Radu Stroe (PNL) si Honorius Prigoana (PDL), candidati pentru postul de deputat lasat vacant de Bogdan Olteanu

de V.M. HotNews.ro
Luni, 21 decembrie 2009, 15:17 Actualitate | Politic

Liberalul Radu Store si democrat-liberalul Honorius Prigoana au fost propusi pentru ocuparea postului de deputat devenit vacant dupa plecarea lui Bogdan Olteanu. Potrivit NewsIn, Crin Antonescu a anuntat luni ca Radu Stroe este propunerea PNL pentru a candida pe locul ramas vacant in Colegiul 1, in timp ce vicepresedintele  PDL Gheorghe Flutur a admis ca Honorius Prigoana este una din variantele de lucru privind candidatura in sectorul 1.

Presedintele PNL Crin Antonescu a declarat luni, la finalul sedintei BPC, ca secretarul general al partidului, Radu Stroe, este propunerea organizatiei sector 1 a PNL pentru a candida pe locul ramas vacant in colegiul atribuit in 2008 lui Bogdan Olteanu. "O sa o validam in Biroul Politic Central (candidatura lui Radu Stroe - n.r.), este propunerea Organizatiei sectorului 1 si probabil asta va fi validata si in Birou, n-am validat-o deocamdata", a afirmat Antonescu.

De asemenea, vicepresedintele PDL, Gheorghe Flutur a spus ca fiul deputatului Silviu Prigoana, Honorius, este unul dintre tinerii valorosi din partid ce pot fi promovati, inclusiv printr-o candidatura in colegiul ramas vacant dupa demisia din Parlament a lui Bogdan Olteanu. "Este o propunere a organizatiei de Bucuresti, sigur ca vom mai analiza in continuare (...) Avem foarte multi tineri buni care ar putea fi promovati, unul dintre fiind si domnul Prigoana, dar aici sustinerea politica si votul politic va clarifica lucrurile. Tinem cont si de organizatia de sector si de pozitia partidului la nivel national", a declarat, luni, Gheorghe Flutur.

Autoritatea Electorala Permanenta (AEP) a informat recent ca, pentru desfasurarea alegerilor partiale parlamentare din 17 ianuarie 2010, se vor putea depune candidaturi pana cel mai tarziu la data de 28 decembrie si un depozit de cinci salarii brute pe tara.

Potrivit Legii nr. 35/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, la alegerile partiale vor putea participa numai candidati ai partidelor politice si organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale care la alegerile generale, din 2008, au indeplinit pragul electoral prevazut de lege, individual sau intr-o alianta politica ori electorala.

Autoritatea Electorala Permanenta anunta ca fiecare candidat trebuie sa depuna in contul AEP 5 salarii brute pe tara. Valoarea salariului minim brut pe tara este cea in vigoare la data de 1 ianuarie a anului 2009.

Campania electorala va incepe in 2 ianuarie si se va incheia in 16 ianuarie, la ora 7:00. Pentru alegerile partiale, campania electorala dureaza 15 zile.

Alegerile anticipate in colegiul uninominal 1 din sectorul I al Capitalei se organizeaza dupa ce liberalul Bogdan Olteanu a demisionat din Parlament, intrucat a fost desemnat membru in CA al BNR. Legea privind Statutul BNR prevede ca membrii Consiliului de administratie al Bancii Nationale a Romaniei nu pot fi deputati ori senatori, membri ai unui partid politic si nu pot face parte din autoritatea judecatoreasca sau din administratia publica.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
2149 vizualizari
  • +6 (10 voturi)    
    dupa emil boc si (Luni, 21 decembrie 2009, 18:02)

    Berila [utilizator]

    elena udrea, ar fi culmea sa candideze si sa ne mai pricopsim si cu tancu' lu' Prigoana. Zau asa, dupa elena basescu, ar reprezenta un alt exemplu sfidator la adresa tuturor doctoranzilor, masteranzilor si licentiatilor in relatii internationale, stiinte politice, drept si administratie publica din tara aceasta. Ca sa ma rezum numai la categoriile astea. Nu mai amintesc de profesori sau medici...
  • +5 (9 voturi)    
    am ajuns sa o traim si pe asta... (Luni, 21 decembrie 2009, 18:04)

    dan [anonim]

    Daca avem de ales intre Honorius Prigoana si Radu Stroe (sau altcineva), este clar ca aceasta tara nu are un viitor. Daca un tinar ca Prigoana -care s-a remarcat doar prin viata mondena-cotait parasute, infractiuni de circulatie, studii "americane" (adica platite de tata ca da bine) - este o persoana care sa ne reprezinte, incep sa regret vremurile de dinainte de 89. Ce o fi in capul celor de la PDL? Pariez ca peste vre-o citiva ani EBA va candida (functioneaza autocenzura din partid) si va cistiga; eu unul nu cred ca trebuie sa mai suportam asa ceva, are tara asta (si PDL-ul) cadre mai bune!
    • -3 (5 voturi)    
      informeaza-te inainte (Marţi, 22 decembrie 2009, 2:22)

      Adela Cozma [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Doar pt k a depasit viteza legala nu mi se pare ca a comis o infractiune majora, si nici nu am auzit de scandaluri cu fete si chestii de genu'. Si studiile nu au fost platite, daca ai fi mai bine informat, ai afla ca a primit bursa, si in chimbul acesteia, domnul Prigoana i-a cumparat masina dorita, unde e problema aici?:)
      A, si by the way, "vreo" se scrie impreuna si "cativa" se scrie cu "I" din a, dar stai...defapt inainte de 89 asa se scria.....
  • +5 (9 voturi)    
    Ca sa vezi si sa nu crezi... (Luni, 21 decembrie 2009, 18:04)

    Creator [utilizator]

    Nea Garsoniera vrea sa isi bage si progenitura in Parlament? Parca acu 2 luni spunea ca s-a saturat de politica...Aaa mi-am amintit atunci era campanie...
  • -12 (14 voturi)    
    Baftă,Honorius! Fă-l pe Stroe,să-i sune apa-n cap! (Luni, 21 decembrie 2009, 18:20)

    Tata Omidu [anonim]

    Honorius Prigoană este un tânăr deosebit şi de viitor în politica românească.
    Baftă!
    De fapt, cu un adversar ca Stroe, n-am nicio îndoială.
    • +3 (5 voturi)    
      Apoi da... (Marţi, 22 decembrie 2009, 1:04)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui Tata Omidu

      Apoi da .... mai urmeaza bahmutzeanca in parlament sa se dezvortzeze de prigoana de vreo cinspe ori si ne-am pricopsit....
      Ba sa ai tu parte de politicieni din astia deosebiti ca eu m-am saturat de politica de mahala de bucuresti....
      Sa te bucuri tu de ei ca eu am plecat din romanica....
      • -2 (4 voturi)    
        Doamne da-le minte la unii oameni (Marţi, 22 decembrie 2009, 2:25)

        Adela Cozma [utilizator] i-a raspuns lui asterix

        Se scrie sa divortzeze k nu "se dezvortzeaza" pe ea, si de ce ti se pare ca Honorius nu ar fi capabil pt acest post? Adu macar ceva argumente prin care iti sustii afirmatia in mod mai convingator.
        • +1 (1 vot)    
          Ei nu mai spune.... (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:29)

          asterix [anonim] i-a raspuns lui Adela Cozma

          ... chiar asa ???? Era la bascalie Adelutzo ....da am uitat ca trebuie semnalizat pentru unii " Atentie urmeaza pamflet or whatever....
          Da ai dreptate ... da-le minte la unii oameni! Doamne ca "e" saraci cu duhu' .. :-))))))
  • +5 (7 voturi)    
    Remus Cernea (Luni, 21 decembrie 2009, 18:22)

    catalin h [utilizator]

    Din cate stiu eu si Remus Cernea de la Partidul Verde si-a depus candidatura:

    http://remuscernea.ro/2009/11/remus-cernea-si-a-anuntat-candidatura-pentru-camera-deputatilor/
    • +4 (6 voturi)    
      Nu se pune! (Luni, 21 decembrie 2009, 18:58)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui catalin h

      Cernea nu are carnet de partid agreat. Daca nu esti membru dintr-un partid agreat nu existi, nu poti fi votat. Pina la urma, nu-i asa, alegatorul e cel care "alege". Dupa ce alege... culege.
      • +3 (3 voturi)    
        Lege neconstituțională (Marţi, 22 decembrie 2009, 14:15)

        nae [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

        Nesimțiții și-au dat lege că nu pot particip la alegeri anticipate provizorii decât partidele parlamentare. Ceea ce înseamnă că nu poți participa nici măcar ca independent.

        Evident legea este evident neconstituțională, pentru că oricine ar trebui să aibă dreptul de a fi ales, nu doar unii.

        Rușine PDL, PNL, PSD, UDMR care au votat în cârdășie amendamentul cu pricina în octombrie 2009.
    • +1 (1 vot)    
      i-a fost respinsa (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 12:47)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui catalin h

      nu ca as fi "verde" in convingeri (sunt alte belele de rezolvat inainte de problema mediului in rromanica lu' peste) nici nu-s smeker de dorobanti sa particip la alegerile astea, dar legea elecrorala romaneassca e dfkl!
  • +5 (7 voturi)    
    Alegere ... dupa 20 de ani (Luni, 21 decembrie 2009, 18:27)

    Weather [utilizator]

    Eh,uite asa : pa cine preferati,pe Nicu Ceausescu sau pe Honorius Prigoana ???
    • +1 (1 vot)    
      un pluton de executie (Duminică, 3 ianuarie 2010, 6:27)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Weather

      pentru toata turma!
  • +2 (4 voturi)    
    radu Stroe ,... (Luni, 21 decembrie 2009, 19:06)

    Vasile [anonim]

    PNLul arata ca nu sustine vechea garda. NIci o sansa de a propune ceva tinere sperante.
    PDLul se face de ris scotind in fata inca un caz de nepotism.
    Prigoana seniorul ar trebui sa nu se faca de ris lasindu-si feciorul sa candideze.
    Dar de ce sa le ceri oamenilor ceea ce nu pot sa ofere.
    Adica bun simt.
  • +3 (7 voturi)    
    ...... (Luni, 21 decembrie 2009, 19:19)

    sile [anonim]

    Hai ca incepe sa-mi placa!!

    Honorius Prigoana e un tanar valoros pentru ca are un tatic valoros..nu-i asa ???

    Basescu parca spunea ceva de egalitate de sanse,sau mi s-a parut mie ???
    • -3 (5 voturi)    
      Valoros este cel care te judeca numai dupa tata (Luni, 21 decembrie 2009, 20:31)

      psd-os-ul [anonim] i-a raspuns lui sile

      Probabil il cunosti pe Honorius doar de la taica-su si musai e grava situatia lui din cauza parintilor. Daca ai copii, ofera-le o egalitate de tratament numai prin judecata ta impecabila!
    • +1 (1 vot)    
      sigur k da.. (Marţi, 22 decembrie 2009, 2:27)

      Adela Cozma [utilizator] i-a raspuns lui sile

      Pai da, tocmai asta e, el de ce nu ar avea sanse? E tanar, destept, are pe cineva care sa il sustina, ce e rau in asta? Deci, de ce nu ar fi bun pt post?:)
    • +1 (1 vot)    
      a spus, a spus! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 6:28)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui sile

      necazul e ca s-au gasit tampiti sa-l creada!
  • +3 (5 voturi)    
    o lege neconstitutionala (Luni, 21 decembrie 2009, 21:24)

    taranistu [utilizator]

    de ce partidele sau organizatiile care nu au depasit pragul electoral in 2008 nu pot sa participe la alegeri? E o tampenie! Spre exemplu daca PNTCD l-ar propune pe Victor Ciorbea, n-ar fi demn sa fie candidat, n-ar fi demn sa fie membru al Parlamentului roman? Probabil au mai multa valoare Nastase, Anastase, Ridzi sau Geoana, spre exemplu. Or fi mai patrioti Prigoana, Hrebenciuc sau Udrea!
  • 0 (4 voturi)    
    humorel (Luni, 21 decembrie 2009, 22:20)

    mihai [anonim]

    si am dat un "goagal"
    http://www.kanald.ro/emisiuni/la_sueta_cu_bahmu/Noutati/2009-09-25-honorius-prigoana/2009-09-25-Honorius-Prigoana-planuri-pentru-Romania.html

    este foarte tare Humorel asta.... pardon Honorius.. si e si un tanar (cum zicea un stimat mai sus) ... deosebit si de viitor.
    De exemplu : "Fiul omului de afaceri Silviu Prigoană, Honorius, a fost oprit în această după-amiază de poliţiştii de la circulaţie pentru ca a depăşit viteza viteza legala.
    În urma legitimării acestuia, oamenii legii au constatat că fiul lui Prigoană avea permisul suspendat din 17 mai, tot pentru depăşirea vitezei legale.

    si iata si planul ascuns (in finalul discursului)
    http://www.bilzone.ro/2009/05/28/discurs-honorius-prigoana-in-congresul-american/

    de fapt asta micu' vrea sa fie presedinte ..
  • +2 (4 voturi)    
    NUMAI ASTA MAI LIPSEA (Marţi, 22 decembrie 2009, 0:04)

    jimbo [anonim]

    II AVEAM PE TOTI NUMAI honorius
    • -1 (3 voturi)    
      mdeah (Marţi, 22 decembrie 2009, 2:28)

      Adela Cozma [utilizator] i-a raspuns lui jimbo

      Nu are nici o logica propozitia...
      • +2 (2 voturi)    
        Ba are (Marţi, 22 decembrie 2009, 13:57)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui Adela Cozma

        "honorius" vine de la onoare.Cred ca ceea ce se vroia a se intelege era:"aveam de toate numai onoare nu..."
  • -1 (3 voturi)    
    Ar fi bine sa gandim inainte sa ne dam cu parerea (Marţi, 22 decembrie 2009, 2:17)

    Adela Cozma [utilizator]

    Se pare ca invidia este mare, in orice caz, doar pt ca tatal lui este bogat si renumit asta nu inseamna ca nu este capabil, dimpotriva, mi se pare chiar ft potrivit pt politica....Toata lumea se plange de clasa politica ca e cea de dinainte de 89 si cand se vrea o schimbare in bine, nici asa nu e bine, sa fim seriosi, acuma ce vrei defapt?
    Si inca ceva, ce relevanta are faptul ca a depasit viteza legala? Ce, el nu are voie? Nu e om? Stim ft bine sa aruncam cu pietre, nu?:)
    • +2 (2 voturi)    
      Da' Remus Cernea n-are voie? Da' Ciorbea? (Marţi, 22 decembrie 2009, 14:58)

      Viorelu [utilizator] i-a raspuns lui Adela Cozma

      Mă lasi cu egalitatea asta mai egală pentru partidele parlamentare decât pentru ceilalți? Fii atent aici ce lege si-au croit nesintitii!



      Lege 323/2009 pentru aprobarea OUG nr. 97/2008 privind modificarea si completarea titlului I al Legii nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului si pentru modificarea si completarea legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale, a Legii administratiei publice locale nr. 215/2001 si a Legii nr. 393/2004 privind Statutul alesilor locali




      3. La articolul I, dupa punctul 71 se introduce un nou punct, punctul 71^1, cu urmatorul cuprins:
      "71^1. La articolul 48, alineatul (17) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
      «(17) La alegerile partiale pot participa numai partidele politice si organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale care la alegerile generale au indeplinit pragul electoral prevazut de prezentul titlu, individual sau intr-o alianta politica ori electorala. Alegerile partiale se desfasoara intr-un singur tur, cel mai bine clasat candidat urmand a fi declarat castigator.»"
  • +1 (1 vot)    
    multe palme date acestei tarii (Luni, 28 decembrie 2009, 13:57)

    neli [anonim]

    O rusine sa ajunga in parlamentu tarii indivizi fara inalta tinuta morala si o exceptionala pregatire profesionala.....indivizi ce sfideaza bunul simt a milioane de romani,infometati,lipsiti de locuri de munca prin care sa-si duca existenta de zi cu zi.
    Prigoana Honorius?...cine este acest individ?...
    acel tanar ce nu se mai satura de cluburi,ptipoance si viteza!
    Tara se scufunda tocmai datorita ca ajung in varful tarii nulitati!
    Treziti-va romani!..si luati atitudine.
  • 0 (0 voturi)    
    Liberalul Radu "Store" (Marţi, 29 decembrie 2009, 13:16)

    catalin h [utilizator]

    Greseala de tipar: "Liberalul Radu Store si democrat-liberalul ...".
  • -1 (1 vot)    
    rusine voua! (Marţi, 29 decembrie 2009, 14:12)

    babi [anonim]

    dan esti un incuiat. daca "taticul" tau (asa cum iti place tie sa vorbesti.. te-ar fi putut trimite la studii in londra sau chicago sau roma.. sunt sigur ca te-ar fi trimis iar tu azi nu ai mai fi comentat ca un copil rautacios gelos pe parintii altora.. honorius din cate am inteles a terminat facultatea de stiinte politice in chicago (nimic rau in asta) sincer sa fiu.. prefer un tanar in politica romaneasca cu o educatie libera si democrata.. decat un batran educat pe vremea comunistilor (ca si tine probabil..) care pana acum nu au facut nimic decat sa traga tara asta in jos.. iar atunci cand nu merg lucrurile "ok" nu stiti nimic decat sa va plangeti "era mai bine pana in 89.. prietene in romana viata a fost buna pana in 80 nu pana in 89. sa va fie rusine ca nu le dati o sansa si tinerilor cu alte viziuni si alte conceptii in politica romaneasca.
  • -1 (1 vot)    
    Radu Stroe (Marţi, 29 decembrie 2009, 17:32)

    gica p. [utilizator]

    Cititi CV-ul tov.Stroe pe ro.wikipedia.org si veti vedea ca a fost membru PCR si activist UTC in m,iar acum e marele liberal care ar trebui,obligatoriu,sa nu aibe contracandidat,chiar si pe H. Prigoana,la functia de deputat.
    • +1 (1 vot)    
      ca si bokuttu sesse seko! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 6:36)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui gica p.

      iar asta nu-l impiedica sa fie prim-ministru, nu-i asa? sau, daca e azi "portocala", i se iarta "bulionul" mancat in tinerete?
  • 0 (0 voturi)    
    VOTATI TINETII! (Marţi, 29 decembrie 2009, 21:59)

    RADU [anonim]

    "Radu Stroe, secretarul Guvernului, a fost secretar de partid pe Departamentul Transporturi Navale si statea dupa colt, te scria pe hartie ca nu te duci la cuvantarile lui Ceausescu. Si te dadea in primire!
  • -1 (1 vot)    
    cate ceva despre Honorius Prigoana (Marţi, 29 decembrie 2009, 23:47)

    horia_m [utilizator]

    m-as astepta de la Hotnews sa faca o minima prezentare cu date concrete, a candidatilor!
    am verificat deci singur cate ceva:

    cuvantarea lui Honorius in senatul din Illinois... foarte conventionala, dar desigur decenta: http://www.prigoana.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=29:comunicat-de-pres-honorius-prigoan-in-senatul-statului-illinois-sua&catid=3:comunicate-de-presa&Itemid=16

    e amuzant ca isi declara domiciliul in Chicago: http://www.facebook.com/prigoana

    a absolvit universitatea catolica DePaul din Chicago. Pare sa fie o universitate serioasa (una din cele mai mari din SUA - despre nivelul ei n-am aflat mare lucru) http://en.wikipedia.org/wiki/DePaul_University

    nu-mi place ca pare sa se plimbe cu un lamborghini prin Bucuresti. Chiar daca taticul are bani, un tanar fiu de bogatas american n-ar face asta. Ar demonstra ceva mai multa decenta, folosind o masina obisnuita. Asta daca vrea sa intre in politica si sa nu fie inclus in categoria "Paris Hilton".
    http://www.cancan.ro/actualitate/bucuresti/honorius-prigoana-amantul-lui-prodan-3604.html

    concluzie: ar putea fi un tip de bun simt, asa cum se intampla adesea cu fiii de parveniti bucuresteni, trimisi de parinti la studii prin tari straine: ei devin brusc cu totul altceva decat tatii lor, manierati si "oameni umblati", cu alta perspectiva asupra lumii. Totusi, am cunoscut si cazuri care, in afara de aceasta spoiala data de studii scumpe in strainatate nu au putut sa se lepede de o lipsa de finete interioara si in general de o "a-moralitate" provenita dintr-o educatie ambigua, fara valori clare. Dar poate ca diabolizam prea tare totul.
    Vom vedea care din variante o va urma Honorius. Sa speram ca pe cea buna - caci nu am motive sa fiu rautacios din oficiu. Chiar daca nu-mi place ce miroase a nepotism, nici nu sunt de acord cu judecatile superficiale.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version