Viorel Catarama si-a anuntat candidatura la sefia PNL: Sustin intrarea imediata la guvernare impreuna cu PDL

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 4 februarie 2010, 13:56 Actualitate | Politic

Liberalul Viorel Catarama si-a anuntat, joi, candidatura la functia de presedinte al PNL, precizand ca are ca scop formarea unui guvern de dreapta, impreuna cu PDL si cu larga sustinere parlamentara.

"Sustin intrarea imediata la guvernare impreuna cu PDL", a precizat Catarama, citat de Mediafax.

El a mentionat ca, pentru realizarea acestui lucru, conditia este de a se purta "negocieri rezonabile".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1581 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    Bravo Catarama (Joi, 4 februarie 2010, 14:02)

    relu [anonim]

    Fii tare si aduna oamenii din teritoriu . santem nemultuminti de lipovean si nu mai vrem taricean.ceva nou .catarama e bun .
    jos cu complici psd : crin liposca si taricel patricel
    • -6 (6 voturi)    
      Ceva nou ? (Joi, 4 februarie 2010, 14:30)

      yo [anonim] i-a raspuns lui relu

      Mda ... e tare nou Catarama !
      Numai asa puteti intra in istorie ca "fostul PNL" alaturi de "de mult uitatul PNTCD".
      Dar daca voi asta va doriti, probabil ca asta o sa primiti !
      • -6 (6 voturi)    
        ...e preferabil Antonescu (Joi, 4 februarie 2010, 16:20)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui yo

        Antonescu are o problema majora cu obsesia lui vizavi de Basescu, dar in rest cred ca e cel mai capabil individ de acolo, dupa el vine Tariceanu, care desi initial incapabil are avantajul experientei in spate.
        ...indiferent cine va conduce PNL-ul, daca nu adopta un sistem de valori bine infipt in realitate in primul rand si in al doilea, bazat pe valori liberale, vor ramane in continuare un partid de manevra de mana a doua.
    • +6 (8 voturi)    
      PNL anexa PSD (Joi, 4 februarie 2010, 15:30)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui relu

      PNL este demult anexa PSD . Si mai este apendicele politic al lui Patriciu. Toti asazisii lideri PNL sant pe statul lui de plata .Statul din Elvetia .
      Aproape toti liderii PNL din teritoriu sant agatati cu afaceri din vremea guvernarii si ii are la mana pe toti . PNL a devenit un partid confiscat si dominat de baroni in cardasie cu centrul patrician . cardasie de conjunctura ,nu stiu cun sa se desprinda unii de ceilalti . ca in westernuri pistolari care se tintesc reciproc,nimeni nu trage ,dar nici nu are curajul sa bage arma in toc. Catarama este potrivit tocmai pentru a dezangaja .
  • -1 (11 voturi)    
    Optiuni (Joi, 4 februarie 2010, 14:08)

    Constantin [anonim]

    La PNL sunt doua optiuni care se exclud.

    Daca tin cont de orientarea liberala a a partidului inclin spre guvernarea cu PDL.

    Daca tin cont de modul in care se comporta in aliante PDL-ul si criza in care ne aflam inclin spre opozitie.

    Problema nu este insa directia in care o va lua PNL, ci modul in care va face politica. Pot creste in procente fie daca raman in opozitie, fie daca intra la guvernare, daca isi pun capul la contributie.
    • +6 (8 voturi)    
      opozitie (Joi, 4 februarie 2010, 14:42)

      elena1985 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Eu zic ca daca pnl ramane in opozitie si se coalizeaza in continuare cu psdul, nu o sa mai ramana nici praful din el, si in plus exista riscul ca pdl sa se alieze iarasi cu psd, deci oricum nu-i prevad un viitor prea bun , indiferent de ce strategie vor avea in continuare
    • -2 (4 voturi)    
      Simplu si la obiect (Joi, 4 februarie 2010, 15:14)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Imi place mini analiza ta!

      Un singur lucru nu agreez ... cresterea in procente cand intri la guvernare pe timp de criza cu un partener mai puternic si care nu are solutii / nu e dispus sa le asculte pe ale tale. D'asta nici nu au intrat la guvernare ...

      PNL-ul nu se poate comporta cum s-a comportat PD-ul intre anii 1996-2000 sa intre in guvern si sa lase doar PDL-ul sa "deconteze" (cum a facut PNTCD-ul).

      Doar PD / Traian Basescu au putut in 20 de ani sa fie si la putere si in opozitie in acelasi timp. La putere pentru ca au facut parte din atatea guvernari si in opozitie pentru ca nu si-au asumat niciuna, s-au dezis de toti si au mai fost si crezuti.
    • +4 (4 voturi)    
      cu argumente (Joi, 4 februarie 2010, 16:52)

      arbitraj [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      fiecare (atat PDL cat si PNL) se simte tradat de celalalt. Dar nu au incompatibilitate doctrinara ESENTIALA. In timp ce (eu le-am citit) documentele programatice ale pSD vorbesc de proletariat, clasa muncitoare, dusmania intre bogat si sarac, etc
  • -7 (11 voturi)    
    Catarama, (Joi, 4 februarie 2010, 14:23)

    Pantera Roz [utilizator]

    eu sustin ca esti un penibil.Permanent,nu imediat.
    • +6 (10 voturi)    
      Campionul penibilului (Joi, 4 februarie 2010, 14:53)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Nu se poate compara cu Mirciulica si cu Crinisor. Ambii detin de la distanta titlul de penibili absoluti.
  • -4 (10 voturi)    
    Cataramă ăsta-i o nulitate absolută (Joi, 4 februarie 2010, 14:41)

    ixulescovici [anonim]

    iar PNL-iştii,dacă-s băieţi cu ceva scaun la cap,ar sta în opoziţie. Să-şi frângă gâtul PDL-eii cu guvernarea lor.Că asta o să se-ntîmple.E chestie de câteva luni,nu mai mult.
    Puţintică răbdare să aibă.
    • +4 (8 voturi)    
      De acord cu tine dar cu precizari (Joi, 4 februarie 2010, 14:56)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui ixulescovici

      Sa stea in opozitie dar pe propriile picioare nu in postura de slugi ale PSD alias pdsr. Acordul Chiliman-Vanghelie de exemplu ii descalifica pe termen lung. Si electoratul nu iarta.
    • 0 (2 voturi)    
      Imagineaza-ti... (Joi, 4 februarie 2010, 19:37)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui ixulescovici

      ...prin absurd, ca PD-L o sa fie la guvernare cand iese Romania din criza...
      Oarece sanse mai are PNL atunci?
      Ma amuza ca imbratisati cu totii acest argument impotent: lasa-i pe ei sa-si rupa gatul :))
      Cred ca trebuie sa va pozitionati sageata aia in jos (sau macar s-o mai blegiti usor) :))
      Poate ca n-ar strica o fuziune PSD-PNL sub denumirea "Partidul Impotent Roman" (eventual Crestin si Democrat).
      Sa avem rabdare si-om mai vedea...
    • -2 (2 voturi)    
      Imagineaza-ti... (Joi, 4 februarie 2010, 19:37)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui ixulescovici

      ...prin absurd, ca PD-L o sa fie la guvernare cand iese Romania din criza...
      Oarece sanse mai are PNL atunci?
      Ma amuza ca imbratisati cu totii acest argument impotent: lasa-i pe ei sa-si rupa gatul :))
      Cred ca trebuie sa va pozitionati sageata aia in jos (sau macar s-o mai blegiti usor) :))
      Poate ca n-ar strica o fuziune PSD-PNL sub denumirea "Partidul Impotent Roman" (eventual Crestin si Democrat).
      Sa avem rabdare si-om mai vedea...
  • +3 (5 voturi)    
    bravo, destept baiat ! (Joi, 4 februarie 2010, 15:01)

    turistul [anonim]

    daca faci curat in pnl si intri la guvernare cu pdl-ul ai castigat votul meu !
  • +3 (5 voturi)    
    catarama (Joi, 4 februarie 2010, 15:08)

    alungatul [anonim]

    trebuie sa preiei conducerea PNL-ului alfel ajunge ca PNTCD-ul absorbit de alte partide.Cred ca influienta lui Patriciu se va diminua si directia partidului o va da electoratul si membrii ,nu de el.Ia legatura cu organizatiile dar nu cu conducerele lor care sint vindute lui Antonescu sau Patriciu.Vei avea mari surprize la nivel de abordare a lucrurilor.Crin Antonescu de nu se afisa cu prostanacul filozof raminea si presedintele tarii peste 5 ani asa s-a ratat si isi merita locul linga prostanac.
  • +2 (4 voturi)    
    bravo (Joi, 4 februarie 2010, 15:39)

    saladin [anonim]

    Bravo, Catarama !. Speram sa cistigi si sa negociati cinstit - in limita procentelor electorale - si sa intrati la guvernare. Asta ar fi cea mai buna sansa sa nu se voteze Legea minoritatilor nationale - in forma dorita de UDMR - stiti cea cu bilingvism, universitate maghiara de stat si mai ales autonomie locala. Poate PNL va intelege de ce este nevoie de ei la guvernare si nu lasati UDMR sa santajeze guvernul Romaniei. Hai Catarama, faceti ceva pentru tara si romanii va vor tine minte !.
    • -2 (4 voturi)    
      Daca ii... (Joi, 4 februarie 2010, 16:04)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui saladin

      ...preocupa atat de mult interesul national pe PDL'ei lasau la guvernare PSD+PNL+Johannis si nu mai emiteau ungurii nici o pretentie.
      Altfel nu inteleg de ce un partid trebuie sa sacriifice "totul" de dragul tarisoarei iar altul nu. La fel se puteau sacrifica PDL'eii si pentru ca nu au vreo solutie anticriza...tot asa de dragul tarii lasau pe altii care au mai multe idei.
      • +2 (4 voturi)    
        Gigi (Joi, 4 februarie 2010, 16:20)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Niciun partid in lumea asta democratica nu va renunta de bunavoie la superioritatea obtinuta prin alegeri.
        PDL vrei nu vrei,este partidul care are nr.de parlamentari in avans,deci poate sa faca coalitii cu cine vrea.
        Cine te-a invatat sa faci,sa analizezi politica?
        Cine-i majoritar nu renunta la guvernare de dragul unui Iohannis!
        Fi convins ca nici cu Iohannis si mama lui Iohannis in Ro.nu se producea vreo schimbare.Vorbesti de solutii!Ce solutie ti-a prezentat tie Iohannis?
        • +1 (1 vot)    
          Deci ... (Joi, 4 februarie 2010, 18:56)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Victor

          ....cu alte cuvinte erau mai importante cele +1 mandate in plus (cat erau pe atunci nu acum dupa tradari) ale PDL decat interesul national?

          Pai si PNL-ul de ce ar gandi altfel?

          Oricum...ai dreptate...nu au renuntat...de bine de rau acum au majoritate...sa faca ce trebuie si gata. Cum zice americanul "the floor is yours" .... canta frumos pepushe! Nu au nevoie de PNL. PDL-ul sa-si dovedeasca "valoarea" si gata....nu mai pot cu gargara asta - "PNL si PDL sunt de dreapta si sa guverneze impreuna si sa-l dea jos pe x si sa-l puna pe y si sa faca nu stiu cum si nu stiu ce...." Mi s-a luat ...

          Mi-e frica insa ca in spatele la toata treaba asta se afla ceva ce domnii din PDL cel putin nu au curaj sa recunoasca...nu stiu sa faca si nici nu vor face nimic bun in anii urmatori. Iar asta e nasol pentru toata lumea...si surpriza...inclusiv pentru tine!
          • -1 (1 vot)    
            Esti penibil mai gicuta (Joi, 4 februarie 2010, 20:23)

            Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            Fanatismul cu care sustii cauza unui PNL subjugat intereselor lui Dinu Patriciu si ale PSD este demn de culmea prostiei. Chiar nu esti in stare sa intelegi cateva lucruri simple? Multi s-au ostenit degeaba sa-ti arate ca gandesti anapoda... Continui sa fii acelasi mediocru in rationament pe care l-am remarcat (in sens negativ) de ceva vreme ca postator (cam unicul) de serviciu al PNL-ului lui Chucky, Organ si Paturiciu. Vorba aia... pe prosti e mai bine sa-i lasi in prostia si ignoranta lor. Ca n-ai ce sa le faci... Prin urmare iti adresez un indemn: Continua sa gandesti la fel! Oameni ca tine fac "cinste" PNL-ului de astazi.
            • +1 (1 vot)    
              Macar.... (Vineri, 5 februarie 2010, 1:05)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

              ...eu incerc sa am o argumentantie, un rationament. De la voi portocalii nu aud decat "chucky", "paturiciu" si aberatii de genul asta. Imi pare rau ca nu sunt atat de batut in cap incat daca imi repeti ceva de 1000 de ori pur si simplu sa accept ca si adevar absolut. Pana si celebrii pupinbasesti de la EVZ au inceput sa se trezeasca...

              In tara in care procurorii isi dau cu parerea despre strategia de turism a tarii ca sa o scoata basma curata pe Udrea cu orice pret si in ciuda oricaror norme ale bunului simt iar presedintele Camerei Deputatilor are nesimitrea sa tina decizia in sertar pana nu mai poate fi legal contestata eu sunt mai degraba anti-PDL si anti-TB decat pro PNL.

              Ma bucur ca ma urmaresti si iti garantez ca mai sunt si altii care gandesc ca mine dar probabil sunt scarbiti de retorica unora (aia cu chucky si paturiciu si moguli si alte aberatii) si nu intervin...insa numarul lor s-a vazut la alegerile din Colegiul 1....si se vor vedea si la urmatoarele alegeri.

              Oricum pana la alegerile de primari, parlamentari etc se va vedea care este orientarea PNL-ului la aceste alegeri interne...daca va castiga Antonescu e clar ca a ales o cale buna care este agreata de membrii si simpatizantii PNL. Daca nu...nu. Eu zic ca e simplu si la mintea oricarui postac (de orice culoare). Iar dnul Catarama (care personal mi se pare un fel de bufon in politica) poate sa duca partidul la Guvernare cu PDL-ul iar eu nu ma voi mai simti reprezentat de nici un partid din RO si voi inceta orice comentariu sau poate sa faca ceea ce a facut si "liberalul" Stolojan sau "liberalul" Flutur.... exista si in PNL politica usilor deschise. Nimeni nu e tinut cu fortza.
              • 0 (0 voturi)    
                N-ai cu cine... (Vineri, 5 februarie 2010, 10:23)

                Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                Nu stii ca site-ul asta e virusat cu portocalii?!Care acum se dau liberali in comentarii?!Mie intr-un an de abonare ca utilizator mi s-a intamplat doar de 8 ori(am numarat,pe bune!) sa fiu contrat cu argumente de bun simtz.In rest:slugoi pesedist sau al lui Patriciu,petroliberal(culmea,n-am nici o sonda pe bloc sau pe langa...),comunist,mogulizat,jigodie,etc...Necenzurate.Cand m-am dezbracat si eu de caracter si le-am raspuns pe masura-surpriza!-m-au cenzurat!Normal,nu?Ca trebuie sa fim civilizati,nu?!Numai unii,insa.Asa ca nu pune la inima chestiile astea.Gandeste tu cu capul tau si e OK.Bafta!
    • -2 (4 voturi)    
      MMM la UDMR !! (Joi, 4 februarie 2010, 16:11)

      g [anonim] i-a raspuns lui saladin

      PNL trebuie sa se bage la guvernare si sai scoata pe UDMRISTI
      • -1 (1 vot)    
        Zau? (Joi, 4 februarie 2010, 21:36)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui g

