Marian Sarbu: Am discutat cu Boc, mi-a propus sa fiu ministru, ii raspund vineri dupa sedinta CEx

de Carla Dinu HotNews.ro
Vineri, 18 decembrie 2009, 7:21 Actualitate | Politic

Social-democratul Marian Sarbu a declarat joi seara ca a discutat in cursul zilei cu premierul desemnat Emil Boc, care i-a propus sa fie ministru al Muncii in viitorul Cabinet, urmeaza sa ii dea un raspuns vineri, dupa sedinta CEx al PSD, scrie NewsIn.

"Asa am discutat si cu presedintele si cu primul ministru - apropo, vreau sa va spun ca domnul Boc a reafirmat si dansul aceasta propunere astazi, intr-o discutie pe care am avut-o, insa eu le-am spus celor cu care am discutat pe aceasta tema ca am nevoie de o discutie in partid. Maine, va avea loc o discutie - sigur, pe teme mai largi. PSD-ul, in acest moment, are nevoie de o dezbatere interna mai larga, dar in acest context fireste ca voi dori sa discutam putin si despre aceasta propunere si, in functie si de opiniile colegilor mei, maine, in termen rezonabil, voi da un raspuns afirmativ sau negativ", a declarat Sarbu la Antena3.

De cealalta parte, premierul desemnat Emil Boc a sugerat ca un raspuns pe tema participarii lui Sarbu la guvernare ar putea fi dat vineri dupa-amiaza.

"As vrea sa asteptam pana maine, dupa ora 12.00, ca sa nu discutam mai mult pe tema acestui subiect, pentru ca ar fi incorect. Dar, repet, este o discutie care a avut loc", a declarat Boc, la OTV.

Marian Sarbu a explicat ca nu a avut timp sa discute cu colegii din PSD in legatura cu propunerea venita din partea presedintelui si a premierului.

"O decizie in mintea mea am luat, dar eu am nevoie de aceasta discutie in partid pentru ca nu vreau in nici un fel ca multi dintre colegii mei - implicati in tot procesul de reforme ale partidului, de campanie electorala si asa mai departe - sa nu considere, macar o clipa, ca in cazul in care sa presupunem ca as accepta o astfel de propunere, eu abdic de la niste sentimente fata de partid sau de la  niste axe de valori", a argumentat Sarbu, adaugand ca are nevoie de "o minima acceptare" din partea colegilor din PSD.

Sarbu a tinut sa precizeze ca decizia lui poate fi schimbata in functie de reactia colegilor si ca "este exclusa" despartirea de PSD.  


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
1786 vizualizari
  • +5 (5 voturi)    
    Sa nu facem prea mult caz de doctrine si de trasei (Vineri, 18 decembrie 2009, 8:18)

    Om bun [utilizator]

    Cea mai mare a romanilor votanti aleg oameni, nu doctrine politice, pentru a face parte din parlament.
    Candidatul care isi parcurge colegiul ce i-a fost repartizat nu le vorbeste alegatorilor potentiali despre doctrina partidului din care face, ci le promite ca, daca va fi ales, alegatorii vor avea parte de drumuri, de alimentare cu apa, de canalizare, de scoala, de dispensar bine dotat, de gaz metan, etc.
    De fapt, aceste lucruri il intereseaza pe alegator, nu doctrinele politice. Doctrinele nu se mananca, nu tin de cald, nu te vindeca de boli, nu-ti aduc apa in casa, nu de scapa de closetul din fundul gradinii, facut din cateva scanduri printre care se vede de la mare distanta daca stabilimentul este sau nu "ocupat".
    Daca a reusit sa intre in parlament, fostul candidat da socoteala alegatorilor sai nu despre doctrina politica, ci despre infaptuirea promisiunilor din campania electorala.
    Daca, suparat pe conducerea partidului din care face parte (din diferite motive), parlamentarul isi paraseste respectivul partid, daca este dat afara din partid sau daca iese pentru a fi independent, sau pentru a intra intr-un alt partid din parlament, un parlamentar aflat in una dintre aceste situatii este tinut dator, de alegatorii sai, pentru infaptuirea acelorasi promisiuni din campanie, singurele care ii intereseaza. Alegatorii nu stiu si nici nu vor sa stie ca alesul lor a devenit independent sau daca a intrat in alt partid.
    Chiar atunci cand afla despre schimbarea statutului alesului lor in parlament, acestia accepta schimbarea fiindca alesul le explica faptul ca numai prin aceasta schimbare va putea sa fie in relatii apropiate cu cei de la putere, cei care au finantele tarii pe mana, fara de care promisiunile din campanie ar ramane in vant.
    Asa ca, sa nu facem prea mult caz despre traseismul politic, politica netinand de foame romanului de rand. Acesta nu face politica de dragul politicii. El are nevoi de ordin material. Cei mai multi romani sunt oameni de rand.
  • +2 (4 voturi)    
    Parerea mea, domnule Sarbu (Vineri, 18 decembrie 2009, 8:30)

    Emily [anonim]

    Ca sa faci (incepi) ceva bun este nevoie de pricepere, munca, staruinta, efort, experienta...
    In fond dle Sarbu, inainte de a fi PSD, sunteti om si roman. Dece sa nu continuati ceea ce ati inceput ?
    In fond nimeni nu va spune peste ani "uite ce a facut PSD-ul atunci" ci va spune omul asta a judecat si a facut ceea ce trebuia pentru acel moment! Asta e sensul onestitatii, dupa umila mea parere.
    Nu lasati timpul sa se scurga in zadar!
  • -2 (4 voturi)    
    Capcana (Vineri, 18 decembrie 2009, 8:33)

    Un pensionar [anonim]

    In viitorul,cel putin apropiat,Ministerul Muncii va fi obligat sa ia masuri antipopulare,in primul rand din cauza subfinantarii. De ce sa cada vina ,in ochii cetatenilor,pe un membru PDL sau UDMR? s-a gandit probabil dl.Boc.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu sunteti in stare decat de clisee (Vineri, 18 decembrie 2009, 9:51)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Un pensionar

      are dreptate Emily !acum e mare nevoie de adevarati profesionisti ,nu de papagali poitici ,bolnavi de delir verbal, ca Antonescu
    • +2 (2 voturi)    
      parerea mea e ca.... (Vineri, 18 decembrie 2009, 9:57)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Un pensionar

      ... odata si odata tot trebuia sa se termine cu demagogia si cu sustinerea si salarizarea nerealista a multor bugetari. Sunt de acord ca trebuie sa existe si sa functioneze niste mecanisme de protectie sociala, insa nu pot fi de acord cu risipirea banilor cotizati de cei care muncesc cu adevarat catre cei care desi ar mai putea munci se tot fofileaza/pensioneaza mai mult ilegal. E timpul ca intreg sistemul de asigurari sociale sa nu se mai bazeze doar pe cotizatiile lunare ale unui numar de persoane cu mult mai mic decat cei care beneficiaza de sumele stranse. E impotriva logicii economice. Daca nu se tine cont de asta , in fiecare an ne vom lovi de problema pensiilor sub pragul de subzistenta. Imi doresc sa vad tinerii care fac investitii acum ca sa le produca mai tarziu, cand deja nu vor mai avea forta de munca. Eu unul imi fac livezi de nuci, stiind de pe acum ca un hectar de livada de nuc administrata corect produce intre 5000 si 10000 de euro pe hectar/an. Preconizez ca in urmatorii 5 ani sa ies la" pensie" avand ca principala sursa de venit aceste livezi. Oricat de mult mi-am chinuit creierii nu am gasit o solutie ca la anii batranetii sa am o pensie de ordinul zecilor de mii de euro anual. Nu sunt nici general, nici parlamentar si nici presedinte de tara. Asta nu ma opreste ca la nivelul meu sa nu iau cele mai potrivite decizii , astfel incat peste ani sa nu ajung sa imi plang de mila ca nu am cu ce sa imi cumpar un paracetamol. Daca tinem cont de concluziile raportului comisiei prezidentiale ce a analizat riscurile sociale si demografice din Romania, cred ca asta este una din modalitatile concrete prin care tinerii de azi pot sa isi asigure batraneti linistite din punct de vedere financiar. Gata, am batut campii destul pe ziua de astazi. Nu dati cu pietre: e doar punctul meu de vedere.
    • +1 (1 vot)    
      vina si capcana (Vineri, 18 decembrie 2009, 11:50)

      alt pensionar [anonim] i-a raspuns lui Un pensionar

      pana s'o dumiri lumea ce si cum, unde'i vina si pricina, masurile trebuesc luate.
      sarbu spunea la realitatea ca, in conditziile date de femei si ue, ministeriatul nu va avea alta sarcina decat sa administreze bine, nu sa faca politici economice.
      deci, ca pensionar, e mai acceptabil sa ai un ministru social democrat, care sa mai atenueze pe ici ci colo, sa mai puna niscai oblojeli pe rana. caci, singurul lucru ce'l va putea face ministrul protectiei sociale e, sa imparta bine si echitabil putzinul care este...
      imagineaza'tzi domnu' pensionaru' ce'ar fi fost sa fi avut de ministru la protectia sociala pe baba penelista.....
  • -3 (3 voturi)    
    Indemnizatie 6 milioane (Vineri, 18 decembrie 2009, 8:40)

    Iancu [anonim]

    Asta iar o sa dea 6 milioane tuturor mamelor ca indemnizatie. Ce conteaza ca unele au furat, iar altele au muncit de le-au sarit capacele.

    Asta e dreapta lui base si a pdl-ului: ajutor social si populism. Isi da cu dreapta-n stanga.
  • -1 (3 voturi)    
    Cine e de vina? (Vineri, 18 decembrie 2009, 8:56)

    un somer [anonim]

    Lasam in mana PSD-ul problemele somajului din Romania? Cand somajul va creste si somerii nu vor gasi de lucru, va fi scandal ca PSD-istul Marian e de vina.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu ai dreptate (Vineri, 18 decembrie 2009, 9:37)

      DinuD [utilizator] i-a raspuns lui un somer

      atita timp cit Marian Sarbu este invitat sa fie ministru pe baza muncii facute pina in prezent si a cunostiintelor sale profesionale, fara sa implice PSD-ul nu vad care este problema. NU PSD-ul face ceva ci un membru al guvernului Boc.
      Sunteti bolavi de conspirita si reacredinta domnule.
  • +2 (4 voturi)    
    Nea Mariane, (Vineri, 18 decembrie 2009, 9:02)

    domino63 [anonim]

    nu te vrea nimeni afara din pesede.
    Poti sta acolo daca tu crezi ca te reprezinta. Ca esti profesionist, nu neaga nimeni. Deci...
    Cu ce se bate cap in cap ideea de pesedist cu cea de profesionist?!
    Aaaa, ca nu te va mai vrea celalalt... marean, de asta poti fi sigur. El nu vrea profesionisti, el vrea d'aia cu IQ identic cu al lui si al lui geoala!
    Deci, alege pentru tara, omule, nu pentru pesede!
  • +4 (6 voturi)    
    vezi ca nu te lasa giana! (Vineri, 18 decembrie 2009, 9:03)

    ghita1964 [utilizator]

    Acest PSD trebuie urgent curatat de lepre precum:geoala gaga prosta;dragnea amorezu;hrebencic combinatoru;vanghel dosarel;nastase patru case un ou;iliescu kgb-istu;si de toti fripturistii,pupincuristii!
    MITREA pune mana pe levier si altoiestei ca se duce dracului sandramaua!NU VEZI CA NUMAI PROSTI SI HOTI AVETI IN FRUNTE!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Marian Sarbu este un om curajos ! (Vineri, 18 decembrie 2009, 10:29)

    leo [anonim]

    Mi-as dori ca toate partidele sa lase la o parte orgoliile, macar pt un an de zile.
    Mi-as dori sa lucreze impreuna macar pt o perioada, ca sa ne arate ca le pasa de noi.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Vineri, 18 decembrie 2009, 15:16)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui leo

      si un diaconescu la externe ar fi dat mai bine decat goldescu.
      iar un tariceanu la economie si comertz era mai potrivit decat videanu.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri