Exclusiv Hotnews.ro

AUDIO Onoare de academician: Razvan Thedorescu si publicistul Dinu Sararu il vor cetatean de onoare pe Mircia Gutau, primarul pedelist condamnat pentru luare de mita

de Attila Biro     HotNews.ro
Miercuri, 3 februarie 2010, 13:51 Actualitate | Politic

Razvan Theodorescu
Foto: Agerpres
Academicianul Razvan Theodorescu (PSD) a semnat petitia care sustine ca primarul Mircia Gutau, condamnat la inchisoare pentru coruptie, sa primeasca titlul de cetatean de onoare al municipiului Ramnicu Valcea. Fostul ministru al Culturii, si el cetatean de onoare al orasului spune ca i-a trimis primarului si o scrisoare de sustinere si ca nu stie si nici nu ii pasa de motivele pentru care Gutau a fost condamnat.
  • Update: Publicistul Dinu Sararu s-a alaturat si el campaniei de sustinere a primarului Gutau


Academicianul Razvan Theodorescu a declarat pentru Hotnews.ro ca a semnat petitia de sustinere a lui Mircea Gutau pentru distinctia de cetatean de onoare si ca nu are nici o problema cu faptul ca acesta este inchis pentru coruptie. "Eu i-am scris lui Gutau si o scrisoare de sustinere pentru ca mi-a facut onoarea de a deveni cetatean de onoare al orasului Ramnicu Valcea. I-am trimis aceasta scrisoare si la scurt timp am primit un telefon prin care mi s-a propus sa semnez pentru aceasta initiativa. Fiind consecvent, am acceptat si am semnat pentru ca Mircia Gutau sa devina cetatean de onoare", a declarat Razvan Theodorescu.

Academicianul spune ca nu vede nici o problema in a-l sustine pe Mircia Gutau in ciuda faptului ca a fost condamnat la inchisoare pentru luare de mita. "Habar nu am ce a facut si nici nu ma intereseaza. Justitia si-a spus cuvantul. Eu stiu doua lucruri: Mircia Gutau a reprezentat comunitatea locala atunci cand am primit distinctia de cetatean de onoare si stiu ca in Ramnicu Valcea se face cultura, asta o stiu din experienta mea personala. Aceste argumente sunt suficiente. Trebuie sa ne obisnuim sa separam lucrurile bune de cele rele pentru ca asa a ajuns si Atanasie Stanculescu sa fie inchis", a declarat Razvan Theodorescu.

Publicistul Dinu Sarau a confirmat pentu Hotnews.ro ca si el a semnat petitia prin care se doreste ca Mircia Gutau sa primeasca distinctia de cetatean de onoare al orasului. "Da, am semnat, pentru ca este cel mai bun primar pe care l-a avut orasul in ultimii 30-40 de ani", a declarat Dinu Saru pentru Hotnews.ro. Publicistul nu a dorit sa comenteze asupra faptului ca Mircia Gutau este arestat pentru fapte de coruptie.

Daca va ajunge cetatean de onoare, Mircia Gutau s-ar alatura lui Nicolae Manolescu, Virgil Ierunca, Dinu Sararu si Razvan Theodorescu, care au primit si ei acest titlu.

La inceputul saptamanii o televiziune locala detinuta de membrii ai PDL au initiat o campanie de stragere de semnaturi pentru acordarea titlului de cetatean de onoare. Potrivit reprezentantilor primariei titlul va fi acordat dupa ce semnaturile vor fi depuse si numai dupa ce propunerea va fi votata, la finalul acestei luni, de catre consilierii locali. Presa locala relateaza ca petitia a fost semnata de cateva mii de persoane.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

3084 vizualizari

  • +18 (22 voturi)    
    - (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:59)

    raz [anonim]

    e academician roman, asa ca nu ma mira. romanii nici n-ar trebui sa aiba academie. "academia" din rromanistan e o insulta la adresa simbolului pe care il reprezinta aceasta institutie in tarile unde a aparut.
    • -8 (8 voturi)    
      ..... (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:26)

      zar [anonim] i-a raspuns lui raz

      pai !
      io zic ca matale esti o insulta pentru romania.
      ceia ce e ot la fel de arbitrar.
  • +18 (18 voturi)    
    Ce are sula cu prefectura (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:00)

    vlad voda [anonim]

    Bine, bine, domnule Teodorescu. In cazul asta trebuia sa-l sustineti din punct de vedere cultural trimitandu-i carti, CD-uri si casete video - eventual si cate un pachet de tigari - la puscarie, nu sa va bagati nasul unde nu va fierbe oala (in treaba Justitiei, vreau sa zic). Daca vreti intr-adevar sa fiti obiectiv si sa nu amestecati, cum ziceti, "cele bune cu cele rele."
    • -1 (3 voturi)    
      Unde (Miercuri, 3 februarie 2010, 17:55)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui vlad voda

      Unde s-a bagat dl Teodorescu in treaba Justitiei ? Show me.
      • -1 (1 vot)    
        Scrisoare de sustinere (Joi, 4 februarie 2010, 1:47)

        ion [anonim] i-a raspuns lui kinn

        impotriva cui, daca nu a justitiei. Willie Nelson este unul dintre cei mai mari cantareti americani ai momentului cu milioane de fani in US si cu cateva duzini (printre care am onoarea sa ma numar) in Europa. Dar ia spune-mi dumneata mie am sarit vreunul dintre asti sustinatori sa-l scapam de justitie atunci cand Fiscul l-a prins ca nu si-a platit darile la stat!? Nu domne! Pen' ca pentru noi Legea e Lege, nu rahat! Iar pentru batranul Willie la fel.
  • +20 (20 voturi)    
    romani cu coruptia in sange (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:02)

    cet23 [anonim]

    Incepe sa miste cat de cat justitia in tara asta, si se gasesc o multime de persoane publice alaturi de cateva milioane de romani (evident, numai o parte din ei) incep sa-si arate arama pe fata: nu pot trai decat intr-un sistem bazat pe coruptie generalizata! In astfel de sisteme se simt ei bine psihologic!
    Degeaba tot ne lamentam noi de 20 de ani: coruptia nu se datoreaza fostului sistem comunist, nu se datoreaza actualului sistem capitalism, se datoreaza genelor cu care ne nastem.
    Cum, Isuse Cristoase, poate cineva cere acordarea unui titlu de onoare al unui oras pentru un puscarias????? Puscarias de drept comun!!! Trebuie sa fii.... roman, sa fii in stare sa ceri asa ceva!!!!
    • -9 (13 voturi)    
      Posibilitate (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:17)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Este posibil ca un primar, sa ia si mita si, in acelasi timp, sa administreze localitatea in interesul comunitatii? Eu zic ca da

      Tu de ce crezi ca nu sunt compatibile mita cu administratia in folosul comunitatii?
      • 0 (6 voturi)    
        corect (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:11)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        corect ,dar de aici pana la a fi cetatean de onoare e drum lung !
        • 0 (2 voturi)    
          Depinde cum privesti onoarea (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:43)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui alpha

          daca o privesti ca un japonez, in cazul lui Gutau, ar trebui sa iti faci harachiri.

          daca o privesti ca un roman, stiindu-te cu coruptia in sange, ii apreciezi abilitatea de a folosi mita atat in interesul investitorului cat si in interesul cetatenilor.
      • +3 (3 voturi)    
        nu, nu exista (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:14)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        nu exista compatibilitate, in ochii mei cel putin, intre un hot (vrem nu vrem asta este unul care ia mita, un corupt este un hot) si un bun gospodar, intre aceste doua caracteristici. sau poate mi s-or fi deformat mie valorile de cand am plecat din romania.
        un hot este un hot, cuvantul onoare nu are ce cauta printre cuvintele cu cate poate fi descris/caracterizat.
      • +3 (3 voturi)    
        e posibil.. (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:25)

        ica [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        sa faceti din luarea de mita o ONOARE, deveniti caraghiosi dar, e drept, nimic nu trebuie sa ne mai surprinda !.Poti sa amesteci uleiul cu apa ???Daca da spune-mi si mie cum faci sa probez si eu , ca de cealalta problema n-ai cum sa ma convingi. Nici alba nu e neagra decat cat de vine ILUZIE.
      • +1 (1 vot)    
        mita si administratie locala (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:43)

        cet23 [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Eu personal lucrez des, pe plan profesional, cu administratiile locale precum si cu multe institutii de stat.
        De-a lungul anilor, am invatat ceva, legat de administratii si institutii de stat, vis-a-vis de mita.
        Totul depinde de cererea pe care le-o adresezi. Daca un raspuns pozitiv se incadreaza in cadrul legal existent, nu este nevoie sa dai mita! E suficient sa le dai de inteles ca esti la curent cu legislatia si sa fii dispus uneori sa suporti un termen de rezolvare o idee mai mare decat cel legal. Nu e idealism, chiar se "tem" de lege, dar trebuie sa le dovedesti ca o cunosti si sa ai "sange in vena".
        In schimb, daca le ceri ceva care contravine legii (lege, normativ tehnic, etc etc), un raspuns pozitiv din partea lor implica automat ca-si asuma niste riscuri. Extrem de rar vor fi de acord sa-si asume acele riscuri fara mita! E normal.
        Prin urmare, eu la intrebarea ta, daca mita este compatibila cu interesul comunitatii, o sa-ti raspund tot printr-o intrebare: legea este compatibila cu interesul comunitatii?
        • -1 (1 vot)    
          E vorba de sange nu de lege (Miercuri, 3 februarie 2010, 22:01)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui cet23

          Toti sunt de acord ca avem coruptia in sange. Totusi majoritatea blameaza coruptia si o considera un lucru rau.
          Eu, in schimb, vad partea plina a paharului. Mita este unguentul minune cand vine vorba de statul roman; vrei ca statul sa functioneze, apeleaza la unguent.

          Inchipuie-ti ca de maine, nu s-ar mai da mita in Romania. Cam cat crezi ca va dura, spre exemplu, pana cand sistemul de sanatate se va gripa de tot, in conditiile in care unguentul lipseste?

          Legea, in Romania, trebuie adaptata la sangele nostru de roman si nu sa fie o copie fidela a celei europene.
      • 0 (0 voturi)    
        cetatean de onoare (Miercuri, 3 februarie 2010, 20:25)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        eu zic ca daca administra numai in folosul lui,era cu atat mai valoros si atunci trebuia propus penptu premiul Nobel,Romania avand astfel sanse reale sa fie recunoscuta pe plan international.
    • +1 (5 voturi)    
      Exact! (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:41)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      Mare dreptate ai!
  • +5 (5 voturi)    
    Jenant (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:10)

    Cosmin Ungureanu [anonim]

    Sa fi fost alungat din facultate pe motiv de dosar, sa fi fost istoric briliant, cu carti importante, opozant si protestatar impotriva daramarilor demente de biserici, sa fi devenit succesv ministru al culturii si academician, pentru a esua, la batranete, pe cate un scaun de la Antena sau Realitatea tv (alaturi de alde Liviu Dragnea et Co), sau pe sub aripa chintesentei de marlanie si impostura care este Sorin Oprescu, iar acum in bratele unui infractor condamnat de justitie. Jenant! Trist! Acesta nu este Razvan Theodorescu de care vreau sa-mi amintesc.
    • +1 (1 vot)    
      La o anumita varsta.. (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:27)

      Ica [anonim] i-a raspuns lui Cosmin Ungureanu

      vezi altfel lucrurile.Poate a devenit omul pe care-l stiati d-stra o alta persoana , sau are o sosie.
  • +8 (8 voturi)    
    Domnule Theodorescu, (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:12)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Cum definiti dumneavoastra onoarea?

    Onoarea poate fi cumva asemuita cu integritatea morala si civica? Eu cred ca da, dar dumneavoastra numai asta nu promovati. Cred ca v-ati lasat integritatea la usa cand ati pariat pe PDL si asta poate avea un castig doar pe termen scurt. Se pare ca doar noua generatie poate aduce ceva schimbari in bine (vezi Sever Voinescu, Cristian Preda, Monica Macovei, Theodor Paleologu), iar vechea nomenclatura ramane cu acleasi moravuri dobandinte in intunericul comunismului care deocamdata reusesc sa razbata acese zmuciri ale schimbarii. Consider ca timpul o sa se scurga in avantajul nostru, celor care vrem sa modernizam Romania.

    Credeti ca in viata putem sa fim doar pe jumatate oameni de onoare? Nu mai inteleg nimic si cu siguranta ati semanat multe semne de mirare cu aceste declaratii.

    Ce ar fi sa ramanem responsabili in viata asta si daca cu o mana am stat in cacat si cu cealalata in apa sfintita sa nu fim totusi declarati oameni de valoare, nu? Ceausescu a facut si el multe lucruri bune, dar a facut si multe rele si uite ca nu a fost declarat om de onoare.

    Cu stima,
    M.I.
  • -4 (6 voturi)    
    subiect pentru prostime (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:26)

    tyty [anonim]

    asta a fost halca de carne aruncata prostimii infometate si doritoare de circ, sau iepurele pus sa platesca pentru furatul sau si al tuturor. dupa asta se va imbolnavi subit si-l va gratia tatucul de la cotroceni...
  • +4 (4 voturi)    
    Dar bunurile lui Ceausescu?!?!?!?!?! (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:27)

    dan [anonim]

    Au sfarist la d-l Theodorescu acasa.
  • +4 (6 voturi)    
    Unul e prea mult! (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:42)

    stefan jicol [anonim]

    Aveti si voi in sfarsit un corupt si vreti sa'i dati drumul
    In Ro valorile sunt puse cu susu'n jos. Seful cel mare e cel mai mare corupt.
  • +8 (8 voturi)    
    Stir cineva? (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:43)

    gheorghe [anonim]

    Cati ani are tipul asta? Ca sa stiu si eu care este varstala care se tampeste omul. Poate am trecut de ea sau poate ca trebuie sa ma astept si eu. Sau poate e un prost care a avut noroc in viata cu caruta de a ajuns academician?
  • +2 (4 voturi)    
    parere (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:47)

    iosif [anonim]

    ...FRATILOR. Lucrurile sunt simple ...chiar foarte simple. Pe cei din PDL-ul local ii intereseaza spalarea imediata a imaginii partidului si a membrilor prin folosirea acestui "debuseu"....adica ca nu cumva aceasta condamnare sa nu depaseasca subiectul Gutau si sa se intinda la nivel politic local....PDL-ul, pe cale de consecinta urmand sa piarda foarte multe la Valcea. Intregi icomunitati i se aduce fals in "dezbatere " daca Gutau va fi sau nu cetatean de onoare. Nimeni nu discuta despre condamnarea data la ICCJ. ...iar "academicieni" ca Teodorescu se baga si ei in seama ca musca in lapte.
    Lista asta cu petiti este plimbata prin primarie ca ursu'. nimeni nu mai are incredere in justitie si angajatii primariei semneaza de frica ....daca acum 3 ani Gutau a stat 4 luni priponit ...nici un om sanatos la minte nu credea ca mai scapa ...

    Asta este motivul pentru care oamenii din primarie semneaza...le este frica ca se intoarce nebunul.
    • 0 (0 voturi)    
      spalarea imaginii.. (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:58)

      ica [anonim] i-a raspuns lui iosif

      Aveti perfecta dreptate, oricare partid ar fi facut la fel pentru a-si spala imagine... inainta o somitate(chipurile care ) sa-l sustina si G A TA !
  • +1 (3 voturi)    
    Nebunia a atins cote alarmante... (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:03)

    Ted [anonim]

    Cine sunt acestia care sustin un hot,un corupt....
    Si eu sunt din Rm.Valcea si am auzit despre ispravile acestui tip si imi e rusine.
    Nu numai coruptia e problema...sunt si altele....
    Dar cei cu care a avut diverse "afaceri" dau cu gura...
    Cat despre D.Sararu stiu toti cum sta cu moralitatea..
    Problena e cum stam noi....Mai vorbim?.....Hm....
  • +5 (5 voturi)    
    Onoarea celor doi este indolielnica (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:08)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Dinu Sararu este un tip foarte interesant
    În raportul Tismăneanu, prezentat în faţa Parlamentului în 2007 a fost inclus în categoria Exponenţi ai protocronismului alături de Paul Anghel, Eugen Barbu, Corneliu Vadim Tudor, Doru Popovici, Dan Zamfirescu, Ilie Bădescu, Ion Lăncrănjan, Pompiliu Marcea, Ion Dodu Bălan, Adrian Păunescu, Mihai Ungheanu, Nicolae Dan Fruntelată, Artur Silvestri, Ilie Purcaru.
    A fost unul din acţionarii principali la Băncii Religiilor, iar falimentul acesteia l-a implicat într-un scandal financiar de proporţii.

    Iar d-l academician era la dispozitia tov.iliescu
    La data de 9 februarie 1990, Răzvan Theodorescu a fost numit în funcţia de preşedinte al Radioteleviziunii Române
    • +2 (2 voturi)    
      Onoarea celor doi (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:33)

      the [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Si Sararu si Theodorescu sunt niste fripturisti nemernici, ba al doilea e si mai nemernic decât primul, daca tinem cont de perioada de infulecare la capacitatea maxima.
      SI acum sunt tot in cozonac, in loc de paine (cu apa).
  • +4 (4 voturi)    
    salaba moralitatea la academicieni (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:20)

    GoPo [anonim]

    Razvan Thedorescu chiar crede ca are motive pentru a ocupa pozitia de care beneficiaza in Academia Romana?
    Cel putin Razvan Thedoresc are o moralitate destul de joasa.
  • -2 (2 voturi)    
    n'are aface (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:22)

    cinstitul [anonim]

    e condamnat pentru o greseala.
    cetatzenia de onoare o ia, daca o ia, prin alegerea poporului localnic.
    poate fi un bun gospodar, iubitor de oras, cazut in greseala/tentatzie.
    sunt curios daca a fost numai acel flagrant, sau au mai fost si alte marturii pentru luarea de mita, dela alti cetatzeni. ca dac'a fost numai una, putem s'o trecem la greseli, nu la obiceiuri. binentzeles ca nu poate fi absolvit de mititica, dar una e sa fi un om cazut in greseala si alta sa fi hotz calificat.
    de multe ori, daca un flagrant e bine aranjat, chiar si unui om integrru, dar slab de inger, ii poate fi intinsa o cursa....
    asa ca io zic ca e treaba valceanilor, il cunosc mai bine pe gutuie ala, ca prea mult zgomot pentru nimic.
  • +4 (4 voturi)    
    nostalgie dupa puscarie (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:28)

    rahatomia romana [anonim]

    nu ma mira la o leguma a lui iliescu.
    insa manolescu ce cauta pe lista aia ?
  • -4 (4 voturi)    
    Coruptie (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:41)

    Maria [anonim]

    Acest om Gutau este sau nu corupt a facut multe pentru oras.Parintii mei locuiesc acolo si sunt uimita de cate lucruri bune vad lunar sau vedeam lunar ca se intamplau acolo.Coruptia cu mita este mana lui Popescu(un controversat om de afaceri sau escroc mai bine spus).A facut pentru batrani camine si pentru oamenii strazii ,de asemenea pentru copiii abandonati a facut multe.Chestia cu mita este folclor deja,intr-o tara ca Romania ,unde oamenii care omoara si cei care fura miliarde de euro sunt liberi si conduc.........
    • +3 (3 voturi)    
      ai gresit subiectul (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:58)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      aici nu este vorba despre ce a facut pentru oras. si nici despre cine fura sau omoara mai mult. daca a facut ceva este pentru ca a fost platit sa faca - ASTA FACE UN PRIMAR, gospodareste un oras. chestia asta e atat de surprinzatoare in romania incat atunci cand unul "face multe" trebuie sa fie ridicat la gradul de cetatean de onoare, fiind totodata infractor de drept comun? a facut ceva deosebit? deocamdata a fost condamnat definitiv pentru fapte de coruptie. asta e singura fapta iesita din comun. caminele si oamenii strazii intrau in competenta lui. e ca si cum o persoana care lucreaza intr-o intreprindere e numita angajatul lunii/anului pe baza unei condamnari!!! chiar nu va dati seama de absurditatea situatiei?
  • +2 (2 voturi)    
    Gutau... (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:47)

    gogu [anonim]

    ....lasati-l sa faca puscarie. acolo ii este locul. a nenorocit un oras. Cine cunoaste Valcea de acum 10 ani, dar si orasul de acum, isi da seama de ce merita sa faca omul asta puscarie.
    Sa dai autorizatie de constructie in centrul orasului pentru un hypermarchet, sa distrugi un parc pentru a face un mall infect, sa nu fii in stare sa asfaltezi strazi (vedeti cum arata blvd. T. Vladimirescu si multe alte strazi) sa furi cu nerusinare banii publici, sa fii analfabet, sa minti si sa inseli un oras intreg.... toate astea il fac sa merite puscaria. Trei ani si jumatate.... cam putin.
  • +3 (3 voturi)    
    impostori cu tinichele academice (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:48)

    im [anonim]

    Asa ne cunoastem mai bine, si ca indivizi si ca popor. La noi coruptia nu este un lucru de rusine. Ci, precum se vede, un lucru de onoare: cel condamnat este facut cetatean de onoare. Cred ca tovarasa Acad. Elena Ceausescu n-ar fi semnat asa ceva. Dar dl. Acad. Teodorescu a intrecut-o.

    Felicitari si lui Sararu, probabil ca asa vede domnia sa taranul roman. Garantez ca nu de acolo se trage acest impostor comunist.
  • +2 (2 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:59)

    cititor [anonim]

    ce fel de publicitate face sararu ?
    ca dupa ultmele info pe care le am, era scriitor, scria romane.
    si rica venturiano era publicizd. :-))
  • +1 (1 vot)    
    Cartea recordurilor (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:46)

    stefan [anonim]

    Eu zis sa chemam reprezentanti ai Cartii Recordurilor sa inregistreze un nou record al rusinii pt Romania.Recordul va suna asa:
    Romania este singura tara din lume in care un primar condamnat la puscarie pt mita a fost facut cetatean de onoare al orasului!
    Oare eu,care nu am facut nici puscarie nu am fost nici comunist si nici turnator si nici macar nu am luat nici o amenda vreodata,ce merit?Steaua Romaniei sau un sut in cur?
  • +1 (1 vot)    
    uite bah cum se incurajeaza hotia (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:54)

    cristi [anonim]

    ala merita sa infunde puscaria si sa i se faca cadou un tarnacop sa inceapa un canal.. nemernicii astia vor sa il faca cetatean de onaore...nemernicii
  • +1 (1 vot)    
    jenanta,nefericita afirmatie... (Miercuri, 3 februarie 2010, 17:07)

    egroeg [anonim]

    pentru ditamai academicianul.Adicatelea nu conteaza ca este un corupt,nu conteaza ca a abuzat
    de functia sa publica pentru a obtine sume necuvenite etc.Putea sa spuna orice altceva,ca a gresit Gutau ,ca a fost atins de flacara violeta(a prostiei poate),ca i-a trecut pisica prin fata,dar nu sa spuna ca nu-i pasa ca ar fi corupt,implicit admitand ca asa ar fi o societatea normala in care sa traim..
  • +1 (1 vot)    
    Dinozauri (Miercuri, 3 februarie 2010, 17:17)

    Rafaila [anonim]

    "Habar nu am ce a facut si nici nu ma intereseaza". Asa a gindit mereu alde Razvan. Si dimpreuna cu el altii asemenea, vezi pe neica Dinu jurnalistul. Cu cetateni de genul asta s-a dus tara de ripa. In curind, cine stie, vor sustine in cor "Habar n-avem ce am facut si nici nu ne intereseaza". Comunismul, cu alte cuvinte. Dar sintem academicieni, bre, ce sa mai... Si mai mult, sintem jurnalisti si historici cu graseierea necesara. Si tot asa mai departe. Pentru ca habar nu avem ce facem si nici nu ne intereseaza!
  • +1 (1 vot)    
    Oras de mutilati (Miercuri, 3 februarie 2010, 18:10)

    cittizen [anonim]

    Ramnicul, oras extraordinar de frumos in esenta lui si fara meritele lui Gutau, datorita acestui hot a devenit o cetate mutilata. SRI are datoria (ptr ca stiu sigur ca poate!) sa curete orasul de restul coruptilor. Nu este suficient sa-i taie numai capul, ci si tentaculele. PDL este ingrozit de faptul ca cel care va veni in locul lui Gutau va scoate contractele membrilor de partid care au executat lucrari ptr primarie fara licitatii (Cosmin Constantinescu - consilier local, Romeo Radulescu zis "tabla" - viceprimar si loctiitor al primarului).
    Intelectualii acestia senili au lucrari publicate pe banii primariei lui Gutau si multe alte avantaje, de aceea il sustin. Din cauza lor orasul acesta nu o sa isi revina nici in urmatorii 20 de ani...
  • 0 (0 voturi)    
    99% (Miercuri, 3 februarie 2010, 19:17)

    comentator idepedent :-) [anonim]

    dintre cei ce au varsat vorbe p'acilea, sunt intr'un fel sau altul ca si gutuie ala dela valcea.
    fariseizmul, fatzarnicia, nu salveaza romania.
    dintr'odata, ploua cu oameni cinstitzi. dar fiecare e un unicat. ailaltzi sun raii.
    deci, mai draga, care din voi nu atzi lua acasa un portofel gasit, care din voi atzi refuza o mica atentzie ?!
    daca e vreunul care e 100% curat, s'arunce piatra !
    pai, in rugaciune zice sa iertam. justitzia e oarba, nu poate ierta... dar, unii din noi putem ierta pe gutuie, punand in balantza bunele si relele lui.
    cu atat de multzi ca voi, chiar ca ar fi o sperantza sa se curetze sistemul. :-)
    mai baietzi, ia punetzi de-o noua lovirutzie,sau macar de ceva in stil notingham forest.:-)))
  • +1 (1 vot)    
    damblagesc academicienii ! (Miercuri, 3 februarie 2010, 23:06)

    toma [anonim]

    cum adica,academicieni,un om care fura,ia mita sau omoara poate fi cetatean de onoare ???
    de ce nu-l luati la voi in ACADEMIE ???
    halal academie !!!
  • 0 (0 voturi)    
    cu scarba (Joi, 4 februarie 2010, 10:07)

    bogdan [anonim]

    daca au ajuns manolescu si ierunca sa-si imparta onoarea cetateneasca cu alde dinu sararu... de ce nu si cu gutau? cat il priveste pe venerabilul razvan teodorescu -nu ma mira. cine se aseamana, se aduna. si se sustine!
  • 0 (0 voturi)    
    absurd (Joi, 4 februarie 2010, 11:53)

    jude [anonim]

    Cine va mai intelege??? Cand achitam, sariti in sus ca suntem corupti, cand condamnam, ii faceti sfinti
  • 0 (0 voturi)    
    vizita (Joi, 4 februarie 2010, 13:04)

    kkdemician cu dulceata in shoshoni [anonim]

    Academia Romana este si o institutie cu oameni valororsi, peste puterea de intelegere a romanilor, insa si dughene de paraziti fara opera. Vezi RV cu gasca promovata pe criterii de obedienta. Asta este... Vivat kkdemia
  • 0 (0 voturi)    
    DEZAMAGIRE ! (Joi, 4 februarie 2010, 13:22)

    Mihai V [anonim]

    Capitalismul a scos la lumina adevarata fata a unor intelectuali in care am avut incredere, dar sunt nedemni de aceasta. Cum pot cobori atat de adanc in derizoriu ? Principala cauza , banul, dorinta de a avea cat mai mult, de a se imbogati pe cai mai facile. Unii dinte ei sunt cabapil sa faca gesturi inadmisibile, pentru un om cat de cat demn, pentru o functie efemera , pentru un post caldut, facad abstractie de orice scrupul moral .Rau am ajuns!
  • 0 (0 voturi)    
    cetatean de onoare (Luni, 8 februarie 2010, 11:36)

    ana [anonim]

    Ca valcenii pot fi manipulati sa ceara acordarea acestei distinctii unui membru al comunitatii lor-asta inteleg.Dar nu pot crede ca intelectuali de talia lui Theodorescu si Sararu sustin acest demers cand respectivul se afla in arest condamnat deja pt.coruptie.Urmatorul pas ar fi sustinerea lui Gutau pt a fi primit in randurile membriolr Academiei Romane?...Presupun ca orice e posibil.Unde va este onoarea,domnule Razvan Theodorescu?Si mai aveti tupeul sa le dati romanilor lectii despre
    corectitudine,onoare,etc. Rusine!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri