Discutia de Luni. O emisiune HotNews.ro - RFI

Honorius Prigoana: Am mai multe initiative legislative, printre care acordarea de facilitati pentru IMMuri, platirea TVAului la incasare, nu la emiterea facturii cum este in prezent

de Redactia HotNews.ro
Duminică, 3 ianuarie 2010, 21:24 Actualitate | Politic

Honorius Prigoana
Foto: HotNews.ro
Candidatul PDL, Honorius Prigoana, a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre candidatura sa in colegiul 1 din Capitala pentru Camera Deputatilor. Cele mai bune intrebari se regasesc in emisiunea Discutia de Luni, difuzata de HotNews.ro si RFI incepand cu ora 19.00 si realizata de Dan Tapalaga.
  • Intalnirea s-a incheiat
Nota redactiei:
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu au fost validate comentariile care nu s-au referit la temele anuntate, care n-au continut intrebari sau care au constat in atacuri la persoana.


Citeste mai multe despre   




Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 Ion I

    Ce parere aveti despre cazul lui Remus Cernea? Daca blocarea candidaturii lui o considerati problematica sau indoielnica, ce masuri luati pentru a va dovedi fair-play-ul si ca sprijiniti ideea unei clase politice diferite de cea care a fost si a prins radacini?

    • Honorius Prigoana

      Sunt de parere ca domnul Remus Cernea ar fi trebuit sa candideze. Imi doresc ca in Romania oricine sa aiba dreptul de a candida.

  • Întrebarea nr. 2 Dan

    Si de cine veti asculta, in cazul in care veti ajunge in Parlament: de dl Prigoana, tatal dvs., de dl. Boc, seful dvs. de partid sau de dl Basescu, caruia ii datorati neindoios candidatura aceasta de ultim moment?

    Cui ii veti fi loial (o "calitate" aparent fundamentala in cadrul disciplinatului dvs. partid)?

    (Asta in afara textului cu "alegatorii dvs." si teoria uninominalului, infirmata copios de practica actuala. Va rog sa nu ne insultati inteligenta si sa ne oferiti macar un raspuns neconventional, daca nu unul sincer. Tatal dumneavoastra cred ca ar raspunde sincer... Asta am admirat intotdeauna la domnia-sa.)

    • Honorius Prigoana

      Nu stiu, poza a fost facuta cu mult timp in urma. Cand voi ajunge in Parlamentul Romaniei, voi asculta doar de constiinta proprie si de vointa locuitorilor colegiului 1.

  • Întrebarea nr. 3 Adrian Nicoara

    Am obtinut titlul de doctor in stiinte politice la Stanford University si predau in UK acum. Am trei intrebari:

    1. Daca te-ar fi chemat Adrian Nicoara ai fi putut candida pe colegiul 1 in numele PDL, presupunand ca mi-as fi trimis aplicatia pentru candidatura domnului Prim-ministru Emil Boc? Am si resursele financiare necesare pentru sustinerea campaniei electorale.

    2. Cum definesti impostura politica si cate cazuri poti identifica in propriul tau partid, PDL, daca exista vreunul?

    3. Care este politicianul tau model?

    • Honorius Prigoana

      1. Indifierent cum m-ar fi chemat, cred ca as fi fost propus de PDL tinand cont de activitatea mea politica si de imaginea publica.

      2. Consider ca sunt prea tanar ca sa vorbesc despre altii.

      3. Traian Basescu

  • Întrebarea nr. 4 lucica

    1.Fiul(23 ani) presedintelui Sarkozy/Franta si-a retras candidatura pentru sefia unei institutii publice(EPAD) in fata protestelor opiniei publice.

    Credeti ca a gresit?

    2. Ce ati realizat pana cum pentru cei din jur?



    Mult succes si cel mai bun candidat sa castige.

    • Honorius Prigoana

      1. Nu stiu, nu comentez.

      2. Foarte multe locuri de munca.

  • Întrebarea nr. 5 RoKo

    Avand in vedere faptul ca Honorius a trait o perioada destul de mare in US, intrebarea mea se refera la cum anume are de gand Honorius sa promoveze idei de legi care ar crea o punte intre diaspora romaneasca si business-urile din Romania ce ar facilita promovarea produselor romanesti in tarile dezvoltate precum cele din Europa de Vest sau America de Nord?

    • Honorius Prigoana

      Imi doresc predictibilitate economica. Astfel, multi investitori vor veni in Romania.

  • Întrebarea nr. 6 laios veronica

    ce veti face pentru tinerii cu dizabilitati?,multi din ei de varsta dumneavoastra,in privinta imbunatatirii calitatii vietii in familie, tinand cont ca, locuintele sociale sunt o utopie, in special pentru cei cu handicap grav, care au nevoie de sprijinul familiei 24 de ore din 24,si care nu au nici un fel de sprijin in a li se putea asigura un spatiu personalizat in cadrul locuintei familiei(legea448/2006,ar trebui sa sprijine aceste familii ,ma refer la imprumutul cu dobanda subventionata care in acest moment se acorda doar pentru masina adaptata sau accesibilizari (rampa ,eventual bare de sustinere)dar nu si pentru crearea unui spatiu personalizat,sa se poata construi,amenaja,o camera,si eventual anexe (adaptarea unei bai) indispensabile pentru buna ingrijire si sanatatea acestor persoane,si ei sunt tinerii acestei tari si nu au nici o vina ca soarta a fost cruda cu ei,iar intr-o familie unde este asigurata ingrijirea unuia din acesti tineri cheltuielile sunt mult mai mari ,salariul unui asistent personal nu permite un imprumut la banca fiind prea mic,iar legea448/2006 nu permite decontarea dobanzii pentru construirea ori amenajarea unui spatiu personalizat(baie,camera)in aceleasi conditii, ca si pentru masina,nu toti au nevoie de masina,altii au nevoie de baie in care sa se spele, sau sa aiba o camera numai a lor.legea nu ar trebui sa discrimineze diferitele categori de handicap.

    • Honorius Prigoana

      Eu cunosc foarte bine problemele persoanelor cu dizabilitati, locuind cu asemenea persoana in casa. Legea e nedreapta, trebuie rectificata. Am facut foarte multe lucruri pentru persoanele cu dizabilitati, insa acestea vor ramane secrete pentru ca nu vreau sa fac un titlu de lauda din actele de caritate pe care le fac.

  • Întrebarea nr. 7 Ioanitescu Gheorghe

    Credeti ca experienta pe care ati acumulat-o in S.U.A v-ar putea inspira proiecte legislative pentru modernizarea Statului Roman ,sau v-at ajuta sa le sustineti in cazul in care nu va apartin.?
    Intrebarea este generata de constatarea ca romani icare au fost trimisi sa ne reprezinte aici si au revenit in tara dupa expirarea mandatului , n-au adus nimic bun petru concetatenii lor ,ascunzand intr-o tacere vinovata legile cunoscute, bune si experimentate sute de ani , care guverneaza lumea civilizata in care au avut sansa ca sa traiasca mai multi ani..

    • Honorius Prigoana

      Consider ca experienta mea americana ma va ajuta sa contribui la reforma institutiilor statului pe care ne-o dorim in Romania.

  • Întrebarea nr. 8 dana

    De ce nu ai ramas in US si ai venit in RO unde intrii fara sa vrei in mocirla politica ?La cat de destept esti precis faceai cariera in US.

    • Honorius Prigoana

      Eu mi-am dorit sa studiez in Statele Unite si sa aplic in Romania ceea ce am invatat. Consider ca sunt pregatit sa intru in politica, iar acesta este momentul ideal, avand in vedere reformele care urmeaza.

  • Întrebarea nr. 9 Alex

    Au aparut in ziare o gramada de informatii referitoare la "profilul moral" ca sa zic asa care fac mai mult rau decat bine.

    As avea o prima intrebare:
    1. Aveti cazier (condamnari sau amenzi penale) ?

    Urmatoarele doua:

    2. Care sunt cele cinci principii principale ale doctrinei Partidului Democrat Liberal ?

    /(editat de HotNews.ro)

    • Honorius Prigoana

      1. Nu.
      2. Economia de piata, egalitatea de sanse, solidaritatea, justitia corecta si respectul functionarului fata de contribuabil.

  • Întrebarea nr. 10 Vasile Conta

    1. Ce credeti despre nepotism? Credeti ca o societate se poate dezvolta durabil bazandu-se pe asta? Dar despre meritocratie?

    2. Intre cele doua sisteme de ascensiune sociala (nepotism si meritocratie) care credeti ca este cel caruia ii datorati propria ascensiune?

    • Honorius Prigoana

      1. Nepotismul este acceptabil atunci cand este vorba despre mediul privat (un proprietar de firma are oricand mai multa incredere intr-un membru al familiei decat intr-un strain sa conduca acea firma), insa sunt impotriva nepotismului in mediul public si o societate nu se poate dezvolta durabil bazandu-se pe asta. Meritocratia este singurul mod prin care o societate se poate dezvolta sanatos.

      2. Ascensiunea mea se datoreaza exclusiv meritocratiei, avand in vedere studiile si experienta mea acumulata pana in prezent.

  • Întrebarea nr. 11 sadwank

    1/ ati afirmat recent ca veti cheltui 50.000 de euro in campanie. Realizati ca in colegiul in care candidati sint oameni pentru care suma respectiva reprezinta veniturile pe 10 ani, daca nu mai mult, si care nu va vor vota doar pentru ca ati primit un Veyron de la tatal Dvs.?
    2/ Realizati ca sinteti unul din oamenii care ati tras PDL-ul in jos, pagubindu-l de cel putin 3-4 procente cu aceasta candidatura a Dvs.? Cei care au facut ca PDL-ul sa piarda urmatoarele alegeri sint: Elena Basescu, Elena Udrea, Radu Berceanu, Ridzi si, cu voia dvs., ultimul pe lista, Honorius Prigoana.

    • Honorius Prigoana

      1. Am spus ca 50.000 de euro este suma maxima pe care sunt dispus sa o cheltui in aceasta campanie electorala, insa la cum decurg lucrurile pana in prezent cred ca nu voi cheltui nici jumatate din aceasta suma.

      2. Consider ca sunt un om care a tras PDL-ul in sus si nu in jos, cum sustineti dvs.

  • Întrebarea nr. 12 Mihai

    Atit PD-l, cit si PSD, au infiintat filiale ilegale pe teritoriul altor state, fie in Europa(Italia si Spania), fie in America la Chicago.
    Autoritatile Americane s-au sesizat si au declarat ilegala activitatea acelei filiale, rezultatul final fiind desfiintarea ei! Honoris fusese numit(ales) presedintele acelei filiale!
    -Italia si Spania tolereaza inca (pt. putin timp dupa cum se aude), aceste filiale ilegale.
    - Intrebare pt. candidatul Prigoana;
    -Care a fost activitatea domniei sale la conducerea filialei ilegale a PD-L Chicago?
    - Stia sau nu, ca filialele PD-l din diaspora sunt ilegale!?
    - In urma desfiintarii filialei "Chicago", a facut dumnealui vreo sesizare sefilor PD-l de la Bucuresti, pt. a atrage atentia asupra acestor "filiale ilegale"!?
    - Daca da cu ce rezultate!?
    -Daca nu ...de ce nu!?
    Intentioneaza PD-L din Romania sa-si continuie activitatea in diaspora pe baze ilegale in tarile gazda!?

    • Honorius Prigoana

      Filialele PDL din diaspora sunt perfect legale, daca aveti nelamuriri privind acest subiect contactati-l pe dl presedinte PDL diaspora, dl deputat William Brinza.

  • Întrebarea nr. 13 cosminrs

    Daca tatal a spus sa fim fericit ca nu o pune pe sotia sa sa candideze ce legatura are uninominalul cu aceste alwgeri partiale. Nu e tot o lista de partid si multa ipocrizie langa?

    De ce in orice alegeri se vorbeste despre lucruri care nu au legatura cu responsabilitatile postuluu pentru care se fac alegerile?

    Un ales in orice parlament trebuie sa cunoasca macar liniile de baza ale principiile directiilor majore din politica?

    • Honorius Prigoana

      Tatal meu a facut o gluma. Consider ca nu trebuie sa ne pierdem simtul umorului.

  • Întrebarea nr. 14 maria

    Buna ziua

    Am cu vreo cativa ani peste varsta domnului Prigoana Jr.si incerc sa inteleg cam care ar fi , in linii mari, campania si imaginea pe care vrea sa si-o creeze in politica romaneasca. Toata admiratia pentru studiile din America, incerc sa ma conving si ca un tanar ar nevoie si de distractie si atunci (daca iti da si mana), clar ca o juna in mini si o masina de fitze sunt necesare oricarui barbat . Plus ca l-am vazut pe dl Prigoana Jr la tv si mi s-a parut destul de "pe faza" (desi emisiunile nu erau unele prea onorante pentru intelectul si tematica discutiei). Ce vreau eu sa-l intreb pe dl Prigoana este: crede ca este un tanar reprezentativ pentru poporul romanesc?crede ca (in eventualitatea unei cariere politici), va avea sustinerea celor de varsta lui(nu ma refer la partid, ca s-a vazut ce poate face partidul)?se va identifica cu ei?mi-e cam greu sa cred asta, cand majoritatea celor de varsta lui,abia se intretin in facultate si muncesc pe niste salarii de mizerie.ca exemplu,eu cred ca modelul eba este unul periculos, iti arata ce poti face cu mai putina minte si studii dar cu ceva carisma,fizic adecvat, banii si sustinerea cui trebuie.
    Cum credeti ca va veti apropia electoratul romanesc de la volanul masinii dvs, pozand prin reviste si la emisiuni mondene ca fiind un tanar obisnuit, careia i s-a dat o sansa cinstita fara a beneficia de notorietatea numelui de familie?
    M-ar multumi un raspuns sincer,fara sabloane gen "tata nu m-a ajutat niciodata, am facut afaceri din banii mei si am carat cu carca boltari in america ca sa ajung pana aici"
    Multumesc.

    • Honorius Prigoana

      Consider ca am foarte multe atuuri in ceea ce priveste candidatura mea. Multa lume vorbeste despre reformarea clasei politice si multi sunt nemultumiti ca nu sunt suficienti tineri in politica. Acordati-mim o sansa si, la sfarsitul mandatului, consider ca nu veti fi dezamagita. In ceea ce priveste viata mea "mondena", am un nume de familie care vinde, acesta este motivul principal pentru care am aparut in ziarele colorate.

  • Întrebarea nr. 15 ion pribeagu

    1. Enumerati va rog avantajele pe care considerati ca le-as putea avea votand un tanar de 23 de ani (fara o experienta politica solida) in detrimentul unui politician cu experienta cum este Radu Stroe, si daca va considerati reprezentantul tinerei generatii de politicieni care pe mine personal ma dezamageste, si daca nu, atunci cum considerati ca va veti putea diferentia?
    2.Inteleg ca in SUA ati initiat unele proiecte politice interesante legate de PDL. Intrucat nu le cunosc va rog sa imi explicati despre ce este vorba si daca intentionati sa le continuati in vreun fel?

    • Honorius Prigoana

      1. Nu pot vorbi despre contracandidatul meu in lipsa. Principala diferenta dintre noi fiind ca dl Stroe face politica de 40 de ani (chiar daca avem democratie doar de 20), in timp ce eu sunt tanar, energic, cu multe proiecte si incoruptibil.

      2. La aceste alegeri prezidentiale diaspora a facut diferenta, consider ca filialele PDL din SUA si-au facut treaba foarte bine si l-au ajutat pe Traian Basescu sa-si castige al doilea mandat.

  • Întrebarea nr. 16 Catalin

    Buna Honorius

    1. Dat fiind notorietatea de care se bucura tatal tau, cum crezi ca vei iesi din umbra lui ( protectoare si necesara ) si prin ce ?

    2. Evident ca aceasta tzara nu se mai poate baza pe mentalitati depasite de timpul in care traim, dar si lipsa de expeienta este defavorabila unui progres sanatos pentru orice "misca" in politic, economic si social la aceasta ora in Romania. Care este pozitia ta si cum poti compensa lipsa ta de experienta ? Nu cred ca te trezesti dimineata gandindu-te cum sa faci bani sau politica. Care este de fapt adevaratul Honorius Prigoana ?

    Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

    Cu respect,

    Catalin din Timisoara

    • Honorius Prigoana

      1. Dupa aceste alegeri sunt convins ca lumea va spune ca Silviu este tatal lui Honorius Prigoana si nu invers, cum se intampla inn prezent.

      2. Eu am experienta in mediul de afaceri iar studiile din strainatate consider ca ma ajuta foarte mult in politica romaneasca. Faptul ca nu am o experienta politica in Romania este un atu pentru mine. Multi oameni fiind dezamagiti de actuala clasa politica.

  • Întrebarea nr. 17 Andrei

    De ce v-as vota?

    nu am auzit nimic pozitiv in ceea ce va priveste. Ce stiti sa faceti in afara de a va distra/ dansa in cluburi?

    • Honorius Prigoana

      M-ati vota pentru ca am proiecte coerente, sunt nepatat si reprezint alternativa.

  • Întrebarea nr. 18 Stefan

    1.De ce credeti ca tinerii politicieni au lasat o impresie destul de proasta in randul electoratului si cum credeti ca veti reusi sa nu va inregimentati tinerei generatii de politicieni care a dezamagit?
    2.Expuneti proiecte politice sau nu, pe care le-ati initiat in SUA si pe care intentionati sa le continuati?

    • Honorius Prigoana

      1. Nu stiu de ce alti tineri au lasat o impresie proasta in randul electoratului, insa eu sigur nu voi dezamagi.

      2. Experienta mea americana ma va ajuta in proiectele pentru reformarea statului roman.

  • Întrebarea nr. 19 Vasi

    1. Considerati ca sunt si avantaje prin faptul ca sunteti fiul lui Silviu Prigoana, care ar fi acelea?
    2. Cum va ganditi ca in scurtul timp ramas pana la alegeri sa contactati cat mai multi dintre alegatorii Dvs. cu care sa intrati intr-un dialog contstructiv?

    • Honorius Prigoana

      1. Evident ca sunt si avantaje. Daca nu eram fiul lui Silviiu Prigoana, probabil nu ajungeam sa am notorietatea de care ma bucur acum.

      2. Campania mea se va desfasura in colegiu, door-to-door, voi fi prezent in fiecare zi in strada. Insa imi doresc si o confruntare televizata cu contracandidatul meu pentru a ne diferentia proiectele. Timpul fiind scurt (doua saptamani de campanie), ma bazez si pe media pentru a-mi face publice proiectele.

  • Întrebarea nr. 20 Ovidiu

    1. Ce alte limbi straine mai cunoaste in afara de engleza?

    2. Ce competente/pregatire are dpdv universitar?

    • Honorius Prigoana

      1. Spaniola si franceza, dar la un nivel scazut.

      2. Diploma in administrarea afacerilor de la DePaul University, una dintre cele mai prestigioase scoli de business din regiunea midwest a Statelor Unite.

  • Întrebarea nr. 21 vlad

    1. Aveti 23 de ani si am inteles ca lucrati de la varsta de 12 ani. Am rugamintea sa ne prezentati ceva din aceasta experienta profesionala, Cu ce v-ati ocupat, unde etc.?

    2. Initiative civice din trecut in care v-ati implicat si cateva detalii despre experienta politica. Ce realizari puteti mentiona care sa va recomande pentru candidatura depusa?

    • Honorius Prigoana

      1. Am inceput la munca de jos lucrand ca operator la dezinsectie, dezinfectie si deratizare. Am lucrat in televiziune doi ani la Realitatea TV. Am lucrat in domeniul IT, dupa care m-am consacrat in management, administrandu-mi propriile companii.

      2. Am lucrat in mai multe campanii electorale (campania pentru realegerea presedintelui Romaniei, campania Elenei Basescu pentru Parlamentul European, campania d-lul Lubanovici pentru Parlamentul Romaniei). Toate s-au incheiat cu succes.

  • Întrebarea nr. 22 Flo

    Buna ziua

    Va rog sa imi enumerati 2 proiecte ale dumneavoastra care sa fie in beneficiul tarii; si 2- ce parere aveti despre campaniile electorale murdare din Romania? credeti ca dumneavoastra veti putea da exemplu in aceasta campanie fara sa fie nevoie de atacuri la persoana? puteti sa nu dezamagiti in acest sens?
    Succes!

    • Honorius Prigoana

      1. 2 proiecte pentru colegiul meu sunt finalizarea lucrarilor la linia de metrou 1MAI - BAZILESCU - LAROMET care dureaza de 19 ani, si inchiderea inelului de centura. Impreuna cu reabilitarea podului "Constanta", am rezolva mare parte din problemele cu traficul din colegiul 1.

      2. Nu sunt de acord cu campaniile murdare, eu merg pe o campanie decenta, in care sa-mi prezint proiectele si programele.

  • Întrebarea nr. 23 cuget liber

    Buna ziua,
    este adevarat, ca impreuna cu EBA doriti sa lansati un nou set de legi, care ar putea fi supranumite "legile bamboo" sau dorobanti? Ma refer la legalizarea drogurilor usoare, a prostitutiei etc. Ca pana la urma prietenii dvs tre sa aiba ceva influenta asupra programului. Sau nu?

    • Honorius Prigoana

      Sunteti spiritual, dar NU!

  • Întrebarea nr. 24 Popescu

    Ne puteti indica un Curricullum Vitae al dvs?

    Care credeti ca sunt sansele ca un tanar competent, dar proaspat iesit din facultate si cu zero experienta de munca sa fie angajat macar ca entry-level? Dar ca el sa fie pus direct sef?

    • Honorius Prigoana

      CV-ul meu il gasiti pe site-ul meu de campanie www.honorius.ro

  • Întrebarea nr. 25 Iuliana

    Domnul Honorius, credeti ca un copil dintr-o familie modesta, dar care are ceva in cap si mai are si scoala, ar putea ajunge sa candideze la ceva?
    Eu ,sincer nu cred!
    Daca dumneata crezi as vrea sa-mi dai un exemplu!

    • Honorius Prigoana

      Sigur ca DA! Exemplu: domnul Emil Boc. Provine dintr-o familie saraca din satul Rachitele, jud. Cluj. A candidat si a fost ales parlamentar, presedinte al PDL, primar al Clujului iar in prezent este Premier.

  • Întrebarea nr. 26 Mirela

    Speram sa apuc ziua in care clasa politica se va innoi si va intineri. Doresc sa vad la putere tineri in speranta ca acestia nu sunt patati si clasa politica din Romania se va "curata". Bucuria intrarii tale ca tanara speranta in aceasta competitie mi-a fost umbrita de vestea ca ai avea un dosar penal pentru infractiunea de sofat fara permis de conducere. Daca stiai ca iti doresti o cariera politica trebuia sa ai mai mare grija de cazierul tau pentru ca romanii isi doresc sa fie reprezentati de oameni responsabili nu de infractori.
    1. In USA ti-ai fi permis o astfel de incalcare a legii ?
    2. Iti doresti sa ajungi in Parlamentul Romaniei pentru a avea imunitate si a incalca legea nestingherit ?

    • Honorius Prigoana

      Nu am cazier, nu am dosar penal. Eu nu sunt patat, nu am "scheleti in dulap" si sunt incoruptibil.

  • Întrebarea nr. 27 Constantin

    Ce initiative aveti pentru a sustine interesele celor care va vor ajuta si va vor da votul in aceasta campanie?

    • Honorius Prigoana

      Pentru colegiul 1 sustin mai multe proiecte, printre care: finalizarea metroului, inchiderea inelului de centura in zona nord, reabilitarea podului "constanta" si reabilitarea teatrului de vara "Bazilescu".

  • Întrebarea nr. 28 eeeuuuu

    ce legi vizati sa initiati, sau sa promovati, in parlament si pe cine vor avantaja? daca aveti un raspuns, sunt curios sa-l aflu, daca nu, cautati-va alt rost in viata, ca asta-i rolul legislativului in orice tara: sa dea legi!

    • Honorius Prigoana

      Am mai multe initiative legislative, printre care modificarea legii electorale (sa renuntam la sistemul cu redistribuirea), facilitati pentru IMMuri (ex: platirea TVAului la incasare, nu la emiterea facturii cum este in prezent), facilitati pentru tineret (extinderea programului prima casa) etc.

  • Întrebarea nr. 29 George T

    Ce parere aveti despre nepotism ?
    Tinerii de virsta dv sunt inca pe bancile scolii , care este statutul studiilor dv.
    Nu sunteti prea tinar pentru un post in parlament ?
    Inteleg ca sunteti si om de afaceri ,despre ce afaceri este vorba si cum sunt ele afectate de criza economica .

    • Honorius Prigoana

      Nu, nu sunt prea tanar.
      O afacere care prospera acum in criza este site-ul www.bonitate.ro, unde puteti verifica toate firmele din Romania

  • Întrebarea nr. 30 bilbofil

    1. Ce veti face pentru a anula handicapul de a fi "baiatul lui taticu'", pe care banii familiei l-au trecut printr-o scoala americana (dar nu pina la master) si i-au cumparat loc in politica dimboviteana?

    2. O economie buna salveaza o politica proasta, o economie proasta ingroapa o politica buna. De ce nu sinteti mai util in lumea afacerilor, pentru care v-ati pregatit la scoala, in care ati acumulat deja experienta si unde dinamismul tineretii are mult mai mare libertate de actiune?

    /
    /

    • Honorius Prigoana

      1. Nu banii m-au trecut prin facultatea americana, ci bursa obtinuta prin munca. La fel si in politica.

      2. Consider ca am dovedit in afaceri, am creat locuri de munca. Acum vreau sa ma implic in politica, pentru ca doar astfel pot fi mai util societatii.

  • Întrebarea nr. 31 Dedalus

    Eu am o singura intebare, si vreau sa fie inteleasa pozitiv, nu ca o injurie sau o intrebare retorica:

    Domnule Honorius, care este motivul pentru care ati acceptat sa fiti pus in aceasta ridicula postura?

    Repet, este o intrebare extrem de serioasa, pusa cu ganduri bune, in sensul ca e clar ca nimeni nu ia in serios o asemenea pozitie la un om atat de tanar iar posibilitatile sale de dezvoltare personala si profesional vor disparea odata cu intrarea in asa-zisa "politica" dambovitzeana.

    Asa ca indraznesca sa pun o a doua intrebare, sincera si din suflet:

    Domnule Honorius, hotararea de a candida este a Dvs. sau a tatalui Dvs?

    Va rog mult de tot, nu pierdeti vremea Dvs. si a mea cu raspunsuri sablon de genul "este hotararea mea, dar m-am consultat si cu tata".

    De fapt, nici nu e nevoie sa-mi raspundeti mie - iarasi sincer: nu imi pasa deloc de soarta Dvs., nefiind eu ruda cu Dvs. sau prieten- nu aveti decat sa deveniti presedintele SUA sau maturator...

    Poate insa ar trebui sa va raspunedeti la aceste intrebari in fata greierashului Jimmy (stiti, constiinta...).

    • Honorius Prigoana

      Eu mi-am dorit sa candidez, si a trebuit sa muncesc mult si sa ma lupt pentru a deveni candidatul partidului pentru aceste alegeri.

  • Întrebarea nr. 32 BAL

    In calitate de mare admirator al tatalui dvs.as dori sa-mi expuneti viziunea dvs. despre cum ar trebui sa evolueze invatamantul romanesc si ce parere aveti in acest moment despre calitatea acestuia in comparatie cu cel din SUA si in al doilea rand spuneti-mi de ce ar trebui sa va votez pe dvs.si nu pe contracandidatul dvs dl.Stroe[Intreb asta deoarece la capitolul "Calcat in strachini" dl.Stroe este mai putin vizibil pe cand dvs.....(Vezi condus fara permis...)]Va doresc succes

    • Honorius Prigoana

      Este evident ca avem nevoie de o reforma profunda in sistemul romanesc de invatamant, insa am toata increderea ca actualul ministru al invatamantului, domnul Funeriu, va aplica in Romania ceea ce a invatat in Statele Unite si Japonia.

  • Întrebarea nr. 33 Bogdan

    1. Esti actionar la 29 de firme, si spui ca te autofinantezi din ele, datorita cui detii aceste firme? ai muncit tu la fiecare dintre ele si ai pornit de la 0 cu idei proprii ? sau ca de obicei te -a pus tatal tau acolo, in fata? Sunt curios daca macar stii cati angajati are fiecare firma, pe care o "detii " .
    2. Ideile astea cu "dacia ce masina buna este " de la basescu ai prins-o ? maine te vedem ca te plimbi cu loganul si o sa spui ca ce tare este? vezi ca de la logan te doare ca naiba spatele vreo 2 zile. motorul e cu adevarat reusit, spune de el.
    Succes in campanie!

    • Honorius Prigoana

      1. Anumite firme le-am preluat de la tatal meu, altele le-am infiintat eu.
      2. Dacia este o masina foarte buna, iar in anul de criza 2009 a ajutat mult economia romaneasca prin exporturi.

  • Întrebarea nr. 34 Nu suntem prosti

    1) Credeti ca un tanar de varsta dumneavostra provenind dintr-o familie normala, fara avere si relatii, ar fi putut sa obtina aceasta nominalizare? /

    2) Dupa parerea dvs., cum credeti ca afecteaza acest incident intentiile de vot ale alegatorilor PD-L la urmatoarele alegeri si la o eventuala noua propunere de suspendare a Presedintelui Basescu?(editat de HotNews.ro)(editat de HotNews.ro)

    • Honorius Prigoana

      1. Da

      2. Care incident?

  • Întrebarea nr. 35 sergiu

    Dle Prigoana Jr.

    Sunt direct interesat de programul dv politic, fiind un viitor votant.

    Mi-am impus sa trec peste primele impresii create de aparitiile dv in mass media de consum - ma intereseaza sa aflu ce sunteti gata sa (promiteti) ca veti face pentru locuitorii capitalei.

    Am urmatoarele:
    1 - care sunt primele 3 prioritati actuale, in ordinea importantei, pentru locuitorii capitalei care pot fi adresate de dv in mod direct intr-un posibil mandat de deputat?

    2 - ce perioada de timp ati locuit in Bucuresti, in ultimii 5 ani (de la majorat pana in prezent) dat fiind studiile efectuate in strainatate si in ce masura credeti ca acest aspect poate fi un avantaj/dezavantaj in cunoasterea realitatilor si problemelor bucurestenilor?

    cu multumiri anticipate,

    • Honorius Prigoana

      1. Metroul, inelul de centura, podul Constanta.
      2. Cand eram la facultate, aprox. 4-5 luni pe an (vacantele)

  
11026 vizualizari
  • candidaturi Colegiul 1 (Duminică, 3 ianuarie 2010, 21:42)

    Ion I [anonim]

    Ce parere aveti despre cazul lui Remus Cernea? Daca blocarea candidaturii lui o considerati problematica sau indoielnica, ce masuri luati pentru a va dovedi fair-play-ul si ca sprijiniti ideea unei clase politice diferite de cea care a fost si a prins radacini?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:00)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ion I

      Sunt de parere ca domnul Remus Cernea ar fi trebuit sa candideze. Imi doresc ca in Romania oricine sa aiba dreptul de a candida.
  • candidatura Remus Cernea ? (Duminică, 3 ianuarie 2010, 21:46)

    Radu [anonim]

    Ce parere aveti de faptul ca nu a fost validata candidatura lui Remus Cernea desi acest fapt incalca grav Constitutia ? Nu credeti ca ar fi fost un om mult mai potivit pentru acest post decat dumneavoastra ?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:01)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Radu

      am rapuns deja.
  • Pe cine ascultati la telefon in poza? :) (Duminică, 3 ianuarie 2010, 21:46)

    Dan [anonim]

    Si de cine veti asculta, in cazul in care veti ajunge in Parlament: de dl Prigoana, tatal dvs., de dl. Boc, seful dvs. de partid sau de dl Basescu, caruia ii datorati neindoios candidatura aceasta de ultim moment?

    Cui ii veti fi loial (o "calitate" aparent fundamentala in cadrul disciplinatului dvs. partid)?

    (Asta in afara textului cu "alegatorii dvs." si teoria uninominalului, infirmata copios de practica actuala. Va rog sa nu ne insultati inteligenta si sa ne oferiti macar un raspuns neconventional, daca nu unul sincer. Tatal dumneavoastra cred ca ar raspunde sincer... Asta am admirat intotdeauna la domnia-sa.)
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:02)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dan

      Nu stiu, poza a fost facuta cu mult timp in urma. Cand voi ajunge in Parlamentul Romaniei, voi asculta doar de constiinta proprie si de vointa locuitorilor colegiului 1.
  • Trei intrebari (Duminică, 3 ianuarie 2010, 22:02)

    Adrian Nicoara [anonim]

    Am obtinut titlul de doctor in stiinte politice la Stanford University si predau in UK acum. Am trei intrebari:

    1. Daca te-ar fi chemat Adrian Nicoara ai fi putut candida pe colegiul 1 in numele PDL, presupunand ca mi-as fi trimis aplicatia pentru candidatura domnului Prim-ministru Emil Boc? Am si resursele financiare necesare pentru sustinerea campaniei electorale.

    2. Cum definesti impostura politica si cate cazuri poti identifica in propriul tau partid, PDL, daca exista vreunul?

    3. Care este politicianul tau model?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:03)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adrian Nicoara

      1. Indifierent cum m-ar fi chemat, cred ca as fi fost propus de PDL tinand cont de activitatea mea politica si de imaginea publica.

      2. Consider ca sunt prea tanar ca sa vorbesc despre altii.

      3. Traian Basescu
  • Mostenire/realizari (Duminică, 3 ianuarie 2010, 22:11)

    lucica [anonim]

    1.Fiul(23 ani) presedintelui Sarkozy/Franta si-a retras candidatura pentru sefia unei institutii publice(EPAD) in fata protestelor opiniei publice.

    Credeti ca a gresit?

    2. Ce ati realizat pana cum pentru cei din jur?



    Mult succes si cel mai bun candidat sa castige.
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:03)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui lucica

      1. Nu stiu, nu comentez.

      2. Foarte multe locuri de munca.
  • Remus Cernea? (Duminică, 3 ianuarie 2010, 22:23)

    Florin Popa [anonim]

    Biroul electoral a refuzat candidatura domnului Cernea, fapt ce constituie un abuz impotriva drepturilor omului.cum adica, are voie sa candideze la Presedintie si nu are la Parlament? Cum conentati acest lucru?nu considerati ca ati ars etape si ca cam grabiti la nici 24 ani sa fiti deputat? Cum veti proceda ca sa schimbati legea electorala, astfel incat doar cei de pe primul loc sa intre in Parlament?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:04)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florin Popa

      am raspuns deja.
  • Legaturi cu diaspora (Duminică, 3 ianuarie 2010, 22:31)

    RoKo [anonim]

    Avand in vedere faptul ca Honorius a trait o perioada destul de mare in US, intrebarea mea se refera la cum anume are de gand Honorius sa promoveze idei de legi care ar crea o punte intre diaspora romaneasca si business-urile din Romania ce ar facilita promovarea produselor romanesti in tarile dezvoltate precum cele din Europa de Vest sau America de Nord?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:04)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui RoKo

      Imi doresc predictibilitate economica. Astfel, multi investitori vor veni in Romania.
  • tinerii cu dizabilitati (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:06)

    laios veronica [anonim]

    ce veti face pentru tinerii cu dizabilitati?,multi din ei de varsta dumneavoastra,in privinta imbunatatirii calitatii vietii in familie, tinand cont ca, locuintele sociale sunt o utopie, in special pentru cei cu handicap grav, care au nevoie de sprijinul familiei 24 de ore din 24,si care nu au nici un fel de sprijin in a li se putea asigura un spatiu personalizat in cadrul locuintei familiei(legea448/2006,ar trebui sa sprijine aceste familii ,ma refer la imprumutul cu dobanda subventionata care in acest moment se acorda doar pentru masina adaptata sau accesibilizari (rampa ,eventual bare de sustinere)dar nu si pentru crearea unui spatiu personalizat,sa se poata construi,amenaja,o camera,si eventual anexe (adaptarea unei bai) indispensabile pentru buna ingrijire si sanatatea acestor persoane,si ei sunt tinerii acestei tari si nu au nici o vina ca soarta a fost cruda cu ei,iar intr-o familie unde este asigurata ingrijirea unuia din acesti tineri cheltuielile sunt mult mai mari ,salariul unui asistent personal nu permite un imprumut la banca fiind prea mic,iar legea448/2006 nu permite decontarea dobanzii pentru construirea ori amenajarea unui spatiu personalizat(baie,camera)in aceleasi conditii, ca si pentru masina,nu toti au nevoie de masina,altii au nevoie de baie in care sa se spele, sau sa aiba o camera numai a lor.legea nu ar trebui sa discrimineze diferitele categori de handicap.
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:06)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui laios veronica

      Eu cunosc foarte bine problemele persoanelor cu dizabilitati, locuind cu asemenea persoana in casa. Legea e nedreapta, trebuie rectificata. Am facut foarte multe lucruri pentru persoanele cu dizabilitati, insa acestea vor ramane secrete pentru ca nu vreau sa fac un titlu de lauda din actele de caritate pe care le fac.
  • Astept confirmarea unei sperante (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:46)

    Ioanitescu Gheorghe [anonim]

    Credeti ca experienta pe care ati acumulat-o in S.U.A v-ar putea inspira proiecte legislative pentru modernizarea Statului Roman ,sau v-at ajuta sa le sustineti in cazul in care nu va apartin.?
    Intrebarea este generata de constatarea ca romani icare au fost trimisi sa ne reprezinte aici si au revenit in tara dupa expirarea mandatului , n-au adus nimic bun petru concetatenii lor ,ascunzand intr-o tacere vinovata legile cunoscute, bune si experimentate sute de ani , care guverneaza lumea civilizata in care au avut sansa ca sa traiasca mai multi ani..
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:07)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ioanitescu Gheorghe

      Consider ca experienta mea americana ma va ajuta sa contribui la reforma institutiilor statului pe care ne-o dorim in Romania.
  • ? (Luni, 4 ianuarie 2010, 0:46)

    dana [anonim]

    De ce nu ai ramas in US si ai venit in RO unde intrii fara sa vrei in mocirla politica ?La cat de destept esti precis faceai cariera in US.
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:08)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui dana

      Eu mi-am dorit sa studiez in Statele Unite si sa aplic in Romania ceea ce am invatat. Consider ca sunt pregatit sa intru in politica, iar acesta este momentul ideal, avand in vedere reformele care urmeaza.
  • intrebari de lamurire (Luni, 4 ianuarie 2010, 0:54)

    Alex [anonim]

    Au aparut in ziare o gramada de informatii referitoare la "profilul moral" ca sa zic asa care fac mai mult rau decat bine.

    As avea o prima intrebare:
    1. Aveti cazier (condamnari sau amenzi penale) ?

    Urmatoarele doua:

    2. Care sunt cele cinci principii principale ale doctrinei Partidului Democrat Liberal ?

    /(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:09)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alex

      1. Nu.
      2. Economia de piata, egalitatea de sanse, solidaritatea, justitia corecta si respectul functionarului fata de contribuabil.
  • un adevar care deranjeaza (Luni, 4 ianuarie 2010, 1:01)

    Vasile Conta [anonim]

    1. Ce credeti despre nepotism? Credeti ca o societate se poate dezvolta durabil bazandu-se pe asta? Dar despre meritocratie?

    2. Intre cele doua sisteme de ascensiune sociala (nepotism si meritocratie) care credeti ca este cel caruia ii datorati propria ascensiune?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:11)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vasile Conta

      1. Nepotismul este acceptabil atunci cand este vorba despre mediul privat (un proprietar de firma are oricand mai multa incredere intr-un membru al familiei decat intr-un strain sa conduca acea firma), insa sunt impotriva nepotismului in mediul public si o societate nu se poate dezvolta durabil bazandu-se pe asta. Meritocratia este singurul mod prin care o societate se poate dezvolta sanatos.

      2. Ascensiunea mea se datoreaza exclusiv meritocratiei, avand in vedere studiile si experienta mea acumulata pana in prezent.
  • 2 intrebari (Luni, 4 ianuarie 2010, 1:43)

    sadwank [anonim]

    1/ ati afirmat recent ca veti cheltui 50.000 de euro in campanie. Realizati ca in colegiul in care candidati sint oameni pentru care suma respectiva reprezinta veniturile pe 10 ani, daca nu mai mult, si care nu va vor vota doar pentru ca ati primit un Veyron de la tatal Dvs.?
    2/ Realizati ca sinteti unul din oamenii care ati tras PDL-ul in jos, pagubindu-l de cel putin 3-4 procente cu aceasta candidatura a Dvs.? Cei care au facut ca PDL-ul sa piarda urmatoarele alegeri sint: Elena Basescu, Elena Udrea, Radu Berceanu, Ridzi si, cu voia dvs., ultimul pe lista, Honorius Prigoana.
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:13)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui sadwank

      1. Am spus ca 50.000 de euro este suma maxima pe care sunt dispus sa o cheltui in aceasta campanie electorala, insa la cum decurg lucrurile pana in prezent cred ca nu voi cheltui nici jumatate din aceasta suma.

      2. Consider ca sunt un om care a tras PDL-ul in sus si nu in jos, cum sustineti dvs.
  • Filialele ilegale (Luni, 4 ianuarie 2010, 1:56)

    Mihai [anonim]

    Atit PD-l, cit si PSD, au infiintat filiale ilegale pe teritoriul altor state, fie in Europa(Italia si Spania), fie in America la Chicago.
    Autoritatile Americane s-au sesizat si au declarat ilegala activitatea acelei filiale, rezultatul final fiind desfiintarea ei! Honoris fusese numit(ales) presedintele acelei filiale!
    -Italia si Spania tolereaza inca (pt. putin timp dupa cum se aude), aceste filiale ilegale.
    - Intrebare pt. candidatul Prigoana;
    -Care a fost activitatea domniei sale la conducerea filialei ilegale a PD-L Chicago?
    - Stia sau nu, ca filialele PD-l din diaspora sunt ilegale!?
    - In urma desfiintarii filialei "Chicago", a facut dumnealui vreo sesizare sefilor PD-l de la Bucuresti, pt. a atrage atentia asupra acestor "filiale ilegale"!?
    - Daca da cu ce rezultate!?
    -Daca nu ...de ce nu!?
    Intentioneaza PD-L din Romania sa-si continuie activitatea in diaspora pe baze ilegale in tarile gazda!?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:14)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihai

      Filialele PDL din diaspora sunt perfect legale, daca aveti nelamuriri privind acest subiect contactati-l pe dl presedinte PDL diaspora, dl deputat William Brinza.
  • Uninominal (Luni, 4 ianuarie 2010, 4:31)

    cosminrs [utilizator]

    Daca tatal a spus sa fim fericit ca nu o pune pe sotia sa sa candideze ce legatura are uninominalul cu aceste alwgeri partiale. Nu e tot o lista de partid si multa ipocrizie langa?

    De ce in orice alegeri se vorbeste despre lucruri care nu au legatura cu responsabilitatile postuluu pentru care se fac alegerile?

    Un ales in orice parlament trebuie sa cunoasca macar liniile de baza ale principiile directiilor majore din politica?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:15)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui cosminrs

      Tatal meu a facut o gluma. Consider ca nu trebuie sa ne pierdem simtul umorului.
  • curiozitate (Luni, 4 ianuarie 2010, 8:12)

    maria [anonim]

    Buna ziua

    Am cu vreo cativa ani peste varsta domnului Prigoana Jr.si incerc sa inteleg cam care ar fi , in linii mari, campania si imaginea pe care vrea sa si-o creeze in politica romaneasca. Toata admiratia pentru studiile din America, incerc sa ma conving si ca un tanar ar nevoie si de distractie si atunci (daca iti da si mana), clar ca o juna in mini si o masina de fitze sunt necesare oricarui barbat . Plus ca l-am vazut pe dl Prigoana Jr la tv si mi s-a parut destul de "pe faza" (desi emisiunile nu erau unele prea onorante pentru intelectul si tematica discutiei). Ce vreau eu sa-l intreb pe dl Prigoana este: crede ca este un tanar reprezentativ pentru poporul romanesc?crede ca (in eventualitatea unei cariere politici), va avea sustinerea celor de varsta lui(nu ma refer la partid, ca s-a vazut ce poate face partidul)?se va identifica cu ei?mi-e cam greu sa cred asta, cand majoritatea celor de varsta lui,abia se intretin in facultate si muncesc pe niste salarii de mizerie.ca exemplu,eu cred ca modelul eba este unul periculos, iti arata ce poti face cu mai putina minte si studii dar cu ceva carisma,fizic adecvat, banii si sustinerea cui trebuie.
    Cum credeti ca va veti apropia electoratul romanesc de la volanul masinii dvs, pozand prin reviste si la emisiuni mondene ca fiind un tanar obisnuit, careia i s-a dat o sansa cinstita fara a beneficia de notorietatea numelui de familie?
    M-ar multumi un raspuns sincer,fara sabloane gen "tata nu m-a ajutat niciodata, am facut afaceri din banii mei si am carat cu carca boltari in america ca sa ajung pana aici"
    Multumesc.
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:17)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui maria

      Consider ca am foarte multe atuuri in ceea ce priveste candidatura mea. Multa lume vorbeste despre reformarea clasei politice si multi sunt nemultumiti ca nu sunt suficienti tineri in politica. Acordati-mim o sansa si, la sfarsitul mandatului, consider ca nu veti fi dezamagita. In ceea ce priveste viata mea "mondena", am un nume de familie care vinde, acesta este motivul principal pentru care am aparut in ziarele colorate.
  • Diferente (Luni, 4 ianuarie 2010, 8:34)

    ion pribeagu [anonim]

    1. Enumerati va rog avantajele pe care considerati ca le-as putea avea votand un tanar de 23 de ani (fara o experienta politica solida) in detrimentul unui politician cu experienta cum este Radu Stroe, si daca va considerati reprezentantul tinerei generatii de politicieni care pe mine personal ma dezamageste, si daca nu, atunci cum considerati ca va veti putea diferentia?
    2.Inteleg ca in SUA ati initiat unele proiecte politice interesante legate de PDL. Intrucat nu le cunosc va rog sa imi explicati despre ce este vorba si daca intentionati sa le continuati in vreun fel?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:20)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui ion pribeagu

      1. Nu pot vorbi despre contracandidatul meu in lipsa. Principala diferenta dintre noi fiind ca dl Stroe face politica de 40 de ani (chiar daca avem democratie doar de 20), in timp ce eu sunt tanar, energic, cu multe proiecte si incoruptibil.

      2. La aceste alegeri prezidentiale diaspora a facut diferenta, consider ca filialele PDL din SUA si-au facut treaba foarte bine si l-au ajutat pe Traian Basescu sa-si castige al doilea mandat.
  • Like father like son (Luni, 4 ianuarie 2010, 8:38)

    Catalin [anonim]

    Buna Honorius

    1. Dat fiind notorietatea de care se bucura tatal tau, cum crezi ca vei iesi din umbra lui ( protectoare si necesara ) si prin ce ?

    2. Evident ca aceasta tzara nu se mai poate baza pe mentalitati depasite de timpul in care traim, dar si lipsa de expeienta este defavorabila unui progres sanatos pentru orice "misca" in politic, economic si social la aceasta ora in Romania. Care este pozitia ta si cum poti compensa lipsa ta de experienta ? Nu cred ca te trezesti dimineata gandindu-te cum sa faci bani sau politica. Care este de fapt adevaratul Honorius Prigoana ?

    Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

    Cu respect,

    Catalin din Timisoara
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:22)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Catalin

      1. Dupa aceste alegeri sunt convins ca lumea va spune ca Silviu este tatal lui Honorius Prigoana si nu invers, cum se intampla inn prezent.

      2. Eu am experienta in mediul de afaceri iar studiile din strainatate consider ca ma ajuta foarte mult in politica romaneasca. Faptul ca nu am o experienta politica in Romania este un atu pentru mine. Multi oameni fiind dezamagiti de actuala clasa politica.
  • Intrebare (Luni, 4 ianuarie 2010, 8:55)

    Andrei [anonim]

    De ce v-as vota?

    nu am auzit nimic pozitiv in ceea ce va priveste. Ce stiti sa faceti in afara de a va distra/ dansa in cluburi?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:23)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andrei

      M-ati vota pentru ca am proiecte coerente, sunt nepatat si reprezint alternativa.
  • Intrebari (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:06)

    Stefan [anonim]

    1.De ce credeti ca tinerii politicieni au lasat o impresie destul de proasta in randul electoratului si cum credeti ca veti reusi sa nu va inregimentati tinerei generatii de politicieni care a dezamagit?
    2.Expuneti proiecte politice sau nu, pe care le-ati initiat in SUA si pe care intentionati sa le continuati?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:24)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Stefan

      1. Nu stiu de ce alti tineri au lasat o impresie proasta in randul electoratului, insa eu sigur nu voi dezamagi.

      2. Experienta mea americana ma va ajuta in proiectele pentru reformarea statului roman.
  • Doua intrebari pentrul dl. Honorius Prigoana (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:13)

    Vasi [anonim]

    1. Considerati ca sunt si avantaje prin faptul ca sunteti fiul lui Silviu Prigoana, care ar fi acelea?
    2. Cum va ganditi ca in scurtul timp ramas pana la alegeri sa contactati cat mai multi dintre alegatorii Dvs. cu care sa intrati intr-un dialog contstructiv?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:26)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vasi

      1. Evident ca sunt si avantaje. Daca nu eram fiul lui Silviiu Prigoana, probabil nu ajungeam sa am notorietatea de care ma bucur acum.

      2. Campania mea se va desfasura in colegiu, door-to-door, voi fi prezent in fiecare zi in strada. Insa imi doresc si o confruntare televizata cu contracandidatul meu pentru a ne diferentia proiectele. Timpul fiind scurt (doua saptamani de campanie), ma bazez si pe media pentru a-mi face publice proiectele.
  • despre resume (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:13)

    Ovidiu [anonim]

    1. Ce alte limbi straine mai cunoaste in afara de engleza?

    2. Ce competente/pregatire are dpdv universitar?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:28)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ovidiu

      1. Spaniola si franceza, dar la un nivel scazut.

      2. Diploma in administrarea afacerilor de la DePaul University, una dintre cele mai prestigioase scoli de business din regiunea midwest a Statelor Unite.
  • Experienta/initiative (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:15)

    vlad [anonim]

    1. Aveti 23 de ani si am inteles ca lucrati de la varsta de 12 ani. Am rugamintea sa ne prezentati ceva din aceasta experienta profesionala, Cu ce v-ati ocupat, unde etc.?

    2. Initiative civice din trecut in care v-ati implicat si cateva detalii despre experienta politica. Ce realizari puteti mentiona care sa va recomande pentru candidatura depusa?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:31)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui vlad

      1. Am inceput la munca de jos lucrand ca operator la dezinsectie, dezinfectie si deratizare. Am lucrat in televiziune doi ani la Realitatea TV. Am lucrat in domeniul IT, dupa care m-am consacrat in management, administrandu-mi propriile companii.

      2. Am lucrat in mai multe campanii electorale (campania pentru realegerea presedintelui Romaniei, campania Elenei Basescu pentru Parlamentul European, campania d-lul Lubanovici pentru Parlamentul Romaniei). Toate s-au incheiat cu succes.
  • proiecte... (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:17)

    Flo [anonim]

    Buna ziua

    Va rog sa imi enumerati 2 proiecte ale dumneavoastra care sa fie in beneficiul tarii; si 2- ce parere aveti despre campaniile electorale murdare din Romania? credeti ca dumneavoastra veti putea da exemplu in aceasta campanie fara sa fie nevoie de atacuri la persoana? puteti sa nu dezamagiti in acest sens?
    Succes!
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:36)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Flo

      1. 2 proiecte pentru colegiul meu sunt finalizarea lucrarilor la linia de metrou 1MAI - BAZILESCU - LAROMET care dureaza de 19 ani, si inchiderea inelului de centura. Impreuna cu reabilitarea podului "Constanta", am rezolva mare parte din problemele cu traficul din colegiul 1.

      2. Nu sunt de acord cu campaniile murdare, eu merg pe o campanie decenta, in care sa-mi prezint proiectele si programele.
  • legile bamboo (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:25)

    cuget liber [anonim]

    Buna ziua,
    este adevarat, ca impreuna cu EBA doriti sa lansati un nou set de legi, care ar putea fi supranumite "legile bamboo" sau dorobanti? Ma refer la legalizarea drogurilor usoare, a prostitutiei etc. Ca pana la urma prietenii dvs tre sa aiba ceva influenta asupra programului. Sau nu?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:37)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui cuget liber

      Sunteti spiritual, dar NU!
  • CV (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:36)

    Popescu [anonim]

    Ne puteti indica un Curricullum Vitae al dvs?

    Care credeti ca sunt sansele ca un tanar competent, dar proaspat iesit din facultate si cu zero experienta de munca sa fie angajat macar ca entry-level? Dar ca el sa fie pus direct sef?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:37)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Popescu

      CV-ul meu il gasiti pe site-ul meu de campanie www.honorius.ro
  • Intrebare! (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:40)

    Iuliana [anonim]

    Domnul Honorius, credeti ca un copil dintr-o familie modesta, dar care are ceva in cap si mai are si scoala, ar putea ajunge sa candideze la ceva?
    Eu ,sincer nu cred!
    Daca dumneata crezi as vrea sa-mi dai un exemplu!
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:39)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Iuliana

      Sigur ca DA! Exemplu: domnul Emil Boc. Provine dintr-o familie saraca din satul Rachitele, jud. Cluj. A candidat si a fost ales parlamentar, presedinte al PDL, primar al Clujului iar in prezent este Premier.
  • SUCCES (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:44)

    Mirela [anonim]

    Speram sa apuc ziua in care clasa politica se va innoi si va intineri. Doresc sa vad la putere tineri in speranta ca acestia nu sunt patati si clasa politica din Romania se va "curata". Bucuria intrarii tale ca tanara speranta in aceasta competitie mi-a fost umbrita de vestea ca ai avea un dosar penal pentru infractiunea de sofat fara permis de conducere. Daca stiai ca iti doresti o cariera politica trebuia sa ai mai mare grija de cazierul tau pentru ca romanii isi doresc sa fie reprezentati de oameni responsabili nu de infractori.
    1. In USA ti-ai fi permis o astfel de incalcare a legii ?
    2. Iti doresti sa ajungi in Parlamentul Romaniei pentru a avea imunitate si a incalca legea nestingherit ?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:40)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mirela

      Nu am cazier, nu am dosar penal. Eu nu sunt patat, nu am "scheleti in dulap" si sunt incoruptibil.
  • Interesul poarta fesul. (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:51)

    Constantin [anonim]

    Ce initiative aveti pentru a sustine interesele celor care va vor ajuta si va vor da votul in aceasta campanie?
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:41)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Constantin

      Pentru colegiul 1 sustin mai multe proiecte, printre care: finalizarea metroului, inchiderea inelului de centura in zona nord, reabilitarea podului "constanta" si reabilitarea teatrului de vara "Bazilescu".
  • o singura intrebare: (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:54)

    eeeuuuu [utilizator]

    ce legi vizati sa initiati, sau sa promovati, in parlament si pe cine vor avantaja? daca aveti un raspuns, sunt curios sa-l aflu, daca nu, cautati-va alt rost in viata, ca asta-i rolul legislativului in orice tara: sa dea legi!
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:43)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui eeeuuuu

      Am mai multe initiative legislative, printre care modificarea legii electorale (sa renuntam la sistemul cu redistribuirea), facilitati pentru IMMuri (ex: platirea TVAului la incasare, nu la emiterea facturii cum este in prezent), facilitati pentru tineret (extinderea programului prima casa) etc.
  • Ce parere aveti despre nepotism (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:06)

    George T [anonim]

    Ce parere aveti despre nepotism ?
    Tinerii de virsta dv sunt inca pe bancile scolii , care este statutul studiilor dv.
    Nu sunteti prea tinar pentru un post in parlament ?
    Inteleg ca sunteti si om de afaceri ,despre ce afaceri este vorba si cum sunt ele afectate de criza economica .
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:45)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui George T

      Nu, nu sunt prea tanar.
      O afacere care prospera acum in criza este site-ul www.bonitate.ro, unde puteti verifica toate firmele din Romania
  • Candidatura si campanie (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:15)

    bilbofil [utilizator]

    1. Ce veti face pentru a anula handicapul de a fi "baiatul lui taticu'", pe care banii familiei l-au trecut printr-o scoala americana (dar nu pina la master) si i-au cumparat loc in politica dimboviteana?

    2. O economie buna salveaza o politica proasta, o economie proasta ingroapa o politica buna. De ce nu sinteti mai util in lumea afacerilor, pentru care v-ati pregatit la scoala, in care ati acumulat deja experienta si unde dinamismul tineretii are mult mai mare libertate de actiune?

    /
    /
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:47)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui bilbofil

      1. Nu banii m-au trecut prin facultatea americana, ci bursa obtinuta prin munca. La fel si in politica.

      2. Consider ca am dovedit in afaceri, am creat locuri de munca. Acum vreau sa ma implic in politica, pentru ca doar astfel pot fi mai util societatii.
  • constiinta nu si nu... (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:29)

    Dedalus [anonim]

    Eu am o singura intebare, si vreau sa fie inteleasa pozitiv, nu ca o injurie sau o intrebare retorica:

    Domnule Honorius, care este motivul pentru care ati acceptat sa fiti pus in aceasta ridicula postura?

    Repet, este o intrebare extrem de serioasa, pusa cu ganduri bune, in sensul ca e clar ca nimeni nu ia in serios o asemenea pozitie la un om atat de tanar iar posibilitatile sale de dezvoltare personala si profesional vor disparea odata cu intrarea in asa-zisa "politica" dambovitzeana.

    Asa ca indraznesca sa pun o a doua intrebare, sincera si din suflet:

    Domnule Honorius, hotararea de a candida este a Dvs. sau a tatalui Dvs?

    Va rog mult de tot, nu pierdeti vremea Dvs. si a mea cu raspunsuri sablon de genul "este hotararea mea, dar m-am consultat si cu tata".

    De fapt, nici nu e nevoie sa-mi raspundeti mie - iarasi sincer: nu imi pasa deloc de soarta Dvs., nefiind eu ruda cu Dvs. sau prieten- nu aveti decat sa deveniti presedintele SUA sau maturator...

    Poate insa ar trebui sa va raspunedeti la aceste intrebari in fata greierashului Jimmy (stiti, constiinta...).
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:48)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dedalus

      Eu mi-am dorit sa candidez, si a trebuit sa muncesc mult si sa ma lupt pentru a deveni candidatul partidului pentru aceste alegeri.
  • Intrebare Prigoana Honorius (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:32)

    BAL [utilizator]

    In calitate de mare admirator al tatalui dvs.as dori sa-mi expuneti viziunea dvs. despre cum ar trebui sa evolueze invatamantul romanesc si ce parere aveti in acest moment despre calitatea acestuia in comparatie cu cel din SUA si in al doilea rand spuneti-mi de ce ar trebui sa va votez pe dvs.si nu pe contracandidatul dvs dl.Stroe[Intreb asta deoarece la capitolul "Calcat in strachini" dl.Stroe este mai putin vizibil pe cand dvs.....(Vezi condus fara permis...)]Va doresc succes
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:50)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui BAL

      Este evident ca avem nevoie de o reforma profunda in sistemul romanesc de invatamant, insa am toata increderea ca actualul ministru al invatamantului, domnul Funeriu, va aplica in Romania ceea ce a invatat in Statele Unite si Japonia.
  • intrebari (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:38)

    Bogdan [anonim]

    1. Esti actionar la 29 de firme, si spui ca te autofinantezi din ele, datorita cui detii aceste firme? ai muncit tu la fiecare dintre ele si ai pornit de la 0 cu idei proprii ? sau ca de obicei te -a pus tatal tau acolo, in fata? Sunt curios daca macar stii cati angajati are fiecare firma, pe care o "detii " .
    2. Ideile astea cu "dacia ce masina buna este " de la basescu ai prins-o ? maine te vedem ca te plimbi cu loganul si o sa spui ca ce tare este? vezi ca de la logan te doare ca naiba spatele vreo 2 zile. motorul e cu adevarat reusit, spune de el.
    Succes in campanie!
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:52)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bogdan

      1. Anumite firme le-am preluat de la tatal meu, altele le-am infiintat eu.
      2. Dacia este o masina foarte buna, iar in anul de criza 2009 a ajutat mult economia romaneasca prin exporturi.
  • Pe scurt... (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:42)

    Nu suntem prosti [anonim]

    1) Credeti ca un tanar de varsta dumneavostra provenind dintr-o familie normala, fara avere si relatii, ar fi putut sa obtina aceasta nominalizare? /

    2) Dupa parerea dvs., cum credeti ca afecteaza acest incident intentiile de vot ale alegatorilor PD-L la urmatoarele alegeri si la o eventuala noua propunere de suspendare a Presedintelui Basescu?(editat de HotNews.ro)(editat de HotNews.ro)
  • prioritatile actuale pentru Colegiul 1 (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:01)

    sergiu [anonim]

    Dle Prigoana Jr.

    Sunt direct interesat de programul dv politic, fiind un viitor votant.

    Mi-am impus sa trec peste primele impresii create de aparitiile dv in mass media de consum - ma intereseaza sa aflu ce sunteti gata sa (promiteti) ca veti face pentru locuitorii capitalei.

    Am urmatoarele:
    1 - care sunt primele 3 prioritati actuale, in ordinea importantei, pentru locuitorii capitalei care pot fi adresate de dv in mod direct intr-un posibil mandat de deputat?

    2 - ce perioada de timp ati locuit in Bucuresti, in ultimii 5 ani (de la majorat pana in prezent) dat fiind studiile efectuate in strainatate si in ce masura credeti ca acest aspect poate fi un avantaj/dezavantaj in cunoasterea realitatilor si problemelor bucurestenilor?

    cu multumiri anticipate,
    • raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:54)

      Honorius Prigoana [hotnews.ro] i-a raspuns lui sergiu

      1. Metroul, inelul de centura, podul Constanta.
      2. Cand eram la facultate, aprox. 4-5 luni pe an (vacantele)
  • Doar o intrebare (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:11)

    contribuabilu' [anonim]

    Cat costa o calatorie cu autobuzul ? sau cu metroul?
  • Remus Cernea (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:13)

    Casargoz [anonim]

    Ce zice constitutia:
    Funcţiile şi demnităţile publice, civile sau militare, pot fi ocupate, în condiţiile legii, de persoanele care au cetăţenia română şi domiciliul în ţară. Statul român garantează egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi pentru ocuparea acestor funcţii şi demnităţi.

    Legea insa ii interzice domnului Cernea sa fie ales.
    Pe de alta parte, as vrea sa stiu pe care considerent legea votului uninominal restrange dreptul domnului cernea de a fi ales:
    1) securitatea nationala
    2)Ordinea?
    3)Morala?
    4)prevestirea unei calamitati naturale?
    In ce masura este necesara masura prevazuta de lege pentru a fi necesara intr-o societate democratica?

    1) Exerciţiul unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi restrâns numai prin lege şi numai dacă se impune, după caz, pentru: apărarea securităţii naţionale, a ordinii, a sănătăţii ori a moralei publice, a drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor; desfăşurarea instrucţiei penale; prevenirea consecinţelor unei calamităţi naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav.

    (2) Restrângerea poate fi dispusă numai dacă este necesară într-o societate democratică. Măsura trebuie să fie proporţională cu situaţia care a determinat-o, să fie aplicată în mod nediscriminatoriu şi fără a aduce atingere existenţei dreptului sau a libertăţii.
  • puncte tari - puncte slabe (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:17)

    un potential votant [anonim]

    Cum ati reusit sa convingeti la partid, la PDL, sa obtineti aceasta candidatura?

    Credeti ca veti castiga?

    Ce strategie veti utiliza?

    Ce puteti sa spuneti despre contracandidatul Dvs?
  • cateva intrebari (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:30)

    Dan Deac [anonim]

    1 -Sunteti de acord ca Romania este o tara laica?
    2 - Daca da credeti ca e bine ca politicienii sa faca parte din organizatii "discrete" cu profil religios?
    /(editat de HotNews.ro)
  • Felicitari tatalui (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:34)

    Ciprian [anonim]

    Desi nu-l simpatizez neaparat, vreau sa-i transmit felicitari domnului Prigoana senior ca si-a scolit copilul si nu l-a tinut ca pe o lepra acasa sa consume aerul degeaba, cum au procedat atatia bogati ai Romaniei.

    Si ca sa formulez si o intrebare pentru Honorius, nu crezi ca e cam devreme pentru deputatie, chiar daca tu te simti pregatit? Sunt convins ca esti mai destept si mai capabil decat multi mosnegi care dorm in parlament, dar exista si acest factor al varstei, care trebuie luat in considerare. Nu vad cum te-ai putea impune in fata mult mai batranilor colegi, care in aroganta lor cu siguranta nu te vor lua in seama prea mult. Si daca am auzit comentarii de genul: "tanarul Geoana/tanarul Antonescu", oameni care au 50+ de ani, tu, la 24 de ani, cum vei fi incadrat?
  • a (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:35)

    a [anonim]

    Ce realizari ale dumneavoastra credeti ca va califica pentru aceasta candidatura?
  • motive (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:37)

    iancu jianu [anonim]

    Daca tot ati trait pe pamint american, spuneti-mi si mie/noua trei motive care v-au facut sa candidati, precum si cit sinteti de acord sau nu cu nepotismul in politica, ca experienta nu se ia ca riia, nici la virsta dvs.
    Multumesc anticipat
  • oare? (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:40)

    anka [anonim]

    1. Cât de ancorat ești în realitatea și mentalitatea românească, pentru a impune concepte radicale și benefice pentru această nație bolnavă? Și Radu Duda și-a lansat o candidatură în aprilie sau mai 2009, dar a renunțat rapid, după cum mulți ne așteptam și după cum mulți îl avertizasem pe netlog, unde avea profil.
    2. 23 de ani chiar crezi că îți conferă maturitatea necesară? E cu siguranță o glumă. Să ai 23 de ani și să vrei să fii luat în serios la nivel politic național nu este decât un fel de practică care va da bine la CV-ul personal, pentru mai târziu. Unii sunt impresionați de tupeul de care ai dat dovadă în viață, e de ajuns pentru a te propulsa mai departe.
    3. Mai vorbim peste vreo 7-10 ani, dacă vei mai fi prin Românika! Distracție plăcută!
  • Intrebare? (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:41)

    cix [anonim]

    Cum credeti ca veti putea contribui la imbuntatirea vietii plitice de la noi? ca de, spatiu e destul!
    Care sunt ideile politice pe care le sustineti personal cel mai mult? si daca ni le putei comunica pentru a va cunoaste mai bine(exista vreun site).
    Veti fi un politician servil("fiul lui TATA") sau va veti bate pentru ideile(?!) pe care le aveti si pe care totusi vrem sa le cunoastem?
  • -- (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:50)

    Alina [anonim]

    Ce puteti spune despre contracandidatul dumneavoastra?
  • Incredere (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:56)

    Diana [anonim]

    De ce credeti ca ne puteti reprezenta in Parlament? Ce ati facut pana acum pentru comunitate? In ce proiecte v-ati implicat, ce proiecte ati inceput si ati dus la bun sfarsit? Ce experienta profesionala aveti? Convingeti-ne ca putem avea incredere in Dvs. Episodul acela cu excesul de viteza nu ne convinge deloc. OK, poate fi o "prostie" a tineretii...Nu credeti ca ar trebui sa mai astepati cativa ani, sa va maturizati, sa castigati experienta (profesionala, politica si de viata) si apoi sa ne cereti incredere?
  • despre realitate (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:59)

    Claudia Butuc [anonim]

    Am aproape 24 de ani, am studiat la ASE, sunt masternada a SNSPA, lucrez de la 19 ani sa ma intretin sunt atrasa de domeniu politic.
    Intrebarea: Cu ce sunt mai indreptatiti cei 24 de ani ai mei fata de cei 24 ai domnului Prigoana? Cu ce e mai indreptatita Universitatea din Chicago fata de ASE Bucuresti??
    Cunosc eu mai bine realitatea ?
  • Intrebari (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:01)

    Andi [anonim]

    1. ce atributii are un deputat?
    /
    5. care este cea mai mare reusita a dumneavoastra si care este cea mai mare greseala a dumneavoastra (profesional vorbind)?

    Multumesc si succes(editat de HotNews.ro)
  • Politica. (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:05)

    FLORA [anonim]

    1. Cre este materia de baza pe care un politician trebuie sa o stie cel mai bine?
  • intrebare (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:21)

    Dr. genetician, minodora patrascu [anonim]

    1. Considerati competenta si performanta criterii de selectie pentru candidatii viitorului mandat in Parlament ?

    Consider curajoasa si binevenita candidatura Dvs., motiv pentru care va intreb: 2. Cum veti sprijini si stimula promovarea tinerilor in politica ?

    Succes in obtinerea mandatului de parlamentar.
  • Garantii (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:24)

    Alexandru Sas [anonim]

    Buna ziua

    Cum garantati ca ce promiteti in campanie veti si reusi sa faceti?

    S-au promis foarte multe lucruri de catre politicieni de 20 de ani si s-au realizat foarte putine. Cum imi garantati ca daca va votez va veti tine de cuvint?
  • Despre managementul calitatii in sectorul bugetar (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:25)

    Adrian [anonim]

    Legislatia in vigoare (HG 1723/2004, OMFP 946/2005) precizeaza obligativitatea implementarii standardelor pentru managementul calitatii in cadrul ministerelor, deconcentratelor, autoritatilor si altor entitati publice. Acest lucru se face pe ici pe colo, prost si fara efecte, cu cheltuieli mari catre firmele de consultanta si cu certificari de forma cumparate de la tot felul de organisme de certificare. Dar, in general, nu se face deloc. Cum comentati?
  • dans si voie buna (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:28)

    Mihai2009 [utilizator]

    Credeti ca aparitia la o emisiune de revelion in compania unor manelisti face bine la imaginea de tanar scolit in America?
  • intreb (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:31)

    goe [anonim]

    "Consider ca sunt prea tanar ca sa vorbesc despre altii. "

    Atunci, nu crezi ca esti prea... tanar... sa ii reprezinti pe altii?
  • buna (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:32)

    ane_mary06 [utilizator]

    sa ii dam o sansa tanarului Honorius sa ne arate ce poate el face pt acest colegiu din capitala merita o sansa nu credeti?
  • re:intrebari de lamurire (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:33)

    Alex [anonim]

    As avea un mic comentariu a propos de cat cunoaste domnul Prigoana doctrina PDL.
    Nu se doreste atac la persoana.

    Sunt 7 principiile PDL. Am spus un nr la intamplar(5) e.
    A uitat doua fff importante: pastrarea identitatii nationale si recunosterea rolului familiei.

    As dori sa fie adaugat acest comentariu ca Re: la raspunsul intrebarii nr 9 pe care am pus-o domnului Prigoana.

    1.2. Principiile fundamentale

    Partidul Democrat Liberal considera ca aceia care intra in politica trebuie sa accepte ca sunt responsabili pentru toata comunitatea si pentru binele public, si nu doar pentru interesele unui grup sau ale unei elite. A fi om politic este un angajament de a lucra pentru binele public.

    1.2.1. Consolidarea democratiei
    1.2.2. Proprietatea privata si economia de piata
    1.2.3. Capitalismul concurentei oneste
    1.2.4. Recunoasterea rolului traditional al familiei, al comunitatii si al religiei
    1.2.5. Pastrarea identitatii nationale
    1.2.6. Recunoasterea caracterului contractual al relatiei dintre cetatean si stat
    1.2.7. Intarirea societatii civile
  • Tinerete tata! (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:36)

    Ion Vasile [anonim]

    Buna!
    Tatal meu nu este in parlamentul Romaniei. Nu are case, vile, masini scumpe sau afaceri necurate. Mama nici atat.

    Dar am o pregatire foarte buna profesionala, ca si dumneavoastra. Si sunt tanar.

    Ce sanse credeti ca am pentru a urma si eu calea pe care mergeti dumneavoastra acum ?
    Cand terminati partia de la Garda de Sus ?
  • a (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:41)

    bubu89 [anonim]

    Credeti ca tinerii sunt alaturi de dumneavoastra in aceasta candidatura?
  • a (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:44)

    bubu89 [anonim]

    Credeti ca veti reusi sa faceti fata in domeniul politic?va considerati pregatit in aceasta lupta?
  • - (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:45)

    zoe [anonim]

    Vad ca ai Diploma in administrarea afacerilor de la DePaul University.
    Raspunde-mi, te rog, la intrebare:
    cati lei reprezinta tva-ul platit pt un produs ce costa 300 lei (tva inclus)?
  • b (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:56)

    prettywomen [utilizator]

    de ce nu esti de acord cu modalitatea de restributie a mandatelor in parlament a votului unominal si de ce ai vrea sa o modifici?
  • pregatire (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:56)

    bamboocha [utilizator]

    crezi ca esti pregatit pentru colegiul1?de ce?
  • experienta (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:59)

    Voda [anonim]

    Ce sanse credeti ca as avea eu sa candidez pentru o functie publica de in cazul in care lucrez in multunationale cu renume in strainatate, adica activez de 5 ani intr-un mediu competitional sanatos. Mentionez ca nu detin sume de investit in campanii electorale. Credeti ca este corect si competitiv ca multi oameni valorosi cu experienta de munca si viata sa nu aiba acces la functii publice?

    Multumesc!
  • a (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:26)

    bubu89 [anonim]

    Credeti ca aveti mai multe sanse de castig decat contracandidatul dumneavoastra?
  • Constiinta (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:26)

    ciprian [anonim]

    Stimate domn,
    Am 30 de ani, am lucrat si in tara si in strainatate (9 tari pana acum) la mai multe multinationale. Sunt profund mahnit si dezamagit de realitatea in care traim aici in romania. In acest context in care se promoveaza non valorile, fetele de dupa gard care se agata de orice bogatan, manelistii, si politicienii de buzunar...as dori,daca aveti amabilitatea, sa imi raspundeti la urmatoarele intrebari:
    a) sunteti sigur ca imaginea pe care doriti sa o promovati corespunde cu realitatea acestei tari?
    b) cum e posibil sa spuneti ca aveti experienta bogata in management la varsta dumneavoastra cand sunt oameni de 40-50 de ani care fac asta la nivel profesional de zeci de ani de zile si nu se bat cu pumnul in piept si recunosc ca au de invatat inca pe atat?
    c) de ce apelati la idei gen terminat metroul sau inelul de centura? cand acestea sunt deja in proiect si se vor termina in urmatorii 30 de ani? De ce apelati la aceste metode "populiste" dupa capul dvs dar total eronate in fata unor oameni care stiu cu adevarat cu ce se mananca viata in Romania?
    d) cum puteti repara imaginea creata de atitudinea si aparitia dvs juvenila, de asocierea cu dl Prigoana care se stie ca a pompat puternic la dl Basescu si de imaginea de "mahala" pe care o promoveaza mama dvs la Kanal D? Sincer nu cred ca mediul din care proveniti se preteaza cu ideile si atitudinea dvs.
    In speranta ca nu am deranjat astept raspunsurile dvs.Multumesc
  • afaceri (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:28)

    necco [anonim]

    Ce afaceri ai pus singur pe picioare? Tot amintesti de companiile tale dar toate sunt ale tatului tau si ti-au fost cedate la cheie. Mai rar asa businessman!!!
  • Administrator de retea la Rosal? (Luni, 4 ianuarie 2010, 13:36)

    Bogdan [anonim]

    O singura intrebare am...In CV-ul tau vad ca scrie ca ai fost administrator de retea la Rosal Grup intre anii 15.06.2002 - 1.06.2003.
    Administrator de retea la varsta de 15 ani? Imi spui si mie te rog ce competente ai in domeniul asta?

    Merci,
    Bogdan
  • Cu ce ocazie ai "pus" Romania in Europa Centrala? (Luni, 4 ianuarie 2010, 23:35)

    Lucian [anonim]

    Crezi in continuare ca Romania se afla in Romania CENTRALA asa cum ai sustinut in discursul din Senat in Illinois (http://www.youtube.com/watch?v=NAnDJfeSGY0)?
    Video-ul se poate gasi folosind ca si cuvinte cheie pe google "prigoana youtube senate"

    Sau ai invatat intre timp unde se afla tara pe care tu o prezentai ?
    Se pune accent pe faptul ca ai studiat in US. Crezi ca este important ca facultatea pe care ai absolvit-o, adica DePaul University e de fapt o facultate privata pt cei care nu au reusit sa intre la o facultate decenta? Ca sa ma fac inteles precizez ca DePaul mi se pare o facultate echivalenta cu universitatile private de la noi (care au periodic la noi probleme cu acreditarea) si sunt blamate pentru ca scot studenti pe banda doar de dragul taxei de admitere. Te bazezi mai mult pe faptul ca lumea nu stie valoarea DePaul sau pe faptul ca ai reusit totusi sa o termini atunci cand incerci sa impresionezi alegatorii cu studiile ?
    Adica in tara din cate am inteles nu ai fost un elev care a excelat in nimic (avand in vedere ca parintii aveau bani) ma asteptam ca macar din motivul asta sa fi putut obtine niste note mai decente. De ce crezi ca un elev mediocru in Romania devine deodata o persoana extraordinara dupa ce a absolvit o facultate mediocra in US?
    Cum ti se pare ca a decurs "aparitia" ta pe scena politica? Toata tevatura cu personajul caruia i-ai luat locul (pe neasteptate) mi se pare ca nu te pune intr-o lumina prea "curata" acum la "teoreticul" inceput de drum. Cum comentezi?
    Fara banii tatalui tau cat crezi ca ai rezista in lumea politica? Sau crezi ca ai fi aparut daca nu era el ?
    Ai declarat ca esti prea bogat ca sa fi coruptibil. Taica-tau e si mai bogat (de fapt el e cel cu banii) dar nu o termina cu afacerile si nici nu se retrage la o cabana sa pescuiasca chiar daca are destui bani sa-i ajunga pentru o viata. De aici trag concluzia ca a fi bogat nu inseamna ca ai ramas "fara" dorinta de a face alti bani. De ce crezi ca tu esti diferit?
  • incurajari (Marţi, 5 ianuarie 2010, 22:03)

    silvia [anonim]

    Sant o pensionara (Silvia R.) din Gherla si vreau sa va felicit pentru curaj. Va urez succes in alegeri atat eu cat si majoritatea gherlenilor!!!
  • nici macar un Bachelor.... (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 0:47)

    elena pop [anonim]

    Cum puteti sa va numiti un candidat competent cand nici macar nu ati absolvit o universitate?! De la DePaul University nu ati primit nici un Bachelor...ati facut pur si simplu un program de dezvolatare profesionala. Iar inainte de asta ati facut un colegiu comunitar, asa gen post-liceala. Orice absolvent al infaimoasei facultati ASE e mult mai pregatit decat dumneavoastra...


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version