AUDIO VIDEO Miron Mitrea: Daca castiga Geoana, este posibil sa se rupa PSD

de Dan Tapalaga HotNews.ro
Marţi, 12 ianuarie 2010, 17:25 Actualitate | Politic

Miron Mitrea in sudioul HotNews.ro
Foto: HotNews.ro
Fostul secretar general al PSD, Miron Mitrea, a declarat intr-un interviu pentru HotNews.ro ca PSD s-ar putea rupe daca Mircea Geoana va fi ales din nou presedinte al partidului. Mitrea mai spune ca sunt oameni in PSD si in afara lui, care se gandesc la infiintarea unui nou partid, dar se declara de acord cu Ion Iliescu care spune ca e dificil ca, in Romania, sa apara un partid nou. Miron Mitrea spune ca-l sustine pe Diaconescu sa candideze, ca asupra fostului ministru de externe se fac mari presiuni pentru a renunta si ca, daca o va face, va candida el impotriva lui Mircea Geoana.


Asculta interviul cu Miron Mitrea


Descarca interviul in format MP3



Citeste cele mai interesante declaratii facute de Miron Mitrea la HotNews.ro
  • Au fost presiuni foarte mari, chiar si publice, contra unei eventuale candidaturi impotriva lui Mircea Geoana. Sunt presiuni morale, violente verbale in discutii personale, care au avut loc. Si sunt oameni care sunt sensibili la modul acesta violent de a face politica.
  • Sunt convins ca Cristian Diaconescu gandeste ca vrea sa-si depuna o candidatura. Sunt oameni care incearca sa-l convinga ca ar fi bine sa nu se bage, sa-l lase pe Geoana si echipa in continuare acolo. Daca cumva reusesc sa-i demobilizeze pe cei care eu i-as sprijini sa ajunga presedinti, eu personal sa fie siguri ca nu ma dau la o parte.


  • Ma intereseaza o functie de conducere in PSD, numai executiva: presedinte executiv, vicepresedinte, primvicepresedinte. Eu nu sunt neaparat un ideolog.
  • Am discutat cu Adrian Severin privind viitorul partidului, cu Marian Sarbu, cu Madalin Voicu. Am vorbit cu Mihai Tansescu despre ce inseamna politica economica a unui partid de stanga, va veni in Bucuresti saptamana aceasta si am sa discut si probleme politice cu el. 
  • Diaconescu este probabil omul cel mai supus unor presiuni psihice de catre cei care ar vrea ei sa pastreze conducerea partidului. Sunt metodele clasice, il suni, ii spui ca nu-i bine, ca daca va candida nu va mai fi un candidat pentru o functie de ministru de externe, care este pasiunea vietii lui. Dar nu cred ca Cristi va ceda. Le spun sa fie linistiti, ca daca reusesc sa sperie pe cineva, pe mine nu reusesc sa ma sperie. 

  • Exista oameni in Romania astazi si o parte din ei sunt membri ai PSD-ului care se gandesc la un nou partid, eu intotdeauna i-am descurajat, le-am spus ca PSD-ul este un partid reformabil, in sensul ca poate sa se apropie de electoratul pe care nu-l reprezinta, pastrandu-si electoratul. 
  • E devreme sa spun daca ma gandesc la un nou partid. Am vorbit si cu Vasile Dancu, de aceea v-am spus ca sunt oameni care se gandesc. Ma gandeam la el. 
  • Daca castiga Geoana cu echipa care este acum la putere, este posibil sa se rupa PSD. Daca actuala conducere, printr-o smecherie posibila de facut la un congres pe care il controlezi, incearca sa controleze in asa fel delegatii, atunci e posibil sa se intample. Nu vom accepta un Congres facut de complezenta, in care isi aduce actuala conducere un numar de 500-800 de delegati care sa voteze cum li se spune. 
  • Sunt absolut de acord cu domnul Ion Iliescu, este dificil ca astazi in stanga sa apara un partid nou, chiar nu este foarte bine, trebuie sa ne concentram pe aducerea PSD-ului la ceea ce a fost. Dar nu pot sa spun ca nu exista, ati auzit ce spune si dl Dancu si alti colegi, sunt oameni care se gandesc serios la acest lucru. 


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
2883 vizualizari
  • +12 (12 voturi)    
    Urare (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:05)

    Claude [anonim]

    Din partea mea, mincatorie placuta! Eu nu voi face decit sa savurez de pe margine...
  • +9 (9 voturi)    
    Electoratul decide (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:17)

    Caligula [anonim]

    Dupa intrarea in UE este normal ca preferinta electoratului sa se schimba datorita cresterii veniturilor. PSD poate ramane un partid atractiv pentru alegatorilor cu venituri reduse dar influenta sa se va diminua continuu.
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 13:32)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Caligula

      cf.INSOMAR, majoritatea lui Geoana (si PSD) a fost: zona rurala (fara Ardeal), cei peste 50 ani, cei sub 10 clase. Iar demagogia stangista tip Geoana si Iliescu isi contracta baza electorala.
  • +10 (10 voturi)    
    psd (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:23)

    alpha [utilizator]

    psd e nereformabil.nu exista comunism reformabil.perestroika a fost un esec iar gorbaciov nu mai inseamna azi nimic.e nevoie de o stanga democratica,europeana in RO, dar asta nu e posibil cu ilici,nastase,vanghelie,oprescu &co.
    • -4 (8 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:42)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui alpha

      Cu precizarea ca datorita politicii de perestroika, carismei si intelepciunii lui Gorbaciov a fost posibila caderea cortinei de fier in '89 si implicit a regimurilor comuniste din Europa de Est.

      Dar voi puteti sa ramaneti in continuare in fabulatiile cu "jos comunismul!", "jos Iliescu!"...in anul de gratie 2010.

      Succes(uri)!
      • +7 (7 voturi)    
        De acord si va propun... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 20:09)

        George [anonim] i-a raspuns lui Alex

        ...Sus Vanghelie, sus Mazare,sus Ovidiu Musetescu,sus Matusa Tamara ,sus Hrebenciuc etc si SUS VERGIL HANCU ! Sa va scuture un cutremur la cerebel pana va treziti sa tot pupati icoana criminalului tocmit de Moscova!
      • +6 (6 voturi)    
        tv (Marţi, 12 ianuarie 2010, 20:17)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        vizionare placuta la antene...
        • -4 (6 voturi)    
          George si Alpha (Marţi, 12 ianuarie 2010, 20:36)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui alpha

          Mi-am dat seama care e nivelul vostru de intelegere, nu e cazul sa mai insistati! :)))

          Multumesc.

          P.S. "Sus" anticomunistul scolit la Anvers! :)))
          • +4 (4 voturi)    
            :D (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 11:33)

            cosmin [anonim] i-a raspuns lui Alex

            mda, ne-am dat si noi seama ca nu e necesar sa ne coboram la nivelul tau. il admiri pe iliescu si ai o ura viscerala fata de familia basescu. restu e o mare gaura neagra in mintea ta.
            personal te compatimesc.
            • 0 (0 voturi)    
              Multumesc de raspuns (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 14:53)

              Alex [anonim] i-a raspuns lui cosmin

              Q.e.d....
    • 0 (0 voturi)    
      Reforma (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 23:53)

      Costel [anonim] i-a raspuns lui alpha

      Dar astia nu sunt comunisti. Ai vazut tu in comunism miliardari prin furt? Ai vazut miliardari? Pe astia ii intereseaza de ei, nu de stat, nu de popor...eu raman de parerea ca in Romania dictatura a fost declinul, si nu comunismul. Uitat-va bine la China, ganditi-va cum era acum 10 ani, cum e acum...si viitorul pt ei se anunta stralucit. Despre Mitrea nu mai vorbesc, ca nu mi se valideaza opinia
  • +9 (9 voturi)    
    Mare scofala... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:35)

    Kibby_Maine [utilizator]

    "Daca castiga Geoana, este posibil sa se rupa PSD "...
    sa ne dorim deci sa cistige tristu de Geoana.
  • +9 (9 voturi)    
    Conducerea actuala a PSD, (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:43)

    gabifm [utilizator]

    cel putin cea vizibila, Geoana, Vanghelie, Hrebenciuc, nu este castigatoare.
    Dovada clara este rezultatul alegerilor prezidentiale in contextul economic - criza, mediatic - toti cu Geoana, social/politic - toti cu Geoana si a pierdut.
    Ceea ce este mai caraghios acum este reactia lui continua de om care nu stie sa piarda. Nu poate depasi momentul si asta pentru ca PSD-ul stie cat a furat in tara.
    Ceea ce spune Mitrea mi se pare de bun simt. Oricum cand pierzi trebuie sa iti depui mandatul. Poti candida si castiga dar asa este barbateste.
  • +10 (10 voturi)    
    alegeri in PSD. (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:50)

    mircea [anonim]

    Nu sunt un adept al politicilor de stanga.Mai degraba ma ingrijoreaza fratia lui AntonescuPNL cu GeoanaPSD.De un autentic partid de stanga,cu gandire si doctrina europeana avem nevoie,numai si pentru echilibrul puterii.Geoana ca presedinte al PSD a facut ca social democratia sa fie ridicola(si asta nu numai prin alianta nefireasca,sufocanta si lipsita de sens cu PC),ci si prin tot felul de interventii si iesiri in masmedia total nepotrivite cu un presedinte dce partid de talia PSD.Mii de amendamente la legea bugetului de stat pentru 2010.Inutil,de ras,de bataie de joc.Erau suficiente 5 sau 10 amendamente clare ,concise,la obiect,bine justificate.Cand spui mii,de fapt nu spui nimic,vrei numai sa incurci treburile sa amani luarea unor masuri,in majoritatea lor,masui necesare celor amarati pentru care mister Geoana plange cu lacrimi de crocodil(adica iar manca cu fulgi cu pene,cu tot).
    • +3 (3 voturi)    
      mai precis (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 13:37)

      par-alb [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ai dreptate, cu remarca ca vorbim de centru-stanga! nu cred ca un partid de stanga (sau chiar stangist) isi mai are locul in UE, ca partid important. E foarte departe stanga europeana de demagogia de stanga a lui Geoana, Iliescu, Banicioiu, Nica, Dragnea si mai nou Surupaceanu.
  • +6 (6 voturi)    
    Daca castiga Geoana, este posibil sa se rupa PSD (Marţi, 12 ianuarie 2010, 18:53)

    acatiste [anonim]

    aleluiea !!
  • +4 (4 voturi)    
    partide puternice... si ce-i mult strica (Marţi, 12 ianuarie 2010, 19:22)

    UnCapsunarCanadian [anonim]

    nu cred ca ar fi in interesul cuiva sa se rupa PSD... Interesul nostru ar fi sa avem doua partide puternice, de orientare diferita, ca atunci cand un partid "derapeaza" prea mult sa poata fi inlocuit cu un alt partid.

    Sper ca nimeni nu crede ca PDL si Basescu ar fi niste sfinti, dar alegerile s-a facut intre doua grupuri si sper ca grupul (de mafioti al) lui TB sa fi fost cea mai putin daunator si sa faca mai mult decat ar fi facut grupul (de mafioti al) lui Geoana...

    numai bine
    UnCapsunarCanadian
  • +6 (6 voturi)    
    agresiune (Marţi, 12 ianuarie 2010, 19:24)

    Petrovici [anonim]

    Domnul Mitrea mentioneaza agresivitatea cu care se actioneaza asupra lui Cr. Diaconescu si aranjamentele care se pot face pentru alegerile PSD. E foarte grav pentru noi daca Geoala si echipa de Evanghelisti si Hrebenciuci continua sa hotarasca cu agresivitate si diversiuni mincinoase destinele partidului asa cum au vrut sa faca pentru presedentia tarii.
    Ar trebui sa ramana in amintirea noastra aceasta agresivitate si diversiune, balamucul creat de acele televiziuni timp de doi ani de zile. Ar trebui sa se trezeasca populatia si sa nu mai accepte astfel de comportamente. Avem nevoie de lideri intelectuali si pregatiti care sa intervina mai des in viata publica.
  • +6 (6 voturi)    
    Stanga "Comunism" mascat. (Marţi, 12 ianuarie 2010, 19:55)

    Dan B.Charles [anonim]

    Cat timp PSD are un presedinte de Onoare, pentru foarte multi romani ( un criminal educat la Moscova )de KGB, un "rasul lumii" Prostanc sovietic,consiliat de spionul KGB-ului #1 inRomania, tovarsul Gusa,ca presedinte de partid,PSD-ul ramane mostenirea monstruasa si terorista a PARTIDULUI COMUNIST ROMAN, ilegal si criminal care a comis crime imprescriptibile impotriva CETATENILOR ROMANIEI.Genocidul comunist ne este,nu va fi si nu trebuie UITAT nici o data.
    • +7 (7 voturi)    
      sunt ingrijorat!!! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 20:13)

      Ciobanu [anonim] i-a raspuns lui Dan B.Charles

      Ai dreptate! Oare pe unde o mai fi agentul Guse? Ca a disparut cu totul!
      • +3 (3 voturi)    
        Chiar! Unde o fi? (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 9:02)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanu

        El care in campania electorala dormea in sediile irealitatea si antene. Si nu este o gluma; cand deschideai tv-ul pe unul din cele 2 canale era imposibil sa nu fie ori colo ori dincolo.
  • +5 (5 voturi)    
    Disperare, (Marţi, 12 ianuarie 2010, 20:15)

    Bart [anonim]

    Ciene nu-l cunoaste pe domnul Mitrea se mai poate pacaly cu iesirile dumnealui de sindicalist vopsit. Dupa ce a prins si domnia sa gust de functie , putere si bani si dupa ce a fost tras pe dreapta ca are directia proasta a inceput sa sufere. In PSD a inceput sa sforaie si sa deie din picioare ca sa fie luat si el in seama. Domnia sa nu tine cont ca este scos din carti , tocmai datorita comportamentulu sau, arogantei cu care-si trata colegi cind avea aer de ministru. faptul ca nu recunoaste ca este depasit, ca nu se poate ridica la nivelul celor sortati de insasi partidul . Nu realizeaza ca nu are forta, intelepciunea si desteptaciunea necesara timpului prezen, il determina sa se arunce ca surdu-n tobe , poate l-o lua cineva in seama ca ar mai avea ceva valuare.
    Sa se alature lui Cosminca, Ilie.... Iliescu si sa inteleaga ca nu este dorit de nici un alt partid.
    Adio tovarase , ne pare rau de dumneata , mai incearca in sindicate sau pe la manastiri.
    • +3 (3 voturi)    
      mishto (Marţi, 12 ianuarie 2010, 20:58)

      relu corcodelu [anonim] i-a raspuns lui Bart

      mishto comentariul si la obiect.
      subscriu
  • +1 (3 voturi)    
    PSD (Marţi, 12 ianuarie 2010, 20:40)

    goe [anonim]

    Dar tu cand o sa te rupi mare sofer de camion?
  • +3 (3 voturi)    
    PSD (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 6:49)

    miki [anonim]

    da rupeti-va fratilor in cat mai multe bucati `succes`
  • +2 (2 voturi)    
    raspuns lui Alex (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 11:45)

    Lorzar [anonim]

    Expresia "JOS COMUNISMUL" si pedepsirea celor vinovati de crime trebue scrisa si cantata in fiecare zi la deschiderea si inchiderea emisiunilor nationale de radio si televziune, aceasta pana la pedepsirea celor vinovati.
  • 0 (2 voturi)    
    Mitrea, lasa-te dus! (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 11:53)

    Mihai V [anonim]

    Pentru reformarea PSD si a politicii in general, oameni ca Mitrea trebuie sa dispara urgent pentru totdeauna.Sa se retraga in viata privata si sa manance cat mai are timp, tot ce a furat pana acum.Va veni si timpul cand va da socoteala pentru tot ce a facut pentru distrugerea cailor ferate impreuna cu gasca: Basescu, Berceanu, Nicolaiciuc ,etc.In slujba aceleiasi gasti , acum vrea sa distruga si PSD-ul. Nu pier de grija PSD-ului.Dar acest individ nu are nici un scrupul si se crede si providential cand de fapt este un impostor.
  • 0 (0 voturi)    
    Social democratia... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:20)

    Costica [anonim]

    ...nu reprezinta curentul care sustina ca unii trebuie sa munceasca sa-i sisustina pe ceilalti care stau bine mersi , ci curentul politica care sustine impartirea MAI ECHITABILA a profitului intre angajati si angajatori . Asa e si in doctrina PSD? Veti milita pentru reducerea profiturilor in favoarea majorarii salariilor angajatilor (care sustin prin consum -fiind mult m ai multi ca patronii- restul economiei, lucru neinteles de pseudo-patronii romani ) ?
    • 0 (0 voturi)    
      Habar N-au (Joi, 14 ianuarie 2010, 0:36)

      Costel [anonim] i-a raspuns lui Costica

      Tu crezi ca vreounul are habar de doctrina socialista? Nici in restul lumii nu au, si uite ca suntem in criza grava, banii sunt mai scumpi ca oricand si lumea are sa iasa in strada cat de curand. Imi doresc sa fiu in China, macar acolo lucrurile se indreapta in directia buna.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version