Ludovic Orban: PDL ne-a oferit Justitia, Munca, Finantele si Agricultura. Oferta a fost jignitoare

de D.G. HotNews.ro
Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:32 Actualitate | Politic

Liberalii nu trebuie sa regrete ca nu au intrat la guvernare, pentru ca oferta pe care le-a facut-o PDL a fost "la misto", ministerele pe care liberalii le-ar fi ocupat ar fi fost Finante, Justitie, Munca si Agricultura, a declarat vineri prim-vicepresedintele PNL Ludovic Orban.

"Stiu ca multi dintre dumneavoastra ati considerat ca ar fi fost mai bine sa intram la guvernare, stiu ca multi dintre cei care ati crezut ca poate era mai bine sa intram la guvernare atunci, multi v-ati schimbat parerea vazand ce se intampla azi. Va spun: nu aveam ce sa cautam la guvernare",  a spus Orban, citat de NewsIn.

Prim-vicepresedintele PNL a spus ca, in primul rand, liberalii nu au fost doriti la guvernare de catre PDL. "Daca ne-ar fi dorit cu adevarat la guvernare, nu faceau misto de noi si astazi faceam negocieri politice si maine Basescu anunta numele primului-ministru. Oferta pe care ne-au facut-o a fost jignitoare pentru PNL, o oferta facuta la misto cu patru ministere - Ministerul Finantelor, Ministerul Justitiei, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si, eventual, Ministerul Agriculturii cu care ne-am fi rupt gatul, n-am fi putut sa facem nimic si ar fi trebuit sa decontam toate nerealizarile lor dintr-un an de guvernare, toate nenorocirile pe care si le-au asumat prin intermediul acordului cu FMI", a explicat Orban.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
4215 vizualizari
  • +32 (40 voturi)    
    Si ce vroiati (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:45)

    Anonim [anonim]

    Ministerul moravurilor usoare ?!?
    • -4 (18 voturi)    
      cred ca la altceva se referea (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:57)

      Ion I [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      ministerele amintite fiind foarte sensibile si odata "ocupate de pnl", aia ar fi fost carnea de tun. ca si cazul cu ministerul muncii dat PSD-ului... (a se vedea declaratia lui TB). fiindca le este frica si stiind ca li se va arunca pisica moarta in ograda, au zis "pas".

      parerea mea...

      dar, asta nu inseamna ca trebuie sa stea degeaba, ci sa isi asume raspunderea sa faca si ce e mai greu si chiar si din opozitie, sa lucreze..
      • +12 (22 voturi)    
        Ha ha ha! (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:07)

        doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Ion I

        Astia de la PNL , facand asemenea declaratii, e ca si cum ar iesi in public si si-ar da singuri palme peste fata...
        Nu poti sa spui asemenea lucruri cu voce tare, chiar daca gandesti in felul asta!
        Nu degeaba s-au aliat cu Geoana caci se pare ca le-a transferat o parte din prostie...
      • -1 (1 vot)    
        Aveti rabdare (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 8:35)

        Tic , tac [anonim] i-a raspuns lui Ion I

        pentru ca nici nu stiti ce pierdeti.Stati sa se incalzeasca putin , sa dea afara cei 150.000 de bugetari si sa vedeti ce-l alearga pe pinguin sindicalistii.

        In alta ordine de idei :
        de ce credeti ca la finante , justitie , agricultura nu sunt PD-L isti ? Nu au oameni ? Au , dar nu vor sa se deconteze toate nenorocirile pe PD-L.Ii vor arata cu degetul pe Vladescu &Co.

        Acum e momentul PD-L sa arate ce poate , nu sa creeze perdele de fum cu ANI , sa ia masuri astfel incat sa relanseze economia .
        Vreau sa vad valoarea lor nu gargara , ca la gargara sunt buni.Sa guverneze singuri si sa li se sparga in cap toate........

        Adevarul ca PD-L are o mare problema :
        PD-L =Basescu de unde rezulta ca
        PD-L - Basescu=0
    • +19 (23 voturi)    
      Asta nu e normal (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 0:02)

      Birlic [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Sunt de acord ca Munca este grea (chiar si Ministerul), dar sa spui ca FINANTELE, AGRICULTURA si JUSTITIA sunt ministere in bataie de joc, trebuie sa ai o probleme serioasa pe undeva. Sunt cele mai frumoase ministere. Avem si un comisar european (in curand) pe Agricultura, iar ministerul de Finante este unul din cele mai importante ministere in orice tara dezvoltata.
      Apoi, sa stai la guvernare 4 ani si sa spui apoi ca altii au stricat totul intr-un an de zile, trebuie sa fii cel putin beat in momentul vorbirii.
      Mi-a parut rau ca nu s-a facut o alianta PDL-PNL la guvernare, dar se vede ca nu prea aveai cu cine. Pacat de PNL, de nume, ca de oameni...
      • +1 (1 vot)    
        sigur ca nu este normal (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 9:18)

        mary [anonim] i-a raspuns lui Birlic

        Li s-au oferit cele mai bune ministere : Finantele : ar fi avut toti banii pe mana si ar fi putut hotara unde sa fie repartizati cu prioritate.
        Cu Justitia, Munca, Agricultura, ar fi putut demonstra cat sunt de capabili, dar se pare ca nici ei nu sunt prea convinsi de asta.
        Este mult mai simplu sa stai pe margine , sa critici si sa faci pe desteptul.
        Exista doua explicatii : ori , in perioada de criza, sunt constienti ca nu ar fi putut face mai mult si s-ar fi vazut, ori Patriciu & Co. doreste alianta numai cu PSD fie la putere fie in opozitie. Prietenii stiu de ce .
      • +1 (1 vot)    
        ministerele (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 10:19)

        penelescu [anonim] i-a raspuns lui Birlic

        interesant e ca ciolos a fost ministrul agriculturii in mandatul tarliceanu si a fost bine apreciat, chiar de dujmanul dela cotrocesti...
        finantzele ar fi fost chiar jignire. ce facea varu jan intr'o hazna goala...?!
        justitzia insemna sa'l reprimeasca pe predoiu, iar munca, hehehe ! mai bine sa nu mai vorbim...

        are dreptate orban !
        el vrea drumurile ...
      • 0 (0 voturi)    
        Ludocrin Orbantonescu :-) (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 14:42)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Birlic

        Vai mama voastra! Ciudata creatura...
    • 0 (0 voturi)    
      la cata inteligenta e la PNL era prea mult si asa (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 10:10)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Orban e tipic pafaristul PNL,Antonescu nu are decat gura in dotare,Vosganian e senil ,Melescanu nu se mai controleaza, Ghise e bolnav cu capul ,etc
    • 0 (0 voturi)    
      Si sa zica mersi! (Duminică, 31 ianuarie 2010, 11:21)

      andr33a [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Nici macar atat nu meritati! Dar nemultumitorului i se ia darul! Plus de asta te-ai gandit si tu dl Orban sa vii cu afirmatia asta acum, asa ca sa nu recunosti care au fost cu adevarat motivele refuzului vostru de colaborare!
  • +24 (34 voturi)    
    mesaj pt tov. Organ (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:45)

    maria [anonim]

    Tovarase, la cit esti de timpit, trebuiau sa-ti creeze tie special un minister, Ministerul Inculturii si Jignirii Natiunii!
    Ma mir ca nu ti-e rusine sa-ti etalezi fata de betivan mirlan pe la televiziuni, nici macar atita farima de bun simt n-ai sa ceri scuze milioanelor de romani pe car i-ai jignit in campanie, jigodie umana!
    • -6 (14 voturi)    
      hotnews ar trebui sa cenzureze jignirile (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 0:29)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui maria

      parerea mea este nu atacul la persoana (idiotule) este raspunsul la o opinie
      • 0 (0 voturi)    
        Nu ne jignim intre noi (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 8:10)

        congra [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        cei ce discutam, schimbam opinii, dar pe tine draga Orban, oricat ne-am stradui, nu avem cum sa nu iti adresam oarece aprecieri de genul celor de mai sus. Nu sunt jigniri. Fara suparare, in cazul tau, este o perceptie clara a realitatii.
        Ce mai face pustoaica "ciufulita" de tine pe treceerea de pietoni?
      • 0 (0 voturi)    
        absolut de acord (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 9:55)

        ceferistul [anonim] i-a raspuns lui adrian

        in primul rand de acord cu adrian, pentru ca asemenea limbaj nu are ce cauta pe una din sursele mele de stiri preferate.
        iar in al doilea rand sunt de acord cu maria in ceea ce spune despre sica, doar ca ar fi trebuit sa isi rafineze exprimarea.

        ceva de genul:

        Tovarase sica, la incomensurabila-ti intelighentie, trebuiau sa-ti creeze tie in mod special un minister, Ministerul Semidoctismului si al Vexatiunii Neamului!
        Ma mir ca nu ai sfiala in a-ti etala chipul impregnat de patimile bachusiene pe ecranele televizoarelor, nici macar atata farama de bun simt n-ai cat sa ceri scuze milioanelor de romani pe care i-ai ultragiat in campanie, etalon de exceptionala moralitate ce esti!
      • 0 (0 voturi)    
        Mai Adrean (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 10:06)

        cohan [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Ai grija cum te exprimi.
        Cred ca si mesajul tau ar trebui cenzurat.
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns pt adrian (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 10:38)

        maria [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Corect, atacul la persoana nu este un raspuns , dar atacurile lui LO "la persoane" ce este ? Chiar sinteti convins ca cei care au votat Base sint toti -citez:"betivi, prostituate, timpiti"?
        Asta ne reduce natia la.......
        Asteptam din partea acestui ipochimen, macar o scuza, dar vorba aia "de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere"!
        Si neconvingatoare au fost si asa -zisele delimitari ale pres. PNL, ca om a carui deviza in alegeri a fost ceva cu "bunul-simt", ma tem ca au elucubrat de fericire, si el si femeia-jandarm Nicolai !
      • 0 (0 voturi)    
        nu-mi aduc aminte (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 14:05)

        meticulos [anonim] i-a raspuns lui adrian

        sa fi citit vreo scuza dela Orban atunci cand a afirmat ca pentru Basescu voteaza numai "dro..gati, betzi..vi si prosti..tuate". SUntem totusi 5,2 milioane. E drept ca si aceea era o opinie si a trecut necenzurata! Asa e mai bine?
      • 0 (0 voturi)    
        sa fie prostie sa-u premeditare (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 15:14)

        tepes [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Intotdeauna se gaseste cite un ciufut sa faca pe grozavu ,dar dle hadrian tipu cu mecla de betivan chiar este un tip malefic care a facut deja f.mult rau liberalismului.De ce uraste acest om atit de tare PDL-ul ,si este impotriva guvernarii alaturi de PDL ,aici trebuie rumegat bine,nu cumva pt. a face loc UDMR-lui la guvernare? sa nu uitam ca tipul este etnic maghiar,bine bine imi veti spune ca nici nu poate fi vorba de asa ceva,dar nu uitati ,singele apa nu se face.Si inca ceva, care partid din romania,nu ar fi intrat la guvernare daca li s-ar fi oferit pe mina justitia ,banii,adica finantele sa le enumar doar pe acestea 2 si era suficient fara a mai pune la socoteala agricultura adica mincarea si ministerul muncii unde puteau sa demonstreze ce pot,nu mai pun la socoteala secretarii si sbsecretarii de stat apoi puzderia de prefecti si directori de deconcentrate si multe altele pe care lesne le puteti intelege.Sa-mi spuna cineva cu argumente de ce au refuzat asemenea oferta daca nu motivul real este cel de mai sus.
  • +27 (33 voturi)    
    Sun Unul care v-a votat mereu si va dorea la guve (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:48)

    Paul [anonim]

    La cei 19 % cate ministere credeti ca vi se cuvenea?
    Daca Finantele si Justitia nu sunt bune ce doreati sa primiti ?
    Conducerea actuala a PNL se simte cel mai bine in opozitie unde nu are raspunderi ci numai gura mare.
    Sper ca la urmatorul congres al PNL sa vina la conducere oameni mai responsabili care sa-si doreasca sa conduca Romania si nu sa latre de pe margine
    • 0 (0 voturi)    
      Si eu (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 7:39)

      l [anonim] i-a raspuns lui Paul

      inclin catre liberalism. Dar cand vad //. astea ca Orban, Nicolai, Crin....imi vine sa-i strang de gat. Astia nu au nimic in comun cu liberalismul. Imi place de Valeriu Stoica...si de aia voi cota cu tabara in care e. E singurul politician care nu poate fi acuzat de ceva ( singurul pe care il stiu eu).
      Numai bine(editat de HotNews.ro)
  • +22 (28 voturi)    
    Orbane! (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:48)

    Constantin [anonim]

    daca ai fi declarat ca PNL nu a intrat la guvernare in speranta ca PDL sa-si rupa gatu', deveneai credibil pentru toata lumea.

    Dar asa, ce-ai obtinut? Priveste comentariile de alaturi si trage concluziile.
    • -13 (19 voturi)    
      comentariile postacilor pedelisti? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:19)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      n-au importanta.
    • 0 (0 voturi)    
      . (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 11:03)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Cum zice si mpcj - de ce l-ar interesa pe Orban comentariile de aici?
      Cred ca aproape toti comentatorii de aici care au luat plusuri sunt votanti PDL si Basescu.
  • +18 (22 voturi)    
    Va cam bateti joc de alegatori (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:50)

    Marian [anonim]

    Culmea nesimtirii ar fi sa pierzi alegerile si sa primesti ministere, sa primesti puterea si sa spui ca ai primit prea putin Vad ca regretati ca nu ati intrat la guvernare...sunt sigur ca poate si alti romani regreta pentru ca asa PDL era mai controlabil. Am votat PDL si regret ca PNL nu este la guvernare.
    • 0 (0 voturi)    
      amice... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 19:01)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Dupa tine doar partidul care castiga alegerile trebuie sa aiba ministere ? Poate in comunism, dar in democratie, cand nu ai majoritate construiesti un guvern impreuna cu alte forte, care (dupa tine) au pierdut alegerile.. :)))
      Ce sa faci, matematic intotdeauna exista un invingator daca ai si un vot in plus, In Romania insa poti sa obtii mai multe voturi, dar sa ai mai putini parlamentari si deci, sa pierzi alegerile.. :))
      Daca ai votat PDL atunci probabil ca esti fericit ca ai tai Boc, Udrea, Berceanu, Videanu, etc sunt la guvernare. Sa speram ca si peste 3 ani vei fi mandru de alegerea facuta.
      PNL nu avea cum sa mai fie la guvernare alaturi de PDL. A fost o data si nu a mers. Si unde s-a scuipat numai anumiti politicieni mai pot sa pupe, vezi Basescu si coalitia PDL-PSD sau mai nou "mafiotul" Oprea...Daca PDL n-a putut fi controlat de un partid aproximativ de aceeasi marime (PSD), cum ar fi putut fi controlat de un partid cu 18-19% ?
  • +16 (24 voturi)    
    magarule! (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:51)

    ciankanel [anonim]

    Bey magarule si turismul si asministrstia lu Udrea sa o fi capatat si pe moca tot era ceva ,daca cu adevarat vroiati sa demonstrati ceva,intrati la guvernare ,dar tu Orban esti pe ultimii 50 de metri de aia numa tu mai iesi cu povesti din astia doar te-o mai lua cineva in seama si pe tine .Locu tau e linga aia de la PNTCD de care nusi mai aduce aminte nime .Fac pariu pe ce vrea muschii tai!!
  • +16 (22 voturi)    
    strategia ludocrin (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:51)

    jo [anonim]

    la placinte inainte, la razboi inapoi!
  • +21 (27 voturi)    
    Deci (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:57)

    stefanoiu [utilizator]

    Deci Justitie nu vor, Minist. Muncii nu vor, Agircultura nu vor, Finante nu vor.
    Cred ca PNL vroia Minist. Papucilor de plush, Ministerul Bananelor Verzi la Cutie si Ministerul Atzei de Cusut.
    Atunci intrau la Guvernare.
    Incredibiiiiiiiil! Va faceti de ras in ultimul hal, liberalilor!
  • +21 (27 voturi)    
    ce om stupid (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:59)

    Razvan_M [utilizator]

    Asta este beat cand vorbeste sau doar atata poate?
    • +11 (15 voturi)    
      este treaz la misto.... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:23)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      adica cam beat, ca doar atat poate!
      Din pacate, oferta liberala cu Organ la pachet este jignitoare.
      Revolutia bunului simt la misto.
    • 0 (0 voturi)    
      Intrebare (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 7:26)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      De ce orban(despre care prietenii spun ca nu bea deloc) pare tot timpul turmentat, iar Basescu( de care se scrie ca de "primul betiv al tarii")este tot timpul limpede si coerent?
  • +17 (23 voturi)    
    Mda... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 21:59)

    Cristi [anonim]

    Si ce-ar fi vrut "liberalii" cu cei doar 18% ai lor???? Sa ne spuna tovarasul fiu de securist comunist Orban. Pe de alta parte acest individ gretos pe nume Orban, un trubadur fara pic de talent si un betiv notoriu, se obrazniceste cam mult. Cica oferta era la "misto"... Zau? Voi sunteti la misto bai "liberalilor"! Deci e cam limpede... Ministerele grele nu le vrem ca e de munca... Noi ("liberalii") defapt vrem doar sa stam pe margine si sa facem gargara... Nu-i nimic "liberali", asteptati voi mult si bine pe margine ca doar la asta sunteti buni. Orbane, cum e cu alianta aia frateasca cu PSD-ul? Deunazi il indemnai pe Morega de la Gorj sa faca alianta la nivel local cu PSD-ul lui Ponta. Curat "liberal" esti bai betivanule!
  • +10 (16 voturi)    
    Cersetorii de voi (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:03)

    Asche [utilizator]

    Jignitoare ? De ce ?
    Mi se par niste sectoare in care va puteti demonstra patriotismul... ah, stai.
  • +20 (26 voturi)    
    pnl-isti idioti (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:11)

    vld [anonim]

    Bravo ma! Vreti sa ajutati tara (cica), dar nu faceti nimic in acest sens! La guvernare cand vi se ofera nu va duceti ca voi vreti cele mai usoare portofolii..nu cele mai importante...In opozitie tipati de mama focului ca PD-L nu face nimic si cand vine vorba sa fiti responsabili, va simtiti "jigniti" Halal "bun simt" aveti.....
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo,bai vld! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 20:21)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui vld

      Imi place cum combatzi!Ai un spirit civic ceva de speriat.Ia si tu o pushca si executa-i pe liberalii astia nesimtziti.Pana cand sa-i mai suportam?Traiasca PDL si sublimul lui conducator!
  • +15 (19 voturi)    
    orban nu se dezminte (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:12)

    Anda [anonim]

    Acest „politician” de mucava, orban, în micimea gândirii sale și-a făcut întotdeauna un titlu de glorie din a se compromite cu orice spusă sau atitudine făcută publică; pe cinstea mea, treaba îi reușește de minune, chiar admițând că individul ar încerca să se exprime și în altă modalitate, lucru la care nu are acces, că atâta dotare are. jenent tipul, ăsta compromite fără efort, orice idee bună. Păcat de PNL, care se bazează pe asemenea stâlpi, asta dacă este să vorbim de adevăratul PNL la care se gândește multă lume, iar nu la partidul siamez al PSD.
  • +16 (20 voturi)    
    cum adica ? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:13)

    andreus [anonim]

    omul asta are mari probleme!! de cand pana cand Justitia, Finantele, ministerele cheie sunt de neacceptat??!?!? incredibil!!! ma mir ca membrii PNL nu se sesizeaza sa-i inchida gura... ca doar de atata vreme tot vorbeste aiurea....
  • +14 (18 voturi)    
    Saracii "liberali"... si ai dracu' de pretentiosi (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:13)

    Dorin [anonim]

    Au parte numai de oferte "la misto". Pai niste indivizi la misto cum sunt ei... De ce naiba sa aibe parte? Isi merita soarta pe deplin.
  • +12 (16 voturi)    
    Mai sa fie... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:16)

    Gica mai contra [anonim]

    Adica Orban zice: "Daca nu e bani fara munca atunci n-am ce cauta intre ei... E mai misto daca aruncam cu pietre dupa ei...."
    Cine i-a ales pe astia sa stapaneasca peste noi?
  • +16 (20 voturi)    
    auzi, jignitoare (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:16)

    jignit si eu [anonim]

    Domnule Orban, daca aveai putina demnitate, in loc sa te arati vezi Doamne "jignit", puteai sa fi fericit ca ti s-a oferit ceva, sa ai multumirea ca patria are nevoie de voi liberalii, si ca din dorinta voastra de a face bine, v-ati fi implicat, atat cat se putea, in reconstructia patriei. sa ti se ofere o inviatie sa "pui osul", iar tu sa te declari "jignit", apai mai boule, esti de o nesimtire crasa !!!
  • +16 (20 voturi)    
    tupeist (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:19)

    saladin [anonim]

    Nesimtit si tupeist acest Orban !. La procentele voastre si la politica din campania electorala nu meritati nimic. Orice minister din guvern este un loc unde se poate face ceva folositor pentru tara. Mintea ta de betiv vorbeste la misto si nu oferta facuta. Stai la televiziunile de scandal si da din clanta ca doar te-o baga cineva in seama. Vezi ca-ti restructureaza aia de la pnl postul, mai stai acasa ca pierzi ciolanul si de la partid. Si mai usurel cu vodca ca da halucinatii si delirum....
  • +14 (18 voturi)    
    Ce ati fi vrut? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:22)

    congra [utilizator]

    La pregatirea si procentele voastre deja vi s-a dat foarte mult.
    Orban superpenibil ca de obicei. L-ati vazut cum tinea microfonul? Cu degetul mic ridicat. Educatie aleasa, de pension. Vanghelie e invidios. Ce oameni de 2 lei ne conduc!
  • +8 (12 voturi)    
    parca liberalii doresc binele tarisoarei (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:22)

    Crampe [anonim]

    acum aflu de la Orban ( sanchi) ca de fapt liberalii vor sa nu fie jigniti . Nu mai inteleg nimic , zau . Uite cum liberalii , cei mai competenti politicieni ( sanchi , si ceilalti sunt tot inimaginabil de competenti ) ...deci uite cum liberalii au refuzat sa-si puna competenta ( sanchi) la munca...cica au fost jigniti . Rid eu amar , insa uite cum rotim la putere aceiasi oameni , aceleasi partide , desi am aflat in cei 20 ani ca schimbarea in bine a Romaniei nu tine de ei . ( cand spun EI , ma refer la Generatia politica Iliescu )
  • +7 (11 voturi)    
    Dupa viitorele alegeri, (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:25)

    neaga1900 [utilizator]

    o sa va oferiti voi singuri un loc i fata usii parlamentului.........
  • +17 (21 voturi)    
    Vreti mai multe ministere? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:27)

    Justin Puscasu [anonim]

    Castigati alegerile, domnu' Orban!
    Desi, judecand dupa apelativele "betivi", "tigani", "prostituate", cu care ati descris jumatate din electorat, cred ca aveti mai multe sanse sa castigati la loto!
    • +10 (14 voturi)    
      Super chestia cu (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:51)

      congra [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      castigul la loto! Ai umor cu carul.
  • +12 (16 voturi)    
    ????? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:28)

    Cristi [anonim]

    Penalii astia de la PNL au ajuns sa-si faulteze si bruma de credibilitate pe care credeau ca le-a mai ramas? E grav. Foarte grav. Partidul asta daca nu-si schimba conducerea (si de aici trebuie inlaturati o multime, nu numai Antonescu, Orban si Nicolai) va avea parte de soarta pe care a avut-o si PNTCD. PNL se afunda in mocirla din ce in ce mai mult dar, ce este mult mai grav, simplii membrii tac malc in continuare si suporta complice marlaniile conducerii partidului lor. Treziti-va baieti! Chiar nu vedeti pe mainile cui a incaput acest partid? Sau sunteti treji si chiar va convine situatia? Si inca ceva... Esential pentru PNL ca acest partid sa se reformeze din temelii este sa scape de plaga Patriciu. Care este un fel de Ion Iliescu al PNL.
    • +5 (7 voturi)    
      cineva trebuie sa le zica (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 1:51)

      dorul [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Cristi, si io am zis la fel, dar cred ca ei nu stiu. Ei cred ca Antonescu a avut cel mai bun rezultat al partidului "ever" si era sa-l faca castigator pe Geoana. SI poate chiar asa a fost, dar lucrurile nu mai stau asa.

      Sa le spuna cineva liberalilor ca nu mai sunt in campanie!
  • +12 (16 voturi)    
    bai mistocarule (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:29)

    cristi [anonim]

    zii direct ca va doare in fund de Justitia, Munca, Finantele si Agricultura din Romania!
    PeNaLi ORDINARI !!!
  • +11 (15 voturi)    
    eu (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:33)

    mda [anonim]

    la gunoi cu jegul asta.

    sa fiti eliminati din istoria contemporana a romaniei.

    de cand trage sforile dinu patriciu la PNL ati ajuns un partid marioneta, plin de hahalere, niciunul nu e competent, toti numai niste mascarici cu gura mare.

    acum inteleg de ce au plecat cei din crema liberala, stolojan, musca, valeriu stoica etc...

    nu au suportat sa vada cum un monstru ca dinu patriciu face ce vrea dintr-un partid cu atata istorie si cu fosti politicieni de elita.
  • +15 (19 voturi)    
    scump domle scump (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:40)

    suca [anonim]

    parerea mea ca vi s-a oferit prea mult. 3 ministere era mai mult decat puteti voi sa administrati.
    nu vedeti ba ca oamenii capabili din partid vi pune Base in punctele cheie si tot el trage foloasele? nu vedeti ca ramaneti doar niste lichele si nomenclaturisti care tipa ca n-au fost violati?

    eu am crezut ca nu vi s-a oferit nimic, dar cand tocmai tu vi si spui ca ai primit prea putin... deja e nesimtire.

    mi-e teama ca nu v-a lasat ilici si patriciu sa intrati la guvernare cu pdl-ul. vi se pregateste de-o fuziune cum cere felix? :)

    vai de capul vostru...
  • +7 (11 voturi)    
    jignire (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:52)

    mircea [anonim]

    Orbane tu esti o jignire pt PNL
  • +9 (13 voturi)    
    Domnul Ludovic (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:58)

    dorul [utilizator]

    Si-a dat cu tesla in COmunicarea lui si a PNL. Mai nasol ca pica de tot "politica bunului simt". Io ma gandeam ca ar merge refolosita macar la locale.

    Vai de noi ce sinistri ajung ministri.
  • +8 (12 voturi)    
    orbane, (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:59)

    dan63 [utilizator]

    du-te ia-ti chitara si canta alaturi de Mireiille Mathieu, seful tau!
  • +10 (12 voturi)    
    Cei mai incompetenti ministri liberali (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:00)

    Aron Deleanu [anonim]

    Q-ariu,Vos-Ganian,Atanasiu-Bijboaca,C.David,Norica Nicolai,Adomnitei si nu ultimul pe lista L.Orban de profesie cantaret manelist ,dansator,inginer,utecist,fugar,mincinos,patrician.
  • +10 (12 voturi)    
    e greu, trebe sa muncim... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:00)

    Vali [anonim]

    si cum sa muncesti ca "munca te innobileaza" dar doar daca are pe cine... cum sa te apuci de AGRICULTURA ca acolo e nevoie de MUNCA si nu e JUST(itia) asa pentru ca stam prost cu FINANTELE... agricultura e buna doar pentru ca de acolo poti face rost de noroi sa arunci in fraierii care te iau la "mishto". Si justitia asta cat o mai fi atat de oarba sa nu vada de unde vin finantele pt astia de muncesc ca aruncatori... Sunteti lipsiti de valoare, liberalilor... la 19% sunteti cat TVAu adica ceva "adaugat" :)))
  • +9 (11 voturi)    
    pa [pa (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:14)

    ciankanel [anonim]

    L a cacealma ati jucat cu cacealmaua vati ales .Pa pa
  • +11 (13 voturi)    
    Exprimare convingatoare, suculenta (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:18)

    Om bun [utilizator]

    Folosirea frecventa, de catre domnul Ludovic Orban - vicepresedinte PNL, parlamentar, a sintagmei "faceau misto de noi" face ca motivatia Domniei Sale sa fie extrem de consistenta. Pe mine m-a convins.
    Eu, in locul Domniei Sale, as fi strecurat si cate un
    "faceau garagata de noi", ca nota personala.
  • +7 (11 voturi)    
    psd si pnl (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:43)

    jorj [anonim]

    probabil ca exista un acord secret in aceste 2 gashti care sa se faca mai tare de ras, dupa gioana atacatul energetic e randul lui orban care ar fi vrut sa primeasca probabil cel putin toate ministerele+ prim ministru.Pacat ca tara asta are parte de asemenea retardati politic.
  • +6 (8 voturi)    
    sunt domeniile (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 0:11)

    levi [anonim]

    unde ei critica guvernul actual,,
  • +6 (8 voturi)    
    Orban si Geoana (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 0:14)

    judex [anonim]

    Strategia d-lui Orban are ca scop ramanerea sa in structura de conducere a PNL. El copiaza in demersul sau strategia lui Geoana, ambii urmarind sa fie perceputi drept complet ridicoli in fata lumii. In acest fel, cei doi urmaresc sa atraga sustinerea PD-L (N.B.: dominant in acest moment), ai carui sustinatori pot deduce ca avand asemenea prostanaci in conducerea PSDNL, pot obtine mai usor victoria in urmatoarele alegeri. Avantajul romanilor este ca procedand astfel, Geoana si Orban au scutit tara de un presedinte de paie, si de un (posibil) Ministru al Justiei de calibrul trubadurului care, din fericire, nu s-a lasat insa "luat la misto". Se cuvine sa le multumim, totusi...
  • 0 (0 voturi)    
    Da' guvernati singurei, (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 7:19)

    Pantera Roz [utilizator]

    oranjadelor,ce va tot legati de PNL?!Ca si asa guvernati cu c...l,nu cu creierul.Rupeti-va voi gatul(ca parca asta vreti musai) si dupa aia o sa intre si PNL la guvernare.E asa greu de priceput?!
  • 0 (0 voturi)    
    Aoleooo.. (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 8:20)

    Nica [anonim]

    Iar a baut asta ..!? cum bea, cum vorbeste prostii.
  • 0 (0 voturi)    
    Iata cine vorbeste! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 8:54)

    Traian [anonim]

    Ludovic Orban - un saltimbanc care nu are ce căuta în viitorul Parlament .
    Scris de George Roncea

    http://www.curentul.ro/2008/index.php/Actualitate/Ludovic-Orban-un-saltimbanc-care-nu-are-ce-cauta-in-viitorul-Parlament.html

    Ce mai conteaza?
  • 0 (0 voturi)    
    L-a imitat pe Basescu, dar nu v-ati prins! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 9:51)

    Radu Humor [anonim]

    Eu sunt sigur ca orice participare la guvernare cu hotii portocalii, ar fi distrus si PNL, nu numai tara, cum fac acum dementii condusi de Piticot., atent supravegheati de canaliile de la FMI>
    La asta se referea Orban....
  • 0 (0 voturi)    
    Tactica si strategie (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 10:41)

    Dianora [utilizator]

    Evident ca se are in vedere strategia propusa de Felix pt. crearea aliantei PSD-PNL! Astfel, cu putin noroc, peste vreo 5 ani vor primi si liberalii niste ministere ca lumea: de ex. tineretului si sportului si ministerul mediului, ultimul evident pt. Dna Valean-Antonescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine tacea (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 11:51)

    etre [anonim]

    ... ca e de ras ...

    Declaratia asta plus a lui Voiculescu referitoare la un partid social liberal (?!?!) , sunt naucitoare si cam lamuresc care sunt intentiile.

    N-am votat PNL pt asocierea cu Patriciu si PSD, se pare ca am avut dreptate in alegerea mea.

    Sunt curios ce mai au de zis cei din media si nu numai, cei care ne-au injurat ca la usa cortului pe noi care am votat cu Basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    aceeasi Marie cu alta palarie (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 11:56)

    gabriela [anonim]

    demult auzisem ca Iliescu a infiintat PNL ul -in mod mascat, bineanteles- unde si-a bagat oamenii lui care sa-i asculte ordinele; la inceput nu am crezut, l-am subestimat pe "strateg",acum, dupa cum au decurs lucrurile si in guvernarea Tariceanu si dupa, incep sa cred ca zvonul se baza pe ceva real; au mers mana in mana pe ascuns o perioada, fraierindu-si si pe menbrii pnlisti onesti si pe cei psdisti naivi; cand a fost prea vizibil, au dat-o pe fata cu colaborarea si aceste partide au inceput sa semene ca doua picaturi de apa: nu conteaza ideologia, au interese ce trebuie satisfacute, nu conteaza interesul national, isi sustin reciproc initiativele, parca ar fi chiar ei Marea Adunare Generala care se supune unei singure vointe: cine e cel care ii ghidoneaza?As fi spus Iliescu acum ceva vreme, si e un sambure de adevar: dupa parerea mea, Iliescu e mana dreapta a celui ce-i ghidoneaza; dar cine o fi?sau ce o fi?
    Oricum, e clar ca, daca mai exista oameni nedirijati de propriile interese in primul rand, acestia trebuiesa reformeze partidele si sa rupa alianta rusinii.
  • 0 (0 voturi)    
    nu-l mai jigniti pe Orban. (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 12:40)

    mircea [anonim]

    Cum adica sa-i oferiti munca.Este o jignire.Ce treaba are Gruparea PNL in frunte cu Orban si Antonescu cu munca.Munca este pentru tractoare,lor oferitile ceva gen invarteli(a se citi excrocherii)economico-financiare,privatizari aranjate din transporturi,energie,resurse-ceva care se cumpara ieftin si se vinde scump,ca doar sunt baieti destepti.(beton).(editat de HotNews.ro)(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    Transporturile te interesau ? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 17:11)

    rov [utilizator]

    Sa desenezi treceri de pietoni prin buc ?
  • 0 (0 voturi)    
    regrete (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 19:39)

    nicustrom [anonim]

    Daca intrati la guvernare poate mai erati credibili mai ales ca acum faceti cunoscut ministerele pe care le-ati fi obtinut ,pupaturile cu Geoana va vor costa f mult d-le "ORGAN"
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 22:41)

    mihaiu [anonim]

    in loc sa dovedeasca alegatorilor care i-au votat ca sunt in stare sa faca ceva pentru tara, ce vor ?sa cistige bani usor pentru ei si ai lor? uita ca ministri ar trebui sa fie oameni care lucreaza in folosul poporului, nu poporul in folosul lor. cu asa declaratii nu au nevoie de dusmani, vor disparea singuri.
  • 0 (0 voturi)    
    Trezeste-te din mahmureala, Organe! (Duminică, 31 ianuarie 2010, 9:13)

    Lucian [anonim]

    Aici se vede cat de departe de realitate este acest pseudo-politician. Auzi la el: munca, justitia, finantele si agricultura, oferta la misto! Ministerul Muncii probabil ca nu suna foarte spectaculos, dar pentru cine nu cunoaste ar trebui precizat ca are de departe cel mai mare buget dintre toate ministerele, ceea ce spune multe despre importanta care i se acorda. Justitia si Finantele probabil nu erau de nasul marilor specialisti Antonescu si Orban, care pana la urma n-am inteles la ce se pricep. Probabil ei ar fi vrut si Internele, si Externele, si Apararea, si Educatia, si Mediul, si Transporturile, si Telecomunicatiile, si Sanatatea, si... evident, functia de premier, doar asa puteam beneficia de serviciile unei asemenea personalitati precum Antonescu. E normal ca liberalii din teritoriu sa fie suparati ca au fost obligati la opozitie de marele lor carmaci, dar daca la congres aleg la conducere tot gasca Antonescu-Orban inseamna ca sunt niste masochisti sinucigasi.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce domnilor (Duminică, 31 ianuarie 2010, 12:03)

    tepes [anonim]

    de ce domnilor imi respingeti unele articole nu le postati, pt. ca sint adevarate si asta supara?nu am jignit pe nimeni doar un pic pe orban,dar sint aprecieri mult mai tari la adresa sa si nu i-ati cenzurat,sa cred cum zice geoana ca-i facatura politica? pacat era un articol care dadea de gindit pt.comportamentul d.lui geoana era o ipoteza si nimic mai mult ,dar cred ca si acum imi pierd timpul ca nu ma veti posta.
  • 0 (0 voturi)    
    bat-o norocu de graba (Duminică, 31 ianuarie 2010, 16:00)

    tepes [anonim]

    Scuze domnilor,se pare ca m-am cam grabit.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri