Silviu Prigoana: Eu i-am spus lui Honorius - ia-ti mai cravata violet. El nimic, Batman, Batman!

de R.P. HotNews.ro
Luni, 18 ianuarie 2010, 11:02 Actualitate | Politic

Honorius Prigoana a pierdut alegerile de duminica in fata liberalului Radu Stroe din cauza atacurilor energetice. Explicatia vine de la deputatul PD-L Silviu Prigoana, care a declarat "Eu i-am zis: Ia-ti mai cravata violet. El nimic, Batman, Batman!".

Intrebat de ce fiul sau a obtinut un scor atat de mic, Silviu Prigoana a replicat: "Vi se pare putin procentul obtinut? Nemaitinand cont ca am fost atacati energetic". "Cand pierzi, esti atacat energetic", a continuat Prigoana, facand referire la recentele declaratii ale liderului PSD Mircea Geoana si ale sotiei acestuia, Mihaela, care il acuza pe Traian Basescu de organizarea unui atac energetic care l-a propulsat la sefia tarii.

La alegerile de duminica, liberalul Radu Stroe a obtinut fotoliul de deputat cu un scor de 70,17% din voturi, in fata democrat-liberalului Honorius Prigoana care a obtinut 29,83%.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
18781 vizualizari
  • +38 (48 voturi)    
    da (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:06)

    Mihai-G [utilizator]

    Simpatic domnul Prigoana. Ar fi fost si mai simpatic daca nu isi baga beizadeaua in lupta.
    • +9 (29 voturi)    
      asa l-ai ales pe fostul membru PCR Radu Stroe (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:50)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      si acum probabil esti mandru de el.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Radu_Stroe
      • -15 (41 voturi)    
        si tu esti victima ?? (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:02)

        escu [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

        Dedeiu-le si tu esti victima intoxicarilor anticomuniste ? Si ce daca a fost membru PCR...ce, nu este roman? sau dupa tine este mai important sa fii anticomunist decat roman?
        Pai ...daca a fost membru PCR e de bine bre...inseamna ca este inteligent si bun roman !!
        Trebuie sa stii ca prostii, ticalosii, lenesii sau hotzii nu ajungeau niciodata membrii PCR !
        Daca a fost membru PCR ...hmm....ESTE O GARANTZIE DE SERIOZITATE! ..na ca am spus-o !
        • +9 (21 voturi)    
          Gresesti (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:24)

          Petrache [anonim] i-a raspuns lui escu

          Tu trebuie sa stii ca TOTI prostii, ticalosii, lenesii sau hotzii au ajuns intotdeauna membrii PCR !
          • +10 (12 voturi)    
            EROARE ! (Luni, 18 ianuarie 2010, 14:39)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Petrache

            Tu trebuie sa stii ca destul de multi prostii, ticalosii, lenesii sau hotzii au ajuns ACTIVISTI PCR !

            Este o mare diferenta .

            Poate din cauza asta multi nu au inteles Punctul 8 de la Timisoara .

            Au crezut ca se refera la membri de partid nu la activisti.
            • -1 (1 vot)    
              remember: cine facea parte din PCR (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:23)

              C [anonim] i-a raspuns lui eugenrc

              de asta a si fost revolutie... intai au intrat in pcr oameni relativ capabili, dar cand au crescut copii lor, acestia au fost automat promovati pe anumite pozitii pe care nu faceau fatza. aici a fost greseala fatala a pcr, ...a facut locuri calde doar pentru membrii de partid cu functii inalte, restul erau tratati ca hartia igienica. cei cu functii inalte au fost fortati sa-si puna familia(capabili sau nu) tot pe pozitii inalte, pe care nu faceau fatza tot timpul... si de aici prabusirea. capitalismul nu permite aceasta greseala...patronul/politicianul care isi pune familia in functii de conducere intr-o firma sau un partid se trezeste imediat cu falimentul/scaderea in sondaje. concluzia: membru de partid nu inseamna neaparat capabil.
              • +1 (1 vot)    
                capabili foarte! (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 12:56)

                eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui C

                capabili de orice! de dat din gura, de dat cu jula, de dat in cap! prea putini oameni capabili erau promivati in structurile acestui partid mafiot a carui doctrina legitima talharia (practicata sub numele de "nationalizare"). cei capabili erau suspecti, marginalizati de regim, pentru ca gandeau si mai aveau si prostul obicei sa spuna ce gandesc. mai documenteaza-te!
        • +8 (14 voturi)    
          Zau (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:56)

          zigzag [anonim] i-a raspuns lui escu

          "Trebuie sa stii ca prostii, ticalosii, lenesii sau hotzii nu ajungeau niciodata membrii PCR !"
          si cei de se impotriveau regimului comunist din care categorie faceau parte? nu vedeti ce ineptii ati ajuns sa sustineti din ura pentru basescu?
          • +14 (14 voturi)    
            incredibil cat de usor suntem manipulati... (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:24)

            sandra [anonim] i-a raspuns lui zigzag

            E adevarat ca e o ineptie ce spune Escu. Dar o ineptie e si sa clasam toti membrii PSD si PNL drept comunisti. Asta se numeste intoxicare (manipulare) si vad ca prinde ffff bine. In plus, faptul ca te-ai nascut si ai trait intr-un anumit regim nu te face responsabil de toate rele regimului. Asa era viata atunci, daca vroiai sa realizezi ceva tb sa devii membru...sau crezi ca daca aveai tu atunci 20 de ani erai mai breaz? Tu ai fii zis ...vai, eu decat sa devin membru mai bine matur strada? Pana si Basescu a fost membru, sau tu chiar crezi ca era o chestiune de optine personala?
            • +4 (4 voturi)    
              las-o (Luni, 18 ianuarie 2010, 19:08)

              zigzag [utilizator] i-a raspuns lui sandra

              eu-s din familie de dizidenti, deci incearca sa nu ma intrebi aiureli d-astea, nu-mi justifica cu nimic lipsa de curaj a majoritatii
          • +3 (7 voturi)    
            DAR BASE CE A FOST?????? (Luni, 18 ianuarie 2010, 16:03)

            gigi [anonim] i-a raspuns lui zigzag

            Dar tu chiar crezi ca Base inainte de 1989 a fost democrat ?! Nu puteai sa realizezi nimic daca nu erai membru de partid. Era o conditie "sine qua non". Tu crezi ca a fost vreun democrat?! Uiti ce functie a avut la Anvers? Cine ajungea atat de sus ?... Poate nu l-au primit astia in PCR, dar sa stii ca fara legaturi serioase cu Securitatea nici macar ca turist nu puteai sa iesi din tara?
            Mai fratilor sunt NISTE SEMNE DE INTREBARE.
            • -1 (1 vot)    
              tot asa (Luni, 18 ianuarie 2010, 19:12)

              zigzag [utilizator] i-a raspuns lui gigi

              eu n-am spus nimic de basescu, eu am spus de voi ca, din ura pentru basescu, sustineti tot felul de tampenii cand vi se termina argumentele. nu trebuie sa ajungi sa spui cat de bun a fost comunismul doar ca sa aperi un dusman al dusmanului tau, oare omul ala de mai sus nu se intreaba cand a migrat sentimental spre valorile comuniste?
          • +1 (1 vot)    
            un pic de logica si mai multa relaxare nu strica (Luni, 18 ianuarie 2010, 20:25)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

            afirmatia "Trebuie sa stii ca prostii, ticalosii, lenesii sau hotzii nu ajungeau niciodata membrii PCR !" nu inseamna ca toti cei care nu ajungeau in PCR erau prosti sau lenesi. desi toti iepurii mananca morcovi nu toti cei ce mananca morcovi sunt iepuri.
            • 0 (0 voturi)    
              ai dreptate (Luni, 18 ianuarie 2010, 21:02)

              zigzag [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              e perfect logic ce spui raportat la bucata de text. din pacate citatul e mai mare si areun alt sens. comunisti = oamenii seriosi, ceilalti = prosti, ticalosi, lenesi sau hoti.
        • +1 (3 voturi)    
          Romania (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:59)

          dragos [anonim] i-a raspuns lui escu

          "ar trebuii sa moara toti comunistii astia imputiti..." in frunte cu tine bahhh........ cum sa fie o garantie de seriozitatea ?cum? un comunist? tara asta o sa o duca bine cand o sa dispara toti comunistii. Mai bine anticomunist decat roman comunist!
          • +2 (6 voturi)    
            of, daaa... :) (Luni, 18 ianuarie 2010, 14:06)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dragos

            Ar disparea si Presedintele asta, si juma din Guvern, si 2 / 3 din Parlament... bine zicea cine zicea ca "la Revolutie nu s-a tras in cine trebuia"...
        • -1 (1 vot)    
          victime (Luni, 18 ianuarie 2010, 17:48)

          nyckys [utilizator] i-a raspuns lui escu

          escu-le esti un mare intelept,te-as ruga totusi sa nu lasi urmasi care sa-ti mosteneasca inteligenta, ar fi pacat sa te depaseaca cineva!!!!
      • +10 (12 voturi)    
        nu (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:06)

        Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        Eu nu am ales pe nimeni pentru ca nu locuiesc in respectivul sector.
        Si Stroe mi se pare o alegere proasta.

        Nominalizarea lui Prigoana jr este insa un caz clar de nepotism, indiferent de cat de glumet este tatal lui.
      • -6 (10 voturi)    
        ce sa spun... (Luni, 18 ianuarie 2010, 14:04)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        50,x % din romani l-au ales ca Presedinte pe fostul comunist (si probabil si fost "colaborator Secu") pe unul, Basescu - si vad ca o gramada inca au impresia ca au ales bine!
        • +3 (9 voturi)    
          Da, Codruta ... (Luni, 18 ianuarie 2010, 14:22)

          elena [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          ... si restul de 49,99% din romani l-au ales ca Presedinte pe celalalt fost comunist (si inca si mai probabil colaborator Secu, ca de, ce naste din pisica, soareci maninca) pe unul Geoana - si inca le pare rau ca nu a ajuns presedinte. Daca nu sunteti multumiti cu gafele de pina acum, nu disperati, pe pariu ca si de acum incolo tot asa o sa mearga. De fapt am impresia ca merge tot in jos, nu se lasa pina nu atinge fundul.
        • +1 (1 vot)    
          aualeu (Luni, 18 ianuarie 2010, 19:21)

          zigzag [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          tu zici ca trebuia sa votam cu geoana, mihaela, dragostea mea? :)
      • +2 (6 voturi)    
        mmm (Luni, 18 ianuarie 2010, 15:00)

        ioana [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

        Ete na, ce sa-ti spun? cati n-au fost membrii de partid. Tatal meu a fost inginer si pt. ca l-au trimis in '85 intr-o delegatie la Praga, la intoarcere avea carnet de membru.....si? degeaba gasea tot felul de pretexte ca sa nu-i faca........tot n-a scapat.........esti...sa zicem necunoscator......bine ca n-a fost prim secretar de stat..........sau alte nebunii de functii "inalte"....
      • 0 (2 voturi)    
        in colegiu' 1, sector 1, nu puteau concura altii (Marţi, 19 ianuarie 2010, 8:45)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        acolo-i cloaca reprezentativa pentru toti politrucii din romania: jigodiile imbatranite-n turnatorie si pupincurism si beizadelele lor, cu coeficient de inteligenta de la eba in jos!
    • +3 (7 voturi)    
      Acu ca n-a ajuns derutat (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:57)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      Ii pune o pila si ajunge secretar de stat. Parca asa era vorba.
  • +7 (7 voturi)    
    >>>>>>>>>>>>>>>>> (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:08)

    Invincible [utilizator]

    sa ramaneti para energie!
  • +17 (19 voturi)    
    lol (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:09)

    Ozzi [anonim]

    Vezi ce patesti daca nu asculti de parinti?
  • +5 (27 voturi)    
    tatal si fiul, niste caricaturi de politicieni (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:09)

    sempere [utilizator]

    Politicienii nostri sunt mai trazniti decat personajele de desene animate.
    Oah, sper ca si-a invatat lectia Prigonitul Jr. N-are decat sa mai copilareasca vreo 10 ani prin cluburi, unde se simte cel mai bine.
    • -5 (7 voturi)    
      ei asta era! (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:56)

      toteu [anonim] i-a raspuns lui sempere

      Dar care politicieni i-ti plac tie?
      • +11 (13 voturi)    
        Aia care stiu sa scrie (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:02)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui toteu

        ...
      • -1 (1 vot)    
        ce sa-i faci (Luni, 18 ianuarie 2010, 17:55)

        nyckys [utilizator] i-a raspuns lui toteu

        lui sempere ii plac liberalii astia slugoi ai lui ilici si cu gura ce pute a petrol patrician
    • +3 (5 voturi)    
      mai adaug? (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:04)

      prudent [anonim] i-a raspuns lui sempere

      pe lista de caricaturi: Banicioiu (care ancheteaza paranormalul luiBasescu), Vanghelie, Tusa (PNL), "nevestele vesele" Alina si Adina de la PNL, tzatza Norica (matusa de nepoata votanta)
  • +21 (25 voturi)    
    Macar asta are simtul umorului (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:12)

    elena [anonim]

    Prigoana o ia in gluma dar ceilalti vorbesc serios. El stie ca nu ii moare baiatul din atit.
  • +17 (19 voturi)    
    La ce prezenta a fost... (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:14)

    Tedu [anonim]

    Nici unul n-a convins. Dovada prezenta extrem de slaba la vot.
    Pe tineri Honorius Prigoana nu i-a convins pentru ca nu e reprezentativ pentru colegiu, sunt extrem de putini cei cu asemenea "stare" in zona. Pe batrani nu i-a convins pentru ca e prea tanar.
    Pe tineri nu i-a convins nici Radu Stroe, dar i-a momit pe cativa batrani care au pus botul la giugiulelile ieftine (gen "v-am izolat blocul" de parca ar fi facut-o din banii lui personali) ale lui Chiliman.
    Si asa a iesit Radu Stroe deputat. Un alt sforar si spagar, ca doar in functia de Secretar General al partidului nu poti pune un tantalau care sa nu stie cum sa adune bani pentru partid.
    • +8 (12 voturi)    
      Pensionari uniti-va! (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:33)

      paulgrojdi [anonim] i-a raspuns lui Tedu

      Ai uitat sa spui ca pensionarii au fost chemati la vot chiar in ziua alegerilor de bunul simt al lui Stroe. Daca tot nu iei decat o mustrare pentru incalcarea legii electorale de ce nu o abroga? Antenuta3 ce a patit dupa aceeasi incalcare a legii? Mai aveau putin si linsau o baba surda si analfabeta ca a intrat cu o alta baba in cabina sa voteze.Halal democratie! Omu s-a facut. Va iesi la pensie din parlament, deci cu una daia speciala si grasa.
  • +12 (16 voturi)    
    Prigoana (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:20)

    Lars [anonim]

    D-l Prigoana senior este unul din putinii pedelisti cu picioarele pe pamant. Este simpatic si sincer iar realizarile din domeniul afacerilor ma fac sa am o stima deosebita pentru el - vezi nisele pe care a stiut sa le inventeze si fructifice, vezi incapatanarea cu care a reusit sa faca marca Eboda o marca de succes etc (incomparabil de exemplu cu un Videanu a carui singur merit in afaceri e ca a luat moka marmura de la stat incadrandu-se perfect in categoria de moguli care iau sarea si bunurile pamantului enuntata de Baselu') .

    De asta (cum spunea si un alt comentator mai sus) nu inteleg de ce a facut gafa de a-i permite lui ala micu' sa intre acum intr-o batalie electorala. Oricum ar fi asta se incadreaza la nepotism.
    • +2 (10 voturi)    
      nepotism (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:05)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Lars

      nepotism e atunci cand iti numesti rudele in diferite functii. Nu poate fi nepotism cand e vorba de o functie in care esti ales si nu numit.

      Cand un politician corupt ne fura, ne plangem ca ne fura, cand avem de ales un tanar bogat, nu-l alegem din invidie...
      • +4 (12 voturi)    
        o alta varianta (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:23)

        duracell [anonim] i-a raspuns lui I

        sau poate nu e invidie doar ca unii sunt mai cu capul pe umeri si stiu ca baiatul acesta nu este pregatit sa aiba o functie atat de importanta

        poate romania s-a fript deja cu un reprezentant al romaniei la bruxelles....

        e bine sa promovezi tineretul...doar sunt viitorul tarii, dar ar trebui sa fie o limita de varsta si de experienta in asemenea chestiuni.... o facultate privata din america si cateva afaceri nu inseamna ca ai o anumita experienta in viata...

        de ce oare ne grabim????
        • +2 (10 voturi)    
          varsta si votul (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:06)

          I [utilizator] i-a raspuns lui duracell

          incredibil ca desi am dus-o rau in comunism tot acolo vrem sa ne indreptam. De ce sa fie o limita de varsta pentru un asemenea post? de ce sa-ti spuna altii ce poti sa faci si ce nu poti? nu ne-a ajuns pe vremea comunistilor?

          Functia de deputat este o functie in care esti ales... de catre semenii tai. Daca semenii tai spun ca esti suficient de pregatit sa ocupi functia repsectiva inseamna ca asa este. Ca doar nu or fi toti batuti in cap si sa voteze cu un tanar care nu ar face fata postului. Altii la 20 de ani erau regi si duceau razboaie iar noi acum vrem sa impunem limita de varsta...

          In plus, oricine e calificat pentru o functie de deputat. Iti poti da seama daca te uiti la unii din deputatii de acum.
      • +5 (7 voturi)    
        Pentru I - nepotism (Luni, 18 ianuarie 2010, 15:16)

        Lars [anonim] i-a raspuns lui I

        Pritene, el a fost NUMIT in functia de candidat al PD in colegiul respectiv. Nu au fost alegeri in PD ca sa se vada daca el sau Tudorache sau altul sa fie candidat. Este deci NEPOTISM.
        Toata stima pentru Prigoana senior (cum spuneam si mai sus) insa nu pot sa nu remarc ca asta a fost o gafa.
        • -1 (3 voturi)    
          ? (Luni, 18 ianuarie 2010, 16:30)

          I [utilizator] i-a raspuns lui Lars

          uau!
          nepotismul se aplica la functiile publice. In partid pot sa faca ce vor ei. Nu-ti convine partidul, poti sa-ti faci tu altul... dar n-o mai dati cu nepotismul in sus si in jos. Fiecare partid se organizeaza cum vrea.
          • 0 (0 voturi)    
            nepotismul (Luni, 18 ianuarie 2010, 22:17)

            Lars [anonim] i-a raspuns lui I

            Termenul de nepotism se aplica doar la functii publice ? Te inseli prietene, mai informeaza-te....
        • 0 (0 voturi)    
          Prea mult spus nepotism (Marţi, 19 ianuarie 2010, 10:34)

          ion [anonim] i-a raspuns lui Lars

          Este prea mult spus nepotism. Honorius Prigoana a primit marea "onoare" sa piarda alegerile in mod clar si sa fie facut in fel si chip pe la TV-urile "prietene" timp de 2 saptamani (beizadea, copil de bani gata, fante de Bamboo, etc etc etc).

          Asta pentru ca era evident de mult timp ca acel post era NEELIGIBIL pentru PDL, atat timp cat PNL+PSD au avut un singur candidat in acea circumscriptie (la fel se va intampla si in sectorul 4, unde PNL va renunta sa numeasca candidat sustinand PSD-ul, PSD-ul va castiga clar de tot si acolo, peste 60%)

          Putea sa candideze si Basescu si tot pierdea (Basescu a pierdut Bucurestiul in fata lui Crin, si a avut un scor comparabil cu Prigoana Jr.)

          Atentie, eu nu comentez despre calitatile sau defectele lui Prigoana Jr. (n-as spune ca imi inspira cine stie ce calitati).

          Dar e prea mult sa numim asta nepotism. Voci rezonabile din PDL (vezi Sever Voinescu) au spus ca nici macar nu au existat doritori, cu exceptia lui Tudorache si a lui Prigoana Jr. Asta pentru ca toti stiau care e realitatea din teren.

          Si nu cred ca Tudorache lua mai multe voturi, macar Prigoana Jr. avea ceva notorietate in plus.

          Eu sunt curios sa il vad pe Prigoana Jr. mai departe. Asta pentru ca are principala calitate necesara unui om politic: sa vrea sa se bage "in rahat". Sunt oameni in politica romaneasca rezonabili si de buna calitate, dar parca le e sila de ce fac. Sunt si la PSD si la PNL si la PDL. Acesti oameni nu vor avea niciodata o cariera politica majora. Nu le place deloc jocul politic. Si se vede.
      • +1 (3 voturi)    
        . (Luni, 18 ianuarie 2010, 15:31)

        un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui I

        Avand in vedere ca doar 4 partide puteau propune candidati, desemnarea lui HP drept candidatul unuia din acestea este evident un caz de nepotism.

        Tot nepotism a fost si in cazul Elenei Basescu, care a beneficiat de o parte semnificativa din resursele pentru campanie ale partidului.


        Aceste acte vor deveni si mai grave daca vom trece la sistemul de vot uninominal majoritar in 2 tururi, care va lasa in cursa politica doar 2 partide.
  • +2 (10 voturi)    
    Iese Honorius, intra Adrian Nastase (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:22)

    Walker [anonim]

    Honorius n-are ce cauta in viata politica.
    Pozitiile "de tineret" sunt deja ocupate de mega-capacitati precum : Daciana Sarbu, Boureanu, Ponta, EBa. Acestia ni-s fruncea ! cu ei defilam, baga...-as
  • +10 (12 voturi)    
    violet (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:24)

    marpo [anonim]

    Aseara l-am vazut pe dl. Stroe la o conferinta de presa alaturi de dl. Antonescu.
    Ce culoare credeti ca avea puloverul domnului Stroe? Si nu avea haina peste pulover.
    Probabil ca a vrut sa faca o gluma, pentru ca intradevar s-a mers prea departe cu prostiile astea.
    Cred ca este prima data cand ajung sa ii dau dreptate domnului Iliescu, pentru chestia cu Nostradamus.
  • +7 (17 voturi)    
    Meaj catre anti -PDL-isti (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:26)

    Walker [anonim]

    Cand vor intra copiii lui Adrian Natase, Mircea Geoana, Sarbu (Daciana) , tot asa veti interpreta ca n-a fost initiativa lor ci a parintilor lor?
    Ce cauta beizadeau Daciana Sarbu in politica???
    L-a divortat pe Ponta si s-a maritat cu el. Altceva ce a mai facut?
    • +9 (13 voturi)    
      Chiar asa! (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:40)

      Aron Deleanu [anonim] i-a raspuns lui Walker

      Daciana l-a energizat pe Pontosul!!!.
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Luni, 18 ianuarie 2010, 22:39)

        ileana [anonim] i-a raspuns lui Aron Deleanu

        Mai repede cred la l-a ..electrizat! Prin frecare!
  • -8 (18 voturi)    
    PDL = cancerul comunist roman (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:33)

    aa [anonim]

    Basescu si clica lui mafiota.
    • +4 (6 voturi)    
      mda (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:57)

      hahaha [anonim] i-a raspuns lui aa

      si PSD-ul ce mai e ?

      SIDA romaniei, cu cea mai mare concentrare de securisti pe metru patrat. Performanta egalata de securistii din PRM.

      in toate partidele sunt fosti securisti...

      problema este ca in PSD sunt securistii din aparatul de oprimare a populatiei... adica aia care au facut rau, au chinuit si omorat romani care aveau alte gandiri...

      adica aia care ar fi trebuit sa atarne de streang in 89 pentru crime impotriva natiunii, in frunte cu Iliescu, tata si mentorul lor
    • +4 (6 voturi)    
      nu frate (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:58)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui aa

      Ala e PSD lu' Ilescu !
      Astia sunt mafiotii tranzitie videanu berceanu... cocos
  • +2 (2 voturi)    
    batman de aici vine ? (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:38)

    dan [anonim]

    batman de aici vine ?
    http://www.youtube.com/watch?v=4z1GKZldpjQ
    • +2 (2 voturi)    
      Da (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:46)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Da, asta e "sursa"
  • +5 (7 voturi)    
    tare tare (Luni, 18 ianuarie 2010, 11:59)

    rochiri [utilizator]

    :)))
    Super declaratie.Baiat destept Prigoana senior aia mici mai au de invatat!
  • +4 (6 voturi)    
    Politica la misto... (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:13)

    Nero [anonim]

    La misto-uri nu ne intrece nimeni, la pus osul la treaba stam mai prost. Da, prigoana e simpatic dar nu de simpatici si mistocari avem nevoie. E o rusine sa ai candidati unul fiul lui tata pe model eba iar celalalt fost sef utc-ist la ministerul transporturilor pe vremea lui ceasca si turnator dovedit.
    • +1 (3 voturi)    
      prigoana (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:46)

      gp [anonim] i-a raspuns lui Nero

      Nero, fii baiat, nu inflacarat si baga o dovada a acestui "turnator", altfel pentru mine esti un pupin..pdl-ist.
  • -1 (5 voturi)    
    Ca ea avem nevoie (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:24)

    Walker [anonim]

    Daciana Sarbu si-a confirmat valoarea in fata tatalui ei.
    Si este singurul politician din generatia tanara care a reusit prin forte proprii si a reusit de la bun inceput.
    Bravo PSD
  • 0 (2 voturi)    
    Batman, batman!!dar cu cravata violet sa fie! (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:33)

    clarinita [utilizator]

    Spumos si spontan! Dl Prigoana, un personaj care a stiut intotdeauna sa fie atat pragmatic cat si spontan si ludic intr-o maniera sublima! A punctat genial ironizand ceea ce colegul Hrebenciuc a afirmat referitor la infrangerea lui Geoana!
  • +2 (4 voturi)    
    asta e... (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:40)

    cata [anonim]

    cand politica e facuta de asemenea oameni... ,,doamna,, la miss piranda, copilu candidat... ce naiba, nu mai sunt oameni de calitate in tara noastra de trebuie sa fim condusi doar de asemenea panarame
    ?
  • +2 (4 voturi)    
    Batman... (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:43)

    Ronin [utilizator]

    ...atacu` a venit din stanga. Am vazut io.....Astia sunt, cu astia defilam. Ce poti cere mai mult de la politicianu` roman, pe timp de criza, decat: PAINE SI CIRC!!!! Circ avem!!! Admitand faptu` ca a facut o gluma buna, tin sa-i amintesc totusi domnului Prigoana ca pentru altceva a fost votat in Parlament. Iar timpul nu tine cu noi.....
  • +1 (3 voturi)    
    Pliciu de muste!!!!!! (Luni, 18 ianuarie 2010, 12:51)

    Kacinski [anonim]

    Probabil daca isi lua pliciu cu el ar fii avut mai mult succes sa castige alegerile decat a avut tasu sa faca filme xxl cu tenta sado-maso cu Bahmutanca...............
    • -2 (2 voturi)    
      Prietene... (Luni, 18 ianuarie 2010, 13:21)

      Ana Pauker [anonim] i-a raspuns lui Kacinski

      Iesi in public .....fa o declaratie.....esti sau nu gay...sa stim si noi cu cine votam in 2012. Nu ca ne-ar fi rusine sa avem homosexuali in parlament (deja sunt), sau ca nu i-am agreea pe cei care sug si alte organe decat tzatza mamii si degetul propriu, da' vrem sa stim de ce au murit tinerii la revolutie. Unii zic ca esti....si ca fetele pe care le tot afisezi sunt numai de paravan....Si nu uita in 2012 sa te imbraci frumos in violet....
  • +1 (3 voturi)    
    Batman (Luni, 18 ianuarie 2010, 14:04)

    Gigel Goguta [anonim]

    Io am votat Prigoanus Hobositus si am carpa violeta pe saboti pe trotuare si deja sbor 50 cm prin aer. Servus.
  • +2 (4 voturi)    
    Frumos (Luni, 18 ianuarie 2010, 14:27)

    kayros [anonim]

    Mai oameni buni, nu-i asa ca-i relaxant sa privesti un om normal la cap, care stie sa recunoasca barbateste o infrangere, ba, chiar ajunge la subtilitatea autoironiei?

    Cu o astfel de educatie primita acasa Honorius va castiga intr-o zi.

    O fi (din pacate) Silviu Prigoana bolnav, dar deocamdata este un rar exemplu de inteligenta politica sanatoasa!
  • 0 (2 voturi)    
    multa energie... (Luni, 18 ianuarie 2010, 16:56)

    miky [anonim]

    Adevarul asta e a fost atacat energetic, ce numai cei de la PSD sa fie atacati??, ceilalti au scapat? ei vezi bine ca nu....::))
  • -2 (2 voturi)    
    Pacat (Luni, 18 ianuarie 2010, 16:59)

    simona [anonim]

    Vezi ce inseamna sa nu asculti de parinti ?? esti atacat energetic:))....hai sa fim seriosi , Romania nu are nevoie de aberatii de genul asta, dar cred ca are nevoie de oameni tineri in parlament.
  • -1 (5 voturi)    
    bravo (Luni, 18 ianuarie 2010, 17:05)

    lucia [anonim]

    Data viitoare o sa fie mai bine, acum a demonstrat ca are puterea sa se lupte cu lumea, sa vazut ca are ceva de zis, pacat ca nu e lasat.Si in situatia lui sunt multi tineri dar nu-i vede nimeni.
    • +3 (3 voturi)    
      Din pacate.... (Luni, 18 ianuarie 2010, 17:41)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui lucia

      in situatia lui sunt foarte putini tineri....milionari....cu masini de sute de mii de €... Fato, nu poti generaliza in cazul acesta. Si nu ca nu a fost lasat sa spuna ceva.Pur si simplu nu a fost ales!
  • -1 (1 vot)    
    dd (Luni, 18 ianuarie 2010, 18:39)

    cvn [anonim]

    Ei cand spuneau in campanie "Ei cu Ei noi cu voi ... furam toti"
    Noi nimic , Batman , Batman.
  • -1 (3 voturi)    
    Cravata? (Luni, 18 ianuarie 2010, 21:32)

    drona [utilizator]

    Putea sa-i puna si cravata de pioner,rezultatul era acelasi.Cred ca s-a inteles,acesta (prigonel),a fost testul lui Base pe banii contribuabilui.Deci:adio anticipate si sperietori de acest gen.Se vede?...se aude? Noi am inteles,ne asteapta o prigoana.
  • +4 (4 voturi)    
    Bravo (Marţi, 19 ianuarie 2010, 1:59)

    Dorel [anonim]

    Mi s-a parut sfidator si enervant Prigoana ca si-a promovat beizadeaua, dar dupa faza asta pare extraordinar de simpatic. Silviu Prigoana chiar are simtul umorului.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version