acord: UN PROSTANAC!
  • +4 (4 voturi)    
    Ma intreb si eu... (Luni, 8 februarie 2010, 15:30)

    George [anonim]

    Nu cumva Geoana a fost defapt ambasadorul Rusiei la Washington? Si nu al Romaniei? Si ministru de externe al Rusiei? Si nu al Romaniei. Atitudinile prostanacului, gesturile si declaratiile, ma pun foarte serios pe ganduri... in slujba cui oare se afla acest prostanac? Ale cui interese este reprezentant? Mai adauga si celte trei vizite secrete la Moscova de anul trecut si raspunsul vine de la sine. Aproape ca se subintelege. Pai bine tovarase Geoana, chiar asa coada de topor esti? Se poate?
  • +3 (3 voturi)    
    De ce nu ai cerut...!!! (Luni, 8 februarie 2010, 15:30)

    vali_bob@usa.com [anonim]

    ...De ce nu ai cerut " ...ampla Conversatie cu populatia tarii " cand ai fost la Moscova "...pentru normalizarea relatiilor ", ( a se citi "linsul mainii stapanilor rusi "!)???...
    ...la vantu ai fost tot pentru "relatii normalizate "???...
  • +5 (7 voturi)    
    DISCUTIA CU VOI E INUTILA! (Luni, 8 februarie 2010, 15:33)

    Un social-democrat desamagit [anonim]

    Discutia cu voi, cu PSD e inutila pentru ca voi nu ati luat nicodata in consideratie vointa poporului, a romanilor. Ati fost invinsi la un referendum, poporul va spus ca nu este de acord cu voi, cu opiniile voastre, cu demagogia voastra. Nu sa intamplat nimic, nu v-ati revizuit opiniile, a-ti continuat in parlament neschimbat aceiasi politica obstructionista. Nu ati luat in nici un fel in consideratie votul de blam. A-ti pierdut alegerile de doua ori. Nici cu aceste ocazii nu ati luat in consideratie faptul ca masele nu agreaza politica si opiniile voastre. Nu va-ti pus nici-o intrebare, dece majoritatea nu va mai vrea. Nu a-ti luat nici-o masura interna de partid, nu v-ati schimbat cu nimic. Atunci de ce vreti sa discutati cu poporul? Ca sa "lamuriti" poporul ca trebuei procedat cum vreti voi? Ca voi sunteti desteptii iar poporul prostimea? Adica din nou sa ignorati vointa maselor? Voi sunteti partidul care vrea ca sa castige alegerile, nu pentru a conduce tara asa cum vrea poporul, ci asa cum vreti voi si mai ales clientii vostrii! Voi nu mai sunteti de mult un partid social-democrat. V-ati uitat ideologia, v-ati uitat tara. Obiectivele voastre sunt altele, care nu mai au nimic comun cu ale noastre. ASA CA NU, TOVARASI, CU VOI NU MAI AVEM CE DISCUTA!
  • +5 (5 voturi)    
    bai asta devine un alt fel de Vadim .... (Luni, 8 februarie 2010, 15:43)

    je [anonim]

    in papua noua guinee poate tata sta tot neamu si discuta despre problemele de securitate ale tarii

    chiar dle Geoana vrei sa faci pe inaptul rau de tot de scoti atatea baliverne ?!
  • +5 (5 voturi)    
    iubirea mea, Mircica, (Luni, 8 februarie 2010, 16:01)

    Putin [anonim]

    ma baiatule, se pare ca flacara violet te-a batut atata in cap de nu stii ce naiba sa mai faci.
    Cum naiba sa ma sfatuiesc eu cu tine,cand tu nu te-ai sfatuit cu mine cand ai fost la Vantu !
    Ma baiatule,dute in America ta si lasane in pace pe noi.
    Mai ,de unde naiba a stiut Iliescu ca esti prostanac?!
  • +4 (4 voturi)    
    Eu vreau "scut antigioana"... (Luni, 8 februarie 2010, 16:02)

    andreea [anonim]

    Unde sa ma adresez? La organizatia pentru drepturile omului? Dati-mi un sfat, va rog...
  • +3 (3 voturi)    
    Ii mai trebuie o vizita la Moscova (Luni, 8 februarie 2010, 16:17)

    bogdan [anonim]

    ca sa primeasca noi indicatii. Chestiunea scutului trebuie utilizata pentru a crea agitatie in tara si implicit a face jocurile "prietenului sovietic" cu teme ce ar trebui sa fie clare. Facem parte din NATO, suntem aliati cu SUA si Rusia reprezinta unul din potentialii dusmani. Punct. Daca la fiecare decizie asteptam aprobarea de la Moscova independenta noastra este de fatada. Tovarasul Ilici Iliescu este de inteles dar nici generatia noua nu se poate rupe de "stapan" ? Pana cand ?
  • +2 (2 voturi)    
    comunism (Luni, 8 februarie 2010, 16:28)

    Damian Radu [anonim]

    domnu geoana isi manifesta clar aderenta la politica moscovita......
    asemeni tovarasului iliescu tovarasu prostanac doreste sa impiedece civilizarea romaniei
    Vizetele sale in capitala maicii rusianu necesita comentarii extra................
  • +2 (2 voturi)    
    imposibil (Luni, 8 februarie 2010, 16:33)

    saladin [anonim]

    Imposibil de oprit acest "lider cu destin politic " din a debita mereu prostii. Romania este o tara europeana in ciuda incercarilor PSD de a o tine departe. Romanii au acceptat NATO cu toate avantajele lui, demult printr-un referendum national. Geoana, umilit intren si international de spectrul flacarii violet se face ca nu vede adevaratele probleme. Romanii vor acum ce au votat la referendum adica modificarea Parleamentului si trimiterea la "gunoiul istoriei" a tuturor neavenitilor care risipesc resursele financiare cu greu produse de romani, fie ei din tara sau dispora - si votul lor a contat - nu-i asa Domnule Geoana ?.
  • +2 (2 voturi)    
    Oprestete (Luni, 8 februarie 2010, 16:51)

    Lucianmotzul [anonim]

    Te dai de gol ,oprestete esti un om 100% al rusilor ,esti spion rus ,la fel ca militaru,Iliescu si cred ca acest PSD este plin de asemenea specimene.OPRESTETE / ,dar mai ai un pic si PICIIIIIIIIIIIIII din functe devi nimeni,nimeni,zero barat cu Mihaela dragostea ta si sa te caute astia ce ai mai furat si tu si ,toti ai tai sa dea Dumnezeu sa se rupa si acest PSD ,Doamne Ajuta sa scapam de voi.(editat de HotNews.ro)
  • -3 (3 voturi)    
    cica (Luni, 8 februarie 2010, 16:58)

    marin [anonim]

    Ce mai ii pupa besescu in /// pe americani.Asa am ajuns. scut ne trebuie noua cand nu avem ce manca , somajul inflatia salariile pensiile astea sunt adevaratele probleme de ce nu scrie siteul hotnews despre aceste lucri ci numai despre un scut de care nu ne intereseaza acesata este manipulare.
    Bine am inteles cu scutul , nu ne mai intereseaza scrieti despre probleme tarii ca alea ne intereseaza .
    Se vede din spatiu ca acest site este afiliat portocaliiler nu face deact sa manipuleze .
    Vreau sa vad ce masuri anticriza se iau , vreau sa vad cum vom iesi din acest colaps economic m-am saturat de manipularile lui basescu care tace malc de cand a fost ales presedinte ,unde este razboinicul ?ce doarme.
    Stiu ca nu vreti sa imi postati comentariile
    Sa fie oare pt ca am dreptate?(editat de HotNews.ro)
    • 0 (2 voturi)    
      marin baiat fin (Luni, 8 februarie 2010, 17:46)

      doru [anonim] i-a raspuns lui marin

      Daca habar n ai stai in banca ta,chestia cu rachetele nu e aia cu cazanul de tuica din curte
    • +2 (2 voturi)    
      Marinica, ai uitat de Ilici... (Luni, 8 februarie 2010, 18:35)

      Misa [anonim] i-a raspuns lui marin

      Iliescu i-a pupat zece ani la rand pe rusi in acelas loc de care zici. Cu ce ne-am ales? Au fost mai prietenosi, ne-au favorizat cu ceva? Asa ca nu mai vorbi. In ceia ce priveste masurile anticriza, vezi daca Geoana, PSDul sau opozitia au vreun proiect sau plan mai bun, ca in afara de proiectul "Jos Basescu" altceva n-au mai reusit sa debiteze.
  • +2 (2 voturi)    
    discutii (Luni, 8 februarie 2010, 17:33)

    doru [anonim]

    Geoana nu se dezminte.Acum se vad cei ce fac jocuri dubioase.
    Dl Geoana inainte de alegeri nu a fost la Wasinghton ci la Moskova.......
    Ceea ce se intimola acum face se iasa la iveala multe ite incurcate si jegoase.
    I a "suflat Iliescu in gura",dasi cred ca nu mai era nevoie........
    Oamenii RUSILOR inceo sa se vada....
  • +2 (2 voturi)    
    discutii cu poporul (Luni, 8 februarie 2010, 17:36)

    doru [anonim]

    Geoana,daca vrei sa discuti cu NOI poporul,sa incepem prin a ne spune tu ce tot ai cautat la Moskova pe ascuns,ca nu ai lamurit o......
  • +2 (2 voturi)    
    limba de lemn (Luni, 8 februarie 2010, 17:38)

    flo [anonim]

    Nu pot sa nu observ in ce limba de lemn infecta si confuza se exprima Mircea Geoana! Un adevarat lider trebuie sa aiba cel putin o exprimare clara si sa fie logic, cu alte cuvinte pe intelesul oamenilor.
    • 0 (2 voturi)    
      completare (Luni, 8 februarie 2010, 18:17)

      flo [anonim] i-a raspuns lui flo

      mostre:
      "s-o aprobe sau s-o amendeze" - si care e pozitia TA presedinte al Senatului?
      "intre noi si cetatenii Romaniei" - care noi? noi- Moscova?!
      "Cred ca este momentul sa redevenim o tara europeana" - la ce epoca anterioara "europeana" se refera aici; acum cand suntem si in UE si in NATO nu mai suntem europeni?! Poate vrea sa spuna ca atunci cand eram in lagarul sovietic si in pactul de la Warsovia iar deciziile se luau Moscova(Europa lui Geoana) eram ...tara europeana!
  • +1 (1 vot)    
    voi cine sunteti? (Luni, 8 februarie 2010, 17:43)

    dan [anonim]

    " intre NOI si cetatenii Romaniei " ... LOL ... "noi", adica VOI, cine sunteti? nu sunteti cetatetii Romaniei si voi? ... sau sunteti speciali?
  • +2 (2 voturi)    
    Dl giola si pulimea (Luni, 8 februarie 2010, 18:40)

    gura rea [anonim]

    Bai desteptule ,tu chiar te crezi deasupra poporului, tu da pa ce planeta desantezi?
    Ori la voi in partid eczista (vorba unui savant agramat din sec 5)numai superoameni care se situeaza deasupera poporului su poporul roman formeaza pulimea (vorba unui alt savant de la voi care si acum isi numara ovulele le Cornu)..
    Jalnica alcatuire este partidul din care feci parte..dar si mai jalnic este dispretul pe care-l afisezi fata de Romani.
    Cu cat va veti devora mai repede cu atat va fi mai bine pentru aceasta tara
  • 0 (2 voturi)    
    Dl giola si pulimea (Luni, 8 februarie 2010, 18:40)

    gura rea [anonim]

    Bai desteptule ,tu chiar te crezi deasupra poporului, tu da pa ce planeta desantezi?
    Ori la voi in partid eczista (vorba unui savant agramat din sec 5)numai superoameni care se situeaza deasupera poporului su poporul roman formeaza pulimea (vorba unui alt savant de la voi care si acum isi numara ovulele le Cornu)..
    Jalnica alcatuire este partidul din care feci parte..dar si mai jalnic este dispretul pe care-l afisezi fata de Romani.
    Cu cat va veti devora mai repede cu atat va fi mai bine pentru aceasta tara
  • +2 (4 voturi)    
    Cat va mai fi tolerat? (Luni, 8 februarie 2010, 19:08)

    marin [anonim]

    Domnilor din PSD, FELICITARI! Aveti un presedinte de Partid asa cum alte partide n-au! Flacara Violet isi face prezenta si in vestimentatia oamenilor(va-ti facut de ras!)
    CONSTAT ca sunteti un partid SUBTIRE!
    DOMNUL BASESCU V-a Facut!
    Alege-ti altul ca asta nu e bun!
  • -1 (1 vot)    
    Agentie militara-angajari (Luni, 8 februarie 2010, 21:43)

    Agentie militara-angajari [anonim]

    Agentie militara cauta oameni hotarati pentru angajare ca agenti de paza la instalatiile scutului antiracheta. Doritorii trebuie sa fie puternic motivati (impotriva rusilor mai ales si a cozilor de topor din tara). Testul preliminar va fi acela al foii albe. Aratandu-li-se o coala alba de hartie cu cerinta imaginarii unei povestiri, vor fi angajati doar cei cu mintea linistita si goala precum hartia. Starea de agresivitate si exaltare este un factor de succes pentru ocuparea postului. Badarania si mitocania nu, desigur, da . Salariu motivant, comision in functie de numarul rachetelor lansate. Nu tinem seama de culoarea politica, ci doar de patriotismul manifestat.
  • 0 (0 voturi)    
    Fantezie... (Marţi, 9 februarie 2010, 6:51)

    Pantera Roz [utilizator]

    Geoana,vedea-te-as conversand cu postacii astia portocalii de pe hotnews...
  • -1 (1 vot)    
    doar doua nelamuriri (Marţi, 9 februarie 2010, 10:57)

    cetatzean al romaniei [anonim]

    am intzeles ca ei vrea sa vorbeasca niscai discutzii cu noi si c'am fi obligatzi sa stam la taclale.
    de unde' a scos gogoneatza asta ca noi suntem obligatzi sa discutam cu ...ei ?

    si'a doua nelamurire, e ca nu stim cine e "noi".
    adica ei. pe el il stim dela televizor cat e de diplomat, om politic, fost viitor presedinte.
    dar cine's ailantzi ? sau dansul a folosit pluralul
    regal ?!
    ca dara, nu se referea la el si dragostea lui ? aaaa ?!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri