"Cred ca ati constatat toti atmosfera in care s-a desfasurat dialogul cu partidele. Nu voi mai reveni intr-o sinteza, pentru ca presa a avut ocazia sa preia pe larg pozitiile partidelor. Inteleg ca unele partide inca n-au iesit din atmosfera de campanie, altele au probleme interne", a rezumat Traian Basescu consultarile avute la Cotroceni cu principalele formatiuni parlamentare.
Iata cele mai importante declaratii ale presedintelui Traian Basescu:
- Ati constatat toti atmosfera in care s-a desfasurat dialogul cu partidele
- Nu voi mai reveni intr-o sinteza, pentru ca presa a avut ocazia sa preia pe larg pozitiile partidelor
- Inteleg ca unele partide inca n-au iesit din atmosfera de campanie, altele au probleme interne
- Ma vad nevoit sa adopt o solutie pe care o pot asigura in momentul de fata pentru ca Romania sa aiba un guvern
- Am emis decretul de desemnare in functia de premier a dlui Emil Boc
- Vreau sa stiti si care e programul convenit cu UE, FMI si Banca Mondiala pentru ca Romania sa-si redeschida accesul la resurse de finantare
- E un program foarte strans, va trebui sa avem Guvern in functiune pe 23 decembrie
- Guvernul trebuie sa depuna bugetul la Parlament pana la finalul anului, pentru ca pe 4 sau 5 ianuarie, Parlamentul sa inceapa examinarea bugetului de stat, iar pe 16 sa avem bugetul aprobat
- Numai cu bugetul aprobat putem solicita prezenta echipei FMI
- Cred ca echipa poate sa termine evaluarea intre 20 si 27 ianuarie, pentru ca documentul pentru board-ul Fondului sa fie pregatit
- Se poate estima ca documentul poate fi aprobat in sedinta FMI din 12 sau 15 februarie, nu e inca sigura data, dar atunci va fi sedinta.
- Pe data de 17 februarie am putea primi simultan transa a treia, 1,5 miliarde euro si cea de-a patra, 830 milioane euro.
- Din suma totala, de 2,3 miliarde euro, jumatate merge la BNR, jumatate la Ministerul Finantelor pentru sustinerea deficitului bugetar
- L-am informat pe premierul Emil Boc ca este solutia pentru formarea unui nou cabinet si i-am cerut acceptul
- Sper ca Parlamentul sa dea un raspuns pozitiv acestor urgente pe care le avem
- I-am cerut lui Boc sa ma consulte strict asupra ministrilor care fac parte din CSAT
- De ce ne trebuie foarte rapid un Guvern? In alte conditii, as fi prelungit perioada de tatonari intre partide, dar nevoile de finantare nu ne permit intarzieri, astfel ca astazi am vorbit cu premierul Boc si i-am cerut acceptul pentru desemnare si am discutat acest program convenit in cursul zilei de ieri si definitivat aseara
Anuntul vine la o zi dupa consultarile de la Palatul Cotroceni, in care presedintele a discutat cu liderii grupului minoritatilor, grupului independentilor, UDMR, PNL, PSD si PDL. "Obiectivul prioritar este sa avem un Guvern pana de Craciun", a afirmat Basescu in cadrul intalnirilor avute cu partidele. La finalul consultarilor, liberalii au anuntat ca nu vor intra intr-o alianta cu un premier de la PD-L.



















Boc-i am fost.
Boc-i raminem.
Boc e un om bun, dar nu ca prim-ministru.
E solutie SIGUR pe termen scurt, dar tot o alegere nefericita ramine.
Mai vorbim in citeva luni.
Remember!
E mai bun si cu aliatii si cu opozitia prin aceasta propunere de prim ministru.
Citeste comentariile! Votantii lui Basescu ii ridica in slavi propunerea. Ceilalti zic ca e cea mai proasta alegere.
Mai mult de atat obtinea Basescu cu alta propunere?
Lui base ii e frica de el ca are Asta e valoarea ta, base!
Unul din "motivele" acestei victorii la limita este fix vechiul guvern. Guvernul Boc.
El ce face...il pune iar pe Boc. Daca-i pune iar pe Videanu, Berceanu, Udrea, Pogea ministri, inseamna ca e slab sau rau intentionat.
N-am votat PSD ca sa vina sa-si puna clientela Basescu la loc in Guvern ?
Oare chiar in tara asta nu exista oameni competenti ?
Reebok -Freestyle
Avem multe snoave populare ca exemplu, unde, pentru probleme aparent imposibile, romanii gasesc solutia sa impace si capra si varza.
ce-mi place, cum se aduna toti sa comenteze de boc ca nu-i bun de pm ... ca nu are coloana vertebrala ... ca una, ca alta ... dar a incercat cineva sa se puna in locul lui, sa-i analizeze faptele si deciziile din punctul de vedere al unui prim ministru?
asa destepti sunt cu totii care se scutura oripilati cand aud de boc, vai, draga ... ce oroare! mi se face sila ...
Mi-e tare rusine.
ia 3 kg de lecitina si mai cauta pe hotnews, articole mai vechi ... sau cum ar spune idolul tau "da sarci pe goagal" sa te mai pui la punct cu adevarul /(editat de HotNews.ro)
si nu cumva tariceanu il implora sa nu semneze legea (care trecuse de parlament, draga elena - cu - multe - probleme) ca a descoperit ca nu sunt bani?
Salariatii unor firme mari de stat, cu sucursale in teritoriu , conduse de directori PDL-isi (normal!) , au primit , cu o zi inainte, formulare de vot cu stampila pe candidatul Basescu, a doua zi urmand sa aduca la conducere formularul primit la sectia de votare si ramas nestampilat!
Simplu ca buna ziua, control asupra votantului 100 %.
(Aici sunt cele cateva sute de mii de buletine tiparite in plus!).
Au fost amenintati ca daca nu accepta vor fi concediati.
Oricum la primavara vor fi concediati, si-si vor da drumul la gura!
Gasca de prosti PSD-istii, au cautat si cauta furtul acolo unde nu este!
Yesmeni si sicofanti
Sunt foarte curios ce ar face acest guvern cu bani suficienti (asa ca pe vremea lui Tariceanu).
daca nici numele nu l-ai stiut, este clar cat de pertinent este comentariul tau ...
Ce a facut Boc ...a inghitit tot r...ul pe care i l-au transmis romanii care s-au trezit din dulcea placere a cumparaturilor cu cardul (ma inumar printre ei) si al celor care si-au pierdut "primele" de conservare ale "lucrarilor publice" , si-a luat suturi in dos si rangi pe spinare, s-a rasturnat si tavalit, dar, NU A RENUNTAT la ce avea de facut!
Oameni buni, aratati-mi mie politicieni care sa reziste atat de mult bumbacelilor si care sa se ridice in picioare de fiecare data! Omul este ambitios...dar nu in sensul rau, nu in sens personal, doar pentru sine...Uitati-va putin in arhiva de pe site-ul guvernului...multi o sa va schimbati opinia in ceea ce-l priveste. Multi dintre comentatori intreaba peiorativ " da' ce a facut??' Faptul ca nu au existat prea multe canale media sa-l ridice in slavi este cunoscut- a fost vazut ca o anexa a lui Basescu si Doamne Fereste sa ii fie laudate faptele in vreun fel!!
Haideti sa ne punem si noi mintea, bunavointa la treaba pentru bunastarea acestei tari (a romanilor ), putem???!!
Tariceanu a fost pe val...dar NU datorita "competentei sale" ci febrei consumului prin creditarea facila..
Basescu evident ca nu mai e capabil sa se schimbe. Trebuia sa-l schimbam noi, la turul doi, dar am cazut iar in capcana cuvintelor amagitoare.
Ne-am ales doar cu o amagire, ca intotdeauna.
Incep sa cred ca ne meritam soarta.
Cine nu invata din greseli, risca sa le repete.
Astia suntem noi.
Va doresc un 2010 sublim !
Datorita demiterii, guvernul a ramas in urma cu masurile, gen aprobarea bugetului, demitere care a fost doar o miscare politica de campanie care facea loc lui Johannis. Demiterea nu a avut ca baza incapabilitatea premierului sau a guvernului.
Solutia Boc va ajuta ca lucrurile sa se miste ceva mai rapid. Altfel, daca ar fi fost desemnat un premier independent, ar fi urmat o perioada de negocieri pentru crearea guvernului, care s-ar fi prelungit pana dupa sarbatori. Ori in momentul de fata este foarte important sa avem un guvern pana in Craciun.
Nu mai trageti concluzii fortate gen Basescu isi bate joc, sau Basescu nu s-a schimbat.
In "alta situatie" chiar si Antonescu ar fi fost o solutie, in cazul de fata Boc este solutia.
pe hrebenciuc? pe vanghelie ?
pe filosoful muzeograf crin?
haideti reveniti-va oameni buni!
nu uitati ca psd si pnl au pierdut alegerile. vi se parea corect sa desemneze un premier de la ei? de unde logica asta de doi bani?
ca la noi la nimeni...si da, ne meritam soarta fiindca nu stim sa alegem.(editat de HotNews.ro)
Pe de alta parte - sa nu credeti ca imi fac iluzii prea mari cu privire la oamenii politici, fie ei si ardeleni...
Salariatii unor firme mari de stat, cu sucursale in teritoriu , conduse de directori PDL-isi (normal!) , au primit , cu o zi inainte, formulare de vot cu stampila pe candidatul Basescu, a doua zi urmand sa aduca la conducere formularul primit la sectia de votare si ramas nestampilat!
Simplu ca buna ziua, control asupra votantului 100 %.
(Aici sunt cele cateva sute de mii de buletine tiparite in plus!).
Au fost amenintati ca daca nu accepta vor fi concediati.
Oricum la primavara vor fi concediati, si-si vor da drumul la gura!
Gasca de prosti PSD-istii, au cautat si cauta furtul acolo unde nu este!
Ca din Brasov sunt acum multi.
In fine, eu nu ti-am dat decat minus pentru ca nu vrei sa gandesti cu capul tau, nu ca te-as considera comunista...cel mai probabil abia daca erai nascuta la Revolutie. am I Wrong?
RENUNTA LA SUPERFICIALITATE, este un sfat si nu o critica...Noi toti avem nevoie de oameni tineri ambitiosi, pregatiti, cititi (cu adevarat cititi) si nu superficiali, usor manipulabili, necunoscatori dar in acelasi timp totstiutori...Cu bine
Dar de ce sa acceptam un independent, eonomist si consilier la BNR al lui Isarescu ?
Chiar asa, de ce sa fi facut asta ? Nu era bine sa avem un om capabil care sa faca treaba in tara asta, nu, e mai bine sa ne certam ca la ursa cortului, sa mentinem stare de incertitudine, timp in care, cine stie exact ce are de facut - dpdv financiar - face !
Iar noi, cei multi, ne alegem cu circul si cu notele de plata .
parerea mea.
Incet incet ne indreptam spre un regim totalitar, spre comunismul mult blamat de Basescu precum si de acolitii lui.
Daca aveti alta opinie, va rog sa comentati.
Si parlamentului i-am acordat votul nostru (deci si increderea), dar deciziile sale ne nemultumesc. Sa fie alta oca?
M-am lamurit ce este cu base inainte de alegeri cand desi exista un candidat acceptat de o majoritate parlamentara pt postul de premier si al carui guvern sigur ar fi trecut de parlament, a hotarat sa se puna contra si sa desemneze un premier papusa care practic nu avea nici o sansa sa treaca de parlament. Astfel basescu a ales sa adanceasca criza in loc sa faca ce era logic si de bun simt. Astfel a ales sa puna interesele personale inaintea intereselor oamenilor. ca sa nu-ti reamintesc cine a provocat criza politica din romania, dl Boc care a demis un ministru incalcand astfel protocolul de colaborare cu PSD-ul.
"Democrat-liberalii au acuzat Opozitia ca a introdus motiunea de cenzura pe ordinea de zi a Parlamentului inainte de solicitarea Executivului de a-si asuma raspunderea pe legea unitara a pensiilor, in conditiile in care aceasta fusese depusa prima la Camera Deputatilor."
Atunci cand ai un sistem de functionari care, TE ASIGUR, doresc sa-si patreze privilegiile, care nu doresc reforma si care, TE ASIGUR, (au votat cu GEOANA), cu siguranta ca a picat Boc.
Explicatiile si exemplele cu Videanu pot fi combatute cu exemple din PSD desi oricum ar fi ele combatute, aici tin sa-ti dau dreptate ca exista interese in ambele (toate) partide.
Orice intirziere ne va costa, oricum, mai mult.
Vezi o medie a comentariilor de pina acum.
Exceptind extremele, suficienti spun ca e o aminare, un tempo, poate chiar spre alegeri anticipate.
Pentru base orice aminare e buna.
Dar pentru populatie nu.
Nu se poate degaja o majoriotate stabila: PNL a refuzat repetat o negociere pe fond cu PDL, PDL-PSD a fost o alianta nevolnica, cu prea multi parlamentari si prea putina sustinere parlamentara, pentru ca optiunile pe termen lung ale celor doua partide sint mult prea contradictorii. Prabusirea aliantei Iohannis, dupa "tradarea" PSDului de acum un an, probeaza inca o data ca convergenta dintre PNL si PSD s-a sprijinit sprijina doar pe ostilitatea fata de Basescu, nu pe politici pozitive.
De aceea, in actuala legislatura, ca si in cea trecuta, niciun guvern nu poate fi stabil daca incearca sa faca ceva in plus peste servirea clientelei si administrare pe pilot automat.
Pina acum, Boc a aratat ca ar putea face treaba (a facut-o la Cluj, guvernul sau s-a bagat cu curaj in citeva masuri urgente) problema este sa si aiba cu cine. Acum va avea probabil mina libera la formarea guvernului (desi va trebui s atina seama de echilibrul de forte din interiorul PDL) insa sustinerea parlamentara este cel mult precara si probabil de scurta durata.
Misiunea lui este una imposibila. daca nu face treaba, omoara electoral PDL, daca face risca sustinerea parlamentara si, daca se ajunge la anticipate, risca sa nu obtina mai mult decit in 2008 si deci sa revina apoi intr-un parlament la fel de nepregatit sa sustina un guvern politic, altfel spus un guvern dispus sa faca treaba, sa urmareasca politici.
Cred ca ar fi bine ca si alegatorii sa isi asume raspundera pentru blocajul institutional creat, nu doar reprezentantii lor.
De ce ar declansa alegeri anticipate? Ca sa piarda rasunator?
Crezi ca circul asta, plus labilitatea politica a liderului PNL, au trecut neobservate?
Nu, masurile dure vor fi luate de guvernul asta, ceilalti stau pe tusa si chibiteaza.
In niciun caz nu va huidui PSD-ul si PNL-ul.
Basescu face ceea ce stie cel mai bine: isi termina proprii copii(PDL-ul), intrucat Parlamentul, din motive obiective si subiective nu se va opune nominalizarii , iar dupa aceea la fiecare vot cu cantec(masura antipopulara) opozitia nu se va prezenta la vot!
Si opozitia nici macar nu trebuie sa chibiteze, pentru ca foamea va face ravagii!
Ma astept la cei mai rau in aprilie - mai!
Eu credeam ca-i mai destept acest Basescu, fiind momentul sa-i momeasca pe toti la guvernare, pentru ca populatia sa nu faca distinctie cine a adus raul acestei tari. Dar nu, el ramane ceea ce a fost, un mare aparator al democratiei securisto-comuniste, al carei lider de seama este!
Depinde insa de rezultate. Foarte mult de rezultate. Sa nu uitam ca Basescu a declarat ca vrea sa reduca aparatul birocratic si ca statul sa vina in slujba cetatenilor sai. Vom sta cu ochii pe ei.
Tu asteapta-te. Nu ai prins ideea, cum adica sa-i momeasca la guvernare, ce, tu vrei sa faca aia experimente pe pielea ta? Avem nevoie de un partid (coalitie) care sa-si asume raspunderea.
Cat despre ultima ta remarca, nu inteleg ce inseamna democratie securisto-comunista, e o contradictie in termeni. Mai degraba as lega-o de perioada 1990, cu PSDR. Inteleg ca afirmatia e spusa la manie - seamana a slogan, zau asa :)
Sunt harsait de cand eram pionier in discursuri in 'limba de lemn'. Stiu sa fac diferenta ;)
La vremuri noi, tot NOI !!!
La multi ani!!!
Uraaaa !!!!
BOC ! BOC ! BOC !
inca un pic si naufragiem
Citez din Mihai Eminescu:
"Suntem zăpăciţi, nu mai ştim ce voim, ce să facem, ce să primim, ce să respingem, în cine să ne încredem; nu ne mai înţelegem şi nu ne mai auzim unii pe alţii: ne trebuie o idee care să ne limpezească toate capetele şi care să ne împreune pe toti la lucru (...) De aceea alungaţi turma acestor netrebnici care nu muncesc nimic şi n-au nimic şi vor să trăiasca ca oamenii cei mai bogaţi; ei nu ştiu nimic şi vor să vă înveţe copiii şi n-au destulă minte pentru a se economisi pe sine şi vor să va economisească pe voi toţi."
România se poate lauda cu 150 de ani pierduti degeaba.
:D
de platitudini sunt satul.
Avind in vedere de unde plecasera parintii lor la 1840, performanta a fost epocala, in ciuda pacatelor si slabiciunilor lor. Pina la intrarea in UE in 2007 aceea a fost vremea de sus a poporului roman si istoria - desi a validat criticile lui Eminescu - i-a respins viziunea sumbra si negativista.
Istoria l-a pus la loc de cinste pe Eminescu pentru poezia sa, pentru inteligenta si sensibilitatea sa (aplicate inclusiv in politica), dar to ea i-a invalidat viziunile paseiste catastrofice.
Pacatele pe care le incrimineaza fara a da solutii eminescu sint pacatele oricarui sistem politic constitutional, astfel cum sint ele exacerbate intr-o societate in tranzitie rapida, in adaptare accelerata la exigentele globalizarii. Nu este de mirare ca acum textele sale suna actual, cind inca sovaim sa acceptam iesirea din comunismul in care traiam mizer dar fara responsabilitati, asa cum pe vremea lui oameni cu carte regretau occidentalizarea unei tari atit de bine alcatuita in vremurile paternaliste ale boierimii.
Sincer, pentru texte actuale si utile, cautati in cei care au incercat sa impinga lucrurile inainte: in Dinicu Golescu, in Bratienii de secol XIX, in tinerii care au lansat Junimea politica. Cautati in Iuliu Maniu de la PNR, in Monica Lovinescu, Sorin Botez ori Vladimir Tismaneanu. Au mult mai multe lucruri lucide si actuale de spus despre vremurile noastre.
@ovidiu - pdl ar fi vrut la munca si finante ministri din alte partide ca sa se arda aia. o sa cam injure lumea ministrii de la munca is finante anul urmator. ai sa vezi. de ce sa-mi asum eu niste portofolii fierbinti si nu tot guvernul? pentru interesul national/ tot pentru interesul national as putea si sa mi le asu dca m-ai lasa. si atunci cine e contra interesului national? pnl + psd ca nu fac cum vrea pdl sau pdl ca nu face cum vor pnl + psd? eu zic ca sunt mai multi oamnei in psd + pnl decat in pdl...
parerea mea.
si da, madame, ai dreptate, nu faci deloc onoare psd-ului doar ca esti exact dupa chipul si asemanarea lor ...
Am pierdut o luna si jumatate ca sa ajungem de unde am plecat.
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-6734139-emil-boc-catre-fmi-masurile-guvernului-sunt-sanatoase-pentru-sistemul-public.htm
Eu critic pe cei de la conducere.
Si anul acesta (2009) s-a vazut ca a fost o tergiversare sub umbrela prezidentialelor.
Masurile "dure" promise la inceputul anului nu s-au aplicat; inca.
Cu o mica exceptie neclara (cu prea multe alte-exceptii): cumularea pensiei cu salariul la stat; si asta abia la sfirsitul anului.
Ii recunosc lui Boc calitatea ca a invatat sa conduca.
Dupa aproape un an am vazut cresteri calitative.
Dar NU e facut ca sa fie prim-ministru.
A fost un executant mediocru spre bun.
Ministrii (mare parte dintre ei) se credeau vedete politice, si nici macar pe el (Boc) nu-l ascultau.
Nu a fost un Guvern; a fost o adunatura de ministri!
Mai vorbim/scriem.
De ce ar veni la guvernare daca
Asa ca hai sa traim bine cum zice si canta Base.
Sa traim bine....
Pai dintre premier si presedinte, care este ales de popor? Cine ar trebui sa aiba ultimul cuvant? Eu zic ca poporul.
Toata lumea uita ca e criza...pe timp de furtuna e greu sa vezi de unde vine lumina soarelui...
si sunt de acord cu reformele dure care trebuie sa fie facute pentru ca alta sansa n-avem
e adevarat ca eu muncesc (pe bani) nu sunt nici bugetar, nici asistat social de-al psd-ului ... ca sa arunc pe gratis cu noroi, mai ales cand habar n-am despre ce e vorba ...
Boc sfortza fie cu tine, jedai mic!
Imi place finalul comentariului, suna a "nu v-am zis eu ca ..."? Stiti cumva ceva ce nu stim noi? Vorbiti in coduri ? Inca vreun filmulet in prductie la studiourile PSD? Sau altceva?
ramane praful pe noi
Vrem partid unic!!!
Pe Basescu il doare undeva da tara asta. Contrar declaratiilor de ieri.
Cat despre Crin, vom vedea in curand daca isi apara cu atata tenacitate "coloana vertebrala" sau "finantatorii"...
Deocamdata se aud doar schelalaielile "vastei majoritati parlamentare"...
Asa ca dati-l dracu de dictionar si mai ganditi si cu capul vostru!!!
Sa traiti bine popor pdl!
ce naiba ma, primul ministru nu poate fi demis de presedinte, scrie si-n constitutie! il pune o data, moare cu el de gat daca ala nu-si da demisia. Base s-a fript o data, de ce-ar mai face-o inc-o data?!
Dar lasa-l sa faca opozitie. Dragosta cu sila....
Toti pe aici il injura p crin ca nu e supus... voi chiar ganditi? Daca nu va place de el da-l draq....Poate va place de gioana la putere? ce ziceti? Poate va place de mitrea? Cine mai stie la ce VASTA majoritate va ajunge base?
PNL insa s-a jucat de-a negocierile si acum un an, si acum, de data asta pe fata fara urma de rusine sau profesionalism.
PNL a repetat cu obtinatie in ultimii 5 ani greselile facute in perioada Campeanu, cind au sabotat CD, profitind de faptul ca realitatile sociale fac ca acum PSD sa aiba neaparata nevoie de PNL ca floare alba la butoniera, cu care sa isi mascheze murdaria si putoarea.
Problema este ca, daca continua pe aceasta linie risca sa piarda atit de mult incit nici PSD nici PDL sa nu mai fie dispusi sa ii recupereze asa cum i-a salvat prima oara CDR in 1996. Si atunci PNL va deveni definitiv istorie.
la ce bun atita zbatere?
politicieni cu viziune pe termen lung, ha?
buerck!
ura! ura! ura!
pt cei care au votat basescu
Sarbatori fericite si sa ne ia dracu pe toti cu oameni incompetenti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Crin_Antonescu
Stii ca e criza si nimeni nu poate face miracole? Il tot critici pe Boc, dar te-ai fi asteptat cumva sa-l puna pe Crin?!
Daca faci parte din tabara lui, poate ai de ce sa plingi acum... dar v-ati facut-o cu mina voastra... adica a celor 2 incompetenti pe care i-ati tot votat fara succes.
Crin Antonescu este o improvizatie, o marioneta alternativa la marioneta Geoana, daca nu iese unul poate iese altul ...
Foarte curand va scoate tara din criza.
Si apoi, cum cred unii ca Dl Presedinte Basescu poate sa infaptuiasca ce a promis fara un PM care sa-i impartaseasca crezul?
Si o sa-ti spun si la ce ma asteptam: la un premier pdl-ist, dar unul rezonabil pentru celelalte partide. boc nu e. boc e mai putin dispus la negociere chiar si decat basescu dupa parerea mea. cine si-a imaginat ca va fi nominalizat antonescu, pentru ca e sustinut de psd si pnl e cel putin credul. dar un premier pdl-ist, din linia doua a partidului de exemplu, putea avea sustinerea unora din partidele goeniste sau antonesciene. e doar parerea si asteptarea mea. cu miscarea asta basescu trage de timp, pentru ca pnl si psd sa-si lamureasca "ïnternele". ramane antonescu, ramane geoana? poate noii presedinti vor fi mai dispusi la colaborare cu pdl-ii. pentru ca vor fi scandaluri in cele doua partide...
C-o moarte tot sintem datori!
Totuna e dac-ai murit
Flacau ori mos ingirbovit;
Dar nu-i totuna leu să mori
Ori ciine-nlantuit."
Nu l-am mai votat pt al doilea mandat, dar credeam ca isi mai reveni acum. Pacat, m-am inselat din nou.
Pacat pt tara
boc mi s-a parut cel mai bun prim-ministru pe care l-a avut romania pana acum.
daca avea chef de joaca il putea propune pe tariceanu.
din pacate am pierdut mult prea mult timp, tara a pierdut mult prea mult datorita jocului liberalilor
ii urez lui boc spor la treaba
E promt, nu face compromise cu hotii si e singura speranta.
Antonescu vrea guvern politic - adica putere. E trist daca o sa creasca in popularitate la oameni cu drept de vot.
si mi-e rusine de antena 3 si realitatea - prezentati si voi lucrurile factul.
nu-s fan base, dar la cum stau acum lucrurile, e raul cel mai mic.
care era a patra ca nu ma prind?
In turbarea lor, puii de crinutz au impresia ca presedintia si guvernul sunt doua puteri distincte in stat.
Uitati insa ca in Romania, nu premierul este ales de popor, ci presedintele. In consecinta, daca vrei ca poporul sa decida (adica democratie), atunci termina cu prostiile cu un premier care sa contrazica presedintele. Premierul trebuie sa asigure ca ceea ce a promis presedintele in campania electorala se va pune in practica. Altfel la ce folos campania electorala pentru alegerea presedintelui?
Ce voiai, sa fie votat Base pentru anumite promisiuni, iar apoi sa-l puna premier pe Crinutz care sa faca tot ce-i taie capu pe idolii sai Patriciu + Ilici&Co. ? Pai parca aia pierdusera la alegeri, nu? Sau voi, patricienii, nu ati realizat asta inca?
Unde scrie in Constitutie ca Patriciu & Ilici desemneaza premierul?
Sunt convins ca Boc va face ceea ce trebuie facut, dar ceilalti vor tipa ca din gura de sarpe tot timpul. Sectorul bugetar e un dezastru si trebuie operat pana nu ne duce pe toti la fund! Multi vor suferi, dar alta cale nu exista. E ca la dezintoxicare.
Buna rau?
Da am avut scadere economica de 7.5% in primul rand din cauza crizei. Intr-adevar scaderea putea sa fie mai mica daca guvernul Boc avea curajul sa ia masuri pe la inceputul crizei. Din cauza ca le-a fost frica sa nu ia vreo decizie gresita mai bine au lasat lucrurile asa cum sunt. In plus forfetarul a fost o greseala in forma in care a fost implementat.
Cu toate acestea eu inca am speranta ca vor face totusi treaba buna.
Sa nu uitam ca acest guvern Boc (chiar daca a platit dublu) a reusit sa finalizeze 42 KM de autostrada.
Dar, celor 2 li se atribuie merite care nu li se cuvin:
1) intrarea in UE nu e meritul lui Basescu, ci a conducerii precedente,
2) faptul ca s-a terminat "autostrada" Clujului pe timpul lui Boc (te citez "chiar daca a platit dublu") s-a datorat alegerilor, ca sa aiba cu ce sa se bata in piept.
Daca n-ar fi fost alegeri, sunt siguri ca n-ar fi fost gata.
Si sa-ti mai spun ceva. Au ajuns la putere (numarul cel mai mare de mandate in parlament - fara a avea cel mai numar de votanti) prin minciuna: salarii cu 50% mai mari ptr profesori iti spune ceva (chiar daca Tariceanu striga sus si tare ca nu sunt bani)?
2) faptul ca s-a lucrat la autostrada este meritul lui Boc. Faptul ca s-a terminat pana la alegeri, este tot meritul lui.
3) de ce striga Tariceanu ca nu sunt bani, cand tara inregistrase crestere economica, deci ii daduse lui Tariceanu bani ?
2. A fost pur electorala batalia. Il voi aprecia pe Boc daca va reusi sa termine toata autostrada Brasov - Bors in acest mandat. Voi scoate palaria in fata lui (acum chiar nu glumesc). Dar, ma indoiesc ca o va face.
3. Pentru ca nu erau pentru masuri populiste de genul asta
Totusi nu inteleg la ce e bun premierul in cazul de fata.
Boc asculta de Basescu, ceea ce e bine in opinia mea.
Daca isi trage o echipa pe cinste fara Udrea Berceanu Pogea si mai ales pe domeniul economic are persoane de incredere e foarte bine!
PS: Astia care aveti o problema cu esentele tari din sticlele mici... parfumul de Crin de la Mircesti e mai frumos ?
intrebare - ce vom face in 2010?: raspuns - vom plange dupa 2009.
multa bafta tuturor !
Realitatea-Catavencu... nimic?
Antena 3... nimic?
Gardianul... nimic?
slabut... ma asteptam sa ne dai mai multe linkuri.
cred ca 2010 va fi un an cu masuri si mai grele asa ca nominalizarea lui o consider oportuna.
Adevarate masuri de dreapta !
Il vreau pe Pogea in continuare ministru de finante !
Cine a tras in noi? 21? 22?
"Suntem zăpăciţi, nu mai ştim ce voim, ce să facem, ce să primim, ce să respingem, în cine să ne încredem; nu ne mai înţelegem şi nu ne mai auzim unii pe alţii: ne trebuie o idee care să ne limpezească toate capetele şi care să ne împreune pe toti la lucru (...) De aceea alungaţi turma acestor netrebnici care nu muncesc nimic şi n-au nimic şi vor să trăiasca ca oamenii cei mai bogaţi; ei nu ştiu nimic şi vor să vă înveţe copiii şi n-au destulă minte pentru a se economisi pe sine şi vor să va economisească pe voi toţi."
România se poate lauda cu 150 de ani pierduti degeaba.
daca stam si judecam la rece Boc este singurul PM care a avut curajul de a face reforme adevarate. si chiar in campanie electorala, si chiar suspendat si chiar fara sprijinul aliatilor.
din pacate suntem prea orbiti de ura si de televiziuni care nu au incetat sa-si verse zoaiele in capul nostru.
si nici nu vor inceta pentru ca nu au nimic de castigat de pe urma lui Basescu. cum sa il laude vreodata pe Boc sau Basescu Antenele apartinand aliatului lui Geoana?
exista un proverb "calomniaza, calomniaza, ca tot ramane ceva". asta e principiul dupa care se conduc adversarii lui Basescu (partide, televiziuni, etc). sper ca guvernul Boc sa faca si mai multe reforme in Romania si sa le continue pe cele incepute.
dincolo de repetarea cu obstinatie a unor vorbe spuse in gluma (de exemplu "i-am ciuruit") ar trebui sa analizam si faptele.
iar faptele arata ca Basescu a fost mereu intampinat cu ostilitate cand a incercat sa faca ceva, in special din partea parlamentului.
mult succes, domnule Boc, o meriti si vei avea in continuare sprijinul unei insemnate parti a populatiei care mai vede si dincolo de blocajul mediatic si de circul impus de cele doua partide PSD si (cu durere sincera o spun) PNL.
"Suntem zăpăciţi, nu mai ştim ce voim, ce să facem, ce să primim, ce să respingem, în cine să ne încredem; nu ne mai înţelegem şi nu ne mai auzim unii pe alţii: ne trebuie o idee care să ne limpezească toate capetele şi care să ne împreune pe toti la lucru (...) De aceea alungaţi turma acestor netrebnici care nu muncesc nimic şi n-au nimic şi vor să trăiasca ca oamenii cei mai bogaţi; ei nu ştiu nimic şi vor să vă înveţe copiii şi n-au destulă minte pentru a se economisi pe sine şi vor să va economisească pe voi toţi."
România se poate lauda cu 150 de ani pierduti degeaba.
inseamna legea unitara a pensiilor.
a tinut economia sa nu o ia pe panta descendenta.
a tinut leul stabil, cand analistii prevedeau o slabire a lui.
exemplele ar putea continua.
astea sunt lucruri pe care le-a facut in doar cateva luni si care vor ramane dincolo de ridicolul situatiei temporare in care ne aflam
imprumuturi la fmi faceau si preferatii tai, stai linistita, a fost o masura de criza (mondiala).
Sa vad cu ce platesti datoria de 80Mlrd de dolari sau euro, nici nu conteaza !
Crezi ca banii aia i-ai primit de pomana ?
Ca si pomana electorala ?
Intr-un fel cred ca urmam dupa Grecia la incapa
Bleah ...................................
Ne scoate asta din criza..... ca si datzile trecute .....
leul nu s-a devalorizat desi la inceputul anului era clar ca se va intampla asta.
inchipuiti-va ce ar fi insemnat daca euro ar fi ajuns la 5-6 lei. ar fi fost foamete...
boc a reusit in 9 luni sa reformeze statul (pensii, coduri procedurale, etc.) cat nu s-a reusit in 20 de ani.
boc este un om de nota 10. nu degeaba este clujul pe primul loc in tara. a dovedit intodeauna ce poate...
specialisti,experti si capacitati stralucite ca ministrii,
este o alegere bine gandita.D-nul Boc nu a facut greseli.Vrem nu vrem,asta-i adevarul.
Intrebarea este cine vor fi ministrii.Daca-s tot aceasi (este vorba de 2-3 PD-L-isti care sper ca nu se vor mai regasi in noul Guvern) atunci ma indoiesc de reusita.
Ne trebuiesc oameni potriviti la locul potrivit si atunci sunt convins ca lucrurile sunt rezolvabile si Ro.va iesi bine sifonat(dar nu din cauza d-nului Boc)din criza dar nu incretit rau de tot!
D-nul Boc a fost indepartat de la Guvern nu ptr.ca ar fi fost mediocru,ci ptr.ca asa au vrut razboaiele politice la vremea lor.Atata tot si nimic mai mult sau mai putin.
D-nul Boc este cineva serios,un om harnic si nu un batator de fraze intortocheate si "savante"precum C.Antonescu si deocamdat Ro.are nevoie de un ganditor ,de un om harnic de un om serios.
Analiza si parere personala!
dar in cazul asta nu stiu daca va trece guvernul, ca macovei chiar are multi dusmani.
Chiar mi-ar place aceasta "reconciliere": boc priministru, macovei la justitie.
Sa-i vezi cum incep a urla daca apare macovei la justitie :-)))
Asta ar trebui sa-ti dea de gandit ce este bun si ce nu este bun in tara asta.
Speram intr-o coalitie normala PDL-PNL.Nu afost sa fie.
Atunci am sperat macar un alt premier decit pe eternul Boc(chiar si pe Blaga)..
Iata ca,Basescu ia cea mai proasta decizie cu putinta,il realege pe Boc,Ceausescu 2.
Nu exista minima decenta,ca macar optic sa se promoveze schimbarea.
Sa traiti bine alaturi de Boc !
si ii rog si pe cei din diaspora sa se reintoarca in tara alaturi de Boc care v-a avea grija de voi, si sa mai eliberati locurile de munca din afara , sa faceti loc celor care au votat anti Base
In sfarsit l-am gasit pe unu!
Pai ce o sa le spui tu copiilor mai nene? "L-am votat pe prostanacul lui Ilici - cel care a omorat 1600 de romani dupa ce l-a impuscat pe Ceausescu" ?
Si apoi o sa-ti dea copiii o palma si o sa-ti zica: "Ne este rusine cu tine. Nu mai esti tatal nostru. Idiotule! Pai cei pe care i-ai votat au urlat mai apoi ca noi nu ar trebui sa avem dreptul sa votam !"
:-)) Voi astia din diaspora care l-ati votat pe Prostanac sunteti cei mai penibili.
Muriti de ciuda mogulilor si oligarhilor ca nu lau pus pe Johannis de doi lei al vostru
Il sprijinim pe Basescu !
mie mni-e cam rusine ca sunt roman ... sper sa plec repede din tara asta si sa uit ca sunt roman ...
Nu am nimik ... nici cu Base si nici cu Boc, dar comunismul asta mascat B-B ... cam lasa de dorit ... mult ...
Mi-e rusine ca sunt roman pentru ca ati votat bolnava inchipuita (victima unei coalitii) ...
Nu tin cu nimeni ... dar atata prostie ... si lipsa de viziune numai aici pot vedea ... umblu foarte des prin afara ... si tin sa va anunt ca tot tarani suntem ... doar ca acum ne facem vile langa gainati ...
Sa traiti bine ... voi astia care intelegeti unde bat ... oriunde va duceti va fi mai bine ca in RO ... dak va duce putin capul ... si aveti ceva pregatiri ...
Hai ... sa fiti cuminti ... si ... sa traiti bine !!!
... Sa
TOVARASI, Gloriosul vostru Conducator si Ilustrul Prim-Ministru desemnat ne vor conduce tara spre cea mai adanca groapa de dupa '89. Multumim partidului si conducatorului !
Base isi bate joc de noi cu faza asta?
Boc reprezinta un guvern care nu a performat. Lasa don'le si alti oameni sa faca treaba ca presupun ca sunt.
Iar daca Parlamentul nu voteaza Guvernul, atunci TB a facut o greseala si mai mare.
FMI si UE a pus termene precise pentru acordarea urmatoarelor transe,asa ca nu va pozitionati impotriva Presedintelui .
Nu sunt avocatul lui,dar daca trebuie sa criticati pe cineva criticati-l pe Geoana pentru ca a iesit de la guvernare aruncand tara in criza politica,lasand tara fara guvern,fara buget,criticati-l pe Antonescu pentru lipsa de viziune politica
Inca o data se dovedeste ca dom Basescu este nevinovat. Opozitia n-a vrut sa faca guvern cu el. Niste tradatori. Mai rau, niste tradatori "ciuruiti".
Oare cand vom fi condusi de politicieni vinovati? Cand vom sti sa-i alegem?
apropo de asta: poate cei care scrieti pe diverse site-uri faceti si un efort pentru romania. daca aveti ceva util sa spus, spuneti, apoi incercati sa puneti in practica ceea ce spuneti si tot asa. la munca tuturor (inclusiv mie). toti suntem responsabili, nu numai politicienii...
iar cand politicienii isi vor da cu stangul in dreptul sa le aducem aminte ca si noi facem ceva pentru tara si ca nu le permitem sa faca tampenii. primele examene vin in ianuarie-februarie. sa fim si noi acolo... cu solutii, iar nu cu bla-bla...(editat de HotNews.ro)
Ati uitat ca dupa 2004 lucrurile au mers mai bine.
Stiti numai sa acuzati. Putina rabdare, ca situatiile de criza nu se pot depasi in cateva zile! Putina rabdare!
Problema reala e calitatea ministrilor din noul guvern,ramane sa vedem si sustinerea in Parlament.
Pozitia PNL si a lui Antonescu ,aceasta muiere plina de artag din politica,nu surprinde.
El face ce i porunceste "stapinul inelelor" in PNL,adica dl Patriciu.......ceilalti se supun,in felul asta PNL o sa aiba soarta pe care o are orice "partid confiscat"de o persoana ,care finanteaza si dicteaza:o sa dispara.
Crin ramine aceasi sluga supusa Stapinului,cu iesiri isterice aproape (de muiere cu probleme la menopauza),cu o parere f buna despre el insusi,imfatuat,imatur si marcat profund de complexe de inferioritate si ura.Nu asa se face politica.....aici ai adversari nu dusmani,dar e prea prost sa priceapa.
Administratia statului... prin tot ce oimplica... trebuie restructurata...
In anul 2009 ... inca in institutii ale statului stam l;a mana unor neghiobi sa-ti scrie ceva pe o hartie... cand peste tot in luma asta civilizata sitemele it au evoluat... cine nu-i calificat din sistemul bugetar sau nu se adapteaza nevoii de timp sa plece acasa...
exemple:
administratiile financiare si primarii... ajungi sa depinzi de buna-dispozitie a unora care ocupa scaune din motive care pe mine sincer ma depasesc
controalele... uita ce insemna indrumare si conmtrol ... ei sunt pusi doar pe capatuiala ca si functionari ai statului...
sistemul judiciar... are mare nevoie de restructurare... sa intre si ei intr-un sistem normal de salarizare si pensionare
invatamantul... este o struictura stufoasa si scoate pe banda rulanta... nepotii diverselor personaje politice... care se pun la conducerea diverselor institurii publice sau chiar private...
sanatatea... este in deficit... insa in loc sa dai bani aiurea pe diverse nenecesare... mai bine ar investi in aparatura necesara pt a diagnostica corect... si sa externalizeze serviciile de curatenie... etc... ar insemna salarii mai mari pt personalul care presteaza servicii in folosul sanatatii
si exemplele pot continua...
ii doresc succes dnul Boc... si sper sa restructureze in asa fel statul... incat sa nu mai fin nevoiti sa stam in fata unor neprofesionisti... sau ce-i mai grav sa-i invatam noi legislatie...
Desigur ca problema inaltimii proprii nu o va putea rezolva usor, dar medicina poate face progrese sub guvernele sale.
Prostacul "Marius" care stie ca Basescu are un cap sec, este sfatuit sa fericeasca Spitalul nr. 9 cu inteligenta sa vie !
Are posibilitatea acum sa nu mai fie cenzurat de toti neispravitii si cred ca va face lucrurile sa mearga.
Ar trebui sa apreciati curajul lui Basescu de lua o decizie la rece intr-un astfel de moment.
Asta este inceputul dictaturii basesciene .
Tinerii in tara asta nu au nicio sansa si le recomand sa plece unde or vedea si auzi ceva de bine.
Din cauza incompetentei ne-au indatorat pana peste cap ,5 generatii de aici incolo o sa se chinuie sa plateasca datoriile.
O sa fie o primavara tulbure .
udrea, berceanu, boc, basescu, cocos, videanu, asfaltangii, baietii destepti continuati lupta impotriva mogulilor care vor sa ne fure patria! impotriva liberalilor si mosierilor. eliberati-ne!
17 decembrie 1989 - 17 decembrie 2009. o viata de om in care ne-am amagit ca vom trai mai bine. in care am vrut sa schimbam un sistem. ce s-a intamplat cu noi?
sa traiti bine!
Bun/rau ,isi asuma o responsabilitate,restul raman doar vorbe...
Penibili cei ce au votat aceasta varianta .....
"IMPOSITUL FORFETAR"
ha, ha, ha . . . v-am facut iar! luzarilor!
Masurile anti-criza adoptate de guvernul Boc, au avut efect zero, sunt curios dar si ingrijorat pentru ce va urma...
nu trebuie sa aruncam cu piatra...tipul stie teoria bine - ar fi bun de ministru al educatiei.
ca orice om bun nu este autoritar, cum este blaga par egzamplu.
singura sansa a dl Boc este sa-si faca o echipa de "experti pe bune" : in drept, in macroeconomie si microeconomie, in administratie, in sanatate si educatie.
daca fiecare ministru din guv-ro ar avea, dupa acelasi model, o echipa mica de consilieri specialisti "adevarati",
am fi trecut prin criza relaxati.
unde sunt cei 15k de specialisti?
uni sunt in tara si muncesc in privat..foarte multi sunt pe "afara". sincer nu-l vad pe dl Basescu si nici pe dl Boc facand apel la specialistii "de forta" si mai mult introducandu-i in sistem la munca adevarata!
precizare: nici ceilalti, id est psdpnl, nu ar fi fost mai deschisi..ba din contra din istoria recenta iliesciano-nastasiana stim cum fac ei "brainstorming" -stenograme, biletele, filme - pentru spaga, partid si interese oculte.
partidele PSD si PNL ,nu mai nominalizez alte partide ca (PC,,PIN,PRM,PNG)fara importanta,unele inghitite de PSD si altele care ar trebui sa hotarasca daca vor mai fi sau nu.
Da' ce sa le ceri? Sunt obisnuti sa umble cu cioara vopsita.
Dovada este chiar decizia purtatorului sef de cioara vopsita, de a-l propune pe purtatorul cel mic, in semn de apreciere pentru supusenie si pentru buna impacare a celorlalti purtatori de ciori vopsite, la impartirea ciolanului.
Hai sictir ! si sa traiti bine, toti purtatorii de ciori vopsite !
nu estem in stare sa priceput la noi ca ei cu ei ( egal daca e vba de pdl, psd, pnl, udmr, etc sau boc, basescu, geoana, iliescu, marko, etc ) si noi cu noi.
noi trebuie sa incepem sa ne "imprietenim" si sa devenim solidari ptr a putea incepe sa exercitam o reala presiune, prin care sa incepem sa castigam si noi ceva "de la ei"... ca ei de la noi ... au tot luat si tot vor lua ... fara numar, fara numar.(editat de HotNews.ro)
De la Basescu nu ma asteptam, nu ma astept si nu ma voi astepta niciodata la ceva mai bun.
Problema este foarte simpla. Pdl a cheltuit foarte multi bani in aceasta campanie.. incredibil de multi. toti oamenii pdl, de la cel mai mic membru si pana la primari, parlamentari,etc., acum ca "au castigat" vor sa castige contracte cu statul, functii, precum si alte avantaje in viitorul apropiat pt ca au sustinut solutia castigatoare..
asadar, basescu trebuia sa numeasca un premier pdl;altfel partidul i-ar fi dat "peste mana"; ce premier e mai bun decat boc, care nu-i asa , se uita in alta parte cand toate institutiile publice au fost politizate, cand contractele cu statul se atribuie la cine trebuie, cand coruptia in romania a atins nivele de neimaginat?
Boc este pus de pdl ca sa fie pus. in spate, videanu,berceanu, blaga,udrea si ceilalti vor face jocurile in favoarea lor si a grupurilor lor de interese..
ce este boc acum pt pdl, ar fi fost si geoana pt psd.. o marioneta.
Aceste 2 ( pdl si psd ) partide nu reprezinta idei sau concepte.pur si simplu sunt 2 gasti care din diverse motive s-au reunit in aceaste 2 forme de organizare numite psd si pdl.
Din pacate, dupa 20 de ani < ne vom lua din nou portia de...libertate>. Asadar, cunoastem si care vor fi membri guvernului Boc redenumit : Berceanu la transporturi, Udrea la Turism, Placinta la Tineret etc....
Nu ne ramane decat sa ne rugam la Dumnezeu sa le dea minte si intelepciune....ca de orgolii sunt plini.
Iar noi , ne vom lupta in continuare cu nametii si CRIZA !
Succes noului guvern proapspat numit !
Insa aici nu am vazut comentarii cenzurate in timp ce acolo mi s-a cenzurat un mesaj scris corect si fara nici un cuvant care ar fi putut fi interpretat ca neelegat sub "motivul" "limbaj obscen". Atunci mi-am dat seama, daca mai era nevoie, cine sunt...
Intelegem INTERESUL NUTZIONAL pentru care lupta din rasputeri multiubitul si preastimatul Mare Carmaci, asa ca vom sustine guvernul Boc 4, 5, 6 etc si ne vom abtine (din hohotele de ras) la votul in parlament. Noul imn nutzional va fi "Tara te vrea p r o s t" si posesorii de IQ "nesimtit" vor fi declarati tradatori de tara si expulzati!!!
Cine va prelua diversele ministere..ei, aici, e aici! Asteptam ceva figuri noi, daca se poate unele fara diploma de la controversate Universitati private, fara business-uri pe sotii, foste sotii, gineri, soacre si socri.
Stiu, e greu. Dar si sa-ti pastrezi votantii e greu!
Apropo' uitativa pe CV-urile publice a celor doi: Antonesu si Boc, la Antonescu daca socotesti (sper ca adunarea si scaderea o mai stii) o sa constati ca sunt 2 (doi) ani in plus .
1) guv Boc trece de Parlament atunci Basescu e si presedinte si prim ministru = face ce vrea ( si daca iese rau da vina pe aia din opozitie).
2) guv Boc nu trece de Parlament, isi depune mandatul = il nominalizeaza a 2 a oara pe Boc (sau alt papagal din PD-L sau "independednt" supus lui) si da vina pe mogulii. Daca trece a 2 a oara = face ce vrea.
3) al 2 lea guv pica = alegeri anticipate si cum e un presedinte jucator o sa traga tare sa iasa PDL majoritar (la cat de simplu si nepedpsit se voteaza multiplu e imposibil sa nu iasa majoritar). restul partidelor+ independenti redusi sub 50% = presedintele face ce vrea.
4) iese pasienta si are majoritate in parlament revizuieste constitutia (unicameral, 300 de adormiti) si isi mai baga vreun mandat (metoda putin), sau se face presedinte pe viata, sau o baga pe demoiselle "Succesuri" in fata pe modelul American (ei cu un negru, noi cu o pitipoanca, ca asa-i la democratie:-))
In concluzie:
- Basescu castiga indiferent de ce va vota Parlamentul vizavi de guv nominalizat de el
- Basescu va cauta anticipatele sperand in "castigarea" alegerilor de PD-L
- Basescu se va implica in campania PD-L
- Basescu va impinge Parlamentul sa voteze revizuirea Constitutiei cf referendumului (unicameral, 300 de adormiti) ceea ce este singurul punct bun pt ca se va reduce nr adormitilor-imbuibati
In incheiere nu pot decat sa le urez "Sa traiasca la fel de bine" pe cat si-au asternut moralmente....
PS Nu sustin nici un partid politic, nu sunt in nici un ONG, nu sunt mogul..doar un papagal roman spectator in distrugerea Romaniei..
- 0 masuri pentru relansarea economiei
- 0 masuri pentru ajutorarea firmelor
- o multime de masuri pentru a impovara si mai mult firmele(forfetar, plata facturilor intarziata)
- guvernul a secatuit bugetul intr-un timp record. halal administratie profesionista
-imprumutul de la fmi care se vroia a fi o centura de siguranta si trebuia folosit exclusiv la bnr pentru apararea cursului a ajuns sa fie folosit pentru plata pensiilor si a salariilor
- statul se imprumuta intr-un ritm nemaiintalnit de la revolutie incoace. din acest motiv bancile nici nu mai au interes sa scada dobanzile si sa acorde finantare firmelor. deci inca o palma data firmelor.
- inca nu a terminat masurile pentru reducerea cheltuielilor bugetare. daca stau bine sa ma gandesc nici nu le-a inceput, in afara de niste maruntisuri cum ar fi reducerea propriului salariu cu 20%, a celor 8 zile nelucratoare la bugetari si propagandistica de tip comunist impotriva celor "privilegiati", eu nu mai stiu sa fi facut altceva...
- principalul motor pentru cresterea economiei - investitiile in infrastructura- cu care se lauda boc n-au existat. astfel, consumul de ciment la nivel national e la jumatate fata de anul trecut.
-inaugurari preelectorale a unor lucrari de infrastructura neterminate.
penibil
mai vrei?
sigur mai sunt si altele pe care le-am omis.
Boc a declarat la B1TV acum vreo saptamana ca va elimina acest impozit pe anul 2010, sau il va aplica doar la activitati gen restaurante sau activitati asemanatoare, unde nu poti supraveghea exact ce si cum se trece prin contabilitate si ce nu.
Deja sunt 180.000 de firme care s-au inchis, sau care si-au suspendat activitatea din cauza acestui impozit!
Si spune asta unul care a votat si voteaza cu Traian Basescu si cu PLD!
Dar totul are o limita!
Sa scoata impozitul asta odata!
•deficit bugetar 2%/8%
•datorie externa 20mld/80mld €
•angajati bugetari 900mii/1,4milioane
•cheltuieli cu personalul 5%/9%
•crestere economica +5%/-8%
•somaj 6%/>10%(1milion de persoane)
•toti parametrii in "rosu",se gasesc in statistici oficiale....
vezi si,****://***.adevarul.ro/articole/theodor-stolojan-am-ajuns-datori-70-de-miliarde-de-euro-si-n-am-facut-nimic.html
Parametri tai in rosu se impart cu PSD-ul draga !
Cat despre "amnezia "ta voita referitor la perioada Tariceanu , las-o moale ca noi stim prea bine ce dezastru a facut!
ne meritam soarta din plin. asa popor, asa presedinte, asa guvern. sa traiti bine voi, astia care v-ati lasat fraieriti de portocalii (a cata oara?)!
Vai de Romania !
PSD si PNL au trecut in opozitie?
http://www.versu.ro/calota%20alin-7936.html
"Voi sunteţi nebuni? Suntem o ţară europeană, cum aş putea eu să nominalizez un premier care tocmai a fost demis?"
http://www.gandul.info/news/breaking-news-basescu-putem-fi-in-imposibilitatea-de-a-plati-salariile-si-pensiile-optiunea-mea-este-pentru-un-om-cu-expertiza-economica-live-text-4986581
17 decembrie 2009
"Am luat în consideraţie propunerea PD-L desemnare a lui Emil Boc. Este un om dedicat servicului public, careş i-a făcut datoria şi ca parlamentar, şi ca primar şi ca prim-ministru. Este un om al dialogului, care şi-a asumat responsabilitatea implementării unor soluţii extrem de dificile, aşa cum au rezultat din acordurile internaţionale de finanţare".
http://www.gandul.info/politica/emil-boc-desemnat-premier-de-nevoie-cum-si-a-motivat-traian-basescu-noua-alegere-5186219
Felix Ilie
Seful Departamentului de Comunicare
Gold Press Media