        Pai cu ajutorul cui a guvernat PNL dupa ce a scos PDL de la guvernare? Toate partidele, fara exceptie (iar UDMR e foarte constient de asta si actioneaza intotdeauna ca atare), au nevoie de UDMR ca sa realizeze, la nevoie, o majoritate parlamentara cu ajutorul careia sa poata guverna... PNL nu se va putea niciodata lipsi de UDMR din motive lesne de inteles pentru oricine se pricepe cat de cat la politica. Asadar intrarea la guvernare a PNL, foarte putin probabila datorita clicii pro-PSD care conduce acest partid, nu va elimina UDMR din coalitie. Ca ne place sau nu, asta e situatia. Tine mai mult de pragmatism decat de afinitati si sentimente...
  • +2 (4 voturi)    
    Catarama,presedinte PNL. (Joi, 4 februarie 2010, 16:22)

    mircea [anonim]

    Chiar ma intrebam daca in PNL mai este cineva care sa se opuna lui Antonescu.Toti ceilalti nu misca in front,fiind tinuti in frau de santajul cu banii primiti de la buget prin diferite smecherii.E foarte ciudata conducerea asta ,a lui Antonescu.A facut din PNL,care era un partid dinamic,deschis ideilor si confruntarilor,un partid "soarece".Sa dea D-zeu sa castige Catarama,si sa scoata PNL din mlastina in care l-a bagat Antonescu.
  • +3 (5 voturi)    
    E greu in opozitie (Joi, 4 februarie 2010, 16:28)

    Justin Puscasu [anonim]

    Nu mai ai ministri unde trebuie, nu mai ai prefecti, baietii buni care te-au finantat in campanie au ramas cu buza umflata si dau din picioare...
    Musai trebuie facut ceva.
    Il lasam balta pe Crin, care se vedea prim-ministru cam in acelasi fel in care se vedea Geoana presedinte si punem de niscai aliante de unde sa iasa macar cateva ministere acolo...
  • +2 (4 voturi)    
    PNL (Joi, 4 februarie 2010, 17:18)

    gabriel [anonim]

    nu exista fara patriciu....daca se rupe de acest infractor va avea o sansa...
  • +2 (4 voturi)    
    Mda... (Joi, 4 februarie 2010, 17:20)

    Cristi [anonim]

    Ii doresc mult succes lui Catarama in demersul sau dar tare mi-e teama ca slugile lui Patriciu vor face in continuare jocurile acestuia si ale PSD. Singura solutie de viitor este ca PNL sa mearga la guvernare alaturi de PDL dar cu oameni competenti. Nicidecum cu hahalarele pe care le-au facut ministri in perioada 2006-2008.
    • 0 (0 voturi)    
      idem! (Joi, 4 februarie 2010, 19:15)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      E timpul ca PNL-ul sã scape de Chucky, de Liubovic Organ si de slugoii lui Dinu Pãturiciu, care au transformat un partid istoric in remorca PSD-ului. Adica in remorca tov. Iliescu! Norocul Brãtienilor cã au murit si nu vãd ce-a ajuns partidul lor!
  • 0 (0 voturi)    
    Multumim PDL! (Vineri, 5 februarie 2010, 10:28)

    Pantera Roz [utilizator]

    Pt.sfaturile superbe din postarile de mai sus!Inseamna ca va pasa de PNL!Din pacate,mie,simpatizant liberal,mi se rupe de ele!Dar,oricum,perseverati,baieti!Succesuri dezastruoase si permanente va urez!Traiasca Basescu si Catarama!
  • 0 (0 voturi)    
    pe baricade PNL-isti (Duminică, 7 februarie 2010, 20:27)

    nicky [anonim]

    BRAVO CATRAMA !
    PNL nu e la guvernare ca lui CrinaNtonescu nu i-a placut mutra presedintelui Traian Basescu. Jalnic personaj,dupa ce criterii se orienteaza un sef de partid ...de atatea ori li s-a intins mana PDL-ului la guvernare.. si??
    Concluzie: INTERESUL PERSONAL la acest presedinte de partid ,e mai puternic decat INTERESUL GENERAL (al natiunii).
    Ce faceti PNL-istilor?
    Ramaneti strans uniti in jurul partidului de monolit, uniti prin cuget si simtire etc,etc


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri